Zašto smo država smrti?

(s najvećim anonimnim grobljem u Europi)

Slobodan MiloševićHrvatska politička klasa, zajedno sa glavnim medijima, uporno izbjegava sagledati uzroke rata u bivšoj Jugoslaviji. Uz rame ih prati, premda u drukčijem jezičnom izdanju, veliki broj hrvatskih nacionalista, opsjednutih izrazima poput "četnici","velikosrpska agresija", "velika Srbija," i koji racionaliziraju svoje hrvatstvo stvarnim i navodnim apetitima Srbije. Takva teza, koliko god ona bila rasprostranjena, toliko je i bizarna, jer svima odgovara; i oporbi i vlasti. Ona predstavlja međusobnu sliku i preslik hrvatskih nacionalista i liberalnih pristaša eurobalkanskih saveza. I jedni i drugi vide, dakle, uzroke rata isključivo u velikosrpskoj agresiji. Jer ako teza stoji da je Milošević bio jedini začetnik rata, tada se može zaključiti da Hrvatska nije u stanju bivstvovati na zemljopisnoj karti bez naprasne Srbije i agresivnog Miloševića.

Pravi uzroci rata - komunizam i titoizam - uopće se ne spominju. Eh, jadan je narod koji gradi nacionalni identitet samo na reaktivan antisrpski način, a ne na proaktivan prohrvatski način! Postati Hrvat, zahvaljujući srpskog agresiji, ujedno potvrđuje tezu koja je mila za lijevo-liberalne uši i za "međunarodnu zajednicu", tj. da se na području Jugoslavije zbio građanski rat. Bi li Hrvatske bilo da nije bilo Miloševića? Po tom morbidnom, ali realnom pitanju, da nije bilo pada Vukovara, Hrvatska ne bi ni postala. Po istoj uzročno-posljedičnoj logici, da nije bilo Karađorđevića, ne bi bilo niti NDH.

Abeceda hrvatske smrti: Od Dakse do komunističke prakse

Koliki je broj Hrvata, prije 1990.godine stvarno vjerovao u moguću samostalnu Hrvatsku, ili bolje rečeno, koliko se visokih hrvatskih intelektualca u emigraciji i u komunističkoj Jugoslaviji, u JAZU, u Matici, itd., uistinu zauzimao za stvaranje države Hrvatske? Moglo bi ih se nabrojati na prste - jedne noge. Većina ih je spavala u mišjim rupama - a kasnije u krtičnjacima. Da je Milošević bio nešto lukaviji, mogao je prihvatiti Tuđmanov prvi prijedlog za konfederalizacijom Jugoslavije. Srbi bi i dalje zadržali prevlast u Hrvatskoj, a Hrvatska svoj privid državne neovisnosti. Ionako je tisućljetna praksa Hrvata da vječito jamraju. A ako ne jamraju, onda gunđaju. Jer ionako je većina Tuđmanove svite bila sastavljena od bivših titoističkih aparatčika, slučajnih Hrvata, kauzalnih "berufskroata", udbofila, srbofila, jugofila, ustašofila, eurofila (i paušalnih pedofila?) - ili svega zajedno, pomalo i po potrebi. Čistom povijesnom inercijom i iznenadnim geopolitičkim vakuumom,koji je postojao od 1991. do 1994., moda bijaše postati znamenitim Hrvatom.

Malo su krivi za nedavne zločine Milošević, Karadžić i Mladić. Oni su tek bili priučeni pioniri Tita i titoizma iz komunističke Jugoslavije. Oni su rabili iste metode koji su i njihovi partizanski učitelji rabili u gigantskom izdanju u kasnu jesen 1944. u Vukovaru i u Dubrovniku. Od Dakse do komunističke prakse. Nešto kasnije, 1945.g., toponimija komunističke smrti pojavljuje se u Kninu, Karlovcu, Kutjevu, Koprivnici, Kravarskom, i tako dalje i tako bliže abecednim redom.I kada su se komunisti konačno riješili svojih monstruma, "ustaških terorista", "klerofašista" , "neprijatelja naroda", "buržujskog taloga", niti 45 godina njihovog samoupravnog kreveljenja, niti polustoljetnog promiskuitetnog srpsko-hrvatskog bratstva i jedinstva, nije uspjelo riješiti nacionalno pitanje njihove voljene Jugoslaviji. Hrvatski i srpski komunisti shvatili su 1990. da se međusobno mrze.

Antifa

Veliki dio medijsko-političke klase želi danas lukavo pošto poto nabiti Hrvatskoj antifašistički identitet. Domovinski rat želi se prikazati kao nastavak na Jajce, Topusko i na zavnohovsku Hrvatsku. Ova postskojevska teza samo se nadovezuje na uvriježenu partizansko-antičetničku retoriku, čiji je cilj izbjegavanje opisa Domovinskog rata kao antikomunističke borbe protiv komunističke Jugoslavije. (Zašto se taji činjenica da su hrvatski, odnosno jugoslavenski komunisti nakon 1945.g. likvidirali puno više Hrvata neko četnici do 1945.g.?). Najlakše je sve hrvatske probleme prebaciti na poslovične Srbe - u čemu se hrvatska desnica i hrvatska ljevica, bilo na vlasti bilo u kvazi- oporbi slažu - na ogromno zadovoljstvo lijevo-liberalnog establishmenta. Dakle, ako je tvrdnja hrvatskih zavnohovaca, njihovih afežejki, neotitoista točna, tj. da je Domovinski rat nastavak baštine antifašizma, tada su agresija JNA na Hrvatsku i pad Vukovara 1991., potpuno opravdani. Nemojmo zaboraviti da se JNA borila u Hrvatskoj od 1991. do 1995. protiv "ustaških bandi". JNA je nosila u Vukovaru zvijezdu petokraku - hrvatski vojnici nisu. A konačno, 1991. godine komunistička Jugoslavija još je bila punopravno priznata tvorevina diljem svijeta.

Umjesto da danas u Haagu sjede bivši komunisti iz Hrvatske i Srbije koji su etnički čistili Slavoniju od folksdojčera i koji su bacali tisuće Hrvate u fojbe diljem Kvarnera - a čija progenitura mudro danas šuti o njihovim serijskim zločinima - na optuženičkim klupama Haaga sjede stvoritelji nove Hrvatske. Sva hrvatska naricanja o padu suvereniteta Hrvatske nemaju nikakvu pravnu osnovu na Zapadu. U moru političke simbolike nije nimalo slučajno što se nitko od eurodiplomata nikada dosad nije pojavio na godišnjicama proslave Oluje, niti na komemoraciji pada Vukovara. Slučajno?

Slučajni ili 'o tom-potom' Hrvati

OlujaA gdje leži pravi razlog? Hrvatska politička klasa, od 1991. do 1995., ali i kasnije, niti je znala, niti je mogla, niti je htjela, ili sve zajedno od toga, izboriti najvažniju stvar u izgradnji međunarodnog statusu Hrvatske: UN rezoluciju kojom se jasno osuđuje agresija na Hrvatsku i prikazuje Hrvatsku kao žrtvu jugokomunističke agresije. Svi naredni događaji u izgradnji države potpuno su sporedni. Eh, da je postojala rezolucija o Hrvatskoj kao žrtvi agresije, danas ne bi bilo haških optuženika, a srpsko-hrvatski odnosi počivali bi na drukčijim osnovama. No kako je to uopće bilo moguće, imajući u vidu pedigre hrvatskih elita 1991. Isti ljudi koji su do jučer pravili karijere u zagovaranju jugoslavenstva i titoizma, ili radili kao jugoslavenski "dopisnici iz inozemstva" (udbaški denuncijanti, o.a.) i bivši jugodiplomati, odjednom su se suočili sa potrebom da brane u novim inozemnim sinekurama secesiju novonastale hrvatske države - države koja je im je godinu dana ranije bila simbol apsolutnog ustaškog zla. Bijaše najveća intelektualna razina novih diplomata kako spiskati novac hrvatske dijaspora u barovima Sedme avenije New Yorka ili u kockarnicama Las Vegasa, ili svojim ćosavim izgledom i račvanim jezikom poznatim nam cro-kreatura izgovarati na "broken Englishu" : Ajme from krrojša. Zis is maj big krojšan dik.! Tamo gdje je u sudbonosnim trenucima trebalo savršeno poznavati razlike između anglosaksonskog common law i rimskog prava, razlike između justum bellum i jus ad bellum, odnosno između građanskog rata i agresivnog rat i braniti bez balkanskog guturalnog akcenta interese hrvatskih vojnika, glavna zebnja nove-stare hrvatske klase bijaše kako poslati svoju djecu u stranu školu ili kupiti skupi perzijaner u Chez Milady u Parizu.

To opet samo govori kakva je elita zastupala hrvatske nacionalne interese u sudbonosnim godinama. Petnaest godina kasnije nije se mnogo izmijenilo. Dakako, u modi više nisu riječi "bratstvo i jedinstvo"; u modi je primatsko busanje u prsa s liberalnim sinonimom: "suživot". Niti je riješeno forenzično i sudsko-medicinsko pitanje srpskih hagiografija i žrtvoslovlja Jasenovca; niti je dan danas riješen serijski broj katastra cijele Hrvatske - zemlje koja predstavlja državu smrti sa najvećim anonimnim grobljem u Europi. I srpska i hrvatska politička klasa i dalje žive u oprečnim mitovima i različitim iluzijama. Beskrajni oprosti i komemoracije ne vode k međunacionalnom razumijevanju; one često potiču zavist i mržnju do te mjere da svaka strana nekrofilno gleda kako da uveća broj svojih mrtvih, a ne broj svojih živih. Hrvatska i srpska politička klasa nisu u stanju uči u bit problema. Zašto? Upravo stoga jer su i oni djeca titoizma i komunističkih polja smrti.

Dr. Tomislav Sunić
Hrvatski list

Dr. T. Sunić (www.tomsunic.info) autor je nove knjige La Croatie; un pays par défaut? (Paris: ed. Avatar, 2010).Ovaj članak djelomično je sažetak nekih tema Sunićeve knjige na njegovu izlaganju na okruglom stolu u Matici hrvatskoj, Zagreb, 24.11. 2010. ("Elite u postkomunističkoj tranziciji") i intervjua na OTV - "TV Bujica", istoga dana.

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 DR?Cetina 2010-12-02 19:32
Izbrisano. Bez vrijeđanja molimo, Admin
Prijavi Administratoru
#2 Genij među namaCetina 2010-12-02 21:28
Citat:
Hrvatska politička klasa, zajedno sa glavnim medijima, uporno izbjegava sagledati uzroke rata u bivšoj Jugoslaviji. Uz rame ih prati, premda u drukčijem jezičnom izdanju, veliki broj hrvatskih nacionalista, opsjednutih izrazima poput "četnici","velikosrpska agresija", "velika Srbija," i koji racionaliziraju svoje hrvatstvo stvarnim i navodnim apetitima Srbije. Takva teza, koliko god ona bila rasprostranjena, toliko je i bizarna, jer svima odgovara; i oporbi i vlasti. Ona predstavlja međusobnu sliku i preslik hrvatskih nacionalista i liberalnih pristaša eurobalkanskih saveza. I jedni i drugi vide, dakle, uzroke rata isključivo u velikosrpskoj agresiji. Jer ako teza stoji da je Milošević bio jedini začetnik rata, tada se može zaključiti da Hrvatska nije u stanju bivstvovati na zemljopisnoj karti bez naprasne Srbije i agresivnog Miloševića.
Pravi uzroci rata - komunizam i titoizam - uopće se ne spominju. Eh, jadan je narod koji gradi nacionalni identitet samo na reaktivan antisrpski način, a ne na proaktivan prohrvatski način! Postati Hrvat, zahvaljujući srpskog agresiji, ujedno potvrđuje tezu koja je mila za lijevo-liberalne uši i za "međunarodnu zajednicu", tj. da se na području Jugoslavije zbio građanski rat. Bi li Hrvatske bilo da nije bilo Miloševića? Po tom morbidnom, ali realnom pitanju, da nije bilo pada Vukovara, Hrvatska ne bi ni postala. Po istoj uzročno-posljedičnoj logici, da nije bilo Karađorđevića, ne bi bilo niti NDH.
Protuhrvatski pamflet iznimno niske razine koji podcjenjuje inteligenciju čitatelja i vrijeđa svakoga hrvatskog domoljuba.

Ne bih se iznenadio da auktor pripada istoj struji kao i Jergović jer su im postavke identične.
Kad nema činjenica ima auktorovih snova i izmišljenih likova.

Hrvatski nacionalist, naravno, mora biti glup i ni slučajno ne smije ni zamisliti, a kamoli rabiti izričaje poput „četnici", "velikosrpska agresija" i "velika Srbija". Toga, ionako, nikada nije bilo.
Usudi li se ipak misliti svojom glavom prijeti mu Sunićeva osuda i optužba za nacionalizam uperen protiv jadnih Srba, poglavito Miloševića i njegovih pristaša.

To što od hrvatskih nacionalista nitko nije čuo da svu krivnju svaljuju isključivo na Miloševića i nije od velikoga značenja. Stvarnost nije onakva kakva jest nego onakva kakvom je predstavlja T. Sunić.
Zato, dragi Hrvati, od sada pa nadalje, vi nemate što misliti. To je za vas preveliki napor, a moglo bi vam pasti na pamet izreći ili napisati to što mislite. Prije takve misaone aktivnosti svakako zatražite dopusnicu od T. Sunića i ostalih velikih mislilaca jer oni uvijek znaju ne samo što mislite nego i što ćete misliti.

Iz pogrješnih misli nastaju i pogrješna djela poput „bivstvovanja“. Od sada svakodnevno vježbajte tu predivnu riječ za koju hrvatski nacionalisti tvrde da ne pripada hrvatskom jeziku. To je još jedan dokaz njihove krivnje.

Od ranoga jutra do kasne večeri, svi Hrvati, posebice mrski nacionalisti, moraju ponavljati znamenite Sunićeve misli:

„Pravi uzroci rata - komunizam i titoizam - uopće se ne spominju. Eh, jadan je narod koji gradi nacionalni identitet samo na reaktivan antisrpski način, a ne na proaktivan prohrvatski način!“

Te se genijalne misli moraju ponavljati na početku svake televizijske i radijske emisije, a bilo bi dobro uzeti ih i kao početak svake molitve.

Opće je poznato da zadrti hrvatski nacionalisti iznimno vole komunizam i Tita, samo što to ne znaju. Sada im je T. Sunić otvorio oči i moraju se žurno mijenjati.

Drugu rečenicu iz genijalnih misli valjalo bi subliminalnim metodama usaditi u misli nerođene hrvatske djece. Nismo li već čuli da i ona nose dio krivnje?
Tko li je samo to izrekao?

Tomislave, pomozi!
Prijavi Administratoru
#3 Genij (2)Cetina 2010-12-02 21:56
Citat:
Koliki je broj Hrvata, prije 1990.godine stvarno vjerovao u moguću samostalnu Hrvatsku, ili bolje rečeno, koliko se visokih hrvatskih intelektualca u emigraciji i u komunističkoj Jugoslaviji, u JAZU, u Matici, itd., uistinu zauzimao za stvaranje države Hrvatske? Moglo bi ih se nabrojati na prste - jedne noge. Većina ih je spavala u mišjim rupama - a kasnije u krtičnjacima. Da je Milošević bio nešto lukaviji, mogao je prihvatiti Tuđmanov prvi prijedlog za konfederalizacijom Jugoslavije. Srbi bi i dalje zadržali prevlast u Hrvatskoj, a Hrvatska svoj privid državne neovisnosti. Ionako je tisućljetna praksa Hrvata da vječito jamraju. A ako ne jamraju, onda gunđaju. Jer ionako je većina Tuđmanove svite bila sastavljena od bivših titoističkih aparatčika, slučajnih Hrvata, kauzalnih "berufskroata", udbofila, srbofila, jugofila, ustašofila, eurofila (i paušalnih pedofila?) - ili svega zajedno, pomalo i po potrebi. Čistom povijesnom inercijom i iznenadnim geopolitičkim vakuumom,koji je postojao od 1991. do 1994., moda bijaše postati znamenitim Hrvatom.

Malo su krivi za nedavne zločine Milošević, Karadžić i Mladić. Oni su tek bili priučeni pioniri Tita i titoizma iz komunističke Jugoslavije. Oni su rabili iste metode koji su i njihovi partizanski učitelji rabili u gigantskom izdanju u kasnu jesen 1944. u Vukovaru i u Dubrovniku. Od Dakse do komunističke prakse. Nešto kasnije, 1945.g., toponimija komunističke smrti pojavljuje se u Kninu, Karlovcu, Kutjevu, Koprivnici, Kravarskom, i tako dalje i tako bliže abecednim redom.I kada su se komunisti konačno riješili svojih monstruma, "ustaških terorista", "klerofašista" , "neprijatelja naroda", "buržujskog taloga", niti 45 godina njihovog samoupravnog kreveljenja, niti polustoljetnog promiskuitetnog srpsko-hrvatskog bratstva i jedinstva, nije uspjelo riješiti nacionalno pitanje njihove voljene Jugoslaviji. Hrvatski i srpski komunisti shvatili su 1990. da se međusobno mrze.
Što bismo mi Hrvati bez genija nad genijima Tomislava Sunića!
Pročitajte prvu rečenicu u citiranom tekstu najmanje deset puta jer inače ne ćete shvatiti silnu Sunićevu genijalnost. To se poglavito odnosi na mrske hrvatske nacionaliste.

Jeste li shvatili genijalnost izjednačavanja svih Hrvata „koji su prije 1990.godine stvarno vjerovali u moguću samostalnu Hrvatsku“ i „visokih hrvatskih intelektualca u emigraciji i u komunističkoj Jugoslaviji, u JAZU, u Matici, itd.,koji su se uistinu zauzimali za stvaranje države Hrvatske“?

Priznajte da vam tako genijalna ideja ne bi pala na pamet ni za sto godina!

A tek ono što slijedi:
„Moglo bi ih se nabrojati na prste - jedne noge.“

Moram priznati da ne znam koliko koja Sunićeva noga ima prstiju pa ne znam ni koliki je taj broj.
Ne bih se iznenadio da takav genij ima nogu s tisućama prstiju.
Možda je broj nožnih prstiju mjerilo genijalnosti!
Svašta je moguće.

I dio rječnika mi je odnekud poznat. Od kuda do kuda?
Ah, da, od ustašoida do ustašofila.
Opasni su ti Hrvati, još se nisu riješili ustašoida, a već stižu ustašofili.
Koja šteta što se genij nije kandidirao za Pantovčak?
Šanse bi mu bile velike.
Mlad je on, ima još vremena.

Do sada nisam znao da se znamenitim Hrvatom postaje preko mode. Svašta ću još naučiti od T. Sunića.

Zato moram dobro zapamtiti još jednu veliku misao:

Citat:
Čistom povijesnom inercijom i iznenadnim geopolitičkim vakuumom,koji je postojao od 1991. do 1994., moda bijaše postati znamenitim Hrvatom.


Kako bi bilo tiskati malu knjižicu Sunićevih misli?
Siguran sam da će Biškupić pomoći.
Prijavi Administratoru
#4 ...ili mi ili oni 2010-12-02 21:59
Citat:
Jer ako teza stoji da je Milošević bio jedini začetnik rata, tada se može zaključiti da Hrvatska nije u stanju bivstvovati na zemljopisnoj karti bez naprasne Srbije i agresivnog Miloševića.
Po Sunićevu zaključku Hrvatske ne bi bilo da nije bilo naprasne Srbije i agresivnog Miloševića. Dakle, po njegovu mišljenju Hrvati na referendumu o hrvatskoj samostalnosti 19. svibnja 1991. ne bi glasovali tako kako su glasovali kad ne bi bilo Miloševića.

Pravi uzroci rata su i velikosrpstvo i četnici i komunizam i titoizam i jugoslavenstvo, baš kao i za vrijeme NDH, a želja za obnovom Hrvatske Države je postojala i prije Kraljevine Jugoslavije i prije SFRJ. Zašto on negira, ili bar umanjuje, krivnju četnika i velikosrpstva za rat mi nije jasno. Možda misli kako do rata ne bi došlo da nije bilo komunista jer bi velikosrpski nacionalisti (četnici) prihvatili Hrvatsku Državu? Velikosrpski nacionalisti su svoje mišljenje o Hrvatskoj Državi pokazali 1941., a zna se kako su reagirali i na Banovinu unutar Kraljevine, ali to Sunić izgleda ne zna. (možda ne bi bilo loše da mu se stave u komentare na ovaj tekst i poveznice na tekstove s ovoga portala koji opisuju reakcije velikosrpskih nacionalista na Banovinu i na NDH, onda možda već jednom nauči)
Prijavi Administratoru
#5 Tako ispada...Tony 2010-12-02 23:13
U clanku se nalaze mnoge cinjenice s kojima se mi, vise ili manje, ne zelimo suociti. Ipak, volio bih da je netko drugi to iznio, a ne Sunic. Iz raznih razloga. Clank nije los, ali moglo je i trebalo je biti bolji. Posebno iritira ton Sunicevih rijeci.

I meni su srpski nacionalisti i imperijalisti drazi od "hrvatskih" komunista. I cinjenicno je da su cetnici pobili manje Hrvata od komunista (sto ih ne iskupljuje, naravno). Ako ista, drazi su mi zbog iskrenosti.

Srbin lijepo i otvoreno kaze koji su mu interesi - a hrvatski komunisti stalno filtriraju i srpske izjave i ideologiju. Zasto? Zar oni stvarno misle da mi ne znamo kakvi su Srbi? Pa to oni niti ne kriju. Zasto hrvatski komunisti filtriraju veliko-srpstvo cineci ga "prihvatljivim? " - pod plastem "normalizacije. " Zar nisu tuzne scene iz Srba i Vukovara,gdje krema komi-Hrvatske ljubi i valorizira srpsko partizanstvo, i cetnistvo, praveci se ludima kako oni nas svih ne bi pobili da mogu?

S hrvatskim komunistima smo se morali "pomiriti" da bi opstali u '90-ima - jer oni su znali "metodologiju vladanja". Ali cim je opasnost prosla, puknula je "pomirba"...

U 90-ima su srpski komunisti odj*bali hrvatske komuniste, pa su hrvatski komunisti pronasli hrvatske nacionaliste da za njih ginu ispred srbo-komunistic kih i srbo-nacionalis tickih tenkova.

ZAKLJUCAK:

Domovinskim ratom i poracem komunisti i udba-si su prociscavali Hrvatsku od nacionalisticki h elemenata; nacionalisti su ginuli, a potom prezivjeli su istjerani iz javnoga zivota.

I danas ponovno imamo (S)RH - a komunisti se ponovno ljube i slizu s Beogradom.

Svaki put kad "voda dodje do grla," zbog lose ekonomske situacije ili zbog dopizdjenja obicnog naroda, hrvatski komunisti ili "inteligencija" - koja je vecinski uvijek pro-beogradska - hrvatske domoljube gura u rat na "prociscavanje. " Kasnije se obracunaju na drukciji nacin s onim sto je ostalo (progonima i zatvorom).

Pa Jovo na novo... do konacnog nestanka Hrvata. Kojih je sve manje nakon svakog sukoba i rata.
Prijavi Administratoru
#6 Eto ja ovaj članak ne razumijem...MIJO F 2010-12-03 01:10
..ali vidim napisao ga...nekakovi intelektualac,p a onda valjda je dobar?Nego..Zašto smo država smrti?...uopće to nerazumijem?... kakove smo to mi "smrti" država?Jeli to pisac mislio reći,odnosno napisati?..da se gine na ovim prostorima nekih 8-9 stoljeća..turskom imperijalnom politikom,velik otalijanskim hegemonizmom i velikosrpskim kolonijalizmom, etnocizmom,desp otizmom,genociz mom,fašizmom i nacizmom..austr ougarskim interesima "regrutiranjem ,novačenjem i mobilizacijom". .od Soluna fronta do Waterlooa i slobodnog Međimurja,ali za Austriju?..valj da je tako pisac mislio?Zatim što ovo znači?Pravi uzroci rata - komunizam i titoizam - uopće se ne spominju. ..pa je nemogu vjerovati "doktore" da ste Vi to napisali?...a MEMORANDUM,a granica Virovitica,Karl ovac,Karlobag,a načertanije...a Dobrica Ćosić,a 5 milijuna Hrvata,koji žive od Drine do Sutle,koji su za Srbijance SVI odred USTAŠE..čak i Stipe Šuvar i Ivica Račan su za njih USTAŠE!...ma kakav komunizam i titoizam...15 godina se ne mrje,a komunizam i titoizam NIKAD JAČI U HRVATA..predsje dnik nam je trnutno veći komunist od Marxa i Engelsa zajedno!Novo umiranje će biti zbog Tadićizma "spretnog velikosrpskog političara" i onog agnostka Yusipovića,dakl e Josipovićizma...koji ili je zalutao u politiku ili svjesno hoće da se obračuna sa DRŽAVOTVORCIMA i to s "nama novim",ali i s "onim starim" odnosno njihovim sinovima i unucima,a ti su apsolutno i novi državotvorci,pa valjda je to jasno?...idite doktore..na pretragu portala HaKaVe-a i čitajte što piše mladi hrvatski "genij za povijest" HRVATSKU sa svega 23 godine D.D.(a neki dan sam bio na trbini dr Josipa Jurčevića i mora se tražiti novi lider za povijest J.J. posustaje,jer će nas Goldsteini i Tvrtkovići pojesti..sa tendencioznim tumačenjem povijesti...sve odred LAŽI i revizija za korist neke lože možda Grazke?) i bez zlonamjere da Vas uvrijedim..malo se educirajte,pa onda o ovakovim krucijalnim problemima nešto napišite!Cetina dva plusa si dobio! MFP!
Prijavi Administratoru
#7 E, moj narode!Cro1 2010-12-03 02:41
Stara narodna poslovica kaže da su Hrvati izdajice, Srbi ubojice a Muslimani kukavice. Nama Hrvatima očito je teško prihvatiti ovaj dio koji se odnosi na nas, no to je toliko jasno da jasnije biti ne može.

Citat:
Da je Milošević bio nešto lukaviji, mogao je prihvatiti Tuđmanov prvi prijedlog za konfederalizacijom Jugoslavije. Srbi bi i dalje zadržali prevlast u Hrvatskoj, a Hrvatska svoj privid državne neovisnosti. Ionako je tisućljetna praksa Hrvata da vječito jamraju. A ako ne jamraju, onda gunđaju.
Ove rečenice dr. Sunića su ključne. Mi moramo postati svjesni da doista ne bi bilo Hrvatske da nas Srbi nisu došli ubijati na pragove naših kuća, jednostavno smo se morali braniti i tako je sve počelo.
U proteklih stotinjak godina ubijali su nas i zatvarali a mi nismo poduzimali ništa, 1945. su nas skoro istrijebili, 1971. su nam zatvarali djecu mi i dalje nismo poduzimali ništa. 90.-ih je voda došla do grla i jednostavno smo bili prisiljeni braniti se a tako i stvoriti državu.
Kakav smo narod pokazuje nam činjenica da smo samo 5 godina nakon rata izabrali na vlast one koji su nas razoružali. Izdali smo, uostalom kao i uvijek, sve svetinje. Lovili su, zatvarali i sudili naše generale, pitam vas, što smo poduzeli? Ponovno ništa!
Srbijanski predsjednik dolazi u Vukovar i ruga se nama i našim mrtvima, što činimo? Opet ništa.
Žalimo se stalno da nam Jugoslaveni uništavaju državu i mi ne činimo ništa.
Hrvati, do kad ćemo tako?
Prijavi Administratoru
#8 Već viđeno!Jusuf 2010-12-03 05:02
Zanimljivo da se u toj «Hrvatskoj Hrvata koji su formirani samo mržnjom prema srbima» drug Sunić jako dobro snašao. Sin ***Admin (koji se negdje «putom» zamjerio onima koji su ga postavili i stradao je mnogo blaže nego boljševik Hebrang) otišao je u inozemstvo kada je trebalo i stvarao je karijeru. Dok smo mi, hranjeni «mržnjom prema sirotim srbima» ostali i održavali u tišini plamen u lumin, da na kraju, «ako se steknu povoljne prilike», može doći Veliki Filozof, da nam objasni tko smo i što smo.

Čim su «oni koji samo mrze srbe» stvorili pomoću «izdajica i udbaša» kavu-takvu Hrvatsku, Tommy je odmah dojurio, namjestio se u diplomaciji za vrlo dobru plaćicu i glumatao desničara, hrvatskog nacionalistu i slično. Naravno, kao i slični bio je sasvim neprovjerljiv i sve o njemu i njegovoj delatnosti u inostranstvu saznali smo od asmog njega.

On kao filozof i navodna žrtva titoizma (kako to da nije bio žrtva odmah, nego tek kada je tatica stradao, kao što su mnogi Hrvati stradavali od 1945. /1941./1918./ u akcijama partizana kojimaje pripaao i njegov tatica) morao bi znati da je samo četništvo, velikosrpska mržnja upravljala sa svime u Jugoslaviji, a taj njegov «komunizam i titoizam» se samo mimikrijski (pragmatički) zaogrnuo plaštom socijalizma i komunizma. Strahovita srpska mržnja i zlo stvorili su kod Hrvata reaktivni nacionalizam i protumržnju, što je normalno. Broz je upravo vladao (i preživio) provodeći srpski nacizam pod plaštom socijalizma. Srbi su ga držali na vlasti jer im je stvorio veću i snažniju Srbiju nego mitsko «Dušanovo carstvo».
Čim im je Broz crknuo odmah su Srbi kranuli u rekonstrukciju počimali pretvarati «državu» u ono što bila jest. Hrvati kakvi su takovi, ali ne prihvaćam konstrukciju Tommyja i sličnih sitnih provokatora, Velikih filozofa kakvih je hrvatska povijest bila puna. Tommy je jedan u nizu.

Dok sam ja u Belom Manastiru slušao srpsko-četničke prijetnje i bio kao dječak izložen svakojakim traumatičnim srpskim nasiljima, s ocem označenim ustaškom krivnjom i u vječitom strahu da će ga «mrak pojesti», mladi Sunić se gojio u Zagrebu, u zaštićenoj i privilegiranoj sredini, kao sin sudca u sustavu koji je proizvodio smrt i mržnju. I sada kao bijesni mačak Tom satire sitne glodavce Jerryje, mrske nacionaliste koji mrze srbe, za buduću šaku Milanovioćevski h šekela, i šekela seke Vesne.
Prijavi Administratoru
#9 KOMUNIZAMkvarner051 2010-12-03 08:12
Sunić je to što je ali mu je ovaj tekst na tragu Hrvatske realnosti s kojom se mnogi ne žele suočiti, mi u Hrvatskoj imamo blijedu kopiju socijalističkog samoupravljanja na svim razinama i to nam je prava Tuđmanova ostavština, Tuđman je u novu Hrvatsku vlast uveo udbaše i komuniste tako da su umjesto u zatvoru završili u vrhu vlasti i do dana današnjeg ne silaze s vlasti.
Mnogi koji ne žele kritički gledati na Franju Tuđmana zatvaraju oči pred istinom.
Prijavi Administratoru
#10 KontrolaCRO-Ace of Space 2010-12-03 08:53
Tuđman je bijo na žalost star i bolestan.
Izmicalo mu je vrjeme pa ih nije mogao ljepo nadgledati. A obaveza je ima i priko glave. Ali je mogao poslat nekog 2 ili 3 ?
Ne.
Masu poslova je morao ON SAM obavit.
Tko zna gdje je on ostavijo papirologiju, da se nije negdje urušila ili ne daj Bože nevalice tjekom borbe zapalila.
Prijavi Administratoru
#11 upitne teze u člankudtuckar 2010-12-03 09:45
Citat:
"...Domovinski rat želi se prikazati kao nastavak na Jajce, Topusko i na zavnohovsku Hrvatsku...."
iako cijeli prilog vrvi vrlo dvojbenim tvrdnjama ili promišljanjima, ova je rečenica ipak točna.
Cijelo vrijeme iza 2000 god. uporno se promiče ova teza, upisana u Ustav, a to je nešto što će PRVO trebati mijenjati, kada vrijeme dođe za promjenu Ustava.
Budućim generacijama ne smijemo ostaviti LAŽ "upisanu u kamen", kao dogmu, oko koje nema rasprave, a koja je u ime DNEVNOPOLITIČKI H interesa, pod rukom V.Šeksa, kao "kukavičje jaje" ubačena u najviši pravni dokument jedne zemlje.

Prava istina o Domovinskom ratu jest, kako je on izraz vjekovne težnje za neovisnošću, a u "tehničkom smislu", Domovinski rat je bio borba NARDODA HRVATSKOG, zemljopisno-for malnodržavno razdijeljenog u Hrvatskoj i BiH, protiv VELIKOSRPSKIH posizanja, ali i protiv ideologije komunizma, kao instrumenta provedbe deseljetnih velikosrpskih, provedenih, okupacijskih mjera nakon II svj. rata.
Biografske podatke autora ovog priloga, nisam znao i hvala Josipu na "prosvjetljenju ", jer su i iznesene teze priloga, nakon toga mnogo jasnije!
Prijavi Administratoru
#12 T.Sunićhenok 2010-12-03 13:36
T.Sunić je iznio, po mojem sudu,
ispravnu tezu:
Hrvati nisu većinom žudjeli za svojom državom,
dok god se nije velikosrpstvo razmahalo
koncem 80-tih prošlog stoljeća
(slikovito - Hrvat nije znao da je Hrvat
dok mu nije četnička kama došla pod grlo)

ali dakako griješi,
kad kaže da je domovinski rat, bolje rečeno narodno oslobodilački rat,
bio nešto drugo, npr. rat protiv komunizma i titoizma,
a ne samo protiv velikosrpstva

kamo sreće da je bilo tako

ne slažem se s Jusufom koji želi dezavuirati T.Sunića s obzirom na prošlost njegovog oca (ako je to istina)

kako pratim pisanje međunarodne 'desnice',
onda znam da T.Sunić pripada krugu 'desničara' koji po mojem sudi nisu pravi desničari,
budući da odbacuju kršćanski moral i državu koja je postojala sve do francuske revolucije,
a svoje uzore nalaze u ničeanskom socijal-darwini zmu i pokretima koji su bili na tome utemeljeni u 20.st.
Prijavi Administratoru
#13 A gdje sam ja??Jusuf 2010-12-03 14:00
ne slažem se s Jusufom koji želi dezavuirati T.Sunića s obzirom na prošlost njegovog oca (ako je to istina)
+++++++++++++++++++++++++++++++++
A zašto sam ja platio, i danas još plaćam, za grijehove (koji nisu "grijehovi", oni su se borili protiv Ovakove Hrvatske) za svojeg oca, ujce i stričeve,koji su se svi borili za Hrvatsku, nitko za Jugoslacviju/Srbiju?

I ne samo članova svoje obitelji koji su se borili protiv srba i komunista, nego mi se natovario"grije h" čitavog naroda.

A Sunić je bio na drugoj strani.
A što nije ostao u Jugoslavioji da se na "licu mjesta" bori za Hrvatsku bez onih koji "samo mrze srbe".

Neka se vrati odakle je došao.
Prijavi Administratoru
#14 SunicDavorDijan 2010-12-03 14:38
I sam se ne slažem s dosta Sunićevih misli, no čini mi se da mnogi od komentatora Sunića krivo shvaćaju. Kao prvo, Sunićev otac je bio žrtva bivšeg režima, kao i sestra mu koja je dobila također zatvor. Osudio ih je Nobilo radi čitanja londonske "Nove Hrvatske". Bilo je u bivšem režimu ljudi u sudstvu koji nisu bili suradnici režima. Pravnici i liječnici su profesije koje trebaju svakom režimu i ne može ih se režim samo tako odreći. I sve dok ne diraju Partiju pušta ih se na miru. Drugo, Sunić je itekako svjestan da je velikosrpska politika i Milošević krivac za rat, no on naglašava da nam za rat nisu krivi samo velikosrbi (četnici), nego i domaći Jugovići. Pa upravo su domaći jugoslaveni deseteljćima klimali glavom na velikosrpske laži o Jasenovcu i ostalom i bili veći Srbi od Srba. Dio krivnje za rat svakako nose i Jugoslaveni i to je ono što Sunić naglašava.
Treće, Sunić nema pravo kad sarkastično govori da nacionalisti spominju stalno Srbe, četnike i veliku Srbiju, jer opasnost od istih doista postoji - samo što se i ta opasnost ponovno omotava u celofan jugoslavenstva. No jednim manjim dijelom je u pravu - mi hrvatski nacionalisti svoj identitet ne smijemo temeljiti samo na antisrpstvu, nego i na antijugoslavens tvu, a treba graditi i graditi i proaktivni identitet. Ne smije nam srpstvo - premda od njega dolazi opasnost - postati fiksacija. Četvrto, Sunić ima ponešto drugačije stavove od većine ovdje jer je intelektualno formiran na zapadu, gdje ne postoje problemi kakve mi imamo sa Srbima, nego se tamo nacionalizam uglavnom svodi na međurasne prepirke. Sunić je visoko eksponiran u Novoj desnici, koja nema nimalo dobro mišljenje o useljavanju imigranata u Sad i Europu. Surađuje s časopisom "Occidental observer" koji se bavi identitetom bijelaca i bijelom kulturom. Na tom polju logično je da dolazi do potiskivanja podjela među europskim narodima i do zajedničke borbe protiv novog doseljavanja. Po viziji Nove desnice ratovi između nas i Srba slabe Europi i bijelu rasu. U takvim stavovima ima istine, bijeli je, naime, čovjek na izdisaju, no s većim dijelom toga se ne slažem. Bijela Europa si je prvenstveno sama kriva što nema više djece, za to joj nisu krvi neeuropljani. A i ja osobno - kao kršćanin koji ne pravi razlike među rasama i ljidima . bi radije surađivao s nekim Irancem, muslimanom ili ALbancem, nego sa Srbima, koji su tradicionalno agresivno i osvajački raspoloženi prema nama. A problem Nove desnice (europske dakako - američka je dijametralno suprotnost ovoj europskoj kooj Sunić pripada) je antikršćanstvo. Da ne duljim: Nova desnica smatra kršćanstvo židovskim izumom za pokoravanje ostalih naroda. Malo karikiram, ali generalno gledano imaju takvo mišljenje neki njezini članovi.
U svakom slučaju, ako se sa Sunićem i ne slažem glede dosta stavova, ipak je riječ o osobi koja ima mnoge dobre ideje koje treba poslušati.
Prijavi Administratoru
#15 @DavorDijanhenok 2010-12-03 15:04
Citat DavorDijan:

Surađuje s časopisom "Occidental observer" koji se bavi identitetom bijelaca i bijelom kulturom. Na tom polju logično je da dolazi do potiskivanja podjela među europskim narodima i do zajedničke borbe protiv novog doseljavanja. ... A problem Nove desnice (europske dakako - američka je dijametralno suprotnost ovoj europskoj kooj Sunić pripada) je antikršćanstvo. Da ne duljim: Nova desnica smatra kršćanstvo židovskim izumom za pokoravanje ostalih naroda. Malo karikiram, ali generalno gledano imaju takvo mišljenje neki njezini članovi.


"Occidental Observer" se, kao što ste naglasili,
prvenstveno bavi pitanjem opstanka bijelaca i bijele civilizacije
(što je gorući problem, kao i nama pitanje opstanka Hrvata)

ipak, nisu isključivo tamo prisutni (latentni) antikršćanski stavovi
koje spominjete, a koje isto ima T.Sunić,
nego ima dosta autora koji su spoznali
da je povijest bijelaca i njihove civilizacije,
bitno povezana s kršćanstvom,
da kršćanstvo nije anemično kako se danas prikazuje i kakvim ga je držao Nietsche,
nego je zemaljska Crkva sebe nazvala
Ecclesia Militans - Vojujuća Crkva
(konačno prava Crkva se diči svojim monasima-vitezo vima koji su išli u križarske ratove, a ne kao N.O. antiCrkva
koja se ogradila od križara kao zločinaca)

činjenica koju navodite - demografsku ugroženost bijelaca - ima najveći uzrok u medijima (i to najviše slikopisnim i pop glazbenim)
koji su u posljednjih 50-tak godina
učinili od projseječnog bijelca osobu koja se srami svojih predaka,
koji ima komplekse zato što je bijelac,
koji se stoga raduje što u njegovoj državi ima sve manje onih koji su njegove rase .... taj kompleks su nama Hrvatima činili jugo-mediji od 1945.

ne treba biti previše mudar pa zaključiti da onaj tko je vlasnik medija je jedan od glavnih krivaca za tu autoimunu bolest bijelaca, odnosno međunarodno židovstvo

zato ću sad napisat da je Crkva oduvijek znala kako je talmudističko židovstvo opasno po kršćane, i zbog lihvarstva i zbog mafijaške organiziranosti koja želi preuzeti kontrolu nad državom goja,
te su takvi židovi mnogo puta bili protjerivani od kršćanskih država,
i iz papinske države,
a bili im je i propisano da nose posebne oznake te da ne smiju imati kršćane za sluge

T.Sunić iako se bavi povješću i filozofijom,
ne zna što je Crkva i kršćanstvo,
i ne vidi kako su u zabludi bili filozofi 19.st. koji su njemu uzori
Prijavi Administratoru
#16 Kuda uvaženi Suniću?stameni 2010-12-03 15:21
Iz potke uistinu velikog znanstvenika u radnom području, uz samo nekoliko prihvatljivih postavki u članku, uvaženi Sunić želi napraviti bedakima ne samo osobe i štiva, iz i od, običnog puka, nego i mnoge vrhunske hrvatske znanstvenike, koji su pisali i danas pišu, i to o nedvosmislenoj istini ukupnog zla koje Raščani i Šumadinci započeše protiv svega hrvatskog još od Vuka, Garašanina, Moljevića ... do Čosića i Miloševića u što se, naravno, uključuje i izrazito protuhrvatski "titoizam i komunizam", a sve skupa postoji kao jedinstvena znanstvena istina, kao nedjeljiva činjenica grozotnih zala Srba prema Hrvatima, i to u trajanju već skoro 2 stoljeća!
Gospodin Sunić, čini se, nije čitao ni A. G. Matoša, ni Blaža Lorkovića i njegov lucidni esej "Hrvati i Srbi" iz 1865., a kamoli iz 1894. članak Milana Kerdića "Hrvati budite samo za Hrvate" itd......
Ono što nam uvaženi Sunić predlaže to je tek vječni hrvatski "ab ovo", a nikada kontinuitet misli, povijesti, kulture i znanosti kao temelja opstojnosti Hrvata i kao temelja istine o nama za lobiranje svijetom.
Što nam je raditi, kada nam i relativno mlade hrvatske znanstvenike, mišljenja sam, zavodi narcisoidnost i sveznadarnost te prestaju čitati sve osim svojih uradaka.
Kuda nas to vodi uvaženi Suniću?
Prijavi Administratoru
#17 Sami sebi u kontradikciji?!stameni 2010-12-03 15:41
Citat DavorDijan:
I sam se ne slažem s dosta Sunićevih misli, no čini mi se da mnogi od komentatora Sunića krivo shvaćaju. U svakom slučaju, ako se sa Sunićem i ne slažem glede dosta stavova, ipak je riječ o osobi koja ima mnoge dobre ideje koje treba poslušati.

----------------

Žalosno je da i u relativno mlađem naraštaju povjesnika i filozofa ne nalazimo one, koji znaju lobirati za Hrvatsku, i to istinom, nego, ajme, zemljom grobišta - dok šumadinci to znaju i lažima. Stoga nam je tak kak je, a s vama Davore Dijan ili bez vas sve isto, jer vi ste tak i onak sami sebi u kontradikciji?!
Prijavi Administratoru
#18 UU DANASNJOJ HRVATSKOJ HRVATSTVO JE POTISNUTO LJEVICARSTVOM I KOMERCIJALIZMOM -EGOIZMOMpreporod 2010-12-03 15:43
Slagali se ne Slagali a Sunicem istina je (gorka) da je nekima (mozda i vecini) u Hrvatskoj strana ideja Hrvatstva onako kako je MI vidimo.Ona ideja Starcevica,Radi ca,Tudjmana ,Pavelica na kojima sam se ja i domoljubni Hrvati napajali.Nazalo st blize su im ideje Jugoslavenstva ili nezainteresiran osti za Idejno Hrvatstvo.Kako inace objasniti lake popbjede Mesica i Josipovica na izborima? i toleriranje sudjenja SVOJIM herojima generalima u Hegu.
Moram reci da se slazem sa Tomislavom Sunicem..Ovo je kljucno pitanje Hrvatske.
Dali moramo "MOLITI" Hrvate da glasaju za Domoljube?
I :dali materijalizam u danasnjoj uzima precedent iznad svih ideoloskih i Domoljubnih postavki?
I sto to govori o nama kao narodu ?
Znam da je propaganda ucinila svoje i da "strani faktori" imaju svopje agende,ali Jugoslavenstvo i ljevicarstvo je zivo i "ide naprijed " u danasnjoj Hrvatskoj.A te dvije komponente znace smrt svake Nacionalne Hrvatske Drzave.
Treba pogledati istini u oci
Prijavi Administratoru
#19 lobirati gdje i kod koga?henok 2010-12-03 15:48
Citat stameni:

Žalosno je da i u relativno mlađem naraštaju povjesnika i filozofa ne nalazimo one, koji znaju lobirati za Hrvatsku, i to istinom, nego, ajme, zemljom grobišta - dok šumadinci to znaju i lažima.


ako bi istina ovisila o lobiranju,
onda ona nije istina

ima li smisla lobirati za istinu onima kojima do istine nije stalo?

ima li smisla poput J.Sedlara lobirati za Hrvatsku kod cionista
kad su oni zakleti borci protiv Istine?

ima li to isto smisla kod vladajućih političara EU koji su sluge cionizma?

zar očekujete da će nam pomoći oni koji su organizirali prevrat 2000-te,
ili da ti isti ne znaju naš položaj i interese za opstankom,
nego će toga biti svjesni ako lobiramo kod njih?
Prijavi Administratoru
#20 Ima smisla!stameni 2010-12-03 15:57
[ako bi istina ovisila o lobiranju,
onda ona nije istina

ima li smisla lobirati za istinu onima kojima do istine nije stalo?

-----------

Lobiranje je posao, kao i svaki drugi!
Itekako ima smisla - henok!
Svijet je zagušen lažima na plaćenim oglasima i srbo-iseljeničk im webovima. Pogledajte - užas na njima, a mi na sve to šutimo!!!
Prijavi Administratoru
#21 lobiranjehenok 2010-12-03 16:05
Citat stameni:

Lobiranje je posao, kao i svaki drugi!
Itekako ima smisla - henok!
Svijet je zagušen lažima na plaćenim oglasima i srbo-iseljeničkim webovima. Pogledajte - užas na njima, a mi na sve to šutimo!!!


poznato je da su Srbi skloni laganju,
oni se time čak i diče

ja ipak mislim da se trebamo u tome razlikovati od njih

ipak želim ponovno naglasit,
besmisleno je objašnjavat istinu o nama
nekom vladajućem političaru u Londonu,
(i Radić je tamo gubio vrijeme i živce)
znam da trebamo saveznike,
ali je ludost očekivati savezništvo od onih
koji su nam namjestili dvije (ili već tri) jugoslavije
Prijavi Administratoru
#22 sunić i "rasa"Juda Makabejac 2010-12-03 17:40
Citat DavorDijan:
Četvrto, Sunić ima ponešto drugačije stavove od većine ovdje jer je intelektualno formiran na zapadu, gdje ne postoje problemi kakve mi imamo sa Srbima, nego se tamo nacionalizam uglavnom svodi na međurasne prepirke. Sunić je visoko eksponiran u Novoj desnici, koja nema nimalo dobro mišljenje o useljavanju imigranata u Sad i Europu. Surađuje s časopisom "Occidental observer" koji se bavi identitetom bijelaca i bijelom kulturom. Na tom polju logično je da dolazi do potiskivanja podjela među europskim narodima i do zajedničke borbe protiv novog doseljavanja. Po viziji Nove desnice ratovi između nas i Srba slabe Europi i bijelu rasu. U takvim stavovima ima istine, bijeli je, naime, čovjek na izdisaju, no s većim dijelom toga se ne slažem. Bijela Europa si je prvenstveno sama kriva što nema više djece, za to joj nisu krvi neeuropljani.


Pojam "rase" prilično je nejasan i uglavnom besmislen. Golim okom gledano je očito da postoje razlike u izvanjskom fizičkom izgledu između raznih svjetskih populacija. Ali opet postoje i unutar tih populacija razlike među pojedincima. Isto tako je nemoguće uspostaviti nekakvu uzročno-posljedičnu, kauzalnu vezu između tih vanjskih karakteristika populacija (boja kože, promjer lubanje itd) i karaktera naroda, njihovih vladajućih ideja vodilja tijekom povijesti, duhovnosti i sličnog. "Rasa" ništa ne objašnjava, samo zamućuje. Rasizam treba odbaciti ne zato što je on u suprotnosti s "političkom korektnošću", nego jednostavno zato što je protivan zdravom razumu i iskustvu.

Konačno, gdje je granica među, recimo, "bijelom" i "crnom" rasom? Ne postoji. Kako idete sa sjevera na jug, od sjeverne Europe prema Africi, primjećujete kako je prosječna boja kože populacije sve tamnija i tamnija, sve dok ne dođete do središnje Afrike, gdje su svi "crni". Isto i za sve druge "rase".

Kakva "bijela Europa"? Osjećate li se vi, gosp. Dijanoviću, kao "bijelac"? Znači li vam vaša količina kožnog pigmenta išta u smislu samodeintifikacije? Ja znam da meni to ne znači apsolutno ništa.

Postoji li, u konačnici ikakva "bijela rasa"? Ne mislim u biološkom, nego u mentalnom smislu, to jest, imaju li ti nekakvi "bijeli narodi" ikakav osjećaj zajedništva, zajedničke sudbine itd? Mislim da nemaju, što god o tom mislilo uredništvo "Occidental Observer"-a i sličnih publikacija. Iskustvo povijesti, starije i novije, ih totalno demantira.

Još manje ima razloga da bi neki Hrvat bio rasist. Hrvatska je u povijesti imala problema samo s "bijelim" (tzv) narodima. osim toga, zapadno-europski i američki bijeli rasisti, premda i istočne Europljane formalno prihvaćaju kao "bijelce", ipak stanovnike tog dijela Europe (gdje se računa i Hrvatska) gledaju sa stanovitim podcjenjivanjem i prihvaćaju ih kao nekakve "bijelce drugog reda".

Citat DavorDijan:
A i ja osobno - kao kršćanin koji ne pravi razlike među rasama i ljidima . bi radije surađivao s nekim Irancem, muslimanom ili ALbancem, nego sa Srbima, koji su tradicionalno agresivno i osvajački raspoloženi prema nama. A problem Nove desnice (europske dakako - američka je dijametralno suprotnost ovoj europskoj kooj Sunić pripada) je antikršćanstvo. Da ne duljim: Nova desnica smatra kršćanstvo židovskim izumom za pokoravanje ostalih naroda. Malo karikiram, ali generalno gledano imaju takvo mišljenje neki njezini članovi.
U svakom slučaju, ako se sa Sunićem i ne slažem glede dosta stavova, ipak je riječ o osobi koja ima mnoge dobre ideje koje treba poslušati.


S ovim se slažem. Ovim drugim dijelom vašeg komentara vi ste, gosp. Dijanoviću, opovrgli ono što ste rekli u prvom dijelu.

Ma kakvi bijelci, kakva "bijela Europa", takvih koncepcija treba se kloniti kao kuge.
Prijavi Administratoru
#23 Zašto Tuđman nije mogao objaviti ratHISTrion 2010-12-03 19:18
Jer bi ga objavio sam sebi. je li sad nekome jasno zašto je bolje koristiti jugo-komunistič ka agresija.

Sa srbima i četnicima se zna, i s njima je gotovo, no je li gotovo sa jugovićima, petokolonašima i orjunašima, oni i dalje imaju %.
Prijavi Administratoru
#24 ...ili mi ili oni 2010-12-03 19:43
Citat kvarner051:
Sunić je to što je ali mu je ovaj tekst na tragu Hrvatske realnosti s kojom se mnogi ne žele suočiti, mi u Hrvatskoj imamo blijedu kopiju socijalističkog samoupravljanja na svim razinama i to nam je prava Tuđmanova ostavština, Tuđman je u novu Hrvatsku vlast uveo udbaše i komuniste tako da su umjesto u zatvoru završili u vrhu vlasti i do dana današnjeg ne silaze s vlasti.
Mnogi koji ne žele kritički gledati na Franju Tuđmana zatvaraju oči pred istinom.

Prava Tuđmanova ostavština je i nacionalna država, koja je nezavisna i suverena(bar je još uvijek na papiru takova iako je i to upitno). Zašto Vi zatvarate oči pred time? Zašto Vi to ne priznate?

Hrvatska postoji, problem je što Njom upravljaju oni koji su protiv te i takove Hrvatske. Rješenje problema je jednostavno - treba promijeniti vlast. Ali kako to napraviti je problem nad problemima.
Prijavi Administratoru
#25 Prijedlogili mi ili oni 2010-12-03 20:23
Ovaj je portal već imao razgovor s Sunićem. Neka se obavi još jedan razgovor s njim u kojemu ga treba pitati pojašnjenje nekih njegovih stavova iz ovoga članka. A ne bi bilo loše pitati ga misli li da je Domovinski rat dogovoren. Ako je dogovoren, tko ga je dogovorio i s kojim ciljem? Za Jugose je jasno: dogovorili su ga Tuđman i Milošević s ciljem stvaranja vlastitih pljačkaških oaza, a usput išli dijeliti BiH kako bi povećali svoje oaze i prolili još više krvi. Dijeli li i Sunić njihovo mišljenje? Ne bi ga bilo loše pitati i o njegovoj viziji za BiH: podjela između Hrvata i Srba; trodjela između Bošnjaka, Hrvata i Srba; jedinstvena i cjelovita mutikulturalna BiH; tri entiteta ili nešto peto, šesto... Spominjao je kako su hrvatski i srpski nacionalisti znali naći rješenje za BiH, vjerojatno je mislio na t.zv sporazum Pavelić Stojadinović, pa neka pojasni kako bi on pomirio one hrvatske nacionaliste koji ne odustaju od Drine i Zemuna sa bilo kojim srpskim nacionalistima
Prijavi Administratoru
#26 "JUDA MAKEBEJAC"- MORAM< NAGLASITI DA SE UPOBCE NE SLAZEM NITI IJEDNOM OD VASIH OBSERVACIJApreporod 2010-12-04 02:36
Pojam "rase" prilično je nejasan i uglavnom besmislen. Golim okom gledano je očito da postoje razlike u izvanjskom fizičkom izgledu između raznih svjetskih populacija. Ali opet postoje i unutar tih populacija razlike među pojedincima. Isto tako je nemoguće uspostaviti nekakvu uzročno-posljed ičnu, kauzalnu vezu između tih vanjskih karakteristika populacija (boja kože, promjer lubanje itd) i karaktera naroda, njihovih vladajućih ideja vodilja tijekom povijesti, duhovnosti i sličnog. "Rasa" ništa ne objašnjava, samo zamućuje. Rasizam treba odbaciti ne zato što je on u suprotnosti s "političkom korektnošću", nego jednostavno zato što je protivan zdravom razumu i iskustvu.

Konačno, gdje je granica među, druge "rase".

Kakva "bijela Europa"? Osjećate li se vi, gosp. Dijanoviću, kao "bijelac"? Znači li vam vaša količina kožnog pigmenta išta u smislu samodeintifikac ije? Ja znam da meni to ne znači apsolutno ništa.

Postoji li, u konačnici ikakva "bijela rasa"? Ne mislim u biološkom, nego u mentalnom smislu, to jest, imaju li ti nekakvi "bijeli narodi" ikakav osjećaj zajedništva, zajedničke sudbine itd? Mislim da nemaju, što god o tom mislilo uredništvo "Occidental Observer"-a i sličnih publikacija. Iskustvo povijesti, starije i novije, ih totalno demantira.

Još manje ima razloga da bi neki Hrvat bio rasist. Hrvatska je u povijesti imala problema samo s "bijelim" (tzv) narodima. osim toga, zapadno-europsk i i američki bijeli rasisti, premda i istočne Europljane formalno prihvaćaju
-----------------------------------------
CITAT; JUDA MAKABEJAC------ -------------
Citiram "Misli" koje je naveo tzv"Juda Makabejac"-Cuda no ime komentatota i jos cudniji svjetonazor,
Ovo sto ste vi "Juda" napisali u "kritici " Gosp Tomislava Sunica (kojega primjecujem) vec otprije vrlo neugodnim i naprasitim rjecnikom odbacujete,sto posto sam siguran Ivo Josipovic i stipe Mesic bi vrlo rado potpisali.
Gospodin Sunic tocno konstantira
izraziti pro-Jugoslavens ki i Antihrvatski
sentiment medju tzv. danasnjom "Vladajucom Hrvatskom Politickom Elitom",
i neizgradjenost Hrvatskih sirokih masa
u kojima sto propagandom,mje sanjem i
ekonomskim pogodnostima ne postoji onaj dragocjeni NARODNI INSTINKT ZA ZAMOODRZANJEM
Koji svaki zivi entiti mora posjedovati
ako hoce da obstane u ovome
"Svijetu vjecne borbe"
Onda, vase kategoricko odbacivanje bilo kakvih rasnih granica ili razlika moze
biti samo ili iz neznanja ili je PROVOKACIJA.
Jer Komunisti su sirili te parole o
bratstvu svih naroda u pohodu komunisticke ideologije,isto kao i svjetska Masonerija i tzv: Mocnici koji ulazu Billione dollara da smjesaju narode svijeta sto vise u jednu
bezlicnu masu rasa i Nacija kojom ce
biti jako lako gospodariti jer nece imati
nikakvih svjetonazora,KU LTURE ili naslijedja,samo razmonozavanje ,potrosnja i kic kultura popa,droge i mass histerija.
To je ono cemu se SVAKI iole posten
Evropljanin,Hrv at,Domoljub grozi.
Istina je da je Bog stvorio SVE rase
svijeta,ali nemislim da je bilo predvidjeno da budu smjesane bez ikakve logike ili naslijedja.Kako je taj prirodni order obsto tisuce i tisuce godina i sve je bilo u redu,nije postojao taj "Rasni" problem kako ga vi
"Juda Makebejac "navodite.
Problem je nastao Globalizacijom,
Tzv.Mass "kulturom", bastardizacijom ,masovnim neprirodnim Emigracijama u slamove i gradove Evrope i Amerike koje su izgubile svoj
Civilizacijski karakter i postale
kolosalni BABILON svih mogucih Nacija i rasa u kojemu novac,
nemoral , zaraze,materija lizam i kriminal caruju.
Da napomenem da u Americkim zatvorima
bijelci su samo nesto oko 20% "stanovnistva". Dali vam to sto govori?
Ili u Juznoj Africi gdje ima najvise ubistava na Svijetu dvadeset godina
poslije "pada" "apterheida".
Ja osobno sam proveo na Zapadu ( U Sjevernoj Americi) preko tri decenije i mogao sam, "na licu" mjesta vidjeti sve Nacije i rase na djelu -gdje sve imaju iste sanse i nitko ih ne "diskriminira"
u mome "bussinesu radili su i crnci i Kinezi i Juzno Amerikanci i Evropljani i Anglosaksonsci i dosao sam do definitivnog zakljucka da
POSTOJE NEPREMOSTIVE GOLEME RAZLIKE
IZMEDJU NACIJA I RASA
Razlika je uglavnom u nasem shvacanju DISCIPLINE,REDA i CISTOCE kao i KULTURNOG
KAPACITETA.PLACANJA PRISTOJBI.POREZ A,POSTIVANJA ZAKONA.
I mogu reci vrlo odgovorno da je Evropska ,(bijela) rasa u toj observaciji
"dokazala" kvalitete koje neke druge rase
ne posjeduju niti su im vazne...
Gdje god dodje do toga "Obceg" seksualnog i kulturnog mjesanja naroda i rasa nastaje kaos,kosmar,kri minalitet...
Ovo vi gospodine Makebejac mozete protumaciti kao 'teski" rasizam",
"glupost" ili kako vec hocete ,kao sto prebacujete gospodinu Sunicu ,ali ja stojim iza tih rijeci ,jer me zivotno iskustvo a i zdrav razum usmjerava na
taj put.
Zasto Hrvatski Narod nebi sacuvao svoje Evropsko,ili kako ga vi prezirno
nazivate bijelo" porjeklo? Zast moramo biti
smjesani sa strancima?i ne samo strancima,
nego izgubiti i svoje neprocjenjive izvanjske rasne
i Nacionalne karakteristike? Koje kad se jednom smjesaju u seksualnim i drugim kontaktima vise nitko nemoze popraviti.
Djeca su osudjena da zive sa grijehom
svojih roditelja,da ne pripadaju nikome
nego nekoj nedefiniranoj SVJETSKOJ NACIJI
U cijem je to interesu?
Jer nezaboravite ako je Bog stvorio Nacije,nije li protiv Bozje volje mjesati
na prisilan,umjeta n nacin Narode koje je sami Stvoritelj u svojoj mudrosti podjelio da zive
odvojeno,sa svojim jezicima ,i teritorijem.
Svjetski mocnici u svojoj lakomosti i naprosto Sotonskoj beskrupuloznost i hoce da "uguse" i preokrenu taj Bozji Zakon
To su Bogom dati darovi.
A sto se tice religije ona se moze interpretirati na razne nacine,nije niciji Monopol pa ni tzv."odabranih"
koji su da opet napomenem iskljucivo i u principu
protiv bilo kakvih rasnih mjesanja,bez obzira na boju i vjeroispovjest i da,provode ih i propagiraju (naravno samo za sebe) -za nas naravno ima druga Politika" Kozmopolitizma, Globalizma,Komu nizma,Vjerskih Sekti,Hollywood a,'Rap" muzike itd.itd..
I da ti " NIJHOVI" "zakoni" koji odbijaju "milosrdno Krscanstvo" su ih odrzali tisuce godina u "stranim " okruzenju.Narav no govorim o Zidovskom Narodu.mozda bi i mi Hrvati mogli od NJIH nesto konstruktivno nauciti.
Sto vrijedi za njih zasto nebi vazilo i za nas?
Sve ovo govorim bez "mrznje" ili "rasizma",gospo dine Makebejac.
Samo zdrav razum logika,i da ljubav prema svome narodu. To je najvazniji elemenat.
Prijavi Administratoru
#27 rase itdJuda Makabejac 2010-12-04 03:18
Citat preporod:
JUDA MAKABEJAC-
Citiram "Misli" koje je naveo tzv"Juda Makabejac"-Cudano ime komentatota i jos cudniji svjetonazor,


A kako je tek čudno da jedna "rvatina-katolik" (pretpostavljam) ne pozna jednog od likova iz Biblije kakav je Juda Makabejac i da ne zna na koji je način dotični lik djelovao i što on simbolizira, pa se onda taj rvatina-katolik (valjda) tako silno iščuđava nad "čudnim" imenom. U ostalom, u današnje vrijeme Google-a i Wikipedija, lako je doznati što znače neka imena...


Citat preporod:
Ovo sto ste vi "Juda" napisali u "kritici " Gosp Tomislava Sunica (kojega primjecujem) vec otprije vrlo neugodnim i naprasitim rjecnikom odbacujete,sto posto sam siguran Ivo Josipovic i stipe Mesic bi vrlo rado potpisali.


Zapravo, Sunić je po svojim pogledima bliz Mesiću i Josipoviću, jer on, isto kao i oni, zagovara "bratimljenje" sa Srbima. Sunić to zagovara u ime europskog bijelog zajedništva, a ova dična gospoda u ime bolje europske budućnosti i regionalne stabilnosti. Velike li razlike! I on je protiv "uskog nacionalizma" (njegove riječi, ništa ja ne izmišljam), a i oni su. Zapravo se može reći da su sada na vlasti Sunićevi istomišljenici.


Citat preporod:
Onda, vase kategoricko odbacivanje bilo kakvih rasnih granica ili razlika moze
biti samo ili iz neznanja ili je PROVOKACIJA.
Jer Komunisti su sirili te parole o
bratstvu svih naroda u pohodu komunisticke ideologije


Mislim da ste vi sa svojim pogledima mnogo bliži komunistima od mene jer vas s njima povezuje vulgarni materijalizam, samo što se on kod njih svodi na apsolutiziranje društveno-ekonomskih odnosa, a kod vas se bit povijesti svodi na različite vrste tjelesa, klasificiranih u grupe po boji kože i slično. Ne postoji ništa duhovno po vama, samo materijalno koje determinira sve. Po tom ste istovjetni komunistima, i vi i Sunić.

Citat preporod:
isto kao i svjetska Masonerija i tzv: Mocnici koji ulazu Billione dollara da smjesaju narode svijeta sto vise u jednu bezlicnu masu rasa i Nacija kojom ce
biti jako lako gospodariti jer nece imati nikakvih svjetonazora,KULTURE ili naslijedja,samo razmonozavanje ,potrosnja i kic kultura popa,droge i mass histerija.
To je ono cemu se SVAKI iole posten
Evropljanin,Hrvat,Domoljub grozi.
Istina je da je Bog stvorio SVE rase
svijeta,ali nemislim da je bilo predvidjeno da budu smjesane bez ikakve logike ili naslijedja.Kako je taj prirodni order obsto tisuce i tisuce godina i sve je bilo u redu,nije postojao taj "Rasni" problem kako ga vi
"Juda Makebejac "navodite.
Problem je nastao Globalizacijom,
Tzv.Mass "kulturom", bastardizacijom,masovnim neprirodnim Emigracijama u slamove i gradove Evrope i Amerike koje su izgubile svoj
Civilizacijski karakter i postale
kolosalni BABILON svih mogucih Nacija i rasa u kojemu novac,
nemoral , zaraze,materijalizam i kriminal caruju.
Da napomenem da u Americkim zatvorima
bijelci su samo nesto oko 20% "stanovnistva".Dali vam to sto govori?
Ili u Juznoj Africi gdje ima najvise ubistava na Svijetu dvadeset godina
poslije "pada" "apterheida".
Ja osobno sam proveo na Zapadu ( U Sjevernoj Americi) preko tri decenije i mogao sam, "na licu" mjesta vidjeti sve Nacije i rase na djelu -gdje sve imaju iste sanse i nitko ih ne "diskriminira"
u mome "bussinesu radili su i crnci i Kinezi i Juzno Amerikanci i Evropljani i Anglosaksonsci i dosao sam do definitivnog zakljucka da
POSTOJE NEPREMOSTIVE GOLEME RAZLIKE
IZMEDJU NACIJA I RASA
Razlika je uglavnom u nasem shvacanju DISCIPLINE,REDA i CISTOCE kao i KULTURNOG
KAPACITETA.PLACANJA PRISTOJBI.POREZA,POSTIVANJA ZAKONA.
I mogu reci vrlo odgovorno da je Evropska ,(bijela) rasa u toj observaciji
"dokazala" kvalitete koje neke druge rase
ne posjeduju niti su im vazne...
Gdje god dodje do toga "Obceg" seksualnog i kulturnog mjesanja naroda i rasa nastaje kaos,kosmar,kriminalitet...
Ovo vi gospodine Makebejac mozete protumaciti kao 'teski" rasizam",
"glupost" ili kako vec hocete ,kao sto prebacujete gospodinu Sunicu ,ali ja stojim iza tih rijeci ,jer me zivotno iskustvo a i zdrav razum usmjerava na
taj put.
Zasto Hrvatski Narod nebi sacuvao svoje Evropsko,ili kako ga vi prezirno
nazivate bijelo" porjeklo? Zast moramo biti
smjesani sa strancima?i ne samo strancima,
nego izgubiti i svoje neprocjenjive izvanjske rasne
i Nacionalne karakteristike?Koje kad se jednom smjesaju u seksualnim i drugim kontaktima vise nitko nemoze popraviti.
Djeca su osudjena da zive sa grijehom
svojih roditelja,da ne pripadaju nikome
nego nekoj nedefiniranoj SVJETSKOJ NACIJI
U cijem je to interesu?
Jer nezaboravite ako je Bog stvorio Nacije,nije li protiv Bozje volje mjesati
na prisilan,umjetan nacin Narode koje je sami Stvoritelj u svojoj mudrosti podjelio da zive
odvojeno,sa svojim jezicima ,i teritorijem.
Svjetski mocnici u svojoj lakomosti i naprosto Sotonskoj beskrupuloznosti hoce da "uguse" i preokrenu taj Bozji Zakon
To su Bogom dati darovi.
A sto se tice religije ona se moze interpretirati na razne nacine,nije niciji Monopol pa ni tzv."odabranih"
koji su da opet napomenem iskljucivo i u principu
protiv bilo kakvih rasnih mjesanja,bez obzira na boju i vjeroispovjest i da,provode ih i propagiraju (naravno samo za sebe) -za nas naravno ima druga Politika" Kozmopolitizma,Globalizma,Komunizma,Vjerskih Sekti,Hollywooda,'Rap" muzike itd.itd..
I da ti " NIJHOVI" "zakoni" koji odbijaju "milosrdno Krscanstvo" su ih odrzali tisuce godina u "stranim " okruzenju.Naravno govorim o Zidovskom Narodu.mozda bi i mi Hrvati mogli od NJIH nesto konstruktivno nauciti.
Sto vrijedi za njih zasto nebi vazilo i za nas?
Sve ovo govorim bez "mrznje" ili "rasizma",gospodine Makebejac.
Samo zdrav razum logika,i da ljubav prema svome narodu. To je najvazniji elemenat.


Aha. A taj grozni, globalizirani svijet, taj Babilon, tko ga je stvorio? Stvorili su ga upravo pripadnici te vaše kaoti "superiorne" bijele rase. Tzv. bijelci su osvojili svijet i oblikovali današnji kozmopolis i oblikovali ovu današnju dekadentnu kulturu. Znači, gospodine, da se vrtite u krug sa svojom "argumentacijom ".
Prijavi Administratoru
#28 "JUDA MAKEBEJAC" ICI PROTIV SVOGA NARODA,KULTURE ,NASLIJEDJA I DA,i RASE BILO BI RAVNO SAMOUBISTVUpreporod 2010-12-04 03:36
"JUDA MAKEBEJAC"-
Ponovno naglasavam.Zivi o sam u okruzenju SVIH rasa (168 nacija i rasa samu u Torontu -Canada.)I mogao sam godinama studirati PROBLEM i RASA i NACIJA.Nisu mi trebale za to knjizurine.
Samo zdrava pamet ,iskustvo ,logika.
Ne radi se tu o "MRZNJIi "RASIZMU" nego o Bozjim i ljudskim zakonima .
Inace nam prijeti NESTANAK...
A sto sto kazete za Gosp Sunica da tezi
Evropskom jedinstvu,rasno m i kulturnom(ovo rasno tako strasno zvuci zar ne? (zahvaljujuci propagandi to je "prljav" pojam.
To Evropsko jedinstvo na zdravim osnovama i vodjeno tim "Bijelim" Tehnolosko i Kulturno superiornim Evropljanima nije samo tocno nego je
nas JEDINI SPAS.
Ne ova EVROPSKA UNIJA masonska i materijalistick a, koja zarobljava Nacije Ekonomski i Kulturno nego EVROPSKA KATEDRALA DUHA,
IDEALISTICKA EVROPA
u smislu stare Atene i Rima, Renesanse i zasada te
toliko "omrzaene "bijele rase" koja je nahranila
izljecila i tehnoloski unaprijedila cijeli svijet.
SVIJETIONIK KULTURE u moru beznadja kaosa , materijalizma i vulgarnog
Globalizma..,fanatizma..
EVROPA.-KOLIJEVKA KULTURE
Opet kazem,Juda,na krivom ste putu.
Polazite od krivih premisa.
Biti za Vas bilo bi ici protiv samog sebe,svoga vlastitog tijela.
A to bi bio uzas,zar ne?
Prijavi Administratoru
#29 dvije riječiJuda Makabejac 2010-12-04 04:06
Samo dvije riječi: Bože sačuvaj!
Prijavi Administratoru
#30 Dragi Juda Makabejac...nit ko ti naobrazbu ne osporava..ali stav ti je sasvi m pogrešan!MIJO F 2010-12-04 12:17
Citat:
Članci u kategoriji "Nestali narodi"

54 stranice su u ovoj kategoriji, od njih 54 ukupno.
A

* Aorsi
* Ardijejci
* Avari

B

* Beothuk
* Bijeli Huni
* Breuci
* Bukumiri

D

* Dalmati
* Daorsi
* Dezitijati
* Džavahi

E

* Elimljani
* Etruščani

G

* Gencije

H

* Hati
* Haveljani
* Hazari
* Hetiti


H nast.

* Hiksi
* Histri
* Huni

I

* Iberi
* Iliri
* Ilirsko stanovništvo na Mljetu

K

* Kolapijani
* Kriči

L

* Liguri
* Lužani (pleme)

M

* Malonšići
* Mataguži
* Mataruge (pleme)
* Medijci
* Mesapi
* Meščera
* Muroma

N

* Nabatejci


N nast.

* Neuri

O

* Osci

P

* Parti

S

* Saarlased
* Sabinjani
* Sarmati
* Sikanci
* Sikulci
* Skiti
* Sumerani

T

* Tharawal
* Toharci

V

* Vikinzi
* Vjatiči

Y

* Yeni

Æ

* Æthikes

Š

* Španji
* Šprevljani

..svaki jači teolog će Vam pojasniti, da Bog nije stvorio narod nego NARODE
Ovaj naš izvrsnik(D.D.) ili moja djeca(13,18,20 g.) kad budu na koncu svog "ovozemaljskog" života,dakle 70-80 godina na ovim prostorima tj.od Sutle do Drine..živjeti će oko 2 milijuna Hrvata..i taman će SVI stati u ovoj koloni nestalih naroda između Histra i Huna i nitko od nas ovdje nije "Rasist"..sasvi m pogrešna kvalifikacija.O tpor se vrši samo prema nebuloznim etnolozima koji kažu:Ako Hrvati izumiru uvezimo 3 milijuna Kineza!...,a što se tiče "mješanja rasa",također vam je pogrešna teza "da se radi samo o pigmentima",nai me to je puno komplexnije pitanje,da bi se tako pojednostavilo. Kad Hrvati za 50-100 godina uoče "krucijalni problem" da gube nacionalnu državu,sa ovo tendencijom kao u Canadi(Kanada nije nacionalna država "kanadskog naroda",kad takovi narod "ne postoji"!?Nema te sile koja će to spriječiti "da se odupru" i u konačnici ubrzaju svoj nestanak!MFP!
Prijavi Administratoru
#31 konfuzijaJuda Makabejac 2010-12-04 12:54
Mijo, nemojte brkati pojmove. Narod nije isto što i "rasa".

Izgleda da se Hrvati moraju periodično zaluđivati svakom ideologijom ili modom koja dolazi iz bijelog svijeta, pa tako sad se neki hvataju te anglosaksonske ludosti o "rasama".

Pojam "rase" često negira naciju. Vi hoćete da se Hrvatska izgubi u nekoj neizdiferencira noj masi "bijele Europe", da nestane na taj način? Ako se nekakva "bijela Europa" ujedini (makar i na nekim drugim načelima, a ne onima sadašnje EU), Hrvati zacijelo neće voditi glavnu riječ tamo, zar ne? Koliko bi kompromisa Hrvatska morala sklopiti u ime nekih viših "bijelih" interesa?

Stvar je u tom da Hrvatska nije Kanada ni Kalifornija, i neki pojmovi koji su nastali na tim područjima (tako specifično poimanje "rasa", više kulturološki nego genetski određeno), u vrlo specifičnim povijesnim i društvenim okolnostima, jednostavno nemaju smisla, tj. irelevantni su, na drugim područjima, u drugim zemljama.

Zato su Sunićeve kategorije u Hrvatskoj beskorisne, a u Americi ih dobro razumiju. Mi jednostavno živimo u različitim svjetovima. Isto tako malo koga može impresionirati nečija tvrdnja da je tijekom toliko i toliko godina promatrao rase (168 ono bješe?) i njihovo ponašanje (premda nije mi jasno kako se može promatrati rasu, koja je apstrakcija, može se ponašati samo ponašanje pojedinaca), jer to nema veze s ovdašnjim prilikama. Gdje vi vidite silan broj nekakvih drugih "rasa" u Hrvatskoj?
Prijavi Administratoru
#32 Otkud Vam to?..dragi J.M.?MIJO F 2010-12-04 14:06
Citat:
Mijo, nemojte brkati pojmove. Narod nije isto što i "rasa".
...pa ja to samouko(autodiktaktički kako to znalci vole reći) 40 godina proučavam..itekako mi je to shvatljivo,pače preshvatljivo i ponekad kažem..Bože što to radiš od mene...što će mi to?..plus toga naoisao sam Vam,valjda ste propustili?
Citat:
a što se tiče "mješanja rasa",također vam je pogrešna teza "da se radi samo o pigmentima",naime to je puno komplexnije pitanje,
...svaki patolog,citolog i mikrobiolog će Vam to bolje objasniti,ali odite u statistiku umiranja u "rasnim mješanim brakovima)...to vam nemogu znalački objasniti,ali laički da "molekularna struktura" je ugrožena zbog višestoljetnog različitog načina ishrane,a to je uočeno i kod drugih sisavaca,napr.kod svinja...Hipor,čak ima 16% gena divlje svinje i ostalih pasmina cca 20-30 vrsta...znači biološki aspekt(to vam može potvrditi svaki diplomirani vetrinar)..ali naravno čovjek je "duhovno biće",pa usporedba nije prikladna,ali što ako je Bog apstrakcija? kako neke filozofske skupine prdmnijevaju,a scientolozi vele da je Isus Krist "implatant",a talmudsko tumačenje krćanstva?..Bože me ti sačuvaj!...e onda takove komparacija dolazi u razmatranje tj. probajte HIPOR svinju uzgojiti?...nema šanse ako ga ne tretirate po "receptu" tj.traži bolje i čistije uvijete neko "homo sapiens"!O drugim stvarima ja mislim..napr.dok sam ovo pisao u Indiji se rodilo cca 300 Indijaca,a u Kini cca 280 Kineza(Kinezi malo suzbijaju natalitet,jer ih danas ima više za 200 milijuna više nego Indijaca),a znate li koliko se rodilo Hrvata?...NITI JEDAN!Zatim IZRAEL..u Palestini je 1890.-ih godina živjelo svega 200 tisuća Židova,a danas u državi Izrael oko 7,5 milijuna!
Citat:
Godine 1947. rezolucijom Ujedinjenih naroda područje Palestine podijeljeno je na arapsku i židovsku državu
...protiv takove države je bilo svih 5 glavnih Rabina u SAD-a,vjerojatno znadete zašto?,a ona je silom kapitala progurana,a najjači masonski sljedbenici su upravo iz židovskog naroda i to predmnijeva se da ih u Svijetu imade cca 50 milijuna(a od "masonskog zbora" cca 50 tisuća-skrivenih gospodara svijeta predmnijeva se 35 tisuća Židova N.S.Poredak-Z.Vukman)...Toru su proglasili "anakronom",a Talmuda se drže "kao pijan plota" i globalizaciju i kozmopolitizam zagovaraju u cijelom svijetu osim u državi Izrael,koja ima priznatu granicu samo prema moru!
Citat:
Gdje vi vidite silan broj nekakvih drugih "rasa" u Hrvatskoj?
..hm...itekako se vidi,ali nije to primjereno ovdje pisati..nego se čudim da Vi to nevidite s obzirom da Vaše komentar-članke respektiram od dana kad sam shvatio da pišete s jednim nickom kao i ja i Vedran,Željana, preporod,zmijic a,flick,margina lac...itd..itd, da negdje ne bih pogrešio!lijep pozdrav... MFP!
Prijavi Administratoru
#33 Mijo, bolan, Mijo, a gdje su srbi?Jusuf 2010-12-04 14:07
Popis nije dobar, nema srba!

Ma Mijo, gdje nađe taj nemušti popis? Ostavi se Wikipedije (ona ima u imenu "pediju", to mora da su neki pederi ili buzoranti).
Prijavi Administratoru
#34 1890! Palstina?Jusuf 2010-12-04 14:17
Zatim IZRAEL..u Palestini je 1890.-ih godina živjelo svega 200 tisuća Židova,a danas u državi Izrael oko 7,5 milijuna!
+++++++++++++++++++++++++++++++
E, Mijo, sada sam shvatio, vi ste opasna "cionist".
U osmanskoj provinciji Siriji (kojoj je pripadala današnja Palestina i Jordan), s glavnim gradom Damaskom, dakle na čitavom području osmanske Sirije, tada nije bilo više od 10 do 20 tisuća "Jevreja" (Ivrim).
Odakle vam taj podatak da je već 1890., u vrijeme Prve Alije, bilo u jednom malom dijelu osmanske Sirije 200.ooo Židova?
Oli vam je to rekao neki Bozanićev katolički pop, sluđen Drugim Vatikanskim saborom, i ustrašen zbog moguće pedofilije?
Prijavi Administratoru
#35 LažanCetina 2010-12-04 17:55
Baš zanimljivo – janjičar drži predavanja o katoličkim svećenicima!
Prijavi Administratoru
#36 Cionist?..ba Jusufe,ba....pr ije bi se reklo...MIJO F 2010-12-04 18:41
...anticionist? ..podaci?...iz 2006.kad je u Izraelu živjelo cca 7 milijuna stanovnika i veliki postotak Židova .."paralele" ..M.Rakić,pa samo raspravljamo,ne pišemo disertacije,pro bamo misliti?..neki čvrsti dokaz se teško može naći..Wikipedij a?...više se poslužim O.E.JLZ iz 1966(a podaci od 1955-62 mahom)..pa vidiš da tu nema niti Asteka,Maja,Ink a..pa naših Japoda i Liburna i nema još nekih biblijskih...sa mo Jusufe nije to baš sve kako bi vi i ja htjeli..predmni jeva se i to da te iste godine(1890.) je u arapskim zemljama(van Palestine) bilo oko milijun Židova,a danas cca 2000(dvije tisuće)...a čujte,pa mi smo rasli u Srboslaviji Titinoj...diplo matski odnosi sa Izraelom,koliko se sjećam bili su jako loši,a jedno vrijeme ih nije niti bilo?globalizaciju i kozmopolitizam zagovaraju u cijelom svijetu osim u državi Izrael,koja ima priznatu granicu samo prema moru!..nu,ne čini vam se ova rečenica anticionistička ?...nu i ba i bolan-nebolan.. da,da...od katoličkog svećenstva cijeli život učim,ali najviše od Sv.Pavla iz Tarza,Sv.Augustina,
Sv. Franje Saleškog...a Job...veliki Job,pa tko njega može pobjediti?.MFP!
Prijavi Administratoru
#37 Precizniji podatci!Jusuf 2010-12-04 20:49
Mijo, ne treba vjerovati agramerskim novinarima (Paralele), pogotovo ne zloglasnoj M.Rakić (iz Bunića pored Široke Kule), kodnog imena u popisima «vanjskih suradnika UDB-e»: «Gizela.».

A mora se reći, istine i pravde radi (što agramerski novinari nikada ne će reći), kakova je sudbina bila određena (i još se uvijek određuje) palestinskim Arapima.

Na sjednici glavnoga stožera izraelske vojske, u svibnju 1948., David Ben-Gurion je izjavio (navod iz knjige Michael Ben-Zohar, Ben-Gurion, A Biography, Delacorte, New York 1978.):

"We must use terror, assassination, intimidation, land confiscation, and the cutting of all social services to rid the Galilee of its Arab population."

«Mi moramo koristiti teror, ubojstva, zastrašivanje, otimanje zemlje, i ukidanje svih javnih službi kako bi uklonili (protjerali) arapsko pučanstvo iz Galileje»

Eto!


Izvod iz knjige: Massimo Massara, Previše obećana zemlja

Godina 1880. je nadnevak koji se može uzeti kao početak sukoba između Arapa i Židova, koji je dominirao i još uvijek nastavlja dominirati nad povijesti i životom Bliskog Istoka, iako je Palestina tada već stoljećima bila isključivo arapska. U pučanstvu od oko pola milijuna stanovnika, Židova je bilo oko 24.000 i činile su jedva 4,8 %. Iako tada još nije bilo ograničenja za njihovo naseljavanje u Palestini, velika većina Židova, koji su živjeli u Osmanskom carstvu, više je voljela živjeti u drugim dijelovima Carstva, posebno u Istambulu, gdje je već 1844. broj Židova nadmašio onaj broj koji će biti dosegnut u čitavoj Palestini četrdeset godina kasnije. Većina Židova u Palestini živjela je u Jeruzalemu koji je, nakon Krimskog rata, postao najveći grad u Palestini s oko 25.000 stanovnika, od kojih su barem polovica bili Židovi. Budući da Stari Grad, stisnut unutar zidina, nije više bio u stanju prihvatiti nove doseljenike, Židovi su od 1861. počeli graditi nove četvrti izvan zidina, među kojima su Nahalat Shiva (1869.) i Me'a Še'arim (1872.) koji će postati jezgra Novog Grada.

Vrlo male skupine Židova nastavile su živjeti u Palestini i nakon što je većina židovskog pučanstva napustila zemlju rasipajući se na sve strane svijeta. Gaza, Hebron, Jeruzalem, Nablus, Haifa, Šafer Am, Tiberiada i, nadasve, Safed i okolno područje, su mjesta na kojima je utvrđena nazočnost skupina Židova barem od XIII. stoljeća, to jest od doba neposredno iza kraja Križasrskih vojni.

Od početka XIX. stoljeća židovsko pučanstvo u Palestini se više nego dvostruko uvećalo, od oko 10.000 ljudi 1800. do 24.000 u 1880. godini. Unatoč svemu, ovi Židovi su se zadovoljili živjeti u dobrim odnosima s arapskim stanovništvom i nije im padalo napamet da tu stvaraju svoju Državu, isključivo i potpuno židovsku. Za njih je živjeti u Palestini bio pozitivni religiozni izbor i bilo kakva ideja o pnovnom uspostavljanju jedne židovske Države držana je krajnje sumnjiva kao iskazivanje svetogrdnog pseudo-mesijanizma.

U općoj slici zaostalosti zemlje palestinski Židovi nisu jamačno predstavljali neki društveni čimbenik ekonomski i kulturno djelotvoran i napredan. U godinama prije reformi u Osmanskom carstvu (Tanzimat) oni su činili «najslabiju zajenicu u Siriji i Palestini». Palestinski Židovi bili su jedna bezlična ljudska skupina, bijedna više nego siromašna, neprijateljska svakom napretku i zatvorena prema novom, koja je sva bila usredotočena na ljubomorno čuvanje i produljenje vlastitog židovstva, shvaćenog u jednom vrlo skučenom i ograničenom smislu.

Radilo se o jednoj skupini ljudi koja je još uvijek živjela u srednjovjekovno m društvenom okviru, svojstvenom krajnjim kulturnim i intelektualnim nazadkom, da ne govorimo o ekonomskom. Glavni ekonomski izvor ovog palestinskog židovskog pučanstva bile su skromne potpore koje su im slali njihovi europski sunarodnjaci, ili poneki bogati filantrop, smatrajući svetom obvezom tvarno pomagati svoju braću u Svetoj Zemlji. Ova pomoć nije imala samo dobrotvorno obilježje, nego je simbolizirala ne samo vezu, nego je i izražavala simpatiju i samoodređenje s onima koji su odlučili provesti svoje živote u Palestini posvećujući se učenju i vjeri. Ova milosrdna skrb je, ipak, gušila svaki poduzetnički duh i poticala je neproizvodan i parazitski način života. Domaćim Židovima su se pridruživali s vremena na vrijeme Židovi prijekla iz različitih udaljenih zemalja, privučeni Jeruzalemom, o čemu je pisao Marx 1854., «samo željom da se nastane u dolini Josafat i da umru na mjestu gdje se čeka Iskupitelj".

O životnim prilikama Židova u Palestini prije početka useljavanja osamdesetih godina XIX. stoljeća postoji dragocjeno svjedočanstvo Charlesa Nettera, u obliku izviješća o stanju Istočnih Izraelita koje je podnio Središnjem uredu Alliance israélite universelle na sjednici od 11. siječnja 1869. godine. Prema Netterovoj procjeni palestinsko židovsko pučanstvo oko 1868. dosezalo je brojku od oko 13.000 duša. Devet desetina ovih Židova živjelo je u Jeruzalemu, Hebronu, Safedu i Tiberiajdi. Vrlo male skupine su se mogle naći u Jafi, Haifi, Akri, Nablusu i Ramalahu. Ukupno manje od 400 osoba (15% od oko 2.500 odraslih muškaraca) radilo je u proizvodnim djelatnostima (trgovina i zanatstvo), dok je znatan bio broj onih koji su se posvećivali podučavanju ili proučavanju Talmuda (radilo se o ljudima, kako je zabilježio Netter, koji su riješili «problem da provode život učeći i da umru a da ništa nisu naučili").

Zanati kojima su se bavili bili su krojač, papučar, limar, izrađivač intarzija, knjigovezac, zlatar i urar. Trgovina se temeljila na uvozu i prodaji predmeta opće namjene za lokalnu uporabu. U čitavoj Palestini, koliko je saznao Netter, bila su samo dva Židova poljoprivrednik a, ali oni su iznajmljivali arapsku radnu snagu. Velika većina palestinskih Židova rođeni su u zemlji. Nu istovremeno je rastao broj useljenika koji su dolazili bilo što su željeli izbjeći antižidovske progone, bilo da skončaju svoje zemaljske dane u Svetoj Zemlji.

Kako smo podsjetili, glavni izvor skromnih prihoda ovih siromašnih ljudi bile su pomoći od njihovih europskih sunarodnjaka, naročito iz Poljske. Kulturna razina odgovarala je strašnom ekonomsko-društ venom položaju. Zahvaljujući europskoj pomoći u Jeruzalemu su radile tri škole (dvije muške, jedna ženska) u kojima su revnosni domaći učitelji predavali hebrejski i osnovne matematičke radnje broju od oko stotinu i šezdeset učenika (od kojih su neki bili već oženjeni). Treba istaknuti da su učenici od škole dobivali odjeću, a njihovi roditelji pomoć u novcu, zbog čega se može slobodno reći da su ovi materijalni poticaji utjecali na odluku o slanju djece u školu. U drugim palestinskim gradovima nije bilo niti takve parodije od nastave.

+++++++++++
Broj Židova u Palestini:
1800. ocjena oko 10.000;
1850. oko 12.000;
1880. oko 24.000;
1890. oko 35.000;
1900. oko 55.000;
1910. oko 80.000;
1914. oko 85.000

Od prve Alije (useljenje u Izrael, a i svako putovanje u Izrael zove se «alija», od glagola «ala» - penjati se) 1882. do 1914. u Palestinu se uselilo više od 100.000 novih olej hadašim (novih useljenika) od kojih je 60% otišlo za USA.
Prijavi Administratoru
#38 Znam Jusufe,ako je tako?MIJO F 2010-12-04 21:39
Citat:
Broj Židova u Palestini: 1800. ocjena oko 10.000; 1850. oko 12.000; 1880. oko 24.000; 1890. oko 35.000; 1900. oko 55.000; 1910. oko 80.000; 1914. oko 85.000
..ja sam zapravo mislio da se "gizela" zabunila..valjda je mislila 2 milijuna?...pa sam to onako hodnički prihvatio i samo radi usporedbe,jer po popisu iz 1964.god u Izraelu ovakovo je stanje:
Citat:
2 430 000 st. i od toga 2 155 500 Židova,189 900Arapa,56 300 kršćana i 26 900 Druza...samo mi je čudno da se židovska populacija u Palestini za 74 godine udesetorostručila...a po tom podatku utridesetrostručila,a država traje svega 17 godina!!
Hvala na "preciznijem"? podatku(premda to meni neigra preveliku ulogu) u misaonoj konstrukciji...ovo je bitnije:Citat:
Nedirati u njihov suverenitet nesmije nitko(površ.cca 1/4 RH)..granice nestabilne,kao što Putin jučer dao izjavu za Rusiju nema toga na Globusu koji smije prstom protivu ruskog suvereniteta,a Svijet globalizirati i naši?političari govore:...mi moramo biti sluge jer smo "maleni"...to nije kompatibilno...
MFP!
Prijavi Administratoru
#39 utopija DA ili NE?dduvnjak 2010-12-04 21:57
Citat:
Koliki je broj Hrvata, prije 1990.godine stvarno vjerovao u moguću samostalnu Hrvatsku, ili bolje rečeno, koliko se visokih hrvatskih intelektualca u emigraciji i u komunističkoj Jugoslaviji, u JAZU, u Matici, itd., uistinu zauzimao za stvaranje države Hrvatske? Moglo bi ih se nabrojati na prste - jedne noge. Većina ih je spavala u mišjim rupama - a kasnije u krtičnjacima. Da je Milošević bio nešto lukaviji, mogao je prihvatiti Tuđmanov prvi prijedlog za konfederalizacijom Jugoslavije. Srbi bi i dalje zadržali prevlast u Hrvatskoj, a Hrvatska svoj privid državne neovisnosti. Ionako je tisućljetna praksa Hrvata da vječito jamraju.
Ovo je uglavnom točno i Tuđman je to znao ,ali je vjerovao da će se ipak vremenom veći dio njih osjetiti Hrvatima i ojačati nacionalnu struju.
Nu zasad je tih nadanja malo realizirano.
Prijavi Administratoru
#40 Janjičar!Jusuf 2010-12-04 23:13
Cetina: "Baš zanimljivo – janjičar drži predavanja o katoličkim svećenicima!"
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"Janjičar" je kršten (do čega ne drži!) bez svoje volje u ožujku 1946. u crkvi sv Petra u Vlaškoj ulici, pa ako, ne svojom voljom, "Janjičar" pripada "stadu", valjda ima pravo nešto reći i o "svojim pastirima".
Prijavi Administratoru
#41 KarlovacHISTrion 2010-12-05 15:42
U temelje stavljeno 900 janjičarskih lubanja, to su oni što su ih oteli pa ih vratili nazad preodgojene. Krštenje ne znači ništa ako ga ne živiš, na kraju krajeva i zločinac tito je bio kršten pa sin Saša, gdje se ono on odgoji.
Prijavi Administratoru
#42 HISTrion:POLITI KU I VJERU NETREBA MJESATIpreporod 2010-12-06 04:36
Citat HISTrion:
U temelje stavljeno 900 janjičarskih lubanja, to su oni što su ih oteli pa ih vratili nazad preodgojene. Krštenje ne znači ništa ako ga ne živiš, na kraju krajeva i zločinac tito je bio kršten pa sin Saša, gdje se ono on odgoji.

CITAT HISTrion.
----------------------------------------
Kad smo vec dotaknuli "tezih i nezahvalnih tema" tema kao pojam rase i mjesanja nacija ima jos jedna Dominantna tema koja se uvijek provlaci kroz diskusije ,kroz svakidasnji bitak a to je Vrlo osjetljiva i 'emocinalna' tema
VJERE.
ne Boga nego VJERE,
Organizirane religije.
Ma kako emocionalna i "sveta" ta tema s mora rascistiti prije ili kasnije . Stalno pozivanje na vjeru.Vjeru s kojom se mnogi tako
zivotno,sudbono sno povezuju.
To je kljucni problem kod Srba koji imaju "SVOJU" "Srbsku Pravoslavnu Crkvu"(zato je Pavelic i htio stvoriti Hrvatsku Pravoslavnu Crkvu"..
To poistovjivivanj e vjere i Nacije kod Srba
dovelo je izmedju ostaloga i zakonom AKCIJA-REAKCIJA Hrvate da klicu ono nase :"KATOLIK i HRVAT".
Tako je religija,i SRBIN-PRAVOSLAV AC-HRVAT KATOLIK postala gotovo kao Nacija.
(Tesko je zamisliti Srbina koji nije Pravoslavac)
Onda ,stoljetna Turska okupacija stvorila je obcu netrpeljivost prema
Muslimanima,pre ma Islamu...
Naravno potpirivane Austrijom,Madja rskomm,Rimom..
Tako da su te religiozne "karte" igrale ovdje na ovim prostorima uloge i dalje je igraju.
Tito kao uvjereni ateist (bas kao Josipovic) nije mario puno za bilo koju vjeru osim naravno formalno Boljsevisticko- Samoupravne sa samim sobim u ulozi "Boga".
Interesantno je da poslije Domovinskog rata i poslije raspada Jugoslavije i kad je Katolicka crkva u Hrvatskoj kao dominantna religijska institucija i sluzbeno dobila jaci glas u Hrvatskoj i financijsku pomoc DRZAVE ,Hrvati na "Demokratskim"i zborima izabiru deklarirane,agn ostike i
vjerski neopredjeljene "Vodje " (Mesica i Josipovica)da ih vode u "Novoj Hrvatskoj.".
Interesantno i cudno.Pa dali su Hrvati bas tako veliki Katolici kako se to obicno smatra (cak i na ovome Portalu).?
Ili su pod utjecajem propagande,ili su ogorceni ili je tolika KORUPCIJA nadjacala sve druge osjecaje.
To su te teme koje su ostavljene za raspravu.
Ali uvijek se netko ljuti.netko nekome zabranjuje govoriti ,DOGME su jos uvijek jake.
Iako,da NAROD MORA U NESTO VJEROVATI.
TO JE U PRIRODI LJUDI.
Ali pitanje je tko je pravi,i a tko nije,
i tko moze neopozivo DOKAZATI te DOGME.
Mozda zato sto sam dugo bio u Sjevernoj Americi gdje je jos od doba Georga Wasingtona vjera kompletno i zakonski
uklonjena iz svih politickih procesa i slobodan je izbor svakog pojedinca,nisam toliko sklon poistovjecivati NACIJU i VJERU.
Pa onda Stogodisnji vjerski ratovi,Krizarsk e Vojne,sve u Suprotnosti sa Kristovom naukom ljubavi i milosrdja,
pa i u svakodnevnom zivotu formalizioranje vjerskih obicaja samo na
Nedjeljne mise a ne "zivenje" u tom duhu,Glavni autoritet Vatikana i "interesi,pa oprecnost prema Islamu i stalni ratovi na tu temu,tumacenje Biblije subjektivno,na stare Izralicane i "odabranost" pa cekanje spasioca i Mesija ,Evangelisti,na Tv kanalima,skuplj anje novaca,clanova, skandali, pa bezbrojne sekte i fanatici koji sve druge iskljucuju itd..itd..
Sve me to uvjerava da VJERU i POLITIKU ne treba mjesati...
ZNAM DA CE SE MNOGI NA OVO NASRDITI NA OVOME PORTALU KOJI SAMU SVOJU EGZISTENCIJU BAZIRAJU NA VJERSKOM SENTIMENTU.
Ja mislim da je BOG za sviju jednak.
Mozes mu pristupiti SAM ili sa POSREDNICIMA.
a tko su ti posrednici,i dali su oni u pravu?
To je moje misljenje, na tu "Tesku" i kontraverznu temu za koju su se bezbrojni ratovi krv i bitke bile. zato opet kazem: POLITIKU i VJERU ZAISTA NE TREBA MJESATI.I,da mislim da je bolje tako za Hrvatsku.
Prijavi Administratoru
#43 čitaj bolje preporod-uHISTrion 2010-12-06 12:35
Nisam Ja pomiješao POLITIKU i VJERU ali jesam ODGOJ I POLITIKU tj. POVIJEST I POLITIKU.
Prijavi Administratoru
#44 Rase i narodihenok 2010-12-06 14:59
Citat Juda Makabejac:

Isto tako je nemoguće uspostaviti nekakvu uzročno-posljedičnu, kauzalnu vezu između tih vanjskih karakteristika populacija (boja kože, promjer lubanje itd) i karaktera naroda, njihovih vladajućih ideja vodilja tijekom povijesti, duhovnosti i sličnog.


baš suprotno od toga,
znanost je odavno utvrdila da različite rase imaju različite koeficijente inteligencije,
međutim isto je poznato da su ostracizirani znanstvenici koji su to objavljivali široj publici

svijet je nevjerojatno licemjeran,
politički je korektno izjaviti da su npr. židovi u prosjeku natprosječno inteligentni,
i da su recimo crnci u prosjeku bolji u sportovima u kojima je važna brzina i okretnost,
ali je politički nekorektno bilo što izreći takvo o bijelcima
(reć da su bijelci inteligentniji što se vidi po šahu)

u SAD-u vlada tzv. pozitivna diskriminacija,
što znači da npr. bijelac može izgubiti prednost pri upisu na neke škole u kojima je ograničen broj studenata,
na račun nekog crnca koji ima manje znanja i manje uspjeha u dosadašnjem školovanju
(slično postaje i kod nas s pravima manjina,
a zna se na koju se to manjinu odnosi)

a da rase nisu izmišljotina,
to se vidi i u zemljama koje su htjele poništiti razlike među rasama,
i crnci i bijelci i žuti, grupiraju se i stanovanjem i okupljanjem među sebi bliskim rasnim pripadnicima u tim državama,
a sukob među rasama je latentan

bijeli liberali misle da ako preziru svoju rasu
da će postati simpatični pripadnicima drugih rasa, ali se ljuto varaju
(kao što su neki Hrvati mrzili svouj vlastiti narod kako bi postali bliski Srbima)
Prijavi Administratoru
#45 vjera i politikahenok 2010-12-06 15:17
Citat preporod:

Ja mislim da je BOG za sviju jednak.
Mozes mu pristupiti SAM ili sa POSREDNICIMA.


samo jedna vjera može biti istinita
(ili niti jedna, a nikako sve ili više njih,
zato što su vjere međusobno kontradiktorne)

evo, moja vjera me uči da trebam Bogu zahvaljivati kad me snađu nevolje
(jer nevolje nam isto Bog šalje radi našeg većeg dobra),
koja druga vjera isto to naučava?

talmudisti i heretici protestanti naučavaju da Bog daje obilje zemaljskih dobara onima koji Ga štuju i žive u skladu s Njegovim zapovijedima

slično i islam naučava,
a u budizmu de facto niti nema Boga,
da o drugim poganskim religijama niti ne govorim

ergo, ako je moja vjera istinita, sve druge su lažne
(zato čvrsto odbacujem antiCrkvu koja je nastala nakon drugog vatikanskog koncila,
jer je ona npr. ustvrdila da se muslimani i kršćani mole istom Bogu)

apropos posrednika, moja vjera (kršćanstvo)
naučava da je Bog - Isus ustanovio Crkvu
koja je čak Njegovo mistično Tijelo čiji su udovi svi krštenici koji nisu izgubili vjeru,
dakle moja Glava je sam Isus Krist, Bog i čovjek,
ali nisam ja sam ud Kristov,
nego je to u cjelini Crkva

zato Crkva odpočetka naučava da izvan Nje nema spasenja, onome kome Crkva nije majka, tome Bog nije otac (izjava kršćanskog oca-mučenika sv.Ciprijana),
što znači da nije Kristov i da ne može doprijeti do Boga netko tko ne pripada Crkvi
što podrazumijeva da ne može niti sv.Pismo tumačiti onako kako mu odgovara,
nego onako kako ga tumači Crkva nezabludivo po Duhu Svetome koji je štiti od zabluda
(zato u protestantizmu ima tisuće sljedbi,
budući da svaki protestant može tumačiti Bibliju kako mu se prohtje)

tražiti put do Boga na drugi način (kroz druge vjere ili stvarati svoju vlastitu vjeru)
znači dobiti na drugoj strani božjeg majmuna,
a ne Boga
Prijavi Administratoru
#46 vjera i politikahenok 2010-12-06 15:20
i,
dakako da nije istinita dogma liberalizma,
da se ne smije vjera mješati u politiku

vjera je iznad politike,
kao što je Nebo iznad Zemlje,
te reći da se ne smije vjera (Crkva)
pačati u zemaljsku državu-politiku,
znači isto kako kad bi ljudi zabranili Bogu
da utječe na zbivanja na Zemlji,
nego da može biti samo nijemi promatrač
Prijavi Administratoru
#47 henok dragi prijatelju..man i se filozofije...MIJO F 2010-12-06 15:41
Zar ti misliš,da bi F.Tuđman stvorio DRŽAVU,da vjeru nije proučio i kako priči "ovcama"?..jedino ako misliš da je NAROD stvorio DRŽAVU?....pa kažu da smo "mi" NAROD krunili KRALJA 925.godine..i do 10.travnja 1941. godine pokušaj naroda se svodi na što?...frutolin o...svaka čast Eugenu Kvaterniku,dr Anti Starčeviću i onom "paurinu" Gubec-begu..to je samo srdžba i ishitrenje...sv e što se kosi sa kršćamskim naukom...mora propasti...F.T. "Bespuća povijesne zbiljnosti"..prave i nacionalne politike NEMA bez oslonca u Sv.Pismu...BOG I HRVATI! MFP!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • Paganini
  • triarios
  • 3 korisnika
  • 50 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal