Izdaše ga i osudiše braća

Ante GotovinaSve tragedije imaju tragične junake, tragičnu krivicu, tragični završetak, i kad se govori o tragediji onda to u pravilu znači nesreću ili neki strašan događaj. Hrvatska povijest prepuna je tragedija, a Hrvati su specifični po tome, da za sve svoje tragedije, ovog ili onog karaktera, svaljuju krivnju na leđa drugih, a sebe isključuju od odgovornosti.

Nije potrebno preispitivati cijelu hrvatsku povijest da bi ta istinita činjenica imala uporište, a isto tako tu istu povijest nije potrebno preispitivati kako bi se dokazalo, da je odgovornost i krivnja za sve naše tragedije isključivo na nama.

Dovoljno je npr. reći da mi danas potpuno neispravno osuđujemo i napadamo Austrijance i cara Leopolda, što su prevarili Zrinskoga. Što se te tragedije tiče ispravno je reći, da je Zrinski politički odgovoran, jer je svoju glavu, kad je već do toga došlo, trebao izgubiti u borbi za Hrvatsku, a ne zbog vjernosti skupini austrijskih kriminalaca. Zrinski i njegova dobra vjera mora biti i bila je teret na njemu, a ne na austrijskim kriminalcima koji su i njega i nas prevarili u njegovoj i našoj "dobroj vjeri".

I naše današnje tragedije, vezane uz presude hrvatskih generala u Haagu, ako ih pogledamo u realnom svjetlu, svjedoče da smo za njih isključivo mi sami krivi i odgovorni. Sasvim i potpuno pogrešno Hrvati za tu tragediju optužuju Haaške suce, Britance, masone i tko zna koje sve tajne svjetske centre moći i europske i svjetske kriminalne skupine isključujući sebe od odgovornosti.

Generale, a osobito generala Antu Gotovinu izdala su i osudila njegova vlastita braća Hrvati!

U trenutku kad su ga hrvatski kriminalci, kao kriminalca locirali, identificirali, uhapsili i transferirali on je već bio osuđen i samo politički glup čovjek mogao je očekivati da će imati pravedno suđenje i da će, kao nevin čovjek, biti pušten na slobodu. Antu Gotovinu koji je, za razliku od Zrinskoga, bio spreman u borbi izgubiti glavu za hrvatsku slobodu izdala je i osudila, u prvom redu, vrhuška HDZ-a, koja je tim činom izdaje branila svoje izdajničke pozicije stečene bespogovornom poslušnošću i pokornošću europskim moćnicima i tuđim interesima, a na štetu Hrvatske.

Isti ti danas himbeno, podmuklo, zlobno i zlomisleno peru ruke od odgovornosti i krivnje prebacujući istu na Pedra, koji je dokazne transkripte proslijedio Haagu minorizirajući tako činjenicu da su upravo oni nevinog čovjeka transferirali tom istom Haagu. Za novu hrvatsku tragediju krivnju i odgovornost snose i mnogi čimbenici hrvatskog društva. Snose je mnogi drugi političari, ideolozi, stranke, intelektualci, crkveni prvaci.

Rijetki od njih digli su glas protesta, neslaganja u trenutku kad je transferiran. Time je od većine njih prešutno osuđen i stoga je krivnja za tu tragediju na mnogima od njih. Odgovornost i krivnja je osobito na onima koji "drže" do moralnosti, koji sebe smatraju sljedbenicima istine, pravde i pravednosti, sljedbenicima prava na slobodu i slobodan život.

U trenucima izručenja nevinog čovjeka, svojom šutnjom, vrh Katoličke crkve nije izdao samo nevinog čovjeka, hrvatsku borbu za nezavisnost i samu Hrvatsku, izdao je i istinu odvojivši se od nje. Današnje očajavanje crkvenih poglavara podsjeća na očajavanje očajalog Jude, očajalog zato što se izdajstvom odvojio od Isusa ( Mt 27,3 sl).

zatvorPrebacivanjem krivnje i odgovornosti na druge Hrvati pokušavaju umanjiti ili potpuno minorizirati vlastitu odgovornost. Prava je istina da su vlastite krivnje uzrokom svih naših tragedija, pa tako i ove današnje.

Današnji hrvatski tragični junak Ante Gotovina - krivac bez krivnje -niti je žrtva vlastite sudbine, niti je žrtva vanjskih neprijatelja. Njegova i hrvatska tragedija zasniva se na našoj vlastitoj krivnji, na izdaji, na nemoći, na slabosti, na neinteligenciji, na strašljivosti, na hrvatskom kukavičluku, pokornosti, poslušnosti i sluganstvu, samo što mi to ne želimo i nemamo snage priznati. To je karakteristika naše prošlosti i naše sadašnjosti, a da bi se ta kobna "sudbina" zaustavila i preokrenula potrebna je suprotnost svemu tome, potrebna je snaga srca, inteligencija i hrabrost.

Dosadašnja priča o generalu Anti Gotovini završila je tragično, konačnu cijenu platio je on. Njegova žrtva jednako je velika najvećoj žrtvi koju čovjek može dati, a to je vlastiti život. Jednako je velika, jer njegova žrtva je vlastita sloboda.

Međutim njegova žrtva nije žrtva koja je primila na sebe užasnu patnju za spas i sreću hrvatskog naroda, jer to što je on ponižen i osuđen, time nisu završene patnje njegove domovine, nisu završena sva njena lutanja. Njegova domovina time nije našla svoje smirenje. Tragedija i žrtva Ante Gotovine nije Hrvatima povratila razum, već suprotno tome nerazumno oni opet pred svojim narodom umjesto ideje potpune afirmacije slobode čovjeka i slobode naroda u svojoj državi propagiraju afirmaciju kombinacija u kojima se ima očekivati likvidiranje i uništenje nacionalnosti, nacionalnih osjećaja i ideja nezavisnosti.

Propagira se, kako se tobože zbog ekonomskih razloga svega toga trebamo odreći, kako je zbog ekonomskih razloga novi, europski okvir, jedina alternativa, a prešućuje se realnost, da naša ekonomska orijentacija mora ići realnim političko-ekonomskim kanalima svijeta, a ne u zamjenu za nove Arpade, Habsburge, Karađorđeviće, za nove okvire u kojima nas čekaju nova užeta za stezanje slobode i nezavisnosti.

Hrvatske političke i ekonomske elite, inteligencija i vrh Katoličke crkve neispravno ističu euro integraciju kao rješenje bez alternative. Time hoće reći kako je ideja samostalne države preživjela stvar. Time utapaju vlastiti narod u novu kombinaciju, dok s druge strane predsjednici vlada i svi bezbrojni poslanici npr. Njemačke, Italije, Francuske ili Engleske rade sve za održanje svoje bitnosti, rade sve za održanje, jačanje i prosperitet svojih država tj za ono što postoji. Nitko od njih nikada nije rekao ni u svome parlamentu, ni pred drugim takvim ustanovama, ni direktno ni indirektno, da bi smatrao egzistenciju svoje države zaostalošću koju bi trebalo likvidirati u smislu bilo kakve kombinacije.

Zbog takvog stava čimbenika hrvatskog društva RH je danas u poziciji molitelja i roba, ponižena i bez ponosa. Ona niti raspravlja, niti ima pravo raspravljati ravnopravno sa sebi ravnopravnima. Njena budućnost i njena sudbina nisu u njenim rukama, već u rukama stranih moćnika, koji su puni sami sebe i svoje vlasti, puni prezira i omalovažavanja prema hrvatskoj državi i Hrvatima. Takvu ulogu prihvatili smo sami, takve uloge prihvaćali smo i prije, takve prihvaćane uloge vodile su i vode u tragedije za koje smo krivili i krivimo druge. Takve uloge nosile su i danas nose nevine i uzaludne žrtve, kao što je i žrtva uzaludno žrtvovanog i od braće izdanog i osuđenog generala Ante Gotovine.

Mirko Omrčen

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Umjesto komentaraCetina 2011-04-29 18:34
Intervi ew Emil Čić: Teško je divljaka dignuti na jednu višu razinu, ali je lako srozati kulturu ako se jednom narodu pobije elita i obezglavi ga se



www.hrsvijet.net/.../
Prijavi Administratoru
#2 HRVATSKI MAZOHIZAMnostrodamus 2011-04-29 19:23
Uzalud kuknjava i samobičevanje!
Krenimo u AKCIJU!
Združeni umom i srcem
Okupimo se oko HRASTA!
Samo pobjeda na izborima omogućit će da prestanemo biti HRVATI - LUTKE NA KONCU!
Prijavi Administratoru
#3 Mi smo 45. - e izgubili sve što je valjalo u ovom naroduStaro Crno Brinje 2011-04-29 19:25
Ove riječi iz intervjua s gospodinom Čičem bi si svaki Hrvat trebao ponavljati svako ujutro i nad njima se zamisliti ?? A pogotovo svi oni jugonostalgičar i, tzv. antifašisti, partizani, orjunaši i slični : " U svakom slučaju, Hrvatska je nakon 1945. izgubila cjelokupnu nacionalnu elitu, koja je bila ili pobijena ili protjerana. Hrvatski je narod slijedom toga sve do danas duhovno obezglavljen, on nema pravih intelektualaca. Postoje naravno i veliki intelektualci, no nema mnoštva kvalitetnih intelektualaca, oni su danas jedna skromna manjina. "
Prijavi Administratoru
#4 .Domovine sin 2011-04-29 21:05
Citat:
Citat: puljanin
Hrvati su protiv svake države. Jer ne znaju da se država mora štititi, a ne krčmiti; ruše svaku državu, a poslije se kaju. Hrvati su individualisti i ne znaju što je zajedništvo, samoljubivi su i ako ne moraju ne vole nikoga tko ne misli kao oni. Hrvatski mentalitet je sluganski, radije će slušati stranca koji im ne želi dobro nego svojega najpametnijega. Nesretan narod, koji ne silazi s Križnog puta.
Dokle će Hrvati trpjeti?
Kako se sada ponašaju, trpjet će uvijek. To je posljedica strašnih zločina nad njima. Trebalo bi jednom otkopati sve te kosti komunističkih zločina i spremiti ih u veliku kosturnicu, to bi bila katarza. U mnogim komunističkim državama postoje muzeji žrtava komunizma, čak i u Albaniji, u Tirani, a u Hrvatskoj se o tome i ne razmišlja. Ako se to ne dogodi, teško Hrvatskoj.

Napisali ste da su “izdaja, ubojstva, diktatura odlike komunizma, da je vrijeme komunizma vrijeme bogova, tenkova, doušništva, progona, zatvora”. No čini se da su zaboravljena ta zla komunizma?
Jesu, zaboravljena su. Na djelu je memoricid, sustavno se radi na uništenju memorije. Na tome rade i mediji. Sve rade da se komunističko zlo zaboravi, a s druge strane pišu i govore da se fašističko zlo ne smije zaboraviti. Selekcioniranje zla, proglašavanje jednoga zla boljim od drugoga najveće je zlo koje se čovječanstvu događa. To je Zagreb kako ga ja vidim.

Međutim mislim da smo mi Hrvati protiv svake države zato jer smo bili 900 godina bez nje. Biti protiv države značilo je biti protiv onih koji su nad nama vladali.
Biti bez države je za jedan narod kao kad dijete ostane već nakon poroda bez oca i majke.

Ima puno istine u Glavurtićevoj procjeni!



Treba uzeti u obzir i činjenicu, kako smo mi današnji Hrvati ostatak ostataka, talog duge i teške povijesti obilježene ratovima, raseljavanjem i odnarođivanjem čitavih naraštaja Hrvata.

Ipak, želimo li to, mi umjesto običnog taložnog ostatka možemo izabrati biti taložni koncentrat naše sveukupne povijesti, koncentrat mudrosti i iskustva, snage i gorčine naših slavnih predaka.
Prijavi Administratoru
#5 Odgoj i preodgojStaro Crno Brinje 2011-04-29 21:57
Citat Domovine sin:
Citat:
Citat: puljanin
Hrvati su protiv svake države. Jer ne znaju da se država mora štititi, a ne krčmiti; ruše svaku državu, a poslije se kaju. Hrvati su individualisti i ne znaju što je zajedništvo, samoljubivi su i ako ne moraju ne vole nikoga tko ne misli kao oni. Hrvatski mentalitet je sluganski, radije će slušati stranca koji im ne želi dobro nego svojega najpametnijega. Nesretan narod, koji ne silazi s Križnog puta.
Dokle će Hrvati trpjeti?
Kako se sada ponašaju, trpjet će uvijek. To je posljedica strašnih zločina nad njima. Trebalo bi jednom otkopati sve te kosti komunističkih zločina i spremiti ih u veliku kosturnicu, to bi bila katarza. U mnogim komunističkim državama postoje muzeji žrtava komunizma, čak i u Albaniji, u Tirani, a u Hrvatskoj se o tome i ne razmišlja. Ako se to ne dogodi, teško Hrvatskoj.

Napisali ste da su “izdaja, ubojstva, diktatura odlike komunizma, da je vrijeme komunizma vrijeme bogova, tenkova, doušništva, progona, zatvora”. No čini se da su zaboravljena ta zla komunizma?
Jesu, zaboravljena su. Na djelu je memoricid, sustavno se radi na uništenju memorije. Na tome rade i mediji. Sve rade da se komunističko zlo zaboravi, a s druge strane pišu i govore da se fašističko zlo ne smije zaboraviti. Selekcioniranje zla, proglašavanje jednoga zla boljim od drugoga najveće je zlo koje se čovječanstvu događa. To je Zagreb kako ga ja vidim.

Međutim mislim da smo mi Hrvati protiv svake države zato jer smo bili 900 godina bez nje. Biti protiv države značilo je biti protiv onih koji su nad nama vladali.
Biti bez države je za jedan narod kao kad dijete ostane već nakon poroda bez oca i majke.

Ima puno istine u Glavurtićevoj procjeni!



Treba uzeti u obzir i činjenicu, kako smo mi današnji Hrvati ostatak ostataka, talog duge i teške povijesti obilježene ratovima, raseljavanjem i odnarođivanjem čitavih naraštaja Hrvata.

Ipak, želimo li to, mi umjesto običnog taložnog ostatka možemo izabrati biti taložni koncentrat naše sveukupne povijesti, koncentrat mudrosti i iskustva, snage i gorčine naših slavnih predaka.
Domovine sin
Mladi, mladi su najbitniji. Danas ima jako, jako puno mladih, čistokrvnih Hrvata, na stotine i tisuće obrazovanih mladića i djevojaka koji svoje hrvatstvo smatraju nečim seljačkim, primitivnim, koji svjesnu odbacuju svoje korijene, svoju povijest, svoje pretke, koji ruše i pljuju po svemu što je hrvatsko, a uzdižu umjetno jugoslavenstvo i bratstvo i jedinstvo. Znam jer sam ih i sam mnogo upoznao i ima ih više nego što se misli, i to većinom visokoobrazovan ih. Mi moramo imati strategiju, moramo se usmjeriti na mlade, na njihov odgoj i usmjerenje u pravom cilju. Svaki rad, svaki pokret, svaki napor domoljubnih i državotvornih snaga mora ići za time da djeluje na mlade, da stvaramo nove naraštaje koji će biti ponosni na svoje hrvatstvo, koji se neće sramiti svoje povijesti i baštine i koji će razumijeti tešku zbilju hrvatskih političkih okolnosti te preuzeti odgovornost rada i napretka Domovine na sebe. Hrvatski domoljubi moraju prvo preuzeti medije i visokoobrazovne institucije, poglavito Fakultet političkih znanosti, Filozofski fakultet te Pravni fakultet u Zagrebu koji svakodnevno odgajaju nove naraštaje odnarođenih mladih Hrvata, novih skojevaca. Potrebno je zbiti redove, napraviti plan i strategiju, postaviti se vojnički, provesti kulturnu hegemoniju i postaviti stvari na svoje mjesto. I napominjem, sve treba baciti na odgoj novih, svjesnih državotvornih naraštaja.
Prijavi Administratoru
#6 ....joza 2011-04-29 22:25
..Kakva braća??? Oni koji su ga izdali su izdajnici,a zna se kako sa izdajnicima...S ud..lustracija. ..
Prijavi Administratoru
#7 Mirko OmrčenBoljunac 2011-04-30 09:01
Dobra zapažanja i niz dobrih zaključaka. Šteta što je u nastavku "zabrazdio" u posvemašnje nerazumijevanje današnjega vremena.

Ne znam hoću li imati vremena i volje šire se osvrnuti na ono što ne odobravam kao ispravno gledište. To se posebno dnosi na razumijevanje eurointegracija . Globalizam i EU je sklop pitanja o kojima ću svakako nešto napisati.
Prijavi Administratoru
#8 Emil Ćić - CetinaBoljunac 2011-04-30 09:09
Citat Cetina:
Interview Emil Čić: Teško je divljaka dignuti na jednu višu razinu, ali je lako srozati kulturu ako se jednom narodu pobije elita i obezglavi ga se



www.hrsvijet.net/.../


Pročitao sam Ćića. Ima niz veoma dobrih zapažanja i zaključaka. Vidi se poznavanje stvari. Ali, i posvemašnje nerazumijevanje povijesnih procesa.

I ja držim filozofiju povijesti kraljicom povijesnih znanosti kao i g. Ćić. I razmišjajući o povijesti, nažalost, sa svojim veoma oskudnim poznavanjem činjenica, došao sam do niza zaključaka koji se uveliko razlikuju od njegovih.

Nije ista stvar kao s komentarom g. Omrčena, ali se svodi na isto : na razumijevanje prošlosti i posebno - suvremenosti.
Prijavi Administratoru
#9 Crno BrinjeBoljunac 2011-04-30 09:13
Citat Staro Crno Brinje:
Ove riječi iz intervjua s gospodinom Čičem bi si svaki Hrvat trebao ponavljati svako ujutro i nad njima se zamisliti ?? A pogotovo svi oni jugonostalgičari, tzv. antifašisti, partizani, orjunaši i slični : " U svakom slučaju, Hrvatska je nakon 1945. izgubila cjelokupnu nacionalnu elitu, koja je bila ili pobijena ili protjerana. Hrvatski je narod slijedom toga sve do danas duhovno obezglavljen, on nema pravih intelektualaca. Postoje naravno i veliki intelektualci, no nema mnoštva kvalitetnih intelektualaca, oni su danas jedna skromna manjina. "


S tim se slažem, ali prizivanje masonstva i VB pritom dijelom se ekskulpira naše komunističke zločince. Pa još prizivati isotonizam i sve se razvodnjujeu raspravu o onostranosti.

A mi živimo na ovoj strani, sa stvarnim neprijateljima odnosno skupinama i organizacijama koje tjeraju svoje interese na račun svih pa tako i na račun hrvatskog naroda.
Prijavi Administratoru
#10 Čistokrvnost ili duhovno jedinstvoBoljunac 2011-04-30 09:23
Citat Staro Crno Brinje:
Citat Domovine sin:
Citat:
Citat: puljanin
Hrvati su protiv svake države. Jer ne znaju da se država mora štititi, a ne krčmiti; ruše svaku državu, a poslije se kaju. Hrvati su individualisti i ne znaju što je zajedništvo, samoljubivi su i ako ne moraju ne vole nikoga tko ne misli kao oni. Hrvatski mentalitet je sluganski, radije će slušati stranca koji im ne želi dobro nego svojega najpametnijega. Nesretan narod, koji ne silazi s Križnog puta.
Dokle će Hrvati trpjeti?
Kako se sada ponašaju, trpjet će uvijek. To je posljedica strašnih zločina nad njima. Trebalo bi jednom otkopati sve te kosti komunističkih zločina i spremiti ih u veliku kosturnicu, to bi bila katarza. U mnogim komunističkim državama postoje muzeji žrtava komunizma, čak i u Albaniji, u Tirani, a u Hrvatskoj se o tome i ne razmišlja. Ako se to ne dogodi, teško Hrvatskoj.

Napisali ste da su “izdaja, ubojstva, diktatura odlike komunizma, da je vrijeme komunizma vrijeme bogova, tenkova, doušništva, progona, zatvora”. No čini se da su zaboravljena ta zla komunizma?
Jesu, zaboravljena su. Na djelu je memoricid, sustavno se radi na uništenju memorije. Na tome rade i mediji. Sve rade da se komunističko zlo zaboravi, a s druge strane pišu i govore da se fašističko zlo ne smije zaboraviti. Selekcioniranje zla, proglašavanje jednoga zla boljim od drugoga najveće je zlo koje se čovječanstvu događa. To je Zagreb kako ga ja vidim.

Međutim mislim da smo mi Hrvati protiv svake države zato jer smo bili 900 godina bez nje. Biti protiv države značilo je biti protiv onih koji su nad nama vladali.
Biti bez države je za jedan narod kao kad dijete ostane već nakon poroda bez oca i majke.

Ima puno istine u Glavurtićevoj procjeni!



Treba uzeti u obzir i činjenicu, kako smo mi današnji Hrvati ostatak ostataka, talog duge i teške povijesti obilježene ratovima, raseljavanjem i odnarođivanjem čitavih naraštaja Hrvata.

Ipak, želimo li to, mi umjesto običnog taložnog ostatka možemo izabrati biti taložni koncentrat naše sveukupne povijesti, koncentrat mudrosti i iskustva, snage i gorčine naših slavnih predaka.
Domovine sin


Mladi, mladi su najbitniji. Danas ima jako, jako puno mladih, čistokrvnih Hrvata, na stotine i tisuće obrazovanih mladića i djevojaka koji svoje hrvatstvo smatraju nečim seljačkim, primitivnim, koji svjesnu odbacuju svoje korijene, svoju povijest, svoje pretke, koji ruše i pljuju po svemu što je hrvatsko, a uzdižu umjetno jugoslavenstvo i bratstvo i jedinstvo. Znam jer sam ih i sam mnogo upoznao i ima ih više nego što se misli, i to većinom visokoobrazovanih. Mi moramo imati strategiju, moramo se usmjeriti na mlade, na njihov odgoj i usmjerenje u pravom cilju. Svaki rad, svaki pokret, svaki napor domoljubnih i državotvornih snaga mora ići za time da djeluje na mlade, da stvaramo nove naraštaje koji će biti ponosni na svoje hrvatstvo, koji se neće sramiti svoje povijesti i baštine i koji će razumijeti tešku zbilju hrvatskih političkih okolnosti te preuzeti odgovornost rada i napretka Domovine na sebe. Hrvatski domoljubi moraju prvo preuzeti medije i visokoobrazovne institucije, poglavito Fakultet političkih znanosti, Filozofski fakultet te Pravni fakultet u Zagrebu koji svakodnevno odgajaju nove naraštaje odnarođenih mladih Hrvata, novih skojevaca. Potrebno je zbiti redove, napraviti plan i strategiju, postaviti se vojnički, provesti kulturnu hegemoniju i postaviti stvari na svoje mjesto. I napominjem, sve treba baciti na odgoj novih, svjesnih državotvornih naraštaja.
Staro Crno Brinje, griješiš ističući čistokrvanost Hrvata. Time si i mene elimnirao kao Hrvata jer mi je majka bila Slovenka. Ono što čini Hrvate Hrvatima nije čistokrvnost - nego duhovno zajedništvo. Odgoj, kultura itd.

To je veoma važna i temeljna stvar s kojim se ne valja igrati.
Jer tom pogrješnom premisom iz hrvatskog orpusa eliminraš jednog skladatelja Ivana Zajca, pisca Augusta Šenou, Štrosmajera, Petra Preradovića i na stotine i tisuće drugih velikih Hrvata, koji eto, nisu čistokrvni.
Prijavi Administratoru
#11 Čistokrvnost ili duhovno jedinstvoBoljunac 2011-04-30 09:26
Citat joza:
..Kakva braća??? Oni koji su ga izdali su izdajnici,a zna se kako sa izdajnicima...Sud..lustracija...


Je l' prijeki sud ? Kao što je prakticirao komunizam ?

Kako li se zvao otac Stjepana Mesića ? Nije li on bio poznat pod imenom Joza.
Prijavi Administratoru
#12 g. Mirko Omrčen - ne mogu se složitifantom 2011-04-30 11:11
Poštovanje!

Istina je da krivnje ima, ali niste baš u pravu.

Kako jedni fanatično govore da nismo mi ništa krivi, da su sve krivi tamo neki vani, tako neki fanatično govore da smo samo mi krivi. To jednostavno nije točno!

Istina je da smo kao kolektiv - zakazali. Ali istina je da među nama postoje i nevini i krivci za ovo. Jesmo, birali smo Mesića u 2 mandata. I krivi su oni koji su glasali za njega, oni koji nisu uopće glasali, oni koji su bili razjedinjeni... Poput vektora u matematici... zbroj malih sila koje djeluju u istom smjeru = Gotovina osuđen u Haagu na takav način da su osuđeni i narod i država i mnogi pojedinci. Pitam se može li gore od toga. Vjerojatno može, neću zlo prizivat.

KRIVNJA CRKVE
Krivi smo mi (i vi skupa s nama) što mislimo da šačica biskupa treba vući sve poteze. Jer evo i ovaj tekst nije mogao bez (ne)"istine" o grijesima Crkve.

Lako je biti general poslije bitke. Ali što hoćete od biskupa kad je narod nejedinstven? Što da biskup radi?

E vidite, nije istina da je Crkva šutjela! Komisija "Iustitia et pax" je još 2000. i 2001. žestoko kritizirala i upozoravala na ono što se događa i što slijedi. Tko im je vjerovao? Žestoko su kritizirali sve što SDP i Mesić rade, s propovjedaonica je grmjelo (i toga se dobro sjećam) o slobodi, domoljublju, istini, pravdi, o najvećoj pljački (materijalnoj, kulturnoj, duhovnoj i svakoj drugoj) u povijesti našeg naroda - koju počinjaju upravo Račanov SDP i Mesić. Biskupi i svećenici trpjeli su napade sa svih strana, gaženi i pljuvani, optuživani za uplitanje vjere u politiku... Naravno da je većina svećenika i naroda (od onoga što je glasalo) 2003.podržala Sanadera! A tko ne bi podržao Sanadera nakon Račana i Mesića i Sanaderovog govora na Rivi? Kriv sam, jer nisam razmišljao o tome hoće li i može li Sanader stati iza svojih riječi. KRIV SAM! ALi na temelju čega sam ja, običan čovjek trebao vidjeti da Sanader neće stati iza svojih riječi? Pa bilo je to nepune 4 godine iza Tuđmanove smrti nakon nepune 4 godine komnunističkog terora Račana i Mesića!

Da, HDZ je izručio, Sanader je potvrdio autentičnost transkripata, DA! Ali stalno zaboravljamo da korov raste među pšenicom i da pšenica također šuti! Treba netko doći i IŠČUPATI GA! Ne srezati, jer to ne pomaže. Nego iščupati! Počevši od lustracije, SDP-a, HNS-a, HHO-a i ine bagre koja je odradila temelj! NEMA KUĆE BEZ TEMELJA! A temelj su dali upravo spomenuti. Ako hoćete rušit kuću, kojim god načinom da krenuli - morate doći do tog temelja, inače će se struktura obnoviti. Jedino s uništenim temeljem možemo neko vrijeme biti mirni.

Očajavanje poput Jude? Ne, prije bih rekao poput Petra. Juda se nije kajao za svoju izdaju, nego je očajavao. Crkva doduše zaista nikoga nije izdala, štoviše bila je optuživana i da skriva Gotovinu, i pružala je uvijek potporu - ali ako prihvatimo Vašu hipotezu da je izdala - onda se prije kaje poput Petra nego očajava poput Jude. Razlika između Jude i Petra nije toliko u izdaji, koliko u kajanju.

Zamka našeg vremena
I Vi ste upali u zamku današnjeg vremena koja nam se sustavno nameće kroz medije!
"Crkva"... ma recite otvoreno - BISKUPI! Jer Crkva smo svi mi - Isus Krist, s papom, biskupima, svećenicima, redovnicima i redovnicama, braćom i sestrama vjernicima... I taktika napadanja Crkve već je odavno propala. Ali došle su "nove metode" - Pričajmo protiv biskupa, ali pričajmo tako da se priča o Crkvi, misleći pritom na "pastire" koji žive na grbači svojih "ovaca", dok ovce gladuju oni ih izrabljuju - razdvojimo vjernike od svećenstva tako što ćemo udarati po biskupima a svećenike prikazivati kao poslušnike kojima zbog toga ne treba vjerovati. Ako otvorite novine, vidjet ćete da je to tako. E čini mi se da ste vi upali upravo u tu zamku!

Da, kriva je CRKVA, tj. svaki onaj pripadnik Crkve koji nije učinio ono što je trebao. Vjerujte mi - svaki pripadnik Crkve je kao br.1 bio dužan moliti. Ako ste to učinili, ako smo svi mi to učinili, onda smo učinili ono glavno - s Bogom krenuli na put. A zatim su tu još mnoge druge stvari koje smo kao vjernici trebali aktivno učiniti u politici - a nismo učinili.

Jedino na ovaj način mogu shvatiti Vaš tekst ispravno - Crkva kao svi mi vjernici. U protivnom, em ste promašili, em ste upali u zamku, em ste rekli "Crkva" misleći na "biskupe" sugerirajući time ono što nam i današnji svijet nudi:
"Crkva" to su oni tamo, a ne vi. Vi trebate vjerovati na osobnoj razini, bez Crkve.
Prijavi Administratoru
#13 Titini pioniri ih izdaše....Pelitzer 2011-04-30 12:24
Izdajice - ljubitelji Tita i Che Guevare, se obogatiše na krvavoj muci naših heroja sada haških uznika ! Stići će Božja kazna , to je jasno , no nnemojmo to čekati -treba im suditi ovdje i sada !
Prijavi Administratoru
#14 Svi HrvatiStaro Crno Brinje 2011-04-30 13:49
Citat Boljunac:
Citat Staro Crno Brinje:
Citat Domovine sin:
Citat:
Citat: puljanin
Hrvati su protiv svake države. Jer ne znaju da se država mora štititi, a ne krčmiti; ruše svaku državu, a poslije se kaju. Hrvati su individualisti i ne znaju što je zajedništvo, samoljubivi su i ako ne moraju ne vole nikoga tko ne misli kao oni. Hrvatski mentalitet je sluganski, radije će slušati stranca koji im ne želi dobro nego svojega najpametnijega. Nesretan narod, koji ne silazi s Križnog puta.
Dokle će Hrvati trpjeti?
Kako se sada ponašaju, trpjet će uvijek. To je posljedica strašnih zločina nad njima. Trebalo bi jednom otkopati sve te kosti komunističkih zločina i spremiti ih u veliku kosturnicu, to bi bila katarza. U mnogim komunističkim državama postoje muzeji žrtava komunizma, čak i u Albaniji, u Tirani, a u Hrvatskoj se o tome i ne razmišlja. Ako se to ne dogodi, teško Hrvatskoj.

Napisali ste da su “izdaja, ubojstva, diktatura odlike komunizma, da je vrijeme komunizma vrijeme bogova, tenkova, doušništva, progona, zatvora”. No čini se da su zaboravljena ta zla komunizma?
Jesu, zaboravljena su. Na djelu je memoricid, sustavno se radi na uništenju memorije. Na tome rade i mediji. Sve rade da se komunističko zlo zaboravi, a s druge strane pišu i govore da se fašističko zlo ne smije zaboraviti. Selekcioniranje zla, proglašavanje jednoga zla boljim od drugoga najveće je zlo koje se čovječanstvu događa. To je Zagreb kako ga ja vidim.

Međutim mislim da smo mi Hrvati protiv svake države zato jer smo bili 900 godina bez nje. Biti protiv države značilo je biti protiv onih koji su nad nama vladali.
Biti bez države je za jedan narod kao kad dijete ostane već nakon poroda bez oca i majke.

Ima puno istine u Glavurtićevoj procjeni!



Treba uzeti u obzir i činjenicu, kako smo mi današnji Hrvati ostatak ostataka, talog duge i teške povijesti obilježene ratovima, raseljavanjem i odnarođivanjem čitavih naraštaja Hrvata.

Ipak, želimo li to, mi umjesto običnog taložnog ostatka možemo izabrati biti taložni koncentrat naše sveukupne povijesti, koncentrat mudrosti i iskustva, snage i gorčine naših slavnih predaka.
Domovine sin


Mladi, mladi su najbitniji. Danas ima jako, jako puno mladih, čistokrvnih Hrvata, na stotine i tisuće obrazovanih mladića i djevojaka koji svoje hrvatstvo smatraju nečim seljačkim, primitivnim, koji svjesnu odbacuju svoje korijene, svoju povijest, svoje pretke, koji ruše i pljuju po svemu što je hrvatsko, a uzdižu umjetno jugoslavenstvo i bratstvo i jedinstvo. Znam jer sam ih i sam mnogo upoznao i ima ih više nego što se misli, i to većinom visokoobrazovanih. Mi moramo imati strategiju, moramo se usmjeriti na mlade, na njihov odgoj i usmjerenje u pravom cilju. Svaki rad, svaki pokret, svaki napor domoljubnih i državotvornih snaga mora ići za time da djeluje na mlade, da stvaramo nove naraštaje koji će biti ponosni na svoje hrvatstvo, koji se neće sramiti svoje povijesti i baštine i koji će razumijeti tešku zbilju hrvatskih političkih okolnosti te preuzeti odgovornost rada i napretka Domovine na sebe. Hrvatski domoljubi moraju prvo preuzeti medije i visokoobrazovne institucije, poglavito Fakultet političkih znanosti, Filozofski fakultet te Pravni fakultet u Zagrebu koji svakodnevno odgajaju nove naraštaje odnarođenih mladih Hrvata, novih skojevaca. Potrebno je zbiti redove, napraviti plan i strategiju, postaviti se vojnički, provesti kulturnu hegemoniju i postaviti stvari na svoje mjesto. I napominjem, sve treba baciti na odgoj novih, svjesnih državotvornih naraštaja.


Staro Crno Brinje, griješiš ističući čistokrvanost Hrvata. Time si i mene elimnirao kao Hrvata jer mi je majka bila Slovenka. Ono što čini Hrvate Hrvatima nije čistokrvnost - nego duhovno zajedništvo. Odgoj, kultura itd.

To je veoma važna i temeljna stvar s kojim se ne valja igrati.
Jer tom pogrješnom premisom iz hrvatskog orpusa eliminraš jednog skladatelja Ivana Zajca, pisca Augusta Šenou, Štrosmajera, Petra Preradovića i na stotine i tisuće drugih velikih Hrvata, koji eto, nisu čistokrvni.
Pod pojmom čistokrvni mislio sam na to da su odrasli u obiteljima koje su se toliko - koliko smatrale hrvatskima i tako barem deklarirale nekoliko naraštaja unatrag, a ne na neku krvu čistoću, i meni je inače neka prabaka ili čukunbaka bila Slovenka, tako da ...
Prijavi Administratoru
#15 ZajedništvoZokić 2011-04-30 14:32
Drage moje kolege,nama je sada najbitnije zajedništvo. Pošto smo svjedoci desetljeća odnarođenosti, tj. gubitka nacionalnog identiteta, jude, mansoni i svi oni gore nabrojani, trljaju ruke zbog uspijeha. Njihov cilj, što više razjediniti te razvodniti, jer jedino tako nas mogu lakše kontrolitrati. Ja već neko vrijeme razgovaram s mladim ljudima, jer ipak su oni nositelji naše budućnosti, te ostajem zapanjen njihovim nepoznavanjem naše novije povijesti. Mladi ljudi, većinom visoko obrazovani, ne poznavaju bližu povijest, a ono što poznavaju je iz antihrvatskih medija. Ako mi želimo budućnost kao narod, kao država to se treba pod hitno promijeniti, usuprotnom očekuje nas propast.
Zato, jedinstvo svih nas, pogotovo političkih skupina, kojima je Hrvatska te hrvatski nacionalni interesi na prvom mjestu, trebaju jedinstvo, isto ono jedinstvo kao za vrijeme stvaranja nam naše jedina hrvatske.
A vjerujte, od tog našeg jedinstva se strahovito boje, s razlogom!
Prijavi Administratoru
#16 Izdase ga braca...domin 2011-04-30 16:11
Da ima tu puno istine,ali znate sto me smeta.Mi Hrvati stalno priznajemo neke svoje greske stalno se kajemo za nesto.Svijet, tj.dio svijeta nam udara pljuske a a mi i dalje okrecemo drugu stranu lica.Da srbi nisu ubili Radica najvjerojatnije nebi bilo ni Pavelica ni ustasa.Da srbi nisu napali Hrvatsku 90-te nebi bilo ni rata pa ni Gotovine.Ima nacija u svijetu koje su napravile vise i gorije zlocine ali nikome ne pada na pamet da ih se za to optuzi!!!
Dolaze izbori,glasajte .Kaznite ili nagradite one koji to zavrjedjuju i molim vas prestanite pisati komentare samo da ih napisete.Novo je desetljece,dost a je uzmicanja.
Prijavi Administratoru
#17 Ili mi, ili onigranicar 2011-04-30 17:47
Nakon domovinskog, uslijedit će rat za državu, jer će mnogi hulje pokušati oduzeti hrvatsku nezavisnost, kao što su oduzeli slobodu generalima. Izbori, dragi prijatelji, izbori! Ako nas ima, kao što vjerujemo, nema te svjetske velesile koja bi mogla poništiti rezultate izbora na kojima ćemo izabrati iskrene domoljube za upravljanje državom Hrvatskom. Nije teško prebrojiti protivnike hrvatske države. Pa, oni su bili na strani okupatora u vrijeme rata i danas, dobro ih poznamo. Ako nas nema više i ako nismo spremniji od njih, onda nam država i ne treba.
Pozdrav svim iskrenim hrvatskim domoljubimaa!
Prijavi Administratoru
#18 ISTINA JE DA SMO "SAMI" JAKO KRIVI (NASI IZDAJNICI)ALI NEMOJTE IUPAK ZABORAVITI I STRANE FAKTOREpreporod 2011-04-30 21:04
Gospodin OMRCEN dobro postavlja Hrvatski problem ,ali to je samo dio citave slike. Citavu situaciju treba promotriti trezveno i sa svih tocaka.
Ma koliko se mi posipali pepelom po glavi o nasoj ("istinskojkriv nji")treba uzeti u obzir i INTERESE STRANIH CIMBENIKA koji imaju SVOJE SPECIJALNE INTERESE na ovim prostorima (nazalost)
Sve da smo svi mi (Hrvati) i sto posto za NASE GENERALE (sto nazalost nismo)(pogotovo ova danasnja "VLAST"
Strani faktori koje neki nasi komentatori odbacuju i proglasuju irevalantnim i fantazijama bi nastojali svim silama DEGRADIRATIU HRVATSKU HEROJSKU BORBU ZA NEZAVISNOST I SLOBODU I HRVATSKU DRZAVU KOJA JE IZ TOGA PROISTEKLA.
Pogledajte sto se dogadja po Svijetu?
Kako se dogadjaju APSURDNE STVARI da "MOCNICI" naprosto "NAREDJUJU" pojedinim "NEPOGODNIM" drzavnicima da "SIDJU" sa vlasti.(Gadafi, Asad,prije Sadam Husein) a i drugima To nisu fantazije nego realnost.
Naravno da bi bilo sto puta lakse da smo u HRVATSKOJ POLITICI SVI SLOZNI i da smo za nase heroje ,ali nesmijemo zaboraviti da sile koje su stvarale PRVU JUGOSLAVIJU i dan danas nevole HRVATSKU DRZAVU jer "ONA" ponistava taj nametnuti
"VERSAJSKI UGOVOR"kojim su oni htjeli permanentno kontrolirati ovaj prostor i izbaciti Njemacki utjecaj...
I ovaj "SUD" u HAGU je i osnovan po tim nacelima i da "KAZNI" Hrvatsku za neposluh i osnivanje SLOBODNE DRZAVE."ONI" su nama bili namjenili sudbinu neke "PARADRZAVICE" vezane kao "SIJAMSKI BLIZANAC" za Balkan i Srbiju.
FRANJO TUDJMAN I NASI HEROJSKI GENERALI SRUSILI SU TAJ "MASTER PLAN" Englesko-Versaj ske (i masonske) politike.
Zato je mogu "PODNESTI" samo ovakovu kao danasnju ,tj IZDAJNICKU i PODANICKU.
I pokojnom su FRANJI TUDJMANU pravili poteskoce i davali probleme...
I bili bi ga optuzili isto kao generale da je zivio malo duze...
A siguran sam da i drugim istaknutim vodjama "Oluje" i tudjmanovim suradnicima vec pisu NOVE optuznice
Toliko je to perverzna i zla politika..
Znam da smo NARAVNO I SAMI KRIVI(tj,i nasi "DOMACI" izdajnici,ali moramo imati na umu da su njima te sile nesklone Hrvatskoj otvorile vrata da dodju do njima "povoljne" vlasti.To je stvarni "kljuc" dolaska i Mesica a sada i Josipovica na vlast.
Znaci ,na nama je da ih pobjedimo DEMOKRATSKIM PUTEM u koji se i Englezi i Amerikanci i "ZAPAD" tako cesto zaklinje.
Onda mozemo "iznutra" uspostaviti i ustabiliti HRVATSKU VLAST koja ce usprkos svemu zastupati HRVATSKE INTERESE i imati istinsku podrsku HRVATSKOG NARODA.
Mislim da nam je to jedina sansa u danasnjim uvjetima.To nam je jedini put.
-DOCI NA VLAST DEMOKRATSKIM PUTEM,INSTALIRA TI HRVATSKE DOMOLJUBE NA VLAST i sa tim "HRVATSKIM TIMOM"voditi
HRVATSKU NACIJU sa pozicija PRAVDE I MOCI a ne moljakanjem i ucjenama stranaca...
Vjerujem usprkos svemu DA JE TO MOGUCE.
Prijavi Administratoru
#19 svatko ima cijenu...Pelitzer 2011-04-30 21:24
... isporučiti ih Hagu što prije , kako bismo u miru uživali u onom što smo jamili; isporučiti ih da možemo u miru ići na more , na skijanje, gledati Big brother , Ples sa zvijezdama ,Zvijezde pjevaju ..... Ako se netko uzjoguni - recimo neki branitelji, ima i tome lijeka : zadobit ćemo ih ustavnim zakonom o njima samima !
Prijavi Administratoru
#20 PRESTANIMO CMIZDRITI !Paganini 2011-04-30 22:17
Samo opisivanje naseg bespomoćnog stanja ne će nas spasiti. Abraham Linkoln, čuveni, a jedva skolovani predsjednik SAD svi znate da je rekao: "KUĆA PODIJELJENA PROTIV SEBE - NE MOŽE OPSTATI!"
Ne vrijedi vam vrištati: "Hrvatski narode,probudi se", ako je još uvijek u stoljetnoj komi. Treba mu vratiti GOTOVINU! Razjuriti vladu,grobara nad hrvatskom rakom! Pokazati mu svjetlo na kraju tunela! Ono što je ostalo od državotvornih Hrvata treba skupiti u jednu grudu, aktivirati ju za dolazeće izbore pod lozinkom: "SVI NA IZBORE!!!SAV NAROD!!! Svi glasati za jednoga kandidata, za vodju, kako god se zvao!" (Čak i ovce imaju jednog vodju, s pravim ROGOVIMA!)
Prijavi Administratoru
#21 ...joza 2011-05-01 20:16
Citat Boljunac:
Citat Staro Crno Brinje:
Citat Domovine sin:
Citat:
Citat: puljanin
Hrvati su protiv svake države. Jer ne znaju da se država mora štititi, a ne krčmiti; ruše svaku državu, a poslije se kaju. Hrvati su individualisti i ne znaju što je zajedništvo, samoljubivi su i ako ne moraju ne vole nikoga tko ne misli kao oni. Hrvatski mentalitet je sluganski, radije će slušati stranca koji im ne želi dobro nego svojega najpametnijega. Nesretan narod, koji ne silazi s Križnog puta.
Dokle će Hrvati trpjeti?
Kako se sada ponašaju, trpjet će uvijek. To je posljedica strašnih zločina nad njima. Trebalo bi jednom otkopati sve te kosti komunističkih zločina i spremiti ih u veliku kosturnicu, to bi bila katarza. U mnogim komunističkim državama postoje muzeji žrtava komunizma, čak i u Albaniji, u Tirani, a u Hrvatskoj se o tome i ne razmišlja. Ako se to ne dogodi, teško Hrvatskoj.

Napisali ste da su “izdaja, ubojstva, diktatura odlike komunizma, da je vrijeme komunizma vrijeme bogova, tenkova, doušništva, progona, zatvora”. No čini se da su zaboravljena ta zla komunizma?
Jesu, zaboravljena su. Na djelu je memoricid, sustavno se radi na uništenju memorije. Na tome rade i mediji. Sve rade da se komunističko zlo zaboravi, a s druge strane pišu i govore da se fašističko zlo ne smije zaboraviti. Selekcioniranje zla, proglašavanje jednoga zla boljim od drugoga najveće je zlo koje se čovječanstvu događa. To je Zagreb kako ga ja vidim.

Međutim mislim da smo mi Hrvati protiv svake države zato jer smo bili 900 godina bez nje. Biti protiv države značilo je biti protiv onih koji su nad nama vladali.
Biti bez države je za jedan narod kao kad dijete ostane već nakon poroda bez oca i majke.

Ima puno istine u Glavurtićevoj procjeni!



Treba uzeti u obzir i činjenicu, kako smo mi današnji Hrvati ostatak ostataka, talog duge i teške povijesti obilježene ratovima, raseljavanjem i odnarođivanjem čitavih naraštaja Hrvata.

Ipak, želimo li to, mi umjesto običnog taložnog ostatka možemo izabrati biti taložni koncentrat naše sveukupne povijesti, koncentrat mudrosti i iskustva, snage i gorčine naših slavnih predaka.
Domovine sin


Mladi, mladi su najbitniji. Danas ima jako, jako puno mladih, čistokrvnih Hrvata, na stotine i tisuće obrazovanih mladića i djevojaka koji svoje hrvatstvo smatraju nečim seljačkim, primitivnim, koji svjesnu odbacuju svoje korijene, svoju povijest, svoje pretke, koji ruše i pljuju po svemu što je hrvatsko, a uzdižu umjetno jugoslavenstvo i bratstvo i jedinstvo. Znam jer sam ih i sam mnogo upoznao i ima ih više nego što se misli, i to većinom visokoobrazovanih. Mi moramo imati strategiju, moramo se usmjeriti na mlade, na njihov odgoj i usmjerenje u pravom cilju. Svaki rad, svaki pokret, svaki napor domoljubnih i državotvornih snaga mora ići za time da djeluje na mlade, da stvaramo nove naraštaje koji će biti ponosni na svoje hrvatstvo, koji se neće sramiti svoje povijesti i baštine i koji će razumijeti tešku zbilju hrvatskih političkih okolnosti te preuzeti odgovornost rada i napretka Domovine na sebe. Hrvatski domoljubi moraju prvo preuzeti medije i visokoobrazovne institucije, poglavito Fakultet političkih znanosti, Filozofski fakultet te Pravni fakultet u Zagrebu koji svakodnevno odgajaju nove naraštaje odnarođenih mladih Hrvata, novih skojevaca. Potrebno je zbiti redove, napraviti plan i strategiju, postaviti se vojnički, provesti kulturnu hegemoniju i postaviti stvari na svoje mjesto. I napominjem, sve treba baciti na odgoj novih, svjesnih državotvornih naraštaja.


Staro Crno Brinje, griješiš ističući čistokrvanost Hrvata. Time si i mene elimnirao kao Hrvata jer mi je majka bila Slovenka. Ono što čini Hrvate Hrvatima nije čistokrvnost - nego duhovno zajedništvo. Odgoj, kultura itd.

To je veoma važna i temeljna stvar s kojim se ne valja igrati.
Jer tom pogrješnom premisom iz hrvatskog orpusa eliminraš jednog skladatelja Ivana Zajca, pisca Augusta Šenou, Štrosmajera, Petra Preradovića i na stotine i tisuće drugih velikih Hrvata, koji eto, nisu čistokrvni.
Boljunac...jedn o cu ti reci,a to prihvati kako zelis...
Nitko,ama bes nitko u ovoj jadnoj i napacenoj Hrvatskoj nema nista protiv Hrvata koji zive u lijepoj nasoj...ni ovih ni onih,lijevih i desnih,crvenih, bijelih ni plavih,niti ove ni one vjere i svijetonazora,n iti starosjedilaca niti novopridoslih.. .Ali protiv onih koji "rade" i rovare protiv drzave i ovog naroda-IMA!!!
Prijavi Administratoru
#22 ...joza 2011-05-01 20:22
Citat Boljunac:
Citat joza:
..Kakva braća??? Oni koji su ga izdali su izdajnici,a zna se kako sa izdajnicima...Sud..lustracija...


Je l' prijeki sud ? Kao što je prakticirao komunizam ?

Kako li se zvao otac Stjepana Mesića ? Nije li on bio poznat pod imenom Joza.

To su ti jeftine i udbaske metode...etiket iranje..izvrcan je izrecenog,a i napisanog...mal o si se zaribao pa si i citirao ono sto pise...
Mislim da ti zivis pod idejom partizana i prijekih sudova (u ime naroda)...
Prijavi Administratoru
#23 Joza i Staro Crno BrinjeBoljunac 2011-05-02 09:06
Vidim da smo na istoj valnoj dužini, a moja je intervencija samo minipodešavanje frekvencje.

Ja uvijek reagiram na ono što držim pogrješnim izričajem, pa i kad se slažem s temeljnom mišlju sugovornika. Dakle, djelujem dobronamjerno, iako ponekad izgleda kao da sam s druga strane "barikade".

Eto, ukazao sam na dva izraza koja nisu na mjestu po mojem mišljenju:

1. "čistokrvnost" je riječ kojom se optužuje mala narode za rasizam i i nacionalzam; optužuju one koji koriste taj izraz
da "broje krvna zrnca". Niste li vdjeli jednog takvog na djelu na ovom portalu koji je Ante Stračevića. "oca domovine" svrstao u Srbe, jer da mu je majka bila pravoslavk, a da se ncionalnost nasljeđuje po majci; taj je zlonamjran koji na to svodi "čistokrvnost" ; dakle, ne nasijedati na mine odnosno zamke koje stoje na hrvatskom putu; to je razlog moje inervencije protiv opasnog izraza čistokrvnosti; treba gledati na djele i na ponašanje ljudi, a ne na krvna zrnca.

2. "lustracija" kako se na razumijeva u javnosti nije ništa drugo nego edno pravilo o čišćenju javne scene od nepodobnih; to je čisto komunistička praksa koja se razgovorno nazivala "čišćenjem"; zato svako pozivanje na praksu koja je svojstvena komunistima nije u skladu s demokratskim načelima na kojima bi trebalo da ae zasniva hrvatsko društvo; slažem se da nisam bio nimalo blag kad sam Jozu povezao s prijekim sudovima kojima se navodno bavio izvjesni "tovariš Joza" kad je ubijanje hrvatski domoljuba bio način čišćenje društva od "narodnih neprijatelje" kako su komunisti nazivali svoje protivnike.

Eto, držim da smo ovim izgladili nesporazume i da smo na istoj "valnom dužini".

Ako to nismo, tada ću zbiljno posumnjeti u vaše dobre nakane .
Prijavi Administratoru
#24 ...joza 2011-05-02 11:06
Citat Boljunac:
Vidim da smo na istoj valnoj dužini, a moja je intervencija samo minipodešavanje frekvencje.

Ja uvijek reagiram na ono što držim pogrješnim izričajem, pa i kad se slažem s temeljnom mišlju sugovornika. Dakle, djelujem dobronamjerno, iako ponekad izgleda kao da sam s druga strane "barikade".

Eto, ukazao sam na dva izraza koja nisu na mjestu po mojem mišljenju:

1. "čistokrvnost" je riječ kojom se optužuje mala narode za rasizam i i nacionalzam; optužuju one koji koriste taj izraz
da "broje krvna zrnca". Niste li vdjeli jednog takvog na djelu na ovom portalu koji je Ante Stračevića. "oca domovine" svrstao u Srbe, jer da mu je majka bila pravoslavk, a da se ncionalnost nasljeđuje po majci; taj je zlonamjran koji na to svodi "čistokrvnost" ; dakle, ne nasijedati na mine odnosno zamke koje stoje na hrvatskom putu; to je razlog moje inervencije protiv opasnog izraza čistokrvnosti; treba gledati na djele i na ponašanje ljudi, a ne na krvna zrnca.

2. "lustracija" kako se na razumijeva u javnosti nije ništa drugo nego edno pravilo o čišćenju javne scene od nepodobnih; to je čisto komunistička praksa koja se razgovorno nazivala "čišćenjem"; zato svako pozivanje na praksu koja je svojstvena komunistima nije u skladu s demokratskim načelima na kojima bi trebalo da ae zasniva hrvatsko društvo; slažem se da nisam bio nimalo blag kad sam Jozu povezao s prijekim sudovima kojima se navodno bavio izvjesni "tovariš Joza" kad je ubijanje hrvatski domoljuba bio način čišćenje društva od "narodnih neprijatelje" kako su komunisti nazivali svoje protivnike.

Eto, držim da smo ovim izgladili nesporazume i da smo na istoj "valnom dužini".

Ako to nismo, tada ću zbiljno posumnjeti u vaše dobre nakane .

Sumnjao ili ne sumnjao...sve je receno...
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • jojojo
  • zmijicamala
  • 3 korisnika
  • 95 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal