Predizborna preporuka HKV-a

 

HKVPredsjednički kandidat prof. dr. Ivo Josipović čvrsto zastupa nastavak služinskog odnosa prema Europskoj uniji i njenom projektu Zapadnog Balkana, koji se manifestira kroz bespogovornu suradnju s tužiteljstvom suda u Haagu. Na unutarnjem planu Ivo Josipović se nameće kao samozvani svjetlonoša i militantni zastupnik crvene Hrvatske. Time Hrvatsku vraća u prošlost bez nade u slobodu i u istinski politički pluralizam.

Javni istupi drugog predsjedničkog kandidata Milana Bandića pokazuju određena preklapanja s programom Hrvatskog kulturnog vijeća. Napose, uz socijalnu osjetljivost, Milan Bandić deklarira bliskost kršćanskim vrijednostima te se zalaže za suverenost Hrvatske proizašlu iz Domovinskog rata kao i za interese hrvatskog naroda u cjelini.

Nakon što je medijskom manipulacijom prvog kruga predsjedničkih izbora dovedeno u pitanje golo očuvanje državnosti Republike Hrvatske preporučujemo našim članovima da Ivi Josipoviću izričito uskrate svoj glas, a da se prema Milanu Bandiću odrede prema svojoj savjesti i prema odgovornoj osobnoj procjeni posljedica svog čina.

Izlazak na izbore pruža moralnu podlogu za javnu kritiku pobjedničkog kandidata, koju će Hrvatsko kulturno vijeće, kao nezavisna udruga, po potrebi koristiti bez zadrške.

Upravni odbor Hrvatskog kulturnog vijeća

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Izbor predsjednika kao referendumBoljunac 2010-01-03 20:25
Zaista je riječ o referendumu: za nepodijeljenu Hrvatsku ili za crvenu Hrvatsku.
Prijavi Administratoru
#2 Ovo nije glasanje, vec !Guest 2010-01-03 23:43
Ovi izbori nisu samo izbori za predsjednika Hrvatske, vec referendum, potpuno se slazem sa Gospodinom Buljancem, ovo su izbori izmedju ropstva i slobode.

Mesicevih deset godina, dovelo je Hrvatsku do rasula, i do nevidjenih pljacki. On je vise napravio zla Hrvatskoj, nego 100 tisuca Cetnika.

Zar cemo dozvoliti , da crveni Josipovic zavrsi Mesicev rad i uvede nas opet u beogradski pasaluk.

Ovo su sudbonosni izbori za Hrvatsku i hrvatski narod izidjite masovno na izbore, pa izaberite boljeg predsjednika za Hrvatsku, a to je Milan Bandic.

Josipovic sa svojom zenom Srpikinjom bio bi prava katastrofa za Hrvatsku. Pogledajte njegovo bogastvo, zar je to mogao zaraditi jedan miserni profesor prava.
Prijavi Administratoru
#3 druga polovina HrvatskeGuest 2010-01-04 00:07
Potrebno je javno osuđivati, pa čak i kažnjavati glasaće koji ne izlaze na glasovanje, jer ako ne prihvaćaju ponuđene stranke ili kandidate, neka predaju prazan listić, što je također demokratski i korektno. Kazniti ih je moguće na način da takvi izgube mogućnost zapošljavanja u javnim poduzećima i državnim službama, te da nemaju prava na određene beneficije, jer to doista i ne zaslužuju. Ostati kod kuće u vrijeme kada vlastiti narod kroji svoju sudbinu, a upravo to su izbori, je gnjusan i protudržavni čin, kojega bi bilo poželjno, ako ništa drugo, onda barem glasno i uporno sa gnušanjem kritizirati. Naravno to trebaju raditi političari desne provenijencije, jer onima s lijeva ovakvo stanje godi, što više, donosi im premoć.
Prijavi Administratoru
#4 HRVATSKI POLITIČKI TRILERGuest 2010-01-04 01:42
Sadašnji predsjednički izbori u Hrvatskoj su izuzetan primjer političko-društ venog kloniranja u praksi koje ima za cilj stvaranje 'politički korektne osobnosti i procesa' te upravljanje istim uz pomoć velikih i malih daljinskih upravljača. Drugim riječima, zadaća koja se pred nas postavlja je kako spriječiti instaliranje Trojanskog konja u liku Ive Josipovića na čelo Hrvatske. Jednostavno. Izaći na izbore i ne zaokružiti broj ispred njegovog imena. U ovom trenutku jedino moguće rješenje kako bi se spriječio 'sveopći bankrot', da ne kažem rastakanje i uništenje Republike Hrvatske je očito predsjednički kandidat Milan Bandić. Težina situacije i izazova koji stoje pred nama oslobađaju nas svake dileme. Izbor nam je odlučno djelovanje, a ono je upravo u skorašnjem drugom krugu predsjedničkih izbora.
Cijenjene posjetioce portala podsjetio bi na neka ne tako davna dešavanja koja su svemu ovome prethodila.
Razni 'su kreatori' zbivanja na hrvatskoj političkoj sceni u zadnjih deset godina daju si široka ovlaštenja. Shodno svojim strategijskim ciljevima uzimaju si za pravo da biraju i pronalaze rješenja uz pomoć kojih će ostvarivati svoje ciljeve. Ono što mi priželjkujemo je da ta 'rješenja' budu po našem ukusu iliti što bi rekli državotvorna. No, da li je uvijek tako? Današnja politička situacija u Hrvatskoj na isteku ove godine govori nam slijedeće. Sistematski stvarajući od Hrvatske u proteklih deset godina močvaru i kaljužu u kojoj plivaju korupcija, nepotizam, kriminal svih mogućih vrsta stvorili su temeljne uvjete za konačno i odlučno razračunavanje sa hrvatskom državnosti. Zastrašuje medijska i sva druga logistika koja je upotrijebljena kako bi se to i postiglo. Za lučonošu tog procesa očito je određen građanin Ivo Josipović. Svoj temeljni program kako će to postići, metaforički, slavo pobjednički objelonoćio je u gluho doba noći nakon proglašenja rezultata poslije prvog kruga. 'Borba svjetlo protiv tame' je poklič sa kojim on kreće u boj.
Nadalje. Sigurno je da će budući predsjednik Hrvatske, ako to bude Ivo Josipović, nastaviti sa kontinuitetom dosadašnje državne politike. Ne treba dvojiti koliko je ta i takva politika bila i državotvorna.
Pitanje svih pitanja je, zašto je izglede za pobjedu imao upravo taj i takav a ne naš kandidat. Ako smo griješili u čemu smo griješili. I tako dalje i tome slično…
Podsjetimo se nekih znakovitih događaja sa početka godine na izmaku kad su njegove pripreme počele obilaskom svjetskih metropola.
Na molitvenom doručku u Washingtonu 06. veljače sad već prošle godine, prisustvovala su dva građanina iz Republike Hrvatske – Ivo Josipović i Milorad Pupovac, koji su nakon obraćanja američkog predsjednika iznijeli i svoje dojmove. Ukratko ti dojmovi se svode na slijedeće – u novom američkom predsjedniku vide inspiraciju za cijeljenje podjela na Balkanu i u Europi.
Na pitanje upućeno Miloradu Pupovcu što znači dolazaka Baracka Obame u Bijelu kuću za hrvatsko-američ ke odnose, isti će odgovoriti: „To je za hrvatsko-američ ke odnose i odnose zemalja cijele regije i američke politike sasvim sigurno nova stranica, nova mogućnost. Kako zbog toga što imamo posve drugačijeg predsjednika nego što smo imali ranije, tako i zbog toga što je američka politika zapravo odlučila obnoviti povjerenje kao lider liberalne demokracije posljednjih dvjesto godina i zato što će očito pružiti svojim primjerom kako i na koji način prevladati ono što nas je dovelo u krizu u kojoj se danas nalazi većina zemalja današnjeg svijeta počevši sa samom Amerikom,“ kaže Pupovac. Slijedeće pitanje upućeno Pupovcu odnosilo se na izbor predsjednika iz redova manjine u Americi što je predstavljalo povijesni događaj i da li je taj događaj poticaj i ideja za tako nešto u Europi, Hrvatskoj…
Za Pupovca je to inspirativno i kaže: „…ako je to bilo moguće u Sjedinjenim Američkim Državama, ako je to bilo moguće nakon historijskog opterećenja koje su rasne podjele nosile, zašto ne bismo mi imali snage, zašto ne bismo i mi mogli napraviti to što su napravile Sjedinjene Države za svoje opće dobro i svoj opći boljitak“.
Na istom Molitvenom doručku, Ivo Josipović je predstavljen kao neovisni zastupnik u Saboru koji djeluje kroz Klub zastupnika SDP-a. Među gostima iz oko 180 zemalja svijeta Ivo Josipović je iskazao oduševljenje skupom kako reče 'ljubavi, prijateljstva, razumijevanja i optimizma'. Na pitanje očekuje li neke promjene u hrvatsko-američ kim odnosima, nakon promjene u Bijeloj kući, Ivo Josipović je odgovorio: „Sjedinjene Američke Države su i do sada Hrvatskoj bile veliki prijatelj i podrška. Siguran sam da se to neće promijeniti. Ono što bi se moglo dogoditi je to da zajednički radimo na nekim prioritetima koji su do sada bili malo u zapećku, recimo to tako…
Što je to ostalo u zapećku, kako se slikovito Ivo izrazio (ne podcijenimo njegovu sklonost izražavanju u metaforama čime nastoji biti biti posredan u odgovorima na ključna pitanja iliti naumima) , ostalo je nepoznato. Možda bi ga trebalo priupitati. Da to nisu slučajno aveti prošlosti kad se političkim neistomišljenic ima stajalo nogom za vrat, kako je hladno i proračunato najavio na HTV-u tijekom sučeljavanja predsjedničkih kandidata. Ili farbanje Hrvatske u crvenu boju, kako je inače najavio sa govornice iz Rijeke. I tom prilikom nam ostade dužan da se izjasni o kemijskom sastavu te njegove crvene boje. Očito on to zna, a čini mi se da se i ponudio da i to izvadi iz zapećka. A kako stvari stoje ovoga trenutka na najboljem je putu da to i uradi ako pobijedi i u drugom krugu predsjedničkih izbora.
A što se tiče drugog kruga predsjedničkih izbora, s obzirom na sve već rečeno na ovoj stranici – izvjesno je slijedeće:
- neizostavno izaći na izbore,
- hrabro se suočiti sa porazom, jer naš (barem moj) kandidat dr. Miroslav Tuđman zahvaljujući orkestriranim medijsko-psihol oškim operacijama nije uspio ući u drugi krug. Ta surova činjenica nas mora ujediniti i ohrabriti da jedino ono što nam preostaje je daljnja borba svim demokratskim sredstvima,
- krizu stvorenu medijsko-psihol oškim operacijama moramo shvatiti kao jedinstvenu priliku da se konačno nakon devet godina mraka reorganiziramo i zbijemo svoje redove,
- u tom smislu Milan Bandić postaje ovoga trenutka jedino moguće rješenje. Podsjetimo se – politika je ništa drugo do li umijeće mogućeg. U skladu sa tim se i ponašajmo i prestanimo cmizdriti, biti u nedoumici i zbunjenosti. Završetkom Domovinskog rata mnogi su mi znali reći kako smo konačno izvojevali pobjedu. Moj odgovor im tada je bio – prava borba tek sad počinje. Da ne ulazim u pojedinosti, krajem devedesetih često sam znao biti šokiran našim samozadovoljstv om, 'oblapurnošću', … dok su se 'poraženi' sistematski spremali da nam zadaju završni udarac. Sličan inženjering (krajem devedesetih) i tad je bio na sceni. Plodove tog sjemena posijano tih godina upravo ovih dana žanjemo. I čudimo se što je tako pljesnivo, gorko i otrovno. Onog trenutka kad smo se izborili za državu zanemarili smo jednu bitnu činjenicu – nema odmora, borba se neprekidno nastavlja i traje. To je poput vožnje bicikla. Kad prestaneš okretati pedala zaustavljaš se. A ako se ne dočekaš na noge padaš…
- našu odlučnost pokazat ćemo time što ćemo upravo glasovati za Milana Bandića, koji je u ovom trenutku samo neizvjesna opcija. Kod Ive Josipovića nema iznenađenja. Njegova drskost je neizmjerna. On otvoreno kaže da će 'stati za vrat', 'obasjati hrvatsku tamu svjetlom', a dan poslije krenuti i u farbanje Hrvatske u crveno. A što je u tom slučaju sa ostalim bojama sunčevog spektra? Poljana puna raznolikog cvijeća uvijek je milija očima od crvene pustare kakvu nam sprema uglađeni Ivo Josipović, isto tako usiljenog osmjeha. U njemu svega, samo ne prirodnosti.
- prema tome budimo pragmatični i držimo se slijedećeg: neprijatelj (protivnik) mog neprijatelja (protivnika) je moj prijatelj (partner). Ovoga trenutka samo time raspolažemo. Ako budemo pametni, za početak je i to dovoljno.
Zašto to kažem. Uvijek se sve svodi na percepciju. Ugledni Wall Street Journal napisat će slijedeće – Oba hrvatska predsjednička kandidata su pro-zapadni političari, naklonjeni SAD.
Koliko mi je poznato i ostala desetorica koji nisu imali pobjedničku sreću dijelili su tu istu naklonjenost.
Washington Post ide korak dalje pa pobjednika drugog kruga predstavlja na slijedeći način. I dok je za njega pravnik Josipović 'ne baš odveć karizmatičan političar', list Pittsburgh Post-Gazette za gradonačelnika Bandića kaže da je 'živopisan'.
I da završim, internet publikacija South Europen Times, kojoj je izdavač američko Ministarstvo obrane, navodi izjavu Vesne Pusić, također predsjedničke kandidatkinje u prvom krugu, koja je rekla da su građani – svojom apstinencijom – političarima poručili: 'razočarani smo, ne trebamo vas, želimo korijenite promjene'.
A što se tiče samog Milana Bandića neka mu je Bog u pomoći. Nadam se da zna u što se sve upustio!
Kako god bilo – izaći na izbore i ne zaokružiti broj ispred Ive Josipovića je već nešto. Ako zaokružimo Milana Bandića odgađamo proces započet 'treće siječanjske diktature' i stvaramo si priliku da ponovno uđemo u hrvatsku političku arenu. Na nama, jedino nama je izbor!
Prijavi Administratoru
#5 ODG: Predizborna preporuka HKV-apuljanin 2010-01-04 05:03
I preko svega bih toga prešao i dao mu glas da je barem u nečemu izašao u susret onima od kojih JEDINO može dobiti glas!
Nije li ova fukara od Sanadera danas kazao da je odstupio jer nije Sloveniji bio spreman učiniti teritorijalni ustupak!? Znači pustio je da to njegov dojučerašnji 'privjesak' i najlojalniji suradnik odradi! Jel'tako? Moje je mišljenje da DOMOLJUBNA Hrvatska treba dati UVJETOVANU podršku Bandiću, a ne bianco ček jer treba spriječiti Josipovića! To je amaterizam i katastrofalna politička greška! Zašto se od njega ne bi zahtjevalo da po dolasku na vlast RASPIŠE REFERENDUM O ARBITRAŽNOM SPORAZUMU SA SLOVENIJOM? To što je Sabor ratificirao taj čin VELEIZDAJE ne igra nikakvu ulogu jer je mišljenje građana iznad te odluke pogotovo u kontekstu činjenice da slovenska strana taj Sporazum nije ratificirala, a mislim da je kod njih i na Ustavnom sudu! Zašto se takav jedan ZAHTJEV ne uputi od ove gospode koja mijenjaju 'čopor' bez da trepnu okom nego mu se daje bezrezervna potpora koja ga ni na što obvezuje! Pa BANDIĆ treba najmanje 700.000 glasaća uz one njegove u prvom krugu!? Hoću li mu dati glas ovisi o njegovom stavu o tom životno važnom problemu hrvatske politike danas! Ako to ne obeća do subote JA NE IDEM NA IZBORE! OK?
Radić je i danas aktualan : ' Ne srljajte ko'guske u maglu!'

PS Ako je Bandić tako OK zašto ne bi čvrsto i javno obećao REFERENDUM O ARBITRAŽNOM SPORAZUMU!
Prijavi Administratoru
#6 ODG: Predizborna preporuka HKV-aVoC 2010-01-04 07:34
Ne znam o kakvim "kršćanskim vrijednostima" je riječ, kad su najodaniji kršćani svedeni na "običnog čovjeka" a čak i na "običnog robijaša" koji ne može ostvariti ni najobičnija prava u toj takozvanoj državi. Ovako programirani izbori između "većeg" i "manjeg" zla pokazali su nam kriterije selekcije, gdje čovjek propada ako nije umrežen u "koncenzus" izdaje.
Možda sad Bandić jest bolji od Josipovića (sigurno jest) ali ne treba ništa očekivati za nas danas "obične" ljude, pogotovo ne ako su prinijeli neku osobnu žrtvu za Domovinu.
Bandić će kao i svi ostali političari pomoći komu mora i kad mu se isplati, ali ne treba sada od njega praviti nekog kršćanskog pravednika, makako bio mnogima bolji od Josipovića. Najbolje bi bilo da Miklenić bude predsjednik, on zna koga sve treba žrtvovati za koncenzus u izdaji, da bi "obični narod" upregnuo u sveopću izdaju.
Prijavi Administratoru
#7 izvrstan komentar g.Rudolfdtuckar 2010-01-04 10:03
Priopćenje UO HKVa i nadovezujući i elaborirajući komentar g.Rudolfa su upravo ono što javnost HRVATSKE, dezorjentirana i demoralizirana, očekuje. Sada bi se, posebno nakon povratka velikog meštra (deux ex machina koji donosi "spas" Hrvatskoj !) trebao žurno oglasiti i g.Miro Tuđman - JEDINI IZBOR ZA PONOVNO UJEDINJENJE HRVATSKE u odbrani suverenosti i nasrtaja globalističkog kapitala u sprezi s domaćim "miljeom novca i moći" !
Sada se jasno vidi REŽIJA "predizborne groznice", TKO je TKO na političkoj sceni u Hrvatskoj, no razine "igrača" na toj sceni, kao i centri moći iz kojih se povlače konci što upravljaju LUTKAMA na političkoj sceni, u kazalištu apsurda naših sudbina, još uvijek su prikriveni i nije ih jednostavno identificirati.
Jučerašnja pojava "deux ex machina" i konferencija za tisak, znači samo jedno: "NETKO" u centrima moći je procijenio da u HRVATSKOJ opet treba aktivirati "skriveni adut" kako bi "stvario" kanalizirao u željenom smjeru !
Što se nakon PRVOG izbornog kruga u Hrvatskoj dogodilo ?
Josipović je u "objektivnim anketama" javnosti već prezentiran kao pobjednik ! Na sučeljavanju sa M.Bandićem na TV, javnost je, to je razvidno, šokirana "crvenom hobotnicom" koja je gotovo ovladala Hrvatskom, progledala i pomalo rezignaciju i demoraliziranos t, mijenja u stav kako TREBA podržati Bandića.
Ne zato što misli da je idealan PREDSJEDNIK, već zato što je sasvim jasno, kako je BANDIĆ posljednja brana CRVENOJ AŽDAJI da opet, možda za više desetljeća, zavlada provincijom Hrvatskom u sklopu EU regije BALKANIJE !!!
Dakle, trendovi u Hrvatskoj su takvi da se raspoloženje javnosti od Josipovića "opasno" približava Bandićevoj pobjedi, te njegovoj mogućoj inaguraciji. KOME TO NE ODGOVARA ?
Naravno, CRVENIMA u zemlji, a globalistima IZVAN ZEMLJE !
Zašto?
Zato, jer sa JOSIPOVIĆEM, lakše će se HRVATSKU gurnuti u Balkaniju - EU regiju ! Uz, rasprodaju preostalih resursa pod kontrolom države !

Kako to mogu (crveni globalisti) spriječiti ?

Izazivanjem krize vlade i prijevremenim izborima ! Ako se izbori održe na proljeće (ožujak - travanj), uz današnju rezignaciju biračkog tijela i ORGANIZACIJU crveno-lijevih, tada je uz realno očekivani minimalni ODAZIV birača
sasvim izvjesna LIJEVA POBJEDA i mandat VLADI prema Zoranu Milanoviću (to znači V.Pusić potpomognutoj M.Pupavcem). Ako se ustroji takva "stabilna" VLADA, tada nema više "redovnih izbora" iduće godine, do kojih bi se DESNA, domoljubna Hrvatska, mogla organizirati i pobijediti!

Tko može izazvati KRIZU VLADE ?

Pa to upravo svjedočimo, iako su "njegovi" motivi možda HOBOTNIČKO drugačiji, cilj će biti isti - srušiti Vladu J.Kosor i prijevremeni izbori !


Dakle, vode se opasne igre, slojevite glede organizacije "igara", konci se vuku i iz Londona i iz Bruxellesa (interes RS i izlazak Srbije na Kupu, Kosovo....), ali iz iz Washingtona i Moskve.
Običnom je čovjeku teško "pohvatati konce" i shvatiti TKO sve igru vodi i s kojim ciljem, tko je samo piun i "lutka na koncu", a tko je odista čestit !

Pred nama su doista SUDBONOSNI dani, dugoročnije gledano, teži nego 1991 - jer sada smo razoružani i prepušteni "medijskim manipulacijama" da "demokratski" odredimo sami svoju sudbinu na izborima!

Stoga je i ovo priopćenje HKV UO i posebno komentar g.Rudolfa jedini PUTOKAZ - makar skriven od javnosti !
Jedina je preporuka danas - na izborima glasovati za BANDIĆA !
Sve ostalo oko njegovih vrlina i mana je nevažno !
Prijavi Administratoru
#8 Sanader se razotkrivaBoljunac 2010-01-04 10:52
Sanader je pošandrcao. Inače svojim sigurnim nastupom i elokvencijom, znanjem jezika može impresionrati i zavarati sugovornike i javnost. Ali nakon svega što je učinio imam dojam da je bio ucijenjen (jer je imao putra na glavi) i da je morao napustiti sve javne funkcije, ili pak da i tu mogućnost ne isključimo, bio oruđe u rukama onih kojima je cilj u Hrvatskoj izazvati kaos.

Jer sve to tumačiti njegovom umišljenošću, kako to čini Nalim Ćišokvi, nije vjerojatno. Naime, teško mi je povjerovati da umišljenost u svoju veličinu može u tolikoj mjeri pomutiti razum.

Njegovo objašnjenje da je napustio dužnosti jer nije htio trgovati hrvtaskim teritorijem ne stoji. Kad je Kosorova "trgovala" šutio je, a i danas se pravi da ne zna sadržaj spornog sporazuma o arbitraži. Trebao je netko drugi umjesto njega obaviti prljavi posao.

On je svoj politički život spiskao.

A prethodni komentari potvrđuju moje mišljenje o tomu čemu smjera Sanader.

Podržavam izbor Bandića.
Prijavi Administratoru
#9 Dr Miroslav TudjmanGuest 2010-01-04 10:54
U ovom kriticnom momentu za sudbinu hrvatskog naroda Dr Mirosla Tudjman treba javno podrzati Bandica, jer je u ovom momentu bolji kandidat za Hrvatsku i hrvatski narod, nego novi Haaski krivokletnik crveni Josipovic.

Dr Andrija Hebrang pozovi svoje birace, da glasaju za Bandica, budi musko, ne budi mali pasic Jaci [Suzani ] Vlaisavljevic Kosor. Hrvati i Hrvatice izidjite masovno na izbore ne slusajte razne moraliste, koji nalaze sve mane Bandicu i pozivaju na bojkot izbora, a da se cigani ne dosjete ce glasati za Josipovica.

Hrvati i Hrvatice moraju izabrati predsjednika Hevatske, a ne drugi centri moci, Mesic, Strbac, Pupovac i ostala cetnicka bratija, Haag, Bruxelles i London.
Prijavi Administratoru
#10 ZaneticBoljunac 2010-01-04 11:29
Podržavam mišljenje o tomu da se "desni" kandidate izjasne o tomu kojega kandidata podržavaju i preporučaju svojim biračima.

Da vidimo jesu li u prvom krugu sebe promovirali ili im je na duši bila Hrvatska.
Prijavi Administratoru
#11 Sanaderov povratakStipan 2010-01-04 14:08
Burno najavljivana vruća jesen je propala, ništa se nije desilo, a trebalo je srušiti vladu i organizirati prijevremene izbore.
Ostavlja se vlada i stranka Jadranki Kosor, kojoj nitko nije davao niti mjesec dva vremena do pada, pa prijevremeni izbori. No ništa, Jadranka se pokazala žilavijom od pretpostavki, pa opet nema prijevremenih izbora.
Sada stupa na snagu poslušni vojnik, centara moći i dolazi mutiti, kako bi srušio vladu i izazvao prijevremene izbore. Mislim da je to razlog povratka.
Najžalosnije je to što je on u biti stalno bio trojanski konj uvučen u desno biračko tijelo.
Sada priča da je dr. A.Hebrang izgubio radi lošeg vođenja stranke, a on je u stvari uveliko doprinio uništenju i stranke i države.
Prijavi Administratoru
#12 Izići na izboreStipan 2010-01-04 14:12
Obvezno izići na izbore i glasovati za Bandića.
U potpunosti se slažem sa puljaninom,uvje tno, jer bi Bandiću to bio dobar predizborni slogan i izvukao bi puno pasivnih glasača u svoju korist.
Prijavi Administratoru
#13 Loš savjetBoljunac 2010-01-04 14:22
Loš je savjet da se pri glasovanju za predsjednika, pa i inače, preporuči postupanje po vlastiotj savjesti.

Naime, nakana je dobra, ali je rezultat često nikakav. I sudci su pozvani da presuđuju po zakonu i po svojoj savjesti. Taj poziv da se postupi po svojoj savjesti je manjkav, jer je neodređen i zato jer ljudi inače postupaju po svojoj savjesti i - čine svakakva prljavštine, pa i monstruozne zločine.

U čemu je problem ? Problem je u tomu što savjest može biti neisptravno formirana. Neispravno formirana savjest nalazi opravdanje za svakakva nedjela pa i ona koja se ni u kom slučaju ne mogu dovesti u sklad s kršćanskim poimanjem onoga što je dobro i što onoga je zlo,

Dakle, uputa da birači iziđu na izbore i glasuju po svoj savjesti i nije savjet. Oni koji daju rtakav savjet bolje je da odšute vrijeme pred izbore nego da daju takve savjete.

Nije Josipović neprihavtljiv samo zbog svoga objavljenog agnosticizma nego zbog svoga moralnog relativizma i u skladu s time djelovanja protiv interesa onih u čije bi ime htio predstavljati i voditi državu.

Nosi se, Josipoviću, sa svojim lažnim svjetlom u svoju tamu kamo i spadaš ! Apage, satanas !
Prijavi Administratoru
#14 Miroslav TuđmanBoljunac 2010-01-04 15:12
Podržava Bandića:

>>Priopćenje: Drugi krug predsjedničkih izbora


Glavna značajka političkoga programa Miroslava Tuđmana je jasna poruka da neće biti kontinuitet ni Mesićeve ni Sanaderove politike, te da se radi zaštite političke, gospodarske i teritorijalne suverenosti Republike Hrvatske odluke moraju donositi u Zagrebu, a ne u Bruxellesu, Londonu ili Haagu.. Podsjetimo ovdje na neke od ključnih stavova toga programa: Hrvatska treba biti zemlja u kojoj će se dobro i dostojanstveno živjeti; zato EU treba biti samo sredstvo za postizanje naših političkih i gospodarskih interesa. Hrvatima u BiH treba pomoći da ostvare jednakopravnost kroz treći entitet. Treba uspostaviti moderno tržišno-socijal no gospodarstvo, treba se zalagati za istinu i pravdu te za kršćanska načela u pristupu obitelji i pravu na život. Predsjednik RH treba biti predsjednik svih hrvatskih državljana.

Suprotno tome, predsjednički kandidat prof. dr. Ivo Josipović u svojim istupima daje ocjenu pet Mesiću i njegovom desetgodišnjem predsjednikovan ju. Najvažnijim Mesićevim potezom smatra smjenu i progon hrvatskih generala, zagovara tezu da je Mesić "demokratizirao Hrvatsku" i da demokracija počinje 3. siječnja 2000. Kako Hrvatska nakon deset godina nema strateške partnere u svijetu a ni u Europi, kako se podanički odnosi prema tužiteljstvu u Haagu (što je i haški Sud osudio) to je jasno da su takvi stavovi nastavak služinskog odnosa prema Europskoj uniji, a napose odnosa prema tužiteljstvu Suda u Haagu. Karakteristična je njegova poruka da će Hrvatska postati sva "crvena" i da će on osigurati takvoj Hrvatskoj "novu" pravdu! Tvrdnja da je on svjetlo i da će se obračunati s tamom, uporabom državnog aparata protiv "paraobavještaj nih struktura" preostalih iz vremena tuđmanizma kojima "će stati za vrat" poznata je SKH retorika, nespojiva s demokracijom. Mentalitet "crvene pravde" vraća Hrvatsku u daleku prošlost "Zapadnog Balkana" te zatvara svaku mogućnost istinskog političkog pluralizma. Prof. dr. Ivo Josipović takvim svojim izjavama implicite najavljuje obračun, ne s korupcijom, nego sa slobodnom misli u Republici Hrvatskoj.

Politički program predsjedničkog kandidata Milana Bandića, što ga on u javnim nastupima i televizijskom sučeljavanju iznosi razlikuje se od stavova prof. dr. Ive Josipovića. U prvom redu, Milan Bandić ima pozitivan stav prema suverenoj Hrvatskoj proizašloj iz Domovinskog rata, daje potporu hrvatskim braniteljima i generalima, ne poziva se na kontinuitet Mesićeve politike, a podržao je i osnivanje trećeg entiteta za Hrvate u Bosni i Hercegovini. Napose, uz socijalnu osjetljivost, Milan Bandić deklarira bliskost kršćanskim vrijednostima. Teško je međutim procijeniti kako će se njegove riječi pretvarati u djela.

Stoga u ovom prijelomnom trenutku, kada je u pitanju očuvanje državnog suvereniteta Republike Hrvatske, preporučujemo glasačima da suspregnu emocije i pokažu političku zrelost, te izvrše svoju građansku dužnost - izađu na izbore. Da Ivi Josipoviću uskrate svoj glas, a da glasaju za Milana Bandića. Milan Bandić javno zagovara dijelove političkog programa koji bar štiti elementarni interes hrvatske države i njezinih građana, i daje nadu "Da LIJEPA ostane NAŠA". Neizlazak na izbore čini nas suodgovornim za budućnost Hrvatske.

U Zagrebu, 4. siječnja 2010.

prof. dr. Miroslav Tuđman
Prijavi Administratoru
#15 ODG: Predizborna preporuka HKV-aGuest 2010-01-04 15:16
Do sada sam zastupao stavove slične stavovima g. Puljanina, a pri njima i ostajem. Naime, smiješan mi je svatko tko hvalospjevima agitira za Bandića. No nakon svega pročitanog na ovom i srodnim portalima, a napose nakon povratka Sanadera, koji se po mom mišljenju vratio da bi podržao Bandića i tako mu UMANJIO šanse za pobjedu... Da ne duljim.. daleko je Bandić od ideala predsjednika za kakvog se zalažem, ali da ne žulja orjunaše preko svake mjere, ne bi se ovoliko upinjali da ga maknu. Izgleda da su nesigurni u njegove motive barem koliko i ja, a meni je to ipak znak da mu dam glas. Daj Bože da ne igraju opet dvostruku igru, pa da nam se opet ne desi Sanader.
Prijavi Administratoru
#16 skole plBoljunac 2010-01-04 15:28
Veseli me da shvaćaš rizik s Bandićem, ali jedno je riskirati s Bandićem, a posve drugo dati glas Josipoviću koji se već dokazao u protuhrvatskoj djelatnosti, koji nam unprijed veli da će Hrvatsku zacrvenjeti i da će očistiti paraobavještajn u službu koje je istražila i objelodanila njegove prljavštine.

Bolje je i riskirati nego svjesno raditi na vlastitu štetu.

Moj glas ide Bandiću.
Prijavi Administratoru
#17 OtporasOtporas 2010-01-04 15:38
Na izbore svi za Milana Bandica.
Prijavi Administratoru
#18 HKVZagi 2010-01-04 16:17
Kad se nađeš u situaciji da biraš između dva partijca koja će biti na čelu države, 20 godina poslije pada komunizma - onda prestaje razum.
Nije sporno da je Bandić manje zlo.
Ako moj glas pomogne Bandiću-nema problema, napravit ću i to.

P.S.
Ali Bandiću, gdje nađe onog Dušana Ljuštinu da ti vodi izborni stožer??
Pa čovjek kao da je jučer došao iz Niša!

Na koncu, pitao bih Bandića, vjerodostojnost i radi, zašto jedan od najvećih zločinaca poslije 2.svj.rata može i dalje uživati njegovu podršku?
Zbog čega je Tuđman manje vrijedan od broza?
Prijavi Administratoru
#19 G.Otporašgracena 2010-01-04 16:31
"Na izbore svi za Milana Bandica."

Lako je vama izreći ovu rečenicu s obzirom na naziv nadimka.( Otporaš)

( Molim lijepo, da ovo shvatite, kao šalu.)

Ognjištarima nije lako izreći identičnu misao, ali , unatoč svemu pridodajem:

Ne dopustimo iznova prešutno da nas tama natkrili ili još gorje, a ne daj, Bože, poput u proteklim vremenima, mrak proguta.

P.S.

Pratim vaše upise i nadalje, ali se ne oglašavam. Fizički sam prisutna na tlu RH-a, nisam poput vas. Netko nešto pamti iz doba ranog djetinjstva. Mnogo toga sam zaboravila, ali, zlosretni šum koraka na kućnom pragu pamtim do dana današnjeg. Nadam se da će te razumjeti.
Prijavi Administratoru
#20 baš zato Gracenadtuckar 2010-01-04 16:51
zbog tog šuma koraka iz djetinjstva Gracena, treba poslušati putokaz: Priopćenje UO HKVa, komentar g.Rudolfa i proglas g.Mire Tuđmana, a nije nebitno i kako Crkva "diše" !

Na ovim izborima odustajanje od glasovanja ili poništenje vlastiog listića u NEVAŽEĆI, znači glas za JOSIPOVIĆA.
Sve ostalo su "nijanse" obrazlaganja osobnog stava.

Ovdje osoba, Milan Bandić - nije važan !
Važna je institucija PREDSJEDNIKA, na kojoj, nikada više NE SMIJE sjediti "Mesić poslije Mesića" !

Uz Josipovića, opet ćete se prisjetiti "šuma koraka što dolaze pred VAŠA vrata - Gracena!"
Prijavi Administratoru
#21 ZagiGuest 2010-01-04 17:11
Ljuština je strari majstor operativac za sve vlasti i ideologije. On je tip "naređenje - izvršenje" čovjeka od kakvih zazirem, ali profesionalac i potreban svakom režimu. Mislim da ideološki nije obojen, nego ponudi usluge onom za koga misli da će mu pod njegovim kaputom biti dobro i radi svoj posao. I bio mu je više nego koristan sve ove godine. Joj muka mi je na što smo spali, al od kuknjave nema koristi. Predomislio sam se oko apstinencije jer sam u prvom krugu glasao za Miru Tuđmana, a sada se i on oglasio da glasamo za Bandića. Vjerujem da on ipak zna zašto je to rekao. Osim toga, mnoge od ovih ljudi koji su se dizali na zadnje noge kada sam pozivao na ne izlazak u 2. krugu izuzetno cijenim. Samo mi se ta sintagma "politički pragmatizam" više gadi. Uvijek i iznova neki truli kompromisi. Probat ću i ja onda biti pragmatičan, radi ovih ljudi koje držim iskusnijim i pametnijim od mene, ali iskreno, vrlo sam skeptičan da će nam se to isplatiti. Ako Bandić bude novi Mesić, a iz iste su škole, samo ćemo na svoju struju navući animozitet onih neopredjeljenih . Ne znam zašto ovdje nitko od učenih taj faktor ne uzima u obzir? Može li mi netko to prokomentirati (Rudolf, Zanetić,Boljuna c, dTuckar)? Naime, ako zauzmemo Bandićevu stranu, a on se pokaže isti kao lignja (nije toliko ideološki obojen, al se bojim da je vrlo potkupljiv), kako ćemo u budućnosti mobilizirati onih 56% letargičnih i pasivnih hrvata. Nije li nas slična politika sa Sanaderom dovela do ovoga? Što vi Zagi mislite o tome. Čisto strateško pitanje.
Prijavi Administratoru
#22 skole plBoljunac 2010-01-04 17:57
Niktko ti ne može ništa jamčiti ni s jednim kandidatom. Međutim , razlika između Bandića i Josipovića je evidentna , a samo između njih možemo birati budućeg predsjednika. Dok s Bandićem riskiramo, s Josiovićem smo sigurni da će Hrvatsku usmjeriti u krivom pravcu. Sam je u Rijeci izjavio da će je "zacrveniti" . Zar treba tomu još nešto dodavati ? Rekao je da će očistiti paraobavještajn u službu, kao da je nije već Mesić očistio od 2000. godine do danas.

Uzmi u obzir još jedan moment. Tko podržava Jisipovića ?

- Mesić, Savo Štrbac, Pupovac, Pusička, Milanović, IDS itd. itd. Zar već samo to nije dovoljan razlog da ne glasujemo za njega ?
Prijavi Administratoru
#23 G.D.Tuckar@gracena 2010-01-04 19:26
"Važna je institucija PREDSJEDNIKA, na kojoj, nikada više NE SMIJE sjediti "Mesić poslije Mesića" !"

_______________________

G.Tuckar, u potpunosti se slažem s Vašim zaključkom. Na drugoj temi sam upisala:

U svakom zlu postoji i neko dobro!

Stoga smatram kada već nemamo drugog izbora da je pod svaku cijenu nužno izaći na izbore , te podržati manje zlo.

______________________________

"Uz Josipovića, opet ćete se prisjetiti "šuma koraka što dolaze pred VAŠA vrata - Gracena!"

________________________
G.Tuckar, da je riječ jedino o dolasku na vrata, bilo bi još i koliko-toliko podnošljivo. Nažalost, dijelom sadržajno i vrlo tragična priča. No, nije mjesto, a ni prikladno da na temi aktualnog sadržaja zamaram čitatelje proteklim zbivanjima osobne naravi.

Poradi sadržaja poruke iz Vaše rečenice iznad navedene prisiljena sam postupjeti protivu sama sebe.

Milan Bandić će pobijediti u drugom krugu. Osobno mi ova činjenica ne pričinja radost, ali,kad već ne može biti po mome (za.g.Cetinu- Iako sam tvrđe glave od g. Zagija ), u situaciji biti ili ne biti, ne pada mi na um zanemariti poantu izreke:

"Samo budala nikada ne mijenja mišljenje"

Dapače, preporučam neodlučnima da se predomisle, odazovu osobno i glasom podrže Milana Bandića.
Prijavi Administratoru
#24 BoljunacGuest 2010-01-05 10:10
Sa svime što ste naveli se apsolutno slažem, no muči me da se ne radi o zamci. Jer od račanove vlade "desni" (u navodnicima, jer se predstavljaju desnim centrom a provode neoliberalnu politiku) kontinuirano dobivaju bitke, a čini mi se da gubimo rat. A sve više razočaranih, desno orjentiranih birača, sve manje izlazi na izbore. U tome vidim veliku opasnost. I nije samo stvar u ekonomiji. Nego kad Sanader vrišti s rive da ne da generale, ljudi glasaju za njega, a onda on te iste generale prvim avionom pošalje u Haag. Sumnjam da bi se SDP usudio to napraviti. Bojim se da se ne ponovi takav scenario...
Prijavi Administratoru
#25 "Desno" i "lijevo" pod navodnikeBoljunac 2010-01-05 10:30
Citat skole pl:
Sa svime što ste naveli se apsolutno slažem, no muči me da se ne radi o zamci. Jer od račanove vlade "desni" (u navodnicima, jer se predstavljaju desnim centrom a provode neoliberalnu politiku) kontinuirano dobivaju bitke, a čini mi se da gubimo rat. A sve više razočaranih, desno orjentiranih birača, sve manje izlazi na izbore. U tome vidim veliku opasnost. I nije samo stvar u ekonomiji. Nego kad Sanader vrišti s rive da ne da generale, ljudi glasaju za njega, a onda on te iste generale prvim avionom pošalje u Haag. Sumnjam da bi se SDP usudio to napraviti. Bojim se da se ne ponovi takav scenario...


U političkom žargonu rabe se izrazi desno i lijevo, desnica i ljevica i pod tim se uglavnom podrazumijeva odnos prema nacionalnosti i vlastitoj državi, ali čim se prijeđe na socijalu, slobodno poduzetništvo, izgradnja državnih institucija, finacije i sl , ta podjela gotovo da nestaje. Lijevo, desno nam nšta ne kazuje. Jer sva ta pitanja moraju rješavati i desna i lijeva opcija.

Ono što je pri tomu bitno to je zaštita nacionalnih interesa na najbolji mogući način u današnje vrijeme. I lijeva i desna opcija morala bi imati kao svoje vrhovno načelo zaštitu nacionalnih interesa, naravno i zaštitu ljudskih prava, demokracije i dr. civilizacijskih vrjednota. Nažalost, ono što je također bitno, moramo ustvrditi da je naša, ponavljam, tzv. politička elita, da su stranačke vrhuške odvojene od naroda i da brinu o svojim parcijalnim interesima, a zanemaruju opće. Neophodno je ozdraviti to bolesno stanje Nacije. I na desnici i na ljevici i na centru ako postoji. Naime, svi se guraju u centar. Zato jer se žele pokazati pomalo desnima i pomalo lijevima i tako pridobiti što više glasova na izborima.
Prijavi Administratoru
#26 Priroda i društvoGuest 2010-01-05 12:05
I Bandić i Josipović su daleko od moga osobnog biračkog ukusa.
Bandić je „misni“samo u usporedbi s Josipovićem i Mesićem.
Josipovića vidim kao mrtvački sanduk za sve ono što je Mesić izvrijeđao.
Na Josipoviću i Mesiću se ne može ne vidjeti da se ne radi samo o nevoljenju hrvatskog naroda te njegove slobode i samostalnosti.
Radije neka pobijedi Bandić iako mislim da će se Hrvati moći hvaliti njime samo ako ga proniže naša Gospa Međugorska.
Prijavi Administratoru
#27 ODG: Predizborna preporuka HKV-aVoC 2010-01-05 14:08
Moju dilemu o sudjelovanju ili nesudjelovanju riješio je jedan komentar od "Juris protecta" koji ne dopušta čak ni raspravu o izborima (a to je ono što sam davno predvidjela na temelju nekih trendova, da se stvara anarhija da bi se uspostavila tiranija). E ako je ovo "zaštita" i to "Juris", onda ćemo s njima imati problema kao za vrijeme SFRJ:

De : JURIS PROTECTA
Envoyé : 4 janvier 2010 18:14
Objet : Predjesdnicki izbori

Postovana gospodo,
Manite se coravog posla. Ako Vam je Josipovic iz ma kojeg razloga neprihvatljiv, ostanite kod kuce u nedjelju. Bandic je obicni oportunist koji se prodaje sto kopci zele. On je utjelovljenje lika Kikasa. On je komunista, socijademokrata , demokrat, katolik. Sve sto glasaci zele cuti. Onaj tko to nije u stanju prepoznati ne treba se ukljucivati u diskusiju.
JURIS PROTECTA
verusblog.voiceofcroatia.net/?p=221&cpage=1#comment-47
Prijavi Administratoru
#28 ODG: Predizborna preporuka HKV-agracena 2010-01-05 15:41
"Postovana gospodo,
Manite se coravog posla. Ako Vam je Josipovic iz ma kojeg razloga neprihvatljiv, ostanite kod kuce u nedjelju. "

Ovo bi bilo prihvatljivo kada većina ne bi izašla na izbore, a pravna država funkcionirala poštujući zakonom propisane regulative . Ispoštovala odluku birača pravedno , odnosno u slučaju nedovoljnog broja odazvanih proglasi izbore nevažećim, i ponovi ih.



Na posljednjim izborima u drugom krugu od jada nisam bila sposobna psihički,a ni fizički pojaviti se na izbornom mjestu .

Mnogi u okruženju s kojima sam imala priliku porazgovarati također su podržali savjet koji ste naveli.

Unatoč malenom broju odazivača, i na temelju vrlo niskog postotka osvojenih glasova ipak, nam se iznova dogodio " antifašist" Mesić.

Dakle, ne izlazak na izbore, je prešutni pristanak , izravno dobrovoljno izražena podrška sa prijedlogom da i poslije "antifašista" Mesića zasjedne na čelo države vjerna kopija u liku Ive Josipovića.

Žalim, ali, ne mogu ovakav prijedlog prihvatiti. Jer,suprotna strana upravo i čini sve što joj je u moći da se iznova odigra isti scenarij ,( polažu nadu i računaju s tim, da će sva državotvorna opcija poradi razočarenja ostati sjediti iznova u kući) a nakon toga su im sva vrata otvorena, i bez obzira na mogući postotno istinski broj osvojenih glasova.

Izaći svakako na izbore, i podržati, unatoč svemu Bandića.

I neka nam Bog bude u pomoći, kad, već nismo u stanju u većini pobrinuti se ne samo ovog trena o sebi, nego o bitnijem pitanju od nas samih i trena današnjeg, odnosno povesti odgovorno računa o budućnosti svih naših budućih naraštaja.

Osobno, mislim, da je kojim slučajem primjerak iz mlađeg naraštaja rodoljubnih Hrvata bio prisutan kao kandidat ( npr. prof.dr.sc. Davor Pavuna)u ovom trenutku, a s obzirom na mentalitet svijesti biračkog tijela, na moju osobnu žalost, mislim da ne bi uspjeo ostvariti pobjedu na izborima.
Prijavi Administratoru
#29 ODG: Predizborna preporuka HKV-aZagi 2010-01-05 15:51
Citat skole pl:
Naime, ako zauzmemo Bandićevu stranu, a on se pokaže isti kao lignja (nije toliko ideološki obojen, al se bojim da je vrlo potkupljiv), kako ćemo u budućnosti mobilizirati onih 56% letargičnih i pasivnih hrvata. Nije li nas slična politika sa Sanaderom dovela do ovoga? Što vi Zagi mislite o tome. Čisto strateško pitanje.


Točno. Kao u šahu treba povući najbolji strateški potez iako se na prvi pogled glas za Bandića može činiti kao žrtva figure.
Ali ponekad se treba napraviti i 'žrtva figure' u ovom slučaju dati glas prebjegu iz SDP-a Milanu Bandiću.
Jer strateški gledano dobiva se čistija pozicija s Milanom Bandićem nego ulaziti u nejasnu i kompliciranu situaciju s Josipovićem.

Dakle, i sam sam bio u nedoumici i želio apstinirati od izbora u drugom krugu, ali poziciono gledano jedini ispravni potez je osujetiti Josipovića i dati glas Bandiću.

Pozicija i rasplet igre s Bandićem je ipak komformnija i daje više šanse za konačan uspjeh.
Prijavi Administratoru
#30 ODG: Predizborna preporuka HKV-aZagi 2010-01-05 15:53
Citat gracena:

Milan Bandić će pobijediti u drugom krugu. Osobno mi ova činjenica ne pričinja radost, ali,kad već ne može biti po mome (za.g.Cetinu- Iako sam tvrđe glave od g. Zagija ), u situaciji biti ili ne biti, ne pada mi na um zanemariti poantu izreke:

"Samo budala nikada ne mijenja mišljenje"

Dapače, preporučam neodlučnima da se predomisle, odazovu osobno i glasom podrže Milana Bandića.


Evo, slažem se s Vama. Treba uvijek poslušati sve argumente.
Prijavi Administratoru
#31 G.Zagigracena 2010-01-07 00:18
"Treba uvijek poslušati sve argumente."

Slažem se.No, radije bih voljela da hrvatski narod poradi , i što hitnije na prosvjetljenju vlastita uma. Kako ne bismo bili u prilici uvijek i iznova prepirati se međusobno je li razumnije prikloniti se većem ili manjem zlu.

Da je kojom srećom narod osvješten , ne bismo bili prisiljeni dvojiti komu glas povjeriti. Već u prvom krugu rješilo bi se kako Bog zapovijeda i na opće zadovoljstvo svih onih koji žele i djeluju isključivo za dobrobit Domovine, Ne kao dosada , isključivo i pod svaku cijenu održanja na vlasti stranke pojedinačne, i u korist osobnu pojedinca unutar stranke.

Nijedna stranka, a ni pojedinac nema si za pravo svojatati Domovinu kao da je strančino, njegovo/njezina vlastita imovina . S kojom može činiti što god im padne na um . Pojedini bez trunka grižnje savjseti čine tobože sve u ime dobrobiti naroda, a zapravo protiv želja i htijenja većine onih koji su im poklonili glasom povjerenje.

Sve je dobro dok narod dobrovoljno potpisuje bianko ček. No, kada "ček " prispije na naplatu,a pokrića nema ?

Tko je dužan u tom slučaju odgovarati i zakonski za svjesno počinjene grijehe ?

Tresla se brda , rodio se miš.

Od osamostaljenja RH nitko do sada od vlastodržaca koji su počinili zlonamjerne čine zlorabeči povjerenje vlastitog naroda , a na štetu sviju nas , nije osim pojedinačnih slučajeva podnošenja moralne ostavke i krivično odgovarao za svo zlo što ga je svjesno počinio ili će ga tek počiniti.
Prijavi Administratoru
#32 JA SA DVA RAZREDA SREDNJE ŠKOLE,IZAZIVAM BILO KOGA OD VAS U OVOM UDRUŽENJU DA RASPRAVLJAMO O POLITICI,PRAVDI I DOMOVINI-AKO JE NEKO HRABAR ZA DIJALOG,KOI BI BIO SNIMLJEN,NEK SE JAVI-HVALA-spartak 2010-04-05 23:47
JA NEMOGU VJEROVATI DA LJUDI SA TAKO VISOKOM NAOBRAZBOM TAKO MOGU BITI OGRANIČENI,NEOB JEKTIVNI,JALNI, ČAK I AROGANTNI A NEMAJU UOPĆE IDEJNI PROJEKT ZA RAZVOJ DRUŠTVA I GLOBALNU SVJETSKU POLITIKU. JA SE UŽASAVAM OVIH UTOPIJSKIH KONCEPCIJA KOJE STAGNIRAJU NA JEDNOM MJESTU I NIKAKO DA PROGLEDAJU I VIĐENIM ISKUSTVOM DA STVORE NOVI ZDRAVIJI SUSTAV
Prijavi Administratoru
#33 JA SA DVA RAZREDA SREDNJE ŠKOLE,IZAZIVAM BILO KOGA OD VAS U OVOM UDRUŽENJU DA RASPRAVLJAMO O POLITICI,PRAVDI I DOMOVINI-AKO JE NEKO HRABAR ZA DIJALOG,KOI BI BIO SNIMLJEN,NEK SE JAVI-HVALA-spartak 2010-04-05 23:51
JA NEMOGU VJEROVATI DA LJUDI SA TAKO VISOKOM NAOBRAZBOM TAKO MOGU BITI OGRANIČENI,NEOB JEKTIVNI,JALNI, ČAK I AROGANTNI A NEMAJU UOPĆE IDEJNI PROJEKT ZA RAZVOJ DRUŠTVA I GLOBALNU SVJETSKU POLITIKU. JA SE UŽASAVAM OVIH UTOPIJSKIH KONCEPCIJA KOJE STAGNIRAJU NA JEDNOM MJESTU I NIKAKO DA PROGLEDAJU I VIĐENIM ISKUSTVOM DA STVORE NOVI ZDRAVIJI SUSTAV
Prijavi Administratoru
#34 LJUDI SA TAKO VISOKOM NAOBRAZBOMGuest 2010-04-06 00:15
Sparta i Spartacus su se vec snimili !
I sliku moskve san vidijo. Gol.
Prijavi Administratoru
#35 MOSKVA JE TAMO GDJE VI KAŽETE :)JA ŽIVIM OVDE GDJE VLADA KOSA NOSTRA ;)spartak 2010-04-06 00:38
Citat Cherub:
Sparta i Spartacus su se vec snimili !
I sliku moskve san vidijo. Gol.

NEZNAM KAKVE VEZE IMA MOSKVA , JA I SPARTAK ??? U TOME JE BIT,DA SAMO VI RAZUMIJETE O ČEMU GOVORITE ALI OČITO VAM JE DOSADNO PA SE ZABAVLJATE-I TO JE OK-
Politika ove zemlje,nema nade ni spasenja,sve ostaju poste želje,nesretna je od rođenja.
Hrvatska je uvjek bila,za svakoga rjeka sreće,ali došla viša sila,rjeka više teći neće.
Neka nova moćna svita,na hrvatski sjeda tron,sve iz škole druga tita,a i žive kao on
Kapital iz svjetskih loža,bacio nas je na pod,s pomoć naših velmoža, u haraču živi narod
U sivilu i sramoti,nemoćni razjedinjeni,ne stali su patrioti, besćutno obespravljeni.
Nekrivite više maršala tita,pavelića ni hitlera,opet smo sluge tuđih apetita,i masa sirotih proletera
Prijavi Administratoru
#36 Po treći put?Guest 2010-04-06 06:32
Jedan te isti "sofist" iz V. se javlja po treći put, s trećim imenom (s ne završenom srednjom školom, uz partijsku, sindikalnu i vozačku).
Eto, s neba pa u rebra!
Prijavi Administratoru
#37 PA VI NEPOSJEDUJETE INTELEKTUALNI STATUS DA SE SUPROSTAVLJATE ARGUMENTIMA A VI ŠTO IMATE FAKULTET ODMA MISLITE DA STE INTELEKTUALCI I IBER ALES U SVEMUspartak 2010-04-06 10:23
KAD STE TAKO DALEKOVIDNI DA SAM DOŠO IZ BRITANIJE-ONDA STE ME MORALI VIDJETI I U BUNKERU NA JUŽNOM VOIŠTU I U ORAŠJU,MOGLI STE ME VIDJETI I U ZAGREBU SA VLADOM GOTOVCEM DA PIJEM KAVU A SASVIM SLUČAJNO SAM SAM DJELIO RADNO I STANARSKO MJESTO U ZATVORU.HEEE, "GOSPODINE" MOJ.MOGLI STE VIDJETI I RANJEN KAD SAM BIO ALI STE BILI NA SIGURNOM I U TOPLOM I SAD MI DRŽITE PRODIKE A MENI ISKLJUČE GRIJANJE JER NEMAM RATU ZA PLATITI. JA JUGOSLAVIJU POMINJEM U KONTEXTU KAKO SU NJEGOVI PARTIZANI IMALI ZA REŽIJE A VI STE NAS BACILI NA MARGINU I LIJEČILI SVOJE KOMPLEXE REVANŠIZMA.MI SMO HRVATSKU OBRANILI A NE VI,VI STE POKLONILI MORE SLOVENCIMA,DIO KOPNA A I DIO MORA U BOKI KOTORSKOJ JE U PITANJU A SAMNOM SE PREPUCAVATE-PA SJEDNITE SAMNOM ZA STOL NA JAVNOJ TV ILI OVAKO NEOBAVEZNO.
KAJ SMO IMELI NISMO ŽELJELI , I SAD KAD SU NAM ZELI, NEZNAMO KAJ BI ŠTELI,GDO NAM JE KRIF KAJ SMO BEDASTI,MI SME RATOVALI, A ONI VUČILI KRASTI.SAME BUM PORUČIL SIMA, BUDE GORŠE NEK JE BANOVINA.I GDO GOD BU VU BANSKIM DVORIMA,PODAT ĆE NAS STRANJSKIM TUTORIMA.A KAD NAM SE BUJU ZELI , ZIŠLI BUMO U SVET BELI,KOI U SVET NEĆE ŠTETI, TU PRI DOMA BUJU KMETI.NA SVOM BUMO VEČNO SIROMAKI,POKORN E SLUGE I BEDAKI.
Prijavi Administratoru
#38 A i tu vozačku...Jarda 2010-04-06 10:42
...je dobio zbog partijske knjižice.Taj, sigurno,kada čita ide prstom po redovima i miče usnama slovkajući.
Ali,svatko ima pravo reći i napisati svoje mišljenje,samo što je uzaludno polemizirati sa takovim tipovima.Jusufe ,ne tračite vrijeme uzalud.
Mene zaista brine ova " naša " sj.koreja zap.balkana.
Zar je moguće, da sve te političke institucije i novinarska udruženja EU-a, toleriraju takav odnos ,u krajnjoj liniji,Hrvatske države i HND-a prema pravovremenoj i potpunoj informaciji, koju su dužni prenijeti,a koja se odnosi na konkretne osude totalitarnih režima,ponajviš e komunističkog ?
Zar Europi nisu dovoljne sve one silne jame i stratišta nedužnih civila, koji su u njima zaglavili,one nebrojne žrtve političkog i policijskog progona jugoslovenskih vlasti ?
Kako se misli razložno i obečavajuće "priključiti " jedna država EU,ako povijesni prijepori i nepravde nisu razjašnjene do krajnjih konzekvenci ?
Danas se javljali naivni ljudi u " kontakt emisiju " HR-a na temu "Ulaganja u energetiku Hrvatske " ,pa su čovjeka sa kritičnim pogledom na neka mišljenja, isključili u pola riječi,ne rečenice.Što bi tek bilo da se govorilo o osudi EU-a totalitarnog komunističkog režima / u Jugoslaviji i Hrvatskoj ?/
Toliko o demokratičnosti tzv.hrvatskih medija
Prijavi Administratoru
#39 HALO GOSPODINE !!! JESTE VI BOLESNI ILI SE PRAVITE ?? ILI MENE PRAVITE BUDALOM I LAŽOVOM ??spartak 2010-04-06 11:26
NISAM JA JUSUF-AKO VAS MOJE PRAVO IME ZANIMA,JA SAM MILAN-RANJEN U OVOM RATU U OBRANI DOMOVINE-GDJE STE VI SJEDILI??TOTALI TARNI REŽIM JE CJELA EVROPA ČIM SE PRIDRUŽILA NATOU DA BOMBARDUJE IRAK I TD. A TU VEĆ I MI SPADAMO. MI SMO SE UKLJUČILI U AMERIČKE IDEJE NAPADATI DRUGU ZEMLJU.NEMOŽETE REĆI DA SU VEĆI ZLOČINI POČINJENI U TITOVOJ JUGOSLAVIJI NEGO U HITLEROVOJ NJEMAČKOJ ,PA NIKOM NEPADA NA PAMET DA O TOME PRIČA,ILI U NDH,ONDA NAJGORI USTAŠKI ZLOČIN NAD SVOIM BOJOVNICIMA KAD SU DEZERTIRALI A USTAŠE NEINFORMIRANE OSTAVILI PO KOJEKUDA DA RATUJU-CRKVA JE POČINILA ZLOČIN ZA VRJEME INKVIZICIJE-STA VITE SVE NA SOL !! A I BOLI ME UVO ZA SVE TO-VI STE DRŽALI SVJEĆU I ŠUTILI DOK SU OVI KRALI MOJU DOMOVINU I JOŠ TO ČINE A JA SAM BIO U BUNKERU.RECITE MI KOJE STE VI DJELO DOBRO NAPRAVILI ZA HRVATSKU I HRVATSKI NAROD OSIM ŠTO PIŠETE U VJETAR.JESTE LI NAPRAVILI NEKU JAKU STRANKU ILI ORGANIZACIJU ?,JESTE LI NAPRAVILI KOJU TVORNICU ? JEL ZNATE IŠTA BOLJE OD MENE OSIM NEVAŽNIH PODATAKA KOJE NIKOM NA SVJETU NISU VAŽNE OSIM VAMA,KAO ŠTO STE I SAMI REKLI.JA SE NEMOGU NAČUDITI SILNIM FAKULTETIMA,AKA DEMICIMA,DOKTOR IMA A DRŽAVA U GOVNIMA-TOM ZLOČINU SE NEMOGU NAČUDITI,DA MI RATUJEMO A RATNO PROFITERSTVO CVJETA,BOGATE SE HRVATINE A DJECA GINU-TO JE ZLOČIN KOI PRVO TREBATE OSUDITI A ONDA DRUGE ZLOČINE-POMETIT E ISPRED SVOG DVORIŠTA
Prijavi Administratoru
#40 KLEČITE NA KOLJENIMA I MOLITE EVROPU DA PROMJENI POVJEST I DA NAPIŠU DA SU U HRVATSKOJ VLADALI ZLOČINI OD 41. DO 90.GOD.IDE LI VAM BAR???spartak 2010-04-10 23:41
Citat Jarda:
...je dobio zbog partijske knjižice.Taj, sigurno,kada čita ide prstom po redovima i miče usnama slovkajući.
Ali,svatko ima pravo reći i napisati svoje mišljenje,samo što je uzaludno polemizirati sa takovim tipovima.Jusufe ,ne tračite vrijeme uzalud.
Mene zaista brine ova " naša " sj.koreja zap.balkana.
Zar je moguće, da sve te političke institucije i novinarska udruženja EU-a, toleriraju takav odnos ,u krajnjoj liniji,Hrvatske države i HND-a prema pravovremenoj i potpunoj informaciji, koju su dužni prenijeti,a koja se odnosi na konkretne osude totalitarnih režima,ponajviše komunističkog ?
Zar Europi nisu dovoljne sve one silne jame i stratišta nedužnih civila, koji su u njima zaglavili,one nebrojne žrtve političkog i policijskog progona jugoslovenskih vlasti ?
Kako se misli razložno i obečavajuće "priključiti " jedna država EU,ako povijesni prijepori i nepravde nisu razjašnjene do krajnjih konzekvenci ?
Danas se javljali naivni ljudi u " kontakt emisiju " HR-a na temu "Ulaganja u energetiku Hrvatske " ,pa su čovjeka sa kritičnim pogledom na neka mišljenja, isključili u pola riječi,ne rečenice.Što bi tek bilo da se govorilo o osudi EU-a totalitarnog komunističkog režima / u Jugoslaviji i Hrvatskoj ?/
Toliko o demokratičnosti tzv.hrvatskih medija

Niko u evropi i svjetu nepljuje po svojoj povjesti osim mi na balkanu-nikada amerikanci neće reći da su počinili zločin bacivši atomsku bombu niti je na izborima korišten taj prljavi termin koi mi imamo,nikada njemačka ili talijanska stranka neće reči da je neka strana bila priklonjena nekim negativnostima ili da njihovo izborno nadmetanje asocira na komunizam i zločine-to je samo na balkanu-ali vi ste uporni i nećete da shvatite da vi nemožete dobiti ni 20 % glasova u hrvatskoj da vas priznaju kao ozbiljnu stranku a kamo li da vas prizna evropa-vi samo usporavate hr. u ulasku u evropu-vi ste ko mala djeca koja nisu dobili čokoladu kad su tražili i kad su dobili nakon gro godina hoće da svjet osudi onog što im nije dao kolač i nikako se nemogu stim pomiriti-dok ste se borili u osuđivanju onog što vam nije dao kolač niste ni vidjeli da vam je torta pred nosom.tj. hrvatska domovina.i da su lopovi izvršili desant i okupirali vlast.Sad imate opet isti problem jer nemožete pisati povjest,opet vam nedaju kolač.Dakle dok ste vi pisali nepotrebne knjige i tražili istomišljenike, oni su klimali glavom i uvlačili se u osvajanje hrvatskog tržišta i praznili državnu imovinu i blagajnu i sad nemamo nijednu svoju banku,skoro ni jednu svoju važnu firmu a fali nam i malo teritorija,soba dvije strane mora a i djela kopna.Vi i dalje nevidite šta vam se sa tortom događa i uporno pilite o onom kolaču od prije 40 i 50 godina. Sad je meni kristalno jasno da se neće za 100 godina roditi vlado gotovac i da će još dugo periferija biti naš centar života
Prijavi Administratoru
#41 đače nedoučeGuest 2010-04-10 23:59
oj, kukavni spartače,
nedoučeni đače,
kumrovečke škole,
baš nemaš sreće,
gladan si, žene te ne vole,
a MI trpamo lovu u vreće
i za tvoje nas trice ''zabole'' ...
a glede gotovca,
dobar ti je jer je mrtav,
da je živ bio bi ti kriv,
jer si crvena ovca,
i vrati se nedouče svome poslu,
a ja se ispričavam oslu
što te usporedih s njime,
ne zaslužuješ ti to časno ime ...
Prijavi Administratoru
#42 KUD NA STJENU KAD SI ŠODER :))))spartak 2010-04-11 00:55
Citat ge-ge:
oj, kukavni spartače,
nedoučeni đače,
kumrovečke škole,
baš nemaš sreće,
gladan si, žene te ne vole,
a MI trpamo lovu u vreće
i za tvoje nas trice ''zabole'' ...
a glede gotovca,
dobar ti je jer je mrtav,
da je živ bio bi ti kriv,
jer si crvena ovca,
i vrati se nedouče svome poslu,
a ja se ispričavam oslu
što te usporedih s njime,
ne zaslužuješ ti to časno ime ...

Mislio sam da ovde ima bar dva sugovornika-mož da neki i ima ali neće da se sa takvim poistovjećuju.z a tvoju informaciju ja sam vojni umirovljenik i ubrao sam sve što se može i u onom režimu i u ovom,što se vlade gotovca tiče vi ste ga dali istući a ne ja i časnika hr. vojske koi ga je pretukao nagradili ste. a vidim da ovde neki pljuju i po proljećarima pa vam želim nastavak sukoba.vladu gotovca sam prvi put upoznao u lepoglavi i zajedno smo radili i na istom odjelu bili,samo sam ja bio umješan u onu aferu srebrnih poluga a on u politiku ali jedan članak zak. nam je bio isti .anti dr. el.a tako je imao i pozderac za agro komerc kad je završio u reštu.tako da se ti nemoj brinuti za mene-ja kad govorim o gladi-mislim na moih nekoliko susjeda i nekim njihovim pravima a smijem se kladiti da imam više imovine od tebe,pa čak i izvan hr.
Ja sam bio vrjedan član partije,samo mi nisu dali knjižice,ušo sam u sve hijerarhije,to je nešto poput krtice.nisam nikad imao ideala,ali sam ideje imao divne,koristeči entuzijazam budala,profitir ale su moje vrline.brzo je izrasla kuća i garaža,uvjek prolazio čobraza čista,bez radnog iskustva i bez staža,u mirovinu me posla vihor boišta.
a vaši stihovi što mi pišete,nisu zavrjedili ni hladnu vodu,možete snjima dupe da brišete,ja sam vam ipak dao slobodu
Prijavi Administratoru
#43 šup kartaGuest 2010-04-11 01:23
Spartače, što je? ja te malo piknuo, a ti puko skroz! šteta, baš te je bilo zgodno šamarati. nego, što na Iblerovu nisu našli nikog pametnijeg da provocira? joj, da sam ja meštar od ovog portala zabrinuo bih se kako me protivnička strana malo cijeni. Idi svojim putom, Spartače (he-he, kako jadan nick!), i da, jesi gladan si, to je ona vrsta gladi za koju nema pomoći ... I, čovjče, dva si sata visio na portalu da bi smislio ovako jadan odgovor!?
Prijavi Administratoru
#44 JA NEHODAM PO SKUPOVIMA JER SAM ULIČNE BORBE DAVNO NAPUSTIOspartak 2010-04-11 01:37
Citat ge-ge:
Spartače, što je? ja te malo piknuo, a ti puko skroz! šteta, baš te je bilo zgodno šamarati. nego, što na Iblerovu nisu našli nikog pametnijeg da provocira? joj, da sam ja meštar od ovog portala zabrinuo bih se kako me protivnička strana malo cijeni. Idi svojim putom, Spartače (he-he, kako jadan nick!), i da, jesi gladan si, to je ona vrsta gladi za koju nema pomoći ... I, čovjče, dva si sata visio na portalu da bi smislio ovako jadan odgovor!?

Sad ste vi na redu da idete na ulicu,ti se primio kompjutera ko mamine sise a kad sam ja kupio kompjuter ti si još imao zbrajalicu,kad sam imao 89. mob u autu,ti nisi imo ni auto :):)a najgore je kad neki um veliki nemože da pobjedi lopova i nikako da shvati da su lopovi uvjek u prednosti-19 života imaju i u svim sistemima plivaju
Prijavi Administratoru
#45 poezijaVoC 2010-04-11 02:03
Sta se ge-ge pera lacas
Kada pisme neznas pisat
A ovaj amo-on mobitela i partije
Sto ne zna ni nos brisat
Prvacici iz prvog osnovne
Jocinih nato snaga
Na kulturnom portalu hakavea
Dosli trazit vraga
Jos im Bandi fali
Za kredibilitet
Iblerov je trg
Svima prioritet
Spartak i ge-ge
Igraju se k'o iz mesiceva vica
Na casnom portalu
Duda varalica
Prijavi Administratoru
#46 uh koi učen čovjek-mora da je nobelovac-hahaa hspartak 2010-04-11 02:31
Citat VoC:
Sta se ge-ge pera lacas
Kada pisme neznas pisat
A ovaj amo-on mobitela i partije
Sto ne zna ni nos brisat
Prvacici iz prvog osnovne
Jocinih nato snaga
Na kulturnom portalu hakavea
Dosli trazit vraga
Jos im Bandi fali
Za kredibilitet
Iblerov je trg
Svima prioritet
Spartak i ge-ge
Igraju se k'o iz mesiceva vica
Na casnom portalu
Duda varalica

ti mene ovde snekim sprijatelji a ja kolko vidim ovde niko nemože sastaviti dva ista pera a ova stranica kulture mi je zanimljivija od od crtanih filmova
Prijavi Administratoru
#47 sala malaVoC 2010-04-11 02:47
bila je to "sala-mala" jer mislim da je ge-ge vec pisao u ova doba :-)
a ni vasa ispovijest o lopovluku, spartak, nije bez smisla za humor.
ne mogu govoriti u ime ovog portala ali mislim da ga ne bi trebalo procjenjivati po komentarima koji su u rasponu od najbanalnijih i besciljnih do najozbiljnijih i cak odlicnih (5+).
sto se tice spajanja "istih pera", ne mislim da je to posao kulture (mozda jednoumlja).
ako ste mislili na dogovor medju strankama i ljudima od politickog znacenja, vjerujem da dogovora ima i previse -- ali s vladajucima ili njihovim programima nacionalne prijevare i izdaje.
sad to vise nikome ne ide u prilog, pa se mozda nesto promijeni na bolje.
Prijavi Administratoru
#48 još ćeš mi postati drag gost ??:)spartak 2010-04-11 03:06
Citat VoC:
bila je to "sala-mala" jer mislim da je ge-ge vec pisao u ova doba :-)
a ni vasa ispovijest o lopovluku, spartak, nije bez smisla za humor.
ne mogu govoriti u ime ovog portala ali mislim da ga ne bi trebalo procjenjivati po komentarima koji su u rasponu od najbanalnijih i besciljnih do najozbiljnijih i cak odlicnih (5+).
sto se tice spajanja "istih pera", ne mislim da je to posao kulture (mozda jednoumlja).
ako ste mislili na dogovor medju strankama i ljudima od politickog znacenja, vjerujem da dogovora ima i previse -- ali s vladajucima ili njihovim programima nacionalne prijevare i izdaje.
sad to vise nikome ne ide u prilog, pa se mozda nesto promijeni na bolje.

pa u principu i ja sam pokušavao nešto tako reći ,da nije vrjeme za neka prepucavanja i bavljenja temama koje ugrožavaju zajedništvo čestitih ideja.svi smo mi za sebe pametni ali zajednici i budućim naraštaima nemamo puno za ostaviti osim dugova,i dok su jedni u kulturi i načinu planiranja razjedinjeni kao i udruge što su usitnjene,mešet ari po crnim kronikama razaraju napredak hrvatske. moja malenkost samo odgovara onom vrstom poruke koju i zaprimi i samo pomislim ,pa to meni nije sila a u tome nisam jedini.dakle samo se vrtimo u krug
Prijavi Administratoru
#49 nestaoVoC 2010-04-11 03:42
Krasan nik spartak ima.
A ge-ge, pjesnik, ispao iz kruga... da je živ bio bi kriv.
Prijavi Administratoru
#50 SPARTAK JE INAČE KRASAN :):)))spartak 2010-04-11 10:15
HVALA NA KOMPLIMENTU PA MAKAR BIO IRONIČAN :)
Prijavi Administratoru
#51 spartakVoC 2010-04-11 17:04
nije "ironija" - meni su moji poznavatelji uvijek govorili da sam "spartanski" zivjela cijeli zivot... i to nisam smatrala ironijom nego komplimentom (sada se malo zabavljam, dok nam traje strajk.... mislim da danas prestaje, daleko od spartanskih obicaja :-) )
nitko vam jos nije dao plus, pa sam ja :-)
Prijavi Administratoru
#52 PA SAD MI JE JASNOspartak 2010-04-11 17:27
Citat VoC:
nije "ironija" - meni su moji poznavatelji uvijek govorili da sam "spartanski" zivjela cijeli zivot... i to nisam smatrala ironijom nego komplimentom (sada se malo zabavljam, dok nam traje strajk.... mislim da danas prestaje, daleko od spartanskih obicaja :-) )
nitko vam jos nije dao plus, pa sam ja :-)


JA SAM PRIMJETIO DA SU ŽENE SRČANIJE I DALEKO TAKTIČNIJE U DIPLOMACIJI,PA REKAO BI I EFIKASNIJE,ALI NE I JEDNAKO PLAĆENE ILI NAGRAĐENE. nemreš ti protiv onog-ko sam šta sam,jesam a sve ukupno truba.jedino me zanima jel ti zastupaš radnički sindikat(prosvj ede) ili ovaj državni
Prijavi Administratoru
#53 zagonetkaGuest 2010-04-12 01:59
našli se VOc i spartak
u nje dug, a u njega kratak
(jezik)
Prijavi Administratoru
#54 ge-ge ge-geVoC 2010-04-12 02:24
Lazni pjesnik, ge-ge, lopov stari
Doso opet srecu da nam kvari
tko ga ne zna skupo bi ga platil
ja se ne bu s njime zaratil
nista licno, bez brige nek pise
u stihu ili prozi ali nek malo dise
kad napise hiljadu rijeci
triba neku i pametnu reci
bolje mu je da muci ge-ge
u njemu pjesnik cuci ge-ge
da malo vise dubi na glavi
rodio bi se ge-ge pjesnik pravi
Prijavi Administratoru
#55 odgovorVoC 2010-04-12 02:35
spartak, ja ne zastupam nijedan, samo uzivam dok traje :-)
ps. nazalost, ali sto mogu kad je ovaj portal tako zabavan, kako ste i sami primijetili :-)
Prijavi Administratoru
#56 ?VoC 2010-04-12 05:33
ge-ge osta kratko
ha-ka-ve se smije slatko
mozda duboko u dusi
ge-ge i zna pjesmu urjecit
kamoli se srusi
zao mi je tol'ki talent sprijecit :-)
Prijavi Administratoru
#57 SA NJOM JEDNOM BI KULTURA NAPREDOVALA BOLJE NEGO S TAKVIH DESET !spartak 2010-04-12 11:56
Jezik mi jest kratak ali vrlo aktivan i učinkovit,ali imam nešto što nije kratko,tako da ti toj idili moš samo zavidid. Pjesme neću više da pišem jer neću da te ja opismenjujem besplatno :) to koštaa ?
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 35 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal