Koga smo ono pobijedili u vojnoredarstvenim operacijama Bljesak i Oluja?

Kad govorimo o agresoru na Hrvatsku onda je najbolje koristiti izvorna vrela samih agresora. Ta se vrela, kojih ima na tone, u Hrvatskoj rijetko spominju, a još rjeđe, nažalost, analiziraju.

Ne želi se znatiKad govorimo o agresoru na Hrvatsku onda je najbolje koristiti izvorna vrela samih agresora. Ta se vrela, kojih ima na tone, u Hrvatskoj rijetko spominju, a još rjeđe, nažalost, analizirajuZato uoči još jedne obljetnice najsjajnije vojne pobjeda u povijesti Hrvata zavirimo nakratko u srpski tisak s kraja godine 1991., kako bismo osvijetlili karakter agresora i kako bismo unatoč višegodišnjoj politici izjednačavanja krivnje mogli ispravno odgovoriti koga smo to uopće pobijedili u Oluji. Citati koje navodimo objavljeni su u Dnevniku istoimene novinske kuće u kojoj je 1991. bilo zaposleno 1.600 ljudi, koja je te godine „obeležila 49-godišnjicu postojanja" te je tom prigodom uručila nagradu „Slobodna Vojvodina"Ante Gotovina novinaru Đorđu Vukmiroviću i fotoreporteru Martinu Candiru „za požrtvovano izveštavanje sa ratom ugroženih područja u našoj zemlji" (Dnevnik, 16. studenoga 1991.)

Agresor je Jugoslavija, a ne Srbija

Šef Srpske radikalne stranke i „narodni poslanik u Skupštini Srbije" Vojislav Šešelj:

„Predsedništvo Jugoslavije treba da konstatuje postojeće stanje da su se dve federalne jedinice, Slovenija i Hrvatska, otcepile i da odmah proglasi novu državu od ostatka Jugoslavije. Predsedništvo Jugoslavije treba da proglasi da je u zemlji separatistička pobuna u Hrvatskoj i da saopšti međunarodnoj zajednici da mora svim sredstvima da guši tu pobunu. Moraju se zauzeti teritorije do linije Karlobag – Ogulin – Karlovac – Virovitica i tako završiti posao. Što se tiče četničkih odreda, oni su funkcionisali na područjima Srpske krajine i Slavonije, dok tamo nisu postojale legalne vlade. Čim su u SAO Krajini i SO Slavonije, Baranje i zapadni Srem formirane Vlade mi smo sve naše četničke odrede podveli pod komandu teritorijalne odbrane. Haaška istinaDoista, Srbija nije ni optužena za agresiju. Hrvatska osloboditeljska akcija Oluja proglašena je u Haagu „zajedničkim zločinačkim pothvatom"Svi naši dobrovoljci su pripadnici TO i više ne predstavljaju nikakve samostalne vojničke ili poluvojničke formacije. Mi danas samo okupljamo dobrovljece, upućujemo ih tamo gde i dobijaju raspored. Ponekad bivaju raspoređeni u vojne jedinice jer tamo deluju samo formacije JNA i TO a obe pripadaju oružanim snagama Jugoslavije. Srbi konačno imaju nacionalni program... Srbija ne sme da definiše ratne ciljeve. To sme samo Jugoslavija... Ne sme Srbija da izlazi ni sa kakvim ratnim ciljevima, jer će je onda svet optuživati kao agresora". (Dnevnik, 27. listopada 1991.)

(I doista, Srbija nije ni optužena za agresiju. Hrvatska osloboditeljska akcija Oluja proglašena je u Haagu „zajedničkim zločinačkim pothvatom". Iako je Šešelj završio na optuženičkoj haaškoj klupi, njegova politika još živi, kako na prostoru bivše Jugoslavije, tako i u međunarodnoj zajednici. Zato je i Haaški sud proteza velikosrpske politike. Nap. NP)

Niški gvozdeni puk u Gospiću, mobilizacija u Baranji

„Skupština Republike Srbije i njena Vlada treba hitno da prihvate dalju organizaciju srpske vojske, koja je već postala realnost – rečeno je na današnjoj konferenciji za štampu koju su održali predstavnici Srpske garde u Opštinskom odboru SPO u Nišu. Slobodan Milošević i svitaRečeno je da na jugu Srbije više od 8.500 dobrovoljaca spremno da u redovima Srpske garde i pod nacionalnim znamenjima Srbije krene na front i pruži neposrednu pomoć ugroženom srpskom stanovništvu. JNA i SVSrpska vojska - Skupština Republike Srbije i njena Vlada treba hitno da prihvate dalju organizaciju srpske vojske, koja je već postala realnost. JNA - da sve vojne obveznike rasporedimo u ratne jedinice oružanih snaga, odnosno jedinice JNA i TO, kada se ukaže potreba, izvršimo mobilizaciju i popunu tih ratnih jedinicaKako je izjavio zamenik komandanta 'Niškog gvozdenog puka' Zlatko Golubović, na bojištu na području Gospića stotinu gardista iz niškog kraja već puna četiri meseca drže osvojene položaje bez sopstvenih gubitaka". (Dnevnik, 24. listopada 1991.)

Istodobno: „Na osnovu odluke saveznog sekretara za narodnu odbranu, ekipa iz Vojnog okruga Novi Sad, s komandantom na čelu, došla je u Baranju, da formira Vojni odsek za Baranju. Sedište Vojnog odseka, biće u Belom Manastiru, a zadatak mu je da organizuje vojnu obavezu i mobilizaciju... da sve vojne obveznike rasporedimo u ratne jedinice oružanih snaga, odnosno jedinice JNA i TO, kada se ukaže potreba, izvršimo mobilizaciju i popunu tih ratnih jedinica". (isto)

Što je cilj? Velika Srbija!

„Ukoliko bi Srbija i Crna Gora i Krajine ostale na čvrstom zahtevu za višim stepenom zajedništva mogla bi se formirati država sa oko 14 miliona stanovnika koja bi bila, uz konsolidaciju dve do tri godine, sposobna da funkcionište kao sadašnja". (isto)

„Hrvati i Slovenci, pa i Muslimani, imaju pravo da odluče kako će i sa kime dalje da žive, ali i srpski narod ima, ako ne veća, onda bar ista prava. Iza tobožnjeg zalaganja za samostalnu državu BiH krije se secesionistički plan gospode Izetbegovića i Kljujuća, sročen po hrvatskom, odnosno slovenačkom scenariju". (isto)

Agresija postala vojna vježba

„Pitamo zašto se nekim rezervistima u vojne knjižice upisuje da su bili na vojnoj vežbi a ne u ratu. Naređenje komande Korpusa je da se svima koji su pozvani napiše da su učestvovali u ratu, a ne na vojnoj vežbi. Oni koji su napustili samovoljno položaj, ubeležiće im se da su dezertirali. JNA napada VukovarTo što se rezvervistima upisivalo da su na vojnoj vežbi, logično je jer su pozvani iz Vojvodine, gde nema borbi i zaista su pozvani na vežbu, kasnije su prebačeni na položaj". (Dnevnik, 27. listopada 1991.)

Mobilizacija zapadne Slavonije u pet točaka

Vlada SAO zapadne Slavonije izdala je zapovijed:

„1. Provodi se opšta mobilizacija svih vojnih obveznika sa područaja opština: Podravska Slatina, Virovitica, Bjelovar, Grubišno Polje, Daruvar, Garešnica, Kutina, Novska, Pakrac, Okučani, Nova Gradiška, Slavonska Požega, Našice, Orahovica i Donji Miholjac.

2. Vojni obveznici koji se sada nalaze na području navedenih opština dužni su se javiti najbližim štabovima TO SAO zapadne Slavonije, najkasnije do 30. oktobra 1991. godine.

Velika SrbijaDnevnik, 24. listopada 1991.: Ukoliko bi Srbija i Crna Gora i Krajine ostale na čvrstom zahtevu za višim stepenom zajedništva mogla bi se formirati država sa oko 14 miliona stanovnika koja bi bila, uz konsolidaciju dve do tri godine, sposobna da funkcionište kao sadašnja3. Vojni obveznici koji potiču iz navedenih opština, a sada se nalaze na području Srbije dužni su se javiti dana 30. oktobra 1991. godine u 12 časova u veliku dvoranu Doma sindikata u Beogradu radi dogovora i upućivanja u jedinice teritorijalne odbrane.

4. Vojnici obveznici iz navedenih opština koji ne postupe po ovoj naredbi podležu zakonskim sankcijama, u skladu sa odlukom Skupštine SAO zapadne Slavonije o stavljanju jedinica TO zapadne Slavonije u sastav oružanih snaga Jugoslavije. Pored zakonskih sankcija, isti će biti prinudno privedeni u jedinice TO zapadne Slavonije.

5. Ovu naredbu provešće nadležni štabovi TO Zapadne Slavonije kao i štabovi TO sadašnjeg mesta boravišta vojnih obveznika". (Dnevnik, 29. listopada 1991.)

Mobilizacija u SAO Krajini via Beograd

„Vlada SAO Krajine uputila je posredstvom svog Biroa u Beogradu sledeći poziv: 'Radi organizovanog odziva na mobilizaciju Vlade SAO Krajine, obaveštavaju se svi muškarci iz SAO Krajine da se jave na zborno mesto u Studentski kulturni centar 30. oktobra u 12 sati'. Ovaj poziv upućen onima koji se nalaze u Beogradu potpisao je Zdenko Tošić, sekretar Biroa". (Dnevnik, 30. listopada 1991.)

Nema suživota, Srbi će živjeti u jednoj državi

„Bez obzira na sve, siguran sam da će Srbi živeti u jednoj državi. Hoće li se ona i dalje zvati Jugoslavija ili Sjedinjena Srpska država, manje je bitno. Konačno treba da prestanemo da se opterećujemo i onim što će Evropa reći o nama. Ona će priznati onoga ko bude dovoljno jak da formira svoju državu. Veselin ŠljivančaninOvo je uz ostalo danas u Belom Manastiru rekao dr. Borivoje Petrović, potpredsednik Skupštine Srbije. Po Petrovićevim rečima zajednički život Srba i Hrvata na sadašnjoj teritoriji Hrvatske, čak i u slučaju da ovi prvi dobiju autnomiju, pretvorio bi ovu republiku u stalno ratište. Zbog toga je definitivno razgraničenje po Petrovićevom mišljenju neizbežno, što je jasno i hrvatskom vrhovništvu". (Dnevnik, 1. studenoga 1991.)

Razlozi za srpski optimizam

„SAO krajina je praktično zaokružena. Problema ima samo oko Gospića, ali će i to uskoro biti rešeno. Slično je i u Slavoniji, Baranji i zapadnom sremu. Vukovar će biti oslobođen za nekoliko dana, a naš osnovi cilj i jeste da sloboda stigne na sve teritorije na kojima Srbi čine većinsko stanovništvo – istakao je Obradović (Pavić Obradović, nap. NP). Po njegovom mišljenju u ovom trenutku je najvažnije da Srbi u svim krajevima u kojima žive počev od Srbije, Crne Gore, Krajine preko Slavonije, Baranje i zapadnog Srema do drugih delova Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Makedonije donesu političke odluke koje će obezbediti realizaciju ideje o životu u jednoj državi. Rade LeskovacDnevnik, 15. studenoga 1991.: U strašnoj psihozi približavanja definitivnog pada Vukovara, ustaše pružaju grčeviti, ponekad sulud otpor. Po podacima svakog dana tu fanatičnost glavom plati između 180 – 200 bojovnika. Među preživelima je pravo rasulo. Svakodnevno naše snage po obližnjim kukuruzištima hvataju mnogo begunacaDruga ključna stvar, istakao je Obr4adović jeste da se Srbija probudi, odnosno da se probudi srpski narod ma gde živeo i da svi budu spremni da se odluka o životu u jednoj državi ostvari i na vojnom planu, ukoliko razume se ne bude drugog načina da to bude urađeno." (isto)

Beograd – miting potpore agresiji

Pod naslovom Srbi neće u NDH Dnevnik objavljuje izvještaj o mitingu podrške Srbima u Hrvatskoj koji se održao u Beogradu 4. studenoga 1991. U opremi teksta stoji: „Savezni organi moraju već sutra sprečiti pobunjenu secesionističku Hrvatsku da vodi prljavi rat protiv srpskog naroda i JNA istakao narodni heroj Dušan Pekić. Više hiljada građana jednodušno zahtevalo da se prekine i zaustavi genocid nad srpskim narodom u Hrvatskoj".

„Miting je organizovalo Udruženje Srba iz Hrvatske a prvi se okupljenima obratio predsednik udruženja dr. Mihajlo Vučinić rečima da je svrha ovog skupa da se svetu poruči da i on vidi do čega je dovela ustaška vlast u Hrvatskoj... Vukovar - ratProustaška vlast u Hrvatskoj otpočela je prljavi rat protiv srpskog naroda i JNA a svezni organi su dozvolili da se proustaške paravojne formacije uz pomoć neofašističkih snaga Evrope naoružaju, a i rukovodstvo Armije je dozvolilo tim istim profašističkim snagama da zaplene jednu trećinu ratne tehnike i to bez ispaljenog metka, naglasio je narodni heroj general Dušan Pekić.

Po rečima dr. Petra Opačića, nemački imperijalisti prvo su zakucali na naša vrata ali će zakucati i na druga ako im se ne stane na put. (Dnevnik, 5. studenoga 1991.)

Stanje u Vukovaru po Radi Leskovcu

„U strašnoj psihozi približavanja definitivnog pada Vukovara, ustaše pružaju grčeviti, ponekad sulud otpor. Po podacima svakog dana tu fanatičnost glavom plati između 180 – 200 bojovnika. Među preživelima je pravo rasulo. Svakodnevno naše snage po obližnjim kukuruzištima hvataju mnogo begunaca – veli Rade Leskovac, zamenik ministra za informisanje Slavonije, Baranje i zapadnog Srema". (Dnevnik, 15. studenoga 1991.)

Prijam za provoditelje genocida

„Savezni sekretar na narodnu odbranu general armije Veljko Kadijević sa saradnicima primio je danas, povodom završetka borbenih dejstava na području Vukovara, komandanta Prve vojne oblasti general potpukovnika Životu Pantića, komandanta operativne grupe 'Sever' general-majora Andriju Biorčevića, komandanta operativne grupe 'Jug' pukovnika Mila Mrkšića i komandanta avijacijske jedinice Prvog vazduhoplovnog korpusa RV i PVO pukovnika Branislava Petrovića i čestitao im na izvojevanoj pobedi. Prijemu je, kako je saopšteno u Saveznom sekretarijatu za narodnu odbranu pristustvovalo i nekoliko starešina, vojnika i dobrovoljaca, koji su se posebno istakli u teškim borbama na ulicama i u katakombama godinama utvrđivanog grada. Brana CrnčevićTo od nas traže. Hrvatsku bez Srba. Čak i bez one klauzule: trećinu ubiti, trećinu pokatoličiti, trećinu proterati, nego su to pojednostavili, polovinu preseliti, polovinu ubiti. Srpska država ima samo dve mogućnosti, da brani te ljude, ili od njih da odustane. Srpska država, kada bi odustala od njih ne bi imala nominalno i nacionalno pravo na postojanje. Mene lično takva država ne bi ni zanimala. Neka onda gori sve... jer mi Srbe u Hrvatskoj i Bosni ne možemo poveriti njihovim katoličkim ili muslimanskim gospodarimaU dužem razgovoru, koji je tom prilikom vođen, general Kadijević je odao priznanje svim učesnicima skoro dvomesečnih okršaja u kojima su do nogu potučene i zarobljene elitne ustaške formacije i brojni plaćenici iz zemlje i inostranstva" (Dnevnik, 22. studenoga 1991.)

Brana Crnčević na tribini u Novom Sadu

„To od nas traže. Hrvatsku bez Srba. Čak i bez one klauzule: trećinu ubiti, trećinu pokatoličiti, trećinu proterati, nego su to pojednostavili, polovinu preseliti, polovinu ubiti. Srpska država ima samo dve mogućnosti, da brani te ljude, ili od njih da odustane.Vukovar Srpska država, kada bi odustala od njih ne bi imala nominalno i nacionalno pravo na postojanje. Mene lično takva država ne bi ni zanimala. Neka onda gori sve... jer mi Srbe u Hrvatskoj i Bosni ne možemo poveriti njihovim katoličkim ili muslimanskim gospodarima – rekao je Brana Crnčević". (Dnevnik, 22. studenoga 1991.)

Šljivančanin spasio Vukovarce

„JNA je spasila i evakuisala iz Vukovara između 10 i 12 hiljada žena, dece i starijih ljudi, izjavio je izveštačima Tanjuga predstavnik operativne grupe Jug JNA major Veselin Šljivančanin... Takođe je demantovao učešće nezavisne jedinice pod komandom Željka Ražnatovića Arkana u borbama za Vukovar, na prostoru koji je držala operativna grupa Jug, odnosno sve do Borova Naselja". (Dnevnik, 23. studenoga 1991.)

Drašković piše Tuđmanu

„'Neću da verujem da je hrvatski narod genocidan.... Pre će biti da je , decenijama već, taj nesrećni narod udaljen od istine... Da su ikada saznali šta se, zaista, dogodilo u Jasenovcu ili Jadovnom 1941. ne bi se, uveren sam, ponovio ni Vukovar ni Gospić, ni Borovo 1991. Oni Hrvati koji su saznali istinu, deoživeli su i katarzu. Ti Hrvati nisu danas ni uz vas, gospodine Tuđman, ni uz Paragu, samo što mnogi, iz straha, to ne smeju da javno i pokažu" – kaže Drašković. (Dnevnik, 23. studenoga 1991.)

Prebacivanje krivnje na Tuđmana, HDZ i branitelje

„Sigurno je da ima mnogo onih koji su i odavno, a naročito za tri meseca u podrumima, shvatili da odgovornost za tragediju pada na Tuđmana, HDZ, njihovu ustašoidnu politiku. Videli su zločine. Ali, koliko njih to sme javno i da kaže? Sve li, ako je video kako su gardisti 'lake ruke' na zločin, ne samo nad Srbima, već nad svim neistomišljenicima!?..." (Dnevnik 23. studenoga 1991.)

Veljko Džakula – zapadna Slavonija nikad više hrvatska

U intervjuu Dnevniku predsjednik Vlade SAO zapadne Slavonije Veljko Džakula o vukovarskim žrtvama kaže: „Da, na žalost, ali to su zlodela ustaša. Decu su u kolevkama klali, u jednom dečijem obdaništu je pronađeno 41 zaklano dete, između pet i devet godina. Ubijali su žene, starce, decu, sve što se micalo po zemlji, i stoku. Nisu ubijali, nego masakrirali nedužne. Veljko ĐakulaZlotvori jedni! Ako nije obavljena selekcija zarobljenika, koji su bili u logoru na Manjači, učinjena je velika greška. N ne ovde se nijedan zlikovac neće izvući. Uar tpčoli deci šplčađe. Medižne starce i starice pobubijaše, pa da se tek tako u nekoj razmeni izvuku. Svakog zločinca će stići zaslužena kazna!".

„Fašizam ponovo diže glavu u Evropi, a eskalaciju je doživeo u Hrvatskoj... Sada su redovi JNA pročišćeni, ne do kraja, ali u dobroj meri, tako da će JNA, ubrzo zadati i poslednji odlučujući udarac paravojnim formacijama u Hrvatskoj.

Nikada više zapadna Slavonija neće biti Hrvatska. Milorad PupovacUstavni sud je zapravo relativizirao i na neki način omalovažio Erdutski sporazum i provedbeni dokument Erdutskog sporazuma, Pismo namjere o završetku mirne reintegracije. To su međunarodni dokumenti, ovjereni od EU i UN-a i SAD na temelju kojih mi Srbi u Hrvatskoj gradimo svoj novi položaj. Ukidanjem tih dokumenata međunarodnog karaktera Ustavni sud je ozbiljno Hrvatsku izložio riziku da bude prikazana kao zemlja koja ne poštuje međunarodne dokumenteNikada. Tu dileme nema, SAO Zapadna Slavonija će biti federalna jedinica nove Jugoslavije. Posle 86 dana neprestanih borbi Vukovar je konačno oslobođen, ali je plaćena prevelika cena njegovog oslobađanja, jer su ustaše sav svoj bes, svu svoju krvoločnost iskazali na nedužnom srpskom narodu, na deci, staricama i starcima". (Dnevnik, 24. studenoga 1991.)

Hrvatska danas - Pupovac, Uzelac i Stanimirović

Evo nas u kolovozu 2011. Ustavni sud ukinuo je povlašteni status Srba u Hrvatskoj. U Nezavisnim novinama iz Banje Luke, promptno je osvanuo 1. kolovoza potpredsjednik Samostalne srpske demokratske stranke Milorad Pupovac. „Ukidanjem ovakvog prava Srbe vraćaju u politički i ustavni geto kao i druge manjine. Umjesto da im bude omogućeno da do svojih mandata dolaze temeljem općeg biračkog prava uz zaštitnu klauzulu od tri mandata za onu listu ili stranku koja osvoji većinu mandata, njih ponovo vraćaju u posebnu izbornu jedinicu i dovode ih u situaciju da na biračkim mjestima budu pitani žele li glasati kao Srbi ili kao građani. Milorad Pupovac i Vojislav StanimirovićNa taj način se i njih i druge pripadnike nacionalnih manjina segregira i ugrožava tajnost biranja i oduzima im se jedna od temeljnih ustavnih vrijednosti, a to je opće biračko pravo ukoliko žele koristiti pravo da glasaju za manjinske zastupnike. To je najizravnije suprotno članku 15. stavka 3 Ustava RH, koji kaže da pripadnici nacionalnih manjina pored općeg mogu imati i posebno pravo. Svih ovih godina to je tumačeno tako da ako hoće imati posebno pravo moraju se odreći općeg biračkog prava. To je, po našem mišljenju, neustavno i necivilizacijski. I to je apsolutno nedopustivo". Ako nisu povlašteni, Srbi su automatski u getu – već viđeno.

Pupovac ide dalje: „Ustavni sud je zapravo relativizirao i na neki način omalovažio Erdutski sporazum i provedbeni dokument Erdutskog sporazuma, Pismo namjere o završetku mirne reintegracije. To su međunarodni dokumenti, ovjereni od EU i UN-a i SAD na temelju kojih mi Srbi u Hrvatskoj gradimo svoj novi položaj. Ukidanjem tih dokumenata međunarodnog karaktera Ustavni sud je ozbiljno Hrvatsku izložio riziku da bude prikazana kao zemlja koja ne poštuje međunarodne dokumente".

Beogradska Politika od 2. kolovoza piše: „Predstavnici Srba u Hrvatskoj ogorčeni su odlukom Ustavnog suda koji je samo par mjeseci pred izbore promijenio pravila igre, ukinuvši za njih povoljnija rješenja o izboru zastupnika manjina koja je prošle godine usvojio sabor. 'Postavlja se pitanje kako to da Ustavni sud rješenje koje je parlament konceptualno izglasao kao relativno zadovoljavajuće vraća na ranije rješenje koje je apsolutno neprihvatljivo i prema kome se birači na izbornom mjestu obvezuju javno izjasniti za koga hoće, a za koga neće glasati', rekao je za Tanjug potpredsjednik hrvatske vlade Slobodan Uzelac koji je predstavnik Samostalne demokratske srpske stranke (SDSS).

I Stanimirović je dao izjavu Politici: „O odluci se za Tanjug izjasnio i predsjednik SDSS-a Vojislav Stanimirović. 'Predsjednica suda Jasna Omejec tvrdi da se zabrana mijenjanja propisa unutar godinu dana prije izbora ne odnosi na nacionalne manjine, što nema nikakve logike, a predstavlja i diskriminaciju prema njima', rekao je on. Stanimirović najavljuje razgovore predstavnika Srba s premijerkom Jadrankom Kosor, predstavnicima drugih manjina i drugim instancama 'nakon čega ćemo vidjeti koje ćemo poteze povući'".

Imaju li ikakve sveze srpske izjave iz 1991. S ovima iz 2011. prepuštam ocjeni čitatelja.

Nenad Piskač

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Bljesak i OlujaNova Hrvatska 2011-08-04 21:25
Na!žalost, dolazi još jedan hrvatsko-srpski rat u sklopu Balkanskog i Svjetskog rata Opet ćemo morati krvariti zbog srpskih imperijalista ali ovaj put hrvatski narod će kroz veliko stradanje doživjeti i duhovni rast. Iz pepela i krvi niknut će "Nova Hrvatska" sa novim snažnim ljudima u većim granicama nego danas i bit će vječno slobodna!
Prijavi Administratoru
#2 ČestitkaŽeljanaa 2011-08-05 16:41
Svim hrvatskim braniteljima i ratnim zapovjednicima pobjedničkih postrojbi HV-e ma gdje bili, i svim Hrvaticama i Hrvatima u domovini i iseljeništvu , čestitam Dan pobjede i Dan domovinske zahvalnosti!


youtu.be/nws0JLQwKd0



P.S.

"Upekao zvizdan",slabo ima vjetra, ali ponosna na balkonu, lagano se vijori!
Prijavi Administratoru
#3 ♪♪♫♫♪♪♪zmijicamala 2011-08-05 18:45
Mi ♪♪ smo Garda ♪♫♫ hrvatska, ♪♪♪ srušili smo ♪♪ JNA ♪♪♪
Hrvatsku ♫♪ mi ♪♪♪ volimo, za ♫♪ nju sad ♪♪ se borimo ♫♫♪

Pozdrav vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#4 Najveća pobjeda u hrvatskoj povijestiJedino Hrvatska 2011-08-05 19:26
Veličanstvena vojno-redarstve na operacija Oluja kojom su oslobođeni od velikosrpskog agresora okupirani dijelovi Domovine pokazala je svijetu sav hrvatski vojni genij koji je u četiri godine od momaka u trapericama stvorio respektabilnu vojnu silu, Hrvatsku pobjedničku vojsku, čiji časnici proizašli iz Domovinskog rata, pod vodstvom vrhovnika dr. Franje Tuđmana i ministra Gojka Šuška, su pokazali potpunu vojno-taktičku superiornost nad nečasnicima rusko –komunističke doktrine rata koju je primjenjivala tadašnja agresorska JNA.

Svim hrvatskim braniteljima, ma gdje bili, čestitam Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja.
Prijavi Administratoru
#5 Nova Hrvatska - kaso da zaziva novi ratBoljunac 2011-08-05 20:12
Citat Nova Hrvatska:
Na!žalost, dolazi još jedan hrvatsko-srpski rat u sklopu Balkanskog i Svjetskog rata Opet ćemo morati krvariti zbog srpskih imperijalista ali ovaj put hrvatski narod će kroz veliko stradanje doživjeti i duhovni rast. Iz pepela i krvi niknut će "Nova Hrvatska" sa novim snažnim ljudima u većim granicama nego danas i bit će vječno slobodna!



Na sreću Srbima i Srbijancima se više ne ratuje. Ništa više od rata. Na Kosovu ga ne će biti. U BiH bi izbio rat kad bi se stvari prepustile tamošnjim vlastima, ali to se još ne će zbiti. Još nisu zreli za samostalnost.
Prijavi Administratoru
#6 Tko je bio Tuđman, a tko Čačić ?Boljunac 2011-08-05 20:19
S drugog portala. Riječ je o sastanku Kukuriku koalicije bez Jakovčića.

"Na novinarsko pitanje boje li se da će ovo druženje u Kaštelu Žegarskom biti shvaćeno kao provokacija, budući da je riječ o kraju u kojemu je podignuta srpska pobuna početkom 90-ih, predsjednik SDP-a Zoran Milanović rekao je da bi se možda i bojao kada bi živio u nekoj drugoj državi, ali, rekao je, ovo je Hrvatska i ne bojim se da će ovo biti shvaćeno kao provokacija. "Iskreno, nisam ni znao koji narod ovdje živi", dodao je Milanović.

Na isto pitanje Radimir Čačić je poručio da je ovo Hrvatska i da mu je posebno drago da su danas u Kaštel Žegarcu. "Ovdje žive hrvatski građani, ovdje teče rijeka Zrmanja, čista i svježa, kao što ćemo i mi nakon izbora pokrenuti jednu novu vitalnu Hrvatsku. Ja sam u Kninu na današnji dan prije 16 godina bio u deset ujutro, a Tuđman je stigao helikopterom oko podne'., poručio je Čačić."

Eto, Čačić je stigao u Knin prije Tuđmana. Tko će se nositi s njegovom veličinom ?!
Prijavi Administratoru
#7 Čačić u Kninuzmijicamala 2011-08-05 21:08
Nije Čačić tada u Kninu bio bez razloga. Došao je potvrditi onu Bildtovu laž da "Knin gori" koju smo poslije imali prilike čuti u Haagu na suđenju našim generalima kao "prekomjerno granatiranje". Isti dan nakon što se je vratio iz Knina tu je priču pričao stranim novinarima. Dva dana prije, propagandisti jna iz Zastava filma "snimili" su Knin zavijen u crni dim uz zvukove detonacija granata, prikazalo ga je tužiteljstvo na suđenju. Srećom, Mišetić de došao do originalnog nemontiranog filmskog materijala Zastava filma: jedan jedini crni dim od pogođenog skladišta nafte za tenkove u tvornici TVIK snimljen sa 7-8 različitih mjesta uz zvukove gaženja po razbijenom staklu, od detonacija ni d. Čak mi se čini, ako se dobro sjećam, da se je čuo i cvrkut ptica.
Zanimljivo je kako se je i Čačić upleo u mrežu Bildta, KOS-ove propagande i stranih novinara u pripremanje haške optužnice protiv Hrvatske zbog Oluje. Slučajno ili namjerno?

Pozdrva vaš zmijicamala
Prijavi Administratoru
#8 Čačić u KninuBoljunac 2011-08-05 21:23
O tomu ne znam ništa, ali ako je točno što tvrdite g. Zmijicamala, tada bi o tome trebalo prezentirati dokaze. Pogotovo sada kad smo pred izborima. Od DORH-a ne možemo očekivati pokretanje istrage odnosno ptužnice. Jer je u nas već s Mesićem legalizirana izdaja.
Prijavi Administratoru
#9 Rat ili mir?Nova Hrvatska 2011-08-06 00:42
Citat Boljunac:
Citat Nova Hrvatska:
Na!žalost, dolazi još jedan hrvatsko-srpski rat u sklopu Balkanskog i Svjetskog rata Opet ćemo morati krvariti zbog srpskih imperijalista ali ovaj put hrvatski narod će kroz veliko stradanje doživjeti i duhovni rast. Iz pepela i krvi niknut će "Nova Hrvatska" sa novim snažnim ljudima u većim granicama nego danas i bit će vječno slobodna!



Na sreću Srbima i Srbijancima se više ne ratuje. Ništa više od rata. Na Kosovu ga ne će biti. U BiH bi izbio rat kad bi se stvari prepustile tamošnjim vlastima, ali to se još ne će zbiti. Još nisu zreli za samostalnost.

G.Boljunac, očito ne poznajete Srbe iako vjerujem imate dosta godina. Ja ih poznajem bolje od sebe i znam na što su sve spremni u svom ludilu. Znao sam to i prije ovog rata i mene nisu iznenadili 1991. kao mnoge naivne Hrvate. Mi Hrvati moramo biti spremni na najgore jer cijeli je svijet u previranju.Onaj tko to ne vidi, nek' mu je Bog na pomoći. Sanjajte i dalje svoje mirotvorne snove samo nemojte da se jedan dan orobudite sa zvukovima sirena oko Vas!
Prijavi Administratoru
#10 Nova Hrvatskadompro 2011-08-06 00:48
„ Nova Hrvatska „ potreska Hrvatsku.
Ono što je napisano nije rečeno da se nebi moglo i dogoditi. Osvrt na prošlost koja vreba iza busije.
Canis a non canendo. U noći pročitao sam komentar 4.08. N. Hrvatske o srpskom prošlom inperijalističk om ratu i kronologiji zbivanja kojeg, smo proživljavali ali o mogućem budućem ratu, koji će se dogoditi u budućnosti u sklopu balkanaskog i svjetskog sukoba. Zastrašujuća konstatacija. Zar prekodrinski psi rata i dalje nam spremaju reprizu prošlosti do konačnog istebljnja. Ovaj vjesnik zlih vremena nagoviješta tragediju temeljeći se na prošlosti ali i na današnje stanje tamo preko Drine, gdje laju psi koji koji nisu stvoreni da pjevaju. Događaji u Srbu pokazuju početak događanja iz 1990. Indicije postoje. Marš na Drinu i preko Drine nije zaboravljen. Po tome samo je pitanje pogodnog vremena. Konačno formirana je i izbjeglička vlada Srpske krajine u Beogradu sa sjedištem u Kninu. A Hrvatsks puca po šavovima. Labudi plešu rondo – rotondo, a pjetlovi kukuriču kastavsku –budimpeštansku sonatu.
Prijavi Administratoru
#11 R at ili mir IINova Hrvatska 2011-08-06 01:37
Nije upitno, g.Dompro da li će rat na Balkanu izbiti jer on će svakako u skoroj budućnosti izbiti. Samo je pitanje da li će prvo izbiti Balkanski rat kao uvod u Svjetski ili će se Svjetski rat preliti na ove naše prostore. G.Boljunac griješi ako misli da Srbija neće više ratovati. Možda je zaista teško danas natjerati "gedžu" u rat ali budući rat će se ionako voditi više raketama i zrakoplovstvom negoli pješaštvom. Uvjeren sam da će rat na Balkanu izbiti zbog Kosova a onda se preliti na Makedoniju, Bosnu i Hrvatsku. Kosovo je još uvijek stožerna točka mobilizacije srpskih nacionalista za razliku od tzv.Krajine u Hrvatskoj. Vjerujem da će Srbija na Kosovu uporabiti i atomsko oružje koje će nabaviti iz Rusije (a osobno vjerujem i da ga već imaju). Jer koliko god da Srbi mrze nas Hrvate, Albance ne mogu "očima gledati""
Prijavi Administratoru
#12 Ne želim rat!dorothy 2011-08-06 08:09
Užasno me rastužuju i plaše ovakve najave novog rata. Ne treba nam rat! I ne treba nam Hrvatska izvan današnjih granica nego čuvajmo ovo što imamo i što su naši branitelji i narod krvavo platili. Sjetite se svih strahota rata, materijalnog i duhovnog razaranja, sve muke i golgote hrvatskog naroda. Zar to da prolazimo još jednom? Majka Božja je rekla da molimo za mir, počela je to govoriti još 1980-ih.. jer uz Božju pomoć je sve moguće. Ali ako neki među nama žele rat i novo stradanje da bi "niknula nova Hrvatska", onda jasno da ćemo se lako uvući u zamke "srpskih pasa" i dati im upravo ono što traže - priliku za Veliku Srbiju! Prestanimo sanjati snove o novoj Hrvatskoj na novim žrtvama u krvi, radije izgradimo novu Hrvatsku na novoj svijesti, ljubavi i poštenju!
Prijavi Administratoru
#13 Srbi i ratovanjeBoljunac 2011-08-06 08:49
Srbi nisu nikada vodili neki pravi rat. Do 1991. g kad su mislili da imaju u svojim rukama sve adute: oružja napretek, a Hrvati bez oružja, podršku Istoka i Zapada i već razmještaj svojih snaga (JNA) po cijeloj Hrvatskoj i BiH. Pa izgubili rat.

U Prvom svj. ratu cijela im je vojska pobjegla preko Albanije i zatim se kao psi rata vratili preko Solunskog fronta i bavili strvinarenjem, a ne ratovanjem.

U Drugom svj. ratu su u par dana prešli ili pod vodstvo Nijemaca ili u četnikovanje protiv golorukih nesrpskih naroda.

Pri kraju toga rata pak su se pokazali kao istrjebljivači nesrba bilo kao četnici bilo kao partizani. Ima li i jedna značajnija bitka koju su okončali svojoj pobjedom ?

I od takvih očekujete u budućnosti neko ratovanje ?

Drugo je pitanje stabilnosti na Balkanu. Tu ima više remetilačkih faktora: srpski sa svojim veliko-spskim ambicijama i svojom nemoći realizacije tih ambicija; albanski ekspanzionizam u Makedoniji, Srbiji (Kosovo je odavno njihovo), a možda i u CG; Muslimanski ekspanzionizam koji je i za Hrvate i za Srbe veoma opasan.

Muslimanski ekspanzionizam se zasniva na biloškoj rastu i tihom osvajanju prostora. Sve se odvija malim koracima. Neopazice i zato se nitko ne uznemirava. Kaže se za žabu ako se baci u vrelu vodu iskočit će iz vode, ali ako se temperatura vode postupno povećava, žaba ne će reagirati i skuhat će se.

Muslimanski ekspanzionizam je opasan i za Europu. To vidimo na primjerima stvaranja muslmanskih enklava po Europi. Imigranti se ne integriraju u društvo nego stvaraju svoja parcijalna društva.

Općenito, multi-kulti koncept je propao. I nema šanse za uspjeh.

Emigracije ne valja i nemoguće je spriječiti. One su neminovnost u svijetu i bit će ih u dudućnosti sve više. Svijet je jedan i nikome ne pripada isključivo. Svi maju pravo na mjesto pod suncem na dijeliću zemaljske kugle. Problem je kako će se odvojati emigracije, pod kojim uvjetima, i uz koje smjernice.

Ja bih istaknuo jedno temekjo načelo koje bi trebaklo vrijediti za emigraciju.

Od doseljenika (imigranata) imaju domicilna društva pravo zahtijevati da se po jeziku, običajima, vjeri itd itd. općenito po kulturi integriraju, prilagode domicilnom stanovništvu.

U protivnom imigranti će s porastom njihova broja postajati sve agresivniji i dominantniji. Dok takav podanički položaj domicilnog stanovništa ne izazove reakciju i pogrom imigranata, inovjeraca, domaćih stranaca . Slučaj u Norveškoj mogao bi postati obrazac dok ne preraste u općenarodno revolt prema imigrantima koji su unatoč stečenom državljanstvu ostali stranci i novoj domovini.

To je slučaj i s našim hrvatskim Srbima, pravoslavcima. Umislili su si da je Hrvatska njihova proširena Srbija. Unatoč stoljetnom bivanju u Hrvatskoj ostali su duhom stranci. Njihova je tragedija što nisu prepoznali svoju pravu domovinu - Hrvatsku, a zanosili su se mačicom Sbojim koja nikada i nije bila njihova domovina. Možda tek postane onima koji su je odabrali za budućnost svoju i svoje djece. Oluja ih je razuvjerila da su Hrvatska odnosno dijelovi Hrvatske dijalovi njihove proširena, Velike Srbije.

Nikad se na zna što nam nosi budućnost, može biti općega nereda i srpskog strvinarenja u tom neredu, ali Srbi nikada više ne će ratovati protiv Hrvata. Olujna lekcija je dobro naučena !
Prijavi Administratoru
#14 DomproBoljunac 2011-08-06 08:59
Dajte molim vas. I Talijani inaju u Italiji Zadrsku općininu, u egzilu. To jo djeluje nostalgija za izgubljenim vremenima.

Imam par knjžica kojih je autorica jedna Talijanke iz Lošinja. Ne mogu se trenutno sjetiti nazive knjiga i ime autorice. Bilo bi poučno vidjeti s koliko žara, nostalgije piše o lijepim prošlim vremenima kad je Lošinj bio talijanski.

Tako se ponašaju i izbjegli Srbi. Ne mogu zaboravti svoje mladosti, svoja lijepa vreman kad su vladali ne samo Kninom nego i Hrvatskom i Jugoslavjom. Jedino im je izmicala Slovenija. A sa Slovencima su se i međusobno podupirali, dok Slovencima nije sinulo, da gube vrijeme sa Srbijom, i krenuli na 14. Kongresu SKJ svojim putem. Hrvatska je morala, iako za to još nije bila spremna, uskočiti u vlak koji je krenuo u smjeru Zapada.
Prijavi Administratoru
#15 GLAVNA OPASNOST HRVATSKOJ PRIJETI IZNUTRA:OD HRVATSKE PETE KOLONE I TUĐIH POLTRONApreporod 2011-08-06 16:35
Slažem se u analizi s BOLJUNCEM
Srbi nisu sposobni za neke nove ratove.
Oni mogu poslužiti kao "PROXY SNAGE" za nečije druge šire strateške planove.
To je ustvari i bila čitava povjest Srbije a posebice JUGOSLAVIE koja je stvorena po pobjedničkim silama ATANTE specijalno Francuza i Engleza poslije PRVOG SVIJETSKOG RATA da blokira i spriječi bilo kakve planove Njemačke i "MITTLE EVROPSKOG KONCEPTA" na Balkanu i ostaje u interesnoj zoni antievropskih ,Kolonijalnih sila .(mislim na sile koje hoće Evropu kao cjelinu uvijek držati u podeređenom i vazalskom položaju)Tu im uvijek dobro dođu "nesretne" zemljice poput Srbije
Te iste silnice djeluju i sada diplomatski i politički.U tu se pokvarenu šemu uklapaju i drakonske ,kriminalne kazne Anti Gotovini ,Markaču i drugim hrvatskim herojima OLUJE.
I u tu se šemu uklapaju učestali sastanci Tadića i Josipovića i "zbližavanje "u REGIONU.
ot tuda Hrvatskoj (članici NATO pakta)dolazi najveća opasnost:"TIHA OKUPACIJA, I RAZGRADNJA HRVATSKE DRŽAVNOSTI.
Prijavi Administratoru
#16 FAŠISTIČKI DERNEK PO PORTALIMA U OPTUŽBAMA PROSLAVE U ČAVOGLAVAMAZagi 2011-08-06 17:45
PRIOPĆENJE POLITIČKOG ODJELA H.N.F.
FAŠISTIČKI DERNEK PO PORTALIMA U OPTUŽBAMA PROSLAVE U ČAVOGLAVAMA

Hrvatski nacionalni front oštro, odlučno i s gnušanjem i gađenjem odbacuje partizansko-čet ničko-fašističk o tzv. "izvještavanje" po pojedinim portalima poput T-portala, Index, Politika.hr, Net.. itd. o velebnoj i veličanstvenoj proslavi u ČAVOGLAVAMA pred preko 100.000 ljudi.
Partizansko-četnički plaćenici poput hijena u čoporu bacili su se na ČAVOGLAVE.
Glavna vijest tih morbidnih plaćenika, Sorosevih podlih puzavaca, dupe uvlakača i kojekakve "stoke sitnog zuba" je PAZITE - trinaest (13) navodnih "ustaških kapa" od približno 100.000 ljudi!! U postotku 0.013% posjetitelja!
To je GLAVNA vijest toj nakupini taloga u medijima kojima sam spomen HRVATSKE izaziva čudni facijalni grč i pretvara ih u nakaze poput Jasne Babić koja se više nije mogla vratiti u normalno stanje.
Ali ako su već fašistički plaćenici nasrnuli na Hrvate i Domovinu - pitamo ministra KARAMARKA
* što ste radili u SRBU?
* što ste radili u GLINI?
* što čekate s partizanskim zločincima?
* zašto ne hapsite četnike Stanimirovića i bradatu bratiju?
* zašto svakodnevno privodite na obavijesne razgovore hrvatske branitelje po nalogu srpskih sudova?
* je li Zagreb ispostava beogradskog "Suda za ratne zločine"?
Pa g. KARAMARKO - na neka pitanja se MORA dati odgovor?
Ako želite da vam se vjeruje. Na žalost, mi vama više ne vjerujemo –samo temeljem činjenica.
Glavni stan Hrvatskog nacionalnog fronta
Dano u Zagrebu, 6. kolovoza 2011.
Prijavi Administratoru
#17 KUKURIKU SIMBOLIKAnostrodamus 2011-08-06 17:52
Upozorite ne vrijeme svoje bližnje te ostale prijatelje i znance na opasnost koja prijeti HRVATSKOJ DRŽAVI u slučaju pobjede "kukriku" koalicije.
O tome rječito govori činjenica da su jučer – dok je Hrvatska u Kninu slavila obljetnicu OLUJE – "kukuriku drugovi" tulumarili (valjda simbolično!) baš u ladovini zrmanjskog sela iz kojega je 1991. krenula srpska pobuna.
Otud se jedan od bahatih komesara oglasio: "...mi ćemo nakon izbora pokrenuti jednu novu vitalnu Hrvatsku!" Možda, ali "vitalnu" za postkomunističk e jugo-liberale, a ne i za većinske HRVATE PRAVE!
Prijavi Administratoru
#18 Kukuriku opasnostBoljunac 2011-08-06 21:07
Naravno da postoji. S crvenim PRH-om i crvenom VRH-om ne piše nam se dobro. Hrvatska će posve pocrveniti. A iskustvo nas uči kako se komunističko crvenilo veoma teško ili nikako ne skida. Čak i na kapama partizankama PRH-u izgleda lijepo.

O hudim jamama, jazovkama, medijskom teroru i o sinekurama na svim područjima i razinama - ne govori se. I to im izgleda lijepim.
Prijavi Administratoru
#19 Akademske ZabludeValter 2011-08-07 07:00
Cestitam Boljunac na odlicnom I sazeto opisu problemu imigracije I multi kulti besmislice, jako dobro. Mislim da to unajkracim crtama odrazava pravo stanje I mjerama koje bi trealo primjeniti da se to stanje barem ublazi.
Takodjer vasi vojno – strateski pogledi na stanje u redove neprijatelja Hrvatske sa juznijih teritorija je vrlo poucon, mislim na Srbe naravno.
Samo zalim zasto vi stalno zagovarate ulazak ove divne I nekim cudom postojece zemlje zasto zagovarate njen ulazak u EU ropsku uniju ali eto ukratko recimo da nitko nije savrsen.

Ako je ikako moguce nasi prvoklasni generali koji bez ikakvog valjanog razloga came po tim istim EU Ropskim zatvorima moraju biti ne samo oslobodeni svake krivnje koja ne postoji nego moraju biti obesteceni sto im je EU Ropski rezim ucinio.
Svaki I malo razuman Hrvat moze sa neizrecivim gadjenjem gledati na takvu organizaciju koj je ovo ucinila Hrvatskoj I svom Hrvatskom narodu.

Hrvatskim konacnim beskicmenjastvu ciji vrhunac bi bio ulazaku u EU ovi vrsni hrvatski generali biti ce sudjeni I okaljani jos jednom.

Takodjer nasi needucirani 'Akademici' piskarajuci pismo UN-u samo nam jos jednom pokazuju da su tesko indoktrinirani tim istim sustavom koji je u svojoj perverziji nasao nase vrsne generale 'krive' radi neznam cega, pa valjda mi je dozvoljeno da se branim ako sam napadnut ili Hrvatskoj to nije dozvoljeno?
Prijavi Administratoru
#20 ValterBoljunac 2011-08-07 08:45
Hvala za vaš komentar.

EU je složena stvar. Ona se ne može svesti na Haški sud i ucjene te nepravde koje su nam činili u procesu pristupa u EU.

Glede EU ne ću vas uvjeravati ni u što. Tek preporučam da otvorite ovaj link:

www.kapital.tv/

Odslušajte dva intervjua. Onoga što ga je dao B. Škegro, te Miodrag Šajatović.

Prvoga cijenim kao vrsnog makroekonomistu , a drugog kao dobrog poznavatelja ekonomije. Nije bez razloga glavni urednik časoopisa Lider. Svojedobno je Šajatović, kad je još radio u Večernjaku, tražio intervju sa mnom. Bilo je to u povodu ukidanja izmjena ZTD-a od strane Ustavnog suda po kojima je svako trgovačko društvo moralo imati najmanje jednog zaposlenika, Ustavni je sud ukinuo tu odredbu na moj prijedlog. Iz određenih razloga odbio sam razgovor. Nisam želio publicitet.

U intervjuima Škegre i Šajatovića je vidljiva različiti pristup problemima. Dok Škegro ističe razlog gubitka posla s levis-cima , šajatović pak govori o reindustrijaliz aciji. Toga, reindustrijaliz acije, su pne usta Lj. Jurčića, Linića i niza drugih. Svi ti zagovornici reindustrijaliz acije previđaju jednu činjenicu . Reindustrjaliza cija na starim osnovama, na starim, preživjelim tehnologijama i proizvodima - nije moguća. Da g. Šajatović upravo na to misli dade se isčitati iz njegove tvrdnja da treba odrediti smjer i ciljeve, te se istraživanjem i na drugi način pripremiti za nešto novo na bazi inovacija. Ne možemo konkurirati Kinezima, Bangladešu i sličnima u klasičnim tehnologijama. Samo invacije, novi proizvodi mogu jamčiti našu naprednu budućnost.

Svaka krajnost je štetna pa tako i u ekonomiji. Neobuzdani liberalizam je najučinkovitiji , ali su i žrtvae najveće. Državno kontrolirako gospodarstvo kao drugi ekstrem i nije gospodarstvo. Unaprijed je osuđeno na poropast. Dokaz je raspad komunističkih režimna diljam svijeta. Kina, osim valjda u doba "velikog skoka" nikada nije bila posve komunistička ka je riječ o gospodarstvu. Političku vlast su uvijek imali i imaju komunisti, ali u gospodartvu provode najčišći kapitalizam.

Za nas, za Europu, nije primjenjiv ni američki niti kineski model. Činjenica je da još patimo od neučinkovite zaštite zaposlenika, a na sve načine gušimo poduzetništvo i poduzetnike. Znam sluačj veoma uspješnog poduzetnika koji je desetak godina tražio dozvolu za gradnju gospodarskog objekta. Potrošio silne novce za to i - na koncu uvidio da se mora osloniti na samoga sebe.
Prijavi Administratoru
#21 Još o EUBoljunac 2011-08-07 09:37
Jedan moj prilog od 5.10. 2010.g. na HRVATI-AMAC.COM

 
HRVATI-AMAC.COM

Zaželjeli ste - uživajte


5.10 2010. Vinko Buretić

Pogubnost visoko birokratizirano g susta

Slažem se da postoji opasnost od bezumnog uplitanja birokracije u sve pora ljudskog društva. Ali, po načelu supsidijarnosti , birokraciju i vlast viših organa moguće je ograničiti u korist lokalnih zajednica. To je opće načelo socijalnog nauka Crkve.  
 
S druge strane, neka opća temeljna pravila moraju vrijediti za sve.  
 
Na vladama, na našoj je vladi, zadaća osnivanja i osposobljavanja odgovarajućih stručnih tijela (agencija) koje će biti na usluzi malim poduzetnicima, poljoprivrednic ima i sl. PItam se zašto se ne bi privatnim stočarima osiguralo gotove tipske projekte mljekarskih farma uz cijenu kopiranja projekta. Zašto ne bi postojali servisi specijalizirani za investicijslo programiranje u cilju što bolje iskorištavanja namjenskih fondova EU ? Moramo se okrenuti sebi, a ne za sve naše nedaće kriviti EU birokraciju.

To isto vrijedi i za cjaslokupan pristup problemima prilagođavanja Hrvatskog gospodarstva zahtjevnom europskom tržištu.
Prijavi Administratoru
#22 " Sprem¸* te se sprem* te četnici...Jardo 2011-08-07 10:53
..teška će borba da bude ".
Tako otprilike danas poručuju svojima i nama,Pupovac,Uz elac i vasceli SDSS,a u Čavoglavama hrv.policija već dejstvuje.
Dogodit će se narod na barikadama /sjev.Kosovo/,d oći će autobusima iz majčice srbije,jer zaboga,ovo je slobodna zemlja i tu može svatko vršljati kako se komu svidi i tu hrv.policija niti prstom ne mrda,ali snimaju i beleže u Čavoglavama sve, a i ne samo tamo.
Zato se s pravom čine prijetvornim govori u Kninu o časti i slavi hrv.generala,do k se utamničuju i unesrećuju domoljubi i branitelji u Hrvatskoj.
Red tamnica i suđenja,red stanova za branitelje i govore da to hrv.Vlada daje
kao priznanja za obranu domovine. Pitam, je li to iz vlastita džepa ministara i premijerke,ili od porez.obveznika i zaduženja kod stranih banaka,koja ćemo opet mi otplačivati ?

Tko njima ,farizejima,još vjeruje ?
Prijavi Administratoru
#23 Tko to znadompro 2011-08-07 22:14
Gdje smo? To samo Bog zna.
Tvrdnja da i esuli su organizirani i da je to pokret iluzionista i romantičara i Zadrana u egzilu i da je to na vrbi svirala, može proći jer su previše civilizirani. Ostaje im samo sanjaj Marelo i stihovi iz Naboca: „Va pensiero sulla-li dorate“
Ali srpski bratski oslobodilački fašizam još iz 1918. „mi smo vas oslobodili „ sa Apisovom zakletvom bio je i jest „Do vaše i naše istrage“ Srbobran. Lupus dlaku mijenja, ali ćud nikada. Neću ulaziti u psihološke analize, ali se bojim da se ne dogodi da propjevamo „O mia patria sei bella e perduta.“
Živio sam pod taljanskom okupacijom i istina je da su nas taljanizirali u govoru, imenu i prezimenu , ali su uza sve to imali i nešto duše. Mogao bi tu navađati sve društvene i političke promjene i događaje, koje sam već jednom prilikom opisao. Sve ono negativno sve odmazde koje su izvršili, a u savezu sa četnicima , koje bi trebalo stalno ponavljti, bio je odgovor na komunističko-pa rtizanske atentate i zlodjela izvešena iz zasjeda. Moram ponovit iz jednog ranijeg komentara – zbog ubojstva taljanskog učitelja i učiteljice taljanska okupaciona vlast za odmazdu spalila je selo i postreljala 100 mještana, a ostale muškarce, žene i djecu otpremili su u Italiju u camco di concentramento. I taj komunistički zločin se slavi.
Iz familjarnog albuma odvojeno od gore spomenutog događaja u internaciju od 1941. do 1943. u srednjoj Italiji Sant A. k P. internircima je život bio kao „ladanje“ u odnosu na optužbe, progone i logore komunista. Kad bih opisao detalje života iznenedili biste se. Dugo bi nas odvelo, a i ovo je predugačko da opišemo po tko zna koji put, život u Istri 1918. 1943. kao i u okupiranoj hrvatskoj 1941. 1943. I komunističko djelovanje. Hrvatska je demontirana po svim linijama ona postoji po sili zakona zapadne gravitacije, a institucije samo figuriraju. MORH životari. Vojne obaveze nema. Profesionalne jedinice ograničene su brojem i opremom, a koja može intervenirati samo u nekim excesima . Ona nije u stanju pokriti i kontrolirati dužinu naših granica. U slučaju opće mobilizacije obveznici će se sastati bez ikakvog znanja, a instruktora neće biti. I to je bio treći plan ljudskog razoružanja. Oporba Mesić-Račan-Pus ići-Sanader- Yosipović i kukuriku –dieta demokratica- u savezništvu sa krasnom trorogom kapom iz Srba pripremiti će sve za ulazak braće iz Srbije. Javno će propagirati ponovno bratstvo i jedinstvo Srba i Hrvata. Dva naroda, jedan jezik, jedna duša. Prema tome Hrvatska pada bez obzira što geđo (rado Srbin ide u vojnike) neće da ratuje. (pretpostavka) Malo ih je, ali dovoljno da se pojave AD PORTAS i da im unutarnji konstruktivni neprijatelji Nove Hrvatske u sastavu pete i šeste kolone otvore vrata. Možete si zamisliti doček na Jelačić placu zagrljaj Naših i Njihovih uz pjesmu „U BRATSKOM ZAGRLJAJU POLETI PJESMA SVETE, KAD DESNICE SI DAŠE ........... PROKLETO SMEĆE.
Prijavi Administratoru
#24 Rat ili mir IIINova Hrvatska 2011-08-07 23:19
Ne bojte se, gospodine Dompro, opet ćemo zgaziti Srbe a i naše peto-i šestokolonaše! Uz nas je Bog i naša nebeska majka Marija! Ali da će rat koji slijedi biti užasan, bit će jer za Srbe je to "sve ili ništa"! Odigrat će "va banque" i izgubit će sve ali napravit će ogromna zla, osobito na Kosovu!
Prijavi Administratoru
#25 DomproBoljunac 2011-08-07 23:29
Jest da ima 15-tak posto takvih koji zagovaraju "Dva naroda, jedan jezik, jedna duša", ali to više ne prolazi. Nemam ništa protiv vašega viđenja stvari kako su se događale u prošlosti, i kako bi neki htjeli da se događaju u budućnosti, bilo u vezi s Talijanima ili Srbima, fašistima ili četnicima ili pak komunista.

Međutim, nadam se da se ne varam, okolnosti su se u tolikoj mjeri promijenile da više nije moguće vraćanje na stare obrasce ponašanja.

Ja sam bio mali, posve periferni, nevažni sudionik Hrvatskog proljeća 1971. i osjetio sam što je za Hrvate značio taj pokret. Tada je probuđena iskra koja je bila ugašena 1945. I od tada je, unatoč represiji, hrvatska svijest tinjala, dok nije izbila na površinu kao plamen 1990. - 1991. I sada, nakon 20 godina vlastite države da bi se Hrvate moglo privesti u "bratsko-jedins tvenu " zajednicu to - jednostavno ne mogu zamisliti.

Sa susjedima moramo uspostaviti normalne odnose. Pa i sa Srbima. Naši hrvatski Srbi imaju se ili integrirati u hrvatsko (ne srpsko-hrvatsko !) društvo ili će sami sebe getoizirati ili protjerati iz Hrvatske. Zar nije famozna "traktorijada" najzorniji primjer kako to izgleda i može zgledati ? mZnam za slučajeve kad neki i svoja imena mijenjaju, samo da bi se bolju uklopili u naše društvo. To nije ništa čudno. U Americi je normalno da se imigranti svoja imena amerikaniziraju . U Italiji pak ih talijaniziraju. Zašto ih i Hrvatskoj ne bi kroatizirali, ako im smeta njihovo prezime i/ili ime koje se ne "uklapa" u dominantno društvo ? Zar bismo se mi trebali njima prilagođavati ?

Hrvatske vojska i policija su hrvatske oružane snage. Za razliku od 1991. kad to nije bio slučaj. Uostalom, Hrvatska je članica NATO-a. Nadam se da NATO nije ono što je bio onaj sa SSSR-om na čelu, čije sam ime već zaboravio, a koji je napadao svoje članice Čehoslovačku, Mađarsku, Poljsku.

P. S.

Da bio je to Vrašavski pakt koj je bio najveće prijetnja vlastitim članicama.
Prijavi Administratoru
#26 pušem na hladnodompro 2011-08-08 01:26
Još uvijek pušem na hladno.
Neka su se promjenili stari obrasci i čitava Europa djeluje kao Sjedinjene europske države što lijepo zvuči. Što će se snama dogoditi je upitno. Imajući na umu naše stanje u propaloj industriji, brodogradnji cijeloj privredi, korupciji i to u vrhovima društva, vlade ulaskom u krug razvijenih, bogatih, ambicioznih, primiti će nas kao siromahe, sluge, građani poverači. Mi nismo spremni za taj daleki put. Treba nam vremena, rada i reda. Sinekura je svuda prisutna, koja je ostatak iz doba socijalizma. Za sada još uvijek vrijedi ona narodna : bolje je biti na selu prvi, nego u gradu posljednji.
Prijavi Administratoru
#27 DomproBoljunac 2011-08-08 08:47
poslovni.hr/.../...

Vaša sentancija : " bolje je biti na selu prvi, nego u gradu posljednji." ne stoji. Nema više sela. Sela su u nekadašnjem smislu nestala. To niste opazili ? Čitav je svijet povezan.

Propala industrija ne može uskrsnuti , Niti je netko može uskrisiti. Može se podizati samo razvijati ona koja je preživjela i nova industrija na temelju novih tehnologija i proizvoda. Zaostajemo, ali svi zaostaju za onima koji vode u inovacjama i primjeni znanosti u gospodarskim aktivnostima.

Temeljni je naš problem kako ozdraviti društvo. Ne samo političku sferu, nego cjelokupno društvo. Jer imamo takvu politiku kakvu zaslužujemo.

Eto, spomenik pobjede u Kninu. Nisam stručnjak likovnjak, ali meni se spomenik sviđa. Informnirao sam se i saznao na netu o pripremama za podizanje toga spomenika. Čini mi se da se je poslu pristupilo s puno stručnsti i domoljublja. Ali, eto, naši "domoljubi" mu zamjeraju što nema hrvatskog pletera i čini mi se - "kockica". Kao da se domoljublje mora iskazivati samo kroz unaprijed zadane obrasce.

U novinama sam pročitao što veli jedan Korejac kako oni grade brodove u Hundayu. Ima podatak o cijeni rada u Njemačkoj od 23 USA $ po satu, u Americi 19, U južnoj Koreji 16, a u Kini pak 1 (jedan) $. Zato oni brodove kutije rade (preputaju) u Kini, a sami rade sofisticirane brodove za bušenje, brodove tvornice na kojima se finalizira proizvode itd itd.

Vi biste pak cijelu Hrvatsku htjeli pretvoriti u jedno veliko selo izoliranu od vanjskog svijeta jer ćemo u tom svijetu biti samo "poverači".
Prijavi Administratoru
#28 Pročitana knjigaJardo 2011-08-08 13:44
Koliko je dr.Šišljagić u pravu, glede govorancija u Kninu,pokazuje i izjava koalapartnera HSS-a Friščića,koji,n akon svih prijetnji i izjava Pupovca i drugova beogradskim listovima,o proslavi Oluje i ukinuću dvostrukog prava glasa za srb.manjinu Hrvatskoj,kaže da svatko u Hrvatskoj ima pravo izraziti svoje mišljenje,što je u redu,ali ne i da pljuje po nacionalnim svetinjama,kao što je domovinski rat.

Dakle,unatoč pljuvanju i klevetama velikosrba u Hrvatskoj i izvan nje, koalalicija se neće razvrgnuti.

J.Kosor nije niti takovu izjavu dala,osim što je mlako odgovorila B.Tadiću,pa bi značilo da se s izjavama M.Pupovca i njegovih pajdaša slaže.

Neprihvatljiv govor u Kninu i Sinju " Sada imam osječaj da sam predsjednik svih građana Hrvatske ",predsjednik države se još jednom legetimiso kao antihrvat.
Što je tražio Komšić na proslavi alke i tko ga je uopće pozvao ?

Ove ljude na " počasnoj tribini " bilo je mučno slušati i gledati.
Prijavi Administratoru
#29 Sluškinjodompro 2011-08-09 01:13
Sluškinjo počisti.
Neću vas prozivat jer niste poveracco.
Nisam misli ono što ste mislili vi već sasma drugo. Naša sela su krasna i divota je vidjeti njihov napredak, a to je vidljivo u Tv reportažama svake nedjelje o poljoprivredi i u radio emisijama u nedjelju u jutro. Nisam mislio ni u kom slučaju na selo iz srednjeg vijeka sa drvenim plugom u koga je upregnut prč.
Ta sentenca se odnosi na našu budućnost, koja nas čeka u toj krasnoj i moralnoj EZ tamo ćemo biti poveracci. Nije vam poznato da već 20 godina naše žene, neću citirati područje da ne uvredim nikoga, služe u Italiji kao sluškinje u brojnim familijama 24 sata, u porodici nemoćnih staraca perući im rit i kako je teško zarađen taj novac. Ali one rade i pate da bi svoj obiteljski buđet pokrpale. Da vas ne uvrijedim, a mogao bi .. ..... ...... . ......
Prijavi Administratoru
#30 Neiskustvao i indoktrinacijaBoljunac 2011-08-09 09:28
Moj Dompro, iz vašega upisa izbija neiskustvo (mladost) i indoktrinacija o savršenom društvu.

Moj djed je bio gazda u kući i imao je ssve stvari u svojim rukama. Bio je načelnik općine baš od prije 1. svj. rata do konca rata. Imao je trgovinu, a nekada prije i krčmu. Imamo u obitelji razglednice sa slikom kuće s "Pozdravom iz Boljunskog Polja". Na čemu se zasnivalo to njegovo gazdovanje ? Vjerrojatno na velikom i smišljenom radu, ali i na radu svi ukućana. Imao je dva brata koji se nisu ženili nego su sav svoj radni vijek proveli u radu za "kuću". Jedan se bavio stokom, a drugi je bio majstor za sve, od stolarije do svega što je trebalo u kući. Jedan je spavao u staji sa svojom stokom, a drugi na tavanu kuće. To je bio smisao njihova života. Ne znam je li imao sluškinje i sluge (dekle i hlapce).
Tažake nadničare se imalo na pretek. Svi vrtovi su bili okopani . Danas tek koji i koji. Ponajviše se niti ne kose, ako su dalje od kuće. Došla su druga vremena.

Nakon "nonićeve" smrti došla su druga vremena i drugi zahtjevi. Stalno smo imali hlapce i dekle. Sjećam se pet šest njih koje su radile kod nas. A zadnji hlapac je umro kod nas negdje 1970-tih godina.

Sada nema više težaka i nema više hlapaca i dekla kao nekada.

Ali ima onoga što nazivate "pranje riti nemoćnim starcima" pretežito u Italiji. Ali, i u nas ima nemoćnih staraca i starica i netko im i danas mora prati rit. Na taj posao gledate kao na ponižavajući posao.

Eto, kako na vidjelo izbija vaša krivo formirana svijest i savjest !

Ja sam imao na brizi jednu takvu staricu. U Italiji, u Trstu. I za cjelodnevnu brigu o njoj angažirao sam dvije žene odavde. Posao im je bio veoma lagan. Jedino su trebale slušati tetku koja je cijeli život bila naučena da je se služi. Bila je pokretna desetak godina, dok nije slomila nogu i tada je pala u krevet. Nekoliko je godina trebalo je dnevno čistiti i držati u redu.

Međutim, niti taj posao nije danas tako mukotrpan kao nekada. Postoje pelene za odrasle. Još ih imam na zalihi. Čuvam ih za sebe. Ha, ha ! Ali dajem ih kome trebaju. Ako vam trebaju mogu vam pokloniti nekoliko paketa.

A taj posao pranja riti, obavlja se u svakoj tradicionalnoj obitelji ili pak u bolnicama i staračkim domovima. I nije tako težak za onoga kome se ne gadi. To je posao kao i miješanje tijesta za kruh.

Kad nam se jednom zaštopao kanalizacijski kanal iz zahoda od naše kuće do mjesta izljeva u neku vrtaču, nije nam nikakav hlapac odštopavao govna. Ja sam kao momak, otvorio kanal i sve očistio i stavio kanal u funkciju. Težak posao? Ni govora. Meni nije bio niti gadljiv. Nešto posve obično.

Zato, moj Dompro, ne kukajte ! I riti treba netko prati. I to je častan poao. I vi ćete možda doživjeti starost i biti potrebiti pomoći drugoga, pa i pomoći da vas opere kad se onečistite.
Prijavi Administratoru
#31 Istina je i to...Jardo 2011-08-09 11:08
...da ćemo svi doći na red,prije ili kasnije,pa radi li se danas o našim roditeljima i ostaloj rodbini,u čemu je problem.
Kada postanemo slabi i u nemogućnosti vlastoručne brige,moramo se osloniti na druge,to je tako.
U svijetu je sve manje volje za pomaganje i skrbi za druge,ali je gola istina da nas to sve čeka,htjeli to ili ne.
Prijavi Administratoru
#32 #30 Neiskustvao i indoktrinacija — BoljunacMarcus 2011-08-09 11:12
G. Boljunac, ja nisam ovako shvatio komentar od Dompro-a. U najkraćem Dompro je htio reći da nisu Talijanske domaćice prisiljene dolaziti u Hrvatsku i kao 'dekle' raditi najodvratnije poslove nego je obrnuto tj. hrvatske žene to moraju, tj ''prati nečije riti'' i to ne samo u Italiji nego i drugim zapadnim zemljama. I, kolikogod je to doslovno također je i veoma simbolično, zar ne? Govori o situaciji i stanju koje imamo u Hrvatskoj sada.
Prijavi Administratoru
#33 MarcusBoljunac 2011-08-09 14:20
Krivo ste shvatili Dompro-a . Ja sam ga dobro razumio. Počeo je sa "Sluškinjo počisti. " Nikada se tako ne obtraća sluškinji. Nego po imenu. I pristojno. Jer ako sluškinja ne vrijedi, tada ju se otjera. Ili, ako je gazdarica bezobrazna - otići će sluškinja.

Ono o čemo vi pišete to je druga stvar. Zašto naše žene idu iu Italiju služiti, a ne obrnuto Talijanke k nama, to možemo zahvaliti dvijema Jugoslavijama. Najprije onoj srpskoj, kraljevskoj i potom onoj opet pretežito srpskoj k tomu još i komunističkoj. Dva zla su djelovala sa sinergičnim učinkom. I sada smo tu gdje jesmo. Ako mislite da se je u 20 godina samostalne Hrvatske moglo preskočiti od 50 do 70 godišnje sranje u nas , grdno se varate. To što su nam SDP-ovski preci nakalemili na leđa kroz duga desetljeća srbo-komunistič ke vlasti danas moramo podnositi , ali s uvjerenjem da od nas ovisi kava će biti naša sutrašnjica.
Prijavi Administratoru
#34 Još MarcosuBoljunac 2011-08-09 14:32
Citat Marcus:
G. Boljunac, ja nisam ovako shvatio komentar od Dompro-a. U najkraćem Dompro je htio reći da nisu Talijanske domaćice prisiljene dolaziti u Hrvatsku i kao 'dekle' raditi najodvratnije poslove nego je obrnuto tj. hrvatske žene to moraju, tj ''prati nečije riti'' i to ne samo u Italiji nego i drugim zapadnim zemljama. I, kolikogod je to doslovno također je i veoma simbolično, zar ne? Govori o situaciji i stanju koje imamo u Hrvatskoj sada.



Vidite i vi spominjete "najodvratnije poslove". A znadete li što su to odvratni poslovi ? Ja sam dobroga želudca i teško mi nešto može biti odvratno. Ipak sam jednom doživio neizmjernu odvratnost kad mi je cijela utroba htjela izići kroz grlo. Ma koliko to nekome blo neugodno opisat ću slučaj.

Neko vrijeme sam spavao u jednom nazovi hotelu koji je služio upravo tome da se može dulje vrijeme imati jeftino prenoćište. Jedno jutro kad sam se ttrebao umiti lavabo nije gutao vodu i nisam se nikome obratio nego sam odvrnuo sifon i zapahnuo me je takav smrad od ustajalih ispljuvaka, kose i koječega da se nisam mogao suzdržati cijela utroba je krenula prema grlu. I tako četiri, pet puta redom. udaljo sam se, smirio te očistio i zatvorio sifon.

Eto, tako sam naučio što znači riječ odvratnost.
Prijavi Administratoru
#35 fancullodompro 2011-08-10 00:59
Fanciullo del west!
Sve ovo ima za cilj da shvatimo što nas čeka sa one strane na zapadu. Ne cvatu ruže onim ženama koje zarađuju svoj kruh ne uz muziku i pjesmu taljanske canzone. Na rade se u znoju i to 16 sati dnevno. (24) Opseg rada nije određen samo jednim poslom, već je ispunjen svim i svačim. Opis rada ne postoji. Slugo. Nema odmora, radni dan je ispunjen svim i svačim. Pustite vi te gazde u prošlosti neka ostanu tamo, nisu oni bili nikakvi dobrotvori. Iz cijedili su težaka do maksimuma. A naplata je bila kako mu se htjelo. Moju savjest i svijest ostavite meni, ja za Bogom nisam kamiki hital. A dobrotu poslodavca prepustite onima koji služe kruh svakdanji. Raditi se mora da bi se proživjelo samo je moj stav da prodajem tuđincu sebe, a moj naš dom propada. Odnosno u takvim prilikama ne imaštine događalo se i događat će se da ćemo svoju djedovinu prodavati strancu po cijeni koju će on odrediti. Pa vi trčite u zagrljaj sinjorije tamo će vas čekati med i mlijeko. Samo će se potvrditi ona stara schiavi ste bili i schiavi ćete ostati. Tema je sasma druga i udaljavamo se nepotrebno u odnose rada i kapitala. Vaše pelene mi ne trebalju jer ih upravo nosim zbog kolonoskopskog pregleda.
Prijavi Administratoru
#36 Druže DomproBoljunac 2011-08-10 06:53
Točno velite. Udaljli smo se od teme odnosa rada i kapitala.

Što velite na to da se vratimo naučavanju Karla Marxa i njegovom "Kapitalu" ?

Pa da se strogo držimo teme.
Prijavi Administratoru
#37 commendatoredompro 2011-08-10 23:09
Cummendatore.
Druze. I moj muz jer druze.
Potražite na HKV od administratora neka vam dostavi moj komentar pod nazivom Cosa nostra pa ćete mnogo toga saznati.
Prijavi Administratoru
#38 Pardon, drugarice !Boljunac 2011-08-11 14:18
Šalim se. Ja nikad sebe ne žalim, niti ne negodujem zbog bilo čega što me snađe u životu. Toliko ste se zabrinula zbog toga što neke žene moraju toliko raditi kiješta, a za mene se nito ne brine. Niti ja sam. Ovih sam dana pitur i radim pod veoma oštrim ženinim okom i nadzorom. Nema mrdanja ! Od jutra do sutra. I tako čitavog života. Nikada nisam bio na GO ili ga pak koristio. I ne znam što je GO. Pgledajte portal. Gotovo svi se odmaraju. A ja dirinčim. Zvao sam stakalra da mi popravi staklo na stakleniku koje je iz nekog razloga krenulo "na put", a ovaj veli da je na GO. Za mene nema GO-a. Ne ćete me ni vi požaliti. Niti sam sebe ne ću, jer imam druge preferencije. Ništa ne gubim. Naprotiv . Dobivam.

Vašu Cosu nostru bih rado pročitao. Zar se moram obratiti administratoru ? Zar ste je izgubili u moru informacija koje su Vas savladale ?
Prijavi Administratoru
#39 zbogomdompro 2011-08-11 15:55
Glupe i neslane šale! Ako ste ovaj portal zauzeli za vašu prčijui blesave rasprave sa ovim zadnjim komentarom završila ji ta sfida.
Prijavi Administratoru
#40 DomproBoljunac 2011-08-11 20:40
Želim vam svaku sreću.

Znam da su moje šale neduhovite i da idem na živce u raspravama. Ali, što mogu. To je jače od mene.

Izazvala ste me s jadima žena koje moraju dirinčiti i u Italiji. A ja ih poznajem nekoliko i sve su više-manje zadovoljne. Znam da sam ja plaćao dvije njegovateljice svaku otprilike u visini moje plaće kao direktora jedne male bančine tvrtke. Radile su po modelu izmjene svakih 14 dana.

Dakle, gotovo je. Ali ako budem ponovno našao neko vaše jadikovanje na tužnu sudbinu naše radničke klase, ne ću moći se suzdržati. Opet ću se javiti.

P, S. I danas sam dirinčio. To nije šala.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 17 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal