Tko je, a tko nije zaslužio ratna odličja?

 

Obnovljeni bombarder 'Enola Gay'-zrakoplov, kojim je pilotirao američki pukovnik zrakoplovstva Paul Tibets kod totalne destrukcije Hirošime, svečano je izložen javnosti kolovoza 2003. godine u muzeju 'Smithsonian'. Bombarder B-29 Superfortress prikazan je novinarima u hangaru blizu međunarodne zračne luke Dulles, u novom dijelu muzeja koji je otvoren 15. prosinca 2003. godine.

Enola Gay'Taj je zrakoplov dio nas i naše slavne povijesti', ponosno je rekao tom prigodom Dik Daso, kustos aeronautičkog dijela poznatog muzeja.

Natpis 'Prva atomska bomba, Hirošima, 6. kolovoza 1945.' upisan je na srebrnom zrakoplovu, poznatom po prozirnom nosu kokpita i teškim strojnicama na krilima. 'Enola Gay' odnosno pukovnik Paul Tibets ispustio je mrtav-hladan atomsku bombu simpatičnog naziva 'Little Boy' (Mali dečko), na japansku luku Hirošima, usmrtivši odjednom više od 140.000 ljudi, a još su deseci tisuća oboljeli od različitih bolesti uzrokovanih radijacijom.

Bombardiranje je izvršeno sunčanog dana u 8.15 sati s visine od oko 10 kilometara. Misija Enola Gaya poslužila je kao 'generalna proba' za napad na Nagasaki u kojemu je poginulo daljnjih 70.000 ljudi, mahom civila.

Japan je kapitulirao šest dana poslije.

Američka vojna doktrina bila je veoma pragmatična, racionalna: bolje da pogine kojih stotinjak tisuća Japanaca, makar i 'kolateralnih civila', nego da stradaju naši vojnici! Ili: samo mrtav Japanac dobar je Japanac, što je samo parafraza na onu uzrečicu - samo mrtav domorodac je dobar Indijanac (američki general Georg Armstrong Custer, 1866. godine).

Prije deset godina, izložba o atomskoj bombi i Enola Gayu, bombarderu nazvanom po pilotovoj majci (lijepo, američki humano), dočekana je 'na nož' brojnih američkih ratnih veterana iz drugog svjetskog rata koji su smatrali da su Japanci prikazani kao žrtve američke agresije. Popratni tekst uz izložbu Enola Gaya ne sadrži podatke o broju žrtava, niti su objavljene fotografije teških razaranja koje je uzrokovala atomska bomba. Začudo, ni američki predsjednik Harry Truman, a ni pukovnik Paul Tibets nisu ni osumnjičeni a kamoli suđeni za ratni mega-zločin genocida - ni govora!

A sada - idemo u Hrvatsku

Za razliku od legendarnog američkog pukovnika Paula Tibetsa, hrvatski general Mirko Norac, nesumnjivi osloboditelj Like od JNA i četnika, dobio je sramnu titulu dvostrukog ratnog zločinca, jednom osuđen u Rijeci zbog slučaja Gospić a drugi put u Zagrebu zbog Medačkog džepa. Ali, ni to Mesiću nije bilo dovoljno pa mu danas oduzima i ratna odličja, jer kako slijedi: «Umirovljenome generalu Norcu, pravomoćno osuđenom na 12 godina zatvora zbog ratnih zločina u Gospiću i nepravomoćno na sedam godina zatvora zbog zločina u Medačkome džepu, oduzeto je sedam odličja i priznanja. To su Red kneza Domagoja s ogrlicom, Red bana Jelačića, Red Ante Starčevića, Red hrvatskog trolista, Red hrvatskog pletera, Spomenica domovinske zahvalnosti i Medalja za iznimne pothvate».

Stjepan MesićDa bi apsurd bio veći, taj isti Mesić drsko štiti bivšeg UDBA-ša Josipa Perkovića (i društvo uza nj) kojeg Bavarski sud i Interpol traže zbog sumnje 'mirnodopskog zločina' - organizacije političkog ubojstva Stjepana Đurekovića (i sina mu, u Kanadi). Taj isti Mesić odlikuje (danas pokojnog) 'narodnog heroja i partizanskog spomeničara' Marka Belinića, 2003. godine, ordenom Hrvatskog pletera jer je krvnički 'opleo' zarobljene ustaše i domobrane u Krašiću, zimi 1943. godine (njih 226, ranjenih), a u sprezi s još jednim živućim 'narodnim herojem i spomeničarem', Radom Bulatom.

I za kraj, što je notorna činjenica, taj isti Mesić u svom Uredu (simbolički nazvanim leglo UDBE) za svog savjetnika drži čovjeka, koji je ne samo bio visoki oficir zločinačke organizacije OZNA, odmah nakon rata za područje zadarskog Primorja, nego je i UN-ovim embargom (a po njegovoj 'preporuci' kao ministra Vanjskih poslova Jugoslavije) na uvoz oružja ostavio goloruku Hrvatsku 1991. godine na milost i nemilost srbo-četničkom agresoru - tada, po oružju, trećoj "armiji" u Europi.

Odlikovanja generalu Norcu ukida čovjek podozrivog morala, koji je u isto to vrijeme, dok su drugi za Domovinu hrabro ratovali, kukavički s Jožom Manolićem pripremao (protu)državni udar u Saboru. Jer se, navodno, već tada 'nije slagao s državnom politikom u BiH'.

Od tog vremena je i započeo njegov sramni put obračuna s mladom hrvatskom državom, nastavio se krivokletničkim svjedočenjem u Haagu, 1997. godine, pa po dolasku na vlast početkom 2000. uklanjanjem svih zaslužnih hrvatskih generala iz Domovinskog rata te masovnom i nezakonitom predajom svih dokumenata, transkripata-uključivo i nespretne krivotvorine-haškom Tribunalu.

Odličja za akciju "Medački džep"

Srpsko odličjeAkcijom Medački džep dobrim dijelom spriječeno je daljnje razaranje ličkih gradova i sela od strane srbo-četnika, koji su minobacačima, nasumce, iz neposredne blizine razarali grad Gospić uza svu 'zaštitu' vojnika-promatrača kanadskog bataljuna UNPROFOR-a. A propos, za 'virtualnu-nepostojeću' bitku u Medačkom džepu ipak su nekima dodijeljena ratna odličja a da im kasnije nisu oduzeta, pa vidimo kako, kome i zašto.

Admiral Davor Domazet-Lošo prisjetio se razgovora s zapovjednikom kanadskog bataljuna, arogantnim brigadirom Calvinom koji je bio 'opterećen' predrasudama prema Hrvatskoj, jer je među njegovim vojnicima bilo mnogo onih srpskog porijekla-četnika, a cjelokupnu je hrvatsku vojsku ocijenio zločinačkom.

Odličja je dobilo čak 800 vojnika kanadskog bataljuna 'za najveću bitku koju su vodili od korejskog rata, 1953. godine'. Odlikovani Kanađani su, doduše, samo brojali projektile kojima su 'baba Danica Obradović' i njeno društvo s neskrivenim užitkom dvije godine tukli po svojoj braći, "komšijama"-Hrvatima s jednom jedinom željom: «Ubij te ustaše, uništi ih što više, razori sve što ti pod nišan dođe…jer Hrvatska će nam i tako sve nanovo izgraditi kad se rat završi, a Predsjednik Mesić će nam i tako sve naše 'ratne nestašluke' oprostiti, i četničke zločince abolirati, a 'ustaške generale' u zatvor strpati, i odličja im uzeti!»

Stoga ne bi bilo nikakvo čudo da Stjepanu Mesiću, kod skorašnje posjete u rujnu, srbijanski kolega Boris Tadić na prsa okači najviše srpsko odlikovanje: «Karađorđevu zvezdu prvog stepena' za sve ono što je učinio za 'ugroženi' srpski narod. Reklo bi se, to mu odličje nitko i nikada ne bi mogao oduzeti jer ga je u cijelosti i zaslužio. A apatični hrvatski narod je već i oguglao na 'demokratsko' ponašanje svoje, kako vic-maher Stipe sam sebi voli reći - društvene životinje.

Vrana vrani

Udruga «Hrvatski domobran» je još davnog 8. svibnja 1998. godine podnijela kaznenu prijavu protiv odlikovanih 'narodnih heroja'-ratnih zločinaca: Rade Bulata, Marka Belinića, Milana Žeželja te Lutve Ahmetovića i Milke Kufrin zbog već spomenutog teškog ratnog zločina u Krašiću.

Do procesa nikad nije došlo, neki su u međuvremenu umrli, a do sudskog procesa vjerojatno nikada neće će ni doći. Cijeli predmet već jedanaest godina leži u DORH-ovoj ladici, kod bivšeg komunističkog tužitelja a danas glavnog državnog odvjetnika, Mladena Bajića.

A zašto neće doći do procesa? Pa, to su neprikosnovene antifašističke legende, oni su i danas legitimni 'narodni heroji', prvoborci, uvjetno rečeno-ljudi, koji su zajedno s pokojnim Simom Dubajićem udarili čvrste temelje današnje hrvatske države - za razliku od hrvatskih generala koji čekaju sramnu haašku presudu. Razlog što takvim "antifašistima" Mesić ne će ukinuti odličja, niti će im oduzeti njihove 'Spomenice', kao ni 'časni' titular 'narodnih heroja' mogao bi se najjednostavnije objasniti onom - Tko je vidio da vrana vrani oči kopa?

Damir Kalafatić

 

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 AbolicijaZenzo 2009-08-03 10:53
Poštovani g. Kalafatiću, sve što ste napisali o Mesiću je istina, osim jdne činjenice, da Srpske pobunjenike nije on abolirao već predsjednik Franjo Tuđman. Zbog ovakove krive optužbe dovodite sve druge činjenice koje ste naveli u pitanje, što će naši neprijatelji itekako dobro iskoristiti.
Prijavi Administratoru
#2 Mesić nije abolirao ...Jarda 2009-08-03 11:43
...direktno svojim aktima,ali, je svojim svjedočenjem u Hagu protiv hrv.generala.A to ima još veću težinu,jer nije bilo direktnog,bar vidljivog, pritiska V.B.i SAD-a.
F.Tuđman je bio ucjenjen tim aktima i obećanjima ,koja su naravno bila neiskrena,kao i sva dosadašnja.
Mesić još nikada nije spomenuo ratnu štetu,za koju je kriva Srbija i "JNA",niti opravdanost suđenja srpskim i srbijanskim ubojicama i palikućama,ali je "agresiju HV-a na BiH".No, zato je odlikovanja hrv.ratnih/nepo dobnih/generala sramotno dokinuo, ljudima koji su,zajedno sa ostalim braniteljima, obranili Hrvatsku u krvavom ratu protiv srpske agresije.Uz njega su samo klimoglavci u uniformama i okorjeli udbaši u kabinetu. O enormnom trošenju poreznog novca ne besmislena putovanja na Kubu,"nesvrstan ima" po dalekom svijetu,lažima o prodaji "tuđmanovog" zrakoplova,pred izbornog omalovažavanja Tuđmanove rezidencije-vil e na Pantovčaku,pa onda ipak useljenja,itd.i td.jasno govori da je taj čovjek učinio više štete Hrvatskoj nego ijedan Hrvatski političar do sada.Njegova javna podrška genocidu nad Hrvaticama i Hrvatima u poraću II.sv.r.je drastičan primjer, kao se ne voli vlastiti narod.To je valjda jedinstven primjer u Europi, kakav čovjek ne bi smio biti na čelu jedne države.
Prijavi Administratoru
#3 nije abolicija nego još gore...pomilovakalafatić 2009-08-03 13:11
Dana 21.lipnja 2005.g.:
Još dva ratna zločinca, Damjan Vukmirović i Slobodan Bosanac, koji su zbog ratnih zločina protiv civilnog stanovništva osuđeni na maksimalnu moguću kaznu od 20 godina, predsjedniku Stjepanu Mesiću mogu zahvaliti što u zatvoru neće odsjediti onoliko koliko su im dosudili hrvatski sudovi.
U odluci o pomilovanjima osuđenih osoba, koja je u ponedjeljak objavljena u Narodnim novinama, među desetak pomilovanih nalaze se tako i Damjan Vukmirović te Slobodan Bosanac, dvojica ratnih zločinaca osuđena na 20 godina zatvora. Jednako kao i u slučaju Nikole Dragušina, Mesić je odluku donio unatoč protivljenju Ministarstva pravosuđa, pa je Vukmiroviću kaznu smanjio za tri, a Bosancu za dvije godine.
Prijavi Administratoru
#4 abolicijakalafatić 2009-08-03 13:30
gosp. zenzo, imate pravo, f.tuđman je abolirao 'pobunjenike' ali nikad nije a vjerojatno nebi pomilovao ratne zločince kao što mesić radi, odnosno kako to radi naše neovisno pravosuđe. pogledajte samo slučaj četnika i ubojice ilije arambašića iz otišića, koji je vjerojatno već sada na slobodi! prihvaćam, umjesto 'abolirao' trebalo bi stajati 'pomilovao'!
Prijavi Administratoru
#5 Abolicija i pomilovanjaZenzo 2009-08-03 13:32
Poštovana gospodo, ja sam samo htjeo ispraviti "netočan navod", a vi se okomili na mene kao da sam rekao nešto neročnoga. Sve što vi navodite o Mesiću je potpuno točno, ali čin abolicije je učinio Franjo Tuđman. Zašto je to učino ne znam. Da je bio ucjenjen, možda, ali ne mora biti. Možda je imao neke druge razloge? On se je tako i tako pravio pametniji od svih drugih, pa je i to moguće - da ći ih on ipak "nadmudriti". Vjerojatno se ugledao na Tita kojemu je štošta čudom pošlo za rukom. Ali onda su bila druga vremena u svijetu. A narod za sve zločine koje je učinio; "Drug Tito za to sigurno nije znao"!
Pravi se državnik ne smije dati ucjenjivati ni pod koju cijenu - onda nije državnik nego politikant. Interesi naroda moraju biti ispred svega pa i njegovoga "sedla iz kojega ga nas više nitko ne će izbaciti" - tako je mudrijaš mislio. Ja želim samo da u našim ocjenama pojedinaca budemo realni - ma o kome se radilo. Lažnih kultova ličnosti imali smo i previše u našoj povijesti!
Prijavi Administratoru
#6 casnici?!?Guest 2009-08-03 19:14
ne mogu vjerujem koji povrshni clanak
osim krivog navodjenja krivca ko je abolirao zlocince,cinjen ica je da casnik po korjenu rijeci mora postupati casno,a biti ratni zlocinac,i to dokazano u 2 procesa,onda je to i vishe nego necasno
norac je obican konobarcic koji nishta nije obranio jer je bio nesposoban,vec koji je preko noci postao lokalni siledzija
koliko je daleko ishla njegova bahatost,dovolj an je podatak kako je odbio izravnu zapovijed vrhovnog zapovijednika vojske tudjmana o svojoj smjeni i bio je spreman ratovati protiv hrvatske vojske
vojna se policija u sred noci digla na noge u karlovcu,autobu si su bili upaljeni i vojni policajci,naoru zani do zuba,su samo cekali zapovjed da udju u autobuse i zapute se u gospic
u zadnji tren je ta akcija zaustavljena,a norac niehj smijenjen
to dovoljno govori o njemu kao covjeku,kao vojniku i kao casniku
obican konobarcic,loka lni siledzija i nishkoristi
umedjuvremenu je sve to dokazao ubijajuci civile iz osobnog hira i osobne boleshtine
i svako ko opravdava ratne zlocine,pocinje ne u ne znam koje ili cije ime,je jednako bolestan kao i sam ratni zlocinac
takvi ljudi mi se gade
tako da je oduzimanje odlicja doshlo cak i prekasno
Prijavi Administratoru
#7 'lepa' površnostkalafatić 2009-08-04 00:31
-gospodinu lepom se gade konobarčići i siledžije kao i oni koji nastoje opravdati njihove, eto, i krivotvorenim audio-kazetama 'dokazane' zločine. upravo su 'konobarčići', 'siledžije' i zločesti bbb-dečki svojim hrabrim srcima izvojštili pobjedu u našem domovinskom ratu. za razliku od g. lepog meni se gade provokatori i gadni ratni zločinci onog klanja u širokoj kuli za koje nitko nije odgovarao. a takvih poput 'lepog' ima u hrvatskoj popriličan broj pa se ne trebamo čuditi ako haaško sudište sutra donese presudu o domovinskom ratu kao zločinačkom poduhvatu! a gospodin lepi neka ode sutra u norčev otok kod mog sinja pa neka sve ovo što je 'površno' nadrobio ispriča to isto poštenim mirkovim roditeljima, pravim hrvatima!
Prijavi Administratoru
#8 gospodine kalafaticu...Guest 2009-08-04 01:38
prvo, na dva sudska postupka mu je dokazano pocinjenje ratnih zlocina
to shto Vi ne zelite vjerovati uporno u to,i krivite suludo i audiokazete,kao da su one jedine teretile norca, to je Vash problem
cinjenica JEST da mu je sudjeno, da mu je dokazano i da mu je dosudjena kazna
on je,po zakonu RH u kojoj, nadam se, i Vi zivite,ratni zlocinac
to prvo
drugo,taj konobarcic i lokalni siledjija,te osudjeni ratni zlocinac,je kao shto se pravite ludi i ne komentirate,zbo g tih zlocina i trebao biti smijenjen od tudjmana
shtovishe,ne trebao,vec je tudjman,ako vrhovni zapovjednik i izdao naredbu za istom
ali taj "casnik" je odbio naredbu vrhovnog zapovjednika
taj "casnik" i "general",osim shto je dokazano na sudu i presudjeno cinio ratne zlocine,on je bahato,onako konobarski,odbi o izravnu zapovjed svog zapovjednika,da pace vrhovnog zapovjednika
na taj nacin se stavio iznad zakona,iznad drzave,iznad hrvatske vojske i iznad predsjednika republike hrvatske kao vrhovnog zapovjednika
sve da nishta drugo nije ucinio,time je zasluzio da ostane bez odlicja,zasluzi o je zatvor
kao shto se pravite da ne znate,taj konobarcic,"cas nik" i "general" je bio spreman pucati na hrvate,na hrvatsku vojsku,na hrvatske vojne policajce
u karlovcu se digla hrvatska vojna policija,u punoj ratnoj spremi,spremni za polazak u gospic kako bi ratovali protiv satnije koju je vodio "casnik" i "general" norac,a u biti obican konobarcic, lokalni siledzija i zakonski dvaput dokazani ratni zlocinac,ma koliko Vi u to ne zeljeli vjerovat
Vashe stavljanjem rame uz rame takvog kloshara kao shto je norac,ramoe uz rame sa poshtenim hrvatskim braniteljima poput bbb-ovaca, torcidasha (da njih ne zaboravimo) i pripadnika ostalih navijackih skupina,ali josh vishe onih drugih koji nisu bili pripadnici navijackih skupina,a jednako hrabro su stali na branik domovine
e,to je jako bezobrazno od Vas
ti poshteni decki niti zele niti hoce da ih bilo tko stavlja rame uz rame sa takvim klosharima poput norca
Vi njih vrijedjate,i ne znam otkud Vam to pravo
ja sam spreman svakome u lice to ispricati shto sam rekao, a Vi probajte izac pred poshtenog branitelja i rec shto ste Vi rekli,naravno, ako imate dovoljno hrabrosti

al nije samo norac takav "general"
to cijela mafijashka klika
krsticevic, kruljac, norac, zagorec, blashkic, cermak, decak, glavash, cosic, cuk, andabak, korade...
sve "casnik" do "casnika"
ma,fuj
gadi mi se ta ratnoprofitersk a mafija skupa sa pojedinim ratnim zlocincima medju njima
umjesto da su svi ti iza reshetaka,mnogi dan danas cine najvece zlocine prema hrvatskom narodu i hrvatskoj drzavu i dalje pljackajuci,kad a im je najteze,kada ih se haraci, oni ih kradu za milijarde kuna
besramno, cak i u sprezi sa srpskom mafijom
ma FUUUUUUUUUUUUUU J!!!!!!!!
Prijavi Administratoru
#9 anonimni 'lepotane'kalafatić 2009-08-04 11:13
anonimni 'lepotane'!
tko ste uopće vi, 'lepi' provokatore, otkud vam pravo, ali ne da komentirate nego, da a priori osuđujete ljude, čak i one koje uopće ne poznajete.
čudi me uopće da jedan relativno ozbiljan portal, hkv, dozvoljava ovakvo osobno vrijeđanje!?
«ja sam spreman svakome u lice to ispricati shto sam rekao, a Vi probajte izac pred poshtenog branitelja i rec shto ste Vi rekli, naravno, ako imate dovoljno hrabrosti», bahato se meni obraćate a poput guje koja noge krije, upravo vi nemate ama baš nikakve hrabrosti da se poput mene potpišete punim imenom i prezimenom. u tomu ste jako bliski komunjarama koji su umjesto imena kukavički navodili izmišljene pseudonime!
pišete dalje:
«al nije samo norac takav "general" to cijela mafijashka klika:
krsticevic, kruljac, norac, zagorec, blashkic, cermak, decak, glavash, cosic, cuk, andabak, korade... sve "casnik" do "casnika" ma,fuj»; gdje ste samo naučili ovako lijepu etiku izražavanja?
po svemu sudeći izgleda da ste bili 'časni borac' na svim bojištima od laške doline u bosni pa sve do vukovara!
kad ste već tako uvjereni u ono što pišete prijavite ovu «mafijašku kliku» državnom odvjetniku mladenu bajiću a za tihomira blaškića zatražite od 'časnog' haaškog suda još jednu reviziju procesa kako bi se oslobodili vaših, eto, 'domoljubnih' frustracija.
naime, zaboravili ste da je blaškić temeljem jednako 'čvrstih dokaza' kao i norac, po prvom suđenju osuđen na 40 godina robije da bi na ponovljenom, ali nakon osam godina nepravednog robijanja, bio oslobođen svake odgovornosti…po svim točkama montirane optužbe. umjesto njega u zatvoru trune darijo kordić a po vama je vjerojatno i on jedan od pripadnika 'mafijaške klike'.
u protivnom, ako ih ne prijavite i ne zatražite reviziju procesa morat' ćete sami zatražiti pomoć liječnika i to psihijatra a to je onda samo vaš problem!
a glede moje usporedbe američkog genocida u japanu s (navodnim) zločinima u lici, očito je da niste shvatili što sam želio kazati.
i na kraju još jednom vam kažem: ako imate pravo na vlastito mišljenje, kao 'anonimus' nemate nikakvo pravo vrijeđati ljude pa me ostavite na miru a na vaše daljnje provokacije neću više odgovarati!
priznajem, vašem ordinarnom bezobrazluku nisam dorastao!
Prijavi Administratoru
#10 pravoGuest 2009-08-04 12:58
vidite,pravo mi bash daje pravo
nije on u jednom procesu osudjen kao ratni zlocinac,on je u dva procesa osudjen kao ratni zlocinac
i to od suda republike hrvatske
e,sad,ili cemo nevjerovati sudu republike hrvatske,tom sucu i vrhovnom sudu,ili cemo ipak vjerovati tom sucu odnosno vrhovnom sudu
no,bez obzira na to,o njegovom karakteru mogu suditi putem cinjenica
a cinjenica jest da je odbio zapovjed tudjmana
cinjenica jest da je u zadnji tren sprijecen sukob izmedju satnije kojom je zapovijedao norac i vojne policije
cinjenica jest da je norac bio spreman ne samo odbiti zapovijed tudjmana,vec je bio spreman i pucati i ratovati sa hrvatskom vojskom,a sve ne bi li i dalje ostao zapovjednik svoje satnije i gospodar rata u gospicu i okolici
to jest cinjenica,i otkud Vama pravo braniti takvog kloshara poput norca koji je za svoju guzicu bio spreman odbiti zapovijed i pucati na hrvate i ratovati sa hrvatskom vojskom?????
sram Vas bilo

nadalje, sve koje sam nabrojao jesu ili mafijashi ili ratni zlocinci,a ako Vi branite te mafijashe,mozet e se samo sratim

general kruljac...pa odite u slavonski brod i pitajte za njega
najobicniji onaj pravi ulicni mafijash
ja sam ga osobno vidio kada je uvrijedio uniformu koju nosi
kada se u uniformi, onako celav kakav jest, u nekom kaficu nashao sa isto tako celavima kako on jest mafijashima,i to onim zeshcim, vecim, vodjama jednog klana
ja mislim da bi se mnogi branitelji okrenuli u grobu kada bi vidjeli tu sliku
ali,ako je to Vama u redu,onda se trebate stiditi
ocemo dalje?
general krsticevic, radi za m san odnosno king ict
sve poslove od drzave, ministarstva, lokalne uprave i hdz-ovih firmi (agrokor i ini) dobiva na namjeshtenim natjecajima upravo on
prvo,nariktavati drzavne javne natjecaje jest mafijashenje
otimati posao poshtenim sposobnim hrvatima na tako pokvaren nacin jest mafijashenje
probajte zamisliti sebe kao privatnika u informatickoj industriji gdje imate radnike,koji su shkolovani i sposobni i gdje se poshteno natjecete na javne natjecaje
a onda Vam dodje krsticevic i namjesti natjecaj za sebe i svoju firmu
pa prokleli bi ga

ocemo dalje?
evo, general kreshimir cosic
samo zadnje shto je napravio
u najtezim trenucima shto se ekonomije tice od osamostaljenja hrvatske,on u suradnji sa srpskom udbashkom mafijom opljacka hrvate i hrvatsku za milijardu i 400 milijuna kuna proshle godine
njegov sin kao zastupnik dviju srpskih firmi koja se bare preprodajom struje proda svom ocu,koji je u nadzornom odboru HEPa struju za rekordnu cijenu od 83,3 eura za MWh 2008 godine
kako je trzishna cijena tada bila 40 eura za MWh to je bila cista pljacka hrvatske i hrvata
preplatili su za milijardu kuna
i da to dijelom pokriju josh su dodatno hrvatima digli cijenu struje
a onda isti taj general proda istu tu struju sebi u TLMu gdje sjedi isto u nadzornom odboru za 4 puta manju cijenu i time oshteti za dodatnih 400 milijuna kuna
dakle,on je ukrao hrvatima milijardu i 400 milijuna kuna plus onoliko koliko placamo skuplje struju od proshle godine kada su podigli cijene zbog te svoje pljacke
usput,kao da niti to nije bilo dosta tom generalu,on je dozvolio da uprava HEPa lazira knjige za proshlu godinu i sakriju tu kradju i usput lazno prikazu dobit,na osnovu koje ove godine sebi povise placu od 28.000kn na 41.000kn neto plus 19.000 za neakvo zivotno osiguranje (koje kad se isplati njima direktno ide novac,ne HEPu koji to placa)
i to tom generalu nije bilo dosta,vec pred mjesec-dva dana odobri nove ugovore istim tim lopovima koji su opljackali hrvate 2008 godine za milijardu i 400 milijuna kuna plus skuplja struja
a u tim novim ugovorima ti isti lopovi dobiju otpremninu vrijednu na milijune kuna u slucaju da dobiju otkaz(!?!?)
eto,to je josh jedan dicni "casnik" i "general"

pa general zagorec,kojem je sitnica od onih 5 milijuna dolara za drago kamenje
taj zagorec je isisavao novac iz hrvatske dok je hrvatska ratovala i krvarila na privatne racune u inozemstvu,sebi ,pashalicu i ekipi
novac koji su davali za naoruzanje iseljeni hrvati,nasha emigracija,zavr shavao je u privatnim dzepovima
hypo banka,mala seoska banka u austriji,sa jednom ili dvije poslovnice u austriji odjednom postaje jedna od vecih banaka u hrvatskoj i hercegovini(!?!?!?)
ne u sloveniji,ne u bosni,ne u srbiji,a josh manje u austriji
zagorec dalje pere novac kroz tu banku, dobijajuci kredite koje smrtnik ne bi mogao dobiti
isto kao i pashalic
"ja bi kupio zemljishte i izgradio apartmane i prodao ih"
"evo vam 350 milijuna eura za to,svaka cast"
pa ja iam na more ideja,al meni ne bi dali kredit
ne bi niti Vama
osim ako niste u toj mafijashkoj bagri

e,sad,ako zelite dalje raspravljati,mo lim da ne vrijedjate osobno,vec da pobijete argumente koje sam ja naveo
tako kulturan svijet raspravlja
a onog koji ove nabrojane (a ima ih josh,nije stalo) brani,moze ga bit sram jer je antihrvat i protiv hrvatske drzave i hrvata
Prijavi Administratoru
#11 POKERDRAGO DUVNJAK 2009-08-05 19:06
Mislim da se u doba raspada Jugoslavije i stvaranja mlade države Hrvatske igrao vrhunski POKER sa visokim ulogom.Komunist ički vrh je znao da je raspad Jugoslavije realnost , znao je da komunizam odlazi u prošlost i nastala je aktivnost tog vrha u svim pravcima.Komuni stički vrh se kameleonskom brzinom prilagođavao novoj stvarnosti. Komuniste nije smetao smrtni neprijatelj kapitalizam ako će oni biti kapitalisti , ali bogme u proletere nitko nije želio.Infrastru ktura i znanje su bili u njihovim rukama pa se to tako otprilike i desilo.
Problematika je bila DRŽAVA KOJA, KOLIKA I ČIJA? Za razliku od mnogih koji su se borili za Jugoslavensku opciju manje ili jače kohezivnu pa čak i balkansku regiju, dr Franjo Tuđman je hrabro i vizionarski išao na hrvatsku nacinalnu državu. Jedan krug političara mu se pridružio sa figom u džepu , a među njima sad je vidljivo i Stjepan Mesić koji su računali da će se nacionalna euforija istopiti i da će se potom moći realizirati proces fuzije odn ponovno uvezivanje novostvorenih državice koje su po njima osuđene da dijele zajedničku sudbinu.
Dakle dr Franjo Tuđman je bio osuđen da s komunistima ruši komunizam , a s Jugoslavenima stvara Hrvatsku. Genijalno je shvatio da mu u tom povijesnom trenutku tip političara ala Paraga sve upropastio, jer se u datim okolnostima Hrvatska država nije mogla pojaviti na međunarodnoj sceni sa slovom U. Ulog je bio ogroman OSTVARENJE DRŽAVE i barem minimalnih uvjeta da ista opstane! Tu su rađeni ogromni kompromisi i blefiranja i ustupci da se taj cilj ostvari. Ogroman je tu prostor za spekulacije svih vrsta tipa da nije potpisan Dayton ,što bi bilo sa istočnom Slavonijom? , da nije to rješeno prije njegove smrti što bi bilo sa Hrvatskom? , da li je tada trebalo ući u konačni obračun sa rušiteljima Hrvatske?,u kojem paketu tih strateških interesa su uvezane abolicije neprijatelja itd, itd,....

Sve u svemu dr Franjo Tuđman je optimalno iskoristio raspoložive domoljubne resurse , i genijalnom politikom stvorio Hrvatsku državu!
Za stvarnu nacionalnu zrelost Hrvati se moraju još puno truditi.

PS Kad pogledam danas na dan POBJEDE moj Osijek bez zastava na prozorima i balkonima , shvatim koliko je to dalek i mukotrpan put.
Prijavi Administratoru
#12 Ovaj napis je promašaj!bil 2009-08-05 22:16
Drugu Marka Beliniću je njegov partizanski drug Franjo Tuđman dodjelio čin generala HV u pričuvi arhiv.slobodnadalmacija.hr/... /... (arhiv.slobodnadalmacija.hr/20000513/tribina.htm)
A Josip Perković nije kao bio Tuđmanov quote anđeo čuvar quote, i kao da je predsjednički ured preko noći postao udbaški.
Prijavi Administratoru
#13 Pogodak u prazno!bil 2009-08-05 22:26
Citat:
POKER
Mislim da se u doba raspada Jugoslavije i stvaranja mlade države Hrvatske igrao vrhunski POKER sa visokim ulogom.Komunistički vrh je znao da je raspad Jugoslavije realnost , znao je da komunizam odlazi u prošlost i nastala je aktivnost tog vrha u svim pravcima.Komunistički vrh se kameleonskom brzinom prilagođavao novoj stvarnosti. Komuniste nije smetao smrtni neprijatelj kapitalizam ako će oni biti kapitalisti , ali bogme u proletere nitko nije želio.Infrastruktura i znanje su bili u njihovim rukama pa se to tako otprilike i desilo.
Problematika je bila DRŽAVA KOJA, KOLIKA I ČIJA? Za razliku od mnogih koji su se borili za Jugoslavensku opciju manje ili jače kohezivnu pa čak i balkansku regiju, dr Franjo Tuđman je hrabro i vizionarski išao na hrvatsku nacinalnu državu. Jedan krug političara mu se pridružio sa figom u džepu , a među njima sad je vidljivo i Stjepan Mesić koji su računali da će se nacionalna euforija istopiti i da će se potom moći realizirati proces fuzije odn ponovno uvezivanje novostvorenih državice koje su po njima osuđene da dijele zajedničku sudbinu.
Dakle dr Franjo Tuđman je bio osuđen da s komunistima ruši komunizam , a s Jugoslavenima stvara Hrvatsku. Genijalno je shvatio da mu u tom povijesnom trenutku tip političara ala Paraga sve upropastio, jer se u datim okolnostima Hrvatska država nije mogla pojaviti na međunarodnoj sceni sa slovom U. Ulog je bio ogroman OSTVARENJE DRŽAVE i barem minimalnih uvjeta da ista opstane! Tu su rađeni ogromni kompromisi i blefiranja i ustupci da se taj cilj ostvari. Ogroman je tu prostor za spekulacije svih vrsta tipa da nije potpisan Dayton ,što bi bilo sa istočnom Slavonijom? , da nije to rješeno prije njegove smrti što bi bilo sa Hrvatskom? , da li je tada trebalo ući u konačni obračun sa rušiteljima Hrvatske?,u kojem paketu tih strateških interesa su uvezane abolicije neprijatelja itd, itd,....

Sve u svemu dr Franjo Tuđman je optimalno iskoristio raspoložive domoljubne resurse , i genijalnom politikom stvorio Hrvatsku državu!
Za stvarnu nacionalnu zrelost Hrvati se moraju još puno truditi.

PS Kad pogledam danas na dan POBJEDE moj Osijek bez zastava na prozorima i balkonima , shvatim koliko je to dalek i mukotrpan put.
Ovo baš i nije povijesna istina
Prijavi Administratoru
#14 tudjman je bio tenisac,ne pokerashGuest 2009-08-06 19:33
ako je tudjman bio pokerash,bio je jako losh pokerash
celnishtvo udbe je 20 godina u celnishtvu drzave
u vladi, u kabinetu predsjednika kao njegovi savjetnici
pa to nisu bili niti u jugoslaviji,i zato nam i je bilo bolje u jugoslaviji
no,da tudjman nije bio pokerash,vec udbash,dokazi su nebrojeni

1. udbashki kriminalci,a la arkan&comp se vratila na sve ove prostore,pa tako i u hrvatsku
naglo i preko noci smo postali leglo kriminalaca,kak o mi,tako i srbi
a ti kriminalci nisu nishta drugo nego udbashi za specijalne namjene - ubojstva
i sve ostale prljave zadace
to se zna iz mnogih dokumenata i nije nicija fikcija
arkan je najpoznatiji ubojica,kojem je kriminal sluzio samo kako bi prikrio prave razloge svojih udbashkih ubojstava
2. nikad nije provedena lustracija shto je omogucilo da se udba postavi na sva kljucna mjesta,od predsjednika drzave, ureda predsjednika, vlade, sabora, politickih stranaka, celnishtva kompanija i dr....to nije slucajno
3. nikada niti jedan udbash koji je bio odgovoran jer je naredjivao ubojstva hrvata nije bio niti osudjen,pa makar bio oslobodjen...to nije slucajno
4. udba je sudjelovala u stvaranju HDZa i stvaranju drzave,shto dovoljno govori o njezinoj moci i kontroli
5. udba se nakrala i pokrala cijelu hrvatsku i hrvate, da smo duzni 55 milijardi eura i da nemamo vishe nishta svoje jer smo sve rasprodali

iz svega toga je jasno da je udba uspjela provesti vlastiti plan - prilikom pada komunizma odlucili su napraviti plan koji bi doveo do toga da nikad ne odgovaraju za svoje zlocine, a usput su se i obogatili
svi dokazi koji su jasni kao dan upucuju da su u svemu uspjeli, nisu za nishta odgovarali, a usput su se i obogatili
po tome je jasno ne da je tudjman bio losh pokerash,jer i losh pokerash bi neshto napravio, vec da je bio cisti udbash u sluzbi udbine politike
kako su ga pridobili,ne znam, ali znam da je josh 40-tih godina bio politicki komesar u partizanima a poslije, kao najmladji, i politicki general,shto je poslije izraslo u KOS
nikad tudjman nije niti bio uznik,poput recimo budishe,koji je nazalost prolupao
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • ante_carapina
  • elnino
  • 2 korisnika
  • 79 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal