Rade Čačić: Kakav vozač, takav i državnik
Kad je zagrebački gradonačelnik Milan Bandić 2002. g. izazvao prometnu nesreću, na njega se je digla takva „kuka i motika" da je neupućen čovjek, koji se je slučajno našao u Hrvatskoj, mogao zaključiti samo jednu stvar – u toj prometnoj nesreći bilo je nekoliko mrtvih. Dakako, prava je istina bila posve drugačija – osim lakših ogrebotina i materijalne štete, u toj nesreći nije bilo nikakvih težih posljedica. To, međutim, „neovisne" hrvatske novinare, uvijek željne istine i pravde, nije spriječilo da Bandića zaspu tolikim drvljem i kamenjem da je na kraju morao dati ostavku na mjesto gradonačelnika. Dobronamjeran čovjek zasigurno je bio zadovoljan time kako su hrvatski novinari toliko zabrinuti za sigurnost prometa u Hrvatskoj da i na lakše prometne nesreće reagiraju vrlo žustro, ne bi li tako spriječili one opasne po sam život i senzibilizirali javnost.Milan BandićDa novinarima ipak nije bilo toliko do sigurnosti prometa u Hrvatskoj, i da je Bandić bio predmetom tolikih napada samo iz razloga što je porijeklom iz Hercegovine i iz razloga što ga se je – unatoč činjenici što je bio u SDP-u – smatralo „desničarom", pokazali su nam događaji koji su uslijedili
Medijska hajka
Međutim, da novinarima ipak nije bilo toliko do sigurnosti prometa u Hrvatskoj, i da je Bandić bio predmetom tolikih napada samo iz razloga što je porijeklom iz Hercegovine i iz razloga što ga se je – unatoč činjenici što je bio u SDP-u – smatralo „desničarom", pokazali su nam događaji koji su uslijedili. Naime, nakon što je Radimir Čačić, već i prije poznat po divljačkom i bahatom ponašanju u prometu, prošle godine u Mađarskoj ubio dvoje ljudi, on ne samo da – za razliku od Bandića – nije ostao bez dozvole, nego ni medijska hajka na njegov lik i nedjelo nije bila ni prilično slična kao ona prema Bandiću, a da ne govorimo da je ona neusporediva s hajkom koju mediji vrše na Horvatinčića, koga također prikazuju kao nekakva desničara.
Rade ČačićPametnijim biračima trebalo bi biti jasno: kakav je Rade vozač, takav će biti i državnik. I dalje: jao Hrvatskoj ako Rade i njegovi kukurikavci zasjednu na vlast, jer bi tad cijela Hrvatska – u maniri Radina skretanja s autoceste u Mađarskoj – mogla skrenuti na Zapadni BalkanI ne samo da su mediji teže napali Bandića za lakši prometni prekršaj (koji je, doduše, bio popraćen Bandićevim pokušajem bijega s mjesta nesreće) nego što su napali Čačića za teško kazneno djelo, nego su i vrlo brzo „zaboravili" na tu Radinu nepodopštinu. Kao što su jednako tako i zaboravili na činjenicu o magli kao uzroku nesreće, iako zapravo nije postojala, ne želeći mu tako valjda odmagati u predizbornoj demagogiji koju posljednjih mjesec prodaje hrvatskim biračima. Uostalom, uskoro će se vidjeti jesu li birači zaboravili da je taj isti Rade prije 2000. najavljivao novih 200.000 radnih mjesta (i koke koje nesu zlatna jaja!), što se, dakako, nije ostvarilo. Ni s kokama, a ni s radnim mjestima. Štoviše, u vrijeme je šestokrake koalicije nezaposlenost dostigla svoj vrhunac.
Radina demagogija
A da Rade uz prodavanje istrošene demagogije nema namjeru prestati ni izazivati nove prometne nesreće,
jasno nam svjedoči činjenica da je ponovno izazvao prometnu nesreću. Kako piše portal „Večernjeg lista":
"Radimir Čačić, šef Hrvatske narodne stranke, skrivio je u utorak u središtu Zagreba lakšu prometnu nesreću u kojoj, na sreću, ovaj put nije bilo ozlijeđenih. Događaj je inače medijima potvrdio i sam čelnik HNS-a. – Vozač u drugom automobilu odlučio je stati, a ja nisam reagirao na vrijeme – kazao je Čačić za Media Servis. Na kružnom toku na Trgu žrtava fašizma, kad je išao u središnjicu stranke u Ulici kneza Mislava, u trenutku nepažnje ogrebao je vozilo koje je pokraj njega stalo jer nije mogao na vrijeme reagirati. Koliko je poznato, s obzirom na to da je riječ o nesreći s malom materijalnom štetom, situaciju su dvojica vozača odlučila riješiti odmah na mjestu događaja bez pozivanja policije".
Dakako, „neovisni" nazovi hrvatski nazovi novinari ponovno ne će na
Radeta vršiti pritisak da dade ostavku na mjesto predsjednika stranke, ili da barem ne bude toliko škrt pa da si unajmi vozača kad već sam nije sposoban kako treba upravljati motornim vozilom. Jer: napadati je potrebno samo one političare koji se smatraju desničarima, dok je grijehe i nedjela onih lijeve provenijencije potrebno uvijek prešućivati, umanjivati i zataškavati – nepisano je pravilo „neovisnog" hrvatskog novinarstva.
No, pametnijim biračima trebalo bi biti jasno: kakav je Rade vozač, takav će biti i državnik. I dalje: jao Hrvatskoj ako Rade i njegovi kukurikavci zasjednu na vlast, jer bi tad cijela Hrvatska – u maniri Radina skretanja s autoceste u Mađarskoj – mogla skrenuti na Zapadni Balkan – u balkansku krčmu gdje će se bahati primitivci poput Radeta i ostatka vesele družine osjećati kao bubreg u loju. Ostalima će trnuti zubi.
L. L.
Prilog - Predstavljen novi prometni znak za Hrvatsku, a i šire




Svi članci na Portalu su smješteni ovisno o sadržaju po rubrikama. Njima se pristupa preko glavnoga izbornika na 
