Otvoreno pismo predsjedniku HKV-a Hrvoju Hitrecu

Vrlo poštovani Gospodine Hitrec!

hkvKao član, javno se obraćam Vama kao Predsjedniku - Hrvatskog kulturnog vijeća, koje objedinjuje više od 1500 članova, mahom uglednih hrvatskih intelektualaca i znanstvenika u RH i iz dijaspore, a kojima je svekolika dobrobit Hrvatske na srcu, a što je HKV primjerom pokazalo kroz brojne akcije sve od njegovog osnivanja 2006.g. do sada - pod Vašim cijenjenim vodstvom.

Slobodno bi se moglo kazati da je Hrvatsko kulturno vijeće danas jedna od rijetkih organizacija hrvatskih intelektualaca koja je ustrojena na širokim i zdravim temeljima očuvanja kulturne baštine, domoljublja, razvoja svijesti o jedinstvu hrvatskog nacionalnog korpusa, koje veliku pozornost poklanja onom dijelu hrvatskog naroda koji živi u BiH i iseljeništvu, ali i jačanju temelja hrvatske države na svim planovima.

Živimo u političkom trenutku Hrvatske kad je njen put u budućnost postao neizvjestan, pače postao je i pomalo i upitan, ponajprije potpunim moralnim krahom političkih stranaka koje su je do sada vodile, što je dovelo do potpune rezignacije širokih slojeva pučanstva prema politici i političarima, ne samo u Hrvatskoj, već i medju Hrvatima u BiH, jednako tako i hrvatskom iseljeništvu razasutom diljem svijeta i prepuštenom samome sebi kao da nema nigdje nikoga svoga, a također dovelo i do sve većeg i većeg urušavanja gospodarstva s vrlo teškim posljedicama za njeno stanovništvo.

Zato, treba povući zvono - na uzbunu! Hrvatskom narodu, s postojećim političkim, moralno krahiranim strukturama bilo iz vlasti ili oporbe – nema puta u bilo kakvu, a najmanje u bolju budućnost. (Po najnovijim anketama to smatra čak 77% stanovništva Hrvatske). Tamo su se ukotvile interesne, da ne kažem kriminalne skupine, koje su spremne na sve, dati Hrvatsku za bilo što, potkradajući je na svakome koraku, ponižavajući je i rušeći njeno dostojanstvo od strane onih koje je narod izabrao, i koji su se javno zakleli da će je braniti, i čuvati njeno dostojanstvo i prosperitet. Ovo što se događa u političkom smislu s našom domovinom i državom izgleda da je bez premca u suvremenoj političkoj povijesti. Otpočelo je njeno unutarnje urušavanje kroz strukture same vlasti, gotovo na svim područjima, prvenstveno zbog nemorala brojnih njenih dužnosnika s vrha upravne piramide pa na niže - sve do lokalne samouprave.

Došao je odlučujući, prijelomni, možda i sudbonosni trenutak u kojemu je potrebno nešto učiniti za spas Hrvatske i njeno usmjeravanje prema boljitku u budućnosti. Danas kad je njena opstojnost pomalo već upitna i neizvjesna, ništa ne učiniti za našu voljenu Domovinu, jednako je njenoj izdaji ili činjenju onih koji je upropaštavaju na svakome koraku.

Hrvatsko kulturno vijeće okuplja intelektualnu snagu cjelokupnog hrvatskog nacionalnog korpusa, i danas smo mi, njegovi intelektualci i znanstvenici, pozvani da nešto učinimo, jer zabrinuti pogled hrvatskog pučanstva može se okrenutii samo nama kao njegovoj inteligenciji – da nešto uradimo za opstojnost Domovine, obzirom da ne postoji druga domoljubno organizirana intelektualna snaga u koju bi narod mogao uprijeti svoj pogled. Učinimo tom beznađu naroda kraj! Zacijelo u Hrvatskoj 99% stanovništva su pošteni, čestiti i marljivi ljudi, ali nisu organizirani, a ponajmanje politički.

Jedan mali broj onih, koji ne čine ni jedan postotak hrvatskog pučanstva, organizirali su se kroz političke stranke ove ili one provenijencije, ( a korijene vuku uglavnom iz boljševizma) i mnogi medju njima usmjereni su samo u pravcu bezobzirne rasprodaje njenih vrijednosti radi stjecanja, uglavnom protupravne, osobne materijalne koristi, i brste po Hrvatskoj kako i gdje tko stigne. Dogurali smo do toga da nam Domovina ima u svijetu status - „u Hrvatskoj mafija ima svoju državu". Otrgnimo, mi, intelektualci, pošteni ljudi i domoljubi, našu Hrvatsku iz ralja mafije, iz njihovih gangsterskih ruku. Preuzmimo vlast na narednim izborima pod geslom –S narodom za narod! A nakon toga zadat ćemo toj mafiji brzi i nemilosrdni udarac, da joj više nikada kao organizaciji, a ni pojedincima neće pasti na kraj pameti da posegnu rukom za nacionalnim dobrom koje pripada samo narodu i kojeg je samo narod stvorio. Jednako tako i onima koji u ime demokracije s najviših državnih pozicija ruše i omalovažavaju političko dostojanstvo Hrvatske i njenog naroda na svakome koraku, vodeći hlebinsku , ali za Hrvatsku vrlo opasnu politiku.

Političke stranke i udruge koje njeguju nacionalne, vjerske, društvene i socijalne, te posebno i povijesne vrijednosti u našem narodu zbog svoje usitnjenosti gurnute su na marginu političkih zbivanja iako u njima, gledano u cjelini i zbirno, postoji zapretana snaga koje pojedinačno nisu u stanju otpretati. Sve te snage treba organizirati i povesti ih, te usmjeriti da jedinstveno, brzo i efikasno djeluju i da promptno reagiraju na svaku političku devijaciju koja ugrožava Hrvatsku bez obzira s koje strane dolazi.

Danas se moramo svi ponašati društveno odgovorno, ispred svakog osobnog interesa staviti – viši i zajednički interes naroda i države! Zbog situacije u kojoj se politički nalazi naša domovina, nitko, ama baš nitko nema pravo tražiti prednost za svoj osobni interes, ili interes svoje političke stranke ili grupacije kojoj pripada - pred općim interesom Domovine. I momenat je da se svi trebamo staviti na raspolaganje Domovini, što znači odbaciti svaki partikularni interes, a zagovarati i boriti se samo za onaj zajednički, svenarodni, svedomoljubni. Nitko nas neće izvući iz ove situacije u koju smo gospodarski i politički zapali ako se sami ne organiziramo, ako se sami ne pokrenemo, ako se sami ne izvučemo. Još uvijek sve nije kasno, i još uvijek sve nije izgubljeno.

Zato, sve što iti najmanje diše hrvatski, ljudski, pošteno, stručno i domoljubno bilo u domovini ili dijaspori, bilo kao pojedinci, bilo kao političke stranke, bilo udruge ili institucije, svi ama baš svi hrvatski misleći ljudi trebamo se staviti u funkciju i ujediniti se, i na slobodnim i demokratskim izborima uspostaviti - potpunoma novo vodstvo Hrvatske, i to na vrlo širokom planu, daleko od bilo kakvog korupcionaštva, kriminala ili ideološkog neoboljševizma koji trenutno dominira Hrvatsakom u svim segmentima našeg društva prvenstveno kroz SDP i HDZ, ali i kroz medije, a nažalost i kroz neodgovornost, a posebno kroz korupciju na svim razinama vlasti. Uspostaviti to novo vodstvo na tradicijama slobodarstva, pravednosti, odlučnosti pravne države, a sve učiniti na temeljima naše povijesne kršćanske tradicije, bezuvjetne zaštite nacionalnih interesa bilo partikularno, bilo u globalu. To možemo postići samo ako se nesebično organiziramo i udružimo za predstojeće parlamentarne izbore u, da je tako nazovem – Domoljubnu frontu ili Savez za Hrvatsku - za slobodnu Hrvatsku i Hrvatsku budućnosti! Ne trebamo se bojati nikoga, to je naše ustavno pravo, i ne izlazimo van bilo koje zakonske mogućnosti i imamo se pravo slobodno pripremati za slobodne izbore. Ni SDP ni HDZ nisu više stranke koje su sposobne voditi Hrvatsku i njen narod. Tamo nema niti najmanje političke zrelosti za kojom bi narod krenuo. Hrvatski narod na predstojećim izborima može pobijediti samo, jedino i isključivo ako mu se ponudi nova treća solucija - politička, domoljubna, čestita opcija u kojoj će prepoznati sâma sebe, svoje interese, svoju budućnost i svoju perspektivu. Više nije rješenje da narod glasa za manje zlo. Dosta nam je svakoga zla, pa i onog manjeg. Narodu treba ponuditi da glasa za dobro, za perspektivu, za one u koje će imati čvrstu vjeru, a to su nove političke snage koje se trebaju pojaviti na obzorju. Danas u postojećim političkim strankama, a posebno parlamentarnim bilo u oporbi ili na vlasti – sve je potrošeno, od morala do političkih i gospodarskih „planova" za izlazak iz krize. Sve su to stare istrošene krpe od kojih se ne može sašiti novo odijelo.

Zato, pozovimo sve zdravorazumske i zdravohrvatske orijentirane snage, političke stranke, udruženja i pojedince u Hrvatskoj, koji se nisu ogriješili o domovinu bilo politički ili gospodarski, da se bezuvjetno udružimo za predstojeće parlamentarne izbore u –Domoljubnu frontu, (ili Savez za Hrvatsku) tako da Domoljubna fronta postane najjača i najprepoznatljivija politička izborna opcija, jer će je narod prepoznati - jednostavno da postane - pobjedonosna! Da se oformi pod geslom – S narodom za narod!

U tu Domoljubnu frontu ili Savez za Hrvatsku trebaju se udružiti i zajednički nastupiti na izborima, ne samo sve političke stranke koje misle i dišu hrvatski, već joj javno trebaju dati podršku sve odreda braniteljske udruge, i brojne druge udruge i udruženja koje su proistekla iz Domovinskog rata, a jednako tako treba joj javno, na sva zvona, dati podršku vandomovinska i iseljena Hrvatska i njihove organizacije i udruženja poput Hrvatske bratske zajednice, Hrvatskog svjetskog kongresa, Hrvatskog svjetskog sabora, Stranke hrvatskog zajedništva i sva druga društva i udruženja u dijaspori, kao i ugledni hrvatski znanstvenici u domovini i svijetu, istaklnuti kulturni djelatnici, a posebno indirektno i Crkva u Hrvata. Takvoj Domoljubnoj fronti zasigurno bi se pridružio i dio članstva iz parlamentarnih političkih stranaka na vlasti i oporbi, pritom misleći na one čestite ljude u njima koji se svojim postupcima na bilo koji način nisu ogriješili prema Hrvatskoj.

Došlo je vrijeme da ponovno moramo braniti našu Hrvatsku, ovaj puta nažalost od sebe samih. U Hrvatskom saboru nema niti jedne ličnosti koja uživa moralni ugled u narodu, a da i ne spominjem ugled u dijaspori. Danas u Hrvatskom saboru teško da bismo pronašli iti jednog snažnijeg intelektualca iza koga stoje veliki rezultati na kulturnom, znanstvenom ili duhovnom planu. A takvih je u hrvatskom narodu mnogo i u domovinskoj i u iseljenoj Hrvatskoj. Tamo vlada laktaški birokratski borbeni moral za foteljaštvo, za vlast pod svaku cijenu, bezobzirnost, brbljavost – sve bez iti najmanje natruhe duhovnosti i intelektualizma. Duhovna i intelektualna Hrvatska, umjesto da predvodi hrvatsko društvo, gurnuta je na rub društvenih događanja, dobrim dijelom i svojom vlastitom krivnjom.

Ali posebno naglašavam da treba pozvati mlade ljude neka misle na svoju budućnost u svojoj domovini, a ne na budućnost u dalekim prekooceanskim zemljama. Treba ih pozvati da se masovno priključe Domoljubnoj fronti, da se svojim glasovima uključe i kroz Domoljubnu frontu preuzmu Hrvatsku u svoje ruke i urede je prema svome vlastitom ukusu. Naprosto je bolna spoznaja da na brojnim tribinama, političkim, kulturnim ili stručnim događanjima na temu hrvatske povijesti, budućnosti ili njene kulture i sl. – nema nigdje mladoga čovjeka. To je doista više nego zabrinjavajuće.

Hrvatsko radništvo, koje je danas u najtežem položaju, iz te teške situacije može ga izvući samo domoljubna nacionalna politika koja želi dobro svim društvenim slojevima, a ne divlje menadžerstvo koje u sprezi s politikom razara i uništava sve gospodarske i društvene vrijednosti domovine. Podrška radništva i seljaštva je – conditio sine qua non, dakle uvijet bez kojeg se ne može i ne smije graditi nikakva politika, jer radništvo i seljaštvo su temelj svakog uspješnog društva, pa i temelj naše države. Svakom radnom čovjeku treba vratiti i osigurati – puno radno i ljudsko dostojanstvo.

Ta podrška, a posebno i podrška mladih treba biti glasna i jasna, neka ječi i brdima i dolinama naše Domovine. Samo tako možemo pobijediti. I ne trebamo se nikoga bojati! Neka se zna! Neka se javno zna iza čega će stajati glavnina hrvatskog naroda pri tome misleći kako na onaj njegov corpus u domovini i jednako tako i na onaj razasut u cijelome svijetu! Posebno naglašavam, takovoj Domoljubnoj fronti trebali bi dati bezrezervnu punu podršku i Hrvati u BiH, koji su danas najugroženiji, a njihov spas i opstanak na svojim prostorima treba i mora osigurati upravo ta Domoljubna fronta njihove matične države i to kao svoj prioritetni zadatak – u štićenju nacionalnih interesa hrvatskog naroda bez obzira gdje se njegovi pojedini dijelovi nalazili. U toj otvorenoj podršci da ne preskočim i Crkvu u Hrvata kao najsnažniji duhovni faktor i povijesno stup opstojnosti hrvatskog naroda...! Danas nitko nema pravo na kilavo ponašanje kada je u pitanju spas i budućnost vlastitog naroda, domovine i države. Zaboravimo na privatne interese i interese pojedinaca!

Hrvoje HitrecToliko ćemo uspjeti koliko ćemo bito odlučni. Naša snaga je u našoj odlučnosti, a u onima drugima (koje zajedničkim imenom možemo nazvati neoboljševizam, korupcionaštvo i sl.), leži snaga, ne u narodu jer je tamo nikada nisu ni imali, već samo i jedino u našoj neodlučnosti, našoj neorganiziranosti i našoj slabosti. Zato svi, beziznimno svi – u Pokret za zdravu Hrvatsku i njenu budućnost, za cjelokupni hrvatski narod ma gdje da se nalazio. U pokret za jedinstvo svih Hrvata svijeta na temeljima slobodarstva, pravde i jednakosti, te posebno istine - uvažavajući kršćenske temelje naše opstojnosti i njegove vječne postulate kao zalog naše budućnosti!

U bližoj budućnosti moguća su i politički trusna vremena širih razmjera, i mi moramo zabetonirati naše jedinstvo! Nacionalno jedinstvo i nacionalnu svijest u svim slojevima hrvatskog društva i države. Sve više postaje jasno da je EU nestabilna paradržavna tvorevina u funkciji globalizma i da nam teško može postati ideal, a još manje garant našeg opstanka, sigurnosti i prosperiteta. A najgore je u nju slijepo srljati zanoseći se idealizmom, što nam ne bi bilo prvi put u povijesti da na bazi idealizma srljamo u svoju vlastitu propast. Ovih dana je s vrha političke vlasti jasno i glasno izgovoreno da je donešena politička odluka da će se najprije potpisati pristupni ugovor s EU, a da će se tek potom raspisati referendum. Očito tek toliko da se vidi kako narod razmišlja, ali bez ikakve njegove pravne važnosti. O izuzetno sudbonosnoj odluci poput one iz 1918.g. – neće se pitati narod. Zar smo do toga dogurali?1?

Dajmo već jednom kao narod i kao pojedinci - postanimo misleća kategorija! Mislimo svojom glavom za svoju, ne nečiju drugu, već za svoju budućnost, za budućnost svoje djece. Trgnimo se jednom iz letargije, probudimo se iz nekakavog lažnog sna! Nitko nam neće razriješiti naše probleme, a najmanje postojeće totalno odnarođene političke vladajuće garniture ili one u oporbi. To možemo i moramo učiniti mi sami zajedničkim snagama domovinske i iseljene Hrvatske, pa ma kakve žrtve pri tome podnijeli. Ako to sami ne učinimo dok još možemo, kad nam drugi budu to činili, kad nam budu krojili sudbinu, tada nas politički neće biti ili ćemo predstavljati posve beznačajan faktor....!

Slijedom toga, predlažem da Hrvatsko kulturno vijeće, unutar granica svojih mogućnosti -bude inicijator, idejni i organizacijski začetnik osnivanja Domoljubne fronte, da bude njena krovna organizacija, da pozove cjelokupni hrvatski narod u domovini i iseljeništvu - na podršku i da na narednim izborima oko sebe okupimo sve istinoljubive, poštene i stručne ljude u hrvatskom nacionalnom korpusu u domovini i u svijetu – radi svoje vlastite budućnosti. Ako narod osjeti njenu istinsku želju za dobrobit Hrvatske, ubrzo će se pojaviti svekolika podrška tom novom nacionalnom pokretu - od one moralne pa sve do one materijalne. Upalimo narodu svjetlost na kraju tunela!

U tom smislu Hrvatsko kulturno vijeće treba objediniti sve poštene ljude, sve nekompromitirane stranke, sve hrvatske udruge, udruge branitelja, sve što hrvatski zbori i diše u – Domoljubnu frontu ili u jedinstveni Savez za Hrvatsku. I na izbore izići kao jedinstveni Savez za Hrvatsku ili kao jedinstvena Domoljubna fronta sa svojom listom zastupničkih kandidata na svim razinama vlasti, poštenih i uglednih ljudi, znamenitih intelektualaca i znanstvenika iz domovine i dijaspore. Ovakav pristup daje sve izglede za pobjedu.

Tome bi trebalo pristupiti odmah, jer su prijevremeni izbori izvjesniji nego redovni zbog moralnog rasula koje vlada u političkim strankama, a posebno i u vladajućem HDZ-u, a poglavito zbog sve dubljeg i dubljeg pada hrvatskog gospodarstva.

Hrvatsku trebamo počistiti od svakoga zla i korova koji ju iznutra obrasta – temeljito i odmah!

A to možemo učiniti samo ako - presložimo političke snage unutra zemlje i dijaspore!

Učinimo to odmah! Došlo je vrijeme za djelovanje, simbolično kazano, već sutra može biti kasno!

Primite izraze štovanja i s nadom u uspjeh – S narodom za narod!

Mile Prpa – član HKV-a

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Svaka častMarko M 2010-11-14 19:24
Briljantan tekst Mile Prpe.

Doista je zadnji čas da ustanemo u obranu hrvatske samostalnosti.

Svaki od nas međutim mora poći od samog sebe.

Gledamo li samo pasivno kako nam razaraju politički i gospodarski suverenitet?

Jesmo li spremni se osobno uključiti?

Ujedinjavanje suverenista bilo bi idealno, ali već sada postoje neke opcije. Jedna od njih je i Jedino Hrvatska, iako bi bilo puno puno bolje kada bi uspjeli formirati jedan snažni Savez za Hrvatsku.

Mile Prpa je u pravu. Hrvatsko kulturno vijeće tu može odigrati jednu važnu ulogu.
Prijavi Administratoru
#2 Dragi Mile,nebitno 2010-11-14 20:30
Niti najmanje ne sumnjam u tvoje namjere jer te znam kao poštenog i vrijednog čovjeka, a također i kao domoljuba. No, kako god sam 1991. i 1992. govorio da će se s HDZ-om u budućnosti dogoditi, ako preskočimo pljačkašku „pretvorbu“ upravo ovo što se događa, daje mi za pravo reći kako se obraćate opet krivoj grupi ljudi jer su tu, više-manje, svi bivši HDZ-ovci.

Ništa što se sad događa nije bila tajna niti prije 18 godina. Vlast u kojoj su Stjepan Mesić i Josip Manolić bili na najvišim državnim razinama bila je osuđena upravo na ovo što nam se sad događa. To je nemili scenarij u kojemu smo prevareni, kako lažnom "pomirbom" tako i lažnim putem u "blagostanje" EU-a.

Dakle, bez drastičnog zaokreta i s potpuno novim ljudima, Hrvatskoj nema samostalnosti, niti blagostanja. Uvođenjem „demokracije“ ništa se ovdje nije promijenilo jer su na vlasti i dalje ostali komunisti pa mi nije jasno zašto se ovdje napada samo razdoblje od 2000. naovamo. Niti 1990., niti 1991., a niti sve do sada u Hrvatskoj nije srušen komunizam pa jer vrijeme da ga konačno počnemo rušiti. Samo s novim ljudima koji nisu nikada bili niti u SKJ-u, niti u SDP-u, niti u HDZ-u; Hrvate iz Domovinskog rata i one poslije rata ...
Prijavi Administratoru
#3 Svi za Hrvatsku!Cetina 2010-11-14 20:33
.
Odlično, gospodine Prpa!

Potpisujem sve u Vašem članku.
Prijavi Administratoru
#4 SAVEZ ZA HRVATSKU - ODMAH!DOMAGOJ 2010-11-14 20:33
Svaka čast, gosp. Prpa.
Vrijeme nam teče. Prebrzo.
Ne smijemo više čekati. Uistinu ova značajna brojka našega članstva u HKV-u sigurno nas obvezuje da krenemo u odlučan boj za našu Hrvatsku.
Zato, braćo, svi u jedan stroj, kao i pred 20 godina. Svi vi domoljubi, članovi sitnih istinskih hrvatskih stranaka i strančica, koji smo "suze-kapljice" ove napaćene Zemlje ujedinimo se u slap, koji će postati bujica koja će pomesti sve one koji žele zlo ovoj Zemlji i ovom Narodu. Svi zajedno, zajedno s udruženim Hrvatskim braniteljima možemo to učiniti.
Ali moramo krenuti - ODMAH!
Prijavi Administratoru
#5 Podržavam!Riječina 2010-11-14 22:14
A nebitnom poručujem da se ne bavi 'nebitnim' jer ako ćemo gledati gdje je tko bio prije 20 godina nećemo daleko stići! Tko tada nije bio uz dr. Franju Tuđmana taj ne treba (ni neće) biti danas u Domoljubnoj fronti!
Prijavi Administratoru
#6 Skoro da nemam što dodati.zmijicamala 2010-11-14 22:22
Cijenjeni gosp. Prpa kao da je čitao moje komentare neki dan (he, he, he, šalim se). Odličan tekst!
Ja osobno bi taj pokret nazvao jednostavno POKRET, asocira na 1991. kada smo svi bili zajedno, a i nekako mi se ta riječ čini puno jača od fronte ili saveza. Ako bih trebao birati između Domovinske fronte i Saveza za Hrvatsku, svakako ovo prvo. Savez je potrošena riječ i asocira na jedan drugi savez koji je nama Hrvatima odbojan. Moramo biti svjesni da smo suočeni sa vrlo organiziranom i brutalnom protuhtvatskom propagandnom mašinerijom i da će oni iskoristi svaki detalj koji mogu da nas omalovaže u narodu.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#7 I ja se slažem!Cicarija 2010-11-14 22:27
Mislim da bi trebalo pozvati i sve male nekompromitiran e stranke kao i sve poštene i domoljubne HDZ-ovce na terenu, a ne samo iz Sabora i/ili iz vrha te stranke!
Prijavi Administratoru
#8 Primiti HDZ natrag u krilo domoljublja ili ne?zmijicamala 2010-11-14 22:28
Ja, kao Tuđmanovac koji HDZ nosi u srcu, ne ovaj današnji nego onaj pravi do 2000., nekako se ipak nadam da bi člansvo HDZ-a, koje je duboko vjerujem većinom pošteno, a koje ovi iz vodstva vodaju kao mlade majmune, posebno od njihovog sabora u Areni, da bi oni ipak nekako mogli prisiliti vodstvo stranke da se odreknu pogubne politike tzv. detuđmanizacije i da nam se priključe u našem POKRETU. Što ja mogu, nada umire posljednja. Čak vjerujem da će vodstvo stranke, kad vide kako se mi stvarno masovno okupljamo, nešto takvo i pokušati. No, tada bi naš uvjet trebao biti da se na televiziji jasno i nedvosmisleno odreknu pogubnog po Hrvatsku međunarodnog plana tzv. detuđmanizacije . (Odričeš li se tzv. detuđmanizacije ? ODRIČEM!). I kad bi nas nekako stvarno uvjerili da su iskerni, njihovi kandidati ne bi smjeli biti na prvim pozicijama, tek na 3. ili 4. mjestu, to kao kazna za štetu koju su počinili Hrvatskoj. No, iako se nadam i želim, ne vjerujem da je to moguće, a više ni nema dovoljno vremena za takav preokret u HDZ-u prije izbora.


Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#9 zmijicamalaCetina 2010-11-14 22:51
Kako su orjunaši preuzeli vodeće funkcije u HDZ-u?
Prijavi Administratoru
#10 Cetina,zmijicamala 2010-11-14 22:55
Ja ti nisam u HDZ-u, pitaj Jarnjaka.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#11 ... HitrecPaPaNaCi 2010-11-14 22:57
Tko je uopće taj ... Hitrec i njegova udruga hakave? Dakle, sad će svaka šuša se sjetit i osnovat neku opskurnu udrugicu i baljezgati o riječima i govorima Predsjednika Republike koji je najdemokratskij e izabrana osoba u Hrvatskoj.

Takvi marginalci bez mozga, pameti i kulture uistinu ne bi trebali biti prenošeni u medijima......
Prijavi Administratoru
#12 zmijicamalaCetina 2010-11-14 22:58
Oprostite, krivo sam vas razumio, zbog rečenice „Ja, kao Tuđmanovac koji HDZ nosi u srcu,…“ mislio sam da ste bili u HDZ-u.
Prijavi Administratoru
#13 Oho!zmijicamala 2010-11-14 23:03
Imamo nadzornika!
To je dobro, znači da je krenulo!
Izbori bez slobode medija nisu pošteni, a taj tvoj oktroirani predsjednik dobio potporu samo 29,79% svih birača, a i to je upitno.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#14 Cetina,zmijicamala 2010-11-14 23:06
Nosim ga i dalje u srcu, naravno ne ovaj današnji, bez obzira što nikada nisam bio njihov član.
Jesmo li tada čak i pored strahota rata bili sretniji nego danas?

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#15 zmijicamalaCetina 2010-11-14 23:13
Ja u srcu ne nosim ni jednu stranku i niti jedan pokret.
U mom je srcu hrvatski narod.
Dok su jedni ginuli i davali sve što su imali, drugi su pljačkali i bogatili se na nesreći hrvatskoga naroda. Nikada nisu sankcionirani.
Nisu sadašnji HDZ-ovci pali s Marsa, veliki dio njih članovi su partije još iz devedesetih.
Prijavi Administratoru
#16 Cetina,zmijicamala 2010-11-14 23:20
Ne kanim se sada tu prepirati o HDZ-u, bilo je poštenih, bilo je nepoštenih, a bilo je i onih koji su u HDZ ušli po zadatku.
Vrijeme je da se opet svi ujedinimo, baš kao i 1991.
Dobri i pošteni hadezeovci (uh, ovo zvuči kao ono komunističko "poštena inteligencija") će nam svakako dobro doći.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#17 general bojnik prof.dr. Miroslav Tuđman je ponudio Hrvatskoj demokratskoj zajednici suradnju ako se ta stranka odreknevale 2010-11-15 00:20
detuđmanizacije u Hrvatskoj . Da li se odrekla ? Nije .
Blaženi Alojzije Kardinal Stepinac je rekao :
Ako mi , u koje gleda narod , ostanemo uspravni u svojem dostojanstvu , teško ćemo nastradati , ali ćemo sačuvati narod .
Ako li pak popustimo spasit ćemo sebe , ali ćemo izgubiti narod .

Zaključak je jasan ...
Niti političkom vrhu ali niti crkvenom vrhu nije stalo do hrvatskog naroda .
A sanjati o ozdravljenju Hrvatske demokratske zajednice , koju sam i ja suosnivala u veljači 1990. godine , je obična utopija .
Kao što je utopija da se može tek tako , kao s marsa da padne , stvoriti neki novi pokret .

Molim vas , budite realni i tražite nemoguće .

Ili se pod hitno potrudite donijeti Zakon o lustraciji , kao i tražiti , vrišteći , da se konačno i u RH počinju poštivati Rezolucije uljudbene Europe . Kao ona o osudi komunističkog totalitarizma . Zabrani veličanja titoističkog fašizma . I kažnjavanje , još živih , koljača sa Bleiburga .
Gdje je u poraću 1945. ubijeno 300 tisuća Hrvata .

Što je , da je ubijeno 300 tisuća Hrvata , potvrdila sudska presuda 21 . rujna 2010 . godine donijeta na Sudu u Poreču . U predmetu RH protiv Zdravke Leindl .

Pozdrav iz Austrije ali i iz Umaga . Od srca .
Prijavi Administratoru
#18 SLAZEM SE SA GOSP>PRPOM HKV MOZE BITI TA JEZGRA KOJA MOZE POKRENUTI SVE ZDRAVE DOMOLJUBNE SNAGEpreporod 2010-11-15 03:11
Da,vremena nema puno,pogotovo kad se stvari ne pokrecu,nego stoje na istom mjestu.
Potrebno je probiti taj zacarani krug,tu ledenu santu koja nas onemogucava
da pokrenemo taj stroj Hrvatskog Naroda,
da ga pomaknemo iz Apatije,Beznadj a.
HRVATSKO KULTURNO VIJECE je okupilo jednu jaku jezgru,sposobnu ,ideoloski i nacionalno da se nosi u kostac za bilo cime sto nam "NOVI" Agitropovci HDP-a mogu servirati.
Potrebno se samo fokusirati,potr ebno se Organizirati.
Cinjenica je da NIJEDNA domoljubna tzv."desna" izrazito Pro-Hrvatska stranka
nema niti vecine,niti broja clanova a niti potencijalnih biraca...
niti jedna "starcevicanska " stranka,niti Seljacka,niti "Laburisticka", niti "Narodna".
Svi oni uporno i nepokolebljivo smatraju da imaju taj "Carobni "recept za POBJEDU na Saborskim Izborima.
Dobro je da su optimisti,da su uporni,da se ne "predaju".
Ali kruta,neumoljiv a realnost,stvarn ost kuca na vrata,a ona je tako ocita da je i vrabci na krovu vec znaju:
Istina je ako se ovo stanje rascjepkanosti i razmrvljivanja ne promjeni i to ubrzo,prijeti
nam, (Opet) izborna katastrofa kojih smo nazalost dozivjeli nekoliko u posljednjih deset (jalovih) godina.
Nemogu prihvatiti da cemo opet "MI Hrvatski Domoljubi) zakasniti na "vlak"
i opet biti svjedokom jos jednog "preuzimanja"vl asti od strane SDP i njegovih "partnera" ...
Ovoga puta totalne vlasti u Hrvatskoj Drzavi.
Ovo sve nebi bilo tragicno da je nas bajni HDZ na pozicijama DOMOLJUBLJA i FRANJE TUDJMANA,i da princijpijalno ne stiti interese i cast Hrvatskog Naroda.
Posto su sve indikacije da je danasnji HDZ samo nesto ublazeni SDP sa pojedincima kopi hoce posto poto ostati na vlasti raznim kompromisima i "koalicijama"ko jima nije na srcu boljitak , napredak niti Hrvatske Drzave niti Hrvatskog Naroda.
Taj bi HDZ morao odmah promjeniti svoj
pogubni kurs,u sto mnogi ne vjeruju da je moguce.
Ipak HDZ ce "uvijek" (u doglednoj buducnosti) kontrolirati oko 18-20% glasaca u Hrvatskoj,snago m inercije i
interesnih grupa.
Sudeci po nekim "anketama" taj i takav HDZ ide u susret sigurnom porazu.
Znaci osnivanje POVJESNOG BLOKA HRVATSKIH DOMOLJUBNIH STRANAKA namece se kao jedino realno rjesenje.
Jedna stvar koja se apsolutno "mora" dogoditi je izbor VODSTVA .neupitno JEDNOG VODJE te koalicije rodoljubnih stranaka.To je jedan od preduvjeta.Nemo ze se pobjediti na izborima "komitetima" netko mora biti glavni,-bas kao i u bussinesu ili bilo kojoj drugoj aktivnosti.Tko bi bio ta osoba?
Mozda treba izvrsiti glasanje na jednom zajednickom miting SVIH DOMOLJUBNIH STRANAKA.
Takav ,organizirani i dobro vodjen Politicki blok uz privlacenja nesto clanstva iz HDZ-a mogao bi se uspjesno oduprijeti SDP,ovoj gotovo Diktatorskoj prijetnji.
Mogao bi dobiti dovoljan broj glasova da se popne u Sabor i najzad otpocne novo poglavlje u zivotu Hrvatske Nacije.
Eto to je taj optimisticki scenario,koji moze (mora) postati stvarnost ako ce Hrvatska da prezivi kao NACIONALNI i POLITICKI ENTITI.
HRVATSKO KULTURNO VIJECE moze zaista biti taj pokretac,ta iskra,taj "trust" mozgova koji
bi mogli dati ideolosku,znans tvenu i strucnu potporu.HKV kao nestranacka,i NADSTRANACKA GRUPACIJA koja bi pokrenula ono najbolje i domoljubno sto ima u Hrvatskoj Naciji.
Zato,prionimo svi na posao,svaki na svoj nacin u svome domenu.
Neuspjeh nesmije biti opcija .
Prijavi Administratoru
#19 SLAZEM SE SA GOSP>PRPOM HKV MOZE BITI TA JEZGRA KOJA MOZE POKRENUTI SVE ZDRAVE DOMOLJUBNE SNAGEpreporod 2010-11-15 03:11
Da,vremena nema puno,pogotovo kad se stvari ne pokrecu,nego stoje na istom mjestu.
Potrebno je probiti taj zacarani krug,tu ledenu santu koja nas onemogucava
da pokrenemo taj stroj Hrvatskog Naroda,
da ga pomaknemo iz Apatije,Beznadj a.
HRVATSKO KULTURNO VIJECE je okupilo jednu jaku jezgru,sposobnu ,ideoloski i nacionalno da se nosi u kostac za bilo cime sto nam "NOVI" Agitropovci HDP-a mogu servirati.
Potrebno se samo fokusirati,potr ebno se Organizirati.
Cinjenica je da NIJEDNA domoljubna tzv."desna" izrazito Pro-Hrvatska stranka
nema niti vecine,niti broja clanova a niti potencijalnih biraca...
niti jedna "starcevicanska " stranka,niti Seljacka,niti "Laburisticka", niti "Narodna".
Svi oni uporno i nepokolebljivo smatraju da imaju taj "Carobni "recept za POBJEDU na Saborskim Izborima.
Dobro je da su optimisti,da su uporni,da se ne "predaju".
Ali kruta,neumoljiv a realnost,stvarn ost kuca na vrata,a ona je tako ocita da je i vrabci na krovu vec znaju:
Istina je ako se ovo stanje rascjepkanosti i razmrvljivanja ne promjeni i to ubrzo,prijeti
nam, (Opet) izborna katastrofa kojih smo nazalost dozivjeli nekoliko u posljednjih deset (jalovih) godina.
Nemogu prihvatiti da cemo opet "MI Hrvatski Domoljubi) zakasniti na "vlak"
i opet biti svjedokom jos jednog "preuzimanja"vl asti od strane SDP i njegovih "partnera" ...
Ovoga puta totalne vlasti u Hrvatskoj Drzavi.
Ovo sve nebi bilo tragicno da je nas bajni HDZ na pozicijama DOMOLJUBLJA i FRANJE TUDJMANA,i da princijpijalno ne stiti interese i cast Hrvatskog Naroda.
Posto su sve indikacije da je danasnji HDZ samo nesto ublazeni SDP sa pojedincima kopi hoce posto poto ostati na vlasti raznim kompromisima i "koalicijama"ko jima nije na srcu boljitak , napredak niti Hrvatske Drzave niti Hrvatskog Naroda.
Taj bi HDZ morao odmah promjeniti svoj
pogubni kurs,u sto mnogi ne vjeruju da je moguce.
Ipak HDZ ce "uvijek" (u doglednoj buducnosti) kontrolirati oko 18-20% glasaca u Hrvatskoj,snago m inercije i
interesnih grupa.
Sudeci po nekim "anketama" taj i takav HDZ ide u susret sigurnom porazu.
Znaci osnivanje POVJESNOG BLOKA HRVATSKIH DOMOLJUBNIH STRANAKA namece se kao jedino realno rjesenje.
Jedna stvar koja se apsolutno "mora" dogoditi je izbor VODSTVA .neupitno JEDNOG VODJE te koalicije rodoljubnih stranaka.To je jedan od preduvjeta.Nemo ze se pobjediti na izborima "komitetima" netko mora biti glavni,-bas kao i u bussinesu ili bilo kojoj drugoj aktivnosti.Tko bi bio ta osoba?
Mozda treba izvrsiti glasanje na jednom zajednickom miting SVIH DOMOLJUBNIH STRANAKA.
Takav ,organizirani i dobro vodjen Politicki blok uz privlacenja nesto clanstva iz HDZ-a mogao bi se uspjesno oduprijeti SDP,ovoj gotovo Diktatorskoj prijetnji.
Mogao bi dobiti dovoljan broj glasova da se popne u Sabor i najzad otpocne novo poglavlje u zivotu Hrvatske Nacije.
Eto to je taj optimisticki scenario,koji moze (mora) postati stvarnost ako ce Hrvatska da prezivi kao NACIONALNI i POLITICKI ENTITI.
HRVATSKO KULTURNO VIJECE moze zaista biti taj pokretac,ta iskra,taj "trust" mozgova koji
bi mogli dati ideolosku,znans tvenu i strucnu potporu.HKV kao nestranacka,i NADSTRANACKA GRUPACIJA koja bi pokrenula ono najbolje i domoljubno sto ima u Hrvatskoj Naciji.
Zato,prionimo svi na posao,svaki na svoj nacin u svome domenu.
Neuspjeh nesmije biti opcija .
Prijavi Administratoru
#20 ...KO 2010-11-15 08:49
Bijo jednom neki sposoban Decko, zvani Crocodex. Pa su ga neki pametnjakovici unistili. Mozda i exkomunicirali.

A bez novaca, ipak nitko ne moze.

Jadna budaletina se trudijo vise od godinu dana. Mora da mu je ... Pa je sigurno odusta. Mozda i nije vise Hrvat, mozda se i toliko razocara da je istupijo iz katolicke crkve. A da ga nisu ubili ili likvidirali UDBASI !?

I sta sad ?
Prijavi Administratoru
#21 Domovinski pokretdtuckar 2010-11-15 10:31
Da konačno je potrebno stvoriti POKRET za izbornu pobjedu ! HKV kao nepolitička forma, kao UDRUGA, može biti katalizator u okupljnju utjecajnih, stručnih i domovini odanih.
Pokret, za potrebe IZBORNE pobjede, može i okupiti će ljude raznih političkih uvjerenja, no to nije prepreka, sve dok postoji koncenzus oko nekoliko osnovnih pitanja, a jasan STAV i preuzimanje obaveza da se ti ciljevi ostvare (nakon izbora) privući će sve HRVATSKI orjentirane birače.
Među ta osnovna pitanja podrazumjevam:
1. LUSTRACIJA državnih tijela (pravosuđe, zdravstvo, prosvjeta, unutarnji poslovi...pa do STRANAKA, Vlade i Sabora...!). Lustracija se provodi jednostavnim ZAKONOM sa par članak, koji jasno kažu kako na UPRAVLJAČKIM pozicijama ovih državnih struktura, ne mogu biti osobe koje su do 1990. (izbori) bili članovi SKH (i ostalih derivata komunističkih organizacija). Dakle, oni mogu biti i članovi stranaka, zaposlenici ovih "državnih struktura, ali NE MOGU biti čelnici do razine "voditelja grupe ljudi". BEZ IZNIMAKA ! kako je od 1990 prošlo 20 godina, broj ljudi obuhvaćenih ovakovim LUSTRACIJSKIM zakonom je IZUZETNO MALI. Ali svjedoči, kako su NAS te šačice današnjih moćnika, dovele u poziciju da nam "ukidaju državu i vode je u sferu" !
2.Izmjena USTAVA RH, kojeg treba oslobotiti svih skrivenih (Šeksovo umijeće)"paragr afa", što će omogućiti EU i SFERSKU integraciju, bez da se "referendumski pita narod" ! Sa EU, koja je u današnjoj formi najveća UGROZA za Hrvatsku,treba "zamrznuti integracijski proces", sve dok se vidi sudbina te "nadnacionalne strukture", u kojoj se države odriču suvereniteta (male države se ODRIČU, velike države upravljaju malima)!
3. nepromijenjivos t GRANICA (kopnenih i morskih zaštičenih GOSPODARSKIM pojasom)
svi u pokretu moraju se obvezati kako neće dopustiti daljnje odricanje od HRVATSKIH teritorija, u koje bi svi susjedi još malo "zagrizli". Pravilo, koje kroz XX st. jedino za Hrvatsku nije vrijedilo (svatko tko je "unio" u YU bastardnu državu, pri "rasformiranju" te države izlazi sa svojim TERITORIJEM), dovelo je do današnjeg OBLIKA Hrvatske ! Daljnje "kljaštrenje" put je u konačnu propast, a tu se poddrazumijeva i suspenzija ZERPa i uspostava GOSPODARSKOG pojasa !


Ovo su 3 JEDNOSTAVNA i minimalna KONCENZUALNA pitanja, oko kojih se trebaju OKUPITI svi koji HRVATSKU osjećaju DOMOVINOM. Tko ne može prihvatiti OVA TRI osnovna cilja POKRETA, taj nije niti potreban !

Sva ostala pitanja su "dnevnopolitičk a", odnosno "dogovor" 8politička parlamentarna borba) snaga političkog "spektra" unutar pokreta.
Birači, potpuno rezignirani današnjicom (u SABORU i Vladi), prepoznati će, kao i 90. (SAMOSTALNA Hrvatska), kako ova 3 osnovna pitanja zapravo znače i OPSTANAK SAMOSTALNE HRVATSKE.

Svaka druga opcija, neminovno vodi Hrvatsku u konačni nestanak i svođenje na toponimsko značenje !
Prijavi Administratoru
#22 Promašeni domoljubni poziv !Boljunac 2010-11-15 11:03
Promašeni domoljubni poziv !

Pročitao sam otvoreno pismo sve komentare na njega. Pismo je izraz velikog autorova domoljublja i na tome mu svaka čast. Komentari su slijedili otvoreno pismo, izuzev jednog provokatrora i Preporoda koji je pokušao problematizirat i autorov domoljubni poziv.

U čemu je problem ? Autor otvorenog pisma nije ni rječi posvetio osnovama na kojima bi se trebala okupiti domoljubna fronta, Savez za Hrvatsku i sl. Isto tako nedostaje bilo kakva operacionalizac ija ciljeva koje bi trebalo ostvariti.

Ako je takvo stanje pripremnih radnja oko novih izbora, tada je neizbježan još jedan totalni poraz i ne samo to. Poraz bi bio neizbježan u slučaju izbornog poraza i možda još veći poraz u slučaju izborne pobjede.

Iznanađuje me tolika politička nepismenost u Hrvata.

Upravo pišem o supstratu na kojemu tako dobro buja korupcija u Hrvata. Niti o tome nitko ne piše niti govori u Hrvatskoj.

Jeste li čuli kako su putovi Gospodnji nedokučivi ? Te kako i sotona, premda nevoljko, služi Bogu ?

Putovi u pakao su popločani dobrim namjerama.

Najvećom zaštitom radnika, postiže se suprotni učinak : radnike se dovodi u nepovoljan položaj. Prehlada se liječi ledenom vodom.

Vidimo da autor otvrenog pisma još zaziva radnike i seljake i proziva pokvarene divlje manadžere.

Svašta !

Koliko ću za ovaj komentar dobiti negativnih i pozitivnih glasova bit će dobar pokazatelj političke zrelosti ocjenjivača na ovom portalu.

Pa, da vidimo !
Prijavi Administratoru
#23 Poziv na okupljanjezmijicamala 2010-11-15 14:00
Ovo što je napisao Mile Prpa je do sada najbolje što sam proćitao na tu temu. Poziv hrvatskim intelektualcima , strankama i udrugama u svehrvatski POKRET je upravo ono za čime vapi hrvatski narod. Čisto tehnički, okupljanje se može dogoditi samo na jednom mjestu, a HKV bi kao nestranačka organizacija mogao biti idealno mjesto za to. Kritike da nema "osnove na kojima bi se trebala okupiti domoljubna fronta" je besmislena, cijeli tekst govori o potrebi širokog okupljanja za spas Hrvatske od korumpiranih političara i stranaka, a sam program i operacionalizac ija ciljeva bi se trebali dogovoriti na samom skupu svih zainteresiranih stranaka, udruga i pojedinaca. Konačno, ovo je tek onaj prvi korak, poziv predsjedniku HKV-a da učini ono što svi mi željno očekujemo, tj. da uputi taj dugoočekivani poziv na okupljanje u široku frontu ili POKRET. Ne bi bilo dobro da jedan član HKV-a preuzme na sebe mesijansku ulogu, bio bi samo još jedan u mnoštvu, to mora učiniti neka krovna institucija.

Hrvoje Hitrec će, siguran sam, vrlo brzo odogoriti na to, sa svim "osnovama" i "ciljevima". "Operacionaliza cija ciljeva" (ako pod time mislimo na isto) bi ipak trebala ostati u krugu samo onih koji će biti uključeni izbornu kampanju.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#24 Prvi korak ?Boljunac 2010-11-15 15:08
To ne može biti prvi korak. Takav poziv na okupljanje hrvatskih domoljuba može biti tek završni korak. A takvih prvih koraka mi je već dosta. Očekujem smišljenu pripremu "osnova" (ciljeva) i "operacionaliza ciju".
Prijavi Administratoru
#25 sve za hrvatsku...h.p.k. 2010-11-15 15:27
UVELIKE HVALE VRIJEDAN TEKST.....samo mi se ne sviđa ova parola "s narodom za narod",,to me asocira na narodnooslobodi lački pokret,,pa mi
izaziva neki nelagodan osjećaj..

domoljubni front zvuči pomalo radikalno,,što će crveni odmah iskoristiti kao poziv na mržnju protiv svega što nije domoljubno,,,po znajem njihov pokvareni mentalitet,,,

ja vas razumijem vi kako intelektualac pozivate nas hrvatski narod da se trgne i osvjesti,,što je i vaša zadaća,,i hvala vam..

međutim,,kao što sveti pavao piše u poslanici efežanima,,nije nam se boriti protiv krvi i mesa neko protiv vrhovništva,zlo duha i njihovih slugu na zemlji,,

zato pravi vođa mora biti nepokolebljiv u vjere,jer vjera tjera svaki strah pa i strah za vlastiti život,,ne znam koliko me dobro razumijete,ja isto planiram osnovati stranku ako bog da,,

ali prvenstveno se bazirati na mladu braću hrvate i sestrice,,jer koliko vidim iz moje generacije nije izniknuo nitko tko bi bio dostojan voditi ovu državu,,kome ćete vi stariji ostaviti domovinu kome???

mladi su izgubljeni,,ost avljeni,,zabora vljeni, ukukuljeni u nekakve stranke koje dijele vlast proteklih 10g..i ne mogu samoincijativno djelovati njih nitko ništa ne pita,,radi šta ti zapovijedimo ili parti..

inače je bi koalirala sa jedino hrvatska,,stran kom hrvatskog zajedništva i autohtonom strankom prava,,ove druge su sve iste..današni hdz i sdp mislim na vrh su isti,,ne znam tko mi je gori zapravao..

bog i hrvati..sve za hrvatsku...amen
Prijavi Administratoru
#26 Pogrješno postavljeni ciljeviBoljunac 2010-11-15 15:36
Citat dtuckar:
Da konačno je potrebno stvoriti POKRET za izbornu pobjedu ! HKV kao nepolitička forma, kao UDRUGA, može biti katalizator u okupljnju utjecajnih, stručnih i domovini odanih.
Pokret, za potrebe IZBORNE pobjede, može i okupiti će ljude raznih političkih uvjerenja, no to nije prepreka, sve dok postoji koncenzus oko nekoliko osnovnih pitanja, a jasan STAV i preuzimanje obaveza da se ti ciljevi ostvare (nakon izbora) privući će sve HRVATSKI orjentirane birače.
Među ta osnovna pitanja podrazumjevam:
1. LUSTRACIJA državnih tijela (pravosuđe, zdravstvo, prosvjeta, unutarnji poslovi...pa do STRANAKA, Vlade i Sabora...!). Lustracija se provodi jednostavnim ZAKONOM sa par članak, koji jasno kažu kako na UPRAVLJAČKIM pozicijama ovih državnih struktura, ne mogu biti osobe koje su do 1990. (izbori) bili članovi SKH (i ostalih derivata komunističkih organizacija). Dakle, oni mogu biti i članovi stranaka, zaposlenici ovih "državnih struktura, ali NE MOGU biti čelnici do razine "voditelja grupe ljudi". BEZ IZNIMAKA ! kako je od 1990 prošlo 20 godina, broj ljudi obuhvaćenih ovakovim LUSTRACIJSKIM zakonom je IZUZETNO MALI. Ali svjedoči, kako su NAS te šačice današnjih moćnika, dovele u poziciju da nam "ukidaju državu i vode je u sferu" !
2.Izmjena USTAVA RH, kojeg treba oslobotiti svih skrivenih (Šeksovo umijeće)"paragrafa", što će omogućiti EU i SFERSKU integraciju, bez da se "referendumski pita narod" ! Sa EU, koja je u današnjoj formi najveća UGROZA za Hrvatsku,treba "zamrznuti integracijski proces", sve dok se vidi sudbina te "nadnacionalne strukture", u kojoj se države odriču suvereniteta (male države se ODRIČU, velike države upravljaju malima)!
3. nepromijenjivost GRANICA (kopnenih i morskih zaštičenih GOSPODARSKIM pojasom)
svi u pokretu moraju se obvezati kako neće dopustiti daljnje odricanje od HRVATSKIH teritorija, u koje bi svi susjedi još malo "zagrizli". Pravilo, koje kroz XX st. jedino za Hrvatsku nije vrijedilo (svatko tko je "unio" u YU bastardnu državu, pri "rasformiranju" te države izlazi sa svojim TERITORIJEM), dovelo je do današnjeg OBLIKA Hrvatske ! Daljnje "kljaštrenje" put je u konačnu propast, a tu se poddrazumijeva i suspenzija ZERPa i uspostava GOSPODARSKOG pojasa !


Ovo su 3 JEDNOSTAVNA i minimalna KONCENZUALNA pitanja, oko kojih se trebaju OKUPITI svi koji HRVATSKU osjećaju DOMOVINOM. Tko ne može prihvatiti OVA TRI osnovna cilja POKRETA, taj nije niti potreban !

Sva ostala pitanja su "dnevnopolitička", odnosno "dogovor" 8politička parlamentarna borba) snaga političkog "spektra" unutar pokreta.
Birači, potpuno rezignirani današnjicom (u SABORU i Vladi), prepoznati će, kao i 90. (SAMOSTALNA Hrvatska), kako ova 3 osnovna pitanja zapravo znače i OPSTANAK SAMOSTALNE HRVATSKE.

Svaka druga opcija, neminovno vodi Hrvatsku u konačni nestanak i svođenje na toponimsko značenje !



1. Lustracija nije prvorazredno pitanje Hrvatske. Ona u Hrvatskoj nije provedena iz poznatih razloga i danas nakon 20 godina od uspostave višestranačja predstavljala bi potpuni promašaj. Biste li lustrirali Zorana MIlanovića, Milanku Opačić, Željku Antunović i sve one druge mlade lijevo zadojene osobe od kojih neke nisu nikada bile niti u SK, a kamo li u Udbi ? Lustracija bi predstavljala čisto usmjerenje na nebitna pitanja hrvatske sadašnjosti i budućnosti. Promašeno postavljeni cilj u kojega nema nikakvog smisla bezveze pucati i gubiti energiju.

2. Izmjena Ustava RH da ali ne zato da se Hrvatsku stavi na čekanje kako bismo vidjeli što će biti s EU. I taj je cilj pogrješno postavljan.

3. Nepovrjedivost granica RH je nešto što je samo po sebi razumljivo. Sporna pitanja se rješavaju pred nadležnim međunarodnim sudom. Ali, što je učinjeno, učinjeno je. Sada je to pitanje kad je riječ o granici sa Slovenijom stavljeno u nadležnost arbitraže. Takve sporazume Hrvatska više ne bi smjela sklapati.
Prijavi Administratoru
#27 LUSTRACIJAzmijicamala 2010-11-15 15:47
Lustracija je prvorazredno pitanje u Hrvatskoj! I to prvenstveno u pravosuđu, medijima i tzv. nevladinim udrugama koje financiraju vlade drugih država i Soroševa društva.
Ako su lustraciju nedavno ozakonili u Rumunjskoj koja je članica EU, nema razloga da to ne učinimo i mi.
Puhovski, Kregar (obojica članovi CK SKH) i slični, moraju van iz javnog života Hrvatske!

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#28 Lustracija odmah!Cetina 2010-11-15 16:21
Lustracija je u Hrvatskoj nužna i jedan je od temeljnih uvjeta ne samo napretka nego i opstojnosti hrvatske države.

Nelustrirani jugoslavenski kadrovi drže svu vlast u svojim rukama.
Oni su u srcu protiv hrvatske države.
Brzo su sklopili savez sa svim lopovima.
Prijavi Administratoru
#29 Čudni svatoviBoljunac 2010-11-15 18:00
Zmijicamala i Cetina čudni ste mi neki svatovi. Vi biste izbornu pobjedu da biste onemogućili hrvatske neprijatelje. A ti hrvatski neprijatelji imaju vlast, pozicije itd. Najprije vičete hop, a skočit ćete ako budete skočili.

Treba sve učiniti da se pobijede one koji su nedemokratskim putem osvojili vlast. Kad se osvoji vlast tada ne će ni trebati lustracija. Ako HTR i HTV budu pod kontrolom javnosti, tko će na nju pozivati jednog Ž. Puhovskog tri puta na tjedan. Iii neizbježnog Tvrtka Jakovinu, Krizmanićku, Goldsteine i tolike druge koji su jedini pozvani i pozivani na javnu scenu ?

Ali od tih nepoželjih praviti izborni cilje nije razuman cilj. Neozbiljno je to.
Prijavi Administratoru
#30 Kakvi Hrvati!Cetina 2010-11-15 18:43
Bravo, Boljunče!

Udbaše i sve hrvatske neprijatelje valja ostaviti na vlasti. Nije red dirati ih, mogli bi se osjetiti ugroženima, a oni, jadni, ne ugrožavaju nikoga.

Ima li još koji hrvatski general kojem nije suđeno?

Za svaki slučaj, valja zatrti i hrvatsko ime.
Krivosuđe je spremno!
Prijavi Administratoru
#31 Posljedice nelustracije!Cetina 2010-11-15 18:48
Citat:
Četnici ubili sve u banijskom selu, a još nitko nije odgovarao

Prije 19 godina, 15. studenoga 1991. godine, u akciji srpskih terorističkih postrojbi selo Kostrići u blizini Hrvatske Kostajnice, zbrisano je s lica zemlje. Toga dana pobijeni su svi stanovnici toga sela, njih 16, među kojima je bilo i dvoje male djece, Dario i Tomislav Jurić, stari četiri i dvije godine.

Ubijeni su na krevetu, zajedno sa svojom majkom Verom. Otac Zlatko u trenutku četničkog napada nije bio u selu. Ubijen je kasnije, kada je okupatoskim vlastima došao prijaviti stravičan zločin. Zločinci su ljude ubijali na mjestima gdje su ih i našli, u krevetu, štali, na dvorištu, cesti.

Njihova tijela ostavili su na mjestu pogibije. Milan Bašić (44) svoje ubijene roditelje, majku Jelku i oca Petra, pronašao je nakon Oluje u zgarištu rodne kuće. On je 1991. godine radio u Zagrebu i nije mogao do roditelja i svojeg sela.
- Tužan sam i razočaan jer još nitko nije odgovarao za ovaj zločin, a dobro se zna tko ga je počinio, rekao je Milan u ponedjeljak, na godišnjicu pogibije svojih roditelja, paleći svijeću kod spomenika ubijenim Kostričanima.

Mato Kostrić iz Zagreba, svakog 15. studenoga dolazi u svoje rodne Kostriće. Kod u ratu uništene i neobnovljene kuće uz drveni križ pali svijeću.
- Tu sam pronašao svoju mamu. Pokosili su je rafalom dok je pokušala pobjeći iz kuće, a nakon toga dokrajčili su je nožem. Ubili su cijelo selo, ovdje su obnovljene samo dvije kuće, jer su se samo dvije obitelji vratile. U druge kuće nema se tko vratiti, rekao je Mato.

Govoreći na komemoraciji, Ivica Pandža Orkan, savjetnik županice za pitanja branitelja, žestoko se okomio na županijskog i glavnog državnog odvjetnika, Stipu Vrdoljaka i Mladena Bajića.
- Danas bi ovdje trebali biti i Vrdoljak i Bajić, da odaju poštu žrtvama i odgovore na pitanje zašto ništa nisu poduzeli da privedu pravdi ubojice cijeloga jednog sela. Njima je važnije progoniti hrvatske generale i branitelje, rekao je Pandža.

Dodao je kako su sramotne izjave bivšeg državnog tajnika i saboskog zastupnika Vojislava Stanimirovića o Vukovaru i ranjenicima iz vukovarske bolnice.
- Tome razbojniku vukovarska bolnica bila je ustaško uporište. Sramota, zaključio je Ivica Pandža Orkan.
slobodnadalmacija.hr/.../...
/articleId/121386/Default.aspx

Bravo, hrvatsko krivosuđe.
Ni slučajno ne provoditi lustraciju!!!
Prijavi Administratoru
#32 Lustracija, conditio sine qua nonzmijicamala 2010-11-15 19:07
Bio ja čudan ili ne, lustracija je osnovni uvjet hrvatskog prosperiteta.
Cetina ti je sve rekao.

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#33 BoljunacRiječina 2010-11-15 19:11
Mislim da ti krivo razumiješ lustraciju! Što imaju političari tipa Milanović, Opačićka...i bilo koji drugi sa lustracijom? Lustracija se odnosi na obnašatelje dužnosti u represivnom aparatu totalitarističk e države, a to su suci, državni odvjetnici, obavještani i policijski aparat (ovo posljednje od određene razine)!
Pomirdba je bila jedina realna politička opcija s početka 90. godina! OK! Ali u međuvremenu te institucije su ostale isključivo u rukama onih koji su u njima bili i prije 90-tih. Mi koji smo do tada bili izvan struktura ostali smo i danas izvan njih. Dakle oni su nas samo iskoristili u Domovinskom ratu kako ne bi sjašili sa pozicija, a nakon 2000. su aktivirali kadrove koji su već davno bili umirovljeni. Danas, nakon 20 godina bilo bi vrijeme da se definitivno maknu i prepuste (ne svojoj djeci i rodjacima) većmladim, školovanim i sposobnim!
A sve poslove koji nisu vezani uz njihovo primarno zanimanje oni mogu raditi tako i biti politički aktivni! Lustracija nije nikakva represija već oslobađanje od represije, bez posljedica za one koji su ju vršili nad nama. Jednostavno treba ih se maknuti!
Prijavi Administratoru
#34 CetinaBoljunac 2010-11-15 19:24
Lustracija nema veze s nekažnjavanjem za zločine nad Hrvatima od strane srpskih i jugo zločinaca.
Zločinn selu Kosrtrići, ako se je zaista dogodio, ne može biti nićim oprošten od progona.

Zašto se to pitanje ne postavi i ne pokrene privatni progon počiitelja, pogotovo ako su počinitelji poznati. Zađto se državno odvjetništvo ne poziva na odgovornost. Zašto ne podnesete kaznenu prijavu protiv dužnosnika DORH-a ?

Nije u oitanju lustracija nego politička i kaznena odgovornost za aboliranje počinitelja zločina nad Hrvatima.

Dokle ćete kukati umjesto poduzimati prave mjere za pristrano postupanje dužnosnika DORH-a.

Nikada ne ću zaboraviti jedniu crnačku poslovicu koju sam pročitao, zapisao i zapamtio još iz vremena srednje škole:
"Uzalud se ne trči kroz granje. Ako ti ne tjeraš zmiju, zmija će tjerati tebe.

Eto što nam se događa. Zmije nas tjeraju. jer nismo mi njih tjerali.

Za tjerati naše zmije treba osvojiti vlast. Pa zar sve morate već unaprijed prije nego nešto možete učiniti - staviti na znanje što kanite učiniti ?

Nepopravljivi ste !
Prijavi Administratoru
#35 Sve se razotkrije!Cetina 2010-11-15 19:31
Citat Boljunac:
Lustracija nema veze s nekažnjavanjem za zločine nad Hrvatima od strane srpskih i jugo zločinaca.
Zločinn selu Kosrtrići, ako se je zaista dogodio, ne može biti nićim oprošten od progona.



Nazdravlje, druže Boljunče.
Ipak ste se razotkrili!
Prijavi Administratoru
#36 RječinaBoljunac 2010-11-15 19:45
Ima jedan divan Napoleonov govor u kojem je istaknuo kako ne će prema onima kojima se obraćao primijeniti silu, ali neka paze oni koji ga ne budu poslušali: sktatit će iz za glavu.

Eto, tako nešto slično tome je i tvoj komentar u vez s lustracijom.

Umjesto problema lustracije, pitam se, imate li na umu kako su se svi nakadašnji komunjarski kadrovo vratili u sudove, na javne medije, na sve važnije pozicije u Hrvatskoj.

Smrću F. Tuđmana, na vlast je došla Račanova koalicija kojoj je bila prva zadaća vratiti sve što je bilo mogiuće na staro. Napravli su čistku a da nisu spominjali ni lustarciju ni čistku i vratili sve svoje na stare i nove položaje. Čak su spominjali i lustraciju, ali ne lustraciju kadrova bivšega režima, nego lustraciju Tuđmanovaca. Ja se toga dobro sjećam.

Nakon toga, 2003. kad je HDZ pobijedio, nije HDZ sam mogao formitrat vladu niti da je Sanadaer i htio nije mogao načiniti novu čistku komunjara i vratiti tuđmanovce na položaje. Koliko je za to stanje i ponašanje HDZ-a nakon 2003. do danas odgovorno biračko tijelo (zbog nedovoljne podrške na izborima), a koliko HDZ-ovo stranačko vodstvo, to mi nije poznato. Jer, Sanader i nije mogao načiniti zaokret, a vjerojatno niti nije htio voditi prohrvatsku politlku. Sve strukture vlasti su viš- manje ostale nedirnute. Uspio je tek u javna poduzeća postaviti svoje ljude radi sustavnog iskorištavanja tih poduzeća u privatne svrhe.
Prijavi Administratoru
#37 CetiinaBoljunac 2010-11-15 19:49
Citat Cetina:
Citat Boljunac:
Lustracija nema veze s nekažnjavanjem za zločine nad Hrvatima od strane srpskih i jugo zločinaca.
Zločinn selu Kosrtrići, ako se je zaista dogodio, ne može biti nićim oprošten od progona.

Nazdravlje, druže Boljunče.
Ipak ste se razotkrili!



Krivo.Ja sam uvijek kao otvorena knjiga ! Knjiga se čita mozgom, a ne očima.
Prijavi Administratoru
#38 Neuništivi dijalektički materijalizam!Cetina 2010-11-15 20:00
Citat Boljunac:
Citat Cetina:
Citat Boljunac:
Lustracija nema veze s nekažnjavanjem za zločine nad Hrvatima od strane srpskih i jugo zločinaca.
Zločinn selu Kosrtrići, ako se je zaista dogodio, ne može biti nićim oprošten od progona.


Nazdravlje, druže Boljunče.
Ipak ste se razotkrili!



Krivo.Ja sam uvijek kao otvorena knjiga ! Knjiga se čita mozgom, a ne očima.



Knjiga se čita razumom.
Zato i jeste odavno pročitani.
Prijavi Administratoru
#39 OTVORENI ODGOVOR ( I )Ivan Budimir 2010-11-22 09:04
OTVORENI ODGOVOR MILI PRPI ( I )

Na ovaj Otvoreni odgovor navelo me više razloga, među kojima sada želim navesti samo dva.
Prvi jer Vas gospodine Prpa izuzetno cijenim kao poštenog čovjeka i rodoljuba.
Drugo jer sam u vrijeme i neposredno poslije posljednjih parlamentarnih izbora kada je pobijedio HDZ-e sa Ivicom Sanaderom na čelu te stranke na ovom Portalu (31 – 12 – 2007, 10:05 h ) u komentaru; « JOSIP BOZANIĆ I GOSPODARSKI PROGRAM HDZ-a. JUČER, DANAS, SUTRA» napisao sam slijedeće:

« Sudbine su svih dekroatizacija završile bijedno i sramotno, bez obzira, da li su se na takav nekulturan i primitivan pothvat dali pojedinci poput Ivice Sanadera i Josipa Bozanića ili čitave političke stranke.

Možda treba još mnogo da proteče vode ispod Savskog mosta da počnu padati mrene s očiju. Da počnemo spoznavati kuda to sve skupa vodi i što znače europske garancije i njihove pomoći.

No, narod je izabrao. I volju naroda valja poštivati. Sretno vam bilo, uživajte u daljnjem približavanju Hrvatske bilo zapadnom Balkanu bilo zapadnoj Europi bilo Vatikanu. Radite sve to, ali nemojte, nemojte više nikada, govoriti o domoljublju.

U predizborno vrijeme iskazivali ste zaglušujuće „ talambase „ . Nakon izbora uslijedili su prizori najprimitivniji h oblika borbe za pozicije političke moći.

Nakon izbora Ivica Sanader kaže da je samo on ostvario dva premijerska mandata uzastopno. Biskup Bozanić mu šalje božićnu čestitku da ga učvrsti u njegovoj narcisoidnosti. No, mlitavci uma ne znaju da velikani uma nikada ne govore ono što jesu, nego ono što trebaju biti !

To nije sve. Naime, skupna i pojedinačna nekvaliteta hrvatskih upravljačkih struktura tek će u bližoj budućnosti doći do punog izražaja. Pa sretno im bilo zajedno s onima koji su im povjerenje za takovu rabotu dali «.

Bio je to tada jedini članak na ovom Portalu koji kritički upozorava na političku budućnost koja nam slijedu pod vodstvom Ivice Sanadera.

Nasuprot mojoj malenkosti pisci i komentatori ovoga portala te uigrani dvojac Ivkošić, Dujmović iz Večernjeg lista iskazivali su zaglušujuće „talambase„ gospodinu Sanaderu i njegovoj politici. O tome mogu dobro posvjedočiti digitalni zapisi na Portalu HKV-a. Zabrinut za svoju domovinu danas kao i tada moj nemirni duh potiče me da Vam Otvoreno odgovorim.

Da bi nečije promišljanje prihvatili u pozitivnom svjetlu obvezatno moramo uzeti u obzir kontekst u kojemu je to promišljanje nastalo. Kontekst u kojemu Vaše promišljanje nastaje vrlo je ozbiljan kako za opstojnost našega naroda u domovini, tako i Hrvata izvan domovine.

Kontekst zbivanja na koji ni Vi ni ja nismo mogli utjecati nije nam ni malo sklon - ne ide nam na ruku. Ne možemo izbjeći da ne zaključimo kako je danas vrlo teško predložiti pozitivna rješenja ako ne sadrže optimalni plan i program.
Rješenja bez optimalnog plana i programa mogu nam biti sam vodič u neproničnu budućnost. U ovim teškim situacijama mogu nas takvi petrifikati samo ohrabriti da ustrajmo na putu kojim smo se uputili bez busole i vlastitih misli. Ali bez potrebne orjentacione programske karte koju moro sami točno precizirati prije polaska na put, da naš put ne ostane tek pustolovina nekorisna za nas same i za mnoge druge.

I kada sve ovo rečeno uzmemo u obzir, ne smijemo zastati samo na prikazivanju golih činjenica u povijesnom tijeku u kojemu smo svi mi bili suvremenici. Ne smijmo pasti pod emocije jer emocije nisu dobar drugar politike. Ne smijemo otupiti oštricu opravdane kritike uperene na naše okruženje, nego i na nas same kao subjekte naše politike. Trebamo se upitati zašto smo presporo uviđali posljedice svojih raniji prosudbi i na njima zasnovanih naših političkih poteza.

Pretpostavljam zašto su pisci i komentatori ovoga portala bili više usmjereni na borbu nego na prilagođavanje prema načelu: učini što realno spoznaš i možeš i to brzo. U protivnom kruti zakoni ekonomije i politike prisilit će te da učiniš ono što nikada ne bi smio učiniti. U tome grmu, gospodine Prpa, leži zec. To je ključ svih naših problema. Što ne znamo čitati znakove vremena. Ne znamo realno spoznavati i djelovati. Svi nemamo toga dara od dragoga Boga, a svi se želimo baviti visokom politikom!

Ne vjerujem da cijenjena gospoda iz svoje tvrđave tvrdoglavosti i poslovične nepopustljivost i može formulirati poučak trajne političke vrijednosti:
« da hlepeći za maksimalnim ne treba gubiti glavu u pokušaju proboja kroz zid, protiv svih rezon «.

Energiju punog angažmana valja usmjeriti na dostižan realni cilj. Do kojega se najbrže dolazi razboritim zastajkivanjem u potrebnim etapama. Dobar planinar, kao moja malenkost, ne ide izravno na vrh planine nego malo krivuda kroz planinu.

Zašto razboritim zastajkivanjem u potrebnim etapama u slijedećem nastavku ?
Do tada dragi Mile lijepi pozdrav tebi tvojima.
Uvijek tvoj.

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru
#40 Ivan BudimirBoljunac 2010-11-22 09:48
Nestrpljivo očekujem nastavak.
Prijavi Administratoru
#41 OTVORENI ODGOVOR ( II )Ivan Budimir 2010-11-23 08:50
OTVORENI ODGOVOR MILI PRPI ( II )

Kada sam na ovom Portalu ( 03 – 11- 2007; 14:59 h ) prije tri godine u komentaru «IZBORI I KASTA POVLAŠTENIH» ( KASTA POVLAŠTENIH ŽELI I DALJE PLJAČKATI RH ) pisao:

„ Zbog špekulacija pojedinaca, potpomognuti od svih dosadašnjih vlada, ostaju stotine tisuća građana i njihovih obitelji na ulici bez zarade. Umjesto stvaranja novih ekonomskih vrijednosti ti umni nitkovi pokušavaj da podvrgnu sebi i svojim probitcima čitavu hrvatsku naciju. Oduzimajući mogućnost rada i perspektive hrvatskom čovjeku, umni nitkovi i politički ološ, lišili su kruha tisuće hrvatskih građana i silom ih tjeraju u antihrvatski tabor.

Vrijeme je da se zapitamo kamo takova politička rabota vodi ? Vrijeme je da demaskiramo takove narcisoidne političke nitkove. U ovo predizborno vrijeme trebamo se zapitati « koja je to zdrava politička stanka sposobna da odmah po dolasku na vlast pristupi izvršenju datih predizbornih obećanja i tisućama nezaposlenih građana pruži rada i zarade « ?

U protivnom građani RH biti će nezadovoljni građani, a nezadovoljni građani uvijek su najveća brana konsolidaciji RH-e. Budući narodni zastupnici trebali bi biti bogati zdravim životnim iskustvom. Trebali bi biti do srži prožeti socijalnom svješću i pravednošću. Već u prvim danima svoga djelovanja navijestiti novo razdoblje društvenog života u kojem će svakom građaninu RH biti osiguran rad, a dosljedno njegovu radu odgovarajući udio u zemaljskim dobrima „.

Nisam mogao ni u snu pomisliti da ću nešto slično pisati ponovo pred slijedeće parlamentarne izbore. No, politička praksa opovrgla je moja predviđanja. Očito samo kod nas Hrvata povijest je davno stala.

Zbog toga što ne znamo čitati znakove vremena. Ne znamo realno spoznavati i djelovati. Zbog toga što ne znamo realno spoznavati i djelovati problemi nastaju kada se proračuni naše političke mašte pokažu neusuglasivi sa političkom stvarnošću. Drugim riječima kazano ne može se politički misliti u jednim okolnostima, a politički djelovati u drugim okolnostima. Zato politika traži ličnosti koji se najbolje snalaze u promjenjivim okolnostima i imaju sposobnost da trenutačno promjene svoje odluke. Time ne kažem da mijenjaju svoj svjetonazor i cjelovitost svoga programa. Prateći zbivanja na Portalu HKV-a takove ličnosti do sada nažalost nisam imao priliku zapaziti.

Može li se u posve drugačijim okolnostima, nego što su bile okolnosti u vrijeme djelovanja dr. Franje Tuđmana, neki pokret, neka stranka, ili skupina istomišljenika, oslanjati na svoje pretpostavke što ih je prihvatila u vrijeme dr. Tuđmana ? To je ishodišna točka djelovanja političara iz HKV-a. To je važno pitanje i na njega ću odgovoriti slijedećim slijedom razmišljanja.

Kao prvo neke je ljude nemoguće uvjeriti u notornu istinu koja glasi: da ni jedna javna politička ličnost nije sva sadržana u onom što je ostalo iza nje. Nego ono što je analizom neprijeporno ustanovljeno kao konstanta o njenom djelovanju! Djelovanje je proces koji traje. Sve je shvatljivo i prihvatljivo pod određenim pretpostavkama. Sada se zapitajte, dragi Mile, koje su pretpostavke ispunjene za ostvarivanje Vaših gore napisanih riječi. Tih pretpostavki ili uopće nema ili su tako predugačke da ih ne stignemo sve nabrojiti.

Drugo ni jedan političar ma kako se on zvao sam po sebi ne može bit program nego samo nosilac političkog programa. Kolik se god ovo političarima iz HKV-a ne sviđalo tu im nikakva verbalistika ne može pomoći.

Treće velikani političke misli poput dr. Tuđmana mogu biti uzori ali ne mogu stvoriti strukturu za sva vremena jer svako vrijeme stvara svoju strukturu. Koju su strukturu stvorili političari okupljeni oko HKV-a? Teško mi je kazati a odgovor glasi nijednu. Odmah se logično nameće pitanje zašto je nisu stvorili? Zbog toga što se u promijenjenim okolnostima nisu ni okušali ni potvrdili nego samo priželjkivali da im se dogodi politički pokret sa kojim će pobijediti na slijedećim parlamentarnim izborima.

Vjernost partiji ili stranci kojoj su oni u prošlosti služili bila je njihova privilegija. Svaka privilegija stvara poremećaj u čovjekovu misaonom sustavu tako i ova stranačka privilegija. Takovo služenje jednoj partiji ili jednoj stranci opravdavalo je njihov kukavičluk, oportunizam i karijerizam. Stranački moralom prigušen je moral osnovnih ljudski vrijednosti. Moral koji obavezuje čovjeka prema čovjeku i prema istini bez koje nema zdrave komunikacije među ljudima.

Stoga možemo jedino nesigurno nagađati što su ti ljudi uistinu mislili ili činili u proteklom razdoblju da uđu u Hrvatski državni sabor. Pokušamo li ih slijepo oponašati bez udjela vlastite kreativnosti bit ćemo osuđeni na politički neuspjeh kao oni.

Zašto nam se sve ovo događa – povijest ponavlja u slijedećem nastavku ?
Do tada dragi prijatelju zbogom Bosno oda ja u Sarajevo.
Uvijek tvoj.

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru
#42 Ivan BudimirBoljunac 2010-11-23 16:10
Sjajno. Nedostaje nastavak !
Prijavi Administratoru
#43 Lučonošin sjaj u hrvatskoj tamiCetina 2010-11-23 17:53
Citat Boljunac:
Sjajno. Nedostaje nastavak !

Zar samo sjajno?
Presjajno, najsjajnije, supersjajno…

Evo i nekoliko primjera sjaja, misaonog i jezičnog!


Kao prvo neke je ljude nemoguće uvjeriti u notornu istinu koja glasi: da ni jedna javna politička ličnost nije sva sadržana u onom što je ostalo iza nje.

Nego ono što je analizom neprijeporno ustanovljeno kao konstanta o njenom djelovanju! Djelovanje je proces koji traje.

Sve je shvatljivo i prihvatljivo pod određenim pretpostavkama.

Sada se zapitajte, dragi Mile, koje su pretpostavke ispunjene za ostvarivanje Vaših gore napisanih riječi.

Tih pretpostavki ili uopće nema ili su tako predugačke da ih ne stignemo sve nabrojiti.

Koje briljantne misli!
Kako se I. B. nije prije sjetio objaviti ih?

Predlažem HKV-ovu uredništvu da ih stavi u naslovnicu, kao zaštitni znak Portala.
Prijavi Administratoru
#44 Briljantno !Boljunac 2010-11-23 20:01
Slažem se. Izvanredno ! Briljantni komentar.

Međutim, čekam nastavak. Objavljena je kritika u obliku odgovora Mili Prpi. Zanima me izlaz iz sadašnjeg stanja, put za kročenje na put rješenja, da parafraziram Kosorovu.
Prijavi Administratoru
#45 Genij s busolom!Cetina 2010-11-23 20:36
Citat Boljunac:
Slažem se. Izvanredno ! Briljantni komentar.

Međutim, čekam nastavak. Objavljena je kritika u obliku odgovora Mili Prpi. Zanima me izlaz iz sadašnjeg stanja, put za kročenje na put rješenja, da parafraziram Kosorovu.

Evo još nekoliko dokaza sjaja i briljantnosti:

Citat:
Kontekst zbivanja na koji ni Vi ni ja nismo mogli utjecati nije nam ni malo sklon - ne ide nam na ruku.

Ne možemo izbjeći da ne zaključimo kako je danas vrlo teško predložiti pozitivna rješenja ako ne sadrže optimalni plan i program.

Rješenja bez optimalnog plana i programa mogu nam biti sam vodič u neproničnu budućnost.

U ovim teškim situacijama mogu nas takvi petrifikati samo ohrabriti da ustrajmo na putu kojim smo se uputili bez busole i vlastitih misli.

Ali bez potrebne orjentacione programske karte koju moro sami točno precizirati prije polaska na put, da naš put ne ostane tek pustolovina nekorisna za nas same i za mnoge druge.
Koje duboke misli!
Valjalo bi odmah izdati sabrana djela genijalnoga mislioca.

Os silnoga napora nije ni zamijetio da je uzeo krivu napravu – busolu.
Kao oduševljeni čitatelj genijalnih misli predlažem auktoru da busolu zamijeni kompasom, možda će se lakše snaći.

Naime, busola uvijek pokazuje istok a kompas sjever.
Zamjetna razlika, čini mi se.
Prijavi Administratoru
#46 Busola /kompasBoljunac 2010-11-24 02:20
Citat Cetina:
Citat Boljunac:
Slažem se. Izvanredno ! Briljantni komentar.

Međutim, čekam nastavak. Objavljena je kritika u obliku odgovora Mili Prpi. Zanima me izlaz iz sadašnjeg stanja, put za kročenje na put rješenja, da parafraziram Kosorovu.

Evo još nekoliko dokaza sjaja i briljantnosti:

Citat:
Kontekst zbivanja na koji ni Vi ni ja nismo mogli utjecati nije nam ni malo sklon - ne ide nam na ruku.

Ne možemo izbjeći da ne zaključimo kako je danas vrlo teško predložiti pozitivna rješenja ako ne sadrže optimalni plan i program.

Rješenja bez optimalnog plana i programa mogu nam biti sam vodič u neproničnu budućnost.

U ovim teškim situacijama mogu nas takvi petrifikati samo ohrabriti da ustrajmo na putu kojim smo se uputili bez busole i vlastitih misli.

Ali bez potrebne orjentacione programske karte koju moro sami točno precizirati prije polaska na put, da naš put ne ostane tek pustolovina nekorisna za nas same i za mnoge druge.


Koje duboke misli!
Valjalo bi odmah izdati sabrana djela genijalnoga mislioca.

Os silnoga napora nije ni zamijetio da je uzeo krivu napravu – busolu.
Kao oduševljeni čitatelj genijalnih misli predlažem auktoru da busolu zamijeni kompasom, možda će se lakše snaći.

Naime, busola uvijek pokazuje istok a kompas sjever.
Zamjetna razlika, čini mi se.
Obje su riječi iz talijanskog i koliko znam radi se o sinonimima.

A glede genija s busolom u njegovom briljantu sam našao jednu mrlju:

"Ne možemo izbjeći da ne zaključimo kako je danas vrlo teško predložiti pozitivna rješenja ako ne sadrže optimalni plan i program. "

To je neka čudma mudrost.

Da ponovim i ono što sam već naznačio : što je s pozitivnim rješenjima i s optimalnim planom i programom ?
Prijavi Administratoru
#47 BOLJUNACIvan Budimir 2010-11-24 09:01
Gospodin Boljunac kaže,

" Briljantno ! — Boljunac 2010-11-23 19:01
Slažem se. Izvanredno ! Briljantni komentar.

Međutim, čekam nastavak. Objavljena je kritika u obliku odgovora Mili Prpi. Zanima me izlaz iz sadašnjeg stanja, put za kročenje na put rješenja, da parafraziram Kosorovu".

Poštovani gospodine Boljunac,

Prihvaćam vašu primjedbu. Molim da me shvatite. Kako je moja malenkost dio tima koji izrađuje program izlaska iz sadašnjeg stanja. Gradi put rješenja.
Predlaže pozitivno rješenje s optimalnim planom i programom ? Od mene ne bi bilo korektno da program objavljujem prije „ službene „ objave te da ga objavim kao samo moje djelo.

Za mene legalistu Jadranka Kosor nije samo Kosorica nego predsjednica vlade u mojoj domovini. Ja druge domovine nemam. Sve svoje umne i fizičke sposobnosti stavit ću u službu vlade RH i svih institucija RH koje to od mene traže sa ciljem da svim građanima RH bude bolje. To je smisao našega života. Zar ne ?

Vjerujem da ćeš iz slijedećih nastavaka kao dobronamjeran čovjek iščitati put optimalnog programa kojima smjera moja napaćena duša.

Posebno hvala na objašnjenu riječi kompas ili busola. Mi sa mora kažemo da li nam je busola na brodu ispravna kako se ne bi zabili u businu.

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru
#48 ProgramBoljunac 2010-11-24 09:59
Jutarnji pozdrav , g.Budimire !

Veselim Ti se. Primio sam na znanje gornji upis.

Tek, stalno mislim na taj očekivani program i bojim se za njegovu kvalitetu.

Jutros sam na HR čuo kako je jedna slušateljica izjavila kako smo sami krivi što smo vitalna pitanja našega društva prepustili političarima. Bila je riječi o povlaštenim mirovinama, o (ne)radu Ustavnohg suda i sl. pitanjima. Dakle, prvorazredno je pitanje politički, a napose izborni sustav. Drugo, bojim se, jako se bojim, da će se ekonomski dio programa zasnivati na osnovama neprilagođenim okolnostima današnjega svijeta. Naime, iako me se ovdje doživljava kao krajnjeg liberalista, ja sebe nalazim neokonzervativcem.

Točna je tvrtdnja g-đes radija da smo političarima prepustili da odlučuju o našim vitalnim pitanjima, ali problem je danas u tome što su se političari ogradili izbornim sustavaom koji generira njihovu kastu. Izborni poziv biračkom tijelu bi trebao sadržavati tražnju potpore, ali ne bilo kakve nego, apsolutne. Bez apsolutne pobjede, nastavit će se s kompromisima i neostvarivanjem programa.
Prijavi Administratoru
#49 OTVORENI ODGOVOR ( III )Ivan Budimir 2010-11-24 11:20
OTVORENI ODGOVOR MILI PRPI ( III )

Mrijeti ti ćeš,
Kada počneš sam,
U ideale svoje sumnjati.

( Silvije Strahimir Kranjčević )

Uzimajući u obzir sve povijesne, dnevnopolitičke nacionalno-egoi stičke silnice i geostrateške odrednice Hrvatske politike možemo i imamo pravo prosuđivati ponašanje svakog pojedinca u vrhu demokratski izabrane hrvatske vlasti. Isto tako imamo pravo suditi o političarima okupljenim oko HKV-a kao jednog od nositelja političkih procesa u Hrvatskoj.

Politički stavovi i državnički potezi provjeravaju se ne navijačkim strastima nego analizom postignutih rezultata. Kritički analizirati rezultate politike političara okupljenih oko HKV-a ne znači da mrziš sve što je hrvatsko. To znači da uporno ne vrtiš istu ploču nego da pozorno analiziraš različite političke odluke u okolnostima u kojima su se one donesene. To znači da ne ostaješ zablokiran u svojim nepromjenjivim paradigmama. Radim to kako ne bi bio glasan, razmahan i jaki na psovkama a škrti i tupi u prosudbama. Radim to da budem bez plača zbog nedovoljnog medijskog prostora. Znam da je medijski prostor roba koja ima svoju cijenu a ja siromah koji nemam novaca da ga kupim.

Političari okupljenim oko HKV-a bez studioznosti variraju važne političke teme stvarajući apologističke teze o ne pogrešivosti sebe i svoga vođe. Bez primjesa kritičnosti uvjeravaju sebe da nikoga ne moraju ni u što uvjeravati. Ignorirajući da je politički svijet hladan i krut. Bez razboritih argumenata taj i takav svijet ne da se razuvjeriti ni uvjeriti. Osobnim samopotvrđivanj em ne postižu ništa već uvijek iznova samome sebi potvrđuju događaje bez argumenata i sklada s prošlim i sadašnjim kontekstom.

U historiji čovječanstva ni jedan političar i državnik nije Bogom odabrani mesije, koji obznanjuje vrhunaravne tajne i konačne objave neporecivih istina.

Tako ni dr. Tuđman nije bio Bogom odabrani mesije kada je objavio ekonomsko čudu koje mi nismo vidjeli. Da smo vidjeli to čudo ne bi smo dozvolili da nam se dogodi „Gospodarski Bleiburg“ tu pred nam tako sposobnim i pametnima.

Ali mi veliki rodoljubi ni malim prstom nismo maknuli da „Gospodarski Bleiburg“ zaustavimo…. Bože moj koja sramota za sve nas? Što nam to bi da nismo bili budni? Očito nam je opet netko drugi kriv. Samo tko sada ...?

Koja tragedija za veličine koji u komentarima znaju napisati najviše dvije tri uvredljive riječi da je netko orjunaš, četnik, komunista, udbaš, Jugoslaven ili slobodni zidar poput mene …. Tako to biva kada se previše gleda u prošlost pa se sa stražnjicom ideš u budućnost.

Proživio sam toliko zla u životu da sam imao vremena posumnjati u ideale, ali i progona da sumnjam danas i u Kranjčevićeve stihove. 1990. godina proizvela je najveće nade za mene i mnoge Hrvate, ali je većinu nas i naši nada pokopala zauvijek. Kad čovjek jednom doživi razočaravajuće iskustvo sa svojim idealima jako će teško povjerovati da ih može ponovo ostvariti. Posebno sa ljudima koji su jednom bili dio vladajućeg staleža u Hrvatskoj. Sa ljudima koji su bili logistika dr. Tuđmanu pri gradnji novog sustava.

Napisao sam stotine stranica na ovom Portalu o dr. Tuđmanu ne da bi po njemu pljuvao kako plitki misle nego da bi analizirao sustav kojega je on zacrtao. Nitko razuman i pošten ne može tvrditi da dr. Tuđman nije uzidao svoj život u stvaranje hrvatske države. Ali sa punim pravom mogu kazati da sustav kojega je on zacrtao i gradio nikako ne daje plodove. Nikako ne funkcionira. Tu je izvor svih naših problem i neuspjeha!

Dakle, naš hrvatski problem nisu neprijatelji ovi niti oni, niti ove ličnosti niti one, niti ove niti one stranačke politike nego prvenstveno sustav koji je pogrešno zacrtan. To je kočnica koja ne dozvoljava napredak jer u pogrešku takovog formata nikako ne možeš uprijeti prstom i kazati to je uzrok naših slabosti. Ne može se poziv za preispitivanje slabosti pogrešnog sustava koji nas je doveo u slijepu ulicu nazvati poziv na svađu.

Nije točna konstatacija da danas u Hrvatskoj nema ljudi koji bi nas mogli izvesti iz ovoga stanja. Nego je pogrešni sustav tako ustrojen da rezultate rada takovih ljudi ne možemo nikako vidjeti. U tome je žalost jer rezultate rada ne smijemo prepoznati ali zato sve drugo možemo vidjeti. Demagoge raznih boja možemo čuti i vidjeti na svakom metru. Sve nam oni znaju objasniti samo ne znaju uzročno posljedičnu vezu između sadašnjeg stanja u našem gospodarstvu i njihove uspješne politike. A odgovor je tako jasan i kratak. Gospodo da bismo živjeli kao Šveđani i Njemici moramo raditi kao oni. Sve drugo je samo obmana.

U ponedjeljak ( 22.11. 2010., u 14:30h ) razgovaram sa braniteljem sa dubrovačkog ratišta. Priča mi svoj put poslije oslobađanja Dubrovnika. Amerika, Švicarska. Sada je vlasnik tvornice u Švicarskoj i iste takove s manjem obujmu u Hrvatskoj. Ima tržište na svim stranama svijeta. Planira izgradnju Instituta za materijale u Hrvatskoj. Kaže ne trebaju mi ni političari ni mediji, jer tamo gdje oni dođu trava ne raste. Dok slušam i divim se djelu jednog skromnog Hrvata. Ne mogu da zaustavim misli. Ovome čovjeku u Čepikućama je zapovijedao Daiđa. U tim trenucima ne mogu da se ne sjetim drugog ratnika sa dubrovačkog ratišta Lovre Butigana iz Stare Mokošice. Lovro je danas bolesnik zbog posljedica rata, a Mario svjetski stvaralac. To su dva različita puta jedne te iste naše Hrvatske.

Što to nismo vidjeli na različitim putovima naše jedine Hrvatske? Da li se trebamo kajati? Naravno da trebamo. Ali za što ? Za loše ideje sustava koji ne funkcionira. Za stvarnost koju ne razumijemo. Ili za sebe – za svoj zanos defektnim sustavom.

Da ja se kajem za svoje mirenje sa zlom stvarnošću koju je stvorio pogrešni sustav dr. Franje Tuđmana.
S mojom sadašnjim nazorima, spoznajama i idejama ne bi bio sposoban činiti ono što sam 1990/91. činio za njega. Nadam se da će „ ideološki monolitne stranke udruge i interesne grupe“ napokon prestati u mojoj Hrvatskoj iako sve imaju korijene u idealizmu i idealima za njeno stvaranje.

Kako se traži put rješenja. Predlaže pozitivno rješenje s optimalnim planom i programom u nastavku kada sazrije vrijeme. Do tada moramo postati sposobni prepoznati korijene problema. Ako ne spoznamo problemu u korijenu uzalud nam friziranje krošnje prema osobnim željama i trenutačnim potrebama

Za mene legalistu Jadranka Kosor je predsjednica vlade u mojoj domovini. Ja druge domovine nemam. Sve svoje umne i fizičke sposobnosti stavit ću u službu njene vlade i svih institucija RH koje to od mene traže sa ciljem da svim građanima RH bude bolje. Jer važno je kako ljudi žive, a sve drugo je sporedno.

Dragi prijatelju Mile, srdačan pozdrav tebi i svim ljudima dobre volje.
Uvijek vaš.

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru
#50 Prethodni komentar - BudimirBoljunac 2010-11-24 18:05
Citirani je komentar veoma inspirativan za daljnju raspravu.
Podijelio sam ga u točke i usredotočiti se na pojedinosti.

1. Držim veoma pozitivnim suditi i o "političarima okupljenim oko HKV-a". Nitko ne može biti izuzet ot propitkivanja njegova rada.

2. Dopada mi se zalaganje za smislenu, razložnu raspravu. Veliš : Radim to kako ne bih bio glasan, razmahan i jak na psovkama, a škrt i tup u prosudbama. Nastojim da to bude i moje geslo.

3. Držim da je kritika upućena HKV-iu na mjestu. I meni je stalo da nam HKV bude samokritičniji.

4. Ne slažem se s ocjenama Tuđmana i sustava kojim je pod njegovim vodstvom zamijenjen stari sustav. Ne osuđujem Tuđmana i ne milsim da smo doživjeli gospodarski "Bleiburg". Naime, naslijedili smo bivši propali sustav i njegovo propalo gospodarstvo. Nije sustav sam po sebi jamstvo uspjeha. Ako ne postoje elementi toga novoga sustava na kojima se zasniva sustav ništa ne pomaže. Škegro je rekao da smo krenuli kapitalizam bez kapitaista i bez kapitala. Ima jedan nedavni komentar u kojemu je usporedio s kojim postotkom kapitala raspolažu naša trgovačka društva u usporedbi s netranzicijskim državama. Naša su trgovačka društva bez dovoljno vlastitog kapitala izložena nestabilnosti pogotovo kad su prisiljena ići na restrukturiranj e da bi opstala. To ne ide s kreditnim kapitalom.

To je opsežno pitanje zašto je danas hrvatsko gospodarstvo takvo. Što se toga tiče, ja sam nisam nimalo iznenađen, niti razočaran. Na dobrom smo putu, ali to ne ide tako brzo koliko su veliki naši apetiti. To ne znači da se nije moglo bolje i brže. Ali za to ne činim odgovornim Tuđmana niti gospodarski sustav. Problem je političke naravi. Naša politika ne prati potrebe gospodarstva. Tu su na djelu sinergija zaostalog gospodarstva i još zaostalije politike. Tuđman je vodio borbu za samostalnu Hrvatsku i pobijedio je. Niti je gospodarstvo bilo njegov fah niti je u tomu imao odlučujući utjecaj. I prije nego je mogao i pomisliti na gospodarstvo, obolio je i u bolesti dobio još jednog neumoljivog neprijatelja.

5. Citiram "Što nam to bi da nismo bili budni? Očito nam je opet netko drugi kriv. Samo tko sada ...?

Koja tragedija za veličine koji u komentarima znaju napisati najviše dvije tri uvredljive riječi da je netko orjunaš, četnik, komunista, udbaš, Jugoslaven ili slobodni zidar poput mene …. Tako to biva kada se previše gleda u prošlost pa se sa stražnjicom ideš u budućnost. "

Tu ima jedno neumjesno pitanje i jedna izvanredna misao. Tvrdnja o nebudnosti sugerira se da smo skrenuli s utvrđenog puta, a da to nismo opazili. Nije u tome problem. Iako je mjesto kamo želimo doprijeti poznato, u svojij svijesti još se nismo rastali od vrijednota bivšega sustava, a niti smo ni danas spremni na pravila tržišnog gospodarstva koja ne tetoše propala poduzeća pogotovu ako su u državnom vlasništvu.
Najteži uteg na nogama naše konkurentnosti je rigidno radno zakonodavstvo po kojemu je teško zaposlenicima umanjiti plaće i još ih je teže otpustiti. To ujedno znači da je teško i zaposliti nove radnike.

To nije stvar budnosti nego sazrijevanja društva.

6. Osobno nisam proživio velika zla, niti sam se suviše zanosio idealima. I u vrijeme zanosa. Uvijek je u meni bio prisutan izvjesni seljački realizam i oprez, tako da nisam nikada doživio neugodna iznenađenja. K tome mogao bih reći da sam bio Božji miljenik. I ako me je u životu snašlo kakvo zlo, ili sam načinio kakvu glupost, često se to znalo prometnuti u dobro. Šteta, jer sam po svoj naravi lijen pa radim samo ono što mi se sviđa, a nerado ono što bih morao raditi. Da me život manje štedio možda bih bio više postigao u životu.
 
7. "Naš hrvatski problem" i "pogrješan sustav" su neprecizni pojmovi. U svojim komentarima sam ukazao na to u čemu su problemi i koji dijelovi sustava nam ne funkcionraju. Politički sustav uirem smislu, javna uprava, pravosuđe su stupovi na kojima počiva sustav i sustavi.

8. Veselim se citiranom: " Kako se traži put rješenja. Predlaže pozitivno rješenje s optimalnim planom i programom u nastavku kada sazrije vrijeme. Do tada moramo postati sposobni prepoznati korijene problema." Svojim angažmanom na ovom Portalu nastojim tome dati svoj prilog.

9. Slažem se da Jadranka Kosor radi koristan posao i podržavam je. Ali, niti njoj ne potpisujem bijanko mjenicu za izbore.
Prijavi Administratoru
#51 OBEĆANI OPTIMALNI PROGRAMIvan Budimir 2011-09-23 13:51
Poštovani gospodine Buljanac,

U gornjem komentaru broj 47. ljudikali smo davno na slijedeći način:

„ 47 BOLJUNAC — Ivan Budimir 2010-11-24 09:01
Gospodin Boljunac kaže,

" Briljantno ! — Boljunac 2010-11-23 19:01
Slažem se. Izvanredno ! Briljantni komentar.

Međutim, čekam nastavak. Objavljena je kritika u obliku odgovora Mili Prpi. Zanima me izlaz iz sadašnjeg stanja, put za kročenje na put rješenja, da parafraziram Kosorovu".

Poštovani gospodine Boljunac,

Prihvaćam vašu primjedbu. Molim da me shvatite. Kako je moja malenkost dio tima koji izrađuje program izlaska iz sadašnjeg stanja. Gradi put rješenja.
Predlaže pozitivno rješenje s optimalnim planom i programom ? Od mene ne bi bilo korektno da program objavljujem prije „ službene „ objave te da ga objavim kao samo moje djelo.

Za mene legalistu Jadranka Kosor nije samo Kosorica nego predsjednica vlade u mojoj domovini. Ja druge domovine nemam. Sve svoje umne i fizičke sposobnosti stavit ću u službu vlade RH i svih institucija RH koje to od mene traže sa ciljem da svim građanima RH bude bolje. To je smisao našega života. Zar ne ?

Vjerujem da ćeš iz slijedećih nastavaka kao dobronamjeran čovjek iščitati put optimalnog programa kojima smjera moja napaćena duša. „ ( kraj citata ).

Oprosti što si čekao dulje vremena na pozitivno rješenje s optimalnim planom i programom.

Pozitivni plan i program objavljen je javnosti 5. rujna 2011. pod nazivom

HRVATSKA DRUŠTVO I DRŽAVA BLAGOSTANJA

Stoga ljubazno molim vašu adresu gdje vam Program mogu dostaviti ili se vi meni obratite na donju adresu.

Srdačno molim da mi javno uputiš sve primjedbe koje uočiš u ovom Programu.

Također molim sve dobronamjerne ljude kojima ovaj Program dođe do ruku da mi svoje primjedbe upute na adresu ili javno na ovom Portalu.

Srdačan pozdrav.

Uvijek tvoj

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru
#52 HRVATSKA DRUŠTVO I DRŽAVA BLAGOSTANJABoljunac 2011-09-25 09:10
Velika hvala za poruku. Nestrpljivo očekujem Program.

Ponovno sam pročitao stare poruke da bih osvježio sjećanja.

Imam neka pitanja, ali o tom potom.

Uzvraćam srdačan pozdrav !

Boljunac
Prijavi Administratoru
#53 Ima programa i za "bacanje "Boljunac 2011-09-27 09:55
03Babic.pdf (izvorni znanstveni rad)

Kukuriku koalicija » Plan 21 (SDP)

Nova Hrvatska, država blagostanja(2) (Jurčić)

Socijalna država, država blagostanja | Miličić | Revija za socijalnu politiku (izvorni znanstveni rad)
Prijavi Administratoru
#54 Ivan BudimirBoljunac 2011-09-28 16:36
Jurčiž je izdao knjigu koja ima naslov isti ili veoma sličan programu kojega spominjete u svojoj poruci.

Ja ne mislim kupovati njegovu knjigu.
Prijavi Administratoru
#55 BULJANACIvan Budimir 2011-09-29 08:28
Izuzetno cijenim gospodina Ljubu Jurčića.
Program o kojem govori moja malenkost nema veze s programom gospodina Jučića.

Tražeći put izlaska iz krize naše zajedničke domovine možda smo došli do sličnog ili istog puta.

Mnogi su do istine došli različitim putovima. Uvijek me veseli razlika u pristupu istim problemima. U razlici je ljepota, zar ne. U pustinji jednoličnost!

Dosta je pustoši na našim prostorima. Zato pođimo različitim putovima do zajedničkog cilja – HRVATSKE DRIŠTVA I DRŽAVE BLAGOSTANJA.

Iako mi, poštovani gospodine Buljanac, niste dostavili adresu koju sam tražio da vam dostavim Program.
Moja malenkost dala je malo truda i poslala vam Program putem pošte. Vjerujem da će te ga uredno primiti. Također savjetujem da kupite knjigu gospodina Ljube Jurčića i pročitate.

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru
#56 Ivan BudimirBoljunac 2011-09-29 09:16
Svoju adresu, e-mail i telefone poslao sam e-poštom na vašu označenu adresu 23. o. mj. Poslije sam uvidio da imate dvije e-adrese, pa je moguće da ste previdjeli moju poruku.

Unaprijed se zahvaljujem za poslani program.

S radošću ću ga pažljivo pročitati.

Pratim što Ljubo Jurčić govori za janost. Obično mi ostane u sjećanju ono s čime se ne slažem, pa tako i kod njegovih izjava.

Danas je sv. Mihael zaštitnik policajaca. Jučer sam veoma negativno ocijenio našu javnu upravu. Imao sam u vidu potrebe građana i gospodarstvenik a.

Čini mi se da je policija ipak načinila veliki pomak naprijed u pravcu odvajanja od politike i modertnizacije svoga rada. Tako da je policija , možda uz vojsku, najbolje sređena služba u Hrvatskoj.

Jučer mi je jedan obrtnik pričao kako im niti HGK nije pomogla.

Moj je tekstna ovom linku:

hkv.hr/.../...
Prijavi Administratoru
#57 Kočenje uzbrdoBoljunac 2011-09-29 09:20
Da bude odmah pri pred očima:


#11 Kako ćemo izići iz krize ? Jednostavno : prestati kočiti uzbrdo. — Boljunac 2011-09-28 14:10

Hrvatska bi dobila najbolji program kad bi se osnovala jedna stranka koju bi vodili vrsni ljudi koji bi razumijevali potrebe hrvatskog društva i koji bi stalno i sustavno ukidali kočnice koje hrvatsko gospodarstvo i društvo u svim njegovom dimenzijama stalno koče i nizbrdo i uzbrdo.

Mislite da je to samo slikovito izražavanje ? Ni govora. Danas sa susreo jednog znanca obrtnika, izumitelja i inovatora koji muku muči s organima vlasti. Među inim radi i vojni program. Dave ga sa statistikama i izvješćivanju čak i o onom o čemu je porezne ili vojne vlasti već obavijestio. Ne mogu radit za zalihe. Ne smiju imati skladište gotovih proizvoda. To znači da mogu kad prime narudžbu tek početi nabavljati materijal i otpočeti proizvodnju. Da stvar bude gora, naručioci su uvjek javna vlasti koje dok im se proračunim odobre novci, dok se srede, i naruče prođe 3/4 godine i odobrena sredstva treba potrošiti u istoj godini. Dakle, za proizvodnju preostaje jedva tri mjeseca. Veće narudžbe ne mogu se prihvatiti zbog kratkoće vremena za proizvodnju. Kad bi robu imao na zalihi, u skladištu, isporuka i naplata bili bi promtni.

Ako ne smije imati skladište oružja proizvođač, zašto MORH ne orgasnizira uskladištenje gotovih proizvoda ?

Navodno su te probleme isticali vlastima u Zagrebu, ali natoč obećanjima ništa se nije načinilo.

Naša je javna uprava naslijeđena iz komunizma i kao takva primitivna, nestručna, ekipirana sa starim neukim osobljem iz onoga vremena, i s nasljieđenim birokratskim mentalitetom vlasti koja nije naučena služiti građanima i poduzetnicima odnosno gospodarstvu.

Najbolji gospodarski program za Hrvatsku bi bio onaj za modernizaciju javne uprave. Tko to u nas razumije ? Kao da nitko ne razumije.

Pune su nam usta proizvodnje, a kočimo je uzbrdo !
Prijavi Administratoru
#58 Podrška koga i zašto?stameni 2011-09-29 11:08
Kako ne podržati/željet i što gosp. Prpa piše?! Pitanje je kako ostvariti tu idealnu/utopist ičku, ali čak i dobru viziju?! Teško i nikako!
Izbori su nam pred vratima, a desna hrvatska opcija ne postoji i snažna stranačka infrastruktura tome na korist ne postoji, ali postoji desetak strančica u vreći zakrvljenih rogova, postoji niz čak i dobrih komentara i prijedloga, ali s riječima: treba, mora se, nadam se…, te ne pitajmo (Hemingway) o tome ''kome zvono zvoni, jer nama zvoni'' jer zadnji je tren da spasimo jedino moguću hrvatsku opciju na temeljima Tuđmanova HDZa i ovog sličnog u posljednje dvije godine, dakle opet HDZ ili HSS. Za sve drugo hrvatsko nema šanse da prođe izborni prag.
Svojom naivnošću uništili smo predsjedničke izbore – nemojmo i parlamentarne?! Slušam orjunaše kako su nam počeli i o hrvatstvu govoriti te se sjetim kako su to isto činili Dragosavac i Grbić 1971?!
Slušajući i čitajući BUDIMIRA i BOLJUNCA – čovjek osjeća da se ipak sve snažnije rađa potka mogućih cjelovitih prohrvatskih dobrih stanja (na mnogim bitnim razinama), i to temeljem prOsudbi i naputaka za operacionalizac iju, a ne prEsudbi (uz ispriku) bez pameti u očekivanju pečenih pilića s neba, kojih će biti – poput Godota-a?!
Prijavi Administratoru
#59 Hrvatska - društvo i država blagostanjaBoljunac 2011-10-03 09:59
U Hrvatskom slovu sam pročitao kratki komentar Mate Kovačevića o knjizi u zdanju HGK-a.

Ništa od obećanog Programa na moju adresu ?

Budući da se ista pitanja razmatraju na raznim mjestima, evo već treći put, objavljuem isti svoj komentar na raznim temama kako bi ga pročitali oni koje to zanima.
+++

#22 Grčka i globalizacija — Boljunac 2011-10-03 09:42
Grčka i globalizacija su povezane stvari. Pogledati na :


poslovni.hr/.../...

poslovni.hr/.../...

poslovni.hr/.../...
Sve mi se čini da probleme treba rješavati globalno jer oni i jesu globalni.

Kako će Grčka povećati zaposlenost, BDP i smanjiti potrošnju, ako je EU otvorena za jeftinu Kinesku i drugu proizvodnju ? Nikako. Kako se nože jedna sićušna Hrvatska nositi s Kinom, Indijom, Amerikom, Brazilom itd. ako bi bila izvan EU okruženja ? Nikako.

Ta pitanja ne postavljaju niti autori članaka koje sam naznačio. A trebali bi. Ne samo oni. Nego i politika. Uvjeren sam da će do toga doći prije ili kasnije.

Temeljna je alternativa : protiv globalizacije ? ili kako se nositi s globalizacijom ?

Za mene je pravo pitanje kako se nositi s globalizacijom.
Prijavi Administratoru
#60 Ivan BudimirBoljunac 2011-10-05 07:31
Pogledao sam riječke knjižare i niam našao ni JUrčićevu knjigu niti knjigu HGK koja se odnosi na Hrvatsku kao društvo i državu blagostanja.

Na portalu HGK ne mogu uspostaviti kontakt. Ne radi im stranica kako bi valjalo.

Obećali ste mi poslati program, a da vas to i nisam molio, ali od Programa ništa.

Pokušau ću ponovno uspostaviti kontakt s HGK-om.

Obratit ću se izravno na e-adresu Komore.
Prijavi Administratoru
#61 ODGOVOR BULJANCUIvan Budimir 2011-10-27 10:27
ODGOVOR BULJUNCU - IVAN BUDIMIR

Poštovani gospodine BOLJUNAC,

Vi ste knjigu primili od dostavljača HGK 26.09. 2011. godine.

U urudžbenom odjelu HGK, u knjizi dostavljača, postoji Vaš potpis da ste knjigu primili.

Stoga ne mogu razumjeti čemu služe ovakve nepotrebne izjave
„ Čekam knjigu iz HGK „ .

Kod mene se u Dalmaciji kaže
„ Tko s dicom liga popišat ustaje „.

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 12 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal