Tadić između Vukovara i Zagreba

tjvukNe stišavaju se reakcije na posjet srbijanskoga predsjednika Borisa Tadića Vukovaru.

U Zagrebu je postojao, ne znam postoji li još, dućan ili omanja galerija pod nazivom "Čudo hrvatske naive". Pod isti naslov mogu se svrstati mnoge reakcije na Tadića i njegovu ispriku, čak iz pera kolumnista za koje bi bilo teško reći da su inače naivni, no valjda su podlegli trenutku općega licemjerja što je pratilo rečeni posjet, ili su ih vlasnici listova (listom stranci) uputili kako treba komentirati, u skladu s njihovim ciljevima na jugoistoku Europe. Bilo je i komentatora koji nisu pristali na tu igru, poput Tihomira Dujmovića u "Večernjem listu".

Da nakon Vukovara nije najavljen i posjet Borisa Tadića Zagrebu, ne bih se sada upuštao u tu priču koja ostavlja gorak okus u ustima, ali je službeni posjet najavljen i mora se reći ono što je ostalo u zraku – a ostalo je sve.

Mutno, a ne samo licemjerno, od karaktera posjeta koji je najavljen kao neslužben, gotovo osoban, no zatim su stigla pojašnjenja iz Beograda da je Tadić govorio u ime Srbije.

Mutno sve do kraja jer riječi koje su formalno izrečene nemaju ama baš nikakav sadržaj i ne imenuju osobe, ljude, narode i događaje. Da sam recimo novinar neke azijske agencije bez znanja o situaciji na jugoistoku Europe, teško bih mogao objasniti svojoj publici komu se to došao pokloniti i komu se došao ispričati srbijanski predsjednik. Žrtvama, očito. Ali kojim žrtvama? Kojemu narodu pripadaju te žrtve i kako su stradale? Je li slučajno pao srbijanski putnički zrakoplov, slabo servisiran, i poubijao ljude u naseljenom mjestu u Hrvatskoj, pa se srbijanski predsjednik došao ispričati? Ne, čini se da je stvar ozbiljnija, tu je bio neki rat, a budući da se radi o teritoriju Republike Hrvatske, onda je srbijanska vojska izgleda ušla odnekud na područje druge države, što bi značilo da je Srbija izvršila agresiju na Hrvatsku i poubijala njezine stanovnike.

Eto, sve ovo jednostavno nije bilo jasno rečeno niti je htjelo biti rečeno, te se mora zaključiti da Tadić u Vukovaru nije kupio ulaznicu za posjet Zagrebu i da nema što tražiti u Zagrebu dok se nedvosmisleno ne ispriča za agresiju i učini još desetak koraka o kojima sam pisao uoči njegova vukovarskog iskrcavanja.

Na takvom mutnom temelju ne može se ništa graditi, koliko god svaki normalan čovjek u Hrvatskoj želi normalne odnose sa Srbijom – dobrosusjedske odnose, štono riječ, i ništa više od toga.

O normalizaciji odnosa

Neupućeni su se raspisali o normalizaciji odnosa između Hrvatske i Srbije, kojoj je Tadićev posjet, eto, pridonio. Postoji li uopće dokument o normalizaciji odnosa između dviju država? Je li to onaj iz 1996. kada je sklopljen takav sporazum između SR Jugoslavije i Hrvatske? Nije, bez obzira što je Srbija bila bitna sastavnica te kratkotrajne države. No, po mnogočemu je rečeni sporazum intrigantan. Hrvatsko kulturno vijeće je u šestom zborniku o Haagu donijelo cjelovit tekst sastavljen u kolovozu 1996. u Beogradu u izvorniku na hrvatskom jeziku i na srpskom jeziku (na znanje Ministarstvu kulture RH). Bio je to u stvari - promatrajući ne samo iz tadanje perspektive – trijumf hrvatske državotvorne volje, koji je uslijedio nakon vojne pobjede 1955.

Članak 5. Sporazuma o normalizaciji odnosa sadrži ključnu rečenicu kojom SR Jugoslavija priznaje da hrvatska država ne samo postoji nego i da je oduvijek postojala, odnosno da se njezina državnost nikada od srednjega vijeka nije ugasila: "Polazeći od povijesne činjenice postojanja različitih državnih oblika organiziranja Hrvatske u prošlosti, Savezna Republika Jugoslavija konstatira postojanje kontinuiteta hrvatske državnosti". U istom članku i Hrvatska potvrđuje činjenicu da su Srbija i Crna Gora postojale kao neovisne države prije stvaranja Jugoslavije (SFRJ).

Nadalje, u sporazumu SR Jugoslavija (Srbija i Crna Gora) prisnažuju da će poštovati suverenitet, teritorijalnu cjelovitost i neovisnost Hrvatske, kao što Hrvatska obećaje da će činiti isto glede "SR Jugoslavije". Spominje se i uređenje granica mirnim putem. Spominje se (u članku 6.) i rješavanje pitanja nestalih osoba, te da će s tim u svezi ugovorne stranke "o d m a h razmijeniti sve raspoložive podatke.

Ni Hrvatsku ni Srbiju taj dokument ne obvezuje jer je sklopljen između dvije države od kojih se jedna i nadalje (i za vječnost) zove Hrvatska, a druga ne postoji, niti Srbija može biti pravnom slijednicom SR Jugoslavije, kao što nije mogla biti slijednicom SFRJ.

No ostaje pitanje što je Srbija učinila otkako je "samostalna" (bez Crne Gore) da bi mogla potpisati s Hrvatskom dokument o zbiljskoj , trajnoj i Hrvatima doista prihvatljivoj normalizaciji odnosa? Nije učinila ništa. Nije pronašla zemne ostatke ubijenih hrvatskih vojnika i civila u Srbiji, nije priznala postojanje logora u Srbiji, nastojala je i nastoji smanjiti broj živih Hrvata u Srbiji (popisi stanovništva u kojima se Hrvati Bunjevci vode kao Bunjevci koji valjda nisu Hrvati), u Beogradu se svakom prilikom palila hrvatska zastava, čak i kada Hrvatska nije bila dio spora (Kosovo), Srbija je javno šurovala i šuruje s radikalima u "Republici srpskoj" , te je i Tadić bio nazočan "proslavama" na kojima se krivotvorila povijesna istina počam od razdoblja Drugoga svjetskog rata a nikada ni jednom riječi nije spomenuo da je ta RS u BiH nastala genocidom i to (i) na hrvatskim područjima, kao što ne priznaje genocidnu narav agresije Srbije na Hrvatsku, jer ni samu agresiju (treba stalno ponavljati) ne priznaje. Ali zato dragovoljni organiziran odlazak Srba iz "krajine"1995. naziva genocidom i kontrira tako na tužbu Hrvatske protiv Srbije. Štoviše, izjavljuje da "Gotovina mora biti osuđen". Podupire i financira "Veritas" Save Štrbca na čijim se lažima i falsifikatima zasniva haaška optužnica protiv hrvatskih generala.

Tom i takvom Tadiću pregršt novinara u Hrvatskoj aplaudira i njegov mutni čin u Vukovaru naziva – hrabrošću. Hrabar čovjek govori i radi jasno i odlučno. Muljator govori besmislene fraze da bi prikrio srž stvari.

Što je učinila Hrvatska?

Karadžić i MladićA što je u tih četrnaest godina učinila Hrvatska? Obnovila je kuće onima koji su razarali hrvatska sela i gradove, umjesto srpskih zločinaca lovila je Hrvate koji su prekoračili obranu ili čak ni to, sudila im je na temelju dokaza s neprijateljske strane. Nije Hrvatska upitala kako to da se ne sudi srbijanskom vojnom vrhu, nego je šutke predala svoje, hrvatske generale kojima se ni jedan zločin ne može, naravno, dokazati. Je li Tadić otvorio to pitanje. Nije. Ne može uhvatiti ni Mladića. Što je Hrvatska još učinila? Dovela na vlast u Hrvatskoj (koalicija) Srbe, dala im visoke položaje u ministarstvima i zajamčila mjesta u Hrvatskom saboru, na račun Hrvata izvan domovine. Dopustila je hrvatska "politička elita"i besprimjernu drskost srpskoga tiska u Hrvatskoj, itd.

U odgovoru na pitanje iz međunaslova: Hrvatska je učinila na svoju štetu sve što je mogla učiniti. Povijest će se čudom čuditi i pitati je li moguće da je jedan naraštaj hrvatskih političara bio toliko stupidan, je li ih doista narod izabrao na izborima ili su odabrani na natječaju na kojemu je prvi uvjet bio da ispunjavaju sve što je potrebno da budu proglašeni imbecilima.

Zajednički udžbenik povijesti

Između svega izrečenog (na opisani način) u Vukovaru, strši ono o zajedničkom udžbeniku povijesti. Već sam pojam nekakvoga "zajedničkog udžbenika" podsjeća na jugoslavenske "zajedničke jezgre", pa diže kosu na glavi onima koji su u tomu živjeli. No hajde da to za sada zaboravimo i upitamo se što bi u tom zajedničkom udžbeniku pisalo. Veli Tadić da takav imaju Francuzi i Nijemci. Nije mi poznato. Ako ga imaju, piše li ondje da je Francuska u Drugom svjetskom ratu izvršila agresiju na Njemačku? Vjerojatno ne. Piše li da je nacistička Njemačka napala Francusku? Vjerojatno da. Ili možda piše da je krivnja obostrana? Vjerojatno ne. Pa o kakvom to onda udžbeniku povijesti govori muljator Tadić, ako ondje ne bude jasno pisalo da je Srbija ( plus srbizirana jugoslavenska armija, plus Crna Gora, plus dio Srba u Hrvatskoj) izvršila agresiju na Hrvatsku?

"Pravnicima i historičarima ostavljam da definiraju što se dogodilo devedesetih", daljnja je Tadićeva duboka misao. Tu se vidi uzvišeni bizantski stil, koji otprilike ide ovako: ako se nama nešto izjalovi, ako nam napad ne uspije, ako izgubimo bitku ili čak rat, još uvijek nam preostaje da se pravimo blesavima i tvrdimo da se nije dogodilo što se dogodilo. Jest da je sada to malo teže, razmišlja Tadić, postoje ti vražji filmovi, videozapisi, postoje dokumenti i svjedočanstva, ali pravimo se kao da ne postoje. Ako pravnici nešto kažu, mi ćemo reći da su korumpirani, a s historičarima nema frke, oni trebaju povijesnu distancu i polako rade. Dok oni utvrde da je Srbija bila agresor, mi ćemo već imati treću Jugoslaviju, pa ako u njoj netko bude postavljao pitanja, lako ćemo ga...A ne će se nitko usuditi.

Eto, to je na stvari. Mladi, dobroizgledajući srbijanski predsjednik, duboko i točno uvjeren da su sadašnji hrvatski političari idioti, odlučio je narugati se Hrvatskoj i Hrvatima, što će učiniti i prilikom službenog posjeta Zagrebu.

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 "Socijalistička Republika Hrvatska" i vraćeni kotač povijestiH7 2010-11-08 22:51
Kao da se Hrvatska vratila u vrijeme Jugoslavije.
Nasilno se oblikuje nova "istina".
Ljude još ne bacaju u jame.
Sve poluge drže čvrsto u rukama i vladaju zemljom.
Iako su u manjini, razbili su narod koji samo nijemo gleda.
Hrvatska je dobila rat i ostvarila samostalnost, ali danas gubi u ratu bez rata i ako nastavi ovako, po svemu sudeći izgubit će sve.
Osobno ne vidim nikakav otpor ni pozitivnu snagu da se ovo zaustavi.
Prijavi Administratoru
#2 KASTRIRANI HRVATINostrodamus 2010-11-08 22:52
Gledam večeras na HRT kako UZELAC opravdava i brani STANIMIROVIĆA. Čak je svoj pledoyer popratio s nekoliko gadljivih osmijeha! Jadni smo mi Hrvati, kad nam takve spodobe sjede u Vladi!!! Poslije, na početku LATINICE skojevski pigmejac iz Splita MAJIĆ opet fabulira o Lori te priča kako je obilazio po Republici Srpskoj u potrazi za novim SVJEDOCIMA... Pa dokle ćemo tako, moja kastrirana HRVATSKA BRAĆO!?
Prijavi Administratoru
#3 Uzmimo sudbinu i sreću Lijepe Naše u svoje ruke!Jedino Hrvatska 2010-11-09 12:25
Hrvati su dokazali kroz povijest da se itekako dobro znaju nositi sa velikosrbima, četnicima kad krenu u otvoreni rat, agresiju na Hrvatsku.

Tad do punog izražaja dolazi hrvatski ratni genij, hrvatska odlučnost, ponos i prkos da se obrani hrvatski dom i u takvom otvorenom ratnom srazu četnici nemaju što tražiti.

Bivaju redovno poraženi i potučeni do nogu, a najbolje se to vidjelo u Domovinskom ratu kad je letjelo na sve strane perje sa belih orlova, arkanovaca, šešeljovaca, knindži i ostale četničke bulumente.

Nu, jedino čega se treba pribojavati, jeste, kad se velikosrpska politika zaogrne u plašt mirotvorstva i dolazi nam u Hrvatsku u vidu bijele golubice, broda „Golubica“ s kojim je beloglavi Tadić pristao na vukovarsko riječno pristanište.

Tada do punog izražaja dolazi srbijanska bizantinska politika, puna prijetvornosti, laži i prevare, na koju hrvatski politikanti u miru ne znaju odgovoriti onako kako smo mi hrvatski branitelji znali odgovoriti za vrijeme velikosrpske agresije na Hrvatsku.

Stoga je krajnje vrijeme da ponovo mi koji smo stvarali Hrvatsku uzmemo sudbinu i sreću Lijepe Naše u svoje ruke.

Prvi uvjet toga je domoljubno okupljanje kroz "Savez za Hrvatsku"!
Prijavi Administratoru
#4 sudbinu i sreću Lijepe Našekostresh 2010-11-09 12:40
je li moguće da je jedan naraštaj hrvatskih političara bio toliko stupidan...
na zalost... vise lakom nego stupidan!
vrlo dobro znaju sta rade!
— Jedino Hrvatska... slazem se 100%
Prijavi Administratoru
#5 opasno vrijemedtuckar 2010-11-09 12:55
Svima koji se osjećaju HRVATIMA, odavno je jasno kako je na djelu scenarij, tzv "Plan B" ("Plan A" je bio vojno osvajanje teritorija, što je na sreću je propao u jedno OLUJNO vrijeme!), kojim se, "u miru", žele ostvariti velikosrpski ciljevi.
Zbivanja ovih dana, koja su intenzivirala nakon ustoličenja i uhodavanja Predsjednika Yusipovića (kontinuitet politike "Mesić poslije Mesića!) treba promatrati poput MOZAIKA. Svako od zbivanja, pojedinačno, čini se kao neki izolirani "incident" koji nas iritira. Sakupljena zajedno, ova zbivanja slažu se u MOZAIK, jasnu sliku, velikosrpskih aktivnosti prema krajnjem cilju: neke forme NOVOG regionacijelog prostora bivše države, s centrom u Beogradu, koja bi kao takva ulazila u EU !
EU želi takav "sanitarni koridor", EU pridruženih zemalja, ali ne i punopravnih, bar ne još niz godina. Zašto?
Radi kontrole useljavanja i migracija u EU ! Hrvatska je taoc nerješene strukture "Balkana" (potencijalna žarišta nestabilnosti, raspada i nemira, BiH i RSK, Kosovo i Srbija, Makedonija). EU "nema rješenje" za dugoročno stabiliziranje, pa je "jednostavnije" , kreirati "REGION", u nekom obliku pridružen EU ali:
- Schengenslka granica i dalje ostaje u Sloveniji i Mađarskoj za X godina,
- Eurozona neće prihvaćati nestabilne privrede Srbije, BiH i Hrvatske, s potencijalnim brojem imigranata u "stare EU članice" (EU načelo fleksibilnosti radne snage i slobode kretanja !)

Zato se i potiče regionalna suradnja na svim poljima (od JŽ, preko "kulturne suradnje", zajedničkih sportskih LIGA, povezivanja velikih sustava poput elektro, plin, transportznih i sl.)

U širu sliku MOZAIKA, dobro se uključuje i nastojanje velikosrba na promociji ideje "modernih srpskih političara" (Tadić), koji "nema veze" s nacionalizmom u Srbiji. Zato i isprika, koja to nije, zato se sada javlja i četnik Stanimirović sa svojom, politički jasnom PORUKOM, zato se javlja i Kodrićka sa "svojom" knjigom o nepostojećem HRVATSKOM jeziku, zato i EU "zbog uštede" želi "srpsko-hrvatsk i" jezik...
Vrijeme je opasno i traži HRVABRE i odlučne političare. Postojeće "elite" koje vode Hrvatsku danas, ne samo da nisu kompetentne u stručnom smislu politike, nego niti nemaju koncenzus oko osnovnih, dugoročnih strateških interesa
Hrvatske. Uz činjenicu, kako su, u OBJE stranke na vlasti, čelni i najutjecajnij članovi, ili "bivši" transformirani u demokrate (doduše s globalističkim pogledima) ili su druga generacija "bivših". Pdo "druga generacija2, mislim kako su DJECA "bivših" i YU ideji odanih roditelja, pa im obiteljski milje, nije niti mogao dati drugačiji svjetonazor od onog za kojeg se danas zalažu.

Jedini lijek je organizacija istinskih domoljuba u političku snagu koja može dobiti predstojeće izbore, a po dolasku na vlast, LUSTRACIJA !

Članovi i simpatizeri, od HKVa, očekuju skoru mobilizatorsko- moderatorsku-ka talizatorsku ulogu, u stvaranju "koalicije-pokr eta" za izbornu pobjedu.

Kome drugome može "građanin obični", vjerovati, danas, na političkoj sceni Hrvatske ? Od koga drugoga može očekivati uspješnu inicijativu na okupljanju tih snaga što mogu donjeti boljitak?
Prijavi Administratoru
#6 Odgovornost za Hrvatsku je na nama, hrvatskim braniteljima!Jedino Hrvatska 2010-11-09 13:10
Uistinu, odgovornost za sudbinu i sreću Hrvatske nije na Yusipoviću, Jaci, Milanoviću, Pusićki, Jakovčiću i sličnim jugosferanima, koji Hrvatsku nikad nisu htjeli.

Stoga zašto bi oni bili odgovorni u moralnom smislu za ono što nikad nisu htjeli, samostalnu hrvatsku državu!?

Na njima jeste politička odgovornost, poradi koje će jednog dana morati i položiti račune hrvatskom narodu zbog učinjene veleizdaje prema Hrvatskoj, ali na nama hrvatskim braniteljima je moralna, povijesna, domovinska i svaka druga odgovornost za Hrvatsku jer mi smo je uz Božju pomoć i pod vodstvom vrhovnika Tuđmana, ministra Šuška i našeg vojskovođe Gotovine i stvorili.
Prijavi Administratoru
#7 TučkarJedino Hrvatska 2010-11-09 13:23
Gosp. Tučkar, slažem se u potpunosti sa vašim gornjim komentarom, i ujedno bih pohvalio i sve dosadašnje Vaše komentare na ovom portalu koje bih bez zadrške sve mogao potpisati!
Prijavi Administratoru
#8 Odgovornost za Hrvatskukostresh 2010-11-09 13:44
Citat Jedino Hrvatska:
Na njima jeste politička odgovornost, poradi koje će jednog dana morati i položiti račune hrvatskom narodu zbog učinjene veleizdaje prema Hrvatskoj.

kad je to netko polagao racune za nesto... HRVATSKOM NARODU?
samo nas je sve manje i sve smo rasstrkaniji na svim podrucjima... glave su nam ili u pjesku ili po sudovima i zatvorima.svije t ima mafiju,kod nas mafija ima HRVATSKU..,a to ste vec za sigurno procitali.ostaj e nam jos vjera...
Prijavi Administratoru
#9 KostreshJedino Hrvatska 2010-11-09 13:52
Citat:
kad je to netko polagao racune za nesto... HRVATSKOM NARODU?
samo nas je sve manje i sve smo rasstrkaniji na svim podrucjima... glave su nam ili u pjesku ili po sudovima i zatvorima.svijet ima mafiju,kod nas mafija ima HRVATSKU..,a to ste vec za sigurno procitali.ostaje nam jos vjera...
Kostresh, položiti će račune hrvatskom narodu itekako, budite sigurni, ali za to postoji jedan mali uvjet, pobjeda državotvornog bloka, "Saveza za Hrvatsku" na skorašnjim parlamentarnim izborima!
Prijavi Administratoru
#10 — Jedino Hrvatskakostresh 2010-11-09 23:50
Citat Jedino Hrvatska:
Citat:
kad je to netko polagao racune za nesto... HRVATSKOM NARODU?
samo nas je sve manje i sve smo rasstrkaniji na svim podrucjima... glave su nam ili u pjesku ili po sudovima i zatvorima.svijet ima mafiju,kod nas mafija ima HRVATSKU..,a to ste vec za sigurno procitali.ostaje nam jos vjera...


Kostresh, položiti će račune hrvatskom narodu itekako, budite sigurni, ali za to postoji jedan mali uvjet, pobjeda državotvornog bloka, "Saveza za Hrvatsku" na skorašnjim parlamentarnim izborima!
da Bog da!!! miolit cu se..
Prijavi Administratoru
#11 KostreshJedino Hrvatska 2010-11-09 23:56
Da, gosp. Kostresh, moliti Boga, ali i raditi na pobjedi državotvornog bloka!
Prijavi Administratoru
#12 danas V.Bosanac izjaviladtuckar 2010-11-10 16:48
Svi su DOMOLJUBI i prije samog posjeta Tadića Vukovaru upozorili da će od te PREDSTAVE korist imati samo i isključivo Srbija (predstava za EU dužnosnike), no naši dužnosnici na čelu sa Yusipovićem su to ignorirali (očekivano i nama svima znano iz kojih to razloga!)
Danas je pak Vesna Bosanac, potvrđujući ono ŠTO SMO ZNALI, izjavila slijedeće:
Citat:
"...Odmah po dolasku predsjednika znala sam da nije riječ o cjelokupnoj dokumentaciji jer smo mi prije ulaska JNA u vukovarsku bolnicu i nakon pada obrane grada cjelokupnu medicinsku dokumentaciju pripremili i ona ne bi stala u jednu kartonsku kutiju. Ne mogu reći da sam razočarana dobivenom dokumentacijom jer nam je i ovo bitno za rad i istraživanje, ali svakako da ćemo i ustrajati u tome da dođemo do cjelokupne bolničke dokumentacije kako bismo konačno rasvijetlili sudbinu naših poginulih i nestalih – rekla je Bosanac. Napomenula je i da je do sada u više navrata tražila da se dokumentacija vrati u Hrvatsku, ali da je odgovor uvijek bio da se ne zna gdje se nalazi. – Sada su je odjednom pronašli što znači i da negdje postoji i ostatak koji mi želimo – rekla je Bosanac. O stradanjima u vukovarskoj bolnici tijekom rata govori i podatak da je kroz nju prošlo 3470 ranjenika. Na sam dan pada Vukovara i ulaska JNA u bolnicu u njoj se nalazilo 450 ranjenika, od kojih 170 teških i nepokretnih, i 350 članova bolničkog osoblja. Bilo je tu i na stotine građana i civila koji su u bolnicu došli iščekujući evakuaciju. Tada su 174 ranjenika prebačena na slobodan teritorij u RH, dio ih je otišao na liječenje u Srbiju, a ostalih građana nema....."
Bilo bi interesantno pročitati i čuti što sada izjavljuju svi oni medijski škrabopisci po narudžbi, YU orjentirane provincijencije i poslušnici naše "političke elite", što je tim "činom izvinjenje" HRVATSKA dobila - konkretno ?!?!?!?!

naravno, pitanje je retoričko, jer niti bi ovi "feralo pisci" odgovorili, niti bi naša "elita" među političarima bila kadra dati suvisli odgovor !

I zato još jednom, koalicijsi pokret za IZBORE je "conditio sine qua non", HRVATSKE i njenog SUTRA !
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • Mirogoj
  • horvatbaor
  • srobnik
  • 3 korisnika
  • 62 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal