Komunistički zločin(ci) i dalje nedodirljivi

HBoljkovacrvatska je jedna od rijetkih zemalja na kugli zemaljskoj koja se može „podičiti" time kako u njoj nije došlo ni do kakve lustracije komunističkih kadrova. Zakoni o lustraciji donijeti su u Rumunjskoj, Makedoniji i Albaniji, ali ne i u zemlji čudesa zvanoj Hrvatska. To pak za posljedicu ima neveselu činjenicu kako niti jedan od komunističkih zločinaca u Hrvatskoj do danas nije osuđen ni na kakvu kaznu. Žrtve Bleiburga i križnih puteva, kao i žrtve komunističke totalitarne strahovlade tijekom 45 godina postojanja komunističke Jugoslavije do danas nisu dobile niti moralnu niti pravnu zadovoljštinu.

Uzroci nisu jednostavni

Uzroke takvome stanju dobrim dijelom možemo potražiti u vremenu stvaranja hrvatske države. U ime nacionalne pomirbe – koja je devedesetih bila djelotvorno mobilizacijsko sredstvo i codicio sine qua non obrane od velikosrpske i JNA agresije – nekadašnji su komunistički i udbaški kadrovi doživjeli punu političku i pravnu rehabilitaciju. Oni ne samo da su izbjegli zaslužene kazne (pri čemu se ne misli samo na kaznene sankcije, nego i na javnu osudu i isključenje od daljnjega bavljenja politikom), nego su, posebno nakon Tuđmanove smrti, što osobno što putem svojih političkih i ideoloških ekspozitura zavladali svim bitnim polugama države i društva. Iz današnje perspektive možemo stoga kazati kako je hrvatska država rođena s tumorom u svome tkivu – koji – u ime novih jugosferskih projekata – polako, ali sigurno nagriza same njezine temelje. Taj tumor su, dakako, bivši komunisti i udbaši, koji su se nakon devedesete preko noći transformirali u prvoborce liberalnog kapitalizma (tako da ih je danas potpuno pogrješno nazivati "komunistima" ili "komunjarama"), ali su i dalje u duši ostali „Jugoslaveni" spremni služiti svakoj ideji koja je protuhrvatskog karaktera.

EUHrvatske vlade u posljednjih su desetak potpisale apsolutno svaki zahtjev europskih komesara koji je značio obračun s nacionalnim suverenitetom. „Nema te žrtve koje nećemo podnijeti za ulazak u EU", rekao je remetinečki sužanj dr. Ivo Sanader. Znakoviti izuuzetakHrvatske vlade u posljednjih su desetak potpisale apsolutno svaki zahtjev europskih komesara koji je značio obračun s nacionalnim suverenitetom - nema dekreta EU-ropske unije kojega domaći EU-ropski poslušnici nisu servilno izvršili - iznimka je tek jedna, a ime joj je: „Rezolucija Vijeća Europe o osudi komunističkih zločina" I doista: nema dekreta EU-ropske unije kojega domaći EU-ropski poslušnici nisu servilno izvršili. Iznimka je tek jedna, a ime joj je: „Rezolucija Vijeća Europe o osudi komunističkih zločina". Taj zakon iako je inkorporiran u domaće zakonodavstvo, u praksi ostaje mrtvo slovo na papiru. Komunistički zločin(c)i – po nekim čudnovatim „europskim" kriterijima - i dalje su nedodirljivi i uživaju zaštitu samoga državnog vrha.

Tko samo pokuša dirnuti u tekovine tzv. „Narodnooslobodilačke borbe" – koja je za većinu Hrvata bila sve samo ne narodna i oslobodilačka - provest će se lošije od onoga tko dira u osinjak. Da je tome tako svjedoči nam primjer ministra unutarnjih poslova Tomislava Karamarka. Kad je isti pred oko sedam mjeseci najavio procesuiranje Manolića i Boljkovca – iako sam mišljenja kako je, zapravo, samo riječ o predizbornoj demagogiji - doživio je orkestriranu paljbu „antifašističkih" udruga, udruga za ljudska prava (a udruge takva naziva, dakako, u Hrvatskoj se bave svim pravima osim pravima Hrvata) kao i samoga državnog vrha. Predsjednik-pravednik Ivo Josipović žurno je ustao u obranu ovih dvaju komunističkih kreatura, kazajući kako „ nitko u ovoj državi ne smije biti optužen i suđen bez odgovarajućih pravosudnih odluka. Posebno to ne smiju biti osobe poput Mesić i JosipovićManolića i Boljkovca, koji su ne samo istaknuti antifašisti, nego i važne figure uspostave samostalne i suverene Hrvatske, osnivači vladajuće Hrvatske demokratske zajednice, premijer i ministar s početka naše državnosti i obrane Hrvatske".

Opstrukcije s jedne strane, suđenja hrvatskim generalima s druge

Zanimljivo je kako predsjednik-pravednik Manolića i Boljkovca pokušava ekskulpirati ne samo oznakom antifašizma - koja je u Hrvatskoj u pretežnom broju slučajeva predstavlja eufemizam za komunističke zločine – nego i isticanjem njihovih navodnih zasluga za stvaranje Hrvatske. Da je potonji argument, međutim, samo lukava i perfidna manipulacija kojoj je cilj igrati na sentiment građana prema Domovinskome ratu, pokazuje nam činjenica da isti predsjednik-pravednik nije osjetio potrebu tako nešto kazati kada su bili uhićivani hrvatski generali Gotovina, Glavaš, Brodarac, Norac, Merčep itd., koji su za razliku od Manolića i Boljkovca – kojima je sudjelovanje u stvaranju Hrvatske bilo nužno zlo i uvjet političkoga opstanka – zaista zaslužni za njezino stvaranje.

TitoTakvo Josipovićevo ponašanje, kao i ponašanje bivšeg predsjednika Stipe Mesića – nedavni posjet Josipu Boljkovcu u vrijeme kad se najavljuje njegovo procesuiranje – ne mogu se protumačiti nikako drugačije nego kao opstruiranje rada pravosuđa. Partizani i braniteljiZanimljivo je kako predsjednik-pravednik Manolića i Boljkovca pokušava ekskulpirati ne samo oznakom antifašizma, nego i isticanjem njihovih navodnih zasluga za stvaranje Hrvatske, ali nije osjetio potrebu tako nešto kazati kada su bili uhićivani hrvatski generali od Gotovine na daljeI, da ne bi bilo zabune, ta opstrukcija dolazi od strane dvaju diplomiranih pravnika (Josipović je, štoviše, vrhunski stručnjak za kazneno procesno pravo!), kojima je bez dvojbe vrlo dobro poznato kako su njihovi postupci protupravni i nespojivi sa temeljnim postulatima demokracije, koja podrazumijeva neovisno sudstvo, slobodno od zadiranja izvršne vlasti. Međutim, eklatantno je da u Hrvatskoj i dalje vrijedi nepisano pravilo kumrovečkog bravara Tita kako se „ne treba držati zakona kao pijan plota", pa stoga ne čudi kako dva predsjednika – kao osobe koje dolaze iz titoističkog miljea – štiteći komunističke zločin(ce) izvrgavaju ruglu i pravnu državu i neovisnost sudstva i vladavinu prava – iako su im obojici pusta usta napjeva o tim istim pravnim vrjednotama.

U ožujku 1949. g. na koferenciji javnih tužitelja „Narodne Republike Hrvatske" zakoni su definirani kao „oružje za izgradnju socijalizma i uništenje eksploatatora i svih drugih neprijatelja". S obzirom da nekadašnji komunisti i „Jugoslaveni" i danas vladaju Hrvatskom, jednako kao i pravosudnom vlasti (većina sudaca intelektualno je formirana u doba Jugoslavije i pripadala je Partiji), za njih su zakoni i dalje sredstvo za „uništenje neprijatelja". Ili, drugim, riječima: zakoni se primjenjuju samo onda kada treba uništavati političke neistomišljenike – kao što su recimo Gotovina ili Brodarac – sudno ne i onda kada bi se trebali procesuirati zločini istomišljenika, političkih i bioloških očeva i stričeva.

Niti minimalni uvijeti

Kada govore o lustraciji, mnogi hrvatski nacionalisti, međutim, previđaju kako ona u zemljama gdje se može provesti zapravo nije niti potrebna – jer sama činjenica da se može provesti pretpostavlja činjenicu da bivši komunisti u toj zemlji više nemaju presudan utjecaj. U Hrvatskoj, međutim, ni danas, 20. godina godina nakon raspada komunističke Jugoslavije očigledno je da ne postoje niti minimalni uvjeti za procesuiranje komunističkih zločinaca, a još manje za barem simboličku lustraciju – koja je neminovna ako se žele zakopati ratne sjekire i spriječiti generiranje daljnjih podjela, koje će nužno nastajati ako žrtve komunizma ne budu dobile barem simboličku moralnu zadovoljštinu.

No, zaključno valja reći kako uz zemaljske sudove, postoje i one više instance, na kojima ne će vrijediti pravna pravila Tita, Mesića i Josipovića: tamo će, naime, svatko dobiti po vlastitim zaslugama. A svima nam je već danas vrlo dobro poznato tko se u čitavoj ovoj priči kakvim zaslugama može podičiti.

Davor Dijanović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Odgovornostkvarner051 2011-09-01 19:14
Nevjerojatno je kako inače dobar tekst služi zamračivanju istine pa se opet imenom ne spominje glavni i odgovorni za ovakvo stanje.
Prijavi Administratoru
#2 ŽRTVE „ANTIFAŠISTA“Sibran 2011-09-01 22:01
Današnji „antifašisti“ uvjeravaju hrvatsku javnost, da njihovi stariji drugovi komunisti nisu činili „nikakove zločine“.

Posebno se u tome ističe bivši predsjednik RH Stipe Mesić. Kao osoba rođena 1934.god (podatak iz vremena kada je bio predsjednik – na internetu), 1941.god imao je oko 7 god, a 1945.god oko 11god – „jako dobro“ zna klasifikaciju fašista, komunista, antifašista,...Genijalno!
Dr. Josipović vjrojatno nije stariji od Mesića, pa bi vrijedilo „Govorili su, ća su tili – virova san, jer san bija mali...“ (Iz „Oprosti mi, pape“!).

Za ocjenu vjerodostojnost i predlažem pročitati knjigu Adama Zahirovića „Sisački žrtvoslov“ izdanu 2006.god, gdje se pedantno obrađuju žrtve grada Siska,općina Martinska Ves, Sunja i Lekenik.Podaci za 1816 žrtava, među kojima je bilo i djece i žena i staraca...

Slično je i u knjizi „Petrinjski žrtvoslov“ u izdanju Matice hrvatske 1995.god.

Jedan od glavnih ciljeva Stipe Mesića bio je i „detuđmanizacij a“ Hrvatske. U tom „okviru“ je i značajna „apanaža“ bivšega predsjednika RH u novcu, u uredu, u osobnom osiguranju, itd., koje je Hrvatski Državni Sabor namijenio dr-u Franji Tuđmanu kao priznanje za stvaranje samostalne i neovisne Republike Hrvatske.

Od S. Mesića bilo bi odgovorno, da se i toga odrekne, kako bi detuđmanizacija bila potpuna..
Prijavi Administratoru
#3 Zanimljivo je tozmijicamala 2011-09-01 22:56
"Bivši predsjednik" iz Božićnog Ustava i "bivši predjednik" iz onog Račanovog Ustava ni približno nisu isto, no komunisti nisu ukidali "privilegije" kad su rušili sve pred sobom 2000. godine.
Onaj koji ih je zaslužio, zbog smrti ih nije koristio, dok onaj drugi, koji bi trebao sjediti u Remetincu i dalje sjedi na grbači Hrvata.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#4 Zlocinacki ustav RHDomagojj 2011-09-01 23:45
Ustav tvrdi i oni koji su ga napravili i mijenjali tijekom vremena, da je RH nastala samo na atifasizmu (dakako komunistickom kada su ga oni pisali), pa prema tome takav ustav brani sve komuniste i njihove masovne i bastijalne zlocine slicne nacistickim. Birajte ih i dalje ako ne promjene nesto prije izbora. Napred napredni hRVATI.
Prijavi Administratoru
#5 boljkovac+hađić =plitvice i borovo selofran106 2011-09-02 00:06
ministar unutarnjih poslova u vrijeme kada naši specijalci upadaju dva puta u četničke sačekuše ( plitvice i borovo selo) to također treba ispitat. kako je to moguće da se desi. i još pritom boljkovac brani hađiđa da je on bio naš čovjek. i nikom ništa. ka-ta-stro-fa!! !!
Prijavi Administratoru
#6 Može li tzv.HRT...Jardo 2011-09-02 00:31
...i njihovi uredni/ce/i ,a nakon priloga iz serije " reporteri " M.Rakić,sa M.Jergovićem i njegovim srpskim pajdašem,niže pasti.Izrazito neojugoslovensk a agitpropaganda, plačena i naručena od nekakove eu institucije.

Ovako spravljenu antieuropsku pljeskavicu nisu si niti najveći zagovornici neulasku Hrvatske u EU mogli poželjeti.
Ako je to ono, što zapadnoeuropska arogantna gospoda misle o narodima u regiji,poglavito o Hrvatima,onda im se ja zahvaljujem na toj i takovoj EU.

Ako misle da će time ublažiti nepodnošljivost među narodima,onda je to suprotno onomu što Hrvati osječaju da bi se moralo dogoditi.
I ovo trčanje Josipovića na noge Tadiću,a nakon / naravno / predizbornih izjava premijerke ,je toliko degutantno ,da nije potreban poseban komentar.
Očito da predsjednik i njegovi savjetnici tancaju po nekim tuđim taktovima i notama.
S r a m o t n o.
Prijavi Administratoru
#7 Tko će koga prije lustrirati, mi jugo-komuniste ili oni nas ??Domovine sin 2011-09-02 01:18
Predmet neprovedene lustracije, zaglavni je kamen političke platforme sa koje nastupa jugoslavenska desnica, maskirana u takozvanu hrvatsku ljevicu, a nerijetko i u takozvanu hrvatsku desnicu.
Ipak, radi potpune istine treba istaknuti kako lustracija, osim zdrave političke klime i pokojeg lustriranog držvnog službenika, ne može riješiti problem kadra koji nije podložan lustraciji, umreženog i vrlo sofisticiranog potomstva, ali i duhovnog pomlatka onih koje želimo lustrirati, a koji u potpunom nesrazmjeru sa svojim udjelom u ukupnoj populaciji RH, prodiru u sve pore hrvatskoga društva i zauzimaju vrlo važna i odgovorna mjesta u državi.
Dakle, ono što moramo i možemo uspješno lustrirati, politička je podloga na kojoj oni egzistiraju i s koje crpe otrov, a onda tek u manjoj mjeri i same pripadnike toga miljea.

Kako se iza kulise komunističko-ju goslavenske države, tog laboratorijskog proizvoda britanskoga imperijalizma, hranio i rastao srpski hegemonizam i nacionalizam, koji je radi stvaranja etnički očišćene V. Srbije sebi postavio za cilj fizičko i duhovno poništavanje hrvatskoga naroda (od Bleiburga do Domovinskog rata), pa čak i obračunavanje s vodstvom hrvatskog komunističkog antifašizma (Hebrangom), jugoslavenska je država postala svojevrsna kombinacija srpskoga fašizma i nametnutog komunizma, pa je kao takvu s pravom možemo nazivati i faši-komunistič kom, a sve one koji danas veličaju obilježja te i takve države, glasno prozvati i upitati za zdravlje, naročito kada je riječ o najvišim državnim dužnosnicima (jugoslavenskim desničarima, lažno predstavljenim pod nazivom hrvatska ljevica), koji veličajući tu i takvu Jugoslaviju, ustvari veličaju tuđi imperijalizam, opravdavajući pritom nerijetko i krvavi genocid počinjen nad Hrvatima.

Veličanje srpsko-jugoslav enskog faši-komunizma, dijametralno je suprotno svakom antifašizmu, pa i onom Hebrangovom komunističkom, jer se srpsko-jugoslav enski faši-komunizam od fašizma nipočemu ne razlikuje, a najbolji dokaz za to, nedavno je srbijansko izjednačavanje komunizma i četništva (koje je s fašizmom bilo i u koaliciji), što je nastavljeno sredinom prošle godine i u Hrvatskoj, dizanjem spomenika u Srbu.

Uz velikosrpsku politiku, koja je dobrim dijelom poražena u Domovinskom ratu, u Hrvatskoj postoji i ona jugoslavenska, opasnija i moćnija od velikosrpske, koja se s velikosrpskom često prožima, dijeleći iste interese i služeći se istim sredstvima, ali imajući pritom bitno različite ciljeve.
Cilj velikosrpske politike je Velika Srbija, dok je ona jugoslavenska, laboratorijski proizvod po narudžbi V.Britanije i služi u svrhu stvaranja nestabilne zajednice naroda, kojima metodom vještog upravljanja nadziranim kaosom dirigira ista ta V.Britanija, kako bi stvorila nepovoljno i nestabilno okruženje vlastitim konkurentima za premoć u Europi.

Kada bi jednoga dana, na području Hrvatske bila uspostavljena V.Srbija, tada bi V.Britanija protiv iste te V.Srbije okrenula bosanske muslimane, Albance, Bugare, Rumunje, Mađare ili pak potlačene i obespravljene Crnogorce, kako bi se upravljani kaos na ovome strateški važnom podrućju mogao nesmetano nastaviti i osigurati tako daljnju premoć V.Britanije nad njezinim konkurentima u Europi.
Drugim riječima, neizravi rat V.Britanije protiv nekada snažnog i velikog hrvatskoga katoličkog naroda, koji je već stoljećima prirodni faktor obrane stabilnosti središnje Europe, ujedino je i najvažnija bojišnica šireg ratnog sukoba, koji se također stoljećima i bez prekida (vojnim i mirnodopskim sredstvima) vodi protiv iste te Europe.
Prijavi Administratoru
#8 lustracijski Zakondtuckar 2011-09-02 07:51
Svjedoci smo, kako kroz proteklih 20 godina Hrvatske, u Saboru nije bilo političke snage da se uopće započne rasprava, a kamo li donese Zakon o lustraciji. Danas je potpuno jasno, tko i zašto je blokirao takav tijek zbivanja, koja bi Hrvatsku uistinu oslobodila okova prošlosti i uvela u prosperitetno razdoblje. Stoga je i jasno kako suđenja "ishlapjelim antifašistima", sada predstavljaju dio predizbornih igara, odabrani su 90 godišnjaci (i od njihovih KAMARADA su imenovani kao "Pedro"), jer su najpogodniji za eventualna suđenja. Zašto ?
"UDBA vrlo dobro zna" i planira ova suđenja :
- ona će pokazati da je Hrvatska "zrela" za EU i provodi direktive EU o osudi SVIH totalitarizama,
- dvojac, Boljković - Manolić, toliko je "umočen" u UDBA milje tijekom 45 godina, da to nema smisla poricati kako "nisu znali ili nisu činili"...
- dotični dvojac dovoljno je desetljeća udalje od tih zbivanja koja im se pripisuju, a da gotovo i mogu biti sigurni da NEMA SVJEDOKA njihovim činima, te da će tu rabotu biti vrlo teško OBJEKTIVNO dokazati baš njima
- dovoljno su jasni GERIJATRIJSKI slučajevi, kako bi svako "demokratsko društvo" ionako ili prekinulo postupak ili ako bi i bili osuđeni, nikad ih ne bi "de facto" uputili u zatvore,
- suđenje NJIMa biti će koncentrirano na jedan ili dva POJEDINAČNA slučaja zločina, koji će se svesti na "njihovu mladenačku zaluđenost PROLETERIZMOM", nekom psihozom osvete i sl. (a inače, oni su bili "anđeleki", štitili su narod i uvodili mir i sigurnost..." i opstale floskule iz arsenala "boljševičkih terorista"), dakle, suđenjem NEĆE biti osuđena IDEOLOGIJA i naredbodavac, već dva ideološki revna, tada mlada i neiskusna, proleterčića...


Dakle i to suđenje, koliko god je dobro da do njega dođe, jest jedna vrsta "kontrolirane igrice", znamo u čijoj provedbi, no da li znamo i u čijoj režiji ?

Baš jučer, na javnoj TV, slučajno nabasah, na lik i djelo "zvaničnog i jedinog POVJESNIČARA" kojeg "oni" priznaju, dakle, Tvrtka Jakovinu, koji je opet, bez imalo srama, baratao "brojkama žrtava" na Bleiburgu. Rekao je kako će "razočarati mnoge", ali da je "tamo" poginulo oko 30.000, hajde, možda 50.000....ali ne više !
Pa, valjda se "ne smije" (zna to Tvrtko), licitiranjem, premašiti broj u Jasenovcu ! Doduše, "zvanični povjesničari", nikako da izađu sa "povijesnom istinom" o tome do kada je Jasenovac "bio u pogonu", niti da kažu, brojeve poginulih do 1944, pa u 1945, i konačno tko i koliko ljudi je poginulo u Jasenovcu tamo do 1948-možda i 49 ?

I zato, , jedino LUSTRACIJA nakon izbora može donjeti Hrvatskoj mir i građenjem ravnopravnog, prosperitetnog društva, a ne ostajanje u žabokrečini države JEDNE KASTE privilegiranih, pripadnika struktura "bivše države, odnosno njihovih bioloških nasljedika, koji su zadržali istu društvenu umreženost, s ciljem osiguranja "bolje budućnosti za njih i potomte", ali i "bolje prošlosti" za svoje pretke !
Prijavi Administratoru
#9 i mali dodatak o Mesićudtuckar 2011-09-02 08:04
iz današnjeg tiska:
Citat:
"...Ulazak pobunjenika u zgradu libijske obavještajne službe u Tripoliju otvorio je Pandorinu kutiju koja će zasigurno otkriti velike tajne Gadafijeve suradnje i financiranja pojedinih moćnih političara zapadne Europe, SAD-a te onih s područja bivše Jugoslavije. Među dokumentima koji su nađeni u zgradi obavještajne službe nalaze se i oni o Gadafijevu financiranju francuskog predsjednika Nicolasa Sarkozyja, talijanskog premijera Silvija Berlusconija, američkog diplomata Davida Welcha te mnogih drugih poznatih imena iz javnog i političkog života na Zapadu. No, spominje se i financiranje pojedinih hrvatskih političkih stranaka, pa i predizborne kampanje bivšeg predsjednika Republike Hrvatske Stjepana Mesića...."
Mora da nam je "bivši" i zato "posredovao" prije koji dan, između svog prijatelja i "zapadnih zemalja"....

No, kako se kaže, "zaklela se zemlja raju, da se sve tajne doznaju !"
Prijavi Administratoru
#10 Ma dajte gospodine Tučkarzmijicamala 2011-09-02 08:38
Zar vi vjerujete u te gluposti. To ustaše u redovima libijskih pobunjenika šire laži protiv voljenog nam mesića.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#11 " Mila majka "...Jardo 2011-09-02 09:06
...bolje rečeno, maćeha Hrvatskoj,je bio Mesić,ali njegov nasljednik će nam prirediti još gora iznenađenja.
Samo,nisu ga birali u tunguziji nego u Hrvatskoj i manje od 50% izašlih birača na izbore,birala ga većina,pa u krajnjem rezultatu imamo to što imamo,nemoguću situaciju,da manjina hrv.građana bira većini Hrvata i Hrvatica predsjednika države.
Ako mi nismo,blago rečeno,čudan narod...

Razumijemo se u politiku kao " Mara u krivi k...c ",a o nacionalnim interesima vodimo brigu kao o lanjskom snijegu.
Prijavi Administratoru
#12 " Ljudi su tu da se...Jardo 2011-09-02 09:37
...i sukobe ,ali da se i pomire ",još je jedan u nizu bisera tj.omalovažavan ja hrvatskih žrtava od strane aktualnog predsjednika Hrvatske I.J./aj đeja/.
Što sve služi ravnomjernoj raspodjeli krivice za stradanja Hrvatica i Hrvata,aj đej nam pokazuje iz sata u sat,iz dana u dan i tko još vjeruje u podizanje optužbe za ratnu odšetu prema Srbiji, taj je ,zaista,bezgran ično naivan.
Ustvari, zdušno se radi na tome, da se taj, jedino mogući put ka pomirenju, okrene u svoju suprotnost.
Z4 je politički već tu,samo se čeka konkretizacija na terenu.
Prijavi Administratoru
#13 Vrlo dobar članak, osim ovih tvrdnji...javornov 2011-09-02 09:49
ovoga dijela:
"U ime nacionalne pomirbe – koja je devedesetih bila djelotvorno mobilizacijsko sredstvo i codicio sine qua non obrane od velikosrpske i JNA agresije – nekadašnji su komunistički i udbaški kadrovi doživjeli punu političku i pravnu rehabilitaciju. Oni ne samo da su izbjegli zaslužene kazne (pri čemu se ne misli samo na kaznene sankcije, nego i na javnu osudu i isključenje od daljnjega bavljenja politikom), nego su, posebno nakon Tuđmanove smrti, što osobno što putem svojih političkih i ideoloških ekspozitura zavladali svim bitnim polugama države i društva. Iz današnje perspektive možemo stoga kazati kako je hrvatska država rođena s tumorom u svome tkivu..."

Oznaši, udbaši i kosovci nisu uključivani nacionalne pomirbe radi.
Nacionalna pomirba ( točnije njezin slabo ostvareni pokušaj ) nije odlučujući faktor briljantne hrvatske ratne pobjede.
Taj kadar nije rehabilitiran nego je iskorišten i unaprijeđen - ugrađen u prvu hrvatsku vlast.
Prijavi Administratoru
#14 zločindeda 2011-09-02 11:59
Dali sam umislio ili me pamčenje služi neznam,ako me pamčenje služi vidio ili čitao nije ni važno bila je izjava Mesiča o partizanima i kako mu je neko njegov rod ili što več dao da puca u Hrvate i to kao 12g.-13g. dječarac dal je to bilo na tv. nemogu se sjetiti,ali možete istražiti na internetu.
Prijavi Administratoru
#15 PRIOPĆENJE HRVATSKOG NACIONALNOG FRONTA - Najoštrija osuda četničkog dokumentarca na "hrvatskoj" televiziji!" HTV u četvrtak, 1.9.2011, navečerZagi 2011-09-02 12:10
PRIOPĆENJE HRVATSKOG NACIONALNOG FRONTA - Najoštrija osuda četničkog dokumentarca na "hrvatskoj" televiziji!" HTV
u četvrtak, 1.9.2011, navečer

Hrvatski nacionalni front s gnušanjem i gađenjem se potpuno ograđuje od uredništva tzv. "HTV" koja je kroz komunističko-če tničku "urednicu" MIRJANU RAKIĆ – bivšu suradnicu UDBE – pod kodnim nazivom Mirjana Rakić - "Lora", centar Zagreb, kontraobavješta jna problematika propagira četništvo.
Ovo je zadnja obrana hrvatske države!
Pozivamo hrvatski narod da kaže "NE" ovoj pročetničkoj bandi na tzv. HTV koja sustavno provocira hrvatski narod.
Pozivamo hrvatski narod da PREKINE PLAĆATI HTV- pristojbu jer ne želimo financirati četništvo!
Pozivamo hrvatski narod da kaže odlučno "NE" ovoj teškoj provokaciji Domovinskog rata i hrvatske države.
Tko se drznuo pljunuti na Domovinski rat – snosit će posljedice!!

Piše nam jedna gledateljica – od mnoštva reakcija koje smo primili na naš službeni mail:

" Nakon gledanja večerašnjeg jezovitog pročetničkog "dokumentarca" s "s dvojicom glavnih protagonista, "pisaca" Miljenkom Jergovićem iz Hrvatske i Markom Vidojkovićem iz Srbije, koji iznoseći najotrovnije neistine i pročetničke stavove, uključujući Jergovićevu tugu, nakon snimki razrušenog Vukovara, zbog mnoštva izbjeglica, ali - (vjerovali ili ne!?) - srpskih nakon Oluje!!!! ?!?!

A dok spominju civilne žrtve Bleiburga, Jergovićev srpski sugovornik značajno "mudro" pita jesu li to doista civili, odnosno "što je onda bilo sa svim onim ustašama koji su činili sve one zločine..."

"I dok to rade dobro se zabavljaju.", kao što piše u donjem opisu tog dokumentarca, izrađenog u produkciji nekakve SEETV (2010. godine)

A jedan od "pozitivaca" u dokumentarcu je i - Vuk Drašković, "srpski političar", koji "uvjerljivo" iznosi i svoje teze i stavove o četnicima i Draži Mihajloviću. (Uz naravno Goldštajna, Jakovinu i takve.)

Doista šokantno! I zastrašujuće. Odmah sutra idem na Prisavlje otkazati Pretplatu!

Zaprepaštena bivša Gledateljica.
Reporteri - izbor, dokumentarni film
• Naslov epizode: Dugo putovanje kroz historiju, istoriju i povijest
Dugo putovanje je put kroz "istoriju, historiju i povijest" na području bivše Jugoslavije. Road movie s dvojicom glavnih protagonista, pisaca: Miljenkom Jergovićem iz Hrvatske i Markom Vidojkovićem iz Srbije, koji se smjenjuju za volanom trošnog crvenog Yuga, vozeći se s kraja na kraj puta koji se nekada zvao Autoput Bratstva i jedinstva. Kroz retrovizor bacaju pogled na zajedničku prošlost, istražuju podjele koje je povijest donijela, pitaju se gdje ih vodi sadašnjost i dok to rade dobro se zabavljaju.
• Redatelj: Željko Mirković
• Producent: Dušan Gajić
• Produkcija: SEETV
• Urednik: Mirjana Rakić

Citat završen.

Hrvatski nacionalni front će obavijestiti preko svojih povjerenika diljem svijeta SVE INTITUCIJE da su četnički fašisti preuzeli Hrvatsku radio televiziju!
Hrvatskoj odani sinovi i kćeri! HOSK!

Glavni stan H.N.F.
Zagreb, 2. rujna 2011.
Prijavi Administratoru
#16 PRIOPĆENJE HRVATSKOG NACIONALNOG FRONTA - Najoštrija osuda četničkog dokumentarca na "hrvatskoj" televiziji!" HTV u četvrtak, 1.9.2011, navečerZagi 2011-09-02 12:11
PRIOPĆENJE H.N.F.

Danas sam kao glasnogovornik H.N.F. obaviestio HTV da H.N.F. od danas smatra tzv. HTV četničkom televizijom.
Naveo sam sve pojedinosti i uputio oštar prosvjed u ime australskih Hrvata - H.O.P i H.R.B. - te Domovinskog H.N.F. te naveo da s današnjim danom HTV ne postoji kao "Hrvatska Televizija".
S obzirom da je snimao i bilježeno očekujemo reakciju čelništva i komentare na HTV.
Ukoliko bude pritisaka na HNF ili reagiranja policije odmah ćemo Vas obavijestiti!

ZDS!
Prijavi Administratoru
#17 ZagiDomovine sin 2011-09-02 12:47
Ne dovodeći u pitanje opravdane razloge vašega gnjeva, politička platforma s koje nastupate, sama za sebe govori koliko vam je do Hrvata i Hrvatske stalo.

Braneći nas, vi ustvari pomažete onima od kojih nas navodno želite braniti, pa vam predlažem braniti njih, a napadati nas, jer od toga već možemo imati i nekakve koristi.

Mir i dobro!
Prijavi Administratoru
#18 Branite vas, branite nas, branite njih????Zagi 2011-09-02 13:57
Citat Domovine sin:
Ne dovodeći u pitanje opravdane razloge vašega gnjeva, politička platforma s koje nastupate, sama za sebe govori koliko vam je do Hrvata i Hrvatske stalo.

Braneći nas, vi ustvari pomažete onima od kojih nas navodno želite braniti, pa vam predlažem braniti njih, a napadati nas, jer od toga već možemo imati i nekakve koristi.

Mir i dobro!


Branite vas, branite nas, branite njih????
hej, čovječe.. što je vama??
Prijavi Administratoru
#19 Branite vas, branite nas, branite njih????Zagi 2011-09-02 13:59
Citat Domovine sin:
Ne dovodeći u pitanje opravdane razloge vašega gnjeva, politička platforma s koje nastupate, sama za sebe govori koliko vam je do Hrvata i Hrvatske stalo.

Braneći nas, vi ustvari pomažete onima od kojih nas navodno želite braniti, pa vam predlažem braniti njih, a napadati nas, jer od toga već možemo imati i nekakve koristi.

Mir i dobro!


Koju vi to platformu zastupate da čujem?
Sjedim kod kuće, tipkam po kompjuteru.. i za*ebavam se?
To je vaša platforma?
Jeste vi pročitali što smo napisali ili ste uvijek "anti-protiv" svega?
To je slika nazovi "inteligencije" .. ne bi štel mešati.. krasno.
I to je Zagreb .. i sto godina "crvene Trešnjevke"..
Prijavi Administratoru
#20 HKV HrastZagi 2011-09-02 14:02
Sad se tek vidi tko je HKV i tko je Hrast.
I čemu se vi nadate onda?

Sapienti sat!
Prijavi Administratoru
#21 Marksizam još nije osuđen....Živjeli Hrvati! 2011-09-02 16:37
Glavni problem je što marksizam kao ideologija još nije osuđen, niti kod nas, a još manje na Zapadu.

Marksove ideje su iznimno nasilne (zagovaranje nasilne revolucije i nasilno uništenje tradicije), i normalno da su bile inspiracija za tolike zločine.

A pogledajte udžbenike iz sociologije (bilo srednjoškolske, bilo sveučilišne), i vidjet ćete veličanje Marksa i njegovih fiks-ideja.
Prijavi Administratoru
#22 ŽIVOT U LAŽITom 2011-09-02 19:34
TEKOVINE NAŠIH ANTIFAŠISTA:
-Drinske Mučenice(desetl jećima zabranjena tema)
-Poniženi i devastirani Narod
No-ne bih duljio o općepoznatoj temi,nego bih skrenuo pozornost na to kako dužnosnici ovoga DETUĐMANIZIRANO G HDZ,ali istovremeno i VLADARI OVE NAM DOMOVINE,i dalje štite "GRAĐANINA MESIĆA" i njemu slične!! PRIMJER-Min.Kar amarko-DA SE IMAJU PRAVO SASTAJATI GRAĐANI(Mesić,k od Manolića).Ali-n avedeni nije samo-običan građanin,već je,neka vrsta sive eminencije,koji je dobro nagrađen Uredom,zaštitar ima,itd..
Prijavi Administratoru
#23 ŽIVOT U LAŽI-dodatakTom 2011-09-02 19:45
Još nešto-osobno,sm atram,da ipak,još uvijek, postoji dio poštenih,među navedenim-koji vladaju ovom nam Domovinom,ALI-p oučeni metodama razračunavanja sa onima koji su se odvažili suprodstavit(te su vrlo loše prošli,progonje ni od vlastite Domovine),naved enoj GRUPI(Mesić i dr.)-radije ŠUTE,POGNUTIH GLAVA, što ih, po meni- NE OSLOBAĐA ODGOVORNOSTI,za stanje u kojem se nalazi ova Nacija, u vlastitoj DOMOVINI!!! S VJEROM U BOGA, POZDRAV SVIMA KOJIMA JE DOMOVINA NA SRCU
Prijavi Administratoru
#24 Komunistički zločiniNova Hrvatska 2011-09-02 20:32
Odličan članak, g.Dijanoviću! Potpisujem sve što ste napisali! Držim da je već 1991.s prvim srpskim granatama trebalo provesti lustraciju i oštro obračunati s boljševičko-kom unističkim kadrovima! Hrvatska bi svakako pobijedila u nametnutom nam ratu jer hrvatski narod je vojnički narod i za pobjedu nam nisu trebali bivši udbaši sa njihovim koljačkim iskustvima! Mislim da je tu Tuđman krivo procijenio jer više vrijedi čisto rodoljubno srce nego sve policijske, vojne ili udbaške akademije svijeta!
Prijavi Administratoru
#25 Dijanović - Nova HrvatskaBoljunac 2011-09-03 09:22
Citat Nova Hrvatska:
Odličan članak, g.Dijanoviću! Potpisujem sve što ste napisali! Držim da je već 1991.s prvim srpskim granatama trebalo provesti lustraciju i oštro obračunati s boljševičko-komunističkim kadrovima! Hrvatska bi svakako pobijedila u nametnutom nam ratu jer hrvatski narod je vojnički narod i za pobjedu nam nisu trebali bivši udbaši sa njihovim koljačkim iskustvima! Mislim da je tu Tuđman krivo procijenio jer više vrijedi čisto rodoljubno srce nego sve policijske, vojne ili udbaške akademije svijeta!


Iako Nova Hrvatska veli da potpisuje sve Dijanovićevo, iapk ga nije razumio i piše nešto suprotno njemu.

Tuđman je pravo ocijenio okolnosti osamostaljenja Hrvatske i po tomu je postupio.

Citiram zaključni dio uvodnog članka :

"Kada govore o lustraciji, mnogi hrvatski nacionalisti, međutim, previđaju kako ona u zemljama gdje se može provesti zapravo nije niti potrebna – jer sama činjenica da se može provesti pretpostavlja činjenicu da bivši komunisti u toj zemlji više nemaju presudan utjecaj. U Hrvatskoj, međutim, ni danas, 20. godina godina nakon raspada komunističke Jugoslavije očigledno je da ne postoje niti minimalni uvjeti za procesuiranje komunističkih zločinaca, a još manje za barem simboličku lustraciju – koja je neminovna ako se žele zakopati ratne sjekire i spriječiti generiranje daljnjih podjela, koje će nužno nastajati ako žrtve komunizma ne budu dobile barem simboličku moralnu zadovoljštinu."

Čini mi se da u nas nikada i ne će biti lustracije, ali stvari će se mijenjati htjeli to neki ili ne htjeli. Danas je politička sfera u nas otuđena od naroda. To vrijedi za sve političke stranke.

Ali, život donosi stalno nove i nove probleme s kojima će se morati suočavati politika. I na djelu će biti postupna transformacija hrvatskog društva i javnog mnijenja u njemu.

Jugoslavenstvo, ma koliko nam bilo mrsko i izazivalo u nama revolt, nema šanse za uspjeh. Ti razni jergovići, mesići, josipovići, mediji, šeberdžije, i sva sila tih raznih mentalnih Jugoslavena , nemaju šanse za uspjeh. Mogu djelovati tek podmuklo, a ne mogu na javnu scenu s takvim, jugoslavenskim programom.

Nevalja se previše uzrujavati radi brojnih jugonostalgičar a. Treba im uvijek javno odgovoriti, ali držati se svoga programa. Problem je što vlastitog programa kao da i nemamo.

Na jednu se stranu stavilo izdajničke vladajuće stranke, a na drugu razmrvljene marginalne strančice koje pretendiraju da jedine na stotinu načina tumače što je pravi nacionalni interes Hrvatske.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Najave

30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu 30. svibnja - Misa za poginule branitelje na Medvedgradu Povodom ustanovljenja prvog višestranački izabranog Hrvatskog Državnog Sabora i nekadašnjeg Dana Hrvatske Državnosti te dana branitelja grada Zagreba, u srijedu... Više...

Tko je na vezi?

  • 35 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal