„Srbobran" („Novosti") samo vrh sante leda

NovostiMožda ste opazili, poštovani čitatelji ovih stranica, da Hrvatsko kulturno vijeće u zadnje vrijeme gotovo i nema posebnih priopćenja. Zašto? Jer se radi o uzaludnom poslu, jer ne postoji dostojna adresa, a priopćenja ne dolaze do šire hrvatske javnosti budući da ih mediji ignoriraju te još jedino Hina dobro obavlja svoju temeljnu zadaću. Komu poslati priopćenje? Hrvatskom saboru koji vrvi anonimcima i diletantima, hrvatskoj Vladi koja će možda odgovoriti kratkim pismom koje ne znači ama baš ništa niti daje nade da će bilo što biti poduzeto? Ministarstvu kulture, koje je potpuno dezorijentirano i u kojemu djeluju velikosrpski provokatori?

Još je jedan razlog zašto ne pišemo priopćenja, barem ne u tolikom broju kao do sada. Naime, sat otkucava i bliži se vrijeme kada će se na političkoj sceni pojaviti pokret koji će na parlamentarnim izborima smijeniti nesposobne stranke, odgovorne za propadanje Hrvatske. Kada to bude, a bit će jer drugoga izlaza nema (osim nemira i kaosa), onda HKV i ne će imati potrebu pisati priopćenja.

Jedno takvo nenapisano priopćenje u drugim bi okolnostima svakako zasluživala najnovija drskost Pupovčevih "Novosti" koje su od početka snažno krenule putem onoga "Srbobrana" na prijelazu 19. u 20. stoljeće – putem očitog i neskrivanog protuhrvatstva, s bezočnim napadima na hrvatske institucije, hrvatsku državu i naravno Oružane snage Republike Hrvatske, stvorene u doba unutarnje i vanjske srpske agresija na RH.

No komu poslati priopćenje ? Hrvatskom saboru koji svjesno podupire srpski ekskluzivizam, oduzimajući u Saboru mjesta Hrvatima koji žive izvan domovine, i dajući mjesta Srbima kao izdvojenoj manjini nad manjinama? Hrvatskoj Vladi koja želi oživjeti "zajednice srpskih općina" da bi valjda stvorila zakonske mogućnosti za autonomije ili nove krajinske organizme? Ministarstvu kulture koje se otvoreno stavlja na stranu velikosprskih pretenzija i financira knjigu poput one "Jezik i nacionalizam" u kojoj se Hrvatima odriče pravo da svoj jezik nazivaju svojim, narodnim imenom?

Svi oni ne zaslužuju da im se šalje priopćenje, štoviše, proigrali su priliku da se s njima razgovara jer su se nakon svakoga našeg upozorenja i opomene povlačili u svoj autistični kut, slično većini medija koji guraju glavu u pijesak i do beskonačnosti (u odnosu na HKV, ali ne samo na HKV) ponavljaju "Ignorabimus!". Podsjeća me to vrlo slikovito na situaciju svršetkom osamdesetih godina prošloga stoljeća, a znamo i kako je ignoriranje završilo i što se potom događalo.

Oni moraju otići.

Njih trebaju zamijeniti ljudi kojima povijest nije nepoznata, kojima sadašnja situacija nije nesavladiva i kojima budućnost nije neprozirna. Ljudi koji su svjesni klopke liberalizma u koju je upala Hrvatska i srozala se gospodarski i duhovno, preuzimajući vrijednosti i vrjednote protivne onim nacionalnim (a ujedno i univerzalnim) vrijednostima na kojima je počivalo hrvatsko društvo. Ljudi koji znaju što je suverena država i kako se ona ponaša u svakoj prilici.

Tada se ne će moći dogoditi ni jedna od pojava kojima smo sada svjedoci: da nekad nacionalno svjesna hrvatska stranka uzme u koaliciju srpsku stranku proviđenu kadrovima koji su bili u neprijateljskim redovima, ne će se moći dogoditi da samoproglašeni vođa nekakvog Srpsko narodnog vijeća usmjeruje hrvatsku politiku i voda sa sobom hrvatskoga predsjednika kao medvjeda, ne će se moći dogoditi da usred Zagreba izlazi srpski list koji vrijeđa hrvatske osjećaje i (naravno) Hrvatsku vojsku i Hrvatski domovinski rat, da hrvatske vojnike, hrvatske branitelje prikazuje kao vampire, da se raduje padu hrvatskih zrakoplova u stilu zlurade osvete onima koji su zaslužni za obranu i opstanak hrvatske države – one države koja je nastala ne samo na težnji Hrvata da imaju vlastitu državu, nego i prije svega na težnji da budu slobodni, da imaju okvir za svoju kulturu, da u miru jačaju i rastu i da im više nikada nitko ne bude gospodarom, da ih nitko nekažnjeno ne vrijeđa u njihovoj zemlji, da im ne nameće svoj jezik i svoju (ne)kulturu. A ti koji su to činili kroz cijelo dvadeseto stoljeće bili su upravo Srbi. Ne Finci, ne Korejci, nego Srbi, koji su se (dio njih, a ostali uglavnom šutjeli i držali fige) napokon puškom i nožem okomili na Hrvate i – doživjeli poraz.

Milorad PupovacJesu li? Privremeno. U Hrvatskoj su izgubili rat, ali su u Bosni i Hercegovini, staroj hrvatskoj postojbini, proširili srpske granice i uzeli pola Bosne. To što je njihovo genocidno osvajanje blagoslovljeno u Daytonu, jedna je od najvećih sramota suvremene civilizacije. No bilo je to ujedno i sokoljenje Srba iz Hrvatske koji su, premda vojno pregaženi u Oluji, imali rašta da se uzdaju u privremenost poraza i na tomu zdušno radili, to više kada su nakon Tuđmanove smrti vidjeli da imaju posla s političkim idiotima, te da prolaze kao kroz maslac sa svojim subverzivnim idejama, odnosno novim srpskim nasiljem nad hrvatskim pučanstvom. Štoviše, zahvaljujući žalosnom profilu hrvatskih "elita" bili su pozvani, objeručke prihvatili da uđu u koaliciju i neočekivano se našli na vlasti. Deset godina nakon što su se prvi hrvatski prognanici počeli vraćati u Vukovar! Slično kao da su 1955. SAD svoju nemalu japansku manjinu pripustile da participira u vlasti i dale joj mjesto potpredsjednika.

No takvo razmišljanje je potpuno nepoznato još i dalje neprirodno ideologiziranoj hrvatskoj politici koja zadršće pri samom spomenu imena Srba, priznajući tako da je opterećena nepostojećim hipotekama i dajući do znanja da im je spremna beskonačno popuštati, kao što popušta i u drugim, "europskim" područjima. Takav način ponašanja hrvatske državne vlasti ne izaziva zahvalnost ili barem pristojno ponašanje Srba (to jest njihovih političara i medijskih promotora), nego nova zahtijevanja i nove otvorene drskosti koje ovih dana kulminiraju, snažno uznemiruju hrvatsku javnost i vrijeđaju uspomenu na šesnaest tisuća poginulih hrvatskih branitelja i isto toliko ranjenih, na tisuće i tisuće ubijenih civila i stotine i stotine djece koja nam sada nedostaju.

Kažem, sat otkucava. Ubrzo će stvari doći na svoje mjesto, a i Srbi će doći na mjesto koje im pripada kao manjini, zaštićenoj postojećim ustavnim zakonom. Citirat ću za kraj čovjeka koji je bio odan južnoslavenskoj ideji, ali ne i fanatik. Zove se Strossmayer. On je rekao: "Ja mnijem da Srbima ne treba prostiti gdje nemaju pravo, jerbo upravo tim bivaju smjeliji i drzovitiji."

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 PriopćenjeGuest 2010-10-06 18:15
Poštovani kolege iz HKV-a

Napalo nas, kao što bi rekao kolega Igor Mandić. Naime, Hrvatski helsinški odbor u jutarnjim satima 5. oktobra pustio je saopćenje na desk nacionalne izvještajne agencije u kojem redakciju "Novosti" napada zbog naslovnice broja 563 od 1. oktobra.

Saopćenje jedne ridikulozne organizacije, u kakvu se pretvorio HHO pod predsjedanjem Ivana Zvonimira Čička, doista ne bi bilo vrijedno nikakvog osvrta, međutim, u kasnijim popodnevnim satima istoga dana, na tragu Čičkove ujdurme, svojim su se priopćenjem javili MORH i Glavni stožer Hrvatske vojske. I tu se drobi o tzv. vrijednostima Domovinskog rata, o svetinjama, o uvredama branitelja etc., etc, samo se ne govori o onome što je suština priče, a to je da su autori tih priopćenja, a ne ovaj list, odgovorni za rušenje zrakoplova, čime se bavila naša naslovnica. Kao što su bili odgovorni i za kriminalno zataškavanje uzroka tragične pogibije dvanaestorice vatrogasaca na Kornatu 2007. godine, o čemu danas više nitko ne govori izuzev članova obitelji poginulih.

No ono što je tu zapravo alarmantno, što je tu opasno po redakciju "Novosti", to je adresa s koje dolazi rečena reakcija. Dolazi ravno iz srca vojske, od ministra obrane Branka Vukelića i načelnika Glavnog stožera Josipa Lucića, koji je našu ilustraciju s naslovnice istumačio na način da se, koliko sutra, može očekivati dizanje borbene gotovosti. Nevjerojatno je da se na taj način reprizira situacija iz latinoameričkih hunti u kojima su, kao što vrlo dobro znamo, glavni redaktori bili Pinochet i njemu slični, a loš tekst završavao bi cementiranjem autora na tribinama gradskog stadiona.

Tu ipak ne treba umanjivati odgovornost spomenute ridikulozne organizacije, HHO-a, koji našu naslovnicu uspoređuje s karikaturom proroka Muhameda koja je rezultirala neredima. To tumačimo samo na jedan način, da HHO na implicitan način poziva javnost na linč "Novosti".

Nažalost, u tome su mu se, ne bez proračunate podlosti, pozivanjem branitelja pridružili Ministarstvo obrane i Glavni stožer Oružanih snaga, koji tvrde da ovaj list "u isti kontekst" stavlja zrakoplove Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s "neprijateljski m zrakoplovima koji su agresorski djelovali diljem Hrvatske u Domovinskom ratu". No MORH i Glavni stožer ne govore o tome po čemu je to isti kontekst. Kontekst je isti samo utoliko što su i u prvom i u drugom slučaju za rušenje zrakoplova odgovorne hrvatske Oružane snage i to je poanta cijele naslovnice koju, uz Čičkovu pomoć, MORH i Glavni stožer sada žele zamaskirati. Umjesto da se, kao što su se ponosili rušenjem neprijateljskih zrakoplova, danas crvene zbog rušenja vlastitih zrakoplova, što je – za one koji još nisu shvatili naslovnicu – smisao naše ilustracije, MORH i Glavni stožer obrušili su se na novine koje su efektnim citatom ukazale na taj moment.

"Grubo manipuliranje nesrećom koja se dogodila kroz novinski članak – naslovnicu lista 'Novosti', naslov i tekst, nanošenje je štete ugledu pripadnika OS RH i Oružanim snagama RH u cjelini", zaključuje pompozno načelnik Glavnog stožera Josip Lucić svoje priopćenje. No Lucić prešućuje kako je po funkciji on sam odgovoran za rušenje spomenutih zrakoplova, a time i za nanošenje štete ugledu Oružanih snaga koja je nastala iz tog incidenta. Dakle, naslovnica "Novosti" kritika je današnjeg stanja u Oružanim snagama, za koje su odgovorni Vukelić i Lucić.

Čičak, Vukelić i Lucić iskoristili su činjenicu što novine izdaje srpska zajednica u Hrvatskoj, kako bi svojim reakcijama postavili priču u etno-nacionalis tički ključ, i time provocirali nove sukobe. Samo zbog toga što je izdavač "Novosti" Srpsko narodno vijeće, ČVL – troglavi stožer za obranu čistog novinskog prostora – naše novine otpisuje kao kvalificirane komentatore stvarnosti.

Glavni stožer "Novosti"
Prijavi Administratoru
#2 HRVATSKI POKRET OTPORAGuest 2010-10-06 18:21
Hvala bogu gospodine Hitrec da ste u svojem tekstu spomenuli potrebu ostvarenja šireg pokreta koji bi se trebao suprotstaviti ovoj "nakazi" hrvatskih institucija Vlada,Sabor,Str anke itd, koje su do te mjere obezvrjedile hrvatsku državu i narod da je bezpotrebno uopče njima pisati i obračati.
Pozdrav i širimo zajedništvo.
Prijavi Administratoru
#3 Izdaja je zločinCetina 2010-10-06 19:24
Četničko leglo najavljuje novu provokaciju s istom naslovnicom i to sutra, uoči Dana neovisnosti.
Javilo se i Antihravtsko novinarsko društvo, čiju reakciju nije teško pogoditi – sve protiv Hrvatske.
A «objašnjenje» iz četničkoga legla, u komentaru 1., tipično je za kokardaše. Gadljivo iznad svake mjere.
Od kada smo mi kolege s četnicima?

HDZ i SDP, po običaju, nastavljaju natjecanje u protuhrvatskoj djelatnosti, Paklovčak ih slijedi, ne smije zaostati.
Prijavi Administratoru
#4 Pročetnički tjednik novosti je preslikani Feral TribuneGuest 2010-10-06 19:44
Srpski, pročetnički tjednik Novosti je preslikani Feral Tribune, u kojemu rade nekadašnji novinari tog propalog orjunaškog tjednika, koji je prestao izlaziti čim je Soroš zavrnuo financijsku slavinu.

Razlika između tjednika Novosti i Feral Tribunea je samo u tome da danas ponižavanje i provociranje nas Hrvata plaćamo mi sami iz državnog proračuna financiranjem četničkog tjednika Novosti dok je pak to nekada plaćao George Soros preko Feral Tribunea.

Najveći stupanj pokorenosti jednog naroda je dostignut kad taj narod plaća svojim novcima da se na njega pljuje.

P.S. Nu, pokoren je onaj tko je htio da bude pokoren, ali nas ima još itekako koji nismo pokoreni i nad kojima nije izvršena medijska lobotomija, a zasluge za to svakako pripadaju ovom domoljubnom portalu koji svakodnevno razbija medijske manipulacije i laži koje nam nameću duhovna djeca Oca laži.
Prijavi Administratoru
#5 Šovinistički šundMiros 2010-10-06 20:13
Trebalo bi im nabit neki porez na šund, osim zavrtanja pipe.
Prijavi Administratoru
#6 Hitrec pobogu gdje nađe Strossmayera?Guest 2010-10-06 20:14
Hitrec je sve dobro, čak odlično napisao, ali ovo sa Strossmayerom nikako ne stoji. Ne možemo uzimati njega i od njega učiti kako se odnositi prema Srbima. Taj Jugosloven Strossmayer je najzaslužniji za sve probleme koje sa Srbima imamo već cijelo stoljeće i "kusur". Upravo je Strossmayer, Rački i Mažuranić Srbima omogućio udjel u suverenitetu koji pripada isključivo Hrvatima, kada su Srbe proglasili drugim jednakopravnim političkim narodom s Hrvatima, na našemu državnom prostoru. Kada su to uradili i pripremili teren za famoznu i izdajničku Nagodbu iz 1868. Starčević je za jednu noć posijedio, a bio je potpuno crne kose. Nikada se više nije oporavio od toga izgubivši vjeru u takve Hrvate, a Eugen Kvaternik je zbog toga pokrenuo Rakovičku bunu 1871., i ubili su ga, pogađate, Srbi plaćenici Austro-Ugarske.

Stoga, zaboga, ne spominjite Strossmayera ako želite dobro Hrvatskoj, dosta nam je zabluda i sljedbi onih koji nisu ništa dobroga napravili, negu su posijali sjeme silnih nevolja koje mi danas kusamo.
Prijavi Administratoru
#7 Čiji je predsjednik Josipović?Cetina 2010-10-06 20:32
Danas je drug Josipović posjetio manastir Krku. Tamo ga je dočekao iguman German, kojeg je policija početkom svibnja kazneno prijavila zbog trganja hrvatskoga grba u Đevrskama.
Josipović se, vjerojatno, ispričao igumanu što se netko usudio u Republici Hrvatskoj postaviti hrvatski grb, koji igumanu smeta.
Nije poznato je li drug Josipović za takvo junačko djelo odlikovao veseloga igumana.
Prijavi Administratoru
#8 Novi rat...Guest 2010-10-06 20:39
Srbi kreću u novi rat, samo se ne zna kojima sredstvima i na koji način. Četničke Novosti, koje financira Kosoričina vlada, samo ispipava teren.

Njihova (i njezina) Srbija puca po svim šavovima, na Sandžaku je izvanredno stanje, Kosovo su izgubili odvano, s Republikom Srpskom nisu dobili ništa jer su to već imali; i što im preostaje: udariti na najslabije i najjadnije, na Hrvate.
I može im se. Srbočetnici u tzv. Hrvatskoj bolje stoje nego u Srbiji. Imaju sve; sudove, miliciju, precjednika, vladu, Božeka itd.

Očevidno je da se tzv. Hrvatska nalazi pred građanskim ratom i rasulom, samo ne znam komu to ide u korist? Kada takovi neredi počnu, ne zna se tko će dočekati kraj.
Malo je onih četnika i koljača iz Srba i 1941. dočakalo 45.; malo!
Prijavi Administratoru
#9 AvionGuest 2010-10-06 20:55
Dečki,mislim da je krajnje vrijeme da otmete neki avion,ha ha ha
Prijavi Administratoru
#10 JUGO-FERALOVA HOBOTNICAGuest 2010-10-06 21:10
Oni (FERALOVCI) sveprisutni su: U NOVOM LISTU, NOVOSTIMA, SLOBODNOJ DALMACIJI, JUTARNJEM LISTU, GLOBUSU, NACIONALU,zatim na 5-6 internetskih portala. Upitajte se TKO im sve to omogućava i TKO ih financira!?
Žalosno je da hrvatski novinari dozvoljavaju da im u kući glavnu riječ vode starmladi SKOJEVCI i JUGO-PLAČI-DRUG OVI. S-r-a-m-o-t-a!
Prijavi Administratoru
#11 Srpski "alibi"H7 2010-10-06 21:24
Pazite, molim vas, "priopćenja" u prvoj poruci rubrike komentari.
Odjednom "silna briga" srba za hrvatsku vojsku i afere koje su se dogodile... da, da, srbi... pričajte nam o toj "brizi".
Evidentno je da je ovaj slabašni i neargumentirani tekst koji nazivaju priopćenjem pokušaj kakvog takvog alibija i opravdavanja, pokušaj pranja ruku, a jasno je da se rugaju i naslađuju, još k tome osvetnički, a događaj bi trebao imati nekavu vezu, a ja ne vidim nikakvu, sa rušenjem srpskih Jastrebove kod hrvatskog grada Šibenika. Namjerno naglašavam "hrvatskog grada Šibenika" jer srpski Jastrebovi tamo nisu imali što tražiti, to je bio neprijatelj i okupator! Kao što ni danas srpske "Novosti" nemaju što tražiti na hrvatskim kioscima.
Velikosrpsku propagandu treba sasijeći u korijenu dok se nije razmahala, a jugočetničke izljeve mržnje i provokacije prema Hrvatskoj i hrvatima zaustaviti. Milorad Pupovac, novi kolovođa srba u Hrvatskoj, petnaest godina nakon srpskog poraza u agresiji na državu Hrvatsku krenuo je istim pravcem - "Jovo nanovo".
Njegovu politiku velikosrpstva treba zauzdati.
Prijavi Administratoru
#12 Avioni!Guest 2010-10-06 21:24
Zašto otimati avione?
Možete vi i vaši posuditi, vaši na Batajnici imaju Mig-29, Mirage 2000, Suhoje i slično. Imate toliku silu (bili ste treća sila u vasceloj europi), a niste uspjeli poraziti šaku "ustaša" 1991. godine. Sveli ste se na klanje baba i djece po Lici.
Prijavi Administratoru
#13 karikatureGuest 2010-10-06 21:30
Krajnje je vrijeme za neke karikature na temu Jasenovca.
Prijavi Administratoru
#14 Imaju i vojskuGuest 2010-10-06 22:22
Citat Jusuf:
Srbi kreću u novi rat, samo se ne zna kojima sredstvima i na koji način. Četničke Novosti, koje financira Kosoričina vlada, samo ispipava teren.

Njihova (i njezina) Srbija puca po svim šavovima, na Sandžaku je izvanredno stanje, Kosovo su izgubili odvano, s Republikom Srpskom nisu dobili ništa jer su to već imali; i što im preostaje: udariti na najslabije i najjadnije, na Hrvate.
I može im se. Srbočetnici u tzv. Hrvatskoj bolje stoje nego u Srbiji. Imaju sve; sudove, miliciju, precjednika, vladu, Božeka itd.

Očevidno je da se tzv. Hrvatska nalazi pred građanskim ratom i rasulom, samo ne znam komu to ide u korist? Kada takovi neredi počnu, ne zna se tko će dočekati kraj.
Malo je onih četnika i koljača iz Srba i 1941. dočakalo 45.; malo!


I vojska je njihova, kakva bila da bila. Dakle to bi bio sukob civila sa svim "hrvatskim" "državnim" institucijama. Problem je što ti civili kojih je 4,5 milijuna nemaju ni praćke, a kamo li nešto ozbiljnije. Stvar podsjeća na onu situaciju kad je Hrvatima oteto oružje teritorijalne obrane za koje su redovito izdvajali "svaki mesec" novac iz "ličnog dohotka", a kasnije većinu tog naoružanja dobili "vazdušnim" putem natrag (tenkovske i topovske granate itd.)
Prijavi Administratoru
#15 H7Guest 2010-10-06 22:26
Citat H7:
Pazite, molim vas, "priopćenja" u prvoj poruci rubrike komentari.
Odjednom "silna briga" srba za hrvatsku vojsku i afere koje su se dogodile... da, da, srbi... pričajte nam o toj "brizi".
Evidentno je da je ovaj slabašni i neargumentirani tekst koji nazivaju priopćenjem pokušaj kakvog takvog alibija i opravdavanja, pokušaj pranja ruku, a jasno je da se rugaju i naslađuju, još k tome osvetnički, a događaj bi trebao imati nekavu vezu, a ja ne vidim nikakvu, sa rušenjem srpskih Jastrebove kod hrvatskog grada Šibenika. Namjerno naglašavam "hrvatskog grada Šibenika" jer srpski Jastrebovi tamo nisu imali što tražiti, to je bio neprijatelj i okupator! Kao što ni danas srpske "Novosti" nemaju što tražiti na hrvatskim kioscima.
Velikosrpsku propagandu treba sasijeći u korijenu dok se nije razmahala, a jugočetničke izljeve mržnje i provokacije prema Hrvatskoj i hrvatima zaustaviti. Milorad Pupovac, novi kolovođa srba u Hrvatskoj, petnaest godina nakon srpskog poraza u agresiji na državu Hrvatsku krenuo je istim pravcem - "Jovo nanovo".
Njegovu politiku velikosrpstva treba zauzdati.


To je već trebalo učiniti, jer velikosrspka propaganda ne dolazi samo od Pupovca, nego i iz vlade i Pantovčaka već skoro više od 10 godina, samo ljudi su slijepi i gluhi.
Ali, nije još kasno...nada lagano tinja...
Prijavi Administratoru
#16 ddGuest 2010-10-06 22:28
Pravedniče, tj. durkbusteru, tj.- da ne napominjem pravo i preuzime - jel stvarno nije dosta?
Prijavi Administratoru
#17 mi smo loši ali oni su gori!!!Guest 2010-10-06 22:35
priopćenje *Novosti* je naj običnije ruganje s posjetiteljima ovoga portala,
sve se svodi na činjenicu da oni indirektno kažu da se namjerno rugaju s hrvatskim narodom, a da bi stvar bila još gora istom tom narodu nabijaju na nos korupciju, lopove i zločince u samom vrhu oružani snaga.

očito je Čičak zauzeo bolju poziciju u dočeku soroša i njegova novca od pupovca i *njegove udruge nevini srba* pa ga sad ovaj želi diskreditirati i oblatiti preko hrvata *desno* orijentirani - poznat recept proglasi nekoga desničarem u hrvatskoj i nema soroševa novca.

ČIM SE NA OBZORU POJAVI NOVAC SRBI JAŠU!!!!!
Prijavi Administratoru
#18 Što je slijedeće?Guest 2010-10-06 22:48
Što to mora uraditi urednišzvo srpskog tjednika Novosti (koje bi trebale biti novine manjinske tematike sa naglaskom, ili gotovo isključivo kulturnog sadržaja), a da bi ih vlada RH prestala financirati? Kakve li drskosti, da pod krinkom treniranja slobode izražavanja, jedan manjinski list i to manjine onoga naroda koji je Hrvatskoj zagorčio i zakrvario cijelo jedno stoljeće, propitkuje granice strpljenja i tolerancije. Pa mi još nismo niti oplakali svoje nevine žrtve, neke majke još traže kosti svoje djece... Što je slijedeće?
Savjetujem im da to bude fotografija koja ismijava žrtve Vukovara, ili Bleiburga, valjda će ih to dovoljno nasmijati, ili možda niti to ne će, jer su se i tome već dovoljno smijali.
Sve se na ovom svijetu može promijeniti, ali Hrvatska naivnost i Srpska bahata okrutnost ne će nikada.
Prijavi Administratoru
#19 .VoC 2010-10-06 23:05
Citat xx:
Pravedniče, tj. durkbusteru, tj.- da ne napominjem pravo i preuzime - jel stvarno nije dosta?


Post je bio dobar, poticajan za razmisljanje, o vise povijesnih razdoblja, i konteksta/okoln osti. Sto je pokazalo da je HDZ gore napravio nego KPJ - glede stete otporu.... i banalizirao ga do smijeha, zalosnog...
Prijavi Administratoru
#20 .VoC 2010-10-06 23:17
"Mi smo se svjesno našalili s tzv. svetinjama Domovinskog rata da ispitamo granice sloboda - rekao je glavni urednik Novosti Rade Dragojević. Dodao je kako Novosti kao antimilitaristi čka redakcija pozdravljaju svaki pad aviona."



Zar se "svaki pad" dogadja bez oruzja???
Tko pozdravlja "svaki pad aviona" - ima teroristickih ambicija, zar ne.
Prijavi Administratoru
#21 Hrvati - amateriGuest 2010-10-06 23:42
Progon hrvatskih generala i 10-godisnje jugoslavensko medijsko bombardiranje - urodilo je plodom.

Hrvati, lobomotizirani, niti ostavke ne traze od odgovarajucih koji su omogucili financiranje glasila srbo-cetnickih terorista u Hrvatskoj (dapace, teroristi su i na vlasti!).

Ta naslovnica kao i deklariranje Tomislava Mercepa "ratnim zlocincem" u "Latinici," u demokratskim se drustvima kaznjava "prisilom" na ostavku odgovarajucih.

Hrvatska, niti je demokratska niti u njoj ima slobode - za Hrvate.

Valjda je vecina Hrvata tih cinjenica i svjesna, pa je od svega digla ruke.

Samo u obezglavljenoj zemlji jedan I.Z.Cicak, koji je sa stranica Jutarnjeg lista progonio generala Antu Gotovinu, moze postaviti kao "branitelj" od najnovijih srbo-cetnickih provokacija i prijetnji.

Cicak, opet primjera radi, bio je i dugo-godisnji haski zbir - dostavljajuci informacije o HV-u haskim istraziteljima i tuziteljstvu.

Eto, i takav HHO, i takav "covjek," se nasao "braniti" Hrvate od najnovijih cetnickih prijetnjih i nasrtaja.

Hrvatska je, nazalost, sva "nacickana."

To je zorni dokaz u kakvoj se, rekao bi Sanader, "banani" nalazimo.

Nikada Hrvati nisu znali prozreti politicko-medij ske igre, pa to ne znaju niti danas.
Prijavi Administratoru
#22 priopćenjeGuest 2010-10-07 00:13
Ma jesam Hercegovac,pa će neko reći da i nemam pravo ovo komentirati kao takav.Ali sam ipak i Hrvat,pa sam to pravo sebi sam i uzeo.Ljudi moji što se ovo događa sa Hrvatskom.Posli je ovakve naslovnice oni nastavljaju sa ovakvim "pamfletom" jer ovo nije priopćenje.Ovo je drskost,oni pod plaštom brige za HV Hrvatske dijele Hrvatima packe o tome kako reagirati na uvrede.Svašta.j a sam jednostavno zaprepašten.Pa je li oni misle da su Hrvati idioti pa ne vide što ovakva naslovnica znači?Brigu o bojevoj spremnosti HV-a?Nevjerojat no.
Prijavi Administratoru
#23 priopćenjeGuest 2010-10-07 00:17
Pa moram nešto upitati ako mi neko zna i odgovoriti.Pa je li moguće da Vlada ovo finansira???
Prijavi Administratoru
#24 IdiotiGuest 2010-10-07 00:23
Citat daran:
Ma jesam Hercegovac,pa će neko reći da i nemam pravo ovo komentirati kao takav.Ali sam ipak i Hrvat,pa sam to pravo sebi sam i uzeo.Ljudi moji što se ovo događa sa Hrvatskom.Poslije ovakve naslovnice oni nastavljaju sa ovakvim "pamfletom" jer ovo nije priopćenje.Ovo je drskost,oni pod plaštom brige za HV Hrvatske dijele Hrvatima packe o tome kako reagirati na uvrede.Svašta.ja sam jednostavno zaprepašten.Pa je li oni misle da su Hrvati idioti pa ne vide što ovakva naslovnica znači?Brigu o bojevoj spremnosti HV-a?Nevjerojatno.


Prijatelju, Hrvati jesu idioti. Jer samo idioti bi dopustili progon vlastitih osloboditelja; samo bi idioti doveli na vlast ljude koji nikada nisu htjelu neovisnu i slobodnu Hrvatsku; samo bi idioti mirno stajali i gledali kako Jugoslaveni i cetnici zauzimaju sve vaznije poluge i polozaje u njihovoj zemlji.

Nakon godina i godina sotoniziranja svega s hrvatskim predznakom, mnogi se danas, eto, Hrvati zgrazaju i cude se kako je moguce cetnicka naslovnica u glavnome gradu svih Hrvata.

To mogu dopustiti samo idioti. A takvu reakciju si mogu priustiti samo idioti.

S ovim komentarom cu prestati sa sirenjem "defetizma," ali ja vec godinama ne mislim pozitivno o vlastitome narodu. Ovo stvarno nije bilo niti potrebno niti lijepo od mene, ali morao sam reci....

Jer narod koji je dopustio, primjerice, da jedan Josipovic koji, eto, "osudjuje" doticnu naslovnicu, samo dan prije (ili u istom danu?) polaze vijence "srpskim zrtvama" u sibenskome zaledju s cetnickim popovima koji kidaju hrvatske drzavne simbole; predsjednik koji se, nakon Mesica - Mesic, ispricao svima te planira dovesti Tadica na ovcaru --- da takvo zlo bude predsjednik --- takav narod nista drugo nije doli idiot.
Prijavi Administratoru
#25 svejemoguceGuest 2010-10-07 00:26
Citat daran:
Pa moram nešto upitati ako mi neko zna i odgovoriti.Pa je li moguće da Vlada ovo finansira???


U Hrvatskoj je sve moguce, pa i to. I, jest, cinjenica je - Hrvatska drzava financira "Srpske novosti."
Prijavi Administratoru
#26 .VoC 2010-10-07 00:31
Citat Tony Serdar:
Citat daran:
Ma jesam Hercegovac,pa će neko reći da i nemam pravo ovo komentirati kao takav.Ali sam ipak i Hrvat,pa sam to pravo sebi sam i uzeo.Ljudi moji što se ovo događa sa Hrvatskom.Poslije ovakve naslovnice oni nastavljaju sa ovakvim "pamfletom" jer ovo nije priopćenje.Ovo je drskost,oni pod plaštom brige za HV Hrvatske dijele Hrvatima packe o tome kako reagirati na uvrede.Svašta.ja sam jednostavno zaprepašten.Pa je li oni misle da su Hrvati idioti pa ne vide što ovakva naslovnica znači?Brigu o bojevoj spremnosti HV-a?Nevjerojatno.


Prijatelju, Hrvati jesu idioti. Jer samo idioti bi dopustili progon vlastitih osloboditelja; samo bi idioti doveli na vlast ljude koji nikada nisu htjelu neovisnu i slobodnu Hrvatsku; samo bi idioti mirno stajali i gledali kako Jugoslaveni i cetnici zauzimaju sve vaznije poluge i polozaje u njihovoj zemlji.

Nakon godina i godina sotoniziranja svega s hrvatskim predznakom, mnogi se danas, eto, Hrvati zgrazaju i cude se kako je moguce cetnicka naslovnica u glavnome gradu svih Hrvata.

To mogu dopustiti samo idioti. A takvu reakciju si mogu priustiti samo idioti.

S ovim komentarom cu prestati sa sirenjem "defetizma," ali ja vec godinama ne mislim pozitivno o vlastitome narodu. Ovo stvarno nije bilo niti potrebno niti lijepo od mene, ali morao sam reci....

Jer narod koji je dopustio, primjerice, da jedan Josipovic koji, eto, "osudjuje" doticnu naslovnicu, samo dan prije (ili u istom danu?) polaze vijence "srpskim zrtvama" u sibenskome zaledju s cetnickim popovima koji kidaju hrvatske drzavne simbole; predsjednik koji se, nakon Mesica - Mesic, ispricao svima te planira dovesti Tadica na ovcaru --- da takvo zlo bude predsjednik --- takav narod nista drugo nije doli idiot.


Opet narod kriv?
A ne oni koji se smatraju "inteligencijom " i "HDZ zna" (progoniti i vrijedjati svakoga tko ukazuje na opasnosti)... Pa zna-se, sindrom idiotizma kad ne perfidno svjesno, i podsvjesno djeluje na elite... kao i u tom dobronamjernom komentaru.
Radi se o tome da su mislili baciti nekoliko zrtava zlatnom teletu i nastaviti uzivati/profiti rati na tom idiotizmu, ali eto ni "Novosti" to ne dopustaju.
Dragovoljaca se sjetili kad sam postavljala pitanje, tko ce vas gospodo braniti, i opet su svoj prvi bijes na mene iskalili....zbo g svog idiotizma (i na ovom portalu s toliko opasnog i zlocestog licemjerja).
Prijavi Administratoru
#27 .VoC 2010-10-07 00:36
Samo par dana su prije Hitrecovi administratori brisali i njihovi klonovi pisali da VoC treba ignorirati (kad im se kaznjiva podmetanja i vrijedjanja ne isplate...). Misle se boriti "informacijama" - bez ikakve substance vezano za istinu (i ispravljanje nepravdi)...
Prijavi Administratoru
#28 PriopćenjeGuest 2010-10-07 00:55
Eto,nekako oko ovih izbora u BIH čovjek se više brine o događajima koji su mu u neposrednom okruženju.Hrvat ski narod u BIH je jednostavno zaprepašten odnosom Josipovića i njegovog stranačkog šefa Milanovića(namj erno ne tituliram Josipovića na to imam pravo za mene on i nije predsjednik svih Hrvata), prema Hrvatima BIH.Bošnjaci jednostavno uživaju u našoj muci.Josipović i MILanović su bošnjački idoli.I posjetim portal HKV i naleti na naslovnice Novosti i njihova "priopćenja".Pa se jednostavno upitam.Pa jesmo li mi Hrvati doista toliko naivni da puštamo da nam se sve ovo događa.I do kada ćemo to sve trpjeti.Vi u Hrvatskoj i mi u BIH.Jer su nas već i debelo podijelili i zavadili.Na mogu sam sebi objasniti kuda ide ona Hrvatska kojoj sam se toliko veselio i o kojoj sam 1995 mislio da je nešto najljepše što mi se u životu dogodilo.Ona sve dublje i dublje tone u glib.Ovo nije ona Hrvatska za koju su se ljudi borili,ginuli i invalidi ostajali.
Ja više ne znam što je ovo.
Prijavi Administratoru
#29 pa evo laka noćGuest 2010-10-07 01:04
Svim mojim Hrvatima i Hrvaticama ovoga portala laka noć bila i lijepi snovi, poslije ružne svakodnevnice.
Prijavi Administratoru
#30 Odlično štivo g.Hitrec...a spomen ...MIJO F 2010-10-07 01:06
...Strossmayera..to je izrijeka kad je shvatio pogrešku glede "jugoslavenske" ideje(u poznijim danima života),jer nije shvaćao da velikosrpski program traje 5-6 stotina godina i spram hrvatskih zemalja od Drine do Une,pa čak i dalje ..VKKarlobag..Međutim osvrnuti se treba na Hitrečeve metaforičke naznake,jer tu smo mi Hrvati opasni i uvijek volim reći niti voluharica ne bježi dok je ne ugrozi plug,a niti kora bukve puca do jake zime i vrč ide na vodu dok se nerazbije.Tipične velikosrpske podvale mi gutamo,a kad žuć bude u fazi nerazgradivosti eto "povraćanja".Št o ti Srbi sebi umišljaju,da ćemo dovijeka trpjeti uvrijede i ponižavanja?Pa Hrvati imaju još uvijek znatnu nac. manjinu u Srbiji,pa dali oni tamo nekoga provociraju ili vrijeđaju ili zapodjenjuju kavgu ili otvoreni,usudio bi se reći fizički sukob!?Pa u BiH,Hrvati trpe od istog "velikosrpskog hegemonizma" i političkog primitivizma..z ar se to na terenu nevidi?..zar je pravedno da Hrvate u BiH-a predstavlja čovjek koji je samo po rođenju Hrvat?,a istovremeno u hrvatskoj Banja Luci stoluje "anakroni i neočetnik" Dodik!Srbi pamet u glavu..poslije vašeg zadnjeg ustanka i ubijanja Hrvata malo vas je ostalo,ako nastavite s tom drskošću i zakuhate još samo jedanput srpsku boraniju HRVATSKA će biti jedina DRŽAVA NA SVIJETU JEDNONACIONALNA !!MFP!
Prijavi Administratoru
#31 provokacijeGuest 2010-10-07 02:07
Dragi sunarodnjaci,
ne nasjedajte na "plitke",drske,provokacije.!!
Sve je to tzv.specijalni rat..Ignorirajt e tu "manjinsko-ljud sku"bijedu..Oni su rat izgubili!!Sjeti te se njihove "junačke"trakto r "bežanije u otadžbinu",1995.
Naš "Dan dolazi"!!!
Vjerujte!!
Prijavi Administratoru
#32 HRVATSKI NAROD TREBA PONOVNO POVESTI IZ OVIH NOVIH"BESPUCA,P OVJESNE ZBILJNOSTI"Guest 2010-10-07 04:59
(takvo zlo bude predsjednik --- takav narod nista drugo nije doli idiot.
-CITAT:Tony Serdar
------------------------------------------- Kriviti NAROD je pogresno.Jer narod ne govori jednim glasom.NAROD je jedna
MASA jedan BEZLICNI ,NEDEFINIRANI pojam.
SVAKI NAROD,a NE SAMO HRVATI.
To je jedna od "Tajni" koje sam spoznao
nakon mnogih pogresnih analiza..
A pogresne analize,nemogu nista rjesiti.
NAROD,kao pojam,
je u zaledju,on je refleksija famoznog "birackog tijela",platisa poreza,statisti cka brojka...
ON jest, Hrvatski NAROD ali je u pasivi
mocan , velik,brojcan
ali
Nema pokreta ili akcije sam po sebi.
NAROD je Medij,uspavani entiti koji se mora
probuditi regenerirati,,I DEJOM
Mozda ce vas ovo zacuditi, a mozda i naljutiti,jer ste toliko
culi o NARODU,o narodnim osjecajima,naro dnom,gnjevu,nar odnom odusevljenju,na rodnom patriotizmu itd,itd.itd...
Narod treba voditi.To je nasusna
potreba NARODA.
Tko vodi narod?
Narod vodi onaj tko je na vlasti,onaj tko kontrolira,vojs ku,policiju,sud stvo,informatik u,MASS MEDIJE,..posebi ce MASS MEDIJE.
Ponavljam,narod da,ima indentitet HRVATSKOG NARODA koji je genetski,jezicn o,povjesno ili predajom
duboko usadjen u psihu nacije,ali to su
LATENTNE SNAGE koje cekaju da se probude
-Kao sto su probudjene, 1941 godine,u Hrvatskom Proljecu,1970-1 971 ili Domovinskim Ratom
1990-tih..
Ukratko narod trazi VODJU,trazi LIDERE
kao sto zedna zemlja trazi kisu,ili prekrasna djevojka udvaraca...
Bez VODSTVA,bez NACIONALNOG VODSTVA
posebice narod nemoze dozivjeti niti
duhovni,niti drzavni niti ekonomski
procvat.
Moze se narodu (Hrvatskom narodu dakako)dati nekakva druga IDEJA ili IDEOLOGIJA,ili svjetonazor kao sto se toliko puta dogadjalo u Povjesti..
Moze se NAROD zaludjeti,odves ti u kojekakve stranputice i bespuca, mogu mu se poslati "Lazni proroci"sve se
to dogadjalo i dogadja se...
Ali ako se ne "Poklope"duboke teznje
Hrvatskog Naroda(znam da ovo zvuci dramaticno) koje su genetski,duhovno
i nasljedno pohranjene u SAMOM BICU HRVATSKE NACIJE,ako se ne uskladi ta
bozanska MUZIKA koja se zove NAROD i
SMISAO NJEGOVOG POSTOJANJA u ovom
univerzumu pod zvijezdama
Nece biti onoga sklada,one HARMONIJE
koja svakog pojedinca cini ponosnim
clanom NARODNE ZAJEDNICE...
Daje sami smisao bitka
Svi Pupavci,Svi Josipovici,Svi Milanovici,Svi Mesici,svi Orjunasi ,svi Lihvari,svi Udbasi i Veliko Srbi,kao sto je probao Tito i kralj Aleksandar prije njih nece uspjeti u
naumu stvaranja neke NOVE DRZAVE
Koja ce biti DEHRVATOVANA
Njihov produkt moze biti samo cudoviste,monst rum kao sto je bila prva i druga Jugoslavija..
Umjetna tvorevina,bez srca i duse izgradjena na lazima...
Znaci,ne krivimo NAROD.Narod je kao
odvezana ladja koja pluta nemirnim
morima i ceka i vapi za kormilarom..
Narod i VODJA , oni se upotpunjuju u nasem slucaju
SVJESNA ,HRABRA,HRVATSK A NACIONALNA ELITA (sa sposobnim vodstvom,)
Treba da bude taj kormilar,taj luconosa
HRVATSKE NACIJE
To je najveci zadatak HRVATSKE DOMOLJUBNE FRONTE:
Budjenje ,vodjenje i ocuvanje
NARODA.
- HRVATSKOG NARODA.-
Prijavi Administratoru
#33 Narod?Guest 2010-10-07 06:05
Kriviti NAROD je pogresno. Jer narod ne govori jednim glasom. NAROD je jedna
MASA jedan BEZLICNI , NEDEFINIRANI pojam.
SVAKI NAROD,a NE SAMO HRVATI.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hrvatski narod s preko 80% bezpogovorno podržava Josipovića. I to nije "masa" ili "bezlični" pojam.
Istotako su obožavali Mesića.
To su činjenice, a ne nikakova optužba.
Što su izabrali - evo im ga.

Hrvatima se 1990. pružila povijesna prilika da se oslobode srba i komunista, nisu iskoristili priliku.
Druge više ne će bit.
Never more!

Bit će samo Šparjcovi, Dragojevići, Pupovci i slični.
Prijavi Administratoru
#34 .VoC 2010-10-07 06:27
Vi gospodine Jusuf, i sami ste dio tog "bezlicnog pojma" mase (i na ovom portalu), koja nije u stanju pravilno ocijeniti uzroke i posljedice, bit i njezinu formu, niti s povijesne, niti s politicke, niti filozofske, niti vjerske strane. Takodjer ne poznajete osnove statistike, i kako se prave ankete, dok ih svesrdno prihvacate bez strucne (statisticke) analize.
Ne pisem ovo naime radi Vas, jednog od mnogih takvih "uglednika" HKV-a....
Nego trazim odakle poceti da se ocijeni problem na nacin da proizvede neku konstruktivnu akciju.
Ovo oko "Srbobrana" najvise govori o kompetentnosti "desnice" ili "desnog-centra" i njihovom "braniteljskom statusu" - ali jos nitko nije uspio zapoceti pravu ocjenu (vidjeli smo na ovom portalu zasto i kako se svaka tema izmaskrira od strane i samih admina!), da bismo znali zasto toliko zakljucaka koji se ne temelje ninacemu, zasto toliko "okruzenih pogresnim suradnicima" (a to se ne dogadja istinskim uciteljima), zasto toliko privida i nikakve konkretne akcije (pa ni kad se odaslase generali), zasto toliko laznih ucitelja (kupljnih diploma, zar ne....).
Dok citam jedan zadivljujuci tekst iz katolicke filozofije, dolazim na ova pitanja, i uskoro cu, nadam se ponuditi odgovor, zasto jedino mogu potaknuti na primitivizam mnogi i od HKV-ih autora, a da ne govorimo da je to doslo i do "Srbobrana".
Treba naime prouciti taj zacarani krug "titoizma-tudjm anizma-detuzjma nizma (sanaderizma)-p ravog tudjmanizma-tit oizma" (potonji danas)s katolickog jedinog solidnog stajalista, pa cemo vidjeti da se bolje niti nije moglo ocekivati. Sve je to ciklus bitke za manje plemenite ciljeve, uglavnom materijalne.
Ali ne kanim to ciniti na ovom portalu, nego nekom dostojnijem mjestu, da se nase "velicine" opet ne dokazu svojom visokom "pameti"....
Evo, ovo je bio jos jedan ustupak, da ovdje ostavim upis, jer ako niti ne obradim temu kako planiram i zelim, nekog ce plemenitog potaknuti na razmisljanje i plemenitije djelovanje... U protivnom, svi ce nastaviti s praznim rijecima, bitkom za dojam o njihovu "patriotizmu", bez ikakvih rezultata (recimo, upravo zbog ovog sto gore navodim, unatoc toliko hvaljenoj inicijativi "Krug za trg", i dalje Zagreb ima Titin trg) - sve po starom.
Prijavi Administratoru
#35 titin trgVoC 2010-10-07 06:39
ps. ali ako vec ne dopuste ni pomisao na jednu takvu analizu kakvu gore predlazem odnosno najavljujem, jedino ih mozda sad barem ovaj moj upis naljuti pa ga preimenuju, hahha.
Prijavi Administratoru
#36 Gosp.JUSUF:SMAT RAM DA CE HRVATSKI NAROD SMOCI SNAGE DA "OBNOVI"SUVEREN U HRVATSKU DRZAVUGuest 2010-10-07 06:43
Hrvatski narod s preko 80% bezpogovorno podržava Josipovića. I to nije "masa" ili "bezlični" pojam.
Istotako su obožavali Mesića.
To su činjenice, a ne nikakova optužba.
Što su izabrali - evo im ga.

Hrvatima se 1990. pružila povijesna prilika da se oslobode srba i komunista, nisu iskoristili priliku.
Druge više ne će bit.
Never more!

Bit će samo Šparjcovi, Dragojevići, Pupovci i slični.
CITAT:Yusuf
---------------------------------------

Slazem se sa Jusufom ,da je situacija dosta teska,ali nije bezizlazna..
Hrvatski NAROD je izmapuliran Antihrvatskom propagandom i mismanegenstvom HDZ-a koji je
najodgovorniji za danasnje mizerno (tegobno)stanje .
Kao sto i sami znate da (kao covjek
izrazenih vjerskih uvjerenja)vjera cesto
je presudni faktor u borbi..
(Treba se samo podsjetiti kakve su tegobe i iskusenja prosli vodece figure velikih religioznih pokreta i Velikih politickih Revolucija..
Koliko samo takvih svjetlih primjera
ima u povjesti!
Kad je izgledalo da je sve gotovo i da nema spasa..
Desperacija je pretvarana u trijumf..
CELICNA VOLJA iCELICNA VJERA su UVIJEK bile presudni faktor.
Nista sto je vrijedno ne dolazi lako...
Sto su poteskoce vece sto je izazov veci,,to je pobjeda veca.
Mozda vam ovo zvuci bombasticno,
ali ja ZAISTA VJERUJEM u tu doktrinu
Vjecne borbe za odrzanje..
U prirodi je citavog univerzuma,da
samo onaj koji je jak.moralno,fiz icki,duhovno,po bjedjuje na kraju..
Zato glavu gore!
Kao sto sam rekao prije,
HRVATSKI NAROD JE IZMANIPULIRAN,
BEZ VODSTVA,Izbomba ndiran nevidjenom
MEDIJSKOM ofenzivom.
Ali taj i takav HRVATSKI NAROD
se moze ponovno dignuti na noge ako
ga ima tko sposoban i DOMOLJUBAN povesti.
U to sam apsolutno,100%- 1000% uvjeren.
Da to je moguce,
Samo pitanje je dali smo MI dorasli
tim iskusenjima.ili cemo Hrvatsku i Hrvatski NAROD prepustiti dusmanima i
malodusju.
Nezaboravite Gosp.Jusufe:
"VJEROM SE NACIJE DIZU I RUSE!"
Prijavi Administratoru
#37 vjere liVoC 2010-10-07 06:47
"VJEROM SE NACIJE DIZU I RUSE!"

A prije toga ste rekli u sto vjerujete:

"Mozda vam ovo zvuci bombasticno,
ali ja ZAISTA VJERUJEM u tu doktrinu
Vjecne borbe za odrzanje.."


Darvinizam...
Slabo cete uspjeti.
Prijavi Administratoru
#38 "Srbobran".....Guest 2010-10-07 07:27
....Krajnje je vrijeme da se u RH utemelji Pokret i Projekt borbe protiv politickoga i civilnoga terorizma na podrucju Zagreba, RH a isto tako i u svijetu....Hrva tsko stanovnistvo zasluzuje i u svojoj drzavi i u gradu Zagrebu i u svijetu civiliziran i pravedan tretman kako o strane politickih lidera i stranaka tako i od strane raznoraznih teroristickih grupa, provokatora, manipulatora, spekulanata, mesetara i zlonamjernih pojedinaca-plac enika koji su nase zivote i sudbine pretvorili u svoj visokotirazni rekreacijski park.....tajno registriran u domacoj i svjetskoj riznici zluradosti i kaosa.
Prijavi Administratoru
#39 VoC, vau-vau!Guest 2010-10-07 08:03
Vi gospodine Jusuf, i sami ste dio tog "bezlicnog pojma" mase (i na ovom portalu), koja nije u stanju pravilno ocijeniti uzroke i posljedice, bit i njezinu formu, niti s povijesne, niti s politicke, niti filozofske, niti vjerske strane. Takodjer ne poznajete osnove statistike, i kako se prave ankete, dok ih svesrdno prihvacate bez strucne (statisticke) analize.
Ne pisem ovo naime radi Vas, jednog od mnogih takvih "uglednika" HKV-a....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Slažem se da sam “dio bezličnog pojma” mase, a to što nisam u “stanju pravilno ocijeniti uzroke i posljedice, bit i njezinu formu, niti s povijesne, niti s politicke, niti filozofske, niti vjerske strane”, nisam ja kriv, tu je odlučna genetika i mjesto odrastanja.
Da sam odrastao, recimo, u Bosni, “tamnom vilajetu”, da su mi Bosanci roditelji (kao Peri Jeleču, Šarčeviću, Topiću, Lovrenoviću, ili Vama i sličnima) i da sam klisnuo u Kanadu, gdje me plaća tko zna tko da serem kvake, bezbeli bih bio u “stanju pravilno ocijeniti uzroke i posljedice, bit i njezinu formu, niti s povijesne, niti s politicke, niti filozofske, niti vjerske strane”.
A kod Šešelja (Stjepana) se raspitajte: ja vam nisam nikakav “uglednik HKV-a”, nego običan član kojega najviše brišu administratori.

Savjet: povećajte dozu Praksitena na 3x10 mg dnevno, Normabel 3x5 mg dnevno, šetnje po svježem zraku. Pokušajte odbaciti krunicu i naći ljubavnika.

Kada ćete se vratiti u rvatsku, ili ne daj bože bosnu? Hic Rodus, hic salta!
Prijavi Administratoru
#40 odgovor JusufuVoC 2010-10-07 08:11
Opet zakljucci bez ikakve smislene podloge, koji ne vode nikamo nikoga, pa ni samog autora, samo potvrdjuju moj upis u cijelosti.
Morate shvatiti gosp. Jusuf (temeljna filozofija uci da svaki covjek sposoban za razmisljanja moze shvatiti sto ima smisla a sto ne; a kamoli ona za kultivirane...) da smo drugaciji, dakle ako sto Vas lijeci, ne mozete isto ili slicno pripisivati drugima. Nemojte to shvatiti kao mudrost moje malenkosti, to su natuknice na temu posjedovanja temeljne istine kod nasih najvecih mislitelja u povijesti krscanstva.
Prijavi Administratoru
#41 .VoC 2010-10-07 08:31
Drugim rijecima, ovaj portal treba izbjegavati kao kugu, koja se siri, prvo od HDZ-a i Dijanovica do Jusufa, sve silnih "intelektualaca ". Ovo nisu tekstovi Jusufa?
hakave.org/.../
A da su intelektualci, ne bi bjesnili s podmecanjima zrelim za kriminalnu obradu.
Prijavi Administratoru
#42 PolusvijetGuest 2010-10-07 08:46
Voc,mislim da ipak gubimo vrijeme sa ovim polusvijetom...
Prijavi Administratoru
#43 .VoC 2010-10-07 08:52
Citat Pravednik:
Voc,mislim da ipak gubimo vrijeme sa ovim polusvijetom...


Imate pravo. ...
Prijavi Administratoru
#44 polusvijetGuest 2010-10-07 08:59
Dobro ,"polusvijet",a li ti jednako ostavljaš svoje blesave komentare tom polusvijetu.Što ne pokušaš negdje drugo svoju mudrost i nadmoć pokazati.Očito je da ovdje ta tvoja mudrost ne prolazi.Ja bih u tvom slučaju potražio sebi ravne a ne ostao među "polusvijetom".
Prijavi Administratoru
#45 A sad adio....Guest 2010-10-07 09:04
Citat daran:
Dobro ,"polusvijet",ali ti jednako ostavljaš svoje blesave komentare tom polusvijetu.Što ne pokušaš negdje drugo svoju mudrost i nadmoć pokazati.Očito je da ovdje ta tvoja mudrost ne prolazi.Ja bih u tvom slučaju potražio sebi ravne a ne ostao među "polusvijetom".
Već sam najavio a mislim da ću vas trajno napustiti.
Smisao za humor je na razini Talibana :cry:
Prijavi Administratoru
#46 Mesić,Josipović ...Jardo 2010-10-07 09:10
...i 80% ,ako je vjerovati ispitivanjima,g rađana Hrvatske, /valjda ne samo Zagreba /,dozvolilo je da se danas nalazimo tu gdje jesmo, sa " novostima " kao paradigmom velikosrpske ideje,koja je življa nego ikada.
Krajevi Lijepe naše ,opustošeni ljudski i materijalno od srbijanskog imeprijalističk og terorizma ,su na rubu opstanka.K tomu moraju natrag primiti , abolirati,plati ti im ratnu štetu / Borovske,sao-mi rovine.stanarsk a prava/ svima koji su ih ubijali,rušili i protjerali. O novom -starom projektu Z4,koji je pred realizacijom, da i ne govorim.
Utočište i bazu svojega antihrvatskog djelovanja našli su u Zagrebu ," prijestolnici svih Hrvata " ,a danas,ponovo ista provokacija,sa još jasnijom porukom ;ne možete nam ništa.

" HND ", ta trojanska svinja / konj je plemenita životinja / iz svoje utrobe rokče potpore sveukupnom velikosrpstvu,t obože braneći slobodu pisane riječi tj. novinarstva u Hrvatskoj
/ čini mi se da sam i toj kreaturi učinio nepravdu spominjući je u tom kontekstu /.
Zar sve to skupa nije svjesna provokacija izazivanja novih ,ne samo ,verbalnih sukoba ?

Ako to nije kapitulacija državotvorne ideje slobodne Hrvatske,onda ne znam kako treba nazvati ovo neodrživo stanje.

Pazite, 80% građana Hrvatske daje potporu toj ideji u vlastitoj državi?!
Prijavi Administratoru
#47 ...Guest 2010-10-07 09:23
Gospodo...dajte se dozovite..Piset e da 80% Hrvata podrzava Josipovica???Is to tako je bilo i sa Mesicem...
Zar vam nije jasno da je i Mesic i Josipovic dosli na mjesto predsjednika izbornim inzenjeringom uz pomoc izvana.
Njih podrzava mozda 20% manjine,a mi vecina mozemo se j....
Stvari su ozbiljnije nego sto izgledaju...Srb ija se u medijima spominje svaki san po 10 puta...
Prijavi Administratoru
#48 PriopcenjaGuest 2010-10-07 09:37
Zajednistvom do parvednije Hrvatske Dodjiet na Trg Bana Jelaciac 9.10 u 16 sati da saznate kako.
Prijavi Administratoru
#49 Kome otkucava?Guest 2010-10-07 09:37
Žalim što je Hrvoje propustio reći koji pokret i koji ljudi će to preuzeti vlast na slijedećim izborima? Bojim se da je to samo njegova iluzija....godi nu dana pred izbore se tako nešto i ne nazire pa je teško povjerovati da će preko noći naći se IDEJNA grupa i VOĐA koji će to pokrenuti! Ako ima neka saznanja bilo bi lijepo da to iznese ili da nam ne ulijeva lažnu nadu!
Prijavi Administratoru
#50 PravednikGuest 2010-10-07 09:45
Ma nemojte nas iznevjeriti održite obećanje, :-)
Eto malo šale Pravedniče.Ne morate Vi nas ostavljati,ali nekad je bolje drugom pustiti da ocjenjuje da li vrijedimo ili ne.Pa čak i poslušati nekada ono što govori.Čovjek sam sebe gleda u najboljem svijetlu ali to uvijek i nije istina.
Je li ovo na razini talibana? :-)
Prijavi Administratoru
#51 Ajde,ovo je malo boljeGuest 2010-10-07 09:50
Citat daran:
Ma nemojte nas iznevjeriti održite obećanje, :-)
Eto malo šale Pravedniče.Ne morate Vi nas ostavljati,ali nekad je bolje drugom pustiti da ocjenjuje da li vrijedimo ili ne.Pa čak i poslušati nekada ono što govori.Čovjek sam sebe gleda u najboljem svijetlu ali to uvijek i nije istina.
Je li ovo na razini talibana? :-)

Izdati ću i ja priopćenje :lol:
Neznam,administ rator je prijetio nekim odvjetnicima ako i dalje budem pisao istinu.
Ali je ipak i to obrisao,valjda je uvidio kaj je napravio :P

********************************
Ne izmišljati, Admin
Prijavi Administratoru
#52 KomedijašiGuest 2010-10-07 09:56
ŠTAP ,KOLAC JASENOVAC

Naslovnica poljoprivrednog tjednika vezano uz stočarstvo u jasenovačko kraju. Bili njima to bilo smiješno!
Prijavi Administratoru
#53 STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVAdtuckar 2010-10-07 10:05
SHZ se predstavlja, danas, na Trgu Bana Jelačića.

Svijetlo na kraju tunela ?

Da, ako će to biti potpuno LUSTRIRANA stranka od "kumrovečkog školskog procesa" !

A HKV priopćenja ?

Da, g.Hitrec ! Ne treba posustajati s njima, makar ih ignorirali MEDIJI (kontrolirani od raznorodnih interesnih skupina, s financijerima u sjeni EU bankovnih računa).

Priopćenja su SVJEDOČANSTVO trenutka u vremenu, kako u Hrvatskoj danas postoji udruga što se "usudi" govoriti, onako kako HRVATI misle !

Da, Hrvatska opet proživljava KRITIČNO vrijeme, koje će odrediti sudbinu više generacija (ne samo "naše" ili naše djece!)

Pokretači HKVa, članovi i simpatizeri, dokazali su proteklih godina kako su časni ljudi, svijesni odgovornosti trenutka, što misle nacionalno odgovorno ! I zato smetaju mnogima i zato su na meti provokatora, raznih "službi" i njihovih PLANOVA !

Defetizmu nema mjesta - u miru se ne može izgubiti što je u vojno ostvareno. Ma koliko se trudili svi neprijatelji HRVATSKE.

Ali, da će "biti lako" u tom putu, pa svjedočimo svi da neće...!
Prijavi Administratoru
#54 .VoC 2010-10-07 10:15
"strane sluzbe" - kojim se najvise vi oko HKV pokusavate dodvoriti uvjeravajuci ih da ste jedini pravi "antifasisti" uvijek bili i ostali.
Da nije tragicno, bilo bi komicno.
A bez VoC-a se ne bi sjetili ni koliko ste Mesicu preko MORH-a isplacivali, recimo preko Cementa, u jeku rata i poslije.....
Prijavi Administratoru
#55 žučdtuckar 2010-10-07 10:32
vidim kako nek, neumorno vise na HKV portalu, iako su svi "HKVovci" zapravo "mesičevci"...

poštovana VoC, žuč se proliva na krivoj strani !

Netko, mislim Jusuf, je ranije, komentiravši, tu na portalu, napisao: "hic Rhodus, hic salta !" ( a primijenite i onu: "Sunce tuđeg neba...")
Prijavi Administratoru
#56 .VoC 2010-10-07 10:41
Sto je vama "zuc" meni je jednostavno istina i samo istina - ocito nam se razlikuju perspektive :-)
A glede, "hic Rhodus, hic salta", mislim da se osjeti korist od mojih upisa, urodili su nekim plodom, redovito ovih godina, zar ne, a u vas samo prazne rijeci. Ne onim kojim sam zeljela, ali nikakva pravednost naspram lopova i prevaranata nije na odmet...
A za "Sunce tuđeg neba...", poletjeli ste previsoko, jedno je Nebo, kraljevstvo...
Prijavi Administratoru
#57 Gospodin?Guest 2010-10-07 12:19
Morate shvatiti gosp. Jusuf (temeljna filozofija uci da svaki covjek sposoban za razmisljanja moze shvatiti sto ima smisla a sto ne; a kamoli ona za kultivirane...) da smo drugaciji, dakle ako sto Vas lijeci, ne mozete isto ili slicno pripisivati drugima. Nemojte to shvatiti kao mudrost moje malenkosti, to su natuknice na temu posjedovanja temeljne istine kod nasih najvecih mislitelja u povijesti krscanstva.
++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gđice Arapavić, ja vam nisam gospodin, niti sam to ikada bio. Ja sam sirotinjsko dijete. Odrastao u titinom srpskom paklu, i svu mržnju sam naučio od srba-četnika i komunista.

U Belom Manastiru, četničkoj parašnoj selendri, sam završio osnovnu školu, u srpskom Oseku (u Donjem gradu) stručnu tehničku (kemijsku) školu.

U jugoslovenskoj prljavoj i srbiziranoj palanci, Agramu, Tehnološki fakultet.

Filozofiju nisam nikada učio, a kršćanstvo, pogotovo katoličanstvo, mi se oduvijek gadilo.

Nešto sam knjiga pročitao, ne onih koji vi čitate (ili mislite da možete čitati) i nisam rekao nikada da sam intelektualac. Pojam intelaktualac mi se gadi, pogotovu ako su u pitanju rvatski intelektualci.

Bosnu sam oduvijek prezirao, i mislim da ove škole koje sam ja završio - do kojih ne držima - vi, Arapaovićko, ne biste bili sposobni nikada završiti.

Ako hoćete nastaviti, nastavite, ja sam SPREMAN.
Prijavi Administratoru
#58 .VoC 2010-10-07 12:39
Zvucite kao uciteljica iz osnovne skole u socijalistickoj Bosni :-)

Nisam niti napisala da sam dorasla onome sto pokusavam citati (jos sam na uvodu), nego da "svaki covjek sposoban za razmisljanja moze shvatiti sto ima smisla a sto ne".

Sto se tice tehnickih struka, moram vas razocarati, upravo mi je priznata "informaticka potpora" kao jedna od kvalifikacija.. . - a da tamo medju vama nista vise ne mogu zavrsiti, to mi je jasno, jer nemam dara za trgovinu (diplomama). No zasto svi ti "intelektualci" pokusavaju biti tako "osobni"???? Sto se tu ima "nastaviti"??
Prijavi Administratoru
#59 JusufeGuest 2010-10-07 13:07
Jusufe, iskreno vas žalim i moram priznati da se čitajući vaše komentare stvarno osjećam bolje. Ja sam mislio da smo mi Hrvati tjeskobni i depresivni, kad ono vidi vas, koje li tjeskobe. Ima li išta na svijetu što volite, osim ovoga portala na kojemu se iživljavate?
Prijavi Administratoru
#60 Koliki to postotak???H7 2010-10-07 13:08
Citat Jusuf:

Hrvatski narod s preko 80% bezpogovorno podržava Josipovića.


Nije istina!
Ne podržava ga čak niti onih 30% od ukupnog broja biračkog tijela koji su mu dali glas na izborima i doveli ga na mjesto predsjednika. Čitate li portale?
Kako vi možete reći da ga podržava 80% hrvata kad 50% hrvata uopće nije izišlo na izbore?
Dakle, da su ga svi koji su izišli na izbore podržali imao bi postotak od 50% hrvata koji ga podržavaju.
A točno je da od tih 50% koji su izišli na izbore Josipovića je podržalo njih 60% što je u konačnici 30% ukupnog broja birača s pravom glasa. I dio njih je dao glas Josipoviću jer mrzi Bandića, a ne zato jer podržava Josipovića.

Citat Jusuf:
Isto tako su obožavali Mesića. To su činjenice, a ne nikakova optužba. Što su izabrali - evo im ga.


Jesu, naivci. Ali kad je riječ o postocima, nije prevelika razlika iako je Mesić imao veću podršku.

Citat Jusuf:

Hrvatima se 1990. pružila povijesna prilika da se oslobode srba i komunista, nisu iskoristili priliku.
Druge više ne će bit.
Never more!


Tuđman je prekratko živio.
Nažalost.
Da je barem bio mlađi, da doživi da se Hrvatska učvrsti, stabilizira...
Čim je umro, počeli su je potkopavat.

Citat Jusuf:
Bit će samo Šparjcovi, Dragojevići, Pupovci i slični.


Bilo ih je i prije, u njihovoj Jugoslaviji pa je Hrvatska izrodila sebi vođe i isčupala se iz srpskog zagrljaja, a bili smo u puno goroj situaciji nego danas, okruženi njihovom vojskom i policijom. Danas još nije tako crno. Nije sve propalo.
Prijavi Administratoru
#61 diplome i VoCdtuckar 2010-10-07 13:10
nisu svi kupovali diplome, niti KUPILI, godinama kumulirano znanje,a, kako on sam za sebe kaže, sirotinjsko dijete iz Titina pakla, istinski je INTELEKTUALAC, erudit!

kažete: Citat:
"...No zasto svi ti "intelektualci" pokusavaju biti tako "osobni"????..."
Možda griješim, ali baš ste Vi mnoge komentare shvatili "tako osobno", posebno od ljudi ove Udruge, koje tako nepravedno, svrstavate u "antifašiste" i ljubitelje Mesića.
Izgleda mi , prezirete HKV i portalske intelektualce, ali ste stalno dežurni na svaki komentar, budno pratite da što ne promakne....!

No, drago mi je da , prema Vašem kazivanju, neki od "Vaših upisa", su urodili plodom !
To i jjest poanta, da se sinergijom, mnoštvom "malih promišljanja i koraka", na kraju učini "velika stvar". A HKV je učinio, "sve ove godine djelovanja ipostojanja U HRVATSKOJ, istinski VELIKU STVAR !
Pokazao je da HRVATSKA ne šuti i da HRVATSKOM vladaju, temeljem izbornog inženjeringa, NEKE BIVŠE snage !

A da u "svakom žitu ima kukolja", pa tako i onih "što su kupili i prodavali diplome, od vozačkih do sveučilišnih, to je istina, ali u SVAKOM DRUŠTVU. Jer, lopove (društveno nemoralno ponašanja) ne određuju krvna zrnca ili "DNA-om utvrđeno porijeklo" pojedinca, što sigurno znadete iz "škole života", ako ste već u "formalnoj školi tek, kako ste kazali, na UVODU" !

Zato i rekoh, žuč se proliva, nepotrebno, po "krivoj strani" ...!
Prijavi Administratoru
#62 .VoC 2010-10-07 13:20
Eto, njima je "eruditizam" u "prolijevanju zuci" - a svaki im komentar izgubi uvid u sadrzaj i smisao onog sto komentiraju.... Sto dalje reci, ja bih baklavu :-)
Da, i tulumbe!
Prijavi Administratoru
#63 Poštovani budući ...Guest 2010-10-07 13:45
Baš suprotno, upravo ste vi (VoC i Jusuf) koji se na ovome portalu iživljavate, pišući često polupovezane, pa čak i potpuno nepovezane komentare u odnosu na zadanu temu. Zašto se jednostavno međusobno ne dopisujete, pa tako smanjite broj komentara za 50%, što bi svakako doprinjelo zanimljivosti i čitanosti samoga portala. Dođite do mene na ..., rado ću vam pomoći i objasniti da nije lijepo maltretirati ljude svojom neiživljenošću, koja ima uzroke u višku slobodnog vremena i manjku pristojnosti.
Prijavi Administratoru
#64 H7 OpaskaGuest 2010-10-07 14:11
MOžda nije Jusuf skroz u pravu, ali
Morate biti objektivniji! Iz vaše tvrdnje slijedi ako je 50% ljudi izišlo na izbore i od tih 50%, ako mu je 60% dalo glas to znači da njega podržava 30% i to je to! Tako bi ispalo da od ovih 50% što nije glasovalo za njega da ga nitko ne podržava i da ne bi dobio niti jedan glas da soni koji slucaj izisli!
Ali nažalost to nije istina, samo se time možemo zavaravati. A znam to i iz vlastitog iskustva. Neki poznanici iz crkve, religiozni, "obrazovani", "mladi", glasovali su za njega ili ga podržavali.
Isto tako i za Mesića. Zar nije za Mesića 2005 glasalo 1,3 milijuna uglavnom Hrvata, to je strašan broj. Vama je vjerujem to neshvatljivo, da ih Hrvati biraju, i meni je ali je tako!
Prijavi Administratoru
#65 ČetniciGuest 2010-10-07 14:39
četnička ,genocidna,GAMA D.Pitam se zašto ne iziđe nekakva naslovnica,sa recimo slikom četnika kao vampira koji pije krv recimo vukovarskim pacijntima
Prijavi Administratoru
#66 ...H7 2010-10-07 15:21
Citat Zrinski:
MOžda nije Jusuf skroz u pravu, ali
Morate biti objektivniji! Iz vaše tvrdnje slijedi ako je 50% ljudi izišlo na izbore i od tih 50%, ako mu je 60% dalo glas to znači da njega podržava 30% i to je to! Tako bi ispalo da od ovih 50% što nije glasovalo za njega da ga nitko ne podržava i da ne bi dobio niti jedan glas da soni koji slucaj izisli!
Ali nažalost to nije istina, samo se time možemo zavaravati. A znam to i iz vlastitog iskustva. Neki poznanici iz crkve, religiozni, "obrazovani", "mladi", glasovali su za njega ili ga podržavali.
Isto tako i za Mesića. Zar nije za Mesića 2005 glasalo 1,3 milijuna uglavnom Hrvata, to je strašan broj. Vama je vjerujem to neshvatljivo, da ih Hrvati biraju, i meni je ali je tako!


Ovi što nisu htjeli izići na izbore ne podržavaju nikoga. To je valjda očito. Zato i ne izlaze. Većini je bilo prošetati par minuta do birališta pa ipak ostaju kod kuće.
A kad bolje razmislim, ni predsjednik Tuđman nije dobivao ogroman postotak glasova, ali je na drugim izborima pobijedio već u prvom krugu.
Svi oni koji su glasovali protiv njega oba puta, to su isti ovi koji su podržavali Mesića i Josipovića. To dvoje ide zajedno. I tada su bili u manjini, kao što su i danas - ali su ipak postali "većina". Uostalom, dovoljno je zbrojiti glasove koje su desni birači "rasuli" na zadnjim predsjedničkim izborima da se vidi omjer snaga.
Isto tako sve manje prohrvatski orjentiranih birača izlazi na izbore jer "nema za koga", a ovi drugi izlaze svi. Oni ne propuštaju izbore. Oni su disciplinirani.
S druge strane, hrvatska opcija nema čovjeka kao što je bio predsjednik Franjo Tuđman da okupi mase... sve to utječe da desno biračko tijelo gubi motiv i moral, izigrani su već više puta od političara, prevareni, opljačkani i zbog svega toga ignoriraju izbore, a gubitnici pod kapom nazovi liberalizma, globalizma, europejstva i nekakve njihove "pravedne demokracije", a u stvarnosti jugoslavenstva, velikosrpstva i neokomunizma... čekaju svojih pet minuta, štoviše, gotovo su ih dočekali. I pred vratima su.
Ne samo slikovito, već gotovo pa i doslovno.
Prijavi Administratoru
#67 Prosvjedni skupili mi ili oni 2010-10-07 15:51
Citat:


Prosvjedni skup

06.10.2010

Autohtona - Hrvatska stranka prava organizira dana 19. listopada 2010. godine s početkom od 12, 00 sati, PROSVJEDNI SKUP ispred sjedišta Srpskog narodnog vijeća , Berislavićeva 10 u Zagrebu.

Nakon što su za vrijeme proslave "Oluje", ove godine na naslovnicu svog tjednika objavili sliku hrvatskog vojnika kao vampira koji siše krv srpkinji i stavili u naslov crvenim slovima OLUJOM DO MIRA, te sada u najnovijem broju njihovog tjednika gdje su objavili fotografiju dvaju hrvatskih MiG - ova s nacionalnim obilježjima i naslovom "OBADVA, OBADVA SU PALA!" ,došlo je vrijeme da im se odlučno suprostavimo i zaustavimo vrijeđanje Domovinskog rata, hrvatskih branitelja i širenja mržnje za interese srpske manjine u Hrvatskoj.

Milorad Pupovac, SDSS, SNV i Novosti zbog ovog čina moraju snositi posljedice. Tražimo zabranu rada SDSS-a, Srpskog narodnog vijeća i tjednika Novosti. Od Vlade RH tražimo da prekinu financirati četničke spomenike u Hrvatskoj te financirati tjednik Novosti.

Bog i Hrvati !
www.hrvatskipravasi.hr
Prijavi Administratoru
#68 vijest o Milki Planincdtuckar 2010-10-07 16:11
Danas: MILKA PLANINC, bivša predsjednica Saveznog izvršnog vijeća SFRJ preminula je danas u Zagrebu u 87. godini života. Deset godina bila je na čelu Centralnog komiteta Saveza komunista Hrvatske, od 1972. do 1982. godine, te je jedina žena u povijesti koja je bila premijerka neke komunističke zemlje.

U "opuisu njenog životnog puta" (portal INDEX) niti riječi o njenoj osobnoj involviranosti na Bleiburgu, kao i o mogućim, a nikad pokrenutim procesima za ratni zločin (ekvibrilisti pravne struke, govore da Bleiburg nije bio ratni zločin, pa može u zastaru, jer se "dogodio" nakon kapitulacije...)

nekim u pravosuđu, ali i uopće u političkom životu HRVATSKE danas, laknulo je, jer ne moraju pokretati istrage...
Prijavi Administratoru
#69 Yutelili mi ili oni 2010-10-07 16:12
Stanković će vjerojatno pozvati u svoju emisiju Dragojevića (ili nekoga drugog iz tog lista) da mu pruži priliku da još više provocira, kao što je to učinio s Pilselom nakon otkaza. Ako neće Aca, hoće netko drugi s Yutela
Prijavi Administratoru
#70 Srbobran?Guest 2010-10-07 16:17
A ovo:
Hrvatska je Tužiteljstvu ICTY-a predala gotovo 2.000 osjetljivih državnih dokumenata u predmetu Gotovina i učinit će sve što je u njenoj moći da ispuni zahtjev za dodatnim dokumentima, u nastavku svoje široke i intenzivne suradnje s ICTY-em...

Znači da je Rade samo magla... dimna zavjesa.
Prijavi Administratoru
#71 Don BoškoGuest 2010-10-07 16:26
U TRENUTKU kada Hrvatskom već dva desetljeća hara divlji kapitalizam, kada radnici svakodnevno ostaju bez svojih radnih mjesta, stalno ponavljati izlizanu priču o komunizmu i njegovoj krivnji za sva zla u hrvatskom društvu zaista je smiješno. Crkva očito ne zna funkcionirati bez nekog vanjskog neprijatelja, pa ga je našla u davno upokojenom komunizmu. Uostalom, ne bi bilo loše pomesti prvo ispred svojega praga pa vidjeti kako su u crkvenim institucijama regulirana prava radnika, kako se vrše uplate zdravstvenog i mirovinskog osiguranja, kako su regulirani slobodni i neradni dani, kako se klerici ophode prema laicima itd.", kazao je u intervjuu za Jutarnji list fra Petar Jeleč, teolog i povjesničar na franjevačkom Filozofsko-teol oškom fakultetu u Sarajevu.

Fra Jeleč tako je prokomentirao pisanja glavnog urednika Glasa koncila Mons. Ivan Miklenić koji je u svojem zadnjem uvodniku istaknuo kako su za sve loše u hrvatskom društvu odgovorni bivši komunisti infiltrirani u sve pore društva. Fra Jeleč smatra da Miklenić nastupa kao privatna osoba, ali da njegove stavove dijeli većina crkvenog vrha i Hrvatskoj i katoličkog klera.

"Za anomalije u hrvatskom društvu krivi su prije svega rat i nesmiljena pljačka i privatizacija u 90-im godinama koju su proveli 'veliki domoljubi' i 'antikomunisti' na čelu s Franjom Tuđmanom i njegovom vrhuškom, gdje je došlo do općeg urušavanja vrednota i povjerenja među ljudima", smatra te dodaje kako hravtski branitelji tijekom Domovinskog rata nisu žalili svoje živote, "no sav je taj zanos i potencijal jeftino prokockan i potrošen, jer su se mnogi branitelji i ljudi koji su hrabro i bez kalkuliranja ušli u projekt stvaranja hrvatske države osjetili izdanima i prevarenima kada su vidjeli kako se Hrvatska se nesmiljeno pljačka i kako neki nepoznati ljudi preko noći postaju vlasnici po nekoliko desetaka firmi". U tome fra Jeleč vidi početak urušavanja hrvatskog društva.

"Miklenić je vjerojatno tu navodnu veliku Tuđmanovu 'državotvornost ' prepoznao u Vrhovnikovom više nego uspješno provedenom planu preseljavanja bosanskih Hrvata koji su onda napunili mnoge već uvelike prazne župe i crkve po Hrvatskoj, pa mu je zbog toga neizmjerno zahvalan", smatra fra Jeleč te dodaje kako Tuđman svoju navodnu "državotvornost " pokazao "upravo tijekom privatizacije i podjele nebrojenih odličja generalima koji nikad nisu vidjeli ratišta i koji na svojim računima imaju milijune eura".

"Inače je vrlo zanimljiva ta fasciniranost crkvenih ljudi likom i djelom Franje Tuđmana komu se oprašta sve - i to što je bio gorljivi komunist, najmlađi Titov general, što je svojim koruptivnim aparatom Hrvatsku gospodarski i politički unazadio za nekoliko desetljeća. O njemu nikada ni od jednog crkvenog velikodostojnik a nisam čuo nijednu kritičku riječ, te imam dojam da bi ga neki vrlo rado uzdigli na čast oltara. Jedna od najvećih neistina koja se širi iz kruga njegovih crkvenih i inih obožavatelja jest ona rečenica koju često ponavljaju: 'da nije bilo Tuđmana, ne bi bilo ni Hrvatske'", kaže fra Jeleč dodajući kako osobno smatra da nije bilo Tuđmana da bi bilo bolje i uspješnije Hrvatske i da bi se ona puno brže i jednostavnije obranila od velikosrpske agresije. "Da ju je recimo vodio jedan Vlado Gotovac, Hrvatska bi, vjerujem već odavno bila u Europskoj uniji i manje bi stenjala pod težinom kriminala i korupcije čiji su čvrsti temelji udareni upravo u devedesetim godinama pod vladavinom Franje Tuđmana", zaključuje fra Jeleč.
Prijavi Administratoru
#72 pravednikGuest 2010-10-07 16:35
Pa pravedniče što je ono u komentaru.Osim što se voliš našaliti ti voliš i izmišljati?A što misliš je li to pravednoci čine?Ja koliko znam ne.Nekako mi to nespojivo.
Prijavi Administratoru
#73 fra JelečGuest 2010-10-07 16:46
Gospon iz Travnika,vi ste nešto pomiješali,misl im da je ovdje riječ o Pupovčevom listu "Novosti",ne o pokojnom dr Tuđmanu.Pa ne vidim svrhe da sada prenosite jedan pamflet sarajevskog svećenika koji je u stvari najmanje svećenik,a najviše maneken i osoba željna slave.Koja ne preza ni od čega da do nje i dođe.Mogli bi nam malo možda napisati gdje taj "pastir" bio za Domovinskog rata u BIH i Hrvatskoj?
Prijavi Administratoru
#74 Oprostite,Guest 2010-10-07 16:53
Izbrisano. Pravednik i Travnik su iste osobe... Admin
Prijavi Administratoru
#75 admin.Guest 2010-10-07 17:14
Legende ste,ma svaka čast.Vaš me portal sve više i više oduševljava.Poz drav i za administratora i redakciju.
Prijavi Administratoru
#76 Milka Planinc, neka ti bude po zasluziH7 2010-10-07 17:54
Citat dtuckar:
Danas: MILKA PLANINC, bivša predsjednica Saveznog izvršnog vijeća SFRJ preminula je danas u Zagrebu u 87. godini života. Deset godina bila je na čelu Centralnog komiteta Saveza komunista Hrvatske, od 1972. do 1982. godine, te je jedina žena u povijesti koja je bila premijerka neke komunističke zemlje.

U "opuisu njenog životnog puta" (portal INDEX) niti riječi o njenoj osobnoj involviranosti na Bleiburgu, kao i o mogućim, a nikad pokrenutim procesima za ratni zločin (ekvibrilisti pravne struke, govore da Bleiburg nije bio ratni zločin, pa može u zastaru, jer se "dogodio" nakon kapitulacije...)

nekim u pravosuđu, ali i uopće u političkom životu HRVATSKE danas, laknulo je, jer ne moraju pokretati istrage...



Neka joj bude po pravdi Božjoj. I po zasluzi.
Ali ne partijskoj, već univerzalnoj, od Onoga koji zna mjeriti.

Ta ista Milka Planinc je kao komesarka zloglasne dalmatinske 11. brigade nakon završetka rata 1945 godine i predaje nesretnih zarobljenika u Blajburgu i njihovog prebacivanja vlakovima u Sloveniju, osobno birala 90-tak ubojica, "provjerenih komunista" kako ih je sama nazvala, za zadatak usmrćivanja više desetaka tisuća zarobljenika kod jame Kočevski rog.
Neka ti bude po zasluzi, Milka Planinc.
Prijavi Administratoru
#77 Duh ...Jardo 2010-10-07 20:36
Citat ili mi ili oni:
Stanković će vjerojatno pozvati u svoju emisiju Dragojevića (ili nekoga drugog iz tog lista) da mu pruži priliku da još više provocira, kao što je to učinio s Pilselom nakon otkaza. Ako neće Aca, hoće netko drugi s Yutela


...Veljka Kneževića / na agramerskoj televiziji / i danas je "živ " u toj javnoj kući.
Neki pametnjaković napisa nedavno, " da je on jugoslavizirao TV Zagreb i srbovao na svom direktorskom mjestu, ali nije dao na svoje ljude ".
Pa naravno da nije dao ,jer su to bili sve njegovi ljudi i kadar sa partijskom knjižicom,kao što je to i danas.Partijske knjižice se ne pokazuju javno,ali negdje u ladicama čekaju svijetlo dana i pravu priliku,a ona nije daleko,kako sada izgleda.
Olako su mnogi prihvatili ili nisu shvatili opasnu poruku iz Rijeke ," kako će se Hrvatska zacrveniti ". Ili su to, tih 80%, shvatili kao / željenu / opciju.

Ako su ekonomski i finacijski pokazatelji takovi kakvi jesu,onda niti politički nisu bolji,a to nas tada svrstava u kategoriju Sj.Koreje i Kube.
Nazdravlje nam bilo.
Prijavi Administratoru
#78 fra Pero-Sero!Guest 2010-10-08 13:45
kazao je u intervjuu za Jutarnji list fra Petar Jeleč, teolog i povjesničar na franjevačkom Filozofsko-teol oškom fakultetu u Sarajevu.
++++++++++++++++++++++++++++++++++

"Fra" Pero, jurišnik fra Franje Topića, bivšeg agenta UDB-e i odličnika crvenog Ive, nikada u životu nije radio ništa. Umantijo se i živio kao bubreg u loju.
Nije slučajno što je taj franjevački četnik školovao u Vatikanu, vrtlogu zla za Hrvate.
Ima ih nekoliko u tamnom vilajetu (Bosni), Jeleč, Marković, Markešić, Šarčević, koji tako siju zlo.
Iz toga se (možda?) dade izvući zaključak što su njihovi prethodnici, u turskoj Bosni, (ujaci) radili?

A što im, takovima, želim: želim im da u idućem ratu upadnu u srpsku stupicu, pa da Jovi ili Dušanu, prije nego ih zakolju objasne da su oni, zapravo... hrvatske seronje.
Prijavi Administratoru
#79 +VoC 2010-10-09 13:30
Odgovor Tuckaru, Hecimovicu, i ostalim "hrabrim" anonimcima iz "Dijanoviceve dogme":

verusblog.voiceofcroatia.net/. ../

"Srbobran" - a tko ce nas od vas braniti, i nasu vjeru!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • srobnik
  • 1 korisnik
  • 74 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal