Protiv neprestanih ratova

Iran, zemlja arijevaca, stara Perzija, je već od Antike bila cilj putovanja i objekt pozitivnog promatranja njezinih posjetitelja, od Eroda do Ksenofonta, koji hvale njihov školski sustav gdje se podučava ljude da budu pravedni, zahvalni, skromni i jaki, i u duhu i u tijelu, do Marka Pola i drugih posjetitelja ostalih nacionalnosti u idućim povijesnim razdobljima.

IranIran, divna zemlja povijesti i kolijevka civilizacije, zemlja Persepolisa, «kraljeva kuća», veličanstvena metropola Ahmenidskog carstva (prvo perzijsko carstvo) koju je 529. pr. Kr. izgradio Darije, sin Kira Velikog i njegove divne supruge Aspasije, uvijek je mogla iznenaditi posjetitelja kada ugleda iz pustinje zgrade ogromnih dimenzija i veličanstvene plitke reljefe u prirodnim veličinama; ta veličanstvena metropola tako je stajala 150 godina, prije nego ju je razorila vojska grčkog dripca, prvog globalista u povijesti, takozvanog Aleksandra Velikog. Iran je zemlja Zaratustre koji je propovijedao predislamsku monoteističku religiju boga Mazde temeljenu na tri jednostavna pravila: "čini dobro, misli dobro i govori dobro". Iran, zemlja pjesnika, poput Firdusija, iranskog Dantea koji na farsiju u svojoj epskoj zbirci "Kraljeva knjiga" pjeva o borbi protiv silnika, zemlja Hafiza Širazija koji je svojim Pjesmama nadahnuo Getea, Omara Hajima čuvenog po svojim katrenima, velikog Sadi Širazija koji je savršeno uskladio prozu, poeziju i mistiku, te suvremenih pjesnika među kojima su brojne žene. Iran je jedna od islamskih zemalja gdje je nastala privlačna i zanosna zbirka pripovijesti «Tisuću i jedna noć» napisana u razdoblju sasanidskog carstva, Drugog perzijskog carstva, istočnog suparnika prvo Rima, a poslije Bizanta (224. pr. Kr. – 642. po Kr. do dolaska islama).

To je knjiga koja bi se trebala nalaziti, zajedno s Kur'anom, u svakoj kući koja teži međukulturalnoj viziji svijeta, jer se antropološki kontekst njezinih likova-vrijednosti predstavljaju čitatelju kao mitološko sazviježđe Istoka. Iran, zemlja jedne od velikih sufijskih škola, koju je osnovao veliki perzijski pjesnik Dželaludin Rumi. Iran, zemlja tajni, politike ugovaranja i sračunatog rizika, zemlja «fleksibilnog zakona» i odbacivanja nečasnih kompromisa. Iran je zemlja čudesnog grada Isfahana, safavidska prijestolnica (Treće perzijsko carstvo, 1501. – 1722.) koja je zbog svojih čuda pravedno nazvana «druga polovina svijeta». Iran, zemlja šijitskog islama, dogme 12. Imama koji bi se na kraju vremena trebao pojaviti kao Mesija, da upravlja nad pravednim svijetom. Dogma (nastala 874. a utvrđena 939. u vrijeme neprijateljskih prijetnji sunita) navodi mudrace šijitske grane da se trenutno povuku iz borbe za zemaljsku vlast, i da istovremeno pokreću složen teorijski rad o odnosu religije i politike koji potiče razradu jedne doktrine kojoj daju temeljnu ulogu u borbi za socijalnu pravdu, shvaćenu kao borbu protiv nasilja, i dakle protiv kolonijalnih sila i strane okupacije.

Iran, zemlja šahova iz dinastije Pahlavi, na vlasti od 1925., zemlja fedajina, mudžehidina, ajatolaha, zemlja Homeinijeve revolucija koja je 1979. iznjedrila Islamsku Republiku Iran koju je podržalo 98% stanovnika na narodnom referendumu. Iran, zemlja nafte (treća zemlja po zalihama) i plina, zemlja sa strateškom ulogom na Srednjem istoku.

Na drugim izborima predsjednik Ahmedinedžad dobio je preko 70% glasova. Međutim, to nije dosta zapadnim demokracijama koje su proglasile Iran zemljom Osovine zla. Oni koji imaju na tisuće nuklearnih bombi, na desetine tisuća tona bojnih i bioloških otrova optužuju Iran da proizvodi oružje koje oni imaju. Zato se nakon svega što se dogodilo i događa u Iraku lako može dogoditi da će civilizacija Calamity Jane, Wyatta Erpa, Billy the Kida, Buffalo Billa, Dillingera, obitelji Corleone itd. uništiti jednu od najblistavijih civilizacija u povijesti čovječanstva, čiji se trag prati već 7.000 godina.

Josip H. Nikšić

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 stara PerzijaVoC 2010-06-15 18:35
Da bi se izbjegle zabune oko "zemlje arijevaca" i "stare Perzije", citirat cu jednog apostolskog sluzbenika, dakle s papinskog dvora, zaduzenog za ekspediciju akata krajem XIX i pocetkom XX st. (Justin Fevre):

"Kada mahometizam, pola rijecima, pola sabljom, okupi u jedinstvu istog kulta fetisisticka plemena Arabije, on posla horde, s jedne strane na Perziju, Indiju, Palestinu, Siriju i Malu Aziju, a s druge na sjeverne obale Afrike, Spanjolske i u zemlje Franaka. Ti vojnici, naletjevsi na narode unistene korupcijom ili zarazene arijanizmom, uspjeli su u znatnim osvajanjima...."

Dakle, Perzija je bila zrtva muslimanskih osvajanja. Bez da proturijecim autoru glede modernih ratova: mnoge katolicke zemlje, ukljucujuci Papu, usprotivile su se americkoj unilateralnoj odluci voditi suvremene ratove, i zbog toga ih se nastoji i iskljuciti iz bilo kakvih rasprava pod izgovorom da su "pacifisticki pristrane"...
Prijavi Administratoru
#2 napomenaVoC 2010-06-15 18:51
Napomena: Navedeni autor je pisao o legitimitetu i rezultatima Svetih ratova -- koji "kad se nisu vodili, trebalo ih je podnijeti ili cesljati turban". :-)
Prijavi Administratoru
#3 Iran posljednja prepreka za uspostavu Novog svjetskog poretka!Guest 2010-06-15 19:26
Hrvati su indoiranskog porijekla. Već se u vrijeme velikog perzijskog kralja Darija spominje pleme HARAUVATA, čak je nađen na području današnjeg Irana i kameni reljef iz 520. godine prije nove ere, gdje se spominju Hrvati, tako da nema nikakve sumnje da su Hrvati prastari narod koji svoje korijene vuče iz kolijevke svjetske civilizacije, prostora današnjeg Irana i Iraka.

Stoga su moje simpatije na strani Irana, koji je ostao posljednja prepreka judeomasoneriji za uspostavu Novog svjetskog poretka.

U toj borbi za uspostavu Novog svjetskog poretka (Antikristova kraljevstva za zemlji) omiljeno oružje kojim se služi Sotona i njegove sluge judeomasonerija je inverzija, odnosno da druge optužuju za ono što su oni sami, pa tako i u slučaju Irana, gdje anglosaksonci optužuju Iran da je dio osovine zla.

Stvarna osovina zla je NATO, WTO, MMF i Svjetska banka, četiri biblijska jahača apokalipse, gdje NATO donosi smrt, WTO glad, a MMF i Svjetska banka zaduženost, siromaštvo i na kraju bankrot svih onih država koji ispunjavaju njihove uvjete, bolje rečeno diktate, koji su uvlas isti za svaku državu.

Tek u slučajevima kad im se države ne pokore ili poklone mirnim putem, kao u slučaju Iraka, Afganistana ili sutra Irana, koriste NATO za ostvarivanje svojih ciljeva, odnosno Novog svjetskog poretka!

Međutim, nema većih gubitnika u povijesti ljudskog roda već što su tvorci i sljedbenici Novog svjetskog poretka, jer vode unaprijed izgubljenu bitku, odnosno bitku koju je već davno izgubio njihov vođa, Veliki arhitekt svemira (Lucifer) u praskozorje povijesti, a koji je definitivno poražen Isusovom smrću na križu, kojom je skršio svu đavolsku vlast i otkupio nas od vječne smrti.

Stoga će i progon koji će uslijediti punom uspostavom Novog svjetskog poretka, kad će biti ustoličen lažni mesija, Antikrist, poslužiti svojoj konačnoj svrsi, jer će Bog progone svih onih koji ne budu primili žig Zvijeri i poklonili se Antikristu iskoristiti da iskuša svoje vjerne, svoju Crkvu, a onima koji mu budu vjerni do kraja dati će vijenac slave.

Zato se ne treba bojati uspostave Novog svjetskog poretka, jer ubrzo nakon njega dolazi Gospodin u svojoj slavi, da mu se svako koljeno pokloni i prizna Isus Krist je Gospodin, koji će kraljevati u vjeke vjekova!

MARANATHA -Dođi Gospodine Isuse Kriste!
Prijavi Administratoru
#4 IranGuest 2010-06-15 20:38
Muslimani, u skaldu sa svojim vjerskim propisima, obvezni su uporabiti silu u iskorjenjivanju drugih religija (nevjernika; opaska JHN); i UNATOČ TOMU ONI SU IH TOLERIRALI KROZ DUGA STOLJEĆA. Kršćani su primili doredbu da PROPOVIJEDAJU I PODUČAVAJU; i UNATOČ TOMU KRŠĆANI SU OD NAJSTARIJIH VREMENA OGNJEM I MAČEM UNIŠTAVALI SVE ONE KOJI NISU PRIPADALI NJIHOVOJ RELIGIJI,

Pierre Bayle, Dictionnaire historique et critique, I-IV, Basel 1741, III, p. 265.

Gospođice Ivana,
kršćani, doduše više – daleko više – protestanti, su uništili ogroman broj naroda i civilizacija. One koje nisu uspjeli uništiti, ponizili su ih, moralno uništili, pokvarili i, na koncu im nametnuli svoju rimsku religiju. Rimska religija je relikt najgoreg poredka koji je ikada postojao – Rimskog carstva, kojeg danas vrlo uspješno oponaša, pače i nadmašuje u svim krvoločnim radnjama, CARSTVO ZLA UJKA SAMA.
Kod (većine) Hrvata, ili onoga što je preostalo od Hrvata, nema nikakve solidarnosti s onima kojima prijeti uništenjem pohlepni američki imperijalizam i cioniza. Iako je već uništi sve Hrvate, ili ih jke barem izopačio.
Njihova depadansa, cionistički Izrael, izgradio je Zid oko Palestinaca i palestinske zemlje, zid kakav ni nacisti nisu izgradili oko Varšavskog geta, i ponašaju se gore nego su se nacisti ponašali prema njima. To je nedopustivo, to se ne može zaboraviti.
I nije mi jasno, Ivana, zašto likujete da će prljavi amerikanci uništiti narod iranski. Iranci su relativno (uz Kineze) najviše dali svjetskoj civilizacija, jer je veći dio veličanstvene islamske civilizacije zapravo iranska civilizacija. Europski prljavi, pijani, pohlepni i krvoločni barbari su svijetu dali krv, opaku i smrt. Oteli su izraelsku etničku religiju i patvorili ju, i prevorili u oružje za podčinjavanje svijeta, uključujući i same židove.
Mija nafaka je pri kraju i vjerujem da ću (uskoro ?) prije vas Tamo, u Ahiret, i molit ću Alaha, džele šanuma, da vam oprosti kao zavedenoj i izgubljenoj duši kada budete prelazili Sirat.
Jusuf-ali bin jusuf El-Haakim, Vučići (Perušić)
Prijavi Administratoru
#5 Hm,hmgracena 2010-06-15 20:58
"Kod (većine) Hrvata, ili onoga što je preostalo od Hrvata, nema nikakve solidarnosti s onima kojima prijeti uništenjem pohlepni američki imperijalizam i cioniza. Iako je već uništi sve Hrvate, ili ih jke barem izopačio."

Nu, "ustaše". :))))

Tko bi povjerovao, silno bi zgrješio.

A Hrvati vrte krunicu ????

Čudilo me što vas smeta što se Hrvati radije Bogu mole, neg' da mašu mačem.



:))))))
Prijavi Administratoru
#6 hvalaVoC 2010-06-15 21:09
Hvala sto cete se moliti za me, Jusuf. I ja cu za Vas, pred sv. Petrom :-)
U to ime, mogu vas utjesiti, i Krizari su nosili turban sto je dokaz njihove tolerancije i kulturne i ine adaptacije :-)
Prijavi Administratoru
#7 (zahvala - nastavak)VoC 2010-06-15 21:41
Premda s krunicom u ruci:

Prijavi Administratoru
#8 Možda i koja druga drogaCetina 2010-06-15 21:48
Kombinacija bunike, vrućine i južine dosta je nezgodna.
Samo se tako može objasniti pokušaj širenja militantnog protukršćanstva i promidžba «miroljubivog» islama na ovomu portalu.
Prijavi Administratoru
#9 "barbari"VoC 2010-06-15 21:53
A ne znam kako mozete nazivati Europljane barbarima, prije, a i u vrijeme Krizarskih ratova, Muslimani nisu postivali nikakva pravila rata, napadali su i bez deklaracije rata, nisu postivali ni blagdane ni svece (kao ni kasnije, prva tvorevina latinskog carstva na Srednjem Istoku, Edessa je pala na Badnju Vecer 1144! a i sljedece na prijevaru a ne u borbi).
Dok se u Europi postivalo vrijeme kad se ne ratuje, naime, ratovi su bili sezonski, manje-vise oko 40 dana u godini se ratovalo, ne nedjeljom i drugim blagdanima....
Prijavi Administratoru
#10 zanimljivostVoC 2010-06-15 22:08
Citat Cetina:
Kombinacija bunike, vrućine i južine dosta je nezgodna.
Samo se tako može objasniti pokušaj širenja militantnog protukršćanstva i promidžba «miroljubivog» islama na ovomu portalu.


'Asasini' - placene (samo)ubojice prepoznatljive kao posebna skupina aktera u Srednjem vijeku, dolazi od arapske rijeci "HASCHIC". Znanstvenici jos nisu odredjeni oko toga jeli to predstavlja opijum ili se radilo o cistoj indokrinaciji Islamom -- premda su skloniji ovoj potonjoj interpretaciji. ...
Prijavi Administratoru
#11 Neznanje!Guest 2010-06-15 22:27
Neznanje i podložnost propagandi je rak rana čovjeka kao pojedinca i skupine.

A gđa Gracena, bojim se da slabo razumije, je l to radi namjerno ili ne može shvatiti, pitanje je sad?
Prijavi Administratoru
#12 "Tisućljetna hrvatska kultura"?Guest 2010-06-15 22:34
G. Cetina, mislim da vas nisam nikada osobno vrijeđao. Ili je na djelu "tisućljetna hrvtska kultura" čiji pripadnici ne mogu podnijeti iole drugačije mišljenje.

A glede Irana i Iranaca, njih nema u Jad VaŠemu i Muzeju Holokausta u Vašingtonu, Hrvata ima.
Prijavi Administratoru
#13 ?VoC 2010-06-15 22:43
Zar ima vece uvrjede od uvrjede nase katolicke vjere i sv. Crkve? Cije je to neznanje ili propaganda, da se posluzim Vasom terminologijom?
Onog trenutka kad netko uvrijedi Boga u covjeku, on ima pravo i na osvetu....
A opet ste Vi ti koji direktno ili indirektno prijetite, sad optuzbama, sad ovim, sad onim, sto ne lici na prijateljsko upozorenje...
Puno puta sam izrazila protivljenje americkim ratovima u raspravama ovdje -- nakon svega sto ste ispisali, unatoc tome, iskreno: bas me briga... Niti kanim sudjelovati niti se protiviti...
Prijavi Administratoru
#14 g.Jusufgracena 2010-06-15 22:55
Citat Jusuf:
Neznanje i podložnost propagandi je rak rana čovjeka kao pojedinca i skupine.

A gđa Gracena, bojim se da slabo razumije, je l to radi namjerno ili ne može shvatiti, pitanje je sad?


..............

G.Jusuf, nemate potrebu osjećati bojazan, jer, u pravu ste.

Po prirodi imam nepoželjnu manu. Sporije shvaćam, a još manje prihvaćam pri razmjeni mišljenja,kada uočim da se lav preobukao u kožu lisice

----------

" je l to radi namjerno "

........

Namjerno ?

Ta, nije se moja malenkost nikada na stranici HKV-a predstavljala nazivom "ustašica", poput vas. To, što moja malenkost zapali javno svijeću diljem Net-a u spomen pokojnom krilniku Juri Francetiću, ne znači da sam zlikovac i zlih namjera prema bilo kojem sugovorniku) a, niti sam ikada propagirala mržnju prema bilo čijem vjerskom opredjeljenju, i nacionalnoj pripadnosti.
Prijavi Administratoru
#15 Valja čitatiCetina 2010-06-15 23:08
Jusufe, uvrijedili ste me desetke puta.
To što vi pišete prešlo je sve granice uljudbe i tolerancije.
Samo toleranciji hrvatskoga naroda možete zahvaliti što se vaši tekstovi, koji su u većini slučajeva prepuni netočnosti i najnižih uvrjeda, objavljuju na ovomu portalu.
Vaše je ponašanje sve ono protiv čega se, navodno, borite.

Volio bih vidjeti islamsku zemlju u kojoj biste mogli pisati protiv islama kao što ovdje pišete protiv kršćanstva.
Prijavi Administratoru
#16 HRVATSKI RODOLJUBI MORAJU IMATI ZDRAV FUNDAMENT U HRVATSKOM I SVJETSKOM OPSEGU A NE BITI FANATICI,ZAVEDE NI PROPAGANDOM NEPRIJATELJA SVIH NACIJA SVIJETAGuest 2010-06-16 00:48
Citat Jusuf:
Neznanje i podložnost propagandi je rak rana čovjeka kao pojedinca i skupine.

A gđa Gracena, bojim se da slabo razumije, je l to radi namjerno ili ne može shvatiti, pitanje je sad?

citat Jusuf
------------------------------------------Uvijek kada se vode rasprave o RELIGIJIMA nastaju brojni problemi,,
slicno kao i u POLITICi,samo jos vise
EMOCIONALNO..
Ja nisam FANATIK niti jedne VJERE,
Nominalno sam KRCANIN KATOLIK kao
vecina HRVATA...
Ali ima jedno drugo PITANJe koje se
provlaci kroz ovu DISKLUSIJU
a to je pitanje PRAVDE i NEPRAVDE
i NACIN vodjenja ZIVOTA
Kao prvo kod ISLAMA ima jedna TOCKA
koja mi posebno IMPONIRA,a to je
u PRINCIPU ODBIJANJE ,BILO KAKVO ODBACIVANJE
DROGA i ALKOHOLA..
To je prva TOCKA iz koje dolaze i SVE DRUGE..
Jer kako se moze zaista ISTA,PAMETNO i
"NORMALNO" napraviti sa ljudima kojima je mozak opijen OPOJNIM DROGAMA
ili nista manje opasnim ALKOHOLOM,
-Sjetimo se samo kakve su BESTIJALNA UBOJSTVA i krvoprolica pocinili
PIJANI i DROGIRANI CETNICI u
"DOMOVINSKOM RATU"...
Tu je KRSCANSTVO podbacilo,dozvo ljavajuci stanovnistvu
da pije koliko hoce,bez reda i kontrole
i svodeci ljude u tom pripitom stanju na
nivo ZIVOTINJA...
Onda nazalost,psovanje,vjerolomstvo,nesloga,
ne postivanje DESET BOZJIH ZAPOVJEDI,
SEKSUALNE NASTRANOSTI,PED OFILIJA..itd..
Moramo zaista priznati (mnogima to nece biti od Vas drago) da je ZAPADNO DRUSTVO BOLESNO.
Predano PROFITERSTVU,NE MORALU i raznim
PERVERZIJAMA...
To je FAKAT..
Znaci VJERA,ma cija da bila ne znaci puno
AKO SE NE POSTIVAJU ZAKONI TE VJERE..
a na ZAPADU pod krinkom "BAJNE"
"DEMOKRACIJE" se slusa LUDJACKA MUZIKA
OMLADINA (Posebno zenske) je RAZUZDANA
OVER SEKSUALIZIRANA od MLADIH DANA
ne postiva STARIJE i ne mari za nista
nego samo za TJELESNE UZITKE,TRGOVANJ E,SEKS itd,,
Znate citavu pricu o RASPADU MODERNIH PORODICA..a i DRUSTVA
a i NACIONALNIH DRZAVA,
Od PORODICE SVE POCIMA...
To je jako jako prisutno na
"ZAPADU" posebice u AMERICI...
Iz toga CENTRA ENTERTEIMENTA,H OLLYWOODA
Ali Doci ce dan matematickom sigurnoscu ce doci ,usprkos aparentnoj "OGROMNOJ SNAZI"
ZAPADA do raspada
MORALNOG URUSAVANJA IZNUTRA kao kod RIMSKOG CARSTVA..
I LAZ PADA POD VLASTITIM TERETOM..
Da, to se dogadja kad DRUSTVO KRENE putem
RASTROSNOSTI ,MATERIJALIZMA, van VJERE
IDEALIZMA,i ukratko
BOZJEG PUTA
koji je put pravde i ISTINE..
Sve MEDIJSKE KUCE na svjetskoj RAZINI
bave se DEZIMFORMACIJAM A i LAZIMA..
Izazivaju RATOVE ,potvrdjuju NEPRAVDE..
MORALNI KOMPAS je u RUKAMA MOCNIKA,
da nekazem "ODABRANOG NARODA"
Koji samo smatra SEBE BOZJIM NARODOM IZNAD SVIJU DRUGIH
(sto je samo po sebi APSURD)
Opsjednuti su zgrcanjem enormnih BOGATSTAVA i KONTROLAMA SVIH VLADA,
pocim od USA...
Doslo se do toga da se to nesmije
ni reci..to je taj TERROR koji se spominje u TALMUDU..
I kroz tu PRIZMU treba gledati i DRUGI SVJETSKI RAT,uzroke i posljedice a
i nasu HRVATSKU SUDBINU ,
UNISTAVANJE,PONISTAVANJE i ako teba
VOJNO UNISTENJE NACIONALNIH DRZAVA..
I tko naprimjer KONTROLIRA "MEDIJE" OOBAVJESTAVANJA U HRVATSKOJ"?
tko ih FINANCIORA?
I ova HAJKA na IRAN, koji je VAN KONTROLE ZA SADA -spremanje novih RATOVA prije svega za "TOTALNU KONTROLU"
svijeta,NOVCANE MASE ,BANAKA i ENERGETA..
Jedna stvar pada u oci :
-ISTINA_
IRAN NIJE DO SADA NAPRAVIO INVAZIJU NITI JEDNE DRZAVE NA SVIJETU
a konstantno mu daju EPITETE
NAJGOREG MOGUCEG REZIMA..
Ja nisam ISLAMSKE VJEROISPOVJESTI,
ali moramo stvari gledati TREZVENO
a ne MRZITI BEZ RAZLOGA
Pogotovo kad vidimo sto rade od HRVATSKE
sada iako je
jako za 'ZAPAD"..
Nista nije lose sa KRSCANSTVOM,ako se provodi
onako kako pise u EVANDJELJU..
Problem je DA SE VEC DVIJE TISUCE GODINA
"BOGOBOJAZNE i KRSCANSKE NACIJE"
nisu "NAUCILE" MILOSRJU,NESEBICNOSTI,
i LJUBAVI jednoga prema drugom..
ISKORISTAVANJE DRUGIH NARODA,RATOVI
i EKONOMSKO ROBSTVO kod nas i u EVROPI..
Pa gdje je tu MORAL?
-Ako se svi (posebice politicari)mogu KUPITI ZA PROKLETE NOVCE..
Nije li to SOTONA?
Primjere NESLOGE i JALA mozemo
vidjeti svuda oko sebe ,u gotovo svakoj
porodici..
IAKO ih SVETA KNJIGA UCI DA BUDU DOBRI
i TREZVENI..
Zasto je to tako?
-eto to Vam je moje misljenje na tu temu
i nadam se da nikoga nisam NALJUTIO
BILO KAKOVI FANATIZAM je samo JEDNOSMJERNA ULICA..
Mi HRVATSKI RODOLJUBI moramo imati jedan
ZDRAV SVJETONAZOR,
GRANITNI FUNDAMENT IDEJA
i na SVJETSKOJ i HRVATSKOJ RAZINI
Jer one su POVEZANE,nisu slucajne,
ISTINU treba reci po svaku CIJENU..
SAMO TAKO MOZEMO ICI DALJE..
"PO DJELIMA CE TE IH POZNATI..."
-Kome je ISUS KRIST uputio te rijeci?
i :
"ISTINA CE TE OSLOBODITI"...
Prijavi Administratoru
#17 ?VoC 2010-06-16 00:56
"To je FAKAT..
Znaci VJERA,ma cija da bila ne znaci puno
AKO SE NE POSTIVAJU ZAKONI TE VJERE..
"

Krivo ste to postavili. To je kao da ste napisali (a fakat nije, niti istina):

"Znaci ISUS KRIST,ma ciji da bio ne znaci puno
AKO SE NE POSTIVAJU ZAKONI TOG ISUSA KRISTA.."


Isus Krist i Vjera su ONO STO JESU, i ZNACE TO STO ZNACE, tko postivao ili ne.... To je istina a ne "fanatizam".


Upravo sam na jednoj temi citirala sv. Leona Le Grandea (Papa Leo Veliki), koji pokazuje hereticima da nista ne moze umanjiti sjaj istinske vjere, kako ne sjaj suncanih zraka, tako jos manje duhovni sjaj nase vjere:


"Ako sjaj suncanih zraka, koji ni sam nije nista drugo nego materija, nije umanjen time sto obasja prljava i blatnjava mjesta, tko bi dakle mogao uprljati bilo koju vrlinu, bit cak tog svjetla vjecnog i nematerijalnog. (13. propovijed, 2. paragraf)"
(Philippe Henne u knjizi "Leon le Grand")
Prijavi Administratoru
#18 mržnjaGuest 2010-06-16 01:32
josipe, pardon ... jusufe, velika se ljubav ponekad prometne u veliku mržnju ... gotovo neprimjetno ... a mržnja škodi čovjeku.
Prijavi Administratoru
#19 +VoC 2010-06-16 05:18
Jusuf-ali bin jusuf El-Haakim, Vučići (Perušić) - :-)

Sto je to Sirat, please?
Prijavi Administratoru
#20 Mržnja?Guest 2010-06-16 06:04
Tugomire u ovoj zemlji i među ovim narodom (narodima) ne postoji drugo doli MRŽNJA, ZAVIST, POKVARENOST, KRVOLOŠTVO.
Pogledajte samo političare, to je strašno. Nikada ništa drugo nisam primjetio. Gotovo ni za koga se nije ništa prilijepilo od milosti Isusa Krista, a svi se zaklinju da su katolici itd itd

Zemlja, i narod, se nalazi pred kaosom i građanskim ratom, bankrotom, a oni - političari - se bave samo sobom i svojim stvarima u tom njihovom posranom parlamentu, sobom i koliko će tko dobiti "glasova", brinu se samo o pravima srba, za sve ostalo im se fućka.
Prijavi Administratoru
#21 Asasini?Guest 2010-06-16 06:33
Asasini' - placene (samo)ubojice prepoznatljive kao posebna skupina aktera u Srednjem vijeku, dolazi od arapske rijeci "HASCHIC". Znanstvenici jos nisu odredjeni oko toga jeli to predstavlja opijum ili se radilo o cistoj indokrinaciji Islamom -- premda su skloniji ovoj potonjoj interpretaciji....
*************************************************************************************
Koliko sam shvatio: “asasini” (od arapske riječi al-hašišun /u nominativu/ - onaj koji puši hašiš, indijsku konoplju) su plaćene ubojice?

Dobro.
A što su onda oni (pretežno) hrvatski komunisti-parti zani koji su u samo nekoliko mjeseci proljeće/ljeto 1945. ubili preko 300.000 Hrvata (točan broj se nikada ne će saznati?)- vojnika, žena djece, izbjeglica? Koji su daljnjih pedesetak godina uništavali hrvatski narod (pretežno su to bili Hrvati), klali, ubijali i pljačkali, oni i njihovi potomci i pristaše?

Njihovi potomci i pristaše su i danas među nama (milanovići, pusići, ćaćići itd.), i vladaju nad nama i nad našim životima i sudbinama, nisu se ni trunke odrekli svojih predhodnika (i očeva) i njihovih djela, kanone svoje partije, i spremni su na sve, spremni su sve ponoviti.
Mržnja nikada nije bila veća. Uz njih, te zločince, je “hrvatska” vlast, policija, sudstvo, pralament...

Pazite, Varšavska i Filozofski fakultet je samo “pokusni” balon. Pazite, nakon Prvog svjetskog rata nitko nije mislio da se može ponoviti još veća klaonica. Nakon dvadesetak godina se još strašnija ponovila. Ovi iz Varšavske spremni su nas voditi u nove jazovke – a mi šutimo.
Hrvati (većina) su se kukavički povukli u sebe, u strah, unutarnju emigraciju, pijanstvo, ludilo.

Strah!

Kako skupina (šačica?) komunističkih jurišnika-kukav elja može razjuriti Rektorski zbor ili terorizirati godinama sveučilište.

A vi se vraćate u 11./12. stoljeće, u Alamut i na nizaritske imamite, u Perziju i na Hasana As-Sabaha, njihovog proroka. Laži o nizaritima je prenio talijanski lažov i dripac Marco Polo koji je kroz te krajeve (na udaljenosti više stotina kilometara) prošao stotinjak godina kasnije i u hanovima-krajpu tašima slušao neprovjerene legende posredstvom nepouzdanih dragomana.

Ostavimo se Perzije, skupimo se na okup dok ne postane kasno i suprotstavimo se ovima domaćim “asasinima”.

Što se tiče katoličke crkve među Hrvatima, to je posebna pripovijest.
Karakteristična je njihova šutnja i briga samo za svoje prebende, na povraćaj svoje imovine.
Bozanić je 2000. išao u Toplu, na Oplenac i ljubio je sliku A.Karađorđevića , ubojice i krvnika svih Hrvata.
Prijavi Administratoru
#22 ...VoC 2010-06-16 08:03
Pa Vi ste poceli od Antike -- a ja sam samo dodala jedan citat, pomalo svjesna sto ce to izazvati. Izuzev za Vase neumjerene kritike Crkve (to je meni Kristova Crkva, bilo i grjesnika u njoj), Vi ste mi najbolji sugovornik za Krizare (takodjer zrtve vulgarizacije kada o optuzbama koje im je smjestio Philippe le Bel, kralj a i neki nasi 'desnicari' ih uzeli za "povjest" sto nijedan ozbiljan povijesnicar ne bi...). I tako smo dosli do 'Asasina' - sekte koja je postojala u 'Srednjem vijeku' :-)

Moj grijeh, moj preveliki grijeh :-)
Moja najdraza tema... premda mi ne dopustate iznijeti bit -- primjerice nikoga u SAD-u muslimani nisu silili "cesljati turban" i ne vjerujem da se ti ratovi mogu usporediti s krizarskim, kako podmecu da izazovu Muslimane. Vi ste me uvjerili kako je to 'djelotvorno' :-) -- a zapravo to zabrinjava, jer to sto se danas dogadja nema veze s Krizem, naprotiv....

Slazem se uglavnom s posljednjim komentarom i prijedlogom (ne u potpunosti i sa zakljuckom), i svakako naslovom - Protiv neprestanih ratova.

Hvala za ugodnu i poucnu raspravu :-)
Prijavi Administratoru
#23 Religija i politikaGuest 2010-06-16 08:16
Još jednom se pokazalo da religija i politika ne idu zajedno, a trebale bi, jer što je religija nego vjera, a bez vjere nema cilja.

Bog i Hrvati!
Prijavi Administratoru
#24 Istina podrijetla - osnova suživota (1)Antun 2010-06-16 13:45
Ne ulazeći u dogmatsko-relig iozno ideološko-polit ičko međusobno uvjeravanje u tumačenjima ovog članka, jer poštujem svačije stanovište,pred ložio bi,da odbacimo traženja razlika među Hrvatima, već isticanja zajedničkog,naš eg indo-iranskog arijevsko-dinar oidnog hrvatskog podrijetla iz Pradomovine sa podnožja Pamira i Hindukuša, kao osnove za razgovor, bolje neopterečene budučnosti naše i njihove djece.
Prijavi Administratoru
#25 Istina podrijetla - osnova suživota (2)Antun 2010-06-16 13:59
POdjela na Hrvate-katolike i Hrvate-musliman e dolazi tek kasnije, provalama Turaka.

Da te provale Turaka nije nikada niti bilo, danas u Bosni i Hercegovini niti nebi bilo Hrvata-muslimana.

Potomci Patarena-krivov jernika iz sjevernotaljans ke pokrajine Lombardije, stigavši krajem 11.stoljeća na hrvatska područja, danas bi samo čitali u povijesti o svojim narodnim korijenima, uključeni u hrvatski nacionalni prostor od Une do Drine i od Jadrana do Drave i Dunava.

Sve ostalo je samo traženje opravdanja za razlike među nama i isticanja vlastitog "JA" sa nesagledivo štetnim ciljevima rušenja našeg narodnog jedinstva.
Prijavi Administratoru
#26 Istina podrijekla - osnova suživotaGuest 2010-06-16 14:30
Prvi put čujem za Josipa Broza Antuna, gdje Vam nestade "brastvo"?

Cijeli Svijet je po Bogu u brastvu.

Bog i Hrvati!
Prijavi Administratoru
#27 Dobronamjerni ispravci (3)Antun 2010-06-16 14:42
Radi povijesne vjerodostojnost i gradiva objavljenog na našem portalu, prilažem sljedeče ispravke :

Glavni grad Perzije
godine 519.pr.krista------------Pasavar

Pogrčeni naziv za Parsavar-----Persepolis

Kraljevska dinastija
utemeljitelj-------------------Hahamaniš

Pogrčeni naziv za Hahamaniš---Ahemenid

Nasljednik Hahamaniš-a---- ----Čišpiš
Prijavi Administratoru
#28 Dobronamjerni ispravci (4)Antun 2010-06-16 14:50
Od Čišpiš-a se dinastija dijeli u dvije loze :

Kuroš I

Kambeđija I

Kuroš II Veliki (559-530)

Kambuđija II (530-522)

Time ova loza dinastije Hahamaniš prestaje.
Prijavi Administratoru
#29 Dobronamjerni ispravci (5)Antun 2010-06-16 14:58
Druga loza dinastije Hahamaniš počam od Čišpiš-a je kako sljedi :

Arijaramna

Aršama

Vištaspa, čiji sin Darajavahuš
Kralj Kraljeva Darije I. Veliki (522-486)
nastavlja istu dinastiju ali u drugoj lozi.
Prijavi Administratoru
#30 turnabout!VoC 2010-06-17 06:18
Citat Antun:
Ne ulazeći u dogmatsko-religiozno ideološko-političko međusobno uvjeravanje u tumačenjima ovog članka, jer poštujem svačije stanovište,predložio bi,da odbacimo traženja razlika među Hrvatima, već isticanja zajedničkog,našeg indo-iranskog arijevsko-dinaroidnog hrvatskog podrijetla iz Pradomovine sa podnožja Pamira i Hindukuša, kao osnove za razgovor, bolje neopterečene budučnosti naše i njihove djece.


Mogli bismo tako isticati i hrvatsko podrijetlo Josipovica, Kosor, muftije Cengica, i brojnih 'nasih' :-)
A sto to vrijedi?
Nije usporedivo naravno, mozda treba isticati zajednicke neprijatelje.
Ako Iranu krene po zlu, bit ce to zbog takvih Iranaca kakvih i mi imamo 'Hrvata'...


Po mojoj posljednjoj prosudbi, prije ce se Jusuf i cijeli Iran 'obratiti' nego EU i NATO nesto dobro uciniti za Hrvate. To nam je zajednicko, htjeli ili ne... A bez izdajica, tko su EU i NATO? Zgrozena sam, da opet parafraziram 'nase medije'.... Vrijeme je da se i oni malo 'zgroze'.....
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • josko.celan
  • 1 korisnik
  • 72 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal