UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu Tuđmanu

 

uhd91Poštovani, ne možemo vam opisati u kakvom stanju se nalazimo zadnja dva dana ... Kada kažem mi, mislim na hrvatske branitelje i mlade domoljbe okupljene oko našeg portala i udruge UHD91. Takvo razočaranje sveukupnom situacijom još nikada nisam vidio.. Vjerujte mi, istinski hrvatski branitelji se zatvaraju u wc-e da ih obitelj nebi vidjela kako plaču... Duboko smo razočarani i hrvatskim narodom, toliko da su neki od nas pomišljali na potpuno povlačenje iz svega za što se borimo...

Gledamo sada nagli preokret u samo dva dana, Bandić postaje nacionalni heroj. Slažemo se da je Josipović smrt za Hrvatsku, barem za onu za kakvu smo se mi borili, ali dizati Bandića u nebesa je malo previše... Ili je očaj toliki da je i Bandić postao heroj...

Svi su objeručke prihvatili Bandića za kandidata desnice... Strašno. Svijesni smo potrebe da se glasa, ali u drugom krugu se nećemo opredijeliti za nikoga. Osobno ću izaći na izbore i poništiti svoj listić jer ne znam kalkulirati. Nemoguće je očekivati da podržavam Miroslava Tuđmana za Predsjednika Hrvatske a onda se u dva dana pretvorim u bandićevca. Žao mi je, ali ja to ne mogu bez obzira na sve...

Čak se nadam da će na drugi krug izaći toliko mali broj građana da će izbori biti poništeni ... Ipak, svijestan sam da se to neće dogoditi.

Iskreno vjerujem u ove riječi: "Ovaj program ostaje trajna zadaća i moralna obveza svih nas koji želimo Hrvatsku u kojoj će se dobro i dostojanstveno živjeti. Zato ostanimo na okupu i nastavimo putem kojim smo krenuli."

Žao mi je što sa Miroslavom nismo ranije uspostavili bolji i prisniji kontakt jer vjerujem da smo svi skupa mogli puno više... Ono što nas najviše pogađa je to što su se određeni braniteljski krugovi prodali Bandiću još davno, pa su ga i od početka podržavali u kampanji. Njih smo kritizirali a sada bi se trebali ipak pridružiti njima... Ja to ne mogu. Ne želim da itko pomisli kako drugima sugeriram što da napravi. Svatko ima svoje kriterije po kojima se ravna. Ja po svojim kriterijama ne mogu raditi takve ideološke zaokrete, bez obzira na cijenu. Radije ću se još godinama boriti protiv zmaja ...

Želimo i da svi vi iz njegovog stožera znate da su naši članovi, i prekaljeni ratnici i mladi domoljubi doživjeli veliki udarac. Sinoć smo svi tugovali, borili se s osjećajima bijesa, nemoći, razočaranja, tuge ...

Iskreno se nadam daljnjoj suradnji, koja je još ljetos zakazala jer nije bilo procjenjeno da mi predstavljamo bitnu snagu... loši obaviještajni podaci :)...

Pridružuju nam se istinski dragovoljci, i mladi domoljubi koji su bili djeca za vrijeme Domovinskog rata ili su se tek rodili... Želimo da svoje domoljublje temelje na Domovinskom ratu a ne na Drugom svjetskom ratu. Oni su budućnost ove zemlje...

I dalje stojimo na raspolaganju.

Srdačno vas pozdravljam,

 

Predsjednik UHD91
Dražen Kasprek Tyson
www.ddrrh.com

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuGuest 2009-12-30 20:07
Itekako poštujem vaše razočaranje i rezignaciju jer sam i sam glasovao za Tuđmana. Međutim posljedično vaš stav znači automatski pobjedu Josipovića! Njegovih 32% birača iz prvog kruga, opet će izači, dodatno osnaženi s Pusićkinih i Kajinovih desetak posto! Ako ukupno bude u drugom krugu još pet do deset posto manje birača (razočaranih zbog neprolaska njihovih kandidata desnice iz prvog kruga), Josipovićevi iz prvog kruga će izvjesno činiti natpolovičnu većinu. Dakle ako tako razmišljate isto vam je kao da ste i glasovali za Josipovića! Mada priznajem, niti Bandić nije neka sreća, ali barem nije nacionalni veleizdajnik!
Prijavi Administratoru
#2 Sučeljavanje Života i Smrti - Bandića i Josipovića!Guest 2009-12-31 00:19
Milan Bandić je izišao apsolutni pobjednik u sučeljavanju s gekonolikim teroristom Josipovićem.
Priznajem, nisam očekivao da će Bandić biti toliko suveren i siguran u sebe. Jedino mu zamjeram, i to mnogo, što se nije jasno izjasnio glede megazločina američkih terorista, koji su ubili preko milijun Iračana, uništili su ono malo što je ostalo od sirotinje u Afganistanu i spremaje se uništiti civilizaciju staru preko 7000 godina – IRAN, te zločin genocida koji Izraelci vrše protiv palestinskih Arapa. Djelomično ga mogu shvatiti: globalni strah.

Osvrnuo bih se na Josipovića. Taj politički kriminalac i bezkrupulozni četopartizan proglasio je mene, moje pokojne roditelje, moju suprugu, moju djecu, svu moju rodbinu i prijatelje, sve Hrvate (i onih nekoliko Srba), do kojih ja držim, da smo SILE MRAKA, DA SMO PAKAO i posljedično tomu DA NAS TREBA UBITI JER SMO DRUGI I DRUGAČIJI, JER SMO MRAK, A ON JE SVJETLO.

Gospodo s HKV-a razumijete li vi mene što ja govorim?

On nas sve hoće ubiti, likvidirati, onako kako je činio njegov otac Ante. I dobio je podršku od oko 800.000 terorista kakav je i on sam. On i može biti duševni bolesnik, i jest – onaj vječiti osmjeh na njegovom licu nije osmijeh, to je šizofreni facijalni grč – ali ovih 800.000 su realna prijetnja. On, Josipović, je daleko, oni su pored nas, i u mraku dok hodamo, mogu napasti jer napadaju uvijek iz mraka oni koji se prikazuju ka SVJETLO.
Ja sam prestrašen!

Drugo, na izravno pitanje četokomunističk og komesara i njegovog vjernog sljedbenika, nazovinovinara tzv. HRT-a Branimira Bilića, o smrti nekoliko stotina tisuća iračkih civila (to je komesar Bilić umanjio broj žrtava, žrtva je blizu dva milijuna), i možebitnoj odgovornosti (ratnih zločinaca) Blaira i Dabljujubuša, drug Josipović je ledena i prozirna lica mirno opravdao sve zločine koje su počinili američki teroristi kao neki «preventivni rat protiv terorizma». Zanči, ako taj bude izabran za predsjednika Hrvatske, on će opravdati svaki američki (i izraelski) zločin! Lepo! Toliko mržnje i toliko besćutnog blebetanja nije bilo niti kod zločinca Wolfovica.
Dok s jedne strane opravdava američke ratne zločine, s druge strane surađuje s haaškim sudom u progonu onih koji su branili svoj dom od njegovih saveznika - srba. Pa i ako se samo nekoj babuskari-srpki nji 1995. stisla «gujca» od straha i nije mogla srati tri dana.

Ne mogu vjerovati da je moguć jedan takav «lik». A on je, ponavljam, izbor Amerike (koju toliko voli suradnikHKV-a Tučkar), Europe, judeomasonskih loža i sličnog društva.
Ogorčen sam.
Josipović je Smrt.

Estagfirullah!
Prijavi Administratoru
#3 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuGuest 2009-12-31 00:36
"Samo mi nije jasno zašto HDZ,Tuđman javno ne podrže Bandića"
Ovo pitaju sa hercegovačkog portala! Za HDZ je jasno jer Jadranka Kosor ima domaću zadaću da promovira Josipovića , ali molim našeg Miroslava Tuđmana da se izjasni ili će se šutnjom pridružiti JK?
Prijavi Administratoru
#4 čudim se ..Tyson 2009-12-31 02:01
Jasni su mi očajnički poušaji da se spriječi Josipovića da dođe na vlast. Potpuno mi je to jasni i razumljivo. Međutim, čudim se svima da ne razumiju i da ne opravdavaju tuđe razloge... Recimo Znanetic dirketno vrijeđa i služi se baš onom retorikom protiv koje se bori. Na našem portalu sam se obratio članstvu i čitateljima portala ddrrh.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3272&Itemid=108 sa malo izmjenjenim tekstom . Ne mora nitko shvatiti razloge, ali na žalost moram vam reći da je upravo to što čini neku razliku među nekima od nas.

Da obrazložim svoj stav: Milan Bandić je osoba koja ne preza od bilo kojega sredstva da postigne cilj. Pa ako treba on će puzati u čarapama po ledu, ići će u crkvu itd... Odavno je kupio, ali doslovno kupio Zbor braniteljskih udruga grada Zagreba. Iz zagrbačkog proračuna se izdvajaju ogromna sredstva za taj Zbor. Naravno, kao i uvijek, branitelji nemaju ništa od toga, ali par pojedinaca ima... Kada se dogovaralo za Thompsonov koncert u Zagrebu za dan zagrebačkih branitelja onda se dogovorilo slijedeće: Mi vama Thompsona a vi se ne bunite kada dođe Brena i ostale "brene". I tako je i bilo... Branitelji su bili strašno razočarani kada su vidjeli da je zbor i DROL podržali Bandića na početku kampanje, i ne samo branitelji nego i drugi domoljubi. I što sad? Sad ispada da je dobro što su se prodali Bandiću, oni su sada ispali pametni, čak i vizionari... a svi mi ostali smo budale. I sad mi budale se trebamo ponizno njima pridružiti! Gospodo, to se zove kalkuliranje!!! U Domovinski rat se išlo bez kalkulacija! Oni koji su srcem išli oni se i da danas tako ponašaju... Žao mi je što vi pametni ljudi ne vidite da radite povijesnu grešku! Bojite se Josipovića i predat će te Hrvatsku jednakom "josipoviću" Bandiću. A već za par mjeseci će te udarati glavom u zidu radi toga! Kako ne vidite!?

Ako pobjedi Bandić, ništa više neće biti isto! Imati ćemo samo njegove branitelje, i to one potkupljive! Nas ostalih više neće biti...zgazit će nas!
Da li ja to podržavam Josipovića? NI U LUDILU! Ali isti taj Josipović će nas udružiti da se zajedno borimo protiv njega! Imamo se zašto nastaviti boriti jer znamo da je on loš... a sada se nama šalje poruka da smo glupi jer smo ponosni i karakterni i nepotkupljivi! Da li vi uopće vidite kakvu poruku šaljete!?

Braniteljski portal iz Knina dobiva 2 milijuna kuna godišnje od HDZ-a i zato služe samo kao ukras na boru... Nemaju svoj stav, nitko od njih ne piše, ne kritizira...nji hova cijena je 2 milijuna! Zagrbački branitelji su prodali za nepoznatu cifru ali također milijunsku. A mi??? Mi smo BUDALE jer smo odlučili da nećemo za svoju udrugu uzimati nikakav novac, pa ni od države! I sad nam se svi smiju, sad nas svi vrijeđaju, nazivaju nas izdajnicima jer ne damo svoj glas Bandiću! Molim vas, probudite me iz ove noćne more!

Svome članstvu sam se obratio i rekao da sami odluče kome će dati glas, nikome nisam ništa sugerirao, ali ja ne mogu protiv svojih uvjerenja. bio sam dragovoljac Domovinskog rata, ratni sam vojni inalid, i ako treba borit ću se i dalje protiv svih antihrvatskih zvijeri, ali se neću prodati nikome, pogotovo ne Bandiću! Kada bih to napravio, bio bih isti kao i oni koji su se već odavno prodali... Sada su vam oni dobri? Pa dobro gospodo, onda se ne brinite, "branitelji" će glasati za Bandića ... I još nešto, pristižu mi informacije s terena. I po cijenu života objavit ćemo s koliko love Bandić upravo kupuje udruge diljem Hrvatske ... Stoje u redu i čekaju njgov prljav novac ... I stakvim će te vi ruku pod ruku na izbore. Svaka vam čast. I vi to nazivate domoljubljem ....
Prijavi Administratoru
#5 Deveti krugGuest 2009-12-31 08:43
Josipović = Sodoma
Bandić = Gomora
Prijavi Administratoru
#6 que sera, sera !dtuckar 2009-12-31 09:33
jučerašnje sučeljavalje na HRT i NOVOJ (par sati kasnije) jasno je potvrdilo kako je izbor JOSIPOVIĆa SMRT za slobodnu i neovisnu Hrvatsku. On je predstavnik sila mraka komunističkog totalitarizma, kolega jednom NOBILU, koji je ovih dana demonstrirao praksu komunističkih djeljitelja i branitelja "prava". Princip "dejstva" tih drugova bio je vidljiv na fotografijama dnevnih listova - šamaranje osnovnoškolaca uz izraz lica koji ledi krv u žilama!
Josipović, malo uglađeniji i "finiji", na TV djeluje kao "dobar, razuman i europejskiji odgojen" od jednog UDBA školovanog karatiste, no to je samo maska za javnost! Kada ga se malo izbaci iz takta, kao Bandić jučer s pitanjem o "izvlačenju love" iz propale štedionice, primjeti se izobličeno lice i grč mržnje, koji kontrolom doduše odmah nadomjesti smješak "za javnost".
Bandić jest onaj izbor što ga nismo željeli (glavna zamjerka jest stav prema TITU, te odnos prema rodbinsko-rođač kim-zavičajnim vezama i vezicama, njihovim firmama na "slobodnom tržištu" grada Zagreba, odnos kojeg neki karakteriziraju opisom : HOBOTNICA). No, BANDIĆ je danas JEDINI IZBOR za Hrvatsku, koja ne smije bojkotirati drugi krug glasovanja za predsjednika, ne smije izaći i glasačke listiće učiniti nevažećima ! NE, Hrvatska mora odabrati BANDIĆA za predsjednika !

Josipe, USA ne podržavaju JOSIPOVIĆA, on nije njihov IZBOR !
USA će priznati SVAKOG predsjednika koji bude izabran u koliko toliko demokratskim izborima. A izbori u Hrvatskoj, ma koliko bilo do sada medijske i ostale prikrivene manipulacije što se može svesti pod naziv "lobiranje", nisu bitno "nedemokratskij i ili lošije organizirani" od izbora u ostalim zemljama, posebno od ovih u "okruženju". Dakle, predsjednik, ma tko on bio, će imati legitimitet i USA će s njim imati dijalog i suradnju, posebno radi BiH !
A kako se u idućem, predsjedničkom mandatu upravo i rješava sudbina BiH, očito je kako je za Predsjednika Hrvatske neuporedivo bolje imati Bandića nego blijedolikog zastupnika "klase proletera", kojem je svejedno gdje je granica i tko živi tamo gdje on nije niti avionom preletio!

A glede odnosa sa USA, Josipe, Vi i ja imamo potpuno suprotne stavove, čija je geneza u odnosu spram "iskustvima iz prošlosti" ! Griješite jedino u prosudbi kako je moj stav spram USA - nekritičan i bez zadrške afirmativan!
U stvario, Vaš stav je isključiv, pri čemu u potpunostio zanemarujete "drugu Hrvatsku" što živi od Aljaske do Hawaia !
A upravo ta Hrvatska treba preuzeti glavnu ulogu u preoblikovanju "naše Hrvatske", kako bi ona postala oslobođena današnje isprepletenosti "politike i kriminala", zapravno politiziranog kriminala!
Glede Afganistana i Irana, nije valjda kako mislite da je Saadam bio blagodat, da su talibani samo "vjerski fanatici" bez i te kako politizirane-kr iminalno-profit ne interesne pozadine, a da po "odlasku" šaha Reze Pahlavija i dolaskom Homeinija u Iranu cvatu ruže. Posebno zbog desetljetnog rata sa Irakom i milijuna poginulih !
A o Dariju, Perziji i doprinosu islama ukupnoj civilizaciji čovječanstva, nitko ne spori.
No, na ovim našim prostorima Hrvatske, posebno u BiH, katolici na isla, posebno današnju BiH praksu, imaju ponešto različit pogled, temeljen na iskustvima daljnje i bliže prošlosti, pa ne dijele, Josipe, vaše oduševljavanje ISLAMOM!
Prijavi Administratoru
#7 Bandić nema šanseZagi 2009-12-31 10:56
Izbori su riješeni. Pobjednik je Josipović i tu nema više nikakvih kalkulacija.

Na koncu to ne mora ni biti loše, bolje da odmah zasjedne onaj koji s grčom na licu izgovara hrvatsko ime nego prijetvorni Milan koji se u dva dana rastao od sadašnje žene, prepisao njeno nasljedstvo i onda se opet vjenčao.
/Uvjet za ženino nasljedstvo je bio da nije udana!!/ Toliko o liku i djelu MB.

I sad bih ja trebao poletjeti glasovati za aparatčika Ivice Račana? Ma hajte molim vas!

Kad već treba blamirati hrvatsku državu neka to odmah napravi boljševički izdanak jugoorjunaša drug Josipović.

I ponavljam - istinska državotvorna Hrvatska čeka svog vođu.
Prijavi Administratoru
#8 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuGuest 2009-12-31 11:46
Citat:
Tyson _Da obrazložim svoj stav: Milan Bandić je osoba koja ne preza od bilo kojega sredstva da postigne cilj. Pa ako treba on će puzati u čarapama po ledu, ići će u crkvu itd... Odavno je kupio, ali doslovno kupio Zbor braniteljskih udruga grada Zagreba. Iz zagrbačkog proračuna se izdvajaju ogromna sredstva za taj Zbor. Naravno, kao i uvijek, branitelji nemaju ništa od toga, ali par pojedinaca ima... Kada se dogovaralo za Thompsonov koncert u Zagrebu za dan zagrebačkih branitelja onda se dogovorilo slijedeće: Mi vama Thompsona a vi se ne bunite kada dođe Brena i ostale "brene". I tako je i bilo... Branitelji su bili strašno razočarani kada su vidjeli da je zbor i DROL podržali Bandića na početku kampanje, i ne samo branitelji nego i drugi domoljubi. I što sad? Sad ispada da je dobro što su se prodali Bandiću, oni su sada ispali pametni, čak i vizionari... a svi mi ostali smo budale. I sad mi budale se trebamo ponizno njima pridružiti! Gospodo, to se zove kalkuliranje!!! U Domovinski rat se išlo bez kalkulacija! Oni koji su srcem išli oni se i da danas tako ponašaju... Žao mi je što vi pametni ljudi ne vidite da radite povijesnu grešku! Bojite se Josipovića i predat će te Hrvatsku jednakom "josipoviću" Bandiću. A već za par mjeseci će te udarati glavom u zidu radi toga! Kako ne vidite!?
Štovani Tyson Vama ne može nitko ništa prigovoriti jer ste na pravcu moralne jasnoće i čistoće. Naravno i vaš stav glede izbora se mora cijeniti. Ali bih vas zamolio za malu skromnost glede ostalih jer možda situacija nadilazi vaše mogućnosti političkih procjena.
Da imamo nacionalno zrelu rodoljubnu većinu stvar bi bila jednostavna i vaši stavovi bi bili normalna stvar. Tko god hoće da zauzme vlast mora pridobiti ili pak kupiti dio "neprijatelja" Hrvatske. Pod tim ne mislim na one stvarne već one koji su dezorjentirani i pod raznim utjecajima de facto to.
Čak i kad je bio onaj poznati referendum Franje Tuđmana za neovisnost mnogi tumače da njegov visoki rezultat više zahvaljuje paroli devize od turizma i arbajtera ne će ići u Beograd ostat će nama! Nije se išlo odmah na parolu trebamo se naoružavati i pripremati za RAT! Narod je zagađen i često je moralni pravolinijski put nemoguć!
Da nije dozvolio Lepu Brenu nakon Thompsona Bandić bi učinio političku grješku . Postavite bolje pitanje zašto ta Lepa Brena i slični imaju toliki broj obožavatelja u Zagrebu i diljem Lijepe naše? A zapamtite najveći dio su "Hrvati" i k tome birači!
Prijavi Administratoru
#9 Je li bre, Zagi!Guest 2009-12-31 11:51
Pobednik je rešen! Ma , bre nemoj, da kenjkaš!

Milan Bandić je bio "aparatčik" zločinca Račana? Nu!
Upravo je bilo obrnuto, Bandić je održavao partiju kukavelja i kukavice Račana na životu, infuzijama, (uz Tomca je bio najznačajniji komunist) i upravo je plašljivi Račan (kada mu je privremno nestala koljačka udba) podržavao Bandića. Dakle, Račan je bio ovisnik (kao mladi šišmiš, samo što je on bio fizička i duševna nakaza, o majčinoj sisi) lukavog i inteligentnog Bandića. Pragmatičara!
A onda je došao srbijanski terorist Milanović, majka mu je iz Kraljeva, i svu strukturu je razorio.

I zato treba DATI PRILIKU BANDIĆU DA UNIŠTI BANDU (Josipović, ponavljam, hoće ubiti mene , moju obitelj, moje prijatelje i ljude koje ja cijenim, jer NE ĆEMO GLASOVATI ZANJ, I ZATO ME JE PROGLASIO MRAKOM, I HOĆE ME UBITI JER JE ON SVJETLO) jer on zna bandu iznutra. I sposoban je za to.

Ako je prebjeg, pa i Tuđman je bio prebjeg, i mnogi među pravim ustašama ( d ane nabrajam).
Prijavi Administratoru
#10 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuZagi 2009-12-31 13:01
Citat Jusuf:
Pobednik je rešen! Ma , bre nemoj, da kenjkaš!

Milan Bandić je bio "aparatčik" zločinca Račana? Nu!
Upravo je bilo obrnuto, Bandić je održavao partiju kukavelja i kukavice Račana na životu, infuzijama, (uz Tomca je bio najznačajniji komunist) i upravo je plašljivi Račan (kada mu je privremno nestala koljačka udba) podržavao Bandića. Dakle, Račan je bio ovisnik (kao mladi šišmiš, samo što je on bio fizička i duševna nakaza, o majčinoj sisi) lukavog i inteligentnog Bandića. Pragmatičara!
A onda je došao srbijanski terorist Milanović, majka mu je iz Kraljeva, i svu strukturu je razorio.

I zato treba DATI PRILIKU BANDIĆU DA UNIŠTI BANDU (Josipović, ponavljam, hoće ubiti mene , moju obitelj, moje prijatelje i ljude koje ja cijenim, jer NE ĆEMO GLASOVATI ZANJ, I ZATO ME JE PROGLASIO MRAKOM, I HOĆE ME UBITI JER JE ON SVJETLO) jer on zna bandu iznutra. I sposoban je za to.

Ako je prebjeg, pa i Tuđman je bio prebjeg, i mnogi među pravim ustašama ( da ne nabrajam).


U bre Suljo...ode ti daleko.
Ne umeš da se opasuljiš, naprosto.

Jadna li im majka, samo ih nemoj uspoređivati s Tuđmanom i ustašama. To su dva svijeta. To ne ide u isti redak.

Zemlja-zrak.
Svjetlo-mrak.
Pantovčak
Prijavi Administratoru
#11 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuZagi 2009-12-31 13:05
Citat DUVNJAK DRAGO:
Postavite bolje pitanje zašto ta Lepa Brena i slični imaju toliki broj obožavatelja u Zagrebu i diljem Lijepe naše? A zapamtite najveći dio su "Hrvati" i k tome birači!


Zašto? Jer je 'naš lepi' Zagreb postao odavno stjecište protuha, jugooficira, milicionera, partijaca, karijerista svih boja... eto zašto!

Brena u belom Zagrebu, (ko)Bajaga u Reci, još samo fali BoraČorba s Đapićem u Oseku.

Ma idi bre, leči se.
Ko nas bre zavadi


@dtuckar
Josipe, USA ne podržavaju JOSIPOVIĆA, on nije njihov IZBOR !

Da prostiš, što veli Jaca, naprosto, jebe se USA za blesave Hrvate, njima treba mesa za Afghanistan i Waziristan.
Prijavi Administratoru
#12 Tyson je u pravu!Guest 2009-12-31 13:41
Kada će te vi ljudi shvatiti da se od govana ne radi pita?
Zar vam nije jasno da je bolje da imamo zajedničkom neprijatelja, nego da on bude prikriveni i još da nam nosi barjak. Zar ne možete povući paralelu između onoga što se dogodilo s HDZ-om kada je postao masovni pokret i onoga što vi sada želite učiniti s Bandićem na čelu. 90.' smo se svi kleli u HDZ, a gdje nas je doveo. Ovo sa Bandićem bi dijete providjelo a vi ne vidite. A za što da se borimo ako ne za ideale. Niti mi treba država u kojoj ljudi ne žive za svoje ideale, niti ju želim ostvariti sa ljudima koji se tih ideala olako odriču. Pljujete po Sanaderu i HDZ u i to s pravom, a sada bi koristili ista sredstva. Ja to ne razumijem. Relativiziranje svega nas je do ovoga i dovelo. Svi se slažemo da smo do ovoga došli čineći trule kompromise, a izvlačili bi se čineći isto? Opet ne razumijem. Ja ću se boriti za svoju domovinu i za svoj narod jednako kao i za svoju djecu, znači i kada oni to objektivno ne zaslužuju, ali zna se kakav primjer čovjek treba dati svojoj djeci, a zna se i kako prolaze oni koji s vragom tikve sade. Josipović je mrak za Hrvatsku, ali kao da Hrvatska nije bila i u gorem mraku, pa smo još tu. Kako ne razumijete da ako ovakve kompromise radimo, malo po malo se rasprodajemo. Radom i poštenjem i uz Božju pomoć, ili nikako. Ako smo spali na to da se moramo prodavat lopovima da udarimo kontru komunjarama... Ma ne vjerujem da smo na to spali. Svi tu kukate kao da ste uškopljeni ako Josipović pobijedi. Kao da nas do sada nisu i veće sile spopadale pa najebale. Imam svoje principe i za njih sam spreman poginut i mislim da bi svaki pošten Hrvat za to trebao biti spreman, a ne na životarenje i pristajanje na pakt s bilo kim. To je i Pavelić mislio pa prodo Dalmaciju Talijanima. A krenulo je kao državotvorna ideja. I kako je završilo. Samo vi paktujte. Ja bi bio možda sretniji od vas da ste u pravu, ali povjest nas uči da to baš i nije tako. Ako pošteni domoljubi ne naprave poštenu državu, sigurno vam je neće napraviti ni Bandić. Eto kako su nas sad opet podijelili. Divide et inpera. Stara škola. Ništa vam ne znači što 56% Hrvata nije izašlo na izbore i nitko u tome ne vidi našu šansu!? Ili mislite da su svi pametni kao vi, imaju otvorene oči, surfaju internetom i prate AMAC i HKV? Koliko od tih 56% je imalo priliku uopće prčitati program MT-a? A hoće li Bandić omogućiti MT-u medijski prostor kada bude predsjednik? Hoće li dopustiti i raditi na afirmaciji te struje? Smiješno. Protiv Josipovića smo bar svi složni i možemo se opet ujediniti, a ovaj drugi nas opet dijeli. Slažem se sa svakim zarezom kojega je g. Tyson napisao, jer je tekst protkan isključivo rodoljubljem i moralom, a ovo ostalo je na razini spletkarenja, strančarenja, politikanstva, paranoje i po svim onim principima protiv kojih se cijelo vrijeme borimo. Sad sam se malo uzrujao i možda sam napisao i pre oštro. Znam da se mi svi ovdje borimo za istu stvar, samo se ne slažemo oko sredstva, ali da je više Hrvata sa stavovima g. Tysona, uopće ne bi sada imali povoda za ovu raspravu. 20% komunjara bi tulilo svoje i to bi tulili dok ne pokrepaju. A mi sa svakim trulim kompromisom izgubimo par postotaka poštenih ljudi koji zapadnu u apatiju i više niti ne glasaju.
Još hrvatska ni propala dok mi živimo!
U slučaju da je netko zaboravio, to je pisano o gorim vremenima a još smo tu.
Prijavi Administratoru
#13 Lijevi i desniZagi 2009-12-31 13:53
Još malo analize prvog kruga:

Ljevica - 58.37%
Desnica - 40.54%


Zašto je na desnici nastao rasap glasova?
Hebrang - 12.04
Vidošević - 11.33
Primorac - 5.93
Tuđman - 4.09
Jurčević - 2.74
ili 36.13% ukupno.

Dostatno za pobjedu desnice i u prvom i u drugom krugu.

Ali ego je veći od hrvatskog interesa.

@skole pl
U pravu si, stoposto.
Nevjerojatno kako neki ne razumiju i ne snalaze se.
Oni po po starom pravili trule kompromise i dogovore.

Bježi od onoga koji se Boga ne boji i ljudi ne stidi.
Prijavi Administratoru
#14 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuVoC 2009-12-31 14:01
"Protiv Josipovića smo bar svi složni i možemo se opet ujediniti"

To treba učiniti sada, prije izbora, jer Hrvatska, što je od nje ostalo, više ne može čekati. Kako se nitko nije "ujedinio" protiv Mesića, dobio je 2 mandata! Jednako kao i Sanader! Nagrada za izdaju.

Ali sada više nema vremena. Josipović ima JNA, pardon, balkanski NATO, ako se tko "ujedini" kad on dođe na vlast.

Što je tu je, Bandić će možda otvoriti još koju sinagogu, ali takav je izbor. Barem izgleda da zna tko je i što je, pa se je protiv njega, ili s njim, ako on to tako odluči, ipak lakše ujediniti, dan poslije...

O Josipoviću i "urbs" imam i jedan ozbiljniji komentar ovdje:

verusblog.voiceofcroatia.net/. ../
Prijavi Administratoru
#15 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuGuest 2009-12-31 14:14
Gledao sam sučeljavanje i vidio duel dva rigidna eSDeP-eovca.

Ama baš ništa Bandić nije rekao zbog kojeg bi njemu dao svoj glas.

Na onu njegovu tvrdnju da je za njega Gotovina nevin ako to sud pokaže, mogu samo povratiti, a na tome je u rangu sa Sanaderom i HDZ-om, najvećim zlom i elementarnom nepogodom hrvatske države zadnja 2 mandata.

Osim sintagme kako je Bogoljub, čovjekoljub i domoljub koju je ukrao od Rojsa, ali s tom razlikom što to Rojs uistinu misli, a ovaj blasfemično laže i to dodaje kao suštu suprotnost svom liku i djelu.

Sjetite se kako je birano "manje" zlo 2007 pa do čega nas je to dovelo? Rasprodaje zemlje, nacionalnih interesa, anti-Katoličkih , anti-Hrvatskih zakona, dovođenjem ČETNIKA na vlast, uhićenjima i progonima pojedinaca. I to je sve HDZ dobio zahvaljujući istoj toj politici koju je provodio prije toga: Uhićenje Gotovine, Koaliranje sa ČETNICIMA, popuštanje pred SVIM zahtjevima. ž
Ljudi su, kao, izabrali "manje" zlo. Ma ne postoji ta stranka koja bi Hrvatskoj uspjela nanijeti toliko ZLA kako je to učinio HDZ i njegovi orjunaši, komunisti i beskičmenjaci. Da je SDP dobio 2007 ili 2003 oni pola toga ne bi napravili jer se ne bi usudili. Ali je zato to mnogo lakše napravio "domoljubni" i "desni" HDZ.

Samo se sjetite Hdz-ova "manjeg" zla prije nego što date svoj glas novom "manjem" zlu.

Da kojim slučajem HDZ ZLO nije dobilo izbore 2007, došlo bi do konsolidacije na domoljubnom krilu. Sada bi smo već imali rehabilitiranu i snažniju desnicu, prevosđenu nekom istinski domoljubnom strankom. Međutim odabirom ZLA HDZ-a, domoljublje je sterilizirano, jer je na vlasti bila pseudo-domoljub na stranka.
A kao posljedica toga došli su samo novi dugovi, nova rasprodaja, novi progoni i novarazočaranja sa razbijenijim nacinalnim korpusom nego 2007, sa amoralnijom i korumpiranijom Hrvatskom nego 2007, sa većim dugom nego 2007, sa više pohapšenih i progenjenih branitelja nego 2007 itd. I to sve kao "PLOD MANJEG ZLA".

Zahvaljujući odabiru "manjeg" ZLA, sada ne postoji domoljubna relevantna snaga, jer ju je HDZ ZLO svojom politikom RASTURILO.

Pamet u glavu, ne birajmo zlo!

Što prije podvučemo crtu, štetne posljedice će biti manje, jer će prije nastupiti preokret na domoljubnoj političkoj sceni pa će se prije pojaviti prava a ne pseudo-domoljub na stranka. I suprotno, što više budemo odugovlačili sa prestankom biranja dokazanih zala, posljedice će biti gore i političke i ekonomske i moralne.
Prijavi Administratoru
#16 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuVoC 2009-12-31 14:29
Sve je to istina, ali što je HDZ bio gori, sve se više razjedinjavalo ili nestajalo u šutnji bez ikakva otpora. Nije li taj i takav HDZ dobio i drugi mandat, nakon što je pokazao pravo lice? Zlo je zlo, bilo veće ili manje, ali Hrvati više ne mogu priuštiti zlo da bi se netko ujedinio.... Valjda treba prvo raspaliti NATO na čelu s Josipovićem, a JNA je mica-maca za nj. Onda će se svi ujedinjavati, kao 1945....
Prijavi Administratoru
#17 Hebi ga, Zagi.Guest 2009-12-31 18:04
E Zagi, nije vrag da ne znate tko je bio Franjo Tuđman, i što je radio za vrijemeonog rata?
Jeste li se zapitali zašto su hadezenjarski biografi Velikog Poglavara uvijek inzistirali da je general-ćata bio u Beograd VEĆ OD OKTOBRA 1944.?

Je l se to oće rulji sugerisati da nije Franjo bio TAMO, na onim poljanama i pred oknima ONIH rudnika, u maju 1945. nego je, kaoti, već od oktobra bio u Beogradu?

Uostalom, oba ova đikana, gekonoliki Ivo i ustaša Mile, ispali su iz Franjinog zavnoškog (ZAVNOH, Topusko) ormara koji je ugradio u ustava kao Ankica komodu iz XVIII. stoljeća u dnavni boravak.

A što se tiče Milana, vidim da se neki na ovom malom jugoportalu naslađuju što ga progone, polahko, doći ćete svi na red. Mali gekon sa zid sve vidi.
Prijavi Administratoru
#18 Tuđmanbosanac 2009-12-31 19:54
"E Zagi, nije vrag da ne znate tko je bio Franjo Tuđman, i što je radio za vrijeme onog rata?"
Ma tko da je bio Franjo Tuđman prije nego što je prvi put osuđen, odnio je pobjedu nad srpsko-četnički m okupatorom, Jusuf efendija. Sv.Pavao je bio progonitelj kršćana pa je postao jednim po jednim apostolom kršćanstva, čak značajniji od nekih koji su hodali za Kristom. I kao što Židovi kažu, netko mora biti mesija, a kad nismo imali nikoga drugog da nas povede, bio je to Franjo Tuđman. Mi katolici vjerujemo u mogućnost pokajanja i obračenja. Zato, ma koliko bio slab i griješan prije Hrvatske, sve se briše. U mom srcu je amnestiran za sve greške jer je volio i živio za Hvatsku, a vjerojatno i umro za nju jer nije imao vremena za svoje zdravlje. A što se tiče Ankicine komode iz XVIII stoljeća, to je prizemno Jusufaga, znate vi mnogo bolje.
Prijavi Administratoru
#19 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu Tuđmanubosanac 2009-12-31 20:08
"Svi tu kukate kao da ste uškopljeni ako Josipović pobijedi. Kao da nas do sada nisu i veće sile spopadale pa najebale. Imam svoje principe i za njih sam spreman poginut i mislim da bi svaki pošten Hrvat za to trebao biti spreman, a ne na životarenje i pristajanje na pakt s bilo kim."
Ima nas još spremnih g.Skole pl, ali nam fali okupljanje u političkoj strukturi, no mislim da niste u pravu. Naša velika greška još od Pacta conventa je tolerancija izdaje koja prebiva među nama baš od tog vremena. Nikada se nismo kao narod kompaktno odredili prema izdajnicima. Bez sumnje među najvećim izdajnicima je Josip Broz koji nam još jaši za vratom sa svojim trgom u pol Zagreba i kažu sa mladim skojevcima iz Zaboka. SDP kao stranka koja bi priznala i crnog vraga prije nego Hrvatsku je stranka opasnih namjera i rasadnik novih izdaja koje su na djelu. I zati zabrana djelovanja takve stranke, baštinika boljševičkog terora, više bi pomogla nego nego lustracija za koju je još malo, pa biološki kasno.
Prijavi Administratoru
#20 Iskrivljenje!Guest 2009-12-31 23:03
Slavko iz Domaljevca, znamo se mi dobro, i ti znaš da ja nisam protivnik Franje Tuđmana onakav kakva je ona ružna babuskara Antunovićka ili Krizmanićka. Jer kada bi ga opajdavo, izjednačio bih se s onom agramerskom bandom. Kritički kažem nešto o Franji samo na HKV-u - nadam se "među svojima" (iako me mnogi ne vole) - a vani ništa.

A da ponovim, ne mogu mu oprostiti, nikako i nikada (neka prosude hakaveovci, jesu li za me ili za Slavka):

1. ZAVNOH u Ustavu.
To je, bolan Slavko, negacija i rušenje Hrvatske. Ako se Hrvatska, Slavko, definira i poziva na ZAVNOH, to znači "da je Hrvatska postojala i prije 1991.", dalje, da je rat bio građanski, da srpski genocid protiv hrvatskog naroda nije bio rat, nego legitimna srpska pobuna.

2. Tajne službe u kojima su radili i bili Perkovići, Mustaći, Manolići i slično. Opet se pozivam na točku prvu. Tzv. Soc. Rep. Hrvatska je bila legitimna i Perković je radio prema zakonu.

3. Zabranio je da se ruši kult megazločinca Broza.

4. Pod svaku cijenu je zahtijevao da oficirski i podoficirski ološ pređe u HV. Prešli su jer im je kesa presušila iz Beograda. I zbog toga smo tu gdje jesmo, imamo jugoslavensku vojsku gdje je debeloguzi i ćoškastoglavi referent za fiskulturu u JNA načelnik glavnog stožera.
Vidiš, Slavko, što Franji radi onaj zaduvasti srpski general Tus (španjolski - kašalj). Svi oni pripuzi, podoficirčići, a sadašnji Franjini "generali" (Ademi /šiptara treba izručiti srbiji/, Marinović, podoficir Kotromanović, vukovarski dezerter, Mala kokoš Borković, Fredi Kramer-Matić i sl) svi odreda daju svoj glas onomu koji bi Franju poslao u Haag. I nijedan od njih, tih oficira JNA, nije optužen ni za kakav zločin. Samo oni koji nisu iz JNA leže po zatvorima.

5. Po kojem zakonu je Komunističkoj partiji ostavio sve one puste zgrade i zgradurine (komitete i soc sveze). Danas od toga vuku ogromne rente i smiju se bedaku Franji. Te zgrade nisu gradili komunisti, te zgrade je gradio narod i tu su trebale biti jaslice, domovi za mladež, za stare i nemoćne, a ne teroristima davati ogromne novce u ruke.

6. Što se okružio s debilima (Canjuga, Onaj s dva prezimena, Hrvoje itd.) te s ortodoksnim komunistima (Mesić, Boljkovac, Gregurić, Valentić itd itd.

Dosta bi bilo za sada.
Prijavi Administratoru
#21 i dalje se čudim...Tyson 2010-01-01 16:21
Citat DUVNJAK DRAGO:

Štovani Tyson Vama ne može nitko ništa prigovoriti jer ste na pravcu moralne jasnoće i čistoće. Naravno i vaš stav glede izbora se mora cijeniti. Ali bih vas zamolio za malu skromnost glede ostalih jer možda situacija nadilazi vaše mogućnosti političkih procjena.


G. Duvnjak, možda su moje političke procjene skromne (lijepo ste to i kulturno napisali) ali iskreno vam sada kažem ; ovome narodu je već pun kufer "pametnih" političkih procjena, pa i ove koju vi zastupate, a kao dokaz tome je 56% birača koji su ostali doma!

Sada se događa to da vi, i ostali vaši istomišljenici, uporno ignorirate sve ono što ja navodim. Vi jednostavno ne želite vidjeti što će se dogoditi sa braniteljskom populacijom. HDZ i SDP su proizveli pola milijuna branitelja, popljuvali su Domovinski rat, obezvrijedili sav naš doprinos stvaranju RH, a sada se ovakivim "pametnim" političkim kalkulacijama to nastavlja. Nesvijsno će te zadati konačni udarac istinskim braniteljima. Ja bih zamolio vas i sve vaše istomišljenike da samo 5 minuta razmislite o tome prije nego nešto odgovorite. Samo 5 minuta.
Kao što vi mislite da su vaše političke procjene puno "pametnije" od mojih, tako i ja sebi dajem za pravo da je moje poznavanje braniteljske populacije puno veće od vašeg.

Ovaj narod stoljećima radi iste politčke greške, a ova koju zastupate je jedna od takvih. Ja ne kažem da su vaše namjere loše, dapače! Vi ste domoljub koji želi dobro svojoj domovini, ali dok ujedno pozivate na mobilzaciju i borbu protiv zla, u isto vrijeme odustajete od borbe i zatvarate oči pred bitnim činjenicama.
Gospodo, oko Bandića su se skupili branitelji kalkulanti koji gledaju svoju osobnu korist. Ti branitelji koriste Bandiću već dvije godine u stvaranju slike o Bandiću domoljubu, a za sve to su nagrađeni vrlo izdašnim sredstvima iz zagrebačkog proračuna. Ali ti isti branitelji ne napadaju ni HDZ, pa su dodatno nagrađeni sredstvima iz državnog proračuna. Branitelji za svaku valst ...

Ti isti branitelji doći će u situaciju da predstavljaju sve branitelje a to će biti onaj zadnji udarac koji sam spomenuo. Nakon toga više ništa neće biti isto jer mi koji se javno odričemo proračunskih sredstava biti ćemo samo šačica ekstrema ...

Ako svi vi možete tako mirne savijesti donjeti takvu odluku koja će imati dalekosežne posljedice čak i na hrvatsku povijest, svaka vam čast.

A sobzirom da pozivate na borbu za Hrvatsku, onda se već jednom ostavite tipkovnice i lobiranja, izađite na ulicu i pozovite nas da vam se pridružimo. Mi smo spremni, a Vi?
Prijavi Administratoru
#22 UHD91 pružio podršku M.Tuđmanumarginalac 2010-01-01 17:34
U svojim razmišljanjima i analizama ste u dalekoj prošlosti, a iz bliže bi mogli nešto naučiti. Franjo Tuđman je znao ljude okupljati, a vi ih razdvajatei udaljujete.
Ako dozvoljavate mojoj malenkosti još jedan komentar. Osnivali bi novu stranku?? Kojim novcima??Tko će "šljakati""??
Kao da ne postoji Pravaška stranka Ante Starčević - RUže Tomašić. Zar nije
vrijedna vaše pažnje i pomoći. To je prava domoljubna stranka - samo se treba okupiti i pridružiti.
Ruža ima samo jednu manu- ne nosi hlače!!!!
Prijavi Administratoru
#23 BrankoBranko 2010-01-01 18:05
Poštovani gospodine Tyson!
Moram priznat da sam ugodno iznenađen vašim razmišljanjem u vezi slučaja Bandić-Josipović
Da barem većina branitelja razmišlja kao vi i vaši istomišljenici, ne bismo propustili povjesnu šansu u prvom krugu, i ne bi naš kandidat dobio 4%. Ja sam za vrijeme kampanje kontaktirao s nekim udrugama branitelja da daju potporu Miroslavu Tuđmanu. Njihovi predstavnici, barem oni s kojima sam kontaktirao, su mi otvoreno rekli da su oni "stranački"(HDZ -ovi) ljudi i da će oni glasat za Hebranga. Bio sam takođe u prostorijama Četvrte brigade s istim ciljem. Ja kod njih ulazim, pitam za mogućnost učlanjenja (jer sam bio i sam u njihovom sastavu) i dalje izlažem potrebu da se podrži Tuđmana barem toliko da na nekoliko dana u njihovim prostorijama objesim jednu obavijest vezanu za M. Tuđmana. Oni su mi odgovorili kako to nema smisla jer odakle mi ideja
da bi se tako ugledna udruga se bavit politikom, te da to jednostavno ne ide. A znam da su i oni "stranački" ljudi. Dalje ih pitam hoćemo li šta poduzet u vezi hapšenja pripadnika Sedme zbog navodnih zločina u Bosni. Mislio sam pri tome da im skupimo neki novac za kvalitetnog odvjetnika jer je na vijestima bilo navedano kako ih brani odvjetnik po službenoj
dužnosti, znači ljudi nemaju ni novca za obranu. Oni meni kažu slijedeće: "Nama je REČENO da se ne miješamo jer im možemo samo naštetit"?!?!?!?!
Vratimo se u sadašnjost. Na desetke i desetke udruga skočilo je u obranu Bandića! Onoga koji
na TV citira Tuđmana sa "Europa nije cilj nego sredstvo". Digao se na noge Zdravko Tomac koji u svom poznatom pismu ne da kuje u zvijezde Bandića, nego ga stavlja uz bok dr. Franji Tuđmanu! Dali bi to trebao podržat Miroslav Tuđman? Ja mislim da ne! Skočio na noge i gdin
Miklenić iz Glasa Koncila te poziva na nekakvu revoluciju?!? Gdje je bio do sad?
Ja mislim da su svi ti navedeni (većina braniteljskih udruga te neki eksponenti Crkve)
u stvari dio gnjilog, do srži korumpiranog HDZa. Imam dojam da su se sada prepali da ne ostanu bez povlastica. Branitelji bez penzija a Crkva bez sredstava iz Proračuna. Ne znam
koji bi bio razlog njihovoj zakašnjeloj reakciji, ali to svakako nije sudbina naše djece
kako to sada žele prikazat. Da im je bila na umu sudbina naše djece nebi napš kandidat dobio 4%! To je jasna računica. Zbrojite pripadnike braniteljskih udruga i pripadnike Crkve pa ćemo
lako izračunati koliko je to postotaka na izborima. I sad mene svi napadaju kako ja izdajem nacionalne interese, kako sam nevjernik, a Bandić je povijesni junak na grudobranu hrvatskih nacionalnih interesa. Meni je Bandić samo bolje zapakirani Josipović. Odnosno novi Sanader
koji će slijedećih pet do deset godina mazat oči biračima. Eto to su naka moja iskustva i stavovi pa vas molim za vaš komentar. Pozdrav.
Prijavi Administratoru
#24 BrankoTyson 2010-01-01 18:35
Branko, ako vam je lakše, niste jedini "izdajnik" ...

Što se tiče veterana 4.gbr. ne znam kako i zašto, ali sigurno znam da su neki njihovi "istaknuti" članovi sudjelovali u kampanji M. Bandića od početka ...

U pravu ste kada navodite i te "stranačke" udruge i upravo su one te koje će potpuno preuzeti kontrolu Bandićevom pobjedom... I na taj način će se završiti zadatak crvenih da se sve branitelje izjednači, da su svi jednako doprinjeli, i dragovoljci iz '91 i oni moblilzirani '94.... I svi ćemo jednako biti krivi za zločine, i netko će napisati neku novu iskrivljenu povijest... Zašto ? Samo zato što se sada kalkulira.
Prijavi Administratoru
#25 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuGuest 2010-01-01 20:59
Tyson_neću da raspravljam u ovom trenutku o potkupljivim i nepotkupljivim braniteljima o izlasku na ulice i sl , ja jednostavno agitiram da izađemo masovno na izbore i izaberemo Milana Bandića. Izbor Josipovića znači sigurno Zapadni balkan i suprotna opcija je jedino što daje nadu.
Možda će naše branitelje u Beogradu i bolje tretirati to ne znam ,ali za mene je onda Hrvatska priča završena.
Prijavi Administratoru
#26 g. DuvnjakTyson 2010-01-02 18:37
To je vaše pravo, a ja neću da kalkuliram i da žmirim u ime nečijih viših interesa. Moji viši interesi su isti kao i '91. i ja sam se spreman boriti a ne žmiriti na nepravdu i kalkulirati... Tko to može, neka izvoli.
Prijavi Administratoru
#27 !Frano Budimlic 2010-01-03 15:36
Svaka cast Gospodinu Tysonu kao svim hrvatskim braniteljima okupljeni u recenoj udrugi.

Ali Vi jednostavno niste dorasli casu niti politickome trenutku.

Ako je narod u Hrvatskoj (namjerno kazem: narod u Hrvatskoj!) zato da se predaje i ponisti vasa borba, to je njihova volja.

Ali vasa odluka da ostanete po strani, da ne izidjite na izbore i ne birate "manje zlo" -- odraz je vase politicke kratkovidnosti kao i nesnalazljivosti.

Uz duzno postovanje, Vi ste trebali dignuti glas kad je dr. Ivo Sanader gotovo unistio braniteljsku populaciju, napuhajuci je do nemogucih razmjera (500.000) tako da njegovi sponzori u YU-tarnjem Listu (EPH grupa) imaju vas cime do kraja dotuci. Upravo je napuhanje braniteljske populacije posluzilo jugoslavenskoj struji da unisti vase znacenje kao i povijesnu zaslugu. Prikazujuci sve vas kao sarlatane i lazljivce.

E, moj narode. Njima "penzije" i "povlastice," Sanaderu i HDZ-u glasove od laznih branitelja, vama istinskim braniteljima ruglo i sramota, kao i blacenje i sramocenje u svim glasilima, jos jednom, EPH GRUPA - upravo preko tih laznih. Tako funkcionira bjelosvjetska "politika."

Milan Bandic vam je jedina sansa da se koliko toliko trgnete i da si nadjete neki minimalni prostor za djelovanje.

Jer ako vam dodje "bila glava" za predsjednika, pridruzit cete se nama u emigraciji, ili cete zapecati svoju sudbinu - i dalje gledajuci partizanske filmove, dok vam cetnici kroje sudbinu i setaju se pred nosom.

Izadjite i glasujte za Bandica. Ne radi Bandica i njegove politike.

VEC UPRAVO zbog neizvjesnosti do koje ce doci njegovim izborom. Neizvjenosti u kojoj ce te i vi imati prostora za djelovanje.

Budite, za Boga miloga, u ovom prijelomnom casu, zeru mudriji.
Prijavi Administratoru
#28 Frano BudimlicTyson 2010-01-05 14:53
Poštovani g. Budimilic,

iskreno, već nam je pun kufer takvih dušebrižnika poput vas koji nas branitelje smatraju glupima, politički kratkovidnima, "nedoraslima trenutku", i neobrazovanima. Za vas i vama slične branitelji su obična nepismena rulja niskog kvocijenta inteligencije, jer nam se upravo na takav način obraćate vi, i još neki ovdje. Od kuda vam pravo prozivati nas a niste nikada ni zavirli na naš portal niti ste vidjeli što mi pišemo i koga sve prozivamo? Nitko u ovoj državi nema hrvabrosti suprotstaviti se jednom Dečaku, Merčepu i Đakiću, osim nas. Konkretno, napisao sam jako puno kritičkih (blago rečeno) tekstova o njima, o vlasti, o tome tko je i zašto proizveo pola milijuna branitelja! Pisali smo o svim tim "predstavnicima svih branitelja" koji su obični ratni profiteri i stranački poslušnici, to su ljudi koji su se na račun tuđe muke sramno obogatili i oni su vam jučer podržali Bandića.
Mi jedva preživljamo i uskoro ćemo se ugasiti jer ne postoje domoljubne snage koje prepoznaju istinske branitelje i njihov glas a preživjet će ovi koji se prodaju za judine škude! Takvi su dobri svima pa i vama ...

Mislite da ima nekakve snage u podatku da je stotine udruga podržalo Bandića? Ma dajte molim vas.. To samo govori koliko vi nemate pojma o pravoj situaciji među braniteljima. Isitnski branitelji ne mogu smisliti Tomislava Merčapa i njegova jučerašnja izjabva kako je Bandića volio još dok je ovaj bio komunista, je bio njegov konačni harakiri.
Također, najdraži su nam "veliki" Hrvati i kritičari iz dijaspore. Trebali ste s nama maloumnima, kratkovidnima i neobrazovanima stati u obranu Domovine pa bi ste onda imali prava i kritizirati!

Vidim da sam ovdje potpuno pogrešno shvaćen. Uopće nikoga nisam nagovarao kako treba glasati. Neka svatko glasa kako mu savijest nalaže
Ja sam samo iznio svoj stav i stav udruge kojoj pripadam.

Ja sam i noćas na -5 C 3 sata nagovarao branitelja da vrati osigurač u bombu o objašnjavao mu da nitko od ove bande nije vrijedan njegovog života! Kad svi vi ugasite svoja računala i spavate, mi i dalje živimo ono o čemu vi nemate pojma!
Nitko od vas ovdje nije krvarario za Domovinu osim što je jak na jeziku i na tipkovnici, a iza vaših lažnih hvalospjeva braniteljima očit je prijezir i podcjenjivanje.
Imate ovdje puno ovaca koje čekaju znak svog pastira pa da napokon znaju za koga će glasati pa se njima obratite sa svojim dubokoumnim i "doraslim trenutku" predavanjima.
Da smo '91. bili zeru mudriji pridružili bi smo sevama u dijspori a nebi ovdje ostavljali svoje kosti ...

Sve vas srdačno pozdravljam .
Prijavi Administratoru
#29 TysonFrano Budimlic 2010-01-05 23:56
Vidim da ste puni gorcine i bijesa, pa mi cak imputirate neke stvari koje uopce nisam ni pomislio, a kamoli rekao.

Ne daj Boze da hrvatske branitelje smatram "neobrazovanima , "glupima" itd. Kratkovidan moze biti svak, ukljucujuci i mene. Vrijeme ce, naravno, pokazati tko je u ovom slucaju bio dalekovidan i mudar.

Ja sam svoju dobronamjernu "kritiku" ogranicio na (ne)izbor manjeg zla, Milana Bandica. Zelim njegovu pobjedu upravo iz razloga sto ih je dr. Tudjman naveo u svome priopcenju.

Sto se branitelja tice, samo postojanje stotine braniteljskih udruga prica je za sebe i upucuje na razjedinjenost za koju su, vjerujem, najvise krivi politicari. Dublje u tu pricu ne zelim zaci, jer, eto, nisam "kvalificiran."

Ispricavam se sto sam napisao da ste se trebali dignuti jos onda dok je Sanader harao.

Takodjer, nije tocno da se nije zavirilo na vas portal. Osobno ga posjecujem i pratim sve sto je objavljeno na njemu.

Ispicavam se ako sam vas icim uvrijedio (sto ste to tako shvatili -krivo-).

Vrijedjati, poniziti, omalovazavati hrvatske branitelje za mene nije karakteristicno niti sam to ikada ucinio (pa niti nesvjesno) u zivotu. To niti ne kanim uciniti. To se jednostavno kosi s mojim odgojem, mojim osjecajima, mojom zivotnom filozofijom, mojim mislima, idejama i s mojim srcem.

Nek se takodjer znade, nisu svi ljudi u iseljenistvu "pobjegulje" koje su dale petama vjetra '90 godine. Zalosti me sto od jednog hrvatskog branitelja moram citati stvari koje su karakteristicne za one monstrume protiv kojih se, eto, pismom borimo.

Zalosti me sto jedan hrvatski branitelj iz udruge koja je podruprla Miroslava Tudjmana -ciji se program zalaze za zblizavanje i suradnje domovinske i iseljene Hrvatske- tako nehajno pise o hrvatskim iseljenicima i njihovoj djeci. Bez da se znaju osnovne cinjenice, podatke i zivotne price.

Budi bez brige, nicim me uvrijedio nisi - jer jednostavno ne odgovara mojoj biografiji i zivotnom putu. I sve sam zaboravio cim sam procitao.

Potresen sam vasim iskazom, i nista uciniti ne mogu nego se u ovom trenutku pomoliti za sve vas. Da ne bi doslo do drugih, gorih zala i nesrece.

Bog.
Prijavi Administratoru
#30 ODG: UHD91 pružio podršku prof. dr. Miroslavu TuđmanuGuest 2010-01-06 01:49
Ovoj diskusiji bih samo dodao jednu stvar. Glasovati za Milana Bandića nakon što sam svim srcem podržavao Miroslava Tuđmana nije konvertitstvo niti pravo niti lažno. Mišljenje nisam promjenio ,a kao razočaran čovjek glasujem protip potpunog potopa. Lažna konvertitstva su vezana za osobnu materijalnu korist a ovdje toga nema ,pa čemu se onda opravdavati?
Prijavi Administratoru
#31 Ljudi mjenjaju misljenjaGuest 2010-01-06 03:42
U politici, politicari mjenjaju misljenja. Kako je mogao bezbozac Tito otidji u Vatican i pokloniti se Papi?

Kako je crveni bezbozac Josipovic posjetio Kardinala Bozanica?

Kako je Mesic od zadrtok "Ustase" za vrijeme Domovinskog rata, postao najveci Titovac, cak veci od Tita?

Mi Hrvati zelimo biti posteniji od Boga i svakome vjerujemo, pa cak i zaboravljamo strasna ubistva od Hudinih Jama i Kriznih puteva. Zaboravljamo strasna stradanja ubistva u Vukovaru, i ostalim stratistima za vrime Domovinskog rata, cak proganjamo svoje hrabre branitelje, a oprastamo krvolocnim Cetnicima, koji se sada slobodno secu nasom napacenom Domovinom. Cetnici su u vladi sa HDZ-om, i mi mislimo, kako je HDZ stranka desnicara, pa zar smo toliko ludi narod, a Dr Andrija Hebrang nam prica o hrvatski desnicarima, koji nisu glasali za njega, a i previse je glasova dobio, kojoj stranci pripada.

Ljudi mjenjaju misljenja, a narocito u politici, politika je prava kurba, a hrvatski politicari su prave prostituke.

Njima je glavno da su pri vlasti, a koji su im gospodari, to je zadnja rupa na sviralu. To su sluge Haaga, Bruxellesa, Londona, Washingtona i Pariza, to se ne pita, ali imaju zadatak potpuno srusiti hrvatsku drzavu, koja je nastala usprkos ovih svjetskih lihvara.

Svim ovim moralistima, i nepoznatim Hrvatima, koji se pojavljuju pod kodnim imenima,u politici, tako i u zivotu ljudi stalno mjenjaju misljenja, a samo tvrdoglave budale probijaju glavom zid. Bandic ce biti bolji za Hrvatsku i hrvatski narod usprkos njegovih mana.

Pitanje samo mozemo postaviti, tko ce biti bolji za Hrvatsku, a u ovom momentu je Bandic. Pogledajte, tko je sve za Josipovica, Mesic, Budimir Loncar Josip Perkovic, Manolic, Boljkovac, Pupovac, Savo Strbac, svi Cetnici, pa to je razlog glasati za Bandica. Ova bagra trazi bojkotiranje izbora, onda bi Josipovic mozda i sa 20% dobio izbore. Poslali su razne jurisnike po hrvatskim portalima, ne bili zbunili hrvatski narod, ali ovog puta to ne ce proci.

Hajde Bandicu pobjedi ovog crvenog kemera Jospovica, inace ce nas sve ponovno strpati na Goli Otok, a u tome njegov, jos zivuci otac ima golema iskustva.

Pogledajte samo, koliko je nas predcetnik promjenio stranaka, toliko ni prostitutka promjeni muskaraca,pa usprkos toga dva puta je dobio izbore, s kojim procentima to nije vazno, ali ih je dobio, i kao veleizdajnik.

Quo vadis moja napacena Domovino ?
Prijavi Administratoru
#32 Ne dajte se, TysonGuest 2010-01-06 14:21
Poštovani gospodine Tyson, slažem se s Vašim mišljenjem. Ova histerija oko Bandića je poprimila zabrinjavajuće razmjere. Sad mi je žao što nisam glasao za Hebranga. Falilo mu je samo dva posto glasova. U slučaju da je on prošao u drugi krug siguran sam da se ne bi ni približno ovako lobiralo za njega kao za Bandića. Čovjek je pošten, a jedino nisam glasao za njega jer je iz HDZ-a pa sam mislio da će mu biti vezane ruke. Što se tiče Tuđmanove podrške Bandiću, dobro ću razmisliti da li ću mu dati jednom ponovno svoj glas. Da je Hebrang pobijedio, onda bi svi prihvatili poraz u prvom krugu, a Hebranga bi se pustilo da uvjerljivo izgubi u drugom krugu. Ne bi bio kao Bandić, spasilac Hrvatske i katolički heroj i jedina nada hrvatske opstojnosti. Fuj, mislim da se naši dečki koji su poginuli za našu Hrvatsku okreću u grobu. Mislim da ću i ja na listić dodati broj 3.Ante Gotovina.Ne dam glas crvenim kmerima.
Prijavi Administratoru
#33 ZaneticTyson 2010-01-06 22:29
Citat:
Ova bagra trazi bojkotiranje izbora, onda bi Josipovic mozda i sa 20% dobio izbore. Poslali su razne jurisnike po hrvatskim portalima, ne bili zbunili hrvatski narod, ali ovog puta to ne ce proci.
Na koga se to odnosi?
Prijavi Administratoru
#34 Frano BudimlicTyson 2010-01-06 22:47
G. Frano, gorčine nema u meni, a bijesa također. Bijes sam ili bilo kakve slične osjećaje oš u ratu morao naučiti preko noći kontrolirati. Danas nakon toliko godina si sigurno to ne bih dopustio...

Što se tiče iseljeništva, jako dobro ja znam i pratim situaciju u iseljeništvu, ali nije tema ovdje pa ćemo o tome nekom drugom prilikom. Također, bilo je i sa mnom momaka, djece iseljenika rođenih u Americi ili Australiji koji su sa mnom bili skupa na prvoj crti. Dakle, nemojte ni vi meni imputirati da sam generalizirao. Ako kažem da nam je pun kufer onih koje sam spomenuo, onda se to odnosi samo na one koji se tako ponašaju. Morate priznati da je vaš odgovor i vaš ton bio na tragu tome ...

Naravno da prihvaćam ispriku i ja se vama ispričavam ako ste me pogrešno shvatili. U meni nema bijesa ali ima oštrine i snage za još puno bitki i kako sam branio Domovinu u DR, tako je branim i danas i moj cilj nikada nije nikoga uvrijediti. Možda ste vi sa svojim pomalo nejasnim odgovorom bili samo koleteralna žrtva na sve ostale napade koje trpimo ovih dana, i ja osobno ali i udruga i portal, i zato ću vam se još jednom ispričati.

I opet ću ponoviti, da ni ja osobno a ni mi kao udruga ili portal NIKADA nismo pozivali na bojkotiranje izbora, čak naprotiv, naglasili smo da pozivamo sve da glasaju po svojoj savijesti. Ne vidim tu ništa loše ... A što ću ja napraviti s mojim listićem, to je samo moja privatna stvar...

Ovdje je nekoliko "komentatora" koji prozivaju a ponašaju se upravo tako kako optužuju druge ali to je već njihov problem...

Što se mene tiče, izbori su za mene završeni i mi se spremamo dalje boriti za iste ciljeve kao i do sada, bez obzira na pobjednika na izborima.

Žao mi je što nitko ne vidi da će u drugom krugu izaći isti broj glasača i opet samo oni lijevi ... Iza ovih čelnika udruga ne stoji članstvo i to već dug niz godina. 180 udruga lijepo zvuči ali to je samo 180 ljudi a ne njihovo članstvo.

Nadam se da će se poslije izbora netko zapitati zašto je toliko glasača ostalo doma i zašto desni glasači više ne glasaju... Volio bih da se to netko priupita pa da NAPOKON netko nešto konkretno i poduzme na tom planu ...

Pozdrav
Prijavi Administratoru
#35 Postovani TysonGuest 2010-01-06 22:56
Ako procitate clanak, vidite da se to odnosi na Mesica, Budimira Loncara, Manolica, Boljkovca, Pupovca, Strbca i ostalu cetnicku bratiju.

Gospodine Tysone ja vas cijenim i postujem, kao dragovoljca Domovinskog rata, a sta ste u jednom momentu trazili bojkot izbora, kao i sto su mnogi Domoljubni Hrvati to mislili, ali vidim i vas portal sada trazi da glasamo za Bandica. Vidimo dokle je stigla ta gamad, kada vam brisu komentar o crvenoj Hrvatskoj.

Zamislite da pobjedi Josipovic, sto bi se dogodilo, vec nam neki Matija Babic prijeti unistenjem katolicke crkve.

Bez obzira mozemo imate razlike i misljenja, kuda Hrvatska i hrvatski narod treba ici, ali nikada ne mislim napadati istinske dragovoljce Domovinskog rata.

Kada bi istinski dragovoljci Domovinskog rata bili slozni, onda bi vi odlucivali, tko ce biti hrvatski predsjednik, a ne neki Pupovci, Mesici, Strbci i ostala cetnicka gamad.
Prijavi Administratoru
#36 ZaneticTyson 2010-01-06 23:06
Niste u pravu i vjerovatno niste pažljivo čitali što pišem. Ni u jednom trenutku nisam tražio bojkot izbora već samo naglašavao SVOJ osobni stav.
Naš portal podržava Bandića? Poštovani Znateic, mislim da ste gledali neki drugi portal a ne naš.

Na našem portalu više nećemo objaviti niti jednu vijest u vezi predjsedničkih izbora, a na naslovnici portala imate i neke moje tekstove o tome, pa ako vas slučajno bude zanimalo možete pročitati...

Samo branim sebe i to što sam već nekoliko puta pogrešno shvaćen i to čak iz krajnosti u krajnost...
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Paganini
  • preporod
  • 2 korisnika
  • 21 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal