Nova Balkanija

Milanovićeva vlada, u sastavu kakav je najavljen, je prva otvoreno orjunaško – „jugoslavenska" kukurikuvlada u suvremenoj hrvatskoj državi! To je vlada koja provocira već po svojem sastavu jer odražava interes i podršku samo onih 20% stanovnika u Hrvatskoj koji u njoj žive iako ju, najblaže rečeno, ne vole. Ta konstatacija našeg prvog Predsjednika bila je apsolutna točna i u cijelosti se odražava i može ju se prepoznati u sastavu ove vlade.

Nas zapravo spašava samo činjenica da u Srbiji ni izdaleka ne postoje političke snage koje bi bile pandan ovima kod nas u Hrvatskoj tako da im se san o novoj Balkaniji već iz tog razloga neće moći ostvariti.

Baš kao što nas je 90-ih Milošević „spašavao" svojom iracionalnom tvrdokornošću tako nas i danas „spašava" nedostatak adekvatnih partnera u Srbiji za ove, samo u formalnom smislu hrvatske, Balkance.

Stvarni pobjednici izbora

Mislim da se toj ekipi okupljenoj oko Čačića i Pusićeve, zapravo stvarnih pobjednika parlamentarnih izbora u Hrvatskoj, treba već u startu vrlo oštro suprotstaviti, ne dajući im niti jedan dan vremena, insistiranjem Radimir Čačićna nastavku borbe protiv kriminala i korupcije bez selektivnosti koju do sada primjenjuje DORH na čelu sa Mladenom Bajićem. Milanović ima uz sebe Stvarni pobjedniciMislim da se toj ekipi okupljenoj oko Čačića i Pusićeve, zapravo stvarnih pobjednika parlamentarnih izbora u Hrvatskoj, treba već u startu vrlo oštro suprotstaviti, ne dajući im niti jedan dan vremena, insistiranjem na nastavku borbe protiv kriminala i korupcije bez selektivnosti koju do sada primjenjuje DORH na čelu sa Mladenom Bajićemdva, do sada od pravnih sankcija pošteđena i očito zaštićena, „profesora" kriminala - Čačića i Jakovčića! Sve dok se takve neće konačno početi tretirati od strane DORH-a jednako tako kao što se to radi sa više od 1.000 osoba iz HDZ-a mi više ne živimo u potpuno demokratskoj državi već u „tihoj i puzećoj" diktaturi u kojoj je poništena vladavina prava.

Kada se pozitivno pravo ne primjenjuje u zadanim okvirima za sve jednako već selektivno onda je pravna država u opasnosti. Oni koji imaju moć selektivnog pristupa u primjeni zakona za ista kaznena djela kršeBajić temeljna načela Ustava - jednakost i ravnopravnost svih građana u društvu.

Izjednačavanje kriterija

Neosporno je da su prirodna prava naddržavna i zbog toga neotuđiva, vječna prava. Ta prava se razlikuju od zakona i od drugih državno-pravnih nametnutih normi koje se s vremenom mijenjaju, dakle ona se razlikuju od pozitivnog prava. Ako neprimjena zakona ili pak oni sami po sebi povređuju pravednost, onda čovjek ima obvezu da ih ne slijedi.

Stoga sve dotle dok se ne budu izjednačili kriteriji u progonu i sankcioniranju kriminala za sve građane RH treba vršiti pritisak svim raspoloživim dozvoljenim sredstvima - od potpisivanja peticija do masovnih prosvjeda i građanskog neposluha. Jer pitanje (ne) funkcioniranja pravne države nema nikakve veze sa političkim programom Kukurikavaca, gdje im se može dati 50 – 60 dana vremena da pokrenu svoj Program 21.

Ninoslav Mogorović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Nino u vladajućoj koaliciji, Nino na vrhu medijske hobotnice, Nino ovdje!Daruvar 2011-12-18 23:37
Iskaču iz paštete i doista se ne zna tko je gori. Sva trojica koprcaju se u žabokrečini netolerancije i najnižih ljudskih strasti.
Prijavi Administratoru
#2 VRLO DOBRO!senjska_ruka 2011-12-19 01:21
KRATKO i JASNO!
Točna konstatacija - u ovoj Vladi su od "dijagnosticira nih" - Milanka Opačić, Željko Jovanović, Veljko Ostojić, Ranko Ostojić, Rajko Ostojić, Andrea Zlatar, Branko Grčić (Srbin iz Dicma kod Sinja),Arsen Bauk (orjunaška obitelj), Ratimir Čačić (integralni jugović iz masonske sudačke obitelji), Neven Mimica (Orjunaška obitelj), Predrag Matić Fred srpsko-hrvatska krevetna koalicija, jugoslavenčina. ..Milanović jugović, tata drug i pajdaš od Manolića još iz Juge.
Josipović - znamo iz čijeg je inkubatora, a u njegovom uredu od Dejana Jovića do Vrabec Mojzeš - jugovići!
U Saboru će valjda Nenad Stazić biti potpredsjednik, "car" Boris Šprem (jugoslaven)...
Započinje 3.januarska diktatura - naravno ako ju dozvolimo!
Prijavi Administratoru
#3 Ante...puljanin 2011-12-19 02:17
...Kotromanović služi kao smokvin list za ovu sramotu i to samo iz materijalnih interesa!
Prijavi Administratoru
#4 Dakle...senjska_ruka 2011-12-19 02:24
...jedini prihvatljiv Hrvat u hrvatskoj Vladi bi mogao biti Kotromanović!? Od sada ni on više nije.
S kim si takav si!
Prijavi Administratoru
#5 A tek novinari...senjska_ruka 2011-12-19 02:59
...koje ne biraju već postavljaju Udbo-orjunaši!
01.02.2011., 13:12
Suvlasnik Ninoslav Pavić, blizak prijatelj Stipe Šuvara, komentator Vjesnika, pozivao JNA da spasi Jugu 1988. jer da je jedina nekompromitiran a snaga bivše države!


Nije problem u tome što je bio Šuvarov prijatelj, nego u tome što je bio njegov novinski/medijs ki advocatus diaboli. Dakle, bio marioneta kroz čije je prste Šuvar "tipkao" svoje stavove i svoj program (često vrlo jasno povezan s progonima intelektualaca i ljudi koji su pokušavali slobodno misliti). Šuvar je, za mlađariju koja to ne zna i koja to ime povezuje samo s likom "simpatičnog čiće" koji je 90-tih vodio luzersku lijevu stranku, bio najrigidniji od svih rigidnih komunista 70-tih i 80-tih, "proslavio" se (nakon što su ga napali iz kulturnjačkih krugova) izjavom (citiram neprecizno, po sjećanju): "Kulturnjaci? Što oni ikome mogu? Problem kulturnjaka brzo i efikasno može riješit jedan jedini vod dobro naoružanih vojnika." Naravno, nakon što je nastalo opće zgražanje, i tom se prilikom obrane ove nevjerojatne izjave latio Ninoslav Pavić, objašnjavajući ... Hmmmmmm ... Po prilici ono što je 90-tih morao i dalje ali ovaj put za Engleze.

Inoslav Bešker - u Vjesniku imao nadimak "Maoslav" jer je bio "lijevo od Partije"!


Bešker je kao ljevičar bio više osebujan lik nego opasni karijeristički aparatčik poput Pavića. Također, za razliku od pizduna Pavića, Bešker je iskren i uvjeren ljevičar. Bio je neko vrijeme pod istragom i "na ledu" jer se pričalo (vrlo vjerojatno ne bez podloge) da se u Italiji, za vrijeme dok je bio dopisnik odatle, učlanio u tamošnju anarhističku stranku, što je grdi grijeh u jednopartijskoj državi poput ex-YU. Ta se afera stišala između ostaloga i zato jer su Vjesnikova kuća i SKH/SKJ pronašli način kako da njegovo ultraljevičarst vo "navedu na svoj mlin", a da pri tome nema opasnosti da on svojim javnim novinarskim djelovanjem "zavede omladinu" (u nekom neželjenom smjeru): "Nahuškali" su ga na (prvenstveno katoličku) Crkvu, te je on postao novinar-specija list za obračunavanje s Glasom Koncila, prvenstveno s Živkom Kustićem s kojim je stalno "polemizirao" (ako se polemikom može nazvati situacija u kojoj jedan polemičar mora stalno računati s mogućnošću svog hapšenja).
Na žalost on je i uvjereni Jugoslaven.

Što su radili i gdje su bili Kuljiš ,Lovrićka ,Pleše...?

Pleše je bio suradnik tajnih službi među novinarima. Žena mu je bila službenik u SDS. Hebiga, novinari su u "najslobodnijem režimu svih vremena" bili svi od reda i neprestano sumnjivi, nisu to urednici mogli sve "pohvatat" i iskontrolirat čime su se sve bavili, morao je tu biti i netko blizak da ih špijunira.

Kuljiš je bio glavni urednik Poleta u doba kada je u Hrvatskoj (kao posljedica Hrvatskog proljeća i uloge SL-a u njemu) bilo zabranjeno (i efikasno spriječeno) da se omladinski tisak bavi ičim ozbiljnijim od najava rock-koncerata i uvjeravanja mladeži kako neće oslijepiti od dnevnog onaniranja. Kuljiš je bio urednik-manipul ator koji je, pobuni uvijek spremnu mladež, uvjeravao kako je baš ta urednička politika Polet učinila režimu "nepodobnim", "buntovničkim listom"... U stvari, kad malo bolje razmislim, on to i dan danas uvjerava i ovu suvremenu hrvatsku javnost, gradeći image mladog sebe i tadašnjeg Poleta kao "jaaaako hrabre proturežimske pojave".

... A bili su "zabranjivani" samo zbog Šarovićevog pimpeka i najave demonstracija pred diskačem Big Ben (jer su tamošnji redari premlatili dripca koji je pokušao ući u tenisicama).

Lovrićka je bila isto što i danas (barem joj se konvertitstvo ne može staviti na dušu): Iskrena Jugoslavenka koja je krajem 80-tih ispravno detektirala da je Miloševićeva politika u Srbiji najveća opasnost po SFRJ, pa joj se stoga i suprotstavljala i to relativno žestoko.

Kakva je situacija s gosp. "long time no see" Butkovićem?
Poznato je da dotični ima viletinu negdje u elitnom dijelu Zagreba, Pantovčak susjed Josipoviću. Je li se on ikada izjasnio odakle mu to? Znam da je krajem 80-ih radio u Mladini, čak je bio u nekim kontaktima s Tuđmanom (radio neku reportažu o njemu), ali je on valjda brzo vidio s kakvim profilom "novinara" ima posla.

Zna li se što o njegovom djelovanju u Jugi?

Ništa posebno, premlad je za ikakvu ozbiljniju aktivnost u ex-YU. Počeo je u Poletu u prvoj polovici 80-tih pišući rock-recenzije, što se u to doba svodilo na prepisivanje NME-a. (Naravno, u zatvorenoj komunističkoj zemlji poput ex-YU malo tko je mogao doći do friških primjeraka NME-a, tako da je to u pravilu prolazilo bez da je itko išta primjetio.)

Krajem 80-tih mi se "izgubio s radara", bio je na školovanju u VB, od tada radi za MI6!
Prijavi Administratoru
#6 Zanimalo bi me...senjska_ruka 2011-12-19 03:16
...što Homić misli o novinarskoj eliti iz EPH, Novog lista, T-portala (Mudrinićevog Ferala), Hedlu, Mijiću (posljednjem uredniku Komunista, Jergoviću, Tomiću, Dežuloviću...i ostalom jugoslavenskom fašističkom smeću!
Prijavi Administratoru
#7 Primitivcima je svaka zemlja zatvorena...Ecce Homo 2011-12-19 03:51
"u zatvorenoj komunističkoj zemlji poput ex-YU malo tko je mogao doći do friških primjeraka NME-a, tako da je to u pravilu prolazilo bez da je itko išta primjetio.“ – uh, koje lupetanje! Za ranije ne znam, nisam tako star, ali se već 70-ih bez problema moglo pretplatiti na NME i Melody Maker, i stizali su redovno, uz minimalno zakašnjenje. A oni koji su živjeli u većim gradovima bez problema su ih mogli i brže kupiti na kioscima sa stranim tiskom. Što se 80-ih tiče, NME sam dobivao čak i u vojsci... Za recenzije rock albuma nije trebalo ni to, jer su tadašnji zagrebački Jugoton i PGP RTB sasvim solidno pratili svjetsku scenu, a glazbeni novinari su redovito dobivali besplatne primjerke ploča. O kakvoj zatvorenoj zemlji govorimo kad se moglo autostopom otići na bilo koji rock koncert u Beč ili Munchen, uz minimalne troškove, samo za kartu – uvijek se na takvim mjestima našlo dovoljno starih ili novih poznanika istog svjetonazora koji bi vas rado primili na stan i hranu. I malo trave, naravno. Komuniciralo se, jbg, pa nismo svi bili provincijalni primitivci (s tim da se ovo 'provincijalno' odnosi na stanje duha, ne na grad ili selo podrijetla. Ovaj senjska_ruka bi bio podjednak papak bilo da se rodio u New Yorku, u nekoj vukojebini na srpsko-kosovsko j granici ili u Senju - s takvom glavom, okruženje je nebitno).
Prijavi Administratoru
#8 "SENJSKA RUKA"..IZVRSNO STE "NABROJILI" "ČLANSTVO" NOVE "HRVATSKE" VLADEpreporod 2011-12-19 07:40
[quote name="senjska_r uka"]KRATKO i JASNO!
Točna konstatacija - u ovoj Vladi su od "dijagnosticira nih" - Milanka Opačić, Željko Jovanović, Veljko Ostojić, Ranko Ostojić, Rajko Ostojić, Andrea Zlatar, Branko Grčić (Srbin iz Dicma kod Sinja),Arsen Bauk (orjunaška obitelj), Ratimir Čačić (integralni jugović iz masonske sudačke obitelji), Neven Mimica (Orjunaška obitelj), Predrag Matić Fred srpsko-hrvatska krevetna koalicija, jugoslavenčina. ..Milanović jugović, tata drug i pajdaš od Manolića još iz Juge.
Josipović - znamo iz čijeg je inkubatora, a u njegovom uredu od Dejana Jovića do Vrabec Mojzeš - jugovići!
U Saboru će valjda Nenad Stazić biti potpredsjednik, "car" Boris Šprem (jugoslaven)...
Započinje 3.januarska diktatura - naravno ako ju dozvolimo.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
CITAT:"SENJSKA RUKA"

Zahvaljujem novom komentatoru "SENJSKA RUKA" koji je upravo prekrasno i jasno i glasno "opisao" "ČLANOVE NOVE HRVATSKE (KUKURIKU) VLADE.
Dali to nije stvarno nevjerovatno?
Dali smo na to spali,da nas takvi vode?
A ovaj "ECCE HOMO" ne sekiraj se za njega
"SENJANINE".To ti je jedan provokator
ateista,narciss i smutljivac(valj da negdje porjeklom iz Bosne,inače jugoslavenskih i masonskih uvjerenja,a možda je i "obični" četnik) koji pokušava valjda po naputku (a moguće i za plaću) mjesecima "ZAVLADATI"
ovim ČASNIM HRVATSKIM PORTALOM.Valjda po onoj (lijevičarskoj) logici i uroti da preuzmu "intelektualno vodstvo",tj "vodstvo ideja",bez kojega (po njihovom planu nemogu TOTALNO ZAVLADATI HRVATSKOM
.
U svojoj aroganciji,bezo brazluku i narcismu smatra nas SVE,ama baš SVE budalama, mračnjacima primitivcima i neznalicama.
Ali sudeći po britkosti i inteligenciji kojom ga HRVATSKI DOMOLJUBI u zadnje vrijeme "pokapaju" neće mu to nikada uspjeti.
I ovaj "DARUVAR" je iz iste "vreće"
ništarija i antihrvata.
Slutim da su istog porjekla,manira i uvjerenja kao i članovi tzv.(navodne)
"HRVATSKE VLADE" koje ste baš lijepo i solidno "prebrojili".
Svaka čast!
Prijavi Administratoru
#9 Jugo DivaMarcus 2011-12-19 12:01
Citat senjska_ruka:
KRATKO i JASNO!
Točna konstatacija - u ovoj Vladi su od "dijagnosticiranih" - Milanka Opačić, Željko Jovanović, Veljko Ostojić, Ranko Ostojić, Rajko Ostojić, Andrea Zlatar, Branko Grčić (Srbin iz Dicma kod Sinja),Arsen Bauk (orjunaška obitelj), Ratimir Čačić (integralni jugović iz masonske sudačke obitelji), Neven Mimica (Orjunaška obitelj), Predrag Matić Fred srpsko-hrvatska krevetna koalicija, jugoslavenčina...Milanović jugović, tata drug i pajdaš od Manolića još iz Juge.
Josipović - znamo iz čijeg je inkubatora, a u njegovom uredu od Dejana Jovića do Vrabec Mojzeš - jugovići!
U Saboru će valjda Nenad Stazić biti potpredsjednik, "car" Boris Šprem (jugoslaven)...
Započinje 3.januarska diktatura - naravno ako ju dozvolimo!



Ne vidim u spisku Vesnu Pusić. A, baš je ona najveća jugoslava, ma jugoDiva! Ovi drugi jesu jugoslavi ali sitniš u usporedbi s njom. Ona je tolika Diva da će joj sve ove druge jogokomunjare stati pod skute. A pedigre joj je jugo-jugo-jugo velik još od vremena Grge Andjelinovića. Da, to je onaj koji je naredio pokolj nad Hrvatima usrijed Zagreba još davne 1918-e godine.
Prijavi Administratoru
#10 Marcussenjska_ruka 2011-12-19 12:43
Točno, u pravu ste! Vesna Pusić je upravo to što kažete. No, vidite koliko ih ima da sam čak nju zaboravio spomenuti nabrajajući ih. Bilo je već kasno noćas, valjda umor!
Prijavi Administratoru
#11 Homićsenjska_ruka 2011-12-19 12:58
Naravno kada jugokretenima pomanjkaju argumenti onda misle da to mogu kompenzirati vrijeđanjem i još češće paušalnim etiketiranjem!
Homić se ne želi upustiti u analizu stanja u "hrvatskom" novinarstvu već raspreda o notornoj činjenici koju već svaki gimnazijalac zna naime da je Juga bila pod skutima Zapada od njega plačana (dok je išlo), glazba, film, protusovjetizam ...nesvrstanost u funkciji onemoćavanja sovjetskog i kineskog utjecaja na bivše kolonije prije svega britanske itd.
Jugovići su najveći šovinisti fašistoidnog usmjerenja limitirani na prostor između Triglava i Đevđelije. Sve izvan toga je za njih obićno sranje!
Prijavi Administratoru
#12 Tko koga vrijeđa?Daruvar 2011-12-19 14:14
Citat senjska_ruka:
Naravno kada jugokretenima pomanjkaju argumenti onda misle da to mogu kompenzirati vrijeđanjem i još češće paušalnim etiketiranjem!
Homić se ne želi upustiti u analizu stanja u "hrvatskom" novinarstvu već raspreda o notornoj činjenici koju već svaki gimnazijalac zna naime da je Juga bila pod skutima Zapada od njega plačana (dok je išlo), glazba, film, protusovjetizam...nesvrstanost u funkciji onemoćavanja sovjetskog i kineskog utjecaja na bivše kolonije prije svega britanske itd.
Jugovići su najveći šovinisti fašistoidnog usmjerenja limitirani na prostor između Triglava i Đevđelije. Sve izvan toga je za njih obićno sranje!


Nadimak mu je Ecce Homo! A nadimke i imena ismijavaju samo ljudi koji boluju od ozbiljna poremećaja, ljudi koji ne mogu prihvatiti da iznad bunarske vode, poput one pričice o usamljenoj žabi, postoji drugi svijet. Svijet neopterećen predrasudama i lažnim domoljubljem što nas je dovelo na prosjački štap. A što reći za prebrojavanje Jugoslavena i Srba u novoj Vladi? Godinama su ti tzv. domoljubi šutke promatrali kako HDZ-ovci lome pogaču s velikosrbima, što je dovoljan pokazatelj da Hrvati i demokracija ne stanu u istu rečenicu.
Prijavi Administratoru
#13 Ko je moga reći lani da će Božić slavit partizani..Delić 2011-12-19 14:32
Samo jedna digresija na ovu temu koju SVI iz neki samo njima znani razloga prešućuju.
Hrvatska država nakon 20 godina svoje *Samostalnosti i Nezavisnosti* ima USTAŠKOGA sina odnosno bolje reći USTAŠKU ĆER za ministricu vanjski poslova, a to je sigurno najveći prešućeni uspjeh Ustaške misli i pokreta u Hrvata.

I kao što su se stihovi pjesme o Božiću i partizanima pjevali nakon 90-te, tako slobodno možemo sada pjevati o povratku USTAŠKIH sinova i kćeri na vlast u JEDINOJ nam i VJEČNOJ Hrvatskoj..

P.S. Spustila se gusta magla, prije nego što se očekivalo!!!!!
Prijavi Administratoru
#14 Ismijavanje oli tiga nasmijavanje...Delić 2011-12-19 14:47
Tko koga vrijeđa? — Daruvar 2011-12-19 13:14

Dakako nije mi namjera braniti bilo koga na ovome portalu, pogotovo ne likove koji žive na marginama ljudskih spoznajnih mogućnosti i koji zaslužuju sve one niske i prizemne udarce koje im Ecco Homo iz teme u temu na ovome portalu zadaje iz vlastite kaljuže svoga obitavališta, ALI

Daruvar-u oli tiga *Daruvar-čiću, kako je Ecco Homo sam sebi dao nadimak s punim pravom u skladu sa svojim mogućnostima DOZVOLI da i drugi daju njemu nadimke sukladno vlastitim mogućnostima i njegovim stajalištima.

Pravo na VLASTITO mišljenje je temeljno pravo svih konvencija o ljudskim pravima, pa tako i davanje nadimaka drugima spada u pravo na VLASTITO mišljenje.
Prijavi Administratoru
#15 SUSED..MIJO F 2011-12-19 14:56
..s 50 mg se podiže na 100 mg..nu,nozinana,a ne plivadona..ha,ha..eccipecipec..sve kolumniste i nas male 'besćutnike'..naziva:glupanima,tupanima,primitivcima,nazadnicima,ognjištarima,HČK-bljuvotinama itd..zabludniča rima..ismijava Isusa Krista..pogrdni m imenima naziva hrvatskog VELIKANA dr Franju Tuđmana..udboor junašku misao prosipa..možda je i 4C?..i vi ga 'sused' branite?..molim vas idite ovce pobrojati..fale 3..i to vaš mentor eccipecipec,vi i onaj garaga..udbo svetosavska..a eccipecipec nit'je mali zec dobro ga pogledajte :eek: ..ima velik nos,te niti prst pred nosom...malo sutra..odlično prst vidi i to 3 prsta..ha,ha..i granice VKKarlobag..ha, ha..koji ste vi sused udbaš..kojim nickom pišete na INDEX.Srbija i kod heretika Matije Nemanjića?..ha, ha.. :P :P MFP!
Prijavi Administratoru
#16 #12 Tko koga vrijeđa? — DaruvarMarcus 2011-12-19 15:11
Nije riječ o ismijavanju nego o tome da nas nikovi kao 'Daruvar' i 'Ecce Homo' vrijedjaju, zašto?

1. 'Daruvar': zato jer ste uzeli lijepo ime hrvatskog grada Daruvara a vonjate na četništvo.

2. 'Ecce Homo": jer ste uzeli bolnu navodnu izreku Poncija Pilata našemu Gospodinu, kojom ga je podrugljivo izručio rulji i Kalvariji. Time činite uvredu svima koji slave Gospodina Isusa Krista. Halo, Je li vam jasno, ili vam trebam ponovitil.
Prijavi Administratoru
#17 'Ajde Mijo ..MIJO F 2011-12-19 15:15
..a 'di su ti 'talmudisti'..i tekako i oni 'pendžer' otvorili..drugo krilo zatornika hrvatstva..a eto stigla zima..i prvi hrvatski bijeli snijeg..evo stižem s 'brokvama'..ha, ha ;-) :P MFP!
Prijavi Administratoru
#18 ispravak#2M.B.Martinov 2011-12-19 15:41
Grčić je rodom iz Knina. Potjeće iz sela Sime Dubajića.

Grčići iz Dicma su Hrvati.
Prijavi Administratoru
#19 Ninoslav Mogorović i Senjska rukaBoljunac 2011-12-19 15:44
Njihova su dva priloga vrijedna svake pažnje. Oni su izvanredni. Četitajmo im.
Prijavi Administratoru
#20 M.B.Martinovsenjska_ruka 2011-12-19 15:45
Hvala na podatku o Grčiću. Mislio sam da je iz Dicma jer i tamo ima Srba!
A da je Srbin čuo sam od osobe koja ga dobro poznaje.
Prijavi Administratoru
#21 jugovići misle...senjska_ruka 2011-12-19 15:54
...da su Hrvati samo uštirkani kulturnjaci bez obrambenih mehanizama prema primitivizmu i primitivcima!
Dobro je da su došli ovi koji su navedeni kao potencijalni ministri na vlast.
U takvom sastavu neće dugo jer će samo podići hrvatski nacionalizam (patriotizam, domoljublje...) na nužnu razinu. Dobro je da su sada glavni akteri na hrpi- od Vidoševića, Lukovića, Prodanovića, prke, Vlahovića, Todorića Ježića...uz one poznate kao Štrok, Nobilo...
Znat ćemo ih prepoznat u najgušćoj magli koja će se i prije kalendarskog proljeća sigurno spustiti!
Prijavi Administratoru
#22 Ma nije on Srbin..MIJO F 2011-12-19 16:02
Citat senjska_ruka:
Hvala na podatku o Grčiću. Mislio sam da je iz Dicma jer i tamo ima Srba!
A da je Srbin čuo sam od osobe koja ga dobro poznaje.

..on je četnički laprdant..i u plaštu SDP-ea..umjeren i četnik..ne kao Jovanović..otvo reni..koji riga vatru četničku i prema svemu hrvatskom..MFP!

..a to je dobro što su se profilirali..ZNADEMO SMJER VJETRA..MFP!
Prijavi Administratoru
#23 Ispada...senjska_ruka 2011-12-19 16:31
...da je Linić još "najnormalniji" Hrvat u ovoj Vladi!?
Prijavi Administratoru
#24 Zmija među kukurikavcimaJedino Hrvatska 2011-12-19 16:54
Citat senjska_ruka:
...da je Linić još "najnormalniji" Hrvat u ovoj Vladi!?


Obzirom na obiteljski predigre ispada da je najnormalnija osoba u ovoj crvenoj udbo-masonskoj Vladi Vesna Pušić, kćer Eugena Pusića, časnika Hrvatskih oružanih snaga za vrijeme Nezavisne Hrvatske Države.

Naša Vesnica je pravi uljez (zmija) među kukurikavcima. :D
Prijavi Administratoru
#25 Netjak..kako ono ovaj domoljub?MIJO F 2011-12-19 17:09
Citat preporod:
[quote name="senjska_ruka"]KRATKO i JASNO!
Točna konstatacija - u ovoj Vladi su od "dijagnosticiranih" - Milanka Opačić, Željko Jovanović, Veljko Ostojić, Ranko Ostojić, Rajko Ostojić, Andrea Zlatar, Branko Grčić (Srbin iz Dicma kod Sinja),Arsen Bauk (orjunaška obitelj), Ratimir Čačić (integralni jugović iz masonske sudačke obitelji), Neven Mimica (Orjunaška obitelj), Predrag Matić Fred srpsko-hrvatska krevetna koalicija, jugoslavenčina...Milanović jugović, tata drug i pajdaš od Manolića još iz Juge.
Josipović - znamo iz čijeg je inkubatora, a u njegovom uredu od Dejana Jovića do Vrabec Mojzeš - jugovići!
U Saboru će valjda Nenad Stazić biti potpredsjednik, "car" Boris Šprem (jugoslaven)...
Započinje 3.januarska diktatura - naravno ako ju dozvolimo.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
CITAT:"SENJSKA RUKA"

Zahvaljujem novom komentatoru "SENJSKA RUKA" koji je upravo prekrasno i jasno i glasno "opisao" "ČLANOVE NOVE HRVATSKE (KUKURIKU) VLADE.
Dali to nije stvarno nevjerovatno?
Dali smo na to spali,da nas takvi vode?
A ovaj "ECCE HOMO" ne sekiraj se za njega
"SENJANINE".To ti je jedan provokator
ateista,narciss i smutljivac(valjda negdje porjeklom iz Bosne,inače jugoslavenskih i masonskih uvjerenja,a možda je i "obični" četnik) koji pokušava valjda po naputku (a moguće i za plaću) mjesecima "ZAVLADATI"
ovim ČASNIM HRVATSKIM PORTALOM.Valjda po onoj (lijevičarskoj) logici i uroti da preuzmu "intelektualno vodstvo",tj "vodstvo ideja",bez kojega (po njihovom planu nemogu TOTALNO ZAVLADATI HRVATSKOM
.
U svojoj aroganciji,bezobrazluku i narcismu smatra nas SVE,ama baš SVE budalama, mračnjacima primitivcima i neznalicama.
Ali sudeći po britkosti i inteligenciji kojom ga HRVATSKI DOMOLJUBI u zadnje vrijeme "pokapaju" neće mu to nikada uspjeti.
I ovaj "DARUVAR" je iz iste "vreće"
ništarija i antihrvata.
Slutim da su istog porjekla,manira i uvjerenja kao i članovi tzv.(navodne)
"HRVATSKE VLADE" koje ste baš lijepo i solidno "prebrojili".
Svaka čast!

..Zagalo je DD,a zaboravio sam što je ovaj hrvatski vitez?..nu,taka v sam i zaboravljiv..br ate mili..Mijo je RH-0+..nu,krvna grupa(zaprav'tr ebalo bi biti 'skupina') ;-) ejjj..ma nisi dragi prijatelju otstupio niti milimetra od svete zemlje HRVATSKE..i naroda koji su joj vlasnici..HRVATIII!MFP!
Prijavi Administratoru
#26 ..a 'di nam je Željanaa?MIJO F 2011-12-19 17:14
www.youtube.com/.../

..admine pomozi 'preradi link'..ovo se zove..ljubav,em ocije,domoljubl je,staroljublje ,ukrajinoljublj e,čovjekoljublj e,djecoljublje. .ma ovo je SVE..što se zove ŽIVOT!! MFP!
Prijavi Administratoru
#27 Mislim da znam...senjska_ruka 2011-12-19 17:21
...tko je ovaj Homo no,poštujem i njegovo pravo na diskreciju !
Prijavi Administratoru
#28 Slažem se..MIJO F 2011-12-19 17:31
Citat senjska_ruka:
...tko je ovaj Homo no,poštujem i njegovo pravo na diskreciju !


..ali gdje su ljudski gabariti..eccipecipec je RUKO-SENJSKONEH AJSKA..IDIOT..t ako što prozivati ljude,može samo onaj komu su muda zdrucali,a bio bik..VOLLL!MFP!
..neka kaže kako se zove..meni svi imena znadu i prezimena..neka dođu čekam ih!!..a tako kurvanjski serendati,mogu samo kurve bolesne..svi BUDALE,GLUPANI, IDIOTI..ma,ama baš SVI..i to zamisli se JUNAČE-NEHAJSKI ..'ko svi? Hrvati,HRVATIII I..sramota je to velika..dozvoli ti mu TO! MFP!
Prijavi Administratoru
#29 Homićusenjska_ruka 2011-12-20 02:38
Citat:
Ovaj senjska_ruka bi bio podjednak papak bilo da se rodio u New Yorku, u nekoj vukojebini na srpsko-kosovskoj granici ili u Senju - s takvom glavom, okruženje je nebitno).
Tek sada sam primjetio da me apostrofiraš u tvojoj današnjoj kolumni iz prostog razloga jer te nisam pročitao do kraja, mislim naravno samo na tvoj tekst. Dakle, ti si znači bio tipični neizživljni malograđanski lik u bivšoj državi...samo još manjka zrno iskrnosti pa da priznaš kako si išao u Beč ne samo na malo trave već i čiščenje auspuha. Zašto ne priznaš da si tamo upoznao Ivu Sanadera, poznatog dimnjačara i čistača auspuha, a sve i da hoćeš ne možeš ga zaboraviti već i zbog njegove stalne medijske nazočnosti. A bio ti je prvo pravo iskustvo u životu. I to u Beču, kompa!?!?!? Beču, zamisli!
Ne znam samo zbog čega nisi do kraja iskren i priznaš kako si plačao putovanja po ME, koliko ja znam bilo je to u pravilu gotovo uvijek u naturi.
Doista si me impresionirao - ti velegradski malograđanine. I to bi se zvalo, mislim ono što s neskrivenim ponosom pišeš, Yugo - progresivnošću! ? Yugo dakako, kao mjerilo dosega u tehničkom smislu u tvojoj nikad prežaljenoj, istovremeno je ekvivalent i tvojoj, Yugo granicama omeđenoj, šovinističkoj svijesti! Iznad svega ona, jedina i neprežaljena kojoj si se kao voljenoj majci ipak morao obračati u ženskom rodu.
Bio si U Beču ali bečku cipelu ni danas još nisi obukao! Ne paše jednostavno na Yugo nogu!
Prijavi Administratoru
#30 Homićusenjska_ruka 2011-12-20 02:50
Pošto znam da si vrlo osjetljiv ispričavam se na greškama kao i tipfelerima, a isto tako i na obuvanju cipela. Bečkih naravno!
Za razliku od tebe pišem izravno i spontano.
Prijavi Administratoru
#31 24 sata u životu senjske_rukeEcce Homo 2011-12-20 10:56
preporod: „Nadajm o se da će ta pobjeda biti konačna i permanentna.“

Kako nešto može biti KONAČNO i PERMANENTNO?! Konačno je nešto svršeno, okončano, a permanentno nešto što traje. No dobro, znam, to je preporod, ne traži smisao...

Mada... možda i može kad su 'domoljubi' u pitanju. Evo, senjska_ruka je, dakako, konačno provincijalni glupan, ali i u tom pogledu permanentno napreduje.

Da vidimo progresiju senjske umne regresije:

19.12.2011. u 01:59 -02:16 tvrdi kako je „u zatvorenoj komunističkoj zemlji poput ex-YU malo tko je mogao doći do friških primjeraka NME-a“, i zanima ga što mislim „o novinarskoj eliti iz EPH, Novog lista, T-portala (Mudrinićevog Ferala), Hedlu, Mijiću (posljednjem uredniku Komunista, Jergoviću, Tomiću, Dežuloviću...“ Kako o spomenutoj gospodi uglavnom ne mislim ništa posebno, malo mi je teško odgovoriti.

19.12.2011. u 11:58 već se upoznao s „notorn om činjenicom koju već svaki gimnazijalac zna naime da je Juga bila pod skutima Zapada ... glazba, film, protusovjetizam – znači, NME se ipak mogao nabaviti.

istog dana, u 16:21 senjska_ruka „misli da zna tko je ovaj Homo no,poštujem i njegovo pravo na diskreciju!“

u dubokoj noći, 20.12.2011. u 00:33 senjska_ruka, intenzivno erotski proganjan likovima iz reklame Jutarnjeg lista, slavodobitno objavljuje javnosti senzacionalno otkriće: „Jedan od njih je i Ecce Homo!“ – znači, smjestio me je u ekipu o kojoj me je prethodne noći pitao za mišljenje.

20.12.2011. u 01:38 kao i svi opsjednuti bolesnici, umišlja da i osoba koja mu je permanentno u mislima također stalno razmišlja o njemu, pa senjska_ šuplja glava oduševljeno otkriva: „Tek sada sam primjetio da me apostrofiraš u tvojoj današnjoj kolumni...“ Divno, valjda sad može potonuti u mokre, perverzne snove. Do sljedećeg dana, sljedećeg otkrića, sljedeće kolumne i smirivanja požude rukom. Senjskom.

Desnom.

Ne znam čime sam zaslužio ovakvu patološku pozornost, ali to ne znaju ni mnoge slavne osobe koje uporno prate neki idioti... samo što ja nisam slavan, a evo, senjska_ruka nešto više od 24 sata razmišlja samo o meni. Uglavnom u intimi noći, samo on, prazna glava, ekran ispred njega, senjska_ruka među vlastitim senjskim_hrvats kim_nogama, i on konačno uživa. Permanentno. I tužno.

Domoljubno.
Prijavi Administratoru
#32 NMEhenok 2011-12-20 11:31
Citat Ecce Homo:
p
19.12.2011. u 11:58 već se upoznao s „notornom činjenicom koju već svaki gimnazijalac zna naime da je Juga bila pod skutima Zapada ... glazba, film, protusovjetizam“ – znači, NME se ipak mogao nabaviti.


bilo je glupo očekivati da je rock antikultura nešto kontrarevolucinarno,
nešto protiv komunizma i liberalizma,
kad je sam pojam rock'n roll bio ondašnja crnačka 'šifra' za spolno općenje

čim više razvrata, to je revolucija jača,
čim više morala, to se revolucija ruši

danas je zato zanimljivo pogledati kako
su gotovo svi homići i drugi pervertiti
za ostanak imena trga zločinca J.B.T.,
da ponosno paradiraju s komunističkim obilježjima

nije niti čudno da ne znam niti jednog člana neke rock skupine koji je bio dragovoljac u ratu
(Satana Panonskog ne treba tu računati,
jer je njegov put više vezan uz kraj
iz kojeg je potekao, a ne da to ime veze s rockom)

rock je antikulturni, hedonostički glazbeni pokret stvoren u laboratorijama NWO,
kako bi se srušili posljednji ostaci građanskog društva

stoga, 'pametniji' jugokomunisti nisu u rocku vidjeli neprijatelja nego saveznika
Prijavi Administratoru
#33 Vesela 2012 godinagojmir 2011-12-20 13:05
Milijon i dvjesto tisuča umirovljenika.
Registriranih trista tisuča nezaposlenih na birou još kojih stotinjak tisuča koji nisu u registru.
Dokonih koliko ti Bog želi za jednu veselu uličnu demokraciju.
A referendum če biti fitilj koji če zapaliti tako nam dragu uličnu demokraciju.
Prijavi Administratoru
#34 Homićusenjska_ruka 2011-12-20 13:41
Ako imaš toliko vremena da na sitnim podjebnicama tratiš vrijeme samo nastavi.
Međutim dozvoli da to doživljavam doista kao sitni, jadni pederluk.
Ovo nije mjesto za "znanstvene rasprave" oko permanentnosti npr. jer ti na primjer sigurno ne znaš ni što to uopće znači a želiš ispasti mudar.
Daj malo prijeđi na "progresivnost" , na nesvrstanost, socijalni aspekt tvoje neprežaljene - kako ga povezuješ sa činjenicom da je prodala kao roblje više od dva milijuna svojih građana, gukni golube malo o činjenici da je ta tvoja voljena britanska satrapija izvršila tri pokušaja genocida nad Hrvatima - prvi iza 1945. drugi masovnim iseljavanjem i treći u Domovinskom ratu!?
Budi konkretan, a ne ovo ni vrit ni mimo stalno se osvrtati na neke marginalne stvari najčešće vezane na spontane reakcje pojedinaca koji se javljaju na ovom portalu!
Da ti pravo velim dosadan si i neefikasan za ono što propagiraš jer svaki tvoj uradak dulji od desetak redaka gotovo nitko ni ne čita već ti samo upisuje minuse!
Prijavi Administratoru
#35 senjska_rukapuljanin 2011-12-20 16:29
Pogodio si kod ovog tipa točno u "sridu". Mislim da većina s Tobom dijeli mišljenje glede druga Ecce Homo-a!
Prijavi Administratoru
#36 "ECCE HOMO",RIJEČ "PERMANENTNO" ZNAČI NEŠTO STALNO;ZAUVIJEK ,ZA SVA VREMENA...BAŠ KAO ŠTO BI HTIO DA HRVATSKA DRŽAVA BUDU STALNO I ZA SVA VREMENA(PERMANE NTNO)preporod 2011-12-20 22:37
"ECCE HOMO", prigovaraš mi za (riječ)"PERMANENTNO"Ova se riječ koristi često u ENGLESKOM JEZIKU,(kojeg sam morao "silom prilika" naučiti i "savladati"u okrutnom, PREKOOCEANSKOM ANGLOSAKSONSKOM OKRUŽENJU.
Znam da ovo nije HRVATSKA RIJEČ,priznajem ,(neka mi ovoga puta oprosti HITREC i vični Hrvatski majstori (i čuvari)književn og jezika
Vjerujem da je korijen te riječi u
LATINSKOM JEZIKU-kojim Engleski jezik obiluje,(računa se da čak 30% engleskog jezika ima korjen u latinskom.)
Ja ponekad taj izraz ( i uz neke druge)koristim da malo
"pošećerim" i "posolim" poneku rečenicu
tj,da nebudem previše dosadan i sa MALIM FONDOM RIJEČI POPUT TEBE. (da ,i tu se vidi: DUGOGODIŠNJA EMIGRACIJA JE OSTAVILA TRAGA I NA MENI.PRIZNAJEM- zahvaljujući Titovoj i Velikosrbskoj Politici iseljavanja hrvata)
Ali vratimo se JEZIKOSLOVLJU.
Ako otvoriš riječnik stranih riječi ili
engleskog jezika vidjećeš da riječ
"PERMANENTNO"
znači,
Nešto, STALNO,NEPROMJE NLJIVO,ZA SVA VREMENA
Baš kao što ja osobno istinski želim(za razliku od tebe) da HRVATSKI NAROD
i HRVATSKA DRŽAVA,
BUDU: STALNO,VJEČNO I ZA SVA VREMENA.
Prijavi Administratoru
#37 Permanentno ????Delić 2011-12-20 22:57
Očito i preporod i Ecco Homo nastoje permanentno prikazati Hrvatsku onakvu kakvu bi htjeli,
Pa je tako,
Ecco Homo vidi kao naprednu socijalističku zemlju koja je eto malo zastranila u kapitalističke i demokratske vode, ali da nije ona bi radost i veselje Ecco Homo-a izgledala ovako; www.barnorama.com/.../

dok je preporod vidi kao nasavak samoupravljačko ga sistema u kome radnici gube vlasništvo a narod državu za koju su ginuli hrvatski sinovi a stvarali je komunist i partizani iz *bespuća povjesne zbilje* pa je i preprode očito vidi danas onakvom kakvu je Ecco Homo očekivao i permanentno priželjkuje, ovako;
www.barnorama.com/.../
Prijavi Administratoru
#38 Homić sanja...senjska_ruka 2011-12-22 02:13
...nekakvu novu zajednicu "bratskih naroda i narodnosti"!
On nema lj od ljevičara niti h od hrvatsva!
Prijavi Administratoru
#39 Izgleda da se...senjska_ruka 2011-12-23 00:27
...homić povukao iz "javnog života" njemu mrskog portala!
Prijavi Administratoru
#40 senjska_rukaJedino Hrvatska 2011-12-23 00:41
Citat senjska_ruka:
...homić povukao iz "javnog života" njemu mrskog portala!


Gosp. senjska_ ruka, nažalost nije, aktivniji je već ikada, samo vreba iz prikrajka, baš onako partizanski -zapucaj iz šume, pa bjež gdje te noge nose! :lol:
Prijavi Administratoru
#41 Otvorena borba, a ne partizanska bježanijaJedino Hrvatska 2011-12-23 00:52
Partizani, baš kao Ecce Homo, nikad nisu prakticirali otvorenu borbu za razliku od ustaške vojnice koja nikad nije napustila bojišnicu. Jeli tako strikane?
Prijavi Administratoru
#42 E,da nismo pobili 750 000 Srba..MIJO F 2011-12-23 01:17
Citat Jedino Hrvatska:
Partizani, baš kao Ecce Homo, nikad nisu prakticirali otvorenu borbu za razliku od ustaške vojnice koja nikad nije napustila bojišnicu. Jeli tako strikane?

..20 tisuća Židova..milijun cigana,nu Roma..hrvatske granice bi bile od Sutle do Sutle..ha,ha.. 8) :eek: a niti danas rat završio ne bi,jer nema mosta u Višegradu..nu mosta Ive Andrića,a Srbi u Srbiji sumnjam da su onda znali plivati?..i onda kao svježe snage..moraju kopnom i to preko Karpata,a nisu baš najbolje proučili Hanibala.. ;-) :eek: :sad: ..da je dr Franjo Tuđman poveo hrvatski narod 1941. godine onda mi danas ne bi imali o čem'laprdati..h a,ha..a jbg ,kad je u to vrijeme bio na krivoj strani..ha,ha,, da netjak 'ustaške' vojnice ne imadu poraza,ali politika ratuje,a soldatetska..sa mo servis svake politike..ZDS-M FP!
Prijavi Administratoru
#43 Homićusenjska_ruka 2011-12-24 01:04
Jaaaavi seeee!
Danas je inaugurirana nova Vlada Republike Hrvatske!
Što misliš o njezinom sastavu? Nije li se Milanović malo zaletio s Vladom u kojoj dominiraju jugovići+Srbi? Koliko dugo takvi mogu vladati Hrvatskom bez većih potresa?
Prijavi Administratoru
#44 Još jedan jadan čovjek... pomozimo mu.Ecce Homo 2011-12-24 02:23
Ispričavam se, zaista, senjska_ruko, znam da si opsjednut mojim likom i djelom, ali nekako nisam imao vremena za tebe ovih dana... Čak si se morao oglasiti onim 'jaaavi seee' vapajem... sorry. Nemoj više plakati.

I, šta ima? Vidim, i dalje pratiš moje aktivnosti? Neka, i treba tako, možda nešto naučiš...

Na tvoje pitanje: „Što misliš o njezinom [Vlade RH] sastavu ? Nije li se Milanović malo zaletio s Vladom u kojoj dominiraju jugovići+Srbi?“ - ne mogu ti jednoznačno odgovoriti iz nekoliko razloga. Prvo, možda ti je to teško shvatiti, ali uglavnom – ne mislim po tom pitanju zapravo ništa, ne opterećujem se time; ni od jedne vlade ne očekujem bogznašto dobro, naučio sam brinuti se sam za sebe. Srećom, ne ovisim o sastavima vlade, niti o RH u krajnjoj liniji; dugo sam se borio i izborio poziciju u kojoj ovisim isključivo o svojim nemalim sposobnostima, tako da dosta lagodno živim bez puno truda. Drugo, ne bih se složio s tobom glede nekakve dominacije u vladi; štoviše, siguran sam da griješiš – nisam proučavao i nikad stvari ne promatram na taj način, ali, onako na prvi pogled, čini mi se da u njoj ogromnom većinom prevladavaju Hrvati. Međutim, kako rekoh, to mi je nebitno. Milanović je od građana ove zemlje dobio mandat da sastavi Vladu, to je učinio i siguran sam da su u tom sastavu također sve sami državljani Republike Hrvatske. Puka forma je time ispunjena, puno me više zanima njihova kompetentnost – to tek trebaju da pokažu. Što se tiče njihovog izjašnjavanja, ako su sposobni, mogu svi biti Eskimi i meni to neće smetati. I obrnuto, ne bi me nimalo razveselili nesposobni ministri, pa makar bili najveći HČiK domoljubi. Svaka vlada bi ipak, prije svega, trebala biti servis građana, a od servisa očekuješ stručnost i odgovornost.

Eto, odgovorih ti kratko i, nadam se, relativno jasno. Sad stvarno nemam više vremena, treba se odmoriti da bi se i dalje moglo zarađivati za obitelj; za egzistenciju i prilično skupa zadovoljstva.

A ti... po običaju, polako – noć je pred tobom. Čitaj moje tekstove, uživaj, pa malo senjsku_desnicu među svoje senjske_noge, pa opet čitaj... i ne okrivljuj sebe - nisi (samo) ti kriv što si bolestan. Ima tu i odgovornosti onih koji su te trebali naučiti pravim vrijednostima, a nisu.

Svako dobro.
Prijavi Administratoru
#45 homićusenjska_ruka 2011-12-24 02:52
Dakle iznova ti "spontano" ovoga puta o problemu opsjednutosti moje malenkosti tvojim likom (!?) i djelom(!?)
Potpuno pogrešno - ja sam samo fasciniran tvojom nekompetentnošć u koju pokušavaš prodati u celofanu l`art pour l`art!
Nekako mi se čini da si ti pobornik one - danas vrlo aktualne : "Pederi svih zemalja, ujedinite se!" Ili možda bolje "sjedinite se"!?
Inaće tvoje "nemale sposobnosti" možda u sferi egzistencijalni h potreba dolaze više do izražaja nego u upisima kojima nas ovdje razveseljavaš. mislim da će se mnogi složiti kako nam treba upravo takav jedan "globalist" (naravno na relaciji Triglav - Đevđelija).
Zanimljivo kako ti nije poznata kompetentnost članova Vlade!? Pa mnogi su se već pokazali u praksi - od Linića do Čačića, Ranka, Rajka, Veljka Ostojića, Mimice...ali i Komadine, Jovanovića (on je u Saboru pokazao kako je doista najpodesniji igrač za edukativno područje), Milanka isto tako vrlo socijalno nastrojena jer je dugo godina ljubovala sa bivšim ministrom Vidovićem... doista ne znam kako je moguće da ti te likove nisi do sada već primjetio.
Drago mi je da osjećaš zadovoljstvo kada te moja senjska desnica povremeno pogladi po čelenki!
Prijavi Administratoru
#46 homićusenjska_ruka 2011-12-24 02:55
Eto, da malo naučiš na primjer... o ... Ostojićima!

Recimo, najpre, da je prezime Ostojić patronimik od ličnog imena Ostoja, a ono je, po nekima (M. Grković), mada nam to nije ubedljivo, nastalo od imena Stanimir ili Stanislav. U Bosni je bio kralj Stefan Ostoja. Vladao je u dva navrata, kraja 14. i početkom 15. veka. NJegov sin, Stefan Ostojić, vladao je samo tri godine. U kasnijim previranjima i borbi za vlast u Bosni, za kralja je izabran (uz podršku Ugarske) sinovac Ostojin, Stefan Tomaš. U istoriji se još pominje Ostoja Paštrović kao poslanik hercegovačkog vojvode Radoslava Pavlovića na Porti. U Crnoj Gori su zabeležena tri raznorodna bratstva Ostojića - "staro jezersko bratstvo", sa Skadarskog jezera (verovatno je njihov predak bio Lepoje Ostojić koji se spominje u povelji Ivana Crnojevića iz 1489, kao jedan od 24 vlastelina), zatim "staro bratsvo u Cetinjskom plemenu" i, treće, "staro muslimansko bratstvo u Đeklićima". Ovi su posebno bili jaki u selima Ostojići, Aluge i Ikovići, sve do istrebljenja poznatog kao "istraga poturica" početkom 18. veka. Ali, "kralja Ostoje" u Crnoj Gori nije bilo.

Ne tvrdimo da su svi Ostojići, pa ni porodica našeg čitaoca, potomci bosanskog kralja, poreklom iz Zahumlja, ali i ne isključujemo ovu mogućnost. Ima mnogo grana Ostojića u raznim krajevima i međusobno nesrodnih nastalih po nekom pretku Ostoji, čime se, između ostalog objašnjava njihovo prisustvo u gotovo širomm bivše Jugoslavije.
Lociranja porekla Ostojića prilično je težak problem i obiman posao i prevazilazi okvire novinskog teksta. Čitalac može da nam se javi ako želi opširniji odgovor. Dodajmo da su Ostojići na prostore današnje Vojvodine stigli mnogo pre kolonizacije posle dva svetska rata. Kao graničari, stigli su u Šajkašku još u vreme Marije Terezije. U Martonošu, 1718. godine, spominje se Arsen Ostojić kao kapetan u jednom od trinaest potiskih šanaca. Prezime Ostojin beleži se još 1750. u Mošorinu, a kasnije i u Gospođincima, Kovilju, Čenti, Đakovu i drugde, a Ostojić najranije u Čenti 1776. godine, a potom i u Titelu, Slankamenu, Đurđevu, Kaću, Bečeju, Karlovcima, Đakovu i drugim mestima. Banat je 1779. pripojen Ugarskoj i Marija Terezija donosi Urbarium (sa povlasticama za Srbe) i na licitaciji Srbi i Cincari kupuju 22 spahiluka, a stiču i plemićske titule. Jovan Ostojić i braća mu, Novosađani, kupuju tada Veliki i Mali Šemlak. Jedan od poznatih naših književnih istoričara i sekretar Matice Srpske bio je Tihomir Ostojić (1865–1921), rođen u potiskom Svetom Nikoli u Banatu.

Inače, odgovor je to na upit Dragoslava Ostojića (vidi se po imenu da je Hrvat hihihi):
G. Dragoslav Ostojić, iz Hoenkirhena, u Nemačkoj, pisao nam je poodavno. Rođen je u Bodregaju kod Okučana u Slavoniji, gde je rođen i njegov otac Nikola i u koji se deda Mihajlo sa braćom doselio sa Banije. Na Baniji su živeli u selu Zirovac, kod Dvora na Uni. U selu su svi bili sa istim prezimenom, a susedno selo, iako nisu bili u većini, zvalo se Ostojići. Slava svih Ostojića u tom kraju je Mitrovdan (Sv. Velikomučenik Dimitrije, 8. novembra). Još navodi da mu je poznato da su mnogi Ostojići kolonizovani u Ostojićevo, u Vojvodini, da je sretao Ostojiće iz svih krajeva nekadašnje Jugoslavije, pa čak i katolike iz Bosne, sa prezimenom Ostoići. "Znam da je u Crnoj Gori bio kralj Ostojić" - piše, kao i da ima i Crnogoraca sa ovim prezimenom. Čuo je da su Ostojići poreklom iz okoline Kragujevca, odakle su se iselili preko Crne Gore i Krajine.
Prijavi Administratoru
#47 "ECCE HOMO" IZGLEDA DA IZA TVOGA HVALISANJA I PREPOTENCIJE USTVARI NE STOJI NIŠTApreporod 2011-12-24 03:41
Zaista uveseljava nas ovaj "ECCE HOMO".
Naopak neki čovjek.
Nemožeš mu niti vilama prići.
Čim pomisliš da se malo pribrao i došao sebi i da je ( bar jednom )poslušao glas razuma i pametnijih i KOMPETENTNIJIH ljudi od sebe,
on opet NEKOMPETENTNO i sirovo skače i sve zabrlja.
Sviđa mi se kako "SENJSKA RUKA" s njim razgovara i majstorski razračunava
IZGLEDA DA TE JE PROČITAO.
Znaš što mislim?
Da,a uz taj INDENTITET su došle na čistac i druge slabosti i mane,
(moguće (vjerovatne) perverzije i nastranosti (HOMO PRIRODE) a i dosta velike pukotine u znanju i obrazovanju.
Čini mi se da je kod ovoga "ECCE HOMO"-a sve lažno,počem od "nadimka" pa nadalje...
[b]I[b]pak ,kao što kaza "SENJSKA RUKA" baš nam takav JUGAR,ATEISTA i ANACIONALNI NARCISS treba za zabavu na ovome Portalu.
"ECCE" ne odustaj,vrati se!
Treba nam (Hrvatskim domoljubima i patriotima)vreć a za udaranje,
da ostanemo u formi za daljnje diskusije,debat e i borbe PROTIV TEBE I TVOJE SORTE!
Opet,SRETAN BOŽIĆ HRVATI!
Ali skoro zaboravih, "ECCE HOMO" ne poštiva niti Božiča
niti Hrvatske ni Hrvata u čijoj sredini kaže da živi i pravi "PRISTOJAN ŽIVOT I NOVCE "ZA PRILIČNO SKUPA ZADOVOLJSTVA"
Eto opet, usprkos "CELOFANU"i "ŠMINKI" iz
tog lika opet probija hvalisavost,uob raženost i malograđanština . Ja,Ja,Ja,i samo ja!
Bože,kakav samoljubivi egoista!
Prijavi Administratoru
#48 OstojićiBoljunac 2011-12-24 09:13 Prijavi Administratoru
#49 Boljunacpuljanin 2011-12-24 15:29
Točno je da ima i Hrvata tog prezimena međutim, ovi to nisu. Veljko je sin priučenog učitelja koji je u Istru došao sredinom 50 - tih godina prošlog stoljeća iz Srbije, oženio se i 1958. se rodio mali Veljko Ostojić. Tipičan primjer kako su nastajavi mali jugovići kojih je Istra puna što zasigurno i sami znate.
Bajići npr. su za vrijeme Kraljevine bili Srbi katolici koji su tako dobili određene privilegije. Todorić je hrvatsko prezime no, djed Ivice se aranžirao sa srbijanskom vlašću, postao član Srpske radikalne stranke, načelnik sreza ...Slicno je bilo sa Trpalima u Sinju, Savkinim na Korčuli, Nobilima...Njih ovi potomci su danas privilegirana bogata i/ili utjecajna skupina koja vedri i oblači Hrvatskom. Kada im se pridodaju djeca udbaša i kosovaca kao npr. Luković, Mikša...i da ne nabrajam dalje (svi utjecajni novinari i novinski moguli su oficirska i udbaška djeca iz nekadašnjeg Poleta)...
Prijavi Administratoru
#50 preporodsenjska_ruka 2011-12-24 15:36
U pravu si što se samoljubivosti tiče, a to je gotovo generalna osobina ovih koji se danas smiju čak i međusobno ženiti. Poput Eltona Johna koji je nedavno poručio svojoj majci da će ipak prije smrti postati bakom jer je on "nabavio" dijete koje će sa svojim dragim "odgajati"!
Baš me zanima kako će homić komentirati taj fenomen!?
Prijavi Administratoru
#51 homićusenjska_ruka 2011-12-24 15:59
Vidim da si aktivan, minus je pao!
Prijavi Administratoru
#52 homićusenjska_ruka 2011-12-24 16:27
Pošto voliš punopisati možda se odlučiš i ovaj ulomak iz knjige Petra Vučića pročitati. Zanimalo bi me tvoje kritičko viđenje o ovom tekstu!
Nadam se da nećeš samo "von oben herab" pljucnuti već pokušati složiti vlastito mišljenje na temu urbanoida - ognjištara!

XIII. O objedi urbanoida za ognjištarstvo


Promatrajući političke, stranačke borbe za vlast u Hrvatskoj, Prorokovođa je bio nesretan i uznemiren, zabrinut za njezinu budućnost. Kolikogod je odobravao demokraciju i višestranačje, vidio je da ih zlorabi hrvatski unutarnji neprijatelj, koji pokadšto zna biti opasniji i od vanjskoga. Unutarnji neprijatelj - peta kolona, relativno je česta politička patološka pojava kod nedovoljno homogeniziranih naroda, kod naroda koji nemaju dovoljno čvrstu i stabilnu nacionalnu svijest koja im pak omogućava da sve unutarnje društvene suprotnosti rješavaju i u oštrim raspravama, ali ne dovodeći u pitanje nacionalne interese. Unutarnji je neprijatelj ponekad glup, bornirano tvrdoglav iz zavisti što nije na vlasti, ali je ponekad i vrlo prefrigan, sofisticiran i zato destruktivno učinkovit. Prorokovođa je uvidio da u Hrvatskoj postoje obje vrste unutarnjeg neprijatelja, koji su se povezivali s vanjskima, a narodu se prikazivali kao njegovi prijatelji, spasitelji. No, oni su na svaki način nastojali objediti Hrvatsku i Hrvate, prikazati da je njihovo kraljevstvo nastalo na zločinu itd. Nastojali su po svaku cijenu podijeliti narod, uvući ga u međusobne svađe i razmirice, ne bi li izazvali građanski rat, na što bi vlast bila natjerana na uvođenje diktature i tako bila kompromitirana u demokratskom svijetu. Jedna od tih opasnih svađalačkih objeda, koja je trebala izazvati unutarnji razdor medu Hrvatima, jest i objeda za ognjištarstvo. Ocjenjujući opasnom objedu, Prorokovođa reče:
- Tobožnja objeda za ognjištarstvo jest zahtjev vaših neprijatelja da se odreknete svoga ognjišta, svoga doma, svoje domovine. Da budete internacionalis ti. A internacionaliz am u subjektivnom smislu, kako ga se uobičajeno rabi u politici i ideologiji, kao subjektivno političko ponašanje jest odricanje od nacije, nacionalne kulture i povijesti, zavičaja, domovine i države. U objektivnom smislu on je hegemonistička ideja. S komunističkim internacionaliz mom (komunistička Jugoantija) kao hegemonizmom imate dosta iskustva, kao i sa starim monarhističkim (Austro-Ugarska Monarhija), a sad vidite i što je kapitalistički neoliberalistič ki internacionaliz am - globalizam kao rekolonizacija, ideja osvajača svijeta. To je drugo ime za hegemonizam imperijalnoga tipa kojega su se držala sva velika višenacionalna carstva i kraljevstva tijekom povijesti od Rimskoga carstva do danas. I u jednom i u drugom slučaju, i stari i novi internacionaliz am imaju isti smisao: osvajanje drugih naroda/nacija i njihovo tlačenje i izrabljivanje. Sva ta velika carstva i kraljevstva stvorena su na ideji fundamentalnog, radikalnoga nacionalizma, pa je zato najveći neprijatelj naravnoga nacionalizma. Zato budite mudri, ne dajte se prevariti od neprijatelja vaših. I umjesto za kozmopolitizam, vi se pripremajte za postliberalno-d emokratsko uređenje svijeta koje će biti novi, kooperativni individualizam - osobni, nacionalni i državni, u nerepresivnoj demokraciji i slobodi.
Vaša je domovina vaše ognjište, vaš hram. Prvi moderni hrvatski ognjištar je bio Preteča. On je ljubav prema vašem ognjištu suprotstavio dvoglavoj monarhiji. Mrzitelje ognjišta nazivao je Mađarolcima i Slavoserbima, smrdljivim izdajničkim nakotom koji je uvijek Hrvatsku izdavao i koji je uvijek spreman izdati je ponovo. Taj su nakot današnji kozmopoliti, globofili i eurouniofili. To su unutarnji neprijatelji vaši. Slijedite Preteču, čuvajte njegov nauk. Jer ognjište vas čuva od rasuća, od nestanka i od gubitka identiteta. Onaj tko vam ognjište rastura, taj raskida vašu ogrlicu, taj je vaš neprijatelj. Preteča je prvi propovijedao politiku oslanjanja na vlastite snage (ni s Bečom ni s Peštom nego sami, svoji na svome). Nije to bio politički autizam ni izolacionizam, nego, pače, politički realizam koji od Hrvatske pravi samostalni i neovisni politički subjekt koji po svojoj volji, i u skladu sa svojim interesima, sklapa saveze i ugovore s drugim narodima i državama.
Dobro upoznajte neprijatelje svoje. A kad ih upoznate, shvatit ćete da objeda za ognjištarstvo dolazi od tvojih najvećih neprijatelja - od hrvatomrzaca, najcrnjih šovinista i
35
autošovinista. Svi ti koji su vam nadjenuli, po njihovom mišljenju, pogrdno ime - ognjištari, imaju također zajedničko ime - urbanoidi. Urbanoidi si umišljaju da su urbani - kultivirani, civilizirani, što ustvari nisu, nego su primitivci iz grada, obično šovinističko i autošovinističk o smeće.
Sve su to neoliberalni ljevičari različita nacionalnog podrijetla, a najopakije i najdublje hrvatomrziteljs tvo, uz Svrab, potječe od oca i sina jedne nacionalne manjine. Kad kritiziraju ognjištarstvo, lukavci, oni znaju da kritiziraju hrvatsku domovinsku zavičajnost iz koje su oni isključeni. A domovinska je zavičajnost univerzalna emocija i ideja što je poznaju svi narodi svijeta. Ona je ideja ljubavi, za razliku od kozmopolitizma koji je ili naivan ili egoističan indiferentistič ki individualizam ili pak mrziteljski i zločinački, osvajački. Tijekom povijesti svi su osvajači hegemonisti bili mrzitelji, tobožnji humani kozmopoliti. Svi osvajački imperiji, od Rimskoga do suvremenih “demokratskih i liberalnih” imperija, promidžbeno su bili humani kozmopoliti, a u stvari zatiratelji svake slobode drugoga, mrzitelji drugoga. A one koji su se borili za nacionalnu slobodu i vlastito samoodređenje nazivali su ksenofobima - natražnjacima, ognjištarima. To sad rade zagovornici globalizacije, neoliberalnoga projekta osvajača svijeta. I vaši malograđanski političari slugani. Urbanoidi.
O tim kozmopolitima je Rousseau pisao: “Odatle se vidi što valja misliti o tobožnjim kozmopolitima koji se hvale, dokazujući svoju ljubav prema domovini, ljubavlju prema ljudskom rodu, da vole čitav svijet da bi imali pravo ne voljeti nikoga....Taj filozof voli Tatare kako bi bio pošteđen da voli svoje susjede.”
Ti hrvatomrsci, urbanoidi, svaki otpor, svaku obranu Hrvata od osvajača, tlačitelja i porobljivača nazivaju hajdučijom. Tu mržnju na otpor naslijediše od Osmanlija za koje su svi oni koji su se bunili, ustajali, oni koji prvi ustaše, bili hajduci tj. razbojnici. I bez ikakve moralne dileme, hrvatomrsci, sve hajduke, pače i one koji iz isključivo rodoljubnih i domoljubnih razloga ustaše protiv osmanlijskoga zuluma, nazvaše zločincima. Hrvatomrsci su toliko drski i cinični da domovinsku zavičajnost suprotstavljaju demokraciji i slobodi, iako je ona upravo njihovo najhumanije ozbiljenje.
Svaki narod ima epsku prošlost. Ali, reći ćete, prošlost pripada prošlosti. Da, istina je. Međutim, nikad sasvim. Ako neki narod želi trajno zadržati svoju slobodu, mora trajno zadržati epsku crtu. Jer epsko je slavljenje vrline, prije svega slobode, pravde, hrabrosti, junaštva, žrtvovanja i poštenja, ljubavi prema svome narodu i domovini. Hrvatomrsci, neprijatelji Hrvata i Hrvatske zato i mrze i stalno nalaze nove načine da ih ocrne.
Kad kritičari ognjištarstva, jer su hrvatomrsci, prebrojavaju žrtve Domovinskoga rata, prebrojavaju samo stradalu Svrab, i, dakako, brojke preuveličavaju, krivotvore, pri tome ne vodeći računa jesu li oni uperili oružje u Hrvate, a kravatanske žrtve i ne spominju. Spomenuti otac i sin toliko patološki mrze Hrvate da, iako ni jedan pripadnik njihove nacije nije stradao u Domovinskom ratu od Hrvata, dapače s njima se postupalo s posebnom brigom i pažnjom i štitilo ih se, sad žale sve i svakoga stradaloga u Domovinskom ratu, osim Hrvata. Jer oni su ognjištari, hajduci, zločinci jer se brane, jer hoće svoju neovisnu državu.
A, kad vi junake Patriotskog rata branite od zločinačkih objeda, onda vaš unutarnji neprijatelj (filozof manjinac) kaže da ste vi glup narod jer na taj način, tobože, pohrvaćujete zločin. Time izražavaju prijezir, mržnju prema vama veću od šovinizma, veću od rasizma. Oni na taj način pozločinskuju hrvatstvo. Time kažu da je hrvatstvo supsatancijalno zločin, da je hrvatski bitak zločinački. Time ste označeni kao neljudi, pače i više od toga, kao anti-ljudi. Njihov je cilj jasan: žele najprije od vas napraviti moralne zločince da bi vas lakše pretvorili u društvene parije u vašoj vlastitoj zemlji. Nije vam dopušteno ni braniti se, za vas izmisliše zločin koji čovječanstvo do sad nije poznavalo: zločin obrane. O ljudi, o Hrvati, dokad ćete trpjeti te zločince?
Prorokovođa je bio duboko povrijeđen zbog sustavnog podčinjavanja njegova naroda od urbanoida. Osobito ga ozlovolji kad vidje da na sve te objede i progone narod šuti te kliče i 36
moli Boga da oprosti njegovu neprijatelju, jer valjda ne zna kakav zločin mu čini. Smrknuta lica, na kojem se svaki mišić grčio od bijesa, ipak poslije podužeg razmišljanja smiri ga ohrabrujuća misao: previše pljuju po ovom narodu da se ne bi pobunio i opravdao svoje dostojanstvo Višega naroda, da se ne bi obranio da od njega naprave stado. Zaista, zaista previše pljuju po ovom narodu da on ne bi jednoga dana ustao i osvetio se, mislio je Prorokovođa.
Ipak, na koncu se je još jednom obrati narodu i reče:
- O smjerni, o dobri narode! Klecajte na koljena i molite Boga, ali pazite da pri tome uvijek imate pušku uza se. Ona će vam molitvu učiniti uslišanom.
O, predobri sinovi i kćeri hrvatske! Veliki se zločini prema vama čine. Dokle ćete to trpjeti, kad ćete suditi zločincima? Kad ćete, konačno, početi braniti svoje dostojanstvo? Dokle ćete dopuštati da se od hrvatomrziteljs tva pravi ideologija, fašistička, i na tome gradi karijera ?
Hrvatomrsci, nezavičajnici su stranci u tvojoj zemlji. Ali nisu stranci oni inorodci koji doseliše u tvoj domovinski zavičaj, zavolješe ga punom ljubavi i tako postadoše hrvatski domovinski zavičajnici. Ti nisu stranci, nego vaši kao što je bio August Šenoa, Dimitrije Demeter i mnogi drugi poznati i nepoznati. Domaći autošovinisti se iz domovinske zavičajnosti isključuju, iako su u njoj rođeni, a inorodci hrvatomrzitelji se u nju ne uključuju. Grijeh im je jednak, premda nije i odgovornost.
Prijavi Administratoru
#53 PuljaninCrni Jahač 2011-12-24 17:15
Zaboravili ste spomenuti i obitelj Granić iz Makarske, a ima ih jošššššš :-x
Citat:
Slicno je bilo sa Trpalima u Sinju, Savkinim na Korčuli, Nobilima...Njihovi potomci su danas privilegirana bogata i/ili utjecajna skupina
Prijavi Administratoru
#54 Ostojići-Puljan inBoljunac 2011-12-24 20:37
Citat puljanin:
Točno je da ima i Hrvata tog prezimena međutim, ovi to nisu. Veljko je sin priučenog učitelja koji je u Istru došao sredinom 50 - tih godina prošlog stoljeća iz Srbije, oženio se i 1958. se rodio mali Veljko Ostojić. Tipičan primjer kako su nastajavi mali jugovići kojih je Istra puna što zasigurno i sami znate.
Bajići npr. su za vrijeme Kraljevine bili Srbi katolici koji su tako dobili određene privilegije. Todorić je hrvatsko prezime no, djed Ivice se aranžirao sa srbijanskom vlašću, postao član Srpske radikalne stranke, načelnik sreza ...Slicno je bilo sa Trpalima u Sinju, Savkinim na Korčuli, Nobilima...Njihovi potomci su danas privilegirana bogata i/ili utjecajna skupina koja vedri i oblači Hrvatskom. Kada im se pridodaju djeca udbaša i kosovaca kao npr. Luković, Mikša...i da ne nabrajam dalje (svi utjecajni novinari i novinski moguli su oficirska i udbaška djeca iz nekadašnjeg Poleta)...


Nažalost, bit će da imate pravo glede Ostojića i ne samo glede njih.

Nekada je hrvatstvo bilo poželjno i prihvaćali su ga mnogi stranci koji su stjecajem okolnosti živjeli u Hrvatskoj. Koji je razlog za odnarođivanje Hrvata u Jugoslaviji te još i danas, u Hrvatskoj ? Čini i se da je to uvjetovano time što je jugoslavensko društvo u prvoj i drugoj Jugoslaviji bilo zasnovano na privlegijama. U prvoj na temelju srpstva, a u drugoj i na temelju srpstva i komunizma.

Da bi se tim zlokobnim procesima stalo na kraj, potrebno je izgraditi zdravo društvo bez privilegija takvih vrsta.
Prijavi Administratoru
#55 Boljunacpuljanin 2011-12-25 18:02
...i jugoslavenstva koje je, po mojem mišljenju, puno gore od bilo kojeg srpstva, pa i velikosrpstva! Sa (danas globalizmom i europejstvom prikrivenim) jugoslavenstvom se teže boriti nego sa otvorenim četništvom!
Prijavi Administratoru
#56 Nema jugoslavenstva. To je maska.Boljunac 2011-12-25 18:57
Citat puljanin:
...i jugoslavenstva koje je, po mojem mišljenju, puno gore od bilo kojeg srpstva, pa i velikosrpstva! Sa (danas globalizmom i europejstvom prikrivenim) jugoslavenstvom se teže boriti nego sa otvorenim četništvom!


Kao što nema niti tzv. agnostika. To su ateisti. Nu, budući da su ateisti zapravo bezbožnici, ljepše zvuče kad se sebe svrstava u agnostike. Ništa drugo nego eufemizam. Druga je stvar kad netko vjeruje u Boga, ali i sumnja, traži Boga. Taj je teist. Onaj tko se pokriva agnosticizmom, da bi odbacio Boga je - ateist.

To je slično onoj izreci kao je netko u banani. U kakvoj banani ? U k.....j, tj. u k....u.

I jedno drugo je tek slikovito izražavanje. Moglo bi se reći i da je netko u govnima.

Pa su tako neki agnostici, koji nisu sigurni jesu li ateisti ili nisu.

Jugovenstvo je pak ljepša ambalaža za veklikosrpstvo iliti četništvo.

Jedini koji su nekada vjerovali i jugoslavenstvo bili su Hrvati. Velikosrbi su im brzo pokazali kako oni shvaćaju jugoslavestvo. Hrvati su se otrijeznili i "pročitali" ih na pravi način.

Pa ni s tom velikosrpskom maskom (jugoslaventsvo m ) više ne ide. Nitko ne može otvoreno zastupati jugoslavensku ideju. Ta je ideja propala. Zato se govori o "zapadnom Balkanu", o kulturnoj i svakoj drugoj suradnji kao da nije bilo srpske agresije na Hrvatski i BiH. Sve srpske zločina pod tepih, a hrvatske, ustostručene, na stup srama s idejom da smo svi isti, pa se trebamo pomiriti bez ikakvih reparacija. Dovoljno je da se svi svima ispričaju. Eto, našega Josipovića, prvaka u ispričavajućem natjecanju.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • Marcus
  • 2 korisnika
  • 64 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal