Otvoreno pismo članovima Hrvatske demokratske zajednice

Poštovani,

Hrvoje HitrecPremda već godinama nisam član Hrvatske demokratske zajednice, sudbina jedine stranke kojoj sam pripadao i dalje mi je na srcu. Podsjećam zaboravne i one mlađe koji ne znaju, da sam bio jedan od utemeljitelja HDZ-a, da sam u dva navrata bio član predsjedništva stranke, štoviše u jednom mandatu i dopredsjednik – oba puta u vremenima izrazito teškim, u vrijeme rata i zatim početkom stoljeća u razdoblju kada je nakon izbornoga poraza trebalo podići stranku i osposobiti ju da pobijedi na idućim parlamentarnim izborima.

Nevolje su počele u doba povratka na vlast Hrvatske demokratske zajednice. Demokratsko ozračje u stranci postupno je zamijenjeno osobnom diktaturom dr. Ive Sanadera. Oni koji su se usprotivili takvom vođenju stranke, bili su eliminirani ili su se sami povukli. Razorena je intelektualna jezgra HDZ-a na koju se oslanjao dr. Franjo Tuđman u vrijeme stvaranja pokreta koji je doveo do samostalne, nezavisne hrvatske države. Članovi HDZ-a na terenu, na čijoj je vitalnosti Hrvatska demokratska zajednica i uspjela preživjeti dane progona te se opet vratiti na vlast, šutke su pristali na Sanaderovu diktaturu, a oni kojima je omogućio sinekure pretvorili su ga u nedodirljivo božanstvo. Vrlo je sporo sazrijevala svijest da se Sanader posve udaljio od programskih izvora stranke, od političke samostalnosti i zastupanja hrvatskih interesa, što je na razini državne politike nanijelo štetu Republici Hrvatskoj. Vidljivih otpora unutar HDZ-a nije bilo ni onda kada su potezi stranačkog i državnog vodstva na razvidnim primjerima pokazali da se radi o izdaji hrvatskih interesa (gospodarski pojas u hrvatskome moru, izručenje hrvatskih generala na temelju optužnice kojom je obuhvaćeno hrvatsko političko i vojno vodstvo u Domovinskom ratu, ali i cijeli hrvatski narod, prihvaćanje u koaliciju srpske stranke čiji su mnogi istaknuti predstavnici bili na neprijateljskoj strani, otvaranje prostora zamislima o trećoj Jugoslaviji, itd.).

HDZNakon odlaska dr. Ive Sanadera u još nerazjašnjenim okolnostima, ali ne i vodstva stranke koje je uglavnom ostalo na istim pozicijama, Hrvatska demokratska zajednica i nadalje živi u ideološki neprozirnom prostoru, uz to nošena burama gospodarske krize, u opasnosti da poglavito zbog izgubljene nacionalne atribucije izgubi dobar dio simpatizera i bliske parlamentarne izbore. Da se to ne bi dogodilo, potrebno je iz temelja protresti stranku, vratiti se izvorima nacionalne svijesti i povijesne svjesnosti, izvorima nezavisne hrvatske politike koja se nikome ne klanja i ne prima direktive iz tuđih središta moći, te zornim potezima pokazati hrvatskoj javnosti da se stranka iz doba zabluda i izdaja pretvara opet u politički organizam koji govori iz duše i srca hrvatskoga naroda.

U suprotstavljanju politici vodstva HDZ-a od 2003. godine nadalje, stvorena su središta otpora u različitim oblicima, bojkotirana od državne vlasti, ali uporna i čvrsta u svojim stajalištima, te postala u stvari jedinim nositeljem hrvatske nacionalne i kulturne svijesti u trenutcima posvemašnjega rastrojstva hrvatske politike. U njihovim su redovima i mnogi bivši članovi HDZ-a, koji su spremni – ukoliko u Hrvatskoj demokratskoj zajednici dođe od promjena sada potpuno pogrješnoga pravca – postati partnerima HDZ-a na idućim izborima za Hrvatski sabor.

Ovo nije prvo otvoreno pismo koje Vam upućujem, poštovani članovi Hrvatske demokratske zajednice. Prvo je napisano, uz još nekoliko supotpisnika, u doba prijetećega rasula HDZ-a 2000. godine i odigralo je svoju ulogu u tom razdoblju povijesti. Ne želim tvrditi da je sada stanje isto toliko dramatično, ali je razvidno da su na djelu klice izgledne propasti koje se hrane ideološkom neprepoznatljivošću i odustajanjem od samostalne hrvatske državne politike. U svakom slučaju, vrijeme je da podignete glavu i pokažete onu staru promišljenu čvrstinu na kojoj je sagrađena i obranjena suvremena hrvatska država.

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 To smo čekaliBoljunac 2010-09-06 18:20
Hvale vrijedno pismo. Neka vodstvo HDZ-a ne misli da saveznike za prohrvatsku politiku može naći na među onima koji su se nedavno borili protiv Hrvatske.
Prijavi Administratoru
#2 Gosp. HitrecGuest 2010-09-06 19:11
Gosp. Hitrec, "pustite mrtve, neka pokapaju svoje mrtvace".

HDZ-e se neće promijeniti, njega treba pobijediti. A uostalom, ako bi se kojim čudom HDZ-e i promijenio, ne retorički, nego djelima, morao bi netko prije toga iz vodstva HDZ-a odgovarati za brojne slučajeve izdaje nacionalnih interesa, (prodaja teritorija, prodaja bosanskohercego vačkih Hrvata, prodaja generala, prodaja državnih tvrtki, odustajanje od ZERP-a, podizanje četničkog spomenika).

P.S. A Vama osobno moje duboko poštovanje za sve što ste sve učinili za vrijeme Tuđmanovog HDZ-a, čiji sam član postao davne 1989. godine, kad je bilo pitanje ponosa biti član HDZ-a, koji je bio državotvorni pokret za stvaranje hrvatske države, isto kao što je danas sramotno pripadati takvoj stranci čije vodstvo vodi veleizdajničku politiku.
Prijavi Administratoru
#3 ...Guest 2010-09-06 19:14
Kakva je razlika izmedju HDZ-a i SDP-a???
Nikakva!!!
Prijavi Administratoru
#4 HDZ se ne može promijenitiGuest 2010-09-06 19:20
Zar u Hrvatskoj postoji još netko tko može vjerovati u neki novi HDZ. Uoči svakih izbora imamo "novi" HDZ, sve pršti od domoljublja i obećanja. Čim prođu izbori, od krilatice , "ne damo naše generale" sa splitske rive, nastaje nova, akcijski plan za hvatanje generala. HDZ je jedna amoralna prevarantska stranka i svi oni koji ju podržavaju. Ne mislim da g. Hitrec podržava ovakav HDZ, ali utopija je i naivnost do neba, još uvijek vjerovati tim ljudima.
A što da se i promijene, sve su uništili i rasprodali, zar ćemo im to oprostiti, kao nikom ništa i sl. Oni moraju odgovarati za svoju politiku i izdaje koje su uradili, njih može promijeniti samo dugotrajna hladovina u zatvorima. Nemamo pravo biti toliko naivni.
Prijavi Administratoru
#5 Veleizdajabosanac 2010-09-06 19:53
Postoji samo jedna riječ koja može označiti rad od početka prvog mandata Ive Sanadera pa do sada, a to je veleizdaja. To je Sanader i dokazao dezertiranjem sa mjesta predsjednika vlade u trenutku kad je sagledao cunami koji prijeti Hrvatskoj, lijepo čovjek pokupio svoje peneze i otplovio na "Malo vitra" u svijetlu europsku budućnost.

Nikada mu nećemo zaboraviti da je stajao u stavu "pozor" pred takvim međunarodnim klatežom kakva je Carla del Ponte.

Nikada mu nećemo zaboraviti njegovu čuvenu izdajničku krilaticu: Za nas Europa nema alternative.
Nikada mu nećemo zaboraviti ZERP, uhičenje generala i puzanje na trbuhu pred Englezima na Kembridgeu (ili Oxfordu, svjedeno).
I konačno dezerterstvo uz pljesak cijelog sabora HDZ-a.
Nikada nećemo zaboravti HDZ-u sramotni spomenik četničkim koljačima u Srbu i ponižavanje svoga naroda.
I što očekivati od takve stranke u čijem je vrhu i dalje pravnik socijalističko- poljoprivrednog tipa kao što je Vladimir Šeks koji nas je obradovao prvo makinacijama oko neizglasavanja ZERP-a u Saboru, pa čuvenom maksimom: Locirati, identificirati, uhititi i transferirati, baš ubavo što bi rekli Makedonci, pa promjenama ustava po kome hrvatski narod nema i ne smije imati svoju političku volju.
I najnovija radost koju nam je pokušao prirediti (i još nije odustao) zakon o autonomiji srpskih općina. Od tog zakona spasila nas je, zamislite, nevjerojatna Vesna Pusić.
Zato desni, svi koji vole Hrvatsku i svi pravaši skupa, no ne znam ima li dovoljno vremena i je li kasno za pamet.
Prijavi Administratoru
#6 AvionGuest 2010-09-06 20:02
Izbrisano.
Prijavi Administratoru
#7 Odakle ovajbosanac 2010-09-06 20:24
Odakle ovaj Matija Babič (sa tvrdim č), zvuči po slovenski, no iza toga njušim Bizantinca, ne može mi promaći, a možda je i "Pride" Zagi. Ako je to onaj propali novinar, sa ovako primitivnim riječnikom i ne može uspjeti.
Što se tiče Hitreca dragi naš Pride Zagi, on je čvrsta i principijelna osoba za razliku od Vas. Ne možete ga ocrniti ni kad biste naglavačke dubili na pivskoj flaši.
I tko pusti ovog feralovca na ovaj častan portal.

******************************************
Molimo ne odgovarati na provokacije. Admin
Prijavi Administratoru
#8 BosanacGuest 2010-09-06 20:34
Poštovani Bosanac, taj Martija Babič vam je ustvari osoba koja se krije pod šifrom Tuki, koji je prvo rastjerao posjetitelje portala Miroslav Tuđman, a sad to pokušava i ovdje. Ne obraćajte pažnju na njega, nego samo pišite dalje.

P.s. Sa guštom čitam Vaše komentare.
Prijavi Administratoru
#9 Horror im trebaGuest 2010-09-06 20:59
Ovaj apel gosp Hitreca je po meni više forma nego sadržaj koji odiše optimizmom.
Društvenjake treba upozoriti na temeljni Newtonov zakon . TIJELO (HDZ) će ustrajati u stanju mirovanja ili jednolikog gibanja dok neka SILA izvana ne djeluje na njega.
Ostavite moljakanje da se HDZ podobri iznutra ,treba im staviti do znanja da će biti nemilosrdno potopljeni u zaljevu Kuang prepunom krokodila i da im sabljarke već buše brod.
Panika ugroza strah očaj,..su ono što može oplemeniti njihov mozak.
DAKLE TREĆA OPCIJA !
Prijavi Administratoru
#10 KlošarijaGuest 2010-09-06 21:05
Citat Jedino Hrvatska:
Poštovani Bosanac, taj Martija Babič vam je ustvari osoba koja se krije pod šifrom Tuki, koji je prvo rastjerao posjetitelje portala Miroslav Tuđman, a sad to pokušava i ovdje. Ne obraćajte pažnju na njega, nego samo pišite dalje.

P.s. Sa guštom čitam Vaše komentare.
A ovaj pacijent jJedino Hrvarska je Mijo FP i ko zna koliko nickova.
Jadni su vam portali ak vas jedan Tuki može rastjerati!
Pa ovdje imate klošarčinu Hitreca :D :lol:
Prijavi Administratoru
#11 Neplodan tipGuest 2010-09-06 21:15
Daj Babiču ne ometaj s glupostima.Idi ženi u krevet.
Prijavi Administratoru
#12 Kakva podvalaBranitelj 2010-09-06 21:25
Emocije su jedno, a zdrav razum nešto sasvim drugo!

Gospodine Hitrec, ne dvojim uopće u Vaše iskrene namjere i rodoljublje, ali kada nakon ovakvog iskustva (i vašeg osobnog), sve ove godine, ponovo očekujete da se mrtvo magare pokrene, to je zaista previše. Ovo je samo mina u iskrene rodoljubne snage koje se bore sa vjetrenjačama da nešto pokrenu. Imate li kakve informacije da se u HDZ-u rađa nešto novo, priprema li netko prevrat koji će sve interese koji su se preko HDZ-a ispunili dovesti u pitanje. Takve ljude bi trebalo vidjeti i prepoznati sada, možda ih vi vidite ali za ostatak domovine prilično su samozatajni.

Sa narednim natuknicama obraćam se svekolikom pučanstvu, pa makar se ne osjećao dostojnim nikome docirati niti ikoga učiti pameti, jer za ova intelektualna prenamaganja ne nalazim snage u mome intelektualnom habitusu, ali unatoč tome moja malenkost pokušava reagirati onoliko i onako kako mi moje preostale duhovne i fizičke snage dopuštaju.

E moj narode!

Hoćete li biti narod ili ovce?
Ne vjerujete nikome, a vjerujete HDZ-u i SDP-u sve ove godine, …da ratne godine ostavimo po strani.

Razmišljate o izgubljenim glasovima i onda glasate za HDZ i SDP, kakva ironija kao da to nisu izgubljeni glasovi, ili ne izlazite na izbore jer nemate za koga glasat, i opet poklanjate na taj način glasove HDZ-u ili SDP-u. Razmišljate li Hrvatski narode nekada o svojim neokajanim, nepokopanim žrtvama, o žrtvama koje su pale za Hrvatsku, za Hrvatsku misao. Dakle, sve što nam se događa, događa nam se s razlogom. …

Dragi moj Hrvatski narode, ili vas možda ima koji se tako ne osjećate, pa ste samo Hrvatski građani, i vi ste dobro došli na izgradnji i boljitku ove zajedničke grude koju zovemo svojom.


Od koga očekujete promjenu, kako mislite da se ta promjena ima zbiti, očekujete li možda nekog Mesiju koji će vas čarobnim štapićem izvući iz ovog gliba, ili je riješenje možda u vama samima jer nitko drugi vam ništa ne može dati ukoliko vi to nemate u sebi, ukoliko ne prepoznate trenutak kada morate reći – Dosta!

Dragi moj Hrvatski narode, jer sada se obraćam prvenstveno vama, jer na vama je da ovu bitku iznesete do kraja iz razloga što vi svoju rezervnu domovinu nemate ukoliko želite sačuvati ponos i dostojanstvo, ukoliko se želite narodom zvati…

Ova država mora naći sebe…
Tko koga predstavlja i sa kojim legitimitetom kada svatko vuče na svoju stranu
-Sindikati
-Poljoprivrednici
-Umirovljenici
-Poslodavci
-Bankari

-Političari – postoje li?

Ima li netko tko zastupa domovinu, tko vodi računa o državi, tko zna što je to državotvornost?
Ima li netko nekakvu svijeću, da pronađemo negdje nekog mudrog, pametnih imamo i previše?
Prijavi Administratoru
#13 Istina o HDZuBranko 2010-09-06 21:30
Najprije bih htio istaknuti da sam bio jedan od prvih članova HDZa u Spliu, a nakon toga aktivno radio na njegovom osnivanju, a zatim i širenju na prostoru Splita. Prostorija na Kmanu i t.d.
Prvo i osnovno, poštovani gdine Hitrec. Vi ste rekli slijedeće: "Hrvatska demokratska zajednica i nadalje živi u ideološki neprozirnom prostoru" To je netočno. Hdz već dugo godina, a posebno u zadnje vrijeme živi u točno određenom ideološkom prostoru. A to je prostor veleizdajništva na tragu Mesića, Josipovića, Sanadera i danas Kosorice i raznh Pupovaca. istina, na lokalnoj razini u cijeloj državi još uvijek ima 200 -300 poštenih naivaca iz prve generacije. Ali 98% članova (mediokriteta) stranke "u se, nase,i poda se, a protiv naših potomaka" sve od mjesnih odbora, pa do općina, županija i neznam kojih sve ne razina, neće ni za živu glavu dopustit da se njihove udobno smještene guzice izlože vjetrometini. Svaka pomisao na to da bi se ta stranka mogla reformirati demokratskim putem iznutra od baze do vrha, čista je smijurija. Zato ovo otvoreno pismo, odnosno vapaj očajnika smatram žalosnim. To je hvatanje za slamku. Pa hajte, molim vas, HDZ kao najjača stranka NE DA ni jednom intelektualcu ukoliko nije član SDPa , HDZa ili SDSSa pristup NAŠOJ, javnoj televiziji koju svi plaćamo. A da ne govorimo o rasprodaji teritorija, mora, voda, šuma otoka i da ne nabrajam dalje. A sve u cilju pretvaranja naših potomaka u bjelosvjetsko roblje, točno po naputcima svjetskih centara moći. Dakle o čemu više ovdje pričamo. Svaka podrška ovoj veleizdajničkoj stranci koja je od svoje izvornosti zadržala samo tri slova izravno je produžavanje nacionalne agonije i ubrzavanje guranja Države ka provaliji iz koje (možda već sad) nema povratka.
Branko Bralić
P.S.
Najpodmuklije od HDZa je to šta svoju nacionalnu izdaju pakira u hrvatstvo. Kod SDSSa znamo na čemu smo, ali kod HDZa? heeejj...
Prijavi Administratoru
#14 BoljunacBranko 2010-09-06 21:39
Citat Boljunac:
Hvale vrijedno pismo. Neka vodstvo HDZ-a ne misli da saveznike za prohrvatsku politiku može naći na među onima koji su se nedavno borili protiv Hrvatske.

------------
HDZ to ne misli, on to RADI!
Prijavi Administratoru
#15 otvoreno pismo članovima HDZmarginalac 2010-09-06 21:42
G. Hitrecu svakako nije bilo drago na ovaj molečiv način obračati se članovima svoje bivše stranke.
Ali on je shvatio i uvidio da na političkoj sceni Hrvatske momentalno NEMA NIKOGa tko bi mogao voditi računa o nacionalnim interesima_ osim HDZ-a.Imaju li šanse za pobjedu HSP (svi koliko ih ima) HČSP ili netko treći???
A ako pobijedi SDP _ što je sasvim lako moguće - onda smo još u goroj situaciji.
Prema tome, HDZ bi zaista morao za 180 0
okrenuti svoju politiku. U njemu još uvijek ima domoljubnih i poštenih članova koji su obezglavljeni, ušutkani i
.... marginalizirani.
Pitanje je takodjer - koliko su za mnoštvo krivih poteza krivi i koalicijski partneri - svi odreda, pa ih ne treba poštedjeti.
A današnja desnica - samouvjerena da će izborni rezultat sam od sebe pasti u krilo, trošeći snagu prolijevanjem žući na portalima - takodjer snosi dio krivice
za ovo stanje u državi.
Prijavi Administratoru
#16 Matija BabićBranko 2010-09-06 21:43
Citat bosanac:
Odakle ovaj Matija Babič (sa tvrdim č), zvuči po slovenski, no iza toga njušim Bizantinca, ne može mi promaći, a možda je i "Pride" Zagi. Ako je to onaj propali novinar, sa ovako primitivnim riječnikom i ne može uspjeti.
Što se tiče Hitreca dragi naš Pride Zagi, on je čvrsta i principijelna osoba za razliku od Vas. Ne možete ga ocrniti ni kad biste naglavačke dubili na pivskoj flaši.
I tko pusti ovog feralovca na ovaj častan portal.

-----------
Taj tip je TROL. Za one koji ne znaju šta je to i kako se prema njima postavit, neka proguglaju.
Prijavi Administratoru
#17 dduvnjakBranko 2010-09-06 21:46
Citat dduvnjak:
Daj Babiču ne ometaj s glupostima.Idi ženi u krevet.

-----------
Odakle ti ideja da taj tip voli žene? pa zar ne vidiš da ima "moderne" stavove?
Prijavi Administratoru
#18 5. kolonaGuest 2010-09-06 21:47
hdz je uvijek imao dobru i sigurnu petu kolonu, što je autor ovog teksta upravo potvrdio.
i on sebe nazva državotvorcem?! ?!
Prijavi Administratoru
#19 MarginalacBranko 2010-09-06 22:04
Citat marginalac:
G. Hitrecu svakako nije bilo drago na ovaj molečiv način obračati se članovima svoje bivše stranke.
Ali on je shvatio i uvidio da na političkoj sceni Hrvatske momentalno NEMA NIKOGa tko bi mogao voditi računa o nacionalnim interesima_ osim HDZ-a.Imaju li šanse za pobjedu HSP (svi koliko ih ima) HČSP ili netko treći???
A ako pobijedi SDP _ što je sasvim lako moguće - onda smo još u goroj situaciji.
Prema tome, HDZ bi zaista morao za 180 0
okrenuti svoju politiku. U njemu još uvijek ima domoljubnih i poštenih članova koji su obezglavljeni, ušutkani i
.... marginalizirani.
Pitanje je takodjer - koliko su za mnoštvo krivih poteza krivi i koalicijski partneri - svi odreda, pa ih ne treba poštedjeti.
A današnja desnica - samouvjerena da će izborni rezultat sam od sebe pasti u krilo, trošeći snagu prolijevanjem žući na portalima - takodjer snosi dio krivice
za ovo stanje u državi.

-----------------------
HDZ bi mogao voditi računa o nacionalnim interesima? Možda promicanjem velikosrpstva, preciznije četništva? možda uvođenjem ćirilice u Vukovar? možda klevetanjem hrvata da su fašisti? Možda medijskom blokadom na HRTu?
Ali ne HdZ s tim nema veze, za sve su krivi, pazi sad: KOlaicijski partneri!
Pitanje. Što je to koalicijski partner i iz kojih se razloga ulazi ili izlazi iz neke koalicije?
Prijavi Administratoru
#20 otvoreno pismo članovima..marginalac 2010-09-06 22:15
Počeli su me veseliti ovakovi tipovi kao Babić na našem portalu.
Znači da nekome smetamo i da nas se boji!!!
Babiću - ostani !! Ali drugi put neka pošalju nekog - pametnijeg!!!
Prijavi Administratoru
#21 Sve drugo je iluzija g.Hitrec...prem da ..MIJO F 2010-09-06 22:31
..nekoliko mjeseci razmišljam o Verdranovim prijedlozima i poslao sam stranci "Jedino Hrvatska" ponudu,da u svojoj izbornoj jedinici pobjedim i svoj HDZ-e(od 17.veljče 1990.) i SDP taman bili u koaliciji prijeizbornoj i zasigurno ću uspijeti,jer i na listi HDZ-a sam dobivao apsolutnu većinu,jer obitelj ima "status",ali se pitam gdje bi se još mogli polučiti takovi rezultati??? MFP!..a ti Tuki nisi Mijo Faust Perica,jer si već nekoliko puta pogriješio,a ja kod tvojih nickova niti jedanput,ali ova ti je dobra:Jadni su vam portali ak vas jedan Tuki može rastjerati!...ali ako netko "cuga" to nije za osudu...Šeks se nije otrijeznio od 1893. pa je sve živo ustoličio i sve živo smjenio u zadnjih 19 godina,a i F.T-ea je pokušao s Manolićem i Mesićem i šteta je što se ukinio prijeki Sud!Znao sam što je podvojena osoba,ali ti si ga pretjerao ti si "početrdesetjen a" osoba...i dajem glavu,da svaki dan gledaš u prozor na 15-om katu!
Prijavi Administratoru
#22 Tko se još čudi?Cetina 2010-09-06 22:49
Citat:
Odakle Sanaderu doktorat?? Evo odakle

Javnost je primijetila da je nedavno, kad je Matvejevic osudjen (nepravomocno) zbog klevete, da je gospodin prvi ministar tj predsjednik vlade RH Dr. Ivo Sanader stao u Matvejevicevu obranu.
U javnosti je bilo ponesto cudjenja na sve ovo jer nije bilo jasno zasto se to Dr. Sanader plete u jedan posve pravni problem - i to on koji je cvrsti zastupnik pravne drzave i nemijesanje u poslove pravosudne...

Evo odgovora na tu malu zagonetku:

Kao sto nam je poznato, Ivo Sanader dici se svojim doktoratom pa posve korektno, koristi Dr. ispred svojeg imena. No ono sto nije poznato jest da je Dr Sanader stekao doktorat u Austriji u kojoj je svaka susa doktor necega i to iz posve jednostavnog razloga - sve donedavno, austrijanci nisu imali magisterija kao takvog vec su 'doktorat' dodijeljivali svima koji su nakon nekakvog dvogodisnjeg studija naprosto magistrirali...
I tako, nas ambiciozni DR Sanader dodjase u Zagreb na Filozofski Fakultet i zatrazi nostrifikaciju svojeg doktorata. No, sef katedre odgovorne za temu Sanderova 'doktorata' Dr Ivo Franges, odbije nostrifikaciju jer to zapravo nije bio doktorat vec magisterij.
No, naseg Ivu nije se dalo smesti te on priceka dok na celo komisije za nostrifikaciju nije dosao Predrag Matvejevic te podnese novi zahtjev s istim doktoratom.
I gle cuda; Sanaderov doktorat bi nostrificiran!

Zato danas Ivo Sander stoji iza Matvejevica i pruza mu podrsku u nemoralu jednako kao sto je njemu, Sanaderu, Matvejevic dao podrsku da nemoralno dodje do doktorata!
lazovi.bloger.hr/.../...
Prijavi Administratoru
#23 Još doktora? - Samo izvolite!Cetina 2010-09-06 22:51
Ivo Sanader nije DR.SC.

Spis:
Izmoren svojim neuspjehom, pišem o ŠKANDALU
Ivo Sanader nije DR.SC.

Dugo se borim da steknem diplomu. Mijenjam oružje i taktiku koliko često izlazim i na ispite, svaka dva mjeseca. Slaba korist od toga.
Muka traje 7 godina i samo je moja, ne bih je podijelio s drugima da me nije zavist ponukala da pišem o ovome.

Zavidan sam kolegi Anti Đapiću na diplomi pravnog fakulteta. On je sigurno svjestan da je i mnogi drugi žele jer se poželio okititi još većim lovorovim vjencom – magisterijem.
Možda nije mogao čekati da se provede bolonjski proces pa da zatraži ažuriranje diplome, odnosno titulu magistra struke. Ako je samo "mr." u pitanju, i ta bi zadovoljila kriterij.
Danas se pitam: "Je li moguće da je taj čovjek odustao od magisterija? Je li moguće položiti teške ispite postdiplomskog studija i potom dozvoliti da te sitnica kao neprihvaćen magistarski rad spriječi u osvajanju Mount Magistrinjara!? Je li moguće da je mislio magistrirati, a da nije položio ikakve ispite na postdiplomskom, pa je sve otpalo?"
Možda bih i ja trebao odustati, nije vrijedno halabuke.
Nisam ogorčen postupkom uvaženog pravnika Antu Đapića. Zato što sam opušten čovjek? Ne, ipak sam ja jedan zavidan i ogorčen student..

Ogorčen sam na ljude kojima ne znam ni ime, a pitam se i postoje li ti uopće. Ljudi na koje mislim su oni koji bi trebali spriječavati da se kroz obrazovni sustav izdižu oni koji to nisu zavrijedili, koji se "kite tuđim perjem".

Oputžba za lažno predstavljanje:
Perjem ukrašen nije Ante Đapić. Zamislite čuda, to je jedan drugi Ante! Ante "Madrac" Kovačević, ali to su i Mirjana i Ivo Sanader.
Njih optužujem da su si prisvojili titule doktora znanosti koje nisu zavrijedili i/ili dozvolili širenje laži i mistifikacije njihovih titula.
Kad na tv-izvještaju sa sjednice Vlade Republike Hrvatske vidim da je mjesto za premijera označeno sa "dr.sc. Ivo Sanader" ili ga se u nekom intervjuu potpiše istim nazivom, poželim podnijeti kaznenu prijavu zbog lažnog predstavljanja.
Brzo odustanem, jer znam da premijer ne piše sam svoje ime na tim mjestima.
I da, troje gore navedenih ipak jesu doktori, ali kakvi!? Doktori teologije, povijesti i filozofije! ALI NE DOKTORI ZNANOSTI, nego doktori IZ pojedinih znanstvenih disciplina, "diplomirani doktori".
Naime, obrazovni sustav u Austriji dozvoljavao je studentima da po završetku diplomskog studija (ne postdiplomskog ili doktorskog, op.a.) steknu titulu doktora iz nekih znanstvenih disciplina. Kao onu koju kod nas nose doktori medicine i sličnu onoj kojom se kite magistri farmacije, a nitko od nas ne smatra tek diplomirane doktore medicine i magistre farmacije znanstvenicima.

Optuženi:
Prvooptuženi: svi koji se lažno predstavljaju, osobito "primus inter pares".
Drugooptuženi: oni koji za prvooptužene glasuju zatvorenih očiju.

Dokazi:
Na web stranicama instituta za romanistiku, sveučilišta u Innsbrucku (uibk.ac.at/.../... ) otkrio sam da se ponose svojim poznatim diplomandima među koje ubrajaju premijera Republike Hrvatske, Ivu Sanadera i navode da je "doktorirao" 1982. Nisam otkrio temu doktorske disertacije na kojoj je premijer diplomirao, ali sam saznao da nosi titulu doktora filozofije i to smjera romanistika. Na stranicama www.moljac.hr/.../sanader.htm pišu o premijeru, njegovom pokušaju studiranja u Rimu, odlasku na studij u Innsbruck 1978 zajedno sa suprugom Mirjanom i diplomi stečenoj 1982.g..
Problem zasad ne zvuči ozbiljno, ali kad se uzme u obzir da doktorski studij u Austriji traje 4 godine (koje premijer, svaka mu čast, nije prebacio), a da kod nas ljudi doktoriraju najranije za 8 godina otkad su upisali fax, razlika u vremenu postaje znatna. Svi znamo što je vrijeme, a i što su oni koji ga ukradu.

Problem je i što je gospođa Sanader uspjela nostrificirati diplomu sveučilišta u Innsbrucku tako da zadrži prenapuhanu titulu, pa su je kolege sa sveučilišta u Zagrebu uključili u rad Filozofskog fakulteta kao što se doktora znanosti i treba. Moje mišljenje je da su previdili da je ona zadovoljavala uvjete tek za mjesto mlađeg asistenta.
Možda "nas" je pomoglo zavarati to što su vrijedni studenti, supružnici Sanader, fakultet filozofije u Innsbrucku upisali nešto kasnije u životu nego što to studenti uobičavaju, pa slijedom toga i "doktorirali" u životnoj dobi u kojoj je kod nas očekivano da uspješni znanstvenici doktoriraju, sa oko 28 godina.

Na stranicama filozofskog fakulteta (www.ffzg.hr/.../radovi.htm ) može se vidjeti da Mirjana Sanader počinje sa publiciranjem 1985. godine, 2 godine nakon što joj je nostrificiran "doktorat". To je jako neuobičajeno, jer se od budućih doktora znanosti očekuje da publiciraju puno prije nego doktoriraju. No, za nju bar znamo da je neke radove objavila.
Pozivam Ivu Sanadera, dr. phil. da objavi popis znanstvenih radova kojima je "zaslužio" titulu dokora znanosti.

Kriza čvrstih kriterija u akademskoj znanosti se preselila iz jednog društvenog uređenja u drugi. To nam je priuštio pokojni predsjednik Franjo Tuđman, također dr.sc. I njegov je doktorat, kao stupanj uspjeha u školovanju, uslijedio poslije mature srednje škole, preskočivši stupnjeve diplomanda i magistra. Predsjednik je odlučio da mu godi biti okružen doktorima svakakve vrste, a osobito tako pametnima kakav je i sam da preskaču po dva stupnja akademskog obrazovanja.
Problem se proteže na Tuđmanovu privatnu HAZU, koja danas zatvara vrata pred onima kojima bi mogla držati svijeću, možda upravo zbog straha da se bijeda "akademske" elite ne prokaže. U Kontraplanu Dubravka Merlića smo vidjeli oskudnost argumenata koji bi podržali njihovu važnost u svjetskim razmjerima.

Presuda:
Bez obzira na to što su razni "doktori" posvuda u društvu, zbog dijela protivnih moralu društva osuđujem na kaznu javnog srama sve koji se potpisuju "dr. Ivić Pašalić", umjesto "Ivić Pašalić dr.med." ili "dr.sc. Ivo Sanader", umjesto "Ivo Sanader dr.phil." i dr. (svaka sličnost sa stvarnim osobama je slučajna).
Na vlast čvrste ruke i dubokog džepa osuđujem sve nas jer smo ovce.

Olakotne okolnosti:
U Hrvatskoj je 2005. godine doktoriralo (vjerujem na sasvim redovan način) 368 novih doktora znanosti! U njihovu čast i vrijednost se uzdamo i njihov rad pozdravljamo!
Vjerujemo i u njihove mentore koji su novim pripadnicima akademske elite pomogli na putu prema znanstvenim visinama.






jaccuse.bloger.hr/.../...
Prijavi Administratoru
#24 Hrvoje HitrecBoljunac 2010-09-06 23:06
Eto, s kim treba promišljati politiku u Hrvatskoj. Portal koji bi trebao okupljati uravnotežena promišljanja o našoj politici danas i sutra, vrvi od isključivosti i osuda svih i svakoga. Puno žara , a malo razuma.

Matija Babić ne može odoljeti a da ne pokaže svoju radost na takvo stanje stvari.

Marginalac je jedan od rijetkih koji trezveno razmišlja.
Prijavi Administratoru
#25 Ivica SanaderGuest 2010-09-06 23:11
Razumljivo, tko će kome srediti doktorat nego svoj svome, mason Matvejević, masonu Sanaderu, kojemu da uput spomenem nije pravo ime Ivo kako se predstavlja, nego Ivica.
Prijavi Administratoru
#26 Rano upozorenjeCetina 2010-09-06 23:23
OTVORENO PISMO ANTE GLIBOTE IVI SANADERU

Gospodine Sanader,

Ne možemo vam čestitati,kako vi to tražite od hrvatske dijaspore, za uhićenje hrvatskog viteza generala Ante Gotovine, koji je svojom hrabrošću zadužio hrvatski narod kako u Domovini, a isto tako i u dijaspori ,svojom borbom za državnu nezavisnost i obranu nacionalnog prostora od velikosrpske agresije i velikosrpskih pretenzija.
Vaše riječi i izborna obećanja ste zaboravili , uzimajući vaše glasače za amnezicnu rulju koja bi vas i dalje trebala sljediti uz potkupljive medije i vašu samodopadnu propagandnu mašineriju. U vašoj nekonzekventnoj vladavini okružili ste se aparatčicima bez mišljenja i profesionalnih kompetencija, čije se kompetencije prepoznaju jedino u činjenici da vam se znaju diviti i veličati vaš ego. Uspjeli ste zaista samo u jednom, da ste sastavili najnekompetentn iju vladu od državne samostalnosti do danas, koja vodi hrvatsko gospodarstvo i državu prema opasnim hridinama i beznađu, a hrvatske građane u sve veću bijedu, siromaštvo, nezaposlenost i beznađe.

Vašim metodama se ponovo vraća strah od represivne, nedemokratske i autokratske vlasti , koja ne naslućuje nikakvo dobro za skoru budućnost.
U odnosu na nacionalni ponos i dostojanstvo, vašom vladavinom, vi ste taj ponos srozali na najniže grane, stavljajući s vašom promašenom politikom i akcijom tekovine domovinskog rata upitnim, izlažući hrvatske branitelje najnižim pogrdnim tretmanima, nedostojnih njihove požrtvovanosti, njihovoj iskazanoj hrabrosti i osvjedočenoj žrtvi za nacionalne i državne interese. Pače i one hrabre branitelje koji su vas doveli na vlast, nastojite spremiti u »mišlju rupicu«, nastojeći ih ocrniti i staviti u ruke Carle dell Ponte, da se ona može iživljavati na njima.
Hrvatske novinare, koji nastavljaju tradiciju istraživačkog novinstva, na tragovima neponovljivog Brune Bušića, u traženju i objelodanjivanj u istine, također expedirate u Haag , gazeći i kršeći hrvatski Ustav i zakonitost, umjesto da štitite hrvatske građane i njihova ustavna i svekolika druga prava.

Rasprodajete na kraju, i još ono malo, što je ostalo od dobara i zemljišta lijepe »naše«,ono što se zove «obiteljski nakit«tako da i nacionalni prostor uskoro više neće moći nositi hrvatsko pridjevlje. To su između inih vaši »uspjesi« gospodine Sanader!

Kako bi ste se mogli pogledati u ogledalo, podsjetiti ću vas na vaš govor u Splitu na splitskoj Rivi gdje ste 11 veljače 2001. godine izjavili:«..kad a smo oslobodili zemlju u onim sjajnim operacijama Bljeska i Oluje..ta je hrvatska vojska i hrvatska policija, hrvatske oružane snage bile su nam na ponos i to će ostati bez obzira što ovi danas radili suprotno.
Danas, samo pet godina kasnije, nerazumnom politikom se naše generale, naše hrvatske časnike tjera na skrivanje, tjera na nekakav stid. A mi im poručujemo mi smo ponosni na hrvatske generale, mi smo ponosni na hrvatske časnike, mi smo ponosni na hrvatske branitelje i ponosni smo na našeg viteza Mirka Norca. A sami skup donosi zaključak da «Ne dopuštamo da aktualna vlast izvede svjetski presedan i da sudi pripadnicima svoje pobjedničke vojske».
Ovo ste izgovorili ispred hrvatskih generala , časnika i ispred viteza i generala Ante Gotovine i stotine tisuća ljudi koje su vas slušale. Kako danas tragično odzvonjavaju vaše kameleonstvo, konačno vaša izdaja, kako samog sebe tako i stotine tisuća nazočnih birača koji su vam odobravali riječi i ukazali izborno povjerenje upravo na takovim izjavama.

Vaša nagrada biračima se plaća obznanom uhićenja Generala Ante Gotovine u Beogradu, kako bi pljuska hrvatskom narodu bila sto upečatljivija.

Kao uvod u ovaj događaj izabrali ste još jedan biser. Primili ste u Hrvatskoj sa svim vojnim počastima notorne zločince srpske agresije na hrvatski narod, na dan pada Vukovara. Davanje i vojne počasti koljaču hrvatskih branitelja, je bezumlje za svaku normalnu osobu i osobnost. To ne može učiniti nitko do jedne nakaradne osobe, izdajnik nacionalnih interesa i pogrditelj dostojanstva hrvatskog naroda. S Vama i takovom hrvatskom Vladom hrvatski narod ima obješen mlinski kamen o vratu, kojeg čak i vaš sve zaobljeniji vrat neće moći dugo izdržati.

Hrvatski vitez Ante Gotovina i ostali časnici i vitezovi će ostati na sva vremena zapisani u srcima hrvatskih rodoljuba, dok bi vama preporučio da tu riječ više i ne spomenite. Što je viteštvo , viteški čin, viteška riječ, je daleko od vaših razmišljanja, pa vjerujem da u vašoj samodopadljivos ti i ne razumijete o čemu vam govorim.

Minulog tjedna sam navratio do Zagreba. U mojem hotelu sam sreo mog prijatelja Zdenka Blaževića koji je bio u društvu jednog novinara »Vjesnika«. Blažević mi je potom došao reći «Vjesnik »ti nudi jedan veliki intervju, ali samo ako ćeš hvaliti Sanadera. Zaprepašten glatko i s gnušanjem sam taj prijedlog odbio, ali je on znakovit i puno govori o Sanaderovom stilu vladanja i metodama kojim se služi u samoreklamiranj u i promocije svoje vlasti i vladanja..

Svojevremeno sam pitao Franju Tuđmana u vrijeme dok ste bili predstojnik njegovog ureda,:«Kakav ti je Sanader?» Odgovor je bio znakovit:»Čuj, proveo je dosta vremena vani, ali se to na njemu ne vidi». Sa distance gledano, Franjo Tuđman se naravno nije prevario..

No, gospodine Sanader podvlačeći crtu ispod vaše aktivnosti nužno je konstatirati i reći, toga je dosta, vi ste izgubili sav kredit kojeg ste imali kod hrvatskog naroda, kod svakog razumnog Hrvata, pa i kod potpisnika ovog pisma, koji je jedanputa glasovao za vas, ali nikada više. Danas se osjećam prevarenim, izigranim i nezadovoljnim vašom vlašću, učincima vaše vladavine, njenim negativnim konsekvencama .
Na kraju,
tražim gospodine Sanader da odstupite jer vlada na čijem ste čelu nije hrvatska, ona je antihrvatska, vi ste potrošili sav vaš kredit..

Ante Glibota,
Redoviti član Europske Akademije Znanosti Umjetnosti i Literature iz Pariza

Paris, 10 prosinca 2005.
Preuzeto: Lijepa naša domovina Hrvatska


www.branimirglavas.com/.../
Prijavi Administratoru
#27 Jaca i ostaliBranko 2010-09-06 23:54
Ljudi moji , dok mi ne podvučemo crtu ispod vodećih političara od 3. siječnja do danas i ne popišemo tko je što od njih napravio, mi nemožemo dalje. zato i dolazi do ovakvih "neuravnoteženi h" i žučnih rasprava. Ovih dana ću navest samo ono što je Jaca u zadnjih šest mjeseci napravila na štetu naše zemlje pa će vam , poštovani sugovornici, pamet stat. Želudac će vam se okretat.
Ali ja točno znam kako bih postupio s tim veleizdajnicima . Samo neću ovdje u detalje zbog ovog portala.
Prijavi Administratoru
#28 Boljunac-bravo, bravo i bravo...MIJO F 2010-09-07 05:49
Citat Boljunac:
Eto, s kim treba promišljati politiku u Hrvatskoj. Portal koji bi trebao okupljati uravnotežena promišljanja o našoj politici danas i sutra, vrvi od isključivosti i osuda svih i svakoga. Puno žara , a malo razuma.

Matija Babić ne može odoljeti a da ne pokaže svoju radost na takvo stanje stvari.

Marginalac je jedan od rijetkih koji trezveno razmišlja.

To ste dobro napisali...u politici svoju svoju subjektivnost podrediti prepoznatljivim ljudima ...napr.Mijo se podređuje ljudima,ajmo reći njih 100-tinu,na čelu prof M.Tuđmana(i njegov je zadatak pronaći tih još 99 i onda zasigurno ne guramo nacionalnu svijest pod tepih ili u globalizaciju ili u kozmopolitizam, a tih 99-orica treba naći svaki po 10-oricu na nižim razinama i onda nam europsko-američ ki propali juridisti neće suditi generalu Gotovini ili bilo tko!!)...znači svoj "ego" podrediti i staviti u "realne okvire",pa se to naziva nacionalnom politikom i samo tako se ona može graditi ...a "kvaziintelektu alcima" na čelu drIve Sanadera je Mijo "intuitivac" bez dlake na jeziku spreman reći "kuš" ili još grublje...Mijo Faust Perica!
Prijavi Administratoru
#29 HRVATSKE "DESNE" STRANKE RODOLJUBNE ORJENTACIJE TREBAJU TEZITI JEDINSTVU U OVOM PRESUDNOM POLITICKOM TRENUTKUGuest 2010-09-07 07:16
Vrlo vazan apel gospodina Hitreca koji opet pokazuje zdrav politicki instinkt.
Istina je:
Ma koliko HDZ sada izgledao Izdajnicki,Nesp osoban,i Korumpiran,
mislim da bi bila greska sa taktickog a i logickog aspekta "Popaliti sve mostove" prema njima...
U politici se ne ide na mahove i emocijama...
Treba imati trezvenu glavu i stvoriti brojcanu vecinu UJEDINJENJEM DOMOLJUBNIH STRANAKA ako se hoce dobiti predstojeci
Saborski izbori.
HDZ,vec kakvi da je ipak ima jos brojno clanstvo diljem Hrvatske,(u stotinama tisuca)te ljude treba pridobiti za ISTINSKU HRVATSKU KOALICIJU,
Vodstvo HDZ znamo da je lose..
ali izbjeci treba po svaku cijenu podjelu
"DESNOG BIRACKOG TIJELA"..
Neznam dali ima vremena za stvaranje
jedne "Nove" Mocne "Desne" stranke.
Jedino je rjesenje ponavljam:
UJEDINJENJE POSTENIH HRVATSKIH RODOLJUBA
za taj visi cilj ponekad treba zaboraviti
"usku" stranacku pripadnost i sitne egoizme..
Moramo biti dorasli POVJESNOM i POLITICKOM TRENUTKU.
Dali smo?
Prijavi Administratoru
#30 MAJAGuest 2010-09-07 08:23
U svojem pismu je g. Hitrec zaboravio (ignorirao) jednu silnu, znakovitu stvar ili događaj u povijesti HDZ-a. Naime, nakon smrti F.Tuđmana, za nasljednika su se borila dvojica kandidata: I.Sanader i I.Pašalić, zar ne??

Boga mi nisu dva, nego tri: treći kandidat na stranačkoj konvenciji je bila “kandidatkinja” MAJA FREUNDLICH. Dramska umjetnica, književnica, novinarka, Hrvatica. U ovih kaotičnih dvadesetak godina, ako ste (ili niste) zapazili, upravo Maja Freundlih je bila JEDINA koja bezkompromisno, jasno i hrabro izražavala svoje prohrvatske (i antiglobalizaci jske, antieuroantlant skointegracijsk e ... itd.).

A imala je velikih motiva za borbu. Ona je kći čuvene novinarke NEDE KRMPOTIĆ i novinara, osnivača VUS-a, SREĆKA FREUNDLICHA. Očeva stara agramerska (židovska?) krv i majčina “vlaška” bistrina i hrabrost.

Nakon Karađorđeva, roditelje su joj jednostavno pojeli, izbacili su ih s posla i ostavili bez prihoda, a posebno su ... račanoidni četopartizani bili kivni na majku, NEDU KRMPOTIĆ, koja se bavila ekonomskim analizama srbijanske PLJAČKAŠKE federacije.

Gđa Krmpotić uskoro je od straha i psihosomatskih stresova dobila rak i umrla, otac Freundlich je uskoro otišao za njom na Mirogoj, u Bolji Svijet. Maja je ostala siroče prije dvadesete godine.
U nadmetanju s “doktorom iz Insbruka” i “doktorom s dva prezimena”, dobila je nešto iznad sto glasova. “Doktor iz Insbruka” je pobijedio “doktora s dva prezimena” za stotinjak glasova. Dalje znate.

Da je pobijedio “doktor s dva prezimena” ne bi bilo puno drugačija; nisam pozitivno raspoložen prema “doktoru s dva ptrezimena”.

Da je M.Freundlich pobijedila, možda je to moje pristrasno mišljenje, stvar bi bila drugačija. Hrvatska bi isto tako izgubila – hrvatstvo je gubitnička kategorija – ali bi izgubila na bojnom polju, u borbi, onako kako se gospođa Freundlich zna boriti. Ne bi se kukavički ... i “domobranski” se predala ogavnom neprijatelju.

Naravno, na čelu HDZ-a ne bi pomogla ni Majka Tereza, jer je HDZ-u bila namijenjena “uloga ustaša” (kontinuitet ustašstva), koji su mnogi i dobro odigrali (Mesić, povremeno Tuđman, Boljkovac /da, da i on/, onaj sramotni Canjuga itd. itd. – svi veliki glumci izišli iz kabanice velikog Stanislavskoga).

Maja se sasvim povuklaiz politike – dobro za nju i četopartizane, loše za Hrvatsku – tužila je Vjesnik (njoj i N.Ivankoviću je onaj četnik Mandića jedinim u Vjesniku dao 2000. otkaze, samo što je Ivankovića, kao borbeni srbokomunist u jugoštampi i sin ratnog ... Z.Ivankovića-Vo nte dobio veliku otpremninu; i danas je dobro uhljebljen u Bandićevom banditskom Holdingu, i nakon što je izdao Gotovinu, dok je Maja ostala na ulici) i sud ju je vratio na posao, uz odštetu od dva milijuna kuna.
Evala joj!

Dodatak:
Njezin muž, filmski redatelj TOMISLAV RADIĆ, dok mu je supruga bila aktivna kao hrvatski borac i novinar, nije mogao dobiti nikakve prilike da snima, a samo to zna raditi – kažu i dobro. Za to vrijeme je nesretni Radić bio izložen poruzi i podcijenjivanju četopartizanski h novinara, podcijenjivali su čak i ono što je snimao u Jugoslaviji.
I ne lezi vraže, kada se Maja Freundlich, povukla, odjednom je Radić postao “dobar redatelj”, filmovi i nagrade su pljuštale (Što je Iva snimila 20 listopada i slične bljuvotine). Eto to je Hrvatska, ovakva današnja Hrvatska koja nikom ne treba.

A Sunić je dobro napisao, ono što sam ja davno zapazio, tko održava i podržava današnju “Hrvatsku”, ili kako onaj Gudur iz Vinkovaca kaže “Bivša jugoslovenska republika” (a ja Mala Jugoslavija):

Netočno je optuživati hrvatsku lijevo-liberaln u klasu da želi vratiti Hrvatsku u stare okvire nove balkanske unije. Ona itekako voli Hrvatsku. Njezin razlog za fingiranu ljubav prema Hrvatskoj psihološke je, a ne političke naravi. Ionako je ljevici i liberalima riječ "Hrvatska", i sve njene gramatičke izvedenice, samo jedna stilska figura, premda im ta figura omogućuje da oni budu danas stvarne političke figure.
Pod pretpostavkom da Hrvatska uđe u balkansku uniju unutar Europske Unije, anacionalne liberalno-lijev e stranke i njeni čelnici znaju da će morati svirati sporedne partiture. Upravo u današnjoj, kolko-tolko samostalnoj Hrvatskoj, oni mogu medijski pokazati da su netko i nešto. Veliki broj raznih političara I novinara ima slobodu kreveljenja upravo zato jer žive u zasebnoj državi. U bivšoj Jugoslaviji to im je bilo nemoguće. Bivši hrvatski političari i 'javni radnici' znali su dobro da sa Srbima nema šale i da je potrebno svirati kako gazde kažu. Od Jakova Blaževića do Ivice Račana svi su hrvatski komunisti, prilikom hodočašća u Beograd, redom morali dokazivati da su "papskiji od pape", veći Jugoslaveni od Srba, veći denuncijanti Hrvata nego sami Srbi.
Ista je stvar je i sa novom-starom medijsko-kultur nom klasom u današnjoj Hrvatskoj, koja zna da bi ulaskom tj. povratkom u balkansku uniju, ona nestala začas sa hrvatskog ekrana. Potrebno je stoga grčevito se držati hrvatskog imena - iz jednostavnog razloga što u zemlji sa brojčanim stanjem jednog Berlina ozbiljne kulturno-medijs ke konkurencije nema. Pastoralna i provincijska Hrvatska je zemlja koja anacionalnim krugovima I pojedincima omogućuje neviđene državne i para- državne sinekure.
Prijavi Administratoru
#31 Gorislav Papić: Jugoslavija odnosno Srbija?Guest 2010-09-07 08:29
rts.rs/.../...


Али, Срби не прихватају тако лако попут других сличних држава улогу
објекта већ безобразно сневају да су велики и јаки, маштају да и они могу
да буду Немци.
И могу. И то јесу, и то не "Немци године нулте", што је била улога која се
нудила Србији већ они Немци који су изнад свих, који никад не одустају и који најчешће
побеђују.
Могу, бар на издуженом, чудно исцртаном правоугаонику над који су се
надвиле две издигнуте корпе (енг. basket) кроз којих је циљ протурити
лопту (енг. ball).
Реч је о другој, најпопуларнијој игри на свету коју Срби називају
кошарком.
У оној првој, најпопуларнијој игри постоји изрека која се приписује Гери
Линакеру да је фудбал играју два тима, 22 играча а да увек победе Немци.
Не Бразилци који имају највише титула светских првака, они увек имају све
разлоге да се од њих очекује победа, већ Немци који побеђују и кад се
то од њих не очекује.
Кошаркашка парафраза ове изреке могла би да гласи да је то игра у којој
наступају два тима, 10 играча а увек победе Срби или прецизније речено
грађани државе чији је главни град Београд.
Дакле, не Американци него Срби.
С том разликом што је Немачка три пута била првак света а Југославија
односно Србија шест пута.

JUGOSLAVIJA ODNOSNO SRBIJA? Treba li još dokaza?
Prijavi Administratoru
#32 Otvoreno pismo clanovima Hrvatske de....Guest 2010-09-07 09:19
Moj komentar na autorov tekst je sljedeci:

Hrvatski bi politicki lideri trebali biti birani na svoje politicke pozicije i funkcije temeljem posebnoga STRUCNOGA ZAKONA koji bi se temeljio na provjeri njihovoga znanja, specijalizacija , kvaliteti polozenoga drzavnoga strucnoga ispita i svih ostalih potrebnih i propisanih subspecijalizac ija iz podrucja upravljanja drzavom, gradovima, opcinama, zupanijama, vladom, saborom, skupstinom, stanovnistvom, prirodnim resursima, okolisem, talentima, izumima,....... (na lokalnoj, regionalnoj, drzavnoj, kontinentalnoj i globalnoj razini)........ Bez utemeljenja takovoga ZAKONA i pozitivno polozenoga multikompleksno ga testa znanja, niti jednome politicaru u DEMOKRATSKOJ RH se ne bi trebalo dati pravo na radnu dozvolu za obavljanje tih duznosti.....i to zbog toga sto oni svojim znanjem, neznanjem, postenim i zlim namjerama, strucnim i specijalizirani m politickim potezima i vrlo skupim poslovanjem.... .. trose nas proracunski novac, upravljaju nasom sudbinom, gospodarstvom, okolisem, znanjima, talentima, obrazovanjem, zdravstvom..... i svim ostalim temeljnim i vitalnim vrijednostima i promjenama koje nas zivotni vijek, place, mirovine, radna mjesta, standard, opstanak, povijest, sudbinu i izvornost usmjeravaju u nasu i,ili tudju privatnu korist, prosperitet ili propast.
Hrvatsku bi demokratsku drzavu trebalo na svim politickim i menadzmentskim razinama urediti na onakovim temeljima na kojima funkcionira Institucija hitne medicinske pomoci i dezurnih bolnica. To je jedini ispravni model poslovnoga menadzmenta i hrvatske politicke garniture bi mu trebale dati prednost pred vrlo skupim i neefikasnim stranackim i nacionalnim nadmetanjima koja nicemu ne sluze a ponajmanje hrvatskome gospodarstvu, stanovnistvu, razvoju i prosperitetu.
Prijavi Administratoru
#33 da ali..Guest 2010-09-07 09:34
Članovi HDZ nisu apriori loše osobe,nisu izdajnici,jugos laveni i slično,neki od njih tj većina su ljudi kojima je Hrvatka prvo ,jedino i zadnje i članovi su stranke koje je jedini i vječni predsjednik Dr Franjo Tuđman.
Problem je u tome da svatko relan zna da se kroz mnoštvo desnih strančica koje su na sceni u hrvata apsolutno ništa ne može napraviti i jedini izlaz i mogučnost postizanja nečega većina ljudi nacionalne orjentacije vidi u HDZ kojega pod hitno treba mijenjati iznutra.
I Hitler je u Nsdap ušao kao špijun Weimarske republike...
Prijavi Administratoru
#34 KGB ruši ravnotežu?Guest 2010-09-07 10:18
Citat:
maxresist 07-09-2010 09:34 .... Problem je u tome da svatko relan zna da se kroz mnoštvo desnih strančica koje su na sceni u hrvata apsolutno ništa ne može napraviti i jedini izlaz i mogučnost postizanja nečega većina ljudi nacionalne orjentacije vidi u HDZ kojega pod hitno treba mijenjati iznutra.
Tko to ne bi volio ali je POGRJEŠNA TAKTIKA odmah na bianko im nuditi POMOĆ. Materijalni interesi tu dominiraju i SAMO panika da će ostati bez mrvice ima pokretačku snagu.
Tko će se s kim posložiti ostavimo za kraj a sada raspalimo beskompromisno onako kako rade ljudi slobodna duha.
Znamo da Slobo nije raspalio po nama nikad se nebi sjetili što nam je red činiti.
Osim toga realno Kerum pobjeđuje u Splitu ,Glavaš u Osijeku a Hercegovac Bandić u Zagrebu , sve Dinarski tipovi . Neka HDZ razmišlja kojoj stvarnoj desnici će pomoći ako su u dubini utobe stvarno i oni desni.
Prijavi Administratoru
#35 Adio barakaGuest 2010-09-07 11:08
Osim toga ovdje nemamo što izgubiti jer ako na slijedećim izborima pobijedi bilo koja strana SDP-HDZ dvojca slijede presude u Haagu a onda svekolika srboregionalna kulturna vojna i ekononska integracija.
Prijavi Administratoru
#36 dduvnjakGuest 2010-09-07 11:11
slažem se ,samo kažem kako ne vidim drugi izlaz doli radikalnog vraćanja korjenima i čišćenje za koje će nužan filter realno biti gubitak izbora,barem se nadam..
Prijavi Administratoru
#37 otvoreno pismo članovima::marginalac 2010-09-07 13:06
Neznam Djurdja kako u praksi zamišljate da političari moraju sve znati. Mislim upravo suprotno_ poliričari se moraju maknuti iz stručnih državnićkih poslova i prepustiti ih stručnjacima kao neovisnim stalnim kadrovima koji se penju u hijerahiji svojim stažom, znanjem a ne promjenama u političkom okruženju. Ovako nakon svakih izbora pomete se cijela garnitura stručnih ljudi, dovode se novi koji pojma nemaju, pa se uhodavaju nekoliko godina.
Ima slučajeva da nova politička opcija nakon dolaska na vlast samo ugura medju postojeće zaposlenike - svoje nove.
Tako se godinama gomilala administracija bez prave organizacije, bez znanja - ali i bez potreba.
Danas traže refendum jer su im male plaće ucjenjuju cjelokupnu hrvatsku javnost.
A tisuće zaposlenika u privatnom sektoru
šute i ne usude se niti pisnuti, a kamoli tražiti regrese, Božićnice, darove, prijevoz itd.
Mnogo je toga u ovoj državi naopako postavljeno pa nije čudo da smo tu gdje jesmo, i tko se danas želi ozbiljno baviti politkom mora početi na taj način razmišljati.
Ustaše i partizane ne možete uskrsnuti, razmišljajte da vlastitoj djeci omogučite budućnost!!
Prijavi Administratoru
#38 Kako to?Guest 2010-09-07 13:13
Kako to da se nitko nije sjetio spomenuti da je i prije Drug. sv. rata, u Kraljevini Jugoslaviji, postojalo nešto ka današnji "adeze".

Tada se to čudo zvalo HSS, za koju stranku su nesretni Hrvati glasovali, kao za "hrvatsku" stranku, dok je ... Stjepan Radić, jugosloven i monarhist srpske kraljevine, vodio svoju politiku.

Seljo sa Save se na grbači hrvatskih seljaka obogatio, imao je nekretnine u središtu agrama, a vodio je prosrpsku politiku. Jesu li Hrvati uvijek bili glupi?
I na kraju ga je ta njegova politika došla glave.

Poslije je došlo još gore zlo, etnički slovenec, a srpski četnik Vladko M.

Do smrti u nekom svojem ćumezu u Vašingtonu je držao sliku Perice Krađorđevića.

Nema što, Hrvati su uvijek imali "prave" vođe".
Prijavi Administratoru
#39 Je li prekasno za demokratsko-drž avotvorni obrat u HDZ-u?Guest 2010-09-07 13:23
Problem s HDZ-om je u tome što je s odlaskom Franje Tuđmana prestao biti dvoje: državotvoran i demokratski. Pretvorio se u vladavinu „neupitnih autoriteta“ s ne kritičnom i bespogovornom birokratskom sljedbom kojoj nacionalni interes propisuju Bruxelles, Washington, Den Haag, a kadikad i London, Rim, Pariz, Berlin, pa čak i Beč, Budimpešta, Ljubljana, Beograd i Sarajevo. (Ne bi začudilo da nam doskora i Andorra ili San Marino su-kreiraju politiku).

O pomanjkanju državotvornosti ne ću dopunjavati Hrvoja Hitreca, a vjerujem da je i publika Hakavea o tome izrazito svjesna. No, o pomanjkanju demokracije u HDZ-u moram navesti primjere.
Naime, na kakav način vrhuška HDZ-a postupa s vlastitim dužnosnicima, legitimno izabranima, ne ogrješenima o statut stranke, prozivajući ih u medijima, a potom marginaliziraju ći ih politički, moglo se vidjeti i puno prije 2003. godine. Tako je to, primjerice, bio slučaj s Majom Freundlich, zamjenicom predsjednika HDZ-a ili Josom Škarom, glavnim tajnikom HDZ-a - u vrijeme kada je Hitrec bio njezin potpredsjednik. Tako je to bilo i s Branimirom Lukšićem, Dragom Krpinom, Pavom Gagulićem, a znakovito i s Ankicom Tuđman.

Samo 2002. godine na tisuće članova HDZ-a je isključeno, neki izravno, neki via facti (raspuštanjima područnih organizacija i takozvanom obnovom članstva, u koje je mnogima zapriječeno uključenje, posebice onima koji su članovima postali 1989. Ili 1990.). Isključeni su iz stranke i mnogi koji su Ivu Sanadera poduprli da postane ili bude potvrđen za predsjednika HDZ-a. Znakovito je, da je ista sudbina zadesila kasnije i samog Sanadera, koji je protivno statutu isključen iz HDZ-a.

Za vrijeme Franje Tuđmana isključena je iz HDZ-a samo jedna jedincata osoba – dakako pod pritiskom takozvane javnosti i s obrazloženjem, to valja naglasiti, koje nije bilo u skladu sa statutom stranke – riječ je o Miroslavu Kutli. On je bio žrtva medijskog mobbinga i tada već uočljive povodljivosti trendovima HDZ-a. (U isključene ne mogu ubrojiti, primjerice, Josipa Manolića ili Stjepana Mesića, jer oni isključenje nisu doživjeli. Oni su HDZ napustili bez isključenja, i to kako bi osnovali vlastitu stranku, HND).

U vrijeme Franje Tuđmana politički diskurs u HDZ-u smatrao se demokratskim postignućem, poticalo se natjecanje što većeg broja članova za dužnosti u stranci, oprečna (manjinska) mišljenja bila su isticana kao alternativna opcija, inicijative članstva nailazile su na sluh stranačke organizacije. Dapače, u to doba se moglo više kazati kako ni stranačka pripadnost nije bila nikakvim jamcem za „ulogu“ u državnom aparatu, a mnogima je stranačka pripadnost bila i objektivnom smetnjom za napredovanje u državnoj upravi koja je često bila prožeta naslijeđenim anti-hdzovskim duhom.

Za Sanadera je HDZ doživio transformaciju u stranku nasilja i monolitnosti bez imalo kritičnosti. Pljeskanje, javne aklamacije i strahopohvale „vođi“ zamijenile su slobodu, kreativnost i duh za općenarodno i državno dobro.
Za Sanadera HDZ je doživio demokratsko nazadovanje od kojeg se stranka još uvijek nije u stanju opraviti. A bez demokracije u HDZ-u nema ni državotvorstva.

Jadranka Kosor – to se mora priznati – ipak dopušta natjecanje za dužnosti u stranici raznim ljudima, uključujući onima koji su bliski bivšem šefu.
Hoće li to u HDZ-u voditi kakvoj prekretnici ili ne, ne bih se usudio prognozirati. Činjenica je da se velik broj bivših HDZ-ovaca mentalno ne može identificirati s anacionalnom politikom sadašnje vlade. No, dok su pri zadnjim parlamentarnim izborima mnogi bivši HDZ-ovci „još jednom“ glasovali za HDZ i to zbog ugroze koja se skojevskom retorikom SDP-a činila većom nego trpljenje Sanaderove samovolje, dotle Kosor s ponavljanjem obrasca iz 2007. na idućim izborima ne može računati.
Prijavi Administratoru
#40 desanaderizacij aGuest 2010-09-07 13:33
Slažem se s temeljnom nakanom da HDZ kao ustrojenu i umreženu stranku ne treba odbacivati jer nema vremena za stvaranje nove infrustrukture do izbora! No, krucijalno je pitanje kako maknuti sadašnje vodstvo koje to nipošto neće dozvoliti jer imaju svu vlast unutar stranke i oni će provoditi unutarstranačke izbore i kreiranje lista za sabor! Jedina mogućnost je pronaći mehanizam da izvrše desanaderizacij u stranke jer je ovaj eliminirao svu staru gardu i osnivače HDZ-a od vrha do dna! Pouzdano znam da su svi ŽO HDZ-a dobili direktivu maknuti sve osnivače i tuđmanove ljude! Jedan dio se i povukao jer se visu nisu vidjeli u tom novom anacionalnom d.o.o...Dakle, ključno je vratiti i aktivirati te ljude! Ako se to uspije-ima nade za nas i Hrvatsku!
Prijavi Administratoru
#41 Otvoreno pismo (1)Antun 2010-09-07 14:09
Nezamislivo je proći ravnodušno pokraj iskrenog otvorenog pisma predsjednika naše udruge, ne radi utjehe, već stvarnosti položaja.

Žalit je bezpotrebno, jer i Vaša bivša stranka Hrvatska demokratske zajednica je bila samo sredstvo a ne cilj, kojim ste pokušali stvarati jaku, bogatu i sretnu Hrvatsku.

Cilj nam je svima i uvijek samo Hrvatska putem različitih sredstava i uvjerenja, jer političke stranke i ideologije dolaze i odlaze, Hrvatska međutim, uvijek ostaje.
Prijavi Administratoru
#42 Otvoreno pismo (2)Antun 2010-09-07 14:22
Političke stranke i diktature (dr.Sanadera) se ne popravljaju niti poboljšavaju, nego propadaju, jer su iztrošene u sadržaju i uvjerljivosti.

Na račun kruga inteligencije i nacionalno orijentiranih članova i dužnosnika HDZ-a poslije gubitka izbora godine 2000., strankom su zavladali tehnokrati na čelu sa dr.Ivom Sanaderom, ali bez nacionalnih naboja, već samo za korist i uslove ucijena učlanjenja u EU-u pod svaku cijenu.
Prijavi Administratoru
#43 Otvoreno pismo (3)Antun 2010-09-07 14:34
Da bi se HDZ-a održala na Vlasti poslije idućih saborskih izbora, redovitih ili prijevremenih je moguće samo u slučaju stupanja u Veliku koaliciju sa Socijaldemokrat skom Partijom, jer niti jedni niti drugi, kao najbrojnije stranke u Hrvatskoj i uz partnerstvo manjih stranaka, koje jedva prelaze saborski prag neće imati dovoljnu večinu.
Prijavi Administratoru
#44 Otvoreno pismo (4)Antun 2010-09-07 14:45
Treča opcija, tek u razvitku ima prekratko vrijeme do izbora, jer i u najboljem slučaju, čuda se ne događaju, pa puni razvitak i skupljanje snage i zamaha uz nova nepotrošena imena i ličnosti za očekivati je poslije izbora.

I u ovom slučaju se ponavlja naša stara neizlječiva mana, što prvo moramo od nečega oboliti, kako bi se kasnije mogli liječiti.
Prijavi Administratoru
#45 POBJEDOM NA SLJEDEĆIM PARLAMENTARNIM IZBORIMA STRANKE - HDZ i SDP SIGURNO SE NASTAVLJA PUT NA BALKANGuest 2010-09-07 14:57
HDZ i njihovi sateliti HSS,HSP,HSP-AS, HPP - SDP i njihovi saveznici HNS,IDS,HSLS ako i na ovim parlamentarnim izborima dograbe se vlast zasigurno se nastavlja jasna strategija uništenja hrvatske mlade države te vračanje u balkanske okvire.
PS. POTREBAN NAM JE NOVI ISTINSKI HRVATSKI POKRET - POKRET DA HRVATSKA OSTANE NAŠA.
Prijavi Administratoru
#46 Pa to je tak neč normalnoGuest 2010-09-07 15:30
Citat HRVOJE HORVAT:
HDZ i njihovi sateliti HSS,HSP,HSP-AS,HPP - SDP i njihovi saveznici HNS,IDS,HSLS ako i na ovim parlamentarnim izborima dograbe se vlast zasigurno se nastavlja jasna strategija uništenja hrvatske mlade države te vračanje u balkanske okvire.
PS. POTREBAN NAM JE NOVI ISTINSKI HRVATSKI POKRET - POKRET DA HRVATSKA OSTANE NAŠA.


Oni su svi dobili "partijske zadatke" da Hrvatsku do 2014. godine "pod hitno" vrnu u novu Veliku Srbiju = Jugosferu.

Balkanski špijuni Mesić, Josipović, Vlaisavljevićka i ostala ... odrađuju posel bolje neg ijeden agent MI6-a, CIA-e, KGB-a, taj da su ih sve nadmašili za "dužinu konjskog vrata".
Prijavi Administratoru
#47 MajmuniGuest 2010-09-07 15:35
Izbrisano.
Prijavi Administratoru
#48 Gospodine H. Hitrec, ja svoj glas HDZ-u jednostavno NE DAM!H7 2010-09-07 15:55
Gospodine Hrvoje Hitrec, pročitavši vaše otvoreno pismo zaključujem da idete smjerom kojim gubite na vjerodostojnost i kao i da kompromitirate ono što ste do sad pozitivno činili, a ujedno kompromitirate i portal HKV. Ovo je vapaj za pomoć kome?
HDZ-u?!?
Agitirate za HDZ?
Pozivate HDZ-a u pomoć?
Vjerujete HDZ-u i polažete nade u njih?
Toj stranci beskičmenjaka, materijalista, karijerista, izdajnika, prodavača Hrvatske?
Onima koji su gotovo dosegnuli dno politički prostituirajući sebe, stranku i državu...
I vi još pišete otvoreno pismo HDZ-u da se vrati na "pravi put"? Nevjerovatno!
ponovit ću ono što sam rekao u naslovu, ja svoj glas HDZ-u jednostavno NE DAM!
Prijavi Administratoru
#49 NASTALI STE OD MAJMUNA I POSTALI RAZBOJNICIGuest 2010-09-07 16:09
Odgovor Matiji-Milanu Babiću,
Vi hrvatski ljevičari nikako da zavolite vlastitu državu(čast izuzecima),uvje k vam je draže bilo služiti TUĐINU jer nikad niste voljeli raditi već vam je lakše bilo biti špijuni,ulizice i sluge.


*****************
Molimo ne odgovarati na sustavne provokacije... Admin
Prijavi Administratoru
#50 ništa od HDZ-a, ništa od SDP-aGuest 2010-09-07 16:25
Treba nam novi pokret. Pravaši imaju povijesnu šansu - ako stisnu zube i svi se ujedine. Ali mislim da će tu šansu prokockati, zbog svog egotripa. Još jednom ponavljam, treba nam novi pokret, funkcionalno sličan HDZ-u početkom devedesetih, ali sa sa potpuno novim ljudima.
Prijavi Administratoru
#51 Milas brzo zaboravljaGuest 2010-09-07 16:27
Jaca dopušta natjecanje u stranci! Ta izjava je za nepovjerovati. Ona koja je pučem došla na vlast, demokratizira HDZ. Ako oni to uspijevaju prodati, ipak izgrađenim biračima, posjetiteljima ovoga portala, što onda možemo očekivati od površnih pratitelja politike, ništa. Oni će opet nasjesti na laži Jace i kompanije, a dokaz za to je i ovo pismo g. Hitreca koji još nije izgubio vjeru u HDZ. Svi koji podržavaju tu stranku, nakon svega što su nam učinili, nemaju se pravo smatrati domoljubima, jer biti domoljub sa sobom nosi i neke obveze. HDZ ni u ludilu ne može dobiti izbore, pa je glas za HDZ glas za SDP. Pozivam sve svjesne i nesvjesne Hrvate, okrenite leđa HDZ-u i glasujte za pravaše, jer drugih organiziranih snaga mi Hrvati nemamo.

Citat Milasa;
Jadranka Kosor – to se mora priznati – ipak dopušta natjecanje za dužnosti u stranici raznim ljudima, uključujući onima koji su bliski bivšem šefu.
Hoće li to u HDZ-u voditi kakvoj prekretnici ili ne, ne bih se usudio prognozirati. Činjenica je da se velik broj bivših HDZ-ovaca mentalno ne može identificirati s anacionalnom politikom sadašnje vlade. No, dok su pri zadnjim parlamentarnim izborima mnogi bivši HDZ-ovci „još jednom“ glasovali za HDZ i to zbog ugroze koja se skojevskom retorikom SDP-a činila većom nego trpljenje Sanaderove samovolje, dotle Kosor s ponavljanjem obrasca iz 2007. na idućim izborima ne može računati.
Prijavi Administratoru
#52 MajmuniGuest 2010-09-07 16:28
Često se osvrnem na ovim stranicama glede ničim krive životinje-prima ta iz rod majmuna, s kojima čovjek djeli do 98% gena.

Čovjek i majmun dijele dalekog zajedničkog predka, što je i vidljivo na prvi pogled.

Običaj je samo na Zapadu, degeneričnom i barbarskom okruženju, u kojem su nastale najgore i najkrvavije ideologije i čiji su pripadnici porobili "ognjem i mačem" čitav svijet, vrijeđati ljude tako da ih se naziva majmunima.

Međutim, u uljuđenom svijetu, već od tzv. Bliskog istoka preko čitave Azije sve do Japana, majmun je sveta životinja i životinja kojemse ne samo mudri ljudi dive. Sve suprotno od prljavog i kršćanskog Zapada.

Najbolji primjer je najveći židovski učenjak, filozof i liječnik rabi Moše ben Maimon (Cordoba 1135. - El Fustat /Kairo/ 1204.)- Maimonid ili židovskim akronimom Rambam.

U prijevodu njegovo ime glasi: Mojsije (Moše) majmunov sin. Ocu mu je bilo ime majmun.

I Mošin sin, čuveni učenjak, zvao se Abraham ben Moše ben Maimon (1186 – 1237) koji je bio čelnik židovske zajednice u fatmidskom Egiptu.

Sapienta sat!
Prijavi Administratoru
#53 UkusGuest 2010-09-07 17:08
Izbrisano. Lana=Matija
Prijavi Administratoru
#54 A "levičari"?Guest 2010-09-07 17:13
A "levičari" (četopartizani) imaju daleko veći muzički ukus, to su Ceca, Lepa Brena, Đole bre, Lepi Bora, Halid Bešlić itd.

Neki dan na NovojTV hvali se neka Lovrićka, kako je ponosna da nalikuje na srbijansku agprostitutku i ratnu zločinku Cecu, a većina Siščana glasa za nju.
Bravo.
Osim tog, nije li rečeno da se o ukusima ne raspravlja.
Prijavi Administratoru
#55 Neandertalci?Guest 2010-09-07 17:16
Što je sporno s tzv. neandertalcima, ljudskim predcima? Je li to rasizam?
Em Hrvati, em majmuni, em ustaše, em neandertalci... pa zašto ih već ne pobijete?

Ova ćaćićmilanovićo idna "Hrvatska" je uzor tolerancije i demokracije, zar ne?
Prijavi Administratoru
#56 Propaganda i činjeniceGuest 2010-09-07 17:55
Ne mogu odgovoriti ljudima koji se ne potpisuju svojim imenom i prezimenom.

No, s obzirom na to da je moj navod: "Jadranka Kosor – to se mora priznati – ipak dopušta natjecanje za dužnosti u stranici raznim ljudima, uključujući onima koji su bliski bivšem šefu", naišao na nevjericu, precizirat ću na osnovi čega zaključujem da je tome tako.

Riječ je o izborima za Gradski odbor zagrebačkog HDZ-a, održanim u srpnju ove godine.
Predlažem da si svak stvori vlastitu sliku o tome i ukazujem na web stranicu: www.zg.hdz.hr/vodstvo.php

Znalcima politike ne će promaknuti ni činjenica da je na tim izborima došlo do početka rehabilitacije pojedinih osoba koje simboliziraju upravo HDZ iz vremena Franje Tuđmana, poput Josa Škare, niti činjenica da je u Gradski odbor izabran Mario Zubović, u neku ruku predstavnika Sanaderu privrženih snaga.

Za mene, koji ne zaboravlja (doduše volim opraštati), to je jedan maleni, ali značajni znak da možda HDZ u budućnosti ne će ostati "izgubljenom" strankom.
Nema dvojbe da bi za Hrvatsku bilo dobro da se HDZ vrati svojim demokratskim, a time i državotvornim korijenima.
Prijavi Administratoru
#57 ??Guest 2010-09-07 18:22
Komentare (i vise od komentara) g. Jusufa uvijek rado procitam. Moje skromno znanje bi reklo da su prilicno realni, iako okrutno prikazuju sliku Hrvata, Hrvatske, hrvatske proslosti, sadasnjosti i buducnosti (i ostalog).
Ipak se usudjujem pitati, postoji li mogucnost, nacin, covjek-Hrvat cime, odnosno, kime bi mogli preduhitriti Tinovu (Ujevic, Hrvatskim mucenicima) vec uzeglu sibicu?
Prijavi Administratoru
#58 DjurdjaBoljunac 2010-09-07 18:50
Citat Djurdja:
Moj komentar na autorov tekst je sljedeci:

Hrvatski bi politicki lideri trebali biti birani na svoje politicke pozicije i funkcije temeljem posebnoga STRUCNOGA ZAKONA koji bi se temeljio na provjeri njihovoga znanja, specijalizacija, kvaliteti polozenoga drzavnoga strucnoga ispita i svih ostalih potrebnih i propisanih subspecijalizacija iz podrucja upravljanja drzavom, gradovima, opcinama, zupanijama, vladom, saborom, skupstinom, stanovnistvom, prirodnim resursima, okolisem, talentima, izumima,....... (na lokalnoj, regionalnoj, drzavnoj, kontinentalnoj i globalnoj razini)........Bez utemeljenja takovoga ZAKONA i pozitivno polozenoga multikompleksnoga testa znanja, niti jednome politicaru u DEMOKRATSKOJ RH se ne bi trebalo dati pravo na radnu dozvolu za obavljanje tih duznosti.....i to zbog toga sto oni svojim znanjem, neznanjem, postenim i zlim namjerama, strucnim i specijaliziranim politickim potezima i vrlo skupim poslovanjem...... trose nas proracunski novac, upravljaju nasom sudbinom, gospodarstvom, okolisem, znanjima, talentima, obrazovanjem, zdravstvom.....i svim ostalim temeljnim i vitalnim vrijednostima i promjenama koje nas zivotni vijek, place, mirovine, radna mjesta, standard, opstanak, povijest, sudbinu i izvornost usmjeravaju u nasu i,ili tudju privatnu korist, prosperitet ili propast.
Hrvatsku bi demokratsku drzavu trebalo na svim politickim i menadzmentskim razinama urediti na onakovim temeljima na kojima funkcionira Institucija hitne medicinske pomoci i dezurnih bolnica. To je jedini ispravni model poslovnoga menadzmenta i hrvatske politicke garniture bi mu trebale dati prednost pred vrlo skupim i neefikasnim stranackim i nacionalnim nadmetanjima koja nicemu ne sluze a ponajmanje hrvatskome gospodarstvu, stanovnistvu, razvoju i prosperitetu.



Ideja je izvanredna. Ali bi je trtebalo malo doraditi.Naime, nije nužno da svaki politčar bude obrazovan i "testiran" na određene kvalitete.Zato jer ljudske kvalitete ponekad nisu uhvatljive. Od političara bitrebalo zahtijevati nekakvo znanje tj. upućenost u razna područja ljudske egzistencije, a nadasve da bude razuman, tj. trezven i pošten. Te osobine nije moguće testirati. Ali se mogu realno ocijeniti u demokratskom političkom procesu, izborima i dr. Dakle, trebalo bi raspisati referendum za izmjenu Ustava i izbornog zakon, te zakona o političkim strankama u određenom smjeru, a ne o bizarnom pitanju kolektivnih ugovora i njihovu trajanju.

Upravo sam se vratio od frizerke koja me je ošišala i na moj upit potvrdika je da je i ona dala svoj potpis za referendum. Rekao sam joj da je to učinila protiv svojih interesa. Nikakav kolektivni ugovor je ne će spasiti ako izgubi mušterije, a sindikati s refrendumom štite svoje guzuice i guzice onih koji žive na teret državnog proračuna.
Prijavi Administratoru
#59 DDuvnjakBoljunac 2010-09-07 18:55
Citat dduvnjak:
Osim toga ovdje nemamo što izgubiti jer ako na slijedećim izborima pobijedi bilo koja strana SDP-HDZ dvojca slijede presude u Haagu a onda svekolika srboregionalna kulturna vojna i ekononska integracija.


Nemojte paničariti, lijepo vas molim !
Prijavi Administratoru
#60 StručnjaciBoljunac 2010-09-07 18:58
Citat marginalac:
Neznam Djurdja kako u praksi zamišljate da političari moraju sve znati. Mislim upravo suprotno_ poliričari se moraju maknuti iz stručnih državnićkih poslova i prepustiti ih stručnjacima kao neovisnim stalnim kadrovima koji se penju u hijerahiji svojim stažom, znanjem a ne promjenama u političkom okruženju. Ovako nakon svakih izbora pomete se cijela garnitura stručnih ljudi, dovode se novi koji pojma nemaju, pa se uhodavaju nekoliko godina.
Ima slučajeva da nova politička opcija nakon dolaska na vlast samo ugura medju postojeće zaposlenike - svoje nove.
Tako se godinama gomilala administracija bez prave organizacije, bez znanja - ali i bez potreba.
Danas traže refendum jer su im male plaće ucjenjuju cjelokupnu hrvatsku javnost.
A tisuće zaposlenika u privatnom sektoru
šute i ne usude se niti pisnuti, a kamoli tražiti regrese, Božićnice, darove, prijevoz itd.
Mnogo je toga u ovoj državi naopako postavljeno pa nije čudo da smo tu gdje jesmo, i tko se danas želi ozbiljno baviti politkom mora početi na taj način razmišljati.
Ustaše i partizane ne možete uskrsnuti, razmišljajte da vlastitoj djeci omogučite budućnost!!


Pametan čovjek zna kad mora neku stvar prepustiti stručnjaku odnosno stručnjacima. Političari moraju biti pametni u tom rečenom smislu. Jer oni su odgovorni (trebali bi biti odgovorni) i za ono što rade i učine stručnjaci.
Prijavi Administratoru
#61 otvoreno pismo članovimamarginalac 2010-09-07 19:35
Koji je još političar samovoljno odstupio sa svoje funkcije ?? Ako0 već ne postoje neke uvriježene norme - tada se moraju propisati pravila ponašanja tj. zakoni.
Znadete li što upravo radi "Kukuriku" koalicija.?? več ima unaprijed detaljno razradjen plan podjele vlasti, tko u koja Ministarstva, resore, upravna vijeća Javnih pooduzeća, dječje vrtiće, ravnatelja bolnica, škola , domova staraca itd, itd sve do direktora tržnica.
Možemo li računati da će u takovoj najezdi smjene kadrova netko reći: Hvala lijepa - ja nisam za to sposoban??
Prijavi Administratoru
#62 KHMGuest 2010-09-07 22:06
Citat Zvonimir Milas:
Ne mogu odgovoriti ljudima koji se ne potpisuju svojim imenom i prezimenom.

No, s obzirom na to da je moj navod: "Jadranka Kosor – to se mora priznati – ipak dopušta natjecanje za dužnosti u stranici raznim ljudima, uključujući onima koji su bliski bivšem šefu", naišao na nevjericu, precizirat ću na osnovi čega zaključujem da je tome tako.

Riječ je o izborima za Gradski odbor zagrebačkog HDZ-a, održanim u srpnju ove godine.
Predlažem da si svak stvori vlastitu sliku o tome i ukazujem na web stranicu: www.zg.hdz.hr/vodstvo.php

Znalcima politike ne će promaknuti ni činjenica da je na tim izborima došlo do početka rehabilitacije pojedinih osoba koje simboliziraju upravo HDZ iz vremena Franje Tuđmana, poput Josa Škare, niti činjenica da je u Gradski odbor izabran Mario Zubović, u neku ruku predstavnika Sanaderu privrženih snaga.

Za mene, koji ne zaboravlja (doduše volim opraštati), to je jedan maleni, ali značajni znak da možda HDZ u budućnosti ne će ostati "izgubljenom" strankom.
Nema dvojbe da bi za Hrvatsku bilo dobro da se HDZ vrati svojim demokratskim, a time i državotvornim korijenima.


A kako se u tu iznenada silnu demokratičnost (!) uklapa izbor predsjednika GO ZG, koji se dotad dokazao tek kao vrsni sanaderov čistač državotvornih kadrova u Bjelovarskoj županiji?!! Što li nam taj izbor sugerira i anticipira?!!
Prijavi Administratoru
#63 g.Zvonimir Milas..sve ste vi to lijepim....MIJO F 2010-09-07 23:20
...političkim riječnikom elaborirali i kronološki odlično stavili sve na svoje mjesto glede HDZ-1990-2010., ali "oprostite" vidim da niste dokučili tko upravlja od smrti F.T.-a "najvećom i najmasovnijom" strankom u povijesti Hrvata..čak niti u SK-a nije bilo više članova u zlatno komunističko vrijeme.Vještom manipulacijom ljudi iz vana(sorošanci, delpontci,masno ložci,i sve udruge zvučnih agnostičkih,ate ističkih,bogohu lničkih do homosexulnih imena,a na hrvatski se prevelo..građanska prava ili ljudske slobode..... i velikosrpski lobi) i mahom neprijatelja "bilo kakve državnog oblika Hrvatske",a kamoli da je vode "nekakvi nacionalisti" su najprije vrbovali Sanadera i izravno M.Žužula već dotad uključenog, gdje god se nalazio kao velikodostojnik Hrvatske!Za to postoje dokumenti(a i dali su uopće potrebni bilo kakvi dokumenti,napr. da Vesnu Pusić plaća već 20-ak godina i naka se netko sijeti jedne jedine pozitivne stvari koju je ona kao srpkinja učinila za večinski hrvatski narod..ili Mesić ili Sanader??) i oni će vidjeti svijetlo dana znate kad?...NIKAD!Taj politički zahvat se pripremao još dok je Tuđman bio živ i čekalo se u realizaciji dok umre,a tako je dobro isplaniran i napravljen,da se može srušiti samo nekakvom revolucijom,puč om ili građanskim ratom,a to Hrvatima dok ne dožive ugrozu kao voluharica kad je ugrozi plug NIJE U NAVADI!!!!Vidim dobar ste politički analitičar,ali usporedbe i pariteti su vam takovi što nas bar 30-ak na ovim stranicama znademo!E sad,dali Vi krucijalne stvari svijesno zaobilazite onda "oprostite" manite se politike i to neizdajničke i nacionalne!Ako pak nesvijesno onda se posvetite malo boljoj analizi političkih gibanja u našoj domovini i recite:Šeks,Heb rang,Jarnjak i Bebić idu jednako u kontigent povijesne veleizdaje kao Mesić i Sanader,a vidim i Josipovića na toj listi ako nastavi ovakovom politikom!Moj nick je i moje ime i moje prezime..Mijo F.Perica!
Prijavi Administratoru
#64 Vrata odlukeGuest 2010-09-08 02:02
Zato što je hrvatski narod tako jako htio svoju državu, zato se onih godina okupio oko te stranke. Zato su razumljive emocije na ta vremena. Svi su tada bili pozvani, ali se stvarna vlast partije nije ispuštala iz ruke. Dobro zakrinkana. Zar nema dokaza o tome? Nema se vremena davati prilike toj vrhuški; nisu oni kao bivši istočno-njemačk i predsjednik koji je plakao kada mu je narod počeo odlazit, te javno na tv-u plačući i priznavajući krivnju zvao ih da se vrate. No, svejedno, nije mu potom opet povjerena vlast. Ovi tako ne bi plakali kada bi vidjeli veliko mnoštvo kako odlazi iz stranke, jer su otupjeli, a i zato što bi još uvijek ostao lijep broj od onih "70 ooo" + partneri.
Prijavi Administratoru
#65 PREDLAŽEMDocMaric 2010-09-08 03:32
Hvala gospodinu Hitrecu na lijepom članku.
Sada vidim da je upravo on sentimentalan za "staru dobru HDZ". Dakle, radi se o sentimentalnost i, a ne o političkoj volji ili znanstvenoj spoznaji. Ja sam još 1993 nnapustio HDZ, usprkos svih teorija koje su kružile u Domovini i u krugovima zagraničnih Hrvata. Sada mogu napomenuti da je jedan od razloga bio i (ne)sretni Stipe Mesić, koji je godinu dana kasnije samovoljno napustio HDZ. Ja sam svoju odluku o istupu javno objavio u mojoj knjigi MOJA POLNOĆKA, u dijelu Bilješka o piscu. Dakle, meni je bilo jasno da HDZ još 1992 i 1993 vodi Državu Hrvata u propast.
Zato sam još rano ove godine JAVNO na ovom portalu obznanio svoje razmišljanje kako izliječiti hrvatsku narodnu bolest za koju je jedini lijek ispravna politika.
DA ne duljim:
Neka gospodin Hitrec odmah stupi u kontakt direktno s predsjednikom HSP-ea, gospodinom Srbom, a iza njega s gosp. Miljkom, te gđom Ružom Tomašić, pa gosp. Kelemincom, i neznam koji sve mali strančari postoje s pravaškim predznakom. Ispitajte u kakvom je stanju MOGUĆNOST zajedničkog nastupa. Treba imati pune liste u svih 11 izbornih jedinica! Bez toga ne će ići!
Taj oprobani intelektualni kadar u bivšem HDZ-eu, zajedno sa svim pravašima može složiti liste kandidata za SABOR, da će birači shvatiti da imaju za koga glasovati.

Siguran sam kada se to postigne, da će i već koliko puta prevarena emigracija, zajedno sa onim zagraničnim Hrvatima dati povjerenje toj listi u tolikoj mjeri da će nakon izborni HDZ biti sretan da ih ta nova snaga pozove u koaliciju. Naravno, - ako budu potrebni.
Ako gospon Srb sam ne želi prihvatiti mjesto Prvog ministra u Vladi, lako ćemo naći stručnjaka.
Podjela vlasti za sada ne treba biti predmet rasprava. To dolazi u obzir samo onda kada se vide izborni rezultati.

Kad te inicijalne razgovore gospodin Hitrec napravi, neka nas izvjesti, javno ili privatno (njegov izbor), pa se mi drugi budemo vrtili u tom čarobnom krugu.
Za Hrvatsku uvijek spremni!
Prijavi Administratoru
#66 PozdravGuest 2010-09-08 07:45
Pozdravljam gosp. DocMaric-a.
Prijavi Administratoru
#67 @DocMarićGuest 2010-09-08 09:27
Gosp. Hitrec, eto konkretnog prijedloga za Vas. HDZ je svoje otplesao, potrošen je, nema tu mjesta sentimentu, radi se o budućnosti naroda, a ne stranke. HSPovi možda još nisu potrošeni, iako su na aparatima. Imaju kakav-takav brand. Treba utvrditi imaju li i oni instalirane croatofobne krtične snage za backup, ukoliko neformalna koalicija HDZ-SDP fali. Hoćemo li pokušati? HSP kao Kula Fazlagića?
Prijavi Administratoru
#68 HDZ danasLovre B. Tadinov 2010-09-08 10:09
Poštovani profesore Hitrec, ima puno istine u vašim riječima. No, sluša li itko u našem HDZ-u takve istupe!? Kad velim itko mislim da gospodu skroz blizu oltaru. O damama sve najbolje. Mislim da U HDZ-u neće biti skorih promjena, kadrovskih naime, makar bi to bilo dobro. U vrijeme kad ste vi bili u vrhu stranke ja sam bio u vrhu Mladeži HDZ-a. Znate li tko je od nas dvadesetak ostao? Nitko, profesore! Mi smo bili trinaesto prase. Tako smo i otišli, suznih očiju, razočarani, gladni mlika materina. Ojačali smo, stasali, preživjeli. Znate li koji nas osjećaj prožme kad govorimo o materi stranci. Sigurno znate... Svako dobro vam želim. Pozdrav iz Korčule, gdje ste prije deset godina održali sjajan govor, govor koji se još spominje. I da, bili ste u pravu, možda zato i niste već dugo tamo, ni vi, ni ja, ni mi mnogi... Daj Bože da ja ne budem u pravu...
Prijavi Administratoru
#69 poštovani gdine HitrecBranko 2010-09-08 21:20
Poštovani gospodine Hitrec, poštovani sugovornici.

Nakon mog prvotnog istupa vezanog za ovu temu, iza kojeg apsolutno stojim, pokušat ću I iznijeti neke prijedloge, nadam se koliko toliko konstruktivne. Već duže vremena spominju se razne mogućnosti u vezi nastupa hrvatskih političara na slijedećim parlamentarnim izborima. U daljnjem tekstu koristit ću izraz “hrvatski političari”, jer držim da svi političari koji sudjeluju u vlasti od trećeg siječnja nisu čak ni hrvatski.
Spominje se nekoliko kombinacija.
Jedna od njih je mogućnot spajanja hrvatskih opozicijskih političara s reformiranim HDZom. Mislim da bi ovakav rasplet bio jako štetan iz više razloga.
Druga mogućnost koja je u optjecaju odnosi se na stvaranje koalicija od više manih stranaka. Nažalost ovoliki broj hrvatskih stranaka, da ne kažem strančica, nije zabilježen u hrvatskoj povijesti. Ni u ovoj mogućnosti ne vidim rješenje. Dosadašnja iskustva pokazala su da stvaranje koalicija od manjih (pogotovu novih I neprovjerenih) stranaka ne može polučiti rezultat. Pojedinačni nastupi istih još manje.
Na primjer, koalicija pravaških stranaka. Ma koliko ta koalicija bila dobar primjer, I korak naprijed, prosječni birač će se zapitati: “zašto bih im dao glas kad oni nisu od tri marginalne stranke u stanju osnovati jednu jaču, već moraju koalirati. Kako će se uopće slagati dođu li na vlast?” Nevažno šta se ovdje radi o izboru za Sabor, dio ljudi gleda na takav način.
Kad malo bolje pretresem razna promišljanja u vezi nastupa na slijedećim izborima, ipak u njima postoji jedna zajednička nit. A ta je pitanje na koji način okupiti istaknute I sposobne hrvatske političare, bilo kao pojedince, bilo kao članove pojedinih stranaka.
Prvi korak bi mogao biti organiziranje javnih tribina na kojima bi bili pozvani svi hrvatski političari kao pojedinci ili predstavnici pojedinih stranaka. Zapravo, organizirali bi smo kampanju u kapmanji. Na taj način bi smo udružili novčana sredstva i racionalizirali trošak. Mogući sponzori bi na tu činjenicu jako pozitivno gledali. Bili bi smo manje ovisni o otvoreno neprijateljskim medijima, od HRTa preko svih privatnih televizija I tiskovina. Da I o HRTu govorim. Neki kažu kako HRT I nije “toliko loš”. Da ipak tu I tamo objavi nešto korektno. Gospodo, to je naša televizija, I ona nema pravo hraniti nas mrvicama odbačenim sa njenog stola!
Hrvatski političari bi na tim tribinama sigurno izazvali veće zanimanje publike na ovakav način, nego nastupajući pojedinačno. Prvi dio programa bi mogao biti uređen na način da svaki političar ukratko izloži svoje ciljeve, predstavi se kao pojedinac, odnosno kao predstavnik određene stranke. Drugi dio bi bio međusobno javno sučeljavanje, vođeno od strane kvalitetnog I objektivnog voditelja. Dobro bi bilo kad bi se za kraj ostavila mogućnost postavljanja pitanja iz publike. Za dodavanje bežičnog mikrofona, pobrinuo bi se jedan volonter. Ti bi snimci bili objavljeni na Youtube-u, a CDi dijeljeni ljudima koji nemaju internet. Ne zaboravimo mogućnost tiakanja ovih sadržaja. Na taj način bi biračko tijelo brzo uočilo da su hrvatski političari odbačeni od strane oligahije, da ih se ova boji, a sama ologarhija bi automatski bila prezrena od strane birača.
Početna sredstva nisu “velika”. Isplati se uložit u jedan mali ali jaki razglas, a političari mogu putovati autobusom. Mi bi trebali odaslati javni I otvoreni poziv svim relevntnim političarima I intelektualcima koji su zanimljivi za ulazak u Sabor. Na taj način bi I eventualne odbijenice bile javne. Znam da jedan dio naših političara neće prihvatit ovaj poziv, ali ako se skupi kritična grupa učesnika, zakoni tržišta će povući I ostale.
S ovim projektom bi trebalo započet što prije, ipak bi to bilo u formi tribina. Kada bi se tako krenulo, kada bi se uspostavio ovakav izravan, dvosmjeran kontakt sa biračima, stvari bi se automatski razvijale I lakše bi se bilo dogovoriti o koalicijama ili bilo kakvim predizbornim kombinacijama, jer tako bi smo došli I do dragocijenih podataka a to su razmišljanja birača.
Druga stvar, nezaobilazna od ove teme je problem sa HRTom. Trebalo bi strpljivo I studiozno pripremit javne prosvjede na prisavlju, izmeđ ostalog pozvat I svećenika koji bi održao I egzorcističku misu usmjerenu na tvrđavu zvanu HRT.
Treća stvar bila bi po meni neizostavna. A to je osnivanje naše agencije za ispitivanje javnog mnijenja. Pa kad naši protivnici objave svoje rezultrtate anketa, objavit ćemo I mi svoje! Ne zaboravimo koliko jaku ulogu su te brojne agencije egzotičnih imena odigrale za prošlih predsjedničkih izbora. Dakle osnujmo I mi jedan “Media promo extra plud de luxe relationship public media”!
I na kraju ne ogu a da se ne sjetim one stare HDZovske: “hrvatski novčanik u hrvatskom džepu, a hrvatska puška na hrvatskom ramenu”. Jesmo li danas bliže ili dalje od tog cilja uodnosu na devedesetpetu?
Možda sam naivan ili sanjar, ali se ne mogu dosjetit ničeg boljeg. Srdačan pozdrav.
Branko Bralić
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Zadnji komentari

Najave

  • 1
  • 2
30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...
28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru 28. svibnja - Predstavljanje knjige Damira Borovčaka u Zadru U ponedjeljak, 28. svibnja u Nadbiskupskom sjemeništu Zmajević u Zadru s početkom u 19,00 sati održat će se predstavljanje knjige Damira Borovčaka «Gvozdansko –... Više...

Tko je na vezi?

  • srobnik
  • 1 korisnik
  • 88 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal