Potpora HKV-a prosvjedu pripadnika specijalnih postrojba

hkvHrvatsko kulturno vijeće daje punu potporu smislu prosvjeda pripadnika specijalnih postrojba iz Domovinskoga rata. Odvažni ljudi koji su branili hrvatski narod u vrijeme srpske i crnogorske agresije na Hrvatsku, s pravom se protive novom valu progona hrvatskih branitelja. Ukazuju još jednom, ovaj put u povodu uhićenja Željka Sačića i skupine hrvatskih specijalaca, da se hrvatskim pravosuđem politički manipulira na isti način kao i haaškim sudištem, te da se slučajevi vade iz pretinca kada to odgovara vlastima u Hrvatskoj i njihovim stranim gospodarima. Svi oni koji od 2000. godine do danas rade na kriminalizaciji Domovinskoga rata naći će se – ako izbjegnu koji drugi sud – pred sudom povijesti, prezreni od potomaka koji ne će moći shvatiti da su u domaćim i međunarodnim tamnicama završili najzaslužniji za pobjedu nad agresorom i opstanak Hrvatske.

Ukoliko postoje sumnje za zločin počinjen u ratu, državno odvjetništvo i policija trebaju postupati na način koji ne iritira javnost i ne ostavlja dojam da se prema braniteljima postupa kao prema neprijateljima, dok se s neprijateljima u ratu i mnogim ratnim zločincima u neprijateljskim redovima postupa krajnje velikodušno i neodgovorno.

Branitelji koji su na blagdan sv. Stjepana klečali ispred zagrebačke Katedrale, tim su činom pokazali novu odvažnost i odgovornost prema stabilnosti domovine. Klečeći, bili su uspravniji od sramotne hrvatske političke «elite» jer su klečali pred hramom Gospodnjim u vrijeme božićnih blagdana, a ne - kao oni koji im oduzimaju slobodu – pred strancima koji rade o glavi hrvatskoj državi.

 

Za Hrvatsko kulturno vijeće
predsjednik Hrvoje Hitrec

 

 

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Kao babe!Guest 2009-12-29 00:21
Hrvoje, Hrvoje, ratnici ne kleče i ne vrte krunicu kao benave babe u seoskim crkvama.
Ratnici se bore.
Osim toga, rekoše u prosvjedu "ratnici" da oni nisu "protiv Hrvatske vlade" (koja ih hapsi, šalje u Haag ili Lepoglavu, u smrt i drogu, alkohol i smoubojstva), nego protiv koga su? Protiv ličkih međeda ili meteorologa?

I što vam znači to: "Ukoliko postoje sumnje za zločin počinjen u ratu, državno odvjetništvo i policija trebaju postupati na način koji ne iritira javnost i ne ostavlja dojam da se prema braniteljima postupa kao prema neprijateljima, dok se s neprijateljima u ratu i mnogim ratnim zločincima u neprijateljskim redovima postupa krajnje velikodušno i neodgovorno."
I kako neko klečeći može biti "uspravniji" (Klečeći, bili su uspravniji...). Klečanje je poniznost, predaja, poraz...

Pa ovo je poraz, i ove koje hapse i sude, jesu neprijatelji, ali Srbiji, i Jaci, i Ivi, i mnogima.

"Doistrage naše ili vaše" poručio je davno srbin Stojanović.
Prijavi Administratoru
#2 Bog i Hrvati!Guest 2009-12-29 11:21
Poštovani g. Jusuf! Nikako se ne slažem sa vašom izjavom da je klečanje=ponizn ost=poraz. Klečanje pred neprijateljem da, ali klečanje pred Gospodinom i poniznost odlike su pravih vitezova. Znam da zvuči pomalčo idealizirano, ali naš se narod održao na ovim prostorima najviše zbog svoje vjere i uz Božju pomoć. Po nicku je moguće da ste muslimanske vjeroispovjesti , pa Vas molim da ovo ne shvatite kao provokaciju. Svaka vjera je bolja od bezboštva, a Alah, Jahve, Otac, Sin i Duh Sveti su za mene sve jedan Bog. Upravo je poniznost ono što fali našim vlastodršcima da nas povedu prema boljoj budućnosti. Kada im ne bi manjkalo poniznosti pred svojim narodom i pred Gospodinom, ne bi gledali samo vlastitu korist, nego prije svega, da njihovo djelovanje bude milo Bogu, a na korist svom narodu. Klečanje pred Bogom nas sigurno neće gurnuti u nikakav poraz i nemojte to miješati sa klečanjem pred ljudima, jer ovi vitezovi su već dokazali da pred ljudima ne kleče. To im nitko ne može reći. Zaboga, pa to su perjanice naše pobjedničke vojske! Slažem se s Vama jedino oko izjave g. Klemma koji je rekao da to nisu prosvjedi protiv vlade, ali morate imati u vidu tko je to rekao (gospodin je debelo i već jako dugo na državnoj sisi i od njega to čuti za svaku je osudu, ali nije neshvatljivo). To je njegova izjava izvučena iz konteksta od naših "dragih" medija. Svako dobro Vam želim!
Prijavi Administratoru
#3 Potpora HKV-aGuest 2009-12-29 11:39
Ju75i3ysufe, sve što ste napisali je točno. Ovaj proglas potpore HKV-a specijalcima prije sliči na pismo naše Vlade nego na podršku HKV-a. To je čista demagogija kojom se zapravo daje za pravo postupku Vlade prema specijalcima ! Tako je i naš HKV-a tako daleko došao da odobrava ovakove postupke naših progonitelja ?

O tom klečanji čuo sam negdje koncem 1991., kada je Hrvatska krvarila, propovjed jednoga svećenika, bolje reći "popa", kako podučava nas prisutne na misi, da je klečanje i pognuta glava znak naše nadmoći prema neprijatelju kao što je puno i pognuto klasje prema uspravnom i praznom kukolju!? Otad mu više nisam došao na misu slušati takove nebuloze.

Zamislimo što bi od nas bilo da su se tada naši dragovoljci, policajci i specijalci ponašali taktikom klečanja i punog pognutog klasja ?
Prijavi Administratoru
#4 IspravakGuest 2009-12-29 11:41
Mjesto Ju75y treba stajati: Jusufe.
Prijavi Administratoru
#5 ZAR JE MOGUĆE DA NISU PREPOZNATI?tonča 2009-12-30 12:52
Naši specijalci, da su klečanjem pred zagrebačkom prvostolnicom sebe "ponizili"?
Ne, nisu! Pokazali su pravo lice,ono, koje je hrvatski vojnik imao za vrijeme Domovinskog rata, s krunicom, tražio i molio, i na kraju dobio pomoć od onoga, kome se zavjetovao, od Svevišnjeg Boga! Pokazao je, da je hrvatski puk taj, koji je uz pomoć Boga i hrvatske sloge dobio svoju samostojnost i neovisnost. Izgleda, da nekima, i to onoj manjini, koja se trsi da bude podla, još nije jasno, da su previše otišli u svojem kukurikanju, i da bi trebalo makar od dva loša promaknuti glasanjem onoga, koji je bolji po svom svjetonazoru, ato je ipak Bandić!
Prijavi Administratoru
#6 ??Guest 2009-12-30 14:21
"za vrijeme Domovinskog rata, s krunicom, tražio i molio, i na kraju dobio pomoć od onoga, kome se zavjetovao, od Svevišnjeg Boga!"

Tonča, vi se zacelo šalite? A zašto onda povika na ratnog zločinca B. Lončara zbog zapreke uvoza oružja Hrvatskoj, i čemu oružje? Trebalo je, znači, gore na Kaptolu, u kuhinji Franje Kuharića, praviti krunice, klecala, liti svijeće, slike majke Božje... i gotovo! Četnika, terorista, komunista više nema?
Nemam riječi, ili se vi ipak rugate... od klecajućih ratnika.
Prijavi Administratoru
#7 G. JusufGuest 2009-12-30 15:13
Ja Vas razumijem, kao i ono na što ciljate, ali zaboravili ste jednu bitnu činjenicu. 90. godine nismo bili naoružani, a imali smo dragovoljaca više nego pušaka. Možda više nego metaka. Osobno sam bio na barikadi u Čepinu, gdje je djeda sa par sumještana čuvao stražu sa jednom lovačkom puškom, tri bombe napravljene od čavala i eksploziva i svaki sa krunicom oko vrata. Da smo tada čekali da svatko dobije pušku u ruku, da svatko pripadne u određenu brigadu, bojnu i satniju, teško da bi smo to dočekali. Naravno da nam je trebalo oružje. Ono što je moja teza, a vidim i od g. Tonča je da mi nismo pobjedili jugo armadu oružjem, jer nesrazmjer je bio kao pogoditi sedmicu na lotu, nego vjerom, srcem, hrabrošću i uz Božju pomoć. A što bi vi htjeli? Da specijalci povedu građanski rat? Pa da se nas 3,6 milijuna međusobno poubija? Nije mi neshvatljivo da je i to u nečijem interesu, ali ne u interesu Hrvata.
Prijavi Administratoru
#8 Koje gluposti...Zagi 2009-12-30 17:54
Da, najviši oblik borbe protiv srbo-jugofilske nemani je klečanje i zazivanje dragog Boga.

I k tome postite svaki dan, pišite demarše, objavljujte deklaracije, šaljite poštu Djeda Mrazu...

Pa ćete za 5-6 godina igrati s Vecom Pusić i Josipovićem kozaračko kolo na pol trga republike.

Što ste tražili - to ste dobili.

P.S.

I Amerikanci mole dragog Boga da im Al'Qaida ne sruši opet pokoji Twins.
Eno ih kleče povazdan na trgovima...
Prijavi Administratoru
#9 ČepinGuest 2009-12-30 18:24
"Osobno sam bio na barikadi u Čepinu, gdje je djeda sa par sumještana čuvao stražu sa jednom lovačkom puškom, tri bombe napravljene od čavala i eksploziva i svaki sa krunicom oko vrata...".

Dok ste vi zaustavljali neprijatelja (smije li se reći srbe?), i s "krunicom", za to vrijeme su vam u Osijeku razni Hedli, Pecniki, Bognari, Kramarići, Jadranke i slični radili o glavi - bez krunice. I na kraju, i vama Čepinčanima, sveudilj bez krunice su presudili i osudili da ste ratni zločinci jer ste branili SVOJE. To je da čovjeku pamet stane. O Glavašu i onoj maloj skupini, koja je branila grad i obranila, da ne govorimo. Srbi su dalekometnim topništvom ubili preko tisuću Osječana, Glavaš i društvo spasilo je ostatak grada od masovnog četo-partizansk og pokolja, i osuđeni su kao ratni zločinci. Hrvatska vlast dovlači iz Australije nesretnog Gudelja i sudi ga na 20 godina zatvora jer nije htio podmetnuti Glavašu, sude mukao crncu (afroamerikancu !=) u Alabami, nekada. A prstom nije vaša vrla osječanka, Škare, mrdnula da se izruči Dragan Vasiljković. Doduše, nema ni potrebe, sud u Agaramu bi ga oslobodio.

Je li i jedan ruski (sovjetski) vojnik osuđen za ratni zločin protiv Švaba, onih koji su došli u njihovu zemlju ubijati? A Franciuzi? Koliko je Vijetnamaca osuđeno za nasilje nad zarobljenim američkim teroristima? Zar ne vidite što rade Izraelci, fosfornim bombama ubijaju palestinsku djecu, gdje su osude? Znate i sami kakve su sve zločine počinili tzv. jugoslovenski partizani protiv hrvatskog naroda, i tko je osuđen?

A vi vrtite krunicu?

Bog je odavno mrtav. Zašto trpi i pati mlada Sandra Paović, koja je stradala u banalnoj prometnoj nesreći, a Manolić, Perković, Mesić, Boljkovac, Pusić i slični, pucaju od zdravlja i prijete nam. Gdje je tu pravda?

Oli, razumijete li vi o čemu ja govorim.
Prijavi Administratoru
#10 NE RAZUMIJEM VAS ILI VI MENE!?tonča 2009-12-30 19:13
Citat Jusuf:
"Osobno sam bio na barikadi u Čepinu, gdje je djeda sa par sumještana čuvao stražu sa jednom lovačkom puškom, tri bombe napravljene od čavala i eksploziva i svaki sa krunicom oko vrata...".

Dok ste vi zaustavljali neprijatelja (smije li se reći srbe?), i s "krunicom", za to vrijeme su vam u Osijeku razni Hedli, Pecniki, Bognari, Kramarići, Jadranke i slični radili o glavi - bez krunice. I na kraju, i vama Čepinčanima, sveudilj bez krunice su presudili i osudili da ste ratni zločinci jer ste branili SVOJE. To je da čovjeku pamet stane. O Glavašu i onoj maloj skupini, koja je branila grad i obranila, da ne govorimo. Srbi su dalekometnim topništvom ubili preko tisuću Osječana, Glavaš i društvo spasilo je ostatak grada od masovnog četo-partizanskog pokolja, i osuđeni su kao ratni zločinci. Hrvatska vlast dovlači iz Australije nesretnog Gudelja i sudi ga na 20 godina zatvora jer nije htio podmetnuti Glavašu, sude mukao crncu (afroamerikancu!=) u Alabami, nekada. A prstom nije vaša vrla osječanka, Škare, mrdnula da se izruči Dragan Vasiljković. Doduše, nema ni potrebe, sud u Agaramu bi ga oslobodio.

Je li i jedan ruski (sovjetski) vojnik osuđen za ratni zločin protiv Švaba, onih koji su došli u njihovu zemlju ubijati? A Franciuzi? Koliko je Vijetnamaca osuđeno za nasilje nad zarobljenim američkim teroristima? Zar ne vidite što rade Izraelci, fosfornim bombama ubijaju palestinsku djecu, gdje su osude? Znate i sami kakve su sve zločine počinili tzv. jugoslovenski partizani protiv hrvatskog naroda, i tko je osuđen?

A vi vrtite krunicu?

Bog je odavno mrtav. Zašto trpi i pati mlada Sandra Paović, koja je stradala u banalnoj prometnoj nesreći, a Manolić, Perković, Mesić, Boljkovac, Pusić i slični, pucaju od zdravlja i prijete nam. Gdje je tu pravda?

Oli, razumijete li vi o čemu ja govorim.

Nas razgovor o tome, da li "netko vrti krunicu" ili, kleči i molio, za Vas predstavlja kukavičluk? Dosta Vaših komentara prihvatio sam, ali ovakvim zadnje napisanim, kao i od onog, koji se potpisuje sa Zagi, apsolutno ne!
Vjerojatno znate, da su većina Hrvata katolici, a i oni krunicu prihvatili kao moralnu podršku, koju ste mogli vidjeti, i na dolasku naših specijalaca pred katedralu, a ako ne, molitvu! Upravo te molitve, onih koji nisu bili na ratištu, bile su podstrek nama na ratištu. A to, kako i na koji način, to je druga stvarnost, koju Vi nemožete razumijeti, ili, možda neznate ili nećete! Ali, ponavljam, one koje ste vidjeli pri dolasku pred katedralom, krunica i molitva je bila s njima, i pomogla je u njihovoj vjeri i pobjedi nad zlom. A glede boljeg sutra, tražiti će mo i naći i opet sa krunicom i molitvom!
Prijavi Administratoru
#11 KrunicaGuest 2009-12-30 20:08
Ne, kukavičluk nije. Krunica je za prostotu, oni sebi namiču mjesta, ambasadorske stolice, šolde, penzijea budalašima da kleče, vrte krunicu i pale sviće. Ajme majko!

Bojim se da je onaj njemački pokršteni židov, Karl Marx, bio u pravu kada je rekao da "je religija opijum za narod". Poslti borce da kleče i vrte krunicom, poput benastih baba u seoskim crkvama, je strašna provokacija i manipulacija. Dok ovi vrte krunicu, Kajini, Josipovići i ostali nakazno se cere i sprdaju se "iz većinski katoličkog naroda".

Strahota jedna i zaglupljenost.
Kada je novokomponovani katolik, F.Tuđman, nakon pokolja u Borovom Selu, naredio da ljudi pale svijeće u prozorima, srpski četnici su išli noću i bilježili kuće gdje su gorjele svijeća. Te kuće su prve bile srušene a stanari prvi bili zaklani.
Prijavi Administratoru
#12 TKO NEZNA, NE ŽELI NI ZNATI?tonča 2009-12-31 00:10
Čitam i čudim se!? Očito, da netko piše onako, kako ne bi trebao. Zašto? Neznam!
Očito, da netkoima svoj svijet i svoje shvaćanje života, ali, to nije u našem hrvatskom duhu! Zapamti, čovječe, u našem življenju postoji krunica i križ zajedno. I u miru i u ratu!
Prijavi Administratoru
#13 ODG: Potpora HKV-a prosvjedu pripadnika specijalnih postrojbaVoC 2010-01-02 08:10
Sada kada se i to probalo, krajnje je vrijeme za jedan drugaciji pristup problemu. Ako ima jos netko tko ne vjeruje, prilazem komentar:

"Kako se pokriva koji rat"

verusblog.voiceofcroatia.net/. ../
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 36 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal