Crta na Drini

 

Američka politika, koja rijeku Drinu očito shvaća kao svojevrsnu granicu prema ruskom interesnom području, progovorila je nedavno u Sarajevu, preko veleposlanika Englisha Američko rješenje, zbog zauzetosti nekih europskih sila na ovom području, moglo bi biti kratkoga daha ili tek preludij u novi, i još krvaviji sukob, koji je očito jedini u stanju uspostaviti razgraničenje među zaraćenim narodima ili njihovu novu uniju Nedavnu izjavu američkoga veleposlanika u BiH Charlesa Englisha, kad je s govornice jednoga fakulteta poručio srpskim političarima da ne će biti puta za neovisnost Republike Srpske, bošnjačkim vođama kako ne trebaju dopustiti da prošlost upravlja njihovim političkim planovima, te hrvatskim političarima da moraju prihvatiti činjenicu kako ne će biti dalje etničke podjele, valja gledati u svjetlu okolnosti koje su nastale u međunarodnim odnosima, nakon priznanja kosovske dr|avnosti.

Naime, ovaj je čin, bez obzira na to kako na nj gledala dotad uglavnom jednoglasna zapadna javnost, izazvao određenu pomutnju u međunarodnim odnosima. Tako je nastalo neslaganje u Vijeću sigurnosti UN-a, gdje svjetske sile s pravom veta nikako ne mogu ujednačiti svoja stajališta. Međusobna neusklađenost probitaka zahvatila je i Europsku uniju, pa ruski ministar vanjskih poslova Sergej Lavrov, u tom sukobu nacionalnih interesa, već vidi simptome bolesti, koja je početkom devedesetih godina uništila SSSR, kao primarni uzor, na kojem je i utemeljena Europska unija. U međuvremenu, ruska je politika iskoristila kosovski presedan, pa na temelju toga novostvorenog prava pokušava riješiti pitanje sebi odanih pokrajina Ju|ne Osetije i Abhazije, koje se |ele izdvojiti iz sastava Gruzije. Pod krilaticom da se zaustavi fragmentacija dr|ava, a u stvarnosti zadr|i vlastiti nacionalni interes, velike sile su, nešto drukčijim sredstvima, nastavile borbu za osvajanje interesnih područja. Kako polovica BiH pripada Republici Srpskoj, odnosno srpskom narodu, iz čije je matične dr|ave teritorijalno izdvojeno Kosovo, američka politika, koja rijeku Drinu očito shvaća kao svojevrsnu granicu prema ruskom interesnom području, progovorila je u Sarajevu, preko veleposlanika Englisha.

Ako bi došlo do realizacije takve politike, Republika Srpska bi zbog izolacije i odvojenosti od matične zemlje te nepopustljiva muslimanskog pritiska, dugoročno bila osuđena na propast. To potvrđuje i blaga uporaba Englishove retorike upućene Bošnjacima uporabom glagola „trebate“, kao i zaobila|enje osude bošnjačke unitarističke politike. Uspostavom granice na Drini i mo|ebitnim procesom nestanka srpskoga entiteta, na svoje će doći zagovornici širokoga spektra hrvatskih političkih ideja – od onih koji se vole nazivati starčevićancima, pa sve do neojugoslavenskih pristaša, koji su ionako za navodnu podjelu Bosne i Hercegovine jednako optu|ivali srpske i hrvatske nacionaliste. No, kako je veleposlanik English poručio i Hrvatima, da ne će biti novih etničkih podjela u BiH, u slučaju primjene njegova plana, samo bi se mogla ubrzati ionako postojeća agonija hrvatskoga naroda. Na kraju će projugoslavenske političke frakcije, zbog podizanja zida na Drini, vjerojatno, američki plan proglasiti obnovom ustaške politike, dok bi „pravašima“ za provedbu njihove politike moglo na raspolaganju ostati tek nekadašnje Starčevićevo „cvijeće hrvatskoga naroda“.

Budući da u političkim igrama na Balkanu ne sudjeluju samo dvije suprotstavljene strane, američko rješenje, zbog zauzetosti nekih europskih sila na ovom području, moglo bi biti kratkoga daha ili tek preludij u novi, i još krvaviji sukob, koji je očito jedini u stanju uspostaviti razgraničenje među zaraćenim narodima ili njihovu novu uniju. Upravo zato, Hrvati ne smiju odustati od uspostave mehanizma, kojim će se zaštititi od sve drskije muslimanske majorizacije u parlamentu, zaštite vlastita obrazovnoga sustava, kojeg pod geslom „dvije škole pod jednim krovom“ nastoje u većinskim hrvatskim mjestima srušiti stratezi muslimanske politike, dok istodobno na svom području – u Sarajevu, Tuzli i Zenici - provode školsku segregaciju hrvatske djece. Višegodišnja zabrana emitiranja televizijskoga i krugovalnog programa na hrvatskom jeziku, znakovit su putokaz za potiskivanje cijeloga naroda iz dr|ave, koju muslimanski ideolozi ionako ekskluzivno smatraju samo svojom. Prešućivanje pak muslimanskih zločina, što ih je tijekom agresije na hrvatska područja počinila Armija BiH, najbolji su pokazatelj usuda koji čeka Hrvate ako odustanu od borbe za vlastitu autonomiju.

Mate Kovačević
Hrvatsko slovo


KOMENTARI ČITATELJA 

#1 agresivni islamizamdtuckar 2008-04-29 15:47
kreiranje prve muslimanske države na teritoriju katoličke Europe, dio je dugoročnog plana, agresivnog islamizma, u mozaiku borbe za novi svjetski poredak. Nakon izgona arapa iz Španjolske, muslimani su praktično zadržali prisustvo u Europi do XX st. jedino na području Balkana. Sada, na kraju XX st. opet se stvaraju okolnosti da oživi muslimanska država, a u njenu stvaranju glavna su zapreka HRVATI. Zbog utjecaja muslimanskih država na glavnu svjetsku silu današnjice, prvenstveno osnaženog zalihama nafte, hrvati u BiH postaju kolateralna žrtva "svjetskih igara za prevlast". Još jednom se pokazuje da jedini međunarodni zaštitnik interesa hrvata jest Vatikan, čija je briga za ove hrvatske (tj. katoličke) prostore, konstanta.
Prijavi Administratoru
#2 \"Agresivni islamizam\"!Jusuf 2008-04-29 19:41
Ne mogu a da ne odgovorim. Kada bi g. Tučkar dobio koji dolar od američke ambasade ili neke nevladine udruge, još bih ga i mogao razumjeti. A, tako sam i svojevoljno reklamira američki terorizam (Amerikanci su mu uništili vlastitu državu u stvaranju i korumpirali čitav hrvatski narod) i cionistički ekspanzionizam.

A, kaže g. Tučkar, “teritorij katoličke Europe”........ . fantastično! Koja je to “katolička država” u Europi? Je ne vidim ni jedne. Toga nema ni u Europskom ustavu, zbog toga (kršaćnskih korjena) se s njima, europskim masonima, sukobio i K. Wojtila, biskup u Rimu.

“Agresivni islamizam” – kao da je prepisao iz priručnika CIA-e ili kakve zagrebačke terorističke (pederske) nevladine udruge. To govori čovjek (o drugima, o muslimanima kojim prijeti uništenje kao i Hravtima; pa ugroženi ljudi bi s etrebali solidarizirati) koji pripada narodu kojmu sami njegovi sugrađani prijete uništenjem (izlapeli partizanski koljač J.Horvat: “Titovi borci, mogu umrijeti, ali naći će se generacije koje će nastaviti njihovu borbu”).

“Nakon izgona arapa iz Španjolske” – lepo, Arapi malim slovom. G Tučkar, pripadnik naroda kojemu sudjedi i “katolička Europa” negiraju sve: jezik, teritorij, povijest, POSTOJANJE, sve... “Katolička Europa” je 1945. i dalje susđivali s Brozovljevim vlaško-srbijans kim koljačima na uništenju hrvatskog naroda. A on, Tučkar, pripadnike najblistavije civilizacije u povijesti piše malim slovom. A i ne zna da u Španjolskoj nikada nisu ŽIVJELI ARAPI, NIKADA!! U Španjolskoj između 711. i 1492. Arapa je bilo manje nego etničkih Turaka na Balkanu. Španjolci sve tri konfesije govorili su “romance”, romanski (španjolski) jezik, samo je intelektualna elita govorila arapski. Židovi su znali još i latinski i grčki. Taj narod, kojeg g. Tučkar naziva “arapi” bili su Španjolci muslimanske vjere. “Izgon”! Kakva riječ za “etničko čišćanje”, podsjeća me na 1991. ili 1941. kada su Srbi “izgonili” Hrvate iz njihovih domova. Koji nisu bili dovoljno brzi u “izgonjavanju”, Srbi su ih poklali. G. Tučkar ne zna da su Isabela i Ferninad, “katolički kraraljevi” ujedinjene Španjolske, prvo “izagnali” Židove, odmah i sve, a muslimani (mudejares /muslimani/, za razliku od “mozaraba” koji su bili katolici i u taifskim državicama) su prešli na katoličku vjeru i ostali su. Nu, ni to im nije pomoglo. 1602. i oni su morali otići. Bili su izgnani. Jednom ću opširnije o tome pisati, ali bojim se da Tučkar ne će moći shvatiti.

Dalje, “zbog utjecaja muslimanskih država”? Koje su to “muslimanske” države, i kakav je njihov utjecaj? Uglavnom su sve ili pod američkom okupacijom ili su vjerne američke saveznice. Jedina “muslimanska” svjetla točka je Iran i Al-Kaida, jedini koji se odupiru američkom imperijalizmu. Priznajem, Al-Kaida na krivi način. Krvoločni su kao mesićevi partizani.

Bosna! To nije nikakva “muslimanska” država (misli, valjda, Tučakr na tzv. Federaciju), niti je Bosna država niti je Bosna ikada bila država. To čudo su instalirali Ameri kao protutežu i Hrvatima i Srbima. I nesta će kada Amerikanci zažele. A bosanski Hrvati, oni su “kolateralne” žrtve, kao i Hrvati građani ove tvorevine, svih hrvatskih valada, od Tuđmana pa na dalje. Njima nema tamo više života, oni se trebaju odseliti i Hrvatska treba dignuti zid prema Bosni, kao i prema Srbiji i Sloveniji.
A Bosanski muslimani nisu nikada bili pravi muslimani, mislim na većinu. Bilo ih je pravih vjernika, ali su bili nebitna manjina. Oni se nikada nisu odrekli ni rakije!!!
A i bitna razlika civilizacija, koje su “arapi” donijeli na Balkanski poluotok i Iberski poluotoka, je beskrajna. Još i danas se u Španjolskoj vide tragovi arapskog/islams kog utjecaja, dok su osmanski (oguski) Turci donijeli jedno agresivno i despotsko ponašanje koje nije ostavilo na Balkanu nikakvog pozitivnog traga. Samo mržnju i smrt.
I moja obitelj (s majčine strane) je obilježena izravnim osmanskim pečatom, i ja tu ne mogu ništa učiniti.

I g. Tučkaru, manje mržnje prema slabima. Upamtite, Hrvati su slabi i zato svi “kidišu” na njih.

A u Babilonskom Talmudu je zapisano: “Uvijek je bolje (časnije, moj komentar) biti među progonjenima, nego među progoniteljima”.
I još jedna talmudska maksima iz Pirkej Avot (Izrjeke otaca), koje bi se Hrvati morali držati, ali se ne drže: “Tko će mi (pomoći, op. moja), ako ne ću sam sebi, ako ne sada, onda kada!”
Bojim se da je za Hrvate već prekasno.
Prijavi Administratoru
#3 opet pretpostavkedtuckar 2008-04-30 16:24
Kada meni g.Zaloviću predbacujete da sam Arapi napisao malim početnim slovom, to je isto kao da ja Vama predbacuujem što pišete Al-Kaida umjesto Al Qaida, dakle s moje strane je lapsus calami u pitanju, a ne NAMJERA, u blogovskom pisanju. Što se tiče muslimana u Španjolskoj, dakako, da su muslimani bili i Španjolci, zbog stoljeća prisustva. No, kako je ova religija prešla Gibraltar g.Zaloviću? Ili možda žalite što i danas, s pozicija Vaših obiteljskih islamskih poveznica, Španjolska, pa možda i cijela Europa, nije zemlja islama ? A Europa jest katolički krug, bez obzira na današnju političku garnituru, koja, iz partikularnih interesa novih političkih elita, promovira liberalizam, čemu je rimokatoličanst voglavna prepreka, stoga je i iz nepostojećeg EU Ustava izostavljen!
Tko je uopće sporio o židovstvu u Španjolskoj, o njihovom izgonu do Rumunjske, pa i u ove naše, Bosanske, krajeve! Kada se o SHVAĆANJU povijesnih činjenica govori, apsolutno sam siguran da su Vama potpuno jasna povjesna zbivanja, da ste ih u potpunosti sposobni shvatiti. Osobno, JA vjerojatno ne mogu, kao što kažete, shvatiti mnogo toga, no dopustite mi da budem subjektivan, te da umislim da današnjicu bolje shvaćam od Vas. Vidim da u našoj korespondenciji često spominjete Iran, pa da i to razjasnimo. Ja nikada nisam omalovažavao Iran i njegovu povijest i značaj u odnosu na civilizacijske tijekove, kao što mi uporno imputirate. Kada sam govorio o Iranu, govorio sam o današnjoj političkoj garnituri, koja podupire Al Qaidu, čiji je cilj "brisanje" države Izrael, čiji političari danas slave Hitlera i ne priznaju postojanje nacističkog plana istrebljenja židova, ili bolje rečeno, žale što se taj plan nije ostvario. Mislite li da s takvom političkom garniturom Hrvatska treba razvijati dublje odnose i da je to, u međunarodnim odnosima s drugima, produktivno? Bojim se da su i Vaše fraze o "američkom terorizmu", preslikane iz "Udžbenika KGBa", još samo nedostaju fraze o "svjetskom policajcu"...
Vjerojatno su i neki Vaši poznanici, koji su odškolovani u tim "bivšim" vremenima, te koji na spomen USA reagiraju Pavlovljevim refleksom (antiamerikaniz mom) utjecali i na Vas.
Vašim, agresivno protuameričkim stavom, kojeg javno izražavate, propagirate, i vjerujem da ste uvjereni da time Hrvatskoj donosite korist, ali bojim se da su recidiv jednog prošlog vremena i propagande komunističke ideologije, protiv koje se i danas, barem vjerujem, borite!
U 45 godišnjem razdoblju nakon II svj. rata USA su bila jedina nada porobljenima s "druge strane Berlinskog zida"! Pa čak i ostatku "slobodne Europe" u slučaju ratnog sukoba.Znam da osuđujete ulogu USA početkom 90ih. Dakako, vjerujem da ne osuđujete ulogu USA na ovim našim prostorima, pa u odnosu na Srbiju i Kosovo, u razdoblju od 1995 do 2000 g.
Prema Vama, danas su opet USA "negativac", nepoželjan je njihov utjecaj na Hrvatsku.
Što mislite u KOGA gleda s nadom narod na Kubi, dok stenje pod Castrom već 50 godina? Od koga su Kuvajčani očekivali pomoć kada ih je Sadaam pregazio ? Što bi danas bilo od J Koreje da nije bilo USA ? Komunizam je jedino u slučaju Vijetnama uspio nametnuti svoje rješenje, ali nadam se da ulogu USA u Vijetnamskom ratu, te sprečavanju globalnog prodora ideologije komunizma, ne osuđujete ? Nadam se da uviđate Vašu "selektivnost" vremenskih razdoblja kada su USA "dobri", a kada su "loši" momci ! Ma što Vi kazali,
istina je, da su USA 60 godina predvodnik demokratskog svijeta.
Možemo filozofirati da je taj "stupanj demokracije" sumrak civilizacije, ali je činjenica da nema zemlje poput USA, svijetom bi vladali raznorazni Miloševići, na račun slabijih, s kojima se, kao što kažete, treba solidalizirati.
U svojim promišljanjima kakvi trebaju biti odnosi Hrvatske sa USA danas, vjerujem da uvažavate i razmišljanja hrvatskog iseljeništva u USA, a nadam se da i njegovu moguću ulogu u oblikovanju HRVATSKE danas uvažavate i uzimate u obzir za budući izborni ciklus. Interesi te brojne hrvatske zajednice, cijelog američkog kontineta, te Australije i N.Zelanda su svakako mnogo dublji i potpuniji odnosi sa USA.
No, kao i u slučaju g.Goluba, osim pukog blogovskog kritizerstva, u slučaju uloge USA, od Vas očekujem portalski članak, kojim bi objasnili Vaš stav zašto su USA loše, te zašto hrvatska treba odkloniti poveznice s ovom zemljom, kao uostalom i sa svim drugiom integracijama.
Izostanak ove jasne platforme, koja će izdržati ili ne kritičku analizu čitatelja, voditi će i dalje u jalova blogovska prepucavanja, uvredljivost, isključivost, ukratko daljnjem sprčavanju objedinjavanja istinske, danas razjedinjene, hrvatske konzervativne opcije. Konačno, to je i Vaš dug, kao malobrojnog, visokoobrazovan og Hrvata(statisti ke kažu 7% VSS). hrvatskih
Prijavi Administratoru
#4 BosnaGolub 2008-04-30 18:02
Činjenica jest, kako kaže Zalović, da velika većina muslimanskih država su tek šaka jada što se tiče moći i utjecaja, te ne vjerujem da one stvarno mogu utjecati na zbivanja na Balkanu.

A što se Hrvata u Bosni tiče - ta ne vidim kako bi to njih branio netko drugi, kad je sama Hrvatska odustala od bilo kakve brige za njih, sve od uspostave račanokracije 2000., načela koje provodi i Smradanader.
Prijavi Administratoru
#5 O Iranu!Jusuf 2008-04-30 18:50
Vidim da Vi meni koješta imputirate, ali ja sam TO od ovdašnjih (kako Golub kaže rvatića) navikao, pa neka Vam bude.
Posljednji put ću se osvrnuti na ovo što ste mi napisali. Pa da pođemo redom, kratko:

1. Pisanje arapske riječi “Baza” (Al-Kaida), ja sam stavio “K” jer u hrvatskom nema grafema “Q”; u arapskom postoje dva fonema, alofonske varijante, “k”; jedna se u transliteraciji (poprilici) piše “K”, a druga “Q”, i mislim da to nije bitno.

2. “No, kako je ova religija prešla Gibraltar g.Zaloviću? Ili možda žalite što i danas, s pozicija Vaših obiteljskih islamskih poveznica, Španjolska, pa možda i cijela Europa, nije zemlja islama ?” Tu ste prešli na klizak teren i ne bih želio ulaziti u takve razgovore. Ja da žalim što Europa nije islamska, izazivate me, e onda žalim. Kažem ŽALIM, bolje da bude islamska, nego KOMUNISTIČKA, ili LIBERALNA, MASOSNSKA, ili PEDERSKA. Za razliku od Vas, koji mrzite sve islamsko, na katoličku vjeru sam ravnodušan i NIKADA JU NE NAPADAM KOLEKTIVNO NI POJEDINAČNO KATOLIKE. Kršten sam u crkvi Svetog Petra u Zagrebu, u ožujku 1946. i to MI NIJE BITNO. A kako je katličanstvo prešlo u Latinsku Ameriku, koliko je tu bilo žrtava u nasilnom kristijaniziran ju. Kako su Slaveni (Hrvati?) zajedno a Avarima došli na Bizantski Balkan, jesu li nosili bukete cvijeća ili mačeve kada su ZAUZIMALI TUĐU ZEMLJU.


3. IRAN! "govorio sam o današnjoj političkoj garnituri, koja podupire Al Qaidu, čiji je cilj "brisanje" države Izrael, čiji političari danas slave Hitlera i ne priznaju postojanje nacističkog plana istrebljenja židova, žale što se taj plan nije ostvario. Mislite li da s takvom političkom garniturom Hrvatska treba razvijati dublje odnose i da je to, u međunarodnim odnosima s drugima, produktivno?”
“Današnja politička garnitura”?? A kakvu ima vaša Hrvatska političku garnituru? Vaši Hrvati biraju plebiscitarno jednog Mesića. Sanader je sve isporučio Haagu, sudi se čitavom nizu junaka “Domovinskog rata”, koji su za hrvatsko pravosuđe teroristi. Kakvi su Vam novinari, i pravi četnici bi ih se postidjeli. Ovo o Iranu i Hitleru, ne bi mogla izustiti ni notorna Jasminka Domaš. Iranci uopće ne uzvisuju Hitlera – TO JE PRIJESNA LAŽ – niti negiraju Holokaust, samo negiraju BROJ ŽRTAVA. Druga prijesna laž, elemantarno poltičko znanje je da je Iran protivnik Al-Kaide i da ga Iranci uhvate ne bi živio pet minuta. A kada Vi, kao Hrvat, spominjete Holokaust, moram Vam napomenuti da u Muzeju Holokausta u Vašingtonu i Muzeju sjećanja Jad va-Šem, ne piše ništa o IRANCIMA, ali piše o Hrvatima, da su SAMO U JEDNOM LOGORU POBILI 700.000 HILJADA SRBA, ŽIDOVA I CIGANA. To je ta “katolička Euuropa”, koju toliko obožavate, koja Vas sve TUTTI QUANATI, smatra zločincima i ustašama.


4. “Vjerojatno su i neki Vaši poznanici, koji su odškolovani u tim "bivšim" vremenima, te koji na spomen USA reagiraju Pavlovljevim refleksom (antiamerikaniz mom) utjecali i na Vašim, agresivno protuameričkim stavom, kojeg javno izražavate, propagirate, i vjerujem da ste uvjereni da time Hrvatskoj donosite korist” Eto, sada ste na rangu Budimira. Dakle, ja sam se školovao u zemlji u kojoj i Vi. Da Vam kažem da sam bio izvan toga sustava, aVI zacijelo ste bili in, sudim po ovim riječima. Ne ću ih dalje komentirati. A o Amerikancima samo znam ovo: 25. lipnja 1991. je James Backer, američki ministar vanjskih poslova, bio kod Miloševića i odbrio mu da udari na Hrvate svim sredstvima, kako bi spasio Jugoslaviju. Dakle, Amerika je Agresor. A glede Šiptara, oni su njima dali “nezavisnost” da bi imali baze na Kosovu. Zaboravili ste da su to prvo ponudili Miloševiću, kada je ovaj to odbio, tada su ga pretvorili od “gospodina predsjednika” u zločinca, poslali u Haag i tamo ubili jer im je smetao živ. Tada su s eokrenuli na Šiptare. Prijateljstvo Šiptara i Hravata s Amerikancima će doći glave jednima i drugima. Šiptari i Hrvati me podsjećaju na one miševe koji u kavezu s udavom mirno grickaju mrkvu, dok s eudav gladan en probudi.



5. Kuba? Upravu su SAD Castra gurnule u komunizam. Castro nije bio izvorno komunist. Kubu su Ameri 1898. osvojili od Španjolske i pretvorili ju u američki bordel gdje su američki gangsteri prali novce. Kada je Castro pobijedio zatekao je na tisuće mladića-pedera koji su živjeli od američkih guzica.
6. O Americi i njezinoj demokraciji piatjte Vijatenamce ili Kore+janc, ili Iračane. Koliko su u Vijetnamu prosuli napalma i herbicida, kolike su ljude pobili? U ime čega? Milošević i Sadam Husejin su majke Terezije za Kenedija i Johnsona, i za oba Buša. Uostalom Amerikanci su instalirali obojicu. Onad su ih svrgnuli.
7. Javit ću s ena portalu s jednim radom, ali ne svojim nego prijevodom nekoga tko bolje zna od mene.

U ni jednom slučaju Vas nisam htio vrijeđati, ali Vi mene vrijeđate. Ja se ne ću ljutiti, iako je i to dio polemke. A glede “visokoobrazova nih Hrvata”, o tmu imam svoje mišljenje. Na postojećim komunističkim (crvenim) univerzitetima i takvim profesorima, nema ozbiljnog obrazovanja. Iako sam završio fakultet, smatram da se tamo nisma “viskoobrazovao ”, i sve šzo znam (onu malenkost koju znam) stekao sam samostalno, a ne u crvenim univerzitetima. Mislim da za Hrvatsku pomoći nema, tijelo je izjeo komunistički karcinom. I nikako g. Tučakru ne ćete shvatiti da su Hrvati većinom komunisti, zagrpčani ponajviše.
Evo Vam nekoliko imena sveučilišnih profesora: Dražen Lalić, D.Grubiša, Z.Tomac, I. Supek (koji uopće nije ni fakultet završio), I.Grdešić, Ž.Puhovski itd... Hvala na takvima.
Prijavi Administratoru
#6 Hrvati nisu komunisti !dtuckar 2008-04-30 20:37
Ne, g.Zaloviću , ja Vas nikada nisam vrijeđao, čak što više uvijek sam Vam branio pravo na komentiranje i uzimao Vaše komentare, kao primjer, britkosti i mnogih činjenica, na kojima i drugi mogu nešto naučiti. Zamjerao sam Vam samo ponekad neprimjereni riječnik ili razinu diskusije primjereniju temperamentnim prijateljskim raspravama uz čašicu vina nego ipak JAVNOM mediju.
Osobno, jednom sam u nekom od portalskih komentara napisao, kada su Vas neki drugi napadali, da"Vas ni vaših komentara nema, trebalo bi Vas izmisliti". Upravo zato, što mnogi posjetitelji ovog portala napeto isčekuju upravo Vaše komentare na tekstove ili kometare drugih posjetilaca.

I opet još jedno NE g. Zaloviću, HRVATI nisu komunisti, a najmalje su to zagrepčani. Hrvati su privrženi svojoj vjeri, a govori mržnje tipa jednog indoktriniranog Fumića, koji je "postao partizan sa 12 godina", a životni mu je uzor bio jedan Blažević, čijim je stopama pošao i 70 obavljao PREDANO posao vojnog tužitelja, dakle taj Fumić nikako ne reprezentira Zagreb i zagrepčane ili, ne daj Bože, ostale Hrvate. Eto, g Zaloviću, takve tvrdnje su uvreda, ali ih ne uzimam za zlo, jer znam da to govori Vaše srce, i životna ogorčenost !

I još jednom, g Zaloviću, doista ne znam odakle zaključak da ja MRZIM islam ?? To nisam nigdje tvrdio, već sam samo upozoravao na međureligijski svjetski sukob, potaknut upravo od "agresivnih" islamista, kojima je primarni cilj dominacija i uništenje "nevjernika", prije svega katolika. O tome tko je sve i što radio u ime svake od spomenutih religija se dakako može na dugo i široko raspravljati, pa ako hoćete i od Biblijskih vremena. Istinski sljedbenici Kurana i Biblije, sigurno ne propagiraju isključivost i uništenje "drugih", već toleranciju i ekumenizam. A što se tiče žala za islamskom Europom, da, točno je, s takovim izričajem ste ušli na "skliski" teren!

Što se tiče g.Mesića, nemojte mi ga "podvaljivati", nije on moj, tu Vas upućujem na moj članak iz prošle godine i njegov Jasenovački govor (vidi rubriku Vaši prilozi, prilog uz moje ime od 24.IV 07). Isti je bio tiskan i u Hrvatskom slovu.
Što se tiče današnje Vlade Irana i ispada jednog od njenih ministara glede Izraela i nacističkih metoda "rješavanja" židovskog pitanja, na žalost, izjave su bile kako sam ih i naveo, te su i doživjele osude cijelog svijeta. glede onog što piše u Muzeju Holokausta u New Yorku, to je, kao što i sami znate, rezultat 50godišnje propagande velikosrba, a u tadašnjim su vremenima i Židovima odgovarali uvećani brojevi.

Eto, bio sam i u pravu glede Vašeg stava prema USA, koji je formiran, kada i moj, ali suprotnog predznaka, tijekom mog školovanja, dakako, izvan tadašnjeg sustava. Osobno, u tim tmurnim vremenima, jedino u USA sam vidio svjetlu točku, koja može osloboditi svijet od komunističke aždaje, crvenih psihopata tipa Staljin and comp. a na našim prostorima tipusa ala Bakarić, Blažević, ili indoktriniranih ispranih mozgova jednog Fumić. Da usput dodam, Fumić se predstavljao kao logoraš Jasenovca, no izgleda da je u stvarnosti proveo par mjeseci na Banjici !!

Glede Kube, vidim da ste Vaše mišljenje o razlozima nastanka komunističke Kube formirali gledajući "KUMA". Žao mi je, ali morao sam karikirati, no valjda Vam je jasno da je to bilo po planu SSSRa u ratu za globalnom ideološkom dominacijom.
A što se tiče Vijetnama, upućujem Vas da pogledate povjesne fakte i vidite TKO je sustavno radio na eskalaciji sukoba, nakon odlaska Francuza, te zašto NEZAVISNI demokratski Vijetnam (cjeloviti) u 50im, nakon Korejskog sukoba, uopće nije imao šansu. Da USA tada nisu intervenirale, danas bi uz Sj.Koreju imali još jedanu istu državu, a možda i cijeli Indokineski poluotok. Sukob VELIKIH (USA protiv SSSR i Kine) na tom prostoru donio je stanovništvu neviđeno zlo, ali je globalno ta "izgubljena bitka" slobodnog svijeta sa SILAMA ZLA (komunizam) pridonjela konačnom slomu ove ideološke aždaje.

G.Zaloviću, možda ste i zaboravili kako je u 40im, nakon II svj. rata upravo USA svojim karitativnim donacijama hrane doslovno spašavala HRVATE u Hrvatskoj i BiH od pojave gladi. Da li Vam je poznat termin "Trumanova jaja" ? Većina HRVATA danas o tome nema pojma, ali to je označavalo JAJA u prahu, kada su Hrvati prvi puta imali prilike vidjeti i osjetiti i hranu poput mlijeka u prahu, maslac u 5 litarskim limenim kantama, grah (popularno zvan "Glas Amerike"), konzerve mesa i sl.

istina jest da su KOMUNISTI većinu donacija, daleko od naroda prenamjenili sebi ("provjerenim kadrovima") no ponešto je ipak došlo i u prave ruke. isti obrazac ponašanja imaju danas i drugovi u Sj.Koreji, s donacijama iz Južne Koreje, namjenjenih spašavanju stanovništva što doslovno umire od gladi !
G.Zaloviću, to su geste koje Hrvati ne mogu i ne smiju zaboraviti. Isto, kao i činjenicu da je milijunima Hrvata USA postala nova domovina i pružila im šansu, koju su im 50 godišnjim terorom uskratili teroristi duša na čelu s "božanstvom" u liku austrougarskog obavještajca, kasnije NKVDovog, pa Britanskog, čije ime se i dalje štuje i diči u današnjim "reformiranim" SDPovskim "demokratima", tipa SKOJevca Milanovića.

Glede Supeka, istina je da nema doktorat kod Plancka, već je samo u ta nacistička vremena, asistirao znamenitom nijemcu.

O navedenim imenima mi je nedostojno i pričati, kao i Vama, jer su oni ideološki nasljednici i baštinitelji propale crvene ideološke aždaje,, ali i svijesni ili nesvjesni, desetljećima kontinuirani, trabanti i kolaboracionist i velikosrpskih imperijalista.
Upravo te snage bi trebala definitivno poraziti na idućim izborima nova HRVATSKA politička opcija, koja nikako da se programatski oformi i prezentira. Apeli g.Hitreca o potrebi političkog jačeg angažmana u osudi nedavnih Jasenovačkih protagonista mržnje, jest hvalevrijedno, treba podržati, no istiska će pomoć biti jedino političko djelovanje, sada posvađene i razjedinjene desne opcije.
Upravo je na malobrojnim visokoobrazovni m HRVATIMA, povjesna zadaća da se angažiraju i prekinu "šutnju", te ne dozvole "bivšima" da i dalje "kolo vode". I ove naše diskusije i "prepirke", ako se "oljušte" od "zabadanja", koja bar s moje strane nikada nisu bile namijenjene uvredi i diskvalifikacij i na razini osobnog, sigurno su maleni doprinos poticaju ostakloj "šutljivoj većini", da djeluje, makar na razini svog mikrosvijeta.

I unaprijed se svima ispričavam na mojim gramatičkim pogreškama, jer ne verificiram ovaj tekst naknadno na tipfelere ili druge greške. Vidim, da mi se to uvijek uzima za ozbiljni grijeh, no mislim da bi prava stvar bila kada bi se djelovalo da se konačno ustanovi hrvatski pravopisni standard. Ali i nepostojanje istog, pa i djelovanje Matice danas, vjerojatno je dio borbe koju treba povesti s "bivšima" - ali, to je neka sasvim druga tema.
Prijavi Administratoru
#7 Komunisti.Jusuf 2008-04-30 22:16
Pobogu, g. Tučkaru, niste u pravu. Zbrojite glasove koje su vaši Hrvati dali Mesiću, terorističkim strankam SDP, HNS, IDS, djelomično HSS, Libri.

Dalje, svi (barem većina) oni koji su glasovali za HDZ i Sanadera, glasovali su za:
1. Izdaju i predaju Gotovine i ostalih generala
2. Za izdaju i napuštanje Hrvata u Bosni i Srbiji
3. Za aboliciju svih srpskih ratnih zločinaca
4. Za suđenja hrvatskim junacima pred ovozemaljskim komunističkim sudovima
5. Za povratak svih - koliko god htjednu, bez obzira odakle bili - Srba, uključujući i koljače
6. Za ne podizanje optužnica za zločine komunista iza Drugog svjetskog rata
7. Za ne podizanje optužnica za Ilok, Lovas, Vukovar i sva mjesta oko Vukovara, Osijek, Baranju, Ćelije, Ćeralije, Voćin, Bučje, ubijanje djece u S.Brodu, Kusonje, Banija, Slunj, Lika (posebno Široka Kula i Gračac s okolinom), Škabrnja, Zadar, Šibenik, bombardiranje svih gradova tijekom četiri godine.
8. Za izgradnju srpskim teroristima stanova i kuća, svima koji su se zatekli na tlu tzv. Hrvatske 30 svibnaj 1990. a poslije su otišli u borbu protiv Hravtske.
9. Za priznavanje stanarskih prava odbjeglim teroristima
9. Priznanje staža u Krajini (u tijeku)
9. Obilato financiranje svih srpskih udruga i folklornih drušatava
itd.

Dalje, Zagreb. Pa u vašem Zagrebu se digla rulja za obranu navodnih srpskih imovinskih prava na Cvjetnom trgu. U vašem zagrebu terorist i koljač Joža Horavt prijeti "Titovom armijom" Hravtima. Kojima Hrvatima?
U zagerbu se slavi kult ratnog zločinca Broza, ima svoj trg i u Zagrebu izlaze najznačajnije protuhrvatske novine i terorističke udruge.

Gdje su Vam ti Hravti? Ja ih ne vidim. Koliko postoji (navodno) država da nema ni jednog hrvatskog časopisa, novina, radio postaje, televizijske postaje, kazališne kuće. Zašto nije napravljen ni jedan hrvatski riječnik. Dolfštajn i šaka izrod-jezičara, za šaku šekela, krčmi i prodaje usred Zagreba srpski rječnik. Crkao je Anić, i već se javilo šaka novog jada.
Žao mi je, ja ne mislim da Vi mislite loše, ja mislim d ai Vi vidito ovo što i ja, samo vas je samoga sebe strah priznati.
Hravtsko nacionalno biće je izjeo rak komunizma, i tu nema pomoći.
Ja nikada nisam čuo i vidio toliko mržnje na sve hrvatsko od strane navodnih Hrvata koliko u ovoj nazovi državi.
Vjerujem da malo pogledate internetske blogovo, pa sve vrvi od mržnje na Hrvate, srpski četnici (ne ovi domaći) su postali janjad pored Hrvata.
Prijavi Administratoru
#8 StereotipiGolub 2008-04-30 22:44
Rekoh da neću više ništa komentirati dok ne napišem vlastiti prilog, ali ovaj put ću samo napraviti iznimku. Žalosno je kako neki ljudi padaju na najjeftinije stereotipe o čitavim zemljama i narodima. Pa tako o Iranu: "Oni slave Hitlera" (tko? gdje?), "oni hoće uništiti Izrael" (kako bi ga mogli uništiti, sve i da hoće, kad je Izrael deset puta vojno jači od Irana, bez obzira na mnogo manji teritorij?), "oni negiraju holokaust" (gdje? tko? što znači "negiranje holokausta"?) Radi se o nekim najbezveznijim uradcima iz američke propagande, namijenjenima za zavođenje tupavih gomila koje provode skoro sve vrijeme pred TV-om (onda kad ne rintaju za sustav). Takvo generaliziranje čitavih naroda i država (u ovom slučaju Irana) podsjeća na neke antisemitske plakate iz Njemačke iz 30-ih godina 2. st., ili na slikanje Hrvata kao ustaša i nacista, koje je jako rašireno u toj "katoličkoj Europi" (katoličkoj, hahahaha...) Žalosno je kad ljudi koji se diče svojim visokim obrazovanjem padaju na tako jeftine trikove. Stvarno žalosno...

Što se antiamerikanizm a tiče, osobno prezirem pomodni i snobovski ljevičarski "antiamerikaniz am". Uostalom, on je tek potporanj američkom sustavu. Cijela "kultura" djece cvijeća nastala je upravo u Americi. I ta djeca cvijeća iz šezdesetih danas su na vrlo visokim položajima. Jedan od najznamenitijih je Bill Clinton, ali ima i mnogih drugih. Još jedan dokaz da to nije bila nikakva pobuna. Na koncu, riječ hippie potječe od hip, što znači "otmjen, u modi".

Ima indikacija da je prosvjed protiv Busha platilo američko veleposlanstvo.

Jedina politička misao koja bi mogla danas izvesti ovu zemlju na pravi put bila bi ideja Ante Starčevića. Ali ona je izrazito nepopularna.
Prijavi Administratoru
#9 Islambosanac 2008-04-30 22:44
Sada kad smo na priličnom odmaku od osmanlijskih osvajanja koja su donijela islam na ove prostore (islam pišem malim slovom kao što bih pisao i "kršćanstvo")mo ram kao Bosanac reći ovo: islam se duboko urezao u svijest neislamaca ovdje svojom surovošću, neproduktivnošć u, otvorenom diskriminacijom prema ostalima sa željom ka religioznoj ekonomskoj i svakoj drugoj supremaciji. Nije donio napredak, naprotiv, donio je parazitsku ekspanziju koja je živjela sve dotle dok su pljačkaške žetve bile obilne.(Nešto slično se događa Englezima, a dogodilo se već Španjolcima). Začudio sam se jednom prilikom u Zagrebu kada je jedan Zagorac, moj cimer u bolnici izjavio da su mu svi ljudi braća. Zamislite, svi su mu braća i onda sam shvatio pogrešno tkivo Josipa Broza. Duboko zaštičen od povjesnog maltertiranja stranaca, koje se kroz stoljeća genetski utkaju u jedinku (to je znanstveno dokazano kroz ekksperimente- tzv iskustvo vrste), nije shvatio da gupe mogu biti ubijane od strane sile koja ne priznaje te ljude, njihove običaje i vjeru zato što su osvajači nadmočniji u oružju i nemaju potrebu da ih razumiju kao što se to dogodilo Srbima u dva povijesna navrata koja su se završila sa krvavim srazom. Označite to kako god želite, ali čime se to islam proslavio u svijetu i koliko napretka je donio ljudskoj rasi. Što naprednoga donosi sada kad je finacijski jako močan osim dogmatske svijesti o ljudskom bitisanju. Kada govorimo o općim pojavama, onda ne smijemo biti egocentrični pa promatrati svijet kroz prizmu hrvatstva. I zbog toga se slažem sa g.Tučkarom: poslije II sv.rata bio sam kranje sirotinjski gladan, u neko doba napio sam se regeneriranog američog mlijeka u prahu, najeo čudnog sira i jaja u prahu, koja su se kod nas popularno zvala Trumanova. NIČIJU drugu hranu nisam pojeo u mojoj bosanskoj sirotinji; ni britansku, niti francusku, niti islamsku niti iransku niti sovjetsku pogotovu, jedino je Amerima bilo STALO do naše gladi i danas je to slučaj, uvijek im je stalo do nečije bijede i nečije gladi i nije istina da im se iza pomoći krije interes, bar ne uvijek. Na kraju evo citata iz pisma Mehmeda IV austrijskom caru Leopoldu poslatog pred opsadu Beča 1683 godine: "Po milosti Boga, mi nula Muhamed najslavinji i svemogući car Babilonije i Judeje, Istoka i Zapada, kralj svih zemaljskih mulića, kralj svetog Arabistana i Mauretanije, ......Vodimo sa sobom trinaest kraljeva sa 1,300.000 vojske.....Preg azit ćemo bez milosti i milosrđa tvoju zemljicu i preplaviti je ognjem i krvlju. Na prvom mjestu narđujemo ti da nas u svojoj prijestolnici Beču dočekaš , da ti mognemo odsjeći glavu. I ti sitna kraljevino Poljska ovako se vladaj. Mi ćemo pogubiti tebe i tvoje podanikei s lica zemlje istrijebiti svaki stvor Božiji koji se zove Kaurin. Svakog malog i velikoga najprjie ćemo udariti na muke pa mu onda sramotnom smrću izvaditi dušu. Ono tvoje kraljevstvo uzet ću ti i svakog stanovnika sa zemlje iskorijeniti. Tebe i poljačkog kralja ostavit ćemop na ž
ivotu samo dotle dok se uvjerite da smo sve što je ovdje javljeno ispunili. Dano u našoj prijestolnici i glavnom gradu Stambolu, 26.te godine našeg svewmogućeg vladanja." Eto slavnih korjenova turskih pa da malo razmislimo o toj već davnoj povjesnoj pojavi od srca predlažem. Što se pak tiče Hrvatske, skupa sa Ugarskom i Austrijom kasnije izdržala je divlju navalu Osmanlija "svega" 303 godine. Zato moramo vjerovati u Hrvatsku i "hrvatiće".
Prijavi Administratoru
#10 Trumanova jajaGolub 2008-04-30 22:52
Pa nisu Amerikanci slali ta Trumanova jaja zato jer im je bio stalo do hranjenja sirotinje, nego zato jer su podržavali govno od države zvano Jugoslavija. Preživjeli bismo i bez njih. To govno su podržavali do samog kraja, 1991., pa i nakon toga.
Prijavi Administratoru
#11 PrizmaGolub 2008-04-30 22:55
"Ne treba svijet gledati kroz prizmu hrvatstva"

Stvarno se na ovom navodnom domoljubnom portalu mogu čitati čudni komentari. Nema što.
Prijavi Administratoru
#12 komunisti danasdtuckar 2008-05-01 18:02
Sa svih 10 programskih točaka "bivših", što ste nabrojili g.Zaloviću, u potpunosti se slažem. No, ne slažem se da su Hrvati glasali za njih, već su, ponajviše mlađe generacije, u svojoj neinformiranost i, srednje i starije generacije zbog evidentne zaboravnosti na život iz nedavne prošlosti, glasali za reformirane demokrate. Rezultat je to NEOBRAZOVANOSTI cijelog društva, jer u Hrvatskoj je 18% NEPISMENIH, te samo 7% sa završenom VIŠOM ili VISOKOM spremom !!!
Takvu je "raju" slatkorječivosć u i beskrajnom propagandom kroz medije (u njihovim su rukama) vrlo lako nagovoriti da zaokruže njihovu stranku. Pogotovo, ako toj većini nemislećih Hrvata imponira "šarm" i vicevi vječnog nam šaljivđije.
Koliko sam mogao primjetiti, HRVATSKI mediji nemaju opozicijska promišljanja, a najjači medij JAVNA TV je u potpunosti kontrolirana !
Da bi se izmjenila volja birača, potrebno je djelovanje, a to se može samo uz snažnu prisustvo novih ideja u medijima - dakle, izmjenama u vlasničkim strukturama, odnosno kod javne TV u borbi za ČLANOVE VIJEĆA.
Ovaj portal, tiskano Hrvatsko Slovo, jesu gotovo svi kanali kojima se drugačije misleći hrvati informiraju, a to je bitno premalo, posebno što ih ostali mediji (govorni, slikovni i tiskani) u potpunosti ignoriraju, kao i HKV i njene brojne i značajne tribine.
Gospodinu Golubu želim samo poručiti da je spomenutu izjavu o nacizmu i logorima dao, prije možda pola godine jedan iranski ministar, te je to bio i skandal u svjetskim razmjerima. Žao mi je što nisam popamtio detalje, jer me muče mnoge druge brojnije i važnije teme u mom životu od jednog prolaznog političkog iranskog ekstremista.
A što se tiče pomoći USA širom svijeta, naravno da se pomožć ponekad daje i iz interesa, no u onim vrmeenima nakon razaranja II svj. rata, bilo je to i iz altruizma (barem kroz vizuru većine stanovništva USA)!
Prijavi Administratoru
#13 Skandal!?Jusuf 2008-05-01 19:13
“Gospodinu Golubu želim samo poručiti da je spomenutu izjavu o nacizmu i logorima dao, prije možda pola godine jedan iranski ministar, te je to bio i skandal u svjetskim razmjerima.”

Pobogu g. Tučkaru, kakav “jedan ministar” (koji?), “skandal u svjetskim razmjerima” (kakav skandal?), jesu li ga prenijeli i drhtavim glasom obznanili holokaustisti Mirjana Hrga, Elizabeta Gojan, Zoran Jovanović ili Jasminka Domaš? Ovo je strašno kako ta gadljiva ološ komentira i stvara atmosferu mržnje. Trebali biste se odmaknuti od takvih, čak je i televizija Srbije za zločinačku oraganizaciju pod kobnim imenom HRT, “svjetski medij”: nema (toliko) mržnje, a Hrvatsku demoniziraju u odnosu 1:100 (ovo 100 odnosi se na tzv. HRT).

Ma Vama izravno pitanje, i bez ljutnje: Hoćete li Vi biti sretni kada ih (Irance) uništi teroristička imperijalna sila s Wall Streeta? Pa vas Hrvate su već uništili, zar ne!
Pazite, i “američki narod” je žrtva te pohlepne i smrtonosne masonsko (masonstvo je oprana inačica mafije) plutokracije s Wall Streeta. Jeste li zapazili da Talijani imaju značajnu (veliku) iseljeničku populaciju u Argentini, Urugvaju, Brazilu, USA, Canadi, Francuskoj, Njemačkoj, Australiji i nešto manje u Velikoj Britaniji. Kako to, g. Tučkaru, da se SAMU U USA STVORILA MAFIJA, u ostalim zemljama nema MAFIJE. To je upadljivo i simptomatično.

Nu, da pređemo na gornje: jope (rekli bi Hercegovci) grješka!
Opet ste protivnika podcijenili. Mlađe generacije (mlađe generacije, u svojoj neinformiranost i, srednje i starije generacije zbog evidentne zaboravnosti na život iz nedavne prošlosti, glasali za reformirane demokrate.) nisu uopće “neinformirane” , niti su starije “zaboravne”. To je revolucionarni proces i uskoro će vrijeme pokazati jesam li ja ili Vi u pravu.
Dalje, većina mladih su komunistički orijentirani (u ovoj privremenoj tvorevini komunizam i jugoslovenstvo su istoznačnice) i ne znam jeste li promotrili ovu Uvertiru što su ju “mladi” (sekretari SKOJ-a) izveli, u režiji komunista, oko državne mature? To nikako nije bio spontani bunt, to se koordiniralo s Iblerova trga i na ulicu su izišli skojevski agitatori. Vi zanemarujete djelovanje terorističkih (antihrvatskih) organizacija tzv. nevladinih udruga, gdje se formira ta mlada omladinska vojska. Nevladine udruge, naravno, financirane od VLADE IVE SANADERA. Ludilo! Nu, u svakom ludilu ima sustavnosti. Očito niste slušali što su ti “mladi” govorili, da “to nije ništa, s obzirom što slijedi”... Niste im vidjeli sjaj u očima. S druge strane komunistički mediji (posebno televizija) stvara nove Sekretare skoja. Neka, doći će i oni na red. Za razliku od Tuđmana, komunisti se striktno drže biblijske maksime:”Novo vino u nove mješine...”
Može li se dogoditi u ijednoj zemlji da novinari javnog medija (tzv. HRT) stanu na stranu demonstranata (preplaćeni sindikalni čelnici-komunja re nosali su Titove slike, koji ih je ubijao na sličnim prosvjedima i “mladi” koji traže Šuvara??!!). Dakle, ti novinari-komesa ri, s plaćama od 15.000 do 60.000 kuna mjesečno huškaju sirotinju na Valdu, sirotinju kojoj ta ista HRT silom zakona te iste vlade ukrade (otme, sudski naplati) 73 kuna mjesečno da bi imala tolike plaće, da bi mogla demonizirati sve hrvatsko. Je li to ludo?
Zašto ne bi televiziju plaćali samo oni koji glasuju za mesića, SDP, HNS, IDS, HSS i djelomično za HDZ (među hadezeovcima ima – što mi Golub ne priznaje – zabludjelih, koji misle da glasuju za “hrvatsku stranku”) i manjine i Srbi? Pa neka gledaju, neka skupa s televizijom odu u...
Prijavi Administratoru
#14 dlaka u jajetudtuckar 2008-05-01 21:03
Iran i izjave, koju su podržali aktualni članovi vlade dane su, koliko se sjećam, ili za govornicom UN ili nekog drugog tijela.
Glede javne TV i njenih novinara, vec sam izrekao svoje misljenje i nema potrebe da se tu ponavljamo - slazemo se !
O ucenickom strajku - pa naravno da je to jedna SDPmanipulacija mladosti ! Da, budem iskren, kao i "sve u ovoj zemlji", državna je matura rađena šlampavo, pa je logično i da ovako završi !
Više me brine što se Sanader našao s Janšom i izjavio da se dogovaraju tko ce arbitrirati u granicnom sporu sa Slovenijom. E, to mi je nejasno, jer je jedina institucija Međunarodni sud za pravo mora, a ako se ona bude zaobišla (što već dugo slovenci najavljuju spominjući neku "komisiju") onda je jasno da je Sanader dogovorio mimo prava i pravde, s Janšom izgled granične crte. Cijena je valjda potpora u EU i možda koje mjesto u EU parlamentu nakon isteka ovog "domaćeg" mandata.
Sve će to narod pozlatiti..
Prijavi Administratoru
#15 I Bog stvori KOCKU !DRAGO DUVNJAK 2008-05-02 01:53
Hrvatska Kocka od Boga dana ,što od pamtivijeka simbolizira Hrvate jeste ČUDO!
Čudo , što kao forma , nasuprot u svemu zaobljenom svemiru prkosi i opstoji.
Opća energetika svemira kao RACIO ( zakon najmanjem utrošku energije ) usmjeruje sve postojeće na kuglu ili ti krug, a uglovi kocke nemaju tu objašnjenje , paraju svemir!
U tom simbolu sadržana je vječna muka i patnja , a neki kažu i poruka .
Doživjeli smo ČUDO stvaranja Hrvatske države!Nitko nije predvidio da će ta kocka negdje iz svojih čoškova iznjedriti Kikaša , Gotovinu , Tuđmana ,Šuška , ....... i zasjati napojena silnom energijom Hrvatskog genija .
Danas kad se razne sile u retro udaru udružuju da slome Hrvatsku kocku ,jer ih silno žuljaju njezini čoškovi , udaraju na nešto čega nisu svjesni!
Uza sve što ste naveli , zar nije nečija providnost da povijest nije dozvolila na prošlim izborima da krvava zvijezda zasjeni Hrvatsku kocku! Zar nije providnost, da je pravo obračuna sa izdajicama i prepušteno onima koji Hrvatsku vole !
Prijavi Administratoru
#16 erratabosanac 2008-05-04 22:04
Gosp. Golubu: Omakla se greška pa rečenica treba glastiti: "Ne treba svijet posmatrati samo kroz prizmu hrvatstva..." Toliko.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • hrvat hrvatinovic
  • 1 korisnik
  • 75 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal