Je li hrvatskom narodu došao trenutak za poziv na uzbunu?

„Prema tome on je čitan, dospio je do krajnje granice ljudskih moći!" ( Igor Mandić, o Krleži u intervjuu za Novi list,14. siječnja 2012. godine)

„Pa ovdje imamo tu nemoguću situaciju da na silu održavamo jedan konstrukt koji se zove Hrvatska. Dokazano je taj projekt propao jer su na vlasti ili nesposobnjakovići ili lopovi, ili mediokriteti ili kriminalci. To je dokazano, samo treba napraviti još jedan korak pa se zapitati čemu nastaviti taj nemogući uzaludni trud. Jer ako je Hrvatska stvorena u nacionalističkoj euforiji 90-ih godina kao jedan biznis projekt šovinističkih elita, onda moramo biti svjesni da su temelji truli i da se na tim trulim temeljima uzaludno pokušava graditi, nadograđivati, stavljati nove skele, žbukati iznova fasadu dok se netko ne sjeti da bi trebalo cijeli taj projekt zaključati i srušiti." (Igor Mandić, intervju u Novom listu, 14.siječnja 2012. godine)

Svojevremeno me je jedan kolega, student na Berlinskom sveučilištu, zamolio da priupitam dr. Antu Ciligu za mišljenje o Miroslavu Krleži jer da bi to bilo potrebno nekom njegovom prijatelju u Zagrebu za diplomski rad o hrvatskoj ljevici prije Drugog svjetskog rata (Zvonimiru Richtmanu i drugima). Bilo je to još u vrijeme kada sam bio , kao i Ciliga, u političkoj emigraciji i to zbog, da se poslužim Mandićevom terminologijom, „konstrukta koji se zove Igor MandićHrvatska". Mandić je u to doba bio razvikani novinarsko - publicistički „ekspert" za sve, doslovce sve pa tako i spomenutog Krležu. Nema zapravo područja ljudske djelatnosti u koju on nije ugurao svoj nos. Bilo je to vrijeme Mandićeve najveće konjunkture, Miroslav KrležaCiligino mišljenje o Krleži nije bilo dobro, on ga je smatrao oportunistom koji se zadovoljio biti „prvim književnikom u provinciji pod zaštitničkim Titovim skutima" pa zbog toga nije ni zaslužio dobiti Nobelovu nagradu za književnost, a ne zato, kako se znalo tada argumentirati, jer ga se teško prevodi na strane jezikevrijeme „projekta" zvanog Jugoslavija.

Ciliga o Krleži

Ciligino mišljenje o Krleži nije bilo dobro, on ga je smatrao oportunistom koji se zadovoljio biti „prvim književnikom u provinciji pod zaštitničkim Titovim skutima" pa zbog toga nije ni zaslužio dobiti Nobelovu nagradu za književnost, a ne zato, kako se znalo tada argumentirati, jer ga se teško prevodi na strane jezike. Najviše mu je zamjerao što nije završio Antibarbarusa i obračunao do kraja sa staljinizmom kao svjetskim fenomenom već se u maniri intelektualnog provincijalca zadovoljio biti „prvim u provinciji" zaštićen „protustaljinističkim staljinistom" J. B. Titom. On je za Ciligu bio sitna malograđanska duša koja je zapravo za vrijeme Titove totalitarističke diktature bio stvarna smetnja razvoju hrvatske književnosti!

U sjeni Krleže, kao njegovi apologeti, izbijali su na površinu tipovi koji su htjeli postati Krleže, a kako se nisu mogli potvrditi na književnom polju postajali su kritičarima, polemičarima .... Jedan od njih je i Igor Mandić lik koji će ostati zapamćen po tomu (barem još od moje generacije) što je promovirao „egzibicionizam" u novinarstvu. Spreman na sve samo da bi bio „originalan", u središtu pažnje... Takav je ostao sve do danas. U javnosti istupa s kojekakvim glupostima najvjerojatnije zbog frustriranosti što se njegova najmilija raspala i što je „Sava okrenula svoj tok za 180 stupnjeva" (kako je njegov Guru prognozirao kada će Hrvatska postati samostalnom državom) ali i zato jer nešto pametnoga i originalnoga više ne može reći, potrošio se.

Preslika Ante Markovića

Igor Mandić je preslika Ante Markovića u publicistici i novinarstvu. On je zapravo prošlo vrijeme koje još, u ovoj našoj Krležapolitičkoj i kulturnoj žabokrečini, traje i to zahvaljujući dobrom „udbaškom" umreženju u (njima mrskim) novim okolnostima. Mnogo je tih (puno više od podnošljivog), za normalni razvoj bilo koje države, malih „mandića i markovića" u ovoj našoj Hrvatskoj koji zauzimaju, gotovo monopolistički, kako onaj politički tako i gospodarski, kulturni i medijski prostor u Hrvatskoj. Dominantni su i na fakultetima društvenog usmjerenja gdje jedino takvi i mogu proći. A svi su oni zapravo trebali biti davno svršeno vrijeme, pluskvamperfekt.

Veli Mandić za Hrvatsku da je „konstrukt"!? Konstrukt je empirijski ne spoznata činjenica u znanstvenoj teoriji. Dakle, konstrukti mogu biti isključivo misaone, odnosno teorijske prirode. To ne znači da dotična činjenica ne „postoji" već da je izvedena iz drugih, mjerljivih činjenica (indikatora). Tako definirana Hrvatska u prijevodu na razumljiviji jezik znači da za Mandića ona postoji jedino na razini teorije, vjerojatno samo zato da bi zadovoljila njegov bolesni misaoni egzibicionizam.

Zatim iz „teorije" prelazi na „praksu" jer, kako dalje kaže, postoji projekt kojim se htjelo postići nemoguće naime, željelo se „konstrukt" kroz „projekt" pretočiti u zbilju ali „ ... jer su na vlasti ili nesposobnjakovići ili lopovi, ili mediokriteti ili kriminalci" to je nemoguća misija pa pošto je "To ... dokazano, samo treba napraviti još jedan korak" te „se zapitati čemu nastaviti taj nemogući uzaludni trud." Mrzitelji HrvatskeDr. Franjo Tuđman utemeljitelj i otac suvremene hrvatske države dobro je procijenio da u Hrvatskoj živi 20 – tak posto ljudi koji ju mrze. Da, upravo to, mrze! Jedan od takvih je i Igor Mandić. Nevjerojatno da te i takve ne zadovoljava niti činjenica što njome posljednjih 11 godina vladaju, više od 20 godina pljačkaju, presuđuju, medijski manipuliraju, studente truju... Ne oni ju toliko mrze da će samo biti sretni i zadovoljni ako Hrvatska nestaneKao konstrukt Hrvatska može proći no, čim se pokuša realizirati ona postaje potpuno neprihvatljivom. Jer Hrvati su „nesposobnjakovići ili lopovi, ili mediokriteti ili kriminalci". Jednostavno nisu za državu u kojoj bi sami mogli vladati sobom!?

Isto to on bi po logici stvari trebao zaključiti i za Nijemce kojima se dogodio Hitler !? Ruse, Ukrajince, Letonce...kojima se dogodio Staljin? Rumunje kojima se dogodio...!? Grke...!? Jer po Mandiću i oni bi logički svi morali iz „projekta" natrag u „konstrukte"!? Danas bi se vjerojatno velik dio čovječanstva trebao vratiti u „konstrukte" ako bi se držali njegove „teorije". Osim naravno Srba i Engleza jer oni znaju ono što drugi ne znaju. Uspješno voditi „projekte" pa ne trebaju nazad u „konstrukte". Dapače.

Hrvati 'nisu' za državu

Tako Milošević nije projekt šovinističkih elita u Srbiji i izvan nje, Srbija nema lopova, nesposobnjakovića...Englezima ide bajno već 500 godina i njihove elite nisu šovinističke već „globalističko – altruističke", Srbija i Engleska su zapravo svaka za sebe po jedno karitativno poduzeće. Zar ne Igore? I zato trebamo mi Hrvati (sa vlastitom državom) natrag u „teoriju", a ovima najbolje da prepustimo „praksu". Ne zove se Engleska bez razloga Velika Engleska sorry Britanija, Velika Srbija sorry Jugoslavija...ne oni su to zaslužili i najbolje da naš „projekt" srušimo do temelja i izgradimo novu Jugoslaviju pod britanskom krunom i srbijanskom čizmom. Jel' tako Igore?

Dr. Franjo Tuđman utemeljitelj i otac suvremene hrvatske države dobro je procijenio da u Hrvatskoj živi 20 – tak posto ljudi koji ju mrze. Da, upravo to, mrze! Jedan od takvih je i Igor Mandić. Nevjerojatno da te i takve ne zadovoljava niti činjenica što njome posljednjih 11 godina vladaju, više od 20 godina pljačkaju, presuđuju, medijski manipuliraju, Franjo Tuđmanstudente truju... Ne oni ju toliko mrze da će samo biti sretni i zadovoljni ako Hrvatska nestane. A Hrvatske će nestati tek onda kada nestane posljednji Hrvat. Kada iz nje iseli i nikada se više ne vrati, kada se pretvori u Jugoslavena, kada ga takvi poput Igora Madića, za koje je Hrvat već samim tim što je Hrvat negativac, ubiju...

Igor Mandić u ovoj svojoj izjavi zagovara mržnju pa čak bi se moglo kazati i genocid nad Hrvatima. O tome trebamo početi voditi ozbiljno računa svi mi koji smo uvjereni da hrvatski narod ima pravo na svoju državu, svoj teritorij, svoje lopove, svoje poštene, svoju sirotinju i svoje bogate, a koje tijela državne represije i pravosuđa očigledno ne štite. Jer kada, nakon ovoga što si je filo - srpski eksponent jugo - lobija u Hrvatskoj dozvolio, državno odvjetništvo ne pokreče po dužnosti kazneni postupak protiv njega onda trebamo doista početi ozbiljno razmišljati o temeljitom kadrovskom preustroju u državi. Jer dok takvi mogu hodati slobodno našim svetim, krvlju dragovoljaca i branitelja natopljenim, hrvatskim tlom nitko od nas nije više ni fizički siguran. Minuta je do dvanaest!

Ninoslav Mogorović

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Njegov je moto: nije važno je li dobro ili loše važno je da se o meni pišejavornov 2012-01-18 23:17
+1 #25 Čemu prenosite Mandića? — javornov 2012-01-17 21:20
O njegovim ishlapjelim, srbofilnim i u osnovi tupavim stavovima uopće ne vrijedi razgovarati. 20-to godišnja Hrvatska je navodno propali projekt, a 60-togodišnja dvostruko izlizana i propala šugoslavija je projekt vrijedan obnove??

Međutim mene zanima druga stvar.
Mandić se poziva na toleranciju kao k..va na poštenje. Pa tako i 12 godina nakon smrti još uvijek vrijeđa Prvog hrvatskog Predsjednika! To ne samo da je necivilizacijsk i, nego je i neljudski. Ima li pokojnika koje on poštuje?
U kojoj je to europskoj državi moguće? On vrijeđa oslobodilački Domovinski rat, u kojoj je to državi svijeta moguće?
On naziva sve hrvatske branitelje i domoljube šovinistima, proustašama.
Je li to govor mržnje ili što je?

Kako bi bilo da se Mandića po medijima stane nazivati četnikom pripravnikom? Šovinistom koji mrzi narod u kojemu je rođen? Ljubiteljem naših agresora, što znači sukoljačem?
Bili taj oblik Mandićeve tolerancije prošao u medijima u RH?
Zdravo sumnjam, bataljon Teršelički i inih ništa drugo i ne radi nego traži gdje i kako se derati i optuživati Hrvatsku.
Prijavi Administratoru
#2 javornovsenjska_ruka 2012-01-19 01:41
To što Mandić čini nije tek puko vrijeđanje već nešto puno gore od pukog vrijeđanja!
I daleko je taj vokabular koji koristi od nekih "umjetničkih sloboda"!
On negira pravo hrvatskom narodu na državu.
Zanima me bi li on to napisao i Srbijancima bezikakvih posljedica po sebe!?
Mi previše olako prelazimo preko takvih iskazivanja mržnje i netrpeljivosti.
Prijavi Administratoru
#3 MogorovićBoljunac 2012-01-19 01:55
Svaka čast g. Mogoroviću za uvodni prilog. Supotpisujem ga kao da je moj.
Prijavi Administratoru
#4 GOSPODINE MOGOROVIĆU,TRAG IČNIM ULASKOM U "EUROPSKU UNIJU" SVE NAŠE POLITIČKE DEBATE I DOMOLJUBLJE POSTAJE BESPREDMETNO.preporod 2012-01-19 06:46
Samo kratki komentar gospodinu MOGOROVIĆU
koji nas je iznenadio i naglo odlučio glasati na referendumu za ulazak u "EUROPSKU UNIJU"i
sada dva dana nakon "promjene svojih deklariranih uvjerenja) komentira ovog idiotskog Igora Mandića i njegove
Jugoslavenske "načertanije":
Ako Hrvatska zaista na svoju nesreću(i katastrofu )"uđe" po nagovoru ",ANTIHRVATSKIH ELITA" na vlasti i pritisaka od stranih INTERESNIH GRUPA,u Mega-multietnič ku,birokratsku i globalističku EUROPSKU UNIJU
kojoj smo morali na žrtveni oltar prinesti naše JUNAČKE GENERALE I OSLOBODITELJE (to jest pogazili smo svoju nacionalnu čast kao niti jedan narod na Svijetu) i sada nas prisiljavaju i ucjenjuju i "mrkvom i štapom"da REFERENDUMSKI
"UKINEMO" SVOJU TEŠKO STEČENU SAMOSTALNOST.
Ako se to dogodi,onda će HRVATSKA jednom zauvijek
"PREĆI RUBIKON.
I onda sva ova naša pisanja,nagađan ja i planiranja o HRVATSKOJ,o hrvatskim granicama,o nekom "hrvatskom otporu" DOMOLJUBLJU,hrv atskoj suverenosti i hrvatskom jeziku neće zaista imati
puno smisla,
jer Hrvatska će samo biti još jedna (28)članica te NADNACIONALNE,M ATERIJALISTIČKE I MASONSKE TVOREVINE.
I sve će biti podređeno bussinesu,EURU
i BRUSELSKOJ BIROKRACIJI.
Hrvatske granice će biti širom otvorene BILO KOME IZ TE EUROPSKE UNIJE,tj,i "putniku" i "namjerniku",do seljenicima ,azilantima,izb jeglicama koji će nas
matematičkom sigurnošću brojčano preplaviti
u relativno kratkom vremenskom periodu.
Hrvatska će postati samo jedna minorna,nemoćna članica EUROPSKE UNIJE (možda nešto više od 1% populacije.
Postaće samo jedna manja provincija(gube rnija) sa gotovo nikakvom mogućnosti nadglasavanja i utjecaja ,bilo političkog,bilo ekonomskog.
Sva naša borba za NEZAVISNOST i SUVERENOST I TERITORIJALNU CJELOVITOST tim će izdajničkim i suludim činom
će postati irevalantna, besmislena i nevažeća
SUVERENA;NACIONALNA HRVATSKA DRŽAVA JEDNOSTAVNO ĆE PRESTATI POSTOJATI.
Dali zaista kao HRVATI i PATRIOTI ŽELIMO TO SEBI I SVOJIM POTOMCIMA?
Prijavi Administratoru
#5 preporodsenjska_ruka 2012-01-19 11:47
Ali 27 suverenih država je "prestalo postojati". Do sada.
Mislim da je jasno kako će se EU raspasti na ovaj ili onaj način. A za vrijeme poslije raspada neće biti isto jesmo li bili na Balkanu ili ne.
Utjecaj Engleske na hrvatsku politiku može se danas smanjiti jedino ulaskom u EU. ( a pitanje je što će se do srpnja 2013. dogoditi!
Mislim da je Mađarska najbolji primjer kako se i u EU ima legitimno pravo boriti za svoje nacionalne i državne interese. Prema tome mislim da "preporod" ne može zadržati ekskluzivitet na naciju i patriotizam samo zato jer je za to da ovdje kod nas u Hrvatskoj ostane politika pod patronatom Njezinog visocanstva!
Prijavi Administratoru
#6 BEZ NAŠIH GENERALA Gotovine i Markača NE u EU!triarios 2012-01-19 18:34
MI NE ŽELIMO ući u EU kao NESLOBODAN NAROD, već mi želimo u Europu (a ne na Balkan) KAO SLOBODAN I I SUVEREN NAROD! Nas pritomu ne zanima koliko koja država ima stanovnika, već MI ZAHTJEVAMO ravnopravno sa svim drugim europskim narodima, kao i svim narodima svijeta

NAŠE PRAVO NA OBRANU, PRAVO NA OSOBNU SLOBODU I SLOBODU OD DUŽNIČKOGA ROBSTVA,JEDNAKO ST PRED ZAKONOM, PRAVO NA ŽIVOT, PRAVO NA SVOJ NACIONALNI IDENTITET,PRAVO NA PISANJE SVOJE VLASTITE POVIJESTI, SLOBODU GOVORA I SLOBODU VJERE, SLOBODU MEDIJA,PRAVO NA NARODNU VLAST I NA NARODNE DRŽAVNE DUŽNOSTNIKE,PRA VO NA ZASTUPANJE SVOJIH AUTENTIČNIH NACIONALNIH INTERESA, PRAVO NA RAD I PRVENSTVO HRVATSKOGA NARODA KOD UPOŠLJAVANJA I PRAVO NAVLASTITU PROIZVODNJU PREMA VLASTITIM POTREBAMA I PREMA POTREBAMA NAŠEGA NACIONALNOGA GOSPODARSTVA I NAŠE POLJOPRIVREDE, ZA MULTIKULTURALNO ST BEZ GUŠENJA AUTOHTONOGA NACIONALNOGA I KULTURNOGA IDENTITETA, ...
Sve to mi u EU nemamo, ali ćemo u njoj sve to mi Hrvati od nje ZAHTJEVATI! Počnimo ODMAH, nemojmo oklijevati niti trena!
Europska Unija će morati iznaći način kako da nam te naše ZAHTJEVE izpuni! Jer, ili će EU biti ZAJEDNICA RAVNOPRAVNIH EUROPSKIH DRŽAVA, koja će imati prostora ne samo za TRGOVINU I PROFIT, već i za POLITIČKE, SOCIJALNE I KULTURNE potrebe, a stime i za ŽIVOT PRIMJEREN CIVILIZIRANOM I SLOBODNOM LJUDSKOMU BIĆU, ili je u protivnom NE ĆE BITI!
Onda će biti SVEJEDNO da li smo mi u EU ili nismo!
Zato mi sve to i zahtjevamo, kako bi mi Europi uzvratili navedene vrijednosti, a koje smo uvijek kroz bespuća naše TISUĆGODIŠNJE ZBILJNOSTI od te Europe uvijek do sada i primali!
Za početak mi Hrvati tražimo od vas da nam VRATITE NAŠE POBJEDNIČKE GENERALE, Antu Gotovinu i Mladena Markača, koje već SEDMU GODINU DRŽITE ZATOČENE U Den Haagu, JER MI NE MOŽEMO BITI SLOBODNI SVE DOK NISU SLOBODNI ONI KOJI SU NAŠU SLOBODU OBRANILI I KOJI SU NAM SVIMA (I VAMA) UMJESTO VAS DONIJELI MIR I KOJI SU ISTO TAKO UMJESTO VAS SPRIJEČILI JOŠ JEDAN SRBSKI GENOCID, DESET PUTA VĆI OD ONOG U SREBRENICI, A VI STE IH ZA TO ZATOČILI UMJESTO DA DA STE IM DODJELILI ZASLUŽENU NOBELOVU NAGRADU ZA MIR!
Ako mi u toj vašoj Uniji ne možemo biti SLOBODNI, onda mi u nju NEJDEMO!
ZATO, VELIKI ZAPADE, VRATI NAM NAŠE OSLOBODILAČKE GENERALE – NAŠE OSLOBODITELJE!


NISMO SLOBODNI SVE DOK NISU SLOBODNI ONI KOJI SU NAŠU SLOBODU OBRANILI!

ZA HRVATSKI DOM! ZA HRVATSKE GENERALE ANTU GOTOVINU I MLADENA MARKAČA!
ZA SLOBODNU HRVATSKU DOMOVINU!

Potpišite peticiju 'ZAHTJEV ZA ODGODU REFERENDUMA O ULASKU U EU!'
Josip Pečarić:
Prijavi Administratoru
#7 triariossenjska_ruka 2012-01-20 01:27
Mislim da će u nedjelju na referendumu većina biti protiv ulaska u EU.
Ova nelustrirana jugo - funjarska vlast odradila je posljednjih dana na terenu kolosalan posao.
Možeš biti miran - London će prvi zagovarati udovoljavanju ovog zahtjeva!? Nitko sretniji od VB da budemo protiv!
Jer oni će sve poduzeti da nam udovolje kako bi se pod hitno predomislili jer bez nas ne mogu u EU! Ha,ha, ha...
VB nas toliko voli da uopće neće ratificirati pristupni sporazum. Ili možda to odrade njihovi saveznici NL,Dk ili S!
Prijavi Administratoru
#8 Senjski uskokBoljunac 2012-01-20 09:14
Citat senjska_ruka:
Mislim da će u nedjelju na referendumu većina biti protiv ulaska u EU.
Ova nelustrirana jugo - funjarska vlast odradila je posljednjih dana na terenu kolosalan posao.
Možeš biti miran - London će prvi zagovarati udovoljavanju ovog zahtjeva!? Nitko sretniji od VB da budemo protiv!
Jer oni će sve poduzeti da nam udovolje kako bi se pod hitno predomislili jer bez nas ne mogu u EU! Ha,ha, ha...
VB nas toliko voli da uopće neće ratificirati pristupni sporazum. Ili možda to odrade njihovi saveznici NL,Dk ili S!


Kratkoća ponekad ide na uštrb jasnoće. Mislim da sam razumio ironiju na početku teksta i upozorenje na ozbiljnu opasnost na kraju.
Prijavi Administratoru
#9 triariossenjska_ruka 2012-01-22 01:50
Mislim da češ morati uvažiti činjenicu kako je Gotovina već u EU upravo zahvaljujući onima koji bi nas iznova najradije vidjeli u balkanskim asocijacijama, a to su prije svega Englezi sa svojim saveznicima, protestantskim parlamentarnim monarhijama sjeverozapadne Europe, jugovićima, Srbima prečanima, udbašima, KOS-ovcima...,i zbog toga je točna njegova prosudba da nije dobro za Hrvatsku ostati izvan ove SLABE i RASPADAJUĆE EEU!
Prijavi Administratoru
#10 preporodsenjska_ruka 2012-01-22 02:03
Mislim da griješite u prosudbi!
Upravo suprotno od onog što pišete jest točno. Tek tada ćemo imati veći manevarski prostor za ispoljavanje domoljublja, euro - skepticizma...k ao što je to slučaj u svih 27 zemalja EU!
Ovako ostajemo samo u igri s ovima koji su izvan EU, a znamo koji su to još vanka.
Nadam se da ne mislite kako Viktor Orban nije mađarski domoljub (na primjer)!?
Prijavi Administratoru
#11 "SENJSKA RUKA" NEMA TOGA NOVCA I TE "UNIJE" KOJA MOŽE NADOMJESTITI ISTINSKU NACIONALNU ,SUVERENU DRŽAVU HRVATSKOG NARODApreporod 2012-01-22 02:40
"SENJSKA RUKA" nemože se sve tako izokretati.
Vi znadete i svakome je jasno da nikakvog manevarskog prostora u EUROPSKOJ UNIJI neće biti.To nije UNIJA nacionalista,ne go VELIKOGA BUSINESSA.Ove naše žalopojke neće nikoga tamo zanimati.I što više tu poslije "REFERENDUMA" možete i reći?
Dolazimo pod NJIHOVE ZAKONE.
Dolazimo pod kontrolu Brisela,samo smo nešto više od JEDAN POSTO POPULACIJE.
Sve političke teme će biti svedene na poslušnost "UNIJI".
Dali vidite kako već sada "HRVATSKA" policija gura protivnike "UNIJE" po Jelačić placu?
A tek poslije,kad budemo "ČLANOVI"?
Ja sam živio dugo na Zapadu.Dali mislite da U Americi netko ikada spominje generala SCHWARKOPFA ,WESTMORELANDA, ili recimo RAT u HRVATSKOJ ili BOSNI,a čak i Vijetnamski rat?
Te zemlje su PLUTOKRACIJE.TO nisu NACIONALNE DRŽAVE kako sam se nadaoi da
će NAŠA DOMOVINA BITI,NACIONALNA DRŽAVA HRVATSKOG NARODA
.U tim PLUTOKRACIJAMA živi na stotine raznih nacija,JEDINO IH VEŽE NOVAC,NIŠTA DRUGO. Obično između sebe komuniciraju engleskim Jezikom koji je isto jedna od tih labavih "veza",nikakvog IDEALIZMA,ZAJED NIČKE TRADICIJE ili RODOLJUBLJA TU NEMA...
To će se dogoditi i Hrvatskoj ako "uđe" u tu MULTIETNIČKU UNIJU.I tome se sada veselite...
Bićemo postepeno preplavljeni strancima i drugim narodima,a to je u mojim očima NAJVEĆI GRIJEH OD SVIJU.
Čistoć i kompaktnost naše hrvatske države biti izgubljena zauvijek.Prodan a za Judine škude,
Slab vam je izgovor da bi nas "VAN UNIJE" "progutatla" neka "NOVA BALKANIJA" i Srbi.
To su čiste (ubačene ) fantazije.
Hrvatska je u NATO.u i NITKO JE NEMOŽE VIŠE VOJNO UGROZITI.
Ali da Srbi će doći opet ali preko EUROPSKE UNIJE ,i ne samo SRBI nego i crnci i Azijati,svatko koga "UNIJA" odluči naseliti ovdje.Pitajte Italijana i Čeha,Slovenaca.
Naši prodani,nesposo bni,primitivni i izdajnički političari uvijek
"TRAŽE NOVOG GOSPODARA" sada kad treba opet netko da ih "HRANI"... kad su upropastili hrvatsku.
Vidite kako se skoro po svim pitanjima slažu i "HDZ i "KUKURIKU".
Zašto?

ZAto što su sve to ostatci Jugo-mafije
i zato što je kasa prazna.

jer kasa je prazna.
Ali ni UNIJA više nema novaca da ih spašava...
Hrvatski umišljeni"polit ikanti" "gospodčići" i malograđani morati će u "EUROPSKOJ UNIJI"
zaraditi svaki EURO.Isto kao Nijemci,Francuz i i Italijani.
Živio sam godinama u tom PLUTOKRATSKO-PO TROŠAČKOM DRUŠTVU.
To je društvo je bazirano na PROFITIMA,prije svega i iznad svega.
Znači,ne očekujte milodare...
Pitajte Grke,Španjolce, Irce,Portugalce ...
Svedeni su na PERMANENTNO DUŽNIČKO ROBSTVO IZ KOJEGA IZLAZA UPRAVO NEMA:
Hrvatskoj bi bilo najbolje riješenje i pravi spas da je kojim slušajem poslije smrti FRANJE TUĐMANA dobila narodnog, NACIONALNOG VOĐU koji bi mogao napraviti
ISTINSKU NACIONALNU DRŽAVU HRVATSKOG NARODA.
Ovo otvaranje granica i prodaja SUVERINITETA za lažna obećanja
POKVARENIH POLITIČARA,OVA NOVA
"PACTA CONVENTA 2012." će nam zaista doći glave.

Sjetit će se ovih riječi gatrantiram vam,ali kao uvijek kod hrvata biti će kasno. Opet taj sindrom
srljanja "GUSAKA U MAGLU"
na koljena novim i tuđim gospodarima,
nam ovoga puta zaista može doći glave

u 500 milionskoj "EUROPSKOJ UNIJI".
Razmislite malo o tome,prije nego kritičare ove "pogodbe" opet proglasite
paušalno "UDBAŠIMA"...
Ne, upravo obratno je istina..
Pusićka,Josipov ić,Milanović,Ča čić..tko su "ONI"?
Tko su "ONI"?
Nemojte mi molim vas reći da su i oni
"DOMOLJUBNI HRVATI"...

I da, i "ONI" su za "UNIJU" čak..daleko više i od "VAS"...
Kakav se zaključak tu nameće?
Prijavi Administratoru
#12 preporodsenjska_ruka 2012-01-22 07:31
Mislim da Vi previše fatalistički gledate na stvari. Povijes niti počinje, a niti završava s EU !
O EU se ne može govoriti kao o jedinstvenoj političkoj i inoj konstrukciji u kojoj vlada prosti zbir pojedinačnih interesa zemalja članica ali jednako tako niti nekakvi EUnci(neka nova ljudska drušvena skupina) već je to borba za utjecaj večih nacija - D, GB, F...Ona će se u obliku u kojem danas postoji sigurno raspasti.Možda čak i prije našeg ulaska (ako se na to danas uopće odlučimo).
Vi radite temeljnu grešku u tome što mislite da smo mi danas s ovom političkom kastom koja vlada od 2000.godine doista suvereni!? Ne, mi to nismo već smo pod komandnom palicom VB. Ona ima neke druge planove sa nama i to izvan EU-e.Na vlasti u Hrvatskoj su od 2000. na ovamo njihovi igrači, a nikakvi domoljubi. Odgovorite Vi meni zbog čega se nije stvorio općenarodni pokret koji odbija uvjete koje su nam postavljali iz EU (Englezi, prije svih) za koje je još uvijek jako upitno hoće li uopće ratificirati sporazum (ili će to napraviti preko svojih NL, S ili DK)? Zbog čega se biralo samo stranke koje su stvorile u Saboru Savez za Europu? Što mi realno sada možemo učiniti kako bismo izbjegli balkansko povezivanje ako ne uđemo u ovakvu labavu EU? Hoće li nam lakše biti skinuti Engleze s grbače ako ostanemo vani ili ako najavimo ulazak?
Ima jako malo zemalja izvan EU i za njih je predviđeno nešto drugo ali svakako ne potpuna samostalnost. Do samostalnosti će doći iznova nakon raspada EU, a ona će se razići nakon još nekoliko bankrota pojedinih članica.
Kontradiktornost kod Vas je i u tome što mislite da su ovi političari iskreno za EU. A ja mislim da nisu! Oni su za EU sa figom u džepu i znaju da nećemo ni ući jer nas VB neće ni pustiti unutra.
Kako to da "udbaši" jesu za EU a Perkovića i Co. ne izručuju kao što su to napravili s Antom Gotovinom npr.? Nijemci ih traže i sude u odsutnosti, a Englezi ih ne daju!? Zašto?
Prijavi Administratoru
#13 Senjska_rukaBoljunac 2012-01-22 09:18
Citat senjska_ruka:
Mislim da griješite u prosudbi!
Upravo suprotno od onog što pišete jest točno. Tek tada ćemo imati veći manevarski prostor za ispoljavanje domoljublja, euro - skepticizma...kao što je to slučaj u svih 27 zemalja EU!
Ovako ostajemo samo u igri s ovima koji su izvan EU, a znamo koji su to još vanka.
Nadam se da ne mislite kako Viktor Orban nije mađarski domoljub (na primjer)!?


Imaš dobro ime. Prijeteće. Neka znaju s kim imaju posla. :lol:

Nego, glede EU, neki se povode za svojim osjećajima, slušaju svoje srce, a ne svoj razum. Srce je dobar organ za ljubav, mržnju, srditost, ljutnju itd- itd. ,ali nije pouzdan kad treba odlučiti o nečemu važnom nakon dužeg razmišljanja. Zato se i veli da treba razmsliti o nećem "hladne glave". To znači da treba osjećaje, emocije, suspregnuti i dati oduška razumu.

Zato ja te naše silne "domoljube" razumijem. Ne osuđujem ih. Ali sačuvaj nas Bože da im je popeti se na vlast. Tada bi tek do izražaja došlo njihovo srce, a mozak spemili u mirovinu.

Ante Gotovina je velik, najveći Hrvat danas. Kad je bilo vrijeme srca bio je najveći, a kad je vrijeme za razum, služi se razumom. Ne mrzi svoje tamničare i one koji su ga u tamnicu spremili.

Nadajmo se da njegovo tamnovanje ne će potrajati i da će uroditi bogatim plodovima.

Glede vašega komentara pod #12 mislim da ima suviše nepoznanica da bi se moglo tako precizno kako vi činite prognozirati budućnost. Ne ću iznositi svoj najvjerojatniji scenarij, jer i taj mj scenarij bio tek fantaziranje u mojoj režiji.
Prijavi Administratoru
#14 Što je to zakon ?Boljunac 2012-01-22 09:51
Preporod je u svom dugom komentaru napisao i jednu jezgrovitu misao : "Dolazimo pod NJIHOVE ZAKONE."

Napisao i nije shvatio što je napisao. Pitanje je što je zakon ?

Navodno da Norveška iako nije članica EU , marljivo svoje zakone usklađuje sa zakonima koji vrijede u EU kao europska pravna stečevina. Zaboga, zar niti Norveška više nije suverena ?!

O čemu se tu radi ? U pogrješnom poimanju zakona. Neki ljudi su si umislili da znaju čitati i da znaju što je zakon, jer uzmu tekst i sve im je jasno. Zapravo, ništa im nije jasno, ali toga nisu svjesni.

Jedno je zakon kao tekst koji obvezuje sve koji su mu podložni, a drugo je zakon kao drušveni odnos, kao realnost na koju se odnosi zakonski tekst. U bivšem je sustavu postojao veliki raskorak između zakona i stvarnih odnosa u društvu. Sjećamo se one čuvene izreke da se sudci ne trebaju držati zakona kao pijani plota. Ali, taj raskorak između zakona i stvarnih odnosa bio je puno, puno veći negoli se inače misli. To bi tražilo duže obrazloženje, pa stajem na tome.

Dakle, zakon je tek forma koja dređuje kako će se prosuđivati stvarne odnose u koje stupaju pravni subjekti (fizičke i pravne osobe) u ostvarivanju svojih interesa. Zakon ne tjera ljude da kupe neku robu, ali ako je kupe tada se taj odnos prosuđuje po važećim zakonima. Sadržaj zakonima daju pravni subjekti, a ne država sa svojim zakonima.

Zakon se ukazuje kao vrlo učinkovit alat za uređivanje realnih odnosa među ljudima.

Kad se to ima vidu tada nam postaje jasno zašto jedan veliki Japan ima manje odvjetnika od naše male, već dvadeset godina suverene Hrvatske. Japan,očito ima na raspolaganju boljje "alate" (zakone) i realne odnose da im ne treba toliko odvjetnika kao maloj Hrvatskoj koja ima loše zakone i loše stvarne odnose koje po njima oblikuje.

Slijedom toga postaje jasno da Norveška ni za koliko može stati ispod nokta nija maje suverena zato što prihvaća kao svoje zakoine koji se donose u EU.

A za nas je to, po Prepordu, krunski dokaz o gubitku hrvatske suverenosti ulaskom i EU.

Što reći na to ? Preporod ima pravo govoriti i pisati što hoće. I gluposti. To je također zapisano u tim odioznim EU zakonima.

Pa neka govori i piše koliko ga je volja !

P. S. Molim admin. da u naslovu izbriše riječi "Slijedom toga".
Prijavi Administratoru
#15 Gdje je nestala naša i tuđa suverenost ?Boljunac 2012-01-22 12:28
Hrvatska je donijela kao suverena država npr, svoj Pomorski zakonik. Je li pri tome bila suverena ? Nije. I jest. Zašto nije i zašto jest? ? Zato jer je bila obvezana poštivati međunarodni konvenciju o pravu mora. Tko nam ju je nametnuo ? Nitko sami smo ju prihvatili kao sljednici bivše države koja je također bila prihvatila tu konvenciju i obvezala se da će svoje nacionalno zakonodavstvo uskladiti s konvencijom. I tako je i Hrvatska naslijedila obveze i prava iz te konvencije te se sada poziva na nju u rješavanju spora oko razgraničenja na moru u Savudrijskoj vali. Slovenci nastoje izbjeći primjenu te konvencija jer im ne odgovara.

Kad ne bi bilo te konvencije o pravu mora, na što bi se mogla pozvati Hrvatska ? Pa i Slovenija ? Na svoju povijest ? Kako kad Slovenije do 1945. i nije bilo na Zeemlji kao samostalne države pa niti kao neke federalne jedinice u sastavu neke države. Hrvatska do 1945. nije nikada bila protegnuta do rijeke Dragonje. Najviše je bila, čini mi se u doba kralja Tomislava, na kratko vrijeme do rijeke Raše.

Kako bi, dakle, rješavali spor oko Savudrijske vale koju Slovenci nazivaju Piranskim zalivom ? A prije ovoga spora smo i mi nazivali taj zaljev Piranskim zaljevom.

Dakle, kako bismo riješili taj spor bez obostranog ograničenja suverenosti Hrvatskoj i Sloveniji gleda prava mora u tom zaljevu i oko njega, tj. razgraničenja između Hrvatske i Slovenbije na moru:

Tenkovima, topovima, zrakoplovima te kopnenim i pomoskim postrojbama koje bismo sučelili međusobno pa kom opanci, a kom obojci.

To je to glede suverenosti danas. Tek kao jedan primjer.
Prijavi Administratoru
#16 EU i državna suverenostBoljunac 2012-01-22 13:38
Gubitak dijela suvereniteta ne znači nestanak nacionalne države

EUCIONICA

U uvjetima globalizacije, i uže gledano europskih integracija, države ne mogu funkcionirati izolirano i neminovno gube suverenost, neovisno pridruže li se formalno EU-u ili ne
U ovom nepovratnom procesu, za očuvanje hrvatskih interesa, korisnije od nastojanja da se pod svaku cijenu zadrži tradicionalno shvaćena suverenost, bilo bi da država na svim razinama nauči suvereno funkcionirati unutar već uređenog europskog sustava (Foto: Wiktor Dabkowski/PIXSELL)

Pristupanje pojedine države EU-u podrazumijeva da će ona dio nacionalnog suvereniteta i tradicionalnih državnih ovlasti prenijeti na nadnacionalna tijela, tj. na zajedničke europske institucije.
Tradicionalno značenje državne suverenosti kao neotuđive, nedjeljive i neprenosive vlasti mijenjalo se kroz povijest. Danas, u 21. stoljeću, ona se transformirala pod utjecajem rastućeg globalnog i regionalnog povezivanja, i svoje mjesto sve više ustupa političkoj, gospodarskoj i pravnoj međuovisnosti država, koja se odražava u prenošenju dijela suvereniteta na međunarodne organizacije i u jačanju međunarodnog prava i obveza. Naime, globalizacija, sa svojim pozitivnim i negativnim karakteristikam a, nameće potrebu za interaktivnim i koordiniranim pristupom rješavanju problema koji nadilaze nacionalne granice (poput terorizma, kriminala, pandemija ili održivog gospodarskog razvoja), pri čemu tradicionalno shvaćanje suvereniteta koje podrazumijeva „nemiješanje u unutarnje poslove država“ predstavlja prepreku za djelovanje.
Ljudska prava, zaštita okoliša, organizirani kriminal, energetska nesigurnost, neka su od područja čija univerzalnost opravdava prenošenje ovlasti nad njima s država koje objektivno više nisu primjerena razina da njima samostalno upravljaju, na naddržavna tijela, s ciljem učinkovitijeg zajedničkog djelovanja. Načelo supsidijarnosti u EU-u protuteža je koja regulira omjer preuzimanja dijela suverenosti EU-a od članica (npr. zajednička poljoprivredna politika), te dijela suverenosti koju članice zadržavaju (npr. nacionalni vizni režimi).
U uvjetima globalizacije, i uže gledano europskih integracija, države ne mogu funkcionirati izolirano i neminovno gube suverenost, tj. neograničenu vlast unutar državnih granica i nezavisnost u međunarodnim odnosima, neovisno pridruže li se formalno EU-u ili ne.
Država ostaje glavni akter međunarodnih odnosa, no njezina je suverenost okrnjena utjecajem ne samo europskih institucija, već i nedržavnih čimbenika i izvora „moći“ u suvremenom društvu, poput multinacionalni h korporacija ili međunarodnih nevladinih organizacija.
Suverenost danas više ne predstavlja koncentrat apsolutne i neograničene vlasti unutar državnih granica, već se ona kroz interakciju i suradnju „dijeli s drugima“ unutar pojedinih globalnih (UN, NATO, WTO) ili regionalnih sustava (EU) kojima se države priključuju. Osim toga, očuvanje nacionalne suverenosti sve je manje usmjereno na čuvanje granica, a sve više na ovladavanje globalnim procesima i države uviđaju da svoje nacionalne interese mogu postići kroz integraciju i umreženost. Često se zaboravlja da je jedna od prednosti gubitka državnog suvereniteta upravo jačanje položaja i uloge unutardržavnih aktera - pojedinca, regionalnih i lokalnih zajednica, nevladinih organizacija, koji funkcioniraju kao korektiv i protuteža središnjoj državnoj vlasti.
EU kao nadnacionalna struktura ne nadomješta nacionalne države, jer je od njih sačinjena i njezino funkcioniranje ovisi o njihovoj spremnosti da produbljuju suradnju i stvaraju europska pravila, te sposobnost da ih primjene - države su izvor EU-a i njezin krajnji korisnik.
U ovom nepovratnom procesu, za očuvanje hrvatskih interesa, korisnije od nastojanja da se pod svaku cijenu zadrži tradicionalno shvaćena suverenost, bilo bi da država na svim razinama nauči suvereno funkcionirati unutar već uređenog europskog sustava, čija se pravila, koja vrijede za gotovo 500 milijuna Europljana, neovisno o članstvu u EU-u, neminovno uslijed globalizacije, „prelijevaju“ i na 4,5 milijuna Hrvata. Preduvjet za to je razumijevanje funkcioniranja EU-a.
Autor: EEF/P.L.F.
Objavljeno: 20.01.2012 16:00
Prijavi Administratoru
#17 silovanje je silovanjedduvnjak 2012-01-22 13:48
Ajde Boljunac kad uvališ ženi centimetar tko će spriječiti da ne rukne do kraja.
Prijavi Administratoru
#18 DuvnjakBoljunac 2012-01-22 20:28
Tekst vam nije u skladu s naslovom. Ako je silovanje je silovanj, a ako je pristala na centimetar, tada je pristala i na cijelu dužinu.

Naime, poteškoća bi bilo s mjerenjem. Tko će utvrditi koliko je duboko mogao ući, po pristanku, a koliko je stvarno ušao.

To je prvo i drugo, kako utvrditi tko je gurao: on odozgo li ona odozdo.

To je problem. možda bi ga nogao riješiti znalac tih delikatnih pitanja izvjesni Delić. Ali, sudeći po vašem gornjem tesktu niti vi niste bap daleko od njega.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Marcus
  • Tom
  • elnino
  • 3 korisnika
  • 67 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal