Nejedinstvo - prokletstvo hrvatske „desnice"

U dvadeset godina postojanja hrvatske države pokazalo se da je nejedinstvo najveće prokletstvo hrvatske desnice. Možda je riječ „desnica" prejaka i ne odražava pravo stanje stvari jer se radi o ljudima koji se okupljaju na desnom centru i više su domoljubi nego desničari.

IzboriU ovom skupu nalazi se više pravaških stranaka koje se obavezno pozivaju na stračevićansku tradiciju koja je u svemu bila poptpuno benevolentna, djelomično idealistička, ali zbog svoje razjedinjenosti uvijek nesposobni za bilo kakav, pa i najmanji izborni uspjeh. Međutim, nije samo riječ o pravaškim strankama, već i o nekim drugim predstavljenim inicijativama koje gaje nadu da će ih hrvatski birači prepoznati i dati upravo njima glasove. Ali glasače, kako trenutačno stanje izgleda, čeka ponovno novo i opće razočaranje.

Odgovornost za pobjedu ljevice

I u ovim vremenima kad je HDZ na nacionalnom planu i na nacionalnoj politici gotovo u cijelosti krahirao, naši „desničari" nesposobni su da se bezuvjetno okupe u jedinstvenu stranku ili pokret i da već jednom preuzmu kormilo države upravo u sadašnjem vremenu kad im se za to pruža prilika. IzboriStranački i rukovodni ego opet se pokazuje jačim od svih nacionalnih interesa. Vodeći ljudi vide samo sebe, samo svoju stranku i samo svoju personu na čelu Hrvatske. Pri tome ne primjećuju da sami sebi utvaraju i da im se njihov san nikada neće ostvariti. Ne vide i ne znaju da narod nikada nije volio razjedinjenost, koja je najveći neprijatelj svakoga naroda, pa i hrvatski nije iznimkaOni će biti glavni krivci ako na sljedećim izborima lijeve stranke pobijede, a možda i trijumfiraju, jer se na političkom jelovniku nije ponudila treća spasonosna opcija.

Da bi ta treća spasonosna opcija pobijedila ona ne može biti samo stranka, ili neki zamišljeni pokret koji jedva da je i poznat u narodu. Da bi pobijedila ona mora biti udarna snaga koja će na izborima naprosti smrviti i pregaziti svu onu politiku koja u prvi plan ne stavlja nacionalne, gospodarske i socijalne interese širokih slojeva, odnosno interese naroda na svakome, pa i na sasvim sporednom planu. Ta udarna snaga da bi pobijedila mora biti prisutna svuda, na svakom plakatu, na svakom zboru, na svakom javnom mediju kako bi je narod prepoznao kao dobro, kao spasonosno dobro koje se nudi ovome jadnom, izbezumljenom i izmučenom puku.

Narod ne voli politikante

Na žalost, stranački i rukovodni ego opet se pokazuje jačim od svih nacionalnih interesa. Vodeći ljudi vide samo sebe, samo svoju stranku i samo svoju personu na čelu Hrvatske. Pri tome ne primjećuju da sami sebi utvaraju i da im se njihov san nikada neće ostvariti. Ne vide i ne znaju da narod nikada nije volio razjedinjenost, koja je najveći neprijatelj svakoga naroda, pa i hrvatski nije iznimka.

PrirodaU politici nema što tražiti onaj koji se ne uzdigne iznad samoga sebe, koji ne osjeća bilo naroda i otkucaje njegovoga srca. Narod voli snažne političare koje onda osjeća kao stup upornjak, za kojeg se mogu vezati i osjećati sigurnost. Narodu ne trebaju politikanti koji ne znaju ni sami što hoće, a kamoli da bi im narod dao povjerenje da ga vode.

Zato, sve domoljubne političke stranke i na ljevici i na desnici - bezuvjetno odmah trebaju stati u jedan domoljubni izborni blok. Ovo je možda zadnja politička šansa za preuzeti Hrvatsku u svoje ruke i izvesti je na pravi put, na put slobode, nezavisnosti, suvereniteta i prosperiteta kojeg narod čeka i očekuje.

Varaju se, ljuto se varaju oni koji misle da će pojedinačno išta postići. Neka načelo bude – viribus unitis! Združimo svoje snage mi žedni pravde, slobode, ljubavi i čovječnosti. Združimo svoje snage svi koji živimo za Hrvatsku, koji smo se borili za Hrvatsku i koji smo za Hrvatsku bili spremni i umrijeti.

Mile Prpa

 

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Politika je najisplativiji posao u RH, a oni koji u nju ulaze potkupljivi su od početkajavornov 2011-08-24 08:36
"Da bi ta treća spasonosna opcija pobijedila ona ne može biti samo stranka, ili neki zamišljeni pokret koji jedva da je i poznat u narodu. Da bi pobijedila ona mora biti udarna snaga koja će na izborima naprosti smrviti i pregaziti svu onu politiku koja u prvi plan ne stavlja nacionalne, gospodarske i socijalne interese širokih slojeva, odnosno interese naroda na svakome, pa i na sasvim sporednom planu. Ta udarna snaga da bi pobijedila mora biti prisutna svuda, na svakom plakatu, na svakom zboru, na svakom javnom mediju..."

- Lijepo je to reći, ali kako naći nepotkupivog čovjeka? U nas se kandidiraju čak i svećenici!

" Varaju se, ljuto se varaju oni koji misle da će pojedinačno išta postići."

Možda i hoće nešto postići za svoj džep, a mnogima je to ne prvi već jedini cilj.

"Združimo svoje snage svi koji živimo za Hrvatsku, koji smo se borili za Hrvatsku i koji smo za Hrvatsku bili spremni i umrijeti."

Iskreno, najviše me čudi što nekom od prvih ljudi pobjedničke Hrvatske vojske već odavno nije prekipjela ovolika nacionalna izdaja, te što se nije kandidirao. Branitelji su velika snaga, ali ih nigdje nema - planski su razjedinjeni, razbijeni.
Prijavi Administratoru
#2 U zemljiNon draco sit mihi dux 2011-08-24 10:21
Citat:
Lijepo je to reći, ali kako naći nepotkupivog čovjeka? U nas se kandidiraju čak i svećenici! " Varaju se, ljuto se varaju oni koji misle da će pojedinačno išta postići." Možda i hoće nešto postići za svoj džep, a mnogima je to ne prvi već jedini cilj. "Združimo svoje snage svi koji živimo za Hrvatsku, koji smo se borili za Hrvatsku i koji smo za Hrvatsku bili spremni i umrijeti." Iskreno, najviše me čudi što nekom od prvih ljudi pobjedničke Hrvatske vojske već odavno nije prekipjela ovolika nacionalna izdaja, te što se nije kandidirao. Branitelji su velika snaga, ali ih nigdje nema - planski su razjedinjeni, razbijeni.
apsurda sve što navodite je moguće ako ne i još gore.
Prijavi Administratoru
#3 PRISUTNAdeda 2011-08-24 11:13
Da bi pobijedila mora biti prisutna,točno tako ali dok je na djelu medijska blokada to se čini nemogučim.Zato ljudi kopirajte članke na svoje facebook stranice pa če i ostali moč čitati i konačno vidjeti i čut za ostale stranice samo tako je moguče probiti ovu medijski dirigiranu blokadu imamo moč u svojim rukama pa iskoristimo to što prije.
Prijavi Administratoru
#4 Ujedinjenje?Miros 2011-08-24 11:39
Dajte ljudi, budite ozbiljni! Zar očekujete da se ujedini HSP s nekom strankom od 100 članova (HOP, npr)?

Kako vidite, lakše se ujedinjuju oni koji nemaju konzistentne političke stavove - Ruža, Miljak i Markićka - oni bi nas prodali Eu.

Osobno, volio bih vidjeti koaliciju suverenista - na koju bi sigurno pristale i Volim Hrvatsku i Jedino Hrvatska.
Prijavi Administratoru
#5 NAJVAŽNIJI SASTOJAK U HRVATSKOJ NACIONALNOJ BORBI NEDOSTAJE: "KARIZMATIČNI VOĐA",ROĐENI LIDER ,GOVORNIK I ORGANIZATORpreporod 2011-08-24 16:09
Slažem se sa gotovo svim stavovima gosp.Mile Prpe.
samo jedna činjenica je promakla,
A ta je u Politici od izuzetne važnosti:"KARIZ MATIČNI VOĐA-LIDER".
Ne,DIKTATOR,nego POPULARNI,NAROD NI VOĐA.
ČOVJEK VIZIJE
, GOVORNIŠTVA,KOM UNAKTIVNOSTI HRABROSTI I DOMOLJUBLJA.
Znam da ovo vjerovatno užasava "LIBERALE" i kvazi "demokrate"
koji uvijek gledaju na "MASU" i "MOB" za uzor.
Ali pogledajmo realistično oko sebe,u svijetu a i Povjesno,
Komunisti su propagirali "POVJESNE PROCESE"i "POVJESNU NUŽNOST" i odbacivali značenje POJEDINCA i VOĐE,
sve je objašnjavano i opravdavano "DIKTATUROM PROLETERIATA"
Dočim zapadni KONZUMERIZAM isto u velikoj mjeri odbacuje UNIKATNOST NADARENOG VOĐE i nadomještava ga "IZBORNIM PROCESOM" i unaprijed odeđenim i "VELIKIM BUSSINESOM" podržavanim "KANDIDATIMA"
Istinski POPULISTIČKI,SPONTANI
POKRET SE UVIJEK FORMIRAO OKO CENTRALNE FIGURE,KOJI JE VODIO A PONEKAD I STVARAO
ORGANIZACIJU.
Pogledajmo samo imena u Povjesnim etapama:
Od ALEKSANDRA VELIKOG do FRANJE TUĐMANA
uvijek je bila ta "JAKA OSOBA","PERSONA LITY",moglo bi se čak reći i "ČOVJEK POSLAN OD BOGA"..koji vodi NACIJU i NACIJE.
Zato misliom da "ORGANIZACIJA" ili "POKRET"je toliko jaka koliko je jak taj CENTRALNI VOĐA,a " KOMITETSKO,"SAM OUPRAVLJAČKO "VLADANJE nikada nije moglo uspjeti.
)To je po mome misljenju bila najveća greška "HRASTA".:Nije bilo JEDNOG CENTRALNOG AUTORITETA koji bi mogao da formira "LICE" stranke..
Sve je išlo po "KOMITETSKOM DOGOVORU" u bezbrojnim raspravama i nadmetanjima.
Neki će ovo možda protumačiti da ja PROPAGIRAM DIKTATURU I DIKTATORA.
NE,TO NIJE ISTINA..
ISTINSKI NACIONALNI LIDER MORA BITI DEMOKRATSKI JER UPRAVO "DOLAZI IZ NARODA""(Radić, Tuđman)Diktatori su obično nametnuti IDEOLOŠKI,(komunizam)(Tito,Staljin)
u službi raznih INTERNACIONALNI H ČIMBENIKA.(Krup ni kapital)
Nije slučajno da da ti i takvi "FAKTORI" nemilosrdno sude HRVATSKIM GENERALIMA I BORCIMA ZA SLOBODU i uobće NACIONALIZMU
koji je najveća brana i GLOBALIZACIJI i
RASTVARANJU NACIJA.
Kod nas nažalost sada ,ovog trenutka, NEMA te IZUZETNO JAKE I KARIZMATIČNE OSOBE na domoljubnom krilu Hrvatske Nacije,poput FRANJE TUĐMANA u devedesetim... Bojim se da bez toga,mnogima neshvaćenog čimbenika nema PRAVOG PREPORODA NI OBNOVE HRVATSKE DOMOLJUBNE POLITIČKE SCENE.
Prijavi Administratoru
#6 Savez za Hrvatskudardal 2011-08-26 19:09
Dajte ljudi malo vjere i optimizma...
Možda, zbog premoćnog ino i domaćeg neprijatelja, jakog protuhrvatskog obavještajnog
podzemlja, te presnažnih neslobodnih i nehrvatskih medija, i ne uspijemo stvoriti
potpuno svehrvatsko zajedništvo i zajednički nastup domoljubne opcije na izborima,
ali bar stvorimo nacionalni birački konsenzus da jednoglasno podržimo
državotvornu opciju (osim hDZ_a) koja ima najviše izgleda, odnosno da jedinstveno,
nagradimo domoljubnu opciju koja će, u vrijeme do izbora,
najviše raditi na svehrvatskom zajedništvu.

Anketa
Za koga biste glasovali da su danas izbori?

JEDINO HRVATSKA 2 %
HRVATSKI PLAMEN 4 %
HČSP 1 %
HSP dr. Ante Starčević 3 %
HRAST 2 %
Volim Hrvatsku NE U EU 1 %
ABH 2 %
KOALICIJA SVIH GORE NAVEDENIH 55 %
druge opcije 30 %
Prijavi Administratoru
#7 Dardalgracena 2011-08-27 08:02
Citat dardal:
Dajte ljudi malo vjere i optimizma...
Možda, zbog premoćnog ino i domaćeg neprijatelja, jakog protuhrvatskog obavještajnog
podzemlja, te presnažnih neslobodnih i nehrvatskih medija, i ne uspijemo stvoriti
potpuno svehrvatsko zajedništvo i zajednički nastup domoljubne opcije na izborima,
ali bar stvorimo nacionalni birački konsenzus da jednoglasno podržimo
državotvornu opciju (osim hDZ_a) koja ima najviše izgleda, odnosno da jedinstveno,
nagradimo domoljubnu opciju koja će, u vrijeme do izbora,
najviše raditi na svehrvatskom zajedništvu.

Anketa
Za koga biste glasovali da su danas izbori?

JEDINO HRVATSKA 2 %
HRVATSKI PLAMEN 4 %
HČSP 1 %
HSP dr. Ante Starčević 3 %
HRAST 2 %
Volim Hrvatsku NE U EU 1 %
ABH 2 %
KOALICIJA SVIH GORE NAVEDENIH 55 %
druge opcije 30 %




Savez za Hrvatsku ?

Odličan zaključak i spasonosno rješenje, slažem se.

Lijepa želja, no, kako i kojim načinom ju pretočiti u zbilju?

Zaradiste minus , unatoč tomu podržavam vaš zdravorazumni prijedlog .

10+ vam udjeljujem .
Prijavi Administratoru
#8 "Zovi samo zovi , svi će sokolovi za te život dati"...???gracena 2011-08-27 08:24
JEDINO HRVATSKA 2 %
HRVATSKI PLAMEN 4 %
HČSP 1 %
HSP dr. Ante Starčević 3 %
HRAST 2 %
Volim Hrvatsku NE U EU 1 %
ABH 2 %



Ima li spremnih sokolova za uzlet ili su im krila polomljena ?

Svi navedeni iznad podjednako ste odgovorni za neozbiljno postupanje , bez iznimke.

Tko i što vas zaista priječi zasjesti za stol i po sto puta iznova ?
Prijavi Administratoru
#9 Kakvu sliku odašiljete biračkom tijelu od kojeg očekujete podršku?gracena 2011-08-27 08:34
Za koga biste glasovali da su danas izbori?

JEDINO HRVATSKA 2 %
HRVATSKI PLAMEN 4 %
HČSP 1 %
HSP dr. Ante Starčević 3 %
HRAST 2 %
Volim Hrvatsku NE U EU 1 %
ABH 2 %

Zar je osvajanje pojedinačnih i možebitnih 2-5 % važnije od spasa Domovine?

Silno sam razočarana.

Što ste posijali, to će te i požnjeti,a na žalost moju.

Izaći ću na izbore i precrtani listić ubaciti u sandučić.

P.S.

Komu je teže gospodo , vama ili zatočenicima u Haagu?
Prijavi Administratoru
#10 .....Živjeli Hrvati! 2011-08-27 17:59
Bio bih sretniji da u Hrvatskoj ima 2-3 snažna desničarska nacionalistička medija, nego da "desničari" osvoje par mjesta u Saboru.


Shvatite gdje leži prava moć u medijsko doba.

Mediji određuju trendove, i uopće teme o kojima se raspravlja, a ne političari.


Zar mislite da bi npr. SDP išta mogao da nema podršku EPH (inače, Butković je kum pokojnog Račana).


Ostvarite prvo moć u medijima, sveučilištima, kulturi itd. ...politička moć će doći sama po sebi.
Prijavi Administratoru
#11 SVEHRVATSKO ZAJEDNIŠTVO NEMA ALTERNATIVEdardal 2011-08-27 19:03
Što jednostavnije i konkretnije dogovori minimum zajedničke platforme (stav spram hrvatskog suvereniteta, EU i sl.) i bar minimum konsenzusa zajedničkog istupa . Nije potrebito odmah, niti postići apsolutno suglasje o svemu.
Važno je da se odmah postigne suglasje samo o sljedećem:
1. Velika državotvorno-do moljubna koalicija (Zvonko Bušić, Hrvatski plamen, Hrast, Jedino Hrvatska, HSP AS, ABH, HČSP, Volim Hrvatsku, NE U EU, te sve druge zainteresirane udruge, organizacije i pojedinci…) zajednički izlazi na izbore.
2. Odmah to objaviti javnosti, jasno, nedvosmisleno, odlučno i optimistično (ukoliko se naiđe na medijsku blokadu, objaviti to bar u Glasu koncila, Hrvatskom slovu i Hrvatskom listu, te na državotvornim portalima)
3. Nikakve rušilačko-razbi jačke aktivnosti obavještajnog podzemlja i nadzemlja, te medijska podmetanja ne će srušiti koaliciju.
4. U hodu, postupno usuglašavati sve stavove, aktivnosti i detalje koalicijskog sporazuma. O svim pozitivnim pomacima i dogovorima, slobodno izvješćivati javnost. Sve, privremeno neuspješno dogovorene detalje i pojedinosti i nesuglasice, posebice tehničko-formal nog, tipa kao i eventualno pojedina interpersonalna , "taštinska" i slična razmimoilaženja , nastaviti rješavati u miru, bez pompe i daleko od "javnosti".
5. Odrediti što kvalitetnijeg glasnogovornika , koji će pozitivno-afirm ativno dozirati informacije u javnost.
6. Napraviti kvalitetan plan predizbornih aktivnosti kao i izborni program
7. Hitno početi stvarati organizaciju na terenu i materijalno-teh nički pripremati se za izbore
Prijavi Administratoru
#12 desničarenjeKarlo 2011-08-27 19:53
Citat Živjeli Hrvati!:
Bio bih sretniji da u Hrvatskoj ima 2-3 snažna desničarska nacionalistička medija, nego da "desničari" osvoje par mjesta u Saboru.

Pogrešno! Hrvatskoj ne trebaju desničarski mediji. Hrvatskoj trebaju objektivni mediji, u kojima će pisati pismeni novinari. Mediji koji neće raditi za tuđe interese, već za dobrobit Domovine. Ako netko svojoj Domovini, svim Hrvatima pa i drugima, želi blagostanje, zašto mora biti desničar? Jednakost između domoljublja i desnice je nametnuta podvala i ja je ne prihvaćam. Domoljublje je puno šira kategorija od svakog desničarenja.
Prijavi Administratoru
#13 Stav prema EUdorothy 2011-08-27 19:57
Citat dardal:

Što jednostavnije i konkretnije dogovori minimum zajedničke platforme (stav spram hrvatskog suvereniteta, EU i sl.) i bar minimum konsenzusa zajedničkog istupa . Nije potrebito odmah, niti postići apsolutno suglasje o svemu.Važno je da se odmah postigne suglasje samo o sljedećem:
1. Velika državotvorno-domoljubna koalicija (Zvonko Bušić, Hrvatski plamen, Hrast, Jedino Hrvatska, HSP AS, ABH, HČSP, Volim Hrvatsku, NE U EU, te sve druge zainteresirane udruge, organizacije i pojedinci…) zajednički izlazi na izbore.


Upravo je stav o EU jedan od glavnih problema. Jedni su rezolutno protiv EU a drugi su spremni pregovarati. S obzirom da je to ključno pitanje, na tom padaju svi daljnji pregovori.
Prijavi Administratoru
#14 eu/neuKarlo 2011-08-27 20:41
Citat dorothy:

Upravo je stav o EU jedan od glavnih problema. Jedni su rezolutno protiv EU a drugi su spremni pregovarati. S obzirom da je to ključno pitanje, na tom padaju svi daljnji pregovori.

Ako je EU/neEU ključno pitanje, jao nama.
Prijavi Administratoru
#15 EU-Kljucno pitanje razdoraOgnjistar 2011-08-28 00:52
Dok je domoljubno biracko tijelo podijeljeno u emocionalnim raspravama Protiv/Za/Uzdrz an, anti-hrvatska kuku-lele koalicija je jedinstvena:uni stavati Hrvatsku.
Ista strategija podjele domoljubnog birackog tijela imenovanjem Mate Granica kandidatom HDZ-a donjela je gubitak Predsjednickih izbora 2000.

Clan HRAST-a iz Istre, koji se javlja pod imenom Domovine sin, je mudro predlozio pokusaj odgode referenduma( vec bi i sam pokusaj bio veliki korak naprijed! ) i tako nepodijeljeni, pobjedu na predstojecim izborima, ali ni to nije dovoljno bezuvjetnim ne-EU domoljubima.

Vrijeme za ne-EU uvjeravanje je bilo prije par godina, jedva je bilo odgovora na mojih deset tocaka:Smrtonos na EU, koje se savrseno poklapaju s Bosnjakovom knjigom. Danas je pitanje kako prezivjeti, jer je vjerojatno vec odlucen referendum(spre mne pune glasacke kutije! ). Kako vrijeme i svijet nisu stali 1918., pa ni 1945., tako ne ce niti 2011. bilo da udjemo ili ne u EU.
Trebalo bi biti jasno i Ne-EU domoljubima i onim drugim( ne biti za Ne-EU ne znaci biti za EU! ), da ce nam biti puno gorje, bili ili ne bili u EU, ako na vlasti u Hrvatskoj ostane bilo lijeva, bilu desna frakcija SKH. Obratno, pobijedi li domoljubna opcija, i s EU birokracijom cemo lako, bili u EU ili izvan!
Nas najveci problem su nase izdajice, ako otvorene hrvatske neprijatelje mozemo nazvati izdajicama, jer jedino uz njihovu pomoc EU birokracija ima zube. Inace su papirnata krepana macka.

Ima jedna asimetrija:ne-E U su toliko iskljucivi, da svakoga tko se eksplicitno i bezuvjetno ne deklarira s njima, smatraju protivnikom.

Slicno je bilo i s Ustavnim promjenama, kojima je omogucen prolaz referenduma, nigdje glasa ili organiziranog otpora.

Pitanje je, hoce li Ne-EU izaci na izbore kao koalicija, apstinirati, ili (i)pak glasati za malo umjerenije( ili mudrije!? ) ne Ne-EU domoljube!?.

Nije cak jasno moze li referendum biti valjan, ako izadje manje od polovice biraca, jer upravo to pise u Ustavu:...refer endum se odlucuje vecinom izaslih biraca, uz uvijet da je referemdumu pristupilo vise od polovice svih biraca! Nadajmo se da ce i ova “sitnica” biti blagonaklono razjasnjena na nasim transparentnim medijima!?
Prijavi Administratoru
#16 ULAZAK ILI NEULAZAK U "EVROPSKU UNIJU" JE ZAISTA KLJUČNO PITANJE OPSTANKA HRVATSKE KAO UNIKATNE I SUVERENE DRŽAVEpreporod 2011-08-28 01:44
Citat Karlo:
[quote Ako je EU/neEU ključno pitanje, jao nama.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''Citat:Karlo
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Bez obzira na "BIRAČKU TAKTIKU" ,"PODJELU BIRAČKOG TIJELA ,ITD"...UPRAVO JE PITANJE DA u "EU" ili ne u "EU",
Ključno pitanje,da nemože biti "ključnije".
To je pitanje dali ćemo biti SAMOSTALNA SUVERENA DRŽAVA HRVATSKOG NARODA,
ili
"OTVORENO IGRALIŠTE ZA STRANCE,"DRŽAVA " NEKONTROLIRANOG USELJAVANJE,RAS PRODAJE RESURSA ,PONIŠTAVANJA GRANICA I EVENTUALNOG RASTAPANJA HRVATSKOG NACIONALNOG BIĆA U TOJ "MEGA- EVROPSKO UNIJSKOJ NADDRŽAVI".
Hrvatska ulaskom u "UNIJU" gubi sve:I kontrolu svog teritorija,i kontrolu svojih prirodnih bogatstava,kont rolu useljavanja i kupovanja zemljišta i kontrolu granica,valute političku kontrolu tj,gubenja suveriniteta u svakom pogledu.
Za mene osobno je jedna velika misterija : KAKO IJEDAN ISTINSKI NACIONALISTA I HRVATSKI DOMOLJUB MOŽE TEŽITI ULASKU U EVROPSKU UNIJU?
To jednostavno nepravi smisla
.
Pošto vidim da nažalost još uvijek unatoč svemu, veliki ,preveliki broj Hrvata što pod uplivom propagande,što iz neznanja a što iz svojih sebičnih interesa ili po "NEČIJEM" naputku ne razumije kakovu bi OGROMNU NEPOPRAVLJIVU ŠTETU I KATASTROFU ulazak u EVROPSKU UNIJU PREDSTAVLJAO NA DUŽU TRKU ZA DOMOVINU HRVATSKU (bili bi jedva 1% stanovništva UNIJE i bez ikakvog značajnijeg utjecaja i glasa )nadam se da će se "BOŽJA PROVIDNOST" umješati i baciti i "EURO" i "EVROPSKU UNIJU" u još jednu težu krizu,dugove i insovlentnost
pa će nadam se,"na nedogledno vrijeme odgoditi primanje novih članova."
Prijavi Administratoru
#17 Ognjistar=glas razumaKarlo 2011-08-28 03:08
Citat Ognjistar:
Dok je domoljubno biracko tijelo podijeljeno u emocionalnim raspravama Protiv/Za/Uzdrzan, anti-hrvatska kuku-lele koalicija je jedinstvena:unistavati Hrvatsku.

Apsolutno se slažem!
Citat Ognjistar:
Ista strategija podjele domoljubnog birackog tijela imenovanjem Mate Granica kandidatom HDZ-a donjela je gubitak Predsjednickih izbora 2000.

Dopunio bih - i na zadnjim predsjedničkim izborima bila je ista stvar... Sve da je jedna od trenutno posvađanih domoljubnih opcija zlatna i potpuno u pravu, to neće donijeti ništa. Jednostavni matematički račun govori kako će takvi ostati blistavo u pravu, međutim kukurikaši će pobijediti. Kukuriku se može pobijediti jedino ako se domoljubne glave rashlade i ponovo sjednu za stol. Pronađite rješenje, ne mora biti Salomonovo. Pronađite mrvicu odlučnosti one majke koja je pred Salomonom bila spremna odreći se svog djeteta, samo da ono ostane živo. Od ljudi koji vode domoljubne opcije, traži se puno manje. Neka spuste vlastiti ego, neka se, ako treba, odreknu i ponosa oni koji su u pravu. Samo da Hrvatska ostane živa!
Citat Ognjistar:
Trebalo bi biti jasno i Ne-EU domoljubima i onim drugim( ne biti za Ne-EU ne znaci biti za EU! ), da ce nam biti puno gorje, bili ili ne bili u EU, ako na vlasti u Hrvatskoj ostane bilo lijeva, bilu desna frakcija SKH. Obratno, pobijedi li domoljubna opcija, i s EU birokracijom cemo lako, bili u EU ili izvan!

Neće biti lako, ali bit će lakše.
Citat Ognjistar:
Nije cak jasno moze li referendum biti valjan, ako izadje manje od polovice biraca, jer upravo to pise u Ustavu:...referendum se odlucuje vecinom izaslih biraca, uz uvijet da je referemdumu pristupilo vise od polovice svih biraca! Nadajmo se da ce i ova “sitnica” biti blagonaklono razjasnjena na nasim transparentnim medijima!?

Dobra ideja!
Prijavi Administratoru
#18 ....Živjeli Hrvati! 2011-08-28 11:24
Citat Karlo:
Citat Živjeli Hrvati!:
Bio bih sretniji da u Hrvatskoj ima 2-3 snažna desničarska nacionalistička medija, nego da "desničari" osvoje par mjesta u Saboru.

Pogrešno! Hrvatskoj ne trebaju desničarski mediji. Hrvatskoj trebaju objektivni mediji, u kojima će pisati pismeni novinari. Mediji koji neće raditi za tuđe interese, već za dobrobit Domovine. Ako netko svojoj Domovini, svim Hrvatima pa i drugima, želi blagostanje, zašto mora biti desničar? Jednakost između domoljublja i desnice je nametnuta podvala i ja je ne prihvaćam. Domoljublje je puno šira kategorija od svakog desničarenja.

Domoljublje nije politički stav. Domoljublje je osjećaj, ljubav prema domovini.

Ne možeš izaći sa strankom na izbore i reći da je vaš politički program "domoljublje".

Nama nedostaje prave desnice (kao što je u Mađarskoj Jobbik ili u Flandriji Vlaams Belang).

"Domoljublje" nije, i ne može biti, politički stav.
To je isto kao kad je Josipović na predsjedničkim izborima govorio da je njegov stav "pravda", "nova pravednost" itd.
Kakva pravda? Kao da je predsjednik Republike ovlašten dijeliti pravdu...

Glupo je koristiti "domoljublje" kao frazu, na isti način na koji Josipović koristi izraz "pravda".
Prijavi Administratoru
#19 HRVATI NE BOJTE SE POBIJEDITI!!!!! !!!!!dardal 2011-08-28 12:17
Vratimo Sabor dvotrećinskoj većini koju danas nitko ne zastupa.

Anketa
Za koga biste glasovali da su danas izbori?

JEDINO HRVATSKA 2 %
HRVATSKI PLAMEN 4 %
HČSP 1 %
HSP dr. Ante Starčević 3 %
HRAST 2 %
Volim Hrvatsku, NE U EU 1 %
ABH 2 %
KOALICIJA SVIH GORE NAVEDENIH 55 %
druge opcije 30 %
Prijavi Administratoru
#20 A za što da glasamo?dorothy 2011-08-28 13:02
Citat dardal:
HRVATI NE BOJTE SE POBIJEDITI!!!!! !!!!!


A za što točno da glasamo? Evo Hrast još uvijek nema napisan ekonomski i socijalni program, niti zna što misli o EU. Hrastovci, što vi govorite ljudima na terenu? I zašto to ne možete sročiti u par stavki koje bi stavili na web stranicu?? Ne razumijem vas, ljudi, ne razumijem..
Prijavi Administratoru
#21 HRAST:Gospodars ki programOgnjistar 2011-08-28 16:20
-Evo Hrast još uvijek nema napisan ekonomski i socijalni program...

IMA!

Zašetak ce dobiti Stalni Odbor, a uskoro ce biti objavljen na h-rast. Prije toga ce biti razgovor s auktorom.

Program odgovara na slijedeca pitanja:STO, ZASTO i KAKO.
Prijavi Administratoru
#22 JAVNI I OTVORENI POZIV ZVONKU BUŠIĆU I SVIM HRVATSKI DOMOLJUBIMA!Zagi 2011-08-29 11:14
JAVNI I OTVORENI POZIV ZVONKU BUŠIĆU I SVIM HRVATSKI DOMOLJUBIMA!
U POVODU POVLAČENJA IZ POLITIKE G. ZVONKA BUŠIĆA
U IME HRVATSKOG NACIONALNOG FRONTA POZIVAM G. BUŠIĆA DA NAM SE PRIKLJUČI. NIKAKVE UVJETE NE POSTAVLJAMO JER PREDOBRO ZNAMO TKO JE ZVONKO BUŠIĆ. IMATE UVIJEK OTVORENA NAŠA VRATA G. ZVONKO. NAŠ KONTAKT JE OTVOREN I JAVAN - 091 9404 996 - I JAVNO POZIVAMO SVE DOMOLJUBE DA SE U OVIM KRITIČNIM TRENUCIM PRIDRUŽE H.N.F. KOJI NE ĆE POKLEKNUTI NI PRED JEDNIM ISKUŠENJEM I IZAZOVOM. H.N.F. HOSK!
Prijavi Administratoru
#23 MedijiKarlo 2011-08-29 11:32
Citat Živjeli Hrvati!:
Citat Karlo:
Citat Živjeli Hrvati!:
Bio bih sretniji da u Hrvatskoj ima 2-3 snažna desničarska nacionalistička medija, nego da "desničari" osvoje par mjesta u Saboru.

Pogrešno! Hrvatskoj ne trebaju desničarski mediji. Hrvatskoj trebaju objektivni mediji, u kojima će pisati pismeni novinari. Mediji koji neće raditi za tuđe interese, već za dobrobit Domovine. Ako netko svojoj Domovini, svim Hrvatima pa i drugima, želi blagostanje, zašto mora biti desničar? Jednakost između domoljublja i desnice je nametnuta podvala i ja je ne prihvaćam. Domoljublje je puno šira kategorija od svakog desničarenja.

Domoljublje nije politički stav. Domoljublje je osjećaj, ljubav prema domovini. Ne možeš izaći sa strankom na izbore i reći da je vaš politički program "domoljublje". Nama nedostaje prave desnice (kao što je u Mađarskoj Jobbik ili u Flandriji Vlaams Belang).
"Domoljublje" nije, i ne može biti, politički stav. To je isto kao kad je Josipović na predsjedničkim izborima govorio da je njegov stav "pravda", "nova pravednost" itd. Kakva pravda? Kao da je predsjednik Republike ovlašten dijeliti pravdu...Glupo je koristiti "domoljublje" kao frazu, na isti način na koji Josipović koristi izraz "pravda".

Tema ove male rasprave nije pitanje treba li Hrvatskoj jaka desničarska stranka, već treba li jaki desničarski medij. Prioritet su jaki i nepristrani mediji. Samo tako će u tom "vrtu" moći rasti razne biljke, koje će se RAVNOPRAVNO moći boriti za mjesto pod suncem.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 9 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal