Pismo Damira Tučkara HRT-u povodom gostovanja Igora Mandića u "Nedjeljom u 2"

Poštovani,

Posljednja emisija „Nedjeljom u 2“ , u koju je Aleksandar Stanković doveo g.Igora Mandića, kao protutežu ranijem gostovanju g. Željka Keruma eklatantan je primjer manipulacije medijskim prostorom u ime jedne političke ideje. I slijepcu je jasno kako je osobni politički stav, legitiman i neskriven, voditelja emisije Aleksandra Stankovića, lijeva opcija na političkom spektru Hrvatske. Ipak, dovođenje jednog predstavljalo je rizik kojeg je g. Stanković bio svjestan i pogriješio je, zbog čega i očekujem da će snositi konzekvence!

Igor MandićUpravo je bilo više nego neukusno izrugivanje Igora Mandića, izvlačenje iz konteksta riječi g. Keruma, Mandićev verbalni obračun s neistomišljenicima ljevičarstva i njegove praksisovštine (po samim Mandićevim riječima i njegove osobne zablude iz prošlosti), ali najviše su zabrinjavale nesankcionirane, a očekivane eskapade Mandićevog „govora mržnje“, u stvarnosti „poziva na linč“ kako legitimno izabranog gradonačelnika Splita, tako i svih ostalih „desno“ domoljubnih hrvatskih političkih opcija.

Neosporno je kako je g. Kerum u cijeloj „Nedjeljom u 2“ priči bio samo sredstvo, koje je (i opet naglašavam uredničko navođenje gosta) poslužilo za, očekivani „ljevičarski miting“ protiv Hrvatske, a te propagiranje bivše i buduće Jugoslavije!

U toj i takvoj Jugoslaviji Mandić i njegovi istomišljenici, kojeg čini i dio stanovnika Splita, poklonika te „neprežaljene Jugoslavije“ ostvarili su „sve“ , na račun većine Hrvata, pa 1990. izgubivši privilegije (čitaj novčane probitke) ustraju u vrijeđanju „svega Hrvatskoga“, od Prvog predsjednika Hrvatske dr. Franje Tuđmana, ali i Domovinskog rata, pa do ideje same države Hrvatske!

Takav je na svom gostovanju u „Nedjeljom u 2“ bio i Igor Mandić, a njegove bi, javno izgovorene riječi trebale i zainteresirati državnog tužitelja, koji bi mogao ustvrditi je li se u izrečenom kao i u načinu izričaja, tu radilo o elementima dovoljnim za kazneni progon. Aleksandar Stanković je, ne prvi i uvjeren sam, ne posljednji puta, ako mu to kao urednici javne dalekovidnice dopustite, ponovno isprovocirao gledateljstvo, dajući prostor i vrijeme jednom protivniku hrvatske državnosti! S obzirom na značaj javne dalekovidnice u formiranju političke svijesti, ali i savjesti građana Hrvatske, dovođenje u emisiju Igora Mandića bio je potpuni urednički promašaj, posebno što su i te kako bile predvidive riječi koje je dotični i izgovorio.

Želim vjerovati kako je javna TV moguća, kako su čelnici ove kuće imuni na političke „telefonske pozive“, te kako mogu uvesti profesionalizam i objektivnost u emisije, pa očekujem kako će i Aleksandar Stanković biti suspendiran, a Igor Mandić nikada više pozvani gost državne TV, države koju tako prezrivo doživljava! Osobno, ideju javne državne TV kuće, oduvijek sam doživljavao kao TV kuću, koja objektivno i bez utjecaja dnevne politike, obavlja dane zadaće ne dovodeći, pa makar i kroz usta „gostiju u emisijama“, u pitanje i ideju nastanka same države Hrvatske!

U očekivanju poboljšanja vaših programskih priloga, ali i isprike uredništva na neprimjerno biranog gosta emisije „Nedjeljom u 2“, primite pozdrave jednog nezadovoljnog gledatelja

Damir Tučkar, dipl.ing.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Pismo Damira Tučkara HRT-umarginalac 2009-09-30 00:04
Ne očekujete valjda od Aleksandra Stankovića da u emisiju dovede napr. uspješnog gospodarstvenik a, dječjeg pisca, branitelja, znanstvenika ili ozbiljnog pisca.??'Oni bi, ne daj Bože, mogli reći čak nešto pozitivno o Hrvatskoj.
Treba podgrijavati skepsu, beznadje, revolt, pljuvanje itd.
Pogledajte zadovoljni smješak na njegovom licu čim netko izrazi gadjenje prema Hrvatskoj. Neznam zašto to uopće gledate?? :P :P :P
Prijavi Administratoru
#2 SeljačineGolub 2009-09-30 01:19
Seljačine i malograđani koji još plaćaju pretplatu toj "javnoj kući" zaslužuju Mandića i Stankovića. Gospodo, Stanković je vaš, moj nije.
Prijavi Administratoru
#3 ...objektivno.. .jim_morrison 2009-09-30 13:17
Jedina objektivna emisija u udarnom terminu je Volim nogomet, ali i o tome se može diskutirati. Sreća pa ne plaćam pretplatu kako to kaže golub. I žao mi je osoba koje to "smeće" plaćaju. Onaj tko je osuđen na 2-3 programa kao ja može lako zaključiti kako su na HRT-u u primetime uvijek neke sulude političke emisije koje nikad ništa pametno nisu rekli niti zaključili. Samo otvaraju nove dileme i nove podjele. Rezignirano ću nabaviti satelitsku antenu i gledati njemački TV. Njima je mozak već davno opran, pa intezitet pranja mozga nije tako izražen...
Prijavi Administratoru
#4 Fizičar StankovićDRAGO DUVNJAK 2009-09-30 13:39
Ja se zahvaljujem Stankoviću da je pred lice nacije doveo Mandića koji je u svoj svojoj intelektualnoj punoći ispunio naše domove zadahom krvave Miloševićeve Juge i uznemirio naše domoljublje i potpalio zamrli borbeni duh u Hrvata simplificiran u pokliču ZA DOM! Ovo je i konstruktivan doprinos nacionalnom napinjanju u funkciji stvaranja kritične mase ka atomskoj eksploziji tog nacionalnog supstrata koja bi se trebala desiti već na slijedećim predsjedničkim izborima.
Dakle glasujmo ZA DOM!
Prijavi Administratoru
#5 Prazan koverat....bosanac 2009-09-30 20:09
...je Igor Mandic cije pametovanje pamtimo iz socijalistickih vremena i skro nikada nismo bili nacisto "sto je pisac htio reci". Njegov verbalni egzibicionizam sluzio je uglavnom samozadovoljenj u njeggove bolesne i neplodne ambicije, jednako kao sto je djelovanje A. Stankovica podlo-podrivack o od samog pocetka. Slazem se sa g Duvnjakom i znamo kako cemo glasati na slijedecim izborima. ZA DOM. Slavko Pecirep, Domaljevac
Prijavi Administratoru
#6 "Važno je zvati se Aleksandar!"anterokovjadrijevic 2009-10-01 16:45
Pridružujem se kritici obojice. Kako Igora Madića, tako i Aleksandra - Ace Stankovića.
Potvrđuje se ono moje iz prošle godine: „Važno je zvati se Aleksandar!“.
Uostalom, on se vinuo visoko tek nakon Račanove i Mesićeve „Trećejanuarske Restauracije“, za ne?!

Ostaje nejasno zašto bi Hrvati i dalje plaćali komunističkoj televiziji (tzv HTV), koju prisilom moraju plaćati svi građani (zašto ju ne bi plaćali samo komunisti, jugosloveni, srbi, mesićevci?), napisao je ovih dana prof. dr. Marko H. Obućina na jednom od najboljih hrvatskih portala, na portalu AMAC-Hrvati!

To je i moj odgovor na provokaciju našeg opskurnog predsjednika Stipe Mesića, na njegov prijedlog o crkvenom porezu za nas katolike. Dakle, neka njihovu HRTV plaćaju samo oni! Mi ostali ostanimoi dalje kod svog „građanskog neposluha!

Inače, na mom blogu "Semper Paratus Croatiae" ja sam isti ovaj novi Aleksandrov TV-incident (odnosno subveziju i atentat!) prokomentirao mojim tekstom: "Gosp. Sutliću i gospođo Hloverka: Uklonite tog „novinarskog gnoma“ sa HTV-a!"

Čestitam gosp. Damiru Tučkaru i Vašem portalu na ovom tekstu!

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.
(hrvatski socijal-radikal
Prijavi Administratoru
#7 pretplataGolub 2009-10-01 16:59
Citat:
Ostaje nejasno zašto bi Hrvati i dalje plaćali komunističkoj televiziji


To pitajte ovu gospodu hakaveovce, koja sva - jednoglasno! -smatraju da toj javnoj kući i dalje treba plaćati pretplatu jer za njih je to ipak nekakva "hrvatska" televizija (što nije). Uostalom, sama činjenica da neki imaju volje polemizirati sa Stankovićem svjedoči o tom da oni misle da je Stanković "njihov" i na "njihovoj" televiziji, a ne slažu se tek s nekim detaljima programa te "kuće". Po njima problem su samo Stanković i Latin, a ostatak TV-a je u redu. Što je dakako smiješno.
Prijavi Administratoru
#8 TV cunamiDRAGO DUVNJAK 2009-10-01 17:25
Baš sam razmišljao kako otkazati TV pretplatu a da se izbjegne pečačenje i kasnije uznemiravanje zbog kontrole. Zaključio sam da je najpametnije zapakirati TVprijemnik sa navedenom nominalnom vrijednošću 0,00kuna i poslati ga HRTu sa napomenom da se otkazuje pretplata i to sve preporučeno sa povratnicom.
Sve je kod njih , mogu pečatiti i kontrolirati. Posebno bi bio zanimljiv efekt zagušenja te JAVNE KUĆE gomilom prijemnika!
Prijavi Administratoru
#9 Kerum...Tyson 2009-10-01 19:17
Sve je to u redu, naročito ovaj tekst g. Tučkara. Međutim, ljuti me što se u ovakvim situacijama UVIJEK provuku neki likovi poput Keruma koji samo što ne postanu nacionalni heroji ... Kerum je postao simbol domoljblja, idol. A kako je počeo, na čemu je zarađivao, očito nije važno... Počeli smo prostituirati čak i domoljublje. Dovoljno je reći nešto protiv Srba i odmah postaneš ugledni domoljub, bez obzira da li si prevario državu za stotine tisuća kuna samo zato što si koristio nečiju braniteljsku invalidsku povlasticu za uvoz automobila. Ovakvi veliki "domoljubi" koriste još masu drugih braniteljskih povlastica (npr. povlasticu za uvoz oprema i strojeva bez carine) i bezobrazno se bogate na tome, varaju državu i veliki su domoljubi.

Osobno mislim da Kerum nije ništa loše rekao, ali praviti sada žrtvu od njega i zanemarivati njegov lopovluk i ratno profiterstvo, vrlo je diskutabilno... .
Prijavi Administratoru
#10 g.Tysondtuckar 2009-10-01 21:41
g.Tyson, slažemo se, g Kerum jest posebna tema i nije mi bila predmet ovog osobnog protesta, upućenog vodećim osobama HRTa, na njihovu fizičku adresu. HKV portal je samo prenio to pismo, budući da sam siguran kako ono u HRT sustavu nigdje nece biti obznanjeno, niti cu dobiti osobni odgovor. Kpoiju pisma uputio sam na dvije adrese urednika, a i g.Stankoviću osobno, da zna kako je pristiglo. Inače, s g.Stankovićem vodim povremeno prepiske i od njega osobno dobio sam i neka njegova pojašnjenja, naravno iz njegova kuta gledanja. U ovom slučaju dakako, još ništa, osim njegove potvrde kako je pismo pirmio. Velike medijske kuće na pisma ove vrste, koja zadiru u doista intrigantne teme ili komentare, šalju i personalizirane odgovore. Od HRTa to u nekoliko navrata kada sam odaslao pisma, naravno nikada nisam dočekao, ako tomu ne račinam "automatski e-mail replay" sa standardnom porukom.
Ipak, ne slažem se sa stavom kako se ne treba zamarati i "pisati" HRTu kada se zna sudbina takvih pisma.. Draži mi je stav g.Duvnjaka kako bi im trebalo slati TV prijemnike s nalogom za pečačenje, pa da se snađu s gomilama elektronike.
Zapravo, to ne bi bilo loše provvesti iduće godine, kada se program digitalizira, pa će po kućanstvima preostati mnogobrojni stari i neupotrebljivi TV prijemnici. Bilo bbi potrebno organizirano slati "pakete", u unaprijed dogovorenom vrenskom intervalu, sa NALOGOM HRTu da "pečate i otkažu pretplatu". Osim osobne žrtve troška pakiranja prijemnika, učinila bi se usluga "zelenim" i omogućilo prikupljanje velikih količina elektronskog otpada, a HPu bi osigurali prihod za "oporavak" i možda NEOTPUŠTANJE dijela zaposlenih, u procesu "restrukturiran ja" (i tihe privatizacije).

Eto, tema za diskusiju, pa da čujem i Vaša mišljenja organizacije okog "građanskog neposluha" ! Možda i sama prijetnja rezultira nekim promijenama na javnoj dalekovidnici.
Prijavi Administratoru
#11 g. TučkarTyson 2009-10-01 22:35
ja nisam rekao da se ne treba zamarati i pisati, vjerovatno se to odnosi na nečije druge komentare... Osbno mislim da ste to odlično napisali, a što se tiče prijedloga g. Duvnjaka, odličan je! Čak bi se isplatilo otići po raznim smetlištima i poslati im hrpe TV prijemnika u djelovima jer na neki način i to predstavlja današnju politiku i program HRT-a.
No, zanima me nešto drugo. Evo, ja ne plaćam HRT i ne samo kao bojkot i ne slaganje s njihovom politikom i lošim programom nego i iz nekih drugih razloga. Na primjer, uredno plaćam T com-u MAX TV a oni mi, između ostalog, omogućavaju da gledam i HRT programe. Dakle, plaćati nekome dva puta za isti program stvarno nema smisla. Zar nebi bilo logično reći HRT-u da se ne želi gledati njihov program, pogotovo kad budu potpuno digitalizirani, i to je to. Iskreno, ne znam kako je to na "zapadu" regulirano, ali smatram da HRT, iako državna televizija, nema pravo utjerivati svoj harač svakom tko ima tv prijemnik. To je van svake logike. Prošla su vremena socijalizma i "sve je to naše" uređenja. HRT bi se trebao kao i svi ostali boriti za svoje pretplatnike i gledatelje, kvalitetom svoga programa. Naravno da se kao državna televizija moraju držati nekih normi ali Bože moj, tržište je otvoreno za sve pa tko je sposobnije taj neka bude uspješniji... I još me zanima, ako se građani masovno odluče za neposluh i odbiju plaćati pretplatu, kada ju opet trebaju početi plaćati? Tko će reći ; "evo sad je HRT u redu, sada možete nastaviti plaćati" ? Općenito imam odbojan stav prema bilo kakvom nametanju bilo čega i moj buntovnički duh odmah reagira... Pa zato i ne plaćam HRT jer na kući nemam antene i ne hvatam njihov signal. T com mi isporučuje digitalni signal, njima plaćam pretplatu, od njih sam kupio prvi reciver, ovaj moderniji su mi poklonili kao vjernom korisniku njihovih usluga, i ne vidim ni jedan logičan razlog da plaćam HRT. Što je još zanimljivije, T com ima ugovor sa HRT o preuzimanju njihovog signala i distribuiranja istog svojim korisnicima, što vjerujem da T com masno plaća HRT-u. Dakle, tko tu koga i zašto ...

Nego da se vratimo na samu emisiju. Ovakvih primjera poput A. Stankovića je jako puno u Hrvatskoj u svakom segmentu društva, pa tako i u medijima. Nedavno je na ovom portalu bio odličan tekst o stranim medijima u Hrvatskoj i svi znamo da stranci nisu vlasnici naših medija isključivo radi profita, već i radi politike koju provode preko tih istih medija. Za to koriste uglavnom stare jugo kadrove i mlade ljevičare. Imam podatak kako je Stanković sam izjavio da je imao veze sa YU tajnim službama, ali ne znam koliko je taj podatak točan. Dakle, što očekivati od DRŽAVNE televizije kada znamo kakva nam je DRŽAVNA politika. Zatire se hrvatski nacionalni identitet gdje god se stigne, narod se priprema na EU, a bivši komunistički kadrovi nikada nisu ni napustili svoje pozicije. Vaše pismo je u redu, ali takvih pipaka ima na tisuće i nemoguće je boriti se protiv njih na takav način. Skloniji sam "odsjecanju glave" te velike hobotnice jer tada više neće biti ni pipaka... I još uvijek nije kasno za lustraciju, bez obzira što su najgori i najmračniji komunistički umovi sjedili u hrvatskoj Vladi, Saboru itd. i još uvijek sjede. Ako se uspijemo othrvati tome uspjet ćemo i sačuvati nacionalni identitet. Ali žalosno je da se domoljubni Hrvati u svojoj domovini osjećaju kao velika manjina...
A Kerum, mislim da je on najmanje važan u ovoj situaciji, ali kao što rekoh, ne volim kada takvi likovi skupljaju domoljubne poene na ovakav način. I ne bih se uopće čudio da je on to sve namjerno izjavio kako bi se pričalo o tome a ne o njegovom hotelu, nasipanju mora ispred hotela, sumnjivom bogaćenju itd. Nadam se da nismo nasjeli na njegovu igru.
Prijavi Administratoru
#12 Kerum je Split i šireDRAGO DUVNJAK 2009-10-01 23:51
Tyson_ja ne bih o Kerumu zasad.Ja poznajem taj svijet jer sam i sam porijeklom vlaj. Narod Keruma prihvaća i osjeća a osim toga ima kapital koji je van kontrole glavnih partijskih struktura. Zato je na takvom udaru jer je snažan i nije njihov. On može odigrati veliku ulogu u rušenju izdajničke vlasti.
Prijavi Administratoru
#13 Uvijek postoji šansa za otpor zlu...Pelitzer 2009-10-02 01:01
Evo kako se g. Stipe Petrina , načelnik Primoštena bori protiv te antihrvatske bande na nazovi hrvatskoj televiziji: Prvo- odjavi TV uređaj dopisom na adresu HRT-e na Prisavlju, s povratnicom! Drugo- odbijte TV pretplatu kada dođe inkasator na vaša vrata i ne dajte mu da uđe u stan. Treće - ignorirajte opomene ! Četvrto- kada stigne ovrha, napravite Prigovor, priložite fotokopiju povratnice Odjave i navedite da ste odjavili aparat!
Prijavi Administratoru
#14 HTV ubicaDRAGO DUVNJAK 2009-10-02 03:34
Da g.Pelitzer , ali našim braniteljima sa PTSPom je to komplicirano oni se jednostavno ubiju .
Prijavi Administratoru
#15 Cirkus oko predsj.izbora.. .Jarda 2009-10-02 04:36
...vodi tzv HRTV,a ne razni PR instituti,agenc ije i sl.To se vidjelo i u najnovijoj emisiji HNS/rzić/,pa se dovode istomišljenici i slušaju komentari tzv vrhunskih intelektualaca, poput M.Gotovac i drugova.Ako je to njihovo shvaćanje demokracije,ond a se nisu daleko odmaknuli od mentalnog sklopa /još jednog Ace/pok. Rankovića.Jer,š to je dozvoljeno pijancui Mandiću,uobraže noj velićini M.Gotovac i drugaricama i drugovima,nije Thomsonu,Kerumu ,braniteljima i generalima/koji su već po kazamatima i sudnicama Hrvatske i Haga/i ostalim neistomišljenic ima.Demo/n/krac ija na udbaško-orjunaš ki način.Zato i opstanak nekih vlada ovise o dobroj volji neprijatelja ,/čitaj;"koalic ijskih partnera"/, Hrvatske i Hrvata.Ima li to više ikakove veze sa zdravom pameću ?
Prijavi Administratoru
#16 Mandiću tuđe- slađe..Pelitzer 2009-10-02 12:04
Evo jedne anegdote koja se priča la o Mandićevim doživljajima U Beogradu i Srbiji: Srbijanci su se znali šegačiti s hrvatskim "umetnicima", pa su Igora pozvali , kao i obično na obilatu klopu i pijaču do nesvijesti. Kako ovaj voli janjeće škembiće , priredili su mu nekoliko vrsta , dajući mu da proba i kaže koji je kuhar najbolji. I , moj ti Igor , ispali , onako prepotentno - "ovi su božanstveni, iako nema zamjerke ni ostalima". Prisutni prasnuše grohotom, znajući da vrli "splićo" odabrao i pojeo škembiće , kojima je kuhar dodao u tijeku kuhanja šaku ovčjih i kozjih brabonjaka, u omjeru 1:1 ! Nešto slično su napravili i s Borisom Dvornikom i A. Nalisom , sam,o sam, zaboravio što; čovjek koji je sve to znao je " otputovao", možda je ipak nešto ostavio napisano u ostavštini!
Prijavi Administratoru
#17 Re: Kerum je Split i šireTyson 2009-10-02 14:24
To je kalkuliranje. DObar je Kerum i njegov kapital za rušiti izdajničku vlast... Pa ćemo onda dovesti Kerum na vlast. Pa ćemo opet imati sumnjivog domoljuba na čelu Vlade. Stalno radimo isto, stalno ...
Prijavi Administratoru
#18 Kerum je čovik i poDRAGO DUVNJAK 2009-10-02 14:49
Tyson_Mislim da je Kerum prirodan ,neposredan i sposoban čovjek od Hrvatskog Muća.Osjećam da je dobre naravi. Svojim nedokazanim sumnjama nemojmo davati gorivo onim izdajicama što su nahuškali tolike medije na njega. Kerumu kao praktičaru predlažem da za kontakt s medijima uzme glasnogovornika i to gluhonijemog pa nek onda novinari-istaži vači lamataju rukama.
Prijavi Administratoru
#19 Kerum je čovik i poTyson 2009-10-02 14:57
Nikad ne govorim na pamet ... I plaćanje poreza je domoljublje a kada netko namjerno vara svoju domovinu i utaji porez onda to više nije domoljublje. Nisam sklon "progledavanju kroz prste" zbog viših ciljeva... No, svatko od nas ima pravo na svoje mišljenje.
Prijavi Administratoru
#20 Treba vremenaDRAGO DUVNJAK 2009-10-02 15:10
Tyson_nastojanj e da se plati manji porez je prirodno kod gospodarstvenik a . Goran Ivanišević radi toga drži novac u Monaku .Ovu našu sadašnju Hrvatsku vlast mnogi osjećaju kao tuđu pa je čak i mrze . Dug je put do povjerenja i poštivanja nacionalnih interesa.
Prijavi Administratoru
#21 Ne ide to takoMislav 2009-10-02 15:42
Ne moze se s jedne strane biti rodoljub, a s druge strane ne placati porez. Jedino opravdano je da netko pokusa umanjiti porezna davanja kroz donacije i slicno, ali ne da mulja drzavu, sto je onda kriminal. Ne znam za Keruma sto je on tocno napravio, pa ovo ne komentiram zbog njega.

Meni je isto dosta velikih Hrvata pa onda ispadnu lopine, zbog cega se nacionalna ideja potpuno kompromitira. I to efikasnije nego bilo kako drugacije. Drzava nam treba da bi imali ciste racune, a ne da bi bilo obrnuto.
Prijavi Administratoru
#22 Treba vremenaTyson 2009-10-02 15:44
... pa se onda od nekoga ratnog invalida koji nema za kruh, za par stotina eura kupi povlastica, s njom se kupi novi Ferari i prevari se državu za par stotina tisuća kuna. G. Duvnjak, nisam očekivao od vas da se to tolerira ili podržava. Pa barem bi vi trebali znati da vlast nije isto što i država. Slijedeći tu logiku, sada bi smo svi trebali utajivati porez zbog izdajničke vlasti... Možda bi smo smjeli i opljačkati HPB jer ona je još uvijek državna banka izdajničke vlasti ...
Prijavi Administratoru
#23 Kerum...Tyson 2009-10-02 15:51
Ispričavam se što ja malo izvan teme, nadam se da nećete zamjeriti, ali ne mogu tek tako prožvakati Keruma. Naime, Kerum je Sanaderov čovjek. Glavni za Caritas u Splitu je bio Sanaderov brat a Kerum se obogatio za vrijeme rata prodavajući hranu namjenjenu proganinicima i izbjeglicama, u svojim trgovinama. Pa do kada će kod nas moralne vertikale biti ratni profiteri !? Imamo ratne profitere komunjare i imamo ove "naše" domoljubne profitere. Čini se kako smo osuđeni birati između dvije vrste profitera ... Lijepo nam se piše.
Prijavi Administratoru
#24 LegalizamDRAGO DUVNJAK 2009-10-02 16:03
Tyson_pa i ovaj primjer koji navodite je legalan ,invalid je dobio za kruh a Ferari je povoljnije plaćen , a sve zato što vlast tako htjela. Mogla je direktno pomoći invalidu i dati mu novac a ona mu daje prava na papiru. A novac koji nije njima dala utrošila je na Srpske stanove i njihova obeštećenja. Naravno da mi je onda draži onaj koji gradi dječje vrtiće , zapošljava ljude pa makar vozio Ferari.
Prijavi Administratoru
#25 Zašto baciti?DRAGO DUVNJAK 2009-10-02 16:12
Tyson_budite dosljedni pa recite čime se bavi i što radi taj Sanaderov brat. A hrana za prognanike i izbjeglice , pa mi smo bili prikupljalište hrane kojoj je istekao rok u Europi.Bilo je i previše i bolje da se prodala nego bacila. Trgovina je trgovina i tko je tu čiji čovjek to nitko ne zna.
Prijavi Administratoru
#26 G. DuvnjakTyson 2009-10-02 17:05
Ne mogu se načuditi vašim komentarima. Nije problem što Kerum vozi nego je problem što je oštetio državu zbog toga. Prevario ju je, napravio kriminalnu radnju, a vi to odobravate. Nadalje, odobravate to što je netko hranu kojoj je istekao rok, a koja je stigla kao pomoć, prodavao i na tome se obogatio. Dok su jedni ginuli na bojištu drugi su se bogatili na humanitarnoj pomoći...i to je u redu. Pa kakva je razlika između toga i onoga što imamo sada? Možda bi bilo u redu da se to prodalo pa napravili vrtići i ostalo a ne kupio Ferari, jahta itd. Vrtiće gradi s novcem poreznih obveznika, a novcem zarađenim na ratnom profiterstvu kupuju se jahte i skupocjeni automobili... Pa to gledamo već dvadeset godina, što je tu novo? Možda to što nije član SDP-a i HDZ-a ... Ali svejedno je Sanaderov čovjek. A za Sanaderovg brata treba pitati ljude koji su mu bliži...
Prijavi Administratoru
#27 FerrariMislav 2009-10-02 17:49
Shvacam sada da je Kerum kupio Ferrari na tudju braniteljsku povlasticu.

1) sto ce mu uopce Ferarri?

2) ako ga kupuje, zasto na tudju povlasticu, ako hoce pokazati koliko je sposoban?
Prijavi Administratoru
#28 DopunaMislav 2009-10-02 17:56
Mislim, zbog ovakvih primjera onda su svi branitelji sumnjivi. Kome su prodali povlasticu, kako su je zloupotrijebili , itd. To je jos jedan razlog zasto Kerum nema opravdanja. Braniteljske povlastice nisu za muljanje nego se trebaju cijeniti isto kao i razlozi zbog kojih su povlastice podijeljene u prvom redu.
Prijavi Administratoru
#29 Vrijeme je za samopročišćenje ...Pelitzer 2009-10-02 18:15
Naš čovo , ako može, u većini slučajeva vara državu , odnosno izbjegava platiti porez i , to nema veze ni sljubavlju niti s mržnjom , nego isključivo s korišću. Pitamo majstora , po napravljenom poslu, što sam dužan , majstore, a on će : s PDV-om ili bez PDV-a? Rijetko ko će od nas reći : Pa , naravno, s PDV-om ! Dakle , moglo bi se reći - svi smo mi lopovi! Ili krademo ili to odobravamo . Inače , ne mislim da se netko naročito obogatio na preprodaji humanitarne pomoći ; nešto je poneko ušićario , ali se to mistificira, preuveličava. To važi barem za Hrvatsku. Rat ima svoju logiku i stil ponašanja , popratne pojave , stare tisuće godina, kao šverc , prostitucija , kriminal ... To ne znači da se moramo složiti s takvim ponašanjem , dapače , moramo zauzimate jasne i nedvojbeno pozitivne etičke stavove.
Prijavi Administratoru
#30 StidCetina 2009-10-02 18:18
Citat:
HTV ubica

Da g.Pelitzer , ali našim braniteljima sa PTSPom je to komplicirano oni se jednostavno ubiju .
Stidite li se g. Duvnjače?
Prijavi Administratoru
#31 Kerum i zapošljavaDRAGO DUVNJAK 2009-10-02 18:32
Tyson_Jeste da su Hrvatsku zadesila istovremeno dva fenomena ,stvaranje države u ratu i istovremeno prelaz na kapitalizam. Jedan proces je vezan za žrtve patnje i uzvišene emocije , a drugi brutalan beskrupulozan vezan za ljudsku grabežljivost.
To nije drukčije moglo biti.To je jako bolno a plaća je našeg zakašnjelog nacionalnog buđenja i povijesna slijepa ulica zvana komunizam. Ali vi ponavljate jedan kliše da su s jedne strane oni koji su ginuli a s druge strane oni koji su se bogatili kao dvije vrste ljudi. A da je bilo i obrnuto ,da su i ti branitelji bili na mjestu profitera dakle u poziciji da stvarju društvo nejednakih a profiteri na mjesto branitelja slika bi bila slična. Kerum nije oštetio državu jer nije učinio ništa nezakonito. Vlast je oštetila državu jer je hoštaplirajući u nakani da si priskrbi humanitarni imiđ izmišljala zakone koji nisu bili suvisli i umanjili joj porezni prihod bez očekivanog humanitarnog efekta.
Brat Sanaderov svećenik i šef Caritasa odnosno Crkva se mogla ogriješiti samo ako je prognanicima i izbjeglicama uskratila tu hranu a ne zato što je neutrošene zalihe dala da se prodaju. Naravno ja se ovdje ograđujem od moralnog aspekta koliko je ukusno pretjerivati u tim igračkama zvanim ferari, jahte itd dok je svekolika patnja oko nas. Ipak kod Keruma vidim da se nije potpuno odvojio od naroda i nastoji dio toga i usmjeriti tim "malim" ljudima iz kojih je i ponikao.
Prijavi Administratoru
#32 Zločinačka HTVDRAGO DUVNJAK 2009-10-02 18:44
Cetina_možda svoju poruku nisam do kraja izrazio. Htio sam reći da je HTV program po kojem je Domovinski rat ponižen i predstavljen kao dio zajedničkog zločinačkog pothvata na čelu sa utemeljiteljem države Franjom Tuđmanom direktan uzrok suicida mnogih mladića branitelja . Nije ubojstvo samo fizička stvar , ubojstvo je kad i mladim ljudima ubiješ ideale za koje se dao. Tada se često diže i ruka na sebe.
Prijavi Administratoru
#33 Kazneno djeloTyson 2009-10-02 19:15
Kerum je napravio kazneno djelo jer vozilo kupljeno na povlasticu smije koristiti isključivo invalidna osoba na koju glasi vozilo. Isto kazneno djelo je napravio i branitelj koji mu je to prodao, ali upravo je to slika društva. Branitelji su prisiljeni prodavati svoje povlastice kako bi preživjeli a gramzivi i bezosjećajni tajkuni i ratni profiteri koriste tuđu muku kako bi sebi priskrbili skupe perverzije.
Dakle g. Duvnjak, Kerum je itekako prevario državu i napravio kazneno djelo a sve u cilju stjecanja materijalne koristi.

Može on sebe prikazivati velikim dobročiniteljem ali on to nije, odnosno je, ali samo kada je puno medija oko njega. On to ne radi iz humanih razloga već isključivo kao dobru reklamu. Malo po malo sve izlazi na vidjelo pa tako i njegovo "ja nisam političar". Uskoro ćemo dobiti Bandića za Predsjednika RH i to 2 mandata za redom. Kerum će već na idućim izborima postatihrvatski premijer a na kada Bandiću istekne drugi predsjednički kandidat, dolazi red na Kerum da se preseli na Pantovčak... To bi bila ukratko slika hrvatske političke scene za slijedećih 8-10 godina.
Već par mjeseci pokušavamo pomoći hrvatskom branitelju sa Šolte koji živi u katastrofalnim uvjetima. u nekoliko navrata smo se obraćali i g. Kerumu, tj. njegovom uredu, međutim uopće nismo odgovor. Toliko o njegovoj humanosti. Ipak smo mi neki mali i beznačajni portal, ali da je došla neka televizija, vjerujem da bi mu pomogao odmah....
Evo, iskorist ću ovaj prostor i staviti link, možda se ovdje nađe neka dobra duša koja može odvojiti 100 kuna za pomoć ovom branitelju Pomozimo branitelju sa Šolte (ddrrh.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2769&Itemid=190)

Možda nije loše prodati višak hrane iz Caritasa ali samo ako novac od te prodaje završi u humantarne svrhe a ne u privatnom džepu. Ne podcjenjujte lopove jer na Caritasu se obogtilo više hrvatskih političara. Neki su čak utjecali na tijek Domovinskog rata kako bi katastrofa i tragedija bila još veća i kako bi još više stizalo kamiona sa pomoći. U Sl. Brodu je jedan političar izgradio carstvo ( sa par kompanjona, također političara) na Caritasu. Doslovno su kamioni hrane iz caritasa direktno sa granice dovoženi u skladište jedne robne kuće. Kada je netko zaključio da je dotični političar pretjerao, onda je "kažnjen" veleposlaničkim mjestom...

Opravdavamo lopove jer nam trenutno koriste za neke ciljeve. Smjenimo jedne lopove a dovedimo druge...
Prijavi Administratoru
#34 IspravakTyson 2009-10-02 19:19
Citat:
Uskoro ćemo dobiti Bandića za Predsjednika RH i to 2 mandata za redom. Kerum će već na idućim izborima postatihrvatski premijer a na kada Bandiću istekne drugi predsjednički kandidat, dolazi red na Kerum da se preseli na Pantovčak
Uskoro ćemo dobiti Bandića za Predsjednika RH i to 2 mandata za redom. Kerum će već na idućim izborima postati hrvatski premijer a kada Bandiću istekne drugi predsjednički mandat, dolazi red na Kerum da se preseli na Pantovčak
Prijavi Administratoru
#35 bandićGolub 2009-10-02 19:31
Bolje Bandić (za kojeg neću glasovati), nego Mirek ... (Miroslav Tuđman).
Prijavi Administratoru
#36 GolubTyson 2009-10-02 19:46
Pa ti ćeš ionako za sebe glasati Dejane, zar ne? :D
Prijavi Administratoru
#37 Dejan?Golub 2009-10-02 19:53
Aludiraš na Dejana Golubića? Nisam još proučio njegov program. Možda je čak i vrijedan glasovanja. Uostalom, vaš Mirek Drek će biti izabran koliko i Dejan, znači nikako.
Prijavi Administratoru
#38 golubTyson 2009-10-02 19:57
Vaš?
Prijavi Administratoru
#39 Nakana?Cetina 2009-10-02 20:12
Duvnjače!
Jedno je htjeti, a drugo je napisati.
Vaši današnji napisi za svaku su osudu.
Nije Vam dosta vrijeđati ljude pojedinačno pa sada vrijeđate i cijele skupine na portalu HKV-a , a na AMAC-ovu portalu i cijeli hrvatski narod. Jeste li se i tamo samo krivo izrazili u nekoliko rečenica? Zar je stvarno toliko teško ispričati se tisućama mrtvih koji se ne mogu braniti? Kako bi bilo da promijenite narod?
Blago M. Tuđmanu kad ga Vi promovirate!
Prijavi Administratoru
#40 Jasno jeMislav 2009-10-02 20:24
Jasno je sto je Duvnjak htjeo reci i ne treba sada pretjerivati s nekakvim isprikama. Nismo u CK.
Prijavi Administratoru
#41 ISPRIKADRAGO DUVNJAK 2009-10-02 20:34
Cetina
_ispričavam se svim ljudima koje sam uvrijedio pojedinačno _ispričavam se cijelim skupinama na portalu HKV koje sam uvrijedio
_ispričavam se i cijelom hrvatskom narodu koji sam uvrijedio na AMACovom portalu
_ ispričavam se tisućama mrtvih koji se ne mogu braniti od mene!
Prijavi Administratoru
#42 pismo D.Tučkara HRTmarginalac 2009-10-02 21:53
Svaka čast, g. Duvnjak!! (Nadamo se da u vašoj isprici nije bilo ironije)
Prijavi Administratoru
#43 Današnje metode ratovanja su drugačije ,Pelitzer 2009-10-02 21:56
Dogovoreni rat , Vukovar kao najveća izdaja u povijesti Hrvatske , dogovor u karađorđevu između Tuđmana i Miloševića , agredsija na BiH ,zlouporaba humanitarne pomoći i bogaćenje na konto toga... sve same bajke i fantaziranje. Nikada u to nisam vjerovao ,. jer je nesuvislo i besmisleno. To izmišljaju dangube po kafićima ,a i neki od nas se zalijepe na njihovu baketinu.
Prijavi Administratoru
#44 g. PelitzerTyson 2009-10-02 22:05
Ne trpajte sve to u isti koš! Ne znam za druge, ali kada iznosim neke optužbe onda znam zašto ih iznosim... Ne prilčajte o Vukovaru jer niste bili tamo. Da ste vidjeli što su drugi vidjeli i vi bi ste drukčije razmišljali. Na kraju ispada da se ovdje brani tajkune, lopove i ratne profitere. Sve je to netko izmislio, a u stvari u Hrvatskoj vlada takva idila i blagostanje. Vjerojatno sam i ja protivnik Hrvatske ili sam samo glup i u zabludi? Valjda sam sanjao Domovinski rat, ili sam pročitao lošu knjigu...
Iskreno, čude ovdje izjave pametnih ljudi. Ali za 3-4 mjeseca ću vas podsjetiti na neke stvari, a pretpostavljam da će te svi čuditi gdje ste pogriješili... Svijet izgleda sasvim drukčije iz kavane hotela Dubrovnik a sasvim drukčije iz birca na trešenjevačkom placu ...

Stavio sam link o branitelju koji treba pomoć. Zanima me koliko će vas domoljuba pomoći. Ili je i to antihrvatska propaganda? Možda je taj čovjek kriv što nije prodavao hranu iz Caritasa... E moj narode....
Prijavi Administratoru
#45 pismo Damira Tučkaramarginalac 2009-10-02 23:25
Treba vam jedna "tampon" zona.Očito je da je Stanković opet pomoću pijuna zatrovao hrvatsku javnost.A do predsjedničkih izbora sasvim ć se podijeliti i "zakrviti" narod. Sumnje u hrvatsko poštenje, humanitarnu pomoć u vrijeme DOmov.rata toliko su se rasplamsale da je čak i Tarik Filipović nssjeo na te priče, uzeo to kao gotovu stvar i u jednoj zabavnoj emisiji optužio dječju ustanovu -bolnicu. Sasvim neopravdano. Činjenica je da smo primali tone lijekova i hrane kojima je istekao vijek trajanja i time smo postali odlagalište europskog otpada. Ne vjerujem da se Kerum na taj način uspio obogatiti. Prije, da je imao neku političku pozadinu ili ortaka medju bankarima.
A izbjegavanje plaćanja poreza je več uobičajena pojava svudje u svijetu, ne samo u Hrvatskoj. Kod nas su porezi nenormalano visoki i svatko tko želi normalno poslovati - propada.Dokaz je i naša gospodarska situacija.Tu je Pelitzer - u pravu.
Ali to ne znači da naša mladost, beskompromisno ne traži i nadalje vrijednosti koje su je vodile 91.god.. Mi smo joj dužni to i ostvariti- ili barem tome težiti!! :roll: :roll: :roll:
Prijavi Administratoru
#46 Sve vas lijepo pozdravljamTyson 2009-10-02 23:43
Ja stvarno ne znam zašto se o istoj stvari priča na dva različita načina i zašto se nešto pokušava demantirati a tako je očito. Kazneno djelo je kupovina automobila na braniteljsku povlasticu. Što tu nije jasno? Ne radi se o izbjegavanju plaćanja poreza kako bi se bolje poslovalo nego kako bi se kupio Ferari!

Nemojte stalno podcjenjivati ovaj narod i govoriti da je gluop i da nasjeda na priče. Na taj način radite isto što i "ovi" ... Evo konkretno ; prije par godina, uz pomoć svjedoka, dokumenata itd, pokušali smo podnjeti kaznenu prijavu protiv jednog političara za kojeg postoje neosporni dokazi za kriminal. Nakon dva dana u policiju su privedeni svi koji su sudjelovali u raskrinkavanju tog političara. Svi koji su sudjelovali u tome su bili branitelji i svi su privedeni radi ispitivanja u vezi nekih navodnih ratnih zločina... Nije bilo nikakve osnove niti je policija imala bilo što protiv skupine branitelja, ali bio je pritisak i upozorenje kakvo ih maltretiranje čeka... ista ta skupina branitelja, skupila je hrpe dokaza protiv još nekoliko osoba. Ne moram ni spominjati kakve su pritiske trpili oni i njihove obitelji... Na kraju su razočarani odustali ... I sada vi mene pokušavate uvjeriti da nasjedamo na bajke... Meni se čini da neki od nas ovdje žive u nekom idealnom svijetu i ne vide, ili ne žele vidjeti, ili štite nekoga.
Kalkuliranje... Evo ja se još jednom ispričavam jer sam uzurpirao ovaj prostor za neke stvari koje nemaju veze s temom. Ostavljam vas da i dalje ne vidite prst pred nosom. A kada Miroslav Tuđman, za kojega ću i JA glasati, dobije na izborima 5% glasova svi će te se čuditi zašto je tako. A ponavljate tako očite greške.
Lijep pozdrav svima, zbogom.
Prijavi Administratoru
#47 Dosljedno?DRAGO DUVNJAK 2009-10-03 00:50
Citat:
Kazneno djelo je kupovina automobila na braniteljsku povlasticu. Što tu nije jasno? Ne radi se o izbjegavanju plaćanja poreza kako bi se bolje poslovalo nego kako bi se kupio Ferari!
Koliko znam kad se kupuje na povlasticu Ferari je i dalje u vlasništvu branitelja , a stvarni "kupac" u biti kupuje "punomoć". Za tu "uslugu" branitelj je dobio novčanu naknadu. To se radilo masovno .
Ovdje Taysona boli više moralni aspektu dakle zašto Kerum kupuje tako skupi auto u funkciji zabave a ne toliko dušebrižništvo za porez kojeg se država izdavanjem povlastice unaprijed odrekla. Da nije bilo te mogućnosti takav auto ne bi bio kupljen pa bi porez bio još manji. Zanimljivo je da je od omraženog Keruma poslije tražio pomoć za kolegu?
Prijavi Administratoru
#48 g. DuvnjakTyson 2009-10-03 01:07
G. Duvnjak, povukao sam se iz rasprave ali ipak moram još jednom reagirati jer ste nevjerojatno bezobrazni.
Izvlačite moje izjave iz konteksta i manipulirate njima...Tako dobro poznate metode onih po kojima, kao, pljujete. Mene boli što jedan ratni profiter iskorištava tešku situaciju hrvatskog branitelja da bi vozio svoju igračku. Dalje, od jednog školovanog čovjeka poput vas očekuje se da poznaje Zakone, ili barem da prije nego nešto kaže o zakonima, da se informira. Netočno je da Kerum smije voziti taj autu na punomoć. Auto kupljen na invlaidsku povlasticu smije voziti isključivo invalidna osoba ili netko tko ima punomoć, ali ISKLJUČIVO kada je invalidna osoba u vozilu... Sumnjam da se nesretni branitelj vozio u Ferariju sa Kerumom.

Dalje, jako je nisko od vas ova zadnja rečenica. Dok se vi ovdje natežete i mlatite praznu slamu, Tyson se bori za svoje suborce, za ljude koji su VAMA g. Duvnjak omogućili da budete danas slobodan čovjek. Za razliku od vas, Tyson se borio i u Domovinskom ratu a vi recite što ste kao vojni obveznik radili u ratnom Osijeku ako ga niste branili. Kao što sam u ratu izvlačio prijatelje i skupljao dijelove njihovoh tijela u vreće, otimao njihova trupla od od gladnih svinja itd., tako i danas se borim za svakog istinskog branitelja. Umjesto da javno pomognete ovome nesretnom čovjeku, a vjerujem da niste ni otvorili ovaj link jer ste potpuno bezoosjećajan čovjek, vi se još rugate. Može vas biti sram! Kerumu sam se obratio u ime UHD91 i kao instituciji gradonačelnika a ne kao osobi. Ali i vi znate da je tako ali svejedno bezobrazno manipulirate. Nemojte me više povlačiti za jezik a ja se povlačim s ovog portala kako bi ste vi mogli i dalje pričati što ionako radite već 2-3 godine ovdje... Dakle, sretno vam bilo dalje a mene više ne uzimajte " u usta", naročito na ovakav način. Možda je vama nepojmljivo, ali u ovoj državi još uvijek ima ljudi koji su moralni i pošteni i gnušaju se svakog oblika kriminala, koji vi ovdje pokušavate oprvdati. Nadam se da smo se razumjeli. Srdačan pozdrav
Prijavi Administratoru
#49 MoralCetina 2009-10-03 01:45
Kupnja Ferrarija na invalidsku povlasticu, i to još tuđu, moralni je bankrot i ruganje svim žrtvama srpske agresije. Ne postoji opravdanje za takvo što.
Oni koji su se obogatili u ratu ne mogu biti uzor u bilo čemu dobrome i poželjnome. Naprotiv.
Niska moralna razina je najveći problem zapadnog društva, a u Hrvatskoj je to još osjetljivije zbog ratnih posljedica.
Pročitao sam članak na preporučenoj poveznici DDRRH i dobro bi bilo da svatko prema svojim mogućnostima i željama pomogne g. Periću.
Gospodin Tyson je potpuno u pravu i bilo bi mi drago da je na Portalu više takvih pojedinaca.
Ako mi nećemo braniti moralne norme i poštenje kako onda od drugih možemo zahtijevati da to čine?
Koja je onda svrha pisanja na ovome portalu i u čemu se razlikujemo od onih koji sada vladaju našom domovinom i sustavno je uništavaju?
HKV i njegov portal moraju biti prepoznatljivi po zaštiti i promicanju morala, znanja, poštenja, domoljublja, solidarnosti, istine i svih drugih kršćanskih vrijednosti. U suprotnom ne vidim razlog njihova postojanja. Mislim da su na dobrom putu.
Prijavi Administratoru
#50 Svi ste zalutali....bosanac 2009-10-03 07:58
Od sterilnog Igora Mandica, HTV-a utocista nesvrsenih studenata i sinova komunistickih rukovodilaca i A.Stankovica (je li i on mozda nesvrseni sdudent) vi ste otisli na Keruma i Ferrarija. Zavrsimo diskusiju na zalost neprijatelja nasih. Pozdrav hakaveovcima ma gdje bili.
Prijavi Administratoru
#51 I ja sam vlajDRAGO DUVNJAK 2009-10-03 13:52
bosanac_Citat:
Zavrsimo diskusiju na zalost neprijatelja nasih.
Ovo ste lijepo rekli . Nije vrijeme da se ide Hrvat na Hrvata. Stara je hrvatska boljka ideal da je jedini pravi Hrvat svetac ,a sve ostalo udri po njemu. Neki po Glavašu , neki po Kerumu , neki po Tuđmanu , ......, a to nas i dovodi ovdje gdje jesmo. Cijeli Split zna za Ferari i opet stoji iza njega i sad bi trebalo tog narodnog čovika ovdje napadati? I zato sada popušimo lulu mira i svi za Tuđmana , a Kerum i njegov Split je dobrodošao.
Prijavi Administratoru
#52 Pismo Damira Tučkara HRTmarginalac 2009-10-03 16:44
Gospodo,
Mislim da ste se preračunali. Iako se želi prikazati "desna" opcija, Kerum će glasovati za Nadana Vidoševića. A vi računali na njegov glas za M.Tuđmana! Zato ste bili spremni i progledati mu kroz prste. Malo više psihologije - nebi vam škodilo.Pa Keruma zanima profit- a domoljublje je prošla svršena stvar..
Tysone - ne zatvaraj vrata iza sebee!! Reci - dovidjenja, a ne zbogom!!Danas nije vrijeme za ljutnju i odustajanje. Preozbiljno
je!! :roll: :roll: :eek: :eek: :-? :-?
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 24 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal