Službena inicijativa: Kažnjavanje nedjela komunizma
Ovih mi je dana pažnju privukla jedna „mala vijest" o kojoj u našem medijskom prostoru, u tiskovinama ili možda TV, sasvim očekivano nema nikakve informacije pa se za Hrvatsku to „nije dogodilo". Ta praksa selektivnog informiranja s primjesama „tumačenja" dobro je poznata svima koji su veći dio života proživjeli u „proleterskom raju demokracije", svejedno, bila to Jugoslavija ili Litva. Iz ove „male vijesti" oko traženja podrške za inicijativu jasno je vidljivo kako sve tranzicijske zemlje, danas članice EU, pate od iste „boljke" koja muči i Hrvatsku.
Naime, ministri vanjskih poslova Litve, Latvije, Bugarske, Mađarske, Rumunjske i Češke službenim su dopisom 14. prosinca 2010. od europske povjerenice za pravosuđe, čuvene po brojnim, raznovrsnim pokrenutim inicijativama u EU, gđe. Viviane Reding, zatražili kažnjavanje „javnog podržavanja, negiranja i bagateliziranja totalitarnih zločina". Viviane Rednig je trenutno potpredsjednica Europske komisije za pravosuđe, temeljna ljudska i građanska prava. Pismo je inicirano od strane litvanskog ministra vanjskih poslova g. Audronius Ažubalisa, koji je izjavio kako "negiranje međunarodnog zločina mora biti podvrgnuto istim normama, kako bi se spriječila rehabilitacija i ponovno rasplamsavanje totalitarnih ideologija".
Ministar također ističe kako „svi znaju" za nacističke zločine, posebno holokaust, čije je negiranje danas kažnjivo i u Njemačkoj, ali i u mnogim drugim zemljama. U isto vrijeme samo jedan dio Europe je svjestan komunističkih zločina. Posebno je naglašen značajan rad Europske komisije i zemalja članica EU na stvaranju EU na temeljima zajedničkih vrijednosti. Te su vrijednosti humanost, osuda genocida i ratnih zločina, što uključuje zločine totalitarnih režima, što je istaknuto u EU Stockholmskom programu iz 2009. godine! U stavu ga je podržao češki ministar vanjskih poslova Karel Schwarzenberg ističući kako svi koji su služili diktatorima totalitarizma, bilo Hitleru, bilo Staljinu - suučesnici su u zločinu.
Rumunjski povjesničar Marius Opera, bivši predsjednik državnog instituta za istraživanje komunističkih zločina u Rumunjskoj, u veljači 2010. je inicirao donošenje „Praške izjave" u kojoj se ističe:
„Zahtijevamo da se komunističke zločine tretira kao i holokaust, to znači da se pred sudom nađu zločinci iz vremena komunističkog režima. Njihova nedjela ne smiju zastarijevati... mi zahtijevamo pravomoćne sudske odluke, a ne samo moralnu zadovoljštinu. Mora se kazniti sve one koji su u ime komunizma ubijali, počinili zločine. Neprihvatljivo je da danas živimo u susjedstvu ubojica i zločinaca. To su zločinci koji su ubijali i mučili u ime ideologije. Što ih razlikuje od nacista? Ništa!".
Glasnogovornik povjerenice Reding, g. Matthew Newman je reagirao na dopis rekavši:
„Zločini totalitarnih režima su dio kolektivnog sjećanja Europe. Otkako smo dobili zahtjev, radimo na izvješću, koje bi trebao biti gotovo do kraja godine. U tom ćemo izvješću zaključiti jesmo li u stanju doista kazniti ljude koji negiraju zločine totalitarnih režima".
U ovom se osvrtu na pokrenutu inicijativu ne namjeravam baviti inačicom „totalitarne ideologije" prakticirane desetljećima u Hrvatskoj, jer na ovom Portalu Hrvatskoga kulturnog vijeća od samih početaka djelovanja ispisani su brojni prilozi na ovu temu, podržane su ili pokrenute razne inicijative, tribine, a koje su uvelike bile od strane zvaničnih institucija „marginalizirane, ignorirane, prešućivane". Sasvim u skladu s ideologijom koja je svoje stranačke pripadnike oduvijek, kada je ideologija sama ili „provedba direktiva partije ili vođe" u pitanju, smatrala iznad zakona.
Nedodirljivost lika i djela Josipa Broza Tita, 30 godina nakon njegovog fizičkog nestanka s ovog svijeta još je uvijek na djelu i u Hrvatskoj, kao što to svjedoče brojni trgovi i ulice naših mjesta i gradova. Hrvatska još uvijek nije procesuirala, sasvim očekivano s obzirom na biografije glavnih političkih subjekata institucija društva, niti jedan zločin razdoblja komunističke diktature. Čak štoviše, medijski se podržava slika „nostalgije" za lijepim danima zajedničke prošlosti u bivšoj državi, a oba posljednja Predsjednika sa žarom pričaju o „lijepim kapama partizankama".
U EU se želi što prije, bezuvjetno, ali i „selektivno" u zadovoljavanju kriterija, posebno pridržavanja dviju rezolucija VE o osudi ideologije komunizma. Iz ove pokrenute inicijative nekoliko „novih" EU članica vidljivo je kako i u samim institucijama EU ne postoji baš strogo sankcioniranje nepridržavanja osude ideologije komunizma. Stoga ova inicijativa nekoliko ministra unutar EU možda da i neki poticaj u Hrvatskoj, kako bi se, kada je ideologija komunizma i jedno nesretno razdoblje iza nas, pokrenule stvari „s mrtve točke".
Dobro je znano da u Hrvatskoj djeluju mnogobrojne „nevladine organizacije" koje u Hrvatskoj tako jako brinu o stupnju razvoja demokracije, ali, oko osuda natruha ideologije komunizma u društvu, istraživanju nekažnjenih zločina i kažnjavanju živućih zločinaca ove epohe, rješavanju sveukupne problematike razdoblja komunizma one ne posvećuju nikakvu pažnju. Izgleda da, pridruživanje ovoj inicijativi unutar EU, Hrvatska, kao kandidat s „izglednim" primanjem u 2013. godine, ne misli poduzimati baš ništa! Pa čak niti informirati svoje građane.
Damir Tučkar, dipl. ing.
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Razlozi za optimizam: Hrvati među vodećim darivateljima organa u svijetu .................(25. svibnja 2012.)
- Čačić i Linić o uštedama u javnom sektoru .................(25. svibnja 2012.)
- Josipović o izjavi da je "Vukovar srpski grad" .................(25. svibnja 2012.)
- Ham: Odluka o ukidanju Vijeća za normu hrvatskog jezika posve politička .................(25. svibnja 2012.)
- Pusić i Čačić se ne boje HDZ-ove "Vlade u sjeni" .................(25. svibnja 2012.)
- Karamarko predsjednik Kluba zastupnika HDZ-a .................(25. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Slažem se u principu s Vama da...
26.05., 05:31, preporod - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
PREPOROD. Ozbiljno Vam zahvalj...
26.05., 02:28, Paganini - Karamarko 971: Kujundžić 860
Ekonomija ekonomistima Borisla...
26.05., 00:05, Boljunac - EU - Nikolić treba dokazati ko...
***Admin
25.05., 23:38, Daruvar - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Nu, Daruvar, ja koliko znam, ...
25.05., 23:37, Daruvar - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Daruvar, nije to glazbenik ve...
25.05., 23:35, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
25.05., 23:32, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Samo se tješi da ima gorih od...
25.05., 23:30, Daruvar - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Čovo bre Jovane burazeru, rado...
25.05., 22:50, triarios - K. Marušić: Karamarko se treba...
Moram priznati da je dobro "ob...
25.05., 22:46, Boljunac - Američke vojne letjelice prepu...
..naša pa eto naše borbeno zra...
25.05., 22:11, Kismet - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Svaka čast Nikoliću! S dvije i...
25.05., 21:53, Crni Jahač - Američke vojne letjelice prepu...
Eto ti ga, slika demokracije ...
25.05., 21:45, Crni Jahač - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Pisati u naslovu ili samo u po...
25.05., 20:14, triarios - Američke vojne letjelice prepu...
Bitno je, kao što danas kukuri...
25.05., 19:47, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Zaboravi ja da smo pod monitor...
25.05., 19:20, HISTrion - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
U ovakvom odnosu snaga Karamar...
25.05., 18:40, Bumbušbu - K. Marušić: Karamarko se treba...
korigiraš moje komentare, ovo ...
25.05., 18:16, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ako hoda kao patka i glasa se ...
25.05., 17:38, HISTrion - Josipović o izjavi da je Vuko...
Vrlo jasna reakcija u kojoj Ok...
25.05., 17:37, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ako Jovanović, ne daj Bože, pr...
25.05., 17:29, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ne znam tko ste vi koji ćete,...
25.05., 17:15, Cetina - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Zašto komunisti mrze hrvatski ...
25.05., 17:05, zmijicamala - Karamarko predsjednik Kluba za...
Događaji u Hrvatskoj, u susjed...
25.05., 16:55, Cetina
Tko je na vezi?
- preporod
- 1 korisnik
- 16 gostiju
Abecedni popis autora
Bagdasarov, Artur; Bašić, Đivo; Biondić, Ivo; Biondić, Vladimir; Bokšić, Ante; Borovčak, Damir; Bošnjak, Marjan; Bralić, Branko; Čolak, Tomislav; Derado, Ivo; Dolbeau, Christophe; DRAN; Drenjančević, Igor; Dužević, Ivo; Gredelj, Vladimir; Grkčević, Pajo; Hečimović, Josip; Ivanišević, Mira; Jošt, Marijan; Jurčević, Josip; Kalafatić, Damir; Kovač, Mate; Kovačević, Mate; Kunek, Ante; Lukšić, Branimir; Marinčić, Anto; Mogorović, Ninoslav; Molak, Branimir; Mršić, Zdravko; Nürnberger, Tomislav; Omrčen, Mirko; Pečarić, Josip; Pešorda, Damir; Pešorda, Mile; Piskač, Nenad; Przystawa, Jerzy; Prpa, Mile; Ranogajec, Zvonimir; Raos, Ivan; Slaviček, Mario; Sole, Romano; Šuba, Slaven; Šumanović, Vladimir; Tolić, Benjamin; Tomašević, Željko; Tučkar, Damir; Hrvatski list; Pisma iz Nj.; UHD91; HSP AS; Prilozi članova; Prilozi čitatelja
KOMENTARI ČITATELJA
Da Eu-ropska unija stvarno misli da je nužno radi zadovoljenja pravde osuditi komunističku ideologiju i kazniti vinovnike najvećih zločina u povijesti ljudskog roda, komuniste, tada bi uvjet za ulazak Hrvatske u Eu-ropsku uniju bio upravo to.
Oni samo glume neku univerzalnu pravdu da bi skrili svoje prave namjere, pretvaranje Eu-ropske unije, kako kaže Krešimir Mišak u novom Hrvatskom listu, a s čime se apsolutno slažem, u fašističku tvorevinu.
P.S. U Hrvatskoj će biti moguća osuda totalitarne ideologije komunizma, lustracija i izvođenje pred lice pravde još uvijek itekako živućih komunističkih zločinaca kad novostvoreni svehrvatski pokret Hrvatski rast-Hrast osvoji vlast na sljedećim parlamentarnim izborima, a što je koliko sam pročitao i jedna od glavnih točaka iz njegovog programskog djelovanja.
Podržavam g. Tučkara i ne samo to. Predlažem da se organizira podršku snagamau EU koje su za osudu zločina komunizma i da se uputi otvoreno pismo gđi Viviani Reding s molbom da pritisne hrvatske vlasti koje još nisu osudole komunistički zloćin. Zar Hrvataka ulazi u EU s tim teretom zločina na sebi ?
Dočim smo svakodnevno svjedoci suprotnih primjera, zahtjeva za provođenjem raznih akcijskih planova za uhićenje hrvatskih generala, proganjanja hrvatskih branitelja, vraćanja stanova srpskim agresorima, financiranje izgradnje istih u Srbiji, otklon od bosanskohercego vačkih Hrvata, prodaja brodogradilišta i strateških tvrtki, itd., itd., a zadnji uvjet smo čuli ovih dana od Brisela, doduše izrečenog kroz usta srpskih pobjegulja iz Hrvatske, da im se vrati status konstitutivnog naroda u Hrvatskoj.
P.S. Dao Bog da Hrvatska nikad ne uđe u tu vražju tvorevinu kojom vlada masonerija!
Zar naši vodeci političari ne potiću da se slavi partizanska kapa troroga i da se istaknu krvavo partizansko ordenje?
Evo nekih svjedočanstava tih krvavih partizanskih zločina iz 1945.
Knjiga Nikolaja Tolstoja ,Ministar i pokolji strana 127.
Engleski poručnik Philip Bruton predao je Titovom pukovniku oko stotinu članova bivše hrvatske vlada sa ŽENAMA I DJECOM.
Vozli smo ih iz Beča u povorci kamiona od tri tone i prebacili na vlak koji je čekao da ih povede na dugo i nesigurno putovanje u Jugoslaviju.Par tizani su ih prvo smjestili u hotel a nakon ručka postavili pred vrtni zid (zajedno sa ženama i djecom) i pokosili vatrom iz mitraljeza....
strana 130.
Više od tjedan dana naoružane partizanske skupine pustošile su britanskom okupacijskom zonom u Austriji koju je Tito želio anektirati.Poči nili su brojne zločine,krađe,s ilovanja,ubojst va pa su im se počeli suprostavljati ne samo stanovnici nego i britanska vojska koja im je do tada bila skolona.
strana 170.
Svjedok ,mladi partizan iz 11. dalmatinske brigade o masakru kod Kočevskog roga.(prebjegao je iz Jugoslavije 1953.)
28.svibnja 1945. partizanski kapetan Nikola Marsić i sedamdeset dobrovoljaca egzekutora pobili su oko 40 000 ljudi.
...Naš je zadatak bio da čuvamo zarobljenike do egzekucije.Zaro bljenici su stizali iz Ljubljane i drugih mjesta.Uglavnom su bili muškarci ali bio je i velik broj žena.Te su žene,čim bi ih doveli u zgradu koju smo čuvali masovno SILOVANE.Među zarobljenicima je bili mnogo PETNAESTOGODIŠN JIH ili ŠESNAESTOGODIŠN JIH dječaka.Znam da je plavokosi slovenski kapetan spasio jednog dječaka od strijeljanja.Bi lo je oko dvjestotinjak dječaka koji su nosili uniforme ustaške mladeši (bili su prislino mobilizirani)Sv i su ti dječaci bili ubijeni osim gore navedenog.Nepre stalno su govorili kako su nevini i kako nisu ništa loše učinili.
Za vrijeme našeg osomodnevnog boravka u obližnjim planinskim gudurama pobili smo oko 40 000 ljudi.Svi dobrovoljni egzekutori dobili su od Titove vlade odlikovanja,sat ove,fotografske aparate i druge darove.
Milka Planinc je tada bila komesarka u toj 11. Dalmatinskoj brigadi i osobno je regrutirala dobrovoljce egzekutre.Žalos no je (a možda i razumljivo) što današnji hrvatski predsjednik osobno žali za tom ratnom zločinkom i što je osobno poticao prilikom otvaranja spomenika u Srbu da ti partizani slave ta krvava ordenja.
Od koga onda možemo očekivati u ime istine i pravde da osude ove svirepe zločine?
Nevine kosti pobijenih Hrvata vape za pravdom i istinom a sinovi njihovih ubojica i danas pokušavaju falsificirati povijest.
Glavni državni odvjetnik RH Mladen Bajić i sam potomak zloglasne komunističke obitelji iz Baške vode, i nekadašnji suradnik UDBE i KOS-a ne poduzima ništa jer su u pitanju njegovi pajdaši, ali je zato spreman dignuti optužnicu protiv svakog hrvatskog branitelja u koga abolirani četnici i razne nevladine udruge upru prstom.
Evo komentara:
66 fratara Hercegovačke franjevačke provincije na najsvirepije načine pogubila je pred sam završetak Drugog svjetskog rata XI. Dalmatinska brigada, koja se istakla i završetkom rata masovnim pogubljenjima hrvatske vojske i civila na Bleiburgu i Kočevskom rogu, ali ni jedan partizanski zločinac nije nikada odgovarao, iako ih i danas ima itekako živih.
Jedna od istaknutijih pripadnica zloglasne XI. Dalmatinska brigade bila je nedavno preminula Milka Planinc, koja je kao partizanska komesarka bila izravni sudionik monstruoznog pokolja hercegovačkih fratara u Širokom Brijegu, kao i pokolja hrvatske vojske i civila na Križnom putu, (Kočevski Rog, Maribor, Macelj).
Milka Planinc kao i ostali partizanski zločinci otišla je sa ovog svijeta pred Božji sud ne dočekavši zemaljski sud dok pak sa druge strane nema ni jednog pripadnika Hrvatske vojske iz Drugog svjetskog rata koji ako je kojim čudom i preživio Blajburg i Križni put, da nije prošao Titove kazamate i bio proganjan čak i u najnovije vrijeme od raznih Zuroffa i inih dežurnih progonitelja svega hrvatskoga, čije su naputke naše vladajuće garniture slijedile bez pogovora.
Posebno žaljenje sa preminulom partijskom drugaricom Planinc izrazio je Ivo Yusipović naglasivši da je Milka Planinc svojim sudjelovanjem u antifašističkoj borbi i zalaganjem za ideale socijalne pravde zadužila Hrvatsku i zaslužila poštovanje.
O kakvim to zaslugama drugarice Milke Planinc govori Ivo Yusipović najrječitije govore kosti hercegovačkih fratara, hrvatskih civila i vojnika koje se i ovih dana otkopavaju po Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Sloveniji, svugdje gdje su crveni kmeri ostavili svoj krvavi trag.
P.S. Zemaljskim sudovima se može izbjeći, ali Božjem sudu ne može nitko. Svatko će biti suđen po svojim djelima.
hercegovina.info/.../...
Posebno državno (možda i međunarodno) tijelo trebalo bi ih pozvati na saslušanja - ne zbog kažnjavanja - već zbog saznanja istine o tim strašnim događajima.
Stvar je veoma jednostavna, samo je treba sprovesti u djelo!
Simo Dubajić
Milka Planinc
Ante Josipović (otac Ive Josipovića),tad a nije bio tamo,bio jeu izbjeglištvu.
Vuk Anđelinović-uja k Vesne Pusić
Branko Kadijević -Veljkov brat
Jerko Nobilo
Salamon Finci
Srečko Frundlich
Emil Goldstein
....
poznata prezimena i danas.....
Da, moj Koltrina -U-srcu, to je objašnjenje svega što se dešava danas u Hrvatskoj, kao da smo tek na kraju 1945. godine, jer gotovo ista prezimena vladaju Hrvatskom kao i tada.
P.S. Jedino prezime koje izdvajam od gore navedenih, ako se radi o prezimenu Freundlich, jeste zbog Maje Freundlich, meni osobno jedne od najdražih bivših HDZ-ovih političarki iz vremana kad je obnašala dužnost zamjenice predsjednika HDZ-a.
Točno je što veliš, ali to nije EU. Kao što nisu Josipovići, Goldsteini i njima sl. Hrvatska.
Upravo zato jer osuđujem komunističke zločine, možda još oštrije od vas nekih koji ste najžešći u tomu, upravo zato sam na ovom portalu. Nitko nije dao težu kvalfikaciju komunističkog režima od moje malenkosti. Kad mi netko veli da je Hrvatska mafijaška država, ja mu odgovorim da Hrvatska ima svoju mafiju kao i druge države, ali nije mafijaška država. Tipično mafijaška država je bile komunistička država. Komunistička zločinačka organizacija je iskoristila ratni kaos da bi se domogla vlasti i potom se na pravi mafijaški način obračunala sa svojim neprijateljima. I nije samo to stravično zlo učinila nad vlastitim narodm nego je porušila i temelje civilizacijskog društva. Zato sada imamo tranziciju: tj. povratak iz komunističkog divljaštva u normalno civilizirano društvu.
Podatci koje iznosite Vi i Koltrina u srcu su dobra osnova za temeljitiju obradu komunističkih zločina s kojim bi se sažetkom trebalo obratiti javnim pismom svim organima u EU i Europskom sudu za ljudska prava.
Ako nemamo medije, imamo internet pa po cijelom svijetu na više jezika rastrubiti o nepravdi koju se čini Hrvatskoj i o zataškavanju jednih zločina, da bi se umnogostučavali drugi koji dijelom i nisu bili zločini.
samo 2 posto 6 posto ih se najelo. Ima ih jos koji hvale tu ideologiju smrti. Hvala Bogu sto je Hrvatska postala drzava da istina bar donekle moze doci na vidjelo o onima koji su se zaklinjali da ce nas unistiti ali je zalosno da su to doprinosili razne hulje izroda hrvatskog naroda.Sad se osjecam kao spasen. Neprijatelju se moze reci istina u brk. Najpogubnija ideologija u povjesti ljudskog roda i HRVATSKOG NARODA JE KOMUNIZAM.
Druga je stvar što na ovom portalu postoji neka sekta iluzionista i opsjenara koji traže neku navodno drukčiju EU, navodno antikomunističk u, u skladu sa svojim željama i projekcijama, neku EU koja navodno hoće da se komunistički zločini u Hrvatskoj osude, a to eto zločesta domaća hrvatska vladajuća kasta ne sluša. Pa treba slati pisma dužnosnicima EU pa oni možda konačno jednom pritisnu tu Hrvatsku vladu i ona prestane slaviti Tita. Takva neka EU kojoj je stalo do osude komunističkih zločina u Hrvatskoj jednostavno ne postoji i smiješno je uopće baviti se takvim stvarima. Iskustveno smo već vidjeli ponašanje EU. Čudan je taj svijet tih nekih "Hrvata starog kova" koji ne vide svijet oko sebe i još žive u nekim kategorijama Hladnog rata i misle da bi nekakav mitski kaptitalistički liberalni zapad trebao po samoj prirodi stvari osuđivati zločine komunizma i anatemizirati bivše komuniste. Taj isti zapad vodi upravo suporotnu politiku zadnjih 20-ak godina, to jest, podupire svugdje komunističke snage i nema ništa protiv komunističke nostalgije, ali to članove dotične sekte nimalo ne smeta da i dalje fantaziraju o nekoj "osudi komunizma" koja bi trebala doći izvana.
A na koncu, nije li ta cijela priča o zločinima, zločincima, Titu, komunistima, Jugoslaviji već pomalo dosadna? Ne bi li se neka domoljubna grupacija trebala usmjeriti sadašnjim problemima, iznalaziti načine kako sačuvati hrvatsku neovisnost i slobodu od globalističkog moloha (EU i drugi), kako uzdignuti Hrvatsku u svakom pogledu (pogledajte na kojoj je razini ova današnja "hrvatska" kultura i znanje), kako obnoviti poljoprivredu, kako se vratiti u normalnost nakon divljanja od zadnjih 10-ak godina i slično, a ne neprekidno živjeti u prošlosti?
Uvjeravam vas, gospodo, da je većina hrvatskog naroda na te teme "zločina" i "titoizma" totalno ravnodušna. Mislim na onaj domoljubni dio naroda, koji bi eventualno glasovao za stranku poput "Hrasta". Pretjerano bavljenje takvim temama ostavlja loš dojam, nekakvih dosadnjakovića opsjednutih prošlošću, koji liječe neke svoje osobne frustracije, a da ih nije toliko briga za stvarne probleme današnje Hrvatske. A domoljubni glasači su više zainteresirani upravo za neke stvari koje se tiču tih današnjih konkretnih problema Hrvatske.
Što se "lustracije" tiče, ne bi li trebalo ponajprije "lustrirati" dužnosnike koji su haračili Hrvatskom zadnjih 10-ak godina (bez obzira na to jesu li ili nisu bili u nekadašnjoj SKJ), od Račanove svite nadalje? Prvo njih, pa onda te neke komuniste od prije 20-ak godina, jer ovo je ipak akutnije, u tom sada živimo. A i cijela priča o lustraciji također nije popularna. To smrdi na progone, na lov na vještice itd. Ne bi to trebalo isticati prije izbora, jedino možda jednom kad se osvoji vlast i promijeni klima u društvu pa takve neke stvari postanu prihvatljivije. To govorim samo teoretski jer nisam siguran koliko je ta sama lustracija smislen pojam.
A što je onda EU? Gdje je ta neka "savršena" EU kojoj je kaoti stalo do osude jugoslavensko-k omunističkih zločina? Ne postoji takvo što i vi živite u nekom svijetu fantazije.
Jedino Hrvatska ima pravo: to je sve samo glumatanje EU.
Koliko znam i Veljko Kadijević (Brankov brat) je bio u tim odredima. Pa i otac Ivice Todorića (Ante)je partizan s Biokova, i mnogi drugi čiji sinovi danas vladaju Hrvatskom. Dovoljno je pogledati članove Ustavnog i Vrhovnoga suda i njove očeve. Mislim da su svi bili partizani koji su zadužili tadašnji reži koji im se sada odužuje.
Mislim da bi trebalo temeljito istražito odrijetlo svih današnji političara. Mnogo bi toga došlo na vidjelo i postale mnoge pojave jasnije.
"
A na koncu, nije li ta cijela priča o zločinima, zločincima, Titu, komunistima, Jugoslaviji već pomalo dosadna? Ne bi li se neka domoljubna grupacija trebala usmjeriti sadašnjim problemima, iznalaziti načine kako sačuvati hrvatsku neovisnost i slobodu od globalističkog moloha (EU i drugi), kako uzdignuti Hrvatsku u svakom pogledu (pogledajte na kojoj je razini ova današnja "hrvatska" kultura i znanje), kako obnoviti poljoprivredu, kako se vratiti u normalnost nakon divljanja od zadnjih 10-ak godina i slično, a ne neprekidno živjeti u prošlosti? "
1. Globalizacija nije htijenje nekih moloha nego proces uvjetovan tehničkim, tehnološkim, informacijskim i o pćenito znannstvenim napretkom.Svije t postaje sve više integriran i samo ga jaki društveni potres može zaustaviti ili usporiti.
2. Otkuda sad pa to divljanje unatrag 10 godina ? Mi još nismo izišli iz komunističkog divljanja. A to je nešto drugo.
Što tu ne valja ? Ne valja tretirati EU kao jednu utjelovljenu cjelovitu osobu.EU je složena zajednica kao i sve države i zemlje svijeta. U svakoj zemlji se smjenjuju garniture na vlasti i u svakoj zemlji Hrvatska ima i prijatelje neprijatelja. Krivo je poimati pojedinu zemlju kao da ima samo jednu volju. Ne dređuje Soros što je SAD ili Karl Bild što je EU. Pored tih ljudi imami onih drugih.
Zbog Bilda ili Sorosa ne treba odbacivat ni Švedskiu ni Ameriku.
Ta pogrješka koju činite, mislim da se naziva pogrješka personalizacije . EU se tretira kao osobu.
pa da nam i dalje Tito za vječnost krasi ulice i trgove, da se s nostzalgijom govori o tom višedeseljetnom vremenu, da povijest ostavi za slijedeće stotine godina i naše potomstvo "poruku", kako je KOMUNIZAM (i oni koji su u to vrijeme bili u Hrvatskoj na "vlasti") bilo jedno "dobro razdoblje" ("lijepe kape partizanke"), u u kojem su "svi" imali posao, bio je "mir", i svi su bili sretni ...
G.Falcon, pretpostavljam da ste u drugoj polovici XX.st bili "mali", možda i dobili "lijepu kapu pionirku" i ne sjećate se baš tog razdoblja...
No, niti jedan zločin ne smije ostati nekažnjen. Ako je deklarativno u ovoj EU taj zločin osuđen, ako je pokrenuta inicijativa tranzicijskih zemalja da se on DE FACTO i osudi, onda se toj inicijativi >Hrvatska mora pridružiti. Bar one snage u Hrvatskoj, koje misle dugoročno (inače ćemo opet spoznati što su nam latini poručili kroz Histori a magistra vitea etst !)
HKV i UO, trebali poslati pismo podrške litvanskom ministru, te gdji Vivian Reding, te zahtjevati upravo od gdje Reding, da "pritisne" Hrvatsku oko poglavlja pravosuđa, na pitanju primjene rezolucija VE o komunizmu!
To pitanje osude ideologije komunizma, nema veze i odvojeno je od "referendumskog " pitanja "ulaska u ovakovu EU" ! To je jednostavno civilizacijsko pitanje odnosa prema zločinima i ljudskim pravima!
Snage, kojima KOMUNIZAM i njegovi protagonisti, u EU, još uvijek "trebaju" za osvarenje ciljeva (grabež resursa) jače su od onih snaga koje promoviraju civilizacijske vrijednosti ! No, tko zna što vrijeme donosi, jer i globalizam se mijenja....
Ipak, poruka u post scriptumu komentara ima "preduvjet" za ostvarenje :
Citat:rečeni preduvjet ostvarenja "lustracije" ako HRAST pobijedi na izborima je: da tada Hrvatska ne bude punopravni član EU !
Sada je valjda i jasno zašto se "vladajuća elita" zdušno i zalaže za: članstv o što prije ....
Osobno, ne mislim da je KRIVA politička odluka, guranje u fokus, pitanja osude ideologije komunizma i njenih protagonista, na području Hrvatske ! To je preduvjet zdravog Hrvatskog društva kakvo se želi za potomstvo !
Gospodin Hitrec talo lijepo piše pa mu ne će biti teško sastaviti takav dopis. Svakako da će dodati ovome i mnogo više činjenica od ovoga što sam ja "nabacio".
Krenimo konkretno upoznavati svijet s istinm o nama i našoj bližoj povijest.
Lijepi pozdrav i hvala mu unaprijed
Postoji ona priglupa poštapalica: "Kanimo se prošlosti, okrenimo se budućnosti" (neki još dodaju: "prepustimo povijest povjesničarima" ). To ja nisam htio reći, mislim da ste me krivo razumjeli. Pročitajte pažljivo što sam napisao.
HRVATSKE DRZAVE.
Jer ako se jedna (Nacionalistick a strana) Demonizira i svodi na cisti,destilira ni zlocin i "cisto zlo",
druga "Komunisticka", "lijeva" "Boljsevisticka " opcija se svrstava u "hunanizam"
i "napredne snage"
jedna stvar je jasna:
ZLOCIN JE ZLOCIN.
Bez obzira tko ga pocinio.
ubijanje nevinih,ubijanj e iz osvete, ubijanje ratnih zarobljenika ubijanje iz ideoloskih pobuda je ZLOCIN.
Tzv"Komunisti" su tesko ogrezli u ovakove vrste zlocina.
Njima je bilo vazno "pobiti bandu"
bez osvrtanja na bilo kakove humanitarne,
ljudske ili civilizacijske zapreke.
I sam program "Komunistckog manifesta"
i programi SVIH Komunistickih partija uvijek spominju i naglasavaju "unistenje klasnog neprijatelja"
O kako to sada ogavno zvuci!
A bilo je i te kako stvarno i realno
kad je KNOJ "po zadatku" poslije II svjetskog rata godinama "cistio" po selima i po gradovima "neprijatelje'.
Koliko je samo patriota,Hrvats kih boraca za slobodu,Domolju ba,Vojnika tako odvedeno vezano i ubijeno mucki u mraku
davno poslije zavrsetka rata.
Kao djete se sjecam saputanja o tim "ekzekutorima" u mojoj okolici.
a vjerujem da je takvih Partijskih ubojica bez savjesti" bilo u gotovo svakom selu i naselju Hrvatske.Vjeruj em da su ocevi i rodjaci "lijevice" sada u "danasnjoj Hrvatskoj"na vlasti i pri vlasti bili jako aktivni u tim ubilackim odredima 1945-1950...i u logorima i u zapovjedanju Golim Otokom i slicnim mucilistima...
To je bilo ubijanje bez suda ,bez kazne.Osudjeni i ubijeni bili su ispisani
iz svih zakona.Posebno su najgore prosli
Hrvatski vojnici poslije rata,posebice "ustaski vojnici" (oni koji su mozda izbjegli Bleiburg)njih nitko
nije mogao zastititi.Mrzil i su ih Srbi sto su Hrvatski borci,mrzili su ih u isto vrijeme Titovi Partizani,a "zapad" ih uopce nije nigdje ni priznavao kao vojsku.
To je bilo vrijeme kataklizme,najv eci pokolj Hrvata u povjesti..u ime IDEOLOGIJE,u ime VELIKOSRBSTVA u ime JUGOSLAVENSTVA. ..
Jednom rijecju teror.
Te kriminalne radnje nikada nisu kaznjene.Neznam niti jednog "funkcionera"
iz tzv."Titove" NOB-a,UDBE,OZNE ,KOSA da je IKADA SUDJEN.
Zivili su ti "poslusni ubojice" rezima medju nama Hrvatima (nazalost bilo je puno bas i HRVATA)u tim "Odelima za bezbednost),u Jugoslaviji postovani gradjani,sa dobrim drzavnim penzijama.Mnogi su vec umrli u miru i situirani a da ih ruka PRAVDE nije stigla.
NEVJEROVATNO A ISTINITO.
Sama ta cinjenica govori rjecito u kakvoj smo mi to drzavi (Jugoslaviji) zivjeli.Kakvo je to bilo cudoviste!
A apsurd je nad apsurdima da "Lijeva" garnitura na vlasti predvodjena Mesicem a sada Josipovicem i Pusickom i drugima i u Saboru i na Pantovcaku,veli ca to vrijeme,zali za tim vremenom,nostal gicno je za tim "VREMENOM" totalitarizma i verbalnog delikta i "politicke podobnosti"
a na drugoj strani cini sve da Hrvatsku udalji od NACIONALNOG PRAVCA i OSJECAJA,da unisti i samo sjecanje na DOMOVINSKI RAT na nase podvige, heroje,znamenja ...
Sve se to umanjuje,negira ,smisljeno degradira,otvar aju se novi procesi,vrse se ispitivanja,Hrv atskih boraca koji su spasili Hrvatsku od Velikosrbskog noza,paleza i metka...
Tesko je vjerovati da smo u TOJ i TAKVOJ REALNOSTI.Izgle da kao ruzni,najruznij i san,nocna mora...
Jedini spas iz ovih ponizenja,iz ove degradacije i urusavanja Hrvatske nacije i nacionalnog bitka je preuzimanje
VLASTI PO UDRUZENIM HRVATSKIM DOMOVINSKIM SNAGA preko citavog spektra hrvatske NACIJE i staviti tocku na SRAMOTU i OBESCACENJE SVEGA STO JE
SVAKOM DOMOLJUBNOM HRVATU SVETO.
Udruzimo se,skupimo se oko KROVNE NOVO-OSNOVANE UJEDINJAVAJUCE UDRUGE-POKRETA
"HRAST"
i pobjedimo na skorim izborima za HRVATSKI SABOR.
Tada ce biti moguce rjesavanje mnogih gorucih problema Hrvatske nacije a jedan od najvaznijih biti ce jedan nezavrsen a silno vazan posao: REHABILITIRANJE i davanje duzne pocasti SVIM HRVATSKIM
BORCIMA ZA SLOBODNU I NEZAVISNU HRVATSKU DRZAVU iz SVIH RASTOVA..
I u isto vrijeme osuda i otkrivanje zlocina Boljsevisticko- Velikosrbske tiranije koja je unistila toliko nevinih Hrvatskih zivota.
Pa koliko mi je poznato, "lijevi" ne žele da se to sve skupa zaboravi. Oni stalno spominju Drugi svjetski rat i tzv. antifašizam.
Antikomunisti im pomažu u održavanju te vječne blesave rasprave i polemike, samo sa suprotnog gledišta. Ali im svejedno pomažu, činjenica je. Imate danas osobe tipa Ive Banca i Ivana Zvonimira Čička koji kaoti osuđuju komunizam i Tita, a oni su dio mainstreama ove nakaradne hrvatske medijske scene i pišu za publikacije tipa "Jutarnji list". Tako da se ne može reći da baš nitko u javnosti ne govori protiv Tita i komunista. Očito je da je i stanoviti, strogo kontrolirani, antikomunizam, dio sadašnje vladajuće ideologije.
To bi bila vrlo kriva politička odluka.
Treba razmišljati o tom, što pridonosi borbi protiv sadašnje užasne vlasti i za eventualnu pobjedu na izborima. To je najvažnija stvar, prioritet. Inzistiranje na "osudi komunizma" mnogima je dosadno i iritantno, ne zato što bi voljeli komunizam, nego zato što im cijela stvar izgleda previše apstraktna, vremenski davna, pretjerano moralizatorska. Vjerujte, inzistiranje na takvim stvarima put je za odbijanje glasača. Treba uzeti u obzir psihologiju i djelovati mudro.
Domoljubno orijentirani dio populacije (koji se, u određenim okolnostima, može pretvoriti u većinu, kad se oni neodlučni pridruže) preokupiran je drugim stvarima, a ne time što se u veličaju Tito i komunisti (to dođe tek negdje na 5. ili 6. mjestu). Ljude najviše brine sveopća erozija Hrvatske koja se događa sada, nametanje krivnje od raznoraznih trećerazrednih novinara (krivnje za ratne zločine), kolonijalni status Hrvatske, buduće EU-NATO ropstvo, pretjerano forsiranje "manjina" itd.
Ima tu još nešto. Vidim da se kod jednog dijela ljudi koji su živjeli tijekom komunizma uvriježio nekakav kult "žrtve", "patništva". Radi se o tom da su oni opsjednuti time (temom komunizma i Jugoslavije) i misle da bi svi trebali biti isto tako opsjednuti. Pa onda projiciraju to "patništvo" i status žrtve na cjelokupnu Hrvatsku.
Ali takvo nešto ne prolazi u većem dijelu hrvatskog naroda. Većina ljudi, pogotovo mlađe generacije, odbijaju status "žrtve", i to zato jer su odrasli na tradiciji naracije o Domovinskom ratu, koja je POBJEDNIČKA naracija. Status "žrtve" im je nešto nerazumljivo i pravo odbojno. I kad se sudjeluje u komemoraciji žrtvi Vukovara, to se uvijek nekako radi u sklopu pobjedničke priče.
Tek nakon pobjede na izborima, moglo bi se razmišljati kako dalje i pristupiti nekakvoj osudi "komunizma" i Jugoslavije. Pa i onda nekom zakonu kojim bi se zabranjivalo davati imena ulica po Titu i sl., što ne? Ali to je neka tek treća, četvrta tema, ne jako važna. To bi bio tek jedan u nizu elemenata preobrazbe Hrvatske.
Vi, ne želite učiti, slažete se da ti zločini ostanu nekažnjeni, u ime neke "bolje budućnosti" !
Na žalost, g.Falcon, ako se dopusti da "prašina povijesti" prekrije zločine ovog predugog razdoblja MRAKA u Hrvatskoj, Vi ste osuđeni da Vam se ta povijest i ponovi. Ovaj puta u obliku "Regiona". S unucima ZLOČINCA na čelu forme države (tor), u koju će Vas i sve nas, utjerati (ovčice) ! Vukovi (lijevi) i njihovi današnji potomci, druge, treće, možda već i četvrte generacije, uživali su i uživati će PLODOVE svog zločina (sjetite se : fizičke eliminacije "klasnog neprijatelja", nacionalizacija , konfiskacija, veleizdaja zbog predaje nacionalnog teritorija "susjedima", 6 desetljeća PLJAČKE nacionalnih dobara - pomoć za YUnerazvijene,....).
Danas Vam g. Falcon, na Wikileaksu izlaze dokumenti US diplomacije o "eliti Hrvatske", iz kojih se može izčitati, i kako je naša Jadranka "učinila ustupak Pahoru" (Savudrijska Vala)... ali NITKO iz HRVATSKE još nije objasnio ŠTO JE TO Jadranka "ustupila" Sloveniji.
Ovo, ako je istina, je primjer VELEIZDAJE, jedne pripadnice "druge generacije" naših "osloboditelja 45", koji, po "svojim genima", da i hoće ne mogu i upće ne mare za HRVATSKU (povijest i budućnost)...
Vašim stavom, kako su rasprave o "prošlosti" BLESAVE, Vi ovim snagama dajete POTPORU, na način kako nas vode i CILJ, kuda nas vode (EU nema alternative !) ! !!!!
Citat dtuckar:
Razdoblje mraka? Mi SADA živimo u razdoblju mraka, SADA! To što je ovaj sadašnji mrak uzročno-posljed nično vezan za neki drugi mrak, iz nekog drugog vremena, manje je važno. Jaca Kosorica, Josipović, Mesić, dio su sadašnjeg mraka.
Dragi g.Falcon, realnost je da treba UPALITI SVIJETLO !
Razotkriti i OBJELODANITI, na svijetlo isterati SVE uzročnike MRAKA. A za to treba poći AB OVO !
Od 1945 !
Ako Vam to nije jasno, Vi pristajete "živjeti u polumraku"
Ja NE !
Nema nitko pravo zbog nekih svojih osobnih frustracija i opsesija upropaštavati hrvatsku budućnost i poništavati bilo kakvu mogućnost da se sadašnje loše stanje promijeni. To je nedopustivo.
Ova nova udruga "Hrast", koliko sam do sada mogao vidjeti, ne fokusira se na tu temu pretjerano, nego na današnje konkretne probleme Hrvatske, što je dobar znak. Trebali bi postati i još konkretniji u svojim proklamacijama. Nema kod njih ni histeriziranja o tobožnjim balkanskim asocijacijama, o "britanskim urotama" protiv Hrvatske, ni općenitog viktimističkog kompleksa, svega onoga što je (nažalost) postala opsesija mnogih i premnogih u redovima hrvatske tzv. domoljubne desnice već godinama.
To nešto obećava.
CITAT "FALCON"
Ne slazem se sa Vasom observacijom "FALCON".
Ako bi to bilo tako kako vi sugerirate
onda HRVATSKU POVJEST treba presutiti.
Treba presutiti i zlocine i progone.
Sto mislite da su Zidovi IKADA li ce IKADA zaboravili HOLOCAUST?
Ili da ce Danasnja Hrvatska Garnitura
"oprostiti "Gotovini i Generalima./Mer cepu.
Ovo Vase "Ovcije" popustanje pred preopagandom "Ljevicara" samo da se ne "Naljute"
pred izbore i da nad ne proglase "nacistima" i "ustasama"
ne drzi vodu.
Vec sam jednom napomenuo u mojim komentarima (da vrlo mali broj Hrvata razumije Hrvatsku DRZAVOTVORNU POLITIKU
danas u svoj svojoj kompleksnosti a i cistoci.)
Nevjerovatno je puno zastranjivanja ,
Ovo ne pisem da nekoga potcjenim ili da se "Pravim pametan",ili da budem iskljuciv.
Ali zaista:
"Pravi put je uzak i malo ih je koji njime idu"
U ovome slucaju koji spominjete,
Ne radi se o nekom obnavljanju fasizma ili radikalizmu .Radi se da nitko u Hrvatskoj nije kaznjen za bezbrojne zlocine
POSLIJE DRUGOG SVJETSKOG RATA,nije uspostavljena
amo nikakva "ravnoteza" krivnje.
Netreba se vracati u proslost,razumi jem, i "opterecivati" mlade sa "Prosloscu" (ako ste to htjeli reci)
Ali "ONO" (lijevi i Jugoslaveni) ljube partizanske kape i ruse spomen ploce Mili Budaku.
Sto je to? Dali je to vracanje u proslost?
I jos gore od toga:
Sude i zatvaraju bas sada HEROJE OSLOBODIOCE DOMOVINSKOG RATA kao Mercep
i drugi kojima vec pisu optuznice.
Ne "ONI" nece zaboraviti "Proslost".
Koliko sam Vas razumio vi bi htjeli da ne ponavljamo price iz drugog Svjetskog rata i mislimo u sadasnjem trenutku.
A taj trenutak je :Ekonomska situacija'
"Ulazak u EU" i biti "Moderan".
Spominjete pobjedu na Izborima.Ali nemoze se pob jediti na izborima ako
nemate jasan suvisli program i STAV.
To biraci traze,ma koliko sada sve izgleda tako "razvodnjeno"
Koliko sam vas razumio "Falcon" vi se nekako liberalno priblizujete "lijevim" stavovima (Pomalo slicno Cicku).
Bez obzira na "mode" i "Ulagivanje"
biracima potrebno je imati IDEALE preko kojih se nemoze preci.
Ne zelim Vas personalno uvrijediti jer vas komentar ima i dobrih dijelova i vidim da dobro baratate Hrvatskim jezikom.
Ali Politioka je interesantna aktivnost:
Toliko stranputica i zabluda na putu..
A dobar ispravan put se moze naci.
DOMOLJUBLJE i LJUBAV PREMA HRVATSKOJ I HRVATSKOM NARODU mora nam biti putokaz.
Uvijek,i bez kolebanja.
To što su bili ugroženi čitavi narodi ,neruski,nesrps ki i ostali,Europsko j komisiji nije razlog za osudu.
Možete li zamisliti veće licemjerstvo od ovoga ?
Kada su mađarski stradalnici ruskog komunističkog režima i Staljinovih čistki,zahtjeva li nedavno od iste te demokratske Europe,da zabrani znamenje / crvenu zvijezdu / pod kojim i u ime čije su stradavali ljudi,ta ista EU je odbila taj zahtjev.
Europskoj uniji ništa ne znače tisuće stratišta Hrvatica i Hrvata i ostalih nesrba u
poslijeratnom obračunu komunista sa neistomišljenic ima,a nije moguće kako ne znaju ,jer postoje pisani i snimljeni dokumenti o pogromu čitavog naroda,od Štajerske do Gevgelije i nikome ništa.
Zna se zašto Britanci drže te dokumente pod strogim nadzorom još daljnjih 30-50 god,kad i zadnji živući svjedok bude nestao sa planete.
Onda će prodavati maglu u tipično V.Britanskom stilu.
- gdje vi vidite, u bilo čem što sam napisao, nekakvo "ovčje popuštanje pred preopagandom ljevičara samo da se ne naljute pred izbore i da nas ne proglase nacistima i ustašama";
- gdje i u čemu su moji stavovi liberalni i ljevičarski, kakve veze ima bilo što što sam napisao s Čičkom (štoviše Čička sam spomenuo u negativnom smislu)?
Primijetio sam neki silni Hrvatine, profesionalni "patnici", pokušavaju kastrirati Hrvate (ono zdravoga što je ostalo od Hrvata) namećući im kompleks i sindrom pasivne "žrtve". Istu stvar pokušavaju napraviti Miljenko Jergović i njemu slični, samo suprotnom metodom, namećući kompleks "krivnje", zbog tzv. ratnih zločina, u ovom i "onom" ratu. Razlika je u tom što Jergović i njemu slični rade to što rade namjerno i dobro su plaćeni za to, dok ovi spomenuti Hrvatine tu štetu rade (ili pokušavaju činiti) nenamjerno, što ih svejedno ne opravdava. U domoljubnim publikacijama godinama već prevladava plač, kuknjava, viktimizam, to izaziva mučninu.
Dražavotvorni Hrvati (takvih još ima) neće pristati na status "žrtve", to im se gadi. Komunizam i Tito su za većinu ljudi apstrakcija jer je to davno bilo.
Svakako da će trebati revidirati sada službenu priču o Drugom svjestkom ratu, da će trebati izgraditi poneki memorijalni centar za žrtve partizana (i vojne i civilne, jer sada u Hrvatskoj nema ni jednog jedinog spomenika posvećenog vojnicima one druge strane), da će trebati detronizirati tog famoznog Tita (tko je on uopće bio i čijim je interesima služio? poslušajte njegove govore, nešto od toga je dostupno na internetu, taj tip nije znao sastaviti ni poštene tri prosto-proširen e rečenice) i drugo, ali to će se napraviti usput, uz mnoge druge stvari, i to nije ni jedna od najvažnijih stvari. Ne može biti u fokusu. Svima je dosta mitomanije i življenja u prošlosti.
Film Jakova Sedlara "Četverored" vrtio se na HRT-u 1999., a osobito često neki od upečatljivijih isječaka. Nije ništa pomogao usmjeravanju izbornog rezultata na izborima 2000. Pametnom dosta!
Stekao sam dojam da je nekima više do liječenja vlastitih kompleksa i frustracija, nego do neke stvarne političke promjene u Hrvatskoj.
Da bi se ispravile sve nepravde iz prošlosti - treba najprije dobiti izbore!!
A izbori će se dobiti ako se hrvatskom narodu jasno pokaže kakova će biti njegova budućnost ako pokloni povjerenje Hrastu.
Svojim savjetima pomognite mu da to čim prije ostvari.
Podržavam stoga komentar Falcona.
CITAT "FALCON"
Ne radi se ni o "kuknjavi" niti o "izigravanju zrtve"ili o "vikimizmu"
Vjerovatno hocete reci da treba POMIRITI SVE HRVATE.
To je i Franjo Tudjman rekao tisuce puta :Pomiriti sinove i ustasa i partizana"
Da,to je put,jedini put ako hocemo imati istinsku Hrvatsku.
SLOGA .SLOGA IZNAD SVEGA I PRIJE SVEGA
Nije mi niti na kraj pameti djeliti Hrvate niti po bilo kojem kljucu.
Pogotovo poslije "VELIKE SIZME" u Drugom Svjetskom ratu.Na LIJEVE I DESNE.
Ono sto sam htio reci da LJEVICA ima svoj svjetonazor koji uvijek projecira.
I ako ponekad (blago) kritiziraju Tita nije im niti na kraj pameti "REHABILITIRATI " Sve borce za Hrvatsku Slobodu.Niti one iz Drugog svjetskog aniti ovoga Domovinskog rata.
Oni ih se "odricu" salju ih na sudove,-sto mozete vidjeti upravo sada.
SAMO DESNOJ DOMOLJUBNOJ OPCIJI SE SUDI.
Znam,mozda cete reci:"Dosta sa Prosloscu,kreni mo u buducnost"
Dosta nam je Drugog Svjetskog rata i ustasa i Partizana.
Istina to je pomalo "vrtenje u krug".
Istina.
Problem je da "ONI" (tzv "LJEVICA"0
obnavlja partizanske spomenike i mjenja imena ulica HRVATSKIH BORACA ZA DRZAVNOST iz Hrvatske Povjesti.
Ako ce "POVJEST" biti "neutralna" zasto samo jedna (tzv."desna")st rana mora biti pasivna i svedena na kriminalitet i da se DOMOVINSKI OSLOBODILACI RAT naziva (od "NJIH") naravno :"ZLOCINACKI POTHVAT".
A ako mislite da postoji neka druga "HRVATSKA LJEVICA" koja ce postivati HRVATSKE VELIKANE BEZREZERVNO
zelim vam srecu,
Ako mislite da ce te ih "udobrovoljiti svojim "razumnim stavom"isto Vam zelim srecu.
Oni nece REKONSTRUKCIJU I REVIDIRANJE svojih stavova.
Valjda ne mislitr da bi se mogao pojaviti drugaciji "Ljevicar" ,"Bolji" od Josipovica i da on predstavlja neku "tvrdu liniju"i da je malo previse
IDEOLOSKI od 'drugih"nemisli m da odgovara istini.
"ONI" (Bajna Hrvatska ljevica) odabrali su svoga Vodju,eksponent a njihovih zelja,sina orjune i Prvoborca Partizanske borbe.
Nemislim da tu ima nekog mjesta za "Hrvatovanje",u ostalom to je za njih "primitivno" .Oni se uzasavaju i ustasa i domobrana...mad a su ti Hrvatski vojnici usprkos odredjenim zastranjivanjim a ipak i na koncu konca branili Hrvatsku Drzavnost protiv Internacionalno g Boljsevizma i Srbskog ekspazionizma.
Ljevicari uvijek ,bas uvijek idu IDEOLOSKI i nikad Nacionalno.Naci onalno kako mi Domoljubi razumijemo taj pojam.
i to je istina,i ne nikakva mrznja prema bilo kome.
Njihovi su "IDEALI" medjunarodni.
Kod njih nema mjesta jednom Mili Budaku,
ili Juri Franceticu-tim Hrvatskim seljackim sinovima mucenicima za DOMOVINU.
Njihov je heroj DRUG TITO.(pokojni)
I ovaj zivi klon :Ivo Josipovic.
To su cinjenice.I po tim se cinjenicamo moramo ravnati.
Prilicno sam vjest u politickim diskusijama i DIJALEKTICI -ali to nemoze nitko ziv opravdati.
O samom bitku i srzi HRVATSKOG BICA se radi.
Da, hoce da nam "UZMU" proslost.da nase Heroje proglase kriminalcima i borbu za slobodu Hrvata "ZLOCINACKIM PODHVATOM"
Tolerantan ma koliko da jesam (a zaista jesam vjerujte) tu neistinu i blatantnu laz nemogu tolerirati.
Pa neka se ljuti tko hoce i koliko hoce.