Otvoreno pismo Josipoviću i Tadiću

Što vam nedostaje za susret u Vukovaru?

 

Josipović i TadićVjerujem u politiku koja doprinosi dobru, a ona se može ostvariti samo ako se temelji na potpunoj istini.

Dobrosusjedske odnose treba razvijati među svim državama, rješavajući današnja pitanja i tako ih poboljšavati. Ovo trebaju činiti i Hrvatska i Srbija. Nažalost, gospodo Predsjednici, Vašem planiranom susretu u Vukovaru nedostaje istina i nećete postići dobro.

Nezaposlenost, dugovi i ekonomska kriza su najvažnija istina o stanju u današnjoj Hrvatskoj, Srbiji, Europi i svijetu. Socijalni teret nosi narod (posebno nezaposleni, mladi i umirovljenici), a ne uski krug bogatih, niti politička elita.Mnogi štrajkovi i protesti kako u Europi tako i u Hrvatskoj su reakcija i izraz prezira prema ovakvoj eliti. Gospodo Josipoviću i Tadiću, kao Predsjednici vi ste vrh te elite. Izabrani ste za rješavanje teških problema današnjice i otvaranja putabudućnosti. Svoju suradnju trebate u potpunosti posvetiti tim ciljevima.

Ako u tome uspijete, i obje zemlje, uz vlastito zalaganje i međusobnu ekonomsku suradnju, postignu značajner ezultate te za deset i više godina izađemo iz krize i omogućimo stanovništvu rađanje djece, kvalitetno školovanje i zdravstvenu zaštitu, zaposlenost, socijalnu sigurnost, međusobnu solidarnost, slobodu od straha i vlastito dostojanstvo, tada će neki budući predsjednik, poput Willy Brandta 1970., steći pravo da u tišini klekne na Ovčari, zaplače i bude toliko ispunjen emocijama, da uz svo nastojanje neće ni moći izgovoriti: „Oprostite".

Naši su odnosi još daleko od togai ne uzimajte sebi prava koja nemate, kako bi izbjegli obaveze za čije izvršenje ste izabrani.

Ni jedan od vas nije samostalno u dosadašnjem životu stekao moralno pravo da rješava terete prošlosti. Gospodine Josipoviću, vi niste ni branitelj, ni žrtva, pa zato i olako a nedopustivo predlažete odustajanje od hrvatske tužbe protiv Srbije. Gospodine Tadiću, vi niste ustali protiv srpske agresije kad je provođena, a danas do najveće dubine vrijeđate sve Hrvate i cijelu Hrvatsku nazivajući vojno-redarstvenu akciju Oluja zločinom. Ovakvo pravo nijedan niste stekli niti svojim radovima kao stručnjaci.

Ne prozivam vas zato što niste imali dovoljno hrabrosti da činite dobro u ključnim vremenima stradanja, nego ne želim da prisvajate što vam ne pripada i radite ono za što niste ovlašteni, a izbjegavate rješavati danas toliko važna pitanja izlaska iz ekonomske krize.

Na tragu rijeći Hanne Atendt, molim da ne budete banalni, površni i neodgovorni, jer si više „ne možemo priuštiti da iz prošlosti izvadimo što je bilo dobro i to nazovemo svojim nasljeđem, odbacimo zlo i naprosto mislimo o tome kao nevrijednom opterećenju koje će samo vrijeme sahraniti u zaborav". To je potrebno ne samo da bismo razumjeli nedavnu prošlost nego da bismo i našli nove političke garancije za ljudsko dostojanstvo u budućnosti. Događaji, prošli i sadašnji, su istina ijedini pouzdani učitelji, najpouzdaniji izvor informacija za one koji se bave politikom.

Nagovještene teme razgovora: o povratku izbjeglica, zaštiti njihove imovine, rješavanju stambenih pitanja i očuvanju pisma i jezika Srba u Hrvatskoj, nisu teme predsjednika, a od odustajanja od tužbe Međunarodnome sudu pravde u Haagu – odustanite.

Ako se sastanete u Vukovaru, nemojte odlaziti na Ovčaru, na groblje branitelja niti u Bolnicu, bez poziva svih branitelja i žrtava, a uz osobno vođenje Mladog Jastreba i doktorice Bosanac. Nemojte izazivati podjele i sukobe među obiteljima žrtava, logorašima srpskih koncentacijskih logora, invalidima rata, braniteljima i stanovnicima Vukovara. Nemojte posjetiti hrvatska sveta mjesta, snagom sile naoružane policije.

Ako održite sastanak u Vukovaru, koncentrirajte se na danas najvažnija pitanja – radno i učinkovito. U uredu Gradonačelnika usvojite, potpišite i pošaljite izjavu Međunarodnom sudu za zločine u bivšoj Jugoslaviji, Europskoj Uniji i Ujedinjenim Narodima: da je Srbija 1991. godine izvršila zločin protiv mira i agresije na Hrvatsku, da je vojno-redarstvena akcija „Oluja" bila legitimna obrana i da je spriječila genocid (nakon Srebrenice) u Bihaću, a ne zločinačka akcija i tražite oslobađanje generala Gotovine i drugih optuženih za ovu akciju.

Potpišite i dokument o potpunom priznavanju međusobnih granica i rješavanju u budućnosti svih odnosa među državama nenasilnim metodama, a uz međusobno poštovanje, suradnju i na dobro građana obje države.

U vrijeme obrane Hrvatske, mi koji smo je branili, gubili živote, gubili članove obitelji i izlagali vlastite živote, znali smo poput „Kapetana Alekasandra" francuskoga pjesnika Rene Chara, jednoga od vođa francuskog Pokreta otpora, da ćemo, ako preživimo, morati prekinuti s aromom tih presudnih godina, i u tišini odbaciti (ne potisnuti) moje (naše) blago."

Danas živimo u vremenu kad se neistinito prikazuje stvaranje i obranu Hrvatske, ne rješavaju pitanja današnjice i mladima krade budućnost. Gnjev prema lopovima je opravdan. Srdžba na elitu je opravdana i ako ne bude promjena, bit će sve veća.

Susret predsjednika Republike Hrvatske i Srbije treba otvoriti vrata tamnice nepravedno suđenima u Haagu, potaknuti ekonomsku i drugu suradnju dviju država, ispričati se Hrvatskoj za agresiju u prošlosti i pozvati na međusobno poštovanje i mir u budućnosti.

Gospodo Predsjednici, možda će se neke moje riječi činiti grubima, a prijedlozi radikalnima. Riječi su početak i grube su jer je istina o našoj prošlosti gruba, a potrebne su jer samo radikalnim zahvatima možemo rješiti današnje probleme i graditi budućnost.

Ovo pismo napisao sam razumom i vjerom. Želio sam potaknuti vašu unutrašnju vjeru, u pravdu i dobro i tako vas ponukati da izvršite svoju odgovornost.

U svom odlučivanju niste nastupili kao predsjednici demokratskih država i slobodnih ljudi. Time ste vjerski povrijedili Prvu Božju zapovijed, kojom je čovjek postao slobodan i odgovoran i trajno oslobođen lažnih bogova koji žele vladati nad njim. Niste poštovali ni demokraciju komuniciranja i ravnopravnosti.

Slobodan LangDuboko zabrinajava i boli što vašem činu već danas nedostaje moral. Prošlost je nepromjenjiva, u Vukovaru je izvršen zločin protiv mira i agresija. Izvršena je nepravda nad nedužnim narodom, koji je ubijan, progonjen, odvođen u logore – provedeni su svi poznati oblici zlostavljanja i zločina. Hrvatski ljudi, branitelji i svi u Vukovaru u tom su beznadnom trenutku izrasli u divove hrvatskoga dostojanstva, vjere i slobode. Njihovo djelo daleko nadilazi vaš doprinos, ugled i moć da zatvorite neriješena pitanja prošlosti.

U Hrvatskoj je hrvatski narod branio državu, a nije država branila narod. U Hrvatskoj, demokratski i duhovno, narod a ne vlast je nositelj suverenosti i slobode. Vaš čin je djelo nedostatka poštovanja stradanja, nepravedno je i toliko isprazno od morala. Teba poštivati i zalagati se za život svakog čovjeka. Iznesite kad ste izložili vlastite živote za spašavanje ljudi. Polaganjem vijenaca na obje strane pokazujete konačnu banalnost.

Na vaše djelo će biti više ili manje reagiranja, prosvjeda i istupa. Tužni pojedinci će vas i pozdraviti, ali bitno je što ste ranili hrvatsku dušu, i što će trebati toliko truda i nastojanja da uvjerimo naše ljude da su svi ljudi ipak braća. Ovo je međutim jači poziv hrvatskim ljudima, da nakon 20 godina stvaranja vlastite države ne odustanu od slobode. Počela je nova bitka za Vukovar. Ovaj put pobjeda je u rješavanju vodećih problema današnjice i vlasti koja se temelji na narodu i vlada sa narodom, a ne nad narodom.

Međunarodno vaš čin neće nitko niti zapaziti, ponegdje će biti opaska – Balkanci malo ratuju, malo se ispričavaju.

Mnogo vam nedostaje za prvi susret Predsjednika Republika Hrvatske i Srbije u Vukovaru. Nedostaje vam vjera i razum.

S poštovanjem,

U Zagrebu 26. listopada 2010.

dr. Slobodan Lang

savjetnik za Dobro prvoga hrvatskog Predsjednika dr. Franje Tuđmana

 

P.S. Pismo predsjednicima Republike Hrvatske i Republike Srbije, povodom njihova najavljenoga susreta u Vukovaru dostavljeno je e-mailom 26. listopada 2010. na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript i Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript .

Ovim pismom nastojao sam izraziti osjećaje i razmišljanja stradalih i branitelja Hrvatske; svih dobrih ljudi (iz obje zemlje i svijeta) koji su ustali protiv totalitarne politike i zločinačke politike protiv mira i agresije u Srbiji i nadasve mladih ljudi Hrvatske i Srbije koje žele živjeti svoj život i spriječiti da im se ukrade budućnost.

Vršio sam i svoju dužnost i ljubav u zaštiti „Ranjenog Krista".

 

Odgovor Ive Josipovića:

Poštovani gospodine dr.Lang,

Ne prihvaćam Vašu tezu kako išta prisvajam. Mene je hrvatski narod izabrao za predsjednika velikom većinom, a trenutno moja politika uživa mjesecima konstantnu podršku od oko 80% građana. To mi daje i legalitet i legitimitet da vodim politiku za koju sam uvjeren da je u najboljem interesu Hrvatske.

Naravno, Vaše je pravo da me kritizirate i s dužnim poštovanjem ću poslušati (pročitati) svaku Vašu riječ. Ali, odricanje legitimiteta za vođenje politike apsolutno ne prihvaćam.

Što se tiče tužbe pred MSP, osobno sam je pisao. Dozvolit ćete da kao doktor prava o tome znam više od Vas, uključivši i to kako je i zašto nastala.

Usput, svi gotovo stručnjaci (domaći i međunarodni) dijele moje mišljenje o tome. I u toj stvari (neovisno hoće li Vlada naći mogućnost nagodbe ili će ustrajati na tužbi) radit ću u najboljem interesu Hrvatske.

S poštovanjem,

Ivo Josipović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Mali od "bratstva i jedinstva"H7 2010-11-02 18:48
Odgovor Ive Josipovića:

Poštovani gospodine dr.Lang,

Ne prihvaćam Vašu tezu kako išta prisvajam. Mene je hrvatski narod izabrao za predsjednika velikom većinom, a trenutno moja politika uživa mjesecima konstantnu podršku od oko 80% građana. To mi daje i legalitet i legitimitet da vodim politiku za koju sam uvjeren da je u najboljem interesu Hrvatske.

Naravno, Vaše je pravo da me kritizirate i s dužnim poštovanjem ću poslušati (pročitati) svaku Vašu riječ. Ali, odricanje legitimiteta za vođenje politike apsolutno ne prihvaćam.

Što se tiče tužbe pred MSP, osobno sam je pisao. Dozvolit ćete da kao doktor prava o tome znam više od Vas, uključivši i to kako je i zašto nastala.

Usput, svi gotovo stručnjaci (domaći i međunarodni) dijele moje mišljenje o tome. I u toj stvari (neovisno hoće li Vlada naći mogućnost nagodbe ili će ustrajati na tužbi) radit ću u najboljem interesu Hrvatske.

S poštovanjem,

Ivo Josipović



Josipoviću, itekako prisvajate.
I ne samo da prisvajate već ste i bezobrazno drski u svojoj smjelosti sprovođenja iritantne slugansko podaničke i antihrvatske politike.
Vi ne znate sakriti da je pobjeda vama dodijeljena i prije ulaska "u meč".
Nadalje, niste izabrani velikom većinom hrvatskog naroda jer ste izabrani s tek 30-tak posto glasova od ukupnog broja birača s pravom glasa što znači da 70% biračkog tijela nije našlo vrijednim vama dati podršku.
Kažete da vas podržava 80% građana. Možda... tih vaših "građana".
A ja vama kažem da vas ne podržava 80% hrvata. Sad vi izračunajte koliko je onih koji vas podržavaju u omjeru na one koji vas ne podržavaju.
Vi se pravdate "gotovo svim stručnjacima" koji dijele vaše "mišljenje"...
Ne biste li se trebali pravdati narodom?
Bi, da možete.
Ali naroda nema koji stoji iza vas.
Zato imate "stručnjake".
Beskrajno ste odvratni sa vašom politikom snubljenja sa Srbijom i cirkusom zvanim "bratstvo i jedinstvo".
Prijavi Administratoru
#2 dr.Slobodan Langmarginalac 2010-11-02 19:18
Pohvala g. Langu- veoma sadržajno i pametno ste im obojici održali lekciju.
Šteta što Josipovića to uopće ne dira, koliko je glup toliko je i prepotentan.
Nije čudo kada ima takove savjetnike i "stručnjakE" A SVAKO JUTRO KADA SE POGLEDA U OGLEDALO IMA JEDNOG OBOŽAVAOCA VIŠE.
uz toliko udruga, pa i stranaka - trebalo ih je obojicu zatrpati pismima prosvjeda.
Prijavi Administratoru
#3 jadnih 29,79%zmijicamala 2010-11-02 19:23
Vrli nam oktroirani predsjednik dobio je samo 29,79% potpore svih birača!
Prijavi Administratoru
#4 pravDAanteportas 2010-11-02 19:55
Kad možemo očekivati od Josipovića i Tadića obilazak zatvora i logora na području Srbije, kad će se posjetiti ta mjesta gdje su odvedeni ljudi s kućnog praga,ljudima koji su prošli torture, ljudi kojima se zna sudbina, a nema se gdje upaliti svijeća, kad možemo očekivati od Josipovića, "osvjedočenog antifašiste", da prilikom slijedećeg posjeta Srbije osvrne na četničku amnestiju u Srbiji itd
Prijavi Administratoru
#5 "bratstvo i jedinstvo"cvarak 2010-11-02 20:54
Bravo H7 ,
kratko, argumentirano, sve na svom mjestu. Mesipović se mora duboko sramiti. Umjesto da mu se obraščići crvene od stida ispred 70% birača koji mu nisu dali glas, on se upušta u ispraznu polemiku s dr. Langom, podastirući nam uporno svoje laži.
Sve čestitke dr. Langu na otvorenom pismu.
Prijavi Administratoru
#6 VelikosrbiCetina 2010-11-02 21:02
Čestitam, profesore Lang.
Vaš je članak najbolje što sam pročitao u posljednje vrijeme.

Ja bih samo dodao:
Dvojica velikosrba vrijeđaju hrvatske žrtve, hrvatski narod i svakoga tko ima morala i razuma.
Njihova je uloga strašna, Josipović u sjećanju hrvatskoga naroda ne će biti upamćen po ničemu dobromu.
Teško je vjerovati da se takva osoba nalazi na čelu napaćene Republike Hrvatske!
Prijavi Administratoru
#7 DA I JE TO U REDU?tonča 2010-11-02 21:04
Lijepo su se izjasnili prethodnici, sa kojima se slažem u njihovim napisima! No, ono, što mene proganja, jest, da će dvojica predsjednika otići na spomen mjesta na Ovčari, te na Paulinovom dvoru!?
Ono, što mi se nameće jest, da netko nekom podmeće, a drugi to prihvaća! Ili, da se izjednačavaju dva mjesta zločina?
Dakle, Ovčara=Paulinov dvor!?
Za mene ne, nikada!
Prijavi Administratoru
#8 Ogovor ?Cetina 2010-11-02 21:28
Gospodine Josipoviću!
Vaš odgovor profesoru Langu najbolji je primjer koliko je on u pravu.

1. „Mene je hrvatski narod izabrao za predsjednika velikom većinom … „

– Nije vas hrvatski narod izabrao velikom većinom. Vi ste na izborima, u drugomu krugu, dobili 1 339 385 glasova. Ako je to velika većina hrvatskoga naroda, onda nas Hrvata ima manje od 2 000 000, a to je daleko od istine. Dakle, pisac vašega odgovora ne zna osnove matematike ili je zlonamjeran i svojom tvrdnjom teško vrijeđa hrvatski narod.
– I taj broj glasova koji ste dobili rezultat je izbornoga inženjeringa i medijske blokade ostalih kandidata.

2. …a trenutno moja politika uživa mjesecima konstantnu podršku od oko 80% građana.

– Čijih građana? Proizvoljna tvrdnja za koju nema nikakvih dokaza. Tko, kada i gdje je ispitao sve građane?

Gospodine Josipoviću, vi ste do sada svojim postupcima nanijeli golemu štetu hrvatskomu narodu i Republici Hrvatskoj. Bio bi red da prestanete s tim!
Prijavi Administratoru
#9 IZDAJAPravica 2010-11-02 22:50
Ivo Josipović je dijete ... su učena da vole Jugoslaviju, komunizam i da mrze Crkvu. Ivo Josipović nastavlja izdajnički put Stjepana Mesića.

Šta onda od njega očekivati nego IZDAJU !
Prijavi Administratoru
#10 Sačuvaj me Bože...dragi doktore Lang.kakav predsjednik takav odgovor....MIJO F 2010-11-02 23:51
...profesorica B.D. privatno ga je nazvala "ubojica s dječjim licem" . Onako od milja (pozna ga od djetinjstva). Nije on slučajno predsjednik Hrvatske u ... vremena, koja nas krase. Čovjek koji nastupa kao neprijatelj jest neprijatelj i ostat će neprijatelj. Zato su ga i postavili: da do temelja razori razorenu Hrvatsku...pomirimo se sa VAKUMOM VLASTI...kao od Ladislava Napuljskog 1409. do litvanske dinastije Jagelović 1440.-valjda će se nešto dogoditi za 31 godinu,a penzije idu!?MFP!
Prijavi Administratoru
#11 Vi Ste dr Lang za me uvjek bili "netko",a...MIJO F 2010-11-03 00:39
.a ja sam "intuitivac-nit ko i ništa"..pa samo želim reći,da je odgovor spram Vas sraman..daleko se meni bolje odgovara iz "vrha vlasti"...pa me to malo zabrinjava i ako želite memorandum odgovore iz Vlade i od "predsednika" samo poželite i dobit'ćete ih...moje duboko poštovanje prof.S.Lang!MFP !
Prijavi Administratoru
#12 Josipoviću!Cicarija 2010-11-03 03:31
Hitler je imao 1936. 103% podrške Nijemaca, a Milošević 50 godina kasnije čak 106%! A ti tek 80%!? Sram te bilo! No, kako je krenulo doći ceš ti i na rekordnih 110% i tako ući u Guinnessovu knjigu rekordih - LAŽI!
Prijavi Administratoru
#13 Profesore Lang , u ime dragovoljca i hrvatskog branitelja Željka Kordića Bojsa iz Klobukavale 2010-11-03 04:17
koji leži na zagrebačkom Mirogoju , hvala Vam . Hvala Vam , profesore Lang , i u ime njegove djece , koja su kratko iza Bojsove smrti , izgubila i svoju majku . Od žalosti se razboljevši i umrijevši . A to je bila moja mlađa seka Sonjica .
Poštovanje i hvala Vam za svaku Vašu riječ šalje Vam iz Umaga a iz Austrije .
Zdravka Leindl . Od srca .
Prijavi Administratoru
#14 Arogantna komunistička djecaViktor 2010-11-03 08:42
Za Hrvatsku nikad nisu htjeli trpjeti,boriti se i žrtvovat za nju a oduvjek su htjeli snjom vladat i biti sluge tuđincima,kao i njihovi predci.
Čast iskrenim Hrvatskim antifašistima poput Bobetka i Tuđmana,neka sramota bude ovim današnjim Jugoslavenima obnoviteljima bradstva i jedinstva.
VELIKA PODRŠKA HUMANISTI I DOBROTVORU Dr.LANGU.
Prijavi Administratoru
#15 Arogancijabosanac 2010-11-03 13:11
Citat H7:
Odgovor Ive Josipovića:
Josipoviću, itekako prisvajate.
I ne samo da prisvajate već ste i bezobrazno drski u svojoj smjelosti sprovođenja iritantne slugansko podaničke i antihrvatske politike.
Vi ne znate sakriti da je pobjeda vama dodijeljena i prije ulaska "u meč".
Nadalje, niste izabrani velikom većinom hrvatskog naroda jer ste izabrani s tek 30-tak posto glasova od ukupnog broja birača s pravom glasa što znači da 70% biračkog tijela nije našlo vrijednim vama dati podršku.
Kažete da vas podržava 80% građana. Možda... tih vaših "građana".
A ja vama kažem da vas ne podržava 80% hrvata. Sad vi izračunajte koliko je onih koji vas podržavaju u omjeru na one koji vas ne podržavaju.
Vi se pravdate "gotovo svim stručnjacima" koji dijele vaše "mišljenje"...
Ne biste li se trebali pravdati narodom?
Bi, da možete.
Ali naroda nema koji stoji iza vas.
Zato imate "stručnjake".
Beskrajno ste odvratni sa vašom politikom snubljenja sa Srbijom i cirkusom zvanim "bratstvo i jedinstvo".

Vi ste beskrajno arogantni i bezosjećajni.
Slažem se sa svakom riječi ovog komentatora i potpisujem se punim imenom i prezimenom: Dr Slavko Pecirep
Prijavi Administratoru
#16 I ovdje cenzura..pa koga se mi Hrvati trebamo bojati?..zar samih sebe?MIJO F 2010-11-03 13:52
Citat MIJO F:
...profesorica B.D. privatno ga je nazvala "ubojica s dječjim licem" . Onako od milja (pozna ga od djetinjstva). Nije on slučajno predsjednik Hrvatske u ... vremena, koja nas krase. Čovjek koji nastupa kao neprijatelj jest neprijatelj i ostat će neprijatelj. Zato su ga i postavili: da do temelja razori razorenu Hrvatsku...pomirimo se sa VAKUMOM VLASTI...kao od Ladislava Napuljskog 1409. do litvanske dinastije Jagelović 1440.-valjda će se nešto dogoditi za 31 godinu,a penzije idu!?MFP!

Pa to je citat mr.sc i HRVATSKOG AKADEMIKA,ALI "HRVATSKOG"..
Hrvatska u zločinačko-soto nistička vremena..MFP!
Prijavi Administratoru
#17 Dr Slavko Pecirep...MIJO F 2010-11-03 14:31
..Vama nisam dosad našao "felu"..svaki Vaš komentar sam pozitivno ocijenio..ali.. .ŠTO JE SA DOMALJEVČANIMA( ako se tako izgovara)?..U Frankfurtu imadete jaku "gastarbeit"..p rivremenu migraciju i enklavu(Hanauer landstrasse)... i kak' se to već ono zove?..Samo voditelj "jake skupine iz Domaljevca" g.Adančević me je saslušao i polemizirao i pozitivan stav zauzeo,glede mojih postavki,a Đuro(predradnik njegov..ne sjetih se prezimena,ali prvi HDZ-eovac(90-ih ) iz Domaljevca)..i njemu podređeni su svi odred "dali glas" agnostiku i doktoru anglosaksije Ivi Josipović...pa mi molim Vas odgovorite..zaš to tako,a imaju "Vas" tako jaku osobu u shvaćanju "nacionalne politike"?..Vaš Mijo Faust Perica!
Prijavi Administratoru
#18 Zlo za Hrvatskuajulo 2010-11-03 15:44
...je sada postavljeni sin jednog zakorjelog komuniste koji je sudjelovao u ... Hrvata.Ne usudjujem se nazvati ga predsjednikom, jer smo imali samo jednog pravog predsjednika i to u osobi dr. Franji Tudjmana. On hoce sve unistiti sto je uz vodstvo naseg predsjednika krvavo stvoreno.
Samo se pitam, kako moze lagati svome djetetu ...
Prijavi Administratoru
#19 Dr Slobodan lang Otvoreno pismoaazina 2010-11-03 20:32
Preuzviseni dr. Slobodane Lang niste prihvatili kandidaturu za Predsjednika RH. Nemojte to uciniti drugi put. Hrvatski narod Vas treba.
Prijavi Administratoru
#20 došao je danas Tadić na mjesto zločina jer se ubojice uvijek vraćajuvale 2010-11-04 15:18
žalosno je da je Vlada RH napala rodoljube hrvatske koji su u Splitu pjevali za generala Antu Gotovinu i još je izvrijeđala htv koji je taj koncert prenosio .

A danas , na 20 -tu godišnjicu osnivanja ATJ Lučko i Tigrova , za poklon tim herojima , ta Vlada svira Tadiću hrvatsku himnu Lijepu našu domovinu .
Za plakati ..
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • Paganini
  • triarios
  • 3 korisnika
  • 168 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal