Akademik Josip Pečarić jedan je od najplodnijih hrvatskih publicista, pravi kroničar hrvatskog društva. Akademik Pečarić je istaknuti matematičar, ugledni svjetski znanstvenik. Zato su njegove publicističke knjige o bitnim procesima u političkom i društvenom životu Hrvatske, o borbi za istinu o Domovinskom ratu, o obrani hrvatskog identiteta i naše slobode vrlo zanimljive, jer u njegovim knjigama nema relativnih ocjena manipulacije, skrivanja istine ili prešućivanja istine. Pečarić je neposredan, jasan i ubojit u svojim ocjenama. U pogovoru knjige Damir Pešorda s pravom ističe kao bitnu činjenicu moto Pečarićevog publicističkog i intelektualnog djelovanja: "Istina je samo jedna, dva i dva je četiri, a neistinâ imaš koliko hoćeš, i tri, i pet, i šest...". U društvenim znanostima - politologiji, sociologiji i drugima, postoji mogućnost manipulacije, postoji mogućnost relativizacije istine, postoji mogućnost prešućivanja pa i svjesnog iskrivljavanja istine. U matematici takva mogućnost ne postoji. U matematici dva više dva su uvijek četiri.
Matematika ima gvozdenu logiku, tako da se činjenice ne mogu subjektivno prikazivati. Može se reći da Pečarić u svojim publicističkim radovima pokušava pisati matematičku istinu. Zato je ponekad za mnoge, navodno, preoštar, ekstreman, isključiv i nekooperativan. Zato što Pečarić govori i ono što se drugi ne usude reći. Dok mi, kritičari Haškog suda, oštriji i manje oštri, govorimo o nepravednom sudu, o političkom sudu, Pečarić daje pravu matematičku dijagnozu: Haški sud je zločinački sud. On je zločinački ne zato što sudi za počinjene zločine u raspadu Jugoslavije i velikosrpskoj agresiji, nego je zločinački zato što se i sâm služi zločinačkim metodama u pretvaranju istine u laž, a laži u istinu. Pečarić dokazuje gvozdenom matematičkom logikom da je podizanje optužnica protiv nevinih ljudi, držanje nevinih ljudi nekoliko godina u zatvoru, pa onda puštanje tih ljudi na slobodu kao da se ništa nije dogodilo, težak zločin protiv slobode i dostojanstva čovjeka. Kako to Haški sud radi smišljeno, radi se o zločinu s predumišljajem, ne zločinu iz nehata, nego o zločinačkom pothvatu. Za Pečarića organiziranje i djelovanje Haškog suda može se okvalificirati kao smišljeni zločinački pothvat protiv istine i pravde.
Ako se hrvatski narod krivotvorinama pokušava od žrtve agresije pretvoriti u agresore, ako se obrambeni rat i oslobađanje vlastite zemlje tretira kao zločinački pothvat, onda nema nikakve dvojbe da je tako smišljeno djelovanje suda zločinački pothvat protiv istine, slobode i pravde. Zato mislim da je Josip Pečarić u pravu kada kritizira ne samo hrvatsku politiku koja je prihvatila takav zločinački sud kao navodni sud pravde, nego kada kritizira i nas kritičare toga suda što nismo dovoljno hrabri, što relativiziramo djelovanje toga suda i što se ne usudimo pravim riječima kvalificirati i opisati rad toga suda. Meni se posebno sviđaju oni dijelovi knjige akademika Pečarića u kojima on analizira i razotkriva bijedu hrvatske politike, posebno dijela hrvatskih političkih elita koji ne samo prihvaćaju zločinački sud u Haagu, nego ga i servisiraju i pomažu, koji čak uvjeravaju hrvatski narod kako se radi o sudu pravde, i kako nema alternative nego poslušno izvršavati sve što se od nas traži. I sam sam dosta pisao o djelovanju i postojanju haške mreže u Hrvatskoj, ustvari, o Petoj hrvatskoj koloni, bez koje Haški sud ne bi mogao djelovati kao zločinački sud protiv interesa hrvatskog naroda, ali s određenim ogradama za razliku od Pečarića koji bez ikakvih ograda i relativiziranja secira po imenu i prezimenu hrvatsku političku elitu. Bezbroj je dokaza za djelovanje Pete hrvatske kolone.
Ona se nalazi u medijima u Hrvatskoj. Svi znamo da postoje novinari i urednici u Hrvatskoj koji dobivaju instrukcije u stranim veleposlanstvima, koji su stalni gosti na večerama i drugim seansama na kojima se daju direktive i dezinformacije koje treba proširiti. Kada je trebalo Hrvatsku pritisnuti onda su ti novinari širili tako dobivene dezinformacije o tome da je Gotovina, npr., u Hrvatskoj ili Hercegovini, da se skriva u samostanu, izmišljali su da je viđen na raznim mjestima u Hrvatskoj, izmišljali su jatake i širili su mnoge druge laži. Ima bezbroj dokaza o tome da strane obavještajne službe slobodno vršljaju po Hrvatskoj, posebno MI6, da bitno utječu na izbore u Hrvatskoj, da imaju svoju mrežu preko koje mogu diskvalificirati političare koji brane nacionalne interese, a promovirati one koji će bespogovorno slušati strane gospodare. Nema nikakve dvojbe da su hrvatske političke stranke, neke više, a neke manje, ekspoziture stranih gospodara, da se lažno predstavljaju da su hrvatske, iako su ustvari "Bruxellske", jer više rade na provođenju odluka i interesa "Bruxellesa" u Hrvatskoj nego što štite hrvatske nacionalne interese u Bruxellesu.
Postoje u Hrvatskoj političari na vrlo značajnim dužnostima koji su bitni oslonac zločinačkog suda u Haagu, koji pomažu taj sud, štite taj sud i dostavljaju materijale za zločinačko djelovanje toga suda protiv interesa hrvatskog naroda. Svjedočenje predsjednika Republike Hrvatske Stjepana Mesića, ima ključnu ulogu u krivotvorenim optužnicama protiv Hrvatske i hrvatskog naroda, protiv državnog i vojnog vodstva Hrvatske. Postavlja se pitanje je li slučajno da je uz Mesića iz političkog vrha najčvršći oslonac hrvatske politike u Bruxellesu Vesna Pusić. Iako je izgubila izbore, postala je ključna osoba u Hrvatskoj i Hrvatskom saboru za suradnju s Europskom unijom. U Hrvatskoj djeluju ljudi u sudstvu i tužilaštvu, i drugdje, koji su glasnogovornici zločinačkog suda u Haagu. Da apsurd bude veći, mnogi hrvatski odvjetnici koji su zaradili ogromni novac kao odvjetnici optuženih, vrlo su sustavno u javnosti branili krivotvorene haške optužnice i Carlu Del Ponte, a ne svoje branjenike. Među njima zvijezda je Ante Nobilo. Nema nikakve dvojbe da je Haški sud ne samo zločinački nego i politički sud, jer vrlo sustavno pokušava ostvariti određene političke ciljeve, pisati krivotvorenu povijest o raspadu Jugoslavije i krivotvorinama napraviti veliku povijesnu intervenciju u kojoj će se amnestirati krivac, a žrtva proglasiti krivcem.
Akademik Pečarić sve to vidi, kao što vide i mnogi drugi, ali za razliku od većine: i akademika, i intelektualaca i mnogih drugih ljudi, koji o tome šute, on piše i govori. On okuplja malu grupu hrabrih koja piše pisma, poduzima razne druge akcije kako bi prevladali letargiju u Hrvatskoj, kako bi potakle ljude da se suprotstave i zločinačkom Haškom sudu, i Petoj hrvatskoj koloni, i moralno korumpiranim hrvatskim političarima, koji služe stranim gospodarima, a ne vlastitom narodu. Pečarić prepoznaje, npr., zašto je i 8 godina nakon smrti Franje Tuđmana, Franjo Tuđman i dalje najnapadaniji hrvatski političar. Pečarić prepoznaje, detektira i opisuje na koji način u Hrvatskoj djeluju titoističke i antituđmanovske snage, na koji način i zašto se diskreditira Katolička crkva i zašto se nastoji onemogućiti izražavanje bilo kakvog hrvatskog domoljublja. Pečarić zato u svom javnom političkom i društvenom djelovanju pokušava okupiti što veći broj intelektualnih domoljubnih snaga koje će se javno suprotstaviti policajcima ljudskih duša koji nastoje svako izražavanje domoljublja i ljubavi prema domu, obitelji, naciji i vjeri prokazati kao navodni šovinizam, konzervativizam, kao homofobiju, kao nešto natražnjačko i štetno. Pečarić u svojoj knjizi puno piše o Marku Perkoviću - Tompsonu, ustvari o fenomenu Tompson, preko kojega se lome koplja o tome kakva će Hrvatska biti. Postavlja se pitanje zašto je Tompson toliko na udaru, zašto se nastoji onemogućiti njegovo pjevanje, zašto se svi oni koji vole njegove domoljubne pjesme, pokušavaju diskreditirati i oblatiti.
Postoji samo jedan razlog. To je strah od njegove popularnosti, od domoljubnog zanosa i od desetina tisuća ljudi koji na njegovim koncertima pjevaju i s puno emocija pokazuju svoje domoljublje, svoju vjeru u hrvatski nacionalni identitet, svoju ljubav prema domu, domovini i svojoj katoličkoj vjeri, koja je bitni dio identiteta hrvatskog naroda. Zahvaljujem akademiku Pečariću što me je pozvao da govorim o njegovoj knjizi. To tim više što se u našim javnim istupima u mnogim stvarima razilazimo, što o nekim bitnim pitanjima različito mislimo. Međutim, u bitnim pitanjima se slažemo. U ovoj knjizi akademik Pečarić u poglavlju "Hrvatska danas", odnosno u I. Glavi toga poglavlja: "Sadašnji trenutak u Hrvatskoj" navodi šire citate iz moje knjige "Tuđmanizam i mesićizam" u kojoj u predizborno vrijeme pišem o opasnostima koje prijete Hrvatskoj ako pobijedi trijumfirat MPM - Milanović, Pusić, Mesić. (str. 101. - 110.) Pečarić navodi deset točaka iz moje knjige "Tuđmanizam i mesićizam" u kojem ukratko opisujem što bi se dogodilo s Hrvatskom ako bi pobijedio na izborima trijumfirat MPM. Pečarić se slaže s tih deset točaka, ali mi prigovara što sam bio naivan, što sam dao podršku Sanaderu i HDZ-u kao manjem zlu, kako bi se spriječila pobjeda trijumfirata MPM, te tvrdi da nema razlike između Sanadera i Mesića, između Sanadera i Milanovića, i Vesne Pusić. Pečarić mi prigovara da nije u redu optuživati Milanovića, Mesića i Pusićku za nešto što je odavno prihvatio Sanaderov HDZ. Pečarić smatra da nema razlike i da sam pogriješio što sam u Sanaderu i HDZ-u vidio manje zlo te tvrdi da sam time pomogao da nakon izbora Sanader, Milanović, Mesić i Pusićka ostvare onih deset točaka na koje sam upozoravao.
Za nekoliko mjeseci će biti godinu dana od izbora, pa je moguće već na temelju prakse ocijeniti u kojoj mjeri sam bio naivan jer sam pretpostavljao da će Sanader i HDZ čvršće braniti hrvatske nacionalne interese nego što bi to činio trijumfirat Milanović, Pusić, Mesić. Priznajem da sam očekivao više. Ali mislim da nije moguće osporavati neke rezultate koji su postignuti. Sanaderova politika prema Bosni i Hercegovini ipak je u praksi različita od Mesićeve, Milanovićeve i Pusićkine politike. I odnos prema Domovinskom ratu, prema Crkvi, usprkos razočaravajućeg ponašanja HDZ-a u donošenju Zakona o suzbijanju diskriminacije i nekim drugim konkretnim pitanjima, ne može se izjednačiti s Mesićevom, Milanovićevom i Pusićkinom politikom. Slažem se da treba pritiskati i kritizirati i Sanadera i HDZ, ali mislim da nije dobro da se izbrišu sve razlike, čak da se tvrdi da bi za Hrvatsku bilo bolje da je na vlast došla anacionalna ljevica, jer se ona, navodno, ne bi usudila tako drastično izdavati nacionalne interese kako to čini Sanader i HDZ u svojoj pokorničkoj politici prema stranim gospodarima. Pred nama su predsjednički izbori. Upravo zato što se u nekim bitnim pitanjima i SDP i HDZ na vrlo sličnim pozicijama, trebalo bi jasno formulirati strategiju kako doći do trećeg rješenja, kako se udružiti u kandidiranju nestranačkog kandidata koji bi mogao čvršće braniti hrvatske nacionalne interese.
Mislim da to mora biti kandidat građana: intelektualac, domoljub, sposoban čovjek, emocionalni Hrvat i vjernik, dobar organizator i čovjek koji ima viziju kako u uvjetima 21. stoljeća formulirati novu nacionalnu politiku, kako dobiti podršku naroda, kako prekinuti hrvatsku šutnju. To ne može biti kandidat ni ljevice, ni desnice. To mora biti kandidat građana, domoljuba i vjernika, emocionalnih Hrvata, poštene Hrvatske, čovjek čistih ruku koji će osigurati demokratsku budućnost Hrvatske i novu hrvatsku slogu bez koje nema budućnosti. Zato ne smijemo nasjedati na političke i medijske podvale, koje nastoje diskvalificirati unaprijed svakog kandidata koji nije pod kontrolom bilo HDZ-a, bilo SDP-a i HNS-a. Predsjednik Hrvatske po Ustavu je nestranačka osoba, neideološka osoba, on se mora jednako odnositi prema lijevima i desnima. To ne može kandidat HDZ-a ni SDP-a. To može samo nestranački kandidat iza kojeg stoje građani i njihove institucije, domoljubi i vjernici, dakle, većinska Hrvatska. Da bi došli do takvog kandidata mora se svestrano i objektivno procijeniti stanje u Hrvatskoj i Mesićeva vladavina, kako ne bi dobili novog Mesića koji će smjenjivati hrvatske generale, lažno svjedočiti protiv Hrvatske i prijetiti biskupima, te rehabilitirati komunistički antifašizam kao navodni temelj ove Hrvatske, a rušiti Domovinski rat kao jedini mogući temelj demokratske Hrvatske.
Uvjeren sam da će akademik Pečarić i dalje otvoreno, iskreno i istinito secirati hrvatsko društvo i poticati mnoge da prekinu svoju šutnju kako bi izašli iz sadašnjeg stanja u kojem se sve više domoljublje i ljubav prema domu, obitelji, domovini i vjeri pokušava sotonizirati, pa čak i zabraniti javno izražavanje. Ovdje je danas hrvatski branitelj i pjevač, Marko Petković - Tompson počasni gost, kao simbol koji svojim pjevanjem i domoljubljem potiče nas Hrvate da izađemo iz letargije i da sami odlučujemo o svojoj sudbini, da budemo svoji na svojem. Rekao sam jedanput Tompsonu: "Hvala Vam, jer Vi svojim pjesmama možete učiniti više za hrvatski narod nego sve naše knjige, članci i govori." Zato mi je izuzetno drago gospodine Tompson, što ste svojom nazočnošću došli dati podršku akademiku Pečariću i svima nama koji se knjigom i pisanjem na svoj način borimo da tisuće Hrvata mogu slobodno na vašim koncertima izražavati i svjedočiti svoju ljubav prema domu, obitelji, Domovini i Bogu. Hvala Vam!
prof. dr. Zdravko Tomac
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Razlozi za optimizam: Hrvati među vodećim darivateljima organa u svijetu .................(25. svibnja 2012.)
- Čačić i Linić o uštedama u javnom sektoru .................(25. svibnja 2012.)
- Josipović o izjavi da je "Vukovar srpski grad" .................(25. svibnja 2012.)
- Ham: Odluka o ukidanju Vijeća za normu hrvatskog jezika posve politička .................(25. svibnja 2012.)
- Pusić i Čačić se ne boje HDZ-ove "Vlade u sjeni" .................(25. svibnja 2012.)
- Karamarko predsjednik Kluba zastupnika HDZ-a .................(25. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Karamarko 971: Kujundžić 860
Naša užasno visoka stopa zatez...
26.05., 07:36, Boljunac - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
26.05., 07:20, Boljunac - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Slažem se u principu s Vama da...
26.05., 05:31, preporod - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
PREPOROD. Ozbiljno Vam zahvalj...
26.05., 02:28, Paganini - Karamarko 971: Kujundžić 860
Ekonomija ekonomistima Borisla...
26.05., 00:05, Boljunac - EU - Nikolić treba dokazati ko...
***Admin
25.05., 23:38, Daruvar - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Nu, Daruvar, ja koliko znam, ...
25.05., 23:37, Daruvar - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Daruvar, nije to glazbenik ve...
25.05., 23:35, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
25.05., 23:32, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Samo se tješi da ima gorih od...
25.05., 23:30, Daruvar - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Čovo bre Jovane burazeru, rado...
25.05., 22:50, triarios - K. Marušić: Karamarko se treba...
Moram priznati da je dobro "ob...
25.05., 22:46, Boljunac - Američke vojne letjelice prepu...
..naša pa eto naše borbeno zra...
25.05., 22:11, Kismet - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Svaka čast Nikoliću! S dvije i...
25.05., 21:53, Crni Jahač - Američke vojne letjelice prepu...
Eto ti ga, slika demokracije ...
25.05., 21:45, Crni Jahač - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Pisati u naslovu ili samo u po...
25.05., 20:14, triarios - Američke vojne letjelice prepu...
Bitno je, kao što danas kukuri...
25.05., 19:47, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Zaboravi ja da smo pod monitor...
25.05., 19:20, HISTrion - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
U ovakvom odnosu snaga Karamar...
25.05., 18:40, Bumbušbu - K. Marušić: Karamarko se treba...
korigiraš moje komentare, ovo ...
25.05., 18:16, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ako hoda kao patka i glasa se ...
25.05., 17:38, HISTrion - Josipović o izjavi da je Vuko...
Vrlo jasna reakcija u kojoj Ok...
25.05., 17:37, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ako Jovanović, ne daj Bože, pr...
25.05., 17:29, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ne znam tko ste vi koji ćete,...
25.05., 17:15, Cetina
Najave
- 1
- 2
- 3
Tko je na vezi?
- 26 gostiju
KOMENTARI ČITATELJA
iznaći optimalan prijedlog , a da se kasnije tijekom kampanje izbjegnu pogubne nesuglasice među onima koji imaju isti cilj.
Ako bi stvar doveli do ekstremnih razmjera i odstranili sve one koji su bili članovi SK iz raznih razloga onda nas je premalo. Neka takvih dobronamjernih "konvertita" bude što više time pružamo ruku i njima i njihovoj djeci.
Podržavam ovaj nesebični angažman prof Tomca , a svi znamo da tu nema materijalnog probitka.
Ali on šalje bitnu poruku da ovaj domoljubni pokret nije samo desničarski već je Hrvatski - otvoren i za lijeve koji Hrvatski dišu.
Nacija ,nacionalni ponos ,ponos općenito ,dostojanstvo ,...sve su to iracionalne kategorije koje razlikuju čovjeka od životinje.
One jesu zato uzvišene jer su atribut duhovnosti čovjeka i dio sustava vrijednosti naslonjen i na vjeru . To jeste osjećanje ,emocija koje i nije produkt pragme ,dapače često znači i žrtvu.
Da ne idem preširoko taj segment duhovnosti se rasplamsava upravo emocionalnim nastupima , pjesmom i zato je mladima to blisko . Spekulativnost , proračunatost i bojažljivost su staračke prirode i ne bude ništa emocionalno.
Po normalnoj pragmatici koja se sad uzvisuje i branitelji Vukovara su trebali sve napustiti , ali mladost iracionalnost i zanesenjaštvo je učinilo čudo!
Ovo pričam zbog toga, da se ima na umu da se ova država ostavlja njima ,dakle mladima , da će oni puniti Thompsonove koncerte , a predsjednički kandidat ima da se obrati jezikom te mladosti ,emocionalno i jasno i neuvijeno.
Ja nisam mlad , ali jasne poruke i prava riječ nekih ljudi sa ove bine me pomlađuju .
Maltretiranje na ulici oca pred djetetom,u ovom vremenu "eu demokracije",sa mo je dokaz koliko su naši političari zabludjeli,kada kopiraju metode ,rekao bih,jedne epohe koje bi se i Austrijanci trebali duboko stidjeti i nešto iz toga naučiti.Gdje su sada "udruge za prava djeteta" ? PUNA SU IM USTA LAŽI,sram ih bilo !Avaj,uzalud,on i srama nemaju, samo svoju crvenu udbašku ideologiju i pune đepove glavarina.
Ne mogu zamisliti da se u Hrvatskoj ovako obrađuje Nijemac ili Englez .
Al se damo...!
Kad to čini čovjek koji ima istančan njuh za političke vjetrove onda je to više nego sigurno.
Ovo je dobra vijest.
U kolovozu 1991. okupirana je Baranja, domaći Srbi su nagrnuli klati i ubijati sve što nije srpsko; u Belom Manastiru osnovana su dva sabirna logora (jedan u skladištu poduzeća Dunav a drugi u kasarni Viktor Bubanj /još jedan Hrvata ala Franjo Tuđman/ gdje su mučeni i ubijani (uglavnom) Hrvati.
Veliki dio stanovništva je što pobjegao sam, što protjeran. Kroz logore su prošle na stotine ljudi koji su, ili ubijani tu ili su ih slali u \"veće logore\" (Dalj, Borovo Selo, Erdut itd.). Još uvijek se vode kao nestali dvadesetak Hrvata.
Je li potrebno reći da nije dignuta sa strane hrvatskog pravosuđa ni jedna optužnica? Jest jedna (Mamula, Bekić, Jovandić, Prusac, Alaica), ali su u Osijeku oslobođeni!!
U proljeće 1998. godine, nakon tzv. mirne reintegracije (??), Srbi \"su dopustili\" da se prograni Hrvati vrate i organizirali su se \"lokalni izbori\".
Na izborima su bilo dva bloka: SDS (zločinačka organizacija, zar ne?), Leskovčeva srpska stranka, SDP, HNS, HSS, HSLS, Libra, SBHS (sami četokomunisti), a s druge strane HDZ (nije to današnji HDZ) i HSP (nije ni to današnji HSP).
Kandidat HDZ-a je bio Ivica Buconjić, a četokomunističk og bloka četnik i koljač za vrijeme rata, Simo Ćurin.
Sve te zagrebačke hrvatske(!!??) stranke su bile za Simu-čakiju. Nakon izbora, formirana je gradska skupština i trebalo je izabrati gradonačelnika. Srbokomunisti su imali glas više i ništa nije priječilo da gradonačelnik postane krvavi Simo. Tada jedan čalan HSS, Stjepan R. rođen u Belom Manstiru ali od roditelja kolonista iz Hrvatskog zagorja, \"digne ruku\" za Ivicu Buconjića (sada radi u Ministarstvu unutarnjih poslova) i Račanov Simo propadne - u međuvremenu je umro.
Srbin, dotepenac iz Srbije, bivši djelatnik JNA i KOS-a, čelnik HSS, ZLATKO TOMČIĆ telefonski je iz Zagreba isključio Štefa iz stranke. Nu, bilo je kasno, njegov Simo nije izabran.
U predizbornoj kampanji u Baranju nije došao psihopat i zločinac Račan, nego je poslao svojega najodanijeg komunistu, ..... Tomca. U kinu Jovan Lazić u Belom Manstiru, pred ushićenom srbadijom i četnicima gost je bio (sadašnji) novi katolik Zdravko Tomac (čega li je on profesor?) i zloglasna četokomunsitkin ja Vesna A. Pusić???
I tada je Tomac, zajedno s Pusićkom, zdušno zagovarao četnika Simu u kinu Jovana Lazića. Neznam što su sve govorili. To je strašno! To je neoprostivo i sada može govorit sve što god hoće Z.Tomac, ali on je četokomunist i on je zločinac. U kinu, treba li govoriti, bili su gotovo isključivo ushićeni srbi-četnici. Naravno, Srbi nisu bedaci, oni ne vjeruju ni Tomcu (Račanu) ni Pusićki, ali ih koriste kao korisne budale.
A sada se , zapravo, Tomac sprema za predsjednika!! Kakva država (i narod), takav predsjednik. Grozno!
A još je Hegel rekao d asvaki narod «ima vlast onakvu kakvu zaslužuje».
Film je igrani i događaj je iz svibnja 1631. (grad je zauzet 9. svibnja) kada je katolička vojska pod vodstvom generala Tillyja zauzela grad. Ponudu o predaji gradsko vijeće Magdeburga je odbilo nadajući se pomoći švedske vojske, koja je bila na putu. Švedska vojska nije stigla i grad je pao. Pobjednici su ubili 20000 građana i sve temeljito opljačkali.
E sad, autori moraju nabrojati «nacije» koje su sudjelovale u borbi. Navedeno je da su obje vojske (katolička i protestanska) bile sastavljene od plaćenika. Autori, pritom, uopće ne spominju da su obje strane u sukobu bile pretežno njemačke i da se borba vodila za vrijeme čitavog rata na njemačkom etničkom prostoru.
Kažu autori da su napadači bili sastavljeni od: Hrvata, Mađara, Španjolaca i Portugalaca!!?? Zanimljivo, Hrvati na prvom mjestu. U ono vrijeme nije moglo biti više od 500000 Hrvat, naprama dvadesetka milijuna Nijemaca ili Francuza, desetak milijuna Španjolaca.
Danke Deutschland!
Goldštajn će biti vrlo zadovoljon.
Naravno, tu Hrvata uopće nije bilo. Francuski kralj Louis XIV. imao je postrojbu za specijalne namjene Les crabates («Kravate, Hrvati) i imala je oko 1000 probranih ratnika. Hrvatsko ime su nosili i među njima je bilo dosta Hrvata, međutim zapovijedali su Nijemci, a u njoj je bilo i Mađara, Poljaka, Talijana itd. Bili su plaćenici. I te «Kravate» su sudjelovale u Tridesetgodišnj em ratu i to nema veze sa Hrvatskom. Sve se o tomu može naći u knjizi francuskog povjesničara Luca Oreskovica (Luka Orešković iz Široke Kule) Louis XIV. i Hrvati.
I na kraju dolazi slatko: u jednom muzeju pokazuju jednu bibliju rasječenu sabljom. Kažu da su katolički vojnici provalili u crkvu i htjeli ubiti pastora, jedan vojnik je zamahnuo a pastor je podmetnuo bibliju s oltara, zaštitio glavu i spasio život. Nu, kada su rasjekli knjigu, kao da nisu mogli opet zamahnuti i probosti popa! Njemačka pamet!
I sada dolazi najbolje, povjesničarka Roherkhole pokazuje knjigu i kaže: «Ovu su knjigu rasjekli Hrvati u svom titanskom gnjevu».
Nu, Hrvati! To kažu oni koji su u Prvom svjetsko ratu razorili Europu od Atlantika do Moskve. Koji su izazvali smrt 80 milijuna ljudi. To kažu oni koji su Drugom svjetskom ratu ubili još više ljudi, oni koji su spalili 6 miliojuna Židova.
Danke Deutschland, pjevalo se 1991. godine.
A kako bi bilo da su nam Nijemci NEPRIJATELJI, kada ovako govore kao PRIJATELJI.
Mirna reintegracija koja je uštedjela možda 10-tak tisuća mladih hrvatskih života imala je svoju cijenu.
Međunarodni faktori koji nisu željeli da bude pobjednika i pobjeđenog ni agresora i branitelja ...postavili su svoje UVJETE koji u svemu nisu prikazani javnosti.
Vjerojatno je jedan od uvjeta u Baranji bio da se izabere srpska vlast da se ONI ne osjete poraženima.
Ista priča se kasnije razmahala pod nazivom "pozitivna diskriminacija" odnosno rasizam u korist manjine.
Dok su u igri bili teritoriji Hrvatske i goli opstanak, takvi ustupci su možda bili jedino rješenje , kasnije i danas kad se to radi radi EU koju po svoj prilici ne možemo ni izbjeći, onda je to po meni IZDAJA !
"...to je zato što je nacionalizam u nas sveden na folklor, masturbira se na političke pamflete stare od šezdeset do sto pedeset godina i općenito živi se u nekim drugim vremenima, dok se sadašnji stvarni problemi ignoriraju, previše se gaji neki nacionalizam iz starih vremena koji je davno zastario, a takav nacionalizam ne može odgovoriti na izazove današnjice, jer u vremenu kojem je nastao bile su sasvim druge političke okolnosti...zap ravo su jadni nazovi-patrioti koji urliču na stadionima, busaju se u prsa hrvatstvom i spremni su napasti momke iz drugih dijelova Hrvatske koji navijaju za drugi klub, spremni su da pozivaju na ubojstvo drugih Hrvata...i kako je samo jadna većina klinaca koji se furaju na Thompsona, isto kao i većina naših starijih koji krivo briju na pravaštvo, samo da se okitit simbolima, pjevat pjesmice, bacat drkicu na drugi svjetski rat i te spike, a ustvari niko nema pojma ni o hrvatskoj povijesti ni uopće o samoj ideologiji koju zagovaraju, takvi "nacionalisti" kojih je većina egzistiraju tek kao neka marginalna sub-kulturna grupa, ništa ozbiljno, samo folklor u kojem sudjeluju većinom nesposobni i nemoćni ljudi..."
Nepotrebno je baviti se njegovom malenkošću, posebno djelovanjem do 1991, ali, svakako, dobro je to znati.
Da li je njegovo djelovanje, političko i posebno publicističko, rezultat njegove istinske transformacije promišljanja ili "samo" svrstavanje na ISPRAVNU stranu, nevažno je! Danas, on podupire ISPRAVNU opciju, njegove riječi imaju odjek u biračkim krugovima (ne može se i to ignorirati), ali činjenice iz prošlosti ipak uvijek treba imati u vidu. No kao što rekoh, danas on više u politici ne predstavlja ništa i nije potrebno "trošiti vrijeme na njega"...
Moralna i kaznena deratizacija tog konglomerata rodbinski uvezanog ,u cilju da se anestezira negativno a sačuva pozitivo je nemoguća u kratkom roku .
Pretežito su te ideološke farbe bile oružje za ostvarenje najnižih strasti (materijalne pohlepe ,bolesne čežnje za statusom u društvenoj hijerarhiji..)i deoloških zanesenjaka je bilo malo, kao i danas.
Po meni je važno dobiti na vremenu i jačati nacionalnu svijest koja jeste trajni element koji je ideološkim podjelama suprostavljen i koja nas ujedinjuje. Svatko tko radi na tome je dobrodošao.
Oni koji danas osnivaju farme sa mladim antifašistima i time upiru prst u vlastitu domovinu da obznane svijetu da smo fašistička zemlja jesu ZLO!
Oni koji udaraju po domovinskom ratu , hapse osloboditelje i ubijaju nacionalni ponos jesu ZLO!