Priopćenje HKV-a u svezi s odlukom Vlade RH o smanjenju RTV pristojbe

hkvHrvatsko kulturno vijeće drži da je odluka Vlade Republike Hrvatske o drastičnom smanjenju RTV pristojbe nepromišljena i neodrživa. Hrvatska radio-televizija ne će biti u stanju ispunjavati programske obveze, što će bez sumnje imati krajnje loše posljedice i ugroziti opstanak javne televizije.

Ukoliko je razlog Vladine odluke bio sređivanje stanja na HTV-u (slažemo se da je racionalizacija troškova neophodna), izabran je pogrješan način. Hrvatsko kulturno vijeće apelira na Vladu RH da preispita odluku.

Za Hrvatsko kulturno vijeće
predsjednik Hrvoje Hitrec

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 VladaStipan 2010-06-11 13:30
Kad kapetan broda izgubi kompas..., a možda ga nikada nije ni imao.
U tom slučaju, možemo zapjevati: Kud plovi ovaj brod...
Prijavi Administratoru
#2 ...H7 2010-06-11 13:50
Ne da podržavam smanjenje RTV pristojbe već podržavam potpuno ukidanje iste!
Naime, što oni naplaćuju? Porez na posjedovanje TV prijemnika?!? I tako svaki mjesec! I tako već godinama. Ako žele pretplatu, neka ponude svoj program i iznesu cijenu za njega, a onaj tko želi pretplatit će se i gledati ih.
Što ja na njihovom programu vidim osim sporadičnog sporta? Ništa vrijedno spomena. Kvalitetnih dokumentaraca sve manje, reprize filmova sve učestalije, kupuju američko-engles ko smeće od kojekakvih serija i time truju gledateljstvo. Politika na sve strane i to politika favoriziranja partijske opcije na vlasti/u opoziciji i ruganje u oči narodu. Taj HRT se pretvorio u ulizičko dodvoravački politički servis balkansko-jugos lavenske orjentacije.
Nek propadne takav!
Prijavi Administratoru
#3 iskrenoVoC 2010-06-11 14:14
E sad ste me posve 'spetljali' -- nakon toliko uradaka o medijskoj krivnji za stanje u RH :-)
Prijavi Administratoru
#4 .VoC 2010-06-11 14:45
U pravilu, "istinskih demokracija", ne bi trebalo biti nikakvih pristojbi za javnu TV. Ja gledam 4-5 programa bez ikakvih pristojbi, koje financira drzava, sa svim svojim reklamama.... Ako zelim vise, kablovski, satelitski, moram platiti ovisno o paketu programa i obveznoj 'bazi' od nekoliko programa.
Prijavi Administratoru
#5 HTV = YUTELGuest 2010-06-11 14:47
Tko će meni platiti što se stalno nerviram(duševn u bol) gldajući
HTV = YUTEL. Već nekoliko godina kad upalim HTV neznam jesam li u Hrvatskoj ili Srbiji i zato treba preplatu ukinuti dok nebudu ponovno HRVATSKA Radio Televizija.
Prijavi Administratoru
#6 .VoC 2010-06-11 14:49
Upravo zelim reci to, u RH drzava treba platiti narodu da to gleda... Kao sto podkupljuje i podmicuje mnoge da se suti o malverzacijama vlasti....
Prijavi Administratoru
#7 HTVMislav 2010-06-11 15:04
HTV je sada Yutel, slazem se. Ali ako se ukine nikada vise necemo biti u mogucnosti posjedovati vlastitu javnu televiziju kao sto englezi imaju s BBCom. Ovi koji bi ukinuli HRT dozivjet ce da ce vrlo brzo gledati RTS. Srpsku javnu televiziju nitko nece ukinuti, nema straha.

HRT je katastrofa, istina. Cista SDPova politicka masina. Neka HDZ tome na kraj i posvemasnjem lopovluku. Ali nece.

Ovo smanjenje pretplate vidim samo kao politicku predstava. Moglo bi jos lako biti da je to propisao Bruxelles za lakse regionlano povezivanje. U tom smo mi lako ce biti stadiju.
Prijavi Administratoru
#8 Nisam za ukidanje HTVGuest 2010-06-11 15:23
Nisam ni govorijo o ukidanju HTV već da ta jedina naša javna televizija postane uistinu naša HRVATSKA a ne projugoslovensk a da ne kažem prosrpska. I zato sam protiv pretplate dok je ovakva kakava ne treba biti (zašto da je plačam) kad me HTV deskriditira kao Hrvata i građanina.
Prijavi Administratoru
#9 ne razumijemGuest 2010-06-11 15:53
Hrvatsko kulturno vijeće drži da je odluka Vlade Republike Hrvatske o drastičnom smanjenju RTV pristojbe nepromišljena i neodrživa. Hrvatska radio-televizij a ne će biti u stanju ispunjavati programske obveze, što će bez sumnje imati krajnje loše posljedice i ugroziti opstanak javne televizije.
Ukoliko je razlog Vladine odluke bio sređivanje stanja na HTV-u (slažemo se da je racionalizacija troškova neophodna), izabran je pogrješan način. Hrvatsko kulturno vijeće apelira na Vladu RH da preispita odluku. Je li ovo možda po nekom novo pravopisu??? odvajanje negacije i umetanje _j_ u ekavicu...?? ne razumijem čemu toliki revanšizam u jeziku, hrvatski jezik jednako je lijep i razumljiv i bez tih intervencija
Prijavi Administratoru
#10 TANJUG i JRT umjesto HINE i HRT-a!Guest 2010-06-11 16:08
Rušenje Hrvatske izvještajne novinske agencije –HINE, usporedo sa namjernim financijskim slabljenjem HRT-a, koje će uslijediti najavljenim vladinim prijedlogom o smanjenju RTV pretplate jasno ukazuje na krajnji cilj kojim smjera ići vlada Jadranke Kosor, a to je gašenje HINE za račun TANJUGA, kao buduće nove-stare novinske izvještajne agencije zemalja Zapadnog Balkana, kao i utapanje HRT-a u zapadnobalkansk u televiziju ili bolje rečeno JRT.

Nakon formiranja jezgra zajedničke srpsko-hrvatske policije i vojske ovo je sasvim logičan slijed poteza kojim nas dvojac Josi-Jaca svakim danom sve više i više uvode u Jugosferu.
Prijavi Administratoru
#11 ????Cetina 2010-06-11 16:38
Previše toga vi ne razumijete.
To što ne razumijete osnove hrvatskoga jezika manji je problem.

To što na ovomu portalu pokušavate širiti velikosrpske ideje i nije problem nego znak vašega bezobrazluka.

U svemu je tomu najveći problem vaše vjerovanje da ste u pravu.
Otrov mržnje prema Hrvatima predugo djeluje.

Ipak, nemojte zaboraviti: mržnja najviše šteti mrzitelju.
Prijavi Administratoru
#12 ????gracena 2010-06-11 17:28
drži
ne će

pogrješan način.



Neobičan komentar.

Hvala , nasmijali ste me do suza.

Od navedenog sadržaja vi se zakvačili upravo za ovaj dio teksta ?

Ne razumijete???


Ne bih rekla.

Baš naprotiv, odlično zapažate bitno za istaći.



A u pravu ste kada velite da je hrvatski jezik lijep i razumljiv.
Prijavi Administratoru
#13 Hrvoje Hitrec i HKV?Guest 2010-06-11 17:30
H.Hitrec, autor protuhrvatskih i ratnohuškačkih scenarija Nepokoreni grad, zalaže se za očuvanje srbokomunističk e i terorističke organizacije HRT?

Ako hrvatski narod nije bio sposoban u 20 godina stvoriti bilo jedan svoj - hrvatski - dnevnik, tjednik, krugovalnu (a šta bre kažeš ???, oćeš da uzmeš samokres)ili dalekovidničku postaju, neku hrvatsku ustanovu, bolje je da nestane.

Mastodontsku ustanovu s "četiri hiljade zaposlenih", u njihovoj antihrvatskoj i četničkoj djelatnosti treba plaćati hrvatski narod.

To je previše i za dečka s "Crvene Trešnjevke", Hitreca.
Prijavi Administratoru
#14 NE YUTELUCetina 2010-06-11 17:53
Ne slažem se s Hitrecovim priopćenjem.

YUTEL, između ostaloga, vraća Latinovu ćirilicu na male zaslone i time pljuje u lice svim Hrvatima.

Vlada ne samo da treba smanjiti namet iz kojega se financira ta protuhrvatska javna kuća nego bi ju trebala rasformirati.
Zar vlastitim novcima moramo plaćati one koji otvoreno rade protiv Hrvata i Hrvatske?
Zar trebamo javno zahtijevati da nastave svoju djelatnost?
Kada je ta javna kuća objavila bilo koju peticiju koju smo potpisivali radi spašavanja Hrvatske?
Prijavi Administratoru
#15 Zadaca domoljubnih intelektualacarus 2010-06-11 17:53
Svaki korak vlade RH je pogresan i uperen protiv Hvatskog naroda. Unazad 10 godina ne sjecam se niti jedne odluke za koju bi mogli reci: DA -za ovakvu Hrvatsku smo se borili.
Hrvatske branitelje se sustavno omalovazava, svi domoljubi koji su pridonjeli u stvaranju Hrvatske drzave danas su nepozeljni. Kako godine teku sve vise i vise shvacam da dr. Tudjman okruzen suradnicima kao Mesic, Sarinic, Domjan, Radic i ostali olos je napravio pravo cudo- stvorio Hrvatsku drzavu. Povijesna zadaca je sada organizirati se intelektualcima i na sljedecim izborima odlucno reci da je dosta sustavnog rusenja Hrvatske drzave. Ako je to mogao Franjo Tudjman onda kada je rat grmio cijelom domovinom sam protiv svih, onda bi mi to trebali moci sada, u mirna vremena. Odlucnim korakom i vizijom zadrzati to sto je stvorio nas jedini Hrvatski predsjednik.
Prijavi Administratoru
#16 Opet Hitrec...Golub 2010-06-11 17:59
Citat Jusuf:
H.Hitrec, autor protuhrvatskih i ratnohuškačkih scenarija Nepokoreni grad, zalaže se za očuvanje srbokomunističke i terorističke organizacije HRT?

Ako hrvatski narod nije bio sposoban u 20 godina stvoriti bilo jedan svoj - hrvatski - dnevnik, tjednik, krugovalnu (a šta bre kažeš ???, oćeš da uzmeš samokres)ili dalekovidničku postaju, neku hrvatsku ustanovu, bolje je da nestane.

Mastodontsku ustanovu s "četiri hiljade zaposlenih", u njihovoj antihrvatskoj i četničkoj djelatnosti treba plaćati hrvatski narod.

To je previše i za dečka s "Crvene Trešnjevke", Hitreca.


Što se čudiš, Jusufe? Zar bi ti očekivao da Hitrec javno istupi protiv te javne kuće i protiv drugih medija? Nemojmo biti naivni!

Likovi poput Hitreca uvijek su jednom nogom "tamo", "među njima". On je već jednom bio direktor te "kuće", pa se nada da će opet eventualno jednom to biti, samo kad završi njegova trenutna zavada s "njima". Istupiti otvoreno protiv njih, pozvati na neplaćanje pretplate, kao i otvoreno osuditi tu "kuću", to bi značilo za Hitreca pokidati sve niti koje ga vežu za "njih", uskratiti sebi mogućnost da jednom s njima surađuje. Nikada se ne zna. Na koncu, Hitrec i njemu slični računaju na nekakve scenarijiće, filmiće i sl. koje bi u budućnosti mogli napraviti, a "HRT" ih objaviti i to nekako novčano honorirati (to jest, udijeliti mu novac ukraden od hrvatske sirotinje). Boje se da bi mi im pristup toj "kući" bio onemogućen ukoliko bi ih kako treba napali. A ovo ne vrijedi samo za Hitreca i "HRT", nego i za većinu "desničarskih" pseudo-oporbeni h (kvazi?)-intele ktualaca i književnika i sličnih i za njihov odnos prema trenutnoj mediokraciji u Hrvatskoj: svi se oni nadaju honorarčićima u raznoraznim jutarnjim prištevima i ne usude se ući u otvoren sukob s njima.

Dakako, teoretski bi mogli nastupiti protiv cijele te klike, riskirajući vlastite (eventualne) probitke, u ime nekog višeg cilja, recimo to tako, koji bi bio skopčan s kreiranjem nekih novih medija, ali oni za takvo što očito nemaju odvažnosti.

Ali, da, slažem se: lamentirati zbog smanjenja pretplate je stvarno previše, pače i za nekoga poput Hitreca.
Prijavi Administratoru
#17 I ja mislim..MIJO F 2010-06-11 19:27
..g.Hitrec..tre ba li nam uopće takva TV kuća koja nam ustoliči za predsjednike antifašistu i ustašu(kako kad treba) S.Mesića i ovog agnostičkog dijagnostičara I.Josipovića... dok naš kandidat prof.M.Tuđman bio na HTV=JRT..upravo toliko sekundi koliko ja mogu bez zraka,a dvije TV pretplate plaćam..da se niste malo zaletjeli? MFP!
Prijavi Administratoru
#18 I skoro zaboravih...MIJO F 2010-06-11 20:03
..pogledajte poštovanikoment atori pozadinu na glavnim informativnim emisijama tkzv.HRT-ea..ITALIJA,a NAŠU HRVATSKU MOZAIČNO UTOPILI U BALKAN,NITI GRANICE DA SE VIDE..je.o ti tog dizajnera zasigurno neki pričuvni četnik iz iz srpskog "napretka" ili "prosvete" MFP!
Prijavi Administratoru
#19 Zla, zla, još zlaGuest 2010-06-11 20:04
Ovo je na tragu mantre "manjeg zla". Prijatelji dosta više toga. Hrvatska ako hoće opstati, prema zlu bilo kakve vrste treba imati nultu stopu tolerancije.
A ko zna možda je G. Hitrec samo bio malo sarkastičan
Prijavi Administratoru
#20 PriopćenjeGolub 2010-06-12 16:32
Znači, izgleda da se cijeli HKV slaže s ovim (najblaže rečeno) apsurdnim Hitrecovim "priopćenjem"? Nema negodovanja? Dakle, pokazali su svoje pravo lice.
Prijavi Administratoru
#21 guske u dimuneva 2010-06-13 00:06
Iskreno, iznenadila me ova Hitrecova izjava jer sam hakave smatrala iskreno hrvatskim portalom. Moram li mijenjati mišljenje? Ako mu je stalo, Hitrec bi trebao pročitati sve ove komentare korisnika "njegovog" portala koji se odreda ili ne slažu ili su čak razočarani ovom njegovom izjavom. A zanimalo bi me šta ima za reći kao komentar na komentare. Ja želim dotaknuti nešto što još nitko nije spomenuo a što je mene ugodno iznenadilo u ovoj priči oko uskrate 20 kuna hramu hrvatskog srama. Jesu li ljudi iščitali i shvatili šta tim jugovićima na Prisavlju znače naših 20 kuna? Toliko da su se uspaničili! A sada zamislite da im uskratimo i otkažemo pretplatu!!! Bar mi koji za sebe mislimo da "dišemo hrvatski". Ima nas sigurno bar nekoliko desetaka tisuća. To je tako jednostavan i svima dostupan način protesta sa tako jasnom porukom da nam je dosta sramoćenja samo zato što smo Hrvati, da nam je dosta ubijanja našeg zdravog razuma, da nam je dosta njihovog jugovanja i četnikovanja... Evo vam jedna lijepa poruka velikog svećenika i ništa manjeg Hrvata - o.Ante Antića: "Triba gorit' i izgorit', a mi dimimo! Šta ću ja dimit', molim vas lijepo!" Tako i mi - hoćemo li goriti i izgoriti ili ćemo opet kao guske u "dimu" lutati i zalutati?!
Prijavi Administratoru
#22 domoljubi, hahahaGuest 2010-06-19 14:02
ma vidi to domoljuba koji toliko mrze hrvatsku radioteleviziju da bi najradije htjeli da nestane? ti navodni Hrvatine hoče da HRVATSKA televizija nestane? sad baš ništa ne razumjem. vi valjda mrzite HRT jer mislite da je antifašistička. to vi samo mislite. a ta ista televizija emitira i koncerte desničarskog ekstremista Thompsona koji otvoreno veliča ustaštvo
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 35 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal