Priopćenje HSP-a dr. Ante Starčević u vezi zahtjeva SDSS-a

 

Unatoč našem priopćenju od dana 21. 12. 2009. u kojem smo se oštro usprotivili zahtjevima kluba vijećnika SDSS-a u Gradskom vijeću Vukovara da im se materijali i pozivi za sjednice dostavljaju na srpskom jeziku i ćiriličnom pismu, predstavnici SDSS-a na čelu s dogradonačelnikom Dejanom Drakulićem i dalje insistiraju na svojim zahtjevima.

VukovarTime su se naše crne slutnje da bi to bio samo vrh ledenog brijega daljnjih sličnih zahtjeva na žalost i ostvarile (izdavanje javnih isprava, tiskanje obrazaca koji se koriste u službene svrhe, nazivi ulica i trgova, geografskih lokaliteta i imena samih mjesta za koje bi se tražilo da se pišu dvojezično i na ćiriličnom pismu).

Naime, u izjavi za dnevni tisak od dana 19.01.2010. gosp. Drakulić, ne samo da traži da im se materijali u gradskom vijeću dostavljaju na srpskom jeziku i ćiriličnom pismu, već i zahtjeva uvođenje dvojezičnih natpisa ulica na području grada Vukovara.

Smatramo da ratne rane u Vukovaru, u kojem se još uvijek nekoliko stotina ljudi vodi nestalima, u kojem majke oplakuju svoje sinove, još uvijek nisu zacijelile.

Ovakvim zahtjevima i izjavama lokalnih čelnika SDSS-a u potpunosti se obezvrjeđuju žrtve poginulih hrvatskih vitezova u obrani Vukovara i cijele nam Domovine Hrvatske. I na žalost ovim zahtjevima se sigurno ne doprinosi poboljšanju suživota u gradu Vukovaru, već pogoršanju istog. Predstavnici SDSS-a trebali bi pokazati više senzibilnosti prema svim obiteljima poginulih i nestalih hrvatskih branitelja, te odustati od svojih zahtjeva.

S toga se HSP dr. Ante Starčević i dalje žestoko protivi ovim zahtjevima, te očekujemo podršku i ostalih relevantnih čimbenika u gradu.

 

Predsjednik Podružnice Vukovar - Marijan Pavliček,
Dopredsjednik Gradskog vijeća - prof. Tomislav Džanak
Glavni tajnik stranke - Pero Ćorić

 


 

 

 

 

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Dvojezičnost?Guest 2010-01-21 08:51
A zašto vukovarski vijećnici ne bi dobivali materijale na srpskom jeziku? Zašto srbi ne bi imali pravo na svoj jezik i škole na srpskomjeziku?
Kao prvo, sve to postoji u njihovim (hrvatskim?) ustavima i “dopunama” ustava (zar se stariji ne sjećaju da je u propaloj Jugoslaviji vječito izglasavali “dodatni” amandmani na ustav, i to je nije spasilo od propasti – a ne će ni Hrvtasku) i zakona. Evo ovih dana se provodi tko zna koja promjena ustava, dodaje se i dvostruko prava glasa za srbe, jer kada se u ovoj zemlji kaže “manjine”, misli se na srbe. Oni blebeću (šeksiraju) o nekom “prebivalištu”, umjesto da ukinu dvostruko državljanstvo. Ali ne, oni bi ukinuli “dvostruko” državljanstvo samo za Hercegovce (Hrvate), a ne za srbe u Srbijici.
Ja sam bezbroj puta, i odavno, upozoravao da je uvođenje apsolutne dvojezičnosti u tzv Istri (talijanska/hrv atska) uvod za srbizaciju tzv. Hrvatske. Jer u Istri ima neznatan broj Talijana (u dva-tri sela i jednom gradiću su većina, uostalom, u Istri ima više srba i jugoslovena nego Talijana), i uvela se obveza dvojezičnosti za čitav prostor Istre. Što je opasno. Ako ima takova prava “šačica” Talijana i nešto potalijančenih istrijana u Istri, zašto ne bi imali i daleko brojniji srbi?
Kada se govori o “Istočnoj Slavoniji”, gdje živi vrlo velika srpska populacija, zašto srbi ne bi imali pravo na dvojezičnost, a Talijani imaju, ili Česi u Daruvaru i okolici? To je diskriminacija.
Prijavi Administratoru
#2 ReciprocitetGuest 2010-01-21 09:13
Citat:
Ja sam bezbroj puta, i odavno, upozoravao da je uvođenje apsolutne dvojezičnosti u tzv Istri (talijanska/hrvatska) uvod za srbizaciju tzv. Hrvatske. Jer u Istri ima neznatan broj Talijana (u dva-tri sela i jednom gradiću su većina, uostalom, u Istri ima više srba i jugoslovena nego Talijana), i uvela se obveza dvojezičnosti za čitav prostor Istre. Što je opasno.
Vrlo je vjerojatno da će Srpska nacionalna manjina u Hrvatskoj u najavljenoj promjeni Ustava ponovno dobiti status kakav je imala u Ustavu "propale" SFRJ. Kad već i Slovenci ulaze u taj NOVI Ustav zar onda i Hrvati u Sloveniji ne zaslužuju da uđu u slovenski Ustav?
Prijavi Administratoru
#3 ŠeksizacijaGuest 2010-01-21 11:57
Još 1993. neki je Boris Vukobrat, «srpski poslovni čovjek u Parizu» (izbeglica iz Dubrovnika) najavio: «Nametnut ćemo IM (Hrvatima!) takova manjinska prava, da ne će preživjeti». Kako vidimo, stvar ide svojem kraju, vlaška kuja šizofreničnog grča na licu punom mržnje, dovršit će stvar.
Izvan svake pameti je davati manjinama (uvijek kada domaći političari izuste riječ «manjina», misle na srbe) «dvostruko pravo glasa» - mogu im dati i destorostruko, mogu ih – što se mene tiče – i mami voditi u postelju. Manjina gotovo da u Europi nema. U Italiji su Nijemci iz Južnog Tirola dobili status manjine, da se ne bi bunili na talijansku okupaciju iz 1918. godine. Iza 1992. još su priznati Slovenci.
Hrvata u Italiji nema.
Hrvati (Molise), Šiptari (Kalabrija i Sicilija), Grci (Kalabrija i Sicilija) i Katalonci (Sardenja) imaju PRAVO NA JEZIČNU AUTONOMIJU.
Hrvatska manjina nije priznata u SRBIJI, SLOVENIJI, MAKEDONIJI. A znamo koliko šeksizirana (jednako: idiotizirana) Hrvatska plaće te izmišljene manjine, u ustav ih gura. Idiotska šeksizacija ili šekska idiotizacija nema mjere (u ludilu nikada nije bilo mjere), ide toliko daleko da hoće upisati u njihov ustav SVE MANJINE!
Slovenski, makedonski klubovi i društva niču, o srpskim da ne govorimo, kao «gljive poslije kiše», ima novaca za sve, «Beg (šeks) nije cicija». Vidim da srpska umetnička društva u Slavoniji plešu srbijanska kola (Žikino, Čedino, Užičko itd.) koja nikada u svojoj povijesti nisu plesali. Beg Šeks i bežinica Jaca sipaju novce iz rukava, kao da su ih oni zaradili.
Prijavi Administratoru
#4 Prava manjinaZagi 2010-01-21 12:09
Izbrisano.
Prijavi Administratoru
#5 ODG: Priopćenje HSP-a dr. Ante Starčević u vezi zahtjeva SDSS-aGuest 2010-01-21 14:35
Manjine u EU dobivaju samo 1 glas na svaki izbor, na kojemu smidu glasat.
Kako to da je to u Hrvatskoj drukcije ?
:-*
Prijavi Administratoru
#6 ReciprocitetJarda 2010-01-21 15:23
Znam iz osobnog iskustva ,da manjine u Europi,osih slučajeva koje je naveo cijenjeni Jusuf,ne postoje niti u jednom zakonodavstvu na način kako se "hrv.plitičari " nastoje dodvoriti, /komu?/
Ozbiljni europski političari se smiju tolikoj servilnost i ,naravno, to koriste za još veći pritisak na političare iz Hrvatske, na našu ukupnu štetu.Namjerno pišem, -političare iz Hrvatske- jer to, kako rade,to nisu hrvatski političari.
Je li itko postavio pitanje,a to bi bila zadaća novog predsjednika Države,kako bi bilo kada bi se takovi zakoni,što se tiče manjinskih pitanja,donosil i na bazi reciprociteta. Tako napr. " Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive ". Koliko "ostali građani" u Srbiji sudjeluju u obnašanju vlasti na bilo kojem nivou,mogućnošć u izbora pomoću dvostrukog glasovanja ?
Siguran sam , ne želim previše rastezati tezu,kako su "veliki pravni stručnjaci "
sa Ledenim na čelu,ako prihvate nove antihrvatske zakone ,na korak do vele/izdaje hrvatskih nacionalnih interesa.
Prijavi Administratoru
#7 Glupava servilnostZagi 2010-01-21 15:29
Treba učiti od prosperitetne Europe.
Recimo, Švicarska referendumom zabrani minarete - svijet priča 2-3 dana i zaboravi. Jer je došao Haiti... itd.

RH je država hrvatskog naroda i građana koji u njoj žive. I točka.
Kome se ne sviđa - široko mu polje.

Topnički dnevnici?
Nema ih. I točka.
Kome se ne sviđa - neka ih traži.

Mi bi pozive na ćirilici i srpskom jeziku.
Malo sutra. Nema toga u Ustavu. I točka.
Kome se ne sviđa - opet mu široko polje.

Što jednostavnije - to bolje.
Čemu si komplicirati život?

Kad si ga ni Švicarci ne kompliciraju.
Raspišu referendum - zabrane minarete. I točka.
Kome se ne sviđa - široko mu polje.
Prijavi Administratoru
#8 ODG: Priopćenje HSP-a dr. Ante Starčević u vezi zahtjeva SDSS-aberlin1911 2010-01-21 16:15
Zagi slažem se sa "RH je država hrvatskog naroda i građana koji u njoj žive".
Ali već napisah u jednom obraćanju na ovom portalu ponovno naglašavam:
Najveća opasnost za Hrvatsku je pravno sljedništvo za Jugoslavijom (nema prostora za detaljno pojašnjavanje ali (1. 5,5mlrdUSD preuzetog duga - ukamatite to sa eto min 3,5% pa ćete vidjeti koliko taj dug sudjeluje u ukupnom dugu RH, 2. po ustavu SFRJ i SRH Hrvatska je bila "država hrvatskog i srpskog naroda i svih ostalih naroda i narodnosti koji u njoj žive - drugim rječima Srbi su bili konstitutivni u RH, 3. iz proračuna RH isplaćuje se cca 40.000 partizanskih, 12.000 bivših kadrova SIV-a i sl - savezno izvršno vijeće i sl. komunistički kadrovi, 2.500 pripadnika UDBA-e, 1.000 bivših diplomatskih kadrova SFRJ i dalje ne bih li postoje javni podaci o tomu samo ih treba potražiti...
Pravo sljedništvo za SFRJ je "istočni grijeh" naše Države
Pravno sljedništvo je trebalo završiti sa osnivanjem prve Jugoslavije te se nastaviti 1991.osnutkom RH. Utemeljenost takvih tvrdnjiimamo u činjenici postojanja "čuvenih"
naputaka Saborakojih se Svetozar Pribičević nije pridržavao kada je u ime Hrvata potpisao pristupanje Kraljevini SHS.
pozdrav domovini
Prijavi Administratoru
#9 ODG: Priopćenje HSP-a dr. Ante Starčević u vezi zahtjeva SDSS-aGuest 2010-01-21 16:23
Neka Srbi plate svoj ratni dug i Mine neka uklone ili neka cistcenje plate.

To je moja prica.
Prijavi Administratoru
#10 ODG: Priopćenje HSP-a dr. Ante Starčević u vezi zahtjeva SDSS-aZagi 2010-01-21 17:03
Citat Crocodex:
Neka Srbi plate svoj ratni dug i Mine neka uklone ili neka cistcenje plate.

To je moja prica.


Ništa od toga. Još ćemo mi na kraju ispasti krivi.
Prijavi Administratoru
#11 SrbijaGuest 2010-01-21 22:19
1. Jarda, niste u pravu (pritisak na političare iz Hrvatske, na našu ukupnu štetu. Namjerno pišem, -političare iz Hrvatske- jer to, kako rade,to nisu hrvatski političari.)! Reći: «političari iz Hrvatske» povlači dvije stvari

a) da su pripadnici te rulje kotlokrpa i naplavina tko zna s kojeg ko'ca i konopca političari. Ne, biti političar je veliko umijeće i za to je potrebno znanje i umješnost, ovi sljednici titinih hohštaplera su upravo to: titini hohštapleri, samo oprani, naoko uljudni i s naoko bolji manirima.
b) Jarda, sintagmom «političari iz Hrvatske», de fakto priznajete da Hrvatska postoji. Ne, Hrvatska je jedno kratko vrijme slabašno postojala, slabašno ali postojala, i bila je «i» demokratska, ma što to značilo «demokracija»,a li januarske bujice «trećeg dana posljednje godine krvavog XX. stoljeća» otplavile su sve i nanijele crveni mulj, smrad i ološ. Ovo je gubernija, «zabran», «Bajtu-lharb» /Područje rata, arapski) raznih Čačića (kako cvili vlaški isprdak, boji se mađarskog zatvora, ali Mađarska je u «banani», Rašo nema za te bajbokane; jedino ako MI dođemo... ali mirno spavaj, MI ne ćemo nikada doći), Mesića, Milanovića, Šakrinica i sličnih.
2. berlin1911 – nemam primjedbe, pogođeno. Jugoslavija, to je. Jer nije opasan «komunizam» (danas krivo imenovano sa socijaldemokrac ijom) Zokija, Jasija, Stipice, Raše, Vesne, Jedne, Druge i sličnih, nego upravo njihovo jugoslovenstvo. Čitavo vrijeme titine satrapije pod haljinama komunizma i socijalizma krilo se jugoslovenstvo, četništvo i slično.

3. Kako to rade srbi?
Zna li itko koje je naveće vojno odlikovanje u Josipovićevoj Srbijici? Ne zna! Odlikovanje «heroj Milan Tepić»!
Znate li tko je Milan Tepić?
Milan Tepić je onaj jugoslovenski terorist-oficir koji je u rujnu 1991. digao skladište streljiva u zrak (i sebe) u bjelovarskoj vojarni, pri tomu je pobio osamdesetak svojih (neka je) i određeni broj Bjelovarčana, razorio čitav grad.
Ta je Srbija prihvatila («Josipović je predsjednik Hrvatske po mjeri Srbije») Josipovića.
Doviđenja u paklu!
Prijavi Administratoru
#12 De Fakto / De JureJarda 2010-01-21 23:48
Hrvatska postoji,ma kako nam se jučer i danas njezin sadržaj ne sviđao," Nešto je trulo u državi..." To bi značilo ,po Vama Jusufe, da se više ništa ne bi moglo niti izmjeniti bez revolucije /kulturne i one druge /.
Ali sam isto tako svjestan da situacija,pogot ovo nakon ovih zadnjih izbora ,ali još i ranije,izlazi iz okvira podnošljivosti. Posebno,nove uzmjene Ustava će ,po meni, biti " Dolchstoss " u leđa nacije. Znam da Vi znate tko je i kada upotrijebio tu sintagmu.
Sve ostalo će se vrlo brzo vidjeti.
Prijavi Administratoru
#13 Može SDSS......sanja1968 2010-01-22 01:10
Nema šanse u Vukovaru da osvanu ćirilični
natpisi ulica,varaju se oni koji misle da smo mi zaboravili,a takvi maloumni zahtijevi samo produbljuju jaz između Hrvata i Srba u Vukovaru.
Prijavi Administratoru
#14 NištaGuest 2010-01-22 19:37
Nema pomoći, više se ništa ne može promijeniti. Hrvati obnavljaju Jugoslaviju, koja će se drugačije zvati i Hrvatske nema, nema i gotovo. Ovo, ne samo da nije nikakva Hrvatska, ovo nije ni država. Zar ne vidite što radi račanova paradržavna organizacija Uskok? To je čista obnova nekadašnje UDB-e.
Građani Zadra oduševljeno dočekuju haaškog tužitelja!
Adio pameti!
Prijavi Administratoru
#15 Partijanera ...Jarda 2010-01-23 00:04
...K. del Ponte,M.Bajića ,predlaže za treći mandat sama Jaca,a on glumi facu i bori se za taj mandat.Što će biti ako se većini uhapšenih ne dokažu malverzacije ,tko će obeštetiti ljude,moralno i materijalno,jer , nitko nije kriv dok mu se ne dokaže.No,medij i rade " svoj posao ".
Zar tako izgledaju obveze tzv.hrvatskog zakonodavstva prema eu kriterijima ?
Ako se ljudima pravomoćne oslobađajuće presude ukidaju ,pa obnavljaju procesi,samo kako bi ih se ponovo osuđivalo,onda to navodi pomisao na oživljavanje udbaške prakse titove jugovine;samo ti njega zatarabi,ostalo je naša briga.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Bumbušbu
  • 1 korisnik
  • 72 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal