Nenad PiskačNenad Piskac karikatura 02

Brisani prostor

 Ozbiljan udarac uvođenju seksualne anarhije i spolnoga preodgoja

Ako je Alfredu Kinseyju uspjelo na temelju štoperice i mjerenja seksualne aktivnosti dojenčadi promijeniti tradicionalnu svijest i savjest glede spolnoga života, onda bi i knjiga Judith A. Reisman, barem u Hrvatskoj, mogla stvari vratiti na svoje prirodno mjesto. Njezina analiza sadržana u knjizi Seksualna sabotaža (Benedikta, Zagreb, 2014., 417 str.) kod prosječnoga čitatelja izaziva mučninu. Tri puta započeo sam čitanje. Dvaput zbog mučnine odustao.

Od čega nas je Kinsey oslobodio?

Radi se o sljedećemu: „Kako je jedan umobolni znanstvenik pokrenuo pošast izopačenosti i spolnih bolesti u Americi". Podnaslov knjige je precizan da precizniji ne može biti. Do toga seksualna sabotaža j. reismanKinseyOd čega nas je Kinsey oslobodio? Naravnoga braka i spolnosti, zdravlja, svrhe i smisla, dobnih granica, muškosti i ženskosti, privatnosti, braka, obitelji... Ponajviše oslobodio nas je zdrave pameti kakva funkcionira još od knjige Postanka. Pa smo se tako u okolnostima „globalnoga sela" koje je zamijenilo Eden, pronašli u drami Adama i Eve, jabuke i zmije.zaključka dovest će vas bezbroj iznesenih podataka, tablica, činjenica, navoda, izvoda, vrela i izjava. Svu je tu masu pokazatelja mogla prikupiti osoba koja se bez ostataka posvetila biografiji, „istraživanjima" i nastranostima „svećenika seksualnoga oslobođenja". Dodamo li tome pedantno pobrojane i činjenično potkrijepljene posljedice pošasti, kroz petnaest poglavlja čitatelj ne može ostati ravnodušan. Živimo u kinseyiziranu svijetu, posebice Amerika na koju je autorica fokusirana.

Od čega nas je Kinsey oslobodio? Naravnoga braka i spolnosti, zdravlja, svrhe i smisla, dobnih granica, muškosti i ženskosti, privatnosti, braka, obitelji... Ponajviše oslobodio nas je zdrave pameti kakva funkcionira još od knjige Postanka. Pa smo se tako u okolnostima „globalnoga sela" koje je zamijenilo Eden, pronašli u drami Adama i Eve, jabuke i zmije.

Otkad je prvi par spoznao da je gol pa do pojave A. Kinseya došlo se, dakle, do nevjerojatne situacije: „Kinsey je to vrlo jasno izrazio. Da je svaka vrsta spolne aktivnosti – spolni odnos s osobom suprotnoga spola, s osobom istoga spola, s osobama obaju spolova, s djecom, uz pomoć bičeva i lanaca, grupno, sa životinjama – da je bilo koja vrsta spolnog odnosa normalna i uobičajena" (str. 37). To je podloga „spolnoga odgoja". Budimo tolerantni prema toj podlozi da ne postanemo „homofobi"!?

Sveopćom dostupnosti do liberalnoga fašizma

Oslobođenjem vratio nas je Kinsey u stanje „istočnoga grijeha" premda je oslobođenje došlo sa Zapada. Novi istočni grijeh prepun „slobode GrijehČini se da mu je svrha vratiti čovjeka u stanje neprestanoga prežvakavanja jabuke, jedinoga ploda sa stabla života kojega Bog izrijekom zabranjuje. Instalirani novi istočni grijeh, međutim, nije za razliku od dara života - besplatan, ili kako to pragmatični pismoznanci tržišnoga liberalizma često ponavljaju – nema besplatnoga ručka.za" potpuno je zanemario „slobodu od". S iskrivljenim shvaćanjem slobode nasrće se lakše i na ljubav. Smisao je Kinseyeve „revolucionarne" interpretacije odvojiti spolnost i seksualnost od ljubavi. Stvorenje od slike i prilike Stvoritelja. Čini se da mu je svrha vratiti čovjeka u stanje neprestanoga prežvakavanja jabuke, jedinoga ploda sa stabla života kojega Bog izrijekom zabranjuje. Instalirani novi istočni grijeh, međutim, nije za razliku od dara života - besplatan, ili kako to pragmatični pismoznanci tržišnoga liberalizma često ponavljaju – nema besplatnoga ručka.

Novi istočni grijeh Zapada ima svoje proizvode i usluge razrađene po dobi ciljanih korisnika s pripadajućim cjenicima. Čim je u pitanju cijena, iza nje mora stajati organizirana proizvodnja i „slobodno tržište". A kad se trguje spolnošću u duhu liberalne pragme o tome da tržište ne poznaje granice i da je ono „najbolji regulator", onda se u taj „lanac sreće" uvode sve dobne razine, pa i djeca.

Zdravi razum zna i bez pomoći teorije da je u ovom slučaju „liberalni fašizam" opravdan termin. Dodao bih samo to da mu se u promicanju novoga istočnoga grijeha Zapada bez ostatka pridružio i djelomično poraženi komunizam. U Kinseya spolnost i seks nemaju granice. Doslovno. Uzduž i poprijeko. I još gore da ne idem u detalje i ne izazovem mučninu. Suprotstaviti mu se može samo odgovorna sloboda i čovjekoljublje.

Adamova jabuka i Kinseyeva štoperica

Sveopća dostupnost kinseyiziranih proizvoda i usluga postaje veletržnicom u kojemu je osoba dvostruki objekt: I kao roba i kao konzument. Vrteći se u krugu ne bi li se ugrizla za rep, Bradata pjevacicazavrtjelo joj se i u glavi. Više ne zna je li roba ili konzument, muškarac ili žena, objekt ili subjekt, izložena salata ili prodavatelj i kupac u istoj koži.

Pristajući na igru nedohvatljivosti repa oslobođenja od sebe sama, čovjek je prihvatio i kružni tijek beskonačnih ponavljanja. Frustraciju pojačava seks svedena na mehanicizam i viagru. Idemo li prema seksualiziranoj životinji? Ne znam, no siguran sam da je i industrija zabave dosegla svoj vrhunac pobjedom bradate žene (ili feminiziranoga muškarca?) na Eurosongu 2014.

Sveopća dostupnost novoga istočnoga grijeha dobro je osmišljen „master plan" s razrađenim marketinškim detaljima. Njegova distribucija ima Kinsey institutdosege globalne epidemije. A sve je počelo od zabranjene jabuke u Adamovoj ruci. Nju je Kinsey zamijenio štopericom. Master planu posvećeno je cijelo jedno poglavlje (Seksualni edukatori kao seksualni saboteri, str. 189 – 221).

ProjektPoslije pedesetak godina (riječ je o dugoročnom projektu!) obnažene kalendare i sličan mekani i tvrdi porno materijal u škole, jer sve je to sad didaktičko-edukativni materijal! Dolaze li nam u susret kalendari obnaženih muškaraca, djevojčica i dječaka? Kakve će motive na kalendarima sutra zahtijevati zagovaratelji najnevjerojatnijih „spolnih odnosa"?Jabuka je u Edenu zabranjena zbog čovjekova dobra. Njezina zabranjenost nije larpurlartistička slika koju treba skinuti sa zida i na njezino mjesto okačiti dvanaest listova kalendara proizvođača auto guma s pripadajućim obnaženim ljepoticama, kakve viđamo po automehaničarskim radionicama iznad montir-grabe. Svaki mjesec nove sise! Svake godine novi kalendar.

Poslije pedesetak godina (riječ je o dugoročnom projektu!) obnažene kalendare i sličan mekani i tvrdi porno materijal u škole, jer sve je to sad didaktičko-edukativni materijal! Dolaze li nam u susret kalendari obnaženih muškaraca, djevojčica i dječaka? Kakve će motive na kalendarima sutra zahtijevati zagovaratelji najnevjerojatnijih „spolnih odnosa"?

Kinseyjevu štopericu nitko nije na vrijeme zaustavio! Najmlađa žrtva njegove „znanstvene" štoperice imala je samo godinu dana. Srećom, u nas je takvo „mjerenje" još kazneno nedjelo. Ali, dokad će tako biti?

Pogubna formula: Budimo slobodni, umrimo u grijehu!

Ugriz zmije i zagriz Adama toliko je puta već viđen u povijesti čovječanstva da je postao isfuranim klišejom. Otkazavši poslušnost kulturi života Kinsey se uzdigao iznad svih i svega, kao da je gospodar spolnoga dobra i zla. Svi naraštaji prije njega bili su potpuno neobaviješteni o sadržaju gaća i svemu što iz njih slijedi. Kako li su preživjeli tako neinformirani i homofobni?

I evo prosvjetljenja: Dobro je sve što nas „oslobađa", zlo je sve što nas sputava, uključujući, recimo, i zakonske odredbe protiv pedofilije. Što je grijeh bogohulniji to je oslobođenje veće. Budimo slobodni, umrimo u grijehu! To je formula kojom je Kinsey zakiselio najprije sebe, zatim svoju obitelj, prijatelje i suradnike, Ameriku... napokon i globalno selo. Kao Adam Eden. Kinseyu su na raspolaganju moderni tehnički i tržišni mehanizmi, pa je nadmašio protjeranog Adama posrnuloga pod krošnjom jabuke. Kinsey je, međutim, skočio na granu znanosti. On nas „znanstveno" i s visoka vuče za nos.

I kao što je Stvoritelj pokazao prstom Adamu i Evi da im je otići iz vrta, tako je i onima što su mu ostali vjerni pokazati Kinseyju šup kartu. Van iz našega života, „marš" (J. Žbanić) van iz naše obitelji, vrtića, škole. Njegova umobolnost nije naš putokaz. Kako god sljedbenici oslobođenja nazivali spomenutu štopericu, ona nije naše oslobođenje. Hoću, dakle, biti slobodan od Kinseyjevih crvljivih jabuka ma kako dobro izgledale i ma kako lijepo bile upakirane od „znanstvenoga" celofana do kalendarskoga sto dvadeset gramskoga kunzdruka. Da bi se moglo lakše zauzeti i braniti takvo stajalište treba pročitati Seksualnu sabotažu J. Reisman.

Poziv na oprez i akciju

Adam i Eva povjerovali su napasti misleći da im Bog laže iz nekoga sebičnoga razloga. I danas derivati „seksualne revolucije", poput PsiPsi seksualne revolucije već nekoliko desetljeća na efikasnosti govora zmije zbrajaju profite. Oni su posljedica kojoj treba izmaknuti kamen zaglavni. Kinseya osobno. To je jedna od ključnih poruka J. Reisman. Ona vjeruje u obnovu i oporavak.biblijske zmije, govore da će nas osloboditi do te mjere da će nam se otvoriti oči i bit ćemo kao Bog kad zagrizemo jabuku seksualnoga oslobođenja. Psi seksualne revolucije već nekoliko desetljeća na efikasnosti govora zmije zbrajaju profite. Oni su posljedica kojoj treba izmaknuti kamen zaglavni. Kinseya osobno. To je jedna od ključnih poruka J. Reisman. Ona vjeruje u obnovu i oporavak.

Reismanova se, naravno, izravno ne bavi biblijskim aspektima posljedica umobolja Alfreda Kinseya i njegove paraznanstvene seksološke i seksističke sljedbe kojoj je totalni seks „katedra" a spolnost relativna. Ona je „samo" iznijela podatke, koje su od nas u Hrvatskoj skrivali ministar Jovanović i prof. dr. Štulhofer, te brojne aktivističke udruge iznikle na kinseyizmu. Njezini podatci pozivaju ne samo na oprez, već i na akciju ako vas prethodno mučnina ne paralizira. Nad tim bi se podatcima trebali ozbiljno zamisliti, jer oni su na planu posljedica zapanjujući i strašni. Znanstveno dokažljivi, statistički neoborivi.

Možda će netko misliti kako smatram da je Kinsey uspio ubiti Boga. Ne. Istočni grijeh u koji nas vraća veliki svećenik seksualnoga oslobođenja pogađa Boga samo utoliko što ranjava i ubija njegovu sliku i priliku. Čovjeka.

Izbor između Noe s barkom i Adama s jabukom

I mi smo sad svjedoci kako pobuna protiv Boga i čovjeka na planu spolnosti prolazi bez otpora svjetovnih vlasti, dok pak reakciju na taj proces iste te vlasti nastoje u začetku spriječiti. Zdravstveni odgojSabotažaSabotaža i pošast sastoje se u sljedećemu: Seksualnom anarhijom do spolnoga preodgoja i demontaže čovjeka. O tome pak kako u praksi izgleda taj crni terorizam ne ću prepisivati. Ugodno vam čitanje i onda kad naletite na neugodne pokazatelje i još neugodnije detalje pomoću kojih autorica efikasno, kao drotkefom po hrđi, skida umjetnu pozlatu s Kinseya i njegove znanstvenosti.Kroz to iskustvo upravo prolazi i Hrvatska. Iskorak u četvrti modul zdravstvenoga odgoja doživio je neplaniranu reakciju. Stvar je zapetljana na više razina. Od svjetonazorskih preko zdravstvenih do ustavnopravnih. To je, međutim, prvenstveno ipak pitanje sudara dviju kultura. Kulture života i kulture smrti.

Kad se tako postave stvari riješit ćete se mučnine koje izaziva Seksualna sabotaža. To je knjiga koja bistri mutnu vodu jedne ideologije globalnih razmjera stasaloj na običnoj štoperici u ruci umobolnika. Ona si je prisvojila pravo da zloporabom ljudske spolnosti na duži rok prokrči siguran put kulturi smrti. Njezinim širenjem prostor dobra se smanjuje a prostor privida oslobođenja širi prenošenjem na nove naraštaje, parazitski koristeći infrastrukturu kulture života.

Dopustimo li da nam prekorači kućni prag i prag obvezatnoga obrazovnoga sustava pronaći ćemo se u Starome zavjetu u kojemu je taj proces započet istočnim grijehom nezaustavljivo išao prema potopu. U njemu je spašen samo Noa i njegovo potomstvo. Biti Noa s barkom života ili Adam s jabukom smrti, pitanje je sad.

Sabotaža i pošast sastoje se u sljedećemu: Seksualnom anarhijom do spolnoga preodgoja i demontaže čovjeka. O tome pak kako u praksi izgleda taj crni terorizam ne ću prepisivati. Ugodno vam čitanje i onda kad naletite na neugodne pokazatelje i još neugodnije detalje pomoću kojih autorica efikasno, kao drotkefom po hrđi, skida umjetnu pozlatu s Kinseya i njegove znanstvenosti.

Nenad Piskač

 

HKV.hr - tri slova koja čine razlikuAgencija za elektroničke medijePrilog je dio programskoga sadržaja "Događaji i stavovi", sufinanciranoga u dijelu sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija.

 

Pet, 16-05-2025, 01:15:13

Potpora

Svoju članarinu ili potporu za Portal HKV-a
možete uplatiti i skeniranjem koda.

Otvorite svoje mobilno bankarstvo i skenirajte kod. Unesite željeni novčani iznos. U opisu plaćanja navedite je li riječ o članarini ili donaciji za Portal HKV-a.

barkod hkv

Komentirajte

Zadnji komentari

Telefon

Radi dogovora o prilozima, Portal je moguće kontaktirati putem Davora Dijanovića, radnim danom od 17 do 19 sati na broj +385-95-909-7746.

AKT

Poveznice

Snalaženje

Kako se snaći?Svi članci na Portalu su smješteni ovisno o sadržaju po rubrikama. Njima se pristupa preko glavnoga izbornika na vrhu stranice. Ako se članci ne mogu tako naći, i tekst i slike na Portalu mogu se pretraživati i preko Googlea uz upit (upit treba upisati bez navodnika): „traženi_pojam site:hkv.hr".

Administriranje

Pretraži hkv.hr

Kontakti

KONTAKTI

Telefon

Telefon Tajništva
+385 (0)91/728-7044

Elektronička pošta Tajništva
Elektronička pošta Tajništva
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Elektronička pošta UredništvaElektronička pošta Uredništva
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Copyright © 2025 Portal Hrvatskoga kulturnog vijeća. Svi sadržaji na ovom Portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje autora i izvora,
gdje je izvor ujedno formatiran i kao poveznica na izvorni članak na www.hkv.hr.
Joomla! je slobodan softver objavljen pod GNU Općom javnom licencom.

Naš portal rabi kolačiće radi funkcionalnosti i integracije s vanjskim sadržajima. Nastavljajući samo pristajete na tehnologiju kolačića, ali ne i na razmjenu osobnih podataka.