Hrvatska i novi mađarski Ustav

Pal SchmittMađarski predsjednik Pal Schmitt je na uskršnji ponedjeljak potpisao novi mađarski Ustav. On stupa na snagu s 1. siječnjem 2012. godine. To je drugi pravni akt koji je ove godine donesen u Mađarskoj, a koji je izazvao salvu napada i kontroverzi unutar EU-a, prije svega onih snaga koje ne prihvaćaju kršćanstvo kao jednu od temeljnih vrijednosti europske uljudbe. Prvi je bio Zakon o medijima koji je sročen prema obrascu sličnog zakona kod brojčano najvećih EU nacija. Već u tim napadima došlo je do izražaja kako u EUropi postoje (najmanje) dvostruki kriteriji kada su u pitanju temeljna ljudska prava, poput slobode govora (medija).

Jednakom žestinom sada se kritizira mađarski Ustav jer da nije „kompatibilan" s EUropskim ustavnim „normama"!? Najviše se kritizira što novi Ustav definira mađarsku državu kao državu koja se temelji na „kršćanskom razumijevanju vrijednosti". U preambuli Ustava stoji:

„ Mi prihvaćamo snagu kršćanstva za održavanje nacije...prihvaćamo da je najvažniji okvir našeg zajedničkog življenja obitelj i nacija... temeljne vrijednosti naše zajedničke pripadnosti su odanost, vjera i ljubav..."

MađarskaKritičare ponajviše smeta „duh Ustava" – koji je prema njima pretjerano kršćanski i nacionalan! A to je za pristaše EUrope kao nekakvog antinacionalnog, amorfnog i izmiksanog konglomerata nekakve nadnacije u „nastajanju", nekakvog „bosanskog lonca" ravno „bogohuljenju" na početku „njihovog" 21. stoljeća! Naslov članka u „Katholisches, Magazin für Kirche und Kultur" (Katoličko, magazin za Crkvu i kulturu) zapravo kazuje sve: "Ideologischer Hass gegen Ungarns neue Verfassung wegen nationaler Identität und christlichen Wurzeln" (Ideološka mržnja prema novom mađarskom Ustavu zbog nacionalnog identiteta i kršćanskih korijena).

Zanimljivo kako se nitko od tih EUropejaca nije do sada uzbuđivao oko toga kako je u Mađarskoj do danas bio na snazi posljednji staljinistički Ustav u EUropi već su se uzbudili (i prestrašili) zbog novog, demokratskog Ustava!? Iako je Ustav usvojen sa gotovo tročetvrtinskom većinom u parlamentu mnogi europski političari, novinari i komentatori upravo se takmiče u iskazivanju svoje „pogođenosti", netrpeljivosti i nezadovoljstva spram mađarskom suverenističkom ponašanju. Mađarima se predbacuje šovinizam, fašizam, diskriminacija, rasizam, homofobija, religiozni fundamentalizam - zapravo teško je naći nešto kod ovih „kritičara" što se ne bi moglo nazvati vrijeđanjem suverene volje mađarskog naroda. Napadi su usmjereni u prvom redu prema velikom poštovatelju i sljedbeniku pokojnog hrvatskog predsjednika dr. Franje Tuđmana, mađarskom premjeru Viktoru Orbanu.

Ne dovodeći u pitanje pravo na kritiku, svejedno opravdanu ili ne, začuđuje do apsurda pojednostavljena, nekorektna i primitivna oštrina kao i oblik napada koji jako podsjećaju na vremena Sorosevog Ferala i njegovih plaćenika koji su još i danas raspoređeni po svim dnevnim i tjednim pisanim i onim TV/elektroničkim medijima Lijepe naše! Doista začuđuje koliko mržnje i ideološke isključivosti izvire iz ustiju eurokratskih etno-kulturalnih relativista, izgleda kao da se „duh" i jezik zamijenjenog mađarskog staljinističkog Ustava oteo kontroli i preselio u „argumentaciju" kritičara! Tumači „pravovjerne" EUrope zapravo su šokirani time što mađarski Ustav naglašava nacionalni identitet i kršćanske korijene Mađarske. To su one snage koje ne priznaju i ne prihvaćaju kršćanske korijene EUrope pa ih nisu stavili niti u predloženi tekst EU – ustava! To su oni predstavnici financijskog kapitala i s njim interesno isprepletenih multinacionalnih kompanija kojima smetaju nacionalne granice i nacionalni interesi zbog ostvarenja svojih probitaka, interesa i ciljeva – prije svega vlasničkog, finacijskog i tržišnog monopola u EUropi.

U mađarskom Ustavu ih npr. smeta „miješanje" nacije i države kroz nazočnost Mađara koji žive izvan Mađarske u Ustavu!? Zatim zabrana pobačaja, „ukidanje" nacionalnih manjina, smanjenje starosne dobi sudaca pri umirovljenju sa 70 na 62 godine!? Osim toga u novom Ustavu je smanjena visina mogućeg državnog zaduženja sa 80% bruto nacionalnog dohotka na 50% što bi trebalo služiti ozdravljenju državnih financija i time općem dobru. U nizu onoga što smeta kritičare mađarskog Ustava je i to što se u preambuli ne spominje Republika, a vrhunac ironije čini „zabrinutost" antinacionalnih EU - „integralista", koji bi inače ukinuli nacije, za prava nacionalnih manjina u Mađarskoj!? Upravo na tomu se vidi kako zapravo nacionalne manjine za njih imaju isključivo funkciju slabljenja i dezintegraciju nacionalnih država pa ih se kao takve podržava i instrumentalizira od strane EU – „integralista" („jugoslavena" u bivšoj državi)!

MađarskaU preambuli mađarskog Ustava stoji kako „Mi smatramo u Mađarskoj živuće nacionalnosti i narodne grupe konstitutivnim dijelom mađarske nacije." Jezici nacionalnih manjina su zaštićeni, slično kako je to propisano talijanskim Ustavom za Italiju međutim, što Talijani mogu Mađarima bi trebalo biti uskraćeno!? Kršćanstvo je odlučujući temelj mađarske povijesti i kulture, a država je utemeljena od svetog Stjepana, prvog kralja Mađarske!

EU – neoliberali se zgražaju nad činjenicom što je život zaštićen zabranom pobačaja u državi u kojoj je trenutačno svako treće dijete ubijeno prije rođenja. Oni vide ugroženim „ženska prava" kroz ustavom zabranjeni pobačaj, a ne afirmaciju i zaštitu ljudskog života definicijom kako je on zaštićen „...od trenutka oplodnje". Ti isti neoliberali proglašavaju Mađarsku homofobnom državom jer im Ustav zaštićuje brak i obitelj. Tako oni instituciju braka definiraju i štite kao „...bračnu zajednicu jednog muškarca i jedne žene." Na taj način mađarski parlament ukida zakon kojim je prethodna socijalistička vlada (2002. – 2010.) homoseksualne brakove dozvoljavala kao „registrirana partnerstva". Valja naglasiti da od 47 europskih država njih samo sedam dozvoljava istospolne brakove.

Zaštita Mađara koji žive izvan Mađarske, pomaganje očuvanja njihovog nacionalnog identiteta i odgovornosti za njihovu sudbinu , naziva se ultranacionalističkim. A nitko ne primjećuje kako je upravo u tom segmentu zapravo novi Ustav ne odudara od starog staljinističkog. Sve u svemu mađarski Ustav je potpuno normalan suvremeni Ustav demokratski ustrojene države koji osigurava sve građanske slobode i punu ravnopravnost svojim građanima. On bi trebao biti ustavno - pravni, politički i nacionalni putokaz ne samo za hrvatsku suverenističku opciju već i za slične političke snage u ostalim „manjim" nacijama u EUropi ali i izvan nje, koje žele sačuvati gospodarski i politički suverenitet kao temelj za očuvanje vlastitog nacionalnog identiteta!

Ninoslav Mogorović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 .Domovine sin 2011-05-02 18:58
Mađarska je izvrstan primjer upravljanja vlastitom politikom u okovima EU, dok je Hrvatska nažalost dijametralno suprotan primjer, samostalne države u okovima tuđih politika.


Zajednički nazivnik u oba slučaja sramotna je uloga Bruxellesa, koji je tamničar onih istih europskih vrijednosti koje navodno želi predstavljati, stavljajući tako europske narode u tragikomičnu situaciju u kojoj se od njega trebaju štititi, umjesto u njemu tražiti zaštitu.
Prijavi Administratoru
#2 A mi, a gdje smo mi ????Staro Crno Brinje 2011-05-02 19:29
Već sam to milijun puta rekao, i opet ću. Svatko tko se definira kao državotvoran i domoljuban političar u RH trebao bi se ugledati na Mađarsku, Viktora Orbana, njegov Fidesz, kao i na Gabora Vonu i njegov Jobbik. Svaka čast Mađarima, ovime i nizom poteza od dolaska Fidesz-a na vlast su pokazali da su Narod, da su Država i Nacija, da su dostojni svojih predaka koji su zajedno s nama ginuli u Sigetu i bili Antemurale Christianitatis .

A mi, a gdje smo mi ????? Kod nas HDZ na vlasti, a kad se čitaju alužbene web stranice HDZ-a i Fidesz-a, razlike u teoriji gotovo i nema, obje demokršćanske, antikomunističk e, građanske, državotvorne stranke, ali u praksi na dijametralno suprotnim polovima !!
Prijavi Administratoru
#3 Odlično!!!Grgur 2011-05-02 19:48
Citat Domovine sin:
Mađarska je izvrstan primjer upravljanja vlastitom državom u okovima EU, dok je Hrvatska nažalost dijametralno suprotan primjer, samostalne države u okovima tuđih politika.


Zajednički nazivnik u oba slučaja sramotna je uloga Bruxellesa, koji je tamničar onih istih europskih vrijednosti koje navodno želi predstavljati, stavljajući tako europske narode u tragikomičnu situaciju u kojoj se od njega trebaju štititi, umjesto u njemu tražiti zaštitu.



Samo jedna riječ: odlično!!!
Prijavi Administratoru
#4 Evo gdje smo mi...Grgur 2011-05-02 19:50
Citat Staro Crno Brinje:
Već sam to milijun puta rekao, i opet ću. Svatko tko se definira kao državotvoran i domoljuban političar u RH trebao bi se ugledati na Mađarsku, Viktora Orbana, njegov Fidesz, kao i na Gabora Vonu i njegov Jobbik. Svaka čast Mađarima, ovime i nizom poteza od dolaska Fidesz-a na vlast su pokazali da su Narod, da su Država i Nacija, da su dostojni svojih predaka koji su zajedno s nama ginuli u Sigetu i bili Antemurale Christianitatis.

A mi, a gdje smo mi ????? Kod nas HDZ na vlasti, a kad se čitaju alužbene web stranice HDZ-a i Fidesz-a, razlike u teoriji gotovo i nema, obje demokršćanske, antikomunističke, građanske, državotvorne stranke, ali u praksi na dijametralno suprotnim polovima !!


Mi smo trenutno u haaškim tamnicama, a već nas čekaju teški velikosrpski okovi proizvedeni u londonskim radionicama.
Prijavi Administratoru
#5 Po mojem mišljenju...puljanin 2011-05-02 20:06
...hrvatska politika treba manje reagirati, a više agirati. To se odnosi i na one stranke i grupacije koje nisu na vlasti. Mi na žalost nemamo strategije. A Orbanu je uzor za njegovu strategiju Franjo Tuđman! Doista nas može biti sram!
U posljednje vrijeme nerado čitam Hrvatski list jer nakon čitanja sam frustriraniji nego prije. Samo plačemo i jadikujemo. Te Srbi, te Haag, te London...Takve nitko ne poštuje jer ako manjka samopoštovanja. ...samosvijesti ...
Prijavi Administratoru
#6 Osvrt na #2Domovine sin 2011-05-02 20:36
Ne treba zaboraviti kako je Hrvatska u vrijeme Franje Tuđmana mnogim velikim, a naročito malim i potlačenim zemljama svijeta bila uzor samosvijesti, upornosti i prkosa i kao takva uživala "preopasno" divljenje i poštovanje.

Ovo danas, plod je djelovanja velemajstora iz sjene, onih koji znaju upravljati procesima i koji imaju moć od istine skovati laž, a od ponosa jad.
Vraćajući nas u stare okove, oni žele zacementirati vlastite geostrateške interese, ali prije svega silno žele pokazati drugima, kako u ovom svijetu olova i baruta nije moguće sanjati snove hrvatske, snove slobodarske, već samo one Big Brotherovske.
Prijavi Administratoru
#7 jedan, ko nijedan....Pelitzer 2011-05-02 22:25
Orban i njegov Fidesz imaju puno lakši posao , pa su zato i efikasniji, dosljedniji : u Predsjeništvu Fidesza sjede sami antikomunisti , a u Predsjedništvu HDZ-a samo jedan - A. Hebrang!
Prijavi Administratoru
#8 Domovine sinpuljanin 2011-05-02 22:54
Nema mjesta pesimizmu. I mi sazrijevamo, istina ne onako brzo kako bismo to željeli no, ipak ništa danas nije isto kao što je to bilo prije 25 godina.
Danas ipak imamo potpuno drugi okvir za djelovanje, imamo ipak državu u kojoj moramo promijeniti odnose. To sigurno nije lako ali je ipak znatno lakše nego ono što je stajalo pred nama prije četvrt stoljeća.
Bio sam 70-ih i 80-tih često u Irskoj koja je takoreci u "predsoblju" Engleske, prilično mi je dobro poznata njihova povijest i tada sam kao mladić postao siguran da ćemo jednog dana imati svoju samostalnu državu jer ako su to Irci uspjeli...
Ne bismo smjeli biti malodušni i pesimisti jer to očekuju od nas naši povijesni neprijatelji (ne protivnici), a udbaški provokatori među nama to samo potenciraju.
Prijavi Administratoru
#9 PuljaninDomovine sin 2011-05-02 23:43
Priznajem, nisam preveliki optimist, ali silno se trudim ne biti pesimist.

Pitam jučer poslije mise dvanaestogodišn ju djevojčicu, vjeruje li uistinu u Boga ili dolazi u crkvu radi svojih roditelja, a ona mi odgovori: "Ne bih mogla živjeti u ovakvome svijetu, kada Boga ne bi bilo."

Zbog toga sam optimist, jer biti optimist naša je dužnost i obveza, mi ne smijemo biti pesimisti, mi nemamo na to pravo!
Prijavi Administratoru
#10 .Domovine sin 2011-05-03 00:08
Na naš optimizam imaju pravo naraštaji koji dolaze, ali i oni koji su nas vlastitim životima zadužili.
Mi moramo uistinu biti taložni koncentrat ukupne hrvatske povijesti, umjesto taložnog mulja nastalog negativnom biološkom selekcijom.



Duvnjak #11

U čemu je razlika između Vas (NE u EU) i Sanadera, kada je on interese Hrvatske podređivao ulasku u EU pod svaku cijenu, a vi ih podređujete neulasku u EU, također pod svaku cijenu, pa bilo to i pod cijenu žrtvovanja hrvatskoga naroda.

DA RH, to je zapovjed, a sve drugo gluposti! ng>
Prijavi Administratoru
#11 NE U EU !dduvnjak 2011-05-03 08:40
Pretpostavka ovakve trenutne mađarske politike je samosvjesna nacija spremna na bunt i otpor.
Mi to nemamo. Ako mirno , ulaskom u EU prihvatimo i pravne okvire Haaškog suda po kojima je Franjo Tuđman zločinac , a prva vlast neovisne Hrvatske zločinačka i da smo država koju je stvorila zločinačka organizacija , što u konzekvenci znači da će za našu djecu to biti službena istina ,a za djecu naše djece i jedina istina ,onda postajemo jedno veliko NIŠTA.
Izdali smo ne samo naše generale ,već i naš narod u BIH koji u slučaju ovakvog nacionalnog suicida mora tražiti drugi izlaz . Ne bih im zamjerio da žele ostati časni ljudi po svaku cijenu daleko od Zagreba.
Prijavi Administratoru
#12 gledaj i učistukapilot 2011-05-03 09:35
Hrvatske stranke trebaju se ugledati na Jobbik i Fides,pomno proučiti njihovu strukturu,povez ati se sa članstvom i raditi na zajedničkoj suradnji,kad nas već tjeraju na regionalno sljubljivanje učinimo to sa onima s kojima to najmanje očekuju.
Mađarska je poduzela još jedan odlučan podhvat a to je uvođenje poreza na aktivu banaka,ukupnu bilancu financijskih institucija, a banke su ostale bez tri četvrtine svoje dobiti. No, kako banke u novonastaloj situaciji ne bi iskoristile udarac kriznih poreza po narodu, Vlada je Zakonom od 8 točaka regulirala odnos banaka i klijenta, naklonjenim klijentu.
Hrvatska stvarno može imati uzor u 'regiji' a da pritom ostane u zapadnom civilizacijskom krugu i srednjoeuropska zemlja gdje i spada.
Prijavi Administratoru
#13 Naša regijaStaro Crno Brinje 2011-05-03 11:32
Citat stukapilot:
Hrvatske stranke trebaju se ugledati na Jobbik i Fides,pomno proučiti njihovu strukturu,povezati se sa članstvom i raditi na zajedničkoj suradnji,kad nas već tjeraju na regionalno sljubljivanje učinimo to sa onima s kojima to najmanje očekuju.
Mađarska je poduzela još jedan odlučan podhvat a to je uvođenje poreza na aktivu banaka,ukupnu bilancu financijskih institucija, a banke su ostale bez tri četvrtine svoje dobiti. No, kako banke u novonastaloj situaciji ne bi iskoristile udarac kriznih poreza po narodu, Vlada je Zakonom od 8 točaka regulirala odnos banaka i klijenta, naklonjenim klijentu.
Hrvatska stvarno može imati uzor u 'regiji' a da pritom ostane u zapadnom civilizacijskom krugu i srednjoeuropska zemlja gdje i spada.


Upravo tako, ako ćemo regiju onda ajmmo regiju kojoj i pripadamo i povijesno i zemljopisno! Na mađarskom primjeru treba učiti i s njima surađivati.
Prijavi Administratoru
#14 Hrvatski primjerStaro Crno Brinje 2011-05-03 12:37
Evo kako bi taj sustav trebao izgledati na hrvatskom primjeru :

1. Micanje ZAVNOH-a iz ustava, ova drzava se treba temeljiti na Domovinskom ratu te zajedništvu domovinske i iseljene Hrvatske te svih Hrvata koji su se opredijelili za hrvatsku državnu nezavisnost te pozitivnim hrvatskim povijesnim vrednotama

2. Micanje manjina - svi Hrvati u političkom smislu

3. Osnivanje Hrvatske pravoslavne crkve

4. Ukidanje dvojezičnosti

5. Vraćanje pravih hrvatskih simbola, naziva i tradicija u upotrebu, Banska straža, Oltar domovine, Hrvatski državni sabor, državni pečat, zaštita jezika, vraćanje korijenskog pravopisa, ovratak Županijskog doma

6. Zaštita obiteljskih vrijednosti

7. Osuda komunizma i jugoslavenskog sustava, lustracija, micanje i kažnjavanje komunističkih simbola, kaznjavanje komunističkih i udbaških zločina, ukidanje amnestije za četnike, sve komunističke i partizanske spomenike treba maknuti i po uzoru na Mađarsku , napraviti neki Park ili muzej komunizma gdje bi ih se sve stavilo, ostaviti samo one po selima gdje su napisana imena poginulih, ali s njih treba maknuti petokrake i staviti službeni hrvatski grb

8. Treba proglasiti Dan sjećanja na sve žrtve totalitarnih režima, a Dan antifašističke borbe ukinuti, Bleiburg se treba obilježavati u cijeloj Hrvatskoj

8. Donijeti Memorandum, strategiju ili kako već zaštite Hrvata izvan RH

9. Prava emigracija (Amerika, Australija, Kanada...) treba dobit zastupnike u Saboru, zaštita svih Hrvata ma gdje bili itd., itd.
Prijavi Administratoru
#15 Primjer jedni drugimamarulic 2011-05-03 13:21
Nedavno je Milan Kovač, ratni ministar i saborski zastupnik u jednoj emisiji rekao da je za vrijeme posjeta Mađarskoj (ratno vrijeme), mađarski premijer zamolio da na njihivom sastanku sudjeljuje cijeli njegov kabinet, prema njihovoj želji. Željeli su upoznati ministra države koja se tako odlučno bori protiv svih, u nastojanju da se izbori za svoju samostalnost!
Prijavi Administratoru
#16 kad odrastetedduvnjak 2011-05-03 13:47
Citat:
Domovine sin 2011-05-03 00:08-Duvnjak #11 U čemu je razlika između Vas (NE u EU) i Sanadera, kada je on interese Hrvatske podređivao ulasku u EU pod svaku cijenu, a vi ih podređujete neulasku u EU, također pod svaku cijenu, pa bilo to i pod cijenu žrtvovanja hrvatskoga naroda.
Ne sinko NE U EU je interes Hrvatske .

Sanader je danas Jadranka Kosor , istina ona nosi suknju ali i ona DAJE po svaku cijenu.
NE U EU znači danas mnogo više ,ali vi to ne možete shvatiti
Prijavi Administratoru
#17 Braćo..MIJO F 2011-05-03 14:17
Citat:
-Ja sam za ulazak Hrvatske u EU jer se nadam da ćemo se tada očistiti ovih centara tajne moći. Mi u Hrvatskoj danas nemamo demokraciju. Mi imamo glumu, moralno političku podobnost jednaku bivšem komunističkom režimu - rekao je velečasni Ivan Miklenić, glavni urednik Glasa koncila u emisiji Gledaj dalje voditeljice Mladenke Šarić.
..razum..elementarno "ne razumjevanje"...
Citat:
"da ćemo se tada očistiti ovih centara tajne moći"
..baš naprotiv..."PA ISTI SU CENTRI".i ovi koji nas SILOM hoće uvući u EU i koji nas čekaju u EU?..,pa se pitam kako to g.Miklenić ne razumije??? MFP!
Prijavi Administratoru
#18 Mijo #17Domovine sin 2011-05-03 17:25
Možda je malo nespretno rečeno ili pak izvučeno iz konteksta, ali dobrim dijelom je i točno reći kako u Hrvatskoj vrijede pravila koja ne vrijede na čitavoj zemaljskoj kugli i kako toga ne bi bilo kada bi Hrvatska bila članica EU, što VB svim silama želi spriječiti, gurajući tako Hrvatsku na vjetrometinu ( a možda i u novi rat) gdje je ona izložena neviđenim ucjenama, pritiscima i političkim iživljavanjima svake vrste, koja svakako ne bi bila moguća u okviru EU i kakvih-takvih europskih zakona i propisa.

U čemu je razlika između Vas (NE u EU) i Sanadera, kada je on interese Hrvatske podređivao ulasku u EU pod svaku cijenu, a vi ih podređujete neulasku u EU, također pod svaku cijenu, pa bilo to i pod cijenu žrtvovanja hrvatskoga naroda.

DA RH, to je zapovjed, a sve drugo gluposti, sve je drugo u funkciji ovoga prvog!
Prijavi Administratoru
#19 Tko prati...puljanin 2011-05-03 23:12
...izravno političku scenu u EU vidi kako je ta tvorevina u teškoj, rekao bih egzistencijalno j krizi. To se više nikako ne može prikriti. EU je danas u sličnoj situaciji u kojoj se nalazila bivša država negdje sredinom 80-tih godina.
Američka CIA je predvidjela kako će se EU raspasti najkasnije do 1919. godine i to prema njihovom predviđanju u tri dijela. Stara EEZ, srednja Europa od baltičkih zemalja, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Hrvatske, Crne Gore i Albanije i pravoslavnog dijela od Moldavije do Grčke. Hoće li to baš biti tako vidjet ćemo no, oni su i neposredno nakon Titove smrti predvidjeli raspad Juge!
Prijavi Administratoru
#20 Ispravakpuljanin 2011-05-03 23:13
Naravno ne 1919. već 2019. godine!
Prijavi Administratoru
#21 .Domovine sin 2011-05-04 00:00
Citat puljanin:

Američka CIA je predvidjela kako će se EU raspasti najkasnije do 2019. godine i to prema njihovom predviđanju u tri dijela. Stara EEZ, srednja Europa od baltičkih zemalja, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Hrvatske, Crne Gore i Albanije i pravoslavnog dijela od Moldavije do Grčke. Hoće li to baš biti tako vidjet ćemo ...


Hoće, ali kada na vrbi rodi grožđe!
Prijavi Administratoru
#22 Domovine sinpuljanin 2011-05-04 00:08
Čuj ako je Sava potekla uzvodno onda bi čak i na vrbi moglo roditi grožđe!
Nikada ne reci nikada - mudre su riječi! Ne bih se kladio da na vrbi neće rasti grožđe!
Prijavi Administratoru
#23 puljaninDomovine sin 2011-05-04 00:35
Kada spominjem vrbu i grožđe, ne mislim pritom na mogući raspad EU, koliko na ovakvu, gotovo idiličnu podjelu. Gdje je tu Srbija kao ključni faktor nestabilnosti i upravljanjog kaosa. Gdje je Bosna?

Kada bi to bilo točno, čemu onda ovaj cirkus, čemu silni uloženi trud i novac u poništavanje RH, čemu uopće naš otpor, idimo slaviti i uživajmo čekajući 2019.

Ovo predviđanje budućnosti ima smisla tek ako u popisu srednjeeuropski h zemalja umjesto Hrvatska čitate Jugoslavija, a upravo je to u planu već za 2014., dakle na vrijeme, prije te 2019.

Mi moramo jačati sebe i biti pripravni na svaki mogući scenarij i ne samo, već jačajući sebe Hrvatska treba tražiti partnere, kako bi se i takvi scenariji u što je moguće većoj mjeri prilagođavali njezinim interesima.
Prijavi Administratoru
#24 Dragi prijatelju...MIJO F 2011-05-04 00:48
Citat Domovine sin:
Možda je malo nespretno rečeno ili pak izvučeno iz konteksta, ali dobrim dijelom je i točno reći kako u Hrvatskoj vrijede pravila koja ne vrijede na čitavoj zemaljskoj kugli i kako toga ne bi bilo kada bi Hrvatska bila članica EU, što VB svim silama želi spriječiti, gurajući tako Hrvatsku na vjetrometinu ( a možda i u novi rat) gdje je ona izložena neviđenim ucjenama, pritiscima i političkim iživljavanjima svake vrste, koja svakako ne bi bila moguća u okviru EU i kakvih-takvih europskih zakona i propisa.

...to je STAV..suprotno dijametralan od Velikog PAPE samo za Hrvate(koji je izričajem upozorio male narode,pri integracijama). .IVANA PAVLA II..i suprotno od predizbornog i promidžbenog programa OČEVOG SINA..idite na HR-svijet(Mikle nićeva kolumna) i idite na stranice M.T.-ea(10 točaka) i u potpunosti će te se složiti s vašim Mijom..budite bez brige..niti milimetar od Sv.pisma..u suprotnom uz zdravlje,bi mogli doživjeti da nas praunučad priupita,a tko je bio taj ZLOČINAC Osama bin Laden??..pardon ,ma ne taj neg' dr Franjo Tuđman???!MFP!
Prijavi Administratoru
#25 DRUŽE DUVNJAČE !Domovine sin 2011-05-04 11:50
LJEPEĆI ORGANIZIRANO MINUSE NA MOJE KOMENTARE UZ POMOĆ DRUGOVA IZ ČOPORA KOJEMU PRIPADATE, NE MOŽETE POMOĆI SVOJOJ STVARI. ONA JE SUĐENA NA PROPAST I VEĆ PREPOZNATA KAO DJELO ONIH KOJI ŽELE RAZORITI HRVATSKU I PODIJELITI JE PRED OVE IZBORE...



Osvrt na # 30 (Staro Crno Brinje)

Nije ovdje riječ o minusima, nego o protuhrvatskoj raboti na ovome portalu !
Prijavi Administratoru
#26 prolupao?dduvnjak 2011-05-04 16:42
Citat:
DRUŽE DUVNJAČE ! — Domovine sin 2011-05-04 11:50 LJEPEĆI ORGANIZIRANO MINUSE NA MOJE KOMENTARE UZ POMOĆ DRUGOVA IZ ČOPORA KOJEMU PRIPADATE, NE MOŽETE POMOĆI SVOJOJ STVARI. ONA JE SUĐENA NA PROPAST I VEĆ PREPOZNATA KAO DJELO ONIH KOJI ŽELE RAZORITI HRVATSKU I PODIJELITI JE PRED OVE IZBORE. DOKAZ TOME JE VAŠ NAPAD NA CRKVU, MIROSLAVA TUĐMANA, PORTAL HKV-a, HRAST (KOJI NAZIVATE DREKOM I TO DRSKO, OVDJE NA NJEGOVOM PORTALU) I KONAČNO, ORKESTRIRANI NAPAD NA HRVATSKU, KOJEGA VI I VAŠI DRUGOVI PROVODITE POD PAROLOM NE U EU POD SVAKU CIJENU, PA I POD CIJENU ŽRTVOVANJA HRVATSKOGA NARODA, ŠTO I JEST VAŠ KONAČNI CILJ. ŽAR I VRIJEME KOJE TROŠITE LJEPEĆI MINUSE PO MOJIM KOMENTARIMA, OČITI SU DOKAZ SINHRONIZIRANOG DJELOVANJA ZLA KOJEMU PRIPADATE. UMREŽENI SA DOBRIM DIJELOM KOMENTATORA NA OVOME PORTALU (KOJI SU OVDJE NA ZADATKU FORMIRANJA JAVNOGA MNIJENJA) I ČLANOVIMA SPOMENUTE UDRUGE (NAROČITO OD KADA STE IZMIJENILI MAIL ADRESU SA ROMANOM SOLOM NA NJEGOV POZIV) VI UPORNO PLJUJETE PO SVEMU DO ČEGA DRŽI VEĆINA HRVATA I ČITATELJA OVOGA PORTALA. BEZBROJ MINUSA KOJE DOBIVATE SVOJIM STUPIDNIM I ZLONAMJERNIM KOMENTARIMA, PRETVARATE U PLUSEVE, A PLUSEVE KOJE JA DOBIVAM U MINUSE, PAZEĆI BRIŽNO KAKO BI SE SVAKA MOJA POLEMIKA SA BILO KOJIM KOMENTATOROM PORTALA JEDNAKO OBILJEŽILA, (KAO RECIMO OVA SA MIJOM I PULJANINOM). Uredništvu portala POZIVAM UREDNIŠTVO PORTALA, RADI UVRIJEDE HRASTA I SAMOGA PORTALA ( NAZIVAJUĆI GA PRITOM DREKOM), TE RADI ORKESTRIRANOG LJEPLJENJA MINUSA PO PORTALU (TAMO GDJE JE IMAO - 20 SADA IMA + 13 ) ZABRANITI DUVNJAKU DALJNJE PISANJE KOMENTARA.
Nemoj tako sinko , iziđi malo u prirodu.
Prijavi Administratoru
#27 Drugu Duvnjaku i njegovom vučjem čoporuDomovine sin 2011-05-04 17:20
.
Evo spiska onih, koje ste vi i vaš čoporčić do sada, na ovaj ili onaj način proglasili "prolupanim" ili čak "drekom", što govori vrlo malo o oklevetanima, a istodobno toliko puno o vama i o čoporu kojemu pripadate:

1. Hrast
2. HKV
3. Miroslav Tuđman
4. general Željko Sačić
5. Crkva
6. mons. Ivan Miklenić
7. nadbiskup Bozanić
8. papa Ivan Pavao II.
9. papa Benedikt XVI.

Spisak bi bio i puno duži nakon pažljivijeg pretraživanja portala.
Prijavi Administratoru
#28 lijekoviJuda Makabejac 2011-05-04 17:23
Ajde, smiri se, Domovine Sin, što nisi danas uzeo lijekove? A znaš da ih trebaš uzimati svaki dan.
Prijavi Administratoru
#29 Juda ili Jusuf ?Domovine sin 2011-05-04 17:55
Čoporčić se je počeo okupljati i vrijeđati.
Neka, to je dobro! Samo nastavite ovako sa javnim popisivanjem članova. On meni nije potreban, ali našim čitateljima može dobro poslužiti.
Prijavi Administratoru
#30 O Bože moj pomozi ...Staro Crno Brinje 2011-05-04 18:40
Pa dobro, jeste li normalni, vi se svađate oko vaših minusa i plusića. Pa j...e mi se za vaše minuse i pluseve!!!!!!!! !!! I vi ste neki intelektualci!! !!!!!!! Zato nam i je tako kako je kad nam se domoljubna intelektualna elita iscrpljuje u svađi oko minusa i pluseva na nekom portalu, zašto se onda čuditi neaktivnosti onih polumrtvih staraca u HAZU-u i Matici Hrvatskoj. Jadna li nam ova naša Hrvatska ...
Prijavi Administratoru
#31 Da,imade tu nešto SCBrinje....MIJO F 2011-05-04 18:57
..pogle dajte novu naslovnicu četničkog biltena "Novosti" koji se tiska u SRCU HRVATSKE DRŽAVE..ukaz dobio od jednog mi dragog prijatelja,jer meni se te stranice "gadi" otvarati!Kako može tijelo funkcionirati,a ko srce imade takovi Peacemaker??..k oji se ufurava i ulaufava sa hrvatskom krvlju unazad 100 godina,a ne baterijama il'diselom!! MFP!
www.snv.hr/.../593
Prijavi Administratoru
#32 Staro Crno BrinjeDomovine sin 2011-05-04 19:53
Nije ovdje riječ o minusima, već o protuhrvatskoj raboti vučjeg čoporčića na ovome portalu, čoporčića koji s ičim intelektualnim nema blage veze!

Uostalom pročitajte moj komentar br.27, pa zaključite sami.
Prijavi Administratoru
#33 Brammerz nam se smijedduvnjak 2011-05-04 19:55
Dobro nešto nije u redu , Brammerz u Zagrebu a nikakvog HKVa da ga dočeka kako zaslužuje!
Vi mislite da će Budimpešta za vas rješavati topnička pitanja i uprljanu povijest?
Prijavi Administratoru
#34 Domovine sinpuljanin 2011-05-04 20:12
1. Napisao sam najkasnije 2019. godine
2. predvidjeli su raspad Juge, a o "idili" nisu ni riječi rekli. Naravno, ni o ovako krvavom raskidu "braka" kakav se tu dogodio! Jednostavno predvidjeli su neke procese što im je i temeljna zadaća!
Izgleda da si ti pobornik "teorije spontaniteta" u povijesti!
Prijavi Administratoru
#35 puljaninDomovine sin 2011-05-04 20:23
Baš naprotiv, vjerujem kako teba sagledavati povijesna zbivanja sa stvarne razine, imajući u vidu djelovanje onih sila koje generiraju tijek povjesti, pa umjesto puke i površne zananstvene razine, kojom se povjesničari zadovoljavaju postavljanjem tek uzročno posljedičnih veza, ne tražeći pritom nit kojom su one prožete i povezane, treba postavljati stvari u pravi kontekst, dajući im tako i pravi smisao (što sam nedavno napisao u komentaru intervjua u kojem je Emil Čić odgovarao na pitanja Davora Dijanovića).

U spontanost povijesnih zbivanja nisam vjerovao niti sa petnaest godina, a kamoli sada, iako uz upravljanu povjest i spontani događaji određuju njezin tijek, u prožimanju vječne borbe dobra i zla.



*pod pojmom spontanost mislim na stvari na koje čovijek ne može utjecati, jer ništa nije potpuno spontano, pa ni erupcija vulkana, a kamoli vučji čoporčić na ovome portalu.
Prijavi Administratoru
#36 Domovine sinpuljanin 2011-05-04 23:19
Ovo "Baš naprotiv!" ti je doista izuzetno kvalitetan "argument"!
Prijavi Administratoru
#37 Domovine sinpuljanin 2011-05-06 23:18
Mislim da si malo previše isključiv. Slažem se da se na ovaj portal ukljucuju i provokatori ali baš da je riječ o "čoporu"...!? Doista pretjeruješ!
Prijavi Administratoru
#38 puljaninDomovine sin 2011-05-06 23:36
Možda pretjerujem, ali više sam puta do sada stekao takav dojam. Slažem se kako nije riječ o čoporu, ali o čoporčiću svakako da.

Uostalom ne smeta mi, to je naša stvarnost i sve je time prožeto. Bilo bi čak sumljivo da je portal HKV-a toga pošteđen.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Marcus
  • 1 korisnik
  • 72 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal