Vrijeme je za izbornu Oluju: Smijenimo Savez za Europu

Branitelji – zbor!

Ante GotovinaDa je sad živ stožerni general Hrvatske vojske Janko Bobetko siguran sam da bi hrvatskim braniteljima uzviknuo: Gospodo hrvatski branitelji – zbor! I još sam sigurniji da bi ga svaki čestiti branitelj bespogovorno poslušao. Da ne kažem što bi tek braniteljima poručio njihov vrhovnik i predsjednik dr. Franjo Tuđman! S njim na čelu uz potporu hrvatskih branitelja „moralna snaga hrvatskoga naroda" osvojila bi na idućim izborima vlast, demokratskim putom, bez ijednog incidenta, i formirala onakvu demokratsku vlast koja bi bila u stanju rehabilitirati hrvatsku trulu politiku proteklog desetljeća.

Kakvi Đakići i ostali koji godinama i godinama manipuliraju interesima hrvatskih branitelja!? Jedna rečenica Mladog Jastreba u Vukovaru vrijedi više nego sva demagogija svakojakih Bogu za plakati „koordinacija". Oni koji su izdali interese hrvatskih branitelja, izdali su interese hrvatske države. Hrvatski branitelji nisu imali nikakav drugi interes osim slobodne, demokratske, socijalne i pravedne hrvatske države. Kad su stvorili okvir za razvitak i predali je „demokratskim legitimitetima" i njihovim „društvenopolitičkim radnicima" u strankama, medijima i bankama – postali su progonjene zvijeri. Došlo je vrijeme da se stvari postave na svoje mjesto. Inače ode san o slobodnoj hrvatskoj državi. Kakva je to sloboda u kojoj se predsjednik države zalaže za rehabilitaciju Ulice 8. maja u Zagrebu? Nije li samo pitanje vremena kad će se zauzeti i za povratak Ulice JNA? To je praDa koja nas očekuje: Trg maršala Tita ubojice, ulica bleiburških krvnika i ulica agresora na Hrvatsku!

Izvuče li se iz željeznoga zagrljaja haaške i Josipovićeve pravDe, general Ante Gotovina imat će priliku stati na ispražnjeno mjesto lidera hrvatskih branitelja. No, do tad bilo bi nepametno samo sjediti i čekati. Građansku inicijativu Stop progonu hrvatskih branitelja treba zato poduprijeti gdje god se može i kako god se može. Zato jer branitelji u ovome trenutku nemaju nijednu stranku koja razumije njihov vitalni interes. Zato jer branitelji u ovome trenutku nemaju svoju krovnu organizaciju. Partizanija pak ima i dan danas!

Franjo TuđmanDa, točno je – Domovinski rat nije gotov. Zašto? Zato jer velikosrpska agresija na Hrvatsku i danas traje. Zato jer djelatnih petokolonaša u interesu te agresije ima i danas. Zato jer Hrvatska praktički plaća ratnu odštetu agresoru. Zato jer je hrvatsko pravosuđe izgubilo svoj suverenitet. Zato jer hrvatska politika nije hrvatska. Zato jer su protuhrvatske snage potpisale Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju. Zato jer su donijele Deklaraciju kojom su isporučili hrvatske osloboditeljske akcije političkom sudu u Den Haagu. Zato jer su rasprodali hrvatske telekomunikacije, medije i banke. Zato jer su se odrekli punine gundulićevske slobode.

Zato jer nisu u mirnodopskim uvjetima u stanju vratiti pod puni suverenitet svaki dio hrvatskog međunarodno priznatog teritorija. Zato jer socijalna slika Hrvatske iz godine u godinu postaje sve neizdržljivija. Zato jer se demokracija pretvorila u demokraturu Saveza za Europu. Zato jer su pravo, pravdu i pravednost sveli na hrvatsko dokazivanje nevinosti. Zato jer su se odrekli Starčevića, Radića i Tuđmana kao osnovne crte hrvatske političke sinteze (dok ovo pišem prije odlaska na nedjeljnu sv. Misu, iza leđa tekst mi čita sin Martin i kaže: Tata, zaboravio si bana Jelačića. Evo mu, sad je i Ban u tekstu). Zato jer su već prodali oca i mater, a u tijeku je prodaja hrvatskoga jezika, brodogradnje, djece i unuka.

I zbog svega toga: Hrvatski branitelji – zbor! Zbijmo redove, glave na okup. Do uspjeha, kao i u ratu, dolazi se po formuli: Red, rad i disciplina; hrabrost, požrtvovnost i ustrajnost. Sjetimo se: Znoj štedi krv. Sve to vrijedi i u politici. Generale u ratu moraju zamijeniti generali u politici. Dobre generale u ratu imali smo i imamo – isporučili su ih u blato, žive i mrtve. Dobre generale u miru nemamo, ali imamo loš Savez za Europu. Treba ga poraziti izbornom Olujom. Političar koji nije vojnik svoje domovine, ne može biti dobar političar. Zbor!

Nenad Piskač

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 !!!Cetina 2011-01-31 19:27
5!
Prijavi Administratoru
#2 Lošo opet strategiju na višoj razini!dduvnjak 2011-01-31 20:23
Citat:
Na isti datum kada je u Egiptu „ugašen“ internet, počela je opet diskusija za izglašavanke zakona takozvanog „Kill Switcha“ koji omogućuje prekidanje svih internetski veza za određeni rok. „Kill Switch“ ima ulogu zaustavljanja internet prometa u cijelom SAD-u u slučaju cyber napada. Cijeli sustav funkcionira po principu da američki predsjednik ima ovlast, u slučaju opasnosti, jednim pozivom postaviti svojevrsnu internetzabranu. Naravno samo za dobro nacije u svijeta. Mnogi koji prate stanje slobode na internetu postavljaju pitanje ne daje li možda ovaj zakon malo previše snage vlasti SAD-a koja i posjeduje internet. >Pokrenuta istraga protiv Google: "Povezani su s tajnom službom NSA koja može vidjeti sve prikupljene podatke" >Times: Internet se ubrzano militarizira Prevelika je odgovornost omogućiti jednoj osobi da jednim pozivom vrati zemlju par desetljeća unatrag u razvoju, te prekine sve, tako popularne načine internet komunikacije, koje je postalo temeljito pravo čovjeka. Kao što vidimo iz aktualnih događanja, internet je moćno oružje naroda u osiguravanju slobode. Jasna je briga onih koji se boje da vlast sve više svojata to snažno oružje.
I na ovo moramo računati! Egipat je blizu.
Prijavi Administratoru
#3 Meni g.Piskač..malo čudno zvuči ova Vaša rečenica..MIJO F 2011-01-31 20:26
Citat:
Jedna rečenica Mladog Jastreba u Vukovaru ...
A ček..nije li taj "mladi jastrbčić" stao u izborni "štab" Ive Josipovića i Kotromanović i Predrag Matić?...ne bih se g.Piskač potpisao na tu vašu rečenicu..ne čini mi se da se "jastrebčić" razočarao na pikirano mjesto savjetnika kojeg mu oteh "Fred" isčupani od vukovarske vojne policije iz podruma!?Zatim teško da u Vukovaru itko ili netko ili možda netko pozna MJ-a..i trebalo bi se pitati zašto preživjeli iz 204.vukovarske brigade "jastrebčića" na dan 18.studeni nitko ne zove na "svečanu smotru"?General Bobetko-eeeej,t o je i VELIKI i mali JASTREB..ŽIV IM NE IDEM U RUKE!!!!MFP!
Prijavi Administratoru
#4 Oprezdduvnjak 2011-01-31 20:39
Mijo ispravna i važna opservacija. Puno lažnjaka sad krstari našim političkim prostorom. Ovaj ne govori rječnikom ratnika već ambicioznog političara.
Prijavi Administratoru
#5 poslusajte ovo -nema daljeTomislav S 2011-01-31 21:40 Prijavi Administratoru
#6 Objavljeno u HR-SVIJETu !dduvnjak 2011-01-31 21:43
S Ivicom Relkovićem, predsjednikom Obiteljske stranke i jednim od utemeljitelja pokreta Hrvatski rast (Hrast), o ovom novom pokretu na društvenoj i političkoj sceni, te o predstojećim parlamentarnim izborima, razgovarao je Dražen Bušić. [Ivica Relković] Krajem prošle godine osnovan je politički pokret Hrvatski rast – Hrast. S kojim ciljem? -Hrvatski rast - Hrast je politički pokret, a ne stranka, to već samo po sebi znači da je njegov cilj objedinjavanje raznih skupina i organizacija zbog političkih promjena. Hrvatskoj su potrebne političke promjene dubinskog karakera, potrebna je potpuno nova politička kultura, a ne tek nova politička garnitura dosadašnjih stranaka. U suprotnom Hrvatskoj se ne piše dobro. Mi smo narod kojeg je prevarila i opljačkala vlastita politička elita, a onda je još nametnula takve političke mehanizme da se onemoguće dubinske promjene. S druge strane te je promjene nužno provesti brzo kako bismo se dugoročno zaštitili od tih korumpiranih političkih struktura u gotovo svim parlamentarnim strankama. Šansu za to imamo baš ove godine na izborima za Hrvatski sabor. Pojedinačna politička stranka koja bi ušla u Sabor s nekoliko zastupnika ne bi mogla ništa napraviti. Svaki takav pokušaj znak je samo uskog interesa, a ne prepoznavanja trenutka i potreba hrvatskog naroda te slušanja njegova bila. Stoga je preciznije pitanje: Koji je cilj hrvatskog naroda? A to su potrebe ponovno velike kao i devedesetih. Jeste li zadovoljni dosadašnjim medijskim odjecima? -Pokret se predstavio 10. prosinca prošle godine na tiskovnoj konferenciji koja je bila uočljivo prešućena. Nakon toga se, a da nije ni počeo s javnim djelovanjem, u jednom dijelu javnosti nametnuo kao znak nove nade većinskog domoljubnog dijela biračkog tijela. Naš daljnji posao je što je više moguće izravno prići hrvatskom čovjeku tamo gdje on živi, na njegovom pragu. Mediji, koliko god su u tome važni, nisu i presudni. Nećemo ih podcijeniti, koristit ćemo prigode koje se otvore, ali i prije i poslije takvih prigoda, prilazit ćemo orgnizirano i sustavno hrvatskim biračima od Iloka do Konavala. Medijima ćemo pružiti informacije i šansu da nas prate, prema medijima ćemo se postaviti otvoreno, ali na njima i njihovoj otvorenosti Hrastu nećemo graditi ni zadovoljstvo ni nezadovoljstvo. Osim putem medija, na koji način ćete se predstavljati javnosti? -Na jedan iznimno terenski aktivan način. Naime, Hrvatski rast najavljuje dugotrajnu predkampanju tijekom koje će se svi potencijalni kandidati predloženi od strane skupina koje čine Hrast na terenu natjecati za naklonost birača. Mjesecima će, dakle, naši kandidati obilaziti birače u svojoj izbornoj jedinici i predstavljati im i Hrast i vlastiti doprinos koji mogu dati zajednici. Od skupova, tribina, pa sve do osobnog rada “od kuće do kuće”, internetskog umrežavanja i drugih načina trajnog kontakta s biračima – sve će to biti “aktivirano” od sada, pa sve do izbora. Mislite li da će to biti dovoljno? Naime, politika se u suvremenoj demokraciji ne vodi bez novca. Očekujete li da vas simpatizeri podrže dostatnim materijalnim sredstvima? -Koliko novca treba za uspješnu kampanju ovisi i o tome što netko smara svojom uspješnom kampanjom. Nas ne zanimaju niti zadovoljavaju tri zastupnika. Hrvatski rast nije interesna skupina koja želi graditi karijeru nekim svojim liderima. Nas zanima dubinska promjena političke kulture u Hrvatskoj. Za takvo nešto uvijek je na početku potrebno više srca nego novca. U takvom poslu, novac koji dolazi troši se na rast pokreta, a ne na štancanje lažnih poruka na svakom koraku bez mjere i morala. Ali, naravno, ni srce ne može raditi bez energije, pa ni mi nismo naivni da mislimo da nam nikakav novac neće biti potreban za onaj uspjeh koji smo mi postavili kao cilj pokreta. Ali, dolazit će onoliko novca koliko “mali čovjek” u nama prepozna iskrenosti. Dakle, uz obilje iskrenosti bit će i dostatnosti sredstava. Recite nam nešto o vašem programu. Po čemu se Hrast bitno razlikuje od ostalih političkih stranaka? -Kad birači čitaju programska načela i programske smjernice raznih političkih opcija obično ih u deklarativnom i verbalnom smislu doživljavaju kao nešto slično. Svi nude lijepe vizije, svi pišu ono što birači žele čuti i čitati. Program Hrasta je hrvatska država uređena tako da bude majka, a ne maćeha hrvatskom narodu i svim hrvatskim građanima. A ona je danas maćeha braniteljima koji su je omogućili i beskućnicima kojima nije u stanju ponuditi ni pristojan krov nad glavom uz tolike prazne i neiskorištene kapacitete. Hrvatska država ne samo da ne smije imati administraciju uređenu tako da sve vrti u krug, od krupnih investitora i ulagača do najmanjeg čovjeka koji pred nekim labirint-šalter om sa strepnjom čeka neki papir koji mu preživljavanje znači. Hrvatska država mora za sve koji je žele izgrađivati i imati red unutar sebe same, a ne red pred šalterima. Program Hrasta je pobjeda uređene i brižne države prema svojim građanima, kao što je program devedesetih bio pobjeda u ratu i osamostaljenje. Hrvatska “Pepeljuga” ne treba čekati da je njezin “princ” usreći u nečijem tuđem dvorcu, nego se treba u vlastitoj kući osjećati kao kćerka, a ne sluškinja. Mi ćemo provesti taj program, pa makar sve hrvatske maćehe morali razvlastiti u onom što su uzurpirale u našoj zajedničkoj kući. Kako gledate na Hrvatsku u okviru Europske unije? Ne kažem na “problematiku” ulaska Hrvatske u EU, tako se više ne govori, valjda zato što u tome “nitko” ne vidi problem?! Što vi mislite, postoji li u tome ipak neki problem(i)? -Problem postoji i on se zove hrvatski narod. Sve što se čini ide za time da se Hrvatsku uvede u Europsku uniju bez stvarne mogućnosti relevantnog izjašnjavanja hrvatskog naroda. Hrvatskom narodu se ne daju nikakve informacije o stvarnim sadržajima “pregovora”. Hrvatskom narodu se ne planira ponuditi stvarni, nego igrokaz-referen dum. Hrvatski narod u ovom trenutku ne zna na temelju čega bi bio “za” ni “protiv” ulaska u EU. To ne zna ni članstvo stranaka koje su “savez za Europu”. Nitko u Hrvatskoj ne vrši obveznu ulogu informiranja birača o svim “pro et contra” argumentima na temlju kojih bi sutra svatko trebao po savijesti i znanju zaokružiti jednu od samo dvije ponuđene opcije na referendumu. Hrast želi zaustaviti tu neodgovornu dječju igru pogađanja osobe zavezanih očiju (čak se i toj u dječjoj igri dobije više “informacija”, jer se osobu pogađa na temelju dodira). Hrast će se založiti za odgađanje referenduma sve dok nova hrvatska vlast ne podastre pred hrvatski narod sve što on ima pravo znati. U suprotnom, referendum će biti najviši čin strukturne korupcije, završni ples “grijeha struktura” s hrvatskim narodom. Na političkoj sceni ne pobjeđuju uvijek najbolji i najpametniji. Čini se da se tu ipak traži nešto više od akademskih gradusa, pa se govori o “političkom iskustvu”, “političkoj intuiciji”. Koje osobine imaju članovi pokreta Hrast? -Ne znam, jer ne znam tko će biti kandidati Hrasta na izbornim listama. To u ovom trenutku nitko ne zna, pa ni utemeljitelji Hrasta. Nitko u Hrastu neće sebe i svoje podložnike popisati na izborne liste i onda ih političkim marketingom “prodavati” hrvatskim biračima. Hrast se dovinuo tome kako ovaj namjerno protunarodni izborni zakon nadograditi u korist hrvatskim birača. Hrvatski rast (uključujući sve stranke, udruge, nazavisne liste i pojedince koju su ga osnovale i koje mu pristupe) hrvatskim će biračima u višemjesečnoj predkampanji ponuditi mogućnost da sami svojim glasovima kreiraju liste Hrasta. Pa onda, kad oni izaberu najbolje, kad oni imenom i prezimenom odrede koga sutra žele birati na državnim izbornim listama, te će liste Hrast predati Državnom izbornom povjerenstvu. To da si domoljub, što znači društveno odgovoran, i to da ovaj narod nisi (o)pljačkao, što za svakoga znaju birači u njegovoj sredini, to su osobine koje će nužno morati imati svaki kandidat Hrasta, jer će mu ime mjesecima biti javno istaknuto na internetskim stranicama Hrasta i svim stranicama i portalima članica Hrasta. Nikakav stranački poslušnik, nikakvo “kukavičije jaje”, neće biti naknadno uvršteno na liste. Birači će sami birati one koji su njihovi kandidati. Nasuprot takvoj njihovoj listi Hrasta, imat će tajne liste njima nepoznatih političkih moćnika (za koje čak ne znamo kreiraju li se samo unutar granica hrvatske države). Zato hrvatski narod nakon ovih izbora neće imati izgovor da nije imao za koga glasovati, pa je opet morao za “manje zlo”, ili nije ni izašao. Hrast će biti ne samo šansa da se dogodi plebiscitarna narodna lista, nego i ogledalo savijesti hrvatskih birača. Kako ćete to provesti? Hoće li svaki birač zaista dobiti mogućnost da sudjeluje u predkampanji? -Hoće. To nije tlapnja. U Hrastu su udruge i skupine koje su u samo dvije godine (2008. i 2009.) predvodile dvije ad hoc građanske inicijative (”Potpisujem deklaraciju” uz šezdesetu obljetnicu Deklaracije o ljudskim pravima i “More je kopno” uz hrvatsko-sloven ski Sporazum o arbitraži) dva puta skupile više od 200 000 potpisa građana u roku od samo dva tjedna. Sada su pred nama mjeseci, a ne tjedni. Mi ćemo doći u svaku kuću, pred vrata svakog stana. To je jedino što obećajemo hrvatskom narodu. “Ostalo” je na njemu, ako želi za sebe pobijediti. Kakvom rezultatu se nadate na predstojećim izborima za Hrvatski sabor? -Porazu “lijevo-desne” prijevare i pobjedi hrvatskog naroda.

ON drži ključeve. U njega se ufam!
Prijavi Administratoru
#7 To je to -Crni Jahač 2011-01-31 22:40
Citat:
trebalo bi se pitati zašto preživjeli iz 204.vukovarske brigade "jastrebčića" na dan 18.studeni nitko ne zove na "svečanu smotru"?
Bravo Mijo!!!
Prijavi Administratoru
#8 Vukovar, 29. siječanj 2011...H7 2011-01-31 23:05


Na televizijama ste vidjeli 10-tak sekundi, ovdje je cijeli nastup.
Prijavi Administratoru
#9 Preveć režirano...Meni to "smrdulji" g.H7..MIJO F 2011-02-01 00:22
...dajte Vi svoj sud?..ključne elemente čita i nije napisano u duhu..čista režija i po meni neki privatni skup?Veličati Milu Dedakovića?..op rostite..ratni ministar Vekić je poslao potjernicu,za njim i njegovom tajnicom,za koju se predmnijevalo da mu je priležnica,a to znaju SVI ratni zapovjednici policijsko-reda rstvenih postaja,a osobno sam nekoliko dana to čitao na teleprinteru..d a ga se uhiti zbog pronevjere 300 tisuća DM..stožer MD-jastreba je bio u Vinkovcima u podrumu,a znate li koliko je udaljenost Vinkovaca od Vukovara?Ako su ga tukli,to nisu smjeli?..ali "RAT je" i dobro je prošao,što ga netko nije ubio!?...nisam ja za tu soluciju...nego sam svjedok vremena..F.Tuđm an..je kad nas je bilo svega 20-ak tisuća poslao svog poklisara I.P. kako nam je KOS ubacio 10% svojih(peta kolona),a koliko je to onda i tko su ti ljudi?Ovaj momak je postao,to što je,kod Denisa Latina i nekim sumnjivim emisijama...zar D.L. išta vjerovati,osim da su SVI Hrvati USTAŠE?Momak je 90-ih IZRAVNO optuživao F.Tuđmana za izdaju Vukovara..to su idiotarije.Tuđm an je branio Vukovar,kao da je Zagreb pod opsadom i s čim?S ničim,osim pametnom politikom.Slava žrtvama cca 3000 Vukovarčana,a moglo je biti u gradu "sravnjenom sa zemljom" 30 000(trideset tisuća)..to je trebalo vidjeti..snimci su šturi..nekoliko sati imadete snimljeno marerijala o braniteljima Vukovara...Vink ovci,Đakovo,S.B rod,Bjelovar,Va raždin itd.. i puno inividualaca..n igdje se u dokomentarcu ne spominje ime "posljednjeg zapovjednika Vukovara"..B.Bo rkovića..pa to je valjda jasno da je tako,ako smo te dokumentarce gledali?...tko su mu prijatelji?...b ar 10-ak koji su s njim "ratovali"..nij e li tako?Što Petar Janjić-tromblon misli o njemu?..to treba pitati?..a ne Denisa Latina..nije li tako?MFP!
Prijavi Administratoru
#10 Mijo k'o i uvjek...kostresh 2011-02-01 15:11
...u pravu si!
kaze decec:"Nasi politicari nas se ne moraju bojati, mi nismo..."

za koji klinac su onda govori/cita kad ne zeli niku puruku poslat.
Prijavi Administratoru
#11 ...H7 2011-02-01 15:30
@ MijoF

Ne poznajem osobno ljude koje prozivate i nikakve zamjerke nemam za Borkovićev nastup koji doživljavam i spontanim i pozitivnim.
Ono što zamjećujem je kritika postojeće politike i vlasti u Hrvatskoj koja je sve samo ne hrvatska i nacionalna, a na što se u prosvjedu upozorava.
Također, ovdje se spominje bit svega, a to je vlastodržačko nastojanje da se Hrvatsku ugura u novi balkanski tor, tj. Jugoslaviju.
I tome se pruža otpor!

Uz sve navedeno, na skupu je priličan broj prosvjednika što je jasan pokazatelj što ljudi o svemu misle.
Tim više mi nije jasno zašto optužujete čovjeka.
Na mene to neće utjecati jer za mene je dobar svatko tko daje vjetra u hrvatska jedra i tu ne tražim dlaku u jajetu, ali možda će netko vaše stavove tumačiti kao pokušaj ubacivanja razdora i djeljenja branitelja, a to Hrvatskoj pogotovo danas ni najmanje ne treba.
Prijavi Administratoru
#12 Ja ne g. H7...MIJO F 2011-02-01 16:20
..i budite bez brige..ne lupam ko'otvoren prozor!!
Citat:
Ne poznajem osobno ljude koje prozivate i nikakve zamjerke nemam za Borkovićev nastup koji doživljavam i spontanim i pozitivnim.
Kao što rekoh svjedok sam vremena...ako HRST uvuće tog "fana" Josipovićevog.. meni nije mjesto onda u internetskom ratu "za HRAST"..,a evo zašto?
Što bi se dogodilo u Bastogneu da je taj gradić u Belgiji napustio general McAullife ?Nijemci bi sa Ardenskom bitkom vratili rat barem dvije godine unazad s obzirom na "tajna oružja"
Nema dakle dvojbe Branko Borković je trebao biti izveden pred vojni Sud 1991.?,kao što bi bio izveden u SAD,a da ne govorimo u Engleskoj.Otpor se u Vukovaru pružao još tri dana,a u ratu postoji i termin "bitka za ranjenike",a ne ih prepustiti srpskim koljačima na Ovčari.B.B. nije poštivao hijerahiju zapovjedanja..j er mu zapovjednik nije bio VZ-ik F.Tuđman,nego netko drugi,a tko?..to on vrlo dobro zna i vješto eskivira odgovoriti!
Umjesto njega srbočetničkom agresoru Vukovar je predao Vladin povjerenik...MARIN VIDIĆ-BILI!
Tu se vidi veličina geostrategije i mudre politike dr Franje Tuđmana..i kao što rekoh obojicu je zbog mira u kući kompromisno umirovio.To znadete H7?..vodili smo krvavi rat protiv Srbije,Srba,Srb očetnika,domaći h izdajnika i 5.kolone,a granice Tuđman nije dao zatvoriti...to se zove školski STRATEGIJA SUVREMENOG RATOVANJA i pravi čovjek u pravo vrijeme...dr Franjo Tuđman!..koji je potajno strategiju ratovanja i politiku...dogo varao uistinu sa Svevišnjim Gospodinom...ne vidi li TO se danas da sam u PRAVU H7?...na što politička scena u RH sliči?..jel'to Srbija il?C.Gora il'Tunguzija il'...prvi čovjek u nekakovoj vlasti,koju ja nikad priznati neću Jugosloven Ivo Josipović..koji još 1994. HRVATSKU DRŽAVU naziva "jugoslovenski prostor"i!..hau gh...idem u AGNOSTIKE,dosta sam bio HRVAT! MFP!
Prijavi Administratoru
#13 PROTUSAVEZsnovak45 2011-02-01 18:50
Tekst Nenada Piskača vrlo je dobar i što je danas najvažnije ujediniteljski. Mnogi još uvijek nasjedaju politici podjele među braniteljima, među Hrvatima tražeći i nalazeći kojekakve sporedne detalje za opću stvar.
Što se tiče Hrasta - Rasta
1.) ime mi se ne sviđa, patetično je i usko,
2.) ne sviđa mi se što je dvoznačno... A što nedostaje imenu Hrvatsko Kulturno Vijeće ?
3.) ne sviđa mi se što Hrasta nigdje nema po televizijama, a bez toga je nemoguće dobiti izbore
4.) ne sviđa mi se što se ponavlja "medijski ne-nastup" kakav smo imali prilike vidjeti na predsjedničkim izborima gdje su se hrvatski kandidati pojavili 5 do 12. Kasnije su se žalili svojim biračima da ih je tv bojkotirala ?! Pa ako se ne znate nametnuti medijima, kako ćete dobiti izbore ?? Isto tako, Hrast nema ni svoju tiskovinu...
5.) ne sviđa mi se ni to što u ime Hrasta ponekad govori i osoba koja ratuje s mikrofonom, naime i mikrofon jedva hvata njegove rečenice,
6.) osobno sam za dr Jurčevića jer je glasan, jasan, argumentiran, vrlo dobre dikcije i odlične biografije. One, s kojom se rado može poistovjetiti hrvatski čovjek.
7.) ne sviđa mi se što Hrast ponavlja scenarij s predsjedničkih izbora i čeka zadnji tren,
8.) na kraju, iako će oni zlobniji zaključiti kako se meni ovdje ništa ne sviđa, reći ću da to nije točno. Kad bi to bilo tako ne bih sve ovo pisao. Mada :
9.) Ne sviđa mi se što sam toliko toga morao iskritizirati. Računam da će rodoljubi prepoznati moje pozitivne namjere. Taštine i onako u Hrastu ne bi smjele imati mjesta.
Sa željom da Hrast napokon postane vidljiva politička snaga i da se to dogodi na vrijeme, lijep pozdrav.
Prijavi Administratoru
#14 HRVATI ZBOR!nostrodamus 2011-02-01 19:06
Uporno radimo na ustrojavanju i popunjavanju redova NOVE HRVATSKE DESNICE. Samo ujedinjeni moći ćemo poraziti PARTIZANSKO-JUG O-CRVENOG MONSTRUMA koji opet opasno prijeti našoj budućnosti. Združenim snagama borimo se za u DOMOVINSKOM RATU STVORENU HRVATSKU! Nikad više s onima koji tobože "oslobađahu" otvoreni i od vojske napušteni Zagreb 8. svibnja 1945. Newer more!
Prijavi Administratoru
#15 Animacijadduvnjak 2011-02-01 20:24
snovak45_Kasno je za sviđa mi se nesviđa. Situacija se mjenja iz dana u dan a ubrzo će iz sata u sat.
Kuda i kako će krenuti Hrast vidjet će se nakon prvih skupova. Od našeg međusobnog preglasavanja zasad je najbitnije koliki će biti naš auditorij.
Prijavi Administratoru
#16 GLASAČIsnovak45 2011-02-01 21:19
Naravno, upravo radi glasača sam i kazao to što jesam.
Prijavi Administratoru
#17 Globalna eutanazija demokracije?dduvnjak 2011-02-02 14:05
Citat:
"Tko vlada informacijom, vlada istinom, vlada svijetom." Čarobnih 13 minuta je trebalo egipatskoj vladi da bi isključila Internet u cijeloj državi i time ukinula komunikaciju između 83.000.000 građana. To su građani, koji, površno gledano, traže svoje pravo na demokraciju i slobodu. S jednim potezom vlada je hladnokrvno iskoristila mogućnosti tehnologije, pa se slobodno može pričati o novoj povijesnoj tehnološkoj katastrofi koja opet pokazuje kako je tehnologija još uvijek više zloupotrijebljena nego korisna ako se velike mase uvedu u ovisnost tehnoloških igračaka. >>Mikročipovi za bolju budućnost (pitanje je, za koga bolju?) Zato neki stručnjaci već pričaju o internetskoj Hirošimi. Sreća za građane Egipta je da se nacionalna vojska još uvijek protivi nasilju nad građanima. Je li tako jedno masovno gašenje komunikacijskih resursa zamislivo i u Europi i što bi bio mogući razlog? U uredu austrijskog kancelara se radi na jednom projektu koji bi trebao omogućiti gašenje interneta u slučaju cyber-napada na prostoru Europske unije. Austrija radi već 'duže vrijeme' na tzv. 'Kill Switchu" za Internet. Zanimljivo je, da se u ovom slučaju poziva na temelj međunarodnih dogovora koji definiraju gdje i kada bi se Internet mogao isključiti na razini EU-a, javlja Futurezone, pozivajući se na jednu odgovornu osobu iz GovCERT(Government Computer Emergendy Response Team) koji je dio ureda austrijskog kancelara i nešto kao krizni menadžment u slučaju da dođe do problema u nacionalnim IT-sektorima. Dakle, može se zaključiti kako će uskoro u Austriji, u okviru programa za zaštitu kritične infrastrukture, postojati jedno dugme za gašenje interneta. Zakonska osnova za ovaj postupak ne postoji u Austriji, ali se ured kancelara u ovom slučaju oslanja na jednu deset godina staru, od strane Nacionalnog vijeća odobrenu doktrinu imenom „Nauk sigurnosti i obrane“. Tamo piše npr. da je sigurnost Austrije i Europske unije neodvojiva, da se ne može nikako razlikovati i da se u najvećem smislu gradi po okviru donesenom u EU. Čitajući rečenicu na prvi pogled zvuči vrlo logično ali se može i izvući zaključak kako strateški potezi u ovom slučaju dolaze preko direktive sa vrha Europske unije, koja to želi uvesti kao standard. Poznato je svima kako je narod zahvaljujući internetu dobio veću mogućnost komuniciranja. Informacije više ne putuju jednosmjerno od emitera prema narodu, nego se i uzvraća informacijama i komunicira međusobno. Otkud sad ideje da se takav protok informacija mora kontrolirati ili čak razmišljati o jednom sustavu preko kojeg se taj „dar“ i sloboda interneta mogla u hitnom postupku, preko jednog dugmeta, sasvim onemogućiti? Nacionalno vijeće Austrije uputilo je, dakle, vladi gore navedeni popis „Nauk sigurnosti i obrane“ u kojem neobavezujući preporučuje da se austrijska sigurnosna politika kreira u skladu s određenim načelima. Deveta i posljednja "preporuka" je: "Osigurati dostupnost vitalnih resursa (npr. hrana, energija i sirovine), te zaštita strateških infrastruktura (npr. komunikacija i promet)." Daljnje ili detaljnije komentare na temu komunikacije ili Internet se ne nalaze u dokumentu. Prema informacijama iz ureda kancelara, odluka o gašenju Interneta pripada Saveznoj vladi i firmi Rundfunk- und Telekom-Regulierungs-GmbH (RTR). „Ako dođe do akutnog napada iz interneta, ured kancelara se uključuje kao koordinator i sastaje se sa providerima s kojima na kraju odlučuje o slijedećim postupcima.“, navodi Futurezone..................
HR svijet nas upozorava.
Požurimo dok "naš" Josipović ne dobije ovaj killer demokracije!
Prijavi Administratoru
#18 jastreb stari, mladi...Tyson 2011-02-02 22:26
Mijo, drago mi je da ste napisali ovakve komentare. Ja ih nisam htio prije pisati da opet ne ispadnem dežurni kritičar... ;)

Domoljublje je nešto u čemu nema mjesta kalkulacijama. Ili jesi domoljub ili nisi. U domoljublje spada i oružana borba za Domovinu i u takvoj borbi također nema mjesta kalkuliranjima, ili se boriš do zadnje kapi krvi - ili se ne boriš. Kakva je to borba malo se borim - malo ne borim?!

... a sada se vraćam na ono kalukiranje s obranom Domovine. Kakav je to zapovjednik koji bez riječi ostavi svoju vojsku, a što je jošgore, civile u podrumima na milosti nemilost četničkim koljačima i pobjegne iz grada. Kasnije sam čitao izjave Borkovića u kojima kaže da njegov ostanak nije imao smisla jer bi ga sigurno ubili! Ima li smisla biti ranjenik u vukovarskoj bolnici i čekati Ovčaru?!

Dalje, prije godinu dana Borković govori da je protiv objave Registra branitelja jer će to naštetiti nekim braniteljima u njihovom biznisu u Srbiji!!!! Upravo Borković je imao (ne znam da li ima još uvijek) nekakv biznis s konjima, a surađivao je i sa Srbima iz Srbije. Sada u Vukovaru on govori da nam nije kriv Registar, dakle zagovara objavu Registra. Ili kako je Mijo rekao, podržao je skupa sa Fredom Josipovića.... Zar samo zato što lijepo govori znači i da je iskren? Pa i Jadranka Kosor lijepo govori!

Problem je u tome što neki lijepo govore iz srca a neki iz određenih razloga ili interesa.

Znam da će sada opet biti napada jer kao nije dobro govoriti ovakve stvari jer se time branitelji razjedinjuju, ali nije kriv onaj koji govori istinu nego onaj koji je krije....

Svaki dan čitam o nekakvoj krovnoj braniteljskoj udruzi (po uzoru na partiznasku) i o braniteljskoj stranci. I to uglavnom (nije pravilo) govore oni koji nisu branitelji. Kakva bi to bila krovna udruga i tko bi joj bio na čelu!? Da li oni koji nebi htjeli biti u toj krovnoj udruzi nebi imala nikakva prava i bili bi odbačeni i obilježeni? Kako osnovati krovnu udrugu i u nju strpati pola milijuna ljudi među kojima ima prekaljenih ratnika ali i teških muljatora!? Znači, isto bilo kao i sada, ali bi tada imali jednog čovjeka koji bi na sve nas pazio ....

Braniteljska stranka je također nebuloza jer svaki branitelj ima pravo na svoje političko uvjerenje u protvnom se postavlja pitanje kako stranačka osoba može jednako zastupati interese svih branitelja. Najbolji primjer za to su Đakić, Dečak itd.

I kakva bi to uopće bila stranka? Desno orijentirana ili lijevo? Što s onim braniteljima koji možda nisu desničari? Ako pođemo od pretpostavke da domoljub bi trebao biti svatko bez obzira na politički svjetonazor, onda je nepravedno da sve branitelje zastupa jedna stranka. Po toj logici mogli bi smo imati braniteljsku pravašku stranku ali i braniteljsku socijalliberaln u stranku, zar ne?! Ime li itko pravo reći nekome da nije dovoljno dobar branitelj ako mu je politički pogled drukčiji?

Ono što braniteljima treba to je sređivanje stanje među braniteljskom populaciom, drukčija definicija braniteljskog statusa, i raskrinkavanje i lažnjaka i muljatora i onih koji su im to dopustili i/ili omogućili. I što je najvažnije, braniteljima ne treba njihova stranka, njima treba domoljubna stranka koja će zaštiti branitelje i sve vrijednosti za koje su se oni borili u Domovinskom ratu.

Zato branitelji moraju zauzeti isti stav prema SVIM političkim strankama i od svih njih zahtjevati iste stvari.

I tek kada se braniteljske udruge riješe stranačkih ljudi (naročito onih potkupljivih) iz svojih redova, tek onda će moći jednako zastupati interese svih branitelja i jednako se postaviti prema svim političarima i strankama. Naravno, udruge mogu nekoj politčkoj opciji dati podršku ali i to treba definirati kako! Ako jedan čovjek odlučuje o svemu onda imamo ovo što sad imamo....
Prijavi Administratoru
#19 Tayson..danima JRT-studio Zagreb..vrti tri...MIJO F 2011-02-02 23:05
..samozvana branitelja-drag ovoljca..Borkov ić,Matić i Kotromanović..k o'to ne vidi da TO "štima" Yusipović i Pantofćak..nek' si kupi dobre naočale,a ova Maja Sever,ma nevjerujem,da ne kuži..nego čuva dobro plaćeni posao!Taj cirkus baš i vrijeđa sve istinske DDR-a..toliki generali,brigad iri,pukovnici,č asnici,dočasnic i,a oni promoviraju "pobjeglicu" iz Vukovara,koji ostavih bojišnicu i 200 ranjenika za četničku "ljudokolju"..u RAT se ide škropljen SVETOM VODOM,a ne po penziju!?..pa jasno je da je Čirilica i Denis Latin UDB-in novinar odradili svoje,a da lijepo priča..ne bih se složio..bliže mi je jedna rečenica poznatog hrvatskog intelektualca "umišljeno govno" i vrlo opasnu ulogu dobih od TITINOG GARDISTE JOSIPOVIĆA..DRA GOVOLJCI OPREZ..na djelu je novi SOTONSKI PLES..ne na kiši,neg'u HRVATSKOM DRŽAVNOM SABORU! MFP!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 11 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal