Potpora HKV-a "Apelu hrvatskim vlastima"

 

Hrvoje HitrecHrvatsko kulturno vijeće daje punu potporu "Apelu hrvatskim vlastima" Hrvatskoga žrtvoslovnog društva, koji je potpisao predsjednik HŽD-a dr. Zvonimir Šeparović.

U Apelu upućenom Vladi, Hrvatskom saboru i predsjedniku RH zahtijeva se neodložna primjena europskih norma o pravu i zaštiti žrtava totalitarnih sustava u RH, kojom će se stvoriti uvjeti za istraživanje, otkrivanje i prosudbu svih zločina koje je počinio komunistički režim i spriječiti daljnje manipuliranje brojem žrtava čime se do sada, iz ideoloških, političkih i inih razloiga, vrijeđalo sve žrtve i nad njima činio produženi zločin.

U nastavku teksta Apela zahtijeva se istraživanje grobišta iz II. svjetskog rata i poraća (više od 1500 do sada otkrivenih) te obvezujuće otkrivanje do sada neotkrivenih, dostojno pokapanje posmrtnih ostataka žrtava, dolično obilježavanje mjesta stradanja i doličan javni i obrazovni spomen na žrtve.

Zvonimir ŠeparovićTraži se nadalje izrada hrvatskoga žrtvoslovnika koji će bilježiti svaku žrtvu totalitarnih sustava u 20. stoljeću – a da bi se to postiglo treba u popisu hrvatskoga pučanstva 2011. postojati obrazac koji će sadržavati i upit o članovima obitelji stradalim u ratu, poraću i tijekom komunističke vladavine. Apel zahtijeva i povrat oduzete imovine i dostojanstva preživjelim žrtvama zločina i potomcima, zakonsku zabranu veličanja i javnog isticanja simbola totalitarnog sustava komunizma, te osuđuje pretvorbu zločinačkog komunističkog sustava u navodni antufašizam, jer je komunizam u Hrvatskoj izravno zatirao i stvarno poništio sve vrjednote antifašizma. Vlasti RH moraju se jasno odrediti prema "revolucionarnim" sudovima, kao i potonjim jugokomunističkim sudovima.

Također se zahtijeva dolično državno spomen-obilježavanje svih mjesta koja su u Domovinskom ratu postala simboli stradanja hrvatskoga naroda, u Republici Hrvatskoj ali i u susjednim državama, kao i pronalazak i kažnjavanje ratnih zločinaca umjesto dosadašnjeg zanemarivanja ili čak pokušaja umanjivanja i prikrivanja.

Hrvatsko kulturno vijeće potpisuje svaku riječ Apela koji je prihvaćen na svečanoj akademiji Hrvatskoga žrtvoslovnog društva 11. prosinca 2010. u povodu Dana ljudskih prava koji se u svijetu obilježava 10. prosinca.

Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Da!Cetina 2010-12-27 19:37
Pridružujem se potpisu.
Prijavi Administratoru
#2 SVE TITOVE JAMENOSTRODAMUS 2010-12-27 20:13
SVE TITOVE JAME
Prikupljajmo foto i video inserte, obrađujmo ih i šaljimo dalje. Profesionalci bi trebali snimati dokumentarce o SVIM TITOVIM JAMAMA i slati ih stranim TV postajama i novinskim uredništvima (koji često objavljuju lakirovke o Titovoj Jugoslaviji!)
Uporno tražimo da progovore /dadu izjave živući naredbodavaci / izvršitelji / sudionici. Ima ih prilično, naročio u Dalmaciji!
Objavimo popise imena pripadnika partizanskih jedinica koje su 1945. "dejstvovale" na tim prostorima.
ZAHTJEVAJMO NEKA SE ZLOČINCI BAREM POKAJU!
Prijavi Administratoru
#3 Tito na 24. kromosomuLovro 2010-12-27 21:09
Koliko god patološki ideološki zatrovane ljude ( nemojmo se zavaravat, mnoge Hrvate) uvjeravali snagom povijesnih argumenata o zločinima Titove jugoslavensko fašističke tvorevine, oni to ne žele i neće prihvatiti. Tito je njihova religija. Preporučio bih im „ Miris , zlato i tamjan“ ili recentne „Protimbe“, Slobodana Novaka, iako znam da bi i onda ideologija zamračila njihovo pravo promišljanje.
Prijavi Administratoru
#4 Sa svime se mirimo, nedostaju prosvjediJuraj Puljski 2010-12-27 22:11
Jesmo li gubitnici ili jadnici, kada nismo u stanju organizirati usred Zagrebu jedan svehrvatski skup protiv već službenog veličanja ideologije i znakovlja jugokomunističk og fašizma, koji bi mogao i morao okupiti barem onoliko prosvjednika koliko je bilo posjetitelja na Tomphsonovom koncertu u Zagrebu.
Prijavi Administratoru
#5 Sirimo istinu - malo o Josipovicucrno brinje 2010-12-27 22:14
Sa stranica HCSP-a

Zagreb, 26. prosinca 2010

OTVORENO PISMO PREDSJEDNIKU RH DR. IVI JOSIPOVIĆU

Poštovani gospodine predsjedniče,
prepostavljamo da ste upoznati s zahtjevom grupe Hrvata koji od Savezne Republike Njemačke traže posthumno oduzimanje njemačkog državnog odličja komunističkom diktatoru J.B. Titu jer je u međuvremenu nedvojbeno ustanovljeno da je upravo J.B. Tito osobno naređivao i ubojstva nekadašnjih hrvatskih političkih emigranata u Njemačkoj. Zahtjev podržavaju i Međunarodne udruge bivših političkih zatvorenika i žrtava komunizma te njihova njemačka sekcija Saveza udruženja žrtava komunističke tiranije.

Vaše privatno pravo je ponositi se Vašim ocem i isticati njegovu pripadnost Titovim partizanima i njegovu vodeću ulogu u jugokomunističk om totalitarnom režimu. Nu, kao predsjednik Republike Hrvatske nemate pravo javno poručivati da jugokomunističk e pratizanske kape i odličja treba nositi s ponosom i da one nose poruku ljubavi i mira. Još manje imate pravo javno klicati “Živio Tito” kao što ste to činili u hrvatskom mjestu Srbu 27.7.2010.

Time ne samo da vrijeđate masovne hrvatke žrtve toga totalitarnog režima kojemu je J.B. Tito bio na čelu; od pokolja nevinih hrvatskih civila, hodočasnika i svećenika, u mjestu Srb, preko Širokog Brijega, Travnika, Odžaka, Bleiburga, Golog Otoka, Vukovara…već time kršite i rezolucije Vijeća Europe 1481 od 25.01.2006. i 02.04.2010. (2010/C 137 E/05) te Deklaraciju Hrvatskoga sabora 1786 od 30.06.2006., koje zahtijevaju jasno distanciraje od zločina počinjenih od strane totalitarnih komunističkih režima i osudu tih zločina i režima bez ikakvih nejasnoća.

Slijedom toga, očekujemo od Vas da ćete prigodom Vašeg skorog službenog posjeta SR Njemačkoj javno podržati inicijativu da SR Njemačka posthumno oduzme njemačko državno odličje komunističkom diktatoru J.B. Titu, kao i nedvosmisleno osuditi taj totalitarni jugo-komunistič ki režim, njegove zločine i sve današnje podržavatelje i sljedbenike toga strašnoga povijesnoga razdoblja hrvatskoga naroda, koje je rezultiralo genocidom i gotovo biološkim istrijebljenjem Hrvata.

Zagreb –Köln, 23. 12. 2010.

S poštovanjem!

Josip Miljak, predsjednik HČSP-a Ivan Lozo, međunarodni tajnik HČSP-a

Informativno:
Kancelarki S.R. Njemačke dr. Angeli Merkel - prevedeno na njemački
Ministru unutarnjih poslova S.R. Njemačke dr Thomasu de Maizičre
Podpredsjednici Europskog Pralamenta Viviane Reding
Sredstvima javnog priopćavanja


Od Josipovića smo dobili slijedeći odgovor:

Poštovana gospodo Miljak i Lozo,

Primio sam vaše pismo. S njegovim se sadržajem uopće ne slažem jer njegove intencije držim suprotnima Izvorišnim osnovama Ustava Republike Hrvatske.
Zato i nadalje namjeravam isticati pozitivnu ulogu antifašizma i partizanskog pokreta u Hrvatskoj i ne pada mi na pamet postupati sukladno željama iz vašeg pisma.

Srdačno,

Ivo Josipović

- Ako smo svi zajedno protiv jugokomunizma onda bi bi svi mi iz apela HZD-a trebali sluzbeno poduprijeti i ovu inicijativu HCSP-a, kao i oni ovaj apel.

Dosta je toga da na prosvjed u Srb dodju samo autohtoni pravasi, u Vukovar samo HSP, pred Novosti opet samo Autohtoni i Nacionalni Front, na trg samo Cisti. Svi od pravasa, Hrast-a do Jedino Hrvatske moramo podupirati sve inicijative BILO KOGA koje idu u smjeru dekomunizacije Hrvatske.

Mislim da bi te inicijative osim hrvatskim vlastima trebalo slati posvuda po svijetu, a cak mislim da bi ih trebalo adresirati i na SAD tj. Kongres gdje mi imamo jaku lobisticku grupu, kako sam barem cuo drugu najjacu nakon Zidova, a znamo da nam je SAD koliko toliko skloniji od Europe. Mozda kad bi tako pokusali da SAD malo pritisne ove nase jugokomunite.

Trebamo i mi vrsiti svoju propagandu istine kako Srbi vec godinama vrse svoju propagandu lazi po svijetu, a rezultate vidimo, gdje su oni, a gdje mi. Mi barem ne lazemo ko oni, pa opet nismo sposobni dokazati nase stvari.
Prijavi Administratoru
#6 Sirimo istinu - malo o Josipovicucrno brinje 2010-12-27 22:19
S braniteljskog portala -

Prošloga smo tjedna, u sveopćoj nacionalnoj šutnji i tišini, "proslavili" 20. obljetnicu prvoga Ustava RH,

poznatijeg kao Božićnog ustava, izglasanog 22. prosinca 1990. godine. Slučaj je htio da me baš uoči tog, danas očito nevažnog "jubileja", nazvao glavni i odgovorni urednik Braniteljskog portala (www.braniteljski-portal.hr) Mladen Milošević, zamolivši me za komentar njegove prepiske sa sadašnjim predsjednikom Republike dr. Ivom Josipovićem o nošenju predsjedničke lente. Predsjednika je, uime čitatelja svoga portala (većinom su to hrvatski branitelji), zamolio da pojasni razloge zbog kojih ne nosi lentu u zakonski (!) precizno propisanim prilikama. Odgovor koji je dobio od Predsjednika Republike vrijedno je citirati u cijelosti:



Josipovićevo pismo

"Odgovor Predsjednika Republike Hrvatske vezan uz Vaš dopis

Klasa: 127-01/01-10-36 , Ur.broj: 363-UHBL-PTSP-R H-01-10-36.,Odg ovor na pismo namjere



Poštovani gospodine Miloševiću,

Zakon na koji upozoravate i koji traži nošenje lente nastao je vrlo davno u posebnim povijesnim okolnostima. Tada je bilo potrebno na sve načine, pa i tako da se nosi lenta, naglašavati hrvatsku državnost.

Nakon što je državnost postala neupitna i nakon što je očuvana u Domovinskom ratu, takva je potreba dobila drugi okvir. Hrvatska se već dugi niz godina afirmira kao moderna, demokratska država. Lenta u tim okvirima, svojim izgledom i disfunkcionalno šću nema svrhu kakvu je imala u vrijeme kada je Zakon donesen. S estetskog i s političkog stanovišta ona očito već dugi niz godina nije nailazila na podršku najšire javnosti, a ni na podršku (korištenje) od strane biv. Predsjednika Mesića. Gotovo desetogodišnjom neprimjenom, Zakon se, kako kaže teorija prava, izobičajio i time izgubio na značaju i važnosti. Ako Vas zanima teorija o prestanku zakona izobičajenjem, možete o tome naći opsežnu literaturu. U našoj praksi ima niz zakona i drugih propisa koji su se isto tako izobičajili, koji se ne primijenjuju, te su, de facto, prestali postojati kao izvor prava. Zasigurno, bilo bi bolje da Sabor i formalno promijeni odredbe Zakona o lenti. U današnjim uvjetima, nošenje lente ne bi imalo učinak jačanja digniteta države, već upravo suprotno. To je i razlog zašto predsjednik Republike, pa i ja koji odnedavno obavljam tu dužnost, ne nosim lentu.

S poštovanjem,

Predsjednik Republike Hrvatske

prof. dr. sc. Ivo Josipović"

PA DO KAD ON MISLI VRIJEDJATI ZDRAV RAZUM HRVATA I SVE ZRTVE KOMUNIZMA, DO KADA, MI NISMO FASISTI NITI NACISTI, OBICNI SMO LJUDI S OSJECAJIMA KOJI SMO IZGUBILI SVOJE NAJMILIJE I ZAHTIJEVAMO PRAVDU ZA NJIH
Prijavi Administratoru
#7 Sirimo istinu - malo o Josipovicucrno brinje 2010-12-27 22:26
Evo kako je Josipovic lazirao tekst prisege i prisegnuo krivim tekstom, stoga on ne moze biti predsjednik RH jer nije niti polozio pravu prisegu. Mislim da bi se s time neki pravnici mogli pozabaviti.

Na 25 sekundi ide REPUBLIKE HRVATSKE, on kaze samo REPUBLIKE

Na 1 min i 15 sekundi tekst ide DRZAVE, on kaze REPUBLIKE

Prijavi Administratoru
#8 Ova mu je "prava"!MIJO F 2010-12-27 22:31
Citat:
Primio sam vaše pismo. S njegovim se sadržajem uopće ne slažem jer njegove intencije držim suprotnima Izvorišnim osnovama Ustava Republike Hrvatske. Zato i nadalje namjeravam isticati pozitivnu ulogu antifašizma i partizanskog pokreta u Hrvatskoj i ne pada mi na pamet postupati sukladno željama iz vašeg pisma. Srdačno, Ivo Josipović
A ŠTO JE TO BILO POZITIVNO U PARTIZANSKOM POKRETU?JESU LI TO VAŠI PARTIZANI RATOVALI U ITALIJI?...TAMO SAM ČUO DA JE BIO NEKAKOVI "FAŠIZAM",a u NDH-državi je BILA KOMUNISTIČKA REVOLUCIJA...is ta kao i u Rusiji 1917. i Rusi su porušili sve spomenike tog "IDIOTIZMA",a poglavito biste Lenjina i Staljina(a čitam sprovest će se i jedan vid lustracije?)..a Vi predsjedniče obnavljate i to one NAJKRVAVIJE...S RAMOTA!MFP!
Prijavi Administratoru
#9 crno brinjeJedino Hrvatska 2010-12-27 22:32
Citat:
Svi od pravasa, Hrast-a do Jedino Hrvatske moramo podupirati sve inicijative BILO KOGA koje idu u smjeru dekomunizacije Hrvatske.
I ne samo to, već podržati i sve inicijative i korake svih prohrvatskih stranaka, udruga i pojedinaca kojima se jača nacionalno zajedništvo i obrana hrvatske suverenosti i nezavisnosti od svih ugroza, od eurosferskih do yugosferskih.
Prijavi Administratoru
#10 Sramota!Cetina 2010-12-27 22:35
Josipović je još gori od Mesića.
Njegovi odgovori navedeni u komentarima pod 5 i 6 uvredljivi su i sramotni.

Zbog njih bi Sabor (kad bi bio hrvatski) trebao pokrenuti postupak Josipovićeva opoziva, a Pravni bi mu fakultet trebao oduzeti diplomu.

Dakle, Mesić nije poštovao zakon i umjesto da ga se je kaznilo drug Josipović tvrdi ne samo da ni on ne treba poštovati zakon nego da taj zakon više ne vrijedi.

Stid me je da je takav čovjek predsjednik države u kojoj živim.
Prijavi Administratoru
#11 obrazacMiros 2010-12-27 22:37
Citat crno brinje:

- Ako smo svi zajedno protiv jugokomunizma onda bi bi svi mi iz apela HZD-a trebali sluzbeno poduprijeti i ovu inicijativu HCSP-a, kao i oni ovaj apel.

Dosta je toga da na prosvjed u Srb dodju samo autohtoni pravasi, u Vukovar samo HSP, pred Novosti opet samo Autohtoni i Nacionalni Front, na trg samo Cisti. Svi od pravasa, Hrast-a do Jedino Hrvatske moramo podupirati sve inicijative BILO KOGA koje idu u smjeru dekomunizacije Hrvatske.


Potpuno ste u pravu, i veseli me da se i spontano širi krug ljudi koji razmišljaju na taj način. Već duže vrijeme djelujem tako i dajem to drugima na znanje. Takav pristup mora postati novi obrazac, koji može značajno podići stupanj političke akcije.
Prijavi Administratoru
#12 Sad je sloga zlatna vrijednacrno brinje 2010-12-27 22:42
Citat Miros:
Citat crno brinje:

- Ako smo svi zajedno protiv jugokomunizma onda bi bi svi mi iz apela HZD-a trebali sluzbeno poduprijeti i ovu inicijativu HCSP-a, kao i oni ovaj apel.

Dosta je toga da na prosvjed u Srb dodju samo autohtoni pravasi, u Vukovar samo HSP, pred Novosti opet samo Autohtoni i Nacionalni Front, na trg samo Cisti. Svi od pravasa, Hrast-a do Jedino Hrvatske moramo podupirati sve inicijative BILO KOGA koje idu u smjeru dekomunizacije Hrvatske.


Potpuno ste u pravu, i veseli me da se i spontano širi krug ljudi koji razmišljaju na taj način. Već duže vrijeme djelujem tako i dajem to drugima na znanje. Takav pristup mora postati novi obrazac, koji može značajno podići stupanj političke akcije.


Tek tolko da dignem malo moral ... jer pjesmom se hrani hrvatska dusa ...

Prijavi Administratoru
#13 PodrskaVel-Din 2010-12-27 22:45
Uvijek vjerovao sam u Vas postovani.
Stojim u potpunosti s Vama.I POTPISUJEM
Svi domoljubni Hrvati i Hrvatice su s VAMA.
Prijavi Administratoru
#14 Samo se Sjevernokorejsk i predsjednik Kim Jong Il...MIJO F 2010-12-27 22:47
..još divi "nakaradi petokrakoj"..i pokoja "gerila" u Kolumbiji ili Venezueli....a na Cubi se već dugo može kupiti "mobitel" i spiker ne počima vijesti sa "dobra večer predsjedniče"
Bravo Cetina:
Citat:
Stid me je da je takav čovjek predsjednik države u kojoj živim.
..da stid i "stid i sram"..poslije Tuđmana ovakovi dvojac...pa ne mogu vjerovati! MFP!
Prijavi Administratoru
#15 Nema predaje ... do zadnje kapi krvi ...crno brinje 2010-12-27 22:57
Citat Cetina:

Stid me je da je takav čovjek predsjednik države u kojoj živim.


A mene je jos vise stid da se veliki postotak drzavljana, po nekim procjenama cak 80 posto, te nase drzave koji podrzavaju Josipovica nazivaju i deklariraju Hrvatima, onim pravima, demokraticnima, slobodoljubivim a, liberalnima dok sam ja za njih obicni ognjistar, primitivac, ustaski unuk iliti posprdno Rvatina.

Poneki puta si pomislim da je Otac domovine dr. Ante Starcevic imao pravo kad je pred kraj zivota rekao da je Hrvatska dolina suza i da za Hrvate vise ne bi ni na smrtnoj postelji casu hladne vode popio.

Ali nema predaje. Svim palima pocast dajmo, Lijepu Nasu zapjevajmo ...

" Na grobovima narodnih žrtava, a napose branitelja Domovine, ne place se. Na njihovim grobovima crpi se nova snaga za nastavak narodne borbe. "
Prijavi Administratoru
#16 PodrskaVel-Din 2010-12-27 23:13
U ovoj nadolazecoj vrlo vaznoj sudbonosnoj 2011 godini za nas Hrvate i nasu Hrvatsku,-VAZNO JE ZAJEDNISTVO.

1).-vazno je objesniti domoljubnom hrvatskom pucanstvu sto znace demokratski izbvori(nasljed nici sadistickog mentaliteta znaju).
Svaki glas u demokraskom sustavu je isto kao jedan naboj na bojisnici.

2).- Mora se izvuci iz glava negativitet,ja nisam za njih glasovao-GLASOV ANJE BI TREBALO BITI OBAVEZNO UVEDENO U HRVATSKU I KAZNJVO AKO SE NE IZVRSI-KAO STO SE TO SPROVODI U MNOGIM DEMOKRATSKIM DRZAVAMA SVIJETA--SAMO NA OVAJ NACIN HRVATI CE VLADATI HRVATSKOM.

3).Privredni kriminal i mito je ostavstina iz sadistickog zlocinackog komunistickog carstava-DRUZE SNADJI SE-
to je jako opasno-NO MEDJUTIM HRVATSKI POLITICKI IZDAJNICKI KRIMINAL OPASNIJI JE OD OVOG PRIVREDNOG-
POD HITNO TREBA SPROVESTI U ZAKON KAO POLJACI O SADISTICKOM ZLOCINACKOM VREMENU.,I ISPITATI POJEDINE OSOBE ZA KOJE SE ZNA DA SU SE OGRIJESILI O IZDAJSTVU NASE DRAGE DOMOVINE HRVATSKE.

4)Sto ucintkovitije sprovesti u djelo zakon DOMOLJUBNE midije od najmanjeg do najveceg aspekta .Ovo nije Hrvatska midija,OVO JE ANTI-HRVATSKA MIDIJA.Nije sve crno u Hrvatskoj kako prenose.

5).-SVE HRVATSKE MALE DOMOLJUBNE STRANKE MORAJU SE UJEDINITI U ZAJEDNICKI NASTUP NA SLIJEDECIM HRVATSKIM DRZAVNIM IZBORIMA-STVORI TI ZAJEDNISTVO-TKO GOD GLEDA SVOJE OSOBNE INTERESE KROZ HRVATSKE DOMOLJUBNE STRANKE --NIJE DOBRO DOSAO JER MU NISI INTERESI HRVATSKA I HRVATSKI NAROD.

6)-ODGAJATI NOVI CISTI DOMOLJUBNI POLITICKI NARASTAJ-NOVE CELNIKE-KOJI BI BILI UPOZNATI SA SVIM POVIJESNIM ISTINSKIM CINJENICAMA NASEG NARODA BEZ RAZLIKE KAKVE ONE BILE BOLNE I TESKE I STVARATI NA ZDRAVIM TEMELJIMA TKO CE VODITI NASU HRVATSKU U BUDUCNOST I NAS HRVATSKI NAROD.
TAKODJER I PROUCAVATI USPJESNU POLITIKU DRUGIH DEMOKRATSKIH SVIJETSKIH DRZAVA.
TKO VLADA HRVATSKOM TAJ CE VLADATI SREDNJOM EVROPOM OD JADRANA DO BALTIKA.

UZMIMO SUDBINU U SVOJE RUKE-

SVE ZA HRVATSKU, HRVATSKU NIZASTO.
Prijavi Administratoru
#17 Podrskakostresh 2010-12-28 00:53
Citat Vel-Din:
1).-vazno je objesniti domoljubnom hrvatskom pucanstvu sto znace demokratski izbvori(nasljednici sadistickog mentaliteta znaju).
Svaki glas u demokraskom sustavu je isto kao jedan naboj na bojisnici.
sve crno u Hrvatskoj kako prenose.

SVE ZA HRVATSKU, HRVATSKU NIZASTO.


objasnite vi prvo svim vodjama hrvatskih domoljubnih stranaka i strancica da ne mogu svi biti na vlasti.
zar mislite da je narod stvarno toliko glup...
za koga da glasaju???
sad ce vam drugovi dodjeliti fotelju dvije i za par dana bit ce SVE ZA HRVATSKU u EU-YUsferu,
HRVATSKU NIZASTO samostalnu jer nismo sposobni, sto je do sada skoro na svim poljima dokazano.GOSPON , SLUGA POKOREN!
i da, svaki DOMOLJUBNI HRVAT morao bi se osjecati DUZAN glasovati ZA svoju DOMOVINU ako osjeca da nema za koga neka preda prazan listic i to ce se brojiti i znati a ne ovako... BAS ME BRIGA oni rade sta hoce svejedno.
sa ne izlazenjem mi im kazemo RADITE STA HOCETE...
...I TAKO JE!
ideja H-rast je odlicna ali mora se brzo i otvoreno razgovarati ali ne o foteljama vec o rijesenjima za izlaz iz ove lakomoscu izazvane krize, ako cemo pravo slicna je i onaj sistem unistila...
a postava ista!
Prijavi Administratoru
#18 G. Šeparović!Cicarija 2010-12-28 01:49
Zašto se ne traži LUSTRACIJA sudaca koji kontinuirano sude još iz jugo-totalitari stičkih vremena? Osuđujemo ''prošlost' koja još uvijek traje!
Prijavi Administratoru
#19 podrška apelu HŽDadtuckar 2010-12-28 09:40
Moja puna podrška, apelu HŽDa, te formalnom pridruživanju HKVa, kao supotpisnika, apela!
Ovo je jedna od presudnih točaka za izbornu pobjedu HRASTa, pa na tomu i treba inzistirati.
Josipović i "lijevi", odavno su (i prije izbora) "pročitani" u svezi "Pravde" iz njegovog slogana, pa se naravno niti ne očekuje da ON izmijeni ponašanje i mišljenje! No, povijest bilježi, kako se NAROD ne slaže s nametnutom mu (izborni inženjering i "poticaj" izvana) vlasti!
Prijavi Administratoru
#20 Niz dobrih prijedlogaBoljunac 2010-12-28 10:06
1. Podržavam zahtjev iz uvodnog članka.

2. Podržavamhvale vrijedan prijedog Jurja Puljskog da se u Zagrebu organizira jedan svehrvatski protestni skup ili kako veli Juraj "organizirati usred Zagrebu jedan svehrvatski skup protiv već službenog veličanja ideologije i znakovlja jugokomunističk og fašizma, koji bi mogao i morao okupiti barem onoliko prosvjednika koliko je bilo posjetitelja na Tomphsonovom koncertu u Zagrebu."

3. Inozemstvo bombardirati dokumentiranim informacijama o zločinina Titova komunizma.

4. Hrvatska nema predsjednika budući da Ivo Josipović nije uredno izjavio predsjedničku prisegu; Ustavni bi sud trebao makar sa zakašnjenjem tražiti da uredno ponovi prisegu. Vidjeti gore upis Crnog Brinje !
Prijavi Administratoru
#21 Zaboravcompassion 2010-12-28 10:49
Citat Juraj Puljski:
Jesmo li gubitnici ili jadnici, kada nismo u stanju organizirati usred Zagrebu jedan svehrvatski skup protiv već službenog veličanja ideologije i znakovlja jugokomunističkog fašizma, koji bi mogao i morao okupiti barem onoliko prosvjednika koliko je bilo posjetitelja na Tomphsonovom koncertu u Zagrebu.


Potpuno se slažem s tobom gosp. Juraj...ideja HRAST-a je odlična ali joj fali akcije...zašto kad navratimo na Trg Bana Jelačića nema nijednog mjesta, štanda gdje bi obični hrvatski čovjek
mogao čuti da postoji novi pokret HRAST koji okuplja ljude kojima je hrvatska na srcu i koji je u stanju dokinuti zakon šutnje...ja sam se nadala kad je bila godišnjica pada Vukovara da će bar kod Bana biti koja svijeća, koji cvijet koji će podsjetiti sve u Hrvatskoj što je tad bilo, ali nije bilo ništa...a ljudi su očekivali nešto…Vjerujem u Božju, kozmičku pravdu i da će dragi Bog po milosti svojoj učiniti čudo zbog nevine krvi koja viče iz zemlje, Grobovi im nikad oprostiti neće, kako zbog onih zlih koji likuju nad ovakvim stanjem u Hrvatskoj tako i zbog nas zaboravnih…
Prijavi Administratoru
#22 Smrt Jugoslavijicrno brinje 2010-12-28 12:49
Citat Boljunac:

3. Inozemstvo bombardirati dokumentiranim informacijama o zločinina Titova komunizma.


Upravo tako, sve biljeziti i dokementirati, ozbiljno i profesionalno, prevoditi na engleski, njemacki, spanjolski i onda slati vladama, predsjednicima, jakim strankama, raznim udrugama veterana, udrugama zrtava komunizma, udrugama politickih zatvorenika, logorasa, udrugama za ljudska prava etc., etc.

Treba stalno napominjati kako se krse nasa ljudska prava, a posebice prava zrtava na pokoj, pravdu etc. Treba slati dopise stranim novinama, medijima, NYTimesu, Washington Postu, CNN-u o krsenju prava zrtava komunizma u Hrvatskoj etc.

Cijeli svijet treba preplaviti dokumentiranim izvjestajima o tome sto se dogadjalo za vrijeme Jugoslavije i kako se to danas u RH slavi. Ako je za stare Juge Einstein mogao potpisati apel za Hrvatsku onda mozemo i sada isto tako nesto pokusati.

Mislim da bi tu nase iseljenicke udruge posebice mogle odigrati jako vaznu ulogu te nasi pojedinci koji se nalaze visoko u politikama svojih zemalja, a imamo razno - raznih senatora, kongresnika, guvernera, kardinala od Argentine, Cilea, Australije do SAD-a. SAD nam je sada koliko toliko naklonjen i treba na njih ici.

Samo treba napraviti plan, povezati se sa svima i krenuti na posao. Lobirati i lobirati, ici od vrata do vrata, ako treba povezati se i s crnim vragom da Jugoslaviju konacno srusimo.
Prijavi Administratoru
#23 Podržavamo ApelHČSP 2010-12-28 14:09
HČSP podržava Apel HŽD-a, i sve što HŽD radi na čelu s prof. Šeparovićem. Sudjelujemo kada god možemo u njihovim akcijama i hodočašćima. Držimo da je to što oni rade od iznimne važnosti i dok god mi ne skinemo stigmu zločina s nas Hrvata, mi nećemo moći slobodno disati. Kao što Crno Brinje tvrdi, svi se moramo za to boriti i svuda u svijetu, jer naše "institucije" ne rade svoj posao i tu se nemamo komu obratiti. Hvala mu i što prenosi naše Otvoreno pismo koje smu uputili Josipoviću, a prevedeno na Njemački dostavili Angeli Merkel, njezinom ministru unutarnjih poslova i podpredsjednici Europskog Pralamenta Viviane Reding. Nadajmo se da će Merkel upitati Josipovića zašto veliča komunizam i zločine protiv hrvatskoga naroda i zašto je Hrvatska jedina postkomunističk a zemlja koja još nije obračunala s tim totalitarnim režimom, i ne samo da nije obračunala, nego mu podiže nove spomenike.
Prijavi Administratoru
#24 Hrvatski Holokaustcrno brinje 2010-12-28 14:47
Evo tu postavljam poveznicu na knjigu Hrvatski Holokaust kako bi se s njom upoznali i procitali ju svi oni koji za nju jos nisu culi ili ju imali priliku procitati te kako bi ju sirili dalje, rodbini, prijateljima, znancima.

Hrvatski holokaust (engl. Croatian Holocaust) knjiga je autora Johna Ivana Prcele i dr. Dražena Zivića koja opisuje povijest represije, zločine i teror jugoslavenskih komunista i velikosrba nad Hrvatima nakon završetka Drugog svjetskog rata u Jugoslaviji.

Knjiga je izvorno objavljena 2001. godine.

Iznosi svjedočanstva o partizanskim zločinima nad Hrvatima, vojnicima i civilima na Križnim putevima.

Po mišljenju pisaca knjige vojne snage pod vrhovnim zapovjedništvom Josipa Broza Tita na velikom broju mjesta širom bivše Jugoslavije počinila su nakon završetka Drugog svjetskog rata masovna ubojstva genocidnog razmjera nad vojnicima NDH i civilima.

John Ivana Prcela i dr. Dražena Zivić smatraju kako je broj tih poslijeratnih žrtava teško utvrditi, ali njihova procijena se kreće izmedu 200.000 i 600.000 Hrvata.

Radi se o iznimno vrijednom djelu sacinjenom od svjedocanstva zrtava komunizma. Tu knjigu bi trebao procitati svaki onaj tko se Hrvatom naziva.

scribd.com/.../...

Trebalo bi ju prevesti na sve vaznije jezike i dostaviti svakome tko nesto znaci u svijetu.
Prijavi Administratoru
#25 Apel, Hrast i td.Nikola 2010-12-28 16:36
1. Pozdravljam APEL prof.dr.Z.Šepar ovića uz dopunu da su Tritovi partizani pobili i nekoliko tisuća, ako ne i desetaka tisuća, zarobljenih njemAčkih vojnika i časnika, zajedno s našim domobranima i civilima. Mislim da je i to trebalo navesti u apelu, kao nekoliko stotina tisuća nedužnih na prijevaru zarobljenih hrvatskih časnika i vojnika zajedno sa civilima - i to poslije završenoga rata.

2. Što se tiče komunističkih simbola koje Ivo Josipović s ljubavlju spominje i brani, trebalo bi mijenjanti Ustav RH da se to zabrani. Naime, po tome božićnome Ustavu, RH je zasnovana na "temeljim ZAVNOH-a", tj na komunističkoj ideologiji. Temeljem toga i komunistički simboli kao i Tito i njegovo djelu su u RH legalni, što i dokazuje tisuće ulica i trgova s komunističkim obilježjima i nazivima. Prema ovome Ivo Josipović ima ustavno uporište tako odgovoriti gospdi Miljaku i Lozi kako je odgovorio.

3. Hrvatska se vlast već od 1992. pa do danas ne brine o tisućima kostura pobijenih Hrvats nakon Drugoga svjetskoga rata,kao ni o preko 1800 grobišta diljem bivše Jugoslavije. Mislim da je i zabranjeno o tome pisati, a kamoli se o tome brinuti. Ostavljeno je Sloveniji da ta grobišta barem dostojno obilježe, u svojim novčanim mogućnostima. Hrvatska ni prstom ne mrdne, već medijima ograničava svim mogućim sredstvima baviti se takvim slučajevima.

4. Da je lenta izobičajena već duže vrijeme, točno je - voć od 1918.

5. Slažem se s compasionom i Jurjem Puljskim. HRAST, ne samo da ne izlazi u javnost i među narod, već se drži vlo rezervirano - pa čak i umišljeno tajanstven o ssvojim namjerama i svom programu. Čak i ne znamo tko vodi HRAST, pored M. Tuđmana i J.Jurčevića - izbornih gubitnika na prošlim predjedničkim izborima, koji znaju akadamski razglabati poznate teorije o demokraciji iz toplih soba i udobnih fotelja. Hrast se maltene i uvrijedi kad postavite neko pitanje, s time što to pitanje ignoriraju.

6. Narod treba hrabrod, odlučnog i uvjerljivoga vođu, kao štro je bio Franjo Tuđman, a ne intelektualne filozofe o demokraciji iz "zapećka". U javnosi će se pokazati narodu par mjeseci prije izbora, ali ne na masovnim skupovima po
ulicama i na trgovima nego u otmjenim dvoranama s posebnim uzvanicima, a ne s biračkim masama.

Svi Vi koji sudjelujete u raspravama na stranicama HKV-a ste u pravu i s Vamašim raspravama se slažem, ali nisam izdržao da sve ovo ne kažem. Pozdrav svima uz najljepše želje u novoj 2011. godini.
Prijavi Administratoru
#26 PISANJE PISAMA JOSIPOVICU I SLANJE PETICIJA NECE NITI ZA DLAKU PROMJENITI NJEGOV ANACIONALNI IDEOLOSKI STAVpreporod 2010-12-28 19:17
Po mojoj (skromnoj) procjeni,sa moje tocke gledista stvari izgledaju ovako:
Ocito je da predsjednik Josipovic ima alergiju na Hrvatske drzavne simbole,ocito je da mu je srcu "prirasla " tzv."Antifasist icka borba" tj borba protiv Hrvatske Drzave u okolnostima Drugog Svjetskog Rata.
Ocito je da je odgojen u tome duhu ,da je slusao u roditeljskoj kuci beskrajne price o partizanima ,Titu i "borbi".
Ako se spominjalo Hrvatsku vojsku toga perioda bili su prikazani kao najvece zlo,to jest kroz oci njegova oca zadrtog dalmatinskog partizana.
Netreba citati Freuda da se zna da mlade godine,
"Formativne godine" od 3-15 godina zaista
zigosu covjekovu osobnost za ostatak zivota.
Prema tome za covjeka koji je dosao iz tog miljea gdje je sve "napredno"bilo obojeno "crveno" a sve nacionalno "crno"
zaista i bukvalno,tesko je ocekivati da
rado izgovara rijeci kao "Hrvatska Nacija",Hrvatsk a sloboda,""Hrvat sko domoljublje".
Njegov silikonski "chip" jednostavno nije programiran tim Nacionalnim programom,koji je kod vecine Hrvata aktiviran prvim danom rodjenja i majcinim mlijekom.
Ovdje se radi o drugom "androidu",sa
druge planete takoreci,ne Hrvatske Nacije
kako mi DOMOLJUBNI HRVATI SHVACAMO TAJ POJAM.
Njemu su Hrvatske "lente" staromodne.Zakl etvu za Predsjednika izrekao je pogresno._To se inace u psihologiji zove "Freudov komplex" -Kad hoces nesto lazno reci ali ti jezik i nehotice ide u smjeru koji tvoja podsvjest zaista preferira.
Zato sva pisma i apeli i pozivanja na Hrvatsku tradiciju i razumjevanje nece nista pomoci.
Izgleda da je i inace lisen bilo kakvog ljudskog osjecaja zaljenja sudeci po onome kako cvrsto ponavlja krivnju
Generala Gotovine i Generala..
POTPUNO NEVINIH LJUDI-HRVATSKIH HEROJA.
Bilo kakvo razumjevanje za Josipovicevu ,Mesicevu i Sanaderovu politiku tu pada na najvisem ispitu
HRVATSKE POVJESTI I HRVATSKE PRAVDE
KOJA JE IZNAD IDEOLOSKIH I POLITICKIH
PRAVDI POLITICI PODOBNOG TRENUTKA.
Imamo posla sa neobicnom kombinacijom tzv."ugladjenos ti" i "visoke 9pravne) naobrazbe" sa kompletnim nedostatkom savjesti i humanosti.(sto je i inace osobina tzv,agnostika i masonskih udruga)
Oslanja se na PRAVDU koja nema uporista u Krscanskom moralu a ni u HRVATSTVU.
Povjest bilo kojeg naroda ima svoje HEROJE i OSLOBODIOCE.
Hrvatskom se narodu zahvaljujuci Josipovovicu i njegovim javnim i tajnim pomagacima negira to pravo na
CASNU OSLOBODILACKU POVJEST.
Hrvatske se heroje kriminalizira,H rvatsku se borbu za slobodu marginalizira.
Ogromna propagandna masinerija radi na tome: Hoce nas u EVROPSKU UNIJU anacinalne sa predsjednicima i visokim politicarima kojima Hrvatska nije nista vise od Geografskog pojma,ili ideoloske stavke.
Jedino rjesenje ,jedini izlaz iz ovog labirinta:
Dobiti parlamentarne izbore,metnuti NACIONALNE LJUDE na celo Hrvatske.
Udruga HRAST je korak u pravom smjeru.Samo slogom to mozemo postici.
Alternativa tome:
Pa vec je imamo.pisanje peticija "Hrvatskom Predsjedniku" da stavi hrvatsku lentu preko prsa i da
zastupa Hrvatske utamnicene HEROJE OSLOBODITELJE.Z naci minimum minimuma koji bi SVAKI PREDSJEDNIK ,bilo koje drzave rado ucinio.
Ali "ON" to nece.
Nevjerovatno zar ne?
Prijavi Administratoru
#27 I nakon svega Josipoviccrno brinje 2010-12-30 22:20
Evo nastavka prepiske HCSP-a i predsednika Josipovica. Neka svatko ovo protumaci i komentira kako zeli ... inace vrlo je zanimljivo kako je bas Sprajc veceras vodio s njim razgovor nakon dnevnika ...


Zagreb, 29. prosinca 2010., piše: Ivan Škrlec

Prije nekoliko tjedana grupa Hrvata zatražila je od Savezne Republike Njemačke posthumno oduzimanje njemačkog državnog odličja diktatoru Titu, jer je u međuvremenu nedvojbeno ustanovljeno da je upravo on osobno naređivao ubojstva hrvatskih političkih emigranata u Njemačkoj.

Hrvatska čista stranka prava, potaknuta gornjim zahtjevom, uputila je pismo Predsjedniku Republike Hrvatske, u kojem je izrazila očekivanje da on javno podrži navedenu inicijativu, kao i da nedvosmisleno osudi totalitarni jugokomunističk i režim, njegove zločine i sve današnje podržavatelje i sljedbenike toga strašnoga povijesnoga razdoblja hrvatskoga naroda, koje je rezultiralo genocidom i gotovo biološkim istrijebljenjem Hrvata.

Potaknut njegovim ciničnim odgovorom i kategoričkim odbijanjem podržavanja inicijative, ovdje prikazujem, u kraćim crtama i u blažem tonu, tijek moje osobne korespondencije s Ivom Josipovićem, a s ciljem dokazivanja kako je sve što je izrekao u predizbornoj kampanji laž, jer ta osoba nije nikakav predsjednik svih građana Republike Hrvatske, već isključivo svih Jugoslavena u regiji:


Sažetak e-mail poruke upućene 09. prosinca:

''Moj glas na zadnjim izborima nije išao vama, na što sam i više no ponosan. Od manjeg zla tvrdio sam kako je Bandić upravo to u odnosu na vas i danas se pokazuje kako sam bio u pravu. Vaša podrška obnavljanju partizanskih i četničkih spomenika samo dokazuju karakter vašeg vladanja, što niti ne čudi kada se zna iz kojeg komunističkog miljea dolazite. Kada već toliko prijateljujete s Tadićem, onda od njega barem naučite kako izjednačiti prava partizana i četnika, jer su u osnovi i jedni i drugi isti po pitanju hrvatstva.''

Sažetak odgovora dobiven 11. prosinca:

''Veći sam Hrvat od Vas koji razmišljate kao da su Hrvati primitivno pleme. Četnici i ustaše ista su bratija i zato ćemo obnoviti sve partizanske spomenike. Isto tako, milje iz kojega dolazim pravi je hrvatski, onaj partizanski i domoljubni. Srećom, s ustašama, izdajnicima hrvatstva, nemam ništa. A što se Vašeg glasa tiče, fućka mi se za njega. Mene zanimaju glasovi dobrih i časnih ljudi koji me podržavaju, dok vaše ustašoide podržava tek šačica bezveznih fanatika za koje je svijet stao 1945. godine.''

Sažetak e-mail poruke upućene 13. prosinca:

''Hrvat niste, već Jugoslaven najgore vrste. Spomenike samo obnavljajte, imat ćemo barem što rušiti kada dođe vrijeme. Ako pojašnjavate kako su ustaše i četnici ista bratija, zašto od Tadića ne zatražite da zabrani rehabilitaciju četništva u Srbiji? Izdajice hrvatstva bili su i jesu komunisti i partizani, jer oni su se borili za Jugoslaviju,a ne nikakvu Hrvatsku. Ustaše su ginuli za Hrvatsku i to je neosporna činjenica. Za kraj - šačica ''ustašoida'' stvorila je ovu zemlju, a onaj koji pljuje po svojim stvoriteljima nije ništa nego obična nula od čovjeka.''

Sažetak odgovora dobiven 14. prosinca:

''Eto, glavni je ''ustašoid'' Tuđman!? Upravo je on, pravi Hrvat i partizanski general, stvorio Hrvatsku. A tu su i drugi partizani, poput Bobetka, Boljkovca i ostalih. A ustašoidi dođoše, poklaše i napljačkaše se, a sve na štetu Hrvatske. Vaše je vrijeme prošlo nepovratno…''

Sažetak e-mail poruke upućene 14. prosinca:

''Povijest se ponavlja, pa će se ponoviti opet. Samo, tada ćemo morati najprije pomesti ispred našeg praga, pa tek onda ostatak. Franjo Tuđman bio je, ništa više niti ništa manje, u pravo vrijeme na pravome mjestu, a Hrvatsku nije stvorio nikakav jedan čovjek, već svi hrabri bojovnici, pogotovo dragovoljci. Zašto mi ne želite odgovoriti na pitanje zašto Srbi smiju slaviti Dražu, a mi ne Poglavnika? Samo da znate - ja ga slavim i to ne skrivam. Čak i vas pozivam iduće godine na proslavu 10. travnja, biti će veselo. Nego, nije li i sam vaš prethodnik hvalio taj datum kada mu je to bilo od koristi?''

Sažetak odgovora dobiven 15. prosinca:

''Samo vi slavite izdajnika Poglavnika, isti ste. Jedni ste od onih koji viču da su Hrvati, a kad tamo obični bezveznjaci i hrvatska sramota. Hoćete li se napiti i drogirati? Vjerojatno. Zapravo, najbolje je da zajedno s četnicima slavite i Dražu i Poglavnika. Isti vi, isti oni…''

Sažetak e-mail poruke upućene 15. prosinca:

''Isti Draža i Poglavnik? Pa vi slavite Dražu, čim vam noge vire iz Tadićeve stražnjice. Jedini izdajnik u II. svj. ratu bio je Tito. Prodao je Boku i Srijem Srbima, uzeo je preko 100.000 četnika u partizane 1944., te naredio pokolj više od pola milijona Hrvata u poraću. Svako tko njega slavi nema dvije čiste u glavi. Vidim, i dalje mi ne odgovarate na pitanje zašto ne zatražite od Tadića da Srbi prestanu veličati četništvo? A proslava? Ne, ne ćemo se niti napiti niti drogirati. Nismo mi jadnici kao neki, pa da organiziramo usred Zagreba neočetničke derneke uz hrpetine koke i alkohola. Ne ćemo se niti skrivati - vidjet ćete nas, ne brinite, samo čekajte…''

Kakav predsjednik, zar ne? Ponos i dika SVIH Hrvata...

Bog i Hrvati
ZaDomSpremni
Ivan Škrlec, dipl. Inž. el., tajnik HČSP grada Zagreba
Prijavi Administratoru
#28 APELbernardamajnovic 2011-04-02 15:49
#
..Ja,Stjepan Majnović,ranjen sam 07.03.2003.g.,n a obali rijeke
...Drave,a tamo sam u to vrijeme ranjavanja obnašao operativn...... o taktičku
mjeru"Zasjeda",radio sam kao vođa ophodnje za nadzor i zaštitu državne granice
PU-Koprivnica.Samnom je bio i kolega Zlatko Šargač,koji je za vrijeme
#
tog događaja ranjavanja,spav ao u autu i navodno nije ništa ni vidio ni
čuo,a u prvotnim izjavama je u svojim službenim zabilješkama potvrdio
da je kolega ranjen,da je izvjestio šefa smjene svojim osobnim
mobitelom,da nije htio koristit službenu vezu kako nebi ostali
policajci čuli šta se događa,da je vidio na Majnovićevoj službenoj
sivoj jakni s prednje strane rupu od 1 cm.,da je uzeo Majnovićev
službeni pištolj,repetir ao ga i izvadio streljiva iz njega,da je na
poljskom putu pronašao 2 kom.streljiva 7,9mm.,stavio ih u džep i
kasnije tjekom očevida dao nekom od policijskih službenika. Kakav je
to policajac kad je uništavao dokaze i čak automobilom prošao po
mjestu ranjavanja,gdje je taj Šargać učio za policajca,zna se zakon o
policiji da se ništa nesmije dirat prije istražnog suca,a on je svojim
rukama premještao odoru,dirao pištolj,uostalo m od kud Šargaču na
obadvije ruke barutne čestice,Isto tako ,po riječima policajca
Markača,pol.službenik Mihoković je kemijskom olovkom dirao i nadizao
čahure i nekakvu vrećicu na mjestu ranjavanja,dakl e očito je
pripremao teren za dolazak istražnog suca,odnosno Mihoković je
namještao dokaze,ZAŠTO.?Š argač je Majnovića
prevezao do doma zdravlja u Đurđevcu,čistač ice su skidale
Majnovićeve službene jakne,čistaćice također nisu uočile oštečenja na
jaknama,Šargač te jakne uzima i ostavlja u službenom automobilu ispred
PP Đurđevac oko 07.h ujutro. Majnovića prevozi hitna u Koprivničku
bolnicu,gdje daje prije operacije izjavu šta i kako se dogodilo.Nakon
toga slijedi kalvarija;istog dana kad sam operiran u večernjim satima
pol.službenik Darko Mihoković u šok sobi uzima od mene izjavu u
20.h 35min.do
21.h 20.min.,a bez znanja i odobrenja doktora.Naravno ,ja se sječam izjave koja je jedina i istinita,a to je ona prije
operacije.Nakon dva dana kad sam u 10 sati iz šok-sobe premješten na kirurgiju 1. na petom katu, već u 12h30min mi dolaze dvojica
kriminalista i vrše iznudu nadamnom,onakvi m prikopčanim na aparate,pod
infuzijom i još 7 vrsta lijekova,od kojih su najgori morfij i lumidol(opijat)
kojeg sam primao svakih 6 sati po 100 miligrama intravenozno.
Ta dvojica kriminalista,pr okleti bili,iscrpili su me, te na način bahatog ponašanja,te prijetnji meni i mojoj obitelji,primor ali me da potpišem
da sam se ranio svojim oružjem u zaduženju,dugom devetkom,kao da kažem da
sam čistio pištolj. Iznuda je trajala od 12.h30.min.do 15h.,naravno,ja to nisam mogao više izdržati,prijet ili su mi i da ako ne potpišem da
če mi cijela obitelj imati posljedice.Tada je došao ondašnji
opć.drž.odvjetnik i odvjetnica koju je poslao sam ondašnji
načelnik Miroslav Puž koji je i redatelj svega što se tada događalo na
Dravi,a za nagradu je napredovao i sad je u Ravnateljstvu
policije,blago MUP-u,sad imaju vidovnjaka Miroslava Puža pa im ne
treba Vera Čudina jer Puž unaprijed zna tko če koga i gdje...,zato i
je poslao svoju prijateljicu, mladu odvjetnicu bez iskustva u bolnicu da me obradi,a na
žalost ta prijateljica odvjetnica kasnije je došla k meni dok sam već bio prebačen na psihijatriju,re kao sam joj da je na kirurgiji došlo do iznude i prijetnje,potom je pitala zašto joj nisam prije to prezentirao,kak o bi mogla zatražiti zakonsko pravo za dvije godine uvjeta umjesto tri mjeseca zatvorske kazne.Potom je
plakala ,kao ona ništa nezna,ja sam joj prvi takav slučaj , ispričavala se te me tražila 350 kuna za njen dolazak u bolnicu iako mi je dostavljena po službenoj dužnosti, dakle kazna je već nakon par dana po mom ranjavanju bila izrečena i bez zasjedanja suda,koji je u mom slučaju bio samo puka formalnost.Pa pitam sve koji ovo čitaju,da li je ovo država Prava i Pravde ili smo se borili da stvorimo državu;mita,kor upcije,svih oblika kriminala te da ljudi stradavaju nevini? Sve što su mi dali potpisati u bolnici,potpisi vao sam od umora i iscrpljenosti ,a da uopće nisam znao šta potpisujem,tako đer za moje ispitivanje u bolnici
nitko od doktora nije znao ,niti je policija imala dopuštenje da me ispituje i obavlja bilo kakve radnje unutar bolnice,sve do poboljšanja moje zdravstvene situacije.
Osim toga,odora koju su mi skinuli u domu zdravlja Đurđevac,a ostatak u bolnici u
Koprivnici,cijeli dan je prenašana ko zna kud i šta su s njom
radili,uglavnom izuzimanje odore se vrši u kasnim poslijepodnevnim
satima ispred PP Đurđevac,a zna se da su se svi dokazi trebali izuzeti
na licu mjesta događaja i staviti u korporu te poslatio na
vještačenje.Ovako,manipuliralo se sa dokazima,uništa vali se
dokazi,uopće nije bio cilj policiji pronaći počinitelja ranjavanja već
prikriti ga, jer kako drugačije objasnit to što nije na vještačenje
poslano 2kom.streljiva 7,9mm.,1 čahura 7,9mm.,krvava papirna
maramica,a to je sve pronađeno na mjestu ranjavanja,izuz eto,a nije
poslano na vještačenje.Ist ražni sudac do dana današnjeg nije
razgovarao samnom,suđenje je bilo ekspresno,odvje tnik koji me je iz
početka zastupao ,uplašio se jer su bili pritisci na
njega,tako da je obrana bila nikakva,jedino je doktor koji me je operirao
ostao kod svog stajališta i dan danas tvrdi da sam
ranjen malokalibarskim oružjem iz veče udaljenosti, da je ulazna rana s leđne ,a izlazna sa trbušne strane, no međutim sud u

#
Koprivnici poklonio je vjeru policijskom vještaku dr.Škaviću,koji nije
vidio niti mene,niti rane, več je samo vještačio nekakav spis,što
je i rekao, da vještači na osnovi teorije.Smatram da je dr.Škavić
prevaren,policija mu je.dostavljala neke papire na razmatranje,a nitko
se nije zapitao kako je rupa na mojoj sivoj službenoj jakni
ujutro imala 1cm.,a kasno poslijepodne ta rupa je narasla na 5,5cm.Što
se tiče mojih rana,na leđima mi je promjer 5-7mm.,a na trbuhu
15mm.,bez barutnih čestica,bez opeklina,bez plikova,a na deformiranom
fragmentu projektila call.9mm.u mom zaduženju nema
Majnovićevog DNK.,također na Majnovićevoj odori je pronađena masnoča
ali ta masnoča ne pripada Majnovićevom oružju.
Općinski sud u Koprivnici kao i Županijski sve mi odbijaju,mada ima
puno razloga za obnovom postupka,a očito je nekom u cilju da se istina
ne sazna.Tek sada,nakon 7 godina ,nakon sto muka,konačno su mi dali
kopije svega što je policija radila,a naravno fotolaborata rana niti
nema jer se policija nije niti potrudila slikat rane,a što su zakonski
morali napravit tako da se ima na osnovu čega napravit vještaćenje
rana,a tog vještačenja nikad nije niti bilo,pa je upitno šta je to dr.
Škavić radio,zar se čovjeku sudi na osnovi teorije. Osim toga,bez obzira na moj pravovremeno podnešen zahtjev za čuvanje rana u formalinu,nasup rot tomu,iste nakon deset mjeseci nestaju,netom bez traga,pa gde mi to živimo.Sve što sam Vam
napisao,je istina za koju imam pismene dokaze,volio bih da Vi te
dokumente vidite,jer ovo nije ljudski što su mi napravili,pitam se gdje i s kim sam ja to radio. Po cijenu vlastitog života tražit ču da krivci
odgovaraju za sve zlo koje su mi nanjeli meni i mojoj obitelji. Ja, koji sam prošao
sva ratišta u borbi za ovu našu lijepu Hrvatsku,koji sam
Dragovoljac,Veteran,koji se ne boji objave registra branitelja,kojem
je pola obitelji poubijano u Vukovarskoj županiji,otac i djed mu bili
u srpskom zarobljeništvu, bio sam zamjenik zapovjednika
antiterorističke i protudiverzants ke postrojbe na relaciji
Vukovar-Vinkovci.Sve Vam mogu argumentirano dokazat.
Sud u Koprivnici,to je mala sredina,svi su nekako
povezani;familijarno,prijateljski,tako isto i s policijom pa jedni
drugima odrađuju prljave poslove.Što se tiče toga djela Drave, u predjelu Kingovo,mnoge su se godinama prljave stvari odigravale,a posljedice su mrtvi i ranjeni u tom predjelu,a gdje se događaju šverc,krivolov,ilegalni
prelaz ljudi preko Drave,šverc droge i oružja.Osim toga , neposredno mjesta mog ranjavanja,tog jutra,uhićen,pr iveden te pušten je Stevo Smrček Gile,učesnik otmice sina generala Zagorca,upitno je šta je ta osoba iz krim-miljea radila tamo na dan mog ranjavanja,peca o ribice sigurno nije.S moje strane je nekoliko puta zatečen na raznim mjestima rijeke Drave te je izvršena provjera identiteta.Veči nu puta nalazio se u društvu Srečka Zdelara iz Budrovca koji je ujedno bio i njegov kućni prijatelj, nebi smjela biti tajna da se nakon otmice sina generala Zagorca,Srečko Zdelar,naglo obogatio pa čak kupio kuću u Rogoznici,novi auto,izvršio sanaciju interijera i eksterijera obiteljske kuće u Budrovcu,a da nigdje nije zaposlen kao niti obitelj s kojom živi,niti posjeduje kakvu stručnu spremu,a okolo se razmahiva Braniteljskom iskaznicom,a da rata nije ni vidio.
Ima toga još puno,a za sada sam u borbi sa sudom u Koprivnici,
a u USKOK-u je rečeno da hitno nešto
poduzmem,da se vide brojni propusti i da če oni pratit slučaj.
Molim sve koji mi žele pomoći neka se jave,nedaj Bože da se i netko
od poštenih Branitelja nađe u ovakvoj situaciji,da bude nevin osuđen,a
kriminalci nam i dalje glume nekakvu vlast,naravno čast poštenim
policajcima,a takvih je nažalost malo.
S poštovanjem,
Stjepan Majnović.
# Bilogorska 123 Budrovac
# 48350 Đurđevac. Telefon; 048893050.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 33 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal