Predsjedničke laži na hrvatski način

 

Jučer (26. lipnja 2010., op. ur.) je objavljena vijest o uhićenju mlade državljanke Srbije u Jadovnom podno Velebita zbog nošenja četničkih obilježja. Osim što je vijest sama po sebi uznemirujuća jer opet nam "komšije" dolaze u Hrvatsku širiti velikosrpstvo, još je gora činjenica da se iza te vijesti skriva nešto puno strašnije. U Jadovnom se održavala komemoracija žrtvama logora Jadovno u kojem su stradali Židovi, Srbi, Romi, ali i Hrvati politički protivnici ustaškog režima. Na komemoraciji su bili i izaslanici srpskog predsjednika Borisa Tadića te predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika, ali i neki državljani Srbije koji su nosili četnička obilježja. Još nam nisu ni zacijelile rane iz Domovinskog rata a poražena strana opet po ličkim šumama organizira četničke mitinge, vješto upakirane u antifašizam. Nisu li i '90. i '91. Srbi održavali mitinge, tobože protiv ustaške tuđmanovske vlasti?

Na komemoraciji je bio i predsjednik Josipović, opet u ulozi velikog antifašista i opet je zajedno sa svojim srpskim kolegama iskoristio priliku da Hrvatima natovari na leđa breme kolektivne krivnje, pa je tako izjavio da su hrvatski antifašizam i partizanska borba temelj hrvatske državnosti. Suvremeni nastavak te borbe, pravedan i obrambeni Domovinski rat, nastavak je toga antifašizma što je zajedno dovelo do uspostave samostalne i demokratske Hrvatske, kazao je Josipović. Laž koja se ponovi sto puta postane istina...

Tadić i JosipovićHrvatski "antifašisti" uporno nam nameću kolektivni osjećaj krivnje, uporno izvrću činjenice i uporno mjenjaju povijest. I ptice na grani znaju da su se hrvatski komunisti borili za Jugoslaviju a ne za Hrvatsku. Bilo je i onih partizana koji su se htjeli boriti protiv fašizma ali su vjerovali da će nakon rata biti uspostavljena hrvatska država, izgrađena na antifašizmu. Upravo ono što Josipović sada tvrdi, međutim to se nije dogodilo, bez obzira koliko netko izokretao povijesne činjenice. Hrvatski partizani su se borili za Jugoslaviju, u ratu su bili na strani pobjednka i njihovi zločini se opravdavaju osvetom zbog ustaških zločina. Pa sve da je i tako, a znamo da nije, kako to da su srpske žrtve iz "Oluje" vrijednije nego tisuće hrvatskih žrtvi na Bleiburgu!? Pa ako ćemo mjeriti kriterijima hrvatskih "antifašista" onda su i Srbi izgubili rat '95. kao što su i ustaše ga izgubile '45. Kako to da se partizanski zločini opravdavaju osvetom a navodni hrvatski zločini u Oluji se ne opravdavaju na taj način? Pa i jedne i druge zločine su počinili pobjednici... Ali, hrvatski "antifašisti", tipično komunistički, imaju svoja mjerila koja za jedne vrijede a za druge ne vrijede..

Josipović navodi kako je partizanska borba temelj hrvatske državnosti. Nije li onda logično da je baš ta vojska, JNA, koja je proizašla iz te antifašističke borbe trebala biti na strani Hrvatske kada se stvarala hrvatska država? A svi dobro znamo na kojoj je strani bila JNA. Znamo tko je ubijao na Ovčari, tko je razaro Vukovar, znamo tko je ušao u Škabrnju i napravio masakr nad civilnim stanovništvom, upravo ta Titova vojska sa crvenom zvijezdom na čelu. I sada, osim što iskrivljuju činjenice o drugom svjetskom ratu, iskrivljuju i činjenice o Domovinskom ratu. Gospodine Predsjedniče, mi jako dobro znamo protiv koga smo ratovali, tko je palio naše kuće, klao naše rođake i silovao nam majke, sestre, kćerke ... Ako ste zaboravili, bila je to Titova vojska koja je na taj način štitila vaše bratstvo i jedinstvo i tekovine revolucije... Jedino što se mora priznati istoj toj JNA da je u Domovinskom ratu bila puno iskusnija jer su se dobro naučili na Bleiburgu kako se kolju Hrvati, pa su to primjenili sada.

Temelj hrvatske državnosti isključivo je Domovinski rat i hrvatski branitelji koji su svojom krvlju i životima platili hrvatsku slobodu i neovisnost hrvatske države, a nisu to ni partizani niti ustaše.

Međutim, u toj svojoj propagandi koju provode godinama hrvatski "antifašisti" su zanemarili jednu stvar i to jako bitnu. Mi smo Jeans generacija koja je podnjela najveći teret ovog rata. Mi smo oni golobradi mladići bez ikakvog životnog iskustva koji su bez razmišljanja, u trapericama i majicama s natpisom Gun's and Roses vođeni srcem stali u obranu domovine. Mi nismo opterećeni toliko drugim svjetskim ratom. Možda smo i mi '91. nosili slovo "U" na kapi ,ali to je bio tada naš bunt, naš način borbe protiv četnika jer oružja nismo imali a znali smo kako im se gaće tresu samo na spomen slova "U". Nismo opterećeni ustaštvom, ali iako znamo da je u NDH bilo velikih poltičkih promašaja i da je bilo stvari koje se nikako nisu smjele dogoditi, znamo i da je neovisna hrvatska država tisućljetni san Hrvata. O političkim promašajima, zločinima i drugim stvarima neka sudi povijest ali i neka sude hrvatski sudovi za sve zločine. Povijest smo proučili i sami smo sebi stvorili viziju toga vremena i toga što se tada događalo, ali ne želimo da nam itko to nameće svoje stavove. Glupost je pričati da su hrvatski "antifašisti" stvarali temelje hrvatske državnosti kada se zna da su stvrali temelje Jugoslavije, a Jugoslavija je bila vješto upakirana Velika Srbija. JNA je korištena u stvaranju nove Velike Srbije i zato bi sve te koji imaju veze s tom zločinačkom JNA trebalo smatrati neprijateljem... ali kako to ostvariti kada znamo da nam državu vode upravo isti ti komunisti koji su nam sjedili za vratom 50 godina... Ništa se nije promjenilo, osim što imamo svoju državu a upitno je i do kada će ona trajati. Jedino znam da će trajati sve dok postoji makar jedan dragovoljac Domovinskog rata jer ono što se krvlju brani ne pušta se lako...

I da se razumijemo, i mi hrvatski branitelji smo antifašisti jer borili smo se protiv srpskog Hitlera, Miloševića.

I zato treba strogo odvojiti antifašizam i komunizam. Antifašizam da, komunizam ne.

Tyson
www.uhd91.com

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 predsjedničke laži ...marginalac 2010-06-29 18:22
Upravo tako - kratko i jasno. Dovoljno je reći da je temelj hrvatske državnosti Domovinski rat - jer u njemu smo se opredjelili i protiv fašizma i protiv komunizma, protiv svih pretenzija i agresija na hrvatski teritorij, . Svi su pokazali ljubav prema domovini, želju za pravednijim životom - - čemu se vraćati u dalju prošlost??Čemu izazivati podjele bez kraja i konca. Toliko toga smo trebali naučiti iz Domovinskog rata!!!
Prijavi Administratoru
#2 O kakvim to temeljima Yusipović govori!?Guest 2010-06-29 19:08
Yusipovićeva izjava da su antifašizam i borba partizana povijesni temelji hrvatske državnosti, a Domovinski rat suvremeni nastavak koji je doveo do uspostave demokratske Hrvatske je najveća blasfemija i uvreda za sve one koji se imalo osjećaju Hrvatima, jer taj Titin gardist koji je cijeli Domovinski rat proveo u zavjetrini ne samo da krivotvori povijesnu istinu, nego zločinca Tita i njegove crvene kmere predstavlja kao borce za Hrvatsku koji su udarili temelje hrvatskoj državi, što je van zdrave pameti, kad se zna da je njegov voljeni maršal izjavljivao, «prije će Sava poteći uzvodno, nego što će Hrvati imati svoju državu» ili pak Đilasova izjava «Hrvati su morali umrijeti da bi Jugoslavija mogla živjeti».

Kad već Yusipović govori o nekakvim temeljima koje je udarila njegova partizanska bratija, on može govoriti samo o temeljima na kojima je stvarana njegova Srboslavija, a ona je stvorena na kostima umorene hrvatske mladosti, cvijeta hrvatstva koje su Titini crveni kmeri na najbestijalnije načine pobili nakon završetka Drugog svjetskog rata, gdje je jedan od značajnih aktera mučenja i ubijanja Hrvata bio i Yusipovićev još uvijek živući otac Ante, koji je po završetku rata bio upravitelj zloglasnog Golog otoka.

Stvarni cilj ovakvih i sličnih Yusipovićevih izjava koje je izrekao zadnjih dana i tjedana na turneji kodnog naziva «Titovim stazama revolucije» je relativizacija partizanskih zločina, amnestiranje zločinačke srpske politike i stvaranje pretpostavki za udaranje temelja novoj, četvrtoj Jugoslaviji. O tim i takvim temeljima je ovdje riječ.
Prijavi Administratoru
#3 Komunisti i TitoistiGuest 2010-06-29 19:46
TITOIST JOSIPOVIĆ i MESIĆ , KOMUNISTI FUMIĆ I MATVEJEVIĆ SKRIVAJU SVOJE PARTIZANE IZA ANTIFAŠIZMA A ANTIFAŠISTI NIKAD NISU BILI.
Prijavi Administratoru
#4 .....Guest 2010-06-29 19:55
Kakav je to narod koji dozvoljava povampirenim jugoslavenskim partizancinama i njihovom pomlatku da otmu pobjedu, slavu, ponos i dostojanstvo hrvatskim braniteljima - hrvatski branitelji koji su, ako bas zelimo biti na cistu, srusili tu njihovu Jugoslaviju - porazili jugoslavenske saveznike, cetnike, i izvojevali slobodnu i neovisnu Hrvatsku?

Kakav je to narod koji dozvoljava takav nered, paradox, apsurd i oxymoron?

Hrvatski narod.

Sramotno.
Prijavi Administratoru
#5 ....Guest 2010-06-29 20:02 Prijavi Administratoru
#6 Antiimperijaliz amGuest 2010-06-29 21:18
Tvrdna Hanne Arendt da "Nitko nema moralno pravo nazvati se antifašistom, ako nije istodobno i antikomunist", bila bi potpuna tek tada, kada bi glasila da nitko nema moralno pravo zvati se antifašistom i antikomunistom, ako istodobno prema bilo kojem narodu sprovodi imperijalističk u politiku.
Prijavi Administratoru
#7 Nema potrebeGuest 2010-06-29 21:23
Ne treba u Hrvatsku dolaziti nitko sa četničkim i velikosrpskim obilježjima.Pa ima ih i previše ovdje zavijeni u masku "antifašizma".
Prijavi Administratoru
#8 ANTIIMPERIJALIZ AM ( preciznije)Guest 2010-06-29 21:41
Nitko nema moralno pravo zvati se antifašistom i antikomunistom, ako istodobno prema bilo kojem narodu, sprovodi bilo kakav oblik imperijalizma.
Prijavi Administratoru
#9 Tyson, moram reagiratiDocMaric 2010-06-29 23:44
Ovo je izvrstan clanak, ali je vec u cetvrtoj recenici pogreska: uz Borisa Tadica svrstan je u isti rang i nekakav Milorad Dodig. Sve u istom tonu. Napisano je vec 8 komentara i izgleda ni jedan citatelj-koment ator to nije primjetio.

Svima mora biti jasno da nekakva tvorevina administrativne naravi, koja je nastala na genocidu Srba na nesrpskom stanovnistvu BiH, ne moze biti u istom rangu s Republikom Srbijom, ciji je sadasnji predsjednik gospodin Boris Tadic.
Dakle, nekakav Milorad Dodig, za koga kazu da mu je djed bio Hrvat, ne moze se pisati u istoj recenici u kojoj se spominje i predsjednik jedne medjunarodno priznate drzave, kao sto je Republika Srbija. Ta tzv. "Republika Srpska" je samo manji dio Republike Bosne i Hercegovine, isto tako medjunarodno priznate suverene drzave. Da je recimo netko iz Amerike bio na toj frtutmi, a da nije bio clan federalne Vlade USA, onda bi se moglo nekako progutati da je taj Dodig spomenut u istoj recenici s tim provincijalcom. Bar vi "pravi Hrvati" ne bi trebali povladjivati toj cetnickoj nemani!
Upravo je zato ta "kuhana nogica" i otisao u poklonstvo u Banja Luku a da bi vi Hrvati progutali i tu knedlu.
Krivo je to gospodo, krivo! Republiku Srpsku se mora ukloniti iz dnevnog poimanja i politickog razmisljanja. Hrvatski komunisti su poklonili Srbima Srijem, Banat, Backu, Boku Kotorsku, i u ovom zadnjem ratu polovicu Bosne!

Nazalost, cak ni nasi "vruci Hrvati" to ne vide, nego usvajaju papagajski srpsku propagandu.

Sto se tice temelja uspostave Republike Hrvatske, naravno da je stvorena i obranjena u Oslobolilackom ratu 1991-1995. NDH nije prezivjela povlacenje Vermachta u proljece 1945, pa i ne moze biti osnova za drzavu svih Hrvata. Stanje kakvo jesada ne ce i ne moze ostati vjecno. Promjene se moraju dogoditi milom ili silom! No to je sasvim druga temma, ne za "kuhanu nogicu" i njegovo ulizivanje svima anti-Hrvatima!
Prijavi Administratoru
#10 Pa ovako...Guest 2010-06-30 00:02
Ne slažem se da su se Hrvatski Partizani borili za Jugoslaviju. Dalmatinci su među izraženijim Hrvatima po nacionalnom osjećaju al su se morali boriti protiv Talijana koji su ih sustavno zlostavljali. To je bilo seljačko stanovništvo koje nije ni znalo što je komunizam a borili su se samo za Hrvatsku. Pravi komunisti su se borili istina za Jugoslaviju ali puno Partizana nije i iz tog komunizma je odselilo, ne brkati to dvoje. I sam Franjo Tuđman je među Partizanima koji se nije borio za Jugoslaviju ni za komunizam. Inače ok članak. Josipović očigledno intenzivno radi na regionalnom projektu.
Prijavi Administratoru
#11 .....Guest 2010-06-30 00:28
Citat Paul:
Ne slažem se da su se Hrvatski Partizani borili za Jugoslaviju. Dalmatinci su među izraženijim Hrvatima po nacionalnom osjećaju al su se morali boriti protiv Talijana koji su ih sustavno zlostavljali. To je bilo seljačko stanovništvo koje nije ni znalo što je komunizam a borili su se samo za Hrvatsku. Pravi komunisti su se borili istina za Jugoslaviju ali puno Partizana nije i iz tog komunizma je odselilo, ne brkati to dvoje. I sam Franjo Tuđman je među Partizanima koji se nije borio za Jugoslaviju ni za komunizam. Inače ok članak. Josipović očigledno intenzivno radi na regionalnom projektu.


Rezultat partizanske "borbe" (citaj: terorizam, pljacka, ubojstva, palez) je bila Jugoslavija. A to sto su mnogi bioloski Hrvati bili ukljuceni u toj partizanskoj "borbi," nitko niti ne dovodi u pitanje.

Bilo je, naravno, naivaca (npr. Dalmatinci) koji su se zestoko borili za Jugoslaviju, vjerojatno misleci da se bore za nekakvu Hrvatsku - a bogami, bilo je i Dalmatinaca koji su se zestoko borili u partizanima, znajuci vrlo dobro kakav ce biti ishod i rezultat. Mnogi dalmatinski partizani su se "dokazivali" novom rezimu ubijajuci domobrane i ustase na kraju rata. Valja i to reci.

Treba zaboravit partizaniju, ona je donijela Jugoslaviju - ropstvo. To je jasno ko dan. I tko negira da je partizanska borba rezultirala Jugoslavijom, mora ici psihijatru po strucnu pomoc. Takvima nije mjesto na raspravistima.
Prijavi Administratoru
#12 temelj državnostiGuest 2010-06-30 08:57
temelj hrvatske državnosti postavljen je sporazumom s papom Agatonom, a '41. i '91. Hrvatska je državnost obnavljana.

I da, i ja sam već na više mjesta naglasio da se takozvana "Republika Srpska" ne može stavljati ni u isti rang ni u istoj rečenici s npr. državom Srbijom, niti ikojom drugom državom, jer to je tvorevina na rangu županije. Znači, predsjednik nekog obćinbskog vijeća i srbin hrvatskog podrijetla M. Dodik, mogu se zajedno spominjati. Ne nasjedajte na takve stvari.
Prijavi Administratoru
#13 Tyson, moram reagirati — DocMaric ...MIJO F 2010-06-30 09:31
...slažem se u potpunosti s DocMarićem...ni ti jedan Hrvat nikad ne bi smio izreči,napisati i misliti bez prefiksa takozvana RS...skračeno tkz. ili tkzv...jer to je velikosrpska tvorevina nastala na dvostukom etničkom čišćenju tj.genocidu,etn ocidu i kulturocidu "DVOSTRUKOM" i tako djecu i unučad trebamo učiti,da to ne padne u ZABORAV ..mala digresija Doc..nije četnik Dodig,nego ČETNIK Dodik...pozdrav braći Hrvatima i Taysonu...MFP!
Prijavi Administratoru
#14 Današnje Hrvatska i ZAVNOHGuest 2010-06-30 11:24
Jedino Hrvatska, nemate se pravo buniti na one koji se pozivaju na "antifašiza" i NOB-u koja je temelj današnje Hrvatske, jer to sve stoji u Ustavu RH čiji je otac Franjo Tuđman. Je li takao ?
Gdje smo bili kada s takav ustav donosio ? mislim da ste i vi bili u podjeli vlast tada ?

A props četnika i četnikovanja danas po Hrvatskoj, treba reći da smo mi, odnosno Ivica Račan, 1990. predao svo oružje SRH, koje je ona uredno platila, JNA-i na "čuvanje". Sličnu stvar činimo i ovih zadnjih 15 godine - skupljamo oružje naših dragovoljaca, pod igovorom neke sigurnosti i da se ničega više ne trebamo bojati ! Eto, sada imamo do zuba naorušane četnike, koji sigurno nisu predali svoje oružje sa streljivom hrvatskim vlastima, jer oni nisu tu vlast ni priznali za svoju. Svi ste vi i tada podržavali to oduzimanje oružja pojedincima, a sada se čudimo otkud naoružani četnici po Hrvatskoj. Ne samo da smo im dozvolili držanje oružja, nego ih je Franjo Tuđman sve oslobodio krivnje za zlodjela koje su činili od 1991. do 1998. godine ! Nije potrebno navoditi sve oslobođajuće presude našega sudstva srpskih ratnih zločinaca (Lora, Sisak, Karlovac, Zagreb i dr.) jer o tome i vrapci pjevaju. Sda nam je sve to neshvatljivo, zar ne? Čak imamo i srpsku vladu - persjednica, podpredsjednik, mnogi tajnici i presjednika Republike orjunaša. Eto, to je naša stvarnost danas. Šutili smo kad se to pripremalo, a sada jadikujemo i ne ćemo priznati da smo za sve to mi sami krivi - po onoj narodnoj :" kako prostreš tako ćeš i spavat".
Prijavi Administratoru
#15 Doc.Maric, Mijo FTyson 2010-06-30 12:35
Slažem se ja s vama obojicom, ali na početku teksta lijepa stoji da je "objavljena vijest" i samo sam prenio onako kako je ona objavljena. Dalje, za ovu temu o kojoj je pisano, taj detalj je potpuno nebitan...
Prijavi Administratoru
#16 Odgovor Zenzi 2Guest 2010-06-30 13:08
Poštovani Zenzo 2, ovdje se radi o tome da Yusipović izjavljuje da su antifašizam i borba partizana povijesni temelji hrvatske državnosti, a Domovinski rat suvremeni nastavak koji je doveo do uspostave hrvatske države, što je prava inverzija suvremene hrvatske povijesti, kojom Yusipović predstavlja partizane kao borce za hrvatsku državu, koje time stavlja ispred hrvatskih branitelja.

Da su partizani udarili temelje hrvatskoj državi ne bi se mi hrvatski branitelji 90.-ih godina borili protiv te iste partizansko-čet ničke armade protiv koje su se borili i naši očevi i djedovi u Drugom svjetskom ratu.

Tako da barem što se mene tiče ne bih nikada stavio navodni antifašizam u hrvatski Ustav, jer Titovi partizani nisu bili nikakvi antifašisti već su bili komunistički fašisti, koji ne bi nikad krenuli u borbu protiv Hitlera da ovaj nije napao njihovu majčicu Rusiju, odnosno četopartizanima nije ni bio primarni cilj borba protiv fašizma i nacizma već borba protiv Nezavisne hrvatske države, kao što im je uostalom i danas krajnji cilj, a kojeg danas predvodi Yusipović, uz asistenciju Jacinih koalicijskih partnera Pupovca, Uzelca i Stanimirovića.

Što se tiče vašeg pitanja gdje smo bili kad se je donosio božićni Ustav i dali sam ja tada bio u podjeli vlasti, moram vas razočarati nikad nisam bio ni u kakvoj podjeli vlasti tada, a ni danas, jer sam početkom 90.-ih godina imao tek 20 godina, a danas bi bila prava sramota za svakog normalnog Hrvata da je dio ove i ovakve vlasti, bolje rečeno HDZ-ove vlasti koja je locirala, identificirala, uhitila i transferirala generala Gotovinu, koja je prodala bosansko-herceg ovačke Hrvate, koja je predala državni teritorij Slovencima, koja je odustala od ZERP-a, koja dijeli vlast sa četnicima poput Stanimirovića, a progoni hrvatske branitelje.

Za kraj da napomenem, onaj božićni Ustav iz 1990. godine je za razliku od ovog današnjeg Ustava, kao nebo i zemlja, uz ono moje neslaganje da se takozvani antifašisti stave u tadašnji božićni Ustav, jer ovim nedavnim izmjenama Ustava, Sova i njegovi pobočnici su napravili najveću diskriminaciju hrvatskih državljana, pa sada imamo četiri različite kategorije hrvatskih državljana, prva, sa najvećim pravima su nacionalne manjine, druga su Srbi koji su dobili povlašteni status, isti onaj za koji se zalagao Jovan Rašković početkom 90.-ih godina, tek treća kategorija po pravima su Hrvati iz Hrvatske, a četvrta kategorija koja je najviše diskriminirana, bolje rečeno odbačena od hrvatskog nacionalnog stabla su bosansko hercegovački Hrvati i hrvatska dijaspora.

Lijep pozdrav Zenzo 2!
Prijavi Administratoru
#17 dno dna...H7 2010-06-30 14:25
Na stranici ispod možete vidjeti raskoš jedne trule "pameti"...
U ovoj zemlji korov raste i raste...

vecernji.hr/.../...
Prijavi Administratoru
#18 Glede Dalmatinaca..Guest 2010-06-30 15:53
Odgovorno tvrdim da su Dalmatinci najviše prevereni. O tome govori i njihovo iseljavanje nakon uspostave komunizma. Za njih a i mnoge Istrane i druge je Partizanska opcija jednostavno bila najbolja. Bilo je pravih anti fašista, nemojmo njih omalovažavati. Jer Dalmatinci su u oba rata samo branili svoje. To što je vrh bio komunistički šugoslavenski ne znači da nije bilo poštenih ljudi u tom pokretu. Mislim da je dobro za Hrvatsku da ističemo te antifašističke temelje al ne u stilu u kojem to rade naši "anti fašisti" tipa Mesić, Jugosipović i drugi koji rehabilitiraju zločinca Tita i Šugoslaviju. Dakle po meni ako ikog treba slaviti onda to jesu ti pravi anti fašisti, ponajviše Dalmatinci koje treba jasno odvojiti od komunista.
Prijavi Administratoru
#19 Antiimperijaliz am ( 2 )Guest 2010-06-30 16:31
Imperijalizam koji sprovode Yosipović i Tadić su u naravi isti, a imaju i istog nalogodavca, jedino su oblici sprovođenja tog imperijalizma drugačiji, Yosipovićev je yugokomunističk i i/ili zapadnobalkansk i , dok je Tadićev pak u izvornijem srpskom obliku, doduše uz tek malo šminke , kako ne bi previše stršio.
Zato ponavljam, nitko nema pravo nazivati se antifašistom i antikomunistom (čak i kada bi to stvarno želio), ako istodobno prema bilo kojem narodu (pa i svome vlastitom) sprovodi bilo kakav oblik, bilo čijeg imperijalizma.
Prijavi Administratoru
#20 Jedino HrvatskaGuest 2010-06-30 16:56
Jedino Hrvatska, nisam mislio na Vas osobno već na pisanje o našim idolima kao što je Franjo Tuđman. Varaju se oni koji misle da se on borio za Hrvatsku a ne za Jugoslaviju. To su samo utjehe naivnih. Ja sam ogorčen ovakovom Hrvatskom kakvu imamo danas ! Tko je doveo Sovu u vrh hrvatske države u kojij još i danas vedri i oblači i čini ono što mu volja - ili se od njega traži. A tko je doveo Jacu u sam vrh vlasti i Indirektno Stanimirovića i Pupoca, ako nije Tuđman? Tko je potpisao Dyronski sporazum i obespravio hrvatski narod u BiH ? Nije morao ako se je htjeo žrtvovati ! Gledajmo stvarbosti u oči i ne svarajmo idole od onih koji to nisu.
Prijavi Administratoru
#21 Nije tako Zenzo, nego...Guest 2010-06-30 18:08
1. Zamislite samo kako bi Hrvatska prošla u Domovinskom ratu da nije bilo Tuđmanove pomirbe.
2. Zamislite kako bi Hrvatska prošla na međunarodnom planu(a i ovako je jedva), da se nije strogo vezala uz antifašizam.
3. Tuđman nije bio vrač niti diktator, da je mogao i to još u jeku rata, prepoznati i očistiti sve one utemeljitelje i pridošlice u HDZ, koji su tamo bili po partijskom zadatku i koji su ispleli mrežu zavjere unutar same stranke i države. Tuđman je mislio da će veći dio bivših komunista postati iskreni domoljubi, sada kada im se za to stvorila prilika i vlastita država, no u tome se očito gorko prevario. Oni, a to im je bio i zadatak, nikada nisu niti sišli sa vlasti u Hrvatskoj, već su se infiltracijom u HDZ i sve ostale političke stranke, samo neko se vrijeme lukavo pritajili i umrežavali, pa kasnije počeli spletkariti, ucijenjivati, razarati sve temelje mlade novostvorene države i spremati teren za veliki finale koji sada gledamo.
4. Revizija i rasčlamba antifašizma od komunizma bila bi moguća tek sada, ali naravno uz pretpostavku da je u Hrvatskoj netko drugi na vlasti, ili barem u oporbi.
Prijavi Administratoru
#22 Tko na čijoj strani?DocMaric 2010-07-01 04:41
Da, Tyson! Slažem se da je moja primjedba o nekakvom Miloradu Dodiku manje važna za ovu temu, jer on i tvorevina kojom "upravlja" nisu bitne u međunardnim odnosima, ali je vrlo bitno u našim međuhrvatskim odnosima. To vam dokazuje i nastavak priloga uz ovaj članak.
Kako netko može tvrditi da Dalmatinci nisu radili na stvaranju Jugoslavije i da se nisu borili protiv NDH? Tko je onda izginuo na Sutjesci? Od kada sam objavio MOJU POLNOĆKU, saznao sam da su oni silni partizani boravili u mom selu upravo prije bitke na Sutjesci. To nisam znao kada sam pisao moju knjigu! Dakle, Peta ofanziva je bila protiv Dalmatinaca, jer su se oni jedini odazvali u velikom broju.
Zar nisu Dalmatinci "oslobodili" Široki Brijeg i pobili franjevce pa ih onda zapalili? (I sve druge koje su pobili po Hercegovini). Zar Vicko Krstulovic nije bio Hrvat Dalmatinac, specifično Splićanin? Zar nije upravo on bio prvi Ministar Unutrašnjih poslova Titove Jugoslavije, koji je odredio da se unište svi ustaški i domobranski grobovi, tako da ih povijest ne upamti.

Ideju pomirenja ustaša i partizana i njihovih sinova nije prvi iznio Franjo Tuđman, Hrvat iz Zagorja, nego Maks Luburić, Hrvat iz Hercegovine, za koga Srbi tvrde da je potekao od njih, da je samo pokršten? Sigurno je da je ideja pomirenja bila pobjednička formula. Zar nije Dobroslav Paraga prakticirao nekakvu ustašiju u Vukovaru i po Bosni, a u isto vrijeme po Americi tvrdio da se Hrvati moraju odreći ustaštva i da je to zlo koje škodi Hrvatima? Zar on nije pokušao državni udar protiv Tuđmana upravo s Dalmatincima? (Mada su među njima prevladale bistrije glave, kada su stigli u Zagreb). Zar i on nije rođen na području Dalmacije?

Tema: Uloga Dalmatinaca u stvaranju i obnovi države Hrvata trebala bi biti obrađena po vrlo znanstvenim metodama i biti predmet u svim hrvatskim školama.


Zar Ivo Sanader nije Dalmatinac? Zar on nije doveo Jacu na čelo Hrvatske Vlade? Ja sam bio prisutan u Veleposlanstvu RH u WAshingtonu kada je Šeks ili Sova izjavio u mikrofon (držao je govor) da je otkrio Sanadera i tako ga postavio za šefa HDZ-ea! To što je Sanader kasnije od njega "pravio budalu" (Šeksove riječi), ne može kriviti Hrvate iz BiH!
Prijavi Administratoru
#23 Zenzo 2, Tuđman zaslužuje Nobelovu nagradu za kemiju!Guest 2010-07-01 08:39
Gosp. Zenzo, tko je najzaslužniji da su Hrvati nakon 888 godina bili prvi put na istoj strani, na način da su se u Domovinskom ratu zajedno rame uz rame borili protiv srbocrnogorskog agresora sinovi ustaša, domobrana i partizana, da nije bilo nikakvih podjela, koje su nas kroz dugu i burnu prošlost koštale da nismo imali svoje države!?

Zar mislite da je dr. Franjo Tuđman mogao voditi drugačiju politiku od one koju je vodio početkom 90-ih godina, kad se nije smjelo ići na podjele, nego svima onima koji su se željeli staviti pod hrvatski stijeg pružiti šansu da pokažu da je Hrvatska njihova domovina, pa i takvim političkim i moralnim nulama od ljudi kao što su Mesić, Manolić, Boljkovac, Sova, Sanader i njima slični.

Tuđman je svakome pružio šansu, a to što su mu neki već za njegova života okrenuli leđa, a gotovo svi poslije njegove smrti ide njima na čast, a ne dr. Franji Tuđmanu.

Vaša konstatacija da se varaju oni koji misle da se dr. Franjo Tuđman borio za Hrvatsku, a ne za Jugoslaviju, Vam ne služi na čast, jer to je najveća blasfemija i povijesna neistina koju ste mogli izreći o dr. Franji Tuđmanu, koji je što god Vi mislili o njemu za mene hrvatski Mojsije, kao što kaže naš cijenjeni Mijo, koji je izveo hrvatski narod iz zemlje ropstva, Srboslavije.

Stoga držim da je dr. Franjo Tuđman najveća povijesna osoba u zadnjih 900 godina hrvatske povijesti, jer je uspio ono što drugi nisu, stvoriti uz žrtvu hrvatskih branitelja nezavisnu hrvatsku državu, što je jedino relevantno, a kad vidimo s kakvim je ljudima bio primoran stvarati hrvatsku državu onda je njegovo djelo još i veće, zaslužuje kako neko dobro reče Nobelovu nagradu za kemiju, jer je s takvim g...... od ljudi uspio ostvariti 900 godišnji hrvatski san.
Prijavi Administratoru
#24 Zenzo 2Guest 2010-07-01 09:01
Gosp. Zenzo, zaboravih napisati, ne osporavajte dr. Franju Tuđmana, jer ima u Hrvatskoj i van nje dovoljno onih koji ga osporavaju i bjesomučno napadaju, ali upravo iz potpuno suprotnih razloga od ovih zbog kojih Vi osporavate dr. Franju Tuđmana, a to je što je otac hrvatske domovine, što vrlo dobro znaju za razliku od Vas neprijatelji hrvatske države.
Prijavi Administratoru
#25 Hrvatska VojskaGuest 2010-07-01 10:55
"Hrvatska ima sedam brigada, samo je jedna udarna, 4 Splitska" - ministar obrane Republike Hrvatske G. Šušak
Prijavi Administratoru
#26 OLUJAGuest 2010-07-01 11:03
"gospodine predsjedniče zapovijed izvršena" - ministar obrane Republike Hrvatske G. Šušak.
Prijavi Administratoru
#27 Branko VukelićGuest 2010-07-01 11:07
Što možemo očekivati od čovjeka nego da novači krezube olinjale povampirene starce!
Prijavi Administratoru
#28 DRŽAVAGuest 2010-07-01 11:30
Što očekivati od ministara obrane koji je 80 godina pisao da je jugosloven, ili od predsjednika koji je 93. živio u svojim iluzijama, a 2010 svoje iluzije pretvorio u stvarnost "ZACRVENIO HRVATSKU"
Prijavi Administratoru
#29 Tuđman - ujedinitelj ustaša i parizanaGuest 2010-07-01 11:48
Jedino Hrvatska,
Vi imate pravo na Vaše mišljenje, a dozvolite da ja imam svoje. Poštapalica da je F. Tuđman ujedinio ustaše i partizane (mislim na njihovu djecu i unuke) samo je političko-popul istički trik. Ja ne poznajem nijednoga sina mojih znanaca, a ima ih dosta, partijaca koji je 1991. ili 1995. uzeo pušku u ruke. Svi su svoju "djecu" srivli i mijenjali prebivališta da ne moraju primiti čak ni poziv za regrutaciju - da o dragovoljstvu i ne govorimo. Pa kako bi oni koji su napustili Sabor 1991. kad bilo glasovanje o nezavisnosti Hrvatske mogli poslati svoju djecu da brane ono za što oni nisu glasovali niti željeli da bude?
Da li je današnji predsjednik RH bio u bilo kojem obliku dragovoljac Domovinskog rata ? To vrijedi i za tisuće onih koji danas uživaju blagodati RH za koju nisu dali ni trunak svoga straha, a kamoli da su je branili s puškom u ruci.
Nema heroja iz Domovinskog rata, jer je tu čast F. Tuđman rezervirao samo sa sebe. Samo u jednom danu Sabor je izgasao da se F. Tuđman odlikuje sa svih 9 hrvatskih odlikovanja - i on je to bez ikakvog stida s ponosom prihvatio ! Ovo dovoljno govori o njegovoj velikoj narcisoidnosti i umišljenosti da je jedino on zaslužan za sve što je postignuto u Domovinskom ratu. Obični borci- heroji nisu važni niti zaslužni!
Nemojte vući za jezik, jer vam mogu navesti nekoliko desetaka njegovih karaktrnih mana koje su lijepo opisali mnodi pisci i novinari (Tomac, Letica, Jurdano,Hudelsk i i mnogi drugi ugledni naši intelektualci). Vi ste skloni stvaranju idola u našoj povijesti. A zašto nije F. Tuđman podržao i branio svoju domovinu NDH-u za koju još 1941. nije mogao znatu kao će se povijest i tike rata razvijati ? Otišao je u "šumu" u komite.
Prijavi Administratoru
#30 .VoC 2010-07-01 12:09
U tom slucaju, navodnu "pomirbu" treba zahvaliti JNA i Milosevicu za koje su svi Hrvati bili "ustase" - uklj. Mesica koji je u fici bjezao iz Beograda.
Ali kad su hrvatski heroji otklonili taj strah pobjedom i zrtvom, brzo su zaboravili... Tako danas opet ima Hrvatsku braniti od 'Lucifera' -- Seks.

Predlazem jedan kriterij za ocjenu zasluga:

Što je tko žrtvovao, osim heroja Domovinskog rata i ljudi koji su toliko žrtvovali za tu Državu kroz sva ova desetljeća? Neki su se 'proslavili' tako sto su iskoristili za svoj sebicni interes SVE sto su mogli od hrvatske drzave i naroda.

Usput Kanada slavi 1st of July - sto za Hrvate ima poseban znacaj, godisnjicu odlaska onoga koji je jamcio "kontinuitet" - kontinuitet lazi i izdaja i siromasenja hrvatskog naroda (150,000 vise siromasnih u RH!).

Jos nekih takvih 'bezuvjetnih ostavki' bi pomoglo Hrvatima....
Prijavi Administratoru
#31 .VoC 2010-07-01 12:47
Usput, ne mogu vjerovati da je nekomu Boris Tadic bolji od Milorada Dodiga!?

"uz Borisa Tadica svrstan je u isti rang i nekakav Milorad Dodig." (doc Maric)

Nekakav Boris Tadic je ipak instaliran preko americkih lobbyija, zar ne...?

To ga danas ne cini boljim od Dodiga, naprotiv.

Dakle, kako svi mogu biti u pravu....
Prijavi Administratoru
#32 Zenzo 2, Prirodni kameni spomenik Tuđmanu u srcu Velebita!Guest 2010-07-01 13:31
Gosp. Zenzo, ja znam mnoge hrvatske branitelje koji su bili sa mnom u Domovinskom ratu čiji su očevi bili ustaše, domobrani i partizani, ali smo bili svi skupa kao jedan kad je trebalo braniti Domovinu, i to nije nikakva poštapalica ili populističko –politički trik, nego povijesna činjenica, a za koju je najzaslužniji dr. Franjo Tuđman, koji je ispravno shvatio da se Hrvatska država može stvoriti samo na jedinstvu hrvatskog naroda i spajanju domovinske i iseljene Hrvatske.

Što se tiče karakternih osobina dr. Franje Tuđmana, odnosno kako kažete njegove velike narcisoidnosti i umišljenosti, da je jedino on zaslužan za sve što je postignuto u Domovinskom ratu, to je potpuna izmišljotina koju ste mogli pročitati jedino u Globusu, Jutarnjem listu, Nacionalu, i inim antihrvatskim tiskovinama soroševske provenijencije. Za razliku od vas ja sam nebrojeno puta čuo iz usta samog predsjednika dr. Franje Tuđmana, citiram «uz Božju i našu pomoć je stvorena samostalna hrvatska država», i nikada, baš nikada nisam čuo da je sebi pripisivao zasluge za stvaranje hrvatske države.

Što se tiče karakternih mana koje bi ste kako kažete mogli pripisati dr. Franji Tuđmanu, a koje su kako kažete lijepo opisali hrvatski intelektualci i novinari poput Tomca, Letice, Jurdane, Hudelista, itd., upravo ti vaši ljevičarski, Nacionalovi novinari, tipa Jurdane i Hudelista, potvrđuju moj gornji navod, da ste te laži o predsjedniku Tuđmanu, koji je sebi pripisivao zasluge za stvaranje hrvatske države, kao i o njegovim navodnim velikim karakternim manama, pročitali upravo na stranicama Nacionala.

Ne znam kako ste u ovu priču ubacili dr. Tomca, koji je jedan od onih koji u zadnjih desetak godina najviše piše o dr. Tuđmanu i njegovoj povijesnoj ulozi u stvaranju hrvatske države, ne libeći se čak javno priznati da su prosudbe i odluke Franje Tuđmana za koje je on mislio da su krive, bile potpuno ispravne.

Čini mi se da ste prije nekoliko godina stali sa praćenjem političkih događanja, jer bi u protivnom znali za ovakve stvari, ili pak namjerno podmećete neistine o dr. Franji Tuđmanu!?

Dobronamjerno Vam savjetujem, da manje čitate Nacional, Globus, Jutarnji list, a zauzvrat da počnete čitati primjerice Hrvatski list, koji je upravo danas izašao, i možete zamisliti na njegovoj naslovnoj stranici je upravo lik dr. Franje Tuđmana, odnosno prirodni kameni spomenik Tuđmanu u srcu Velebita.

P.S. Izgleda da se je čak i priroda pobrinula, kad veće neće primjerice Zagreb, da ovjekovječi prirodni kameni spomenik Tuđmanu u srcu Velebita!
Prijavi Administratoru
#33 Hrvatska VojskaGuest 2010-07-01 13:55
"Vojsko moja nikad ne pobjeđena, ko hoće nek se preda, a ja se predat neću" - zapovjednik crne legije R. R. Boban
Prijavi Administratoru
#34 Šuma-Zenzo 2Guest 2010-07-01 13:55
Zenzo, koji je vaš prijedlog, da se umjesto pomirbe, sinovi ustaša i partizana međusobno pobiju, ili što već?
Nadalje, spočitavate "šumu" Franji Tuđmanu, iz koje je on davno izašao na čistinu, progledao očima pravednika i ostvario ono što bez njegove osobne žrtve nikada ne bi ugledalo svijetlo dana, a to je slobodna Hrvatska. Koliko vidim, vi ste sada taj koji je zalutao u šumu, jer o Tuđmanu se kao i o svakom drugom ljudskom biću može kritički progovoriti, ali uz dužno poštovanje prema njegovoj neizmjernoj ljubavi prema Hrvatskoj. Pa on nije mogao niti izgovoriti riječ Hrvatska, a da mu glas ne zatreperi od emocija, a vi mu ovdje pripisujete nekakvo jugoslavenstvo. Ukoliko ste dobronamjeran, tada vam iskreno savjetujem da izađete iz te mračne šumetine u koju ste zalutali, a ukoliko domronamjeran niste, tada vam moj savjet nije niti potreban.
Prijavi Administratoru
#35 Bitka za BjelovarGuest 2010-07-01 14:00
"Vojsko nema povlačenja, ovdje sam ja osobno s vama Rafael Ranko Boban" - zapovjednik crne legije R. R. Boban
Prijavi Administratoru
#36 Zenzo 2, Tuđman služio Hrvatskoj, za razliku od današnjih hrvatskih politikanata koji se služe Hrvatskom!!!Guest 2010-07-01 16:21
S koliko je žara u srcu dr. Franjo Tuđman ljubio Hrvatsku i bio spreman učiniti sve za nju, najbolje svjedoče zadnji državnički potezi umirućeg predsjednika, pa da Vas podsjetim gosp. Zenzo, a Vi mi recite jeli to bilo sebeljublje ili čin krajnje podložnosti i ljubavi prema hrvatskoj domovini!?

Naime, posljednje državničko putovanje prvog hrvatskog predsjednika je bio posjet Vatikanu i Svetom ocu Ivanu Pavlu Drugom, kad je već iznemogli i umirući Tuđman tom prigodom otvorio izložbu "Hrvati, kršćanstvo, kultura», iako su ga mnogi odgovarali da ne ide na taj put koji će ga do krajnjih granica iscrpiti, međutim državnik kao što je bio Tuđman nije htio da propusti priliku da po posljednji put porazgovara sa Svetim ocem i očituje svoju odanost Majci crkvi i zavjetuje hrvatsku domovinu Svetom ocu.

Također, prije svoje smrti, predsjednik Tuđman je posjetio samostan bosonogih karmelićanki u Mariji Bistrici, koje su sa oduševljenjem dočekale hrvatskog političkog Mojsiju, te im je tom prilikom uručio prigodan novčani dar za dovršetak njihovog samostana.

Naposljetku, na same Svi svete, 1999. godine, umirući Tuđman uz pomoć supruge Ankice uz krajnji napor dolazi do Oltara domovine na Medvedgradu i poklanja se svim palim hrvatskim žrtvama za Domovinu, te isti dan odlazi u bolnicu, gdje je 40 dana nakon toga preminuo.

Sve to ukazuje da pokojni predsjednik Tuđman nije bio kako Vi tvrdite gosp. Zenzo nikakav sebeljubljiv čovjek, nego čovjek koji se je do krajnjih granica žrtvovao za Hrvatsku, za razliku od ovih današnjih hrvatskih veleizdajnika koji se Hrvatskom služe da bi ostvarili svoje vlastite materijalne interese.
Prijavi Administratoru
#37 Stipe ustašaGuest 2010-07-01 16:25
Prijavi Administratoru
#38 stipica ustašaGuest 2010-07-01 16:36
Prijavi Administratoru
#39 Hrvatski list i Hrvatsko slovoGuest 2010-07-01 18:34
Jedina Hrvatska,
ja čitm isključivo Hrvatsko slovo i Hrvatski list od njihovog ilaženje. Nacional i Globus nisam uzeo u ruke već duže od 15 godina. Gornje navode crpio sam iz pojeeinih knjiga, pa bi bilo dobro da ih i Vi pročitate, a ne da odbijate sve što drugi napišu i ne uklapa se u Vaše mišljenje.
Prijavi Administratoru
#40 Zenzo 2Guest 2010-07-01 19:11
Gosp. Zenzo, mogu zamisliti kakve su to knjige koje Vi čitate, koje su izgleda uspjele formirati Vaše mišljenje, kada tvrdite da se varaju svi oni koji misle da se dr. Franjo Tuđman borio za Hrvatsku, a ne za Jugoslaviju. Stvarno ne bih želio ni znati koji su to antihrvatski autori tih knjiga.

Što se tiče kako kažete da čitate redovno Hrvatski list i Hrvatsko slovo, to je za svaku pohvalu, ali mi opet nije jasno da iz tih hrvatskih tjednika niste uspjeli upiti barem djelić onoga hrvatskog duha koji u njima prevladava!?
Prijavi Administratoru
#41 crveni i crniTyson 2010-07-01 19:34
...ljudi moji, ima li tome kraja ??? U ovome tekstu htio sam se osvrnuti na opasnost koja nam prijeti od krivotvorenja povijesnih činjenica, ali na žalost, svaka, ali baš svaka tema završi na raspravi o partizanima i ustašama.

Dakle, Hrvatska je nastala u pravednom i obrambenom Domovinskom ratu, hrvatska samostalnost i sloboda su plaćene krvlju hrvatskih branitelja i to su temelji hrvatske državnosti. Nisu to ni ustaše ni partizani. Ustaše su bile temelj NDH, partizani su bili temelj Jugoslavije a hrvatski branitelji su temelj ove sadašnje Republike Hrvatske . Amen

Svaka daljnja rasprava o toj temi nas udaljava od problema a za to vrijeme komunjare užurbano rade na uništenju hrvatske države i prepremaju je za neke nove balkanske asocijacije.
Prijavi Administratoru
#42 Bez vezeGuest 2010-07-01 19:50
Citat Tyson:
...ljudi moji, ima li tome kraja ??? U ovome tekstu htio sam se osvrnuti na opasnost koja nam prijeti od krivotvorenja povijesnih činjenica, ali na žalost, svaka, ali baš svaka tema završi na raspravi o partizanima i ustašama.

Dakle, Hrvatska je nastala u pravednom i obrambenom Domovinskom ratu, hrvatska samostalnost i sloboda su plaćene krvlju hrvatskih branitelja i to su temelji hrvatske državnosti. Nisu to ni ustaše ni partizani. Ustaše su bile temelj NDH, partizani su bili temelj Jugoslavije a hrvatski branitelji su temelj ove sadašnje Republike Hrvatske . Amen

Svaka daljnja rasprava o toj temi nas udaljava od problema a za to vrijeme komunjare užurbano rade na uništenju hrvatske države i prepremaju je za neke nove balkanske asocijacije.


Ak je bez veze o tom neprekidno pisati (ustašama, partizanima) - a recimo da je - zakaj onda ti stalno o tom pišeš?
Prijavi Administratoru
#43 V.M.LGuest 2010-07-01 20:35
Citat DocMaric:
Ideju pomirenja ustaša i partizana i njihovih sinova nije prvi iznio Franjo Tuđman, Hrvat iz Zagorja, nego Maks Luburić, Hrvat iz Hercegovine, za koga Srbi tvrde da je potekao od njih, da je samo pokršten?


Vjerojatno si mislio - "pokatolicen?" Srbi tvrde da su svi stokavci - Srbi - a pogotovo oni Hrvati u Dalmaciji i Hercegovini, ukljucujuci svi Marici.

Pa mi je malo nejasan, da ne kazem, cudan, taj tvoj dodatak o podrijetlu Vjekoslava Maksa Luburica. Koji je nesporno bio Hrvat i katolik. Koga briga sto Srbi tvrde?

Uloga Dalmatinaca? Kako tko, kako tko. Pogledajte Imotsku krajinu - bedem hrvatstva - a isto je dala puno, i to utjecajnih, komunjara. Ista stvar vrijedi za sve zagoranske krajeve Dalmacije poput Sinja, osim vrgorackog kraja - koji je, doslovno, bio SASVIM partizanski.

Bilo je i u zapadnoj Hercegovini partizana, komunista i UDB-asa koliko te volja ( ipak manje nego drugdje, ali ne i zanemarivo), samo sto se to rijetko spominje. A to rijetko spominjanje pripisujem svojevrsnom hercegovackom "cuvanju tajni." Samo sto to "cuvanje" postane gadljivo kad se neki, kazem, neki Hrvati Hercegovine krenu prozivat neke druge Hrvate.

Sve sto je partizansko, dakle, jugoslavensko - treba izbacit iz hrvatskog javnog zivota. Ma dosle iz Dalmacije ili Zagorja.
Prijavi Administratoru
#44 Odgovor na komentar "Crveni i crni" - TysonGuest 2010-07-01 21:57
Upavo tako, Domovinski rat, 1.demokratski izbori i Franjo Tuđman su jedini temelj današnje hrvatske države, pa to mora biti i polazište svake ozbiljne hrvatske politike. Ustaše i partizani ne mogu biti nikakav temelj, već samo povjesno nasljeđe.
Prijavi Administratoru
#45 Pod # 31: VoCDocMaric 2010-07-02 03:16
Usput, gdje sam to ja napisao da je Boris Tadic bolji od nekakvog Milorada Dodika? Ivana, ne radi se o osobama, nego o funkcijama! BT je predsjednik medjunarodno priznate suverene drzave, a ovaj posljednji je instalirani serif u nekoj nakaznoj genocidnoj administrativno j tvorevini, koja je sastavni dio trece suverene drzave, imenom Republike Bosne i Hercegovine. U Tysonovoj cetvrtoj recenici njih su dvojica napisani kao da su u istom rangu, cemu sam ja prigovorio, i auktor se slozio s mojim progovorom. (odgovor pod brojem 15). Ja se slazem s Tysonom da je tema clanka puno vaznija, ali vidite kada se ne pazi sto se pise, onda i mali iverak postane brvno u oku! Probajte ponovo procitati moj prvi napis bod brojem 22, pa mi onda javite gdje to ja tvrdim da je BT bolji od MD.
Prijavi Administratoru
#46 Pod # 43: Tony SerdarDocMaric 2010-07-02 03:41
Ja sam vec zaboravio gdje sam nasao tu tvrdnju da je Max Luburic presao s pravoslavne vjere u katolicku, ali sam siguran da sam nasao na vise mjesta. Nije mi bila namjera obraditi tu temu, pa sam to samo usput napomenuo, jer sam negdje isto procitao da se onaj banjalucki serif rodio u kuci gdje je djed po ocu bio Hrvat! Htio sam samo istaknuti velikosrpsku megalomaniju! Sto se tice "vascelog srpstva" u Hercegovini i Dalmatinskoj Zagori, mislim da to Veliko-Srbi fantaziraju jos iz vremena kada su sagradili onaj manastir u Zitomislicu?
Istina je da ima Marica i medju Srbima. Ja ponekad dobijem nekakve reklame od njih, jer misle da sam njihov! Najinteresantni ja mi je bila ponuda za pretplatu na njove novine zvane "KISOBRAN", koje su izdavali srpski intelektualci koji su pobjegli iz Miloseviceva rezima, a te novine su izdavali u Vancouveru, BC. Podnaslov im je bio: "Najzapadnije srpske novine" (!?)
Dakle, i ta demokratska srpska intelektualna elita koja nije mogla smisliti Milosevica, nije odustala od vascele srpske ideologije sirenja prema zapadu!

Mi Hrvati, bez obzira kojoj politickoj struji pripadamo, ne smijemo to smetnuti s uma! Netko bi to morao priopciti i "crvenom Yusipovicu". U protivnom, morat cemo opet mobilizirati Stipu Mesica da nam drzi proustaske govore, kao na ovim YOUTUBE prilozima uz ovaj clanak.
Prijavi Administratoru
#47 Jos jednom # 43: Tony SerdarDocMaric 2010-07-02 04:30
Ono o UDBi i Hercegovcima:
U mojoj knjigi MOJA POLNOCKA ja sam obradio upravo tu temu, i dao sam svoje misljenje na puno stranica, da ih sada ne nabrajam.
I. L., iz sela Uzarici kod Sirokog Briga, ucitelj po zanimanju, bio je do kraja rezima prvrzen sluga velikosrbizma! Zasto se on ponasao drukcije nego (recimo) ja, koji sam odbio raditii za UDBu, i to u danima kada nisam imao sto ni jesti? Kada sam ga to pitao (za moju knjigu), nije mi dao nikakav odgovor. Nije mi dao nikakav podatak da sam mogao upotrijebiti u knjigi. Ostao je netaknut, a ubili su recimo Antu Paradzika i Blaza Kraljevica s jos sedmoricom bojovnika? I o tome se suti, a HDZ se smatra "desnom" strankom???? I Hercegovci ce opet glasovati za HDZ, pa makar se morali dici iz grobova, kao ono kad je Jaca bila protu kandidat Mesicu! Ubili su i Ludviga Pavlovica (jedinog prezivjelog Bugojanca) prije nego je poceo rat u BiH, a onda ga proglasili kao zrtvu ratnih okrsaja??? To cak pise i Boze Vukusic iz Kluba Povratnika.
S. C. - spominjem ga u knjigi! Ostao je zivjeti u Beogradu i radio za Milosevica. Ne znam kada je otisao u mirovinu. Da li je S. imao ulogu u ubojstvu Brune Busica? Neznam za sigurno, ali mislim da DA! A. P., sef UDBe za Zapadnu Hercegovinu, ured u Zagrebu, i M. P. su dobro obradjeni u mojoj knjigi. Kad sam pisao knjigu onda nisam nista znao o vezama Gojka Suska i P.!
Interesantno da se UDBa uopce nije izjasnila o mojoj knjigi, a UDBin akademik MT uziva slavu, i njegov kum Ivo Sanader mu je dao nagradu za zivotno djelo (kroz Bozu Biskupica) prije nekih 14-15 mjeseci. Ima tamo puno udbaskih imena, a neki su i na visokim funkcijama u RH ili u Mostaru.
Dok mi ne skinemo UDBu iz uprave drzavom, HR ce ostati UDbaska Hrvatska. Znaci - nikad srece, Hrvatska ostaje crvenija nego pod Mesicem!
Ostale udbase ovdje necu spominjati, jer nisu ni u mojoj knjigi!
Zato sam ja na 15. sijecnja ove godine objavio moju "recetu" za ozdravljenje istinske hrvatske politicke opcije, ali se odazvalo samo mali broj ljudi.
Demokracija se moze postici samo vecinom udruzenih glasova istinskih demokrata, a Hrvati jos uvijek glasuju po diktatu Partije! SKH! To su sada potomci onih koje sam ja obradio u mojoj knjigi!
Prijavi Administratoru
#48 antimesicTyson 2010-07-02 11:37
Citat antimesic:

Ak je bez veze o tom neprekidno pisati (ustašama, partizanima) - a recimo da je - zakaj onda ti stalno o tom pišeš?


a gdje si ti to vidio da ja "stalno" pišem o tome? Pišem kad ima veze isključivo s Domovinskim ratom, i pisao sam o izvrtanju povijesnih činjenica a ne o partizanima i ustašama ...
Prijavi Administratoru
#49 odg #45VoC 2010-07-02 20:37
Doc Maric,
hvala sto ste ukazali na Vas drugi komentar, samo sam jedan bila procitala jer nisam pratila temu i komentare, slucajno taj jedan Vas. Pozdrav.
Prijavi Administratoru
#50 ADRESA IZMIRENJAGuest 2010-07-05 20:20
Programski tekst « Adresa izmirenja Hrvatskog Narodnog Odpora sa hrvatskim partizanima « nije napisao Vjekoslav Max Luburić nego Hrvatski partizan iz Dalmacije MILJENKO DABO PERANIĆ.

U listopadu 1963. Luburić je Peraniću poslao skicu teksta što ga je namjeravao objaviti u svom časopisu, a koji je jasnim, programski intoniranim jezikom trebao izreći i obrazložiti ideju o hrvatskom pomirenju. Autor teksta bio je ŽELJKO BEBEK, namještenik Luburićeve izdavačke kuće « Drinapress «. Peranić ga je pročita, ali se nije njime oduševio. Čak mu se učinio « prosrpski i antihrvatski «. Sjeo je i napisao svoju vlastitu, posve novu verziju, koja je, pod naslovom « ISTRA I HRVATSKA DRŽAVA ( s refleksijom na Dalmaciju ) «, objavljen kao uvodnik u « Drina « br. 3 – 4 iz 1964., posvećenoj Istri.

Sve ovo izloženo Hrvatski partizan iz Novalje sa otka Pga Miljenko Dabo Peranć opisao je u jednoj svojoj knjižici koju je 1991. objavio u New Yorku, gdje je živio nakon Luburićeva ubojstva. Kao izdavač te brošure naveden je stanoviti « Sunrise Pres «.

Molim DRMARICA da potraži tu knjižicu pročita kako u buduće ne bi pisao glupost o Hrvatskim partizanima iz Dalmacije.

Moja malenkost ostaje dužna čitateljima portala HKV-a napisati;

1.Tko je bio Miljenko Dabo Peranć ?

2.Tko je bio Vjekoslav Max Luburić ? Dokle je i pod kojim imenom radio u Jasenovcu poslije 945. godine. Da ! Nije zabuna poslije 1945. !!!!! Kada i kako je od Srbina postao Hrvat.

3.Ključne rečenice izvornog teksta « Adresa izmirenja Hrvatskog Narodnog Odpora sa hrvatskim partizanima «.

Izvori:

[ 1 ] Jakiša Kušan: « Bitka za novu Hrvatsku «, « Otokar Krešovani «, Rijeka, 2000.; str. 57.

[ 2 ] « Drina « , « vjesnik Hrvatskog Odpora i Hrvatskih Oružanih naga», br.1. 1961.; str. 15 – 36.

[ 3 ] « Drina « , « vjestnik Hrvatskog Odpora i Hrvatskih Oružanih naga», br.3 - 4. 1964.

IVAN BUDIMIR
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • preporod
  • 1 korisnik
  • 23 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal