Do kada će Sanader voditi HDZ i Hrvatsku u propast?

Željko JovanovićPredsjednik splitskog HDZ-a Duje Marasović ima dojam kako je Željko Jovanović '...mala i loša kopija Jovana Raškovića...'! Mislim da su mnogi u Hrvatskoj suglasni s njegovim dojmom no, istovremeno uočavaju, i ne mogu se načuditi, kako prvi splitski HDZ-ovac 'ne čuje' jasne i vrlo glasne tonove Miloševićeve retorike iz ustiju koalicijskog partnera HDZ-a na nacionalnoj razini, predsjednika SDSS-a Stanimirovića, o tome kako su zapravo Hrvati započeli rat 1991. godine!?

Ili pak ne vidi kako kroz 'lik i djelo' taktičara Milorada Pupovca koji u svojim javnim istupima plačući doslovce, poput 'hrvatske' Biljane Plavšić, pokušava emocionalizirati javnost dok istovremeno racionalnim, zakulisnim i izvana naloženim, igrama kapitalizira sedmogodišnju koaliciju ishodivši pri tomu za Srbe enormne povlastice i prava sve do onih o stvaranju pravnih pretpostavki jedne nove 'SAO Krajine' u RH!?

Sve to je odrađeno uz suglasnost i blagoslov sanaderovskog, detuđmaniziranog i protutuđmanovog HDZ-a, stranke koja je 'odlutala' od temeljnih načela prvog hrvatskog Predsjednika, a koji je najviše zaslužan što ta neprirodna i protu hrvatska tvorevina nije zaživjela na teritoriju Republike Hrvatske već u prvoj polovici 90-tih godina. Zahvaljujući sanaderovskom razdoblju hrvatske neprincipijelne i izdajničke politike, Pupovac se postupno profilira u antipod onoga što je Dobrica Ćosić još daleke 1968. godine lamentirao kao trajni nedostatak srbijanske politike, koja po njemu naime, u miru gubi ono što je dobila 'pobjedama u ratovima'!

Pupovac ga, zahvaljujući sanaderovskom HDZ-u, demantira uspjevši u miru dobiti ono što je krvavim ratom izgubio! Takvom politikom 'novog kursa' Pupovac postaje neupitni vođa prečanskih Srba i nezaobilazni čimbenik i sukreator 'hrvatske' politike pod vodstvom HDZ-a!

Milorad PupovacNa Duji Marasoviću i njegovim kolegicama i kolegama u stranci leži velika nacionalna odgovornost, zapravo u njihovim je rukama sudbina samostalne Hrvatske! Nužno je pod hitno napraviti radikalan i temeljit zaokret i odmak od Sanadera i njegove izdajničke politike te HDZ vratiti njegovim korijenima što znači vratiti ga na suverenistički put dr. Franje Tuđmana. Sve milijarde koje je Sanader, zajedno sa 'društvom' iz svih stranaka koje sjede u Saboru, pokrao nisu ništa spram pogubnosti politike koju je on utjelovljivao i kreirao, a kojom HDZ i dalje u cijelosti kroči, što dovodi i samo postojanje hrvatske države u pitanje!

Šjor Duje bi trebao znati kako Jovanović nije ni izdaleka glavni problem za budućnost Hrvatske, a koja je postala doslovce neizvjesna, nije to ni Pupovac, ni Stanimirović već je presudan i ključni problem sanaderovski HDZ u kojem i on igra značajnu ulogu. Konstruktivna politika se naime ne vodi radikalnim floskulama i predizbornom retorikom već jasnom vizijom i zauzimanjem za ono što je temeljni nacionalni i državni interes hrvatskog naroda i Republike Hrvatske, a to je čuvanje i daljnja izgradnja nacionalnog identiteta te na njemu temeljenog političkog i gospodarskog suvereniteta kao glavnog jamca sveukupnog prosperiteta RH!

Zato i pod cijenu raspada vladajuće koalicije HDZ mora učiniti potpuni otklon od izdajničkog sanaderizma i vratiti se politici svojeg utemeljitelja dr. Franje Tuđmana. Jedino tako on će moći sačuvati nacionalni, gospodarski odnosno sveukupni državni suverenitet RH u vrlo složenom, teškom, neizvjesnom i turbolentnom razdoblju koje je pred nama.

Ninoslav Mogorović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 HDZ = IZDAJACetina 2011-02-10 19:29
Ne vjerujem u preporod HDZ-a.
Bio bih iznimno sretan da se varam.

Jedini je izlaz odlazak kompletne vladajuće garmiture u partiji na svim razinama, a to je, zaista, malo vjerojatno.
Prijavi Administratoru
#2 Jovanović je okrobNIKADA 2011-02-10 22:44
Ljudi ja sam desničar ali čekajte, Jovanović je ipak bio u ratu mada kad vidimo ove velike Hrvatine i nije trebao, jel, a sad kako napada izdajnički HDZ, ja ga podržavam i svaka mu čast, a kad čujem ove HDZ-ove bandite i jugoslavene kako Jovanoviću prebacuju da je on jugoslaven, e to nije u redu, i ja bi onom budali Marasoviću za takve gluposti opalio takvu šljagu da sjedne na zemlju, đubar od čovjeka.
Prijavi Administratoru
#3 robNIKADApuljanin 2011-02-11 00:43
Ti si izgleda u potpuno krivom filmu!
Ako misliš da su SDP-ovci nevinašca i da među njima nema lopova onda se grdno varaš. Partija u HDZ-u i ona u SDP-u ista su jugo-škola, a ova svađa je samo dio predizbornog rituala. Pljačkaši Hrvatske su dobro raspoređeni u svim strankama i koordinirano rade. Na koncu oni su 2000. započeli sa generalnom rasprodajom, Sanader samo nastavio.
Prijavi Administratoru
#4 Tko je đubre?Crni Jahač 2011-02-11 00:59
Citat:
ja bi onom budali Marasoviću za takve gluposti opalio takvu šljagu da sjedne na zemlju, đubar od čovjeka.
Robe, jesi li bio u trojkama 1990.? Jesi li u svojem gradu/mjestu sudjelovao u organiziranju obrane u vrijeme kada smo svojim novcem kupovali oružje? Robe, jesu li i na tebe pucali srpski snajperi?
I ti imaš obraza Marasoviću reći da je "đubar od čovjeka". Pogledaj se u ogledalo!!!
Prijavi Administratoru
#5 Marasović je đubrerobNIKADA 2011-02-11 01:35
Citat Crni Jahač :
Citat:
ja bi onom budali Marasoviću za takve gluposti opalio takvu šljagu da sjedne na zemlju, đubar od čovjeka.


Robe, jesi li bio u trojkama 1990.? Jesi li u svojem gradu/mjestu sudjelovao u organiziranju obrane u vrijeme kada smo svojim novcem kupovali oružje? Robe, jesu li i na tebe pucali srpski snajperi?
I ti imaš obraza Marasoviću reći da je "đubar od čovjeka". Pogledaj se u ogledalo!!!
Da, na mene su pucali četnici i po meni su padale granate, a šta si ti sad 'veliki Hrvat' jel? za mene su govna od ljudi svi koji dolaze iz ili podržavaju izdajniči i četnički HDZ, a što se tiče Jovanovića nije da ga glorificiram i njegovu stranku, nego mi se samo sviđa kako pljuje po HDZ-u, pa nema pravo onaj udbaš Marasović nekom spočitavat da je srbin i Jugoslaven kad je on isti sa njima u stranci i sa njima šuruje.
Prijavi Administratoru
#6 robNIKADApuljanin 2011-02-11 01:56
Sada si i sam shvatio da je to predizborni igrokaz no, ne bih se složio s tobom da je HDZ četnički. On je u rukama jugo-funjara i lopina, to je istina, ali većina članova su naivni i dobri ljudi!
Prijavi Administratoru
#7 Glupost je nekažnjivaCrni Jahač 2011-02-11 08:11
Citat:
a šta si ti sad 'veliki Hrvat' jel?
Robe, vidim da ništa ne shvaćaš: u komentaru sam pisao, kako ti kažeš, o "udbašu" Duji Marasoviću.
Prijavi Administratoru
#8 "buduća Vlada RH"dtuckar 2011-02-11 09:01
Zamislite da je danas 2012 god i da je formirana Vlada RH u sastavu:
predsjednik Vlade : Zoran Milanović
Ministar unutar.poslova: ?
Ministar zdravstva : Željko Jovanović
Ministar vanjs. poslova: Vesna Pusić
Ministar gospodarstva : Ratomir Čačić
Ministar kuture i prosv: Milorad Pupovac
Ministar pravosuđa : ?
Ministar odbrane : ?
.....

Popunite, prema Vašim osjećajima, tko bi od lijevih zauzeo ova prazna mjesta, pa pročitajte sastav te "Vlade" i odgovorite SEBI na pitanje: "Što je to ostalo od Hrvatske ?"

Jedini lijek ? HRAST na izborima !
Prijavi Administratoru
#9 Jovanović i ostali ići ćići i beli tići...Jusuf 2011-02-11 09:38
robNIKADA: Ljudi ja sam desničar ali čekajte, Jovanović je ipak bio u ratu mada kad vidimo ove velike Hrvatine i nije trebao, jel, a sad kako napada izdajnički HDZ, ja ga podržavam i svaka mu čast, a kad čujem ove HDZ-ove bandite i jugoslavene kako Jovanoviću prebacuju da je on jugoslaven, e to nije u redu, i ja bi onom budali Marasoviću za takve gluposti opalio takvu šljagu da sjedne na zemlju, đubar od čovjeka.
++++++++++++++++++++++++

Polako samo, Jovanoviću je bre napad HDZ-a samo izlika a stvarno prijeti uništenju svih Hrvata. Sada su hadezeovci postali nove ustaše i jovanovićima je do stvaranja kaosa i međusobnog nepovjerenja. Šestdeset i "kusur" godina su Hrvati, sveudilj uništavajući druge Hrvate, nastojali dokazati kako NISU ustaše - i nije im pomoglo. Izgleda da se povijest ponavlja samo kod Hrvata.

Stazići, Ingridice, Jovanovići, Ćaćići dovest će nas u još gori položaj, puni su mržnje i jala na sve hrvatsko i spremni su na još goru osvetu nego 1945..

Zemlja je samo korak do krvavog građanskog rata.

A to da je Jovanović "bio u ratu", možetre objesiti mačku o rep. Uostalom, gdje je bio i što je radio?
Prijavi Administratoru
#10 PolitičkiPragma tizam1Nikica 2011-02-11 13:18
Točno je da se hrvatska kola iz ovog nesuverenitetno g i podložničkog, izdajničkog blata mogu izvući samo reformiranjem, i to iznutra, nekad glavne državotvorne i domoljubne stranke, HDZa!
Za ovo je potreban i glavni vođa, koji bi se što prije morao nametnuti i pokušati preuzeti uzde, ali i svi im ostali članovi, poput Marasovića, imaju povijesnu odgovornost, žele li da ih narod pamti po dobru, a ne kao izdajnike i proste namjesnike velikih stranih država, kao iz banskih vremena. Sa svojom, već formiranom, glasačkom mašinerijom, teško će još tko, osim HDZa uspjeti napraviti više.
Mi Hrvati trebali bismo pragmatički pristupiti željenom političkom cilju, a ne lomiti koplja na vjetrenjače i ispuhivati se nepotrebno trošeči energiju.
Makar bi mi, kao pripadniku hrvatske desnice, draže bilo da bilo tko od naših pet prstiju hrvatske desnice osvoji i apsolutnu ili barem relativnu večinu na izborima, izglednije je da opet, po tko zna koji put (iz objektivnih i subjektivnih razloga) ne će (mo) prijeći ni izborni prag. I makar ću opet, po tko zna koji put, glasovati po svojoj savjesti i za ljude, za koje smatram da žive, govore i djeluju moj politički predznak!
Prijavi Administratoru
#11 PolitičkiPragma tizam2Nikica 2011-02-11 13:25
Zato jer je, kao i kod poplave ili požara najvažnije zaustaviti vodu nasipima ili vatru, spriječiti daljnju štetu, a onda, kad se stvari stabiliziraju, početi bojati, popravljati ili dorađivat!
A stvar je otišla, ili je vrlo blizu "dovraga" i ako se ne pokuša pragmatički, nego donkihotovski djelovati, šteta će biti nepopravljiva ili popravljiva za nekoliko destetljeća, opet uz hrvatsku "krva do koljena"!
Prijavi Administratoru
#12 PolitičkiPragma tizam3Nikica 2011-02-11 13:30
Reformiranje HDZa nije, u današnjem partitokratskom monstrumu od države, ni lagan ni skoro izgledan zadatak, ali treba pokušati, jer treba vjerovati (a i osobno znam) da i tamo ima "poštenih"!
A ako nema, onda nam samo, zaista, Bog može pomoći!
Prijavi Administratoru
#13 HDz Dr. Franjo Tuđmanstukapilot 2011-02-11 13:37
Samo gubitak izbora HDZ može fvratiti korjenima,vjeru jete mi na riječ....
Prijavi Administratoru
#14 stukapilotpuljanin 2011-02-11 22:03
Naravno da je to jedna od varijanti. Ali zasigurno ne jedina. Ili kako bi Sanader rekao - 'bez alternative'. No, moguće je da se HDZ nakon izgubljenih izbora podijeli. Moguće je da se u tom slučaju jednog jutra probudimo u jugosferi (s ovakvim HDZ-om ili Milanovićem, Čačićem i Jakovčićem, svejedno). Svašta je moguće...
Prijavi Administratoru
#15 dtuckarpuljanin 2011-02-11 22:25
Glede HRASTA se u potpunosti slažem iako mislim da on jedino ima izgleda postati relevantnom političkom snagom ako uspije skupiti za kampanju 3 - 4 milijuna eura!
Držim da HDZ u najgoroj varijanti po njega može dobiti cca. 20% glasova. HSP-HČSP-A-HSP, HSP - Ante Starčević, dakle svi pravaši zajedno oko 8% Što naravno čini upitnim njihov parlamentarni status. Govori se da će i Stranka hrvatskog zajedništva izaći samostalno na izbore, a to znači 1 - 2% glasova. U slučaju da HSS ide samostalno dobit će 7-8% glasova, HDSSB oko dva (ali će biti parlamentaran jer izlazi samo u 2-3 izborne jedinice. Dakle svi ovi zajedno bi po mojoj procjeni mogli pokupiti 35 dpo 40% posto glasova s time da će sigurno biti parlamentarni HDZ i HDSSB te HSS.Osim toga u igri će biti Kerum i Bandić koji će zasigurno dobiti dosta konzrvativnog biračkog tijela za sebe.
E sada zbog čega treba HRAST imati dovoljno sredstava da bi kao pokret imao izgleda na uspjeh? Zato jer bi već od svibnja morao biti sveprisutan u hrvatskoj javnosti. A to je povezano s ogromnim troškovima. U koliko nemo niti jednog bogatog 'ujka u Americi'...biti će izuzetno teško.
No, puno ovisi i o općoj gospodarskoj, socijalnoj i inoj situaciji u kojoj ćemo se za koji mjesec naći. Isto tako što će biti sa Gotovinom...itd . itd. Bilo bi lijepo kada bi HRAST uspio ali sigurnije bi bilo da dođe do retuđmanizacije u HDZ-u!
Prijavi Administratoru
#16 Topla vodaMislav 2011-02-12 10:28
Meni se čini da i u Hrastu misle otkriti toplu vodu nakon izbora da za politiku treba novaca. Našim domoljubima u pravilu ne ide u glavu da za javno djelovanje nije dovoljno samo lijepo pričati i bit na pravoj strani, nego i da je to business sa svojim zakonima i pravilima. Ako te glasači vide na reklamama, plakatima, televiziji onda će za tebe glasati. Ako ne vide neće, štogod ti pričao i mahao rukicama.
Prijavi Administratoru
#17 ...joza 2011-02-12 11:59
Citat Cetina:
Ne vjerujem u preporod HDZ-a.
Bio bih iznimno sretan da se varam.

Jedini je izlaz odlazak kompletne vladajuće garmiture u partiji na svim razinama, a to je, zaista, malo vjerojatno.

Ako bilo koja stranka ne stiti interese zemlje koju vodi...to su izdajnici...
Bez obzira kako se oni zvali..(HDZ,SDP ,HNS,HSLS,HSS,. ..)
Prijavi Administratoru
#18 Nesnalaženje ili nesposobnost?Crni Jahač 2011-02-12 13:33
Mislav je lijepo opisao jednu (i najvažniju) "bolest". Druga "bolest", isto jako važna, je nesnalaženje u organizaciji javnih nastupa. Naime, imam dojam da među aktivnim domoljubima nitko ne želi raditi kao organizator (npr. tribina) već bi svi samo "pričali i mahali rukicama". Nažalost ima i takvih kojima je takva djelatnost ispod časti (ahh, ta taština).
U dvorani Hrvatskog slova često se održavaju tribine, uglavnom za uvijek iste domoljube. Dvorana se nalazi u razizemlju Sveučilišne knjižnice i u blizini Filozofskog i Strojarskog fakulteta, te FER-a. Sve te zgrade su okružene "studentskim" kafićima. Zašto to spominjem? Jednom sam odlučio otići na tribinu (iako je te večeri na TV bila nogometna utakmica!), a kako sam imao vremena to sam obišao gore spomenute studentske "objekte" u nadi da ću barem negdje vidjeti plakatić (A4 formata "isprintanog" na računalu) s najavom te tribine. Naravno, nigdje ni "P" od plakata! Nije li to za plakati, domoljubi?
:sad:
Prijavi Administratoru
#19 AUTIZAM?Nikica 2011-02-12 18:01
A evo malo "za Domaću zadaću" iz ABENDBLATTa, od T.Dujmovića, što potpisujem od prvog do zadnjeg slova:
- S druge strane, iracionalnost i dalje vlada na ukupnoj desnici i ta je autističnost isto tako sprint u poraz. Po istom modelu po kojem su izgubili predsjedničke izbore, desnica će izgubiti i parlamentarne.
U Vukovaru je propalo 3% glasova Đapićeva HSP-a jer on uporno ne želi surađivati s Ružom Tomašić. Ako ne budu išli pod zajedničkim krovom, ista će se stvar dogoditi na parlamentarnim izborima. HSP će negdje odnijeti nekoliko posto, Hrast će odnijeti nekoliko posto, a sve zato što im je taština jača od pameti pa neće zajednički izaći na izbore. Čačić i Milanović ne vole se više nego što se cijene, recimo, Đapić, Tomašićka i, primjerice, Miroslav Tuđman, ali idu zajedno na izbore jer imaju dovoljno pameti da zaključe kako bez toga nema vlasti. Ta politička glupost na desnici iritira jer je svakome tko ima elementarni kvocijent inteligencije jasno da bez zajedničkog izlaska na izbore udruženih pravaša i pridruženog Hrasta desnica nema nikakve šanse uzeti dio vlasti.-
Prijavi Administratoru
#20 Svi su jednakiCetina 2011-02-12 18:13
Citat joza:
Citat Cetina:
Ne vjerujem u preporod HDZ-a.
Bio bih iznimno sretan da se varam.

Jedini je izlaz odlazak kompletne vladajuće garmiture u partiji na svim razinama, a to je, zaista, malo vjerojatno.

Ako bilo koja stranka ne stiti interese zemlje koju vodi...to su izdajnici...
Bez obzira kako se oni zvali..(HDZ,SDP,HNS,HSLS,HSS,...)

Slažem se.
Sve su te stranke ogranci iste, protuhrvatske partije.
Prijavi Administratoru
#21 Zakoni fizike...puljanin 2011-02-12 21:58
...su vrlo jasni - na istom mjestu ne mogu istovremeno biti dva predmeta. Da bismo stavili predmet b na mjesto gdje se nalazi predmet a trebamo maknuti predmet a i potom staviti prdmet b. Da bismo to učinili nužno je upotrijebiti silu.
Sila je jedan od najelementarnij ih pojmova u fizici. To je vektorska veličina (određena je pravcem, smjerom i iznosom) kojom se opisuje međudjelovanje tijela i njegove okoline i kojom se objašnjavaju uzroci kretanja.
Ako su parlamentarne stranke predmet a onda da bismo ga maknuli i na njegovo mjesto stavili predmet b trebamo imati:
1. predmet b - imamo li ga?
2. silu - određenu pravcem, smjerom i iznosom!
'Iznos' je u politici novac - imamo li ga?
Smjer, pravac -mislim da su sve izvanparlamenta rne stranke stranke i pokret Hrast u 90%, pa i više gotovo identičnog svjtonazora i isto tako vrlo sličnog političkog usmjernja. Što je prepreka da se usuglase i stvore zajedničke liste? Ambicije pojedinaca? Da, ali njih se može prilično lako anulirati. Jesu li te male strančice na platnom spisku velikih i financijski moćnih? To je ona realističnija, stvarnija vjerojatnost. a nju možemo poništiti jedino ako ih ignoriramo.
Recimo što nuka Stranku hrvatskog zajedništva da izađe na izbore sa samostalnom listom, odnosno listama ? Nemaju novaca, članstvo im je koncentrirano u nekoliko gradića zadarske županije...Da se razumijemo tu stranku sam uzeo samo kao primjer no to bi se moglo kazati i za pravaše (iako su se barem njih tri usuglasile oko zajedničkog izlaska na izbore pa je barem tu učinjen minimalni napredak)? Recimo da je HSP bio zajedno sa Tomašičkinom strankom na vukovarskim izborima oni bi sinergijom dobili možda i do 18 - 20 posto umjesto deset + tri (propala), a da ih je podržao i HRAST sa SHZ...moglo bi i više!
Jedino pritisak, sila stranačkih baza, članova i zainteresirane javnosti može dovesti sve te stranke do nekakvog rezona. A takav razvoj bi potaknuo i HDZ na promjene što bi onda rezultiralo pobjedom na izborima ...
Prijavi Administratoru
#22 puljaninCetina 2011-02-12 22:24
Lijepo ste objasnili silu, a sada, evo malo o radu.
Rad je skalarni umnožak sile i puta, dakle, skalarna je veličina.
Ako je sila okomita na put, rad je jednak nuli.
Što je više dimenzija to je više i okomica.
Držim da se dobro razumijemo.
Prijavi Administratoru
#23 Cetinapuljanin 2011-02-12 22:27
Jako smo se dobro razumjeli! Meni je sve jasno glede 'alternative'! Mislim političke! Kod Vas!OK?
Prijavi Administratoru
#24 puljaninCetina 2011-02-12 22:36
Citat puljanin:
Jako smo se dobro razumjeli! Meni je sve jasno glede 'alternative'! Mislim političke! Kod Vas!OK?

Sve je jasno.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Boljunac
  • Marcus
  • 2 korisnika
  • 77 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal