Dr. Slobodan Lang o Sanaderovoj ostavci

 

Različite su definicije i uloge koja se namjenjuju istini. Različitost pristupa hrvatskoj istini i danas duboko pogađaju i dijele Hrvatsku. Filozofi najčešće smatraju da se istinu ne može precizno odrediti.

Ovakav pristup je meni najbliži. Moj pristup, vrijednosti i djelovanje, od stručnih do političkih, na prvom mjestu određuje zvanje liječnika. Prva je obaveza postaviti točnu dijagnozu, ma kako teška bila istina. Na temelju toga se provodi intervencija, terapija, kako bi se postiglo što više dobra za život pojedinca ili zajednice. Za razliku od filozofije medicina ima obavezu uvijek utvrditi istinu i poduzeti što je moguće da se ostvari što više dobra. Istovremeno putem znanosti i iskustva stalno unapređujemo i preciznost istine i djelotvornost ostvarivanja dobra. Sa ovakvim pristupom razmotrit ću i ostavku g. Ive Sanadera na položaj predsjednika hrvatske vlade i HDZ-a.

dr. Slobodan LangG. Ivo Sanader je svojom ostavkom želio ostvariti neočekivani, rijedak, događaj izvan okvira normalnih očekivanja. To se u teoriji naziva „Crni labud.“ Očekivalo se da se nastave sukobi sa Slovenijom, otežavanje pristupa Evropskoj uniji, nepravedne odluke Međunarodnog suda u Haagu, porast ekonomskih teškoća, daljnji prodor međunarodnog potrošačkog kolonijalizma i zbog toga opravdani rast protueuropskog raspoloženja, rast socijalnih teškoća, politička i gospodarska nemoć vlade, sve veće nezadovoljstvo stanovništva, porast kritike vlade u medijima, porast neuspjeha socijalne komunikacije sve do nereda u Hrvatskoj, izbori s rezultatom glasanja protiv, a ne za – sveukupni neuspjeh Hrvatske. Ovakav fatalistički, a očekivani tijek gospodin Ivo Sanader je suprotstavio svojom ostavkom na položaj premijera i predsjednika HDZ-a. To je bio čin državnika.

Ova ostavka sjetila me na dva događaja iz suvremene europske povijesti. General Charles de Gaulle podnio je kratku ostavku u tri reda na položaj Predsjednika Francuske Republike 28. travnja 1969. godine, nakon što je izgubio podršku više od polovine građana (52.8%). On se povukao u rodno mjesto, odbio mirovinu i predsjednika i generala, a prihvatio samo pukovnika. On sam je umro godinu dana kasnije, ali je svojim činom potaknuo Francusku da promisli svoje stanje, poveže ljude i izgradi politiku za budućnost. Drugi događaj je istup Sir Winstona Churchilla u Parlamentu Velike Britanije 13. svibnja 1940. sa govorom u kojem je rekao „Mi smo na početku jedne od najvećih bitaka, istaknuvši da predstoji dugo teško razdoblje borbe i patnje. Završio je retoričkim pitanjem „Vi pitate, što je naš cilj? Mogu vam odgovoriti s jednom riječi: Pobjeda. Pobjeda pod svaku cijenu – Pobjeda uprkos teroru – Pobjeda, ma koliko dug i težak put pred nama, jer bez pobjede nema opstanka.“

Na koju istinu upozorava g. Ivo Sanader? Na što poziva Hrvatsku? Najdublja istina je moralna istina, biti „istinski sluga“ svoga naroda, onaj koji će mu iskazati što jasniju sliku stvarnosti i uputiti ga što da čini bez obzira na teškoće i žrtve. Da bi to promislili i djelovali treba ocijeniti što utječe i oblikuje našu stvarnost, na što ne možemo a na što možemo sami djelovati. Izvan Hrvatske su svjetski gospodarski tokovi i odluke o pristupanju Europskoj uniji. Predstojeći gospodarski tokovi i dalje su nepoznanica u cijelom svijetu. Hrvatska ih ne može mijenjati, već mora što više biti sposobna da im se prilagodi. O hrvatskom pristupanju Europskoj uniji odlučuju prije svega najutjecajnije države članice (Velika Britanija, Francuska i Njemačka), a Slovenija tek nakon njih. Doista treba odati priznanje Sanaderu da se kao predsjednik i vlade i stranke maksimalno trudio da Hrvatska dobije međunarodnu potporu. On je čak i odgodio neke moguće i potrebne odluke štednje u zemlji kako bi još pokušao djelovati na Europu. Nije uspjelo. U ovom trenutku i gospodarski i politički čimbenici izvan djeluju na nas negativno, a unutrašnje sagledavanje je kasno.

U proteklom razdoblju simptomi poremećaja u hrvatskom gospodarstvu pokazali su pad domaćeg proizvoda (BDP) od 6.7%, potrošnje 9.9 %. Crobexa oko 6%, uvoza 20 %. Međunarodno traje slovenska blokada pregovora hrvatskog pristupanja Europskoj uniji i ucjenjivačkog suđenja u Haagu Ostalo nam je da sami razmotrimo vlastiti položaj, naše vrijednosti i poduzmemo mjere reguliranja međusobnih odnosa i stanja u Hrvatskoj. I naša komunikacija izložena je trajnim podjelama i nerazumijevanja, ali i stalnim međusobnim neprimjerenim ocjenama i napadima. Više puta smo javno upozoravali protiv korištenja prošlosti za izazivanje izmišljenih i neprimjerenih podjela danas. Hrvatska je izborila svoju samostalnost demokratskim odlučivanjem, hrabrom i uspješnom obranom, spremošću naroda na patnju i napor, te konačno priznanjem cijelog svijeta. Poraz totalitarizma (fašizma i nacizma) dogodio se prije više od pola stoljeća, a komunizma nakon pada Berlinskog zida. Hrvatska se branila od agresije srpskog totalitarizma (slabe preslike moćnih totalitarizama iz prošlosti). Hrvatska obrana nije nastavljala antifašizam već je nakon i zahvaljujući svjetskoj pobjedi nad velikim totalitarizmima prošlog stoljeća povela i ostvarila vlastitu pobjedu nad lokalnim pokušajem (srpskim) obnove totalitarizma.

Neumjesno, neistinito i nepravedno je prozivanje i suđenje hrvatskoj obrani, ispuštanje osude srpske agresije međunarodno, a tragično kad se to i potiče unutar zemlje, sprečava međusobnu komunikaciju, razdvaja ljude, sprečavajući rješavanje suvremenih pitanja a dijeleći i sukobljavajući ljude. Više puta je istaknuto da geta ni rezervati nisu u povijesti ni zaštitili ni osigurali ravnopravnost manjinama. U Hrvatskoj ne smije biti političkih manjina. Svi državljani su ravnopravni i temelj hrvatskog državnog domoljublja 21. stoljeća je državljanstvo, a ne narodnost. I na ovom području treba povezati a ne djeliti Hrvatsku. Postojeći odnos Europe prema Hrvatskoj značajno je smanjio europski osjećaj u Hrvatskoj. Hrvati se ne žele udružiti u zajednicu koja ih podcjenjuje, prema njima je nepravedna i ne nudi im poštovanje i ravnopravnost. Preveliko je hrvatsko iskustvo takve sudbine a moćnih u Europi takvog ponašanja.

Nažalost i naši međusobni odnosi čude i u sticanju i trošenju. Na primjer taxi smije voziti samo vlasnik, a mogao bi zaposliti još bar jednog. Turistički vodiči ne smiju raditi bez dozvole mjesta. Pred nekoliko godina izradili smo vodič kroz 1000 godina dubrovačke medicine, koji bi mogli koristiti brojni kongresi i neki ljudi zaraditi. Kako je sada, domaći ne smiju raditi, a stranci saznati. Sistem ne potiče da se što više ulaže i radi. Istovremeno više od pola stanovnika ovisi od ekonomske skrbi države. Zbog toga svaku godinu oko 10% potrošimo više nego što proizvedemo i to rješavamo novim kreditima. U jesen očekujemo značajne ekonomske teškoće koji će nametnuti mnogim ljudima teže uvjete života. Moramo razmotriti, raspraviti i razumno dogovoriti trajniji oblik života u hrvatskoj državi i društvu. Ako se ne uspijemo razumno dogovoriti, doći će do svađa, sukoba, izrugivanja, gubitka poštovanja i sličnog, nakon toga bit će protesta, demonstracija i štrajkova, a zatim porast kriminala i nasilja ....

Na sve ovo upozorio je g. Sanader svojom ostavkom. U prvom trenutku gotovo 90% javnosti je ocijenilo da je dao ostavku jer je „uvidio da brod tone pa je vrijeme za spašavanje.“ Mnogi političari, novinari i komentatori dali su također vrlo negativne ocjene. Oporba je zatražila nove izbore i iskazala svoju pripremljenost da dalje vode Hrvatsku. Međutim spremnost daljnjeg vođenja je iskazao i HDZ i imenovao novo vodstvo. Na prijedlog g. Sanadera za predsjednicu HDZ-a i vlade je izabrana gđa Jadranka Kosor, a zamjenika u HDZ-u Dr. Darko Milinović. Gđa Kosor se od osnivanja Hrvatske bavi socijalnim pitanjima, ušla je u HDZ u vlaku na putu za Split 1995, a sada je odgovorna za cijelo socijalno područje. Dr. Milinović se cijelo vrijeme bavi zdravstvom. Predlažući baš njih g. Sanader je upravo istaknuo važnost kvalitetne socijalne politike. U tome ga potpuno podržavam. Mnogi su izrazili nepovjerenje i sumnju u gđu. Kosor i Dr. Milinovića. Ja im želim da uspiju u ovom za svih nas prevažnom poslu. Podržavam ih ovim tekstom, a to ću činiti kao građanin i kao stručnjak.

G. Sanader je svojom ostavkom pozvao Hrvatsku da sagleda svoje stanje i donese što prije odluke nužne za rješavanje sadašnjih teškoća i budućeg razvoja. Upoznati s postojećim stanjem i pokretanjem što većeg broja ljudi trebalo je što brže. Da bi to postigao odlučio se za metodu „Crnog labuda,“ koju je ostvario svojom ostavkom. Mislio je i želio dobro. Pokažimo hrabrost, razum i domoljublje - podržimo ovu odluku. Pred nama su izbori za Predsjednika Hrvatske. Prof. Miro Tuđman već neko vrijeme kao kandidat poziva na značajno preispitivanje dosadašnje hrvatske politike. Prošli tjedan je to učinio i Prof. Josip Jurčević. Unutar SDP-a kandidati su Profesori Ivo Josipović i Ljubo Jurčić, a HDZ je kandidirao Prof. Andriju Hebranga. G. Zoran Milanović je istaknuo spremnost oporbe da preuzme odgovornost. HDZ i gđa. Jadranka Kosor su spremni nastaviti rad. Sve ovo su dobri znakovi spremnosti i odgovornosti. Treba nam povezana, odgovorna i pripremljena Hrvatska.

Dr. Slobodan Lang

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Neka bude sve jasnoDRAGO DUVNJAK 2009-07-07 00:53
Štovani Dr Lang ,podržavam ovaj vaš članak koji mi djeluje kao poziv na razboritost i viši stupanj zajedništva i međusobne tolerancije u ovom trenutku.
Slažem se da fiktivni sukob ustaša i partizana koji i jeste postao više kolorit za međustranačke predizborne bitke ne treba rasplamsavati do razmjera koji opasno naginje naš hrvatski brod na ionako uzburkanoj pučini međunarodnih voda.
Ali ako se o ustašama i partizanima svakako treba raščišćavati u ime povijesne istine i obogaćivanja kolektivnog povijesnog iskustva , Domovinski rat koji je temelj naše današnje Hrvatske i nacionalnog ponosa treba oštro i beskompromisno braniti od pokušaja diskvalifikacij e. To je za mene životno pitanje.
O Sanaderu možete pisati ovo ili ono i nisam da mu se podmeće što ne stoji , ali je on uhitio,transfer irao ,locirao....,gr o hrvatskih ratnih generala ,time pljunuo na Domovinski rat i zato ON i njegova stranka trebaju biti kažnjeni . To bi bio dokaz da je hrvatska nacionalna svijest sazrela i primjer budućim vlastodršcima kako se hrvatski narod odnosi prema takvima.

Ista priča je i Mesićeva i ondašnja Račanova politika koje Hrvatski narod mora na isti način sankcionirati.
Pa kad sad govorite o predstojećim predsjedničkim kandidatima onda je važno naglasiti temeljnu podjelu kandidata , a to su s jedne strane kandidati koji predstavljaju ODGOVOR naroda takvoj izdajničkoj politici (dr Miroslav Tuđman i prof Josip Jurčević) i s druge strane ostali koji predstavljaju interese vodećih stranaka koje su provodile te akcijske planove (lociraj, transferiraj, uhiti ,...)
To je ta raskrsnica koju se ne smije zamagljivati ,barem ne s ove strane. Narod mora imati čistu situaciju pa nek odluči.
Prijavi Administratoru
#2 Crni Labud ???DRAGO DUVNJAK 2009-07-07 13:36
Ova poetska asocijacija Crni Labud nekako mi ne ide uz lik i djelo Ive Sanadera. Ne znam što misle naši u Haagu? Čajkovskog ne vidim ni blizu.
Prijavi Administratoru
#3 Ne slažem se...Golub 2009-07-07 17:33
Ne slažem se nimalo s ovim člankom jer je on jedna velika pohvala zlikovcu Ivi Sanaderu, koju on zacijelo ne zaslužuje. Lang otvoreno ističe da se slaže sa svim sastavnicama Sanaderove politike.
Prijavi Administratoru
#4 Tko koga ??DRAGO DUVNJAK 2009-07-07 18:51
Golube_ja sam malo zaobilazno a vi ste potvrdili neobičnost ovog članka.
Muči me druga stvar dr Lang je iz užeg kruga onih aktivnih u ovo predizborno vrijeme koga sam percipirao kao borca za stvarne promjene , dakle borca za one kandidate koji će dati nogu Sanaderovoj izdajničkoj politici.
Ovo je nešto sasvim drugo.
Prijavi Administratoru
#5 Dr Lang naravno, vi se šalite?DRAGO DUVNJAK 2009-07-08 11:10
"G. Ivo Sanader je svojom ostavkom želio ostvariti neočekivani, rijedak, događaj izvan okvira normalnih očekivanja. To se u teoriji naziva „Crni labud.“ Očekivalo se da se nastave sukobi sa Slovenijom, otežavanje pristupa Evropskoj uniji, nepravedne odluke Međunarodnog suda u Haagu, porast ekonomskih teškoća, daljnji prodor međunarodnog potrošačkog kolonijalizma i zbog toga opravdani rast protueuropskog raspoloženja, rast socijalnih teškoća, politička i gospodarska nemoć vlade, sve veće nezadovoljstvo stanovništva, porast kritike vlade u medijima, porast neuspjeha socijalne komunikacije sve do nereda u Hrvatskoj, izbori s rezultatom glasanja protiv, a ne za – sveukupni neuspjeh Hrvatske. Ovakav fatalistički, a očekivani tijek gospodin Ivo Sanader je suprotstavio svojom ostavkom na položaj premijera i predsjednika HDZ-a. To je bio čin državnika."

Znam da je danas moderno imati neko posebno mišljenje kojeg se nitko prije nije sjetio , ali ovo je pretjerano. Čovjek prodao Antu Gotovinu , čast i ponos države , Zerp , .....i zahvaljujući poluljudima u HDZu stvorio MIT , žario i palio političkom scenom i kad JE ZAS.AO DO BALČAKA daje herojski iliti po Grudenu hristovski ODGOVOR SAD SE VI JE.ITE!!! A mi to moramo shvatiti kao dar s neba i suočiti se sa SOBOM!
Njegova stražnjica koju je isturio svojoj Europi izgubila je na cijeni , za nju ne može dobiti ni penija i to mu je pametno BRIS! Bit će sretan da ga koja bejzbol palica ipak ne sustigne.
Prijavi Administratoru
#6 On je prodao Antu Gotovinu !DRAGO DUVNJAK 2009-07-08 11:45
Ovo što drLang navodi (naravno ako nije šala) možda bi stajalo da je Ivo Sanader došao u takvu situaciju štiteći načela koja su često na iskušenju u srazu sa pragmatikom , dakle štiteći ponos i čast države , dostojanstvo ljudi , dosljednost i principijelnost itd. što bi se moglo atribuirati velikom Franji Tuđmanu. Ali Sanader je vodio politiku glupe prostitutke koja se podaje za šaku obećanja i sad to pretvarati u nešto smrtnicima nerazumljivo, u čin ravan činu Krista je meni IMBECILNO.
Prijavi Administratoru
#7 ON je dobar kirurg,ali pacijent ...?DRAGO DUVNJAK 2009-07-08 14:17
"Prva je obaveza postaviti točnu dijagnozu, ma kako teška bila istina. Na temelju toga se provodi intervencija, terapija, kako bi se postiglo što više dobra za život pojedinca ili zajednice."

OVDJE NEŠTO NE ŠTIMA . PRVO DOKTORE IZJASNITE SE TKO JE VAŠ PACIJENT ON ILI MI. Ako je vaša terapija da se MI moramo mjenjati i propisujete terapiju NAMA onda ste si uzeli pravo da na temelju Sanaderove državničke geste dijagnosticirat e nas kao pacijente!?! Vaš Crni Labud je mitološko biće a mi griješni smrtnici kojima treba terapija za ozdravljenje ?!. ON u nebo ,a mi u borbu za manje plaće i mirovine ??? Ova Vaša šala me malo zabrinjava.
Prijavi Administratoru
#8 Dr Miroslav Tuđman je jasan!DRAGO DUVNJAK 2009-07-08 14:26
Sin prvog hrvatskog predsjednika dr. Miroslav Tuđman ispričao je za Croatian Times što očekuje od predsjedničkih izbora sljedeće godine, te kaže kako smatra da će mu suparnik biti bivši premijer Ivo Sanader.

- Vjerujem da će Sanader biti predsjednički kandidat. Volio bih da bude kandidat jer će tada birači imati prilike izabrati između poslušničke politike i jake i neovisne Hrvatske koja gradi odnose s Europskom unijom na temelju ravnopravnog partnerstva - rekao je Miroslav Tuđman za Croatian Times.

Kaže kako ga je na kandidaturu potaknula kriza, strani dugovi koji su u posljednjih desetak godina porasli sa sedam na četrdeset milijuna eura.

- S druge strane, hrvatska vanjska politika pod sloganom ´bez alternative za pridruživanje EU´ dovela je zemlju u poslušničku poziciju. Hrvatska je tako postala objekt, a ne subjekt - kaže Tuđman i dodaje kako se posljednjih godina potpuno ignorira hrvatska dijaspora, a mladi ljudi nemaju mogućnosti za sudjelovanje u kreiranju vlastite budućnosti.

Gospodine Lang ovaj čovjek zaslužuje podršku GLASNU I JASNU !
Prijavi Administratoru
#9 ON je samo zaleđen, dr Lang!DRAGO DUVNJAK 2009-07-08 17:16
"Na koju istinu upozorava g. Ivo Sanader? Na što poziva Hrvatsku? Najdublja istina je moralna istina, biti „istinski sluga“ svoga naroda, onaj koji će mu iskazati što jasniju sliku stvarnosti i uputiti ga što da čini bez obzira na teškoće i žrtve."

Tako je on je sad sebe ZAMRZNUO i bit će aktiviran u pravom trenutku. Ovo je novo političko postignuće HDZeja ZAMRZNI-ODMRZNI -formula za vječnost! A kako se ON zamrzne smrznemo se i mi a odmrzavamo se i mi kad i on ! Sve u ritmu!
Moralna poruka, što si više smrznut ,manje se kvariš!!
Prijavi Administratoru
#10 skrivena poruka BIRAJMO MIROSLAVA TUĐMADRAGO DUVNJAK 2009-07-08 18:35
"Pred nama su izbori za Predsjednika Hrvatske. Prof. Miro Tuđman već neko vrijeme kao kandidat Pokažimo hrabrost, razum i domoljublje - podržimo ovu odluku."

Evo uspio sam konačno odgonetnuti ovaj članak ,radi se o premetaljki ! Kad sam promjenio redoslijed nekih rečenica dobio sam pravi SMISAO. DAKLE OVAJ ČLANAK ČITAJ NAOPAKO i dobit ćeš skriveni smisao BIRAJMO MIROSLAVA TUĐMANA!
Prijavi Administratoru
#11 M. TuđmanCetina 2009-07-08 19:19
«Kaže kako ga je na kandidaturu potaknula kriza, strani dugovi koji su u posljednjih desetak godina porasli sa sedam na četrdeset milijuna eura.»

Ovaj je citat vjerojatno prenesen s portala Javno.com i nažalost, zbog krivog prijevoda sadrži dvije netočne tvrdnje. Dugovi nisu strani, nego naši. Naš je dug tisuću puta veći – 40 milijarda eura. Na mrežnom mjestu portala Croatian Times na kojem su objavljeni izvadci iz intervjua na engleskom jeziku stoji: Foreign debt has risen from seven to 40 billion Euros in the last ten years. U prijevodu: U posljednjih deset godina vanjski je dug narastao sa sedam na 40 milijarda eura. Nije prenesen cijeli tekst. U dijelu teksta koji se odnosi na dijasporu spominje se i da je Hrvatska izgubila ponos. Cijeli tekst ne smijem citirati zbog autorskih prava.
Prijavi Administratoru
#12 nažalost ZNA SEDRAGO DUVNJAK 2009-07-08 19:27
Cetina_hvala na ispravkama, iako se to ZNA. I Sanader to zna pa se privremeno zaledio.
Prijavi Administratoru
#13 Rašomon o našoj zbilji ...Pelitzer 2009-07-08 21:30
Pazite , prijatelji , Lang dubinski promišlja stvari. On nije ogorčen na Sanadera kao obični ljudi koji su naučili da im Sanader (vlast) rješava njihove probleme i frustracije; ako ne će , onda se tu vlast stisne- traktorima, neposluhom , ucjenom, prijetnjama , svim i svačim , vlast popusti i -mi trljamo ruke ! No Sanader je potegao neočekivani adut i sada - kunu ga , a u stvari nariču za njim , jer nema njihova Djedice Mraza , koji nosi punu vreću darova, a Djedici gaće vrlo labavo stoje! Lang jasno kaže : SVEUKUPNI NEUSPJEH HRVATSKE ; on varira učešće pojedinih faktora u tom rezultatu : po njemu su svjetski i domaći čimbenici prevladavajući, a Vladu ne štedi također, mada drži nju najmanje krivom za postojeće stanje! Ja mislim da je Sanader mogao postići isti psihološki efekt da je izišao pred narod, priznao dio svoje krivice , ali i prozvao hrabro sve ostale čimbenike , koji su doveli do ovako duboke krize, ostao bi na čelu Vlade i Hrvatska bi bila čvršća , nego ovako !Naravno da je trebao iznijeti, pri tom , sve neophodne i drastične mjere pred narod, pa makar uveo i narone kuhinje! Bitno je naglasiti da Lang nije zaboravio nikoga imenovati - lako ih je prepoznati- koji su bitno utjecali na "sveukupni neuspjeh Hrvatske". Lang je sve rekao , na svoj način, promišljao u sitnim noćnim satima , vodeći računa o svakoj riječi. Moramo i mi biti svjeni da dolazak Japanca na čelo Hrvatske , ne bi od Hrvatske napravio Japan !Langovo mišljenje je više slika o nama svima , nego što je "homage" Sanaderu!
Prijavi Administratoru
#14 Glasnost molimDRAGO DUVNJAK 2009-07-08 23:34
G. Pelitzer_mi smo već ušli u predizbornu trku. Naš dr Miroslav Tuđman se već bori za status favorita u predsjedničkoj kampanji!
To je vrlo zahtjevno i osjetljivo. Postoji čak realna mogućnost da mu se suprotstavi prigodno ODMRZNUTI Ivo Sanader.Inventi van u prljavštinama njegov izborni tim će tražiti Ahilovu petu prvenstveno kod našeg kandidata. Ako je prof Jurčević već jedan signal nejedinstva među nama i ako se još i HKV zarazi neslogom onda ćemo neizmjerno mnogo učiniti \"tamničaru hrvatskih generala\" kako ja za razliku od dr Langa nazivam Ivu Sanadera.
A za obične smrtnike koji u sitne noćne sate spavaju od umora, ovaj članak je \"homage\" Sanaderu. Ako on ima neke dublje poruke koje običnima nisu razumljive, a obzirom na delikatnost trenutka, onda je primjerenije da se prezentiraju u užem spesijalističko m krugu.
Na Splitskoj peškariji se često prodaju cipli. Kupci znaju da je cipal riba koja najviše voli da se hrani na ispustima kanalizacije u more i to ih saznanje odbija. I zato prodavačice svjesne da su svi cipli isti ,glasno viču \"Šjor, ovi su vam dubinski!\" , što hoće reći da su iz dubokog čistog mora.To se i više plaća.
Ja osjećam miris cloace i možda su moja razmišljanja senzibilirana odgovarajućim osjetilima i kao takva jeftinija , ali nemam ništa protiv da se ljudi opredjele i za dubinska promišljanja.
Samo molim naše istaknutije intelektualce da kod narednih javnih opredjeljenja glede našeg kandidata budu glasni i jasni u podršci . Da vide da nas ima ili nema!
Prijavi Administratoru
#15 IzboriCetina 2009-07-08 23:58
Ne može se istodobno zagovarati demokracija i insistirati na samo jednom kandidatu. A što ako prof. Tuđman zbog kakvog nepredviđenog razloga odustane od kandidature? Tko će onda na izborima zastupati nepartijsku hrvatsku opciju? Dobro je da postoji i kandidatura prof. Jurčevića. Ne bi valjalo da ih bude previše, a posebno ne da se istrošeni političari počnu prikazivati kao zaštitnici hrvatskih interesa. Evo prijedloga prof. Jurčevića za nezavisne kandidate, koji se može naći na portalu Javno.com. :
Naime, pojasnio je, model predkampanje bazirao bi se na skupovima nezavisnih kandidata koji bi se održali u 20 županija, Gradu Zagrebu, jednom mjestu u Bosni i Hercegovini te jednom mjestu hrvatskog iseljeništva.
- Na skupovima bi svaki kandidat predlagao program, a građani bi glasovali. Uz naravno nadzor. Onaj kandidat koji bi dobio najviše glasova bio bi zajednički nacionalni predsjednički kandidat, dok bi ostali bili dio tima. To bi jamčilo da se glasovi neće rasipati. Na taj je način taj kandidat zajednički nezavisni, ne interesnih skupina. Tako bi se i uštedjelo na marketingu. Taj bi model potom prilagodili i na parlamentarne izbore - kazao nam je Jurčević.
Demokratski, pošteno i zanimljivo. Tako bi se dobilo i puno više glasova nego sa samo jednim kandidatom od početka do kraja.
Prijavi Administratoru
#16 Daješ mi krila ,...DRAGO DUVNJAK 2009-07-09 00:40
Cetina _to je retorički lijepo rečeno , ali treba znati da je usvajanje vlasti bitka. U svakoj bitci jedna vojska ima jednog vojskovođu.Ako narod osjeti da se u jednoj vojsci odigrava borba za prevlast onda dolazi do rasula!
Više vrijedi osjećaj da je jedna vojska jedinstvena i stabilna nego neki kvalitet vojskovođe iznjedren u internom obračunu koji nosi ožiljke međusobnih trvenja i potisnutih ambicija. Ako je takva selekcija možda trebala ona se morala desiti davno ranije ,a ne pred sam rat.
Čak ti obračuni među \"istomišljenic ima \" su u pravilu prljaviji (sjetite se izbora i malih desnih strančica u pokušaju da se ujedine)i zamislite sad predturnir desnih vitezova za liderstvo ,a vojske ni na vidiku. Oprostite to je i smješno .
Sve kombinacije o spajanju glasova i kadrova nakon tih obračuna su utopija. Sjetite se.

HDZ odn Sanader igra na ovu kartu koja uvijek pali. Zato je i gurnuo Crkvi u New Yorku 50 000$ , zato igra Linđo našim Hercegovcima... ., ide gdje i Miroslav Tuđman ali sa velikom kesom.
I sad ovdje čujem ODU Crnom Labudu!! Svijesno ili nesvjesno prof Jurčević Crnom Labudu daje krila!
Prijavi Administratoru
#17 Poštujte gospodina MiroslavaDRAGO DUVNJAK 2009-07-09 01:06
"..., a posebno ne da se istrošeni političari počnu prikazivati kao zaštitnici hrvatskih interesa." Cetina_ovo je malo ružno.

Dr Miroslav Tuđman se kao političar nije istrošio jer na nekim tako važnim funkcijama nije ni bio. Ali je fin i kulturan čovjek koji malo govori a puno piše ,pravi gospodin. To što su naši političari, mahom brbljavci , te kriterije mlaćenja prazne slame ugradili u narodne mase je problem. Zato smo tu i mi da zabludnjelima kažemo da izbor predsjednika nije isto što i show "Hrvatska traži zvijezdu".
Prijavi Administratoru
#18 Smisao i tumačenjeCetina 2009-07-09 01:51
Duvnjače!
Ja sam bio potpuno jasan i nigdje nisam spomenuo prof. Tuđmana u smislu u kojem Vi to prikazujete. Valja pročitati i rečenice ispred. Nije dobro bojati se nepostojećeg.
Prijavi Administratoru
#19 Kako vi kažeteDRAGO DUVNJAK 2009-07-09 02:16
Cetina _vi ste tumač svog teksta i kako vi kažete, ali nisam ni ja rekao da se bojim nepostojećeg. Dosta mi je za večeras , idem spavati. Laku noć.
Prijavi Administratoru
#20 ne dopustiti razjedinjavanjedtuckar 2009-07-09 10:29
Sada je jasno kako su kandidati "desne", a ja bih rekao normalne-domolj ubne, bez obzira na politički pogled, strane biračkog tijela Hrvatske profesori Jurčević i M.Tuđman.
Pluralizam je uvijek poželjan, no kada se s iste strane na glasačkom listiću pojave 2 kandidata, onda je to neminovno podjela birača i put u izborni poraz.
Lijevica tu neće prepustiti ništa slučaju - njihov će kandidat, Jurčić ili autsider Josipović (treba stvoriti privid LIJEVE demokracije u njihovom članstvu) dobiti svojih 25% glasova birača Hrvatske (SDP, dio SDSSa, IDS, raznorazni sindikalisti i birači "proleteri"). Na tzv. "desnom-centru" je HDZov g.A.Hebrang (danas, do medicinskih pregleda), čiji je zadatak da u ovo vrijeme neslužbene predsjedničke kampanje, privuče što je više moguće "desno-desnijih " birača. Dr Hebrang je izuzetno sposoban političar, nesumnjivo čovijek čija biografija ima predznak borca za Hrvatsku, koja nije KOMUNISTIČKA ! Dr Hebrang stoga uživa respektkod birača koji ga vole i kod onih koji ga "ne vole" !
Stoga sam ga i označio kao najopasnijeg protukandidata g.M.Tuđmanu, obojici je u programu HRVATSKA, na prvom mjestu, uz poštovanje prema doprinosu prvog predsjednika RH stvaranju današnje Hrvatske! "Nedostatak" g.Hebranga je da je sastavni dio HDZa - današnjeg! Govori to o njegovoj principjelnosti , no nekako se priklanjam mišljenjima onih koji vjeruju da će, zbog napora koja funkcija predsjednika donosi, njegova osobna odluka, u zadnji čas biti (rujan), kako odustaje od kandidature u korist mlađeg HDZ kandidata, "spasitelja", našeg "politički uskrslog" Ive ! Posebno, što će se u izbornoj utrci za predsjednika Vlade, pojaviti i "politički uskrsli" Stipca !. Tako bi kroz slijedeće 4 godine opet imali Ivu i Stipicu, samo u zamijenjenim foteljama - za Hrvatsku ISTO !
Zato treba biti pametan i ne dozvoliti podjelu birača u opredjeljenju za NEZAVISNE (g.Tuđman i g.Jurčević). G.Jurčević ipak, objektivno, ima manje šanse za POBJEDU u predsjedničkoj utrci!
G.Jurčević bi, po meni, trebao razmisliti, kako okupiti "desnicu" za PARLAMENTARNE izbore i u tom smjeru djelovati - predsjedničke izbore treba prepustiti onome tko ima izvrsne izglede da tu i pobjedi, g. M .Tuđmanu!
Prijavi Administratoru
#21 Crni Labud znaDRAGO DUVNJAK 2009-07-09 10:42
" Naime, pojasnio je, model predkampanje bazirao bi se na skupovima nezavisnih kandidata koji bi se održali u 20 županija, Gradu Zagrebu, jednom mjestu u Bosni i Hercegovini te jednom mjestu hrvatskog iseljeništva.
- Na skupovima bi svaki kandidat predlagao program, a građani bi glasovali. Uz naravno nadzor. Onaj kandidat koji bi dobio najviše glasova bio bi zajednički nacionalni predsjednički kandidat, dok bi ostali bili dio tima. To bi jamčilo da se glasovi neće rasipati. Na taj je način taj kandidat zajednički nezavisni, ne interesnih skupina. Tako bi se i uštedjelo na marketingu. Taj bi model potom prilagodili i na parlamentarne izbore - kazao nam je Jurčević. "


Tko će znati tko je tu NEZAVISAN?
Prijavi Administratoru
#22 Tajna je u zamrzivaču?DRAGO DUVNJAK 2009-07-09 11:10
dtučkar_ipak tu nešto bode. Ako je dr Miroslav Tuđman već nekoliko mjeseci figurira kao predsjednički kandidat navodno iste političke opcije kao i prof Jurčević ,nije li bilo normalno da prof. Jurčević sjedne sa postojećim kandidatom i s njim razmotri cijelu situaciju u cilju optimalnog zaključka tko će dalje?
On može sumnjati u kvalitete svojeg kolege i imati o sebi puno bolje mišljenje , ali ako u ime fikcije da je BAŠ ON TAJ i unosi element razdora u još uvijek krhku treću opciju , propisujući i nova pravila ,onda to mene upućuje na neku isključivost ,osim ako Crni Labud i ovdje ne izvodi svoj balet.
Prijavi Administratoru
#23 Dakle dr Miroslav TuđmanDRAGO DUVNJAK 2009-07-09 12:12
Da završim ovu temu , zamislite nekoga tko želi uložiti i svoje novce u treću opciju a tamo sve vrvi od domoljubnih kandidata??? To je nezrelo i govori o tome da izdajništvo nije samo tamo negdje drugdje , već i ovdje u trećoj opciji .
Zato , možda i nepravedno prof Jurčević koji de jure jeste NEZAVISNI , NESTRANAČKI , DOMOLJUBNI kandidat , po logici stvari postaje de facto nečiji ZAVISNI ,STRANAČKI ,favorit iliti razbijač treće opcije.
ON nema šanse da pobijedi jer se njegova isključivost percipira kao obračun s ljevicom a to nije moguće ,a niti je svrha predsjednika države.
U nekim predizbornim megdanima pred "desnom" publikom željne žestoke antiljevičarske retorike vjerojatno bi pobijedio dr Miroslava Tuđmana , ali za izbore je to pogubno .

Vjerojatno ima mudraca i u HKVu koji su aplaudirali kandidaturi dr Miroslava Tuđmana s idejom da kao izazov bude samo fitilj nekih pozitivnih promjena u samom HDZu. Mislim da je to nerealna i ljudski nekorektna opcija. Stvarne stranačke promjene se dešavaju samo potresom izvana.
Pobjeda dr Miroslava Tuđmana izaziva taj potres , sve ostalo je status quo.
Taj potres će se desiti , a neće ga spriječiti ni trojanski konjići što već dižu glavu.
Prijavi Administratoru
#24 slažemo sedtuckar 2009-07-09 12:53
g.Duvnjak, to stalno i govorim - 2 kandidata su put u izborni poraz ! G.Jurčević, vjerujem, samo iz osobnih motiva nastavlja s utrkom, umjesto da ujedine snage. Ili, kao sto sugeriram, da se g.Jurcevis usmjeri prema okupljanju "desne" opcije za parlamentarne izbore ! Mislim da svatko s desnice, kada objektivno razmorti, dolazi do zakljucka da jedino M.Tuđman ima realne izglede za pobjedu !
To se ne bi smjelo prokockati i zato ne razumijem sasvim motive g. Jurčevića.

A zamislite samo da iduće godine imamo: predsjednik RH - Ive, predsjednik Vlade Stipe !
(makar Stipe govori da nece biti kandidat za Vladu... "nagovoriti" ce vec njega...)
Prijavi Administratoru
#25 Ali,zamislite.. .Jarda 2009-07-09 13:37
... i predsjednika države I.Josipovića,pr emijera S.Mesića,visoko g "hrv" predstavnika u EU lažljivog I.Sanadera,hist eričnog Linića kao ministra privrede,milica jca Fabera kao min.policije,Uz elca kao min.prosvjete,P usićku kao min.vanjskih poslova ,Pupovca kao savjetnika u kabinetu predsj.države.. .Možete li za Hrvatsku zamisliti taj scenario strave i užasa ?
Prijavi Administratoru
#26 Za stol, gospodo!Pelitzer 2009-07-09 14:18
Duvnjače , ne može se završiti ova tema ,samo zato što su nam neugodni prijepori! Sva tri kandidata - Tuđman , Hebrang , i Jurčević , računaju na državotvornu desnicu, s tim da tu najbolje izglede, a priori, ima Hebrang , jer mu je definirana i disciplinirana glasačka baza ! Nastup i program našeg kandidata mora biti šarf, bez kalkulantskog balansiranja, posve jasan,ne može se biti malo u drugom stanju ! Ili jesi ili nisi! I to u svim temama , koje žuljaju ovaj narod desetljećima! Jurčević je častan domoljub , možemo nagađati o motivima njegove kandidature, siguran sam da on i njegovi prijatelji misle da su bolji od onoga drugoga i obratno ! Mi , koji smo se opredijelili, možda, za jednog kandidata , ne smijemo smetnuti s uma činjenicu da obični, pošteni i domoljubni ljudi nalaze mana svoj trojici! Što je , na koncu i normalno! Zato treba sjesti i razgovarati! Ne treba neka naročita politička pamet da se zaključi da desnica s dva kandidata- Tuđman i Jurčević , nema što tražiti ! Podvlačim : razgovarati je nužno, ako smo odgovorni, a moment je takav da to m oramo biti!
Prijavi Administratoru
#27 optimizam s pokričemdtuckar 2009-07-09 14:45
Eto što govori g.M.Tuđman:
Vjerujem da će Sanader biti predsjednički kandidat. Volio bih da bude kandidat jer će tada birači imati prilike izabrati između poslušničke politike i jake i neovisne Hrvatske koja gradi odnose s Europskom unijom na temelju ravnopravnog partnerstva - rekao je Miroslav Tuđman za Croatian Times.

Upravo je tu suština, poslušnistvo ili samosvijest, gdje će, nadam se BIRAČI, u toj jednostavnoj "dilemi", moći odabrati, jedini mogući odabir !
Prijavi Administratoru
#28 horrordtuckar 2009-07-09 14:51
Jarda, dali ste mi "bubu u uho" s Vašim scenarijem užasa - sada neću moći oka sklopiti cijeli predstojeći weekend... A da se UŽAS i ostvari, tada nema druge, nego iseliti na drugi kontinent... izlaz -kao u neka "stara dobra vremena"
Prijavi Administratoru
#29 Hebrang nema veze s namaDRAGO DUVNJAK 2009-07-09 15:49
Pelitzer_Mislim da g Hebrang uopće ne spada u kategoriju Tuđmana i Jurčevića koje uz sav momentalni sukob interesa da ga tako nazovem ipak smatram pravim domoljubima i časnim ljudima!
Dr Hebrang je dio rukovodećeg tima HDZ i poslušnik Sanadera koji je.....! On jeste za publiku igrao rolu uvjetno desnog i domoljubnog na retoričkoj razini , ali sluga je sluga i on treba da dijeli sudbinu gospodara.
Činjenica je da je rukovodstvo HDZa sa Sanaderom bio vrlo čvrst i jedinstven ORGAN vlasti i često nemilosrdan prema domoljubima. Tko je tu bio lijevo ,a tko desno nije ni bitno jer je između njih bio Sanader koji je svojom veličinom mamio uzdahe , a naravno da nije bilo desnog i lijevog ofarbanih svim bojama ne bi bilo ni Gotovine u Haagu!
Prijavi Administratoru
#30 Sanader je ostao...Jarda 2009-07-09 22:00
...u HDZ-u kao ručna kočnica i to treba biti svima jasno.Nema promjene na bolje,jer je isti način rukovođenja strankom i državom,sa istim ljudima, za neko vrijeme zacementirao situaciju.Ne zna se što je gore,da li onaj horor scenario sa I.Josipovićem,s tarim-novim S.Mesićem i drugovima ili sa ovim drugovima koji su ostali.Političk i život i život u Hrvatskoj ovisi o novim ljudima,neopter ečenoj grupi ljudi od afera,nepotizma itd, sa domoljubljem kao motom za napredak Hrvatske.Samo iz toga se može roditi nešto pozitivno novo, što će nas vratiti u onaj zanos i vjeru u našu Hrvatsku.
Politička događanja iz Benkovca i Pakraca su jasan signal da se nešto ozbiljno iza brda valja, što nam može otežati već i tako tešku političku situaciju,koja onda sve negativno vuče za sobom.Polarizac ija u hrvatskom društvu će biti sve dublje,dok se ne dođe do usijanja,a onda stupaju na scenu,neprikriv eno i brutalno,perjan ice južno-balkanski h i "igmanskih integracija".Za što se ,napr.ne daju opširnija izvješća sa suđenja hrvatskim generalima-zato čenicima iz Haga,tim prije, jer su /rijetka/ izvješća o činjenicama i dokazima pozitivna i ohrabrujuća ? Političkoj nomenklaturi i tzv.medijima nije to u interesu,jer bi se hrvatski domoljubi mogli osječati sigurnije i slobodnije i konačno nešto učiniti da se veleizdajnici maknu sa scene,ovako ili onako.Medijskom izolacijom ostajemo,osim onih koji to mogu pratiti putem interneta,zarob ljeni osječajem nemoći i bjesa, a i to ostaje u blokadi medija.
Ima li ostavka čovjeka ,koji je utamničio gen.Gotovinu,a ostale "dragovoljce" poslao u Hag, ikakove veze ?
Prijavi Administratoru
#31 HadezenjarstvoGolub 2009-07-10 16:34
Tko bi rekao da će čovjek poput Langa oboljeti od bolesti zvane hadezenjarstvo. Hadezenjarstvo je jedan psihički poremećaj oko kojeg se psihijatri još ne slažu: za neke je to oblik psihoze, za druge tek vrsta opsesivno-kompu lzivnog poremećaja. Treći cijelu stvar kategoriziraju pod mentalnu retardaciju.

Postoje razne vrste hadezenjarstva. Teži oblik se očituje kroz bivanje članom "adezeja", redovito glasovanje za spomenutu kriminalno-band itsku licemjernu i lažljivu organizaciju, ponekad uz sudjelovanje na "općim saborima" spomenute zlikovačke organizacije uz eventualno klicanje: "Ivo, Ivo", ili: "Jadranka, Jadranka", ili što li, tko li već.

Blaži oblik rečene bolesti je samo pasivno glasovanje za dotičnu "stranku", pri čem osoba nije njezin član. To je ono što se obično naziva "simpatiziranje m". Osoba pogođena ovom varijantom bolesti obično će bulazniti da "adeze, kakav je takav je, ipak je naša rrvacka stranka", i da svakako treba dati glas za nju da ne dođu "komunjare". Članovi ove skupine nerijetko su fascinirani (tobožnjim) vanjskopolitičk im uspjesima njihova idola Ive Sanadera, njegovim sudjelovanjem na cocktail-partyj ima s hrpom blaziranih bjelosvjetskim političara, njegovom pojavom, stavom, stasom, načinom govora itd.

Još blaži oblik hadezenjarstva je niti bivanje članom adezeja, niti glasovanje, ali ipak vjerovanje (na skali između vjerovanja i čvrstog uvjerenja) da je adeze ipak, ako ne "rvacka", onda "rvackija" od drugih, da je ipak manje zlo, da je ipak nešto različito od SDP-a itd.

Glede Langa, dvoumim se između druge i treće varijante.

Treba još napomenuti da kad kažem "blaga" varijanta, ne znači da je manje štetna za cijelu zemlju i da manje zagađuje javni prostor.
Prijavi Administratoru
#32 golubTrpimir2 2009-07-10 19:36
Prijavi Administratoru
#33 gosp. DragoTrpimir2 2009-07-10 19:42
Glavni krivci koji su prvi pristali na zahtjeve Engleske u hvatanju naših generala(tajno potpisali)(zbog čega bi u pravnoj državi bili smjenjeni) su pok. Račan i Mesić!Rušenje Hrvatske je ipak počelo sa 3.januarcima!Da li su to morali učiniti, ili su to učinili dragovoljno je svejedno-rezult at je isti--nažalost Sanader se nije mogao ili htio tome suprostaviti-al i i on nosi dio odgovornosti svakako!
Prijavi Administratoru
#34 3. siječnja 2000.Golub 2009-07-10 21:09
Naravno da je sve započelo od 3. siječnja 2000., ja nikad nisam ništa drugo tvrdio. Račan/Mesić su sve zakuhali. Ali to nipošto ne ekskulpira Ivu S(r)an(j)adera što je nastavio Račanovim putem i postao većim račanom od Račana. Još manje to ekskulpira one zahvaćene virusom hadezenjarstva koji i dalje podržavaju tu kriminalnu organizaciju. Tzv. vjerno biračko krdo, simpatizere itd.

Je li se itko ikada zapitao zašto od 2000. nitko ne pripovijeda o kriminalu u "visokoj politici", o kriminalnoj bandi okupljenoj oko "precje'nika" Mesića, o malverzacijama velikog "stanograditelj a" i "cestograditelj a" Čačića, o riječkim esdepenjaramna i iznenadnom nestanku iz riječke banke stotina milijuna eura itd. Zašto je S(r)an(j)aderov a vlada napadno malo, do ništa, kritizirana u medijima (osim malo, tu i tamo, reda radi, potpuno bezopasno) još od njezina dolaska 2004? Usporedite to s histeričnom kampanjom koja se vodila protiv onog "starog" HDZ-a do 2000. Mora postojati neki razlog.
Prijavi Administratoru
#35 Golube,tvrdim.. .Jarda 2009-07-10 21:32
...da su onog trenutka, kada su objavili lociranje,ident ificiranje,uhić enje i transfer
gen.Gotovine i "dragovoljni" odlazak generala u Hag ,te ostale radnje kriminalizacije dom.rata,osuda gen.Norca,gen.G lavaša itd.
Sanader,Šeks i ostala izdajnička bratija su postali miljenici zagrebačkih i riječkih tiskanih medija i "HTV-a".Čak im niti L.Bebić
nije više na "meti",koliko su zadovoljni učinjenim,a znamo kakovi su se komentari mogli prije čitati o njima i njihovom radu.
Prijavi Administratoru
#36 Labuđi pojDRAGO DUVNJAK 2009-07-11 14:09
Trpimire_u pravu ste ali od Mesića se to očekivalo , Račana također , a HDZ je do Sanadera bio jedina snažna stranka koja je tome bila brana . Zato su po meni Mesić i Račan neprijatelji nacionalno snažne Hrvatske , a Sanader izdajnik koji je pjevao što narod želi ,a konkretno radio isto što Mesić i Račan .
Prijavi Administratoru
#37 dr Lang -dr Miroslav Tuđman je terapijaDRAGO DUVNJAK 2009-07-11 16:32
Orkanske visine doktorskih promišljanja na temu Crni Labud su mi nedostižne, ali bih ovu analizu malo podbo , jer i ja kao pacijent imam neka prava.

Terapijski zaključak ŠOK nam je potreban, je u načelu ispravan jer za nešto što je toliko bolesno kao naše društvo ŠOK terapija možda ONO PRAVO. Problem je u tome što je ŠOK , nije li dr Lang to dijagnosticirao zastarjelim mikroskopum?

Spremajući se za Arenu i vezujući prigodnu kockastu kravatu kum moj HDZjac mi reče :" Oprosti mi Drago , moram tom Smradaneru ,znaš imam 300 ljudi zaposlenih treba ih nahraniti a posao je teško naći ,shvaćaš me ?" I rekoh mu "Idi sinko!" I dođe mi moja .... HDZejka i reče mi "Idem u Arenu , onom Smradaneru , oprosti znaš da sina moram zaposliti ,a znaš gdje radim.." I rekoh joj "Idi kćeri!"....I tako svi odoše Smradaneru.

S ovim sam htio reći da onaj skup u Areni nije skup nevine djece koja obožavaju svog idola i čiji odlazak jeste slom njegovih životnih ideala iliti je njegov lik mladalačka ljubav neprežaljena.
A takvu Neronovu i nikakvu drukčiju Arenu je Smradaner napravio od svoje stranke. Arenu interesno povezsnih gladijatora za nasušne materijalne potrebe ,gdje stvarni MIT nije ON , MIT je VLAST odn organizacija koja to osigurava! ON nije dirnuo u to HDZovo klupko i mehanizam koji ima svoje autonomne zakonitosti je ostavio nedirnut , isti mehanizam koji je doveo Hrvatsku u stanje agonije. Samo je svoju masku privremeno sklonio čuvajući je da ostane neokrnjena .
Dakle činjenica je da ŠOKA NEMA.
Organizam je čitav ! Njegov odlazak je oda svojoj obrazini koja će sa poludistance budno sa božanskom brižnošću pratiti "samostalan" ples svog deformiranog čeda, pa i pripomoći mu ako ustreba.

Šoka nema , pa nema ni terapije koju dr Lang vidi u ovom činu!

Dragi gosp Lang, šok bi bio da neka treća stranka koja nije u "partnerskom ugovoru kao SDP" uzdrma vlast , mali šok će i biti izbor dr Miroslava Tuđmana za predsjednika drževe jer im je to poruka naroda da su raskrinkani , i da ćekaju treću stranku!
Prijavi Administratoru
#38 Preživljavanje. ..Golub 2009-07-12 15:20
Čujte, g. Duvnjače, one koji podržavaju Smradanadera samo zbog praktično-egzis tencijalnih razloga još i razumijem i ne osuđujem (što ne znači da odobravam njihove postupke), ta radi se načinima preživljavanja, koji su, kako znamo, raznoliki i ne baš uvijek ugodni. Moja priča o hadezenjarstvu odnosi se prvenstveno na one koji podupiru Smrad(anader)a iz uvjerenja, a takvih isto ima, ima ih više nego što mislite.
Prijavi Administratoru
#39 Time se bavi hadezeologijaDRAGO DUVNJAK 2009-07-12 23:37
Štovani Golube svoj komentar sam dao u odnosu na članak g Langa i demistifikacije njegovog apsurdnog obrazloženja pojma tzv KORISNOG ŠOKA .

U pravu ste u svojoj analizi da postoji veliki broj ideologiziranih i navijački ustrojenih HDZovskih fanova koji ruše sve pred sobom , ali ti su najviše zastupljeni u dnu HDZejske hijerarhije i u dijelu desnog biračkog tijela , a koji ne spadaju u ovu skupinu pragmatičara koju sam naveo. Većinom su to ljudi zavedeni ubojitom propagandom a posebno dvobojnim prikazom političke stvarnosti crveni kmeri ili MI, ostali su zanemarivi.

Ipak u nekom osobnom mentalnom duelu ili Ante Gotovina ili njihov TAMNIČAR, većina takvih bi dala nogu Sanaderu. Oni u podsvjesti to osjećaju , ali s jedne strane imaju VELIKU stranku i VELIKOG vođu dakle nešto , a s druge strane NIŠTA.
Zato mislim da treba apostrofirati u predsjedničkoj kampanji da je HDZejski vrh LOCIRAO, TRANSFERIRAO , HITIO ,... i suprotstaviti ih Anti Gotovini. A ono ništa zamjeniti JEDNIM kandidatom kojeg poimenično podrzava hrvatska intelektualna elita. Da narodu bude jasno da ON nije sam, da konkretna i respektabilna potpora postoji i spremna za organiziranje.

Naravno ovdje je sam nabacio samo jedno moje promišljanje o vrlo opsežnoj temi.
Prijavi Administratoru
#40 Sve je dogovoreno sa EU?DRAGO DUVNJAK 2009-07-13 02:44
Kad se već priča o ovoj odstupnici Sanadera , zašto zazmišljati u tome DeGaulle- ovske poruke a zatvarati oči pred očitim?
Sam Sanader je rekao da je blokada EU pristupa razlog. A razlog blokade je hrvatski teritorij. EU je iznad svega i po tome taj morski teritorij ako je uvjet, je već ustupljen Sloveniji ,ne mm ili pedalj , već kilometri!
Ovo je sad dio tehnike koja je u tijeku ,a da EU Cro-lokomotiva ostane neoštećena. Drugim riječima DOGOVOR provući kroz sudske ili kvazisudske instance gdje će se relativizirati granica time da nije ni bila čvrsto određena, medijski prikazati povijesnu neizbježnost toga ,a sve realizirati preko osobe koja nije ključna za stabilnost najveće poslušničke stranke.

Lider ostaje po strani politički sačuvan i aktualiziran kao onaj koji će post festum "spašavati" brod od potopa i kao uskrsli se opet "žrtvovati" za dobrobit jedine nam Hrvatske?
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 64 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal