Pismo hrvatskoj Vladi i svim oporbenim strankama zastupljenim u HS

 

Neposredan povod za ovaj tekst, koji je ujedno i zahtjev da se konačno uvedu kriteriji po kojima će o hrvatskim iseljenicima i povratnicima te našim, u mnogočemu specifičnim interesima, voditi brigu i naša država, Republike Hrvatske, jest razgovor s jednom srbijanskom povratnicom objavljen u Glasu Istre, 23. kolovoza 2010. u kojem se ona žali kako se osjeća kao stranac, jer nije dobila stan u Puli, već u turističkom mjestašcu nekoliko kilometara od Rovinja!? A ona uopće ne bi, u normalnoj državi, trebala dobiti ništa! Članak je prožet emotivnim nabojem prema 'jadnim Srbima' koji su se strašno bojali početkom 90-tih, koje se 'maltretiralo', 'šikaniralo'...!? A Hrvati... tko se više sjeća i razmišlja o našim strahovima pred 'četvrtom vojnom silom u Europi', o maloj dječici iz Vukovara sa sijedom kosom na glavi, tko se više sječa Škabrnje, klanja u Hrvatskoj Kostajnici...!? Sada bi ta gospođa htjela i Domovnicu !? I to će joj valjda Pupovac riješiti jer je dospio u Sabor na osnovu apsurdnog, nigdje u visokorazvijenom demokratskom svijetu usporedivog, zakona pa sada legalno ucjenjuje!? Legalno da, ali je li istovremeno i legitimno? I što time postiže?

Pupovac i KosorDa ne bi na kraju ispalo 'tko vjetar sije žanje buru'? U ime hrvatskih povratnika iz iseljeništva u Istru Klub 'Krasna zemlja' traži od Vlade Republike Hrvatske reguliranje stambenog pitanja za sve one osobe koje su iz političkih i/ili gospodarskih (u stvarnosti isto političkih) razloga bile prisiljene napustiti Hrvatsku nakon 1945. godine naime, nakon nastanka velikosrpske tvorevine FNRJ/SFRJ! Dva su utemeljena razloga koja opravdavaju takav zahtjev prema Vladi RH: prvo, velikosrpska politička represija nad Hrvatima je bila imanentna toj umjetnoj tvorbi, a u gospodarskom i socijalnom pogledu imala je za posljedicu milijunsko iseljavanje hrvatskih ljudi iz svoje Domovine! Kako je suvremena hrvatska država pravni nasljednik te tvorevine onda ona mora svim hrvatskim pojedincima i obiteljima koje su bile primorane na emigraciju osigurati barem stambeni smještaj iz razloga što nije uspjela, u bivšoj državi kao NR/SR Hrvatska, jamčiti zaštitu elementarnih nacionalnih i ljudskih prava, fizičku sigurnost ali i socijalnu i gospodarsku ravnopravnost sa, primjerice, Srbima, kao 'državotvornim' u prijašnjem režimu! Drugi, ujedno povod i ključni razlog za ovaj zahtjev se sastoji u činjenici da se Sanaderova Vlada dogovorila sa SDSS-om kao političkim predstavnikom Srba (oni predstavljaju i Srbijance, dakle one koji po nikakvim parametrima ne mogu biti manjina u Hrvatskoj) da vrati stambeno pravo i stan svim onima koji su Hrvatsku napustili nakon (ili uoči) njezinog osamostaljenja i velikosrpske oružane agresije te okupacije i etničkog čišćenja dijela njezinog teritorija.

Mi kao nekadašnji emigranti, a zapravo prognanici iz vlastite Domovine, očekujemo od naše države u najmanju ruku ravnopravni tretman sa onima koji su u bivšem režimu bili, za razliku od nas, privilegirani, najvećim dijelom pripadnici represivnog aparata, a kojima hrvatska država osigurava povratak u stanove koji se grade na trošak proračuna RH! Valja napomenuti da su srbijanski pripadnici oružanih snaga i policijsko obavještajnog aparata nekadašnje Jugoslavije i tada živjeli od proračunskih sredstava, dok smo mi koji smo bili primorani napustiti Domovinu najvećim dijelom punili taj isti proračun i to u milijardama američkih dolara, a za uzvrat nismo dobili čak ni pravo na dostojanstven povratak. Mi sve plaćamo, oni iznova sve dobivaju! I dan danas respektabilan iznos novca ulazi u Hrvatsku zahvaljujući 'nerobnom deviznom prilivu', to je naš novac koji smo negdje drugdje zaradili, a 'doznačujemo' ga u RH. Samo u Njemačkoj živi i radi gotovo 400.000 Hrvata (prema najnovijim podacima, od konca 2009. godine). Svi oni baš kao i ostali iz Zapadne Europe, ali i sa drugih kontinenata, redoviti su i najizdašniji 'turisti' koje se ne mora pozivati putem skupih reklama na ljetovanje u Hrvatsku. Oko 60 % tih naših sunarodnjaka dolazi po tri puta godišnje u Hrvatsku (Uskrs, Božić i ljetni odmor). I oni otplaćuju u ogromnoj mjeri ceste koje su izgrađene, i oni pune rezervoare gorivom, troše dobar dio vani zarađenog novca, oni se brinu za svoje najbliže ako ostanu bez posla...

Nas, koji smo se vratili i one koji još nisu, jer su prestrašeni od neljudskog tretmana birokracije koja je dobrim dijelom još uvijek ista kao u bivšoj državi, se zakida za elementarna prava i pljačka, žrtve smo korupcije za svaki privatni ili poslovni korak, onemogućava nam se povratak u većem broju i to usprkos, svima znanim, katastrofalnim demografskim problemima; nije se, primjerice, stvorila jaka hrvatska banka koja bi mogla imati povjerenje nekoliko milijuna Hrvata iz svijeta jer nas se je, sa namjerno 'odglumljenom' Gluminom bankom i sličnim 'manguparijama', svojevremeno otjeralo od ideje da ušteđevinu držimo u Hrvatskoj itd. itd. Mi nismo zastupljeni niti u jednom političkom i gospodarskom segmentu (osim bivših režimlija poput Štroka, Končara... koji zapravo vračaju ono što se nekada 'pohranilo' u inozemstvu), sve brige oko elementarnih problema tih naših sunarodnjaka prebačene su na leđa nekolicine entuzijasta. Pitanje koje se nameće: što predstavnici Vlade (i oporba) misle koliko bi RH dobila od turizma ovoga ljeta da su Hrvati iz svijeta bojkotirali dolazak u Hrvatsku i otišli na neko drugo (u pravilu jeftinije) turističko odredište? Koliko smo milijardi konvertibilnog novca dali samo za obranu Hrvatske? Koliki su od nas i aktivno sudjelovali u Domovinskom obrambenom ratu? Gdje smo danas? U Haagu, poput junaka generala Gotovine ili degradirani kao ljudi, poput generala Rose, Glasnovića...? Pita li se itko takvo što? Mislite li vi doista, da se ne bismo mogli, poput sindikata ili poslodavaca, interesno povezati, hrvatski iseljenici i mi povratnici? Pa da i mi poput Pupovca, sindikalista i poslodavaca na Markovom trgu pregovaramo što hrvatska država može učiniti za nas koji bi se vratili ili već jesmo?

Budite sigurni da vas ne bismo tražili ništa, nikakva novčana sredstva oko čega se kod nas sve vrti ili nekakvih 'stečenih prava...već da kao država osigurate okvire za normalno poslovanje! Ili da konačno lustrirate sudstvo kao izvor svih pretvorbenih i privatizacijskih zala (ali i onih 'običnih' ljudskih nepravdi koji ti totalitaristički suci još i danas čine)? Da tu nepravdu podvrgnete reviziji! Da imenom i prezimenom navedemo one koji su rasprodali 'obiteljsko blago'! Tu bi na vrhu ljestvice bio čak jedan bivši iseljenik ili 'iseljenik' Ivica Mudrinić!? (taj Mudrinić se prijevarom ugurao u Vladu 90. godina, kao nekakav veliki stručnjak i inovator no, kako se danas vidi on je najveći stručnjak ipak jedino za svoj i samo svoj džep. Da je, od njega Nijemcima prodani, telekomunikacijski gospodarski gigant ostao u državnim rukama danas bi od dobiti punio i više od 10% nužnih proračunskih sredstava. A on na svom portalu zapošljava 'ergelu' jugonostalgičara!? Kakav je pak to bio hrvatski emigrant?) No, odmah iza njega su na ljestvici do jednoga, 'domaći' igrači! Znate gospodo iz Vlade, a još više vi iz oporbe, koja je ključna razlika između nas koji smo živjeli desetljećima na Zapadu i vas od kojih ste mnogi upravljali i onom bivšom državom i/ili njezinim gospodarstvom? Ključno je to da mi na taj svijet (kako vi volite kazati ,međunarodnu zajednicu')ne gledamo iz podaničke "žablje perspektive"! Znamo isto tako da je 'topla voda' već davno otkrivena i da našu državu može voditi jedan sposoban politički menadžer bez pola ministarstava, državnih tajnika...Zaboga, pa Hrvatska je po broju stanovnika jedan Milano! Milano na ogromnom i bogatom teritoriju koji može prehraniti i šest puta veći broj stanovnika!? Ali ne, mi imamo gotovo 600 općina i gradova, 21 županiju...to ni Bog ne može financirati a kamoli sadašnje hrvatsko gospodarstvo!

Međutim, jasno je i zašto, jer da vam netko makne tu lokalnu interesnu mrežu na kojoj vi stojite i upravljate, a ne razvijate (jer vas to nitko nije naučio, za razliku od onog prvog) po zakonu fizike vi biste pali! A to vi ne želite nego ste spremni sve nas odvesti u propast zajedno sa vama iz razloga što vam se omilila vlast (kao najveća slast)! Kod vas kako izgleda nema ni 'n' od nacionalne odgovornosti! Kao da je Hrvatska vaš osobni feud! To je istovremeno temeljni razlog što, i pod cijenu opće propasti, želite zadovoljiti svaku željicu Pupovčevih Srba! Zbog toga se pitamo, kada ste već odlučili našim nekadašnjim progoniteljima velikodušno osigurati besplatne (do sada već oko 4.500 izvan područja posebne državne skrbi) stanove, zar doista mislite da smo mi predodređeni da budemo nečije vječite budale – nekada od 'crvene' buržoazije, a danas, uglavnom, od te iste samo ne više crvene već izblijedjele 'roza' boje? Tko je na primjer objavio, izuzev jednog portala, vijest da u Njemačkoj gimnaziju, iza Nijemaca, najviše završavaju Hrvati i to u višestruko većem broju od ostalih stranaca!? Kolike stručnjake imamo u vodećim svjetskim kompanijama, bankama, sveučilištima...koliko milijardera, koliko političara...je li ih itko što pita od predstavnika naše zemlje po svijetu? Ne, njima se čak i oduzima pravo glasa na izborima, iako su naši državljani, ne uvodeći dopisno i internetsko glasovanje!? A Srbima se dijeli 'šakom i kapom'! Pa se onda 'krpa' proračun na jedvite jade i gotovo smo pred bankrotom!? Tko plaća razminiranje, a koje će trajati najmanje još desetak godina?

Koji su za to nužni izdaci i koja je ljudska i materijalna šteta samo tim vandalskim činom učinjena našoj zemlji? Zar se gospoda Pupovac, Uzelac, Stanimirović, Gajica ...ne mogu angažirati da te stvari rješavaju oni koji su ih postavljali? Tko je rušio Vukovar, Škabrnju, Gospić, Dubrovnik, Zadar, Sisak, Petrinju, Osijek, Vinkovce, Županju...tko ih još i danas gradi, čiji su to novci, gospodo političari iz vlasti i posebice vi iz oporbe? Pošto nam je jasno da masovni mediji u Hrvatskoj neće objaviti ovaj tekst kako bi otvorili širu raspravu o toj temi, a, po našem mišljenju, zaobilaženje javne diskusije i njezino proglašavanje tabu temom može dovesti jedino do radikalizacije hrvatsko - srpskih političkih odnosa sa teškim i štetnim posljedicama, posebice u kontekstu sve teže svjetske gospodarske (i moralne) krize - jer su u funkciji stranog kapitala i njegovih interesa, zapravo njihova dresirana i poslušna 'štenad', očekujemo od Vlade Republike Hrvatske, a i oporbe kojoj će ovo biti proslijeđeno, da nam odgovore i točno navedu što je do sada poduzeto glede povrata stanarskog prava Srbijancima i Srbima izvan područja posebne državne skrbi, a što se po tom pitanju još namjerava učiniti? Osim toga da odgovore gdje smo u toj priči mi, hrvatski iseljenici i povratnici, zbog čega nas se u odnosu prema Srbima diskriminira? Jesu li naši ljudi u svijetu zastupljeni u nekakvom konceptu razvoja Hrvatske i prevladavanja ove izuzetno specifične i teške krize kod vladajućih, ali i oporbenih stranaka?

S poštovanjem,

Klub hrvatskih povratnika iz iseljeništva "Krasna zemljo"
Ninoslav Mogorović, predsjednik

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 A kako ljudi vole širiti,demagogi ju i laži kako kome štima!MIJO F 2010-08-24 18:36
Glumina banka-Jozo&Zuba k povratnik iz Švicarske..ulož io 100Shf u "banku glumaca" gdje nije trebalo puno matematike,pa izračunati,da je za godinu dana trebao dobiti 17 tis.Shf kamate,ali znamo banka propala i ode Jozinih "sto ijada" u humanitarne svrhe ..ha,ha moram se nasmijati jer...nisu doslovce lakomom krmku popapali novce neke bitange,marčink e ili tako nekako... i sad...5-6 g.Zubka viđahu gotovo svaki dan i 2-3 gemišta pa "Ivo nanovo" te se obavezno sjeti Tuđmanove mame i samog Tuđmana koji ga je pokrao(epilog neću spomeniti,ali mislim da su mu gaće bile malo prljave)...Eto g.Mogoroviću kakav smo mi narod,a koliko ima takovih Zubaka i što je najtrgičnije kome oni plate piće,taj s takovim "sranjem" ide dalje,pa dalje i dalje,pa čak dođe i u sabornicu hrvatskog državnog Sabora...pa to prenese "žutilo" i lančanoj reakciji ili domino-efektu nigdje kraja...,a za Čačića se zna da je drpio do sad cca milijardu kuna,i je..ga valjda smije!Mijo Faust Perica!
Prijavi Administratoru
#2 Istina o tkz.istarskim partizanima!MIJO F 2010-08-24 18:53
Vinko Puljić-bivši labinski Župnik.Po Puljiću, oni su bili uz narod, borili su se i sve od sebe dali za slobodu hrvatske Istre i pripojenje matici zemlji, ali su komunisti uzurpirali nacionalnu oslobodilačku borbu Hrvata Istre od talijanske okupacije...a koga danas to interesira u Istri osim Vas nekolicine?...tu se treba angažirati te što točnije ustanoviti koliko je puka hrvatskog pobijeno i prognano..ili hrvatskoj javnosti dati do znanja da su JBT i njegova ađutantija sela poput Marčana,naselja vali čak s rumunjskim Ciganima na štetu istarskih Hrvata..Mijo ti si u pravu izgleda da rat nije gotov?!!MFP!
Prijavi Administratoru
#3 @MIJOGuest 2010-08-24 20:45
Ne, rat nije gotov, Oluja je bila samo jedna velika bitka, a nastavlja se specijalni rat i mi tu očito uzmičemo. Jučer smo trebali ljude iz Legije, danas trebamo nekog iz CIA-e, nekog školovanog za te stvari.
Prijavi Administratoru
#4 istinazidarko 2010-08-24 21:52
Nazalost je ovaj clanak pun istine
Prijavi Administratoru
#5 lukavost i osmijehGuest 2010-08-25 00:50
Činjenično je stanje to da vlastodršci u hrvatskoj bježe od istine ko vrag od tamjana. A imaju i zašto. Sve je u redu dok im se ne počmu podastirat činjenice , argumenti i svjedočanstva onih koji su preživjeli njihove torture, zločine i teror. Kako u Domovini, a tako na poseban način među hrvatskom emigracijom, onom istinskom, ne onom koju je Udba i co. ubacila među njih. Jer takvi su sada već ugledni gospodarstvenic i s reputacijom. Slažem se da treba sa svih strana napravit pritisak na vlastodršce, jer to koliko su dužni mogu vratit na najbolji način ako odmah stopiraju onih sedam milijardi za srpsku manjinu+ostale milijarde za njihove stanove. Zatim, bez duljenja ostalim, vjerodostojnost mogu dokazat na način da postupe kako je postupio carinik Matej.
Prijavi Administratoru
#6 mardarGuest 2010-08-25 11:34
Članak je fantastičan,oda vno nešto bolje nisam pročitao.
Prijavi Administratoru
#7 u boj,u boj za narod svoj...Guest 2010-08-25 13:23
ajmeeeeeee,,pre dirljivo,,ja sam 100% za.
imate pravo u svemu,,kada bi bila na vlasti,,prvo bi pozvala naše hrvate u inozemstvu i emigraciji da zajedno podignemo naše unakaženo gospodarstvo,,i pozvala bi ih da se vrate oni svi i njihove obitelji,,

kad se sjetim pod kakvim su okolnostima posebno poslje 2sv.rata morali napuštati voljenu domovinu,,odmah mi je mučno,,,

i uvijek su patili,,a na ovakav im način ova sluganska i izdajnička vlada vraća,,da više vrednuju 1 četnika od stotine naših čestitih i poštenih hrvata..

jooj koja banda...ali zato jer služe svome gospodaru sotoni i masonskim krugovima koji ih pritišću preko MMFa i svjetske banke,,a srbi su zna se njihovi ortaci...

ali voljeni naši hrvati izvan domovine,,moram o se udružiti i držati zajedno i tako boriti protiv neprijatelja,,

a posebno protiv onih koji vrše najgoru moguću propagandu protiv iseljene hrvatske,,a zna se iz čijih je to odaja proizašlo.ops..

tipa..plaćajte porez u hrvatskoj pa onda glasujte,,samo da vas zamrzimo,ali tu rupu koju kopaju pod nama sami će u nju upasti,,,

braćo jedino bog i hrvati !!!!!!!
Prijavi Administratoru
#8 Kletva Kralja ZvonimiraGuest 2010-08-25 14:38
Izbrisano.
Prijavi Administratoru
#9 2011. godina će značiti...Guest 2010-08-25 23:29
...prekretnicu u hrvatskoj politici! Ne toliko zbog nas samih koliko zbog političkih okolnosti u Europi i svijetu, a koje su povezane sa nezadrživom dinamikom gospodarske krize te većim ratovima koji će buknuti od Bliskog istoka do jugoistočne Azije!
Treba poraditi na zajedništvu Domovinske i iseljene Hrvatske i jugonostalgičar e gurnuti na marginu političkog i javnog života!
Prijavi Administratoru
#10 A.G. MatošGuest 2010-08-26 02:04
STARA PJESMA

O, ta uska varoš, o ti uski ljudi,
O, taj puk što dnevno veći slijepac biva,
O, te šuplje glave, o, te šuplje grudi,
Pa ta svakidašnja glupa perspektiva!

Čemu iskren razum koji zdravo sudi,
Čemu polet duše i srce koje sniva,
Čemu žar, slobodu i pravdu kada žudi,
Usred kukavica čemu krepost diva?

Među narodima mi Hrvati sada
Jesmo zadnji, robovi bez vlasti,
Osuđeni pasti i propasti bez časti.

Domovino moja, tvoje sunce pada,
Ni umrijeti za te Hrvat snage nema,
Dok nam stranac, majko, tihu propast sprema.
Prijavi Administratoru
#11 Za moja dva neznana prijatelja g.D.Kalafatića i g.Ninoslava Mogorovića!MIJO F 2010-08-26 16:52
7) Iznemogoh od pusta jecanja,
u noći postelju plačem zalijevam,
suzama ležaj natapam.
(8) Od žalosti oko mi gasne i slabi,
jer su mnogi neprijatelji moji.
PSALMI,psalmi,psal..ps...Mijo Faust Perica!
Prijavi Administratoru
#12 MIJO FGuest 2010-08-28 16:13
Vinko Puljić nije bivši labinski već raški župnik, a sada je župnik u Štinjanu (Pula)!
A što se tice naseljavanja rumunjskim Ciganima od strane titovog (imena ratnih zločinaca pišem uvijek malim poč. slovom) režima kada bi se radilo o samo nekoliko desetaka istih u Marčani danas bi u Istri bilo super. Naselio je on na tisuće srbijanskih i srpskih podoficira i oficira koji su bili materijalno stimulirani ženiti domaće djevojke. Manji dio ih je 50-tih godina dolazio na službu u Istru , a da su već bili oženjeni (uglavnom viši činovi).
Desetljeće kasnije počeli su dolaziti i ostali 'narodi i narodnosti'. U istom razdoblju Hrvati su uglavnom bježali u inozemstvo!
Prijavi Administratoru
#13 Časni čovječe..Nino.. .oprosti to je sa interneta!MIJO F 2010-08-28 19:17
labin.com/.../...
..da je vlč.Vinko Puljić bio labinski Župnik...prizna m,na misi mu nisam bio!...mislim da si propustio ono "čak"...naseljavali čak s rumunjskim Ciganima?..znači uz općepoznati velikosrpski projekt od 1918.,a velikotalijansk i prije!?Dragi Nino ja živim u Slavoniji...nis m povjesničar,ali od 90-ih pratim Istru(u kojoj nikad nisam bio),a u exici smo nažalost govorili u Istri nema Hrvata ..ti i tvoj TIM ste me itekako demantirali(pa sam pomalo i sretan)!!...i pošto si vjerujem pročitao pokoji moj post u vidu komentara?(5-6 portala) uočio si da nešto ipak znam o hrvatskoj ISTRI?..od hagiotoponima(p isalo se 90-ih da ih je bilo oko 3 tisuće hrvatskog nazivlja?) do progona(a koliko je mučki pobijeno to samo dragi Bog zna?) 160 tis.Hrvata unazad 150 godina!Naj tragičnije za me je što se uopće stavlja taj pridjev "hrvatska" ili kad je Alan Vitasović bio najpopularniji pjevač u DRŽAVI HRVATSKOJ neki novinar se "drznio" pa ga priupitao što je po narodnosti,a on odgovara istarski Hrvat!!..kako bi bilo da se ja deklariram kao slavonski Hrvat ili TI ili F.Tuđman zagorski Hrvat,a pukovnik HV Mirko Čondić dalmatinski Hrvat...smijuri ja...nije li Nino?? MFP!
Prijavi Administratoru
#14 MIJO FGuest 2010-08-28 20:58
Naravno da je to smijurija!
Što se Hrvata u Istri oni su tamo došli većinom iz Dalmacije i Like, ali i iz BiH. Rijetko koji od njih ne zna od kuda su mu preci stigli. Tako su primjerice moji stari, po ocu, došli iz područja koje pokriva prostor od Biograda na moru pa do Krbave i to pet godina nakon Krbavske bitke. Povijest Hrvata u Istri je specifična po tome što su u 20. stoljeću, iza Rusa, najdulje živjeli u totalitarističk im režimima pa su i posljedice toga najprimjetnije. Ljudi su dosta zatvoreni, ne 'istrčavaju se', vrlo su 'tvrdi'i konzervativni (što im je, među ostalim, i sačuvalo hrvatski
identitet). Uvjeren sam da će za desetak godina to biti najkonzervativn iji dio Hrvatske. U Istri ima najveći broj EU - protivnika i EU - skeptika.Trenut ačno Istra živi politički 'šizofreno'jer gotovo 27% pripadnika nacionalnih manjina kompaktno bira IDS (zato Kajin toliko laje, prije svakih izbora, na MPT i tako mobilizira to biračko tijelo za sebe). Naši birači slabo izlaze na izbore (a i kome da daju glas kada je Sanader u političko - kriminalnom savezu sa IDS-om)znam da je na pretprošlim izborima za grad Pulu izašlo manje od 40% birača, a na posljednjim u drugom krugu samo 32%! Zanimljivo da je IDS izgubio u velikom broju općine od Medulina do Lanišća ali drže gradove (izuzev Umaga) upravo zahvaljujući nacionalnim manjinama (Srbima, Talijanima, Albancima, Bošnjacima, Romima i 'Jugoslavenima' - djeca iz mješovitih brakova)!
Sve se više osjeća nezadovoljstvo tim manjinama koji su od IDS-a i gospodarski privilegirana. Pravosuđe, odvjetnici, nekretnine, kultura...prete žu Srbi, gastronomija, zelena tržnica, građevina Albanci/Bošnjac i... urbanizacija prostora Talijani, 'Jugovići, Srbi...i tu očekujem uskoro eskalaciju nezadovoljsvta Hrvata (kriza, ne možeš konkurirati sa jeftinom radnom snagom npr. iz BiH koju na crno zapošljavaju muslimani). No, sve će to po mojem mišljenju doći s vremenom na svoje mjesto! Recimo ribari u Savudriji i Umagu su pravi i zdravi hrvatski domoljubi! Tako će se to proširiti i na druge grane gospodarskog, društvenog i političkog života! U Vodnjanu i Galižani ima puno Roma, a Sarkozy bi tamo dobio 90% glasova kada bi se sutra kandidirao!
Prijavi Administratoru
#15 Zagreb im pogoduje..što je za plakati..MIJO F 2010-08-28 21:23
...koliko se daje Kainu na tkz.javnoj TV u Zagrebu(Bože mi ti oprosti jedan moj dobar znanac,a danas pokojni,je uvijek govorio Agram treba razoriti)..pa Jakovčiću ili prije onom slonu Dini Debeljuhu...pa F.Radinu...jer ipak IDS mora dobiti znatni dio glasova prevarenih Hrvata!?..uprav o kao Josipović!..sam o sa hrvatskim imenom i prezimenom je prevario 50% biračkog tijela(katoličk og)..plus toga što znamo da 3 mandata u Hrvata namještaju masoni..išao sam licemjerno od čovjeka do čovjeka(SSS)nit ko pojma nema što je to "sama riječ" agnostik,a kamoli da su to ljudi opaki i koji svoje kupljene diplome i smeće od znanja dižu iznad Božje rječi...I Jakovčića su 90-ih pitali što je po narodnosti(VL), a on odgovara Hrvat,ali to nije bitno..eto ti Nino što na to reći?..pa konju je bitno da je konj..ako je ždrijebac mora dva posla raditi ili biku da nije vol..MFP!
Prijavi Administratoru
#16 Ili Ante&Ivo Josipović...MIJO F 2010-08-28 21:40
Kravino ždrijebe — MIJO F 16-01-2010 11:33
E moj sine..veli moj otac,ako krava ode u konjsku štalu i oteli se, neće njeno mladunče biti ždrijebe,nego opet krava tj.tele..i što se moglo drugo očekivati od Mesićevog klona i agnostika..čist i pakt sa "sotonom".Onako uglađen,profeso r,dr.znanosti,č itam skandinavski tip,svira klavir..sve Božji darovi,a kud usmjereni?..da mu Drago Pilsel bude u nečemu savjetnik!Pozna "rđa" "gvožđe"..rekli bi naši stari.Bože,Bože zašto si nas ostavio? MFP!...neznam jesi li ovo uhvatio?
Prijavi Administratoru
#17 MIJO FGuest 2010-08-28 22:16
Slažem se djelomično s tobom ali mislim da je slaba izlaznost kriva za Ivu Josipovića. U prvom krugu samo 44%, a u drugom, bez nevažećih listića niti 50%! Dobro je Franjo Tuđman procijenio broj onih koji u Hrvatskoj žive, a mrze ju! To su uglavnom politički zainteresirani i školovani (u Jugi,po raznim Kumrovcima, Bileči, Pančevu i sl.)U Hrvatskoj kada izađe manje od 50% birača na izbore onda ovi pobjeđuju! To je i glavni razlog zbog kojih još nije uvedeno dopisno odnosno internetsko glasovanje! Jer tko bi za njih dobio glas od naših ljudi koji žive izvan Hrvatske. A njih malo glasuje iz razloga što ne postoje tehnički uvjeti. U Vancouveru živi velika hrvatska zajednica ali do prvog DKP-a treba priječi 5000 km !? Osim toga onda još tamo stajati na cesti u redu satima i čekati!'
Prijavi Administratoru
#18 Ako možeš podsjeti me,jer vjerujem da je Glasnik ili reformirani Danas objavio "Što je nacionalizam!"MIJO F 2010-08-28 22:35
..i sad pogledaj kako to izgleda kad se filozofski razbije u nekoliko segmenata,reklo bi se po imenu Hrvat??...Bože moj kako me se neće sve nazvati,a samo sam Hrvat?..kad nešto zaboravim onda se uplašim da sam reinkarniran...MFP!
sijakovic.com/.../...
Prijavi Administratoru
#19 MIJO FGuest 2010-08-28 22:44
On je 'Hrvat' kao što je i Ivica Dačić ili Ratko Mladić! Pa i Šešelj, Vojkica je Hrvat!?
Njegova definicija nacionalizma ne drži nikako vodu jer on nacionalizam potpuno izjednačuje sa šovinizmom!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Marcus
  • Tom
  • 2 korisnika
  • 56 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal