Zadnja prilika za spas Hrvatske
U poplavi braniteljskih „slučajeva" pojavio se još jedan pod imenom Vladimir Šeks. Bez obzira na njegovu funkciju u Osijeku na početku rata, i kolika je njegova uloga u obrani grada, mislim da ipak nije u istoj kategoriji s ostalim braniteljima. Osim toga, od početka je moćan čovjek u stranci i vladi i mogao je puno više napraviti za branitelje, a ono njegovo „locirati, identificirati, uhititi, transferirati" ne mogu mu oprostiti nikako. Svrstavanje Šeksa u kategoriju progonjenih branitelja je van svake pameti. Pa to je i krenulo iz te političke kuhinje. To je samo međustranački/politički obračun a koristi se sad u ovoj atmosferi.
Opet drugi igraju igre dok branitelji stradavaju. Ne da se ne bih petljao u taj slučaj, nego ne želim u isti rang staviti Šeksa i Purdu. Purda je branio Vukovar, borio se u uličnim borbama. Šeks je nešto drugo. Svaka njemu čast na njegovom doprinosu obrani Osijeka, ali ja ga neću braniti a nije ni on branio Glavaša. Do nedavno je sam Šeks rekao da je bio nevažan u Osijeku jer nije htio imati veze sa zločinima za koje je Glavaš optužen. Na stranu i Glavaševi poslijeratni grijesi, za to je USKOK trebao sprovesti istragu pa ako je počinio nešto iz domene kriminala, korupcije itd., neka mu se sudi. Ali svima je jasno da je Glavaš maknut zbog unutar HDZ-ovskih sukoba. Ako je Šeks bio to što se govori ovih dana, onda je znao za Glavaševu umiješanost u navodne zločine, ako je znao onda je i on kriv, makar po zapovjednoj odgovornosti. Ako nije znao, onda je bio nevažan. Neka se odluči više i taj Šeks da li je bio važan ili ne!
Tko god podmetnuo ovu priču sa Šeksom i što god da stoji iza toga, sve se svodi na korištenje ove situacije s Purdom, Tromblonom i Maslovom. I nikako nije dobro da se branitelji sada dijele oko toga treba li dati Šeksu potporu ili ne. Potporu treba dati Maslovu, Tromblonu i Purdi! Oni su ljudi koji su se tukli s četnicima za Hrvatsku. Šeks će se ionako pobrinuti za sebe, a ako slučajno zatreba, lako će HDZ organizirati par autobusa za branitelje prosvjednike. Žalosno, ali istinito. Žalosno je i to da je u slobodnoj i neovisnoj Hrvatskoj za koju smo se borili i krv lili, opasno pisati ovakve stvari, ali koliko god vršili pritiske na nas, slali agente u civilu da nas prate, prijetili i podmetali, svi mi znamo tko i preko kojih udruga kontrolira branitelje! A oni branitelji koji sudjeluju u tome neka se sami zapitaju kakvi su oni to branitelji ako su svojim djelima izdali svoje suborce.
No i to je istina i surova stvarnost, i svi oni koji se zanose jedinstvom svih branitelja, moraju znati da dok nas ima pola milijuna ne može biti jedinstva. Tih pola milijuna je namjerno proizvedeno da bi se ona „šaka jada" od 35-40 a najviše 50 tisuća dragovoljaca iz '91. izgubila u masi. Da se glas tih dragovoljaca ne bi čuo jer oni su jedini bili bez kalkuliranja stali u obranu Hrvatske. Puno od njih se nije vratilo, puno njih se ubilo poslije rata, puno njih se nije snašlo a ni prilagodilo. Neki su otišli putem droge i/ili kriminala, neki i dalje šute i pognute glave se muče. Ti ljudi su „opasni" za svaku vlast i zato je svaka vlast proizvodila svoje branitelje. Iz tih redova (političkih/interesnih) birali su se podobni za vodstva u udruge i oni odrađuju svoje zadatke.
Kako sanjati o jedinstvu svih branitelja, kada nisu svi isti!? I zato i dalje mislim da predstavnici braniteljskih udruga ne smiju biti članovi niti jedne političke stranke, ili ako jesu, moraju zamrznuti svoje članstvo u stranci i ne smiju stranački nastupati. Jedino jednakim stavom prema svim političarima i svim strankama možemo se izboriti za nešto, u protivnom otvara se put manipulaciji nad članstvom i braniteljima općenito.
Osim što se ni jedna vlast nije pobrinula o istinskim braniteljima, nego je uporno miješala sve u isti koš, sada je već počeo otvoreni lov na branitelje. U stvari, počeo je on kao i sve ostalo, čim je Franjo Tuđman „pao u postelju" i razbolio se. Tada, samo 4 godine nakon završetka rata počinje rasipanje Hrvatske. Sustavno se na tome radi već više od desetljeća, tri puta više nego je rat trajao...
U to proteklo desetljeće dobili smo pola milijuna branitelja, ogroman vanjski dug, uništeno gospodarstvo, seljake na koljenima, ribare praznih mreža, radnike bez plaća, gay parade, četničku pevaljku Lepu Brenu u Zagrebu, „krajiškog" simpatizera Bajagu u Splitu i Rijeci, ponižene i progonjene branitelje, izjednačavanja s agresorom, kažnjavanje za obranu Hrvatske, generale u Haagu, „hrvatske" medije koji nam opet nameću bratsvo i jedisntvo, turbo folk smeće... Mogu do sutra ovako. I to bez da spominjem da smo prodali banke, hotele, HT, INA-u, tvornice, rafinerije, uskoro prodajemo vodu a pitanje je dana kada ćemo prodati i hrvatski zrak! U sve manje firmi u Hrvatskoj direktori govore hrvatski jezik. Uskoro ćemo morati uvesti engleski kao službeni - ili srpskohrvatski.
U isto vrijeme, napokon isplivavaju političke fekalije na površinu, pa se afere s korumpiranim političarima samo smjenjuju kao na pokretnoj traci. A mi se kao čudimo svemu tome, iako sebi ne želimo priznati da smo sve to znali. Iako, ovi naši političari znaju čak i iznenaditi koliko su pokvareni i pohlepni. Sve te afere nisu još ni načele vrh piramide. Treba krenuti od najniže razine, od predsjednika mjesne zajednice, načelnika općina, lokalnih „šerifa", tajkuna, pa polako prema gradonačelnicima, županima, saborskim zastupnicima. Jedino je problem što bi se tako htjeli – ne htjeli našli opet u socijalizmu, sve bi bilo „narodno" jer svi ostali bi bili u zatvorima.
Dragovoljci Domovinskog rata najvrjednije su što Hrvatska ima od osamostaljenja pa do danas. To su ljudi koji su čista srca krenuli u obranu Hrvatske spremni u svakom trenutku položiti svoj život na oltar Domovine. Hrabro su branili svoje domove i borili se za slobodu hrvatskog naroda ali borili su se i za ljepšu budućnost svoje djece. Dok su se smrzavali negdje u rovu zamišljali su slobodnu Hrvatsku u kojoj svi žive dobro od svog poštenog rada. Zamišljali su kako će nakon rata sretno živjeti sa svojim obiteljima u slobodnoj Hrvatskoj. Svaka pomisao na budućnost bila je svijetla, radost na licima, cvijeće, sretan narod. Dvadeset godina kasnije; mrak, torture, progon, poniženja, siromaštvo, odbačenost, razočaranje, strah, nesigurnost.
Ovo je zbilja hrvatskih branitelja. Od samog početka rata postojali su oni koji su bili „veliki" Hrvati, držali ruku na srcu, stajali u prvom redu do oltara, a u stvari su samo koristili rat, svoju položaj, moć i utjecaj da bi se obogatili. Pri tome su gazili sve vrijednosti, a gaze ih i danas. Hrvatski branitelji su već toliko izmanipulirani, pogaženi, prevareni i poniženi da se svakoga dana ubijaju iz različitih razloga. Svi znamo da se do danas ubilo oko 2000 branitelja, cijela jedna ratna brigada! Točan broj se ne zna, namjerno.
Godinama branitelji trpe i šute. Muči im se gledati pokvarene političare a i neke iz svojih redova koji su se prodali političarima. Godinama slušaju, gledaju i čitaju kako se njihovo ime sustavno gazi i pljuje se po svim vrijednostima na kojima je stvorena ova država. Neki su se iz rata vratili kao invalidi, ranjeni i bez dijelova tijela, oboljeli od strahota koje su doživjeli. Neki od njih dobili su mirovine, imaju obitelji i u sebi potiskuju sve ovo što se događa a na što ne mogu utjecati. Neki od njih nisu dobili ništa, nemaju posla, žive u lošim uvjetima. Gledaju svoje obitelji kako gladuju i pitaju se jesu li se za to borili. Svi su razočarani brojem branitelja, muljatorima koje nitko ne raskrinkava, pljuvanjem u medijima, podobnim predstavnicima udruga koji su se prodali za šaku judinih škuda.
Gledaju kako se hrvatski narod muči, kako im susjedi i rođaci rade mjesecima bez plaće, kako im djeca trebaju nove cipele i knjige. I pitaju se jesu li se za to borili.
Gledaju kako političari završavaju u zatvoru, kako su pronevjerili milijune, kako se bahato ponašaju, bezobzirno kradu i uništavaju a onda narodu lažu o globalnoj krizi i opet prvo braniteljima skidaju mirovine. Kada bi se zbrojili svi milijuni pokradeni i pronevjereni u Hrvatskoj, mogli smo biti najbogatija zemlja Europe. I pitaju se branitelji, jesu li se za to borili.
Branitelje se proganja kao u najgora komunistička vremena, optužuje ih se po sistemu reciprociteta, izjednačava krivnja s agresorom. Međutim, i kad misle da ne može gore, uvijek dođe gore. Neprijatelji Hrvatske se više i ne skrivaju, otvoreno (opet) kreću u rat protiv Hrvatske a na tom putu smetaju im hrvatski branitelji. A branitelji više nemaju strpljenja, više ne mogu gledati ovo propadanje i uništavanje zemlje za koju su svoju krv prolili, za koju su njihova braća poginula. Dirnulo se u nešto najsvetije, u simbol hrvatske slobode, u Vukovar! Da li je to ono što će napokon ujediniti branitelje i zbog čega će branitelji napokon dignuti glavu i reći dosta je!?
Zato danas više nitko nema pravo spustiti glavu! Dok se igraju političke igre diktirane iz Bruxellesa, Tihomir Purda i njegova obitelj strahuju što će biti s njim. I cijela Hrvatska strahuje, sviđalo se to nekome ili ne! Zamislite što je u glavi čovjeka koji je branio svoj dom i narod i nakon toga prošao pakao srpskih logora na tlu Srbije i sada mu prijeti opet povratak u srpski zatvor? Kako objasniti njegovoj djeci? Kakva se to poruka šalje braniteljima i cijelom narodu? Ne budete li dobri slijedi robija u Beogradu. Opet Beograd sudi hrvatske domoljube. I to nakon što smo ih potukli na bojnom polju!
Iako je hrvatsko pravosuđe izjavilo da nema elemenata za pokretanje istrage i podizanje optužnice, to nikako nije dobro za vukovarskog branitelja Purdu. Hrvatska se odriče na taj način izručenja što može značiti da će ga Srbija zatražiti! Pere li ruke Hrvatska od ovoga slučaj? Prepušta li Hrvatska Srbiji da kroji neku novu istinu o obrambenom Domovinskom ratu!?
Iako je Jadranka Kosor do neki dan izjavljivala da će popisi iz Srbiji biti objavljeni, najnovija vijest kaže da ipak neće objavljivati taj popis! I zato ponavljam ono što sam rekao 15. siječnja na prosvjedu na splitskoj Rivi: „Ne zanima nas objavljivanje popisa, poništite ih!"
Opet se povijest ponavlja, po tko zna koji put. Opet se koljemo među sobom i svatko gleda svoju korist i interes. „Snađi se druže" sistem. Svašta ovaj narod trpi jer naučio je to kroz stoljeća svoje burne prošlosti. Borili su se Hrvati stoljećima za svoju državu, možda smo se prerano ponadali da će ova i ovakva biti vječna.
Udbaši nas opet svijetu prikazuju kao teroriste, valjda pravdajući time svoje atentate diljem svijeta. Ili možda žele opravdati neke nove represije prema hrvatskim domoljubima!?
Svašta ovaj narod trpi a i branitelji s njim, ali konačno je vrijeme da se probudimo jer već sutra ćemo svi biti na Golom Otoku, obnovljenom zatvoru u Jugosferi.
Na Hrvatsku treba gledati iz šire perspektive a ne samo sadašnje. Ne smijemo posustati samo zato što smo mi razočarani. Sada je očito da je Domovinski rat bio samo jedna bitka u borbi za slobodnu Hrvatsku. Pobijedili smo na bojnom polju ali su nas opet uspjeli prevariti. Borba za Hrvatsku traje i dalje, pa ako treba i nove generacije će se boriti za nju a Domovinski rat neka bude temelj toj dugoj borbi. Što prije to shvatimo manje ćemo biti razočarani i više će nam energije ostati za tu dugu i iscrpljujuću borbu.
Kao generacija koja je imala tu čast i privilegiju da postane značajan dio hrvatske povijesti i sudjeluje u stvaranju hrvatske države, imamo obvezu boriti se za nju zauvijek. Razočarani smo, poniženi, usamljeni, odbačeni, pogaženi. I baš zato se moramo boriti za sebe i svoje dostojanstvo jer tako se borimo i za Hrvatsku jer mi predstavljamo njenu slobodu – mi hrvatski branitelji.
Mi smo hrvatski domoljubi i hrvatski branitelji, mi nismo ustaše.
Ovo nije NDH nego Republika Hrvatska koja je stvorena krvlju hrvatskih sinova i kćeri u obrambenom Domovinskom ratu.
Naš heroj nije Ante Pavelić, naš heroj je Ante Gotovina.
Mi ne rušimo Hrvatsku, mi se za nju borimo.
Mi ne rušimo vlast, mi ju želimo natjerati da se počne boriti za Hrvatsku i sve hrvatske građane.
I zato poručujemo hrvatskom Predsjedniku i hrvatskoj Vladi da prestanu s politikom ulizništva i da zaštite sve vrijednosti za koje smo se MI borili u Domovinskom ratu. Ukoliko ih oni ne zaštite, zaštitit ćemo ih mi sami jer mi smo i stvorili ovu državu i ne damo je nikome!
Sada nam treba opet jedinstvo svih Hrvata iz domovine i svijeta i pozivamo sve domoljube da prepoznaju one koji se nisu prodali i neka nam pomognu u borbi za slobodnu i neovisnu Hrvatsku za kakvu smo se borili u Domovinskom ratu.
15. siječnja 2011.g. u Splitu, Zagrebu, Kutini, Dubrovniku branitelji su pokazali da se i na brzinu organizirani mogu dignuti na noge i poručiti vlasti da je dosta ovakvog odnosa prema njima, prema Domovinskom ratu i Hrvatskoj općenito.
Pozivamo sve domoljubne snage da nam se pridruže. Nije li upravo to bit svega; branitelji, domoljubne udruge, domoljubni političari, svi na jednom mjestu i svi s istim ciljem – Svi za Hrvatsku! Neka vide da nas ima!
Predsjednik Udruge hrvatski dragovoljac 1991 (UHD91)
Dražen Kasprek Tyson
uhd91.com
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Razlozi za optimizam: Hrvati među vodećim darivateljima organa u svijetu .................(25. svibnja 2012.)
- Čačić i Linić o uštedama u javnom sektoru .................(25. svibnja 2012.)
- Josipović o izjavi da je "Vukovar srpski grad" .................(25. svibnja 2012.)
- Ham: Odluka o ukidanju Vijeća za normu hrvatskog jezika posve politička .................(25. svibnja 2012.)
- Pusić i Čačić se ne boje HDZ-ove "Vlade u sjeni" .................(25. svibnja 2012.)
- Karamarko predsjednik Kluba zastupnika HDZ-a .................(25. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
PREPOROD. Ozbiljno Vam zahvalj...
26.05., 02:28, Paganini - Karamarko 971: Kujundžić 860
Ekonomija ekonomistima Borisla...
26.05., 00:05, Boljunac - EU - Nikolić treba dokazati ko...
***Admin
25.05., 23:38, Daruvar - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Nu, Daruvar, ja koliko znam, ...
25.05., 23:37, Daruvar - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Daruvar, nije to glazbenik ve...
25.05., 23:35, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
25.05., 23:32, Daruvar - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Samo se tješi da ima gorih od...
25.05., 23:30, Daruvar - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Čovo bre Jovane burazeru, rado...
25.05., 22:50, triarios - K. Marušić: Karamarko se treba...
Moram priznati da je dobro "ob...
25.05., 22:46, Boljunac - Američke vojne letjelice prepu...
..naša pa eto naše borbeno zra...
25.05., 22:11, Kismet - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Svaka čast Nikoliću! S dvije i...
25.05., 21:53, Crni Jahač - Američke vojne letjelice prepu...
Eto ti ga, slika demokracije ...
25.05., 21:45, Crni Jahač - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Pisati u naslovu ili samo u po...
25.05., 20:14, triarios - Američke vojne letjelice prepu...
Bitno je, kao što danas kukuri...
25.05., 19:47, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Zaboravi ja da smo pod monitor...
25.05., 19:20, HISTrion - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
U ovakvom odnosu snaga Karamar...
25.05., 18:40, Bumbušbu - K. Marušić: Karamarko se treba...
korigiraš moje komentare, ovo ...
25.05., 18:16, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ako hoda kao patka i glasa se ...
25.05., 17:38, HISTrion - Josipović o izjavi da je Vuko...
Vrlo jasna reakcija u kojoj Ok...
25.05., 17:37, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ako Jovanović, ne daj Bože, pr...
25.05., 17:29, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ne znam tko ste vi koji ćete,...
25.05., 17:15, Cetina - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Zašto komunisti mrze hrvatski ...
25.05., 17:05, zmijicamala - Karamarko predsjednik Kluba za...
Događaji u Hrvatskoj, u susjed...
25.05., 16:55, Cetina - Josipović o izjavi da je Vuko...
Velikosrpski namjesnik na Pant...
25.05., 16:50, Cetina
Tko je na vezi?
- preporod
- 1 korisnik
- 23 gostiju
Abecedni popis autora
Bagdasarov, Artur; Bašić, Đivo; Biondić, Ivo; Biondić, Vladimir; Bokšić, Ante; Borovčak, Damir; Bošnjak, Marjan; Bralić, Branko; Čolak, Tomislav; Derado, Ivo; Dolbeau, Christophe; DRAN; Drenjančević, Igor; Dužević, Ivo; Gredelj, Vladimir; Grkčević, Pajo; Hečimović, Josip; Ivanišević, Mira; Jošt, Marijan; Jurčević, Josip; Kalafatić, Damir; Kovač, Mate; Kovačević, Mate; Kunek, Ante; Lukšić, Branimir; Marinčić, Anto; Mogorović, Ninoslav; Molak, Branimir; Mršić, Zdravko; Nürnberger, Tomislav; Omrčen, Mirko; Pečarić, Josip; Pešorda, Damir; Pešorda, Mile; Piskač, Nenad; Przystawa, Jerzy; Prpa, Mile; Ranogajec, Zvonimir; Raos, Ivan; Slaviček, Mario; Sole, Romano; Šuba, Slaven; Šumanović, Vladimir; Tolić, Benjamin; Tomašević, Željko; Tučkar, Damir; Hrvatski list; Pisma iz Nj.; UHD91; HSP AS; Prilozi članova; Prilozi čitatelja
KOMENTARI ČITATELJA
Trenutak je da im se otme igla i konac iz ruku.
www.panorama360.hr/.../33
Može se lako dogoditi da se od tih silnih državotvornih pokreta, blokova, udruga, inicijativa nađemo u vrtlogu koji hrvatsku stvar ne pomiče naprijed, nego je beskorisno vrti u krug neprestanih polemika i prepucavanja oko toga koji je od njih pravi, dali Hrvatski rast -Hrast (pokret za modernu, socijalno osjetljivu, pravednu i nacionalno svjesnu hrvatsku), dali stranka Jedino Hrvatska -pokret za Hrvatsku, dali Udruga Volim Hrvatsku- NE u EU, koja ja također svojevrstan pokret, dali Inicijativa „Stop progonu hrvatskih branitelja, dali pravaški blok (HSP, HČSP, A HSP).
Spomenute domoljubne snage napraviti će povijesnu grješku ako ne nađu dovoljno mudrosti i zatomljivanja svoga ja, i ne udruže se za sljedeće parlamentarne izbore u samo jedan državotvorni pokret, „Savez za Hrvatsku“.
U protivnom dogoditi će nam se ono što nam se događa već 10-ak godina, da ni jedna državotvorna opcija ne može preći izborni prag od 5% i ući u Hrvatski državni sabor, što nam je minimalistički cilj. A naš cilj je POBJEDA, zar ne!?
P.S. Poslije svega ovoga što se događa u Hrvatskoj zadnjih mjeseci i dana, a posebice zbog onoga što će se dogoditi nakon izricanja haških presuda za hrvatske generale i bosanskohercego vačke Hrvate, u Lijepoj Našoj neće biti mjesta ili za nas koji smo ju stvarali ili za one koji ju svakodnevnice rastvaraju.
Tako i hrvatski narod nakon stvaranja i obrane hrvatske države pod vodstvom dr. Franje Tuđmana treba ponovo vođu koji će ga voditi u borbi za očuvanje hrvatske suverenosti, neovisnosti i Domovinskim ratom stvorene slobode.
Dati će Bog, biti će to Ante Gotovina, na bilo koji način, kao fizički ili duhovni nacionalni vođa, što dobro napisa Zdravko Tomac nedavno u Hrvatskom listu.
Ante, Ante, svi smo za te!!!
Ovo nije NDH nego Republika Hrvatska koja je stvorena krvlju hrvatskih sinova i kćeri u obrambenom Domovinskom ratu.
Naš heroj nije Ante Pavelić, naš heroj je Ante Gotovina.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Čemu služe gornje rečenice? Vječito opravdavanje, ispričavanje, cmizdrenje?
U to vam, Kaspareku, ne vjeruju ni "rvatski političari" (josipovići, mesići, stazići, kajini i sl) a kamo li svijet, pogotovu srbija.
Na stotine hrvatskih boraca (1991. - 1995.) tzv. hrvatski sudovi su osudili kao ratne zločince - ustaše.
Na tisuće boraca su još u istrazi, koje provode zajednički srbija i hrvatska, i ne zna se koliko će još biti osuđenih.
Zemlja se nalazi pred srbokomunističk om diktaturom, možda i građanskim ratom s nesagledivim posljedicama.
Nitko još nije vidio što su kriminalci Šimonović i Bošnjaković podpisali sa srbijom.
Kako hoćete, samo se vi dalje opravdavajte, ne će vam pomoći. Bajić, Pajić, Novosel, Kvakam ili kako se već ne zove ta banda, čekaju.
... nikako da shvatim vaš stav, Jusufe...
a što se tiče cmizdrenja, to se može shvatiti kao vrijeđanje....
Za većinu Hrvata Srbi su četnici s tom razlikom što Srbi to shvaćaju kao kompliment upućen njima, dok pak kod jednog dijela Hrvata naziv ustaša u njima izaziva nametnuti osjećaj krivnje i vječne isprike.
Postoji još jedna razlika, u Hrvatskoj nema ni jednog pojedinca koji se deklarira kao ustaša dok su Srbi s druge strane rehabilitirali četništvo (podižu četničke spomenike na sve strane, Srbija, BiH, Hrvatska) ,a na svim izborima u Srbiji u zadnjih 15-ak godina njihove pristaše dobivaju preko 1.000.000 glasova.
Današnja hrvatska država je stvorena u Domovinskom ratu, no za njeno stvaranje su zaslužne i sve generacije Hrvata kroz povijest koje su patile i ginule za Domovinu, pa tako i hrvatska vojska iz vremena NDH.
Neka je vječna slava i čast umorenoj Hrvatskoj vojsci iza Drugog svjetskog rata i svim poginulim hrvatskim braniteljima koji su u Domovinskom ratu stvorili modernu hrvatsku državu.
To sam htio reći. Pitajte za detalje Goldštajne!
Hrvatski narod ulazi u najteže razdoblje u povijesti, domaći četokomunisti spremaju se na konačni obračun. Za sada prljavi posao odrađuje četokomunističk o pravosuđe.
To stalno ponavljam.
Ovo što pišu tzv. hrvatske novine, a prednjači u demonizaciji Hrvata i u huškanju novog rata tzv. HTV, ne može se naći ni u Srbiji.
A to što se mnogi naslađuju Šeksu (Šeks je gotov), neka pripaze - svi će doći na red.
Moguće su i atentati i noćne likvidacije.
U ovom kaosu je sve moguće.
"Ratnici" (Psi rata) su prljavi Ameri i njihovi saveznici u trenutnom imperijalističk om ratu.
Nije mi jasno: svima je sporno što su se ustaše za Nijemce borili protiv komunista u Rusiji, a nikomu nije sporno što se sada Hrvati, opet uz Nijemce, bore u prljavom ratu protiv afganistanskog naroda?
To je neoprostiva grješka Hrvata koji su se, kao i prijašnji titini partizani - uz sovjete, sada svrstali uz drugog agresora, okrutnijeg od sovjeta.
Molim Kaspareka da se ogradi od hrvatskih plaćenika u Afganistanu.
Tyson uporno dokazuje svu veličinu Domovinskog rata i neprestano nas upozorava na odgovornost koju svi nosimo prema žrtvama, prema ideji, prema ljudima i konačno prema Domovini.
Zašto to dovodite u pitanje.
Zašto im uporno namečete teret i odgovornost ustaša.
Pustite tu mladost da nosi svoje vlastite ideje koje je krvlju platila i za koje se još uvijek danas bori.
Tyson je svjestan da bitka za Hrvatsku još nije gotova i to dokazuje njegovu zrelost i mudrost.
To je danas snaga koju svatko mora uvažavati i na čijim temeljima poštenja i požrtvovnosti se mora temeljiti svaka politička opcija.
Hrvatska je u Domovinskom ratu pokazala ono najbolje što posjeduje. Neki su ratnici mrtvi , a živi još i danas nose
njihove ideje.
kao prvo, domovinski rat i drugi svjestki ne želim stavljati u isti kontekst. Citirane riječi svatko može shvatiti na svoj način, ja uopće nisam govorio iz koje perspektive gledam na NDH, ustaše itd. Ja sam samo rekao da zbog godina ne mogu biti ustaša, kao što ne mogu biti ni Trenkov pandur.
Drugo, jako dobro ja znam što je bilo ugraviranim puškama (na tuđim puškama jer nisam imao vremena igrati se s graviranjem), znam i iz prva ruke da smo sebi dizali moral ustašama, pjesmama, slovom U itd, jer drugog oružja i nije bilo baš, a Srbima smo rušili moral s time.
Treće, da izvinite svi, pun mi je kufer i ustaša i partizana, i znam da će sada svi navaliti s pričama o komunjaram na vlasti itd. Ali bespotrebno, jer svjestan sam toga i protiv toga se borim svaki dan, na svoj način, ali ipak konkretno... zar razliku od onih koji to rade samo komentiranjem na portalima.
Ali dosta mi je više rasprava jesu li ustaše bili zločinci ili su bili borci za Hrvatsku. Imam svoj stav o tome, potpuno izgrađen, ali on je nebitan, kao i Jusufov ili Mijin.
Bitno je samo to da dok se mi o tome prepiremo, komunjare nas hapse. Ne znam kako se vas dvojica borite protiv toga, ali znam kako se ja borim....
A što se tiče "mladosti", to je samo prednost. Vid je bistriji, sluh bolji, refleksi brži... unatoč željezu u tijelu.
Ovdje je Jusuf potpuno u pravu. U tu svrhu prilažem jedan svoj prijašnji komentar na ovu temu:
Judeomasonerija u slučajevima kad im se države ne pokore mirnim putem, točnije opsjenom zvanom demokracija, koriste NATO za ostvarivanje svojih ciljeva, odnosno Novog svjetskog poretka!
Tada NATO pod lažnim izgovorom da uvodi demokraciju primjenjuje najgrublju silu, a nevine žrtve naziva kolateralnim, što je licemjerstvo najgore vrste!
Današnja Hrvatska vojska se sve više svodi na manju postrojbu NATO-ovih okupacijskih snaga u Iraku, Afganistanu, a sutra već u Iranu,
Tako da ulazak u NATO nije nikakav uspjeh za hrvatsku politiku kako nas uvjeravaju naše prodane sluge, nego velika tragedija za Hrvatsku, koja se je time svrstala na Antikristovu stranu, jer je NATO antikristovska vojska!!!
..osim asocijace na "partizane" odrpance,divlja ke,kominteriste ..ličke Srbočetnike..ko ji su ušli u Zagreb i tamo do danas ostali,a vojska po unuku(pisanju)T olstoja(Ilja Iljič Tolstoj, ruski leksikograf, unuk pisca Lava N. Tolstoja)najust rojenija poslije Njemačke..od "8 milijuna" nije poražena,nego se išla predati "civiliziranim i kulturnim englezima"(jeb. ..i m..r svoju trgovačku sa živim ljudima-hrvatsk im vojnicima)..a "psi rata" je prevedenica(nij e li Jusufe,jarane) sa "ingliš" "dogs of war"..i nikakakove sveze neimade sa hrvatskom riječju "RATNICI"!!?... i to "podzemlja"..ni smo li poslije Mesića i aktualno s Josipovićem "PODZEMLJE"?..'ajde bolan Dražen je u RAT otiš'o "maloljetan"..p itati ću ga za 10 godina neke stvari(ak'ne crknem od jugoslovena),za r ne vidiš taj "žar i bitku"..."što mi se to sa domovinom događa"?..Haugh ...Jusufe! MFP!
Pa što je ovo što se događa od 2000. godine na ovamo već pokušaj masonerije, prvenstveno britanske da današnju Hrvatsku prikažu kao nastavak NDH-a!?
Svemu tome svoj veliki obol dali su hrvatski veleizdajnici od vremena „trećejanuarske “ koalicije do danas koji su predali vojno-redarstve nu operaciju Oluja, kao najbriljantniju vojnu pobjedu hrvatskog naroda u povijesti u nadležnost Haaškom sudu, koji ju preko suđenja hrvatskim generalima u Haagu nastoji prikazati kao udruženi zločinački pothvat.
Da, radi se o udruženom zločinačkom pothvatu, ali protiv hrvatske nezavisnosti, suverenosti i slobode.
Hrvatska nikad u svojoj povijesti nije imala veću klatež od političara već što ih ima danas, kako u vlasti tako i u oporbi, koji ne samo da ne žele, ne mogu i ne će da se odupru ovom udruženom zločinačkom pothvatu za poništenje hrvatske države već čak štoviše kako rekoh aktivno sudjeluju u njemu, uostalom kao i najveći dio medija u Hrvatskoj.
Gospodo, svi koji nisu pročitali studiju prof. Vladimira Mrkocija u kojoj se na pravi način obračunao s Goldsteinima ocem i sinom, neka to što prije učini.
Gosp. Boljunac, bravo!
P.S. Gdje se može na interentu naći studija prof. Vladimira Mrkocija?
Nema?
Ok... ;)
Ogoljela laž logora Jasenovac
ljevak.hr/.../...
A Centenary Review by Harold Aspden
aspden.org/.../pwecent2005.pdf
Ma da čujem to od prvnika(oni su tvrdi obično ko' drinovina)
Čast mi je biti prijatelj sa Hrvatom iz ISTRE...najstarije koljevke "hrvatsva" i bihačka krajina..Hrvati i Hrvatice "braćo i sestre" nedajmo se I ISTRA SE BUDI...to je dokaz naš časni komentator Boljunac,Zavjet ,Nino Mogorović..a da ne govorim o tome da će NAS HRVATE Ivan Jakovčić moliti da radi u naplati parkiranja u hrvatskom Pazinu...kad politički uništimo talijansku filijalu IDS i ABELA,koji se vratio i ostavio svoje mjesto Kainu!MFP!
Treba poci sa stanovista da HRVATSKA stoljecima nije imala SVOJE IZVORNE VOJSKE.
Uvijek je,jos od Mongolske najezde na ovaj ili onaj nacin bila pod komandom i upravom stranaca (Austria,Madzar ska,Venecija,Tu rska ,Srbija...)
Uvijek i uvijek ponavljala se ista slika:
"HRVAT,IZVRSTAN VOJNIK,HRVAT POD TUDJOM KOMANDOM)
Pod stranim casnicima,pod stranim generalima,za strane interese,za strane planove,za strane profite...
I zato kad je dosla i gotovo "preko noci" stvorena ta tako ocrnjena i demonizirana Hrvatska vojska 10 Travnja 1941 godine pod divnim, izvornim,starim Hrvatskim nazivom "USTASA",Hrvats ki narod kao svaki narod uostalom ,osjetio je onaj velicanstveni ponos i ispunjenje svojih najdubljih nada i stremljenja...I mao je SVOJU VOJSKU,SVOJE VODJE I IMAO JE SVOJU DRZAVU'
To je u stvari bilo duboko emocionalan i povjesni cin:
Narod koji je stoljecim, bio samo geografski pojam na vjetrometini vjekova,
narod koji je sluzio TUDJIM GOSPODARIMA
i bio sveden na pukog nemisleceg unovacenog "soldata" koji sluzu tudjem Kralju i Caru ,ide periodicno,iz generacije do generacije, na fronte u blato i mecave da brani svoje tlacitelje i eksploatatore,
da ostavi svoje kosti krv na tudjim tko zna cijim bojistima;-Taj je narod Hrvata VULKANSKOM SNAGOM dokazao da moze imati SVOJU VOJSKU,DA MOZE BITI DRZAVOTVORAN ,DA MOZE IMATI SVOJU ISTINSKU ELITU I SVOGA AUTENTICNOGA VLADARA.
To je u povjesnom smislu znacio stvaranje NEZAVISNE DRZAVE HRVATSKE 10 travnja 1941
Sve ideologije i sva blacenja i falificiranja ,pa i zastranjenja nemogu potamniti taj velebni cin.
Da ,to je zaista bio EPOHALNI DOGADJAJ,i poraz koji je nakon cetiri godine junackog boja protiv izdaje i dusmana i vanjskih i unutarnjih,usli jedio i pokolj Bleiburga,ni cetrdeset pet godina boljsevisticke diktature nisu mogli potamniti originalni sjaj osnutka slobodne Hrvatske drzave nakon dugih devetsto godina!
U tom ozracju treba posteno i bez straha i predrasuda analizirati
NEZAVISNU DRZAVU HRVATSKU.
U centru svega je HRVATSKA i HRVATSKA DRZAVA .to je centralni motiv i zvijezda vodilja u svakoj,da, bas u svakoj POVJESNOJ ANALIZI
SVE ZA HRVATSKU ,NISTA IZNAD HRVATSKE,
U tom svijetlu treba "vagati" i danasnje politicare ,i herojsko doba FRANJE TUDJMANA I DOMOVINSKOG RATA
i danasnje izdaje originalnih ,i Neo-boljsevika i pro-jugoslavena ,orjunasa ,tudjih placenika, poltrona..
TKO STOJI NA DOMOVINSKIM POZICIJAMA a
TKO RADI ZA TUDJINA?U tom svjetlu trebamo i mi sami sebe "vagati":
I zapitati se:
"Sto sam DANAS "JA"ucinio za HRVATSKU?
A čitav politički vrh u RH se boji Ante Gotovine . Jer je on jedini koji može ujediniti domoljubnu Hrvatsku i pomest dušmane , na izborima , kao četnike 1995. godine .
BOG DOMOVINA I ANTE GOTOVINA !
Ne hapsi hrvatske branitelje pokojni dr.Ante Pavelić, poglavnik NDH.
Stoga, smatram ovaj dio navoda nepotrebnim i provocirajućim u tekstu kolumne.
Bez ljutnje na primjedbu lijepo molim , jer, i sami ste naveli : " Nije riječ o dijelu zbivanja iz hrvatske povijesti u vrijeme WW2, već o zbivanju u vrijeme 1991-1995.
Točno je, general Gotovina jest Junak Domovine, a, zapitajmo se poradi koga,što je krajnji cilj , napose komu je u RH nasušna potreba da hrvatski bojovnici budu osuđeni pod svaku cijenu na dugogodišnje tamnovanje ?
Zapitajmo ponaosob prvenstveno vlastitu savjest.
...eto, usta ja, ...
DR.SUNIĆ: Zapad je najmanje kriv. Kriva je hrvatska vladajuća klasa od 1990. do danas, koja većim dijelom nije imala nikakvu nacionalnu svijesti i građansku odgovornost, a koja je svoj nerad, nesposobnost i provincijalizam bacala na navodnu pristranost Zapada prema Hrvatskoj. A kako je moglo i biti drugačije kada cijelu političko-medij sku klasu u Hrvatskoj čine djeca udbaša, skojevaca, afežeovki i ljudi koji su odrasli u titoizmu i jugoslavenstvu? Njima je Hrvatska tek jedna zamorna prolazna slučajnost – od koje se sa malo lukavosti mogu povući dobri novci i sjesti na dobre sinekure.
DR.SUNIĆ: Možda je Tuđman imao dobro namjere, no to nije danas, u svijetlu novih događaja, uopće više bitno. Bitan je sistem kojeg je on sam naslijedio i kojeg je sam on legitimirao. A taj sistem je dan danas ovdje. Rat koji je nastao i onako je bio velikim dijelom rat srpskih i hrvatskih komunističkih elita koji su vješto manipulirale sa nacionalnim osjećajima svojih naroda. Zanimljiva je uloga savezne UDBE i kako je ona uticala i poticala na rat – o čemu govorim o svojoj novoj knjizi koja uskoro izlazi u Francuskoj. Maknuti ili lustrirati neke osobe ne vodi nikamo. Sistem se nije nimalo promijenio osim što je dobio liberalnu patinu zapadnjaštva. Pedigree svih hrvatskih ( a i srpskih političara) i javih ljudi govori o ljudima iz bivšeg jugoslavenskog sistema. Takvi ljudi mogu biti objekt povijesti, a nimalo pokretači povijesti. Nadalje, velika većina Hrvata, čak onih koji nisu bili u komunističkoj partiji, zatrovana je komunističkim načinom rezoniranja i komunističkim ponašanjem. Komunizam nije samo ideologija; komunizam je antropologija i posebna vrsta društvene patologije.
Hrvatskoj ne trebaju kozmetičke mjere, nego kirurški zahvati.
Shvaćam što pišeš. To je glavno pitanje. Ali da bisno shvatili sadašnjost radi odnosa prema budućnosti, dobro je shvatiti u čemu se sastoji naš "istočni grijeh".
Današnje se pak pitanja Hrvatske ponekad krivo postavljaju.
Npr. veli se da imamo na izbor ili suverenizam ili integralizam.
Suvereniste se suprotstavlja integracionisti ma.
Posve pogrešno. Da bi se mogli integrirati, moramo biti suvereni. Suverenost nije u suprotnosti s integracijom. Suverenost bez integracije je neodrživa. Propada.
Te izjave su visoki stupanj apstrakcije. Nekima bi te misli trebalo protumačiti, ako im nije jasno što one znače.
To su krucijalna pitanja današnja Hrvatske !
Imam tu knjigu.
Ova preporuka ne vrijedi za mene. Ne znam kineski, a niti teorijsku fiziku, ni matematiku.
Uglavnom se slažem s drom Sunićem. Koncizno je naznačio uzroke naših današnjih problema.
Nažalost, za osmisliti kirurške zahvate, a da pacijent ostane živ, za sada ne vidimo pravoga kirurga. Možda ga iznjedri Hrast.
I, ma koliko je pristupanje EU popraćeno ucjenama i podvalama, ipak ima u tom procesu nešto pozitivno: EU nas tjera da učinimo ono unutar Hrvatske što inače moramo, trebamo učiniti i što bismo učinili za 30, 40 godina ili za sv. Nikada, ako bismo bili repušteni da se sami odlučimo na kirurški zahvat.
Pročitajte iznova si boldano.
Navela sam ranije :
"Lisac nad liscima!
( od milja rečeno, bez nakane uvrjede osobno )
Nakon što ste naveli besmislicu i mrtav bi pomislio da je živ.
Krucijalno je pitanje a nakon svega što se zbilo i zbiva kako spriječiti iznova događanje poput ovog:
„Nije to prvi put da zatvoreni u teretne vagone putujemo, misleći da znamo kamo nas voze...“
Spectator
Hrvatski staljingradski dragovoljci u 2. svjetskom ratu ne mogu se usporediti s hrvatskim(?) plaćenicima u Afganistanu. Staljingradski dragovoljci išli su s pjesmom na usnama u borbu protiv bezbožnog komunizma. Nisu ni razmišljali za čije političke interese se bore. Išli su s vjerom da se bore za Boga.
A ovi u Afganistanu? Među njima je mali broj hrvatskih dragovoljaca iz domovinskog rata. To su plaćenici. Ubice. Ne razmišljaju zašto su tamo, jer za to i nisu sposobni. Nemaju puno u glavi.
Slučajno sam nabasao 2008. god. na grupu povratnika iz Afganistana u kafiću u blizini MORH-a u Zvonimirovoj. Kafić trešti od cajki, taman je svirala Ceca. Obično u takvom slučaju se okrenem i odem. Ovoga puta, gledajući njih desetak za šankom u uniformama hrvatskog vojnika, gdje urliču sa Cecom, uđem untra i naručim piće.
Pitam konobara, što je ovo, kakva je to glazba? Slegne ramenima, ovo pušta vojska, stidljivo progovori. Evo Vam, ubacite Thompsona i Škoru. Konobar krene prema aparatu, kad jedan među njima ga zaustavi i zabrani mu. S ponosom ističe da je afganistanski zapovjednik i da te pjesme neću slušati. Odvratim mu, kako Vas nije sramota slušati tu „okupatorsku ćirilicu“. Nastane galama. Šake lupaju po šanku. To su njihove pjesme od mladosti, kažu.
Meni zaprijete batinama i narede da izlazim. Izbjegavam bilo kakve gužve i svađe, ali ovoga puta naručim još jedno piće, ostanem na mjestu, miran i hladan. Nisu se usudili izvršti svoje prijetnje. I dalje su u aparat ubacivali Cecu. Ispijem piće i odem.
Pitam se, tko je danas u hrvatskoj vojsci?
"Mogu potvrditi, Mađarska ima dva tjedna da odgovori, a nakon toga mi pridržavamo pravo na pokretanje postupka zbog kršenja pravila EU-a", rekao je Todd. On je kazao da je europska povjerenica za informatičke i komunikacijske tehnologije Neelie Kroes jučer uputila pismo službenoj Budimpešti u kojoj se od nje traži da u roku od dva tjedna razjasni sva pitanja koja zabrinjavaju Europsku uniju glede novog mađarskog zakona o medijima.
Mađarsku, aktualnu predsjedateljic u EU-a kritizirali su Nijemci, Britanci i Francuzi, zabrinuti zbog ograničenja slobode medija koje se reflektira u novom zakonu o medijima.
Kritičari tvrde da zakon daje preširoke ovlasti nacionalnom tijelu za nadzor medija, te da je to tijelo previše ovisno o vladajućoj stranci.
www.hr.svijet-net
......
G.Boljunac,prilažem jedan od bezbroj primjera koji pobija vašu tezu, a zorno
očitava stvarnu sliku .
Nadalje mi nismo sposobni obraniti hrvatske branitelje od srpskog ataka, a
slijedom tog još manje smo u mogućnosti u slučaju bezglavog ulaska i utapanja u savez EU obraniti haaške zatočenike od ataka koji vrši haaški Sud pod palicom moćnika iz EU-a.
Ovim se tekstom stavio na stranu srpskih okupatora i pokušava opravdati njihove zločine.
Sramota je da osoba koja se predstavlja intelektualcem piše takve bezočne laži.
Je li taj Sunić doktorirao kod Šešelja?
Maknuti ili lustrirati neke osobe ne vodi nikamo.
ako ste mislili na ovo,slazem se.
NE NEKE,SVE.
ostalo kad vise puta procitate i pije vodu,
sta se promijenilo?
političko-medijsku klasu u Hrvatskoj čine djeca udbaša, skojevaca, afežeovki i ljudi koji su odrasli u titoizmu i jugoslavenstvu? Njima je Hrvatska tek jedna zamorna prolazna slučajnost – od koje se sa malo lukavosti mogu povući dobri novci i sjesti na dobre sinekure.
jel to?
Dobro pročitajte rečenicu koju sam naglasio podebljanjem slova. Nju sam komentirao, ona je iznimno opasna,ostalo su općepoznate stvari.
Hrvatskoj ne trebaju kozmetičke mjere, nego kirurški zahvati.
ima li u ovome trunka istine?
3 (tri)puta sam odbio clanstvo uz obrazlozenje da se pridrzavam 10 zapovjedi Bozjih a kod njih (komunista) toga nema.
Gdje su oni moji linkovi na Kip Domovine ... ?
1. Pavao Štoos - 1831.
2. AGM - 188..
3. Benjamin Tolić - 2010.
4. Večernjak (po mojoj interpretaciji !) - 2011. (27. 01.)
Hrvatska je stalno propadala, a još nije propala. Uvijek se je uzdizala iz pepela, iz " mrtvih " , Gracena. Uskrsnula je 1941. i ponovno 1991. Nikada od vremana Tomislava, Krešimira, Zvonimira - do dans nije Hrvatska bila u boljem položaju nego je danas.
Ne vidite ?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
da sjetimo se pocetaka,
tko je vjerovao da ce hrvatski narod pruziti toliki otpor?
svi su gledali kako se VUKoVAR rusi i cekali... sta?
jedni pad, drugi pomoc.
al' nisam bas pismen oko tih doktrina...
pa mozda i grijesim,puta nazad nije bilo
i sto je naj naj: mi njima oprostili sve a svoje sudimo i bez dokaza pa mi recite koja je to politika ako ne komunističkih elita?!
Jusuf - Martinov
Jusufu:
Hrvati su se borili uz svoga Saveznika protiv komunizma, ali u ograničenom opsegu. Imali su svojih domaćih briga preko glave. Ne vidimšto bi tu moglo biti sporno. NDH je jedino iz Trećeg Reicha dobivala oružje i strjeljivo. Drugog izvora nije imala.
Afganistan je dug koji se ima prema NATO-u i prema Americi kao svom najvažnijem savezniku. U Afganistanu se Hrvati ne bore protiv afganistanskog naroda, nego obučavaju afganistanske vojnike radi njihove borbe protiv Talibana koji su, ako se sjećate rušili čak i spomenike Budhi. Poznato je kako se odnose prema ženama. I ako priužaju utočište Al Qaidi, drugom terorizmu moralno je priužiti pomoć afganistanskom narodu da se oslobodi ekstremista .
Martinovu :
Olako optužuješ hrvatske dragovoljce i plaćenike. Pa što ako su plaćenici. Oni dsu profesionalni vojnici, a pozanto je da su profesionalci puno sposobniji od ročnika. Pričao mi je jedan kojije prošao obuku u Legiji stranaca i kako su Francuzi u Aklžiru , u ono doba, često ginuli u bitkama, ali ne i legionari.
I - tko si ti Martinov da njih optužuješ kao "ubice" ? Rabiš srpski jezik za optužbu i klevetu hrvatskih vojnika. Da nisi ti neki trofazni ? Naime, da si Hrvat nazvao bi ih kao levetnikšto već jesi "ubojicama", a ne "ubicama".
EU ima određene pravne standarde glede javnih medija i od svojih članica traži da se poštiju ti standardi. Ne znm kakav je Mađarski zakon o medijima i koliko sam zapazio zamjeraju Mđarima nedopustiv utjecaj Vlade na medije. Mediji sigurno su važni i ne znači da je EU sve riješila na najbolji mogući način.
Jesu li mediji kakvi bi trebali biti u Rusiji, Americi, VB, Francuskoj, Italiji, Njemačkij ... ? Svaka država ima neke prednosti i neke nedostatke. Naši mediji su (zbog nedostaka učinkovite pravne zaštite osoba) uglavnom - neodgovorni.
Ona vrijeđa sve hrvatske žrtve, opravdava sva zla koja se i danas čine Hrvatima i klasičan je primjer psihološkog rata protiv Hrvata.
Kakve veze ima Sunićev otac s njegovim napisima?
"Rat koji je nastao i onako je bio velikim dijelom rat srpskih i hrvatskih komunističkih elita koji su vješto manipulirale sa nacionalnim osjećajima svojih naroda. "
Ali, ne valja iz toe njegove pogrješne prosudbe izvlačiti dalekosežne zaključke o njemu. Oprostivo mu je to što ne zna uzroke rata. Živio je u inozemstvu i izgubio je onaj kontakt koji je neophodan da osjećaš u zraku kako stvari stoje.
Ne bih se iznenadio da auktor pripada istoj struji kao i Jergović jer su im postavke identične.
Kad nema činjenica ima auktorovih snova i izmišljenih likova.
Hrvatski nacionalist, naravno, mora biti glup i ni slučajno ne smije ni zamisliti, a kamoli rabiti izričaje poput „četnici", "velikosrpska agresija" i "velika Srbija". Toga, ionako, nikada nije bilo.
Usudi li se ipak misliti svojom glavom prijeti mu Sunićeva osuda i optužba za nacionalizam uperen protiv jadnih Srba, poglavito Miloševića i njegovih pristaša.
To što od hrvatskih nacionalista nitko nije čuo da svu krivnju svaljuju isključivo na Miloševića i nije od velikoga značenja. Stvarnost nije onakva kakva jest nego onakva kakvom je predstavlja T. Sunić.
Zato, dragi Hrvati, od sada pa nadalje, vi nemate što misliti. To je za vas preveliki napor, a moglo bi vam pasti na pamet izreći ili napisati to što mislite. Prije takve misaone aktivnosti svakako zatražite dopusnicu od T. Sunića i ostalih velikih mislilaca jer oni uvijek znaju ne samo što mislite nego i što ćete misliti.
Iz pogrješnih misli nastaju i pogrješna djela poput „bivstvovanja“. Od sada svakodnevno vježbajte tu predivnu riječ za koju hrvatski nacionalisti tvrde da ne pripada hrvatskom jeziku. To je još jedan dokaz njihove krivnje.
Od ranoga jutra do kasne večeri, svi Hrvati, posebice mrski nacionalisti, moraju ponavljati znamenite Sunićeve misli:
„Pravi uzroci rata - komunizam i titoizam - uopće se ne spominju. Eh, jadan je narod koji gradi nacionalni identitet samo na reaktivan antisrpski način, a ne na proaktivan prohrvatski način!“
Te se genijalne misli moraju ponavljati na početku svake televizijske i radijske emisije, a bilo bi dobro uzeti ih i kao početak svake molitve.
Opće je poznato da zadrti hrvatski nacionalisti iznimno vole komunizam i Tita, samo što to ne znaju. Sada im je T. Sunić otvorio oči i moraju se žurno mijenjati.
Drugu rečenicu iz genijalnih misli valjalo bi subliminalnim metodama usaditi u misli nerođene hrvatske djece. Nismo li već čuli da i ona nose dio krivnje?
Tko li je samo to izrekao?
Tomislave, pomozi!
"Taj doktor ne zna ni rečenicu ispravno napisati, a tekst mi miriše na Udbu.
Ovim se tekstom stavio na stranu srpskih okupatora i pokušava opravdati njihove zločine.
Sramota je da osoba koja se predstavlja intelektualcem piše takve bezočne laži.
Je li taj Sunić doktorirao kod Šešelja? "
Moj Cetina, brži ste na osudi nego na promišljanju.
Koliko sam zapazio dr. Sunić je suradnik HKV-a i na ovom Portalu. Njegov otac s njim nema nikave veze osim što potječuiz iste obitelji i vjerujem da je upio ne samo demokratska načela u svojoj obitelji nego i hrvatsko domoljublje. A svjedočim da sam njegova oca osbnom poznavao kao suca kojega vlati nisu "šmekale". Tada bisam znao zašto, a sada pretpostavljam da znam.
Citat:
Citat:
Dokaz: Čehoslovačka je bilapod komunizmom i nije se raspla u ratu. Čak su se mirno odvojile od Rusije i baltičke države. DDR je prepuštena k ujedinjenju sa Zapadnom Njemačkom.
Dakl, uzroke rata treba tražiti u Jugoslavenskim specifičnostima .
Makedonija se mirno odvojila. Istina Ameri su tamoposlali 300svoih vojnike kao upozorenje Srbiji, da ne diraju Makedoniju. CG je dugo bila sa Srbijom , i u izmijenjenim okolnostima se i ona odvojila bez rata. Slovenija je već unaprijed bila otpisana iz Jugoslavije.
Ostale su za razjašnjenje Hrvatska i BiH.
Hajde; Cetina, možete li se domisliti zašto je izbio rat protiv Hrvatske i BiH ?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
("Pun kufer nečega" je "ufinjeni" srbijanski izraz: "Pun /mi je/ kurac nečega).
Vidim da je g. Kasparek protiv ustavnih temelja RH i aktualnog precjednika-skl adatelja, jer izjednačava "ustaše" i "partizane" (pun mu je kurac jednih i drugih.). Samo da ponovim, tzv. republika rvatska je utemeljnea na partizanskoj borbi i ZAVNOH-u, i prema tomu "događaji" između 1991.-1995. su GRAĐANSKI RAT i "hrvatski sudovi" imaju ustavnu osnovu da progone novoustaše (oni koji se skladateljski nisu sukladno - časno - ponašali u "ratu").
Inače, slažem se da je svaka diskusija oko ovih tema izlišna, treba sačekati da haaški sud "odreže" Praljku i drugovima te Gotovini i drugovima dugogodišnje robije, pa ćemo tada vidjeti "čija keva crnu vunu prede"...
U međuvremeno dvije republike u jednoj (tzv hrvatska i Srbija) nastupaju zajednički, kao nekada.
Pozdravio vas Bošnjaković!
Olujić: Šeks je bio prost prema Srpkinji koja je tražila supruga
R. Mrkić rekla mi je da joj je Šeks spustio slušalicu čim je čuo da joj je muž Srbin, kaže Olujić
Pravi rvat!
„u kojoj se od nje traži da u roku od dva tjedna razjasni sva pitanja koja zabrinjavaju Europsku uniju glede novog mađarskog zakona o medijima.“
„ili će se suočiti s pravnim mjerama, rekao je glasnogovornik Europske komisije Jonathan Todd.“
................
G,Boljunac, presložila sam dijelove teksta po novom redoslijedu.
Ono što sam vam htjela poručiti navedenim tekstom je da sve što padne na um silama predvodnicama se mora bez pogovora izvršiti i bez obzira radi li o pitanju od nacionalne važnosti za malene narode u okviru saveza EU-a.
Sve što se događa hrvatskim braniteljima posljedica je od strane čelnih obnašatelja vlasti RH slijepog slijeđenja naloga od strane sila predvodnica kojima je u interesu nametnuti osjećaj podjednake odgovornosti , odnosno krivnju agresora preraspodijelit i i na žrtvu. RH je još uvijek suverena država , no, unatoč tomu sile predvodnice uzimaju si za pravo unaprijed nam izdavati obvezujuće naloge poput npr.Mađarskoj, koja je uslijed potpisa na ugovoru u obvezi ispoštovati naredbu čak i kada im ne paše sadržaj naloga.
..........
Projekt Zapadni Balkan: Vijeće Europe prihvatilo tri rezolucije
Parlamentarna skupština Vijeća Europe (VE) prihvatila je u srijedu u Strasbourgu tri rezolucije koje se odnose na zemlje bivše Jugoslavije - o zaštiti svjedoka, obvezi država članica da surađuju u suđenju za ratne zločine te o pomirbi i političkom dijalogu.
www.hr.svijet.net
.......
Kakve li će tek naloge izdavati nam vezano za hrvatske branitelje nakon što potpis stavimo na ugovor o pristupanju u savez EU, i tko će ih spriječiti u nečasnim nakanama ? Ako su bili u stanju generale samostalne i suverene RH strpati u tamnicu ni krive ni dužne tko će stati ispred i spasiti ostale hrvatske branitelje od nepravedna progona nakon što uđemo u savez EU, a vodećim silama se prohtije suditi im na temelju pritužbe od srpske strane ?
ZNAČI PO MENI BITNO I RELEVANTNO:NDH-je protuteg Karađorđevićevo m četnikovanju i kolonijalizmu,a RH također ptotuteg "velikosrpskog hegemonizma,des potizma,SANU-iz ma" te otimanje Hrvata vlastitog teritorija od projekta Velike Srbije(sad trnutno je taj projekt u toj točci "samo što ne prokuha").Kao i na svijetskoj geopolitičkoj pozornici..svi rajhovi su nastali kao "protuteg" velkobritanskoj politici zauzimanja cijelog globusa,a najvrijedniji "germani" Nijemci su išli u kontranapade,je r se pitalo kroz povijest,ako Britanija zagospodari cijelim svijetom,pa jednog dana će i na nas doći red i samo je Adolf Hitler malo bio prelakom i nije mu se smio dogoditi holokaust,već je sa Židovima trebao nekakv drugčiji kompromis napraviti? tj.čitam bilo je prostora za nekoliko židovskih država,jer vidi se da je u Palestini pogreška(tamo nikad mira biti neće),a "Bundestag-reih stag" je prvi počeo podpomagati tu državu(u Palestini),već kad je Hitler i njegova nacionalsocijal istička partija pobjedila na prvim izborima(Nat ionalsozialisti sche Deutsche Arbeiterpartei, skraćeno NSDAP)1934.godine.. strong>MijoFP!
Dakle,negira da je Vukovar hrvatski grad
i / simbol žrtve/ svih Hrvata.
To je predsjednik Hrvatske ?!
A uzroke rata vidim u stjecaju više uzroka:
1. Srbi su se nadali da je snaga u njihovim rukama i da će lako savladati Hrvate ili barem odsjejeći dio Hrvatske na crti Karlobag, Karlovac, Virovitica ili tako nekako.
2. Odvajanjem Hrvatske s Dalmaciojm i Slavonijom, računali da time Srbija previše gube, jer i tako su ta područja držali Srbijom.
3. Nisu mogli oprostiti Hrvatskoj koja je bila glavni razbijač Jugoslavije (jer bez Hrvatske nije ni Jugoslavija moguća !) što je predstavljalo za Srbiju gubitak najvećeg ekonomslog subjekta - savezne države. To je Vlada, Skupština, Savezne banke, reksporteri, na desetine saveznih ustanova, carine, vojske (tzv. JNA) , savezno sudstvo kao najviše sudke instance, itd itd. s posebnim položajem Narodne banke Jugoslavije.
4. Savezna država ne samo kao pravni i ekonomski subjekt nego i kao regulator gospodarskog sustava, posebno deviznog režima, carinske zaštite itd itd.
5. Njihova JNA i sva ona druga organizacijska infrastruktura koja se navodi pod prethodnim točkama, izdvajanjem Hrvatske iz Jugoslavije izgubila je ekonomsku podlogu tj. izbubili su Jugoslaviju kao svoju hraniteljicu. Možete li zamisiliti s koliko su frustracije doživljeli osamostaljenje Hrvatske ?!
Garašanin i sve ono iz područja ideologije je tek ideološka pratnja tih frustracija koje su nastale osamostaljenjem Hrvatske. Velikosrpska Ideologija je djelovala pod Jugoslavijom veoma dobro, ali kad se Hrvatska osamostalila, pokazalo se da je ta njihova ideologije najednom postala bezvrijedna.
Prva reakcija je bila sačuvati Jugoslaviju takošto će srušiti vlast u Hrvatskoj, a na ruku su im išli ne samo Britanci nego i svi drugi. Kad je topropalo, cilj je skraćen na odsijecanje dijelova Hrvatske tzv. "srpskih zemalja" koje su nepravedno po AVNOJ-u pripale Hrvatskoj. Znamo kako su to radili. A sustavna pljačka hrvatskih područja koja su okupirali, bila je popratna pojava koja se uopće nije kosila s velikosrpskim planom otimanja dijelova Hrvatske. Doizražaja je došla i neviđena mržnja i osveta prema Hrvatima, jer su im uduzeli Majku Jugoslaviju srpsku hraniteljicu i jamac njihova prosperiteta. Rušili su sve što su stigli i mogli, crkve, tvrnice, zgrade, brane - očito s velikim zadovljstvom. Svoju su mržnju obilato hranili ubijanjem, rušenjem, pljačkom, protjerivanjem ljudi.
BiH je imala drugačiji tretman. Držali su je kao srpsku zemlju u cjelini, s time da su Muslimane mislili što bviše istrijebiti i protjerati. Sve im je išlo na ruku, ali su se ipak nejviše plašili Hercegovaca ili "Gangaša" kako su ih, čini mi se, Srbi nazivali. Sjećam se njihovih procjena ishoda rata. ačunali su na svoju ogromnu premoć nad Hrvatima . Jedino su ih zabrinajvali rečeni Hercegovački Gangaši.
S obzirom na konstrukcije, ne bih se iznenadio da ste bili partijski sekretar !
Nije dobro pripisivati ljudima ono što nisu učinili.
Usput, šešeljevac se piše malim početnim slovom.
---------------------------------------
CITAT: CETINA
Neznam zasto vas ove Suniceve postavke tako iritiraju.Pazlj ivo sam procitao navedeni tekst.
Istina je da,su rat zapoceli SRBI i to srbska Politicka "komunisticka" (cetnicko)orjen tirana elita.
Istina je da Hrvati nisu izasli na ceste (kao sto su sada(danas) izasli Egipcani) i
demonstrirali i digli ustanak protiv JUGOSLAVIJE.
Isto tako i HRVATSKA POLITICKA EMIGRACIJA usprkos nekih oruzanih akcija (Bugojno) ,Velebit)nije uspjela napraviti vecu stetu JNA ili UDBI i podici ustanak u citavih svojih 45 godina postojanja.
Raspad Jugoslavije se dogodio IZNUTRA ,izmedju PARTIJSKIH BOSSEVA i SRBSKOG,SLOVENS KOG i HRVATSKOG NACIONALIZMA.
Presudno je to da je SRBSKA STRANA KONTROLIRALA VOJSKU I GENERALSTAB.
Slovenija (slovenska KOMUNISTICKA)(K ucan i Co) elita je prva izasla sa sastanka CENTRALNOG KOMITETA KOM.PARTIJE JUGOSLAVIJE.
Racan je slijedio njihov primjer.
Nemojte mi reci da SVI oni na sastanu CK u Beogradu nisu bili Komunisticko-Ju goslavenska elita (ukljucujuci i generale JNA)
RACAN se ponajvise bunio da Milosevic
"skrece" sa Titovog puta i razbija svojim Srbskim sovinizmom Jugoslaviju.
Racan ,a niti vecina "Hrvatskih" partijskih vodja NIJE bila bila protiv JUGOSLAVIJE nego protiv Milosevica i Njegovih VELIKOSRBA.
Naravno,u Hrvatskoj je bila presudna
OSOBA FRANJE TUDJMANA ali je on isto morao,sto iz pragmatizma a sto iz poznavanja situacije morao napraviti odredjeni "PAKT" sa Racanom i Hrvatskim
"komunistima" koji su se odjednom nasli "odbaceni" od Beograda kao sirocad.
Tudjman je mislio da ce Hrvatski komunisti postati posteni Hrvati kao i on i nije sprovodio niti "cistke" a niti "lustracije" niti u policijskim a niti u obavjestajnim strukturama ,zadrzao je gotovo sve Jugo-oficire u "Hrvatskoj vojsci",sa( cinovima) smatrajuci da je doslo do "POVJESNOG POMIRENJA USTASA I PARTIZANA"
Nazalost ,ta djeca PARTIZANA nisu ni pomisljali na pomirenje sa "USTASAMA"
i prognanom Hrvatskom politickom Emigracijom i dissidentima.
Sve je to jako vidljivo i ocito sada kad su od predsjednika i premijerke vlade na" dole i nagore" u SVIM strukturama vlasti vecinom cvrsto "imbeded" bas ta djeca Hrvatskih ljevicara,parti zana,orjunasa,k oji na HRVATSKU (paradoksalno zar ne) gledaju kroz Jugoslavenske naocale (omiljeni film svih vremena im je "Neretva" )
Eto to su nezaobilazne cinjenice.Treba traziti uzroke i korjene nasim danasnjim tragedijama i gubenju te toliko bitne HRVATSKE NACIONALNE OSTRICE koju je na kratko aktivirao FRANJO TUDJMAN.(Bas zato ga ti "Jugari" ljevicari tako satanski i mrze) naklemisvi mu tisuce grijeha.od ekonomskih do drzavnickih)
Citajuci pomno napise gosp.Sunica dosao sam do zakljucka da su njegove teze i rasclambe vecinom vrlo ,vrlo tocne,
samo ih treba prouciti bez predrasuda i
kojekakvih etiketa.
Moram reci kao i obicno TOMISLAV SUNIC je u pravu.(iako su ovi navodi izvadjeni iz kontesta)
Ali i to je dovoljno da se uoci da imamo posla sa nacionalnim i znanstvenim kapacitetom kojemu u Hrvatskoj tesko da se moze naci ravna.
dnevnik.hr/.../...
Očekujem da ćete, zajedno s „… nacionalnim i znanstvenim kapacitetom kojemu u Hrvatskoj tesko da se moze naci ravna“, za koji dan dokazivati kako su mrski hrvatski nacionalisti krivi za rat i sve njegove posljedice.
Budite ponosni, vaš je tekst blizak Sunićevu, zajedno ćete uništiti hrvatski nacionalizam.
Možda dobijete i kakvo odličje ili dobro plaćen položaj.
Svatko ima pravo na svoje misljenje.Vi me odmah proglasiste "jugarom'
Neznam kakvi "DOBRO PLACEN POLOZAJ IMA GOSPODIN SUNIC"i kave "medalje " su u pitanju.
(slutim stari Hrvatski jal na djelu))
Ali ,to ne mjenja cinjenicu da su njegovi navodi tocni.
Dobro.Hajde da idemo CISTO LOGICKI:
Ako je Sunic u krivu da su JUGOKOMUNISTICK E ELITE zbog SRBSKE "SIZME" (Milosevic)odpa le od JUGOSLAVIJE JUGOSLAVIJE,
kako je moguce da su ti isti ljudi,(i njihovi potomci) gotovo na svim vodecim mjestima u Hrvatskoj "VLASTI" od Perkovica,Josip ovica,Milanovic a, Pusicke i drugih?-ima ih na tisuce..
Sve Stari (novi) podobni lijevi kadrovi.
Kako to da su se uspjeli probiti kroz "GUSTU MREZU" hrvatskih domoljuba i Tudjmanovaca ,hercegovaca,i junaka Domovinskog rata?
Kako?
Ocito je da pravilno objasnjenje za taj fenomen i za trostruki izbor deklariranih Anacionalnih i Anti Tudjmanovskih Hrvata (Mesic ,josipovic)
Nemogu pruziti Politicki "Lakoteskasi"
Ponavljam opet,SUNIC je "TESKA KATEGORIJA" U politici naravno)
Zaista mislim tako.
Bez etiketa i bez pristranosti.
Ovo kako je moguće ,pa lijepo je moguće...kad Samuraju izmeš mač(katanu)..on da on postaje obični Japanac i za prostituciju,ak o treba..tako i Hrvatima...moćn i centri i Georg Soroš kupe kompletni multimedijski prostor.. i onda u 90%-onoj krščanskoj Hrvatskoj,a 87,9% katoličkoj,imad emo za predsjednika deklariranog agnostika(i samo jedinu dodirnicu s njim nađite glede HRVATSKE DRŽAVE=NEMA JE..samo po USTAVU-imaš pravo birati i biti biran..obična komunistička ljiga,a sutra može biti,ako taj moćnik-ci odluči-e može biti predsjednik deklarirani homosexualac..n apr.dr Miroslav Radman koji se u sexualnom smislu deklarira,po onoj staroj "svuda mu je bolje neg'u gaćama"!Nemojte se ljutiti...TEŠKA KATEGORIJA u politici u Hrvata..hrvatsk e proviencije su TRENUTNO jedino "dvojac" za PRH-Tuđman-Jurč ević(zadnji izbori)..pa zatim Hitrec,a uvjerio sam se svojim ušima i gospoda Kanižaj-Aralica ..koji po svem sudeć' će podržati HRAST!?...ima još "poluteškaša".. pa to se osjeti tko su ti ljudi(filing).. a ovo SVE DRUGO,dragi moj prijatelju,to Vam je goli ...c!MFP!
Ukazivanje na moju omašku je jedin vrijedno u cit. komentaru.
Čiji je ovo tekst ?
"
Taj doktor ne zna ni rečenicu ispravno napisati, a tekst mi miriše na Udbu.
Ovim se tekstom stavio na stranu srpskih okupatora i pokušava opravdati njihove zločine.
Sramota je da osoba koja se predstavlja intelektualcem piše takve bezočne laži.
Je li taj Sunić doktorirao kod Šešelja?"
Neki je Marsovac to natipkao !
... i opet dobro neka su na vlasti...
ali kud su doveli ovu Bogom danu bogatu zemlju i kud ju vode?
pocetak raspadanja srboslavije bila je ekonomska keiza bas kao ova danas u hrvatskoj to je ona pjesma isti ljudi istu politiku vode pa mi se to cini kao dobar razlig za KIRUSKI REZ - OPERIRATI SVE sto ne misli za dobrobit hrvatske drzave i njenog zitelja.
neka svi u HRASTU misle razlicito ali neka rade samo za jedan, hrvatski cilj.
zar u danasnjoj vladi ne misle svi razlicito ali im je cilj isti. EU
mi svi mislimo isto (dobrobit hrvatske) ali cilj nam je razlicit, da EU; ne EU i nisam siguran da ili ne lustracija i td...
Taj tekst nije naručen za neki medij, taj tekst nije posao.
Taj tekst je gorčina koja izbija iz duše jednog dragovoljca Domovinskog rata. Taj tekst je krik jednog slavonskog mladića izrešetanog negdje u na rubu šume, u bosanskoj posavini.
Taj tekst je vapaj jednog POVLASTIČARA, "manekena" s 37 godina (kako nas mediji nazivaju) koji i danas ima metaka u sebi, ožiljaka više nego svi vi skupa, lijekova i bolesti više nego svi starčići ovdje.... A crijeva, udova i smrti vidio više nego svi vi da živite dva života...
U ovome tekstu je trebalo prepoznati poruku koja se šalje, ali (u stvari sasvim očekivano), od 80 komentara baš niti jedan nije u ovome tekstu prepoznao niti krik, niti očaj, niti vapaj.... Nego onako tipično hrvatski, uhvatili se svi zadnjih par rečenica, izrečenih onako umorno, razočarano, potišteno...i navalili kao gladni psi glodati kost.
I svi se povamirili objasniti nešto što se podrazumijeva i što ionako već svi znaju. Pa da ne mislimo isto ne bi smo bili svi ovdje!
Ali uporno se u svakome ovdje od nas traži neprijatelja, prebrojava se što je napisao, podvaljuje, optužuje, ne daje za pravo. Kakvi domoljubi! A tako komunističke metode....
Koliko od vas komentatora ovdje je prošlo pakao rata, vidjelo krv i otkinute djelove tijela?? Dvoje - troje? A ostali??? Pa niste vi bili maloljetnici kad je bio rat! Da čujemo ovdje što se radili za vrijeme rata, HRVATINE velike!?
Sramite se.
I kad poslije ovih izbora budete svi u čudu i budete govorili kako je hrvatski narod ovce jer VI niste osvojili više od 0,5% glasova, onda se konačno preispitajte... iako nema smisla.
I ne zaboravite ; Zadnja je prilika za spas Hrvatske!
I još nešto, partizana mi je odavno pun k###c, a sad mi je pun k###c i ustaša što svoje ustaštvo dokazuju na tipkovnici a kad je rat bio sjedili su sa ženom u podrumu, ili negdje na toplom i sigurnom. Imali ste priliku uzeti pušku u ruke pa pjevat Juru i Bobana od Vukovara do Duborvnika.
Eto, opraštam se od komentiranja ovdje, ostajte mi zdravi i veseli, i tako prpošni kao do sada.
ma da slazem se! a zar i mi ne vapimo za istim...
ako ti bude trebalo krvi... evo imam 0+
Slazem se sa vasim zakljucima i cinjenicama u komentaru broj 69.
Ispravno ste predocili SRBSKU planiranu agresiju na Hrvatsku i tocno kao i gospodin Sunic uloge tzv.JUGOSLAVENS KIH POLITICKIH ELITA koje su se "RAZISLE" iznutra daleko prije nego je i Osnovan Tudjmanov ZBOR NARODNE GARDE i to poslije SRBSKIH POLITICKIH VELIKOSRBSKIH(c etnickih) EKCESA I PRIPREMA ZA OSVAJANJE I "PRIPOJENJE "SRBSKIH ZEMALJA" SOVINIZMA i MEGALOMANIJE (Milosevic)
Ako je covjek u pravu i izvlaci pravilne zakljucke , kao sto vi po mome misljenju cinite u ovoj instanci ovdje, treba mu priznati,a ne fanaticki negirati podatke i povjesne istine kako neki komentatori uporno cine.To bi trebala biti jedna od najvaznijih odlika ovoga Portala i inace svake diskusije.
Meni vise netko zvuci kao provokator,ako nece da prizna istinske argumente voli uvijek SVE druge usutkivati i "ljepiti" im kojekakve proizvoljne etikete i "naljepnice".
Naravno da je SRBIJA KRIVA ZA RAT I AGRESIJU NA HRVATSKU BOSNU I KOSOVO.
Ali nepobitna cinjenica je da bez RASKOLA unutar samih tih JUGOSLAVENSKIH "KOMUNISTICKIH"ELITA,
Jugoslavija se nebi tek tako raspala...
Iz tog je "RASKOLA" uslijedilo sve poslije,a tuzna je i porazna cinjenica (i istina) da taj isti Jugoslavensko-B oljsevisticki svjetonazor (i podmladak) drzi konce vlasti u rukama,sigurnos nim sluzbama i MEDIJIMA i to sada SVI mi Domomljubni Hrvati itekako osjecamo.
Bez tih se cinjenica nemoze dobro shvatiti danasnja politicka situacija u HRVATSKOJ.
A da bi se nesto izljecilo mora se znati uzrok bolesti i bakcil koji tu bolest izaziva.U nasem Hrvatskom slucaju to je Anacionalna,Izd ajnicka,Jugo-Ne oboljsevisticka klika na vlasti u Hrvatskoj i da je ona samo nastavak, (Uz djelomicnu,10 godisnju pauzu Tudjmanove ere) rezima koji je bio na vlasti u Hrvatskoj i PRIJE DOMOVINSKOG RATA.
Ovo je samo rasciscavanje pojama i ovdje je gospodin Sunic pokazao(opet) da ima
izvrsnu logiku i ostar intelekt.
Inace,
Nitko nema MONOPOL NAD HRVATSTVOM.
Moramo biti otvoreni za sve zdrave sugestije.
Samo tako se moze na zdravim temeljima praviti i nova HRVATSKA POLITIKA,POKRET ,STRANKA,ZAJEDN ISTVO i "HRAST"
O čemu se radi ? Kao branitelj veoma emotivno doživljavate sadašnju hrvatsku "situaciju", pa ste se prihvatili protestirati. Sasvim je na mjestu Vađ protest, ali to niste učinili napravi način. Naime, u uvodnom članku "potegli" ste ne jedno pitanje nego cijelu listu pitanja. To ne de tako. To što ste postavili kao pitanja bilo bi i više nego za dvadesetak posebnih tema. Pa kad čovjek čita, ne zna što hoćete. Jedino vidi Vaše silno ogorčenje.
Već četvrti li peti put slušam mladoga Jasreba kako je govorio u Vukovaru na protestnom braniteljskom zboru. Govorio je veoma dojmljivo. Međutim, njegovo viđenje stvari je izazvano nepravama koje se čini braniteljima neosnovanim progonima i medijskim i svim drugim obescjenjivanje m braniteljske populacije.
Bez sumnje, s pravom protestirate protiv politike hrvatskih vlasti koje nisu htjele niti znale sačuvati dignitet hrvatskih branitelja i Hrvatske kao cjeline.
Hrvatska, hrvatska vlast nije činila, naređivala ratne zločine.
To je morala biti ona posljednja crta obrane hrvatskog dostojanstva koju hrvatske vlasti nisu smjele prijeći.
Ne znam je li ta crta prijeđena prije smrti Franje Tuđmana, ali poznato je da su Račan - Mesićevom suradnja i koalicijski Hrvatski Sabor (bez onog "Državni") usvajanjem Ustavnog zakona o suradnji s Haškim sudom napravili prodor u hrvatski suverenitet i pogazili dignitet Domovisnkog rata.
Sanader i ono poslije njega su nastavili suradnju s Hagom i EU kroz taj prodor. Ta je istočni grjeh Hrvatske koji supočinili SDP i njihovi tadašnji saveznici s predsjednikom Dikobrazom na čelu države.
A vi ste branitelji, i ne samo vi, povjerenje za obnašanje vlasti dali SDP -u i njihovim satelitima.
Vi ste napisali :
"Dragovoljci Domovinskog rata najvrjednije su što Hrvatska ima od osamostaljenja pa do danas. To su ljudi koji su čista srca krenuli u obranu Hrvatske spremni u svakom trenutku položiti svoj život na oltar Domovine. "
Ta je tvrdnja suviše pretenciozna. Dragovoljci su spasili Hrvatsku. To je činjenica. Danas se Hrvatska spašava na drugačiji način. Ne valja apsolutizirati ni jednu populaciju u Hrvatskoj. Danas su najvrjedniji u Hrvatskoj znanstvenici i poduzetnici, a lako je u žaru ogorčenja izjednačiti poduzetnike s tajkunima ili čak s lopovima. Jer, i među oduzetnicima ima lopova, kao što i među braniteljima ima onoh koji glume branitelje.
Podržavam braniteljske prosvjede, pa i vaše pismo i komentar, jer vlasti nisu znale čuvati hrvatske interese, a to ne čine niti sada. Treba ih podsjetiti na njihove dužnosti.
Podebljao sam misao o raspadu Jugoslavije kao posljedici rakola u SKJ.
Treba brazlikovati raspad, rasap Jugoslavije od uzroka rata protiv Hrvatske i Jugoslavije.
Točna je konstatacija da je raskol SKJ imao za posljedicu raspad Jugoslavije. Zašto ? Zato jer se Jugoslavija održavala i mgla održati jedino na sili, na diktaturi, nekada kraljevskoj, a poslije komunističkoj (KPJ, pa SKJ - ista pašta).
Naravno komunisti su svoju vlast provodili putem partijskih komiteta i partijskog vrhovništva pa sve do tzv. OOSK (osnove organiacije SK) koje su bile organizirane u svim državnim ustanovama. privrednimmrgan izacjama, bankama, osiguranju itd itd i napose u SUP-u i u tzv. JNA, opet s posebnim naglaskom na SDS koji je obavljao prljave posove za tu stvarnu komunističku vlast. Kad je zagusrtilo, tada je i JNA pozivana u pomoć za očuvanje Jugoslavije.
Kad se Slovenci shvatili da je Jugoslavija potrošena i da se Europa mijenja, prvo s napustili 14. sjednicu SKJ. I za njima je bio prisiljen otići i Račan. Da nije otišao bili bi ga Srbi pojeli.
U Hrvatskoj nije imao legitimiteta, pa ga je pšokušao dobiti na višestranačkim izborima. Izgubio izboreali sačuvao život i budućnost. I tada su uslijedili balvani i rat protiv Hrvatske.
Zašto su postavljeni balvani i nakon toga rat, obrazložio sam gore.
Tyson 15.01.2011.
.................
„od 80 komentara baš niti jedan nije u ovome tekstu prepoznao niti krik, niti očaj, niti vapaj.... Nego onako tipično hrvatski, uhvatili se svi zadnjih par rečenica, izrečenih onako umorno, razočarano, potišteno...i navalili kao gladni psi glodati kost.“
citat Tyson
.............
citat.
„Jedino na što nikada ne bih pristao je traženje druge domovine. Ovo je jedina domovina za koju sam se borio i za koju sam se spreman i dalje boriti, naglasio je Norac.“
22.01.2001 hrvatski vitez general Norac stupio pred pravosudne organe RH.
.........
Hrvatski vitez General Gotovina isporučen na pladnju Haagu 10.12.2005
......................
Dragi, hrvatski bojovniče , Tyson, nadam se smoći ćete snage i oprostiti mojoj malenkosti „sebično“ postupanje spram Vašeg iz duše izrijeka vapaja.
Naime, od neprekidno u ušima mi dopirućeg krika cca 1900 duša hrvatskih bojovnika napuštenih od svih i osuđenih suicidom oduzeti si živote odjeka krika boli i iznad navedene gospode generala uslijed razočarenja izdajom od strane vlastita naroda uzimam si za pravo staviti Vaš krik drugi po redu važnosti.
Vi ste za razliku od cca 1900 njih i generala zatočenika danas slobodan čovjek, a, gdje se nalazi njih cca 1900 , i narečena gospoda generali ? Danas je 30. siječanj 2011, gdje i o čemu je promišljala savjest hrvatskog naroda u cijelosti ( čast iznimkama ) 2001. i 2005. ?
Dok je Hrvatska padala šaptom, hrvati su ponosno mahali stijegom na Dan Pobjede ?
Njih cca 1900 i dva generala , hm, savjest nam je mirna lako ćemo podnijeti , bitnije je da svim ostalim hrvatima koža ostane nedirnuta?
Mlađi ste po godinama , k tomu i hrvatski bojovnik, stoga vam moja malenkost oprašta što poput tisuća i tisuća Hrvata niste spoznali bit u pravo vrijeme, jer kao narod pali smo na ispitu zrelosti u dane izvršenja suicidalnih slučajeva , 2001 i 2005, godine a posljedice i danas kusamo zahvaljujući sebičnom postupanju i činima izdaje od strane pripadnika vlastitog naroda.
Danas je kasno cviljeti nad sudbom svih hrvata, jer, nismo reagirali kad je bilo pravo vrijeme i nužno ukoliko smo iskreno željeli spas Domovini. Uz dužno štovanje spram Vaše žrtve, očito je što ne štima u Vašoj priči, i svim ostalim današnjim tužaljkama nad sudbom RH diljem Net-a. Potpisavši se na ugovor sa Sotonom prešutno smo se složili već tih datuma ( iz razno-raznih razloga ) odreći u patnji i krvi hrvatskih vitezova stečene slobode i svih ostalih svetinja .
Budući ste jedan od tisuća odanih hrvatskih bojovnika kojima sam do smrti zahvalna na veličanstvenom daru, SLOBODI, ovdje ću se zaustaviti.
Iz vaših riječi navedenih u komentaru nisam uvjerena da ćete i ovo što što sam navela s razumijevanjem shvatiti i prihvatiti, a ponajprije poradi sama sebe, jer, osobno vrlo teško bih podnijela ukoliko bih svojim riječima izazvala nemir u duši bilo kojem dokazanom hrvatskom bojovniku, istinski odanom Domovini .
Srdačan pozdrav, bojovniče Tyson, od sveg srca HVALA na predivnom daru, svako dobro i nek' Božji blagoslov bdije nad Vama ( i svim ostalim bojovnicima) ma, gdje bili !
Sunić u svojim tekstovima izravno i neizravno opravdava srpsku agresiju na Hrvatsku,optužu jući istodobno hrvatske nacionaliste.
Nisu hrvatski nacionalisti napali Srbiju ni ubijali i rušili po njoj.
Jedan od načina vođenja specijalnog rata jest ubacivanje malog postotka onoga što želite u tekst koji je u svemu drugom točan.
Stojim iza svake riječi svoga teksta:
" Taj doktor ne zna ni rečenicu ispravno napisati, a tekst mi miriše na Udbu.
Ovim se tekstom stavio na stranu srpskih okupatora i pokušava opravdati njihove zločine.
Sramota je da osoba koja se predstavlja intelektualcem piše takve bezočne laži.
Je li taj Sunić doktorirao kod Šešelja?"
Što vama u tom tekstu nije jasno?
Pitanje „Je li taj Sunić doktorirao kod Šešelja?" nikako ne znači da je T. Sunić šešeljevac, to je vaša konstrukcija.
Problem u Sunićevim tekstovima jest optuživanje Hrvata i hrvatskih nacionalista, uz istodobno relativiziranje velikosrpske krivnje.
Ja uporno naglašavam taj dio, a vi ga uporno izbjegavate?
Zašto?
Tko je financirao i na sve moguće načine pomagao povratak udbaša i na ona mjesta koja su privremeno izgubili?
Tko ih danas potpomaže?
Tko uporno sotonizira hrvatske branitelje i Domovinski rat?
Tko onemogućuje izlazak Hrvatske iz krize?
Tko nameće sustav vrijednosti koji je protivan Bogu i čovjeku?
Tko ruži hrvatsku tradiciju?
Zašto Sunić, kao doktor znanosti, ne poštuje osnovne norme hrvatskoga jezika?
Kad nađete barem dio odgovora na navedena pitanja bit će vam jasnija opasnost Sunićevih tekstova.
PROSVJED U VUKOVARU: "Mi smo branitelji a ne osvajači!" - Josipović: "Nije u našim rukama"
Vrlo dvojben , ujedno i znakovit smisao krije se u odgovoru Predsjednika RH.
Mudromu dosta! , veli izreka.
Vi ne vidite da se služite udbaškom metodom sijanja sumnje. Vi ste opasniji od Sunića, Sunić možda iako ima dobre nakane ne uspijava proniknuti uzroke rata u nas, tj.jugosrpske agresije na Hrvatsku i BiH. Sve svodi na komuniste, jedne i druge, a svar nije tako jednostavna. I zato jer vi u tmu vidite da Sunić zagovara tezu o dogovorenom ratu - odmah idete korak dalje i sijete sunju da je proizašao is udbaške ili Šešeljeve škole.
I moju malenkost isto tako s ogorčenjem proglašujete ili širite sumnju o tomu da bih mogao biti partijski sekretar.
Što vam na to odgovoriti ? To su udbaške metogše specojalnog rata. Ako je Sunić u tomu - tada ste i vi u tom ratu protiv Hrvatske. Izmišljete neprijatelje.
A ja se ne plažim vaših sumnja. Ja priznajem da bih mogao biti i serkretar partijski - tada bi partija bila nešto drugo nego je bila. Mogao bih biti koješta, ali nisam imao ambicija za takve stvari.
Vidite H-rast je otvorio svoj novi portal. Pokrenuli su anketu o gospodarskom pojasu na moru. Prvi sam noćas glasovao za proglašenje gospodarkog pojasa - nakon pristupanja u EU, Jutros sam pogledao rezultate i našao 12 glasova za proglašenje Pojasa odmah, i onaj moj jedan (1) za naknadno proglašđenje kad uđemo u EU. Dakle, rezultat je 1 : 12.
Koja je razlika ? Prevladava emotivno glasovanje većine i razumsko (državničko ) moje malenkosti.
Ljudi ne znaju da u politici treba znati čekati i odabrati pravi trenutak za djelovanje. Tuđman nije istrčavao u Hrvatskom proljeću nego 1990. kad je vidio pravi trenutak.
Knjiga Vladimira Mrkocija je mala knjizica, odlicno stivo za svakog tko jos sumnja u istinitost jasenovackog mita. Postoji puno deblja i opseznija, znanstvena, knjiga Mladena Ivezica:Jasenov ac brojke.
Evo sazetka na kraju knjige:Najkraće : NITKO NIKADA NIJE DOKAZAO NITI 1000 UBIJENIH u Jasenovcu! Naravno, prije tzv. »Oslobođenja«!
Evo izvoda iz 11. poglavlja knjige:
Hrvatski otpor EUtanaziji - razmisljanja globalnog ognjistara.
11.28 Knjige Mladena Ivezića
Konac djelo krasi!
Tko bi to rekao?! »Našli« su se Dušan Bilandžić i Mladen Ivezić! Naime, krik očaja Dušana Bilandžića »... da su tisuće doktorata preko noći postali smeće« Mladen Ivezić je dokazao svojim radovima, knjigama! PROFITERNA je tzv. »marksizam« učinila znanstveno smiješnim, što je intuitivno uvijek bilo jasno!
PROFITERNA
Opis, citati i reference kako su Marx i Engels iz Engleske pisali protiv Njemačke pripremajući revoluciju! Naravno, svuda samo ne u Engleskoj!
Jedan moj prijatelj, sveučilišni profesor: »NAJBOLJA KNJIGA KOJU SAM PROČITAO!«. Knjigu ne bih preporučio tzv. »marksistima«, jer bi mogli shvatiti da im je čitav profesionalni život uludo utrošen i potpuno promašen!
Trilogijom
TITOVA UMJETNOST MRŽNJE
GENOCID NAD HRVATIMA ZAPOVIJEDA TITO
JASENOVAC BROJKE
je Ivezić dokazao da je titina misija bila spriječiti nastanak Hrvatske Države, odnosno uništenje već nastale Nezavisne Države Hrvatske i obnovu ju... revolucijom i genocidom nad Hrvatskim Narodom. Nezamisliva bujica pisanih i izrečenih optužbi, laži i izmišljotina služila je širenju mržnje na sve Hrvatsko, uključujući i građanski HSS, u svrhu pripreme davno planiranog genocida.
»Riječnik« titinih komunista-antif ašista kojim su opisivali ustaše, domobrane, ali i HSS-ovce: »ljudožderi«, »ljudožder svi fašisti« ,»fašističke zvijeri«, »zvijeri i krvnici«, »zvijer treba dobro zatući«, »bijesni psi«, »psu pseća smrt«... učinio bi svakog normalnog ludim, što je i bila namjera, jer su samo tako indoktrinirani i preparirani ne-ljudi mogli počiniti monstruozne zločine nad razoružanom Hrvatskom Vojskom i civilima uključujući malu djecu, žene i starce! Bleiburg, Maribor, Macelj, Križni Putevi, Jazovka, preko 890 masovnih grobnica označenih satelitskim snimcima samo u Sloveniji, ... svuda grobišta Hrvata, to je nama naša borba dala!
Tako Jakov Atijas »svjedoči« kako je zaklan izvjesni Špiler, koji je u stvari bio povlašteni logoraš, s pravom kretanja po cijeloj Nezavisnoj Državi Hrvatskoj, radi trgovine, koji se protupravno okoristio svojim položajem na teret imovine drugih logoraša. Obješen je, a ne zaklan, zajedno sa svojim drugom po položaju i grijehu, Dijamantštajnom . Tu su sudbinu dijelila i desetorica Ustaša i još neki koristoljubni prekršitelji Logorske stege.
Ivezić izvrstno primijećuje da je Mit o Jasenovcu trebao poslužiti kao opravdanje genocida nad Hrvatskim Narodom 45 godina nakon Bleiburga, 1990. u »naučnoj obradi« Srbske Akademije Nauka i Umetnosti, organizaciji i provedbi JNA i KOS-a s operatorom Slobodanom Miloševićem!
U knjizi JASENOVAC BROJKE
Ivezić citira službene dokumente, koji bi bili SMIJEŠNI, da nisu TRAGIČNI. Već 60 godina za Hrvatski Narod i Hrvatsku Državu!
Najkraće: NITKO NIKADA NIJE DOKAZAO NITI 1000 UBIJENIH u Jasenovcu! Naravno, prije tzv. »Oslobođenja«!
Zaključak knjige TITOVA UMJETNOST MRŽNJE, je velemajstorski sažetak i jedan od najboljih geopolitičkih tekstova, koje je Ognjištar ikada pročitao i ujedno najbolja reklama Ivezićevih knjiga.
Kako doći do njegovih knjiga ? Na netu ne nalazim obavijesti o tome.
Kad bih ja rekao na temelju nekih vaših napisa da mi mirišete na pedera i zapitao vas jeste li doktorirali kod Kontre ili neke sl. pederske udruge - to uopće ne bi značilo da sam vas svrstao među pedere. To su samo nevina pitanja neobavještenog.
Admin: Ovaj put ostavljam,ali drugi puta se mogu naći primjerenije usporedbe za ilustraciju.
Ni u podmetanjima niste baš originalni, ali jeste ustrajni.
Vi ste najbolji dokaz neuništivosti partijske svijesti.
I kad bih htio, a ne želim, ne bih se mogao spustiti na vašu intelektualnu razinu.
Zato uživajte u svojoj kaljuži, možda vam se pridruži još koji partijski sekretar.
Tko zna, možda zajedno uspijete raščlaniti nekoliko rečenica.
Etiketa me se ne hvata. Ništa me ne dira.
A batina je batina.
Naravno da emotivno doživljavam jer sam emotivno uzeo i pušku u ruke. Jeste li vi?
Citat Boljunac:
Kako vas nije sram napisati ovako nešto??? Od kuda vama, bivšem članu Komunističke Partije pravo mene optužite da sam dao povjerenje SDP-u, nasljeniku VAŠE KP??? Čime sam ja to povjerenje dao SDP-u!?
Citat Boljunac:
Ovakvu tvrdnju može reći samo netko tko je sa toplog i sigurnog mjesta promatrao Domovinski rat. Isto kao što neki koji su su bili u športskim i umjetničkim četama sebi danas daju za pravo izjednačavati se sa onima koji su se tukli s četnicima.
I da nije bilo dragovoljaca nebi danas bilo ni intelektulaca a ni poduzetnika... ali vidim da vam to ne vrijedi objašnjavati.
Citat gracena:
Jadno je da se na ovkave načine prozive nkoga a nemate pojma tko je što napravio i radio...
Ali ajmo po redu. Ne opravdavam se ja nikome, ali s obzirom da sam i osobno prozvan kako sam šutio kad se nešto događalo moram se osvrnuti na tu svoju šutnju...
Dakle, ne znam za vas, ali ja nisam šutio. Kada se proganjalo Norca, ja sam u Senju PRVI preprečio cestu i zatvorio jadransku magistralu i unatoč zabrani tadašnjeg šefa stožera za obranu digniteta DR ličko senjske županije, današnjeg ministra Milinovića, blokirao cestu u znak prosvjeda. Tada me je od specijlne policije spasilo samo to što je radio Senj to odmah javio pa se u rekordnom roku skupilo nekoliko stotina senjana na cesti koji su to podržali.
VEĆ TADA sam dobio priljepak u obliku agenata Službe za zaštitu ustavnog poretka, jer sam svojim činiom potpore Norcu valjda rušio Hrvatsku... Praćenje, privođenje i ispitivanje je trajalo gotovo godinu dana. Dakle, to je moja šutnja na to što se događalo. Međutim, ja nisam ni tada bio podoban jer sam ODMAH uvidio da stožer za obranu digniteta DR nije ništa drugo nego HDZ-ovski način da se dočepa vlasti, naravno, manipulirajući braniteljima, što se vrlo brzo pokazalo točnim.
Branitelji nisu tada šutjeli, ali su se jako brzo razočarali kada su vijdeli da ih je HDZ iskoristio i da je upravo taj HDZ izručio Gotovinu, osudio Norca itd.
Dakle, ako ste Vi, ili netko drugi tih dana prešutno sjedili i gledali što sedogađa, ja nisam, i zato mi ni Vi ni bilo tko drugi ne može prigovoriti niti mi reći da nismo ništa poduzeli. Ja se za Hrvatsku borim od '91. svih ovih godina jednakim žarom, za razliku od nekih...
I moja sloboda ima cijenu! A cijena je gotovo neprekidno maltretiranje od strane policije, pokušaji rušenja našeg portala, privođenja na razgovor o Registru hrvatskih branitelja, pa do najnovijih saslušanja i "priljepaka" nakon zadnjeg prosvjeda u Splitu. Mislite da ja i moja obitelj uživamo gledajući civilni policijski auto ispod prozora???
Ma dajte molim vas ...
Stvarno ne znam što mi treba upuštati se u ovakve rasprave s ljudima kojima očito nije savjest čista. Moja je čista da ne može biti čistija.
U njemu je i najviše informacija.
Hvala vam, i za tekst i za sve što ste učinili i što činite za Hrvate !
2. Nisam optužio vas osobno nego branitelje i druge Hrvate koji su na vlast doveli Račanovu koaliciju, a ta je s Mesićem odustala od žalbe zbog proširenja nadležnost Haškog suda i na Bljesak i Oluju , odnosno na branitelje koji nisu ni s jednim metkom napali Srbiju, a kamo li granatom. Iza toga je optužen general Norac i počelo se s progononima branitelja. Dakle, ništa osobno nemam protiv vas.
3. "Dragovoljci Domovinskog rata najvrjednije su što Hrvatska ima od osamostaljenja pa do danas. " Svaka čast dragovoljcima i braniteljima, ali meni je pun kufer svih najvrijednijih.
Nekada su u staroj Jugoslaviji to bili solunaši, pa u komunističkoj borci tzv. NOB-, evo još nam jašu za vratom i Josipović se za njih zauzima i traži da se u pravima izjednače s braniteljima. Znamo kako su dobivaliriznanj e boračkog statusa. Dva svjedoka, četnia ili neki sl. njima ili ja tebi ti meni i nikako da pomru, iako je od rata prošlo 65.godina.To su za njih najvrijednije što im se moglo dogoditi.
I sada pak dragovoljci i branitelji, sačuvaj Bože da ih dirneš. Oni su najvrjedniji, a svi drugi su obično sranje. To je upravo način kako da omrznu u narodu. To sve nekakve privilegije: sabornici privilegirane mirovine, akademici isto tako, branitelji valjda nešto slično. Nisu mi poznata njihova prava.
Velite : " … da nije bilo dragovoljaca nebi danas bilo ni intelektulaca a ni poduzetnika…" Je i da nije bilo moga djeda i bake, moga oca i majke, kao i njihovih predaka - ne bi niti mene bilo. Intelektualce su i poduzetnike svorili branitelji i napose dragovoljci Domovinskog rata.
Nije mi jasno čemu vam treba ponižavati samog sebe i braniteljsku populaciju. Dostojanstvo dragovoljaca, branitelja ne čuva se na taj način.
Nikada ne ću zaboraviti jednu pripovjest koju sam pročitao u mladićko doba. Čini mi se da je njezin autor Mark Twain. Radi se o slučaju utapljanja jedne djevojčice, koju je slućajno spasio od sigurne smrti jedan siromašni mladić. Otac spašene djevojčice je bio veoma bogat čovjek i nekako se htio odužiti spasitelju njegove ljubljene kćerkice. I tako mu je pomogao i počeo pomagati sve više i više. Ne samo njemu nego i njegovim roditeljima, braći, sestrama i drugima. Doveo ih je u svoju kuću i to je poprimilo takve razmjere da je jednoga dana izgubio svako strpljenje i sve članve spasiteljeve obitelji - izbacio iz svoje kuće. Najzanimljivije je bilo njegovo obrazloženje. Vikao je da ako se opet nešto tako dogodi da bude ugrožen život nekoga njegovog ili njegov - zabranjuje bilo komu da ih spašava. Ako ima poginuti neka pogine, ali zabranjuje da ih se spašava.
Eto, i zahvalnost za dobročibstvo mora imati neke granice.
...o cemu vi to ?
********************
Rat koji je nastao i onako je bio velikim dijelom rat srpskih i hrvatskih komunističkih elita koji su vješto manipulirale sa nacionalnim osjećajima svojih naroda
++++++++++++++++++++
zar to nije bio pocetak?
iz bilo kojih razloga,politic kih, ekonomskih (da ne duljimo) hrvatske i srbske komunisticke elite se nisu mogle sloziti.
a rat i ideja znademo kako je islo...
sta sve nije Tudjman nudio...
budalama i manipulatorima nije jasno da hrvatska nije mogla poceti rat nenaoruzana... i kaka moze poceti rat na svom teritoriju,pruz ila je samo otpor podlom okupatoru, koji jos nije zavrsen.
nista ja ne branim i zastupam re: Sunic.
samo sam procitao i proslijedio jer ima dosta istinitog,bar tako mislim a Tysonu vjerujem od kad sam prvi put procitao sto je napisao jer kao i MIJO pise sa srcem, a ne sa sta ovdje ima za mene!?
Samo onaj tko je bio u tom vrtlogu, u tim izuzetno teškim trenucima, bez naoružanja, bez logistike, bez vojnih stručnjaka, - može otprilike znati što se dešavalo!!
Nitko danas ne može reći da je Hrvatska nastala za zelenim stolom - ona je zaista nastala na velikom srcu i hrabrosti, na velikoj ljubavi za Domovinu, na odlučnoj bitki protiv nepravde koja je stoljećima gušila Hrvatsku.
Čini se patetično, ali je zaista tako!
I zato danas oni koji su preživjeli taj rat, a nisu se ogriješili u te ciljeve - ostaju beskompromisni i uzdignute glave, kao i tada:
Mi koji danas pravimo kompromise, politiziramo, opradavamo - moramo imati neke uporišne točke, moramo nešto sačuvati!!
Danas jesu neka druga vremena, danas tražimo nove izlaze, slušamo stručnjake i
poduzetnike - ali neke vrijednosti ostaju zauvijek!
pozdrav Boljuncu i Istri!
Ja se divim ljudima koji su dragovoljno, neki čak iz dalekog svijeta, došli nepozvani, po svojoj volji, s oružjem u rukama - braniti Hrvatsku. To su veliki idealisti koji pokreću svijet. Ponavljam, ja im se divim i poštujem ih . Ja nisam takav.
Ali, sam ne jadnom sve svoje snage uložio u korist općega dobra. Moja bolja polovica me kritizira da uvijek nekoga spašavam. Jednom poduzeća u kojima sam radio, drugi put osiguranje i prodrmao nakaradnu sudsku praksu u bivšoj državi, ustao protv petrokemije u blizini mojega rodnog mjesta (kao ludost je projekt propao !), možda najviše u Hrvatskoj napisao sam protiv ludog projekta pelješkog mosta koji se prodaje kao domoljubni projekt, i sada danomice, satima sjedim za računalom, novinama, knjigama i nastojim oko razumnog okupljanja hrvatske desnice. Zagovaram Hrast s opcijom Hrvatske u EU. Aii ne pod svaku cijenu. Zagovaram proglašenje hrvastkog gospodarskog pojasa na moru, ali ne brzopleto, nego u pravo vrijeme.
Zagovaram kulturni, otvoreni dijalog u Hrvatskoj o svim bitnim pitanjima sadašnjosti, prošlosti i budućnosti Hrvatske.
Jutros sam našao u e-Vjesniku članak Ivke Bačić o pokušaju okupljanja desnice s informaciojm kako nije uspjelo dogovoriti zajednički nastup s pravašima koji idu na formiranje svoga pravaškog bloka i s prosudbom prof Zakošeka kako desnica nema šanse na zborima ovako razjedinjena i i isključivim tzv. suverenističkim stajalištem i parolom "EU ? Ne, hvala!"
Ne mogu shvatiti s kojim argumentima brojne pravaške stranke odbijaju se uklopiti u Hrast pod kojim bi zadržale svoju samostanost i povećale svoje šanse za ostvarenje boljeg izbornog rezultata.
Postojao je kontinuitet hrvatske državnosti od narodnih vlčadara do 1918 g. kad je rekinut. Ponivno je hrvatska država uskrisila 10, travnja 1941. ma što govorili naši dežurni lažljivci , "antifgašisti". U to doba dok je živjela NDH, komunisti su po šumama i gorama bježali i zajedno s četnicima ( savezništvu s talijanskim fašistima radili sve kako bi tu hrvatsku državu unštili i uspostavili svoju pod gospodstvom Srba u Hrvatskoj i onima u Srbiji i BiH, koji su večim dijelom bili najobičniji četnici preodjeveni u partizane i s promijenjenom retorikom. Umjesto u kralja i otadžbinu zaklinajlim su se u Marxa , Engelsa i Lenjina, te maršala Tita. I tako je ona nesamostalna NDH, bila zamijenjena s još nesamostalnijom NRH u FNRJ-otu. Poslije su obje promijenile ime pa smo dobili SRH i SFRJ. I napokon RH .
Eto, to je u par crta državno-pravna povijest Hrvatske. Zato je točna tvoja izjava :
" Nitko danas ne može reći da je Hrvatska nastala za zelenim stolom - ona je zaista nastala na velikom srcu i hrabrosti, na velikoj ljubavi za Domovinu, na odlučnoj bitki protiv nepravde koja je stoljećima gušila Hrvatsku"
Hrvatska je stvorena, nastala u stoljetnoj borbi za svoj opstanak, a kad se je konačno potpuno osamostalila, voljom naroda iskazanom na referendumu, obranili su je svi branitelji i napose dragovoljci (na čemu im velika hvala!) i svi oni koji su u Hrvatskoj časno obavljali svoje građanske dužnosti.
Općenito bismo mogli reći da se države ne stvaraju za zelenim stolom, pa nije umjesno braniteljima, dragovoljcima - suprotstavljati one koji su radili za zelenim stolom.
Eto, protiv toga protestiram. To je smisao moga prijašnjeg komentara o tome kako je nekada nezahvalno primiti dobročinstvo. Dobročinitelj je nagrađen već time što je dobročinitelj. S druge strane do neba je vapijuća nepravda dobročinitelje, branitelje proglašavati zločincima, obescjenjivati ih i vrijeđati u svakoj prilici.
Druže Boljunac, na vrijeme kupite kartu za koncert Cece u Zagrebu.
Tamo će biti svi tvoji. Pozdravi zapovjedinika iz Afganistana. On se borio i u domovinskom ratu slušajući Cecu. Tako barem kaže, ali ne znam koji je znak imao na kapi?
***Admin
Da, dragovoljci su nešto najvrijednije što Hrvatska ima od osamostaljenja do danas ali to NE znači da netko traži privilegije i povlastice. Aako želite se mjenjati za privilegije i povlastice vrlo rado ću pristati...
Da smo svi sjedili '91. za računolom nebi bilo Hrvatske, svidjelo se to vama ili ne. Lako je biti general poslije bitke i djeliti pridike sada, treba biti general ( a može i obični vojnik) za vrijeme bitke.
No, pustimo to sada... Evo ja sada iskreno pitam vas a i druge koji su imali sličnih iskustava. Kako netko može u svom životu promjeniti dvije različite ideologije? Što se to dogodi u čovjeku da za vrijeme Jugoslavije bude član Komunističke Partije a onda nakon raspada Jugoslije bude zagovornik ustaštva? Evo, molio bih iskren odgovor.
Iako, moj stav je tu jasan. kalkuliranje, prilagođavanjes vakoj situaciji, vlasti itd... Koje su vrijednosti u koje vi vjerujete i u koje vrijednosti ste vjerovali dok ste bili član Partije?
Samo vas molim da mi ne pričate bajke o tome kako ste bili član partije da bi ste ih rušili iznutra... Te priče smo svi odavno prerasli...
Imate dva srpska pjevača, Đorđa Balaševića i Boru Đorđevića iz Riblje Čorbe. Balašević je bio jugoslovenski nastrojen a Bora oduvijek deklarirani četnik. Balašević se protivio Miloševićevoj politici a Bora ju je podržavao. I znate koga ja više poštujem od njih dvojice? Boru Đorđevića! Iako je Balašević bio protiv Miloševića i ne volim ih ni jednog, ali Boru poštujem kao neprijatelja jer je dosljedan svojim stavovima dok je Balašević bio po potrebi i lutao u svojim stavovima...
Isto tako i ja bih vas više poštovao da ste ostali dosljedni svojim prijašnjim stavovima.
Ali imamo i ekstremnijih primjera u RH. Recimo Luka Bebić, čovjek koji je hapsio Hrvate zavrijeme hrvatskog proljeća danas je veliki Hrvat i predsjednik Sabora. Da ti pamet stane! Zato nam i je ovako jer bivši komunisti nikako da se maknu. I dokle god nemamo zakon o lustraciji nema nam pomoći, jer bivši komunisti će uvijek naći sebi mjesto s kojega će nam i dalje soliti pamet.
Iako mnogi napadaju g. Tomca - i za njega vjerujem da je spoznao svoje zablude i danas mu je dobrobit Hrvatske na prvom mjestu.
Na Portalu DROL-a objavio je poziv za svehrvatsko okupljanje na Krbavskom polju.
Danas je Hrvatska razjedinjena, posvađana, a nalazi se na prekretnici - i svaka misao , svaka ruka pružena na pomirbu - je dobro došla.
Moramo naći barem jedan konsenzus - dobrobit Hrvatske i njenih građana.
++++++++++++++++++++++++++++++
Vidim, g Kaspareku, da su vam ustaše opsesija - naravno negativna.
Nu, molio bih vas da glede gornje rečenice da izdvojite KOJE IME (barem jedno ili dva), tih - recimo - javnih ljudi, političara i bilo koga (a da nije bio agent-provokato r) koji je "bio zagovornik ustaštva"?
Da bi čovjek bio vjerodostojan treba govoriti konkretno.
Dakle, da čujemo imena..., barem jedno, da se ne vraćamo na Shakespeareovg Hamleta: "Words, words, words...."
Moji dragi lustratori zanimljivo je kako postupate kad nemate argumenata o redmetu rasprave: tada posežete za mojom osobom i brojnim etiketama kojima me oblijepite. Niste prvi.
Te me etikete ne diraju. Smiješne su mi. Ne mogu mi nauditi, a ja znam tko sam i što sam.
Već sam pisao o tomu kako me jejako zanimala povijest filozofije, ali ne samo filozofija nego i brojne druge stvari. Nje mi bilo normalno da su svi filozofi u socijalističkim zemljama bili marksisti. Kad smo kao gimnazijalci pola školske godine proučavali marksizam s kojim je po tadašnjem naučavanju filozofija postigla vsvoj vrhunac, vrag mi nije dao mira i moj cimer (bivši sjemeništarac) i ja išli smo kod mons. Bože Milanovića u njegov ured u župnoj crkvi u Pazinu i zatražili smo njegove skripte iz filozofije, kako bismo mogli suočiti ih onome što smo naućili u gimnaziji. U mojoj zamisli je bilo da špijuniranjem mons. Milanovića dobijem jedno sutra legitimaciju za ulazak u Udbu !!! Vidite li lustratori s kako opasnim tipom imate posla. Nemojte se sa mnom šaliti. Sebi dopuštam da se s vama malo našalim.
Kao student iako sam bio pravi rusofil (Tolstoj, Dostojevski, Turgenjev i dr.) , nisam mogao nevidjetu svu bijedu komunstičke propagande u SSSR-u. Kupovao sam i čitao ruske časopise i knjige. Eto, još razloga za lustraciju druga Boljunca.
Kasnije sam razjasnio sebi svu bijedu marksizma kao filozofije uz pomoć B. Russella i K. Poppera i vlastitim promišljanjem. Da nisam nikada robovao ni marksizmu niti komunizmu pokazuje moj realni životni put. Neki kao primjerice Slovenac Slavoj Žižek, filozof još stječe slavu po svijetu sa svojim marksizmom. Nedavno je pak pošao u mirovinu moj kolega sa studija, profesor na Pravnom u Splitu i nikao da se pomiri s propašću marksizma i kao filozofije i kao ideologije i još više kao prakse. Riječ je o prof dr. N. Viskoviću. Bili smo prijatelji na studiju. Imam njegove slike iz toga vremena koje sam osobno načinio. Nema druge, lustrirati bi me trebalo, ali kako. Već sam 13 godina mirovini. "Očistili " su me i najbilje doba za mirovinu, Načinili su mi uslugu. " Lustratore" su u mome slučaju pretekli "čistači". Ha, ha ! Ti su me nekada kolege na poslu zazivali kako kada s "Druže Vinko" ili pak me trpali u HDZ-ovce. Ja sam se tek smijao na njihove etikete. kao što činim i sada na ove nove.
Jest, moj školski kolega iz gimnazije bio mi je nadeređen na poslu kad nikada nije bio u Partiji. Kasnije kad je već umro, saznao sam da je radio za Udbu. Nisam straživao nego tek onako reka mi je kolega na poslu nevezanom razgovoru.
I nisam ja nikakav zagovornik ustaša. Možda bih bio u ono doba u ustašama, a moguće i u partizanima da sam bio stariji. Tijekom rata imali smo u našoj kući školu na hrvatskom 1943. ili 1944. g. nakon kapitulacije Italije. Učili smo iz početnice izdane u NDH. Još se sjećam Pavelićeve slike na početku knjge. Nakon kratkog vremena odveli su sestričnu koja nam je bila učiteljica šumu s optužbom da drži ustašku šklolu. Jedva je sačuvala živu glavu. Tetka je pošla u šumu i uspjela je odvestu kući.
Ali kad razmišljam o hrvatskoj povijesti i kojue su uloge u njoj odigrali ustaše i komunisti, tada ne mogu dvojiti o tome tko se je borio za Hrvatsku, a tko protiv nje. Pa kad mi sada neki zamijeraju da branim ustaše to je totalna glupost. Riječ je o prosuddbama o povijesnim činjenicama i događajima - sine ira et studio.
Nikada me nsiu zanimale nikakve cece muhe, niti balege. Otkrio sam ovih dana davno slušanu pjesmu "Ej, uhnjem !" Imao sam staru bakelitnu ploču sa slavnm Fjodorom Šaljapinom. Sada sam obih dana uživao u ruskim romansama i ukrajinskim narodnim pjesmama. Ništa čudno da su a u razredu zvali Muro. Po ruskom bagatiru Ilja Muromcu.
Potražite na Googleu Šaljapina !