Prof. dr. Miroslav Tuđman: 'Ludost caruje našom sudbinom i sudbinom Hrvatske'

 

RH i EUNitko se u Hrvatskoj nije požalio da Bog nije pravedno i svima podjednako rasporedio pamet. Zato je koncentracija pameti u nas daleko veća nego u ostatku svijeta, i zato je naša domaća pamet nezainteresirana za ostatak svijeta. Svi sve znaju, svatko ima svoju istinu o nama samima, nitko nikoga ne sluša niti čuje, pa zato nam jeste tako kako je. Samo, ne daj Bože, reći ono što je očito. Deset godina nas uvjeravaju da je glavni cilj hrvatske vanjske politike, cilj koji „nema alternative", ulazak u Europsku uniju. Ali bila bi prava ludost priznati da hrvatska nema vanjske politike. Da Hrvatska nema čak ni ono što svaka pristojna novina i medijska kuća u toj Europi ima: mrežu stranih dopisnika, pune stranice i vijesti o međunarodnoj politici, ne samo da bi znali što rade drugi, nego da bi i sebe prikazali tom svijetu.

Zato što ne znamo što se događa s onu stranu naše pameti, prihvatili smo sve ono što druge manje pametne zemlje u Europi nisu: preselili smo Hrvatsku na Balkan, odustali smo od ZERP-a, pristali smo jedini u EU na arbitražu oko vlastitog teritorija i granica, izručili smo hrvatske generale Haagu kako agresoru i njegovim sponzorima ne bi bilo neugodno zbog masovnih zločina počinjenih s ciljem da se spriječi stvaranje samostalne hrvatske države.

Masovni mediji u službi globalizatora

Najnoviji razlog ostanka Hrvatske na Balkanu, kako je najavila visoka predstavnica Bruxellesa gđa V. Reading, je korupcija, pošast nedopustiva i neprihvatljiva u Europi. Nitko pak da podsjeti gospođu Reading da su najveće korupcionaške afere - od Daimlera, Patrie do Hypo Banke - uvezene iz te i takve civilizirane i pravno uređene Europe. No, to bi bila ludost ravna političkom samoubojstvu. Da se to ne dogodi brinu se mediji i političke stranke. „Svi su lopovi osim nas" urla SDP u Sabornici i izvan nje, i traži zabranu vladajuće stranke. Vladajući su zločinačka organizacija, jer su pokrali javna poduzeća za stranačke potrebe. Međutim, ludost je pitati oporbu za njihove izvore financiranja, iako su izbori i izborne promidžbe zorni dokaz da se oporba nije ništa manje potkožila iz istih izvora.

Da su Hrvatsku opljačkali oni koji su je stvarali, zna i predsjednik Josipović, te obećava dolazak nekih novih političara koji se ne mogu optužiti ili dovesti u vezu sa stvaranjem Hrvatske. Jer privatizacija je najveći kriminal i zločin, i zbog toga su ljudi bez posla i plaće. Samo bi se lud čovjek danas usudio reći da je u privatizaciji bilo najmanje kriminala, a najviše u pretvorbi koja je započeta i vođena po jugoslavenskim zakonima Ante Markovića. Ne zna se točno što je sve opljačkano ali se zna tko su krivci.

Svakako krivci ne mogu biti oni koji dobivaju 6-7 milijuna otpremnine kao zahvalu što su bili direktori javnih poduzeća. Ludost bi bila spomenuti da je to više od životne bruto plaće sveučilišnog profesora, ili pak petomjesečnih plaća tekstilnih radnica koje skapavaju od gladi.

Ludost je, također, danas podsjećati da je devedesetih godina, u vrijeme rata, razaranja, stotine tisuća izbjeglica i prognanika, izgradnje oružanih snaga, itd., državni proračun bio ponekad i u suficitu. Da je nakon prvih deset godina od samostalnosti vanjski dug iznosio devet milijardi dolara (od toga je polovica naslijeđena iz vremena bivše Jugoslavije), a da je od 2000. do danas narastao na preko 45 milijardi eura. Da je glupost, nesposobnost, sluganstvo kako hrvatske vanjske tako i unutarnje politike uzrokom i razlogom takvome stanju; da je rasprodaja Hrvatskog srebra i dužničko ropstvo uspjeh stranog kapitala, to se ne može i ne smije javno reći. Za to se brinu masovni mediji koji su odavno u funkciji (međunarodnog) profita te stigmatiziraju i sotoniziraju svako zagovaranje nacionalnih interesa, i svih drugih interesa suprotnih profitu globalizatora.

Od sadašnje vlasti gora je samo oporba

UskokOni pak koji ne žele shvatiti medijske poruke, tj. što danas znači biti „politički korektan" po međunarodnim standardima, za njih će se pobrinuti USKOK i DORH. Kako reče predsjednik Josipović – krivci su poznati samo se moramo dogovoriti za što će tko biti krivi.

Od sadašnje vlasti gora je samo oporba. Jer i vlast i oporba nadmeću se u ludostima, nesposobni da se dogovore o bilo čemu. Ne mogu se dogovoriti ni o nedavnoj prošlosti, a kamo li o bliskoj ili daljoj budućnosti. Dok je tome tako ludost caruje našim sudbinama i sudbinom Hrvatske. I zato nam ne preostaje ništa dugo nego da s Erazmom Roterdamskim prihvatimo Ludost kao mjeru naše zbilje, i da prepustimo Ludosti da slavi samu sebe:

„Jer što je pristojnije nego da Ludost trubi sama o svojim zaslugama i da sama sebi pjeva pohvale? Tko bi me mogao bolje naslikati od mene same? Jesam li slučajno nekome bolje poznata nego samoj sebi? I čini mi se kako sam ja u tome čednija od većine velikih i mudrih ljudi ovoga svijeta koji, obično iz neke lažne stidljivosti, iznajmljuju kakva uližljiva govornika ili praznoslovna pjesnika od kojih slušaju pohvale koje nisu ništa drugo do sirova laž".

Prof. dr. Miroslav Tuđman
www.dnevno.hr

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Mogao bi USKOK da uskoči malo i kod Mesića!Jedino Hrvatska 2010-10-12 18:48
S obzirom da je javna tajna da je prvu predsjedničku kampanju bivšeg predsjednika Republike Hrvatske Stipe Mesića financirao albanski i bošnjački lobi, koje je svojom promuslimanskom politikom debelo zadužio bivši predsjednik, bilo bi više nego zanimljivo vidjeti odakle Stipi Mesiću gotov novac, 1.900.000 kuna kojim je kupio ni manje ni više nego pola zgrade (dva stana i dvije garaže) podno Medvednice.

Mesićeva priča da se radi o novcu koji je pozajmljen od prijatelja djeluje mi potpuno neuvjerljivo, jer nedavno je komentirajući Sanaderov boravak u Americi od mjesec i po dana postavio pitanje odakle mu toliki novac, a njemu bi eto predstavljalo problem čak i 30- dnevno ljetovanje u Slavoniji jer ne može od svoje mirovine to sebi priuštiti!?

P.S. Možda da Uskok malo uskoči i kod Mesića, pa da provjeri odakle mu toliki novac za kupovinu polovine zgrade, čega se ne bi postidio ni sam Sanader, ili samo Uskok uskače kod onih koji nisu „politički korektni“ po međunarodnim standardima kako kaže prof. dr. Miroslav Tuđman!?
Prijavi Administratoru
#2 Ako te smijem Vedrane malo nadopuniti?MIJO F 2010-10-12 19:39
..što USKOK do sada radi i da nije u poslu i službi,raskrink iranja Stjepana Mesića?Što zar je bivši? SUDAC USTAVNOG SUDA Vice Vukojević LAŽOV???kad je podnio nekoliko prijedloga i prijava za sudsku OSUDU pri županijskom Sudu U Zagrebu protiv te ... imena Stjepan Mesić..ako su te ...(enormna pronevjera novca od strane Stjepana Mesića hrvatske dijaspore-za obranu HRVATSKE DRŽAVE) podnijete za vrijeme njegovog mandata kao USTAVNOG SUCA(časne funkcije i nezavisne u trodiobi Vlasti) i bile "bez argumenata"..onda je V.Vukojevića trebalo zbog "lažne optužbe" prognati iz časne i nezavisne SUDBENE VLASTI,te ga kazniti zbog krivokletja ili je dovoljna rečenica? zasad najvećeg povijesnog izdajnika i veleizdajnika Stjepana Mesića koju izgovorih za Vicu...divan je to čovjek,krasan je taj ..kako ste ono rekli,a da Vice Vukojević...Pa taj nas ... u zdrav mozak već 10 godina i još dobije nadzorje u zasad dost'dobroj firmi "INGRA",a u kakovom će stanju biti ta firma,kad se proglasi "drug je pogriješio" te ga moramo isključiti iz partije?..šibu pa po guzici...70-god išnjacima čiji je "um" na razini 15-godišnjaka ili od Boga uskračenih!? MFP!
Prijavi Administratoru
#3 nekameteorite 2010-10-12 20:49
Citat Pravednik:
...odi već u penziju i budi sretan da te niko niš ne pita :cry:


Dopustite..., a tek i iz ovog zadnjeg paragrafa (citata), kad bi barem neki ovdje nesto naucili! Kad ne kukaju i ne vrijedjaju ili podmecu, uprazno hvale jedni druge, a to se ne zove postojanje ni njih samih, a kamoli neke drzavotvorne misli (djela).
Prijavi Administratoru
#4 IPravednik 2010-10-12 20:54
Citat meteorite:
Citat Pravednik:
...odi već u penziju i budi sretan da te niko niš ne pita :cry:


Dopustite..., a tek i iz ovog zadnjeg paragrafa (citata), kad bi barem neki ovdje nesto naucili! Kad ne kukaju i ne vrijedjaju ili podmecu, uprazno hvale jedni druge, a to se ne zove postojanje ni njih samih, a kamoli neke drzavotvorne misli (djela).


to tako napadno da je gadljivo
Prijavi Administratoru
#5 Opa.HRSCS 2010-10-13 04:26
Postovani.
Hr je namijerno zaslijeplena i otudena od svojih Hrvata i informacija.
Tako se lakse vlada.
Ne daj boze da se podrzi "nas" predsednik.
Dapace, Obavezno mu se mora pomoc.......

da napokon da svoju ostavku.

Bas mi je zao, sta nasi Hrvati nemaju valute da mu se pomogne.
Prijavi Administratoru
#6 Oba.HRSCS 2010-10-13 04:34
jer su pokrali javna poduzeća za stranačke potrebe.

Tko, SPD ili HDZ ?
Punili su rupice, politicki su razorili ono nase domovine. Samo na malko drugi nacin.
A boga ti molin, koga predstavlja Josi ?

Srbiju ili Hrvatsku ?

MENE NIJE, A NIJE NI MOJU HRVATSKU.
Prijavi Administratoru
#7 NuHRSCS 2010-10-13 06:25
:D
Kaj da ulazimo u EU ?
BiH, Kosovo, Albanija, Grcka, Turska...

Vidi se kaj je s grckon.
Vidi li se i Terra Mediterana ?

A mala djeca se moraju pomirit i nek ne grizu u TRULE JABUKE.

Stvar je samo u FIGI ?!
Prijavi Administratoru
#8 SLAZEM SE SA MIROSLAVOM TUDJMANOM .POTRENO SE TRGNUTI IZ BUNILA!preporod 2010-10-13 07:00
Slazem se sa MIROSLAVOM TUDJMANOM.
Ova nesloga i samounistavajuc i nagon granici sa ludilom.
Laz je istina-istina je laz..
i da, VELIKI BRAT SVE KONTROLIRA
Naravno pocinjuci od MEDIJA pa nadalje..
Situacija se pravi GOROM NEGO STO USTVARI JEST,
da bi se napravio pritisak na Hrvatsku,
Cilj:
da nam razore moral i samopouzdanje.
Vodi se Psiholoski rat protiv Hrvatske
a mi i dalje NESLOZNI nesposobni na odlucnu akciju..,
Kao u bunilu,gledamo svoju propast paralizirani..
Zaista ,ludnica...
Prijavi Administratoru
#9 magarac i partizaniDelić 2010-10-13 07:33
narodna poslovica kaže; dok se magarcu ne zalije voda za uši magarac ne pliva*
očito se tako ponaša i hrvatski narod jer uporno od smrti prvog predsjednika Tuđmana bira protu hrvatske snage ( možda nema druge opcije ) koje služe tuđinu a ne *vlastitom* narodu, i kao što ste Vi rekli izgleda da je ludost zastupati bilo kakav hrvatski interes.

da se vratim na poslovicu; kada ove tuđinske sluge SDP, HDZ i ostali rasprodaju sve što je ostalo hrvatskom narodu će se zaliti voda za uši i onda će hrvati otići u partizane dignuti revoluciju za oslobođenje naroda od tuđina, sve nacionalizirati (banke, tvornice,...) i krenuti ispočetka (početi plivati) samo ovdje treba upozoriti na zlu sudbinu hrvatskog naroda kroz povjest ; uvjek se nađe pošteni hrvat koji proda - izda vlastiti narod.

jeli hrvatski narod jači od vlastite sudbine ; DVA HRVATA TRI STRANKE????
Prijavi Administratoru
#10 H7 2010-10-13 09:28
Citat Delić:
kada ove tuđinske sluge SDP, HDZ i ostali rasprodaju sve što je ostalo hrvatskom narodu će se zaliti voda za uši i onda će hrvati otići u partizane dignuti revoluciju za oslobođenje naroda od tuđina, sve nacionalizirati (banke, tvornice,...) i krenuti ispočetka



... ti se na usporedbu.
Time sam sve rekao.
A ako slučajno nisam shvaćen, da pojasnim. Isti partizani su "oslobđali" Hrvatsku devedesetih godina od hrvata iz Hrvatske.
Isti partizani su hrvatima donijeli "slobodu" 1945. nakon rata zatrpavajući jame desecima tisuća leševa...
Toliko o "partizanskom oslobađanju".
Ako želiš nešto korisno napisati, onda napiši, ali oslobodi se prije svega "mitologije" i "ideologije" nekih vremena i hrvatski narod ne trpaj u te i takve "ladice" jer narod je iznad toga, koliko god sluganski mediji preko "Latinica", "Nedjelja u dva" itd., dnevnih, tjednih listova i njihovih portala i sl. ideoloških proizvoda tjerali beskonačno "vodu na svoj mlin".
Narod je iznad toga.
Prijavi Administratoru
#11 a koji narod????Delić 2010-10-13 09:49
gospon H7 ...
mladi gospon H7 vi uopće ne čitate cjeli tekst već kao što su to radili titovi komunisti i udbaši pročitate samo dio teksta odnosno par rječi u rečenici (vjerojatno više i nemožete zbog vlastite ograničenosti misli; kažu da zlatna ribica pamti 3 sekunde jeli vi možete duže?) i onda sudite i osuđujete.

radi vlastite vjerodostojnost i gospon H7(što god to značilo) malo više čitajte,
u svome komentaru sam govorio o hrvatskim partizanima Ivi Loli Ribaru, Andriji Hebrangu, Vladimiru Nazoru i drugima hrvatskim sinovima
a vi govorite o titovim partizanima koji su ubijali hrvate na čelu sa Đilasom, Rankovićem, Bakarićem ali zaboravljate da su u toj bandi bili i domaći izdajnici, dezerteri iz redova ustaša i domobrana koji su klali i ubijali i prije, ubojica je ubojica bez obzira koju odoru nosio.

P.S. ne zaboraviti obrisati ili oprati gu.icu nakon s.anja!!!
Prijavi Administratoru
#12 revolucijameteorite 2010-10-13 12:09
Filozofija bez Boga jest Ludost, i drugo niti ne moze biti.

Tako partizanske revolucije su bile bez Boga - krvava Ludost, koga su "oslobodile", od cega, s preko 100,000,000 mrtvih diljem svijeta u relativno kratkom vremenskom razdoblju...
Prijavi Administratoru
#13 revolucija i BogDelić 2010-10-13 12:31
zar križarski ratovi, đžihad, sukob katolika i protestanata u evropi, kolonizacija amerike i australije nije revolucija, rat, genocit do tretiranja drugih ljudi kao životinja, koji su sa sobom odnijeli mnogobrojne nevine u smrt, a bili su ime Boga !!!!????
Prijavi Administratoru
#14 Glede naše vanjske politike.Pavel 2010-10-13 12:45
Sjećam se još u samim začecima ideje Zapadnog Balkana, dakle negdje oko 2000e godine (nisam 100 % siguran koja godina, ne držite me za riječ glede toga) da je jedan Otto Von Habsburg izjavio da je to plan vanjskih čimbenika ne baš pretjerano sklonih Hrvatskoj. Naravno, mi ovdje ne moramo triput nagađati koji su to vanjski čimbenici, mislim da svi to znamo. Najgore od svega je međutim što se ta politika već deset godina temeljito provodi. A pazite tko je to rekao...ne domaći paranoik, ekstremni nacionalist kako takve ljude nazivaju u medijima nego jedan Otto Von Habsburg! Očigledno je da budućnost ove zemlje se ne kroji iznutra nego izvana i da su ovo samo sluge onih koji nas imaju u viziji nečega što nama ne odgovara..bar ne nama posjetiocima ovog portala. I što više dodati? Upravljaju s nama izvana a kradu nas iznutra. Užasno stanje, užasna politika. Ako ništa, bar bi jednu pozitivnu rekao o Sanaderu, je bio lopov al ovaj Zapadni Balkan i to nije toliko maha uhvatio dok je on bio premijer a danas se o tome sasvim otvoreno govori.
Prijavi Administratoru
#15 prof.dr.Mirosla v Tuđman....marginalac 2010-10-13 14:23
Ima nešto u vašoj ocjeni da je to što se dešava u Hrvatskoj - ludnica.
Nešto slično tome govorio je i dr. Vlado Jukić - ravnatelj Psihijatarske bolnice Vrapče sada u intervju "Večernjem" od nedjelje.
Neznam da li to smiješno, žalosno , ali
se oba članka mogu odrediti na situaciju danas u Hrvatskoj.
Govoreći o malodušnosti, psihičkoj depresiji kao početku šizofrenije on kaže:

ZNačajna mjesta zauzimaju ljudi koji odlučuju a da o tome ništa ne znaju, ili
odlučuju a da ih nije previše briga, ili ugurali su se da bi ostvarili samo svoj interes. To je "trojstvo" na djelu. I to je strahovito opasno."

Molim Vas nastavite još u svom analitičkom tonu. Ovo su bitne stvari za Hrvatsku!!!
Prijavi Administratoru
#16 preporodHRSCS 2010-10-13 14:28
Da li ste Vi citali knjigu Hrvatska mora iz rova postovani preporode ?

Ja na zalost nisan ima Kuna .....
morat cu prezivit i bez nje, kako izgleda.
:-*
Prijavi Administratoru
#17 SutjeskaJaranko 2010-10-13 20:21
Kud ste zapeli za tog Tuki Juniora?
Kaj ne vidite da je to politički mrtvac-krepana mačka? :cry: :-? :-x
Nikad nemate nos za prave stvari!
Prijavi Administratoru
#18 ...H7 2010-10-13 23:09
Citat Delić:
gospon H7 ...
mladi gospon H7 vi uopće ne čitate cjeli tekst već kao što su to radili titovi komunisti i udbaši pročitate samo dio teksta odnosno par rječi u rečenici (vjerojatno više i nemožete zbog vlastite ograničenosti misli; kažu da zlatna ribica pamti 3 sekunde jeli vi možete duže?) i onda sudite i osuđujete.

radi vlastite vjerodostojnosti gospon H7(što god to značilo) malo više čitajte,
u svome komentaru sam govorio o hrvatskim partizanima Ivi Loli Ribaru, Andriji Hebrangu, Vladimiru Nazoru i drugima hrvatskim sinovima
a vi govorite o titovim partizanima koji su ubijali hrvate na čelu sa Đilasom, Rankovićem, Bakarićem ali zaboravljate da su u toj bandi bili i domaći izdajnici, dezerteri iz redova ustaša i domobrana koji su klali i ubijali i prije, ubojica je ubojica bez obzira koju odoru nosio.

P.S. ne zaboraviti obrisati ili oprati gu.icu nakon s.anja!!!



Eto, "gospodine" druže koji "dugo pamtiš", a uz to nemaš niti "ograničenje", malo ti je trebalo dok si ispao iz tračnica... Dakle? "Ograničenje" bi ti koristilo.
Bit će da nisi baš tako dobro "pamtio" čim si promašio neke znakove vremena...
A spomenuti trojac ti nije u tekstu. Ili si ih upisao nevidljivim slovima?
Pa sve da si ih i upisao (nevidljivim slovima), baš si našao ogledne primjerke...
Hebrang ti je ogledni partizan? Partizan kojeg su se sami partizani na "partizanski" način riješili. Komentar je suvišan.
Prijavi Administratoru
#19 vidljivi - ne vidljivi partizaniDelić 2010-10-14 09:47
da nije bilo domaći izdajnika hrvatski i titove megalomanije, hrvatski partizani bi ostvarili ono što Pavelić nije uspio a zbog toga i jesu ubijeni od titove bande jer su bili za hrvatsku samostalnost.
čitaj malo povijest a ne samo ono što su ti drugovi napisali ili se ti samo *ŠALIŠ*
Prijavi Administratoru
#20 Ludost caruje.....Djurdja 2010-10-14 09:51
A.G. Bell je jos u davna vremena izrekao jednu vrlo mudru tvrdnju: "Nikad ne idi utabanom stazom jer vodi tamo gdje su drugi vec bili".....

a Hrvatska je vec cak tri puta bila sastavnica raznoraznih YU integracija.... ...pa bi bilo uputno malo promisliti o potrebi pridruzivanja RH svojemu domicilnome stanovnistvu i njihovim gospodarskim ciljevima i interesima..... ... napraviti kvalitetnu 100-godisnju inventuru i vjestacenje nad nasim gospodarstvom i nekretninama... ..vratiti u domovinu i u zajednicki drustveni sektor sve ono sto je od hrvatskoga naroda otudjeno i opljackano od strane domacih, regionalnih, europskih i svjetskih politickih klika i raznoraznih vojnih i civilnih eksploatacijski h lobija i stratega i to u posljednjih 20 godina .... zatim bi trebalo na Hrvatsku javnu i demokratsku oglasnu plocu upisati imena domacih i stranih politickih mocnika.......k oji nas sustavno guraju u jednu bezlicnu globalnu kolonijalnu hordu neprivilegirani h i porobljenih naroda medju kojima cemo svoju proslost, sadasnjost i buducnost morati zivjeti i tavoriti....bez razvijene spoznaje o nasemu nacionalnome podrijetlu, identitetu, kulturi, tradiciji, vjeri, jeziku, domacim puckim obicajima i svim drugim sve rijedje spominjanim izvornim hrvatskim vrijednostima i trajnicama..... koje hrvatski narod i hrvatsku drzavu ....cine...rari tetnom, unikatnom i holistickom.... svjetskom i europskom cjelinom.

Komplesno umrezene hrvatske zupanije bi bile sposobnije podici hrvatsku na zasluzenu gospodarsku razinu od raznoraznih politickih stranaka i udruga koje nam nemilosrdno trose proracunski novac za svoje samoodrzavanje, samopromoviranj e i raznorazne medjusobne rivalske domjenke i sastanke od kojih ocito nitko nema koristi.

Hrvatska pucka demokratska stranka.....ute meljena na tradicionalnim hrvatskim vrijednostima i inteligentnim modelima gospodarskoga razvoja.....bi za ovu istu cijenu koju placamo hrvatskim politickim strankama i politicarima u domovini i svijetu......tr ebala biti sposobna ....utemeljiti jednu gospodarski snaznu, neovisnu i neutralnu modernu hrvatsku drzavu....u kojoj vise nitko ne bi bio gladan posla, doma, kruha, mirovine, place, zdravlja, pravde, nacionalnoga identiteta, dostojanstva, civiliziranosti i perspektive.
Prijavi Administratoru
#21 Miroslav TuđmanNikola 2010-10-14 15:25
M.Tuđman ima najmanje pravo prozivati "izdajnike" generala, kad on osobno 1997.g. ispratio 6-7 Hrvata iz Bosne - političara i generala, na uzletištu u Zagrebu i obećao im pravedno i brzo suđenje, te brzi povratak svojim kućama. A kako je to "brzo" suđenje završilo dobro je poznato; neki su osuđeni na robije do 25 godina, a protiv ostali postupak se još uvijek vodi - već punih 13 godina !
I sada taj isti M.Tuđman licemjerno poziva neke "izdajnike" generala !?

Njegovo je vrijeme prošlo - sve što je mogao dao je, a to nije mnogo. Ode Tatek, odoše "sposbnosti" i položaji.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 14 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal