Hrvatski EU uteg - Tito
Najnoviji broj magazina „Der Spiegel" objavio je članak „Titove tajne ubojice" u povodu zahtjeva Gojka Bošnjaka, žrtve pokušaja atentata 1973 g. u Njemačkoj, upućenog, službeno nadležnima, preko odvjetnika, za posthumno oduzimanje najvišeg njemačkog odličja Izvanrednog saveznog križa. On je dodijeljen 1974 g. iz ruku tadašnjeg Predsjednika SR Njemačke Gustava Heinemana Josipu Brozu, zvanom i planetarno poznatom pod nadimkom Tito. Ova, za aktualnu političku elitu Hrvatske neugodna vijest, prolazi bez službenih komentara i medijski je marginalizirana ili prešućena. Der Spiegel nas informira kako je emigrant Gojko Bošnjak pokrenuo ovaj zahtjev zbog činjenice da, iako su njegovi ubojice uhvaćeni i osuđeni u Karlsruheu 1974. na desetgodišnju zatvorsku kaznu, nisu nikada kažnjeni naručitelji njegova ubojstva.
A naručitelji su se trebali potražiti u vrhu piramide vlasti tvorevine zla, mračne, u političkom smislu ideološki totalitarne, a u provedbi velikosrpske diktature, danas propale države Jugoslavije. Socijalistička Jugoslavija poput svih ostalih država „iza željezne zavjese", od samog početka tijekom stvaranja kroz pakao drugog svjetskog rata, građena je na temeljima satkanim od ljudskih kostiju, u ime „bolje budućnosti". Oligarh Tito, čiju osobnu, hedonističku filozofiju života Der Spiegel tako lijepo ilustrira fotografijom okupljenog „kraljevskog društva", svoju je diktaturu surovo održavao na životu, koristeći Udbine „eskadrone smrti" u „eliminaciji" po kriterijima velikosrba, najveće prijetnje režimu: hrvatske emigracije.
U razdoblju od 1970. do 1989 .navodi se kako su u Njemačkoj ubijena 22 hrvatska iseljenika, a neugodnost današnjoj hrvatskoj vladajućoj političkoj eliti, što stremi EU članstvu, pričinjava jednostavna činjenica kako Savezno državno odvjetništvo još uvijek vodi istragu protiv 14 osoba, a za šestero njih postoji i raspisana međunarodna tjeralica. Hrvatska zvanična politika ubrzo će se morati suočiti sa zahtjevom izručenja (ili suđenja) nad dvoje visokih časnika bivše jugoslavenske tajne službe u Hrvatskoj, što su organizirali atentate po Njemačkoj. G. Andrija Hebrang ,koji je sudjelovao u Bruxellesu na sastanku šefova članica EPP (europski pučani), prema Deutsche Welle, komentirao je članak iz Der Spiegla:
„Poznate su mi istrage u Njemačkoj koje su usmjerene protiv onih pripadnika bivše jugoslavenske Udbe koji su po nalogu Josipa Broza Tita vršili ubojstva ne samo u Njemačkoj već po cijelome svijetu, ali nisam upoznat s ovim slučajem. No ako postoji uhidbeni nalog iz Njemačke, Hrvatska ga mora poštivati Kada se raspravlja o glavnom krivcu i nalogodavcu Josipu Brozu Titu, postoji još mnogo onih, koji su sentimentalno vezani za ono razdoblje, jer su u tom razdoblju zauzimali visoke položaje i jednostavno ne žele priznati da su bili na krivoj strani, tako da je otpor takvim tekstovima u hrvatskim medijima vrlo velik".
Iako je opće poznata stvar, kako uhidbeni nalog za savjetnika bivšeg Predsjednika RH g. Stjepana Mesića odavno stoji u „nečijoj ladici", ovaj bivši „Udba agent" uživa u Zagrebu svoje prve dane umirovljenja. Očito, ne postoji još „politička volja", da se provede obaveza ili bolje rečeno u Zagrebu danas još uvijek „neki" misle, da se u EU može ući ignorirajući i gurajući pod tepih osudu hrvatske inačice ideologije komunizma i njene neposredne počinitelje zločina tog režima. Time se zapravo gazi državno-pravni sustav EU, u čiji formalni teritorijalno-juridički okvir, te političke elite nepokolebljivo streme.
Podršku inicijativi dao je i Hrvatski svjetski kongres u Njemačkoj, objavljujući niz dokumenata što potkrepljuju tužiteljsku poziciju i u potpunosti razgolićuju ulogu Tita i Udbe. Možda neki mali poticaj pomaka sa mjesta, makar uklanjanjem imena Trga, „nekima" u Zagrebu pruži i opetovano, najavljeno okupljanje u subotu 11. prosinca, na najljepšem zagrebačkom trgu, koje uporno više godina organizira inicijativa „Krug za trg".
Osuda neposrednih počinitelja i organizatora zločina u Njemačkoj, posredno dovodi i do inicijatora svih zločina ideologije počinjenih u bivšem režimu: Josipa Broza Tita ! Kako danas stvari stoje, jedino pritisak iz EU može u Hrvatskoj provesti „suočenje sa prošlošću", ovih, povijesno, još 1990. poraženih snaga, što su se u Hrvatskoj, kameleonski preobraćeni, ušančili u svim strukturama društva onemogućavajući hrvatski prosperitet. Paradoksalno, želimo li se osloboditi racidivističkih natruha ideologije zla i njihovih eksponenata, udobno zavaljenih na upravljačkim pozicijama države, trebamo pomoć EU, a želimo li istinsku suverenost, te iste EU treba se kloniti. Nimalo laka dvojba za neke nove lidere pragmatične politike u Hrvatskoj.
Damir Tučkar,dipl.ing
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Razlozi za optimizam: Hrvati među vodećim darivateljima organa u svijetu .................(25. svibnja 2012.)
- Čačić i Linić o uštedama u javnom sektoru .................(25. svibnja 2012.)
- Josipović o izjavi da je "Vukovar srpski grad" .................(25. svibnja 2012.)
- Ham: Odluka o ukidanju Vijeća za normu hrvatskog jezika posve politička .................(25. svibnja 2012.)
- Pusić i Čačić se ne boje HDZ-ove "Vlade u sjeni" .................(25. svibnja 2012.)
- Karamarko predsjednik Kluba zastupnika HDZ-a .................(25. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Slažem se u principu s Vama da...
26.05., 05:31, preporod - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
PREPOROD. Ozbiljno Vam zahvalj...
26.05., 02:28, Paganini - Karamarko 971: Kujundžić 860
Ekonomija ekonomistima Borisla...
26.05., 00:05, Boljunac - EU - Nikolić treba dokazati ko...
***Admin
25.05., 23:38, Daruvar - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Nu, Daruvar, ja koliko znam, ...
25.05., 23:37, Daruvar - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Daruvar, nije to glazbenik ve...
25.05., 23:35, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
25.05., 23:32, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Samo se tješi da ima gorih od...
25.05., 23:30, Daruvar - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Čovo bre Jovane burazeru, rado...
25.05., 22:50, triarios - K. Marušić: Karamarko se treba...
Moram priznati da je dobro "ob...
25.05., 22:46, Boljunac - Američke vojne letjelice prepu...
..naša pa eto naše borbeno zra...
25.05., 22:11, Kismet - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Svaka čast Nikoliću! S dvije i...
25.05., 21:53, Crni Jahač - Američke vojne letjelice prepu...
Eto ti ga, slika demokracije ...
25.05., 21:45, Crni Jahač - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Pisati u naslovu ili samo u po...
25.05., 20:14, triarios - Američke vojne letjelice prepu...
Bitno je, kao što danas kukuri...
25.05., 19:47, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Zaboravi ja da smo pod monitor...
25.05., 19:20, HISTrion - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
U ovakvom odnosu snaga Karamar...
25.05., 18:40, Bumbušbu - K. Marušić: Karamarko se treba...
korigiraš moje komentare, ovo ...
25.05., 18:16, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ako hoda kao patka i glasa se ...
25.05., 17:38, HISTrion - Josipović o izjavi da je Vuko...
Vrlo jasna reakcija u kojoj Ok...
25.05., 17:37, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ako Jovanović, ne daj Bože, pr...
25.05., 17:29, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ne znam tko ste vi koji ćete,...
25.05., 17:15, Cetina - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Zašto komunisti mrze hrvatski ...
25.05., 17:05, zmijicamala - Karamarko predsjednik Kluba za...
Događaji u Hrvatskoj, u susjed...
25.05., 16:55, Cetina
Tko je na vezi?
- preporod
- 1 korisnik
- 16 gostiju
Abecedni popis autora
Bagdasarov, Artur; Bašić, Đivo; Biondić, Ivo; Biondić, Vladimir; Bokšić, Ante; Borovčak, Damir; Bošnjak, Marjan; Bralić, Branko; Čolak, Tomislav; Derado, Ivo; Dolbeau, Christophe; DRAN; Drenjančević, Igor; Dužević, Ivo; Gredelj, Vladimir; Grkčević, Pajo; Hečimović, Josip; Ivanišević, Mira; Jošt, Marijan; Jurčević, Josip; Kalafatić, Damir; Kovač, Mate; Kovačević, Mate; Kunek, Ante; Lukšić, Branimir; Marinčić, Anto; Mogorović, Ninoslav; Molak, Branimir; Mršić, Zdravko; Nürnberger, Tomislav; Omrčen, Mirko; Pečarić, Josip; Pešorda, Damir; Pešorda, Mile; Piskač, Nenad; Przystawa, Jerzy; Prpa, Mile; Ranogajec, Zvonimir; Raos, Ivan; Slaviček, Mario; Sole, Romano; Šuba, Slaven; Šumanović, Vladimir; Tolić, Benjamin; Tomašević, Željko; Tučkar, Damir; Hrvatski list; Pisma iz Nj.; UHD91; HSP AS; Prilozi članova; Prilozi čitatelja
KOMENTARI ČITATELJA
spiegel.de/.../...
Titove tajne ubice
Magazin „Der Spiegel“ donosi opširan tekst o tome da su jugoslovenske tajne službe do 1989. u Njemačkoj ubile 22 Hrvata u egzilu. Tim zločinima se sada bave njemačko tužiteljstvo i ministarstvo unutarnjih poslova.
„Der Spiegel“ pod naslovom „Titove tajne ubice“, pored ostalog, piše:
„Između 1970. i 1989. u Saveznoj Republici Njemačkoj su ubijena 22 Hrvata u egzilu. Gotovo da nijedan od tih napada nije do sada razjašnjen, a oni koji su ih preživjeli, kao i njihovi nasljednici, sigurni su u to da su to naredili osobno Josip Broz Tito te, nakon njegove smrti, komunistička partija. Advokat jednog od preživjelih, danas 77. godišnjeg Gojka Bošnjaka – koji sada živi na Krku – poslao je protekle nedjelje pismo njemačkom ministru unutarnjih poslova Thomasu de Maiziereu u kojem traži da se Titu posthumno oduzme najviši njemački orden, kojeg mu je 1974. za vrijeme višednevne posjete Saveznoj Republici Njemačkoj dodjelio tadašnji predsjednik Gustav Heinemann. Odgovornost Njemačke i posebno današnje Hrvatske su da istina ugleda svjetlo dana te da bude zadovoljena pravda, kaže Mijo Marić, inače predsjedavajući udruženja Hrvatskog svjetskog kongresa.
Jedan od onih za kojim se traga je i Josip Perković
Magazin „Der Spiegel“ navodi da šanse da se de Maiziere ozbiljno pozabavi tim zahtijevom nisu male. "Der Spiegel" piše:
„Njemačko državno tužiteljstvo do sada vodi šest istraga u seriji ubistava u kojima se traga za 14 osoba, od toga za šestoricom širom svijeta. Među njima su i dvojica bivših visokih oficira hrvatske tajne službe za koje njemačko tužilaštvo smatra da su organizatori ubistava u zapadnoj Njemačkoj. Dok je Tito bio živ „samo on je imao ovlasti da donosi takve odluke“, navodi se u presudi jednog suda iz Münchena iz jula 2008. godine. U međuvremenu su njemačke vlasti došle do niza dokumenata i izjava svjedoka koji pokazuju kako je hrvatska tajna služba svojedobno operirala u Njemačkoj s vrbovanim agentima i ubicama. Jedan od onih za kojim se traga je i Josip Perković, koji je od 1979. do 1986. vodio Odjeljenje II „Neprijateljske emigracije“ pri tajnoj Službi državne sigurnosti u Zagrebu."
Hrvatska štiti osobe koje traži bavarska policija i time gazi vrijednosti i pravni sistem EU
„Der Spiegel“ piše da Perkovićeva borba protiv Hrvata u egzilu nije nigdje tako dobro dokumentirana kao u slučaju ubistva Stjepana Durekovića 1983. godine. Magazin, međutim, navodi da bez pomoći današnje Hrvatske to ubistvo nikada u cjelosti neće biti razjašnjeno.
„Perković je do odlaska u penziju bio savjetnik hrvatskog ministarstva odbrane, a njegov sin savjetnik za sigurnost hrvatskog predsjednika. Čini se da razjašnjenje tog slučaja nije u interesu Zagreba. Josip Perković, jedan od Titovih ljudi koji je osumnjičen za organizaciju najmanje dva ubistva, očito živi nesmetano u Zagrebu i njegova adresa se nalazi na potjernici bavarske policije. „Hrvatska štiti osobe koje traži policija i time gazi vrijednosti i pravni sistem Evropske unije u čije članstvo želi da uđe Hrvatska“, navodi advokat koji zastupa oštećene porodice, Davor Prtenjača. Prtenjača je i potpisao zahtjev da se Titu oduzme njemački orden. „Ukoliko to Njemačka uradi – kaže on – tada će se i na Hrvatsku povećati pritisak da počinioci ubistava konačno izađu pred lice pravde“, piše, pored ostalog, njemački magazin „Der Spiegel“.
Priredio: Senad Tanović
Odg. urednik: Azer Slanjankić
Petak, 07. ožujka 2008.
Sudski proces u Munchenu
Danas, 6.ožujka 2008. je na portalu www.index.hr osvanuo niže citirani prilog, koji baca jedno novo svijetlo na trenutni odnos snaga hrvatske političke scene i do sada neuspješne pokušaje osuda počinjenih zločina u vremenima komunističko-ve likosrpske diktature. Svjedočenja pred Sudom u Munchenu Bože Vukušića i Vice Vukojevića zorno pokazuju, na njihovim osobnim sudbinama, kako su “nepoželjna” iznošenja činjenica, koje mogu kompromitirati neke “bivše”, opasna po privatni život “malog čovjeka”! Kada EU prigovara Hrvatskoj na nesređenom pravosuđu i korupciji, onda ne misli samo na kaotično stanje u gruntovnicama, što je proteklih desetljeća i te kako odgovaralo raznim interesnim skupinama, već i na situacije poput ovih, kada bi sudstvo trebalo biti doista neovisno, svjedoci zaštićeni, a utjecajni političari i lobiji onemogućeni u pritiscima rješavanja sporova prema njihovim željama.
O čemu se ovdje radi? INA je, svjedoči to i ovaj process o UDBA rukopisu ubojstva Đurekovića, “oduvijek” bila predmet manipulacija novcem od aktualne politike i obavještajnog miljea. Ogromni novčani iznosi, kojima se nafta kupovala, fluktuacija tečaja dolara i cijene nafte na svjetskim burzama, uz “standardne” igre provizija posredničkim, “svjetskim”, firmama, otvaralo je oduvjek prostor da se ponešto novaca “zagubi”. Bilo za potrebe politike, obavještajne zajednice, a bogme ponekad i u “privatne džepove”. U slučaju Đurekovića i njegova bijega iz tadašnje YU, neumoljivo se spominje i ime Vanje Špiljka, te tadašnjeg političkog močnika, njegova oca Mike. Ono što bi trebalo zabrinuti cjelokupnu hrvatsku javnost jest izravno uplitanje gospodina predsjednika RH Stjepana Mesića, koji je javno, posprdnim komentarima govorio osobi i o optužbi “silovanja” g.Vice Vukojevića, s očitim ciljem “javne” diskvalifikacij e. Budući da, na Sud u Munchenu, ipak, politika ne može utjecati, a kako se i sudac uvjerio u “moć” politike u RH, posljedice će biti prijava Hrvatske EU ! A to će se odraziti i na sve građane RH.
Što je pouka ovog slučaja i zbog čega bi se ipak svi mi, građani RH, trebali zabrinuti? Pa, to je očita snaga “bivših”, da i dalje utječu, 18 godina od propasti biše YU velikosrpsko-ko munističke tvorevine, na današnja zbivanja u RH. Da li je normalna situacija, da su glavni “savjetnici” predsjednika Republike Hrvatske, bivši pripadnici UDBE (Perković, otac, ali i sin poznai iz Bečke episode sa Zagorcem, Tatalović, pa i bivši ambassador Budimir Lončar) vjerojatno direktni sudionici timova za likvidaciju hrvatskih emigranata? Predsjednih RH bi ipak trebao objasniti, kada se vrati sa razgledavanja Japana i Vijetnama, građanima Hrvatske, zašto su navedeni na platnom spisku RH., jer svi mi, obični građani, to plačamo! Da li će konačno “lustriranje” hrvatskog političkog prostora, od velikosrpskih posljeratnih zločina, zaogrnutih komunističkom ideologijom, početi u Munchenu?
Žalosno jest, da niti gotovo 200.000 ubijenih nakon 1945, niti bezbroje uništene ljudske sudbine Hrvata, zbog zločina konfiskacije i nacionalizacije , niti politički kolaboracioniza m pripadnika KP-SK Hrvatske uz sve posljedice višedesetljenog ekonomskog izrabljivanja Hrvatske, nisu dovoljni da pokrenu procese lustracije. Bolje rečeno, žalosno je da su “bivši” još uvijek toliko moćni da taj process, već 18 godina, uspješno sprečavaju. “Mali ljudi” su pokrenuli “Akciju za Kazališni trg”, koja je “zaljuljala” sigurnost “bivših” i koji, ”braneći” TiTa, brane sebe, svoju prošlost i stečene osobne koristi. Epur si move, rekli bi mnogi, no očito je da na ubrzanje procesa fizičke i duhovne lustracije naše zemlje, trebamo sačekati inicijativu EU.
Damir Tučkar, dipl.ing
Članak sa portala www.index.hr
Bernd von Heintschel-Hein egg, sudac visokog zemaljskog suda u Muenchenu, koji predsjeda sudskim vijećem na suđenju Krunoslavu Pratesu, prijavit će, kako javlja HTV, Hrvatsku mjerodavnim tijelima EU-a zbog nesuradnje hrvatskih pravosudnih tijela i uplitanja predsjednika Stjepana Mesića u sudski proces u Njemačkoj. Sudac se na to, kako pišu Jutarnji i Večernji list, odlučio nakon što su Vice Vukojević i Božo Vukušić izjavili da su zbog svojih svjedočenja u prvom postupku imali velikih problema u Hrvatskoj. Nekadašnji službenik Komisije za utvrđivanje ratnih i poratnih žrtava Božo Vukušić, kazao je kako je zbog Mesićeve intervencije nakon svog prvog svjedočenja dobio otkaz na radnom mjestu u Hrvatskom saboru, dok bivši sudac Ustavnog suda Vice Vukojević je kazao kako je nakon prvog svjedočenja protiv njega u Hrvatskoj organizirana politička hajka.
U svom je svjedočenju Vukušić prozvao Mesićeve savjetnike Sašu Perkovića, Sinišu Tatalovića i Budimira Lončara kao bivše udbaše ili sinove bivših udbaša koji su sudjelovali u likvidacijama hrvatskih emigranata. Vukojević tvrdi kako su ga pokušali potpuno diskreditirati, "pri čemu je izmišljena i optužba da je silovao jednu ženu". Vukojević je, također, ustvrdio da iza svega toga stoji Stjepan Mesić. Njemačko državno tužilaštvo je u prosincu 2005. pred pokrajinskim sudom u Muenchenu podiglo optužnicu protiv hrvatskog državljanina Krunoslava Pratesa zbog pružanja pomoći nepoznatim osobama pri ubojstvu hrvatskog državljanina Stjepana Đurekovića, 1983. godine.
Komentari
1 VJERODOSTOJNI DAMIR TUČKAR — Ivan Budimir 2008-03-28 12:11
27-03-2008 08:57
ZANIMLJIVI DAMIR TUČKAR
Zanimljivo je da Damir Tučkar, dip.ing. zna sve u svezi “ Sudskog proces u Munchenu “, samo ne zna zašto je sudski proces protiv Krunoslava Pratisa obustavljen pa ponovo pokrenut.
Zanimljivo bi bilo da nas Tučkar upozna poslije čijega je svjedočenja taj proces prekinut ?
Što se tim svjedočenjem nastojalo prikriti ?
Zašto su Nijemci ponovo pokrenuli taj proces ?
Što Nijemci po zahtjevu Amerikanaca traže da se razjasni, jer hrvatska vlast očito nije sposobna taj problem riješiti ?
Koji su visoki predstavnici hrvatske izvršne vlasti ilegalno putovali u Berlin sa zahtjevom da se taj proces prekine ?
Što su im Njemačke vlasti odgovorile ?
Upućeni kažu da su im Nijemci kazali “ ovo je pravna država u kojoj je sudstvo odvojeno od politike “.
Te konačno koja je uloga Damira Tučkara u “ istinitom i objektivnom “ pisanju o sudskom proces u Munchenu.
Molim Tučkaru, nemoj sada napasti Budimira što ove sitnice zna, jer to znaju i ptice na grani u Hrvatskoj. Očito samo ne znaš ti ni krug kojemu ti pripadaš. Očito da ne znate sa valjanim razlogom.
IVAN BUDIMIR
27-03-2008 13:10
uzdrmani II dio
jako bi me zanimalo, kako je g.Budimir, povezao moj komentar (ovdje, iznad njegovog komentara), sa svim ovim pitanjima koja mi postavlja oko sudjenja u Munchenu ?
ta pitanja samo potvrdjuju moju prijašnju rečenicu:
nejasno je kako Budimir ima "sve podatke" o nekim događajima, o kojima, ako su se doista dogadjali, informacije može imati samo dobro "informirani" pojedinci i organizacije čija je i dužnost da to znaju.
Dakle, s time i zavrsavam polemiku, a "moj krug" valjda ima razlog "da ne zna" odgovore na vaša pitanja!
dtuckar
ODGOVOR NA PITANJE;
“ Jako bi me zanimalo, kako je g.Budimir, povezao moj komentar (ovdje, iznad njegovog komentara), sa svim ovim pitanjima koja mi postavlja oko sudjenja u Munchenu ? “
EVO KAKO. ZBOG TOGA ŠTO STE PISAC GORNJEG TEKSTA ??
Očito da Tučkar zaboravlja što je pisao prije nekoliko tjedana ili mijenja mišljenje prema potrebama i prikama.
2 uzdrmani III — dtuckar 2008-03-28 15:12
Dragi moj g.Budimiru, Vaš komentar o Munchen sudjenju ispisali ste u "jednom drugom filmu", u blogovskom komentiranju članka "Kraljevstvo za ustašu". Vjerojatno ste, uzdrmani "napadima", smetnuli s uma o kojoj temi diskutirate na kojem mjestu portala.
No, to je manje važno, ali sada kada smo na "pravoj temi" i na "pravom blog mjestu" dopustite mi da Vam ipak odgovorim, jer ste u Vašim pitanjima potvrdili da sam "vas" uzdrmao. naime, u nekim ranijim vremenima, nije bilo prilično, a bogme i za po glavu opasno, postaviti pitanja oko poveznice prezimena Špiljak sa prezimenom Đureković. Ništa manje opasno nije postaviti niti pitanje oko "kupovine" nafte u ona svijetla - socrealistička vremena u gigantu INI ! Možda su se neke navike tadašnjih postupanja provukle i do danas, pa su ovakova pitanja i dans malo "škakljiva", ali bar se nadam da nisu više ubojita!
ili Vas je zapravo zasmetao komentar o 200.000 pobijenih, pljačkama pojedinaca kroz nacionalizacije i konfiskacije, odnosno cjelokupno ekonomsko izrabljivanje HRVATSKE, tijekom 50 godišnje komunističke (velikosrpske) diktature, u komunističkom teroru nakon 1945 Možda Vas je i zasmetala primjedba oko današnjeg utjecaja "bivših", posebno u medijskom prostoru, koji tako efikasno sprečavaju lustraciju, prvenstveno političkog, pa onda i duhovnog prostora HRVATSKE.
No kako, prema Vašim riječima, Vi znadete sve o suđenju u Munchenu, a znadete i tko se koristi kakvim kodnim imenima, na primjer Julius, ne preostaje mi nego da zaključim da imate vrlo zanimljiv krug prijatelja, koji Vas ovim informacijama snabdjevaju. Vidim i da Vam prenose što "vlasti drugih država" govore "našim vlasima", pa se nadam da će te, kao dobro informiran čovijek, kojem je Hrvatska uvijek na srcu i duši, završiti jalove diskusije s oponentima poput mene. Naime, mene "ne informiraju" bivši, pa su moji zaključci plod moje mašte, a kako ja ne zaboravljam, niti mijenjam mišljenje, osim pod utjecajem argumenata, bojim se da me daljnja diskusija s Vama već pomalo i zamara.
Vidim da su Vam svojstvena etiketiranja nekih blog diskusijskih sudionika, epitetima tipa "fra", valjda jer podcrtavaju "nazadnjaštvo" i asociraju na "reakcionarnost katoličanstva", odnosno nije Vam strano dovođenje u vezu "onih" pojedinaca koji vas ospore u diskusiji, s "ustaštvom i NDH nostalgičarstvo m". Možda se samo služite retorikom Vašeg političkog idola, no možda je to i n ačin Vašeg izražavanja, no uvjeravam Vas da to etiketiranje "ne trenirate" na meni. naime - rodjen sam iza tih nesretnih godina! Moj su politički-život ni stav formirali neki "napredno, avangardno, lijevi", o kojima i sudjenje u Munchenu zbori.
Stoga, uživajte radije u šetnjama Šibenikom i druženju sa "informatorskim vezama" obnavljajući nostalgična sjećanja iz "bivšeg života".
5 Budi-miran — Jusuf 2008-04-07 15:20
G. Tučkaru, nema se smisla obraćati pozornost na toga
............... ............... ..............
A zna se kakav je profil zaposlenih mogao biti u jednoj takvoj ustanovi.
A te detalje, koje on iznosi, mogu se popabirčiti po internetu i novinama, iam ih na "tone" i pišu ih slični njemu; jer ne vjerujem da su "drugovi" njemu dopustili nešto da zna. On je mogao, eventualno, biti kakav vanjski suradnik UDB-e ili kakav pendrekaš po zadatku.
Zanimljivo, poziva se na Andrćku, a što bi učinio pripadnicima "Bugojanske skupine" da ih se dočepao?
A sama "Bugojanska skupina" je bila u režiji UDB-e i oni naivčine su upali u smrtonosnu zamku. Tada je to trebalo da se još dodatno oblati Hrvate (ustaše) jer je te godine onaj crveni krvnik slavio 80. godina svojega života.
Jedini koji je preživio te Titove kazamate (mislim da se zvao Pavlović) 1992. je tajanstveno ubijen. To sve govori.
7 Budimir i Tučkar — Golub 2008-04-20 21:41
Budimir je duševni bolesnik i čudno je da portal HKV tolerira njegove bljuvotine.
A za Tučkara se ne treba bojati: ta njega valjda štite Amerikanci koje toliko obožava.
8 Opet Budimir — Jusuf 2008-04-21 00:09
Pazite se g. Tučkaru, Budimir opet dejstvuje, a štite ga "desničari" iz HKV-a (pogledajte gore, cenzurirane redci).
Budimir je opasan, slušali ste danas njegove: Fumića, Mesića, Bebića i Vlaisavljevićku u Jasenovcu. Jedina zemlja gdje se komunistička povijest u potpunosti može vratiti, je ova ovdje žalosna zemlja.
.....
9 polemika ocito zavrsava kada g. Budimir k — dtuckar 2008-04-21 22:00
Doista g.Budimire, uopće Vas ne razumijem ! U munchenu se, očito je, isprepleću razni interesi, i bivših i današnjih "bivših", da krivicu za svoje 50 godišnje djelovanje, svale na one, koje su kroz to razdoblje proganjali.
Vaše nastojanje da kompletnu hrvatsku emigraciju prikažete kao "podružnicu UDBE", izgleda mi, dopustite mi paralelu sa trenutno top temom hrvatskog novinarstva, dakle, izgleda mi , kao kada Puki-man u Nacionalu objavljuje "senzaciju", po narudžbi, u točno planirano vrijeme i u propisno doziranoj količini.
to se zove "kreiranje javnog mnjenja" ! Vaši polemični "ogdovori", u velikoj me mjeri podsjećaju na gornju praksu, koja se pak naučila u "institucijama" prije 1990 ! Stoga, g Budimiru, ne trudite se više !
Ili, ako mislite da imate nešto priopćiti HRVATIMA, čitateljima ovog portala, napišite prilog, argumentirano, bez obraćanja meni posebno !
Gospodine Golube, niti Vas doista ne razumijem, jer ušančeni u svoju ideju i promišljanje Hrvatske, jednostavno ne želite vidjeti i druge opcije. Svakoga tko ne misli kao Vi - držite za protivnika! Ne znam, odakle Vam ideja da ja obožavam amerikance i Ameriku ? To što sam duboko uvjeren da se Hrvatska mora jednako odrediti u osloncu na glavne točke zapadnog civilizacijskog kruga, EU i USA, uz sve finese timinga integracijskog procesa, ne znači i da je taj svijet, kojeg danas predvodi USA, savršen i krajnji doseg civilizacije ljudskog roda. USA svakako trebaju biti prijatelj Hrvatskoj, ali tko u tim odnosima više "profitira" ovisi, dakako, o onima koji reprezentiraju HRVATSKU. Snishodljivost, kao i nekompetentnost ili neizvršavanje dogovorenog, svakako ne mogu biti dobri putokazi za "suprotnu stranu" u građenju dugoročnih odnosa.
U USA i KANADI živi brojno HRVATSKO iseljeništvo, već treća i četvrta generacija, koja ipak nije zaboravila svoje korjene i doživljava HRVATSKU kao svoju domovinu. Već samo zbog njih Hrvatska i USA moraju biti u prijateljskim odnosima.
Svijet ubrzano ulazi u "krizna razdoblja" borbe za energente, vodu i hranu, pa se i okoliš jedne male zemlje kao Hrvatska, mora sagledati i kroz mrežu interesa mnogobrojnih, a što će se "slamati" na leđima Hrvatske.
No, USA su posebna tema, od prirodnih ljepota do industrije i nauke, pa do onog što Vas, g. Golube najviše boli: vanjske politike USA (nije valjda da Vas samo g.Bush smeta) !
Volio bih pročitati Vaša promišljanja u posebnom prilogu na ovom portalu, kojim bi jasno iskazali, ZAŠTO Hrvatska ne treba vezati se uz USA, podjednako kao i sa EU, ili uopće ne vezati se, odnosno zašto bi HRVATSKA trebala biti "nesvrstana i samodostatna", ograđena i izolirana od svih !
No, doista, ne u blogovskom komentaru, već u ozbiljnom članku koji će argumentirati Vaš stav.
Moj stav je u nekoliko navrata bio iskazan u raznim prilozima, bez zaštite, meni osobno, dragih amerikanaca !
10 USA i Europa? — Jusuf 2008-04-21 22:45
G. Tučkaru, ne znam odakle vam ideja da Golub sve one koji «ne misle kao on» drži za protivnike.
A to, da se Hrvatska «mora jednako odrediti u osloncu na glavne točke zapadnog civilizacijskog kruga, EU i USA» pogrješna je premisa i na određeni način bjeg od vlastite samostalnosti (koja nije još niti dosegnuta). Izraz «zapadni civilizacijski krug» je šuplja sintagma, bez semantičke vrijednosti. Kada se «stvorila Europa», na razvalinama Zapdnog rimskog carstva krajem IX. stoljeća, ta barbarska, bradata, neuka, prljava i okrutna rulja donosila je okolnim narodima i civilizaciji samo ratove, pokolje, pljačku i smrt. A i međusobom su se sve do polovice XX. stoljeća neumoljivo trijebili. Danas su svoje ratove prenijeli na male i slabe narode Trećeg svijeta.
Morate g. Tučkaru znati da je u XVII. stoljeći tzv. Tridesetogodišn ji rat u Srednjoj Europi završio naprosto tako što je «ponestalo» ljudi za nošenje mača. Prvi veći civilizacijski pokolj ta agresivna bradata rulja je započela krajem XI. stoljeća s tzv. Križarskim ratovima. Morate znati da Al-Kaida, Usame bin-Ladena, je udruga časnih sestra u usporedbi s kršćanskim Europljanima (arapski: Frendži; dakle Franci, Francuzi) i njihovim pokoljima kojih se jedva riješio egipatski sultan Salah ad-Din Jusuf.
Samo jedan primjer okrutnosti «Europljana-kri žara»: kada su u XII. stoljeću zauzimali grad Edessu (danas Urfa u jugoistočnoj Turskoj), nakon zauzeća grada, a ljuti zbog junačke obrane Edešana, naprosto su POJELI SVE STANOVNIKE GRADA EDESSE. Ti Europljani nisu bolji ni danas, ćud im je ostala ista: pa pođite redom, od osvajanja Amerika, protjerivanja Židova i Španjolaca-musl imana (nisu to u Španjolskoj bili Arapai), pa do i krvavih ratova XX. stoljeća i sabirnih logora, pa do Vijetnama i Iraka (Amerikanci su Europljani). Da ne govorimo o genocidu cionističkih ratnika protiv palestinskih Arapa. I da ne nabrajam dalje.
Takva civilizacija, ne hvala.
Osim toga, Amerika i Europa uvijek su, i uvijek će, podržavati Srbiju i samo Srbiju, i oni i ne vide nikakvu Hrvatsku. Oni su odobrili Srbijancima rat protiv Hrvata i Bošnjaka, misleći da će Srbi stvar zgotoviti za «dvajest» dana i da će opet biti Jugoslavije. Europljani i Ameri čak i jezik negiraju Hrvatima, i zovu ga srpskim. A ova sadašnja «privremena tvorevina», s guvernerskim trijumviratom Mesić-Sanader-M ilanović, samo je prijelazna faza do nove Asocijacije. I vi hoćete u takvu Europu.
Često se ovi domaći epigoni hvale da su «nasljednici» Dubrovačke Republike. Recite mi g. Tučkaru, komu su trebali – po vama - pristupiti u Savez stari Dubrovačani? Pa bili su «mali i slabi» kao danas Hrvatska. Zar Veneciji, Osmanskom Crastvu, Genoveškoj Republici ili Papinskoj Državi? Da nisu bili svoji i neovisni, da su pristupili u savez s nekim iz «zapadnog civilizacijskog kruga» ili s osmanskom Turskom, ne bi se održali niti pet godina, a ne PET STOLJEĆA koliko su postojali, dok ih nije rasformirao jedan terorist i masovni ubojica, osnivač Ujedinjene Europe, korzikanski psihopat Napoelon Bonaparte.
I za kraj, ne mogu shvatiti da u istu ravan stavljate četnika Budimira, koji Vam radi o glavi, i Goluba. Oni nisu i ne mogu biti isti. Čudno je da vi u HKV-u ne brišete četničke i Budimirove hrvožderske komentare.
11 polemika — dtuckar 2008-04-22 00:01
G.Zaloviću, nikako nisam stavljao u isti "koš", g.Goluba i g.Budimira, jasno je tko kamo spada!
No, ne slažem se s Vašim i pogledima g.Goluba glede Hrvatske i integrativnih procesa. Vaše objašnjenje, remiscencija na bližu i daljnju povijest Europe, jest točna, isto se možemo potpuno složiti oko današnjeg stupnja "demokracije" zapadnog-civili zacijskog kruga - znam da tu opisnu konstrukciju ne volite, ali ona odražava, na žalost, stanje stvari !
Da slažemo se i oko sudbine malih, što ste iskazali primjerom Dubrovačke Republike. Dakle, da li Hrvatskoj, kao maloj zemlji, želite sudbinu Dubrovačke Republike ? Ustrajanje na "samostalnosti" neminovno vodi u tu sudbinu, a ako mislite da Hrvatska doista može biti "samostalna" i živjeti mirno svojim životom rukovodeći se principom "Ne diram te - ne diraj me", onda ste nepopravljivi idealist ili bolje rečeno naivac. Znam da to niste, pa mi je nejasno tvrdoglavo ustrajanje na toj tezi o mogućem "dobrom životu zemlje" izvan svih današnjih postojećih gospodarskih i političkih saveza!
No, ova tema sigurno zaslužuje više promišljanja, na potpuno neovisnom mjestu, od ranije spomenutog g.Budimira.
Znam da ćer se ON opet, nakon nekog vremena javiti, ali stvarno više nemam živaca nastavljati tu polemiku s njim, što i Vama g.Zaloviću savjetujem.
18 završetak — dtuckar 2008-04-25 13:00
nemam stvarno više snage nastavljati diskusiju. Opet sugeriram, procitati bar posljednja dva pasusa mojeg priloga, pa g.Budimire, recite mi čije ja interese štitim !
IZ GORNJEGA ČLANKA VIDIMO DA GOSPODIN DTUČKAR IPAK IMA INTERESA NASTAVLJATI DISKUSIJU !! ??
2.Kada je i gdje "metalac Josip Broz!" naučio svirati glasovir?
3.Je li TITO organizirao likvidaciju IVE LOLE RIBARA na Glamočkom polju i zašto?
4.Za čiji je račun TITO osnovao pokret NESVRSTANIH?
5.Tko je autor TITOVH SABRANIH DJELA?
6.Što se krilo u "nestalim posmrtnim zapisima" M. Krleže o TITU i tko ih je otuđio iz Leksikografskog zavoda?
7.Je li netko od suvremenih hrvatskih istraživača zavirio u strogo povjerljive isprave o TITU koje se nalaze u tajnim pismohranama Moskve, Londona, Pariza, Rima, Berlina, Washingota i Vatikana?
8.Je li sačuvan TITOV "dna"?
Zahvalna sam predsjednici Prekršajnog suda u Poreču gospođi Dragici Grujić na hrabrom ponašanju i pravosudnom presedanu , koji se u Hrvatskoj od 1945 . do tog 20. rujna 2010 . nije na sudu RH još dogodio .
No , zabrinjavajuća je činjenica da , jer se kršio Zakon o sudovima i nadležnostima istih , umaški Prekršajni sud izborio kod Višeg prekršajnog suda u Zagrebu , samo kako bi se , po riječima predsjednika tog umaškog suda , Vidovića , djelatnici tog suda mogli pojaviti kao svjedoci mog prekršaja , kada sam jajima gađala titove štafetarske ikonografije i viknula : bando lopovska povraća mi se od vaše štafete i idite klečati u Hudu jamu , u korist štafetara Radoslava Cige Ilića .
Do danas mi nije poznato obrazloženje Prekršajnog suda u Umagu , na osnovi kojeg je taj sud mogao kod Višeg prekršajnog suda u Zagrebu , dobiti izuzeće . Jer je po Zakonu o sudovima mogao biti nadležan samo Prekršajni sud u Umagu . Jer su svi sudionici incidenta , moje agresije na štafetare , bili iz Umaga . Iz kojeg je štafeta i krenula .
100 Društava Josipa Broza Tita postoji u Istri . Nekolicina tih mnogobrojnih titoista trebala su također svjedočiti protiv mene . Kao i umaška policija .
Zahvaljujući hrabroj predsjednici Prekršajnog suda u Poreču gospođi mr .sc. Dragici Grujić , izbjegla se još jedna pravosudna hrvatska sramota . U pravosuđu koje nije prošlo lustraciju .
Tko je predsjednik Višeg prekršajnog suda RH u Zagrebu ?
Jer me boljelo da bih ja mogla tim angažmanom Republike Austrije , još više naštetiti , već i tako lošoj , pravosudnoj situaciji u RH , koja ne poštuje niti jednu točku svih rezolucija te uljudbene Europe .
Jer pravosuđe nije prošlo lustraciju .
Dietrich je zaključio kako " Hrvatska želi u Europu , a da u toj zemlji bivši komunisti imaju još veliki utjecaj , pa i na pravosuđe . "
Pitajmo se : da li će predsjednik RH Ivo Josipović sa krvavom titovom štafetnom palicom utrčavati u Europsku Uniju ?
Petak, 06. ožujka 2009.
Hina o slučaju Prates i nesuradnji RH
nije izbrisao zbog toga što se ponavlja. Mnogo se toga na ovom portalu ponovilo pa nije izbrisano. Tekst je izbrisan iz „ drugih razloga“.
Njegovo ponavljanje na ovome mjestu imalo je puni smisao.
Zbog toga je ponovljen !
Duboko vjerujem da će razlozi zbog čega je tekst izbrisan ubrzo izaći na svjetlo dana.
IVAN BUDIMIR
***************************
Komentar #12 je izbrisan iz razloga koji je već objašnjen, a ne zbog citiranja vijesti Hine.
Vijest Hine: hakave.org/index.php?option=com_content&id=4130
Molim ubuduće bez ovakvih insinuacija. Admin
Postoje pravila komentiranja i neovisno o tome koliko se slažemo s nečijim mišljenjem ako se autor drži pravila onda sigurno nemamo namjeru intervenirati u sadržaj. Admin
Vi zaboravljate ili se ne želite sjetiti, da je Jugoslavija bila vječni miljenik Europe i USA i da je dugogodišnja uspješna diplomacija ,za svoje zločinaćke ideale ,uspjela,
do danas sačuvati od bilo kakovog progona,svoje udbaše,skojevce ,oznaše,dubajić e,ađiće,kadijev iće,bulatoviće, đukanoviće,jovi će,bakariće,ruk avine,manoliće, mesiće /otac ,partizanski komesar,po svjedočenju i glavni egzekutor "seoskih kulaka " ,strah i trepet slatinskog i orahovačkog kraja / dragosavce,štrb ce,crnčeviće i ostale ideologe i izvršioce zločina u ime partije i JBT-a.
Osuda mora doći iznutra,iz puke potrebe da se već jedamputa zatvori to bolno poglavlje stradanja hrvatskog naroda.
To nam neće donijeti Europa ,jer im nije u interesu,s obzirom da imaju jaku i prejaku ekstremno-ljevi čarsku opoziciju u EU parlamentu,a što je još učinkovitije u pojedinim parlamentima zemalja članica.
Dakle,ne zanosite se nerealnim očekivanjima,to talitarizmi se hrane jedni drugima,jer im je time osigurana egzistencija.
Bicikl može voziti samo sa dva točka,s jednim ,teško i kratkoročno.