Srbija hapsi hrvatske branitelje

Obitelj Tihomira PurdePod naslovom „U srpskom logoru prošao je pakao, a uhitli ga zbog ratnog zločina" Večenji list piše da je prilikom prelaska državne granice na graničnom prijelazu Županja – Orašje policija BiH uhitila je Vukovarca Tihomira Purdu (41), osumnjičenog za ratni zločin. Uhićen je u srijedu temeljem Interpolove tjeralice koju je izdao MUP Srbije zbog sumnje da je počinio ratni zločin nad civilnim stanovništvom.

A Hrvatska šuti. Je li do donijelo prijateljsvo Josipović - Tadić? Po kojem to zakonu Srbija može izdavati međunarodne tjeralice za eventualna počinjena kaznena djela u Republici Hrvatskoj od strane građana Republike Hrvatske.

Pa to je kao da Hrvatska izda međunarodnu tjeralicu što je Vasa Vasiljević iz Zemuna opljačkao poštu na Sava Maloj. To je da čovjek ne povjeruje da Srbi hapse Hrvate i Bosni i Hercegovini.

Hrvatski branitelj Tihopmir Purda nikada kao vojnik ni kao civil (osim kao ratni zarobljenik) nije bio u Srbiji, pa gdje je to onda počinio ratni zločin? Ili Srbija ima pravni protektorat nad Republikom Hrvatskom?

To je očita provokacija, miješanje u Ustavno-pravni poredak druge zemlje. To je nova agresija na Hrvatsku i Hrvatska mora u ime svih poginulih i nestalih branitelja u ime svih branitelja, HRVI, udovica i djece poginulih i nestalih hrvatskoh branitelja, najoštrije osuditi čin Srbije te prijaviti Srbiju za agresiju Ujedninjenim narodima jer Europa joj je to dozvolila.

Te prompno zatražiti puštanje gospodina Purdu na slobodu uz odštetu i ispriku!

Željko Tomašić

 

PRILOG

HSP u posjedu popisa osoba srbijanskog tužiteljstva

Predsjednik HSP-a Daniel Srb izjavio je danas u Osijeku da je HSP u posjedu popisa osoba srbijanskoga tužiteljstva na kojem su, među ostalima, 332 hrvatska branitelja koja su se borila u Vukovaru.

Daniel SrbDaniel Srb je na izvanrednoj konferenciji za novinare, sazvanoj u povodu nedavnog uhićenja hrvatskoga branitelja Tihomira Purde na graničnome prijelazu Orašju, rekao da taj čin pokazuje kako je u BiH počelo uhićivanje branitelja na temelju optužnica za ratne zločine srbijanskoga tužiteljstva u Beogradu.

Pozvao je branitelje da ne prelaze državnu granicu dok u prostorijama HSP-a ne provjere jesu li na popisu optuženih osoba srbijanskoga tužiteljstva kojima u BiH prijeti uhićenje.

Srb je rekao kako Purdu srbijansko tužiteljstvo tereti za namjerno ubijanje i nehumano postupanje s ranjenicima i civilima 5. studenoga 1991. godine u Borovu naselju iako identitet dviju žrtava navedenih u optužnici nije utvrđen.

Ocijenivši kako "u takvim situacijama, zbog nedovoljno preciznih i fabriciranih optužnica, postoji velika mogućnost manipulacija, a uhićenome hrvatskom branitelju prijeti izručenje Srbiji",

Dodao je kako je riječ o optužnicama koje postoje godinama, ali se tek sada po njima počelo postupati na području BiH.

Srb je rekao da će popis optuženih branitelja u stranačkim prostorijama biti samo u radno vrijeme kako se ne bi dogodilo da netko provali izvan radnog vremena.

"Ovo je očito rezultat naivne hrvatske politike, koja je dovela do toga da ovako prolaze hrvatski branitelji, dok su, nasuprot tome, brojne osobe koje su nad Hrvatima i pripadnicima drugih naroda počinile stravične ratne zločine tijekom Domovinskog rata abolirane i protiv njih se ne podižu optužnice", istaknuo je Srb.

Ocijenio je kako je abolicija za sudjelovanje u neprijateljskim postrojbama očito provedena tako što su izdvojeni samo najkrupniji zločini, a svi ostali su kolektivno abolirani bez obzira na to jesu li i među njima oni koji su počinili zločine.

Predsjednik vukovarsko-srijemskoga HSP-a Mladen Leovac ocijenio je da su optužnice srbijanskoga tužiteljstva, po kojima je optužen svaki četvrti preživjeli vukovarski branitelj, "totalne nebuloze". Ako je Purda ratni zločinac, istaknuo je, onda je i on zločinac jer je u Domovinskom ratu bio njegov zapovjednik.

hsp.hr

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 nekaklinci4 2011-01-07 19:39
neka tako nam i treba kad smo jadni i sve brzo zaboravljamo a vjerujte da će biti i gore ako se nešto ne promjeni u politici koju vode naši čelni ljudi(ne zna se koji je gori od kojega)
osobno sam bio protiv objave registra na ovaj način a i dan danas sam za to da se ne objavi jer se zna tko su najveći zagovornici za objavu registra
Neće vam to tražiti borac koji ima 5 godina rata to je sigurno jer je njemu i ovako i onako dosta svega kada nakon i ono malo tražene zahvale dobije šamar od čovjeka koji je do sada bio u podrumu.
Kada se taj isti borac danas mući sa našom tako velikom birokracijom oko skupljanja papira radi dokazivanja bolesti i ratnog puta tamo nekom bivšem "funkcioneru" , kada ga sada svi gledaju popreko ako se slučajno nalazi u mirovini i nedaj bože da ima veću mirovinu od njega.
Jadan smo mi i bijedan narod koji ne cijeni ono što ima u rukama nego je viječito zavidan i gleda kako da otme drugome.
Eto malo nekih razmišljanja od mene a imao bi jako puno toga za reći.
BOG I HRVATI
Prijavi Administratoru
#2 Dole EU i njihove SLUGE!dduvnjak 2011-01-07 20:02
Citat:
– Više od stotinu osječkih branitelja, uz ona 332 koja su branila Vukovar, na popisu su srpskoga tužiteljstva i prijeti im uhićenje. Zbog toga pozivamo sve branitelje da dođu u našu stranku i vide li jesu li na tom popisu – kazao je u Osijeku predsjednik HSP-a Danijel Srb nakon uhićenja branitelja Tihomira Purde koji je prije dva dana lišen slobode na graničnom prijelazu Orašje. Srb braniteljima savjetuje da ne prelaze granicu, ali da svejedno svakako provjere jesu li na popisu. – Ima tu poznatih osječkih imena, ali i političkih. Te su optužnice neprecizne i ovo uhićenje rezultat je jedne naivne hrvatske politike koja je dovela do toga da ovako prolaze branitelji – dodao je.
Počelo je! Vrijeme je za POKRET.
Smrt izdajnicima sloboda braniteljima!
Prijavi Administratoru
#3 Protektoratnemo 2011-01-07 20:08
Nema Srbija nikakv protektorat nad RH.Naslov je maliciozan. Samo,svaka zemlja na svome teritoriju ima pravo raditi prema svojim zakonima. Da me odmah svi ne napadnu, a koji ga je vrag vukao u BiH.? Borili smo se da ih zaboravimo za vijeke vjekova, a sda idemo tamo kao pijani? Zašto nije, na primjer, otišao u Mađarsku ili Italiju? Ili pak sjedio kod kuće, sada mu je Hrvatska premala.
RH je u ovom slučaju samo dužna da se brine o pravima svojih državljana i pruži mu pravnu pomoć
Prijavi Administratoru
#4 Oni su spremni, a mi!?Jedino Hrvatska 2011-01-07 20:34
Ne treba zaboraviti da poslije zatvaranja Haaškog suda sva dokumentacija će stići, ustvari dobrim dijelom već je i stigla u Hrvatsku, na daljnje postupanje raznih bajića i pajića, a čak su oformljeni i posebni odjeli pri sudovima koji će procesuirati hrvatske branitelje, možda i pokojeg Srbina, radi „fingiranja“ neke ravnoteže u krivnji!?

Sprema se optužnica i protiv Đure Brodarca u Sisku!
Prijavi Administratoru
#5 Zaprav',,Tihomi ra je uhitio sam Ivo Josipović...MIJO F 2011-01-07 21:26
...frust-ri-ra- no,kao mrzitelj "naše državnosti"..de n Haagu predočio da je u Oluji pobijeno 450 Srba..podaci su iz njegove knjige (450 Srba????..civil a ubijenih u Oluji u čemu je pretekao i samog Savu Štrpca)...što je ortodoxna laž..tad se Josipović dodvoravao Den Haagu,kako bi bio sudac njihov..znači Pilat Poncije?..nije li tako?E sad kad je toliko "pobijeno" "nedužnih" Srba...akcija vojno-redarstve na "OLUJA-SVIH OLUJA" postala "zločinački pothvat" isto Josipovićevom zaslugom i Mesićevom(lažni svjedok), za te "nedužnjake"(sa igračkama doma u vidu papovke,mitralj eza,minobacača, topova,a niti VBR-ovi nisu bili isključeni) "pobijene" znači treba locirati,uhitit i i giljotizirati.. .bar 100-150 ljudi..kako potrkrijepiti drugčije takovu LAŽ,ako se ovakovi ljudi,kao ovaj jadni i nezaštićeni čovjek Tihomir Purd ne počmu uhićivati?..koj i je u Sv.DOMOVINSKI RAT izgleda otišao prije 20-te godine života...avaj i ave Savo Štrbac ?MFP!
Prijavi Administratoru
#6 Uvertira u "povratak u prošlost"H7 2011-01-07 21:27
Ako ima nedoumica među vama, ovo su predradnje za stvaranje nove Jugoslavije, države na kojoj rade srbi s domaćim izdajnicima u Hrvatskoj (to su oni koje nazvamo "jugoslaveni/ju gonostalgičari" , oni koji nikad nisu i neće prihvatiti Hrvatsku kao samostalnu državu). To su oni koji ne mogu, ne znaju i ne žele bez Srbije i klanjanja Beogradu.
Upravo takvi su najveće zlo Hrvatske.
Pogledajte zadnje predsjedničke izbore i koga su izabrali ("izabrali").
Opravdano strepite za iduće izbore jer dođu li "jugoslaveni" na vlast, ne samo da će branitelji biti masovno "hapšeni" već i svi vi koji pišete na portalima ili se usudite nešto reći protiv "jugoslavenskog režima u stvaranju".
Krenuli su u Beogradu s obnavljanjem "regionalne milicije". Planiraju isto i s vojskom. Tko ima organe prisile pod kontrolom, nameće i samovolju.
Stežu obruč.
Prijavi Administratoru
#7 Vraća se 45.Jusuf 2011-01-07 22:17
Konačne neki počinju shvaćati ono što ja već dugo govorim.
Dolaze nam mračna vremena, možda gora od onih iza 45.
I nije mi jasno kako je Hrvatska izgubila?
U krajnjoj liniji ne će uspjeti, pojest će ih srbi, ali n akraju - kada odrade posao.
Prijavi Administratoru
#8 Gubernator u ime velikosrpske ideje...Jardo 2011-01-07 23:14
... " I.Josipović je najpopularniji političar,po agenciji Promocija plus,sa 43,3 % glasova " i vi svi očekujete da ga većina Hrvatica i Hrvata osudi zbog njegove izdajničke politike ? Kaj god .

Čekajte samo, dok se hrvatski svetosavski pripuzi ponovo dočepaju vlasti,bljuvat ćete zube i utrobu svoju i nitko neće biti pošteđen od poroda moga i tvoga.
Bosna opet /već/ igra žikino kolo na granicama Hrvatske, a hrvatska kukavelj /43,3 % / sveudilj plješće.

" Aferim i pomoz bog junaci"," Sprem te se sprem te ,četnici,teška će borba da bude ", čuje se već neko vrijeme na budućoj šengenskoj granici /?/
Prijavi Administratoru
#9 IMAMO JOŠ JEDNU ŠANSU 2011dj 2011-01-07 23:17
Šansu da zaustavimo ovo zlo koje se nadvilo nad Hrvatskim narodom i Državom imamo u ovoj izbornoj 2011 godini, valja se dobro zamisliti prije negoli zaokružimo onaj vrijedni glasački listić, ako nismo u stanju prepoznati danas nakon tolikih prevara za koga treba glasovati onda neka nam se svima smiluje SVEVIŠNJI.
Prijavi Administratoru
#10 Varazdinec...kostresh 2011-01-08 00:34
... kao sto rekoh JuSuFu...
ako netko nesto glasno ne kaze uskoro,
sve ce ovo ostati mrtva slova na papiru i bit ce svejedno da li SMO (ili nisam) u pravu.
-izbori su sklizak teren...
Prijavi Administratoru
#11 SAMO HRAST !!!!!!!!!Domovine sin 2011-01-08 01:13
Nedopustivo je i odvratno, što jedan Stanimirović u Republici Hrvatskoj dobiva nagradu i to u prisustvu državnoga vrha, dok se gotovo istodobno u BiH, hapsi hrvatski državljanin i branitelj, a na temelju tjeralice MUP-a Srbije.

Ako ova dva usporedna, ali i potpuno suprotna slučaja, ne izazovu adekvatnu reakciju u Hrvatskoj, onda smo svi skupa zreli za psihijatriju.

Na žalost, sve više dolaze na naplatu onih deset godina zagrebancije sa sudbinom vlastite države.
Prijavi Administratoru
#12 kostreshDomovine sin 2011-01-08 01:32
dj i Domovine sin nisu ista osoba, što možete jasno isčitati iz različitih mail adresa (ako su one još uvijek dostupne i ako vas to baš tako jako zanima).
Prijavi Administratoru
#13 Nek to admin potvrdi..već nekakovih kalkulacija,a Jusuf je pogriješio..MIJO F 2011-01-08 01:40
Citat Domovine sin:
dj i Domovine sin nisu ista osoba, što možete jasno isčitati iz različitih mail adresa (ako su one još uvijek dostupne i ako vas to baš tako jako zanima).

Ja sam stari UDB-aš što veli moj prijatelj Jura,gdje se moja ili nečija mail adresa može osim kod moderatora isćitati?...tam an posla,ako je dostupna ili ako je sam ne ponudim?..ali mislim da samo Admin znade istinu!?MFP!
Prijavi Administratoru
#14 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 01:54
Citat:
Nedopustivo je i odvratno, što jedan Stanimirović u Republici Hrvatskoj dobiva nagradu i to u prisustvu državnoga vrha, dok se gotovo istodobno u BiH, hapsi hrvatski državljanin i branitelj, a na temelju tjeralice MUP-a Srbije.

Ako ova dva usporedna, ali i potpuno suprotna slučaja, ne izazovu adekvatnu reakciju u Hrvatskoj, onda smo svi skupa zreli za psihijatriju.
Domovine sin, nažalost ni daleko gori slučajevi od ova Vaša dva pobrojana, primjerice kao što je bilo uhićenje Tomislava Merčepa pred sam Božić ove godine i 5 hrvatskih branitelja, uhićenje Sačića pred prošli Božić i njegovih 5 specijalaca, da se ne vraćam više unazad, nisu izazvala gotovo nikakvu relevantnu reakciju hrvatske javnosti, osim njihovih najbližih suboraca.

No, pojava HRAST-a svakako budi nadu da će iz stanja apatije u kojeg je zapao veliki dio hrvatskih domoljuba prijeći u djelatnu akciju za spas Domovine, jer tko zna hoćemo li imati više drugu prigodu.
Prijavi Administratoru
#15 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-08 02:01
Slažem se, Hrast je zadnja crta obrane.
Prijavi Administratoru
#16 Taman posla....MIJO F 2011-01-08 02:06
Citat Domovine sin:
Slažem se, Hrast je zadnja crta obrane.

..valja malo i u ofanzivu..ima više vrsta HRast-ova...MFP !
Prijavi Administratoru
#17 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 02:13
Ne samo HRAST, već i Jedino Hrvatska, HČSP-e, HSP-e, AHSP-e, HSP-e, Stranka hrvatskog zajedništva, "Udruga Volim Hrvatsku NE u EU".

HRAST ne može sam, već sve državotvorne stranke, udruge branitelja, bar one koje ne kontrolira Jaca, prohrvatske udruge, trebaju se naći na zajedničkoj platformi za obranu hrvatskih interesa. Nu, prije svega tu platformu treba točno definirati, da ne bude nejasnoća da su jedni malo za EU, a drugi su apriori protiv.
Prijavi Administratoru
#18 Nemojte tako ..niste dobro pročitali USTAV...MIJO F 2011-01-08 02:20
Citat nemo:
Nema Srbija nikakv protektorat nad RH.Naslov je maliciozan. Samo,svaka zemlja na svome teritoriju ima pravo raditi prema svojim zakonima. Da me odmah svi ne napadnu, a koji ga je vrag vukao u BiH.? Borili smo se da ih zaboravimo za vijeke vjekova, a sda idemo tamo kao pijani? Zašto nije, na primjer, otišao u Mađarsku ili Italiju? Ili pak sjedio kod kuće, sada mu je Hrvatska premala.
RH je u ovom slučaju samo dužna da se brine o pravima svojih državljana i pruži mu pravnu pomoć

Znate li da je Ivo Sanader SVE MALE OBRTE POZATVARAO(cca na tisuću stanovnika 10-ak pa si izračunajte)?.. a u nižim slojevima,dakle siromašnijim slojevima hrvatskog puka..vrlo vitalne namirnice poput soli,šećera,ulj a ili ako hoćete cigareta duplo su jeftinije..a čaša piva u supermarketima u RH košta 15 kuna i od toga RH imade svega 2,5-3 kune,a pivo košta(3dcl)..po nabavi dvije kune,a kud ode ostalo?..u "švajcarsku" dragi nemo...pa onda se Josipović veseli povratu tih opljčkanih novaca u vidu "predpristupnih fondova"...MFP!
Prijavi Administratoru
#19 Podržavam sve državotvorce!Jedino Hrvatska 2011-01-08 02:30
Podržavam sve državotvorne inicijative, nevezano od bilo koje poltičke stranke, udruge ili pojedinca došle, koje idu za time da se sačuva hrvatska neovisnost od bilo kakovih nadnacionalnih asocijacija i spriječi mogućnost dolaska Kukuriku koalicije na vlast.
Prijavi Administratoru
#20 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-08 02:34
Definiranje političke platforme ključna je stvar, pa sa nestrpljenjem očekujem skoro usaglašavanje stavova po tome pitanju.

Postoje dva modela takve platforme, po jednome bi se pitanje pristupa EU prepustilo referendumu, dok po drugome ono treba biti integralni dio same platforme.

Smatram kako je Juraj Puljski bio u pravu, tražeći pokretanje multidisciplina rne rasprave na tu temu, jer bi se njome mogli stvoriti potrebni preduvijeti za gradnju platforme po drugome modelu, koji je po mome mišljenju bolji od prvog, kojega vidim kao nužno zlo.
Prijavi Administratoru
#21 Tako je Vedrane...MIJO F 2011-01-08 02:41
..oko državotvorne misli i ideje ljudi mogu doći samo u blago nesuglasje..a samo se sjeti saborske konfrotacije "godinama" Šeks-Arlović..k o' zvjeri oko žrtve,a žrtva je gubitak fotelja..i prepisivali zakone od neke eu-ropske truleži, koji nisu kompatibilni za specifično podneblje naše domovine,koja niti u jednom segmentu nije riješila "nacionalno pitanje" osim šetnju zagrebačkih pedera-homosexu alaca..kako bi sve skupa što prije SVE propalo..MFP!
Prijavi Administratoru
#22 Gdje je moral?dduvnjak 2011-01-08 02:51
Citat:
Domovine sin_Postoje dva modela takve platforme, po jednome bi se pitanje pristupa EU prepustilo referendumu, dok po drugom on trebao biti integralni dio same platforme. Smatram kako je Juraj Puljski bio u pravu, tražeći pokretanje multidisciplina rne rasprave na tu temu.
Referendum je jedina instanca koja nosi snagu narodne volje.
Ali taj referendum može pripremati vlast koja radi za interese EU i Zapadnog balkana ,a može pripremati vlast kojoj je Hrvatska državnost prioritet.
Rezultati referenduma istog naroda sa različitim vlastima biti će različiti.
Čak da ne ulazim u objašnjavanje zašto je odluka NE EU prava ,važi usporedba od kad je svijeta i vijeka.
Djevojka koja kaže DA prije prošnje na niskoj je cijeni , a ona koja drži do sebe izaziva poštovanje.
Dakle jesmo li kurve u bescjenje ili nismo? It is question now.
Prijavi Administratoru
#23 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 03:01
Predstavnici Udruge Volim Hrvatsku NE u EU su tek iz nekoliko pokušaja uspjeli da ih primi Yusipović baš po pitanju otvaranja šire društvene rasprave na temu ulaska Hrvatske u Eu-ropsku uniju. Znamo svi što im je Yusipović odgovorio, da se rasprava vodi unutar parlamentarnih stranka. O kakovoj raspravi se radi ne treba ni govoriti.

Naravno, ovdje govorimo o raspravi među vanparlamentarn im državotvornim strankama, udrugama, pojedincima, po pitanju ulaska Hrvatske u EU.

U Hrvatskoj je potpuno šizofrena politička situacija, da preko 50% hrvatskih građana koji su u najmanju ruku euroskeptični ili otvoreno protiv Eu-ropske unije nemaju svojih predstavnika u Hrvatskom državnom saboru.

Domovine sin, mislim da se slažete sa mnom, da bi bilo više nego nužno, da napokon taj dio hrvatskih građana dobije svoje saborske predstavnike koji će jasno izražavati njihova politička stajališta.
Prijavi Administratoru
#24 dduvnjakDomovine sin 2011-01-08 03:02
Duvnjače, niti drugi model ne isključuje referendum, već samo traži neophodno usaglašavanje zajedničke političke platforme.
Prijavi Administratoru
#25 DuvnjakJedino Hrvatska 2011-01-08 03:07
Citat:
Damir Karuza, ribar s Visa, pozvao je na proglašenje gospodarskog pojasa prije ulaska u EU i najavio da će ribari u protivnom na referendumu glasovati protiv pristupanja EU.
Duvnjak, onda to znači da su i ribari sa nama.
Prijavi Administratoru
#26 Kakvi ljudi takva sudbinadduvnjak 2011-01-08 03:12
Citat:
Domovine sin _već samo traži neophodno usaglašavanje zajedničke političke platforme.
Vlast ima zajedničku platformu a to je bespogovorni ulazak u EU po bilo koju cijenu!
EU sluge ne trebaju razmišljati oni provode zadatak isporuke Hrvatske(transferirati...).
Osim iznimaka svi ostali su zečevi koji ne vjeruju u sebe. Ako u hrvata prevladavaju izdajice i kukavice onda nema zajednice u kojoj bi taj bezvrijedni konglomerat kao nacija preživio.
Prijavi Administratoru
#27 Ne bih se složio...MIJO F 2011-01-08 03:14
Citat:
Smatram kako je Juraj Puljski bio u pravu, tražeći pokretanje multidisciplinarne rasprave na tu temu.
Samo HDSabor ima legitimitet i legalitet,a čelni ljudi te dvije najjače stanke(SDP-HDZ) su produkt masonskog podzemlja..NSP-ak..i onda dolazi na red stranačka stega,a samo u HDSaboru bi se ta "javna rasprava" mogla održavati bez obzira što tamo sjede "pipice"..Baš naprotiv...u nekoj toj (po meni nepravilno formuliranoj)mu ltidiciplinarno j raspri..došlo bi poraza protivnika ulaska u EU..a zašto?...pa medijskom pompom i manipulacijom, koja je za EU po nalogu "poslodavaca" SVE TRI TV-KUĆE..zna se kako nam stranac tihu propast sprema?..krađom medijskog prostora i onda SVE ide lako..i plus toga,ja neznam objasniti,ali osjetim da niti jedan narod koji bi prebivao na ovim prostorima ne bih išao u EU,to je najdragocijenij i prostor(od Jadrana do Dunava i Drave)na Globusu,nego bi se priklonio politici Norveške,Švicar ske i Rusije..ako V.Pusić sruši ustavni članak 141 stavak II..ne gine nam Bruxelles..po ovoj formulaciji RH će možda ući u EU 3179.godine..ak o EUROPA do tad ne potone u more,a Atlantida izroni!MFP!
Prijavi Administratoru
#28 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-08 03:17
Svakako, slažem se kako protivnici Europske unije trenutno nemaju predstavnike u saboru, što je i logično, jer to i nije bila tema dosadašnjih parlamentarnih izbora.

Ono sa čime se ne slažem, je postotak kojime se služite, točnije on se ne odnosi isključivo na desno biračko tijelo, jer bi u protivnom, kada se izuzme sve SDP-ove i HDZ-ove glasače, ono što preostaje bili gotovo svi protivnici povezivanja sa EU, potencijalno vaši glasači, što naravno nije točno.
Prijavi Administratoru
#29 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 03:29
Domovine sin, naglasio sam u svom komentaru, "euroskeptični i oni koji su otvoreno protiv Eu-rospke unije". Pod ove euroskeptične spadaju oni koji naravno dovode u sumnju svrhovitost hrvatskog ulaska u Eu-ropsku uniju.

Po najanovijem Galupovom istraživanju, svega čini mi se 33% hrvatskih građana je apriori za ulazak u Eu-ropsku uniju.

No, naravno svi euroskeptici i protivnici hrvatskog ulaska u Eu-ropsku uniju nisu samim tim svojim stavom koji zauzimaju glede EU automatski i domoljubi. Ima tu svega i svačega. Važi i obrnuto.
Prijavi Administratoru
#30 mašta me držidduvnjak 2011-01-08 03:38
Citat:
Jedino Hrvatska_Duvnjak, onda to znači da su i ribari sa nama.
Nemojte se zanositi. Ti ribari nisu ni prdnuli kad su ostali bez mora radi EU.
Sad lupaju velikim rječima da im se spusti cijena plavog dizela ,a kad im Jaca to udijeli onda će zašutiti kao pi.ke.
Ovi ribari kojima bi se pridružili su moji zamišljeni ribari onakvi kakve bi želio vidjeti u nekoj Hrvatskoj ,zemlji ljudi , zemlji koja još u stvarnosti ne postoji.
Prijavi Administratoru
#31 DuvnjakJedino Hrvatska 2011-01-08 03:47
Znam moj Duvnjak to isto kao i ti, no ovo je bila moja parodija na hrvatsku društvenu zbilju, da ribari kažu da će biti protiv ulaska u EU ako se ne proglasi gospodarski pojas. A mi, odnosno onaj sajđija, odustao i od ZERP-a, za kojeg je dok je bio u parlamentarnoj oporbi grmio da je ZERP nula. No, ta politička nula od čovjeka odustala i od nule (ZERP-a)!

Čista parodija i ogorčenost sa moje strane!
Prijavi Administratoru
#32 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-08 03:54
Euroskeptici su velika većina hrvatskoga naroda, uostalom i sam sam euroskeptik. Vrlo je malo zagovornika i protivnika EU, koji prema svome stavu nisu niti malo skeptični. Ta istraživanja treba uzimati sa rezervom.

Također, treba uzimati sa rezervom i deklarirano eurofilstvo SDP-a, HNS-a, a dijelom i HDZ-a.
Prijavi Administratoru
#33 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 04:05
Svaki čovjek po prirodi svog bića mora biti bar malo skeptik, da ne uzima ono što mu se servira na "tanjuru" zdravo za gotovo. No, po pitanju Eu-ropske unije nisam niti malo skeptičan, ja sam svim svojim bićem protiv Eu-ropske unije jer spoznah tko se iza nje krije.

Zanimljivo je primjetiti da je postotak onih koji su za Eu-ropsku uniju točno onoliki koliko je dovoljno za uspjeh referenduma, jer nemojmo zaboraviti ona Sovoljuga je promijenila Ustav po pitanju dovoljnog broja izašlih birača za valjanost referenduma.
Prijavi Administratoru
#34 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-08 04:06
Citat Jedino Hrvatska:
Domovine sin, naglasio sam u svom komentaru, "euroskeptični i oni koji su otvoreno protiv Eu-rospke unije". Pod ove euroskeptične spadaju oni koji naravno dovode u sumnju svrhovitost hrvatskog ulaska u Eu-ropsku uniju...


Namjerno nisam uzeo u obzir euroskeptike, jer smatram kako oni već imaju svoje predstavnike u saboru, iz razloga navedenog u #32.
Prijavi Administratoru
#35 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 04:13
Domovine sin, neki možda od njih i jesu u privatnom životu eurospektici, ali ne vidjeh u nijednoga od njih ni truna euroskeptičnost i tamo gdje je trebaju pokazati, u Hrvatskom državnom saboru.
Osim časne iznimke Marijane Petir.

I sam znam dosta svojih prijatelja i poznanika HDZ-ovaca, koji mi otvoreno kažu da će na referendumu zaokružiti NE u EU, no manji su od makova zrna kad to treba otvoreno pokazati.
Što ćeš, partijska stega.
Prijavi Administratoru
#36 SRAMOTNI ODNOS DANASNJE VLADAJUCE GARNITURE NA VLASTI PREMA HEROJIMA DOMOVINSKOG RATApreporod 2011-01-08 04:17
Sve te OPTUZNICE,i tjeralice su toliko
politizirane i "tempirane" da "opale" bas
sada kao bombe koje razaraju vec ostecene i obescascenje uspomene na DOMOVINSKI RAT ,-koji je gledajuci posteno i ljudski jedan od najvecih uspjeha Hrvatskog Naroda da zivi slobodno na svojoj zemlji i obrani se od agresije.
U SVAKOJ DRUGOJ ZEMLJI,u bilko kojoj NACIJI koja ima pravo da sebe zove NACIJOM i NARODOM,heroji domovinskog rata bili bi ovjencani slavom i vjecnom zahvalnoscu DOMOVINE.
Sjecate li se bivsih Jugoslavenskih (Titovih) boraca i prvoboraca tzv."NARODNO OSLOBODILACKE BORBE (NOB),
sjecate li se (pogotovo malo stariji komentatori)kak o su ih obasipali medaljama,bogat im penzijama,slobo dnim ljetovanjima,po vlasticama u svakom pogledu,-od slobodnih karata za putovanja pa do svih mogucih zdravstvenih pomagala...Tko je mogao reci i jedne rijeci protiv TITOVOG PRVOBORCA NoBeA?Bili su naprosto stupovi drzave,i Tito im je tepao cesto u govorima: "Moji dragi borci".
Na sprovodima tih boraca NOB-a nije bilo svecenika.Umjes to toga "Drugovi suborci" najtoplije su se sa suzama u ocima oprastali od neprezaljenog druga,suborca te i te "partizanske divizije",a onda bi doveli i desetinu vojnika da opale puscani pluton iznad otvorenog groba.
Onda bi "neprezaljenog druga zatrpali" i na grobovima bi se crvenili mnogobrojni vjenci u obliku petokraka zvijezdi.Sjecam se tih sprovoda jos kao dijete i ugleda i casti koji su ti "borci" uzivali.
Sada znamo da su to uglavnom bili zadrti Boljsevici,a neki gotovo nepismeni seljaci koji su se u ratu pridruzili partizanskoj pobuni protiv Hrvatske drzave i pocinili bezbrojne akte ratnih zlocina i u ratu a posebice POSLIJE RATA na Bleiburgu,krizn im putevima u OZNI itd...
Bilo je dosta medju tim "TITOVIM PRVOBORCIMA" Srba,ponajvise onih "domacih" kojima je mrznja i ogavnost prema Hrvatima i Hrvatskopj drzavi u bilo kojem obliku dolazila prirodno isto kao guski da pliva,ali bilo je puno i Hrvata koji su pocinili mozda jos vece zlocine i nedjela nad svojom bracom pogotovo poslije rata ,samo da se dokazu da su "lojalni" Jugoslaviji i Titu ,i da steknu privilegije i "polozaje".
Zasto ovo sada navodim?
Zasto spominjem te "PRVOBORCE" sada.
Spominjem iz zbog toga jer su ti rusitelji Hrvatske Drzave i "zakleti" sluge "Boljsevisticke " ideologije,i Velikosrbske Dominacije,bili obasipani pocastima,Penzi jama i Privilegijama,i
doslovno "NIJE IM MOGLA NI KOSA PASTI SA GLAVE"
Tuzno i nevjerovatno izgleda slika Hrvatskih Boraca i Dobrovoljaca koji su onako junacki ,idealisticki i sa silnim elanom i zrtvom pobjedili visestruko jacu Velikosrbsku JNA i cetnicke ubojice..
Hrvatski borci domovinskog rata su gurnuti na margine drustva,nepita ih se nigdje niti u bilo kojoj instituciji.Pri govaraju im za Penzije(onima koji su ih uspjelo dobiti)
Dobija se dojam da ih ova i ovakova "drzava"Hrvatsk a predvodjena Josipovicem i jacom i "saborom" nece i ne treba.Pa cak ispada da ih gledaju s prezirom skoro kao najzadrtiji cetnici.
Kod tih najjunackijih i najboljih sinova
HRVATSKE NACIJE
(zahvaljujuci,n emaru,zaboravu i tretmanu "drzave") ocituje se
DESPERACIJA,ALK OHOLIZAM,RAZOCA RANJA,SAMOUBIST VA...
Svima su teski,njihove zasluge i junastvo zaboravljaju,gl avnim generalima i kreatorima POBJEDE sude ,a optuznice se otvaraju ,poput dobro tempiranih mina.
Prvi indikator da Drzava nije ISTINSKA DRZAVA je tretman prema svojim HEROJIMA,prema svojim oslobodiocima.T o je ono sto drzavu pravi Drzavo, To ima svaka drzava od Americkog Georgea wasingtona,do Engleskog Churchilla,Do Francuskog De Gola ,Do izraelske Golde Meir...
Kod nas tog odnosa ,tog vitalnog sastojka NORMALNE drzave nema .
A zasto?
Zato sto Hrvatsku vode Nehrvati,Jugosl aveni,Neoboljse vici,Tudji placenici...
HRVATSKU NEVODE HRVATSKI DOMOLJUBI I PATRIOTI.
SUMNJAM CAK DA JE I VODE HRVATI,mislim Hrvati po RODJENJU I UVJERENJU.
Paradoksalna je i surealna ova situacija u Nasoj "REPUBLICI HRVATSKOJ"
Jedina brana opcem zaboravu i destrukciji HRVATSKE DRZAVNOSTI u istinskom smislu su DRZAVOTVORNO SVJESNI DOMOLJUBI.
Jedino oni mogu (I moraju) biti ta tanka crvana linija.taj magnet, taj zivi bedem od volje ,krvi i idealizma koji ce biti u stanju (Bozjom pomoci) preokrenuti ovaj sramotni trend opceg PADA .
MORALNOG I NACIONALNOG .
Prijavi Administratoru
#37 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-08 04:24
U pravu ste, jedno je vrhuška, a nešto sasvim dugo, članstvo HDZ-a. Upravo na ovo drugo računam, polažući nadu u retuđmanizaciju i demokratizaciju te stranke.

Bilo bi vrlo opasno i štetno ne baviti se demokratizacijo m HDZ-a i prepustiti ga stihiji.
Prijavi Administratoru
#38 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 04:26
No, u svakom slučaju HRAST je na pravom putu, ponajviše zbog kvalitete ljudi koje okuplja, dr. Miroslav Tuđman, dr. Josip Jurčević, Ivica Relković, itd., itd., sve pravi domoljubi, a uštimavanje političke platforme, iskreno se nadam i sa ostalim dijelom hrvatske državotvorne političke scene, će biti uspješno, na dobro sviju nas i Domovine.
Prijavi Administratoru
#39 Preporod #36Domovine sin 2011-01-08 04:29
Lijepo ste ovo napisali i duša me boli zbog činjenice da je to tako.
Prijavi Administratoru
#40 Jedino HrvatskaDomovine sin 2011-01-08 04:34
Drago mi je što ovako govorite i čini mi se kako smo na pravome putu.
Želim Vam laku noć, padam sa stolice od umora.
Prijavi Administratoru
#41 Domovine sinJedino Hrvatska 2011-01-08 04:40
Domovine sin, bilo mi je jako drago sa Vama izmijenti i podijeliti nekoliko misli po pitanju naše nam zajedničke zabrinutosti, ali još više i nade u bolje nam sutra Lijepe Naše.

Želim Vam laku noć do sutra, odnosno već danas, kako vrijeme leti Bože moj kad imaš zanimljivog sugovornika.

Bog i Hrvati!
Prijavi Administratoru
#42 Anketadduvnjak 2011-01-08 14:30
Citat:
Kako donosi beogradski Blic, Mile Horvat, saborski zastupnik SDSS-a na godišnjoj stranačkoj skupštini ogranka Karlovačke županije rekao je da tisuće osoba u Hrvatskoj ne mogu produljiti oružne listove za lovačke puške jer ne mogu dobiti potvrdu o nekažnjavanju. Kada pokušaju izvaditi potvrdu, dobiju dokument na kojem piše da se protiv njih vodi postupak zbog oružane pobune, iako su abolirani. Elementi nasilja Sabor je 1996. donio Zakon o općem oprostu kojim su abolirani svi za kaznena djela počinjena od kolovoza 1990. do 1996., osim za ratne zločine. Prema Zakonu o oružju, dozvolu za držanje i nošenje lovačkog oružja ne može dobiti osoba koja je osuđena ili je protiv nje pokrenut postupak za kazneno djelo protiv RH, protiv života i tijela ili protiv imovine, kao i za druga djela s elementom nasilja, koristoljublja ili niskih pobuda. Sastanak s Karamarkom Horvat je rekao da je dogovoren sastanak s ministrom Karamarkom kako bi policija prestala brisati srpske povratnike iz evidencije prebivališta. Na području Virovitice, Slatine i Pakraca već je oko 700 ljudi “izbrisano” jer ih policajci nisu zatekli kod kuće, a po zakonu ih se može izbrisati samo uz njihovu suglasnost. agencija vlm
Ovo je samo za one koji imaju dobru probavu.
Pravo anketno pitanje je :
a) Hoće li im Karamarko odmah bezuvjetno dati?
b) Hoće li im Karamarko dati pošto uđemo u EU i Regiju
c) Hoće li im Karamarko dati nakon izbora ?
d)Hoće li im Karamarko dati uz novčanu naknadu?
e) Hoće li im Karamarko dati da ostvare svoja nacionalna prava?
f) Hoće li im Karamarko dati iz vjerničkih uvjerenja ?
Prijavi Administratoru
#43 Po svemu sudeći, ima!Cetina 2011-01-08 22:17
Iz današnjeg Večernjaka:
Citat:
Bez odgovora

Lukić kaže je da je Hrvatsko društvo logoraša srpskih koncentracijskih logora prije godinu i pol dana uputilo zahtjev ministarstvima da im se dostave popisi osumnjičenih branitelja za ratne zločine, ali da nikada nisu dobili odgovor.
Srbijanske vlasti ni tužitelji nikad nisu dostavili Hrvatskoj popis hrvatskih državljana protiv kojih se u Srbiji vodi bilo kakav postupak za ratne zločine iako je s hrvatske strane takav popis predan i BiH i Srbiji i Crnoj Gori. Hrvatsko je Državno odvjetništvo tim zemljama predalo popis koji sadrži više od pet stotina imena osoba protiv kojih se vode postupci za ratne zločine u Hrvatskoj, u raznim fazama, od istrage do optužnica, a državljani su tih zemalja. Nijedna od spomenute tri zemlje nije odgovorila na zahtjev DORH-a iako nisu izrijekom niti odbili takav popis dostaviti, a nema informacija jesu li se o tome dogovarali predsjednici Josipović i Tadić za svojih čestih susreta. Zbog toga u Hrvatskoj nitko ne raspolaže podacima o tome protiv koga se postupak u Srbiji vodi, pa je bilo moguće i da Tihomir Purda bude uhićen. Kako je uhićen u BiH, pravno je moguće da zaista bude izručen Srbiji.
Tko je agresor, a tko žrtva?
Za koga rade „hrvatski“ političari?
Zna se!
Prijavi Administratoru
#44 Transferirati.. ........dduvnjak 2011-01-09 02:29
Citat:
U međunarodnoj tjeralici, na temelju koje je uhićen Tihomir Purda, popisano je 332 branitelja koji su branili Vukovar te još dio branitelja Osijeka. Portal Pollitika.com objavio je danas popis branitelja koji se nalaze na toj tjeralici, a koji ne žele objaviti hrvatske vlasti. Popis pripadnika hrvatskih oružanih snaga za koje, po srpskoj strani, postoje dokazi da su počinili zločin nad Srbima u Vukovaru i okolici tijekom 1991. godine prenosimo u cijelosti: 1. DAMIR MARKO ADŽAGA 2. MATO FRANJO ALAGIĆ 3. RAFO MATO ALANDŽAK 4. ANTE ALANDŽAK 5. IVAN ARBANAS 6. ILIJA MATO AČKAR 7. DARKO IVAN BABIĆ 8. IVICA ZVONIMIR BAJTAL 9. IVICA BOŽO BAJUŠIĆ 10. VLADO PETAR BALEN 11. IVAN PETAR BANOŽIĆ 12. VLADIMIR KARLO BANOŽIĆ 13. IVICA JOZO BANOŽIĆ 14. DARKO FRANJO BANOVAK 15. IVAN IVAN BARAC 16. IVICA LOVRO BARBIR 17. IVICA NIKOLA BATARELO 18. MIJO ŽELJKO BENDRA 19. MILE JOZO BILIĆ 20. LAVOSLAV DRAGUTIN BOSANAC 21. VESNA LADISLAV BOSANAC 22. DAMIR RAFAEL BOŠNJAKOVIĆ 23. JOSIP PAVAO BOŠNJAKOVIĆ 24. ZLATKO MATO BORIĆ 25. BRANKO BORKOVIĆ 26. ZDENKO BRAJKOVIĆ 27. JOSIP JOZO BRAJIČIĆ 28. OLIVER NIKOLA BRDAR 29. STANKO IVAN BREKALO 30. ZORAN BREKALO 31. LOVRO BREKALO 32. ANDRIJA ANDRIJA BRNJETIĆ 33. FRANJO ANDRIJA BROĐANAC/RECKI/ 34. VINKO BUDIMIR 35. JOSIP IVAN BUDIMIR 36. JOSIP FILIP BUDIMIR 37. JURE IVO BUMBAR/ LUTER/ 38. DRAŽEN BRANIMIR BUTORAC 39. ZORAN ŽELIMIR CAKO /COLE/ 40. IVICA CRNJAC 41. GORAN IVAN CVIJAN 42. ZDENKO STANKO ČOLAK 43. NIKOLA MIKA ČIBARIĆ 44. DOMAGOJ ČOVIĆ 45. DAMIR ZVONKO DALIĆ 46. BOŠKO ILIJA DALIĆ 47. MILE DEDAKOVIĆ 48. ANTE MARIJAN DAMJANOVIĆ 49. STEVAN IVAN DEMETER 50. NIKO IVO DJAK 51. IVICA IVAN DOŠEN /UBIJEN/ 52. BARTOL IVO DOMAZET 53. MARINKO DRAGIČEVIĆ 54. MIRO DRAGIČEVIĆ 55. ANTUN IVICA DRENOVSKI 56. STIPAN VINKO DUMENDŽIĆ 57. MIRA DUNATOV 58. BOŽIDAR BOŽIDAR DŽANKIĆ 59. HRVOJE IVAN DŽALTO 60. IVAN MIJO ĐAKOVIĆ 61. ANTO VINKO ĐAPIĆ 62. ŽELJKO FRANJO ĐUKIĆ 63. ALEKSANDAR IVAN ĐUMIĆ /SAŠA/ 64. DAMIR ĐUMIĆ 65. MIROSLAV TOMISLAV EDEL 66. DARKO RUDOLF FILKOVIĆ 67. MARKO RUDOLF FILKOVIĆ /KINEZ/ 68. IVICA JOSIP FRANJIĆ /SRNA/ 69. IVAN FREKŠIĆ 70. IVAN STJEPAN FRIŠČIĆ 71. VLADO SLAVKO GAVRAN 72. JERKO GAŽO 73. DRAŽEN IVAN GAŽO 74. JOSIP GAŽO 75. ĐURO MIHAJLO GELENČIR 76. VLATKO IVAN GEMERI 77. VINKO FRANJO GERE 78. BRANIMIR GLAVAŠ 79. JOSIP IVAN GNEZDA 80. PETAR PETAR GOJUN 81. GORAN ZVONIMIR GORIĆ 82. ZORAN GOTAL /UBIJEN ? / 83. ŽELJKO JURAJ GRABUŠIĆ /OKAC/ 84. IVAN STJEPAN GUZIĆ 85. DRAGUTIN FRANJO GUZOVSKI 86. KIRIL JOAKIM HAJNAL 87. ĐEMAIL IBRAHIM HALILI 88. ZVONKO ILIJA HERCEG 89. FRANJO STJEPAN HODAK 90. NEBOJŠA HODAK /ĆENO/ 91. ĐURO ĐURO HODAK 92. JOSIP HORVAT /MAĐAR/ 93. ZDENKO RUDOLF HORVAT 94. ZVONKO MIRKO HORVATIĆ 95. IVICA ANTE HRGOVIĆ 96. IGOR STEVAN HRČEK 97. TADE JOZO IŠTUK 98. ŽELJKO MILAN ILIĆ 99. BARIŠA ANDRIJA IVANČIĆ 100.ŽELJKO MIHOVIL IVANČIĆ 101. PETAR MIJO JANJIĆ /TROMBLON/ 102. IVICA SJEPAN JANKOVIĆ 103. ZLATKO IVIĆ JANKOVIĆ 104. IVAN STJEPAN JANOCIK 105. IVAN ALOJZ JEGER 106. MIROSLAV MARIJAN JOSIĆ 107. TOMISLAV MARIJAN JOSIĆ 108. MATO ANTUN JOZIČIĆ 109. JOSIP VJEKOSLAV JUGEC /UMRO/ 110. ŽELIMIR VLADIMIR JUHAS 111 VLADO STJEPAN JUHAS 112. ŽELJKO ANTO JUKIĆ 113. FERDINAND JUKIĆ 114. ĐURO JOSIP JURČIĆ 115. BRANKO JURIĆ 116. IVAN TOMO JURKOVIĆ 117. JOSIP MILE JURKOVIĆ 118. JOSIP MIJO JURKOVIĆ 117. VIŠNJA STJEPAN KAMENSKI 118. IVAN KAPULAR /KAPULA GRUBI/ 119. ŽELJKO IVAN KAČMAR 120. PILIP MIRKO KARAULA 121. DRAGO ANTO KASALO /UMRO/ 122. IVICA JOZO KASALO 123. DAMIR JOSIP KEFER 124. BRANKO IVAN KEVIĆ 125. JOSIP ADAM KIŠ 126. JOSIP JOSIP KIŠ 127. VESELKO STJEPAN KIŠ 128. ANĐELKO JOSIP KLJUČIK 129. IGOR BRANKO KOCH 130. VILKO JOSIP KOLAK 131. TIHOMIR FRANJO KOLEDIĆ 132. ZDRAVKO IVAN KOMŠIĆ 133. STIPO KOMŠIĆ 134. IVAN ANTE KORAČ /IVICA/ 135. VLADO BRANIMIR KOVAČ 136. GORAN KOVAČ 137. ANTUN STIPAN KOVAČEV 138. IVAN MARKO KOVAČIĆ 139. IVAN FRANJO KOVAČIĆ 140. VLADIMIR KRŠIĆ /UBIJEN?/ 141. FRANJO FRANJO KRAČAK/UMRO/ 142. IVO KRIŽAN 143. IVAN MILAN KRZNARIĆ 144. MARINKO NIKO KUKRIKA 145. ŽELJKO VINKO-ZVONIMIR KUŠIĆ /TURUDIJA/ 146. TIHOMIR HERBERT LADA 147. ANTUN IVAN LEGAC 148. VINKO MARIJAN LEKO 149. ATILA LENARD 150. ŽELJKO LEVENTIĆ /UMRO/ 151. ANTUN MILAN LINIĆ 152. MILAN MILAN LINIĆ 153. IVICA IVAN LOJDL 154. ZLATKO IVAN LOJDL 155. DAVOR IVAN LOJDL 156. JOSIP ANDRIJA LORDAN 157. ANTE FRANJO LUBURIĆ 158. STIPAN LUCIĆ 159. MARKO NIKOLA LUKETIĆ 160. DRAGAN LUKETIĆ 161. JOSIP MARKO LULIĆ 162. VLADO MARKO LULIĆ 163. STJEPAN MIROSLAV MAČKOVIĆ 164. MIROSLAV STJEPAN MAČKOVIĆ 165. PETAR MARIN MAĐAREVIĆ 166. GORAN MAĐAREVIĆ 167. SLAVKO ANTUN MAĐAREVIĆ 168. HRVOJE STJEPAN MAĐAREVIĆ 169. DARKO MAJDANIĆ 170. IVAN JAKO MAGANIĆ 171. MARKO ANTUN MANDIĆ /NESTAO/ 172. SLOBODAN MANDIĆ /CRVENI/ 173. DAMIR MARENKOVIĆ /DADO/ 174. IVAN NIKOLA MARENKOVIĆ 175. GORAN BRANIMIR MARGETA 176. PERO JURE MARIĆ 177. ŽELJKO PERO MARIĆ 178. PERO MARIŠ 179. TOMICA ANTE MARJANOVIĆ 180. DAVOR MARKOBAŠIĆ 181. MILAN STJEPAN MARKOVINOVIĆ 182. ANTUN IVAN MARTINOVIĆ /FILIP/ 183. ŽELJKO ADAM MARTINOVIĆ /ŽABAC/ 184. ŽELJKO MARUŠIĆ 185. JURE IVAN MARUŠIĆ 186. DANKO ANTUN MASLOV 187. IVICA JURO MATANOVIĆ 188. ZLATKO MATANOVIĆ 189. ZVONKO JURO MATANOVIĆ 190. MLADEN ZLATKO MATIČIĆ 191. MANDA MIJO MATIĆ 192. DRAGO MIRKO MATIJEVIĆ 193. MATIJA MATILDIĆ 194. ŽELJKO MAŽAR 195. JOSIP MILE MAŽAR 196. VINKO MAŽAR - 5 - 197. BRUNO VLADIMIR MEDVED 198. IVAN FRANJO MEOČEVIĆ 199. BOŽIDAR ALEKSANDAR MEOČEVIĆ 200. IVICA MEOČEVIĆ 201. ŠIMUN MERČEP 202. TOMISLAV MERČEP 203. IVICA METANOVIĆ 204. DAVOR MIHALJEVIĆ 205. MIRKO MIHALJEVIĆ 206. DARKO MIRKO MIHALJEVIĆ 207. MARKO PERO MIHALJEVIĆ 208. DAVOR PAVAO MIKAN 209. IVAN SLAVKO MIKULIĆ 210. DRAGAN BRANKO MIKULIĆ 211. TOMISLAV IVAN MIKULIĆ 212. MIRKO SLVAKO MILANOVIĆ 213. ROBERT ZVONIMIR MILJAK 214. MILJENKO DANE MILJKOVIĆ 215. ZDRAVKO TOMO MLIKOTIĆ 216. PAVAO MLINARIĆ 217. PETAR NIKOLA MLINARIĆ 218. JOSIP MOLNAR /NESTAO/ 219. ANDRIJA ĐURO MOLNAR 220. ANDRIJA MIJO MOLNAR 221. STJEPAN MIJO MOLNAR 222. STIPO MOLNAR 223. DANIEL MIJO MOLNAR 224. TOMISLAV JOSIP MORIC 225. MIJO FRANJO MRGAN 226. DRAŽEN STJEPAN MRŠIĆ 227. ĐURO IVAN MUJIĆ 228. DRAGAN DRAGUTIN NACEGA 229. PETAR SOFIJA NAĆUK 230. FRANJO MARIN NEFERANOVIĆ 231. MIRKO IVAN NIKOLAŠEVIĆ /UMRO/ 232. DRAGAN NIKOLIĆ 233. GORDAN NIKOLIĆ 234. ZDENKO KLEMENT NOVAK /MINER/ 235. MARKO ILIJA NUJIĆ 236. ĐURO MARKO NUJIĆ 237. JURAJ JOZO NJAVRO 238. PETAR IVAN ORE 239. ZLATKO UROŠ OSTOJIĆ 240. VLADO ANTUN OŠUST 241. ZLATKO MATO OVČAR /DEDA/ 242. TIHOMIR BOGOLJUB PAJIĆ 243. DRAŽEN JOSIP PALJUŠIĆ 244. DAMIR PAPAC 245. IVICA BOŽO PAVIĆ 246. VOJISLAV PETKOVIĆ - 6 - 247. DAMIR STJEPAN PEULIĆ 248. KSENIJA ŠIMUN PIPLICA /SEKA/ 249. MARIN PLIŠO 250. IVAN-ZVONIMIR JOZO PLIŠO 251. DAMIR IVAN POJER 252. STIPO POLE 253. VLADIMIR IVAN POSAVAC 254. VLADO POSAVEC 255. MARKO JOZO PRGOMET 256. ERDOVAN TOMO PRŠLJA 257. JOSIP IVAN PURDA 258. TIHOMIR IVAN PURDA 259. ŽELJKA STJEPAN RADIĆ 260. BORO RAĐENOVIĆ 261. FRANJO ANTUN RAGUŽ 262. ZVONKO MIRKO RAJIĆ 263. TOMISLAV TOMO RAJKOVIĆ 264. ROBERT STJEPAN RAPAN 265. ANTE VESELKO RASPUDIĆ 266. DANIJEL STJEPAN REHAK 267. KURT HANS REISNER 268. SINIŠA RIMAC 269. SLAVKO FILIP RIMAC 270. IVICA VLADIMIR ROGULJIĆ 271. ĐORĐE STJEPAN ROMODA 272. ANTE ROSO 273. DAMJAN MARKO SAMARDŽIĆ /UBIJEN/ 274. DAMIR IVAN SARAĐEN /UMRO/ 275. IVAN SEKIĆ 276. DARKO PETAR SIVOŠ 277. BRANKO STANKO SOLIN 278. IVICA MATO STOJANOVIĆ 279. JOSIP MANDA SALAJ 280. ŽELJKO JOSIP ŠANDOR 281. MARIJA ŠIFRAN 282. MATO ANDRIJA ŠIMIĆ 283. BERISLAV ŠIMIĆ 284. JASNA ŠIPOŠ /UMRLA/ 285. ZORAN MILIVOJ ŠIPOŠ /UMRO/ 286. SINIŠA DRAGUTIN ŠLAT 287. FLORIJAN ŠLOSER 288. IVICA ĐURO ŠMIT 289. IVICA ANTO ŠOLJIĆ /UBIJEN/ 290. DRAGUTIN MATIJA ŠPAC 291. IVAN ANTUN ŠPEHAR 292. TOMISLAV JOSIP ŠRENK 293. ZDENKO IVAN ŠTEFANČIĆ /PLAVI PET / 294. VLADO JOSIP ŠTERC 295. SLAVKO MIRKO ŠTRLEK 296. TOMISLAV ŠULENTIĆ - 7 - 297. IVAN TICA 298. JOSIP ALEKSNDAR TOMAŠIĆ /UMRO/ 299. PAVO MARKO TOMIĆ 300. VLADO MILAN TOMIĆ 301. JOSIP MATE TOMŠIĆ /OSA/ 302. DARKO MIRKO TOPIĆ 303. DRAGAN MIRKO TOPIĆ 304. DOMINIK TOPIĆ 305. VILI ĐURO TOTH 306. ARPAD ADORJAN TOTH 307. ADORJAN ANTUN TOTH /UMRO/ 308. STEVAN IVAN TRUBAN 309. STJEPAN FRANJO TURDA 310. ZORAN STJEPAN TURDA 311. ŽELJKO VINKO VAVETIĆ 312. ZDENKO JULIJUS VIDAKOVIĆ 313. MARIN ANTUN VIDIĆ /BILI/ 314. FRANJO JOSIP VODOPIJA 315. ANTE IVAN VRANJKOVIĆ 316. BERISLAV ŽELJKO VRANČIĆ 317. ANĐELKO IVICA VUGRINEC 318. VJEKOSLAV TOMISLAV VUKAS 319. ANTE MARIJAN VUKOJEVIĆ 320. ANTUN VUKOJEVIĆ 321. BORISLAV STANKO VUKOJEVIĆ /MUSA/ 322. IVICA JURE VUKOVIĆ 323. VOJIN VUKOVIĆ 324. IGOR VUKOVIĆ 325. MATO JOSIP VULČIK 326. MATE VULČIN 327. ZLATKO PETAR ZAOBORNI 328. MIROSLAV ŽERAVICA 329. PETAR MARKO ŽIVANOVIĆ 330. IVO ILIJA ŽIVKOVIĆ 331. JOSIP ANDRIJA GRNJA 331. MATIJA MANDIĆ 332. VLADIMIR FRANJO MANDIĆ OSUMNJIČENI ZA ZLOČINE U SARVAŠU 02.08. 1991. 1. ZVONKO ČERINA 2. ANTE ĆURKOVIĆ 3. ANTE MAJER 4. FRANJO NEGOD 5. IVO SAMARDŽIĆ 6. MARKO SAMARDŽIĆ 7. RATKO SAMARDŽIĆ 8. ANTE VENDER
DRŽAVA? FUJ!
Prijavi Administratoru
#45 DuvnjakJedino Hrvatska 2011-01-09 03:05
Duvnjak, a Jaca izjavila danas da će se po ovom potanju možda čuti sa Tadićem!?

Koja sramota za Hrvatsku i hrvatski narod, abolirani četnici u Hrvatskom državnom saboru, a vukovarski branitelji koji su prošli srpske koncentracijske logore u Srbiji, se uhićuju po međunarodnoj tjeralici srpskog agresora koji je za zemljom sravnio Vukovar, 200 ranjenika iz vukovarske bolnice pobio na Ovčari, 3.600 branitelja i civila pobio tijekom tromjesečne okupacije Vukovara!?

Bože čuvaj Hrvatsku, dok ne dođu na vlast državotvorci!
Prijavi Administratoru
#46 Pišta i četnici!Jusuf 2011-01-09 10:22
Moj susjed iz Belog Manastira, Pišta (ne smijem davati više podataka da mu ne naškodim obitelji; ovo je četnička država), sa suprugom i njezinom djecom pobjegao je pred četnicima iz Belog Manastira u kolovozu 1991. u Osijek.

Što na ratištiima (bio je na različitim ratištima)što u vojsci bio do 1998., kada se nakon "Tuđmanove mirne reintegracije" vraća u svoju kuću u Belom Manastiru.

Odmah je umirovljen. U vlažnim rovovima se razbolio, a i patio je od PTSP-a. Užasnut gadostima tzv. hrvatske države, 2005. polio se benzinom i zapalio se.

Nakon rasula srpske vojske u ljeto i jesen 1995. mnogi četnici su došli u Beli Manastir. Naravno, većinu njih (samo su glupani otišli) je slavna "hrvatska država reintegrirala" nakon "mirne reintegracije". I još su danas u Belom Manstiru, ili negdje drugdje (vidjet će te gdje) i, valjda, čekaju novi rat da dovrše posao.

Piština supruga, da se namlo rastereti užasa smrti muža koji je izgorio u benzinu i zaboravi sav taj belomanastirski užas, na neko vrijeme je otišla kod sestre u Pulu.
I šetajući Pulom, koga je N. sretala na ulici??

Sretala je desetine četnika iz Krajine i Bosne, koji su se 1995. doselili u Beli Manastir, svoje susjede, i što su četnici radili u Puli?
Svi su bili zaposleni u brodogradilištu Uljanik!

Dok se očajni hrvatski borci ubijaju, upadaju u alkoholizam (nemaju novaca za drugu, praškastu drogu) i ludilo, masovno bivaju suđeni od hravtskih sudova kao ratni zločinci, ili pobiju koga, i završe u "rvatskim" kazamatima, za to vrijeme "država koju su stvorili zapošljava i skrbi ubojice djece, četničke ratne zločince. A to je Sanaderovo i Jacino (ne)djelo.

Ima li to više smisla?

Iza 1990. najgora prjevara se dogodila u Hrvatskoj, čudo neviđeno. A što nas još čeka.

U zadnjem Hrvatskom listu navode se četnici Radomir Čačić, Dana Trbović i neka Sanja Sarnavka, koji su se hvalili, ono kada je Sanader otvorio plaćeni lov na Gotovinu, da bi prijavili Gotovinu - da zandeu gdje je - i da bi s užitkom trošili novce. To su naučili u svojoj Jugoslaviji, izdavati, lagati, krasti, ubijati... Hoće li im - takovima - ikada doći kraj? Sumnjam!

To su istaknute ličnosti ove države!
Kakve ličnosti, takov i država!
Prijavi Administratoru
#47 Drago M.Jusuf 2011-01-09 11:34
Tko je kriv za smrt Drage M?
Ustaše, dakako!

Mladi četnik Drago M. bio je dijete iz mješovitog braka, Hrvatice Dragice i Crnogorca Rade M. (koji nije bio četnik). Njegova samohrana majka (rastala se od Rade M.) odgajala ge je kao svaka prava rvatica u srpskom duhu. Dakako, bre!

I došla je 90., proglašenje (navodno) samostalne Hrvatske 1991. (danas se vidi da je to bila samo finta, himba), i srbi su već krajem 90. dobili naoružanje od JNA. Četnički punkt bio je u kavani Vardar u Belom Manstiru, vlasnika vojvode Milorada Urukala (otac mu je iz okolice Šibenika, Bratiškovxci) zvanog "Mile Lemić".

Od svibnja 91. su se noću četnički odredi spuštali s Planine (Banska kosa, iznad Belog Manstira, gdje su se u vikendicama krili) i vršili su terorsitičke napade na kuće istaknutih Hrvata.

Jedne noći, oko 3 sata, stigli su pred kuću Ivana L. u ulici JNA (danas Osječka) i mladi čejo Dragan stavi trombonsku minu na poluautomatsku pušku i uperio je u kuću, te potegao otponac...

Razlegla se strašna eksplozija a kuća čitava.
Sirotom Draganaunije nitko rekao da treba u pušku staviti posebni netak za aktiviranje mine, a ne bojevi. Čim je zrno došlo u minu, mina je odmah prasnula i maldi čejo Dragan je otišao u komadiće, poput mljevenog mesa: pukla mu je pod nosom. Od eksplozije ranjeno je još nekoliko čejića.

I sada se ja pitam: tko je kriv za smrta Dragana M.?
Naravno Hrvati/ustaše, jer da oni nisu osnivali svoju državu, ne bi Dragan pucao na ustašku kući.

A tko mu je od njegovih, bre, smestio i nije rekao da treba staviti drugi metak?
Valjda su htjeli ubiti njegovu "hrvatsku" polovicu, a budući da se "polovice" ne mogu razdvojiti, obje su polovice otišle k Svetom Savi, na srpsko Nebo.
Prijavi Administratoru
#48 ima li Srbija pravni ...marginalac 2011-01-09 17:20
Ovo hapšenje vukovarskog branitelja je največi skandal i pravosudna sramota hrvatske države.
Kako su u sastavu Hrasta i prof. Jurčević i prof.M: Tuđman - mislim da bi oboje trebali izdati zajedničko priopćenje
i protest.
Zanima me kako će reagirati HVIDRA RH na čelu sa Đakićem i ostale braniteljske udruge.

Očekujem od Hrasta ( kao i Boljunac) da
se izjasni o svojim pogledima na hrvatsko poduzetništvo i općenito na gospodarske teme. Iako još nisu zvanično registrirani kao stranka, - postoje kao udruga i trebali bi se češće javljati. Kada , ako ne sada!????
Prijavi Administratoru
#49 ovaj clanak dolazi od hsp-a?zosko 2011-01-09 18:38
e pa dragi hsp-ovci. ja bih onima koji jos nisu dobili sada podijelio par kuna mirovine i po dva spila poker karata. jamcim da vam vise nista ne bi smetalo. mahali bi vi svi skupa ako treba i kokardom.
hocu reci, doslovno se s**** na "nacionalne" stranke koje nakon onako ocigledne srpske agresije nisu u stanju napraviti reda u svojoj zemlji.
Prijavi Administratoru
#50 Josipovićbosanac 2011-01-09 19:57
Bit će zanimljivo vidjeti što će poduzeti "pravednik" br.1 u Hrvatskoj i visoko harmonizirani pravnik i nažalost njen predsjednik Ivo Josipović poslije ovoga.
Izgleda daje on kao i Šeks pravnik poljoprivredno- socijalističkog tipa sa jačom crvenom bojom od kolege. Zanima nas procenat "podrške" od strane građana ove zemlje i ovaj put i hoće li ih biti 80% kao u slučaju kohabitacije za Tadićem.
Prijavi Administratoru
#51 Zahvalabosanac 2011-01-09 20:08
Zahvaljujem Jusufu na dobrim istraživačkim komentarima, kapa dole, no ne vjerujem da to "stoki sitnog zuba" kvari tek.
Marginalcu mogu odgovoriti odmah iako nisam pravnik: Regnum regno non docet. Pravne regule svih razgovora sa Srbijom i Srbima ispucali smo 1995 god pred "mirnu reintegraciju" i danas nemirne Istočne Slavonije i staljigradski razorenog Vukovara. Paragrafi koje smo imali u rukama bili su prilično jasni, glasni i svima razumljvi i jedino takvi bi vrijedili u ovim okolnostima. Bog I Hrvati
Prijavi Administratoru
#52 ima li Srbija pravo...marginalac 2011-01-09 21:32
Zahvaljujem Bosancu na pokušaju da mi objasni ono što se nemože logićki objasniti. I sami mi navodite latinsku poslovicu o suverenosti svake države.
Neznam koji su to zakoni bili primjenjivani u "mirnoj reintegraciji" , ali mi se ćini da je Hrvatska nedavno potpisala neke sporne sporazume sa Srbijom o isporučivanju osoba mkoje se sumnja u ratni zločin.
Općenito je je u zadnje vrijeme Sabor donio na brzinu niz zakona sumnjivog sadržaja i bez javne rasprave.
Ovo što se sada desilo je stvar bez presedana i treba tražiti odgovor.
Nešto nam je petljao većeras ministar pravoduja Bošnjaković, ali iza svega ne vidim nikakav zakonski okvir. Koje to zajednićke komisije mogu donositi odluku o uhićenju stranih državljanja bez ikakove pravne podloge??
Prijavi Administratoru
#53 Tko je tu budalaš?dduvnjak 2011-01-10 13:28
Citat:
Oružje bi, osim tenisa i malina, uskoro moglo postati treća najpoznatija izvozna roba iz Srbije, konstatira The Economist u najnovijem broju. List podsjeća da je i bivša Jugoslavija bila veliki izvoznik konvencionalnog naoružanja, posebno u zemlje Trećeg svijeta. Navodi se i da su poslednjih godina obnovljene mnoge veze i kontakti. Poslije završetka ratova na Balkanu, zemlje bivše Jugoslavije surađuju na mnogim poljima, među kojima je i vojna industrija. The Economist precizira da je glavno tržište Sjeverna Afrika i citira riječi ministra obrane Srbije Dragana Šutanovca koji navodi da će Srbija uskoro potpisati ugovor vrijedan 500 milijuna dolara o gradnji vojne bolnice u jednoj arapskoj zemlji, kao i remont jugoslavenskih tenkova u armiji Kuvajta. Poznato je da bi se u tom poslu mogao naći i Đuro Đaković. Ugovor će formalno dobiti srbijanska vojna industrija, no dio radova bit će vrlo vjerojatno odrađen i u slavonskobrodskoj tvrtki »Đuro Đaković – Specijalna vozila«. Radi se navodno o remontu nekadašnjeg ponosa vojne industrije bivše Jugoslavije, čijih je 150 primjeraka Kuvajt kupio 1991. godine. Modernizaciju svojih tenkova M-84, Kuvajt razmatra još od 2005. godine. U igri su s odvojenim ponudama bili Đuro Đaković – Specijalna vozila te tvrtke iz Srbije i Poljske. U remontu bi sudjelovale sve republike bivše SFRJ u kojima su ti tenkovi pravljeni, navodi The Economist, ističući da Srbija ima odobrenje i od NATO-a da naoružanje prodaje i članicama tog saveza.
Nek se čuje nek se zna SVI SMO JEDNA ARMIJA!
Treba nadoknaditi srbima uništene tenkove u Vukovaru!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • triarios
  • 1 korisnik
  • 57 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal