Dosta je bilo s ucjenama države Hrvatske

Hrvatska još nije članica Europske unije, a i ne može biti dok se u konačnici o tome na referendumu ne izjasni hrvatski narod, hrvatski građani. No dosita se s razlogom nameće pitanje što nam to sprema „bešćutna i licemjerna Europska unija"? Naime, danas se nakon svakog priopćenja ili posjeta Hannesa Swobode, izvjestitelja Europskog parlamenta za Hrvatsku, ili Štefana Fuele, povjerenika Europske komisije za proširenje, ili Serge Brammertza, glavnog tužitelja Haaškog suda, uz popratnu medijsku histeriju stvara ozračje sudnjeg dana za našu Domovinu. EUSve se to odvija uz prešutno odobravanje hrvatske političke elite, koja sramotno sluganski sluša mišljenja, poruke i preporuke europskih činovnika A oni to čine u maniri toplo - hladno, što je pristojna verzija uzrečice „mrkva i toljaga", zanemarujući u potpunosti što o tome misli hrvatski narod i svi hrvatski građani.

Naime, nakon možebitnog pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, Ustavu Republike Hrvatske, supstituent bi postao Lisabonski sporazum - inačica nikada donesenog Ustava Europske unije, što bi bilo pogubno za suverenitet hrvatske države za koju su na Oltar domovine svoje živote dali najbolji hrvatski sinovi. I zato, krajnje je vrijeme za reći europskim činovnicima: "Dosta je bilo s ucjenama države Hrvatske, ne morate primiti Hrvatsku u Europsku Uniju, jer Hrvatska stoljećima pripada civiliziranoj i uljuđenoj europskoj obitelji, a hrvatski narod je među najstarijim europskim narodima!"

Osim toga, stop progonu hrvatskih branitelja i hrvatskih generala, jer njihove obitelji daleko od očiju javnosti, s nemjerljivom tugom i patnjom nadaju se konačnom završetku kalvarije kroz koju prolaze njihovi najmiliji, od kada su zatočeni. Svakim danom sve je jasnije da su progon i uhićenja hrvatskih branitelja i hrvatskih generala na tragu činjenice, da se pod svaku cijenu izjednači Domovinski rat, odnosno pravedna obrana Republike Hrvatske sa srbočetničkom agresijom, što je želja svih onih kojima država Hrvatska nije na srcu, od početka, a poglavito nakon završetka Domovinskog rata.

Za hrvatski narod, za hrvatske domoljube, za hrvatske branitelje i stradalnike Domovinskog rata i za sve hrvatske građane kojima je Hrvatska pri srcu, postalo je nepodnošljivo sustavno ucjenjivanje hrvatske Države od strane europskih hohštaplera. Tomislav MerčepTom ucjenjivanjeu se ne nazire kraj, kao ni licemjerju hrvatske političke elite koja se zaklinje u Svetinju Domovinskog rata, a istovremeno ništa ne čini, ili sramotno malo, da se konačno zaustavi progon i uhićenja hrvatskih branitelja dirigiran iz svjetskih i europskih centara moći. A cilj tih progona je strpati hrvatski narod u „balkansku krčmu" i da po potrebi, kao što je to bilo u dosadašnjim propalim „jugo-tvorevinama", a po „novokomponiranoj" terminologiji „jugosfera", to bude moneta za potkusurivanje.

Svakodnevne vijesti da su hrvatski generali u očekivanju presude u haaškom kazamatu, Tihomir Purda u zeničkom zatvoru u očekivanju ekstradicije u Srbiju, teško bolestan Tomislav Merčep u pritvoru, a Veljko Marić u srpskom zatvoru već devet mjeseci, vijesti su kojima se želi obezvrijediti, kriminalizirati i sotonizirati Domovinski rat,. One se objavljuju na državnoj i ostalim komercijalnim - plaćeničkim televizijama, te na naslovnicama tiskovina i pojedinih internetskih portala u hrvatskom medijskom prostoru.

Žrtva koju u vrijeme mira podnose hrvatski generali, uznici haaškog kazamata i uhićeni hrvatski branitelji, za hrvatski narod, za hrvatsko nacionalno biće, žrtva je koju podnosi Domovina.  Jer, u pitanju je ugroza časti i ponosa pobjede Hrvatske vojske i Hrvatskih redarstvenih snaga nad srbočetničkim agresorom, odnosno u pitanju je ugroza časti i ponosa hrvatskog naroda i države Hrvatske. U takvom ozračju svakim novim danom hrvatski branitelji s razlogom si postavljaju pitanje:"Tko je slijedeći na redu za uhićenje i gdje je tome kraj?"

Ovim tekstom javno prosvjedujem protiv sustavnog progona i uhićenja hrvatskih branitelja, ucjene države Hrvatske od strane europskih činovnika, te pokušaja izjednačavanja pravedne obrane Domovine tijekom Domovinskog rata sa srbočetničkom agresijom.

Dragutin Bauman, ing.kem.
član Predsjedništva Hrvatskog žrtvoslovnog društva

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Ja mislim, ti misliš, oni misleCrni Jahač 2011-02-16 19:03
Citat:
Ako se danas nakon svakog priopćenja ili posjeta Hannes-a Swobode, izvjestitelja Europskog parlamenta za Hrvatsku, ili Štefana Fuele, povjerenika Europske komisije za proširenje, ili Serge Brammertza, glavnog tužitelja Haaškog suda, uz popratnu medijsku histeriju stvara ozračje sudnjeg dana za našu Domovinu, uz prešutno odobravanje hrvatske političke elite koja sramotno sluganski sluša mišljenja, poruke i preporuke europskih činovnika
Godine 2005., 11.11., je šarolika družba raspravljala o „Evolutionary Challenges of the 21st Century“:

Ivo Josipović, Dragan Primorac, Nadan Vidošević, … Stjepan Mesić, Miroslav Radman, Ivo Šlaus, Krunoslav Pisk, Žarko Puhovski, Asim Kurjak … Matko Bolanča, Ana Stavljenić, Slobodan Vukičević, Ivica Kostović, Greta Pifat Mrzljak, Robert Blinc, Boris Kamenar …

Godine 2009. je ova šarolika skupina iznjedrila tri predsjednička kandidata, od kojih su dvojica otvorila trečem put k pobjedi.

Bandić je odmah po izborima žestoko udario po svojem konkurentu Josipoviću, nazvavši ga lutkom na daljinskom upravljaču …

Akademik Ivan Supek: «San o državi i rimokatoličkoj kulturi primitivni je plemenski rasizam»

Akademik Ivan Supek: «Domoljublje nas najviše udaljava od demokratskog Zapada»
Prijavi Administratoru
#2 Dosta je bilo sa ucjenama države Hrvatske, no tko će to izreći!?Jedino Hrvatska 2011-02-16 19:49
Gosp. Bauman, potpisujem Vaš tekst u cijelosti.

Da, dosta je bilo sa ucjenama države Hrvatske od strane Eu-ropske unije, no tu rečenicu nikada nećemo ćuti iz usta onih koji su reprezentanti političke volje hrvatskog naroda u Hrvatskom državnom saboru, saborskih zastupnika, iako taj narod za kojeg oni kažu da ga predstavljaju u najvećem postotku izražava skeptičan ili potpuno protivan stav ulasku Hrvatske u tu nadnacionalnu političku asocijaciju, koja nije ništa drugo već talionica naroda i kršćanskog svjetonazora.

Stoga, HRAST ako misli biti glas domoljubnog dijela hrvatske javnosti trebao bi osluškivati bilo većinskog dijela hrvatskog naroda spram Eu-ropske unije, a ne bi bilo zgorega da se malo osvrne i na gotovo plebisticarno NE u EU koje mi redovni korisnici i posjetitelji ovog portala izričemo u svojim komentarima shvaćajući kolika je pogubnost za hrvatske nacionalne interese ulazak Lijepe Naše u tu masonsku tvorevinu.

Prilozi na portalu koji se tiču hrvatskog ulaska u tu novovjeku kulu babilonsku uvijek najviše privuku pažnju naših komentatora, što je jasan pokazatelj da pitanje prijenosa hrvatskog suvereniteta na takovu jednu nadnacionalnu političku tvorevinu nije samo jedno od pitanja već najvažnije pitanje za hrvatske domoljube.

HRAST bi napokon trebao zauzeti jesan stav spram tog pitanja, a ne kao što imamo danas da postoje disonantni tonovi unutar samog HRAST-a glede hrvatskog ulaska u Eu-ropsku uniju.
Prijavi Administratoru
#3 Bravo!Cetina 2011-02-16 20:03
Pridružujem s Vašem prosvjedu i potpisujem Vaš tekst, gospodine Baumane.
Prijavi Administratoru
#4 Jedino HrvatskaJedino Hrvatska 2011-02-16 20:15
Hrvatsku štrikom za stup srama vežu
cinici svjetski bez vjere i duše,
željeznim paktom krhak vrat joj stežu,
pristrani sudci nepravdom ju guše.

Na leđima joj sjede globalisti,
prate ih naše jegulje i hulje,
a služinski naš nakot, uvijek isti,
kao volovi u jasle u njih bulje.

U haaški had kroz karnevalsku buku,
podložnici bez ponosa i časti,
na uzničkomu konopcu ju vuku
za Judin groš i slugansku kost vlasti.

Globalne sile Hrvatska je žrtva,
Za nju je dobra samo kad je mrtva.

Mato Marčinko
“Politički zatvorenik”, travnja 2000.,br.97.
Prijavi Administratoru
#5 Voda koja život značidduvnjak 2011-02-16 21:02
Citat:
Hrvatska još nije članica Europske unije, a i ne može biti dok se u konačnici o tome na referendumu ne izjasni hrvatski narod, hrvatski građani.
Hrvatski narod će odlučiti! Formalno gledano hrvatski narod je preko svojih izabranika isporučio Gotovinu , odustao od morskih prava i granica ,priznao krivicu za zločinački rat koji je vodio ,obeštetio agresore ,.....Kad bi pojedinačno pitao Hrvata što si to učinio ,svaki će reći -JA nisam.
Narod kao kolektivitet odlučuje onako kako mu medijski razglas trubi. ON se okreće da vidi ima li koga koji autoritativno i ubjedljivo govore kontra. Ako vide da tek slabašni pojedinci gube grlo da nadglasaju opću buku ,ode narod u koloni za limenom glazbom u EU.

Zato vam velika hvala gosp. Bauman što ste javno digli svoj glas i pretočili i svoju kap u ovu našu veličanstvenu rijeku nacionalnog prkosa i ponosa .
Prijavi Administratoru
#6 ST(slobodni tjednik)..preni o Glasnik HDZ-e 29.studenog 1991. god.ravnatelj Milovan Šibl,a gl.urednik Mate Kovačević..cije na 50 dinara!MIJO F 2011-02-16 21:25
HRABRI G.MERČEP
Glede Mije,G.može gospodin,a može i general...
CITAT:"Obrana grada(Vukovara) bila je idealno postavljena kad je gospodin Mile Dedaković došao u Vukovar.Njegova izjava da je tamo bilo nekoliko vojski-netočna je.Dolaskom g.Dedakovića hrvatska obrana u Vukovaru prešla je sa aktivne na pasivnu.Tada smo počeli gubiti podrčja.Izgubil i smo selo Berak,što je bilo ključno za kasniji pad Iloka,izgubili smo silos Đergaj,ključnu točku komunikacije Bogdanovci-Mirk ovci i tada je po mom mišljenju došlo do povlačenja Mile Dedakovića iz Vukovara.Po njemu-da bi iz Vinkovaca organizirao proboj,apo meni(Tomislavu Merčepu) da bi spasio živu glavu.Bio je to loš primjer za druge zapovjednike koji su postupno napuštali Vukovar(a B.Borković 17.studenog i tri dana se još Vukovar branio i cca 200 ranjenika op.a.).Smatram da su se polako mogle ubacivati svježe snage,jer znali smo da je proboj obruča bio prilično težak,da je trebalo dovesti ljude s protuoklopnim streljivom kojeg je u Vinkovcima bilo u izobilju(kazali očevidci,da se Kini mogao objaviti RAT).To znači da su netočne "Jastrebove"(Mi line) tvrdnje da Zagreb nije dovoljno pomogao Vukovaru.Na području Vinkovaca i Osijeka upućena su ogromna tehnička sredstva(zolje, ose,trombloni,l aki topovi.itd..itd ..)namjenjena i jedino ih je trebalo distribuirati(a tko?op.a.),a to je bilo u oblasti gospodina Dedakovića-kaže između ostalog g.Tomislav Merčep u interwievu za ST-e od 28.studenog 1991.godine"!.. kraj citata...
OPASKA(urednika GHDZ-e Mate Kovačevića)
G.Merčep je zaista hrabar čovjek.Jer citirane riječi su zaista opasne.Gotovo cijela opozicija(SDP-S KH i HNS-komunisti i ortodoxni komunisti op.a.)To čine i paragvajci(PARA GA DOBROSLAV-"lond onski ubačenik-a psihoporemečeni k" da nas uvuče u neki RAT koji bi Hrvati ponovno izgubili op.a.) i njegova privatna vojska HOS(HOS kao postrojba je O.K..ali vojska o politici "pojma nema" op.a.) skuplja poene na Dedakoviću.To čine SVI koji bi da sruše FRANJU TUĐMANA i rastroje HRVATSKU.Znadete li vi g.Merčep koliko imade tih fakina?I sad im g.Merčep izbija adute izjavom da je u Vinkovcima bilo oružja poslano za VUKOVAR,a da ga gosp.Dedaković nije poslao za VUKOVAR.Drugo pitanje?tko je i zašto od g.Dedakovića stvarao heroja i na osnovu kakovih i čijih činjenica?Tko je istinito izvješćavao javnost?.O tome bi mogao progovoriti g.Esterajher ili g-đica Mirković!Zašto se o ,putem etera i novina raspravljalo o nedobivanju pomoći?Zašto su izravno optuživali ZAGREB i Franju Tuđmana(najprij e Mile Dedaković,a poslije Branko Borković..op.a.)
Eto,braćo Hrvati..SVI TUĐMANOVI GENERALI SU ILI POMRLI ili po kojekakovim KAZAMATIMA..i ovaj "general" Tomislav Merčep-čak teško bolestan također,a Milu Dedakovića na audijenciju prima Jadranka Kosor-Vlaisavlj ević,a Borković Branko,javno podržava(za predsjednika RH) Ivu Josipovića(koji s DRŽAVOM HRVATSKOM NIKAD NE IMADE NIKAKOVE SVEZE,NITI ĆE IMATI) i donosi mu nekoliko stotina tisuća glasova.. i tko to "NE UOČAVA" o čemu se tu radi?..nek se ostavi POLITIKE,a OČI,što će mu OČI?..nek ih posudi "komšiji" koji čita beogradsku "Politiku"...MFP!
Prijavi Administratoru
#7 Viva la Muerte!Jusuf 2011-02-16 22:15
Zašto je smrt dobra? Uklanja zlo, da više ne moramo slušati pojedince, pogotovu danas u vrijeme krugovalnih komunikacija, pa tako i onoga (bes)ramnog agramerskog četnika, koji nije znao ni govoriti, IVANA SUPEKA.

Neka ga je Đava odnija!

Akademik Ivan Supek: «San o državi i rimokatoličkoj kulturi primitivni je plemenski rasizam»

Akademik Ivan Supek: «Domoljublje nas najviše udaljava od demokratskog Zapada»
Prijavi Administratoru
#8 Psalam 23Jedino Hrvatska 2011-02-16 22:31
Ako bi se Hrvati kao katolički narod vratili vjeri svojih otaca i umjesto poglavlja 23 koje papagajski ponavljaju naši briselski podložnici držali se psalma 23 Hrvatska bi procvjetala, jer kako kaže Isus kaže: "Tražite najprije kraljevstvo Božje i sve ostalo će vam se nadodati."

Uistinu, ako mislimo opstati kao narod u ovom globaliziranom svijetu tražimo najprije kraljevstvo Božje i njegovu pravednost, a ne briselsko pravo (poglavlje 23), koje nije ništa drugo već tama koja se lažno predstavlja kao svjetlo narodima.


Jahve – Pastir dobri

23 Psalam Davidov.

Jahve je pastir moj:
ni u čem ja ne oskudijevam;
na poljanama zelenim
on mi daje odmora.
Na vrutke me tihane vodi
i krijepi dušu moju.
Stazama pravim on me upravlja
radi imena svojega.

Pa da mi je i dolinom smrti proći,
zla se ne bojim, jer si ti sa mnom.
Tvoj štap i palica tvoja
utjeha su meni.

Trpezu preda mnom prostireš
na oči dušmanima mojim.
Uljem mi glavu mažeš,
čaša se moja prelijeva.
Dobrota i milost pratit će mene
sve dane života moga.
U Jahvinu ću domu prebivati
kroz dane mnoge.
Prijavi Administratoru
#9 Njihove časne namjereUriel 2011-02-16 23:45
Uz HNS (Pusić, Čačić) časne namjere liberala Ashdowna ima i dopredsjednik eurounijskih liberala, Olly Rehn, koji nam je svojedobno poručio, kako ne će biti ništa od približavanja Uniji ako na snagu stupi odluka Hrvatskoga sabora o primjeni zaštićenoga ekološko-ribolo vnog pojasa (ZERP) na području hrvatskoga Jadrana. Poveznice su razvidne.
Prijavi Administratoru
#10 Ma ljudi moji...Jardo 2011-02-16 23:56
...ova " politička elita " će nas sve prodati i prodala nas je svima i svakome za trenutak " slave " kojoj se nadaju.Boli njih hurac za Purdu,Marića,Me rčepa i svih tih jadnika ,sve do Haga.

Hoćemo li se opet morati " ćerati " s njima ili prije s " našima ".
Prijavi Administratoru
#11 "Ali"Jedino Hrvatska 2011-02-17 00:23
Sjećam se serije Malo misto, iz koje iako ju napisao jedan takav jugonacionalist kakav je bio Miljenko Smoje moglo ponešto i naučiti.

Jedne takve zgode se uvijek rado prisjetim. Naime, prilikom svakog od mnogih poslijeratnih govora malomištanskih partijaca, koji bi uvijek započinjali sa drugovi i drugarice, pri kraju bi obavezno uslijedilo ono „ali“; ili kako bi legendarni Boris Dvornik, Roko Prč, rekao prvom do sebe, "slušaj sad kad kaže ono ali".

Tako i hrvatske sluge, kao nedavno Jaca i Jandroković uvijek idu u Brisel po ono "ali", odnosno Hrvatska će ući u Eu-ropsku uniju, "ali" izručite nam prvo Antu, Gotovinu, odustanite od ZERP-a, pristanite na Arbitražni sporazum sa Slovenijom, odrecite se bosanskohercego vačkih Hrvata, privatizirajte brodogradilišta , itd., itd.

Ima li ikoga u Hrvatskoj tko će reći toj briselskoj gospodi, „gospodo draga, okačite si to ali mačku o rep, Hrvatska ne će ni ulaziti u tu vašu EU-ropsku uniju, a mi ćemo proglasiti Gospodarski pojas na moru, pružiti ćemo braći bosanskohercego vačkim Hrvatima punu podršku i pomoć da ostvare svoju federalnu jedinicu kao što ju imaju Srbi i Bošnjaci, zaštititi ćemo naše branitelje, izvršiti ćemo nacionalizaciju banaka, vratiti ćemo INU i Telekom u državno vlasništvo“.
Prijavi Administratoru
#12 Bravo prijatelju....MIJO F 2011-02-17 00:58
Citat Jedino Hrvatska:
Sjećam se serije Malo misto, iz koje iako ju napisao jedan takav jugonacionalist kakav je bio Miljenko Smoje moglo ponešto i naučiti.

Jedne takve zgode se uvijek rado prisjetim. Naime, prilikom svakog od mnogih poslijeratnih govora malomištanskih partijaca, koji bi uvijek započinjali sa drugovi i drugarice, pri kraju bi obavezno uslijedilo ono „ali“; ili kako bi legendarni Boris Dvornik, Roko Prč, rekao prvom do sebe, "slušaj sad kad kaže ono ali".

Tako i hrvatske sluge, kao nedavno Jaca i Jandroković uvijek idu u Brisel po ono "ali", odnosno Hrvatska će ući u Eu-ropsku uniju, "ali" izručite nam prvo Antu, Gotovinu, odustanite od ZERP-a, pristanite na Arbitražni sporazum sa Slovenijom, odrecite se bosanskohercegovačkih Hrvata, privatizirajte brodogradilišta, itd., itd.

Ima li ikoga u Hrvatskoj tko će reći toj briselskoj gospodi, „gospodo draga, okačite si to ali mačku o rep, Hrvatska ne će ni ulaziti u tu vašu EU-ropsku uniju, a mi ćemo proglasiti Gospodarski pojas na moru, pružiti ćemo braći bosanskohercegovačkim Hrvatima punu podršku i pomoć da ostvare svoju federalnu jedinicu kao što ju imaju Srbi i Bošnjaci, zaštititi ćemo naše branitelje, izvršiti ćemo nacionalizaciju banaka, vratiti ćemo INU i Telekom u državno vlasništvo“.

Kako je rek'o Hugo Chavez...SVE VAM BUMO NACIONALIZIRALI ,jer ste to ionako SVE POKRALI..ha,ha. .dobar taj Hugo,a Vedrane?..zajeb ava Tutakamonovog KLONA i nek'je komunjara..ima za "raju" benzin za "samovoz" po 15 lipa..'ajmo u Venecuelu jarane?..de Mijo koji ti je k..kakva Venecuela? HRVATSKAAAAA i nek' benzin bude 100 kuna,manje ćmo se "vozat"..ha,ha, 'al HRVATSKA.."DRŽA VA Mijo" smrade potkupljivi..ha ,ha...MFP!
Prijavi Administratoru
#13 Hugo ChavezJedino Hrvatska 2011-02-17 01:20
Rješenje izlaska iz financijske i ekonomske krize za Grčku, Mađarsku, Irsku, Portugal, i sve ostale države koje su dospjele u polu kolonijalni položaj, a posebice za Hrvatsku, je vratiti u nacionalno vlasništvo sva privatizirana strateška državna poduzeća, primjerice INU, Plivu, Telekom, banke, kao što je to uradio Hugo Chavez u Venecueli, kojeg usput rečeno zbog toga Amerikanci i ostali globalizatori „jako vole“.

Naime, on daje "loš" primjer ostalim manje-više koloniziranim državama kako se ponašati da bi opstali kao suverene države.

Nu, sad će naš prijatelj Boljunac napisati za nas dvojicu da se zalažemo za socijalističko upravljanje državnim poduzećima.

P.S S gosp. Boljuncem se uvijek slažem u svemu osim oko Eu-ropske unije i Škegre! Ha, ha, ha.
Prijavi Administratoru
#14 Nema nam večeras..Boljun -MIJO F 2011-02-17 01:24
-ca,da nij'ogripozio?M FP!
Prijavi Administratoru
#15 NE bitangama!dduvnjak 2011-02-17 01:38
Citat:
..de Mijo koji ti je k..kakva Venecuela? HRVATSKAAAAA i nek' benzin bude 100 kuna,manje ćmo se "vozat"..ha,ha,'
Tako je MIJO važno je da NAS ne vozaju.
Nu Venezuelu sam zapamtio po ekstremima. Supr luksuzni Caracas pun zlata i vodoskoka i miliunska predgrađa sa kućicama od dvije limene bačve ,pleha i jednom žaruljom .
Stotine tisuća Kolumbijaca je preko džungle useljavalo u zemlju nafte i danas su oni biračka snaga Chaveza.
Ali što se posla i rada tiče poslovičan je odgovor MAGNANA (sutra).
Inače u blizini Caracasa u planinskom selu obitavaju Donau- švabe koji su se s nostalgijom prisjećali Osijeka.
Sad kad sve to vidim upitam se zašto i kome se mi NUDIMO?
Marš EU ,bitange jedne !
Prijavi Administratoru
#16 HRVATSKU UCJENJUJU,TO JE ISTINA .OD MANJINA U HRVATSKOJ DO EVROPSKE UNIJEpreporod 2011-02-17 01:58
OVo ce vas mozda iznenaditi,ali razgovarajuci sa pripadnicima nekih drugih Nacija
shvatio sam da se Hrvati bore za PRAVDU ,NACIJU i ISTINU puno vise i dosljednije od mnogih naroda.
Vecina njih,kao Portugalci,Ital ijani,Poljaci,N ijemci, pa i Slovenci ,uglavnom govore samo o Ekonomskim problemima,plac ama,novcu,zapos lenosti,itd...u glavnom su nezainteresiran i za bilo kakve "vise" politicke diskusije...
Za dublji ,duhovni aspekt bitka ..
Mogu reci da se pomalo "cude" Hrvatskom nacionalizmu i onome sto mi zovemo "DOMOLJUBLJE.
Pada u oci da su sve te spomenute zemlje clanice EVROPSKE UNIJE.
Znaci i Hrvatima se isto pise u UNIJI,
-biti cemo doslovno poput njih pretvoreni u potrosacku,radn icku,bezlicnu masu 'placaoca poreza" kojima ce biti stran bilo kakvi domoljubni stav i nacionalno ce biti irevalantno i gotovo smjesno.
Eto to je uktatko najveca opasnost od EVROPSKE UNIJE:"gubenje nacionalnog indentiteta,dik tiranje zakonima UNIJE od najsitnijih pa do najvaznijih pitanja..
Ukratko gubitak suveriniteta,gu bitak samostalnostii slobodnog odlucivanja... a o nadglasavanjima da i ne govorimo.
A ekonomski boljitak?
on je u pitanju sudeci po onome kako "prolaza" manje clanice UNIJE.
Pritisak je velik,mocnii veliki rade na stvaranju SUPER DRZAVA I UNIJA... kojima ce nacionalna osobnost biti stvar proslosti a uz sve to Hrvatskoj "vladaju"ANTIHR VATSKI i PRO_EVROPSKO -UNIJSKI POLITICARI>
Na domoljubima je ,kao na "Poslednjim" Mohikancima da se bore za HRVATSKU ZEMLJUi HRVATSKU DUSU.
Usprkod svemu HRVATSKI NACIONALIZAM JOS UVIJEK PRUZA OTPOR RASTAKANJU SVOJE NACIJE.
Mogu reci da sam ponosan na TAJ domovinski stav koji je dominantan na ovome Portalu.
Da,jos se nedamo,opiremo se ,nesmiljenom komercijalizmu. momonizaciji i rastakanju HRVATSKE duhovno i materijalno!
Prijavi Administratoru
#17 bravo MIJOkostresh 2011-02-17 06:17
Citat MIJO F:
HRABRI G.MERČEP
Glede Mije,G.može gospodin,a može i general...
CITAT:"Obrana grada(Vukovara)bila je idealno postavljena kad je gospodin Mile Dedaković došao u Vukovar.Njegova izjava da je tamo bilo nekoliko vojski-netočna je.Dolaskom g.Dedakovića hrvatska obrana u Vukovaru prešla je sa aktivne na pasivnu.Tada smo počeli gubiti podrčja.Izgubili smo selo Berak,što je bilo ključno za kasniji pad Iloka,izgubili smo silos Đergaj,ključnu točku komunikacije Bogdanovci-Mirkovci i tada je po mom mišljenju došlo do povlačenja Mile Dedakovića iz Vukovara.Po njemu-da bi iz Vinkovaca organizirao proboj,apo meni(Tomislavu Merčepu) da bi spasio živu glavu.Bio je to loš primjer za druge zapovjednike koji su postupno napuštali Vukovar(a B.Borković 17.studenog i tri dana se još Vukovar branio i cca 200 ranjenika op.a.).Smatram da su se polako mogle ubacivati svježe snage,jer znali smo da je proboj obruča bio prilično težak,da je trebalo dovesti ljude s protuoklopnim streljivom kojeg je u Vinkovcima bilo u izobilju(kazali očevidci,da se Kini mogao objaviti RAT).To znači da su netočne "Jastrebove"(Miline) tvrdnje da Zagreb nije dovoljno pomogao Vukovaru.Na području Vinkovaca i Osijeka upućena su ogromna tehnička sredstva(zolje,ose,trombloni,laki topovi.itd..itd..)namjenjena i jedino ih je trebalo distribuirati(a tko?op.a.),a to je bilo u oblasti gospodina Dedakovića-kaže između ostalog g.Tomislav Merčep u interwievu za ST-e od 28.studenog 1991.godine"!..kraj citata...
OPASKA(urednika GHDZ-e Mate Kovačevića)
G.Merčep je zaista hrabar čovjek.Jer citirane riječi su zaista opasne.Gotovo cijela opozicija(SDP-SKH i HNS-komunisti i ortodoxni komunisti op.a.)To čine i paragvajci(PARAGA DOBROSLAV-"londonski ubačenik-a psihoporemečenik" da nas uvuče u neki RAT koji bi Hrvati ponovno izgubili op.a.) i njegova privatna vojska HOS(HOS kao postrojba je O.K..ali vojska o politici "pojma nema" op.a.) skuplja poene na Dedakoviću.To čine SVI koji bi da sruše FRANJU TUĐMANA i rastroje HRVATSKU.Znadete li vi g.Merčep koliko imade tih fakina?I sad im g.Merčep izbija adute izjavom da je u Vinkovcima bilo oružja poslano za VUKOVAR,a da ga gosp.Dedaković nije poslao za VUKOVAR.Drugo pitanje?tko je i zašto od g.Dedakovića stvarao heroja i na osnovu kakovih i čijih činjenica?Tko je istinito izvješćavao javnost?.O tome bi mogao progovoriti g.Esterajher ili g-đica Mirković!Zašto se o ,putem etera i novina raspravljalo o nedobivanju pomoći?Zašto su izravno optuživali ZAGREB i Franju Tuđmana(najprije Mile Dedaković,a poslije Branko Borković..op.a.)
Eto,braćo Hrvati..SVI TUĐMANOVI GENERALI SU ILI POMRLI ili po kojekakovim KAZAMATIMA..i ovaj "general" Tomislav Merčep-čak teško bolestan također,a Milu Dedakovića na audijenciju prima Jadranka Kosor-Vlaisavlj ević,a Borković Branko,javno podržava(za predsjednika RH) Ivu Josipovića(koji s DRŽAVOM HRVATSKOM NIKAD NE IMADE NIKAKOVE SVEZE,NITI ĆE IMATI) i donosi mu nekoliko stotina tisuća glasova.. i tko to "NE UOČAVA" o čemu se tu radi?..nek se ostavi POLITIKE,a OČI,što će mu OČI?..nek ih posudi "komšiji" koji čita beogradsku "Politiku"...MFP!


I JOS JEDNOM, ZA SVAKI SLUCAJ!

Eto,braćo Hrvati..SVI TUĐMANOVI GENERALI SU ILI POMRLI ili po kojekakovim KAZAMATIMA..i ovaj "general" Tomislav Merčep-čak teško bolestan također,a Milu Dedakovića na audijenciju prima Jadranka Kosor-Vlaisavlj ević,a Borković Branko,javno podržava(za predsjednika RH) Ivu Josipovića(koji s DRŽAVOM HRVATSKOM NIKAD NE IMADE NIKAKOVE SVEZE,NITI ĆE IMATI) i donosi mu nekoliko stotina tisuća glasova.. i tko to "NE UOČAVA" o čemu se tu radi?
Prijavi Administratoru
#18 Josipovićev antifašizam s ljudskim licemCrni Jahač 2011-02-17 15:29
“U kratkom subotnjem razgovoru za pravovjerni EPH-ov "Jutarnji list" predsjednik Josipović je uveo neke novosti u pravni postupak, poput "prave" i "krive" strane u ratu, što je nešto s čim se u sudskoj praksi još nismo sretali. Osim što de facto brani masovne ubojice, daje i novo tumačenje ustavnih prava, naime kaže nam da su antifašisti pred zakonom ipak malo jednakiji od drugih. I ne samo to, nego su jednakiji i zato jer su sudjelovali u stvaranju Hrvatske ….. Pa kad se sve sabere, ostaje pitanje zašto su se svi oni digli na stražnje noge ako je to samo, kako Mesić kaže, predizborna muljaža HDZ-a (iako Karamarko uopće nije u HDZ-u, dapače, Sanader ga je postavio nakon ubojstva Ivane Hodak upravo na Mesićevo inzistiranje, što je napisao i Mesiću izrazito sklon "Jutarnji" svojevremeno) i ima li ii važnijih stvari o kojima bismo trebali pričati, poput standarda, nezaposlenosti, i tako dalje?

Ne, jer leševi nisu nešto što možemo ignorirati: ne možemo graditi zdravo društvo ako leševi stalno ispadaju iz ormara“.
fizzit.net/.../...
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 71 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal