Kako obnoviti Hrvatsku stranku prava?

 

Prvoga dana, nakon ponovljenih izbora u Hrvatskoj, gdje je u Osijeku poražen HSP na čelu s Antom Đapićem, valjda i najslabovidniji pravaši vide da je HSP konačno politički pokopan. To su učinili neprijatelji prve i najstarije hrvatske državotvorne stranke u novijoj hrvatskoj povijesti. Zar je potrebito ovdje isticati tko je sve radio na idejnom i političkom uništenju HSP-a. Nema nikakve dvojbe da je još uvijek dosta brojna ideološka skupina u hrvatskome narodu pravaška, na zasadama nauka dr. Ante Starčevića. No i pored toga danas, u životu hrvatskoga naroda, više ne postoji HSP. Više nitko ne drži do samozvanoga predsjednika HSP-a Ante Đapića - jer on je svojim nesposobnim postupcima sustavno, svjesno ili nesvjesno, uništio HSP i praktično postao njegovim grobarom.

Ante ĐapićI sve dok se s čelne pozicije ne ukloni Antu Đapića ne će se moći obnoviti HSP. Toga su svjesni i najnesvjesniji hrvatski pravaši. Pokazalo se da je Anto Đapić karijeristički materijalist i ništa drugo i ništa više. S njime na čelu razni liberalni i drugi elementi uništili su HSP - najčasniju i najstariju hrvatsku državotvornu stranku. Pa dajmo, hrvatski pravaši, dragi hrvatski državotvorni suborci i prijatelji ukloniti s čelnoga položaja HSP-a Antu Đapića te da se demokratskim putem izabere novu sposobnu i dostojnu osobu Starčevićevog HSP-a s kojom će na čelu hrvatski pravaši vratiti dostojno, povijesno mjesto HSP-a u hrvatskome narodu i očistiti HSP od karijerističko-materijalističkih elemenata. Sigurno je da će za najkraće vrijeme HSP, za sljedeće izbore, zadobiti nove tisuće svojih članova i stotine tisuća svojih simpatizera. Pošteni ljudi u čelništvu HSP-a neka pročitaju ovo pismo iza kojega stoji desetak pravaških istomišljenika.

Ako je potrebito mogu se izredati i naši potpisi prvom prigodom. Inače, ukoliko se ne smijeni Antu Đapića s čelnoga položaja HSP-a snosit će i snose povijesnu suodgovornost svi oni u HSP-u koji to nisu htjeli učiniti. Ma tko to oni bili! Hrvatski narod ima na desetine poštenih i časnih ljudi koji su voljni biti birani i izabrani na čelnu poziciju HSP-a. Onda će se Statutom HSP-a morati onemogućiti ponavljanje bilo kakvih novih Đapića u HSP-u. Treba vratiti HSP-u njegova izvorna načela kao i simbole bez nekakvih zvjerskih vučjaka i drugih Đapićevih podvaljivanja HSP-u. Vrijeme je sada ili nikada, jer Ante Đapić i nakon osječkog poraza ponavlja: "Ništa se nije dogodilo, idemo dalje!" Uz hrvatske pravaške pozdrave!

Mate Ćavar

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 HSP !DRAGO DUVNJAK 2009-06-02 22:14
Slažem se Mate, HSP kao snažna nacionalna stranka nam je sad najpotrebniji.D akle SAD ili NIKAD.
Prijavi Administratoru
#2 HSP-ove šugave ovce ...Pelitzer 2009-06-03 00:37
Hrvatska je politički kljasta - nema desnice! Što čeka taj malobrojni HSP - ne može niže! Posljedni je čas za Sabor ujedinjenja pravaške opcije ! A to se može pokrenuti jedino iz samog HSP-a!
Prijavi Administratoru
#3 A TKO BI BIO ČELNIK TAKVE OPCIJE?tonča 2009-06-03 01:01
Govorimo li o pravaškoj opciji postavlja se odmah pitanje ili upita, da tko bi bio taj čovjek i to priznat na čelu?
Prijavi Administratoru
#4 PREHRANAUriel 2009-06-03 02:00
Tko bi bio taj čovjek i to priznat na čelu (HSP-a)? Držim da bi to morao biti netko sklon zdravoj prehrani - jer u zdravom tijelu zdrav je i duh!
Prijavi Administratoru
#5 Đapiću i Iviću...Jarda 2009-06-03 02:36
...su svi krivi,samo ne oni, sa svojom glupim i bezveznim vođenjem predizborne kampanje.Tako se od njih moglo čuti, u emisiji lokalne tzv."osječke /hdz-ove/ televizije",da su Bubalo i Šišljagić dobili izbore "dijeleći gajbe piva po kafićima",a na prigovor osječana HSP-u i HDZ-u, o neprimjerenom prljanju grada, odgovorili su,da su oni bacali "sasvim benigne ,čak, šaljive poruke lecima iz aviona".Novinar -voditelj im nije postavio pitanje,zašto su potrošili desetke tisuća kuna bacanjem "benignih šala" iz aviona i kako to da su njihovi konkurenti "dobili" izbore dijeleći gajbe piva.Tu nešto sa logikom Đapića i Ivića ne štima.Ili nisu bili dovoljno duhoviti,ili osječani nemaju smisla za humor,ili su, velika većina pobjedničkih glasača, alkoholičari. Ima takova argumentacija ikakvog smisla,ako si umišljjaju da su ozbiljni političari.Ima toga još puno u tom stilu,ali, šteta vremena i prostora.U svakom slučaju,ako je hrvatskoj političkoj sceni potrebna stranka desnog centra,koju bi nosio HSP,to sigurno nije taj sa A.Đapićem na čelu.U protivnom se HSP-u može na sljedećim izborima dogoditi neslavan kraj.
Prijavi Administratoru
#6 Nešto je trulo u zemlji HrvatskojDRAGO DUVNJAK 2009-06-03 09:07
Slažem se Jarda sa svim što ste izložili. Ali HSP sa novim i snažnim vodstvom je poteban Hrvatskoj jer je to nacionalna stranka u svojoj biti. HDSSB je regionalna stranka i njezin značaj ima ograničeni domet.
Pobjeda HDSSBa je velika stvar uz ostalo što je razbio bipolarnu političku scenu i otvorio taj proces.Ako čovjek koji je osuđen od hrvatske vlasti pobjeđuje narodnom voljom u toj istoj Hrvatskoj onda je nešto trulo u toj vlasti.
Prijavi Administratoru
#7 Imate još tucet podpisa od Pravašâ beleoboldek 2009-06-03 10:22
Pokrenite peticiju za spas HSP-a i predajmo ju veteranu Đapiću.
Prijavi Administratoru
#8 ...od Pravašâ bez strankeleoboldek 2009-06-03 10:23
iz diaspore
Prijavi Administratoru
#9 Da ,Drago ...Jarda 2009-06-03 14:56
...slažem se da je hrvatskoj polit.sceni potreban HSP,ali oni moraju sami odlučiti ,hoće li nastaviti putem bez povratka ili će napraviti rekonstrukciju stranke,pomlađi vanje i vodstvo stranke predati ljudima 21.st.Ovakav HSP ne koristi nikome,a najmanje samim haespeovcima.
Prijavi Administratoru
#10 Samo još nešto...Jarda 2009-06-03 15:38
...o regionalnim strankama.Pa naravno, da je HDSSB regionalna stranka,a ako još nije ,sigurno će uskoro biti glavna snaga ovog dijela Hrvatske.
I IDS je regionalna stranka,pa se itekako vodi računa o djelovanju te regionalne,ali jake,stranke. To će naročito biti važno, kada se Hrvatska bude morala regionalno ustrojiti, a toga je vodstvo HDSSB-a svjesno.
Mišljenja sam, da su podjele slavonsko-baran jskog biračkog tijela,koje je krenulo od premijera Sanadera i užeg vodstva HDZ,pogubno za daljnji napredak Slavonije i Baranje,ali je Ivić ,na kraju intervijua sa Đapićem na osječkoj tv poslije izbora,rekao nešto što ga je trebalo voditi u kampanji,a to je suradnja svih poslije izbora u ovoj našoj predivnoj i plemenitoj Slavoniji i Baranji.Mudri političari znaju da se poslije izbora mora raditi i surađivati. Rješavanje problema koji nas muče,naravno, ne isključuje zdravo i s argumentima vođeno sučeljavanje raznih stranaka,to je čak vrlo poželjno,ali prosipanje otrova,trajno rušenje mostova među ljudima,vodi samo unatrag,a ne k napretku.Posebn o je na mene ostavila utisak aktivna i korektna suradnja ljudi iz raznih stranaka u izbornim odborima ,pa bih čelnicima stranaka preporučio ,u interesu svih nas,oštru,ali ljudski korektnu borbu mišljenja i ideja.Vrijeme je da se naučimo akceptirati pravo na tuđe mišljenje i ne gledamo odmah krvnog neprijatelja u drugom.
Prijavi Administratoru
#11 Tonča ...čelnik ujedinjenih pravaša..Pelitzer 2009-06-03 16:16
Ima ih sijaset : disidenti Rožić, Tadić , pa Podrug, Miljak... i nove političke face koje javnost ne poznaje ,ali ih brzo upozna i brzo se afirmiraju, kao uostalom , ovi već potvrđeni političari! Najpogubnije je za nacionalni interes (!) stanje kako jeste !Ne može se osloniti na svijest Đapića o tome da samo njegovim odlaskom s čelne pozicije , HSP može vratiti snagu , nego članstvo HSP-a mora prisiliti sadašnje vodstvo stranke na ostavku!
Prijavi Administratoru
#12 HSP može biti dobitnikDRAGO DUVNJAK 2009-06-03 17:02
Jarda , meni je najvažnije da je Sanaderu zadan udarac koji otvara prostor trećoj Hrvatskoj opciji . HSP je sad dobio priliku za renesansu ,ako je iskoristi , a ta stranka može nešto pokrenuti na državnoj razini. Vjerujem da će HDSSB dati poleta regiji , mada je i dosadašnja Osječka vlast učinila puno.
Nu HDSSB je veoma heterogen i nepoznanica glede nacionalnih pitanja. Glavaš je bio dosta neprincipjelan , čas protiv Sanadera , čas s njim , pa onda opet protiv , a u odnosu na političke protivnike bio je i on vrlo neukusan i bezobrazan. A u zadnje vrijeme HDSSB je dosta šurovao sa Mesićem , pa bilo je grljenja i sa Čaćićem itd.
Još nešto mi je drago, da je narod spontano reagirao na bezobraznu presudu Glavašu i stavio do znanja da mu je do branitelja stalo.
Prijavi Administratoru
#13 HDSSB što je to ?DRAGO DUVNJAK 2009-06-03 17:26
"I IDS je regionalna stranka,pa se itekako vodi računa o djelovanju te regionalne,ali jake,stranke. To će naročito biti važno, kada se Hrvatska bude morala regionalno ustrojiti, a toga je vodstvo HDSSB-a svjesno. "
Jarda baš zbog ovakvih vaših ocjena sam obazriv pogotovo što znam da Glavašu ništa nije sveto. Kad u Beogradskoj Politici on razglaba svoj obračun sa Sanaderom , nije nemoguće da da sutra uđe u regionalne saveze sa Vojvodinom i IDSom pa čak i postojbinom g. Šišljagića .... Degutantne su bili i njegove predstave na Slavonskoj televiziji sa slikom Đapića kao neljudskoj spodobi.
Prijavi Administratoru
#14 Drago,počeli ste ...Jarda 2009-06-03 19:49
...govoriti kao neki iz raznih jutarnjih , noćnih i novih novina,sa hatevea i tzv.nevladinih udruga.Vi znate tko je u koaliciji vladajućih stranaka i rekao bih da su Mesić i Čaćić u prvom redu došli dati direktnu potporu čovjeku iz vlastite stranke direktno,a indirektno i njihovim partnerima.To je ipak,ma što vi rekli,legalno i politika mogućeg.I Mesić i Čačić su gledali na efekte ovih izbora na republičkoj,ne lokalnoj razini,dakle učiniti političku štetu HDZ-u,a ne previše koristi HDSSB-u ,jer je to ,kako znamo "samo" regionalna stranka.A zašto na kraju krajeva,ne bi i ovi članovi koalicije radili u interesu građana Osijeka,tim prije jer su i oni dio tog građanstva i žive ovdje.
Ako ćemo sada prebrojavati tko je odakle,onda će nas to daleko dovesti.Ja cijenim ljude koji su nešto učinili i u vrijeme dom.rata,a tu je i dr. Šišljagić dao svoj doprinos.Jedino ako slušate i čitate razne kolumniste i urednike gore navedenih glasila,onda mi je žao što se ne možete oduprijeti toj hajci,usudio bih se reći,na sve Slavonce i Baranjce iz arogantne i samodostatne "metropole svih Hrvata".
Prijavi Administratoru
#15 Pokojni Đapićbosanac 2009-06-03 21:04
Odavna je politički mrtvac, još od izbora za Sabor. Treba odnijeti cvijeće. Prijedlog o objedinjavanju svih pravaških stranaka je dobar, kandidate za čelnika naveo je Pelitzer. Uh što bi to bila stranka!
Prijavi Administratoru
#16 HSPTrpimir2 2009-06-03 21:20
Definitivnoi je jasno daje nakon loklanih izbora najveći gubitinik HSP.Anto Đapić kaže da ide dalje, on može a da li i HSP.Pa nije on HSP. Zadnji je čas da se svi pravaši ujedine, ali uvijek me strah narcisoidnih tipova i u toj stranci!Sa kvalitetnim nekorumpiranim i čestitim pravašima,stran ka bi se brzo podigla, grantiram!U ovoj smušenoj Hrvatskoj jedna jaka HSP, potrebna je pod hitno!
Prijavi Administratoru
#17 Sorry, tvoj Stipe mi je neprobavljivDRAGO DUVNJAK 2009-06-03 21:23
Sve je legalno Jarda samo za mene nije sve moralno. Tko hoće Mesića za kuma neka ga uzme , za moj želudac nije.
Prijavi Administratoru
#18 Opet Drago ...Jarda 2009-06-04 00:29
...pišeš svašta.Ja sam više puta napisao, ne samo na ovom portalu,da ću zapaliti najveću svijeću u našoj konkatedrali, kada ova osoba u liku aktualnog predsjednika, ode sa svoje čeke na Pantovčaku.I od kuda sad , "tvoj Stipe ...",da je bilo po meni,on nikada ne bi postao predsjednik,a ja ga niti nisam doživljavao kao mog predsjednika.mog Ali, vratio bih malo od sarkastičnog pitanja ,"HDSSB,što je to?", pitanjem "HSP, što je to bilo " ?
No,ponovio bih,da ne bude zabune,Hrvatska politička scena je puno izgubila dolaskom Đapića na čelo stranke.Gdje bi im bio kraj, da su,umjesto njega, ostali gospoda Rožić,Tadić,Pod rug,Miljak i gđa Tomašić R.
Mislim da se tu možemo složiti.
Prijavi Administratoru
#19 Proljetna alergijaDRAGO DUVNJAK 2009-06-04 21:13
Dobro Jarda , nisam ni opovrgavao vaše mišljenje , već sam htio napomenuti da HDSSB i neki politički akteri s te strane nisu baš moralna vertikala. Sveza HDSSBa sa Mesićem , HNS om i korelacija sa IDSom upućuje me na oprez jer to su sinonimi antihrvatstva. A i sam regionalizam može biti moderan ali je uvijek bio potencijalno pogodan element za razbijanje Hrvatske . Žao mi je zbog onog TVOJ, jer je istina da je on NAŠ predsjednik na obostranu žalost. Alergija je učinila svoje.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • triarios
  • 1 korisnik
  • 73 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal