Otvoreno pismo prof. dr Mirjani Kasapović, kolumnistici „Obzora"
Postoji li u Hrvatskoj ljevica?
Nacionalizam, katolički klerikalizam, svjetonazorski protuliberalizam, eurofobičnost, nesnošljivost prema hrvatskoj ljevici – to su pojmovi kojima Mirjana Kasapović u uskršnjem broju Obzora definira hrvatsku desnicu. Desnica, predvođena veteranima Domovinskog rata, je „ideološki obojena", a ta navodna ideologija je „...mješavina elemenata predmodernih političkih ideologija (!?) među kojima u oči upada organicističko shvaćanje države." Ona nastavlja kako podjela na desno - lijevo nije primarno socijalne prirode već sve više svjetonazorska. Članak završava „osudom Tuđmana u Haagu", Hrvatska se nije još suočila sa svim aspektima tog (Tuđmanovog režima) i nije pravno, politički i moralno izišla sa tim na kraj. Sugerira da Hrvatska zahvaljujući Mesiću i Račanu zapravo danas nije Bjelorusija na Balkanu, a da bi ju veterani mogli takvom napraviti.
Zanimljivo kako ti nazovi ljevičari (SDP) nikada jasno i glasno ne definiraju što to oni konkretno zastupaju, kakav to oni program imaju koji ih legitimira kao lijeve, što misle kakva bi Hrvatska trebala biti, a da to nije u srazu sa njihovim svjetonazorom, gdje je razdjelnica između neoliberalizma i njih, nacionalne države i „globalizma", multikulturalizma (u čemu se razlikuju u tretiranju multi kulti društva od britanskih laburista npr.), što je lijevo u eurofiliji, EU savezna država ili savez suverenih država, odnos prema nacionalnim manjinama je li primjereno davanje tolikih prava nacionalnim manjinama u RH – što je tu progresivno i ne ugrožava li se time solidarnost među radnicima, namještenicima, službenicima...Trebaju li „manjinci" imati uz svoje zastupnike u Saboru (koji mogu odlučiti tko će u RH vladati), subvencionirane novine, jaslice, vrtiće, škole, banke, sindikate...
Je li to „napredni" model države ili pak samo skupi i potencijalno dodatno konfliktni model!? Je li NATO napredni vojni savez ili „reakcionarni"? Koja je alternativa? Da ne duljim – jednostavno gđa. Kasapović koja je stručnjak za probleme o kojima je ovdje riječ trebala bi konačno i s tog aspekta ova pitanja razraditi za širu čitateljsku publiku u Obzoru gdje ima svoju kolumnu. Ovako ispada da je lijevo sve što je protiv nacionalizma, patriotizma, domoljublja, a da pri tom ne nude drugi model ponašanja jedne „male" nacije koja ima isto svoje interese, a najveći interes male nacije jest sačuvati gospodarska i kulturna bogatstva za generacije koje će doći iza današnje. Uostalom danas postoje uspješne i manje uspješne nacije, a ne male i velike! Misle li ljevičari drugačije? Onda neka izlože, konkretno i jasno, svoje mišljenje o tomu.
Nije li domoljublje i nacionalni konsenzus oko ključnih nacionalnih interesa jedini obrambeni mehanizam brojčano malih naroda koji ne posjeduju atomsku vojnu silu? Ili oni imaju neki drugi mehanizam zaštite od multinacionalnih korporacija i njihovih agresivnih posezanja i pretenzija? Neka izvole iznijeti nekakav svoj koncept u javnost. Ili je „njihov" koncept onaj koji od nas traži tzv. „međunarodna zajednica" odnosno strani centri moći!? Da nije „ljevica" u RH ucijenjena? Na primjer moguće je promišljanje odnosa vanjskih čimbenika prema takvoj „ljevici" koji se temelji na alternativi – poslušnost ili lustracija! Kako je moguće da britanski ministar pravosuđa izrazi zadovoljstvo s hrvatskim pravosuđem, a dobro zna da je ono do danas ostalo gotovo nepromijenjeno iz doba totalitarnog jugo režima? Ili misli li „ljevica" da je naše pravosuđe takvo kakvo jest ok? Misli li konkretno gđa. Kasapović da jedan dio njezinih kolega na fakultetima ne bi trebalo lustrirati? Imamo profesora, s fakulteta na kojem predaje gđa. Kasapović, koji su redoviti gosti hrvatske dalekovidnice već punih 40 – 50 godina i to u udarnim političkim emisijama. Do 1990. godine su nam govorili što je na „crti" režima, što je pravo, a što krivo, danas nam to isto govore!? Nije li im barem malo neugodno?
Žalosno je da se u RH „ljevičarstvo" samoproglašava i svodi na tzv. antifašizam bez mirisa i okusa (ako nije između jugo-nacional-socijalističkog i antifašizma znak jednakosti) i na kritici tzv. desnice odnosno „nacionalizma", „klerikalizma" i još ponekih izama. Kod njih nema ništa afirmativnog, ničega što bi se moglo nazvati nekakvim modelom – oni samo laprdaju iz pozicije „ucviljenih" Jugoslavena kojima je najnaprednija „ideja" bila ona „bratstva i jedinstva", naravno limitirana od „Triglava do Vardara", a sve izvan tih okvira bilo je „neprijateljsko" i „nebratsko"! Raspad Jugoslavije za njih je bio jednak smaku svijeta, a pošto je glavna ideološka odrednica bila „čuvanje teritorijalnog integriteta, bratstva i jedinstva kao zjenice oka svoga" naravno da se oni smatraju „lijevima" jer jugo-nacional-socijalizam substancijalno jest u stvarnosti bio isključivo režim i ideologija jugoslavenstva koji je imao znak jednakosti sa zadaćom održavanja te višenacionalne, neprirodne tvorevine.
Samo to i ništa više! Jer kada se „socijalnom" aspektu tog totalitarističkog modela upravljanja prostorom suprotstavi samo najlukrativniji izvozni „artikl" naime, prodaja u izvozu milijuna radnih ljudi u „najreakcionarne kapitalističke zemlje" onda više ne ostaje ni s od socijalnog. Istina, „socijalu" i stotine tisuća nepotrebnih i neproduktivnih radnih mjesta financirali su ti isti prodani ljudi „nerobnim deviznim prilivom" kao i dolascima na odmor, kupovanjem zemljišta, izgradnjom kuća, grobnica, financiranjem članova obitelji...i tako „neprežaljenoj" prolongirali život najmanje za desetak godina! Istovremeno sustav podređen isključivo održavanju teritorijalnog integriteta je negativnom selekcijom stvorio ogroman i neproduktivan birokratizirani gospodarski i političko – policijsko - vojni aparat, protu-stimulativan za razvoj, a režim koji se temeljio na političkoj podobnosti negativnu selekciju u gotovo svim segmentima društva, od pravosuđa pa do onog visokoškolskog (izuzev egzaktnih znanosti, medicine... i tek minimalno u onim društvenim). Eto, ovo je, po meni, jedini politički rasadnik „ljevice" u Hrvatskoj, naravno nikako ne hrvatske ljevice koja ne postoji ni i naznakama.
„Ljevica" RH, u koju spadaju uz Milanovića i Pusić, Jakovčić, Čačić, jest zapravo samo transmisija stranih interesa u našoj zemlji, oni su predvodnici sluganske, „mađaronske", „orjunaške" politike, a posljednjih deset godina u tomu im se pridružio i vrh HDZ-a na čelu s Ivom Sanaderom. Tako se i njegov HDZ promovirao u tu vrstu „ljevičara"! Suverenitet države i nacije je za njih postalo samo mrtvo slovo na papiru!
Ako sam u krivu molio bih gđu. Kasapović da me argumentirano razuvjeri!
Ninoslav Mogorović
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Josipović o izjavi da je "Vukovar srpski grad" .................(25. svibnja 2012.)
- Ham: Odluka o ukidanju Vijeća za normu hrvatskog jezika posve politička .................(25. svibnja 2012.)
- Pusić i Čačić se ne boje HDZ-ove "Vlade u sjeni" .................(25. svibnja 2012.)
- Karamarko predsjednik Kluba zastupnika HDZ-a .................(25. svibnja 2012.)
- Udruga pravnika Vukovar uputila pismo Milanoviću .................(24. svibnja 2012.)
- Karamarko: HDZ osniva vladu sjeni; Ante Sanader kooptiran u Predsjedništvo .................(24. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Splitski intelektualci: Organi...
Tko je ono lani bio ministar ...
25.05., 15:33, Marcus - Karamarkovi navijači ne idu u ...
Potez koji bi na brzinu uredio...
25.05., 14:15, SJENA - Karamarkovi navijači ne idu u ...
Potez koji bi na brzinu uredio...
25.05., 14:15, SJENA - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ja bih prije rekao da je udbaš...
25.05., 14:05, HISTrion - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
"Men se čini da" si i ti iz ta...
25.05., 13:32, HISTrion - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Može i ovo: Jedna cura dva pa...
25.05., 12:08, kbunjevac - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ovaj je čovjek, navodno, znan...
25.05., 12:01, Cetina - K. Marušić: Karamarko se treba...
Profesore jeste li tako i Sana...
25.05., 11:24, gojmir - K. Marušić: Karamarko se treba...
Jel tako zmijicemala. A pošto ...
25.05., 11:08, gojmir - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
„Je li itko od vas HKV "intele...
25.05., 10:52, javornov - K. Marušić: Karamarko se treba...
Ove floskule o predsjedniku Tu...
25.05., 10:38, zmijicamala - K. Marušić: Karamarko se treba...
-Mesić pobjedio Tuđmana, parti...
25.05., 09:56, gojmir - K. Marušić: Karamarko se treba...
Za mene je Karamarko enigma. Z...
25.05., 08:53, Boljunac - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Josipović indirektno izražava ...
25.05., 08:51, Kolduš - K. Marušić: Karamarko se treba...
Da i za mene je iznenađenje da...
25.05., 08:30, Ivan Budimir - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Gospsodine "PAGANINI" možda st...
25.05., 02:56, preporod - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
SANU 2 - provedba Ideoložka bi...
24.05., 23:37, triarios - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
24.05., 23:28, Staro Crno Brinje - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
Bilo nekadašnji, bilo sadašnji...
24.05., 23:25, Jedino Hrvatska - Splitski intelektualci: Organi...
Strikane, a koga bi ti čuvao n...
24.05., 23:08, Jedino Hrvatska - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Mijo, molim Vas da mi oprostit...
24.05., 22:58, Paganini - Splitski intelektualci: Organi...
Pa dobro, kad je već onaj "min...
24.05., 22:58, Jedino Hrvatska - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
#10 bradata podvala — Cetina 2...
24.05., 22:51, Cetina - Splitski intelektualci: Organi...
..i normalno antigay parada..i...
24.05., 22:42, MIJO F
Tko je na vezi?
- Marcus
- 1 korisnik
- 78 gostiju
Abecedni popis autora
Bagdasarov, Artur; Bašić, Đivo; Biondić, Ivo; Biondić, Vladimir; Bokšić, Ante; Borovčak, Damir; Bošnjak, Marjan; Bralić, Branko; Čolak, Tomislav; Derado, Ivo; Dolbeau, Christophe; DRAN; Drenjančević, Igor; Dužević, Ivo; Gredelj, Vladimir; Grkčević, Pajo; Hečimović, Josip; Ivanišević, Mira; Jošt, Marijan; Jurčević, Josip; Kalafatić, Damir; Kovač, Mate; Kovačević, Mate; Kunek, Ante; Lukšić, Branimir; Marinčić, Anto; Mogorović, Ninoslav; Molak, Branimir; Mršić, Zdravko; Nürnberger, Tomislav; Omrčen, Mirko; Pečarić, Josip; Pešorda, Damir; Pešorda, Mile; Piskač, Nenad; Przystawa, Jerzy; Prpa, Mile; Ranogajec, Zvonimir; Raos, Ivan; Slaviček, Mario; Sole, Romano; Šuba, Slaven; Šumanović, Vladimir; Tolić, Benjamin; Tomašević, Željko; Tučkar, Damir; Hrvatski list; Pisma iz Nj.; UHD91; HSP AS; Prilozi članova; Prilozi čitatelja
KOMENTARI ČITATELJA
Prijava zbog nezakonitosti u izboru u znanstvena zvanja
„Prof. dr. Sc. Mirjana Kasapović, kao predsjednica stručnih povjerenstava za izbor nastavnika u znanstveno – nastavno zvanje Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, te Matičnog odbora za područje društvenih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, propustila je izvijestiti Fakultetsko vijeće da u slučajevima izbora prof. dr. Sc. Nenada Zakošeka i prof. dr. Sc. Ivana Grdešića u zvanje redovitih profesora nisu zadovoljeni minimalni uvjeti za izbor u zvanje. Štoviše, davanjem pozitivnog izvješća u oba slučaja M. Kasapović teško je povrijedila etički kodeks Sveučilišta, te je počinila kazneno djelo prijevare, lažnog predstavljanja i neovlaštenog pogodovanja“, navodi se u anonimnoj prijavi protiv profesorice Kasapović.
Mirjana Kasapović bez komentara
Iako smo Mirjanu Kasapović pravovremeno (tri dana prije objave ovoga članka) zamolili za njezin komentar i dogovor na pitanja u svezi ove kaznene prijave, prema načelu „neka se čuje i druga strana“, gospođa Kasapović nije odgovorila na naše upite, pa time ostajemo uskraćeni za njezinu reakciju u ovom slučaju. U svakom slučaju i šutnja Mirjane Kasapović o ovako ozbiljnim optužbama na svoj je način znakovit komentar cijeloga slučaja"
(necenzurirano. com 28. V. 2007.)
Hrvati moraju odbaciti jugoideologiju kako bi opstali kao narod.
Ova gore je isto neka jugokomunjara.
Poraznije od postojanja samoprozvane hrvatske ljevice, samo je postojanje namjerno nesložne i razjedinjene takozvane hrvatske desnice, koja također kao i takozvana hrvatska ljevica nije ništa drugo do li jugosla venska desnica.
Biti ljevičar u Hrvatskoj, ne može podrazumijevati politički rakurs temeljen na veličanju simbola jugoslavenskog nacional-socija lizma ( kojega nam uporno prodaju pod pojmom hrvatski antifašizam) i istodobnom sprovođenju antisocijalne politike anacionalnog liberalizma, sada kada je Hrvatska u pitanju.
Biti pak desničar u današnjoj Hrvatskoj, znači biti spreman žrtvovati sebe i sve svoje probitke, a poglavito kojekakve stranke i strančice, radi preuzvišenog zajedništva u već postojećem svehrvatskom pokretu.
Istinske domoljube među njima, hrvatski će narod razlikovati po tome jesu li se u ovom presudnom trenutku stavili na raspolaganje domovini ili su pak uspjeli pronaći 101 i 666 dobrih razloga kako to ne bi učinili.
Posebnu će pozornost hrvatski glasači obratiti na male, navodno domoljubne strančice i imati neponovljivu priliku testirati njihovo domoljublje, prateći budno hoće li veliki lideri ugasiti svoje malene strančice velikog hrvatskog razdora i subordinirati se svehrvatskom pokretu ili će i oni pronaći 101 razlog za nastaviti po starom.
Piskaranje „kasapkinje“ najbolji je dokaz nužnosti toga poteza.
Lukašenko mi izgleda kao bjeloruski domoljub,
za razliku od onih koje je NWO postavio
u narančastim 'revolucijama' u susjednim državama
apropos ljevica-desnica,
izgleda da jednom već treba pasti maska s ljevice koja se pretvara da je desnica,
kako ne bi prava desnica došla do izražaja
dakle, liberalizam(kap italizam-ukidan je svih granica...) je izvorna ljevica,
produkt prosvjetiteljst va i napora masonerije da sruši tradicionalno društvo,
religiju, obitelj i tradicionalni moral,
sasvim umjetno i lažno je to predstavljeno desnicom,
tako da se je ljudima dao izbor:
- imate ljevičare koji se predstavljaju desnicom (liberali)
- imate ljevičare (komunisti, anarhisti ...)
pa birajte
kod nas je to više nego očigledno,
bivši komunisti postali su liberali,
borci za EU ...,
to je moglo biti iznenađenje samo za one
koji ne znaju suštinsku razliku između ljevice i desnice,
i koji se čude kako su mogli židovski bankari financirati boljševičku revoluciju,
odnosno kako su se zajedno liberali i komunisti borili u Španjolskoj protiv španjolske desnice-domolju ba i onih koji
poštuju i brane tradicionalno društvo, obitelj, vjeru i moral
Jer sad kad im nema miljenice Jugoslavije ne mogu podnijeti neovisnu hrvatsku državu i hitaju u susret svim integracijama u kojima se gubi suverenitet i utapa Hrvatska u neke nadnacionalne tvorevine!
Stoga je posve razumljivo kako su bivši komunisti, preko noći postali najveći zagovornici liberalizma i miljenici stranih gospodara, jer su najbolje sluge stare sluge, jer one i ne znaju ništa drugo doli služiti ili bolje rečeno „starog psa ne trebaš ništa novo učiti, on je već naučen da služi svom gospodaru“.
No, ne mogu razumijeti i prihvatiti politiku tzv. desnice koja kad su posrijedi eu-ropske integracije sprovodi navlas istu politiku kao i tzv. ljevica.
Vjerojatno zato i jesu zajedno u Savezu za Eu-ropsku uniju.
evo kao ilustracija primjer našeg vrlog 'desničara' Davorina Rudolfa:
"Je li ulazak Hrvatske u EU gotova stvar? Opet se pojavljuju teze da EU stopira naš ulazak i da ćemo u članstvo u paketu sa Srbijom?
− Mislim da je pitanje našeg ulaska u EU praktički riješeno. Ova haaška presuda neće imati bitnog utjecaja na to. Interes je i Europe i nas da što prije uđemo u članstvo. Ne samo mi, nego i susjedne zemlje, jer će u suprotnom postojeći ekonomski jaz dodatno rasti. EU možda nije neki izbor, ali je jedini! I zato je suvišno baviti se u ovom trenutku pitanjima hoćemo li ući ili nećemo... Nemojte imati zabluda da će EU propasti. Jer, nijedna država ne može individualno suzbijati pandemije, terorizam, prekogranični kriminal, a ni čuvati ekološke resurse. EU će postati država Europa, a ne Europa država."
dakle, čovjek koji se predstavlja domoljubom
kaže da nestajanje u EU državi nema alternative,
inače će nas pogoditi gripe, teroristi, skakavci i ostala egipatska zla iz Biblije
Za mene jedina stvarna podijela je na one koji drže Božje zapovijedi i žele ih unijeti u zakonodavstvo Lijepe Naše i na one koji svjesno ozakonjuju Zlo da bi se ispunila poglavlja i mjerila za pridruženje Hrvatske toj sotonskoj tvorevini zvanoj Eu-ropska unija.
poštovani,
ništa novo pod kapom nebeskom,
većina modernih intelektualaca društvenih znanosti su obične sluge gospodara
koji im se čine moćnima,
oni dakle procjenjuju da su snage novog svjetskog poretka premoćne,
da im se nitko ne može suprostaviti,
zato kažu da EU nema alternative
da se ovo događa za vrijeme turske navale,
rekli bi da otomansko carstvo nema alternative
hrvatskom narodu treba elita - pravo plemstvo koje je spremno dati svoj život za narod, a ne 'intelektualci' tog tipa
Za razliku od lijevog svetonazora koji na mjestu Boga vidi čovjeka, tumačeći pritom obitelj i narod tek kao nužnu adresu i mjesto rođenja umjesto opredjeljenja, desni je onaj svjetonadzor koji na prvome mjestu vidi čovjeka stvorenog na sliku Božju, a obitelj i narod kao osnovnu i jedino prirodnu zajednicu ljudi.
Sve su druge podjele na lijevo i desno promjenjive i u službi ovih temeljnih pretpostavki, pa polazeći od njih možemo lakše zaključiti što bi to trebalo biti desno.
U gospodarskom smislu, to je jaka i pravedna država, sa što je moguće većom količinom dobara u vlasništvu naroda i njegove države, koja sustavno pomaže razvoju obiteljskih gospodarstava, obrtništva i manjih poduzeća, sa čim manjim uplivom multinacionalni h korporacija, stranog vlasništva i koncentracije gospodarske moći u rukama malobrojnih pojedinaca, pa bili oni i Hrvati (jer se prodajom samo nekoliko takvih velikih poduzeća, dobar dio gospodarstva može preseliti u ruke stranaca).
U državotvornom smislu, to je onaj oblik države koji narodu osigurava najbolji mogući prosperitet, usmjeren prvenstveno očuvanju njegovog biološkog opstanka, vjere i kulture, jer ustroj države kao i država sama, mora biti u službi naroda, a ne obrnuto (što nije puka fraza, već vrlo važno polazište koje valja imati na umu, naročito u perspektivi eventualnih budućih integracija)
U duhovnom smislu, to je čuvanje vlastite vjere i kulture. Ovdje treba naglasiti vrlo važnu lijevu komponentu naše univerzalne Katoličke crkve, koja je nacionalna i nadnacionalna istodobno, što njenim narodima daje rafiniranu notu „mekog“ nacionalizma, za razliku od naroda koji imaju svoju nacionalnu Crkvu.
Sve suprotno je lijevo !
Tako se i Hrvatska treba vratiti sebi, svom iskonu, vjeri naših otaca, a ne tražiti ono što je van nje.
dodao bih nešto što je isto presudno,
tradicionalisti koji su prava desnica,
smatraju da je pravo i istina nešto što je nepromjenjivo, zato što ima ishodište u Bogu
ljevica koja je započela s protestantizmom
(na koji se nadovezao kapitalizam i liberalizam, zatim komunizam)
smatra da treba radikalno odbaciti staro društvo, da je zakon i moral stvar dogovora među ljudima,
da istinu nitko ne posjeduje, odnosno da ju svi subjektivno posjeduju - istina je relativna kao i moral, nije više objektivna,
sve ide prema napredku i savršenstvu čim se više mjenja
u dijalektičkoj igri teza, antiteza, sinteza ...
ljudi koji osjećaju da nešto danas ne valja,
trebaju spoznati da sad cvate cvijeće zla
kojeg su posijali novovjeki filozofi
(znači potrebno se je vratiti zdravorazumskoj filozofiji, u prvom redu skolastici koja ima za temelj kršćanstvo i vrhunce grčke filozofske misli,
jer filozofija kao kraljica znanosti mora imati zdrave temelje, mora počivati na objavljenoj istini - kršćanstvu)
Jako je pohvalno da se mi toliko trudimo i borimo za našu zemaljsku Domovinu, no još neusporedivo više bi se trebali boriti da uzmognemo zaslužiti nebesku Domovinu.
SVETAC..i vidi dragi prijatelju Vedrane jedan segment,ak'već prije nisi?
Ja korim i odgajam one koje ljubim. Revan budi i obrati se! (Otk 3,19)
Ljudski je ako se ljutimo. Kamo sreće kad ni to ne bismo mogli, ali je ljudski gnjeviti se. Međutim, tvoja se srdžba, koja je - kad nastane - neznatna grančica, ne smije zalijevati sumnjama te u mržnji narasti do grede. Jer jedno je gnjev, drugo mržnja. I otac se često srdi na sina, ali ga ne mrzi. Gnjevi se da ga popravi.
Prekoravatelj šiba, ali ljubi i štuje. Laskavac zaluđuje. Jedan se smiluje, drugi upropašćuje. Tvrda je šiba onoga tko šiba. Blago je ulje čovjeka koji se ulaguje. Svi laskavci mažu glavu. Ipak ne iscjeljuju utrobu. Ljubi onoga tko ti spočitava, ali se boj ulizice. Ako ljubiš istinoljubivoga kuditelja i čuvaš se lažljivog ulizice, možeš reći: Nek' me samo udari pravednik, ljubav je što me kara, al' ulje grešničko - ulizičino laskanje - neće mi glavu pomazat'. (Ps 141,5). (Sv. Augustin)...i znademo tko su u hrvatskoj politici "istinski" preobraćenici ili kako to popularno vole zborit konvertiti...na š FRANJO "PRVI" i bit će za HRVATE SVET(Henry Kisinger)..,pa čak bi se usudio reći i duhovno?? MFP!
a Crkva je Kristovo tijelo, svaki kršćanin je ud tog Tijela,
(ne samo figurativno, nego i otajstveno, vječno)
zato ne smijemo očajavati što je sad na Zemlji vlast tmine,
što većina ljudi želi biti sluge zla,
jer misle da je dobro pobijeđeno
uostalom, nitko ne dobija krunu ako se nije borio,
Bog upravo dopušta zlo kako bi Njegovi izabranici stekli vječnu krunu (a najveća kruna je kruna mučeništva za Krista Kralja)
Henok, izgleda da naš vrli europejac nije pročitao Danijelovo proročanstvo ili ga nije shvatio na ispravan način.
..vidim stalno pišete o tom?...,da to nije "euroulagivanje "..ha,ha..ma hajte braćo Davorin,ostario ,Rudolf,a proradila slovenska polovica..vidi Slovence(sjever ne Hrvate)u pekmezu,pa mu se pekmez svidio...ha,ha. .MFP!
ne znam dal je spomenuti kršćanin,
odnosno dal mu je poznato uopće sv.Pismo
dočim, mnogi koji se i nazivaju kršćanima, i koji su čitali Danijela i Otkrivenje i Isusove riječi - imaju uši, a ne čuju,
imaju oči, a ne vide
u osnovi svi oni imaju problem s kršenjem prve Božje zapovijedi,
klanjaju se nekom lažnom bogu, nekom idolu,
koji se možda zove novac, moć, razvrat, droga, partija, EU i UN, Haag, židovi, mediji ...
i grozota pustoši se mora dogoditi na svetom mjestu prije nego što Gospodin drugi put dođe - jel kršćani uopće shvaćaju što bi to moglo značiti?
sveto mjesto nije ni džamija, ni okupljalište protestanata, niti sinagoga,
prilično je onda jasno što znače Danijelove riječi (koje je Isus ponovio) o grozoti pustoši na svetom mjestu
EU-TANAZIJA
Ukratko rečeno, ropstvo i smrt za sve one koji u EU uđu.
Uvijek me intrigirala ta VELIKA POLITICKA PODJELA,
na "LJEVICU" i "DESNICU".
Ona postoji u svim rezimima i drzavama
u manjem ili vecem obliku.
Stara je sablona da je "LJEVICA" na strani RADNISTVA,na strani tzv,SOCIJALNE PRAVDE i da je "NAPREDNA"i da je NAD-NACIONALNA
A "DESNICA",da je kruta i KONZERVATIVNA,d a vuce u TOTALITARIZAM ,NACIONALIZAM ,FASIZAM da vuce prema VELIKOM KAPITALU..
To su floskule oko kojih su se vodile
zive diskusije,polem ike i najzad ratovi i revolucije...
O da,koliko je samo krvi prolito na tom "LJUDSKOM INZINJERINGU"i obecavanju
RADNICKE PRAVDE ,ideja MARKSA,LENJINA, STALJINA...
U Hrvatskoj je ta podjela bila posebno tragicna,jer je podjelila Naciju ideoloski, rigorozno fanaticki...
Posto su tu vrstu "NOVOG EVANDJELJA" Karla Marksa i njegovih istomisljenika
uglavnom u Hrvatsku donijeli i propagirali (kao uostalom i u drugim zemljama) nehrvati i INTERNACIONALNI ,JAKO DOBRO ISKOLOVANI,STAR OZAVJETNI
OBEZDRZAVLJENI ZIDOVI (ovo je cinjenica)koji su tezili za VELIKOM NADDRZAVOM u kojoj ce "ONI" biti IDEOLOSKI i kadrovski u prvom planu...Kao recimo sad u Americkoj administraciji. (ovo nije antisemitizam,n ego fakti,provjerit e brojke)
Tko je proucavao povjest RUSKE BOLJSEVISTICKE REVOLUCIJE mogao je uociti tu cinjenicu,(gdje je od pedesetak clanova VRHOVNOG SOVJETA bilo samo 6.(slovima , sest ) Etnickih Rusa.
Slicno je bilo i u drugim zemljama koje su navodno vodile "RADNICKE" i "SOCIJALISTICKE REVOLUCIJE".
Istinski ideolozi i vodje NISU BILI RADNICI a niti SELJACI.
Da se razumijemo,Soci jalisticki pokreti koji su nastali spontano u Njemackoj i Engleskoj bili su napredni u svojoj biti u smislu poboljsavanja radnickog zivota,zdraviji h ,humanijih,uvje ta zivota i pravednijih placa...
Problem je nastao kad je taj SOCIJALNI,NAROD NI i RADNICKI POKRET poceo propagirati protiv Nacija ,rusenja
Tradicije i uspostave TOTALITARNE,KOM UNISTICKE STRAHOVLADE,pre dvodjene okrutnom manjinom .Govorimo naravno o tzv. Oktobarskoj "Revoluciji"
koja je bila zavedena u Rusiji 1917 i pobila i utamnicila na desetine miliona svojih vlastitih sunarodnjaka...
Slicno se dogodilo i u svim ostalim tzv,"Socijalist ickim revolucijama:" koje
su izvrsile masovne cistke,ubojstva i progone, citavih segmenata NACIJE sto je kod nas po teoriji
"UNISTAVANJA KLASNOG NEPRIJATELJA" koluminiralo nevidjenom klaonicom "Bleiburga" i "Kriznog puta".
I "povratak" u staru Versajsku tamnicu zvanu JUGOSLAVIJA
I dan danas ,tzv,"LJEVICARI " u Hrvatskoj vode taj bespostedni "KLASNI I IDEOLOSKI RAT"protiv NACIONALNE HRVATSKE..
Njihovi su sljedbenici i direktni potomci i Ivo Josipovic,I Stipe Mesic,i Vesna Pusic i Kajin i Pupavac i Milanovic...i mnogi ,mnogi drugi koji sada "likuju" nad presudama NACINALNOM HEROJIMA ANTI GOTOVINI i MARKACU,koje oni ne zale i smatraju i dalje perverzno "Reakcijom" i stavljaju u istu vrecu sa "Ostatcima Fasizma" kao uostalom sve ono sto je NACIONALNO,DOMO LJUBNO i HRVATSKO..
Tu je najveci "ISTOCNI GRIJEH LJEVICE".-Ta odvojenost od VLASTITE NACIJE,SLUZENJE NADDNACINALNIM I U BITI TUDJIM INTERESIMA...
Usprkos nesavrsenosti ,pa i greskama tzv Hrvatske "DESNICE" ona je uvijek imala jednu glavnu znacajku:
"BRANENJE i OCUVANJE HRVATSKE NACIJE I HRVATSKIH NACIONALNIH VREDNOTA "
Znaci kompletno obratno od tzv"LJEVICARA" koji sada "zare" i "pale" Hrvatskom...
Zalosno je da je HRVATSKA NACIJA TAKO PODJELJENA..
Ali to prokletstvo nas prati kroz svu Povjest PRVE,a posebice DRUGE Jugoslavije koja je bila (malo zakamuflirana) Boljsevisticko -ljevicarska diktatura..
Nesto slicno bi htjeli opet (pod nekim drugim imenom) obnoviti nasi sljedbenici Orjune i Titoizma sada kad su NACIONALNE SNAGE u demarsu...
Treba uvijek raditi na slogi
HRVATSKE NACIJE..nista ljepseg i plemenitijeg nema od toga...
Ali "ONI" ti "LIJEVI" "HRVATI" ,prave razne "sprege" sa Antihrvatskim snagama i manjinama.likuj u nad uznistvom i presudama nasim HRVATSKIM GENERALIMA,oni odbijaju Hrvatske lente i postivanje herojskog DOMOVINSKOG RATA.
A to nemoze proci ako HRVATSKA DRZAVA
MISLI PREZIVJETI KAO SUVERENI NACIONALNI ENTITI.
Tu je srz problema izmedju NACIONALNIH ,HRVATSKIH DOMOLJUBNIH SNAGA
i ANACIONALNIH,KO ZMOPOLITANSKIH i IDEOLOSKI OPREDJELJENIH tzv "LJEVICARA"
To je "JAZ" koji istinski Hrvatski
patrioti moraju premostiti,kao sto je (nazalost nakratko )FRANJO TUDJMAN devedesetih uspio ostvariti.
ili Milinovića??..B ože me ti saćuvaj.."nacrt umjetnog debelog crijeva"
... ROFL... svaka cast
Uvodničar Ninoslav Mogorović je izvanredan. "Poptpisujem " njegov komentar. Tek ću niže dodati par svojih riječi.
Komentatori koji su uslijedili na uvodni tekst su veoma dobri. Ne mogu se ne složti s onim što su napisali svi do cit Cetine.
Naime, takvi kao Cetina daju "papa in bocca" Kasapovićki i njoj sličnima kao primjer hrvatskog desničarskog ekstremizma. Izjednačuje Filozofski fakultet u Zagrebu s zvjesnim zadrtim ljevičarima koji su se tamo ugnijezdili. Pa bi zatvrio taj Fakultet. Jest, to je izjavio u šali, ali s takvim šalama smo dospjeli u stanje kakvo imamo danas u Hrvatskoj.
Upravo je to onaj dodatak kojimislm da bi trebalo imati na umu kad se govori o hrvatskoj desnici. Poneki često kao desničari izjavljuju koješta nerazumno i nepromišljeno djeluju s takvih pozicija i kompromitiraju svaku desnu ideju.
Nažalost, kad je u pitanju poimanje međunarodnih odnosa, često sam na ovom portalu osamljenik.
Ali, o tome na drugom mjestu.
Kad ne bih znao ništa o tvom zatvorenom umu, rekao bih da svjesno baljezgaš po ovoj temi kako bi je razvodnio i skrenuo u svoju "skolastiku".
Jučer sam se slučajno susreo s jednim gospodinom i kako je bio uski prolaz na stubama, propustio sam ga. Kad je već prošao mimo mene, uljudno me je zapitao može li mi postaviti jedno pitanje. I zapitao ješto ja mislim o današnjem svijetu hoće li sutra biti bolje ili lošije. To me je jako iznenadilo i rekao sam mu da se tim svijetom danas i sutra stalno bavim, proučavam i razmišljam o njemu. i tako riječ po riječ, shvatio sam na što on smjera, a ja mu nisam dao do riječi. Ne može se mene samo tako "otpiliti". Ipak na temelju onoga što sam u dopustio reći shvatio sam da taj čvjek ima zatvoreni um. On nje bio sposoban, e prihvatiti nešto to se ne uklapa njegov svijet, nego niti saslušati nešto što nikada nije čuo niti pročitao. Rekao sam mu : "Vi ste Jehovin svjedok ". Potvrdio je i napustio me je nezadovljan što sam ga znemirio u njegovom miru, u njegovom svijetu.
Eto, takav je čovjek i naš Henok. Koji ovjeslovi kao ultra desničar. Niti pape mu nisu pape, nego antikristi, heretici.
"Najbolja" Heniova misao je ova
"ljevica koja je započela s protestantizmom
(na koji se nadovezao kapitalizam i liberalizam, zatim komunizam)"
Kao, protestanti, i filozofi su krivi za sve što nas je snašlo u posljednjih četiristo godina.
Kako se misli kola izvući iz gliba s takvima !?
...dobro pitanje:
"Kako se misli kola izvući iz gliba s takvima !?"
odgovor bi bio:
"sa takvim hrvatskim "konjima" nikad kola ne bi dosla ni blizo gliba...! naprotiv!!!"
Prof. Kasapović redovna je profesorica na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu,na kolegiju Izborni modeli i političke stranke.
Taj FPZG do 1965. bio je partijska škola u kojoj su na donjim katovima po danu učili razno razne istine i doktrine,diplom irali,magistrir ali i doktrorirali na temama poput uloga konja u NOB-u a noću spavali na gornjim katovima,baš kao u konjušnici.
Od 1990. Marx i Engels zamjenjeni su Marcuseom,Kuhno m,Popperom i sličnima a vrli konjušari crveno totalitarno zamjenili su libelarnim ruhom.
Profesorica Kasapović,Šiber ,Grubiša,Grdeši ć,Caratan,Lalić ogledni su primjerci frankfurtske škole u hrvata i izuzetno me razveselio ovaj tekst kojima se gosp. Mogorović upustio u debatu.
Neki odgovor baš i ne treba očekivati s obzirom na broj znanstvenih članaka,radova, knjiga i djela koja proizlaze iz te ustanove tj ne izlaze.
Ne odustajem od podrške g. Mogoroviću. I dalje stojim iza svoga "supotpisa" na njegovom komentaru. Ali, imam nešto za pridodati.
Ne može se poreći stručnost i dobro poznavanje stvari gđi Kasapović.
Točna je njezina tvrdnja da će haška presuda hrvatskim generalima "radikalizirati hrvatsku desnicu i otvoriti joj prostor za javno političko djelovanje".
Isto tako je točna tvdnja kako je Sanaderova "krilatica da je glas dan HSP-u .- a posljedično i svakoj desnoj stranci osim HDZ-a - glas dan SDP-u anestizirala svaki relevantni politički otpor njegovoj politici s desna i doslovce smlavila desni politički spektar svodeći ga na nekoliko strančica, organizacija i skupina koje javno njeguju radikalni nacionalizam, katolički klerikalizam, svjetonazorski protuliberaliza m, eurofobičnost te nesnošljivost i mržnju prema hrvatskoj ljevici."
Jedino ne znam gdje gđa Kasapović vidi katolički klerikalizam. Možda čita što piše naš Henok koji je veći papa od papa.
Sanaderova krilatica je bila na mjestu: išla je za tim da objedini desnicu predvođenu HDZ-om. Ne znam što se je u Sanaderovoj glavi motalo kad je tražio glasove čitave desnica za HDZ. Je li već tada imao na umu prijevaru birača koji su mu dali svoj glas ili je bio nezadovoljan samo s relativnom većinom u Saboru pa je morao ulagivati se HSS-u, HSLS-u i manjincima da bi na jedvite jade sastavio koalicijsku vladu. Pa se izdajom "desnih " birača osvetio zbog neuvjerljive izborne pobjede.
Isto je tako točna tvrdnja gđe.Kasapović da je druga posljedica haških presuda stvaranje "uvjeta i ozračja za stranačko organiziranje velikih interesnih skupina." Misli pritom na braniteljsku populaciju. A nije joj smetalo što se seljaci udružuju u HSS, mirovinci u HSU, manjinci u svoje manjinske stranke. Inače, takvo interesno organiziranje, pa još kad tome pridodamo 10 izbornih jedinica, lokalni interesi također se organiziraju i čuvaju po istom, korporativnom načelu.
Iako je gđi Kasapović posve jasno o čemu je riječ, ona svjesno zamućuje stvari i zanemaruje da se oznake desnog i lijevog mogu samo uvjetno koristiti u analizi, jer po čemu je SDP lijevica, ili HDZ desnica. Po čemu su HSP i druge pravaška stranke desnica, kad su po svojmmprogramim a i praktičnom djelovanju sve značajke desnog i lijevog ispremiješane. Kod svih stranaka.
Prijekor gđe Kasapović desnici zbog mržnje prema hrvatskoj ljevici je načelno u redu, ali u konkretnim okolnostima je posve neutemeljen. Naime, hrvatska se ljevica kompromitirala za sva vremena sa stravičnim zločinima prema vlastitom narodu tijekom i nakon 2. svj. rata. Tek kada se iskreno pokaje za ta zlodjela hrvatska se ljevica može čista obraza obratiti hrvatskom narodu kao alternativa desnici.
Naime, uz dobro ide i zlo. Uz bijelo ide i crno. Uz toplo ide i hladno. Uz pozitivni električni naboj ide i negativni. Uz konzervativce ide i njihova suprotnost zagovornici promjena. Uz nacionaliste idu i internacionalis ti. Te i takve suprotnosti stvaraju neophodnu dinamiku u svijetu pa i u društvu.
U daljnjim analizama gđa Kasapović je potpuno smetnula s uma da nema nikakve osnove izjednačavati HDZ s desnicom i pa postavljati odnos 18 : 4 u korist HDZ-a kao onog koji je odgovorniji za stanje u kojemu se danas Hrvatska nalazi.
Vrsna stručnjakinja se najednom pretvorila u političkog agitatora u korist SDP-a. Zanemarila je Sanaderovu nemoć (s relativnom HDZ većinom) da vrati u medjima, diplomaciji i dr. kadrove koji ne bi bili po volji SDP i njegovim partnerima. Zaboravlja Sanaderovu izdaju predibornih programa. Zanemaruje Mesićevu i Račanovi izdaju Hrvatske s priznavanjem nadležnosti Haškog suda za Bljesak i Oluju. Zanemaruje tko je sve to vrijeme "sukreirao" vanjsku u unutarnju politiku u Hrvtaskoj.
Otkuda joj tvrdnja da bi Tuđman, da je poživio bio završio u Hagu ? Bi tek ako bi Tuđman i HDZ bili izgubili na izborima i kad bi ga bili izdali Mesić i Račan i dr. kako su to učinili Hrvatskoj i mrtvom Tuđmanu.
Stari dobri hrvatski običaj - umjesto da se prihvati ova odlična definicija - skrene se sa teme.
Ali Cetina, iako oštar - ovdje je u pravu!
Filozofskim fakultetom u Zgbu "drmaju" Puhovski i comp. a Fakultetom političkih znanosti ostali:
Grdešić, Grubišić, Kasapović.
Svi njihovi puleni i učenici su danas
"uvaženi" novinari koji oblikuju hrvatsko javno mijenje.!!
Pa što onda očekujete od hrvatskog čovjeka??
Mislim da je jedina zemlja, koja je izašla iz EU bio ISLAND - ali, i to je bio dio političkog dogovora zbog ribolovnih kvota i sukoba sa "ostatkom zemalja što su haračile "gospodarskim pojasom" !
G.Rudolf je u pravu kada opisuje "smjer kojim močnici vode EU i scenarij razvoja i proširenja te EU. U tom kontekstu, presuda u Haagu nema za EU nikakav utjecaj. Ako HRVATI na referendumu i odbiju "ulazak u EU", referendum ce se ponavljati svakih godinu dana, tako dugo, dok se "inženjeringom" ne postigne cilj. Da u Hrvatskoj ima spremnih na sudjelovanje u "inženjeringu", pa i izmjenama Ustava ("brisanjem klauzula koje je g.Tuđman postavio", a koje zabranjuju udruživanja, posebno Balkanska), to je poznato.
Lijek ? Jedino izborna pobjeda i novi ljudi domoljubne orjentacije !A onda:
- lustracija
- referendumsko NE za EU,
- procesuiranje zločina i živućih zločinaca razdoblja komunizma,
- dosljedno procesuiranje privazizacijski h "nestašluka" koji su "zamračili" NACINALNE DOHOTKE u nizu godina,
- obnova i proširenje REMETINCA !
..i ne "kudi" konja kojeg jah'o nisi!!..ali jahao...ha,ha.. .jen'put je malo..nis'spozn 'o jeli konj,kljuse,ždr ibac il'kobila???..h a,ha...MFP!
Cetina ima pravo da je pun FF komunjara, ali to nije razlog za zatvaranje fakulteta. Radije bih zatvorio FPZ koji proizvodi nepotrebne stručnjake -politologe. Politologija je tek jedna znanstvena disciplina koju pokrivaju FF, Pravni, Ekonomski i drugi fakulteti.
Sačuvaj nas Bože takvih konja. Pape Ivana XIII. , Pavla VI., Ivana Pavla II. i ovoga sadašnjega bismo prokazali kao heretike (Henok !) i bezbožni Zapad bi nas prgrlio kao sebi slične. Je li to put kojim bi nas poveo taj par konja ?
Zapad bi uvidio da ovi (ovaj par konja !) zastupaju kršćanski fundamentalizam u njihovoj ninterpretaciji i radije bi prigrlili islamiste nego naše ekstremiste.
ako nisi primijetio,
moj pogled na politiku je posvema utemeljen na kršćanstvu,
što znači da u svim revolucijama, herezama i shizmama vidim prste ili tragove Nečastivog
koji je prvi revolucionar, prvi ljevičar
jer se je suprostavio harmoniji i hijerarhiji, demoni su revolucionari,
anđeli su kontrarevolucionari,
ljevičari podmeću da je Isus bio tobož veliki revolucionar,
ali On je došao dokinuti zle tekovine Adamove revolucije protiv Boga
ergo ti se čudiš kako mogu biti po mojem sudu protestanti ljevičari,
a oni su odvojili sjever Europe od Crkve,
revolucionarno zanijekali da je Crkva nezabludiva, porušili samostane i crkve,
porazbijali Tabernakule i oltare,
gazili po sv.Hostijama,
uništili sakramente (između ostalog i sakrament braka - uveli su razvod),
prekinuli s kršćanskom filozofijom,
i usko surađivali s judaistima u istom cilju protiv Crkve
(to se najbolje vidi na primjeru nelegalne engleske kraljevske kuće koja je usko povezana s židovima i masonima te politike VB i satelita njihovog SAD-e koji gotovo stalno vode što otvorene, što skrivene ratove protiv kršćanskih država)
dakako, rat se najprije vodi na duhovno-kulturn om polju,
novovjeki filozofi koji su pripremili francusku revoluciju te srušili kod ljudi
pojam aposlutne objavljene istine na čemu se temeljila skolastika,
su na istom tragu ljevičarskog, odnosno sotonskog "non serviam"
složit ću se s tobom,
liberalni zapad je i vodio politiku useljavanja muslimana kako bi oslabio utjecaj tradicionalnog kršćanstva
za kršćanskim 'konjima' se velika prašina diže od koje strepe liberali,
upućujem te sad na meksičke 'konje' kristerose
koji su bili strah i trepet ondašnjih vladajućih masonsko-libera lnih krugova u Meksiku
a nije to tako ni davno bilo,
pred 80-tak godina kad se je 'gusta mogla
spustila' nad Meksikom
Viva Cristo Rey!
Živio Krist Kralj!
jesi li ikad čuo da su postojali pape nakon sv.Petra?
hoćeš li da citiram njihove izjave koje anatemiziraju liberalizam, sekularnu državu,
judaizam, masone, francusku revoluciju?
(odnosno ljevicu - revoluciju - novi svjetski poredak, EU se točno može prepoznati u anatemama papa)
Tako i globalizam ili globalizacija ima dvostruko značenje :
1. to je pojava u svijetu tj. proces koji se događa i mimo pa i protiv volje sudionika u tom procesu;
2. to je ideologija toga procesa globalizacije.
Tko ne razumije te temljne pojmovne razlike neka se ne hvata komentiranja stvari koje ne razumije. Kako će razumijeti druga puno složenija pitanja, ako ne razumije ovu temeljnu razliku u poimanju globalizacije.
Naša hrvatska desnica je totalno slijepa, neuka, zaostala, ako ju predstavljaju osobe kao što su Cetina i Henok.
To je naš temeljni hrvatski problem.
Čudno. A ja sam mislio da sam peta kolona SDP-u kad sam se zalagao da biraju nekog suvremenog socialdemokratu za predsjednika stranke, a ne što su učinili te izabrali skojevca Zorana Milanovića. Jer, svakojje državi potrebna jasna naklonost prema većoj ili manjoj ulozi države u društvu, većim ili manjim porezima, većoj ili manjoj socijali itd. itd. Ali da bude jedan ni druga opcija oslobođena nasljeđa pogubnog komunizma. Danas je komunističkim duhom zadojena i naša ljevica i naša desnica.
Eto, i Cetina je sklon komunističkom etiketiranju s petom kolonom. Uvijek je to bila etiketa upućena protudržavnim tj. protukomunistič kim "elementima" tj. narodnim neprijateljima u Jugoslaviji.
Dakle, počastio si me komunističkom etiketom. Zar si ti komunist ?
ne sjećam se da smo ni prijatelji ni drugovi,
želim ti osobno sve najbolje,
ali ti si zbog svojih liberalnih, odnosno proEU stavova moj neprijatelj,
jer si anatemiziran u papinim osudama liberalizma (ali je liberalizam neprijatelj i svakog naroda koji želi opstati)
ti si sad povukao klasični potez ljevičara,
hoćeš silom nametnuti liberalnu podjelu na ljevicu i desnicu,
po kojoj su ljevica oni koji su za radnička prava - komunisti i slični,
a desnica su oni koji su za krupni kapital
(koji opet čudnovato financira lijeve pokrete, primjer židovski bankari koji finaciraju boljševike ili danas Soroš)
naravno sila se sastoji u tome, što ljevica onima koji ne pristaju na takvo definiranje pojmova podmeće da su neuki,
jer ne prihvaćaju ljevičarsku podjelu na ljevicu i desnicu,
u praksi to znači da, budući krupni 'desni' kapital kontrolira sve medije i državu,
da se neukoj desnici ne dozvoljava pristup u javnost
evo primjera, možemo li zamisliti da bi se na HRT ili u nekim novinama, ili na fakultetima,
pojavio neki 'neuki' desničar koji uopće ne priznaje tu svetu kravu podjele na desnicu i ljevicu,
koji drže takvu desnicu i ljevicu običnim nusproduktima francuske revolucije,
koji bi počeo držati predavanja studentima
temeljem na prave kršćanske filozofe i nauk Crkve?
dakle to je nemoguća situacija u današnjem svijetu,
budući je taj svijet suprostavljen kršćanstvu i samo pušta crnilo zavaravanja da postoji sloboda izražavanja i obrazovanja kao i širenja informacija
kršćani su otvoreni, odnono Crkva je javno anatemizirala sekularnu državu i liberalizam,
u kršćanskoj državi ne bi mogli predavati M.Kasapović, I.Goldstein, Lalić ...,
međutim ljevičari licemjerno govore da se bore za slobodu izražavanja i misli,
dok istovremeno dobro paze da ne bi
neki pravi kršćanin preuzeo neku katedru
ili uredničko mjesto u medijima,
stoga je ljevičarima uvijek prispodobivo zaplotnjaštvo, urote, tajne udruge,
lažna propaganda - jer je svima njima otac - otac laži
Još se PRESUDE od 15.04.2011 našim pobjedničkim generalima nisu ohladile; još se iz njih dimi (dimiti će se još najmanje DVIJE GODINE), a evo već nakon desetak dana novi čavlići na raspetu Hrvatsku kao ''ZLOČINAČKOGA POTHVATA'', KAKO TO JA OSOBNO DOŽIVLJAVAM, u vidu VELIKOG ČLANAKA (KOJI PODSJEĆA NA DUPLERICU) U ''OBZORU'' o već ofucanoj ''salveti'' za koju niti ne znamo da li je uopće postojala - što bi imao biti krunski dokaz da je Tuđman dijelio BiH, a sada je, tako bar izgleda, Oluja ta koja je tomu kumovala.
Međutim, i samo malo pametnom je jasno da je BiH podijelio Daytonski sporazum (nipošto neka SALVETA), a taj sporazum nije podpisao samo Tuđman, već još i Milošević, pa i Izetbegović! Eto, to je PRVO što mi se ne uklapa u tvrdnji da je Tuđman dijelio BiH, a čime je, gle čuda, nagrađen AGRESOR za ETNIČKO ČIŠĆENJE POLA TERITORIJA BiH! Ali od svakoga čuda ima i veće čudo, jer gospodin autor opet izjednačava krivnju za etničko čišćenje Miloševičevoga krvnika (još uvijek odbjegloga i NIKADA OSUĐENOGA) generala Ratka Mladića, teorijom o HUMANOME PRESELJENJU! Pa gospodine, kakvo je to HUMANO preseljenje, koje se provodi ETNIČKIM ČIŠĆENJEM, pa kad niti to nije bilo dovoljno uvjerljivo, onda još i SREBRENIČKIM MASAKROM! Pa meni se čini da seje jedino stvarno HUMANO PRESELJENJE dogodilo kada su se krajinski Srbi humano odselili po nalogu KRAJINSKE KOMANDE, a o čemu postoje i dokaz (crno na bijelo i na čirilici)!
Čitajući članak imao sam dojam da se priča poput praznoga balona napuhuje i napuhuje, te se na kraju rasprsne!
Cijeli članak je temeljen na subjektivnim dojmovima autora, a koji kao ključne svjedoke navodi gen. Tusa, koji je bio za vrijeme agresije zapovjednik vojnoga aerodroma u Bihaću,gen. Špegelja, krajinskoga gradonačelnika okupiranoga Knina, kao i predstavnice banjalućkih Srba, koji su trebali ''napuniti'' očišćenu Srebrenicu!
Što se tiče da je POBJEDA Dr. Franje Tuđmana bila više POLITIČKA nego VOJNA, doista je PODLO! Jer svako takvo seciranje VOJNE POBJEDE NAD U TOME ČASU 5 do 8 puta VOJNO JAČEGA neprijatelja (Vojska tzv. RS i Vojska tzv. Krajine, kao i moguća intervencija Vojske Srbije, koja se srećom nije dogodila), na POLITIČKI i VOJNI SEGMENT i sve to sa ciljem izjednačavanja AGRESORA I ŽRTVE i to još u svijetlu (ili mraku) Haaških POLITIČKIH OPTUŽNICA, u najmanju ruku je neozbiljno, a što je još i važnije - ŠTETNO!
Pa normalna je stvar da kod svih ratova na svijetu, postoji, osim VOJNE, još i POLITIČKA komponenta, koja je u stvari i važnija od one prve!
Zato, tamo gdje je politika odlučujući faktor, odnose se VOJNE POBJEDE I BEZ I JEDNOGA ISPALJENOGA METKA!
S obzirom da je težište članka jako odmaknuto od njegovoga naslova, mislim da bi naslov morao biti drugačiji.
Drugo, da su rat započeli Jugoslaveni, (ovo bi se moralo ispraviti na 'JugoslOveni'), isto ne drži vodu, jer je umjetne ''nacije'' Jugoslaven bilo jako malo (po popisu iz 1981 bilo ih je 5,4%). Međutim znamo da je zapravo Srba na komandnim pozicijama u JNA bilo prijeko 70 posto! Dakle, ako još uzmemo u obzir (ako ne i prije) da su Hrvatski Srbi u samoj Hrvatskoj digli pobunu protiv Hrvatske u kolovozu 1990, rat su protiv Hrvata zapravo pokrenuli Hrvatski Srbi (Srbi + Jugosloveni) - pa to znaju danas čak i oni koji su tada bili mala dječica!
U tvrdnji autora članka da su rat odpočeli Jugoslaveni, a ne Srbi i Hrvati, krije se prikrivena tvrdnja (vidi se u drugom dijelu rečenice ''Srbi i Hrvati'') odnosno namjera izjednačavanja krivnje (AGRESORA i ŽRTVE).
Kod objavljivanja nekoga članka u javnom mediju nije nevažno obratiti pozornost na SADRŽAJ I PORUKU KADA se isti i objavljuje! Kod ovoga članka bi referentni događaj bio OBJAVLJIVANJE KONAČNIH PRESUDA HRVATSKIM GENERALIMA OD STRANE HAAŠKOGA TRIBUNALA!
Moj neprijatelju, kako si se odredio prema meni, postavljammti jedno pitanje. Liberalizam je ideologija na kojem se zasniva kapitalizam. Crkva nije protiv liberalizma, nego je protiv liberalizma bez kršćanstva. Naime, liberalizam bez kršćanstva se s vremenom promeće i neki oblik diktature i totalitarizma. Imamo kpitalizam sa svojom ideologojo liberaliznma i komunizam sa svojojom ideologijom suprotnom ideologiji trulog kapitalizma. To su dva suprotstavljena svijeta od kojih se je onaj komunistički ukazao tek kao neuspjeli eksperiment. Prije toga tj. prije kapitalizma, ali i danas imamo slučajeve država u kojima je crkva temelj državne, političke vlasti. Zapravo kad se pobliže sagleda komunizam ispada da komunizam kao ideologija ima sve značajke vjere, religije i kao takva je bila organizirana kao politička organizacija KP (B) u Rusiji, KPJ, i poslije SKJ odnosno KPH i SKH u Hrvatskoj.
Takav slučaj navodno postoji danas u Iranu. To su teokratske države. Komunistička je država teokratska država u kojoj ima monopol na politčko djelovanje jedino KP odnosno SK.
Pitam te za koju državu se zalažeš ? Za liberalnu, kapitalističku ne. Za diktatorsku komunističku isto tako ne. Za teokratsku državu u kojoj bi Crkva bila jedina ili glavna politička snaga u državi ? I to ne Crkva koju bi vodili pape heretici nego pape tipa onih iz daleke prošlosti koji su navodno osudili liberalizam na koje se ti pozivaš. Ne zanima me njihova gledišta o liberalizmu. Čitam što o tomu pišu suvremeni kršćanski filozofi i nadasve što o današnjem svijetu piše visokopoštovani Benedikt XVI.
Koliko je meni poznato Crkva osuđuje liberalizam lišenog kršćanstva, a ne liberalizam kao takav.
To je ono : s prljavom vodom kroz prozor i s prljavim djetetom ! Stalno ponavljate istu mržnju prema prljavštini pa od nje ne vidite - prljavo dijete.
Dokle će Hrvati trpjeti?
Kako se sada ponašaju, trpjet će uvijek. To je posljedica strašnih zločina nad njima. Trebalo bi jednom otkopati sve te kosti komunističkih zločina i spremiti ih u veliku kosturnicu, to bi bila katarza. U mnogim komunističkim državama postoje muzeji žrtava komunizma, čak i u Albaniji, u Tirani, a u Hrvatskoj se o tome i ne razmišlja. Ako se to ne dogodi, teško Hrvatskoj.
Napisali ste da su “izdaja, ubojstva, diktatura odlike komunizma, da je vrijeme komunizma vrijeme bogova, tenkova, doušništva, progona, zatvora”. No čini se da su zaboravljena ta zla komunizma?
Jesu, zaboravljena su. Na djelu je memoricid, sustavno se radi na uništenju memorije. Na tome rade i mediji. Sve rade da se komunističko zlo zaboravi, a s druge strane pišu i govore da se fašističko zlo ne smije zaboraviti. Selekcioniranje zla, proglašavanje jednoga zla boljim od drugoga najveće je zlo koje se čovječanstvu događa. To je Zagreb kako ga ja vidim.
Ima puno istine u Glavurtićevoj procjeni!
Biti bez države je za jedan narod kao kad dijete ostane već nakon poroda bez oca i majke.
Ipak, želimo li to, mi umjesto taložnog ostatka možemo izabrati biti taložni koncentrat naše ukupne povijesti, koncentrat mudrosti i iskustva, snage i gorčine naših slavnih predaka.
Međutim, i država se je promijenila u suvremenom svijetu u odnosu na onu iz zlatnog doba nacionalnih država. Danas se nacionalne države kao samodostatne rastaču i postaju sve više međuovisne. I zato se i poimanje suvereniteta promijenilo u odnosu na prošlo ili pretprošlo stoljeće kad je stvoren pojam suvereniteta.
To je sklop pitanja koja se odnose na globalizaciju, globalnu politiku, globalnu ekologiju, globalno gospodarstvo itd. itd. Svaka zdrava domoljubna politika mora biti svjesna svijeta kakav je danas i svoju politiku prilagoditi toj okrutnoj stvarnosti. Uostalom, stvarnost je uvijek bila i biti će okrutna. Ništa ne pomaže prizivati pravednost ako iza toga ne stanu glavni akteri međunarodne politike.
Činjenica je da se je Hrvatska uspjela osamostaliti usprkos međunarodnim okolnostima, ali i zahvaljujući tim okolnostima . Bilo je to igra na oštric noža koju je vodio Franjo Tuđman i uspio je iskoristiti trenutak nesnalaženja velikih igrača u vezi toga što načiniti s Jugoslavijom. Zapravo, kad se bolje promisli, Jugoslavija i demokracija nisu nikada mogli ići zajedno. Taj trend koji je zahvatio globalni svijet (eto sada i islamski svijet !) iskoristio je Tuđman i izvojevao samostalnu Hrvatsku. Uz pasivnost i otpor starih srpskih prijatelja, Hrvatska je Bljeskom i Olujom obranila svoju samostalnost, svoju državu.
Nakon toga procesa političkog osamostaljenja, preostao je onaj teži dio posla - izgradnju suvremenih državnih institucija. Taj dio posla je još u tijeku i ne će biti tako brzo gotov. Ne može se preko noći nadoknaditi izgubljeno vrijeme između 1945. i 1990. g. I kad se ima na umu rat prije 1945. i nakon 1990. postaje nam jasno kako je Hrvatska u izgradnji svoje države izgubila najmanje 55 godina.
Upravo globalizam, međuovisnost svih zemalja i država svijeta danas je onaj glavni motor koji nas tjera na izgradnju državnih institucija. Neki ta pitanja neoprostivo pojednostavljuj u i misle da se sve može riješiti - lustracijom.
Velika je zabluda da lustarcija može riješiti te probleme sama po sebi.
Vidite hrvatska prirodna bogatstva. Vlada je htjela učiniti neke promjene s hrvatskim bogatstvom voda. Svi su domoljubi i biskupi posebno digli galamu protiv "privatizacije" Hrvatskih voda i Vlada je povukla iz procedure zakon koji se odnosio na izmjenu upravljanja tim prirodnim bogatstvima. A u VL čitano kako se krčmi državne (naše) novce u vezi regulacija vodotokova na Savi i drugim rijekama. Svima koji su nesvjesni stanja korištenja nacionalnih bogatstava i zahtjeva za subvremenim reguliranjem tih odnosa - žele da sve ostane po strarom. Ne, nisu za krčmljenje s hrvatskim vodama, ali zastupaju sva gledišta koja omogućuju to krčmljenje. I to sve u ime svoga velikog domoljublja.
Kako ja vidim stvari u Hrvatskoj temeljni je uzrok naših nedaća nedostatak svijesti o korijenima loše hrvatske politike. Korijeni loše hrvatske politike su dominacija političkih stranaka na političkoj sceni u Hrvatskoj. Treba promijeniti izborni zakon i omogućiti trezvenim, razumnim pojedincima da se povežu međusobno i da na taj način postignu prevlast u najvišem tijelu državne vlasti - u Saboru. I otuda da se krene u učinkovito sređivanje stvari na svim razinama i na cjelokupnom spektru problema u Hrvatskoj.
Dakle, promjena izbornih zakona i zakona kojima se regulira osnivanje i rad političkih stanaka.
A biskupi, koji bi morali dignuti glas ne zbog hrvatskih voda nego zbog izbornog sustava - šute. Temeljno moralno pitanje u Hrvatskoj kao da ih se ne tiče.
P.S. Evo, neka vam o stanju naše svijesti pokažu minusi i plusevi koje dobiva moja malenkost na ovom portalu.
Razumije li tko što pišem ? Moram li biti jasniji ?
Ili nesvjesno igram ulogu pete kolone na ovom portalu, kako reče netko gore ?
Naš narod grubo izjednačava politologiju sa politikom u ovom našem svakodnevnom poimanju spletkarenja i igranja razno raznih igara ,povećanja i smanjivanja uloga a sve to upregnuto za stjecanje moći.
Politologija je disciplina koja se bavi političkom analizom,discip lina koja se bavi pojmovima poput ideologija,drža ve,moći,demokra tskih institucija(u koje spadaju i političke stranke koje ste detektirali kao glavni problem za nefunkcioniranj e hrvatske demokracije),de finiranja naroda,nacije.
Postoji jasno razlikovanje između politike u tri pogleda a to su polity,politics i policy, tj . institucionalno poimanje politike kroz institucije i ustavni poredak,procedu ralno kroz posredovanje između interesa kroz konflikte i konsenzuse i sadržajno kroz zadatke ili ciljeve koje se žele postići.
Upravo zbog prakse da se poslovima koje su u uređenijim državama prirodni politolozima kod nas bave pravnici,sociol ozi ili naši vrli ekonomisti naša politika tj. javna djelatnost kojom bi se trebao postići najveće dobro za najveći broj ljudi nam i je gdje je.
Naravno svemu ovome uvelike je pridonio i nestručni kadar sa FPZG koji politologe educira budući da je vrlo teško sada pričati o nacionalnim državama,međuna rodnim odnosima,nacion alnoj sigurnosti i slično kada si pola života posvetio Kapitalima i Nesvrstanima.
Pozdrav!
Nazivati komentatore kako Vas ne razumiju je u biti čudno kada tako nešto dolazi od Vaše malenkosti.Možda nije problem u
Citat:Može se sve nadoknaditi ukoliko postoji volje.Sva ova kalvarija je povezana uz grupicu ljudi koji su uzurpirali Hrvatsku i svojim akcijama kreiraju javno mijenje.
Hrvatska je zemlja od 4,500000 ljudi i nitko me ne može uvijeriti da pored toliko prirodnog bogatstva i pametnih ljudi koji ne mogu doći do izražaja zahvaljujući oronulim političkim fosilima koji mijenajući sa vremena na vrijeme ideologiju usput ne mijenjaju sebe.Stoga tvrditi da lustracija ne će promijeniti ništa je LAŽ, koju nam se cijelo vrijeme podmeće jer govoriti da se tumor može liječiti aspirinom je infantilno i krajnje neodgovorno.
Sve do sad nisam htio komentirati vaše komentare jer sam smatrao da sa osobom poput Vas se ne može voditi diskusija već monolog.Toliko ste samoljubljivi da ne vidite dalje od vlastitog poriva za dominacijom.Mož da je vrijeme da se zapitate da li su ostali toliko slijepi ili Vi niste u pravu?
Toliko od mene..
Slažem se s vama.
Našu politologiju sam kontrirao Cetini koji je pretjerao s zatvaranjem FF. Pa sam, eto, i ja pretjerao u kontri i okarakterizirao naš FPZ kao nepotrebnim.
Ali, ne bih toliko niti uzdizao politologju kako vi činite.
Citiram vas :
"Upravo zbog prakse da se poslovima koje su u uređenijim državama prirodni politolozima kod nas bave pravnici,sociol ozi ili naši vrli ekonomisti naša politika tj. javna djelatnost kojom bi se trebao postići najveće dobro za najveći broj ljudi nam i je gdje je."
Kako to shvatiti ? Zlonamjernik bi vašu misao rotumačio kako bi se politikom trebali baviti samo politolozi. Mislim da vam se nezgodno "zalomilo" pa ste pretjerali kao što sam i ja učinio.
Svako dobro vam želim i zahvaljujem još jednom za opravdanu kritiku !
Tvrdite da se sa mnom ne može voditi diskusija već monolog. Kako to protumačiti ? Monolog je uvijek govor samom sebi ili trećima bez sugovornika . Pa se monolog i ne može "voditi" s drugom osobom. Malo ste se prešli. Ali, pustimo to. Ne vidite li da ja vapim za sugovornicima ?
Moram ukazati na netočnosti u vašem komentaru. Jugoslavija nije moguća u demokraciji. To znači da su razlike između Hrvatske i Srbije , Slovenije i Kosova , CG i Vojvodine ili Makedonije toliko velike da te zemlja na okupu može držati samo diktatura. U prvoj je to bila velikosrpska kraljevska diktatura, a u drugo je to bila komunistička diktaura. Čim je na prvu Jugoslaviju nasrnuo vanjski neprijatelj Jugoslavija se raspala. U drugoj čim je popustila komunistička diktatura - Jugoslavija je nestala, pa čak i ona krnja sa Srbijom i CG u svom sastavu.
Lustracija o kojoj je bilo riječi u mome komentaru nema veze s Jugoslavijom i demokracijom. Lustracija je po svojoj naravi nedemokratska akcija čišćenja nepodobnih ljudi iz organa vlasti, javnih službi, obrazovanja itd. To smo iskušavali tijekom 45 godina komunizam, ali se ta pojava nija zvala lustarcija nego čišćenje. Umjesto lustracije ja sam za istinsku demokraciju. Vjerujem da demokracija može iznjedriti sposobne i poštene ida je to najbolje jamstvo za to da javne poslove obvaljaju domoljubi, sposobni i pošteni. Vjerujem da i vi tako mislite, ali se u obično uprošćuju stvari pa se jednom rječju misli riješiti sve probleme. Želio sam reći da lustracija nije lijek za sve bolesti - panaceja. Vi ste mnogi zarobljenici komunističke prakse, pa kako su komunisti lustrirali (čistili) praktične katolike iz obrazovnih i medijskih i državnih ustanova, tako bi i vi sada lustrirali (čistili) istom mjerom udbaše, komuniste i ateiste. Čista komunistička praksa okrenuta protiv komunista.
Kažete (citiram ) :
"Može se sve nadoknaditi ukoliko postoji volje.Sva ova kalvarija je povezana uz grupicu ljudi koji su uzurpirali Hrvatsku i svojim akcijama kreiraju javno mijenje."
Varate se ako mislte da se izgubljeno vrijeme može lako nadoknaditi. Nije stvar volje, nego i okolnosti, znanja i organiziranosti . To nam nedostaje. I nije točno da je riječ o grupici ljudi koji su uzurpirali (vlast ?) u Hrvatskoj. Ti koji drže faktični vlast se veoma brojni i veoma moćni te uživaju silnu potporu iz inozemstva.
Naravno da vjerujem da se može nešto činiti i da treba učinti sve što možemo za boljitak Hrvatske. Upravo na tome nastojim svim svojim silama i sposobnošću. Međutim, ja se nikada nisam aktivno bavio politikom. K tome već sam star. Živim kao usamljeni umirovljenik. Sebe vidim kao kritičkog promatrača zbivanja i svijetu i u Hrvatskoj.
Samoljubivost je zdrava emocija ako nije pretjerana, jer tada postaje bolest. Moj poriv za dominacijom je zakržljao. Nemojte me s time nasmijavati.
Istina, ima u meni neke arogancije, jer kad držim da imam pravo, tada me nitko ne može smesti. Na vaše pitanje jesu li drugi slijepi ili ja nisam u pravu, odgovaram da ja nisam slijep i uvijek sam otvoren za tuđe ideje i tuđe razloge. Kad pišem o globalizaciji, gospodarstvu, politici, odnosu prema EU, suverenosti, temeljnim pitanjima koja se tiču nacionalnih interesa, nikada ne pišem napamet. Sva ta pitanja već godinama proučavam. Za svoju dušu.
Eto, otvoren sam za sve vaše razloge protiv mojih gledišta. Pa slobodno navalite !
Lustracija osim zdrave političke klime i pokojeg lustriranog držvnog službenika, ne može riješiti problem kadra koji nije podložan lustraciji, umreženog i vrlo sofisticiranog pomlatka, kao i potomaka onih koje želimo lustrirati, a koji u potpunom nesrazmjeru sa svojim udjelom u ukupnoj populaciji, prodiru u sve pore hrvatskoga društva i zauzimaju gotovo sva ključna mjesta u državi.
Dakle, ono što moramo i možemo uspješno lustrirati, politička je podloga na kojoj oni egzistiraju i sa koje nastupaju, a onda tek u manjoj mjeri i sami pripadnici toga miljea.
Za takvu sam lustraciju i ja.
"Upravo zbog prakse da se poslovima koje su u uređenijim državama prirodni politolozima kod nas bave pravnici,sociol ozi ili naši vrli ekonomisti naša politika tj. javna djelatnost kojom bi se trebao postići najveće dobro za najveći broj ljudi nam i je gdje je."
Time sam samo želio reći da je za neke poslove poput onih u primjerice Državnom izbornom povjerenstvu prirodnije da ih obavlja politolog koji je slušao kolegije poput politički sustav hrvatske,izborn i modeli ,metode preračunavanja glasova i slično doli neki ekonomist kako to u nas obično biva.
Naravno neke druge poslove poput rada u državnom arhivu trebao bi obavljati povjesničar,upr avljanje ljudskim potencijalima sociolog i psiholog itd.
Nije mi bila namjera uzdizati politologiju kao znanost ali da je ponekad podcjenjena to je.
Moj komentar bio je upućen baš na to da politolog ne treba nužno biti aktivni političar već je njegova pozicija analitičara političkih zbivanja tj. svakog odnosa u kojem postoji moć odnosno mogućnost provedbe vlastitih ciljeva i protiv otpora drugih.
Slažem se s cit. komentarom. I ja jako držim do struke. Iako se petlja u sve i svašta. Mogu si to dopustiti jer poznajem razne struke iako nisam stručnjak ni za jedno specijalističko područje. Ali prepoznajem čovjeka koji zna i onoga koji se u nedostatku argumenata kiti svojom strukom.
Naši su politolozi mahom ideološki obojeni. Fakulteti često uz ideološki obojenost pate i od korupcije (kupovanje ispita) i, nažalost, ono što bi trebala biti struka to je daleko od struke. Primjer ideološke obojenosti je gđa Kasapović. Ima niz priznatih stručnjaka koji služe politici vodeći se ideološkim razlozima. Što imamo od takvih stručnjaka ?
Zašto stručnjaci tj. politolozi ne dižu glas protiv nakaradnog ustavnog uređenja u Hrvatskoj i isto tako nakaradnog izbornog sustava za Hrvatski Sabor ?
Danas je u HS izvanredna kolumna Damira Pešorde o paljenju guma u Dalmaciji kao nekada u doba komunizma. Gdje su naši politolozi, ustavni stručnjaci, Crkva, i drugi javni djelatnici koji bi digli glas za modernu normalnu Hrvatsku, bez jasenivaca, bleiburga, ustaša i partizana i nadasve bez optiužaba za zajednički zločinački pothvat Hrvatske.
Povijest bi trebalo prepustiti povijesti kao znanosti i zabraniti pod prijetnjom kaznenog progona za slučaj korištenje povijesnih činjenca u dnevno-političk e svrhe i za širenje mržnja prema ustašama, partizanima, četnicima i fašistima.
Sve te skupina ljudi su stvar prošlosti. Tko ih danass podiže i uvodi u javni život radi protiv interesa Hrvatske kao normalne države.
Takvo moje gledište u sebi sadrži i zabranu zazivcvanja svake lustracije iliti čistke. Lustracija mora biti ugrađena u sustav kao trajni demokratski mehanizam eliminiranja iz javnih poslova ljudi koji su moralno nepodobni, nesposobni ili neprijateljski raspoloženi prema Hrvatskoj i sve to bez obzira na ideološku ili političku orijentaciju, pripadnost nekojmnpolitičk oj stranci ili organizaciji u prošlosti ili sadašnjosti. Lopov je lopov bio ona HDZ-ovac ili HNS-ovac ili pak SDP-ovac. Izdajica je izdajica bez obzira na to bio on nekada domobran ili partizan. Domoljublje se pokazuje na djelu (mišlju , rječju , djelom), a ne članstvom u nekoj organizaciji.