Dr. Slobodan Lang - Savjet Predsjedniku Josipoviću nakon susreta u Vukovaru
Prije vašeg susreta sa Predsjedniko Srbije u Vukovaru 26. listopada uputio sam vam otvoreno pismo sa željom da doprinesem interesima Hrvatske, dobrosusjedskim odnosima sa Srbijom i dobru za sve ljude. Objavljeno na Portalu HKV-a i drugim elektronskim oblicima.
Dan kasnije vi ste odgovorili:
"Poštovani gospodine dr.Lang, Ne prihvaćam Vašu tezu kako išta prisvajam. Mene je hrvatski narod izabrao za predsjednika velikom većinom, a trenutno moja politika uživa mjesecima konstantnu podršku od oko 80% građana. To mi daje i legalitet i legitimitet da vodim politiku za koju sam uvjeren da je u najboljem interesu Hrvatske.
Naravno, Vaše je pravo da me kritizirate i s dužnim poštovanjem ću poslušati (pročitati) svaku Vašu riječ. Ali, odricanje legitimiteta za vođenje politike apsolutno ne prihvaćam.
Što se tiče tužbe pred MSP, osobno sam je pisao. Dozvolit ćete da kao doktor prava o tome znam više od Vas, uključivši i to kako je i zašto nastala.
Usput, svi gotovo stručnjaci (domaći i međunarodni) dijele moje mišljenje o tome. I u toj stvari (neovisno hoće li Vlada naći mogućnost nagodbe ili će ustrajati na tužbi) radit ću u najboljem interesu Hrvatske."
Vide se razlike viđenja i vođenja politike. Moralno gledano, vlast stiče legalnost izborom, a legitimnost tek pozitvnim odnosom prema politici koju vode onih koje su je izabrali. Mnogi političari u Hrvatskoj, smatraju da su samim izborom stekli i legitimnost vladanja, što nije točno. Hitler je bio legalan ali ne legitiman. Na podršku 80% građana, se demokratski političar ne poziva nakon totalitarnih iskustava iz prošlosti. Vi smatrate da kao Predsjednik imate pravo voditi u ime Hrvatske, a ja da i vi i svaki Predsjednik treba voditi za Hrvatsku.
Smatrate da je korisno za Hrvatsku povući tužbu za genocid protiv Srbije, da kao doktor prava o tome znate više od mene, i da gotovo svi stručnjaci svijeta dijele vaše mišljenje. Ističete i da ćete bez obzira na Vladu raditi u najboljem interesu Hrvatske. Međutim, sprečavanje i kažnjavanje genocida, je odgovornost svih ljudi i struka a ne profesionalno područje pravnika. Utvrđivanje istine o svakvom Genocidu, pa tako i povodom Hrvatske tužbe je svjetska odgovornost, u cilju povečanja znanja, više zbog sprečavanja u budučnosti nego kažnjavanja za učinjeno. Stručno je bolje ne tražiti autoritet u navođenju sličnosti sa mišljenjem gotovo svih stručnjaka, domaćih i međunarodnih. Vi previše ističete pravo, a premalo pravdu. Ovo suđenje je moralna obaveza, bez obzira na ishod.
Pristojno ističete (i moje) pravo da vas se kritizira. Želim da znate da ja nikada i nikoga ne kritiziram, što smatram površnim i ne doprinosi razvoju i budučnosti. Komuniciranjem treba nastojati što potpunije sagledati istinu i činiti što više dobra. Pismo vama i g. Tadiću je sadržavalo savjete o istini i što možete učiniti da bi što više doprinijeli općem dobru. Vi smatrate da imamo pravo kritizirati Predsjednika ako ne radi dobro, a ja želim pravo savjetovati kako bi radio što bolje
Vi ste spremni sa poštovanjem poslušati (pročitati) svaku riječ. Opet ste učtivi, ali niste prihvatili nijedan savjet, niti ste ga proveli u djelo. Vi ste pristojniji od mene, a meni je važniji sadržaj.
Nemamo iste prioritete. Rješavanje nezaposlenosti, dugovi i ekonomska kriza su danas najvažniji, izabrani ste za rješavanje teških problema današnjice i svoj rad i suradnju posvetite tim ciljevima. Iustitia et pax je 8. studenog izvanrednim tekstom ocijenila prioritete i djelovanje, a pozvala na odgovornost.
Neslažemo se niti oko samog susreta, značenja, ocijena ciljeva, načina provođenja – korištenju morala i pristupa stvarnosti.
Do raspada Jugoslavije, komunisti su imali potpunu vlast i nisu pokazali političku volju i sposobnost, da održe mir i uključivanje dotadašnjih Republika u Europu. Još uvijek se izbjegava analiza vremena prije i odgovornost za rat koji se mogao izbjeći. Europa je u 19 stoljeću koristila imperijalizam, kolonijalizam, rasizam i nemilosrdne ratove diljem svijeta, bez obaziranja na civile, uključivši korištenje i koncentracionih logora i provođenje genocida. U euforiji kraja hladnog rata i pada Berlinskog rata, Europa je povjerovala da je totalitarizam mrtav. Međutim Miloševićeva vlast je bila totalitarna vlast, i on ju je okrutno provodio, agresijom, rasizmom, imperijalizmom, etničkim progonom, razaranjem i genocidom. Makar u relativno maloj zemlji, Miloševićeva Srbija, nije usporediva sa Hitlerovom Njemačkom, ni Staljinovim Sovjetskim Savezom, ali je nedvojbeno bila totalitarna država i pokazala da je totalitarizam i dalje velika opasnost. Miloševiću kroz sve godine suđenja, do smrti nije pokazao nikakvo kajanje. Suđenje je prekinuto jer je umro, za razliku od Predsjednika Tuđmana koji je i optužen i suđenje započelo nakon smrti. Današnja Srbija nije Miloševićeva, ali ne može biti mira dok Srbija ne shvati, ne osudi i ne odrekne se vlastitog totalitarizma, prema svim svojim građanima i susjedima. Osuda totalitarizma i agresije je bio najvažniji prioritet vašeg susreta.
Osudili ste zločine na Ovčari i Paulin Dvoru, šutili o Vukovaru, izbjegli Oluju, izostavili Hrvatsku, a prešutili ostale ratove, agresije i zločine. Čim sam čuo za napad na Dubrovnik 1991, otišao sam braniti Slavoniju. Nema isprike za Ovčaru dok se vređa Oluju i ne priznaje agresiju na Hrvatsku.
Zločine u agresiji na Hrvatsku je počnila JNA, redovna vojska pod vodstvom časnika koji su medicinski pregledavani zbog mentalnih poremečaja, u savezništvu sa paravojnim formacijamapoput nacističkih SA i SS jedinica. U Nirnbergu su osuđeni vojnici zločinci, ali ne Njemačka vojska, dok su SA, SS i nacistička stranka osuđene kao zločinačke organizacije. Za razliku Hrvatsku, pa tako i Vukovar je branio sam narod. To je bio rat protiv totalitarizma i za dekolonizaciju. Hrvatski branitelji, nisu bili vojnici, već mladi ljudi koji bi, da nije bilo rata, postali radnici, seljaci, obrtnici, umjetnici, učitelji, doktori i doktori prava. Među njima je bilo i mentalnih bolesnika. Prema NEJM (vodeći medicinski časopis) u SAD je među ljudima od 18 do 54 godine starosti od 1990 do 1992 bilo 12.2% mentalno bolesnih. U Hrvatskoj se godišnje izvrši 250 do 300 ubojstava. Oko trečine ubojica imaju psihijatrijske poremečaje. Uzimajući u obzir moralno značenje obrane, sudac Milan Vuković je rekao da nema zločina u obrani, dok sam ja kao liječnik upozorio da nema obrane bez zločina. U svakom narodu postoje i mentalni bolesnici i zločinci i bolesni zločinci. Paulin Dvor, Varivode i ubojstvo obitelji Zec su djelo zločinaca a ne branitelja. Nažalost u Hrvatskoj se često za djela zločinaca u ratu optužuju branitelji – kao toliko često u ratovima za oslobođenje, uključivši umjerenog Joma Kenijatu, domoljubnog Nelsona Mandelu i samog Mahatmu Gandhija. Ovčara i Paulin Dvor su zločini, ali su neusporedivi.
U samu akciju vašeg susreta, neprihvatljivo ste unijeli humanitarni i medicinski rad. Bit razlike je u činjenici da je akcija nepredvidiva i do kraja se nezna dali će uspjeti i biti prihvaćena ili ne. Za razliku rad je redovna djelatnost u kojoj se znanjem ostvaruje željeni proizvod ili rezultat.
Medicinska dokumentacije i traganje za nestalima su redoviti i važni oblici rada. Strašno je da je dokumentacija vračena tek nakon 19 godina i to djelomično, a da se potreban rad na logorima, nestalima islično u Srbiji još uvijek nemože ispravno provoditi. Predsjednici republike se nemaju šta baviti povjestima bolesti, već osigurati nesmetani rad zdravstvene službe. Odajem priznanje Predsjednici Vlade da je sudjelovala samo u ovom važnom i potrebnom radu, a ne u ostaloj akciji.
Sama pak akcija mirenja i isprike nije ni mogla uspjeti. Nakon što je Chambarlaine sa Planom Z doletio15. rujna 1936 Hitleru u Minhen, farse vodanja tadašnjih predsjednika po Jugoslaviji 1990 i Plana Z4 1994 ambasadora Galbraitha nitko ozbiljan više ne organizira „povjesne" sastanke umirivanja i novih početaka. Isto tako svako ispričavanje je gotovo prazno, nakon što je Willy Brandt 7. prosinca 1970 spontano kleknuo pred spomenikom žrtvama Varšavskog geta („Pod teretom nedavne prošlosti, učino sam što ljudi čine, kad ostanu bez rijeći i tako odao počast milionima ubijenih ljudi.") On je istog dana potpisao i ugovor o granici između Njemačke i Poljske. Unatoć tome želim istaknuti da je u izvinjenju, polaganju vijenca i križanju Predsjednika Tadića na Ovčari bilo dostojanstva i da je za to trebalo hrabrosti, s obzirom na odnose i povjest Srbije. Tadić nije Brandt, ali se nadam da će ovo zrno dobra rasti i potaknuti toliko potrebna a moguća djela u budučnosti. Neka se bar potpišu granice Hrvatske i Srbije, prije agresije i rata, ako već ne i one kad su spojenu u Jugoslaviju 1918 i 1945. godine. Smije li se tražiti manje?
Hrvatska nikada nije prešla granicu prema Srbiji, niti vojno niti teroristički. Tražila je samo mir. Predsjednik Tuđman je isticao želju za suradnjom i viziju buduće skandinavizacije Balkana. Da je ova politika nastavljena i nakon Tuđamanove smrti, vizija bi već postala konkretan program dobrosusjedske suradnje. Zadnjih deset godina je propušteno zalaganje za mir. Prvo pismo sam vam pisao sa međunarodnog sastanka na Brionima, Europskog Centra za Mir iz Beograda, unutar kojeg već osam godina djelujem u zalaganju za mir i suradnju. Upravo sam iznosio program dobrosusjedstva na Balkanu. Nešto ranije smo odbacili službeni protest predstavnika Srbije, zbog prisustva Albanaca sa Kosova.
Pomirenje Hrvata i Srba, nemože biti, jer sukoba nije ni bilo. U obrani Hrvatske sudjelovale su tisuće Srba, ne zato što su Srbi nego jer su branili svoju Hrvatsku. Nedovoljna pažnja prema njima i drugim manjinama je ozbiljan problem Hrvatske nakon 2000. Dio hrvatskih građana po narodnosti Srba, zavedeni su prije u toku i na kraju rata. O ovoj bolnoj temi, o kojoj domaća i međunarodna javnost, i vas obojica, znate premalo i pogrešno.
O vašem susretu su se izjasnile Majke nestalih i žrtava, zapovjednik Vukovara i ja. Majke su došle uvijek ponovno ispunjene nadom da čuju nešto o svojim nestalima, ali su vam na Ovčari okrenule leđa i pretvorile se u živi crni Zid Boli. Zid boli. 26. rujna 1993 Zid boli stajao je od od 1993 do 1995 pred komandom Ujedinjenih Naroda u Zagrebu. Izgradile su ga majke i na 13.600 crvenih i crnih opeka, napisale imena nasilno odvedenih, zatočenih, nestalih i poginulih hrvatskih branitelje i civila. Vlast i vrijeme nisu shvatili i srušili najljepši spomenik patnji, miru, vjeri i nadi, ikada podignut u Europi. Gnjevno se digao Mladi Jastreb, ratni zapovjednik Vukovara, optužujući da je mir prevrijedan za ovakav pristup. Osobno živim zalažući se za dobro, u što svakako spada i mir i oprost. Svi mi težili smo u proteklom ratu i nakon njega povezati moral i stvarnost. Što je moral niži to se ostvaruje manje dobra u zajednici, a kad se moraliziranjem traži previše, onda se propusti postići što je moguće.
Vjerujem da vam da nitko izvana nije naredio susret u Vukovaru, vi ste naprosto mislili da bi birokraciji u Briselu to bilo drago.
Hrvatska je u krizi, čije će posljedice trajati dugo u budučnost. Nemojmo se zavaravati prikrivanjem, izbjegavanjem ili skretanjem pažnje. Za izlaz iz krize je potreban cijeli narod povezan vjerom i razumom.
dr. Slobodan Lang
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Razlozi za optimizam: Hrvati među vodećim darivateljima organa u svijetu .................(25. svibnja 2012.)
- Čačić i Linić o uštedama u javnom sektoru .................(25. svibnja 2012.)
- Josipović o izjavi da je "Vukovar srpski grad" .................(25. svibnja 2012.)
- Ham: Odluka o ukidanju Vijeća za normu hrvatskog jezika posve politička .................(25. svibnja 2012.)
- Pusić i Čačić se ne boje HDZ-ove "Vlade u sjeni" .................(25. svibnja 2012.)
- Karamarko predsjednik Kluba zastupnika HDZ-a .................(25. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Čovo bre Jovane burazeru, rado...
25.05., 22:50, triarios - K. Marušić: Karamarko se treba...
Moram priznati da je dobro "ob...
25.05., 22:46, Boljunac - Američke vojne letjelice prepu...
..naša pa eto naše borbeno zra...
25.05., 22:11, Kismet - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Svaka čast Nikoliću! S dvije i...
25.05., 21:53, Crni Jahač - Američke vojne letjelice prepu...
Eto ti ga, slika demokracije ...
25.05., 21:45, Crni Jahač - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Pisati u naslovu ili samo u po...
25.05., 20:14, triarios - Američke vojne letjelice prepu...
Bitno je, kao što danas kukuri...
25.05., 19:47, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Zaboravi ja da smo pod monitor...
25.05., 19:20, HISTrion - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
U ovakvom odnosu snaga Karamar...
25.05., 18:40, Bumbušbu - K. Marušić: Karamarko se treba...
korigiraš moje komentare, ovo ...
25.05., 18:16, HISTrion - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ako hoda kao patka i glasa se ...
25.05., 17:38, HISTrion - Josipović o izjavi da je Vuko...
Vrlo jasna reakcija u kojoj Ok...
25.05., 17:37, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ako Jovanović, ne daj Bože, pr...
25.05., 17:29, zmijicamala - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Ne znam tko ste vi koji ćete,...
25.05., 17:15, Cetina - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Zašto komunisti mrze hrvatski ...
25.05., 17:05, zmijicamala - Karamarko predsjednik Kluba za...
Događaji u Hrvatskoj, u susjed...
25.05., 16:55, Cetina - Josipović o izjavi da je Vuko...
Velikosrpski namjesnik na Pant...
25.05., 16:50, Cetina - Ham: Odluka o ukidanju Vijeća ...
Protuhrvatski potez polupismen...
25.05., 16:45, Cetina - K. Marušić: Karamarko se treba...
Iz svoga ograničenog vidokruga...
25.05., 16:23, Boljunac - Splitski intelektualci: Organi...
Tko je ono lani bio ministar ...
25.05., 15:33, Marcus - Karamarkovi navijači ne idu u ...
Potez koji bi na brzinu uredio...
25.05., 14:15, SJENA - Karamarkovi navijači ne idu u ...
Potez koji bi na brzinu uredio...
25.05., 14:15, SJENA - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ja bih prije rekao da je udbaš...
25.05., 14:05, HISTrion - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
"Men se čini da" si i ti iz ta...
25.05., 13:32, HISTrion
Tko je na vezi?
- Boljunac
- Paganini
- triarios
- 3 korisnika
- 96 gostiju
Abecedni popis autora
Bagdasarov, Artur; Bašić, Đivo; Biondić, Ivo; Biondić, Vladimir; Bokšić, Ante; Borovčak, Damir; Bošnjak, Marjan; Bralić, Branko; Čolak, Tomislav; Derado, Ivo; Dolbeau, Christophe; DRAN; Drenjančević, Igor; Dužević, Ivo; Gredelj, Vladimir; Grkčević, Pajo; Hečimović, Josip; Ivanišević, Mira; Jošt, Marijan; Jurčević, Josip; Kalafatić, Damir; Kovač, Mate; Kovačević, Mate; Kunek, Ante; Lukšić, Branimir; Marinčić, Anto; Mogorović, Ninoslav; Molak, Branimir; Mršić, Zdravko; Nürnberger, Tomislav; Omrčen, Mirko; Pečarić, Josip; Pešorda, Damir; Pešorda, Mile; Piskač, Nenad; Przystawa, Jerzy; Prpa, Mile; Ranogajec, Zvonimir; Raos, Ivan; Slaviček, Mario; Sole, Romano; Šuba, Slaven; Šumanović, Vladimir; Tolić, Benjamin; Tomašević, Željko; Tučkar, Damir; Hrvatski list; Pisma iz Nj.; UHD91; HSP AS; Prilozi članova; Prilozi čitatelja
KOMENTARI ČITATELJA
Hvala vam na vasem daljnom radu za nasu domovinu Hrvatsku i hrvatski narod.Dok ste Vi bili na prvoj crti,i skupa branili domovinu,danasn ji predsjednik ljubitelj sadistickog komunistickog zla,u to vrijeme je stvarao uvertiru Diabola- sto znaci sotonizacija,ko ju sada sprovodi u djelo.Bavim se pravom i poznato mi je pravo,Josipovic provodi diabolsko pravo,stranih sila koji ne zele Hrvatsku prije i danas,kad bi on to cinio u bilo kojoj zemlji demokratskog svijeta,on bi za to odgovarao sto samovoljno vodi drzavnu politiku,a ne domoljubnu Hrvatsku.Od njega se treba traziti ostavka,ako ovako nastavi tko zna kako cemo zavrsiti,sigurn o ne ona Hrvatska za koju smo se borili.
Uzmimo sudbinu u svoje ruke,Sve za Hrvatsku Hrvatsku nizasto.
Oni če me zapaziti ,njima će biti drago , oni će me nagraditi.
Ništa ne bi žalio da takvima zavrnemo vratom.
Bravo Sokole, potpisujem Vaš komentar u cijelosti!...također!MFP!
moja politika uživa podršku 80 % građana...
Ne bih rekao da je Josipović postao predsjednik RH ,velikom većinom.Podsjet imo se, na izbore je izišlo svega 50.13 % ,
tj. 2 253 570 glasaca.
Josipović je dobio podršku 1 339 385 građana tj. 60,26 % OD IZIŠLIH GLASACA
a Bandić 883 222 ili 39,74 %.
________________________________________
Ukupan broj glasača u Hrvatskoj i dijaspori jest oko 4 500 000 pa Josipović uživa podršku svega tridesetak %.
Suludo je tvrditi da njegovu politiku podržava 80 % građana Hrvatske. Srbije i BiH možda DA , ali Hrvatske baš i NE.
Prema kojim to anketama?
HHOa ? Mislava Bage i NOVE TV? Plus agencije?
Ja osobno ni približno ne podržavam Josipovićevu politiku i to je moje pravo.
Kako mogu podržati rukovanje Ive Josipovića u manastiru Krka sa igumanom Aleksandrom Bogojevićem (kako prenosi Slobodna dalmacija 06.10.2010. Taj isti
Aleksandar Bogojević je zaradio prekršajnu prijavu jer je na veliki petak u Đevrskama u gostionici pred gomilom skinuo hrvatski državni grb sa zida i POKIDAO GA. Ne znam da li je Josipović bio upoznat sa time ali ako već ima ergelu savjetnika ,mogao je biti.
Ne mogu se složiti niti sa otvaranjem spomenika u Srbu, gdje Josipović moli one partizane da se ne stide svojih ordenja i da slave kapu partizanku (trorogu) jer upravo je u Srbu i Boricevcu napravljen partizansko četnički masakar nad hrvatskim stanovnicima. Najmlađa žrtva je bila beba od 6 mjeseci.
Ne mogu se složiti niti sa politikom Ive Josipovića kada se u parlamentu BiH ispricavao za hrvatsku "agresiju" na tu državu. Ne mogu se složiti niti sa politikom Ive Josipovića da odlazi u posjet REPUBLICI SRPSKOJ ,paradržavi stvorenoj na genocidu i da tamo (kako prenosi INDEX.hr) u zgradi Vlade RSa svira okupljenima klavir (Oliverovu Moj galebe) i odlazi na četničko groblje i polaže buket.
Ne mogu se složiti niti sa neodlaskom na sprovod poljskom predsjedniku ,našim velikim prijateljima.
A nisam se mogao ni složiti kada je Josipović objavljivao tekst na SRPSKOM JEZIKU u SRPSKIM NOVINAMA , u jeku velikosrpske agresije i okupacije velikog teritorija naše Domovine.
Josipović je objavio tekst u JUGOSLOVENSKOJ REVIJI TA MEĐUNARODNO PRAVO
1994 vol 41, br 1-2 strana 13-32, jezik rada SRPSKI JEZIK.
Međunarodni tribunal za ratne zločine pocinjene na teritoriju nekadašnje Jugoslavije, OSVRT NA REZOLUCIJU SAVETA BEZBEDNOSTI br. 827/1993.
Josipović tu ne koristi izraz Republika Hrvatska iako smo već tri godine bili međunarodno priznata država,već su za njega to bili JUGOSLOVENSKI PROSTORI.
Danas barataju terminom REGION.
Zato Josipoviću, bojim se da je puno Hrvata mojih istomišljenika i da nikako NE PODRŽAVAMO VAŠU POLITIKU.
Jedno veliko hvala gospodinu Langu na njegovoj borbi za pravdu i istinu i na njegovoj ljubavi prema našoj svetoj državi Hrvatskoj.
Samo 29,79% "građana" s prebivalištem u Hrvatskoj je podržalo jugoJosipovića (a i to je upitno)!
To lijepo piše na službenoj stranici DIP-a ako znamo izračunati: 1.339.385/4.495 .528*100=29,79 (broj jugoJosipovićev aca/broj birača*100=postotak)
www.izbori.hr/.../arhiva.html
Ako pak baratamo s ustavnom kategorijom iz Članka 45. "Hrvatski državljani s navršenih 18 godina" (oni u Hrvatskoj i oni s prebivalištem izvan Hrvatske), onda mu taj postotak pada čak na 27,51%!
(1.339.385+9.046)/(4.495.528+406.208)*100=27,51%
Pričice o "80%" Adnana Begića iz "agencije" Promocija Plus ili Šiberovog (član CK SKH) Pulsa su samo pričice.
Pozdrav vaš zmijicamala
...nego agitpropaganda iz najtamnijih olovnih vremena titoslavije.
Pjeva li Popovička ode jugoJosipoviću?
Pozdrav vaš zmijicamala
Neki od njenih prijatelja su :Bernardić,Želj ka Antunović,Mirel a Holy,D.Vidović (svi SDP), naravno i S. Saravanka,G.Ger ovac,Stojan de Prato , a najfascinantnij e mi je stranica koja joj se sviđa CRVENA PETOKRAKA koja ima podnaslove volim JNA,volim SFRJ, COMUNISMO, JB TITO,Srušimo sadašnju vlast RH i sl.
Fina kamarila.
Profil je javan tako da svi mogu pogledati.Večer nji je pao na dno.Tako otvoreno zagovarati komunizam i Srboslaviju...j adno,prejadno.
izveli na put svoj na svome: Racan, Mesic pa Josipovic.Sanad er,Jaca pa Tadic.
tko je do toga doveo?
glasaci...
glupi seljaci na traktorima?
blesavi radnici po propalim tvornicama?
-samo vi djelite savjete...
lijepo vam je YUsipovic odgovorio: ja znam kako (pravo)...
samo nije rekao dokle... i koje unije.
SAMI SEBE LAZEMO!
slabiji smo nego ikad i na pragu propasti zvana EU jer srbi imaju daleko veci apetit nego nasi fiskali koji sami svoje guze guze.
zdravi i veseli bili!
Da sto tako moze uobce postojati u Evropi dvadeset godina nakon rusenja Berlinskog zida fenomen je sam po sebi.
I u Rusiji,Gorbacev i bivsi "Crveni kadar" je "sapatom" otisao u "smetliste povjesti",i u Poljsjskoj i u Bugarskoj,Madja rskoj,Rumuniji, i u svim zemljama bivseg Istocnog bloka.
Svagdje je taj sistem tzv."socijalizma"
sa Marksovim,Lenji novim Staljinovim parolama odbacen,odumruo je ,ustvari slomio se pod vlastitom tezinom teoriziranja i dogmi koje nemogu stvoriti napredak i prosperitet covjecanstvu u "realnom svijetu" van teoriziranja i "ciste ideologije".
Da,svijet se promjenio. Ide se naprijed,u nova rjesenja ,u demokratske ,
u pluralistike modele bez "diktata" Ideologija.-pro palih Ideologija-
Samo kod nas u Hrvatskoj imamo tu anomaliju,povra tak u proslost,u iste "nocne more" iskompleksirani h potomaka SKOJA,KNOJA,UDB E,CK,PARTIJE..i svega onoga sto nas je gusilo kroz pet desetljeca..,
Ponovno stari obracuni,"Ljevi ca" opet djeli Hrvatsku na lijeve i desne.Podobne i nepodobne...
Nacionalizam ,ljubav prema Domu je nepodoban,i sve ono sto on predstavlja ukljucujuci VELIKANE,OLUJU i TUDJMANOVA DOBA...Sve se to ignorira i revalozira,
namjestaju se izbori... Klasni rat za njih jos uvijek vazi,vodi se ta ista bitka protiv "bauka" nacionalizma.., bitka protiv "svoje" nacije.
Zaista fantasticno...A li nazalost stvarnost.
Stvarnost koju istinski HRVATI i ISTINSKI DOMOLJUBI nemogu nikada prihvatiti kao svrseni cin i konacnicu.
Kao sto kaze pjesnik:
"Dal,da zalud sve nam muke i mucenistva budu?"
DOMOLJUBI NA OKUP.
Malo nas je al nas ima - pozdrav od HISTrion-a.
On je pisao Josipoviću odmah kad je ovaj dobio izbore nudeći će ka "jeftina frajla" za savjetnika,kad ga ovaj nije prihvatio evo nam Lang opet nešto moralizira kao da je na kongresu SKJ.
Druže Slobodane nema više tih kongresa SKJ,pusti čovječe pregazilo te vrijeme.
No, crveni se procesa boje (proglašavaju ga NEMOGUĆIM ! _ dogma !!!!) , jer iza provedbe takvog zakonskog okvira, slijedio bi (povijesni) obračun sa ideologijom komunizma, u formi kažnjavanja, nikada zastarjelih, zločina rata i poračja (II svj. rat), iako samo na razini povijesne znanosti ¨! No, uslijedili bi i možebitni procesi, ne samo povijesne razine, nad ZLOČINIMA i KRIMINALOM (korupcija sustava) sudionika strukture državnog terora bivše države, kroz cijelo njeno 45 godišnje razdoblje postojanja !
Da, bez ovog "suočavanja sa prošlosti", nije moguća HRVATSKA sretnija budućnost!
No, "crveni" bi nas upravo zato i "uveli", što prije mogu, u EU ! pa makar i preko "Balkana i regiona" !
Ne bez razloga, vječni nam Stipica Mesić, postaje "glavni kandidat" za gradonačelnika Zagreba. Za njega osobno, velika prilika za osobne ambicije (unosno plaćene), a i pokušaj "pisanja i garancije zapisanog, osobne svijetle prošlosti"...
Dakle, "drug Tito" i dalje nam se namjerava cerekati s Dedinja, najmanje 4 iduće godine....
Međutim ima jedan problem.
Ne mogu se lustrirati djeca i unuci komunjara jer su 1990. bili maloljetni i nisu bili članovi Partije.
Na osnovu čega ćemo lustrirati sina Ivice Račana ili kćer Ive Josipovića?
A takvi sinovi i kćeri polako zauzimaju sva važna mjesta na svim razinama vlasti, sudstva i školstva i nastavljaju politiku svojih očeva i djedova jer jabuka ne pada daleko od stabla.
Pogledajte samo stogodišnji kontinuitet u orjunaškoj familiji Pusić.
Herr Flick,
slažemo se kako je nemoguće lustrirati "drugi i treću generaciju" partijskih "proverenih kadrova", koji nam danas pereuzimaju "upravljačke poluge" u društvu.
No, i pojam DEMOKRACIJE zahtjeva da se prema svima odnosimo jednako, pa tako i prema "ovima" što drugačije misle.
No, LUSTRACIJA, kao pojam, treba provesti iz DRŽAVNE i JAVNE uprave, dakle državne infrastrukture, kao i iz političkih stranaka, postupak UKLANJANJA sa RUKOVODEĆIH pozicija (od voditelja do načelnika, odnosno u sve čelne funkcije u političkim "strankama" ) onih ljudi koji su do 1990 bili članovi SKH-KPJ ¨!
Dakle, Zakon o lustraciji ne bi "izbacio te ljude na ulicu (ipak smo u demokraciji) već bi im samo ONEMOGUĆIO da budu na rukovodećim pozicijama, a što im ne bi nužno utjecalo niti na njihov osobni dohodak (da se ne kaže da je na djelu "tjeranje s posla i uzimanje sredstava za život"!) Intencija je Zakona< o lustraciji, zapravo POMLAĐIVANJE upravlajčkih pozicija u državi, jer posjednik SKH - KPJ "partijske knjižice" ima najmanje 40-45 godina života 8ako je netko sa 20 godina stupio u SKH, a te 1989 je malo koja "budala" posegnula za "partijskom knjižicom" ), većina je ionako blizu i preko 60....
Sam lustracijski Zakon imao bi više simboličko značenje i omogućio da se riješimo rigidnikh "kadrova" tipa barba Luke, šeksa, Mesića, Jace i ostalih "velikih vizionara" što nam vode državu. Na nižim razinama državne uprave, raznorazni "vječni" političari s raznim kaputima, morali bi otići....
Zamislimo samo, koji to sve SDSSovci ili SNVovci, više ne bi mogli "predstavljati" te strukture u "partiji i državi" !!!
Da, realno je kako bi njihova mjesta nastavili popunjavati "druga i treća" generacija, ovih "prvih" spomenutih, kandidata za lustraciju, no zato i imamo IZBORE, da se nametnu neke nove snage i snažne OSOBNOSTI !
Pravosuđe nam je u ovom kolopletu interesa, od sudova do Ustavnog suda) i te kako zanimljiv predmetz LUSTRACIJSKOG provođenja demokracije !
Lustarcija mora biti sastavni dio demkratskog procesa pri izboru zastupnika , sudaca itd. itd. Oni koji zagovaraju lustraciju danas za djela koje su počinjena red 20 i više godina, ne vjeruju u demokraciju. Nasiljem bi se osvećivali za zlo počinjeno pred više desetaka godina. Tuk na utuk, oko za oko, zub za zub. Još bi samo trebalo uvesti i krvnu osvetu, pa bi ustracija bila potpuna.
Ponavljam lustarcija da, ali kroz izborni proces. Izborni zakon, izborni sustav kao cjelina nam ne valja. O tome ni riječi ne čujem. Samo lustracija, pa lustracija - kao da zazivate linč.
Vama je opasno dati vlast. Ja takvima ne dajem svoj glas.
S obzirom da lustraciju držim promašenom - dobar sam kandidat za crnu listu. A i nisam - prestar sam za bilo kakvu javnu funkciju. Neuporabljiv u savkom pogledu. Jedino nisam neuporabljiv za ukazvanje na gluposti koje zagovaraju mlađi.
Pravnička je praksa smetnja, a ne prednost za demokraciju.
Još uvijek živite u crno-bijelom svijetu, uporno tvrdeći da drugi ne postoji.
Odbijate i pomisao u lustraciji i to rigidnim partijskim rječnikom, bez ikakva suvislog opravdanja.
Čitanje knjiga i citiranje njihovih auktora ne će pojačati vašu nedostatnu argumentaciju, previše ste zaslijepljeni.
Velite da sam nepopravljivi "partijaš" koji ne zna što je demokracija, a ja vam velim da raspravi,polemi ci nema denokracije; tu se bije boj argumentima. Pa tko je jači taj kvači.
Ne smeta me svarno domoljublje nego mi smeta lažno domoljublje. Ja sam za djelatno domokblje, a ne za srcedrapateljno domoljublje. Razdragano domoljublje je nešto najljepše u jednom narodu, ali u politici ne valja zlorabiti domljublje odnosno domoljubne osjećaje u privatne svrhe, pa niti u stranačke.
Teorija sustava ? Slučajno imam o tome jednu knjižicu. Davno sam je proučavao. Bir će da sam puno toga već zaboravio.
Dakle, pravnička praksa i zvanje, kako vi velite, su smetnja demokraciji. Taaaako !? Po Vama bi najbolja demokracija bila bez zakona i bez pravnika. Kaos i bezakonje (anomija) je najviši stupanj demokracije.
Na zdravlje !
Takvi nam nude izlaz iz krize i jamče budućnost suverene Hrvatske.
Bez brige za moje frustarcije. Zločinac iz primjera koji navodite je za zatvor, a ne za lustraciju.
Uzmimo Bajića. Ja ga ne bih stavio na crnu listu za lustarciju, ali bi gabtrebalo smijeniti jer ne obavlja dužnost Državnog odvjetnika po zakonu. Dokaz. nije pokrenuo ni jedanjedincati slučaj progona zbog komuističlkih zločina. Čemu lustarcija kad imamo zakone i organe (koji ne djeluju!) koji bi trebali procesiuirati zločine i drugi kriminal.
komunističkih zličina ,Josipa Boljkovca,ali
svima nam je poznato da je on otišao u zastaru.Tako da su streljanja ljudi u okolici Karlovca bez suda i suca ,od strane partizanskih krvoloka otišla u ZASTARU. A i sam Boljkovac se cudio,odakle svjedoci ? Pa sve smo ih pobili.
pozz
Malo nas je al nas ima - pozdrav od HISTrion-a.