Hrvatski list

Razgovor - dr. Milan Kujundžić, najizgledniji kandidat za predsjednika HDZ-a

Kad Vam je prvi put sinula pomisao da biste se mogli kandidirati za predsjednika HDZ-a?

U načelu, u zadnju godinu dana. Prije izbora smo brojni moji prijatelji i ja bili smo svjesni da HDZ ide u krivome smjeru i Milan Kujundžićda se nešto mora poduzeti. Zadnju godinu dana pokušavam zagovarati promjene, u tom smislu obavio sam brojne kontakte s ljudima iz stranke, odnosno da bi trebalo prije izbora u Hrvatskom saboru napraviti izbore u stranci. Na žalost, ljudi koji su činili vrh stranke,Franjo TuđmanDevedesete godine, odnosno razdoblje od 1990. do 1995., nije inspirativno samo za mene. Ono je inspirativno za živuće ljude u Hrvatskoj i naraštaje koji će dolaziti jer to je stvaranje hrvatske države. To je tada bio science fiction. I sada se nekad uhvatim za glavu i pitam se: Bože, nije mi jasno kako smo uspjeli to su odbili, a to je zapravo bilo jedino rješenje da se koliko-toliko pokuša spasiti stranka.

No zacijelo ste jednom morali zastati i suočiti se s odlukom da ćete se kandidirati, upoznati s tom odlukom obitelj s obzirom da moguća pobjeda na stranačkim izborima temeljito mijenja organizaciju privatnoga života. Jeste li dobili potporu obitelji?

Ja sam po vlastitoj konstituciji čovjek koji relativno brzo odlučuje. U mojoj se glavi vrlo brzo presložilo sve i meni je za par minuta postalo jasno da ja to moram napraviti jer ako te ne pokušam, osjećat ću se loše. Imam ponude iz nekoliko svjetskih bolnica za posao s plaćom od milijun dolara godišnje. One stvari koje ja znam o medicini, u Hrvatskoj zna samo nekoliko ljudi raditi, a nema mnogo ni u svijetu ljudi koji to rade i takvi se ljudi, kao što sam ja, traže. Međutim, da sam to prihvatio, a takvi pozivi su i dalje otvoreni i ja mogu otići s čime bi bili sretni oni koji me pozivaju, dakle da sam prihvatio taj poziv, otišao raditi i za pet godina, vratio se s pet milijuna dolara, ne bih se dobro osjećao u ljudskom i domoljubnom smislu jer bih otišao u trenutku kad mi se čini da mogu nešto napraviti za HDZ i za hrvatski narod. Moju obitelj bilo je teško nagovoriti na moj plan kandidiranja za predsjednika HDZ-a ne zato što su pohlepni na novac, nego su jednostavno razmišljali da to mijenja cijeli život, koncepciju, ne samo moju, nego i njihovu. I oni su u početku načelno bili protiv toga. Govorili su mi: pa ti si cijeli život radio, trčao, daj se smiri sada. Mi pristojno živimo, oboje djece završili su fakultete, pristojno živimo, nismo ljudi od velikih potreba i možemo pristojno živjeti. Međutim, moj nemir bio je tu, znali su kad ja odlučim nešto napraviti da na to teško mogu utjecati, u njima je to sazrijevalo da nema druge nego prihvatiti. Danas me moja supruga i moje dvoje djece podupiru u svemu.

Tko je kriv za debakl HDZ-a na izborima, odnosno za potonuće koje traje, složite ćete se, desetak godina?

Potonuće HDZ-a traje desetak godina i glavni razlog zbog kojega se to događa negativna je selekcija ljudi na čelnim mjestima.

Smatrate li da su tome krivi Ivo Sanader i Jadranka Kosor?

Teško mi je sada iznositi imena, međutim nevinih nema. Dakle svi ljudi koji su vodili stranku, nitko od njih nije na Franjo Tuđmanodređeni način nevin. Svi su mogli utjecati da se stranka ranije demokratizira i da se ranije izbjegne taj sindrom negativne selekcije.

Fascinantno je razdoblje od 1990. do 1995.

HDZ je prošao nekoliko faza u svojoj povijesti, Tuđmanovu, Sanaderovu, Kosoričinu? Koja je inspirativna za Vas kao pretendenta na čelo te stranke?

Devedesete godine, odnosno razdoblje od 1990. do 1995., nije inspirativno samo za mene. Ono je inspirativno za živuće ljude u Hrvatskoj i naraštaje koji će dolaziti jer to je stvaranje hrvatske države. To je tada bio science fiction. I sada se nekad uhvatim za glavu i pitam se: Bože, nije mi jasno kako smo uspjeli. Ta faza izazivat će divljenje naraštaja koji će dolaziti i koji će znati iščitavati povijest, ako ju u međuvremenu kvazipovjesničari ne iskrive. To je fascinantno kako smo tada uspjeli stvoriti državu.

Kakav je Vaš stav prema Sanaderovoj dionici u povijesti HDZ-a?

Kada je Ivo Sanader preuzeo stranku nakon smrti predsjednika Tuđmana, stranka je bila u dubokoj krizi. Poslije jednog takvog vođe kakav je bio dr. Franjo Tuđman uvijek se sociološki i povijesno javlja veliki problem. U početku je Sanader izvrsno vodio stranku, konsolidirao ju je i počelo je dobro. Na žalost, kasnije su počele devijacije koje su stranku odvele u lošem smjeru.

Jesu li se devijacije nastavile i dok je gospođa Kosor vodila stranku?

Nastavile su se. Osnovna devijacija negativna je selekcija ljudi i bježanje od biti stvari što je nastavljeno je i za vrijeme Jadranke Kosor.

Je li HDZ-u nakon 2000. radikalno promijenjen identitet koji više nije bio onaj tuđmanovski, nacionalni, demokršćanski...?

Nije ga radikalno promijenio, ali ga je značajno mijenjao. Inače ne volim pojam radikalno jer radikalno u određenim interpretacijama može podrazumijevati i nasilje pa ne volim rabiti te žestoke riječi rabiti.

Evo nekoliko kondicionalnih upita: Da ste bili vi na čelu HDZ-a, biste li u vlast uveli SDSS, odnosno Vojislava Stanimirovića, Milorada Pupovca...?

Da sam ja tada bio na čelu HDZ-a, ne bi bilo raskola u HDZ-u, ne bi bilo tzv. pašalićevaca i tzv. sanaderovaca, tuđmanovaca i ljudi s različitim epitetima, s čime su zapravo rastjerali ljude. Dakle da je postojala konsolidacija stranke, ujedinjenje, ne bi nama trebali ni Pupovac ni Stanimirović, kao ni brojne druge male stranke koje uvijek idu klijentelistički, što je i normalno s obzirom da su one uz HDZ išle interesno. Da sam ja bio na čelu, HDZ bi bez problema Pupovacdobivao izbore.

Ali problem je i moralne naravi: HDZ je uveo u vlast jednog Stanimirovića, dokazanog sudionika agresije na Vukovar, a zatvorio jednog Glavaša koji je spriječio da Osijek doživi sudbinu Vukovara. Je li takva činjenica normalna za jednu stranku kakav je nekad bio HDZ?

Rekao sam vam. Da sam bio na čelu stranke, ni bi nam trebao Stanimirović kao koalicijski partner jer bismo imali osjetno više mandata u Hrvatskome saboru. A samoga Stanimirovića neka istraže sudski organi i procesuiraju ako se dokažu navodi koji se iznose u javnosti.

Da ste bili predsjednik HDZ-a, bi li bila drukčija sudbina generala Ante Gotovine?

Ne mogu obećati da bi bila drukčija jer na žalost međunarodno sudstvo, ono što rade međunarodni sudovi s obilježjem političkoga u njima, ne mogu jamčiti da bi sudbina bila drukčija. Ali jamčim da bih neusporedivo više uložio snage i truda na domaćem i međunarodnom planu da ljudi koji su stvorili Hrvatsku i koji su naš ponos ne završe u Haagu.

Bio sam tužan do bola 15. travnja prošle godine

Kako ste se osjećali 15. travnja 2011. u podne kada ste čuli presudu generalima Gotovini i Markaču?

Vjerojatno kao i Vi. Tužan do boli, do jada i očaja. Prvo nisam uistinu nisam mogao vjerovati. To sam doživio kao politički sud. Po mojim spoznajama, a razgovarao sam s brojnim ljudima iz svijeta koji odlično razumiju međunarodno ratno pravo, tu uistinu nije bilo ni traga za takvu presudu. Po svim spoznajama bio sam iznenađen, a onda i beskrajno tužan do boli.

Kako ste se osjećali prošle godine u lipnju kada je u zatvoru preminuo general Đuro Brodarac?

To je bio sramni čin koji se nije smio dogoditi. To je bio sramni čin koji poglavito ide na dušu nas u HDZ-u jer smo mi tada bili na vlasti i naši su bili ljudi koji su vodili resorna ministarstva. Jedan sramni čin zbog kojega ću se ja kao budući predsjednik HDZ-a ispričati prije svega obitelji generala Brodarca, a onda i svim članovima HDZ-a i hrvatskoga naroda jer to se nije smjelo dogoditi da general završi na takav način. To je strašno i sramotno.

Ako postanete predsjednik HDZ-a, a nakon toga vjerojatno i u izvršnoj vlasti, nakon što HDZ dobije parlamentarne izbore, biste li povukli hrvatsku tužbu protiv Srbije?

Nikada!

Hoćete li pozvati sve one koji su zbog unutarnjih raskola u stranci napustili stranku da se vrate natrag.

Naravno! Ja ih i sada pozivam. I sada bi se oni, ti časni ljudi koji su stvarali HDZ i dali veliki doprinos u stvaranju hrvatske države, ne bi trebali čekati 20. svibnja, trebali bi se već danas izdignuti iznad onih koji su ih izbacivali, otići u svoje podružnice i upisati se natrag u stranku i imati pravo na glasovanje sada na unutarstranačkim izborima. Ja ih lijepo molim jer imaju formalno pravo upisati se, to je moj poziv, to je neophodno, i radi njih i radi hrvatske države.

Mislite li i na Ivića Pašalića?

Naravno da pozivam i gospodina Pašalića da se vrati u HDZ.

Hoćete li se zauzimati da se makne ime Trga maršala Tita?

Već sam rekao jednu drugu stvar: kod svih naroda koji drže do sebe glavni trgovi metropola i glavnih gradova nose ime utemeljitelja njihove države. Tako je svugdje: od susjedstva pa dalje. Prvo za što ću se zauzimati da mi kao suvremenici pokojnog prvog predsjednika dr. Franje Tuđmana, neovisno o njegovim određenim manama, a mane su za života imali i sveci koji su na nebu, poštujemo kao najveću hrvatsku povijesnu osobu. I što vrijeme bude dalje odmicalo, to će se vidjeti i ljudi će postajati svjesniji toga. Dakle prvo za što ću se zauzimati je da se Trgu bana Josipa Jelačića dade ime dr. Franje Tuđmana. To će mi biti prva aktivnost, a onda dalje, naravno, da treba napraviti reevaulaciju ratnih zločinaca i ljudi koji su činili određene stvari, pa sukladno tome onda mijenjati imena jer su neki od njih neopravdano zauzeli mjesta u hrvatskom prostoru.

HDZ je ostao na temeljima kongresa SKJ

Nije li nerealno mijenjati ime Trga bana Josipa Jelačića jer se tamo nalazi Jelačićev spomenik?

Josip Jelačić ne će nestati. On može lijepo preseliti na mjesto gdje je sada Trg Franje Tuđmana. Bilo bi dobro da njih Mesićdvojica zamjene mjesta. Ban Josip Jelačić naravno ima zasluge za hrvatski narod, ali ni blizu kao Franjo Tuđman. Uostalom, Jelačić može otići i na Trg maršala Tita.

Plašite li se tijekom unutarstranačkih izbora i određenih smicalica od strane protukandidata?

Na žalost, plašim se. Plašim se struktura u HDZ-u koje sada vladaju, njihove trgovine i kemije. Ono što zazivam i Stjepan MesićJa mislim da je Stjepan Mesić, uz dužno štovanje institucije predsjednika države, na žalost, činio je brojne pogreške i štetu za vrijeme dok je bio predsjednik, sadržajno, a poglavito verbalno, o čemu će povijest sigurno suditimolim: neka bude pošteno i neka pobijedi bolji. Ono što ću sigurno napraviti kada dođem na čelo HDZ-a je da ću promijeniti Statut. Zamislite SDP. Stranka koja nje sljedbenica SKJ, demokratizirala se i oni biraju po načelu jedan član jedan glas. A HDZ, izvor hrvatske demokracije, ostala je na temeljima 13. Kongresa SKJ, na modelu demokratskog centralizma koji ostavlja prostor za manipulaciju i ja se toga zaista plašim, odnosno interesa jedna male grupacije koja će učiniti sve da dobije izbore. Ali ja vjerujem da članstvo ne će dopustiti da se ta manipulacija događa, premda je se jako plašim.

Ljudi već šire priče o tome tko stoji iza kojega kandidata za predsjednika HDZ-a. Tko stoji iza Vas?

Iza mene stoji 200 tisuća članova HDZ-a, ljudi koji žele nove ljude, ljude koji su se dokazali u svojemu životu, ljude koji su iskonski njihovi i koji proistječu iz članstva, ne žele navrnute, kao što je sada značajan broj u vrhu, koji nemaju nikakve veze s HDZ-om jer niti su to ljudi narodne orijentacije niti su to ljudi građanske orijentacije. Oni su se uhljebili u HDZ-u, interesno sisali HDZ, a pritom ga uništavali. Tih 200 tisuća članova traži nove, kvalitetne, svoje kandidate.

Imate li u svom stožeru neka zvučna imena?

Imam mnogo zvučnih imena, međutim mene zanima 200 tisuća članova. Meni su svi jednaki od tih 200 tisuća članova. Zvučna i manje zvučna imena manje su važna, ali ono što mene čini sretnim to je da ja dobivam milijune mailova i poziva koji kazuju da konačno stranka ide u pravom smjeru. Pošteno, novo, kvalitetno, dokazano, konačno netko tko je u životu krenuo s dna, a došao je do samoga vrha u prostoru kojim se bavi.

Dana 20. svibnja, nadate se pobjedi, ako ne bude podmetanja?

Ako ne bude podmetanja, ja sigurno pobjeđujem.

Ivica Marijačić
Hrvatski list

Hrvatski list

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Ovo jegeneraly 2012-02-06 21:38
samo dokaz da netko tko je vrhunski u znanosti, nije baš sposoban procijenjivati stvarnost i stvarni život.
Ipak, dobro je da se čuju različiti glasovi, konačno malo života u HDZ-u, nadajmo se najboljem!
Prijavi Administratoru
#2 Oprez s matematikomCetina 2012-02-06 22:05
Očekivao sam više od prof. Kujundžića.
Razočarao me.
Čini se da se ne može osloboditi HDZ-ova nasljeđa.
HDZ nije morao ići u koaliciju sa SDSS-om.
Sanader je Hrvatima napravio nemjerljivo zlo.
Na žalost, prof. Kujundžić ne želi ljude i njihove poteze nazvati pravim imenima.
Vidljiva je njegova simpatija prema Sanaderu.

Ima i bisera.
Citat:
Zvučna i manje zvučna imena manje su važna, ali ono što mene čini sretnim to je da ja dobivam milijune mailova i poziva koji kazuju da konačno stranka ide u pravom smjeru.
Da bi rečenica bila točna, prof. Kujundžić bi morao dobiti najmanje 2 000 000 e-pisama.
Ako za čitanje svakoga od njih potroši samo 5 sekunda, za to bi mu trebalo 116 dana neprekinutoga čitanja.

U praksi, za otvaranje i čitanje e-pisma treba barem 4 puta više vremena.
Prijavi Administratoru
#3 Tako je Cetina..MIJO F 2012-02-06 22:39
Citat:
Sanader je Hrvatima napravio nemjerljivo zlo.
..to po ovim 'oglednim' kandidatima Kujundžić,Miloš ević il'Milinović,a da ne govorim o 10-godišnjoj pobočnici Sanaderovoj Jadranki Rosok,nije kadar popraviti nitko ,barem 100-injak godina.Glede Kujundžića..nek a gipsa prijelome tamo u Dalmaciji,lomov a kostiju ovih dana k'o i njegovih mailova.On i politika?95% HDZ-e članova,nikad čulo za nj'.Hrvati neće skoro naći nikog niti blizu Franji Tuđmanu,a da bar mogu naći, kao ova šaćica Vlaja u RH-a dr Milorada Pupavca(samo da ne bude toliko lažljiv)..naoči t,malo drzak,nacionali st,militantan,p a čak i bezobrazan dozu,kao što ovaj bezobrazno brani ministra iz tkz.RSK-a Vojislava Stanimirovića,a političku naobrazbu,da ima,recimo kao g.Đuro Vidmarović negdašnji zastupnik Hrvata u krvavoj beograskoj skupštini i u HRVATSKOM DRŽAVNOM SABORU.. e takovog nema i neće ga biti dugo,dugo u ovoj soroševoj guberniji.Prebj ezi iz HDZ-ea u SDP-e,na lokalnoj razini su nevjerojatni.Ka os! MFP!
Prijavi Administratoru
#4 još jedan hadezenjarski smutljivacsilmarilion 2012-02-06 22:44
Izgleda da hadezenjare smišljaju nove floskule kojima će lagati hrvatskom narodu i obmanjivati ga. Svi ti Kujundžići, Miloševići, Milinovići itd., sve same umivene, nove varijante Sani-Jace.
Prijavi Administratoru
#5 CetinaBoljunac 2012-02-06 22:48
Iako je za mene dr. Kujundžić, ravan dru Prgometu ili bolji kandidat od njega, ako ćemo cjepidlačiti i ja bih imao dvije primjedbe na njegov intervju.

Izraz "miljini mailova" shvatio sam kao slikoviti izraz za mnoštvo, a ne kao iskaz pobrojenih primljenih mailova.

Njegovo mišljenje o imenovanju trgova je malo ishitreno. Ja bih Jelačića ostavio tamogdje se nalazi, trg koji nosi zločinačko ime MT-a bih nazvao Trgom Republike Hrvatske, a Rooseveltov trg pak bih preimenovao u Trg Franje Tuđmana.

Jelačić je naša povijest, Hrvatska u povijesti, I to neka ostane. Hrvatska država pak kao naša najveća vrijednost imala bi dostojno mjesto u svoju čast: najljepši zagrebački trg, koji također odiše slavnom hrvatskom poviješću i suvremenošću. Zato kazališnom trgu dati ime Republke Hrvatske. Franjo Tuđman pak bio bi odmah do Trga RH, s preimenovanjem trga iizmeđu Muzeja Mimare i HGK. Simbolično bi to bilo veoma dobro rješenje. Hrvatsku nisu utemeljili ni Jelačić ni Tuđman. Ona je rezultat nacionalnog razvitka hrvatskog naroda i tom su razvitku dali svoj obol i Jelačić i Tuđman. Sadašnja Repunlika Hrvatska, stoljetni san o neovisnoj hrvatskoj državi, imala bi svoj trg između dva hrvatska velikana Jelačića i Tuđmana. Ipak bliže Tuđmanu, njezinom utenmeljitelju.

Roosseveltu bi trebalo dati neki drugi primjereni trg, da se Amerikanci ne uvrijede.
Prijavi Administratoru
#6 kad na vrbi...silmarilion 2012-02-06 23:03
Citat:
Dana 20. svibnja, nadate se pobjedi, ako ne bude podmetanja?

Ako ne bude podmetanja, ja sigurno pobjeđujem.
Tog dana će i na vrbi roditi grožđe.
Prijavi Administratoru
#7 sanaderoidsilmarilion 2012-02-06 23:08
Citat Cetina:
Očekivao sam više od prof. Kujundžića.
Razočarao me.
Čini se da se ne može osloboditi HDZ-ova nasljeđa.
HDZ nije morao ići u koaliciju sa SDSS-om.
Sanader je Hrvatima napravio nemjerljivo zlo.
Na žalost, prof. Kujundžić ne želi ljude i njihove poteze nazvati pravim imenima.
Vidljiva je njegova simpatija prema Sanaderu.


Čistokrvni sanaderoid.

A što ćete, Cetina? Od govana se ne može raditi pita. Što mačka rodi, to miševe lovi. Što iz HDZ-ove kuhinje izađe, to uvijek ima okus pokvarene hrane.

Citat Cetina:
Da bi rečenica bila točna, prof. Kujundžić bi morao dobiti najmanje 2 000 000 e-pisama.
Ako za čitanje svakoga od njih potroši samo 5 sekunda, za to bi mu trebalo 116 dana neprekinutoga čitanja.


Podsjeća me na Jacinu provalu o pastirima...
Prijavi Administratoru
#8 MIJO, uvjek u pravu...kostresh 2012-02-07 03:17
Citat MIJO F:
Prebjezi iz HDZ-ea u SDP-e,na lokalnoj razini su nevjerojatni.Kaos! MFP!

...svaka tica svome jatu leti!
od svi tica naj pametnija je drugarska KUku,KAka,VIvi, tiCA iz YUropskog gnijezda
Prijavi Administratoru
#9 Dr.Milan Kujundžić (1/2)Antun 2012-02-07 10:22
U već podjeljenoj Hrvatskoj demokratskoj zajednici, gospodin dr.Milan Kujundžić čini još veću podjelu.

Umjesto da hrvatsku povijest dograđuje, on mjenjanjem imena glavnog trga u Zagrebu, bana Josipa Jelačića razgrađuje i malo što je preostalo na vlastitu štetu, gradnjom kulta ličnosti dr.Franje Tuđmana.

Po svemu rečenom, spada u kategoriju dr.Ive Sanadera, skupina tehnokrata, koja kroz vlastitu korist novčanica, o kojima neprekidno govore, vide cijelu bit opstanka naroda i države.
Prijavi Administratoru
#10 Dr.Milan Kujundžić (2/2)Antun 2012-02-07 10:39
Godine gospodnje 1991. što vrijedi za večinu kadrova Hrvatske demokratske zajednice i neupučenih novopečenih obmanutih članova, običnih aparatčika, hrvatska država nije osnovana, nego obnovljena, što i gospodin dr.Milan Kujundžić opet na svoju štetu ne prepoznaje.

Još jednom, tipičan je visokoškolovani tehnokrat za koga hrvatska povijest počinje 1991. godine.

Druga dva dijela podijeljenog hrvatskog bića u Bosni i Hercegovini i kod nas u hrvatskom izseljeništvu ne spomije, kao da ne postojimo.

Rado bi pročitao životopis HDZ-og kandidata za predsjednika, naročito onog dijela u vrijeme komunizma, jednako kao i životopis njegovih iz rodoslovlja.

Svakako, uvijek kada nešto propada, čega se drži i gospodin dr.Milan Kujundžić, sad u slučaju HDZ-e, onda treba pomoći, da što prije propadne.
Prijavi Administratoru
#11 Sučeljavanje M.Kujundžića, D.Prgometa i D.I. MiloševićaBoljunac 2012-02-07 10:43
Bilo bi veoma zanimijivo upriličiti seriju javnih sučeljavanja ove trojice kandidata na kojima bi se razbistrile razlike i sličnosti među njima.

Hrvatske još tako nešto nije doživjela. Vjerujem da ćemo to vidjeti. Uskoro.

Bilo bi korisno u međuvremenu utvrditi pitanja o kojima bi se kandidati trebali izjasniti.

Predlažem da se usredotočimo na utvrđenje tih pitanja.
Prijavi Administratoru
#12 Boljunac bi utvrđivao pitanja...Ecce Homo 2012-02-07 11:29
„Dakle prvo za što ću se zauzimati je da se Trgu bana Josipa Jelačića dade ime dr. Franje Tuđmana. To će mi biti prva aktivnost, a onda dalje, naravno, da treba napraviti reevaulaciju... kaže DrMilan. Koja budalaština! Franjo Tuđman ima trg u Zagrebu, možda treba neka inicijativa da se osmisli i uredi. Banu Jelačiću, kao sluzi i podrepašu stranih gospodara ne treba trg u Hrvatskoj; možda da se zamoli Austriju da po njemu imenuje nešto u Beču. Dakle, centralni trg nazvati, logično, Trg Republike Hrvatske, utemeljitelj ove posljednje inačice hrvatske države već ima svoj, kao i osoba koju većina Hrvata smatra najvećom u svojoj povijesti.

Jednostavno.

A što se tiče izbora u HDZ-u, nije mi jasno zašto se hakaveovci stalno guraju da uređuju tuđe odnose; sjećam se još nedavnih prijedloga ovdje da se upadne na Sabor te stranke u Zagrebu i da im se diktira kamo i kako dalje. Izbor vodstva se tiče isključivo članova HDZ-a; dakle, Boljunac može pisati „Bilo bi korisno u međuvremenu utvrditi pitanja o kojima bi se kandidati trebali izjasniti. Predlažem da se usredotočimo na utvrđenje tih pitanja.“ ako ima člansku iskaznicu HDZ-a, inače, neka uređuje stvari u onome čemu pripada. I, za Boga miloga, neka Antun jednom nauči da u hrvatskom jeziku postoji razlika između glasova č i ć...
Prijavi Administratoru
#13 Veliko vijeće HDZ-ea..MIJO F 2012-02-07 12:22
..treba već sutra napraviti tribinu(kao neku audiciju ili traži se talent ili po uzoru na britanski parlament-raspr ava i gunđanje ili odobravanje)..t e iz svake Županije pozvati po dva-tri moguća kandidata za čelnog čovjeka najveće i najznačajnije stranke u povijesti Hrvata.Svi kandidati se trebaju odreći auto-egoizma i pričati samo o nacionalnom altruizmu.Svaki kandidat treba poznati sve ono što je napisao genijalac-držav ničko-politički i nacionalni dr Franjo Tuđman,te poznati teorije svih mudrosti od kralja Davida,Salomona ..i paralele znati činiti od jakih svjetski političara od Georga Washingtona,Fra nklina Roosevelt-a do Winston Churchill-a.Sin optičke evanđeliste za istinu citirati,a i samog Gospodina jedinog. Agenciju oformit i to jaču od agencije Georga Soroša,koja je dvije godine(minimum) pripremala Ivu Josipovića za precednika, te današnje njegove oktroj pokrajine tkz.RH-a(koja dodoše više nema niti jedne dodirnice s DRŽAVOM HRVATSKOM i Hrvatima dok vrši servis mirovina i socijalnih davanja-neka je,nek'postoji).Ivo Josipović je čak išao logopedu na edukaciju,kako progovarati(pos ebno usta otvarati) i raji bljuvotariti,a da se pritom ne smije ili čak da pukne od cerekanja ili klebarenja.Ivi Josipoviću je čak i Ivica Račan-mali komunistički gnom bio preradikalan-na cionalist i izašao je iz njegovog SKH-a,te postao precdenikom nekih građana i građanki u RH-a i pokojem zalutalom Hrvatu i to će potvrditi i drugim mandatom,bez imalo sumnje,jer je Ivo već počeo promicati svoj idiotizam kroz svađu-tobožnju sa svojim 'predklonom' i mentorom-lažlji vim Stipom Mesićem.Znate li,dragi Hrvati koliko će se ta lažna svađa(zapravo dogovorna)najpr ije arhivirati,te vrtjeti na soroševoj Yutelici tkz.HRT-e?..uz još jedno 10-ak takovih 'bisera' 2015.godine po objavi izborne promidžbe i Josipovićeve ponovne kandidature?..t aman toliko puta,da uđe u uho svakom 'građaninu' i drugarici i po kojem nerazumnom Hrvatu.Gdje mu je protukandidat,u nazad već dvije godine 'soroširanja' nu,Ivi Josipoviću?Nema ga!A vidi li itko u buduće tri godine ikoga bar na vidiku takovog protukandidata? Nema ga.KOS-UDB-a je dr Ivu Sanadera vjerojatno vrbovala odmah poslije tkz.MASPOKA..i morao mu je brat biti svećenikom i još bolje sestra 'časnom'?Kako je drugčije mogao 'potrgati' DRŽAVU utopiti mali hrvatski narod u bunaru zvanom EU..uništiti komplet gospodarstvo i nastaviti radikalnije rasprodaju mojih i vaših najvažnijih dobara i u finishu još treba zemlju cca 2 milijuna HEKTARA po jedan €-o za HEKTAR prodati..1,2 milijuna hektara šume,vode su već u predkoncesiji,a mi i vi Hrvati uživajmo još samo u čistoj ariji,ali i tu SMART i ACTA već uz 'čipiranje' ima projekt kako se to naplatiti(jer netko ima veći,a netko manji kapacitet pluća).HDZ-e mora ovako postupiti,jer sadašnji VRH-je kompletno pod Soroš-documenti i HHO kontrolom i bar 70% saborskih zastupnika(iz moje Županije svi su korumpirani(te im današnja 'kukuriku koalicija' čak i poticaj davala-lakše se vlast grabi)(proporci onalno i iz drugih Županija),a jedan čak čeka suđenje za krađu nekoliko milijuna kw-kuna struje).Farsu HDZ-e sam davno shvatio tj. još kad sam kao aktivni član znao da je dr Ivo SANADER stranku kao Al'Capone doslovce UKRAO!!U domoljublje dr Kujundžića uopće ne sumnjam,ali kao i HRAST-ovoj čelnici, kako sam poručio prije više od godine dana..ma ostavite se 'žabe koja vidjeh konja u potkivanju i nu i ona digla nogu'POLITIKA..MFP!
Prijavi Administratoru
#14 IspraznoMislav 2012-02-07 13:04
Kujunžić ako misli riješiti hrvatske probleme ovakvom demagogijom, koja je ujedno i loša, bolje da se ni ne prihvaća posla.

Inače, već dugo nisam čuo gluplji prijedlog od promjene imena Trga bana Josipa Jelačića. Komunisti su to napravili i upravo je Franjo Tuđman vratio ime Trgu bana Josipa Jelačića. Izgleda da Kujunžić ništa nije shvatio.
Prijavi Administratoru
#15 pismo!silmarilion 2012-02-07 13:09
Izbrisano. Admin
Prijavi Administratoru
#16 naivcisilmarilion 2012-02-07 13:10
Citat Mislav:
Kujunžić ako misli riješiti hrvatske probleme ovakvom demagogijom, koja je ujedno i loša, bolje da se ni ne prihvaća posla.

Inače, već dugo nisam čuo gluplji prijedlog od promjene imena Trga bana Josipa Jelačića. Komunisti su to napravili i upravo je Franjo Tuđman vratio ime Trgu bana Josipa Jelačića. Izgleda da Kujunžić ništa nije shvatio.


Isprazno ili ne, ali naivci se, očito, "lože" na takvo što.
Prijavi Administratoru
#17 nije jasno?silmarilion 2012-02-07 13:21
Citat Ecce Homo:
A što se tiče izbora u HDZ-u, nije mi jasno zašto se hakaveovci stalno guraju da uređuju tuđe odnose; sjećam se još nedavnih prijedloga ovje da se upadne na Sabor te stranke u Zagrebu i da im se diktira kamo i kako dalje. Izbor vodstva se tiče isključivo članova HDZ-a; dakle, Antun može pisati „Bilo bi korisno u međuvremenu utvrditi pitanja o kojima bi se kandidati trebali izjasniti. Predlažem da se usredotočimo na utvrđenje tih pitanja.“ ako ima člansku iskaznicu HDZ-a, inače, neka uređuje stavri u onome čemu pripada. I, za Boga miloga, neka jednom nauči da u hrvatskom jeziku postoji razlika između glasova č i ć...


Nije ti jasno? Kako ti nije jasno? Pa većina HKV-a (ne svi) je u zadnje vrijeme skrenula u hadezenjarstvo. To jest, vratila onamo odakle je došla. Jer se tu izvorno radi o ražalovanim hadezenjarama. Sada se vraćaju u "maticu".
Prijavi Administratoru
#18 nije jasno? — silmarilionMIJO F 2012-02-07 13:31
..je dragi moj prijatelju..ist ina je..
Citat:
Pa većina HKV-a (ne svi) je u zadnje vrijeme skrenula u hadezenjarstvo.
..kud ćeš s 224 000 članova HDZ-ea?..ili 47 000 mladeži HDZ-ea?Sve političke stranke u 'rhaziji' nemaju toliko članova ZAJEDNO..ili kako smo si već razmjenili mnijenje,već prije 2-3 godine..nu,da promjenimo možda NAROD!!??..MFP!
Prijavi Administratoru
#19 Maska SilmarilionBoljunac 2012-02-07 14:44
Citat silmarilion:
***Admin (Boljunac), pošalji svom dragom Kujundžiću jedno pismo u kojem ćeš mu objasniti sve svoje koncepcije i pružiti savjete. Pismo, pismo, to je ono što treba...

:lol: :lol:


Ovaj pod maskom misli da je pristojno drugome se obraćati izravno i pritom kriti svoj identitet.

Baš bi me zanimalo koji je divljak pod tom maskom.
Prijavi Administratoru
#20 Rasprava sam sa sobomBoljunac 2012-02-07 14:54
Naslućujem da je moguće riječ o istoj osobi. Jednim se izdaje za Ecce Homoa, a drugi put za neko čudoviše zvano "silmarilion".
Prijavi Administratoru
#21 Mogorović - bumbušbusilmarilion 2012-02-07 15:00
Citat Boljunac:
Naslućujem da je moguće riječ o istoj osobi. Jednim se izdaje za Ecce Homoa, a drugi put za neko čudoviše zvano "silmarilion".


Tvoj "drugar" Ninoslav Mogorović je ovdje jedini koji na ovom portalu često razgovara sam sa sobom, preko svojih desetak accounta: sada je po najnovijem bumbušbu.
Prijavi Administratoru
#22 Kikaša za predsjednika HDZ-aJedino Hrvatska 2012-02-07 15:22
Nije me bilo zadnjih dana na Portalu, ali unaprijed potpisujem sve što je moj strikan Mijo F napisao ovih dana na ovom našem međumrežnom domoljubnom okupljalištu.

Već u prošli četvrtak pročitao sam u Hrvatskom listu cijeli intervju Ivice Marijačića sa dr. Milanom Kujundžućem, a prije toga gledao sam na Z1 gostovanje cjenjenog doktora kod Mladenke Šarić.

Nakon uvida u program koji je iznio dr. Kujundžić, kao i iz medijskih izlaganja ostalih kandidata za predsjednika HDZ-a, mogu reći sljedeće. Mislim kako je dr. Kujundžić daleko najbolje rješenje za predsjednika HDZ-a, ne samo zato što je osvjedočeni domoljub, izvorni tuđmanovac, veliki štovatelj Ante Starčevića i Stjepana Radića, već ponajviše zbog toga što je pozvao na povratak u HDZ-e nekadašnje istaknute članove stranke, među njima i dr. Pašalića.

Nema tog iskrenog domoljuba koji se ne bi veselio istinskom vraćanju HDZ-a na Tuđmanov državotvorni put, koji usput rečeno slijede danas tek rijetke stranke, primjerice Jedino Hrvatska.

Odličan je doktorov prijedlog o preimenovanju Trga bana Jelačića u Trg dr. Franje Tuđmana, jer uistinu Tuđman je prvi na listi najzaslužnijih Hrvata od vremena gubitka hrvatskog kraljevstva.

Također je odličan prijedlog preimenovanje trg Zločinca Tita u Trg bana Jelačića.

P.S Tuđman zaslužuje kao najveći Hrvat u povijesti da glavni trg u Hrvata nosi njegovo ime. I ne samo on već i Zračna luka Zagreb.
Prijavi Administratoru
#23 Jedino HrvatskaBoljunac 2012-02-07 15:30
Imenovanje odnosno preimenovanje trgova je važna stvar, ali ne valja prenagliti u zauzimanju stajališta o tomu. Ne valja praviti od njega sudbonosno pitanje.

Ja pak držim da je s tim pitanjima ishitreno istrčao u javnost dr. Kujundžić.

Pogledati moj komentar pod #5 !
Prijavi Administratoru
#24 Netjak..MIJO F 2012-02-07 15:46
Citat Jedino Hrvatska:
Nije me bilo zadnjih dana na Portalu, ali unaprijed potpisujem sve što je moj strikan Mijo F napisao ovih dana na ovom našem međumrežnom domoljubnom okupljalištu.

Već u prošli četvrtak pročitao sam u Hrvatskom listu cijeli intervju Ivice Marijačića sa dr. Milanom Kujundžućem, a prije toga gledao sam na Z1 gostovanje cjenjenog doktora kod Mladenke Šarić.

Nakon uvida u program koji je iznio dr. Kujundžić, kao i iz medijskih izlaganja ostalih kandidata za predsjednika HDZ-a, mogu reći sljedeće. Mislim kako je dr. Kujundžić daleko najbolje rješenje za predsjednika HDZ-a, ne samo zato što je osvjedočeni domoljub, izvorni tuđmanovac, veliki štovatelj Ante Starčevića i Stjepana Radića, već ponajviše zbog toga što je pozvao na povratak u HDZ-e nekadašnje istaknute članove stranke, među njima i dr. Pašalića.

Nema tog iskrenog domoljuba koji se ne bi veselio istinskom vraćanju HDZ-a na Tuđmanov državotvorni put, koji usput rečeno slijede danas tek rijetke stranke, primjerice Jedino Hrvatska.

Odličan je doktorov prijedlog o preimenovanju Trga bana Jelačića u Trg dr. Franje Tuđmana, jer uistinu Tuđman je prvi na listi najzaslužnijih Hrvata od vremena gubitka hrvatskog kraljevstva.

Također je odličan prijedlog preimenovanje trg Zločinca Tita u Trg bana Jelačića.

P.S Tuđman zaslužuje kao najveći Hrvat u povijesti da glavni trg u Hrvata nosi njegovo ime. I ne samo on već i Zračna luka Zagreb.

..a jesi li razmišljao da bi se ubrzo trg BJJelačića mogao preimenovati u Mao ze Thunga?..jer već dosad u RH-a ima cca 40 000 Kineza i to 90% u Zagabriji..upra vo koliki je mortalitet u RH-a samo lani..po ulasku među luciferijansku tvorevinu tkz.EU..doće ti Kineza još 100-injak tisuća,pa onda od Vikinga,Germana do Gondolijera i svetosavaca..k' o skakavci na žitarice i to već do 2020. godine..bit'će u opciji možda Carl Bildt-ljubitelj hrvatskog naroda..Bizmarc k,Fini il'Boris Dežulović..koje g 'krunišu' već u Beogradu od 2005.godine,ali nije niti Dražo Mihailović bez izgleda..il'Sv. Savo..Milošević isto,jer jugo-ORJUN analitičari Kuljiš-mongolic a il' sushi Davor od Buta,vele da Slobi možemo zahvaliti,što smo si uspostavili DRŽAVU..haha :eek: :P :P MFP!
Prijavi Administratoru
#25 Kujundžićsilmarilion 2012-02-07 15:47
Kujundžić je ordinarni, prosječni hadezenjarski kretenoid vulgaris. Ni posebno bolji ni posebno gori od hadezenjarskog prosjeka.
Prijavi Administratoru
#26 HDZ-ov posaokbunjevac 2012-02-07 15:56
Citat Ecce Homo:
A što se tiče izbora u HDZ-u, nije mi jasno zašto se hakaveovci stalno guraju da uređuju tuđe odnose;
...
Izbor vodstva se tiče isključivo članova HDZ-a;


Evo, da se jednom u nečemu složim i sa Ecce Homom.

Dakle, što se mene tiče, apsolutno me zaboli ona stvar za sudbinu HDZ-a: čak i kad bi do kraja propali, ne bi bilo nezasluženo. A da bi eventualno zadobili izgubljeno povjerenje mnogih razočaranih birača, trebat će se još puno dokazivati i predočiti konkretne rezultate. Kako će to postići, njihova je briga.
Prijavi Administratoru
#27 BoljunacJedino Hrvatska 2012-02-07 16:08
Citat Boljunac:
Imenovanje odnosno preimenovanje trgova je važna stvar, ali ne valja prenagliti u zauzimanju stajališta o tomu. Ne valja praviti od njega sudbonosno pitanje.

Ja pak držim da je s tim pitanjima ishitreno istrčao u javnost dr. Kujundžić.

Pogledati moj komentar pod #5 !


Gosp. Boljunac, moja malenkost uspjela je iščitat iz medijskih nastupa dr. Kujundžića puno toga, ali još više se da pročitat između redova.

Siguran sam kako je dr. Kujundžić od svih spominjanih kandidata za predsjednika HDZ-a najmanje, ustvari rekao bih nikako poželjna osoba koju bi „sutra“ soroševski mediji u Hrvatskoj vidjeli na čelu HDZ-a. I ne samo zbog toga što je svojevremeno posjetio grob dr. Ante Pavelića već i zato što bi dr. Kujundžić "sutra" kao budući predsjednik HDZ-a, odnosno već "prekosutra" kao predsjednik Hrvatske vlade, zasigurno svojom državotvornom politikom bitno utjecao na preimenovanje trgova u glavnom gradu svih Hrvata. Iako mora se priznat to je u nadležnosti Skupštine Grada Zagreba. No preimenovanje Zračne luke Zagreb zasigurno je u nadležnosti izvršne državne vlasti, Vlade Republike Hrvatske.

Iako se čini kako preimenovanje, odnosno imenovanje trgova u ovim teškim ekonomskim vremenima nije toliko bitna stvar, mišljenja sam kako bi se tim činom jasno naznačio državotvoran smjer kojim bi Hrvatska krenula. A to je ono što Hrvatskoj fali. Okrenutost hrvatskim, a ne Briselskim i inim tuđinskim interesima.
Prijavi Administratoru
#28 nova prijevara?silmarilion 2012-02-07 16:12
Citat kbunjevac:
Evo, da se jednom u nečemu složim i sa Ecce Homom.

Dakle, što se mene tiče, apsolutno me zaboli ona stvar za sudbinu HDZ-a: čak i kad bi do kraja propali, ne bi bilo nezasluženo. A da bi eventualno zadobili izgubljeno povjerenje mnogih razočaranih birača, trebat će se još puno dokazivati i predočiti konkretne rezultate. Kako će to postići, njihova je briga.


Zadobiti povjerenje? To se nikada neće dogoditi. Jedino što se eventualno jednom, teoretski, može dogoditi je da ponovno prevare birače, nekim nizom novih floskula, frazetina, simbola i spektakala (jer hadezenjarstvo se SAMO svodi na ove četiri nabrojene stvari, supstancije nema NIKAKVE). Jer očito je da neke nove fraze i imidže trebaju, dosadašnji se istrošio.
Prijavi Administratoru
#29 Plovidba bez kompasa - opasna plovidbaDelić 2012-02-07 19:17
O gospodinu Kujunđžiću sve naj bolje, želim mu dug život i dobro zdravlje, i naravno savjet, da je plovidba bez kompasa i za iskusne pomorce jako opasna i zahtjevna plovidba, a za sve ostale siguran put u propast, nepoznato i izgubljenost u vlastitim lutanjima (obično se tada čovjek vrti u krug a da toga nije ni svjestan)

Uzerčica kaže;*U ratu i ljubavi je sve dozvoljeno!* , postavlja se pitanje dali gospodin Kujunđžić vodi rat ili ljubav kada su u pitanju promjene naziva trgova, naravno ni trgovi nisu nešto što se nebi moglo mjenjati, poznato nam je iz povjesti Hrvata koliko se puta mjenjalo od trgova ulica pa i samih heroja, u jednom vremenu si *in* u drugome *aut*, ali bez obzira na vrijeme, na možebitne zasluge pojedinih osoba, postoje neke granice koje se ne prelaze, a jedna od njih je svakako Trg bana Josipa Jelačića, postoji tradicija, postoji nasljeđe, postoje norme dobroga ukusa, a ako MI HRVATI nećemo poštovati vlastito nasljeđe, vlastitu tradiciju, vlastite granice kako možemo tražiti od drugih da nas poštuju i da o nama misle pozitivno??????

Stoga bilo tko ko pokušava mjenjati povjest, tko pokušava *donositi vlastite proglase zaslužnosti* pojedinih osoba iz hrvatske povjesti, osuđen je na propast, to znamo i iz naše ne tako davne prošlosti, stoga je gospodinu Kujunđžiću ali i svim ostalim koji misle o promjeni Trga bana Josipa Jelačića puno bolje razmišljati o problemima koja su prisutna u HDZ-u kao stranci, ali o problemima koje tište Hrvate kao narod ali i Hrvatsku kao državu.
Prijavi Administratoru
#30 HDZ, da prostitesilmarilion 2012-02-08 14:22
HDZ neopisivo smrdi. Tek što se spomene ta kratica, osjeti se nekakav nepodošljiv smrad.

Svaki put kada se spominje HDZ ispred toga bi trebalo staviti nešto u stilu "da prostite...", kao kad se govori nekakva vulgarnost.

Tako npr.: "Kujundžić je jedan od kandidata predsjednika, da prostite, HDZ-a..."
Prijavi Administratoru
#31 Da Prostite!Marcus 2012-02-08 14:39
[quote name="silmarili on"... ... ... na ta kratica.



Tu nešto vonja ... "da prostite".
Prijavi Administratoru
#32 Geni, geni, boljunski ...Boljunac 2012-02-08 14:46
NASTAVAK TRADICIJE U DVORANI MLADOSTI NA TRSATU ODIGRANO 20. IZDANJE MEMORIJALNOG RUKOMETNOG TURNIRA »KARLOVIĆ I KAUZLARIĆ«
Zametu jubilej
Rukometaši »Zameta« 1998. godišta su u finalu nadigrali »Kozalu« 17:14, od koje su bili bolji i u prvom susretu (21:8) i zasluženo bez poraza osvojili turnir. Treće mjesto pripalo je »Pećinama« koje su pobijedile »Trsat« (15:9)


RIJEKA Mladi rukometaši »Zameta« pobjednici su jubilarnog, 20. memorijalnog turnira Karlović i Kauzlarić što ga već tradicionalno priređuje Rukometni klub »Trsat« u spomen na svoje rukometaše i hrvatske bojovnike koji su ranih 90-tih položili živote za nezavisnu Hrvatsku. Zamećani predvođeni trenerom Igorom Dokmanovićem praktički su pomeli...
++++

Ma nisu samo boljunski geni .Ima ih iz svih krajeva lijepe naše i susjedstva.

Šteta da ne mogu prilijepiti i sliku. Ima je na portalu Novog lista pod Viktorija. Ako koga zanima.
Prijavi Administratoru
#33 Otvoreno - Kujundžić i PrgometBoljunac 2012-02-08 14:52
www.hrt.hr/.../ =5ffa325f26
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Hrvatski list

KONTAKTI

Telefon
Telelfon Hrvatskog lista:
+385 (0)23/305-277

Fax
Fax:
+385 (0)23/309-180

Elektronička pošta
Elektronička pošta:
hrvatski.list@hi.t-com.hr


PRETPLATA

Posebna ponuda

Hrvatski list bitno smanjuje cijenu pretplate!

Godšnja pretplata iznosi samo 500 kuna (plus 115 kn PDV-a).

Smanjujemo i cijenu godišnje pretplate za naše ljude u inozemstvu!

150 eura za zemlje EU i 170 eura za prekooceanske zemlje.

Hrvatski list

Želimo da Hrvatski list dođe u svaki hrvatski dom!

Podatci u računima

Žiro-račun: 2500009-1101293696

Banka: Hypo Alpe-Adria-Bank
Korisnik: LUX d.o.o., Zadar
IBAN: HR 722500 0091101293696
BIC: HAABHR22
Matični broj: 2497042

Tko je na vezi?

  • 90 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal