Kreće rok za igradnju Pelješkog mosta

Od danas teče ugovoreni rok za gradnju Pelješkog mosta koji bi trebao biti završen za 36 mjeseci.

"Evo, nakon ogromnog administrativnog posla koji je obavljen danas i službeno počinje teći rok kineskim Peljeski mostizvođačima. Na ovo uvođenje u posao krenuli smo zbog zahtjevnog administrativnog posla koji je pred nama u samom vođenju projekta. S nama su i naši partneri u provođenju projekta SAFU, Ministarstvo regionalnog razvoja i Ministarstvo prometa," rekao je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić, prenosi HRT.

Predstavnici Hrvatskih cesta u Stonu kolegama iz China Road and Bridge Corporationa upravo predaju svu potrebnu dokumentaciju. Otvara se dnevnik radova i potpisuje zapisnik o uvođenju kineskog konzorcija u posao.

"Uloga naše agencije je u jednom dijelu partnerski provesti sve postupke javne nabave i pomoći da se što prije realizira i osigurati financijski tijek novca koje je velikim dijelom iz EU sredstava," rekao je ravnatelj SAFU-a Tomislav Petric.

U tijeku je još uvijek papirološki dio posla. Nakon toga, sljedećih mjesec do mjesec i pol dana usljedit će istražne radnje, prvenstveno morskog dna. Oni prvi pravi radovi, krenut će tek u rujnu.
"Za Dubrovnik je, osim Pelješkog mosta, bitna i izgradnja brze ceste od Zračne luke Dubrovnik do grada Dubrovnika. Tu tražimo optimalnu trasu, kako bi to bio drugi veliki projekt na korist dubrovačkog područja, posebno Pelješki mostza zračnu luku čiji se promet približava tri milijuna putnika", rekao je državni tajnik u Ministarstvo prometa Tomislav Mihotić.

Dodao je kako je pitanje izgradnje Pelješkog mosta otvoreno s vlastima Bosne i Hercegovine, ali kako nitko iz BiH na sastanku prije deset dana nije tražio da se projekt zaustavi.

Bosanski mediji ovih su dana pisali su da bi predsjedatelj Predsjedništva BiH Bakir Izetbegović mogao posegnuti za podnošenjem tužbe protiv Hrvatske Međunarodnom sudu za pravo mora u Hamburgu. Stranke koje okupljaju pretežito bošnjačko biračko tijelo protive se gradnji Pelješkog mosta jer smatraju kako bi on mogao zapriječiti ulazak većim plovilima u akvatorij Neumskog zaljeva, ali i ugroziti pristup BiH otvorenome moru.

Inače, u travnju ove godine Hrvatske ceste i kineski konzorcij China Road and Bridge Corporation potpisali su ugovor za izgradnju mosta kopno-Pelješac s pristupnim cestama, vrijedan 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a).

Pelješki most bit će dug 2,4 kilometra i visok 55 metara, a imat će četiri prometna traka. Od današnjeg dana počinje teći rok od 36 mjeseci za realizaciju izgradnje Pelješkog mosta.

hkv

Naš portal rabi kolačiće radi funkcionalnosti i integracije s vanjskim sadržajima. Nastavljajući samo pristajete na tehnologiju kolačića, ali ne i na razmjenu osobnih podataka.