Hrvatsko kulturno vijeće predlaže da se u najskorije vrijeme održi nacionalna konferencija o međunarodnom položaju Republike Hrvatske, na kojoj bi uz predstavnike državne vlasti sudjelovali i kompetentni, nezavisni intelektualci.
Držimo, naime, da sadašnja politička elita nije sposobna razriješiti nagomilane probleme u međunarodnim odnosima - probleme koje je dobrim dijelom i sama stvorila postavljajući ciljeve bez alternative i stavljajući Hrvatsku pod patronat nadnacionalnih saveza prije nego što je uopće postala njihovom članicom. Takva vanjska politika dovela je Hrvatsku u položaj tragično ponižene i ucijenjene države i otvorila bokove različitim presezanjima, te omogućila nastavak projekta balkanskih integracija.
Konferencija koju predlažemo trebala bi odgovoriti na pitanja u kojemu se smjeru treba kretati Hrvatska, zauzeti stajališta o svrsi i smislu ulaska Hrvatske u Europsku uniju, razjasniti sadržaj i karakter Lisabonskog ugovora koji je javnosti nepoznat i napokon staviti hrvatske interese ispred sumnjivih prednosti nadnacionalnih integracija.
Za Hrvatsko kulturno vijeće
predsjednik
Hrvoje Hitrec
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnji komentari
- Karamarko 971: Kujundžić 860
Naša užasno visoka stopa zatez...
26.05., 07:36, Boljunac - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
26.05., 07:20, Boljunac - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Slažem se u principu s Vama da...
26.05., 05:31, preporod - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
PREPOROD. Ozbiljno Vam zahvalj...
26.05., 02:28, Paganini - Karamarko 971: Kujundžić 860
Ekonomija ekonomistima Borisla...
26.05., 00:05, Boljunac - EU - Nikolić treba dokazati ko...
***Admin
25.05., 23:38, Daruvar - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Nu, Daruvar, ja koliko znam, ...
25.05., 23:37, Daruvar - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Daruvar, nije to glazbenik ve...
25.05., 23:35, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
25.05., 23:32, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Samo se tješi da ima gorih od...
25.05., 23:30, Daruvar - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Čovo bre Jovane burazeru, rado...
25.05., 22:50, triarios - K. Marušić: Karamarko se treba...
Moram priznati da je dobro "ob...
25.05., 22:46, Boljunac - Američke vojne letjelice prepu...
..naša pa eto naše borbeno zra...
25.05., 22:11, Kismet - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Svaka čast Nikoliću! S dvije i...
25.05., 21:53, Crni Jahač - Američke vojne letjelice prepu...
Eto ti ga, slika demokracije ...
25.05., 21:45, Crni Jahač - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Pisati u naslovu ili samo u po...
25.05., 20:14, triarios - Američke vojne letjelice prepu...
Bitno je, kao što danas kukuri...
25.05., 19:47, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Zaboravi ja da smo pod monitor...
25.05., 19:20, HISTrion - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
U ovakvom odnosu snaga Karamar...
25.05., 18:40, Bumbušbu - K. Marušić: Karamarko se treba...
korigiraš moje komentare, ovo ...
25.05., 18:16, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ako hoda kao patka i glasa se ...
25.05., 17:38, HISTrion - Josipović o izjavi da je Vuko...
Vrlo jasna reakcija u kojoj Ok...
25.05., 17:37, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ako Jovanović, ne daj Bože, pr...
25.05., 17:29, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ne znam tko ste vi koji ćete,...
25.05., 17:15, Cetina
Tko je na vezi?
- 29 gostiju
KOMENTARI ČITATELJA
Hvala Vam za sve što činite putem ovih stranica. A činite jako, jako puno
HKV bi, bez obzira na stav prozvane aktuačne državne vlasti, trebala prihvatiti se organizacije ovog skupa, a kojeg ta vlast nikako neće moći ignorirati. Na predstojećoj godišnjem skupu HKPa, mislim da bi se trebalo izaci s organizacijskim planom sazivanja ove nacionalne konferencije.
Vrijeme je da se doista HRVATSKA pokrene, u svim sferama, a uz istinsko domoljubno-inte lektualnuo promišljanje, istaknu i javno obznane, svi NACIONALNI interesi, neovisno o stranačko-polit ičkom opredjeljenju pojedinca.
Političari su odlično odradili svoj posao. Razjedinili su branitelje i oni više ne predstavljaju nikakvu opasnost po njih. Izmislili su 500.000 branitelja i na taj način su u većini oni koji uopće ne zaslužuju taj status. Na čelu VEĆINE braniteljskih udruga su ljudi koji su na te položaje postavljeni od strane različitih političkih opcija. Članovi tih udruga su većinom oni koji nisu zaslužili status branitelja i istinski branitelji koji su u manjini ne mogu ništa promjeniti. Isitnski branitelji su postala manjina, a to su uostalom bili i '91. Zadnji puta su se branitelji ustali da obrane svoje generale 2000.-2001. i tada su opet izmanipulirani od strane političara i njihovih poslušnika u udrugama. Tko je taj tko može opet pokrenuti branitelje - dragovoljce i natjerati ih da dignu svoj glas? Branitelji više nikome ne vjeruju. A što se tiče aktualnih tema oko Fonda ... Pa u pravu su i jedni i drugi, i oni koji optužuju Vladu ali i Vlada koja kaže da su politički instruirani oni koji ih napadaju. I prije toga napada na Vladu sam spomenuo bogati zagrebački ured za branitelje ...
Branitelji više ne predstavljaju nikakvu snagu, razjedninjeni, ne vjeruju nikome, izmanipulirani su puno puta, povukli su se u sebe... Branitelje može okupiti samo jedan čovjek a on je u Haagu. možda ih može okupiti i grupa ljudi ali ljudi koji nemaju putra na glavi, ljudi koji će svojim djelima zaslužiti povjerenje branitelja... Na žalost, za sada ne vidim takve ljude koji su spremni odlučno mjenjati neke stvari u ovoj Lijepoj Našoj... A nikakvi marševi na Kumrovec ili bile gdje drugdje neće ništa promjeniti. Takvi marševi su opet manipuliranje braniteljima i iskorištavanje njih za neke druge obračune ...
Stranka bez Države!)
Početkom 90ih su mnogi iz domovine tražili pomoć i podršku emigracije za njihove planove i novo utemeljivane stranke. Održi tako jedan naš( zapravo njihov! ) »ugledni« intelektualac predavanje o novo osnovanoj socijal-demokra tskoj stranci, kad iz dna dvorane zapita starina: - Sinko! Što će ti stranka, kad nemaš državu?! I tako su se po tisućiti put pokazali jednostavni ljudi iz naroda, mudriji od tzv. »uglednih intelektualaca« .
Umjesto "nacionalna konferencija o međunarodnom položaju Republike Hrvatske" HKV je vec DAVNO morao poceti pisati HRVATSKI USTAV! Inace ce ga (na)pisati Seks i Muljanovic s glavnim saptacem Esmom Frcko! Imati medju svojim clanovima akedemike, matematicara Joska Pecarica i fizicara Slavena Barisica, a JOS( nakon 5 ili 6 godina! ) ne imati VLADU U SJENI, s NOVIM USTAVOM, NOVIM TEMELJNIM ZAKONIMA( Kanonski zakoni ) je pothvat bez premca. To je kao trener, koji sa svjetskim igracima igra u podsavezu! Nista bolje ne ilistrira poslovicu o lavovima vodjenim zecom( Bolja je vojska zeceva, predvodjena lavom, nego vojska lavova, predvodjena zecom ) nego HKV. HKV je utemeljen zato i samo zato jer je Matica Hrvatska EUtanizirana! HKV co/izdaje Hrvatsko slovo, koje je spalo s Horvaticevih 17.000 na danasnjih 2 ili 3000! U uvijetima kada cetiri milijuna DOMOLJUBA zedja za SLOVOM ISTINE i SVJETLA U TUNELU!
Mislim da je inicijativa dobra da se sve zajedno aktualizira i da se pokaže da postoje ljudi koji predlažu promjenu vlasti i rade na tome , nego da se ta ista vlast opameti ,jer sve što ćemo im reći i oni znaju.
Ne treba ovom narodu svjetlo u tunelu nego pamet u glavu!
Nisam da se krive ljudi dobrih namjera , a za pisanje USTAVA i sl. treba neki legitimitet .
I na kraju: Puna potpora incijativi Hrvatskog Kulrutnog Vijeća. Slavko Pecirep, Domaljevac
Ja sam za 10 HK na mjesec, svaki mjesec, pa cete vidjeti da se do kraja ljeta nakupi solidna svota, kojom bi se mogli nadati i izbornom uspjehu.
Kada se osvoje izbori, onda se lako promijeni i Ustav, kao sto je mali Ivica napravio!
Kandidata imamo to je dr. Miroslav Tuđman , nestranački je, pa je na neki način baš takav prihvatljiv biračima i kao odušak savjesti koja im nije baš čista i kao kontrola onih stranaka koje su ih uglavnom razočarale.
On će biti na negativnom udaru skoro svih medija , pa nije zgorega u diskreciji pripremiti još jednog kandidata poput Mikšića kao iznenađenje . Šteta što je on sa onom svojom laži o Mesićevoj vili u Francuskoj bojim se trajno narušio svoj dignitet u puku a imao je tako dobru podršku u Zagrebu.
Ove naše "desne" stranke bi trebale postati i hrvatske , naravno ako im narod preko izbora novog predsjednika dadne signal "STOP DETUĐMANIZACIJA " odn. doživjeti katarzu kako vole reći.
Ja ne znam svu pozadinu kako je bas on isplivao na celo najhrvatskije stranke, koja nosi ime po svom utemeljitelju, pravom otcu Domovine, Dr. Anti Starcevicu. Kazem ne znam kako je bas on dosao u vodecu poziciju, ali znam da je doveo stranku na izdisaj. Da su komunisti dozvolili recimo 1969. godine kada sam ja napustio Zagreb, slobodan upis u Stranku Prava, siguran sam da bi onda oni ostali u manjini! Ako netko hoce tvrditi drukcije, neka mlati praznu slamu, ja mu ne cu odgovarati!
Ako se Anto Djapic pojavi kao kandidat za Predsjednika RH, siguran sam da ne ce uci u drugi krug, a jos sigurniji da ne ce dobiti izbore u prvom krugu. Dakle, po mome on ne dolazi u obzir za kandidata.
Danas za sigurno ne znam tko je kandidat SDP-a niti HDZ-a za Predsjednika RH, ali sam siguran da ni jedan ne ce dati hrvatskom narodu i hrvatskoj drzavi ono sto trebamo u 2009. godini. Ja sam vec davno napisao na mnogo mjesta, pa cu i sada ponoviti, da je po mom shvacanju SDP=SKJ, a HDZ=SKH. Ako se netko hoce sa mnom upustiti u tu polemiku, prihvatit cu!
Sinoc sam bio prisutan u dvorani Hrvatskog Slova na dvadesetu godisnjicu prekida famozne "Hrvatske sutnje". Akademik Aralica je bio zadnji govornik i rekao je medju ostalog da je on predlozio Prof. dr. Miroslava Tudjmana za Predsjednika RH, i da je to predlozio odgovornima u HDZ-u.
Valjda pogadjate, nisu mu ni odgovorili na prijedlog!!!
Dakle, nemojmo opet srljati ko guske u maglu. Bez cvrste organizacije nece nitko biti izabran, a jedine dvije organizacije postoje i pripadaju dvjema gore spomenutim Partijama Saveza Komunista! To sto se oni medjusobno verbalno prepiru, to ne jaca demokraciju u Hrvatskoj, nego upravo obratno, to ucvrscuje njihovu demoNkraciju, i daljnjih 5, a vrlo lako i 10 godina na celu drzave ce biti jedan ANTIHRVAT, pa makar to bila i ona!
Zar "Ive sa splitske Rive" nije dokazao svoje antihrvatstvo u zadnjih pet godina. Oni koji ga poznaju jos iz Sjemenista u Splitu, znadu o njegovu antihrvatstvu puno vise. Takav covjek ne moze voditi narod, drzavu i vladu, pa makar dobio i vise nego 50% glasova. On jednostavno nije zato! Ono sto bi narod rekao "Nije ga Bog stvorio zato"!
Kako vi mislite bobijediti glasacku masinu Saveza komunista Jugoslavije?
Bez razlike kako se oni danas pisu.
Meni je jasno da u obje ili sve tri politicke stranke ima postenog svijeta koji bi u pravom izboru politickih opcija glasovao drukcije, nego po partijskoj disciplini. Zato im treba treca opcija! Da smo tu trecu opciju napravili jos u ljetu 2007., kada se o tome govorilo i popilo puno kava u kojekakvim kaficima ili buffe-ima, danas bi imali kandidata za predsjednika koga ni ujedinjena Partija SKJ ne bi mogla pobijediti.
Zamislite da smo imali tu trecu opciju za prosle izbore za Sabor? Koliko smo saborskih mjesta osvojili kao treca opcija, umjesto svih onih "nezavisnih" kandidata. I jedan Slaven Letica je usao u Sabor kao adjutant Antu Djapicu, a nije ga ni muha ujela kada je pravio buku po Ilici pred zadnje izbore.
Ako vi mislite da ce narod prepoznati koga treba izabrati, varate se, i to grdno se varate!
Ako vam je zao jedne kave na mjesec, onda uzivajte u "kavi" sa Stipom i Mi(l)kom! Ali bez slaga, molim lepo!
Bol koju bute iskusili nece vam izlijeciti ni ta ludjacka kosulja uvazenog vam podupiraca Pelitzera.
Zasto sam osobno primjerice protiv kandidature dr. Tudjmana. Ni sad, nakon izjavljene i objavljene kandidature, ne moze nigdje okupiti vise od par stotina ljudi. Ako je uza nj Tomac, brojka se eventualno podvostruci. Kako pratim sto rade mladi, znam primjerice da na facebooku njegovu kandidaturu ne podupire niti stotinu mladih. Osim toga, koliko se god on ogradjivao i odricao od brata Stjepana, seke Seke, puk ga percipira i po njima. Pelitzerov prijedlog (M.P.T.) cijenim kao ironiju ocajnika koji poistovjecuje postovatelje necije glazbe i birace. Iako se slazem da bi brojka od preko 150.000 Hrvata u Cavoglavama bio indikator stanja nacije. Nedvojbeno narod trazi vodju. I ne slazem se da mora biti djelatan clan vec postojecih stranki (Doc je u pravu HDZ=SDP=SKH). On the contrary.
Da ne bih ostao samo na kritici, reci cu da imam prijedlog imena kandidata koji ce uskoro poceti djelovati na terenu, ali prije nego sam obznani svoju kandidaturu, ne bih mu htio 'preranim kukurjekanjem' zoru pobjede ugroziti.
Što se tiče političara, tu i tamo se nađe poneki koji je pošten ali i takvi poslušno klimaju glavom čak i kada se ne slažu s politikom svoje stranke. I tako je u SVAKOJ stranci. Toliko o demokraciji... Svoje mišljenje o političarima sam objasnio u "Štakori napadaju" pa ako je netko naletio na tu pričicu, sve mu je jasno ...
Anto Đapić i kako je on dospio na čelo stranke... Da, zanimljivo pitanje kako je čovjek (vojni obveznik) uspio izaći iz Osijeka 1991.g. i doći u ZG. Valjda je u Zagrebu bio potrebniji nego na prvoj crti obrane... Kada je Franjo Tuđman rušio Paragu onda je za krticu izabrao Đapića i od tada kreće Đapićev politički put. Paragu su zajedno sa Jastrebom optužili za izdaju (iako HOS-ovci imaju poseban status u srcima vukovaraca), maknuli ga iz HSP-a, postavili Đapića i tek tada se stanje malo normaliziralo. Nakon toga više nije bilo (većih) napada na HSP. Ono što najviše mrzim to je dvoličnost, licemjerstvo. Nekada sam volio slušati Riblju Čorbu ali i Balaševića... "Bora Čorba" je odmah na početku rata postao četnik a Balašević se malo tražio, od jugoslovena do pacifiste i stanovnika Zemlje... Kako god netko to shvatio, ali ja više poštujem Boru Čorbu nego Balaševića. Ne volim Boru Čorbu, ali ga poštujem zato što je dosljedan i dan danas... Tako i naše političare. Recimo Šuvar, on je ostao dosljedan cijeli svoj život komunizmu i svaka mu čast na tome. Bio je komunista kad je to bilo popularno ali je to bio i kada nije bilo popularno (sada je opet popularno). Barem znaš što čovjek misli ... Ja se "bojim" ovih bivših komunista što su se najednom probudili i shvatili da su živjeli u zabludi. E njih me je strah ... Ali i njih sam spomenuo na ovome portalu u "Lijepa naša...i njihova". Ako je netko i to čitao, opet zna na što mislim.
Dakle, ne vjerujem u to da naši političari, pogotovo ovi vladajući, ne vide da nas Europa vuče za nos. Znaju oni to bolje od nas, ali imaju oni svoj interes u tome. Zar još uvijek netko vjeruje da bi se bilo koja politička stranka drukčije ponašala da je na vlasti? Ma dajte molim vas ... Možemo pričati o unutarnjoj politici Hrvatske, tu se ima puno što za reći, ali kada je u pitanju vanjska politika tu sve stranke isto misle i sve bi se isto ponašale. Od SDP-a do HSP-a. Zar još uvijek netko vjeruje političarima kada danas tvrde da bi nešto drukčije napravili nego HDZ? Ako netko to vjeruje onda je to samo dokaz ili slika i prilika ovoga naroda i njegove totalne amnezije. Koliko su nas puta prevarili svi ti političari? Što je HDZ obećavao prije izbora, što je Sanader govorio na Rivi u Splitu? Što je Račan govorio prije pobjede 2000.? Što je Mesić govorio ? Zar ne vidite da oni uvijek isto govore, samo ovisi da li su na vlasti ili u opoziciji. Kada danas slušam Milanovića - čujem Sanadera dok je bio u oporbi. Zašto bi sada bilo drukčije? Ovaj narod je očajan, ovaj narod očajnički ima potrebu vjerovati da će mu biti bolje... I zbog svega toga ovaj narod uporno radi istu grešku, malo glasa za SDP, malo za HDZ .... Ne biste vjerovali koliko je onih koji glasaju za "našeg lipog Ivu", ili za "a je legenda onaj Stipe, nasmij'o me je do suza", samo zato što su im dragi, simpatični, pričaju viceve, ili su viskoi i "zgodni" ... A to političari koriste. Narod kaže : "Ma svi su oni isti" i onda ode na izbore i izabere onoga koji mu je simpatičniji ... Žalosno, ali istinito.
Thompson? I ja ću ovo shvatiti kao vic... Volim Thompsona ali neka se drži onoga što mu dobro ide ...
M. Tuđman? Mislim da je vrijeme obitelji Tuđman prošlo. Franjo Tuđman je prvi hrvatski predsjednik, koji ima ogromne zasluge za hrvatsku neovisnost ali nemojmo puno ni o tome kopati jer i tu bi se našlo svašta. Od izdaje Vukovara, političkih atentata na Kraljevića i Paradžika, podobnih pojedinaca koji su opljačkali državu itd. Pamtimo ga kao velikog čovjeka, dajmo mu zasluženo mjesto u povijesti, a njegov sin neka predaje umirovljenim obavještajcima i neka se ne blamira sa par stotina glasova ...
I sad se moram vratiti na početak ... S obzirom da nikada nisam mogao biti član neke stranke, jer bih morao slušati što "Big Brother" kaže i ne bih smio razmišljati svojom glavom, uvijek se nađem u problemima kada stavim ispred sebe glasački listić. Za SDP neću da glasam jer se to krši s mojim stavovima, odgojem itd. HDZ me je razočarao još ratnih godina i već skoro 2 desetljeća samo zadaju udarce ispod pojasa ... HSP ima dezertera Đapića i nikako se ne mogu poistovjetiti s njim. Netko će reći nije Đapić HSP ali zašto onda oni pravi pravaši dopuštaju tome "košarkašu" Đapiću da ih vodi ... HNS...eh HNS, ne znam da li mi je manje drag on ili SDP. Teška srca ali čak bih rekao da mi je HNS manje srag... Mesić, Čačić...i naravno, ona! Pusićka... Ostale stranke su se skroz razvodnile, postoje samo da bi nešto ušićarile u sklopu neke koalcije i sve više se pretvaraju u stranku umirovljenika (čitaj: koliko platiš - toliko glasam).I kome dati glas? Ni sa jednom strankom se ne slažem baš u svemu. A ako "to nije to" onda ću radije na svom listiću (s kojim mogu raditi što hoću jer je to moje pravo) crtati i pisati različite poruke onima čija se imena nalaze na tom listiću. Barem tu i tamo neke novine objave nečiji listić sa "zanimljivim" crtežima ... I to su izbori...
Vjerujem kako se puno vas neće složiti sa ovim mojim mišljenjem ali neka, to je dobro. To je demokracija, a ne ovo u čemu mi živimo...
Živi i zdravi svi bili ...
Na ovim izborima, nema vremena postaviti neku NOVU-alternativ u, dakle, morati će se glas dati "nekome" od onih koji će biti prijavljeni. To, je tako kada govorimo o LOKALNIM i o kasnijim SABORSKIM izborima. Kada pak govorimo o PREDSJEDNIČKIM izborima, koji su nam "tu, pred vratima", nikako se ne slažem da je M.Tuđman loš izbor. Ako NE ŽELIMO HDZ-SDP-HSP kandidate, jer su nijansirano isti politički stav, ishodišno SKH strukture, tada je potrebna, bar na tom predsjedničkom nivou, sa svim njegovim današnjim Ustavnim ovlastima, neko NOVO lice. To je lice g.M Tuđmana. Zašto ?
Jedini je najavio svoju ALTERNACIJU, rečenom stranačkom dvojcu i prirepku (neovisno TKO će biti njihov odabir). Ima platformu, medijsko ime (brand), ima i podršku, neovisno o, danas, malobrojno posjećenim skupovima, ali što je i najvažnije, u današnjim okolnostima i SABORSKOM rasporedu snaga, g.M.Tuđman može biti uspješan korektiv ovih snaga. Svakako, s njegovim odabirom, biti će lakše organizirati TREĆU opciju, jer će se barem izgubiti "medijska blokada" .
Naš pravi cilj treba biti IZMJENA snaga u Saboru u korist, danas nedostajuće "TREĆE opcije", a o predsjednićkom kandidatu "TREĆE opcije" treba pričati za 4 godine.
Na žalost, ako ne bude tako, možemo ubacivati "nevažeće listiće" ili birati HDZ ili SDP kandidata. To se NE SMIJE dogoditi, jer ćemo izgubiti još 4 godine !
No,mene više brine način na koji će "hrvatski uskočki suci" ubuduće suditi hrvatskim građanima.Dovol jna će biti tri svjedoka,materi jalni dokazi ne moraju niti postojati i eto vam više godišnje kazne zatvorom i konfiskacija imovine.Kao u dobra stara vremena titokomunističk e strahovlade ,kada se " u ime naroda" na takav način obračunavalo sa "kulacima" i "buržoaskim elementima" u društvu.I tada,kao i danas,pravo glasa su imali samo svjedoci optužbe,ali ne i obrane.Pardon radi forme su i oni pripuštani u sudnicu ,ali bez pravnog efekta.Kao i danas u 12h na nekom od zagrebačkih sudova.Zar to nije nešto najstrašnije što se moglo jednoj državi dogoditi,da privatni animoziteti i stranačke kalkulacije utječu na sudski postupak.Ovo je nepodnošljivo.
Što se tiče ovih predsjedničkih izbora, pa to je kao i sve, stvar osobnog uvjerenja. Ja sam rekao svoje, vi svoje i to je demokracija... Ja i dalje stojim kod svoga. Mislim da je vrijeme da se pomaknemo naprijed. Kod nas se na politčkoj sceni već 30 godina vrte jedni te isti ljudi. Mesić je pravi primjer toga. Prvo je bio komunista, pa hadezeovac, pa haenesovac, sad je najveći poštenjačina... Predsjednik Sabora nam je zatvarao Hrvate a sada je predsjednik HRVATSKOG Sabora... oni su samo mali primjer a svi su takvi! Samo mjenjaju stranke. Kako jedan Tomac od komunista na jednom može postati tako osviješteni Hrvat!? Na žalost, ovaj narod ima kratko pamćenje i "puši" sve te njihove priče ... Kakav Josipović, kakav Vidošević ...O Bože, Vidošević koji je ispraznio Hajdukovu blagajnu... Ima li u Hrvatskoj uopće političara koji se nije debelo okoristio i nešto ukrao?
Nisam ja razočaran niti sam pesimist, samo sam realan i iz toga pokušavam izvući neke zaključke i pouke ...
1. HDZ i one male sitne strancice koje s njima stvaraju Vladu RH.
2. SDP i HNS je jedno te isto, osim sto im nacin na koji vode izbore pogoduje mnogo vise nego da se pretope u jednu stranku. Oni ne bi stvorili Vladu ni 2000 da Drazen Budisa nije "zagrlio" svoga tamnicara - maloga Ivicu, i tako mu omogucio stvaranje sire koalicije i promjenu Ustava, ukidanje Gornjeg doma (ustanovljenog po valjda engleskom uzoru) i dalje valjda znadete bolje od mene. Ipak sam ja te dogadjaje promatrao iz daljine - iz New Yorka, uz moju medicinsku praksu, koja mi nije dozvoljavala ni vremena za rucak.
Kada se sve to dobro progleda onda nema opozicije sadasnjem sustavu izbora i izboru ljudi i strucnjaka u drzavne sluzbe.
"Tyson" kaze: "Ja sam rekao svoje, vi svoje i to je demokracija... Ja i dalje stojim kod svoga."
Lijepo je busati se u prsa i kazati da je to demokracija. Sto vam vrijedi takva demokracija kada na glasacki listic ucrtate, recimo Mikey Mous-a?
Mi Hrvati od kobne odluke 1102. do sada nismo imalii demokratsku vladu! To je tragicna cinjenica. Da Glavas nije krivotvorio listice, sigurno je da "Ive sa splitske Rive" ne bi sastavio Vladu uz pomoc nacionalnih manjina i moze se kazati oskudnim strucnjacima. Ni HDZ ni SDP nece nista uciniti da bi to izmijenili. Njima je dobro tako kako im je, pa bili oni u poziciji ili opoziciji. Sad im je puno bolje nego dok je bila jedinstvena KPJ na vlasti. Jer Partija je trazila odanost i poslusnost. Sada oni imaju demokraciju, a narod to sve placa i ne vidi nikakvu sansu da se to popravi, pa glasuje ili za prvu ili za drugu opciju. "Neka se namire". Komunizam je bio u svim zemljama Istocne Europe, pa nitko nije tako lose prosao kao Hrvatski narod! I ja mislim da za to nisu krivi Turci, niti Nikola Zrinski!
Meni osobno ovo sve ne treba, jer ja sam sebi nasao demokraciju u USA jos 1975. godine kada sam uzeo americko drzavljanstvo! Sada imam Obamu, i gledam kako ce on to sve "izlijeciti".
Ovaj narod od 4 plus milijuna ljudi i ne zna sto je to demokracija, niti su ikada vidjeli jedan zakon donesen po demokratskom principu. Obzirom da sam rodjen i odgojen Hrvat, zelim svom narodu dobro i zato se javljam na ovom portalu.
Svakako da je kasno s novom strankom za lokalne izbore. Ali nije kasno za predsjednicke izbore! Do sada se javilo bar nekoliko imena, i ja sam svoje misljenje vec o tome objavio. Samo od toga nemam nista jer ce prva ili druga opcija opet poznjeti sve ono sto smo drzavotvorni Hrvati posijali.
Tko je 50-ih godina mogao ocekivati da ce UDBasi-Hrvati raditi na stvaranju nezavisnosti Hrvatske drzave. Tko je 1995. godine mogao misliti da ce nekoliko Srba biti stubovi Hrvatske Vlade? Tko je mogao predvidjeti da ce Srbin propisivati koje gradivo ce se uciti u skolama, i koje knjige ce se objaviti, a koje ce se sutnjom ignorirati?
Pa vi sada uzivajte svoju demokraciju, crtajte sto hocete na glasackim listicima, a ja mogu prst u uho i kazati: "Zbogom Bosno, ode ja u Sarajevo!"
Da sam tamo Stipe Mesic bi me "posjetio" barem jedamputa u dvije godine!
A sto mi je drugo preostalo?
Mene zanima da li vi kao Hrvat u Americi glasate na hrvatskim izborima i ako da, za koga. Ja sam na zadnje izbore izašao i poništio svoj listić! Mojim listićem neće nitko manipulirati... Ali jednostavno, po svojim uvjerenjima ja nemam za koga glasati. I barem se držim svojih principa. Što vrijedi nekom desničaru pljuvati po Đapiću a u isto vrijeme mu dati svoj glas? Nije li to van svake pameti? Mene ne pate stranke, ja ću glasati za onoga u kome prepoznam nešto pozitivno i dobro za Lijepu Našu.
I možda ,alo odlazim s teme, ali ja ne bih ni dopustio Hrvatima koji žive po svijetu da glasaju na hrvatskim izborima. Nikome tko je duže od 10 godina izvan Hrvatske. Ne plaćaju naše poreze, ne žive u našem dreku, nisu se borili za Hrvatsku (čast izuzecima), imaju svog Obamu itd, ali uredno nam drže lekcije iz demokracije... E moj Doc, ja da sam odlučio otići u Ameriku i tamo glasati za Obamu, ne bih se uopće više osvrtao na probleme u Hrvatskoj ...Ali nisam, ostao sam i još sam tu i tu ću ostaviti kosti... i čekam u Hrvatskoj hrvatskog Obamu
Slažemo se kako je za predstojeće parlamentarne izbore kasno za novu stranku, ali za predsjedničke bi morali, s dosad nominiranim kandidatom g.M.Tuđmanom, izboriti poraz "dvojca" i njihovog kandidata 8oba, zapravo istog "antifašiste"). Jučer navečer, na OTVu bio je kandidat M.Tuđman i upravo superiorno dominirao "dvobojem" sa prof Ivinom, baratajuči činjenicama i neoborivim tezama. Doista je šteta što je blokada medijski najeksponiranij ih TV tolika da g.Tuđman ne može doprijeti do širjeg gledateljstva. No, upravo je to uloga svih nas u HKVu da, koncentrirani oko kandidata koji objektivno ima najveće šanse za izborni uspjeh, ne dopustimo disperziju glasova "treće opcije", te da omogućimo prodor u medije poruka našeg kandidata. Sada ne valja dovoditi u sumnju ovaj odabir i predlagati "nekog novog", jer uvijek postoji "netko bolji" i subjektivan osjećaj da je netko "bolji". Zbog prekratkog vremena za "nešto drugo", naš, već ranije najavljen i podržan, budući predsjednik RH g.Miroslav Tuđman, i samo uz "usmenu predaju" zbog medijske blokade, dobiti će najširu potporu.
Ta recite i zaključite: Ako se iz HDZa kandidira "veliki Ive", onda će iz SDPa kandidat biti Zoki, uz "privatne kandidature", bez SDP podrške, možda Josipovića. Kandidirati će se i neki poput možda Čaćića, te neki još minorniji kandidati.
Tko će za njih glasovati, pored mogućeg odabira prezimena Tuđman ?
Ta prezime Tuđman simbolizira ne samo Miru kao osobu, već epohu stvaranja HRVATSKE, od 1991-2000 ! To je ime garancija da se HRVATSKA bude okrenula nacionalnim interesima, a ne interesima globaliziranog okruženja. Znam, sve je to proces i dugo će trajati, jer je primarno izmijeniti strukturu i odnos snaga u Parlamentu. No, krenimo od PREDSJEDNIKA, njgova je rola stvoriti preduvjete za istinsku demokraciju, a ona počinje ukidanjem političkih manipulacija nad obavještajnim krugom, a što će se preliti i u raskid političkih manipulacija nad pravosudjem (od Ustavnog suda na niže), pa će se postupno demokracija odraziti i u ostalim segmentima društva. Mogućnost korekcije nad pravcima djelovanja u vanjskim poslovima, predsjedniku RH isto daje veliku težinu!
Da skratim, g.M.Tuđman trenutno je jedina "treća alternativa" ! Sva ostala promišljanja su zakašnjela i vode disperziji "treće opcije", ma kako iskrenim pobudama bila pokretana. Vrijeme je krucijalni faktor za dobivanje izbora, njega je malo i snage treba koncentrirati na IZBORNU pobjedu kandidatam, koji je svoju nominaciju istaknuo dovoljno rano, čiji se glas već "stidljivo" probio i u tiražnije pisane medije i na putu je proboja u TV !
Mi u Hrvatskoj, za razliku od DocMarića, nemamo "drugu domovinu" u koju se možemo vratiti, ako nam se ne dopada politička garnitura koja našom Hrvatskom vlada. Mi moramo ostati živjeti ovdje, kroz svaki nadolazeći IZBORNI 4godišnji ciklus, nadajući se boljem (bar za našu djecu) !
zato odabir kandidata Tuđmana daje nadu u promjene koje se MOGU realno dogoditi !
Sada, moze se cekati nekoga tko ce organizirati neku politicku inicijativu i pridruziti joj se ako je uspjesna. Isto tako, moze se izabrati dalje cekati.
No, mozda mozemo i sami nesto poduzeti a ne vjecno se ljutiti na sve oko nas. Mislim da je to osnovni problem s kriticarima aktualne vlasti. Potpuno su u pravu u svojim kritikama ali kada treba nesto napraviti, organizirati, prikupiti, donirati, onda ih nema, ostaju nesposobni i jalovi. Kao da postoji strah od bilo kakvog angazmana koji bi nesto stvarno promijenio.
Jos jedna misao vezano uz iseljenike. Mislim da osim na izborima gdje se s njimamanipulira njih nema u politickom zivotu Hrvatske. I to smatram velikom greskom jer iseljenici zive po zapadnim zemljama tako da dobro znaju kako tamo stvari funkciniraju. Zato ne bi trebalo biti osnovno pitanje da li iseljenicima dati pravo glasa nego kako iseljenike ukljuciti u prosperitet Domovine. To su znali Zidovi i Irci, i zasto ne bi mi. Zapravo, bas bi iseljenici mogli dati onaj inicijalni financijski potisak za pokretanje novih inicijativa jer ih iz Hrvatske nitko ne moze ucijenivati. Uostalom, upravo je tako Franjo Tudman dosao na vlast i stvorio Hrvatsku pa ne znam zasto treba izmisljati opet toplu vodu.
G. Mislave ovi ljudi na HKVu su dali više nego konkretan prijedlog predsjedničkog kandidata i učinili mnogo toga , a ovdje na portalu većina to ignorira , nema ništa drugo pa izmišlja neka idealna rješenja bez imena i prezimena.
Novac na koji se svi vade nije toliki problem ,ako znamo što hoćemo. Ostavimo dijasporu na miru ,dosta se nadavala, ovo moramo rješiti u Hrvatskoj!
Jeste, ja sam glasovao svaki puta na hrvatskim izborima za Sabor ili predsjednickim! Naravno da nisam glasovao za HDZ ni za SDP, a ne ni za Djapica. Glasovao sam za jednog nezavisnog koji je izvisio na manje od 1% glasova. Dakle ja sam dosao iz USA i potrosio vrijeme i novce i izgubio svoj glas. Svi koje ja poznajem rekli su da ce glasovati za HDZ, jer im je to bilo bolje nego SDP. Kad sam ih pitao po cemu su bolji, svaki je imao svoje razloge, a najvazniji je bio da nemaju za koga drugoga!. Ja sam u mojoj knjizi MOJA POLNOCKA napisao da sam napustio HDZ jos davne 1993, kada sam se uvjerio da je to jos onda bila stranka interesa clanova KPJ, a ne stranka interesa hrvatskog naroda. Onda je Stipe Mesic jos bio clan HDZ kao i njegov mentor. Stipe je nesto ranije uspjesno "privatizirao" cementaru u Nasicama, sto sam ja saznao iz prve ruke. "Globus" je tek godinu dana kasnije pisao o tome!
Svima za informaciju: ja se vracam barem dva puta u Hrvatsku svake kalendarske godine, i prije 18-20 mjeseci sam kupio stan u Ilici, ne daleko od pok. Pukija.
Ja se slazem da treba podrzati sadasnjeg kandidata HaKaVea, prof. M. Tudjmana. Ja cu ga sigurno podrzati, jer znam da on nece ostetiti hrvatski narodni interest!
Ali, ako vi svi budete samo nabijali key-board po svojim kompicima, ne cete uspjeti, i slijedecih pet godina bit ce vam opet, kako rekoh prije, suplja sjena Stipina! On je vec objavio da njegov nasoljednik treba voditi njegovu politiku.
Da smo mi Hrvati u USA tako mislili u 1990-1998, mnogi od vas bi zavrsili u nekakvoj Ovcari, i sav napor u 1991 i 1992 bio bi izgubljen. Sigurno jos gore nego onaj 1945. No to je tema za knjigu ili vise njih, a ne za ovaj ili bilo koji drugi portal.
Tyson, samo za vasu informaciju: placanje poreza u pravoj demokraciji nije uvjet za pravo glasa. A ja sam potrosio za "hrvatsku stvar" u mojih 40 godina u USA barem jednu vilu u Tuskancu. No, ni to nije za ovaj portal.
Postavljam opet pitanje: Sto vas to sprecava da stvorite preduvjete za pobjedu na izborima. Pristupiti izborima je puno lakse nego dizati revoluciju, pogotovo kad znamo da je samo jedna revolucija u povijeti covjecanstva bila uspjesna u smislu povecanja kvalitete zivota cijelog naroda. To je bila ona Americka u 1776! Sve druge, a pogotovo ona Octobarska u Petrogradu i Titova u drugom Sv. ratu donijele su jos vecu muku i mizeriju vecini naroda. Sjetite se Matije Gupca i njegove seljacke bune! Dakle, jedina alternativa su izbori!
Valjda vam je poznato da je stranka na vlasti u Turskoj osnovana samo sest mjeseci prije izbora, i napravili su tako dobro da su dobili vecinu u parlamentu, i naravno organizirali Vladu!
Ako mi hrvatski domoljubi uistinu hocemo pobjedu na izborima MORAMO stvoriti trecu stranku, kojoj ce vecina naroda dati povjerenje. Ove male strancice, njih skoro dvije stotine ce odumrijeti kao mlada sadnica na ledu!
Opet vas pozivam da cvrsto stasamo s trecom opcijom - strankom za predsjednicke i kasnije saborske izbore.
Moja privatna adresa je: DocMaric
Ovom rečenicom g Tučkara bi se mogla zaključiti ova naša rasprava o NAŠEM kandidatu
pratim već dugo ovaj portal i cijenim Vaše komentare (iako nisam znao da ste baš Vi pozvani zaključiti raspravu na odredjenu temu). Nu, ovaj put se ne slažem s Vašim prijedlogom. Nedojbeno je da je prezime Tudjman svakom državotvornom Hrvatu, na simboličkoj razini, analogno prezimenu Washington za svakog Amerikanca, ili prezimenu Adenauer za Njemca itsl. Ali, nije dostatno biti tjelesno nalik vlastitom ocu kako bi se ovdje jednostrano htjelo prikazati, e da bi se netko kandidirao. Sukladno tomu, ljevica ne bi imala boljeg kandidata od isluženog diplomata Miše Broza koji nosi brand-prezime.
Prijatelj DocMaric zagovara osnivanje stranke i pribojava se amerikanizacije hrvatske političke scene, simplificirane podjele na \'konzervativce \' i \'liberale\'. Trend je takav, ali \'srećom\' nismo toliko demokratizirani ili demonizirani, te je za očekivati IPAK radjanje nove stranke ili čak možda POKRETA. Za pokret treba VOĐA. A to uvaženi prof. Tuđman - jednostavno nije. To je dokazao i neki dan u Vitezu kad je pristao sudjelovati zajedno s T. Blaškićom u NOVOJ POMIRBI na bosanski način. Treba biti dosljedan! Ne može se sjediti na dvije stolice niti \'trgovati s onim tko vam je bio spreman oca prodati. S onim tko se u ratu kitio činom generala HVO-a, u Haagu se predstavljao kao \'humanitarac\' koji je bio zbunjen \'dvostrukom zapovjednom linijom\', e da bi se sad predstavljao kao onaj koji je obranio Središnju Bosnu itd. Da skratim, gosp. Duvnjak, kažete: Citat:izmišlja neka idealna rješenja bez imena i prezimena. IME i PREZIME postoji, ali ga po dogovoru ne ću OTKRIVATI, jer cijenimo kako ćete i Vi i slični Vama, na koncu i sam prof. Tuđman, shvatiti da nemate potporu biračkog tijela dostatnu za drugi krug predsjedničkih izbora, a ne bismo ni Vas ni bilo koga tko razmišlja kao Vi, htjeli izgubiti ili ne daj Bože imati protiv. Procjena je da je u tijeku proces predaje HDZ-a i hrvatske Vlade u ruke Draganu Primorcu, a da će se na predsjedničkim izborima osobno kandidirati Ivo Sanader. Zašto ne sačekati tu odluku i na nju reagirati predsjedničkim kandidatom koji će znati vratiti dostojanstvo instituciji predsjednika, koji će znati okupiti branitelje i dati im oduzeti PONOS, koji nije član ni jedne stranke, ali koji bi nakon solidnog uspjeha na predsjedničkim izborima bio kadar provesti LUSTRACIJU, demesićizirati, demanolizirati i deperkovićizira ti hrvatske strukture vlasti. Miro to ne može i ne smije jer bi imao posla u ne tako širokoj obitelji. Nema tog kandidata kojeg će poduprijeti sva izvandomovinska Hrvatska niti sve strukture katoličke Crkve, ali - kako su do sad reagirali i jedni i drugi na Vašeg kandidata? Čini mi se mlako, bez oduševljenja ili u najboljem slučaju kao ovdje Doc Maric. Podržat će Miru Tuđmana jer Kod:
jer znam da on nece ostetiti hrvatski narodni interes!Samo što nije rekao...Uostalom, ako se složi kandidat kojeg osobno podupirem, kad pristane na izlazak u javnost, napravimo anketu najprije na ovom portalu pa mreži AMAC-a, HIC-a, HIZ-a u BiH, Hrvatskom slovu, Hrvatskom listu i Fokusu, pa ćemo znati kako dišu SINOVI OLUJE I PASTORCI DANAŠNJE POLITIČKE OLIGARHIJE.
Sada kroz prezime našeg kandidata Miroslava mi dajemo najglasniju moguću poruku narodu i svijetu da smo privrženi velikom djelu njegovog oca i oca naše domovine Hrvatske.
Dakle za Tuđmana smo svi ovdje okupljeni . Ove taktičke zamisli koje navodite sigurno su usaglašene sa g. Miroslavom i vodstvom HKVa jer je spriječavanje detuđmanizacije prioritet ma tko to provodio. Prema tome sve što se na tome radi i može imati bolji efekt je pozdravljeno , ali javnost treba znati da su ti faktori iznenađenja plod zajedničkog konzezusa unutar HKVa ,a ne stvoriti dojam da se svađamo po portalima i neznamo što hoćemo. Kad se organizatori odluče za optimalniju soluciju onda će to HKV i sam Miroslav Tuđman javno podržati u pravom trenutku. U tom smislu sam protiv lamentiranja o predsjedničkom kandidatu na ovom portalu sada jer je on na neki način i jedino glasilo HKVa koje ima i mora imati jedinstven i jasan stav o svojem kandidatu , a koje može promjeniti samo na isto takav način .Treba imati na umu da je kolebljivost neorganiziranos t razjedinjenost i svađalaštvo , najčešči grob i najvećih i najplemenitijih ideja. Sjetite se svih izbornih poraza nacionalnih ideja od Tuđmana do danas!
Daleko od toga da se postavljam kao meritum za ovaj portal. To samo u meni radi isto tako velika želja da uspijemo kao možda i kod vas.
Dakle popijte kavu sa g.Hitrecom prije nego krenete dalje!
"Procjena je da je u tijeku proces predaje HDZ-a i hrvatske Vlade u ruke Draganu Primorcu, a da će se na predsjedničkim izborima osobno kandidirati Ivo Sanader. Zašto ne sačekati tu odluku i na nju reagirati predsjedničkim kandidatom koji će znati vratiti dostojanstvo instituciji predsjednika, koji će znati okupiti branitelje i dati im oduzeti PONOS, koji nije član ni jedne stranke, ali koji bi nakon solidnog uspjeha na predsjedničkim izborima bio kadar provesti LUSTRACIJU, demesićizirati, demanolizirati i deperkovićizira ti hrvatske strukture vlasti. Miro to ne može i ne smije jer bi imao posla u ne tako širokoj obitelji."
Zašto se podešavati HDZU?
Ne ulazite li u polje političke spekulacije ovisne o drugima ?
Mislite li da je biračko tijelo sklono ratnom pokliču "demesićizirati , demanolizirati i deperkovićizira ti hrvatske strukture vlasti."?
Narod je spreman rasteretiti svoju savjest kroz izbor Tuđmana , ali sumnjam da je sklon većim zaoštravanjima i tako naglašenom programu.
I molim lijepo baš nije fer uvezivati obitelj s tim , a i da nema obitelj "naši" mediji bi mu pronašli da tuče ženu , ubija nevine komarce itd
Ako se odlučio za kandidaturu znači da što se tiče obitelji smije i ne boji se i spreman na podvale.
Broj posjetitelja nije mali pa se i sve to mora uzeti u obzir da se ne naškodi procesu u koji mnogi od nas ulažu svoje emocije.
Hajdemo i ovo propitati. Ako ste u HKVu u što vjerujem, onda je normalno da diskusije i ocjene ovakove vrste budu apsolvirane prije zvaničnog prijedloga HKVa ,a ne sada izlaziti s tim na ovaj portal.
Ovo vam može dati jednu negativnu dimenziju da se niste borili za svog kandidata javno na mjestu i u vremenu kad je to trebalo , već ste se upustili u nešto što nitko ne voli konspirativno djelovanje. Tko će u takve ljude imati povjerenje?
Na koncu konca i ja sam bio iznenađen prijedlogom HKV-a u kojem nisam sudjelovao i reagirao kritički, imajući u vidu da naš kandidat nije čovjek tipičan za komunikaciju s masama. Ali sam promišljajući i slušajući pametne ljude prijedlog prihvatio kao u ovom trenutku najbolji mogući.
Što ima veze što tko brblja pred izbore toga smo se nakusali.
Važno je koji ljudi i kakva politička opcija i organizacija podržavaju nekoga. HKV je jasan tko je s druge strane ne znam.
Zato ne stavljam pod upit vjeru u te ljude ,jer oni ne idu niz vjetar a to govori mnogo .
Biti bez vjere da se nešto može promjeniti mi je prerano , pa odlučih da se konačno učlanim u HKV , prestanem sa svojim slobodoumljem i pomognem.
Naravno, ako me prime.
dobije podršku i M.tuđmana koji tada ODUSTAJE od vlastite kandidature !
Osobno, bojim se, ako izadje "novo ime" kandidata (sa ili bez odustajanja M.Tuđmana), da se ne pojave "repovi o kandidatu i sumnje", istiniti ili "fabricirani" - svejedno, koji će pokolebati biračko tijelo ! Posljedica će biti ista: oni koji su željeli "treću opciju" i predsjednika "te opcije", disperzirati će glasove ili se "vratiti HDZ kandidatu". I izgubismo još jedan izborni ciklus !
Upravo je to ono na što HDZ-SDP računa, na "disperziju glasova istinske oporbe" !
zato je, barem po meni, M.Tuđman jedini izbor. Ako pak bude, u utjecajnim krugovima odlučeno drugačije, tada bi neminovno M.Tuđman trebao povući kandidaturu !
I ne zaboravimo: VRIJEME je ključni faktor ! A kandidatura M.Tuđmana u biračkom je tijelu već poznata ! Za mene tu više ne postoji dilema.
Predsjednički se izbori MORAJU dobiti, jer su oni preduvjet za moguću promjenu snaga u PARLAMENTARNIM izborima, a za te izbore, moguće je, kao što je spomenut primjer TURSKE, izorganizirati "stranku-pokret " što može biti parlamentarna (preći prag!).
Vjerujem kako većina posjetitelja portala, bez obzira da li su anonimni ili aktivno izuzetno konstruktivno diskutiraju (poput g.Duvnjaka i Mislava), jesu istog uvjerenja oko podrške g.Tuđmanu i realnosti izborne pobjede!
Zvanična i javna podrška HKVa, UO i članstva, ima i svoju snagu i težinu, jer se malo po malo, u javnosti, i HKV percipira kao "politička opozicija dvojcu", uz to što ime g.Hitreca ima i značajan "background" !
pokrenimo se, HKV UO i članstvo na skoroj godišnjoj skupštini mogu dati doprinos.
Interes HRVATSKe je u pitanju !
VEČERNJAKOVO ISTRAŽIVANJE
Čak 71 posto građana ne zna koga bi nakon Mesića
Autor MLADENKA ŠARIĆ
------------------------------------------------
BERMUDSKI TROKUT?
Evo baš me prsti srbe da glasujem u anketi za jedinog zvaničnog kandidata dr Miroslava Tuđmana , a ono nema ga! Neke čudne stvari se dešavaju , morati će se provesti i potraga jer biti medijski zagubljen je najgore što se može desiti, a posebno predsjedničkom kandidatu . NEMA GA ? Htio sam pitati gDujmovića , ali i njega NEMA!
------------------------------------------
Mladenka STAVI GA !
VEČERNJAKOVO ISTRAŽIVANJE Čak 71 posto građana ne zna koga bi nakon Mesića Autor MLADENKA ŠARIĆ Kako će draga Mladenka tih 71 posto glasovati kad ste im sakrili njihovog kandidata dr Miroslava Tuđmana!
----------------------------------------
Evo vidite što se dešava u našem najtiražnijem listu SAKRILI SU NAM NAŠEG JEDINOG KANDIDATA !
Tražim i kumim da ga pronađu ,a oni ni da čuju!
Ovo ću morati prijaviti Međunarodnoj zajednici pa kad čuju da uz topničke dnevnike sakrivamo i predsjedničke kandidate ode naša EU budućnost u vrit!
Ono što me je međutim stavilo u nedoumicu glede teme ovog priopćenja jest činjenica da se iz njega ne vidi kome je upućeno kao prijedlog. Tko ili što bi trebalo organizirati predloženu nacionalnu konferenciju o položaju Republike Hrvatske, te kako bi se ona isfinancirala? S obzirom na važnost i opsežnost tematike, to bi trebala organizirati jedna jaka menadžerska formacija izvan standardnih državnih tijekova. Jer koje bi državno ministarstvo, ili komora, ili akademija, ili građanska udruga, bila u stanju ili u želji učiniti takvo što? Može li opet uskočiti (financijski i organizacijski snažno) hrvatsko iseljeništvo?
HKV jest to što ste napisali.
I znam neke koji su se nalazili i diskutirali o mogućem kandidatu. Sami kažete: Kod:
Na koncu konca i ja sam bio iznenađen prijedlogom HKV-a u kojem nisam sudjelovao i reagirao kritički, imajući u vidu današ kandidat nije tipičan za komunikaciju s masama. Kako kandidata koji 'nije tipičan za komunikaciju s masama' suprotstaviti recimo Josipoviću, Sanaderu ili Primorcu, pa i Čačiću?! Pitate (i odgovarate): Citat: Ako je za Vas 'demesićizacija , demanolizacija i deperkovizacija ' Hrvatske - ratni poklič, Vi ste za politiku 'ne ljuljanja' ili 'ne-talasaj-dru že'. A takav je i Miro. Oni s kojima ja komuniciram nisu takvi. Očekuju jasan, glasan, argumentiran, odlučan, hrabar nastup predsjedničkog kandidata kadrog ući u drugi krug. Kad bi kandidat mene slušao, prije nego obznani kandidaturu, podigao bi tužbu protiv Mesića za veleizdaju. Vi mene upućujete na ne baš tako posjećene stranice Ivice Fontija, a ja vas na proročku propovijed biskupa Valentina Pozaića izrečenu prigodom blagdana Gospe Lurdske. Možete ju naći u Hrvatskom listu ili na blogu SPES (hrhb.blog.hr)Ima li nekoga u ovoj zemlji Hrvatskoj da se pita: Tko sije virus autodestrukcije lijepom našom domovinom!? Ima li koga u ovoj zemlji da misli da voli ovaj sveti mali dio svemira? Ljude ubijaju mrzitelji čovjeka: jedni mačem, drugi perom. Ishod je isti: ubojstvo čovjeka. Isus nas je poučio da je 'otac laži, lažac i čovjekoubojica' (Iv 8, 44) Sotona, i po zemlji njegovi sateliti. Prije su se pisala literarna djela kao 'Nečastivi na Filozofskom fakultetu' (I. Brešan). Sada nečastivi šeće po stubištu i parkiralištu, po uredima i dvorima, po ordinacijama i salama, po ekranima i tiskovinama, kreće se u društvu uglednih i moćnih, sjedi za upravljačem. Eurofobi druge nazivaju euroskepticima i predlažu, zahtijevaju da se zatvori knjiga Drugoga svjetskoga rata. Vuku naime, za sobom dugački rep zala, boje se lica pravde kad, i ako Hrvatska jednom uđe u EU. Čudno je da se u programiranom kaosu Lijepa Naša naziva Balkan, Region, Bejrut. U svijetu KRIVOKLETNIKA I IZDAJNIKA, kvislinga i podanika, zavidnika i željnih osvete, glo-balizacije= gro-balizacije= korupcije, gdje sami sebe odličjima odlikuju – i još se nazivaju moralna vertikala, tu ona neugasiva žeđ za harmonijom bića budi i podržava čežnju za životom istine u ljubavi.
Tvrd govor! Jeste, ali istinit. A samo istina će nas osloboditi!
1.dtuckar "zato je, barem po meni, M.Tuđman jedini izbor. Ako pak bude, u utjecajnim krugovima odlučeno drugačije, tada bi neminovno M.Tuđman trebao povući kandidaturu !
Sto vi mislite time reci? Koji utjecajni krugovi?, Kakve odluke?, sto drugacije? Ja vas ne razumijem.
Da bi se obavilo neki posao, mora se imati odgovarajuci alat, i znanje. Kad seljak ide kopati ponese motiku, kad pilot hoce letjeti mora znati sve sto ce ga dovesti zeljenom cilju. Kada sam ja zavrsio medicinu nisam znao svezati ni kirurski cvor, pa sam u pocetku mislio da kirurgija nije za mene. U pocetku sam htio ici na Internu medicinu. Kako mi je drugovi nisu dali, morao sam nauciti kirirgiju. Nakon godinu dana rada u bolnici, kao privatni prakticar, sve medicinske sestre koje su trebale operaciju, dosle su k meni da ih operiram. Da ne duljim o ovome, valjda sam pogodio u sridu!?
2. stims: "Može li opet uskočiti (financijski i organizacijski snažno) hrvatsko iseljeništvo?"
Ovo mogu slobodno negirati. HDZ je napravio toliko smutnje i lazi u iseljenistvu da se, nazovimo ih "vruci Hrvati" sada mogu slobodno zvati "bivsi". Razlog je vrlo jednostavan. Prevareni smo! Meni mnogi rekose da se u DOMOVINI ljudi moraju organizirati, pa ce onda i "bivsi" vratiti se u krilo majcice Domovine!
Dakle, ima li vas ili vas nema?
Gore navise imate moju privatnu e-mail adresu.
Sto se bojite?
Ili ste svi provokatori?
Vjerujem u vaše srce i dobre nakane ,ali sumnjam u vaš smisao za realnost koja traži oslonac u nebeskim visinama.
Kad ste već poduhvatili moj stav o jednoj osobini našeg kandidata zbog koje sam dvoumio rado ću vam to pojasniti. Danas u svijetu u kojem vlada forma dakle izgled , šarm ,elokvencija, materijalna moć malo tko pita za one vrline koje nas suštinski čine čovjekom . To jest istina koja je protiv nas jer naš kandidat nije ni nametljiv , šarmer , glagoljiv ,jednostavno nema strasti da se udvara . Ali ono drugo što je ovdje tisuću puta navedeno je daleko važnije . Narod htio priznati ili ne svjestan je da je napravio veliko zlo i učinio velike nepravde osloboditeljima i stvoriteljima svoje Hrvatske ,birajući i podržavajući vođe koje je izabrao. To je svjetski slučaj bez presedana koji je doveo da se Hrvatska ponižava do neviđenih razmjera a i sam narod od svojih izabranika .
Jedini način da taj narod ponižen i izobličen reagira i izrazi svoj protest i rastereti svoji dušu je da kontra svih sadašnjih izabere Tuđmana . A taj čin je onda početak lavine u kojoj će se ugušiti i svi ovi koje spomenuste (Mesićijanci ,Manolijanci ,Perkovićanci ..)
Obzirom da ste pod šifrom odn. maskom ne mogu vam priuštiti širu političku edukaciju , ali izađite na trg Maršala Tita u Zagrebu i potkurite plamenim govorom Zagrebčane Gupčeve sljednike ,vičite da ste protiv Mesića ,Manolića ,Perkovića ....NE SUMNJAM
Ne bi bilo čudno da odobri koncert Thompsona pa pošalje svoju vladu da se slika za izbore.(On ne smije zbog Rhema) A koliko će ga tek morati primati crkveni glavari da im pozlati zvona , branitelji će dobiti natrag svoj fond , proviriti će iz mora i stupovi Pelješkog mosta , a Jadranka Kosor će se razletiti po rodilištima potičući natalitet šuškajući kunama.
Zna vlaj što Hrvata muči i što duboko u njemu čući.
Ne volim ponavljati stvari, ali ja sam gore napisao da jedna kava na mjesec od 2000 ljudi bi to mogla urediti vrlo efectivno. Zato i pozivam na aktivno ukljucenje u kampanju. To treba napravti sada.
Ja neznam da li ste vi bili u velikoj dvorani Westin hotela na najvisem katu u ljetu 2007. kada su mudraci iz svih "patriotski" organizacija donijeli odluku da nece ici kao stranka, nego kao nezavisni kandidati. Too je bilo prije zadnjih izbora za Sabor. Ja se nisam bio pripremio za nikakvu diskusiju, ali sam bio provociran nekima, pa sam u mikrofon rekao da je to zabluda i da od hrvatske emigracije nece biti koristi takvoj politici.
Mene pojedinci savjetuju da stvorimo NOVU politicku stranku, i kad oni vide da je to ozbiljna stvar, onda ce i oni ozbiljno priskociti!
Puno toga se dogodilo od kada je pokojni Predsjednik osnovao HDZ. Mada u tom pokretu ima puno castnih ljudi, oni ne mogu isplivati na povrsinu, a osim toga moraju cuvati svoja radna mjesta. Ja sam vec davno napisao da je za vodjenje drzave kao Hrvatska dosta 300 ljudi, koji su posteni, radini i odani interesima naroda kao cjeline. Ako se tako radi, onda ce i njihov osobni interes biti nagradjen. Ima vas puno tamo u gradu i u drzavi koji imate puno vremena i znanja, pa ako to usmjerite u zajednicko dobro, vidjet cete da ce rezultat doci. To vam je kao voda: kap po kap nastaje mala lokva, a kad tome dodate jos mnogo kapi nastane rijeka! Pa nemoram vas ja tome uciti. Ja nisam studirao socijologiju i zastitu ljudskih prava. Moja prava su bila ugusena od kada znam za sebe.
Procitajte MOJU POLNOCKU, koju mozete kupiti kod Algoritam u Gajevoj i Kruh Sv. Ante, na Kaptol 6. Ima ih i drugdje.
Jedna masa od 2000 ljudi ce privuci drugih mnostvo ljudi, do dva milijuna glasaca, a to se onda pise POBJEDA!
Idemo li? Danas ili sutra?