Podijeljena Hrvatska - što činiti?

Hrvatska je danas podijeljena na tri skupine ljudi - jedni svjesno rade na demontaži hrvatske države, odnosno što bržem integriranju u nekakve višenacionalne tvorbe. i njih možemo nazvati hrvatskom filijalom globalizma, a koji je na razini svijeta kreiran od strane financijskog kapitala, i koji zagovara ukinuće nacionalnih država jer im one predstavljaju najveću smetnju pri realizaciji svojih ciljeva, prije svega „slobodnog protoka“ što u stvari znači slobodne pljačke,globalizacija a što je i znatno pridonijelo aktualnoj svjetskoj situaciji koju možemo slobodno nazvati katastrofalnom. Druga skupina, ona većinska, ne prihvaća ovaj model, želi snažniju državu, kao jamac suverenosti i raspolaganja bogatstvima kojima Hrvatska obiluje. Oni ne žele biti u nekom neokolonijalnom odnosu prema tom, u svijetu prevladavajućem financijskom kapitalu.. Treća skupina je ona „šutljiva većina“, to su ljudi koji nisu u politici niti minimalno orijentirani, većina ih apstinira od izbora i zapravo oni ne znaju niti žele znati „kamo vodi put“.

Prvi drže sve ključne gospodarske i društvene poluge moći u Hrvatskoj, ovi drugi i treći žive sve više na rubu egzistencijalnog minimuma, a jedini su koji imaju velik interes za mijenjanje stanja. No, za takvo što im manjka organizacija, logistika,dr. Franjo Tuđman materijalna sredstva koja su nužan preduvjet za djelotvorno funkcioniranje u Zdrava bazaBaza HDZ-a je još uvijek zdrava ali kako su vodstvo stranke od 2000. godine preuzeli oni iz gore opisane prve skupine, oni su tako pod vlastiti nadzor stavili i Hrvatsku u cijelosti. Eksponenti te politike u HDZ-u su i za vrijeme Tuđmana imali veliki utjecaj na političke i gospodarske tijekove, ali ne i monopol,operativnom smislu. Nemaju niti jedan relevantan medij pod vlastitim nadzorom i utjecajem. Jedino što još donekle imaju i to tek kao potencijalnu mogućnost jest najveća stranka u Hrvata, HDZ. Baza HDZ-a je još uvijek zdrava ali kako su vodstvo stranke od 2000. godine preuzeli oni iz gore opisane prve skupine, oni su tako pod vlastiti nadzor stavili i Hrvatsku u cijelosti. Eksponenti te politike u HDZ-u su i za vrijeme Tuđmana imali veliki utjecaj na političke i gospodarske tijekove, ali ne i monopol, tada na primjer vojska i policija nisu bili pod njihovim nadzorom, a i obavještajni sustav je bio na putu da ga se reformira u jedan moderan sustav. Ti procesi su zaustavljeni silom od strane Račana, Mesića i Sanadera.

Situacija tjedan dana prije izbora nije nimalo „ružičasta“.Što činiti?Moje je mišljenje da su na visini trenutka samo Jadranka Kosor i Miroslav Tuđman, koji predvodi veliku skupinu stručnjaka i intelektualaca spremnih staviti se naciji na raspolaganje u ovim teškim povijesnim okolnostima. Demokratizacija HDZ-a je jedini kvalitetni jamac za spas suverenizma i pobjedu na izborima, sve ostalo je, svjesno ili nesvjesno, upregnuto da radi u suprotnom smjeru i za suprotstavljenu stranu Imamo inflaciju malih skupina koje su formirale svoje liste. Svako od lidera tih skupina misli da ima mesijansko poslanje stati na čelo Države, obrušavaju se na HDZ više nego na neojugoslavensku politiku kukurikavaca. Potenciraju se svađe među njima samima jer nitko nikome nije, u najmanju ruku, dovoljno dobar..., i sve to vodi u poslijeizborni kaos kada će biti izuzetno teško bilo koga od njih uvjeriti da „nije narod glup zato jer ih nije birao“ već da su oni politički neznalice i nacionalno neodgovorne osobe kojeupitnik treba držati što dalje od politike.

Moje je mišljenje da su na visini trenutka samo Jadranka Kosor i Miroslav Tuđman, koji predvodi veliku skupinu stručnjaka i intelektualaca spremnih staviti se naciji na raspolaganje u ovim teškim povijesnim okolnostima. Demokratizacija HDZ-a je jedini kvalitetni jamac za spas suverenizma i pobjedu na izborima, sve ostalo je, svjesno ili nesvjesno, upregnuto da radi u suprotnom smjeru i za suprotstavljenu stranu.

Što činiti? Po mojem mišljenju treba podržati HDZ na ovim izborima i tako omogućiti demokratske procese u njemu . Svi koji su nekada bili u HDZ-u trebaju se u njega vratiti i aktivno sudjelovati u promjenama koje će slijediti. Svaka apstinencija slabi demokratske snage u stranci, a jača ove eksponente tehnomenadžerske struje koje bi po svojem svjetonazoru mogle biti u bilo kojoj stranci registriranoj u RH! A zapravo iskreno nisu u nijednoj . Njima interes određuje gdje će se politički pozicionirati, a dijelom su i umreženi u stranačku nadstrukturu koja ima jedinu zadaću nadziranja i usmjeravanja generalnih procesa u našoj državi. U pravilu za interes stranih „središta moći“!

Ninoslav Mogorović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Brisel=BeogradJedino Hrvatska 2011-11-27 19:57
Danas 20 godina od proglašenja hrvatske samostalnosti, pred ove za hrvatsku opstojnost i budućnost presudne izbore i referendum na kojem se odlučuje ili jesmo ili nismo za suverenu Hrvatsku, imamo gotovo identičnu političku situaciju s početka 90.-ih godina prošlog stoljeća, kad ponovo hrvatski čovjek mora izabrati između triju opcija: suverenističke, unionističke i konformističke (mješavina ove dvije prethodno spomenute).

No, situacija je ovaj put umnogome složenija i ozbiljnija s obzirom na činjenicu da su nekadašnji suverenisti (HDZ-e) danas postali najveći unionisti, koji zajedno sa bivšim i sadašnjim yugo-unionistim a, Kukuriku koalicijom, tvore Savez za Eu-ropsku uniju, koji nije ništa drugo već proširena Srboslavija.

U prilog tomu govori i najavljena daljnja centralizacija Eu-ropske unije u smjeru stvaranja fiskalne unije, posljedica čega će biti daljnje poništenje suverenih prava nacionalnih parlamenata, koji će morati prethodno, prije formalnog usvajanja, nacrte svojih državnih proračuna slati na amenovanje u Brisel.
Prijavi Administratoru
#2 Opet ovaj HDZ-ov drukerMiros 2011-11-27 21:55
Zašto, Ninek, ne pozovete na glasovanje za suvereniste? Nema ih puno, Volim Hrvatsku i ABH-JH. Tu čak spada i SP-Pernar, kao lijevo krilo suverenista.
Prijavi Administratoru
#3 MirosJedino Hrvatska 2011-11-27 22:39
Poštovani Miros, uistinu nas suverenista, danas 21 godinu nakon uspostave nezavisne hrvatske džave, nema puno, čak i manje već 1990. godine, ali kako onda tako i danas, budućnost Hrvatske leži na osobama poput nas, za koje suverena hrvatska država nema alternative.
Prijavi Administratoru
#4 Mislim da...puljanin 2011-11-27 23:27
...svi oni koji smatraju politiku dernekom viču i urliču prije svakih izbora.
EU će se raspasti i bez našeg aktivnog doprinosa tom činu. Zato tko slijedi što Englezi čine posljednjih dana postati će svjestan opasnosti od pojednostavljen og pristupa problemu hrvatskog PREDpristupa EU!
Prijavi Administratoru
#5 Tko misli da će mu....puljanin 2011-11-27 23:32
...pod kukurikavcima biti bolje nego ako se dadne prilika HDZ-a da se demokratizira i vrati suverenizmu, neka samo izvoli glasovati za stranke koje će dobiti od 0,o15% do 3% glasova!
"Inventuru" možemo dogovoriti za noć od 4. na 5. prosinca!
Prijavi Administratoru
#6 Dvojba -koja to nijeJedino Hrvatska 2011-11-27 23:43
Ako se sve svodi na dvojbu, detuđmanizirani HDZ-e ili boljševizirani SDP-e, onda nam se stvarno loše piše.

Imaju i oni koji ne daju zatomit svoju nacionalnu svijest i savjest, i koji ne opraštaju izdaju Domovinskog rata, hrvatskih generala, bosansko-herceg ovačkih Hrvata, prodaju teritorija, ZERP, Arbitražni sporazum, prodaju nacionalnog srebra...,
Prijavi Administratoru
#7 Miros.puljanin 2011-11-27 23:43
Koliko je meni poznato druker, cinker, konfident...je onaj koji odaje, koji nekoga opanjkava što radi, što govori...No, ovaj Ninek javno iznosi svoj stav iza kojeg stoji imenom i prezimenom!
Prateći što ti pišeš pod nickom Miros imam dojam da ga nepravedno i neopravdano držiš za kolegu!?
Prijavi Administratoru
#8 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-27 23:48
Tvoj stav mi "miriše" na ponosnog luzera! Ne osporavam ti pravo da to budeš.
Dok je to samo tvoja zanimacija po portalima, naravno.
Prijavi Administratoru
#9 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 00:08
Gosp. puljanin, bolje "luzer" sa ponosom, ako smatrate pod luzerom osobu koja ne odstupa ni za milimetar kad su u pitanju država i državništvo, već biti "pobjednik" bez ponosa.

Sa takvim Vašim stavom na kraju ostat ćete i bez države i ponosa.

P.S. Što se tiče mog stava kojeg iznosim na Portalu HKV-a, kao i AMACA i Dragovoljca, on se nimalo ne razlikuje od mog političkog opredjeljenja kojeg iznosim u svakodnevnom životu.
Prijavi Administratoru
#10 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 00:15
Vi očito imate prilično oskudno znanje o politici kada ju definirate kao dogmu, a ne umijeće mogućeg.
Politika il' pukovnik il'pokojnik nije nikada donosila ploda! Najčešće je rezultatski gledano zagovaratelj te politike na kraju "pokojnik" ili gubitnik!
Prijavi Administratoru
#11 Uvijek ista predizborna demagogijaJedino Hrvatska 2011-11-28 00:22
Ako HDZ-e izgubi na paralamentarnim izborima za koji dan, ne će to biti zbog onih koji nisu prodali svoj nacionalni ponos i dostojanstvo već upravo zbog onih koji su sve učinili na urušavanju svih nacionalnih vrjednota, bestidno i izdajnički prodavajući hrvatske državne interese, dodvoravajući se briselskim gazdama.

Za Hrvatsku bi tragično bilo kad ne bi bilo više onih koji razaznaju predizborne jeftine trikove od stvarne brige za nacionalno dobro.

No, ono što ne najtragičnije od svega, oni tu svoju izdaju žele hrvatskoj javnosti predočiti kao brigu za opće nacionalno dobro. I nažalost, nalaze još uvijek jedan broj ljudi koji svjesno ili nesvjesno nasjedaju toj njihovoj predizbornoj demagogiji, prividno zaogrnutoj u nacionalno ruho.
Prijavi Administratoru
#12 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 00:33
Gosp. puljanin, otkud ste izvukli taj izraz dogma, to niste mogli iz mojih komentara!?

Nu, ako smatrate svijest, savjest i ponos kao svojevrsnu dogmu, kao nešto što je imanentno ljudskom biću, kao slici i prilici Božjoj, onda ste u pravu.

Politika nije nešto van života, ona je sam život i kao takva ako nije oplemenjena višim dobrom ona i ne zaslužuje nazvati se ljudskom djelatnošću, već služi onima koji se demokacijom služe kao demo(N)kracijom.
Prijavi Administratoru
#13 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 00:59
Svijest, savjest i ponos podređeni su u politici pojmovima koji stoje iznad svih njih, a to INTERES i ODGOVORNOST, na višoj razini politike NACIONALNI INTERES i NACIONALNA ODGOVORNOST!
Svi ti pojmovi su u međusobnom kauzalnom odnosu, a povezuje ih obavještenost, znanje o procesima čiji smo sudionici. Rezultati su vrlo često neizvjesni jer se politika uvijek vodi između različitih subjekata, a njih sve rukovode isti špomenuti motivi (INTERESI)!
Kada bi svi subjekti u politici razmišljali poput vas bili bi u neprekidnom ratu! Kompromis je najčešća rezultanta u politici koja stremi mirnim rješenjima sukoba sve određujućeg INTERESA!
Prijavi Administratoru
#14 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:12
Gosp. puljanin, ako je itko u ratu, ako dušu shvatimo kao bojno polje, a ona to i jest, gdje se vodi stalna borba između Boga i Sotone, onda su upravo takove osobe kao Vi koje se vode u politici načelom manjeg zla, (iako je to itekako upitno što je manje, a što veće zlo u hrvatskoj politici- dali detuđmanizirani HDZ-e ili boljševizirani SDP-a) stalno u sukobu sa svojom savješću.

P.S. Ne može se gaziti svoja savjest naivno misleći kako se time može doprinijeti nekom općem nacionalnom dobru!
Prijavi Administratoru
#15 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:13
Recimo kada govorimo o Gospodarskom pojasu, ne ZERP-u jer zašto ZERP kada čitav svijet uspostavlja Gospodarski pojas uopće se ne slažem s izdajničkom politikom Ive Sanadera jer se temeljni nacionalni interesi ne podređuju ničem pogotovo ako je to normalna uobičajena praksa u svijetu. Sanader i kukurikavci su samo ispostave svjetskih centara moći i kao takvi neprihvatljivi. Tim više je važno spoznati da se veliku stranku kao što je HDZ ne treba uništavati već utjecati na to da se ona promjeni odnosno da se vrati na politiku dr. Franje Tuđmana! Suverenističku, dakle!
Prijavi Administratoru
#16 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:17
Eto zbog čega ja mislim da sam u pravu kada mislim da vi politiku definirate kao dogmu.
Na žalost ona to nije niti će ikada biti pa čak i onda kada se s vremena na vrijeme etabliraju diktatorski režimi!
Prijavi Administratoru
#17 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:18
Gosp. puljanin, a izdaja Domovinskog rata, bosansko-herceg ovačkih Hrvata, generala, ubojstvo generala Brodarca, potraga za nepostojećim topničkim dnevnicima, prodaja teritorija, Arbitražni sporazum sa Slovenijom, prodaja nacionalnog srebra..., čija je to veleizdajnička politika!?
Prijavi Administratoru
#18 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:23
To je politika Londona preko hrvatskih izdajnika Stipe Mesića, Ivice Račana, Vlade Šeksa, Ive Sanadera...(da spomenem samo one glavne)! I što sad? Što trebamo činiti dalje? Podijeliti se u dvadesetak malih strančica koje čak ne mogu ni koalirati već ide svaka za sebe na izbore jer svaki mali firer misli da je upravo on hrvatski Mesije!?
Ma molim vas lijepo, čista matematika govori da oni ne mogu uspjeti i da je to gubitnička politika!
Prijavi Administratoru
#19 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:26
Citat puljanin:
Eto zbog čega ja mislim da sam u pravu kada mislim da vi politiku definirate kao dogmu.
Na žalost ona to nije niti će ikada biti pa čak i onda kada se s vremena na vrijeme etabliraju diktatorski režimi!



Dogma je Bog, savjest, svijest, ponos, dostojanstvo, čovječnost..., sve izvan toga je politikanstvo života i hod linijom manjeg otpora.
Prijavi Administratoru
#20 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:30
Nu, a tko to i danas "progoni" generala Branimira Glavaša, tko je uhitio Tomislava Merčepa, tko je ubio generala Đuru Brodarca, tko je progonio hrvatske branitelje zbog nepostojećih topničkih dnevnika, tko i danas prodaje bosansko-herceg ovačke Hrvate osporavajući im pravo na dvojno prebivalište, a to isto pravo ostavlja Srbima i Talijanima, tko je potpisao Arbitražni sporazum sa Slovenijom? Zna se! Teta Jaca!
Prijavi Administratoru
#21 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:32
Život je muka, rad, glad, oskudica, ratovi, poplave, potresi, požari...i to je Bog, i to je iskušenje!
Kako si vi zamišljate ovozemaljski svijet on nije moguć jer bi to bio raj zemaljski. A on je moguć samo u glavama komunista i marksista koji su projekciju raja smjestili na Zemlju!
Prijavi Administratoru
#22 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:36
Zar vi još uvijek ne vidite da u Hrvatskoj imaju najveću moć jugovići. Sve drže u svojim rukama od gospodarstva, medija do pravosuđa ! Zar ne vidite da je moć u rukama Bajića, Nobila, Todorića, Prke, Lukovića, Mateše, Vedriša, Linića...nadstr anačke strukture neojugoslavensk e orijentacije! To tek treba dovesti u neki red, a to se sigurno neće dogoditi ako ćemo imati 20-tak malih strančica koje su još i posvađane između sebe.
Prijavi Administratoru
#23 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:38
Citat:
A on je moguć samo u glavama komunista i marksista koji su projekciju raja smjestili na Zemlju!
Gosp. puljanin, potpuno pogrješno, markisisti su željeli nešto potpuno drugo, pakao na zemlji gradeći svijet bez Boga! A to isto, iako toga nisu svjesni, grade ga i osobe koje zatomljuju svoju savjest gradeći svijet na oportunizmu i konformizmu.
Prijavi Administratoru
#24 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:41
Jasno je meni što su oni htjeli međutim uspjeli su u podsvjest ljudi ugraditi "chip" da je "pravedno društvo u kojem neće biti iskorištavanja čovjeka od čovjeka" moguće! A nije. Ili vi mislite da je?
Prijavi Administratoru
#25 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:43
Citat puljanin:
Zar vi još uvijek ne vidite da u Hrvatskoj imaju najveću moć jugovići. Sve drže u svojim rukama od gospodarstva, medija do pravosuđa ! Zar ne vidite da je moć u rukama Bajića, Nobila, Todorića, Prke, Lukovića, Mateše, Vedriša, Linića...nadstranačke strukture neojugoslavenske orijentacije! To tek treba dovesti u neki red, a to se sigurno neće dogoditi ako ćemo imati 20-tak malih strančica koje su još i posvađane između sebe.


Lako ćemo mi za takove jugoviće, s njima smo bar načisto. Nu, što ćemo sa jugovićima zaogrnutim u nacionalno ruho, poput bivše članice Markovićeva pokteta za Jugoslaviju, ili gospićkog ponosnog nosioca Titove štafete...,
Prijavi Administratoru
#26 HRVATSKI NAROD I HRVATSKI BIRAČI MORAJU IZABRATI IZMEĐU NACIONALNOG I DOMOLJUBNOG I IDEOLOŠKOG I "LIJEVOG" ANACIONALNOG PUTApreporod 2011-11-28 01:44
Ovu rascjepkanost,m alih sebičnih
"strančica" koje sebe smatraju "BOGOM DANIMA",ova "iracionalna "ŽELJA ZA MOĆI"
i za (možda )kakvom mizernom stolicom
u Saboru je znak nedoraslosti,
primitivizma i sebičnosti na tzv."HRVATSKOJ DESNICI" koja izgleda nije
niti istinska "desnica" a ne radi zaista ni
za hrvatske interese.
Imali išta više bizarno i upravo patetično nego "lideri" nekih
besperspektivnih ,slabo definiranih "strančica".
Sa svojim uobičajeno slabo sročenim "PROGRAMOM" koji se
bitno gotovo ne razlikuje od drugih
"programa" sličnih "očajnih" strančica
u kojima samo tzv,"VOĐE" stranaka imaju
nevjerovatan,upravo gigantski EGO,
EGO koji gotovo graniči sa ludilom.
Jer "maštati"o "slavi" i vodstvu hrvatske
sa nekoliko tisuća,a često samo sa nekoliko stotina simpatizera i pobjediti
na izborima,zaista je ludo.
Ovo ne znači da u HRVATSKOM SABORU netreba biti
"VIŠE ŠARENILA",i da netreba biti možda jedna ili
dvije"manje" stranke između DVIJE DOMINANTNE (HDZ i SDP) i da postavljaju kritična pitanja na donošenju odluka i zakona.
Ali zašto netko misli da trebaju u Saboru četiri ili pet
"PRAVAŠKIH STRANAKA" kad gotovo SVE
imaju indentičan program?
Zašto?
To što se već nisu ujedinile
u JEDAN POLITIČKI ENTITI je simptomatično
samo po sebi.
Uz njih ima "na tucete"još manjih
strančica,počim od "OBITELJSKE STRANKE",
do "LIBERALNE" i "SELJAČKE"
I tako uzduž i poprijeko
pred ove izbore...
Nemislim da IGDJE NA SVIJETU
ima toliko stranaka koje pretendiraju
na vlast kao trenutno u hrvatskoj.
Nigdje tog nema.
Možemo sde pitati stotine i tisuće puta
zašto je to tako,zašto smo mi hrvati
u politici tako specifičan narod?
Toliko ustvari specifičan da smo
DVA puta izabrali Stipicu Mesića
za PREDSJEDENIKA HRVATSKE negativnu
figuru Jugoslavensko-p artizanski orjentiranu,( jednog od poslednjih rotirajućih predsjednika Jugoslavije)
ogrezlu u suludom "Antifašizmu"
i ANTI-NACINALIZMU.
Pa smo odmah nakon toga
izabrali njegovog virtualanog "klona"
Ivu Josipovića.
I sad opet nažalost ima takvih hrvata koji "vole"
SDP i "KUKURIKU" koaliciju koji otvoreno
zastupaju i "lijevo" i anacionalno i zapravo su pro-jugoslavens ki orjentirani.
U ovakvom "okruženju" i u ovakvoj
surealnoj situaciji
svim dobronamjernim HRVATIMA
i HRVATSKIM DOMOLJUBIMA
preostaje "naći" nekoga
za koga bi trebalo glasati a da
to ne bude "izgubljeni" i "profućkani" glas.
Svi znamo kroz kakve afere,korupciju
a i skandale je u posljednjih desetak godina
prošao "HDZ".-Ta "stara" stranka osnovana
po FRANJI TUĐMANU.
Bilo bi najbolje da je kompletno "renovirana" i pod drugim vodstvom..
ali imamo ono što imamo.
Meni osobno bilo bi daleko draže
da je situacija drugačija i
da na mjestu HDZ-a stranke koja još
uvijek sama po sebi moše dobiti
više od 20% birača neka druga
recimo "PRAVAŠKA STRANKA" koja bi mogla
dobiti takve procente glasova.
Ali pošto sam REALISTA po prirodi
i pošto je došlo do izbora između
"SDP"(KUKURIKU) i "HDZ"-a
kao DVA NAJAČA BLOKA U HRVATSKOJ POLITICI
moj izbor ipak mora biti
za najaču stranku "DESNICE"
a to je danas jedino "HDZ"
Znam da se mnogi komentatori neće složiti sa ovim observacijama i da reći će
da su "SDP" i "HDZ" gotovo ISTA opcija.
Ne slažem se sa tim mišljenjem,
Jer "HDZ" je osnovan na NACIONALNIM PREMISAMA
dok je "SDP" nasljednik RAČANOVE KOMUNISTIČKE PARTIJE HRVATSKE i po
svojoj prirodi NEMOŽE NIKADA BITI
ISTINSKI DOMOLJUBNA I NACIONALNA STRANKA.
Tj.

NEMOŽE NIKADA BITI ISTINSKA HRVATSKA
STRANKA.
Pametnome dosta.
P.S:
Tko je god prošao Hrvatsku emigraciju i emigrantske političare taj može lako razumjeti kaos
i častohleplje malih političkih stranaka i "vođa"
kojih je u emigraciji bilo na tucete
i za koje smo poslije saznali (ovo je indikativno)
da su bili u velikom broju vođene i infiltrirane po UDBAŠKIM AGENTIMA.
Ne zvuči li i ovo "familijarno"?
Prijavi Administratoru
#27 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:49
Gledajte, koliko je meni poznato ona nije bila u tom pokretu no, sasvim sigurno je Milovan Šibl dobio ime po jednom drugom Milovanu no, to ne znači da je on (ni njegov pokojni otac neprihvatljiv, dapače) zbog toga ostao što je nekada kao omladinac bio! To su gluposti i trebali bi se lagano riješiti tog primitivizma!
Prijavi Administratoru
#28 preporodpuljanin 2011-11-28 01:50
Slažem se u cijelosti sa napisanim!
Prijavi Administratoru
#29 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:53
Citat puljanin:
Jasno je meni što su oni htjeli međutim uspjeli su u podsvjest ljudi ugraditi "chip" da je "pravedno društvo u kojem neće biti iskorištavanja čovjeka od čovjeka" moguće! A nije. Ili vi mislite da je?


Gosp. puljanin, ne znam u čiju su podsvijest marksisiti "ugradili" čip o, u moju sigurno nisu.

No, jedno sigurno znam, da oni koji su tvorci komunizma kao duhovnog čeda liberalizma, koji danas vladaju uz pomoć demoNkracije, već su počeli sa ugradnjom stvarnnog čipa s ciljem potopune kontrole ljudskog roda i stavaranja unificiranog pojedinca bez nacionalne svijesti, ponosa i dostojanstva.

No zasigurno će im u Hrvatskoj biti olakšan posao jer su svoj cilj već dobrano postigli preko medija i stranaka okupljenih u Savezu za Eu-roopsku uniju.
Prijavi Administratoru
#30 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:55
Pročitajte što ste napisali pa ćete vidjeti da jesu!
Prijavi Administratoru
#31 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 01:56
EU-nija se nalazi u fazi u kojoj se nalazila bivša država 1988. godine. tko to ne vidi je politički slijep !
Prijavi Administratoru
#32 "PULJANIN"preporod 2011-11-28 01:58
Hvala na podršci.Vidim da rezonirate
logički i domoljubno.
Prijavi Administratoru
#33 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 01:59
Citat puljanin:
Gledajte, koliko je meni poznato ona nije bila u tom pokretu no, sasvim sigurno je Milovan Šibl dobio ime po jednom drugom Milovanu no, to ne znači da je on (ni njegov pokojni otac neprihvatljiv, dapače) zbog toga ostao što je nekada kao omladinac bio! To su gluposti i trebali bi se lagano riješiti tog primitivizma!


Tko to ona, mislite na tetu Jacu!? Ne samo da je bila već je u vrijeme dok je Milovan Šibl zajedno sa Franjom Tuđmanom stvarao HDZ-e, naša Jaca bila istaknuta zagrebačka članica Markovićeva pokreta za Jugosaviju zajedno sa Radom Šerbeđijom.
Prijavi Administratoru
#34 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 02:04
Gosp. puljanin Vama za informaciju, moja malenkost je ravno punih 6 godina prije tete Jace bila članom Tuđmanovog HDZ-a. Oko Božića 1989. godine.
Prijavi Administratoru
#35 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 02:09
To su gluposti, a sve da i je to ne mora značiti da nema pravo promjeniti mišljenje! Dok su Franjo Tuđman i Ivan Šibl gradili "bratstvo i jedinstvo" isto nisu bili u pravu no, ja im to danas ne zamjeram ni ne stavljam pod nos. J.K. se rodila kada je Staljin umro, 1953.godine tada su ova dvojica velikih hrvatskih muževa bili na liniji partije i druga Tita. Drugi su boravili u tamnicama koji su razmišljali onako kako će ova dvojica početi razmišljati 10 -15 godina kasnije. i što sad? Za mene je bez obzira na to razdoblje Franjo Tuđman najveća politička pojava u novijoj hrvatskoj povijesti! Otac Domovine!
Prijavi Administratoru
#36 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 02:10
A moja od rujna 1989.!
Prijavi Administratoru
#37 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 02:11
Osim toga ako vam smeta uđite u HDZ i na slijedećim unutarstranački m izborima ju smjenite! To vam više nitko ne može zabraniti!
Prijavi Administratoru
#38 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 02:13
Citat puljanin:
To su gluposti, a sve da i je to ne mora značiti da nema pravo promjeniti mišljenje! Dok su Franjo Tuđman i Ivan Šibl gradili "bratstvo i jedinstvo" isto nisu bili u pravu no, ja im to danas ne zamjeram ni ne stavljam pod nos. J.K. se rodila kada je Staljin umro, 1953.godine tada su ova dvojica velikih hrvatskih muževa bili na liniji partije i druga Tita. Drugi su boravili u tamnicama koji su razmišljali onako kako će ova dvojica početi razmišljati 10 -15 godina kasnije. i što sad? Za mene je bez obzira na to razdoblje Franjo Tuđman najveća politička pojava u novijoj hrvatskoj povijesti! Otac Domovine!


Gosp. puljanin nije isto "graditi" bratstvo i jednistvo krajem 60.-ih godina i graditi ga početkom 90.-ih kao naša Jaca u vrijeme dok je Milošević već palio tenkove radi okupatorskog pohoda na Hrvatsku.
Prijavi Administratoru
#39 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 02:16
Citat puljanin:
Osim toga ako vam smeta uđite u HDZ i na slijedećim unutarstranačkim izborima ju smjenite! To vam više nitko ne može zabraniti!


Gosp. puljanin, ovo Vam nije loša ideja. :-)
Prijavi Administratoru
#40 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 02:18
Nisam htio ići tako daleko da spominjem 1945. g, Bleiburg, Križni put i stotine tisuća Hrvata ubijenih, proganjanih, zatvaranih... Ženinoj majci su sve mušđko pobili pripadnici pokreta kojem su i ova dvojica hrvatskih velikana pripadali! No, tada još nisu bili ni velikani niti su bili svjesni što se to i u njihovo ime činilo!
Zato Jedino Hrvatska, pamet u glavu i idemo dalje učeći na greškama a ne ponavljajući ih!
Prijavi Administratoru
#41 puljaninJedino Hrvatska 2011-11-28 02:25
Gosp. puljanin, ne trebate se trudit, meni je potpuno jasno da ste Vi hrvatski domoljub. Stremimo istom cilju, boljitku Hrvatske, no ne podudaraju nam se metode kojima možemo doći do istog.

Vi mislite kako je to moguće kroz HDZ-e, unatoč svemu lošem što je učinio ovaj detuđmanizirani HDZ-e u ovih 8 godina, dok moja malenkost misli kako to nije moguće preko onih koji su nas doveli u ovakvo pogubno stanje rasprodaje i izdaje svih nacionalnih interesa.

P.S. Laku noć godino! (mislim na 1989. godinu kad smo se učlanuli u HDZ-e) :-)
Prijavi Administratoru
#42 Jedino Hrvatskapuljanin 2011-11-28 02:29
Kako je od Tuđmanovog HDZ-a bilo moguće napraviti Sanaderov tako je moguće od Sanaderovog iznova napraviti Tuđmanov!
Laku noć!
Prijavi Administratoru
#43 mali Ivica s diplomom Hlebinske akademije za naivuDibbuk 2011-11-28 12:58
Citat puljanin:
Kako je od Tuđmanovog HDZ-a bilo moguće napraviti Sanaderov tako je moguće od Sanaderovog iznova napraviti Tuđmanov!
Laku noć!


Kako mali Ivica zamišlja politiku....
Prijavi Administratoru
#44 termodinamikaMiros 2011-11-28 15:43
Citat puljanin:
Kako je od Tuđmanovog HDZ-a bilo moguće napraviti Sanaderov tako je moguće od Sanaderovog iznova napraviti Tuđmanov!


Zašto je to nemoguće treba znati osnove termodinamike. HDZ je postigao maksimalnu entropiju. To je JEDNOSMJERAN PROCES, gotova stvar. Nešto kao potrošen život. Ne mladi se. Stari se. A to što se danas događa s HDZ-om, ima svoj stručni naziv - PREDSMRTNO POBOLJŠANJE.

Kao da od kvasine pokušavate napraviti vino. NE IDE TO TAKO.

Novo vino ide u nove mješine.
Prijavi Administratoru
#45 O trećoj skupinihorvatbaor 2011-11-28 16:42
Zasigurno, treću skupinu treba probuditi. Šutljiva većina mora znati da neizlaskom na izbore za svoju sudbinu ne mogu kriviti onog ili onog, jer neizlaskom na izbore nisu dali doprinos boljem i zdravijem. Kada ta šutljiva većina shvati da svake četiri godine mogu izboriti onu vlast i one ljude koji su stvarno najbolji - e onda bi svaki izbori bili s više od 90% izlaznosti na izbore. To bi bila prava demokracija. Ovako imamo medije (Jutarnji list, Včernji list, 24sata, RTL, Nova TV...) koji uspavljuju ljude s lažnim anketama.
Tako su na internetskim stranicama Večernjeg lista i 24sata bile postavljene aplikacije za prognoziranje sastava Sabora. No aplikacije nisu uopće ispravne - radi se o montaži koja bi pokazala kako velika večina podupire Kukuriku mafiju, no to nije točno. Takvim lažnim aplikacijama i lažnim anketama kod običnih ljudi stvaraju dojam da je sve već unaprijed gotovo - odnosno da većina podržava jednu opciju.
Takve medije treba ukloniti jer su neobjektivni i podupiru samo jednu stranu. Tako što ne predstavlja demokraciju - već vladavinu medijskih bogatuna s upitnim bogatstvom - koje u pravnoj državi zakonski ne bi mogli opravdati.

Ceterum censeo Kukurikem esse delendam.
Prijavi Administratoru
#46 MirosuDbapuljanin 2011-11-28 17:28
Sklonost iću i piću, učenju termodinamike, magisriranju na magistrali uz janjetinu stara je udbaško jugoslavenska navada.
Uzalud je starog konja učiti novim komandama. Staro kljuse, koje je jedino efikasno bilo upregnuto u čuvanje bratstva, jedinstva i teritorijalnog integriteta nikad prežaljne, kojem je sve cvalo u jugoizolacioniz mu govoriti o "kemijskim procesima" u politici isto je kao i teletu objašnjavati kvantnu fiziku.
Uzalud vam jugotamburaši, još koja godina i neće vas biti nigdje osim u ropotarnici povijesti kako je to govorio od vas nikad svladani, ali deklarativno vaš Karl Marx!
Prijavi Administratoru
#47 VrapčeDibbuk 2011-11-28 18:16
Citat puljanin:
Sklonost iću i piću, učenju termodinamike, magisriranju na magistrali uz janjetinu stara je udbaško jugoslavenska navada.
Uzalud je starog konja učiti novim komandama. Staro kljuse, koje je jedino efikasno bilo upregnuto u čuvanje bratstva, jedinstva i teritorijalnog integriteta nikad prežaljne, kojem je sve cvalo u jugoizolacionizmu govoriti o "kemijskim procesima" u politici isto je kao i teletu objašnjavati kvantnu fiziku.
Uzalud vam jugotamburaši, još koja godina i neće vas biti nigdje osim u ropotarnici povijesti kako je to govorio od vas nikad svladani, ali deklarativno vaš Karl Marx!


Sreća tvoja, puljanine, što se danas umobolnici ne zatvaraju na silu u psihijatrijske klinike. Inače bi i ti bio u Vrapču. Tamo bi vjerojatno osnivao svoju podružnicu UDBA-e ili objašnjavao svojim kolegama svjetsku i hrvatsku povijest (u tvojoj osebujnoj interpretaciji) ...
Prijavi Administratoru
#48 ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUdardal 2011-11-28 18:22
Počnem čitati Ninekov tekst i pomislih najzad i od njega nešto dobro, dok nisam stigao do onog dijela o HDZ-u...
Prijavi Administratoru
#49 pokvarene pločeDibbuk 2011-11-28 18:32
Citat dardal:
Počnem čitati Ninekov tekst i pomislih najzad i od njega nešto dobro, dok nisam stigao do onog dijela o HDZ-u...


Što ćeš? Te "rvatine" Ninekovog tipa poglupile su od neprekidnog ponavljanja izraza poput "jugoslaveni", "udbaši", "komunjare" itd. Ne znaju ništa drugo. To su beskorisne, pokvarene ploče koje se jedino može ignorirati. Za koju godinu će se pretvoriti u neke egzotične primjerke specifične, rijetke psihičke bolesti koja postoji samo u Hrvatskoj. Psihijatri iz cijelog svijeta će dolaziti ih proučavati. Glasovat će za HDZ, ali ih HDZ neće uzimati za ozbiljno.
Prijavi Administratoru
#50 ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUdardal 2011-11-28 18:55
Žalosna je i poražavajuća istina da je Novi hDZ morao pasti da bi došlo do sve-hrvatskoga zajedništva.
Uopće ne sumnjam u veliku državotvorno-do moljubnu, demokršćansko-p ravašku koaliciju i zajedništvo svih onih koji Hrvatsku vole, dišu i promišljaju, a do koje nije moglo ranije doći zbog destruktivne i razbijačke moći Novog hDZ-a.
Prijavi Administratoru
#51 Što činiti?stameni 2011-11-28 20:16
Ima ljudi koji nikad o nečemu pročitali, debatirali, napisali - ali ''sve znaju'' - siromačeki NI NEZNAJU DA NIŠTE NE ZNAJU;
ima ljudi koji o nečemu pročitali 1 - 2 knjige, negdje nekome u debati solili panmet ili u nekom komentarčiću - to vrlo opasni ljudi koji misle da SVE ZNAJU;
ima ljudi koji o onome o čemu prosuđuju puno pročitali, puno debatirali, puno pisali ONI ZNAJU DA NIŠTA NE ZNAJU - to je većina koja ne smije ostati pod sintagmom 'hrvatske šutnje', nego izaći na izbore i podržati HDZ, jer drugo ništa hrvatsko, a moguće za izbornu pobjedu na političkom tržištu danas ne postoji. Temeljem posljednje dvije godine i sada i nije loše!
Podržavam puljanina, boljunca i sve na njihovoj liniji! Drugima poručujem da i narod kaže - 'samo glupan ne mijenja mišljenje', sad je vrijeme da i oni moraju ne biti 'glupani', ako žele dobro Hrvatskoj.
Prijavi Administratoru
#52 Očito je...puljanin 2011-11-29 00:40
...ORJUNA tako jadna da ne može zadužiti malo kvalitetnije likove da pokušaju destruirati i demotivirati ljude da iskažu svoje mišljenje na ovom portalu!?
Mene to ne smeta niti će me omesti da i dalje pišem ono što mislim pa makar oni i udvostručili napore da nas pokolebaju. Jednostavno strukturirana bića treba ignorirati glasovanje ukinuti i prepustiti diskusiju bez pluseva i minusa da se primitivci previše ne iscrpljuju!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnje vijesti

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • Marcus
  • 2 korisnika
  • 64 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal