Institucije pravne države RH!?

 

Nakon što mu je poništeno rješenje Uprave za zatvorski sustav o netom dobivenom dopustu, osuđenik Mirko Norac se u nedjelju, sutradan po vjenčanju, vratio u glinski zatvor. Dakle, 'pričuvni general' se dragovoljno predao organima pravosuđa kako bi nastavio redovno izdržavanje kazne za ratne zločine nakon što mu je Uprava za zatvorski sustav poništila odobreno rješenje o korištenju dopusta. Tako stoji u priopćenju Ministarstva pravosuđa. Propust je bez sumnje na svoju ruku napravila Norcu, valjda, sklona glinska Kaznionica a po zapovjednoj odgovornosti krivicu snosi svakako i Ministarstvo pravosuđa koje očito dovoljno ne poznaje ili namjerno krši pozitivne hrvatske zakone! E, da nije bilo beskompromisnog državnog odvjetnika Mladena Bajića Norac bi sigurno uživao barem par dana svog medenog mjeseca, ovako će Mjesec gledati iza rešetaka u Glini. Evo o čemu se radi.

«Nakon pismene korespondencije Ministarstva pravosuđa s Vrhovnim sudom glede prakse Vrhovnog suda u odgovarajućim slučajevima, Uprava za zatvorski sustav je 2. siječnja, post festum-retroaktivno, donijela rješenje kojim se ranije (lakomisleno?) rješenje Kaznionice u Glini o Norčevom dopustu stavlja izvan snage», stoji u priopćenju Ministarstva pravosuđa; ili: «mi rekosmo, mi i porekosmo».

A sad evo stručnog obrazloženja pisanog kompliciranim pravnim rukopisom: «General Mirko Norac je nakon pravomoćnosti presude za ratne zločine u Gospiću kao zatvorenik, doduše, stekao pravo na dopust kojeg je u subotu, 3. siječnja (nedozvoljeno?) iskoristio za vjenčanje. No, kako za zločine u Medačkom džepu, Norac ima status pritvorenika, stručni Bajićev DORH je upozorio (nestručno?) Ministarstvo pravosuđa da se Norca ne može (nije se smjelo, nap.a.) pustiti na dopust, jer po praksi Vrhovnog suda režim pritvora, koji ne dozvoljava dopust, ima prednost pred zatvorskim».

Transparentno ili smiješno?

Za Norčevo vjenčanje, i termin tog svečanog čina, znalo se davno prije pa je teško, ali i naivno, vjerovati da jedan pedantni ministar pravosuđa dovoljno ne poznaje pravne zakone. Prije bi se moglo reći kako se radi o ponižavanju jednog hrabrog čovjeka koji je bez sumnje svoje najbolje mladenačke godine darovao hrvatskoj slobodi bez obzira na navodne «zločine počinjene u ratu» (definicija po Milanu Vukoviću, bivšem sudcu Ustavnog suda RH). Radi se o još jednom omalovažavanju hrvatskih branitelja, u duhu nebuloznog projekta totalne detuđmanizacije. Prisjetimo se samo, tom istom general-bojniku, Mirku Norcu riječka sutkinja Ika Šarić a po uputama haaškog Tribunala nije dozvolila nazočiti pogrebu generala Janka Bobetka-ne tako davnog 2. svibnja 2003. godine -u vrijeme koalicijske Račanove Vlade i Mesićeva predsjednikovanja. Stoga ne treba biti previše 'ksenofobičan' pa zaključiti kako je i ovaj slučaj još je jedna pljuska svim hrvatskim braniteljima; a 'prigoda' je bila upravo idealna ….povrijediti dostojanstvo čovjeka, uskratiti mu zadovoljstvo i sreću vjerojatno najljepšeg trenutka njegova života upravo za dan njegova vjenčanja; ljuta trava na ljutu ranu!

Možda se i varam, možda je ovo samo mali prilog potvrdi naše dobre suradnje s Tribunalom, još jedan dokaz kako smo spremni ispuniti sve vrijedne i obvezne stečevine demokratske Europe!? E, ne bi se to dogodilo da nam Predsjednik nije otišao proslaviti Božić(?) sa svojim vojnicima na sirijskom Golanu, a po zakonima fizike jedno tijelo ne može istovremeno biti na dva mjesta (Mesić, lipanj 2007.). Pa, čim se vratio s tog službenog izleta i saznao da mu je 'zločinački i neposlušni' general protuzakonito otišao na vjenčanje, Vrhovnik je odmah nazvao Bajićev DORH, ovaj opomenuo rezolutnog ministra Ivana Šimonovića, a ministar konzultirao čak i Vrhovni sud…koji je utvrdio da je dopust protuzakonit, itd., itd…. Jeli time cijela ova 'pravna zavrzlama' i završena?

Pa, da budem ironičan: Ostaje otvorenim pitanje je li i Norčev brak s Jelenom Midenjak važeći, obzirom da je sklopljen u okolnostima protivnim Institucijama pravne države. Može se lako desiti da DORH-a pokrene kazneni progon protiv fra Bože Vulete, gvardijana samostana i svetišta Gospe Sinjske zbog kršenja zakonskih propisa jer nepoznavanje RH-zakona ne amnestira prekršitelja makar bio i Božji sluga. Pa, ako je general-bojnik Mirko Norac bio na pravno nedozvoljenom dopustu onda ni njegov brak nije pravovaljan; u ovoj pravno dotjeranoj državi, izgleda, sve je moguće!? A moglo se je sve, pa i vjenčanje, obaviti na miru u kapelici glinske kaznionice bez straha od 'strašnog Suda' haaške Inkvizicije!

Damir Kalafatić

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Branitelji sad vam preostaje ZA OTADŽBIDRAGO DUVNJAK 2009-01-08 16:11
"..Poklič 'Za dom spremni!' nije domoljubni. On je to nekada bio dok Pavelićev režim nije ubijao ljude druge rase, nacionalnosti i vjere pa čak i iste nacionalnosti. Pod tim pokličem su ubijani ljudi. Mi u Hrvatskoj želimo razvijati duh suradnje i tolerancije - poručio je Sanader na sjednici Vlade na kojoj su usvojene izmjene i dopune Zakona o sprečavaju nereda na sportskim natjecanjma..."

OVAJ PRAVI RIJEČNIK NEDOZVOLJENIH RIJEČI !
Prijavi Administratoru
#2 Branitelji imate OTADŽBINU!DRAGO DUVNJAK 2009-01-08 16:13
LUDILO br 1
"..Poklič 'Za dom spremni!' nije domoljubni. On je to nekada bio dok Pavelićev režim nije ubijao ljude druge rase, nacionalnosti i vjere pa čak i iste nacionalnosti. Pod tim pokličem su ubijani ljudi. Mi u Hrvatskoj želimo razvijati duh suradnje i tolerancije - poručio je Sanader na sjednici Vlade na kojoj su usvojene izmjene i dopune Zakona o sprečavaju nereda na sportskim natjecanjma..."
Prijavi Administratoru
#3 stvara se popis zabranjenih fraza...dtuckar 2009-01-08 17:21
Sada znamo da je "Za dom - spremni!", zabranjena fraza, kaže Ive, pa će to valjda Šimonović pretočiti i u formalni zakonski paragraf!
No, čini mi se da se kroz radio i TV uvukao i popis "zabranjenih", bolje rečeno, "nepoželjnih" pjesama, za "masovnu konzumaciju" slušateljstva, jer bi valjda mogli pobuditi neke "nepoželjne", zatomljene, osjećaje.
Na pr. "Oj ti Vilo Velebita", godišnje se m možda na javnoj dalekovidnici emitira 1 puta, u nekom strogo kontroliranom terminu i emisiji. O radijskim emitiranjima ne znam, ali mislim da je statistika slična.

Čini mi se, da postoje, osim "zabranjenih" fraza i riječi, i popisi "zabranjenih" pjesama (Thompson je kompletan "ilegalan", odnosno postoje posebne emisije koje "razotkrivaju ustaštvo tih pjesama i popratnih efekata").

Institucije pravne države bdiju da se ne povrijede osjećaji nekih njenih građana...
Prijavi Administratoru
#4 Nepodobni!Maimonid 2009-01-08 20:55
Kažete, g. Tučkaru vi i mnogi drugi, da je udruga HKV domoljubna i na desnoj strani! Ne razumijem kako vam se "omaklo", vama kao istaknutom članu HKV-a i auktoru brojnih priloga na ovim stranicama, da nazovete "desničarem" Goluba koji je izrazio svoju bol na ubijanje nesretnih Plestinaca od strane židovskih nacista? Istog toga Goluba nešto prije ste nazvali "islamistom".
Je li to znači, ako je Golub "desničar", da ste vi i HKV "ljevičari"?
I glede Gaze, pogledajte u kakvu knjigu gdje su opisi kako su se nacistički komandosi 1943. "zaletavali" u Varšavski geto kada je počela pobuna. Nacisti su tvrdili da se malobrojni i slabonaoružani borci "kriju iza civila". Isto tako Cipora Livni tvrdi da se hamasovi borci kriju iza civila i da su civili "kolateralne" žrtve.
Ne mogu vjerovati da se svrstavate uz takvu agresivnu stranu, kao što je Izrael. U Talmudu piše da je "uvijek bolje biti među progonjenima nego među progoniteljima" .
Niti Izraelci niti Vi se ne držite te talmudske izrjeke.
Koliko je samo ova paradržava osudila hrvatskih boraca zbog nekoliko mrvih srpskih civila, kao koletaralnih žrtava.
Prijavi Administratoru
#5 Ban Jelačić i nedozvoljene riječibosanac 2009-01-08 21:15
Izgleda da će i ban Jelačić opet postati persona non grata u centru svih Hrvata zbog pjesme "Ustani bane..." Ako zapažate na početku riječi je mrsko "U", pa će i njega početi pisati naopačke kao što je to učinio jedan partijski entuzijasta u Bosni u mom mjestu kasnih 40-etih, pa napisao parolu"Živio drng Tito" e da bi izbjegao slovo u. A možda zabrane i riječ "ustati", poprilčno je povezana sa riječju "ustaše". :D :D :D
Prijavi Administratoru
#6 pogrešne premise vode pogrešnim konkludtuckar 2009-01-08 23:40
Poštovani g.Maimonid,
iako vidim da Vam HKV "ne miriše" dovoljno domoljubno, uvjeravam vas da g.Goluba nisam pogrešno okarakterizirao kao "desničara", a da bi naglasio "ljevičarstvo" za sebe i kako vi podrazumjevate, ostale članove HKVa. Ne, stavove g.Goluba podrazumjevam da su s desne strane, ponekad možda preradikalno, ali mu spočitavam naglost i netolerantost, odnosno, recimo to obazrivo, radikalne osude, svakoga tko ima drugačije razmišljanje od njega.

...Admin

Glede Palestinaca i sadšnjeg ratnog stanja, želio bih Vas uputiti na VS UNa (riječi svih predstavika "velikih" i posebno Nevena Juricu), koji govore kako je nedvojbeno HAMAS uzročnik sukoba. Ja sam u svojim komentarima (molim pročitajte ih ponovo) naveo, kako ne želim diskutirati ni o čemu drugome osim o tome da je Izrael, kao država čiji je teritorij napadan, imao pravo reagirati.
O tome zašto je i kako Izrael nastao (sjetimo se samo uloge Britanaca!), preko desetljeća ratova, do svih manipulacija iz hladnoratovskih vremena, pa do danas, nisam niti želio govoriti, iako su svi ostali sudionici diskusija, kritizirajući moj stav, pričali o svemu ostalome iz povijesti židovsko-arapsk ih sukoba, osim o uzroku ovomjesečnog vojnog sukoba.
Da li je Izrael pretjerao s korištenjem vojne sile ? Naravno, no to je opet druga tema, u odnosu na ono što tvrdim: IZRAEL je imao pravo reagirati !
Zašto? Proces HAMAS provokacija trajao je više od 6 mjeseci, pregovori o primirju su "ismijani" od HAMASA, pale su stotine raketnih projektila na Izraelsko tlo, poginulo je više civila...
Zašto je HAMAS radio provokacije i tražio da dođe do ovog sukoba, uz po mogućnosti što više civilnih žrtava ?
Pitanje Vam je možda "čudno", jer, pa tko bi "svom narodu" želio zlo !
No činjenica je da je ovaj sukob HAMASova taktika dobivanja predstojećih parlamentarnih Palestinskih izbora i potpunog političkog poraza, jedinog-glavnog političkog konkurenta AlFataha, "zauvijek". od Arafatovog pristajanja na mirovni proces s Izraelom i velike minorizacije iz političkog života palestinaca svih radikala, istima je, raniji terorist, naknadni mirotvorac, Arafat, postao "trn u oku", pa je njegovu stranku trebalo eliminirati s političke pozornice. Zato je dolazilo do brojnih vojnih sukoba HAMASA sa AlFatahom, a uz loše uvjete života u Gazi, posebno "getoizacijom izvan zida", te, zbog bombaša samoubojica, potpuno obustavljenim mogućnostima zapošljavanja u Izraelu, radikali su dobili podršku većine Palestinaca.
Tko je sve u Gazi uključen u manipulacije, u kojem trenutku i zbog kojih sve ciljeva, to malo tko zna, no sigurno je da su Palestinci "topovsko meso", bilo kao "raznosači Semtexa" u Izraelu, bilo kao obični civili u izbjegličkim logorima osuđeni na lagano umiranje u neimaštini (niti Egipat, niti Jordan niti bilo koja druga arapska zemlja ne dopušta useljavanje Palestincima, već ih deklarativno podržavaju, tu i tamo pošalju koji kamion humanitarne pomoći, no najradije bi "da ih ne gnjave" i da ostanu tamo u Gazi, jer, veliki su dogovorili pravo Izraela na očuvanje granica iz 1967.
Da Izrael nije bio vojno organizirana država, viskog domoljubnog naboja, izuzetno uvježban, narod s "doživotnim obaveznim vojnim rokom", kako muškaraca, tako i žena, uz najorganizirani ju obavještajnu zajednicu u "povijesti čovječanstva" - Mossad (ime su dali po Masadi, utvrdi u kojoj je šačica Židova odolijevala nadmoćnoj rimskoj legiji), u tom ključnom ratu 1967 IZRAEL ne bi opstao. Bacili bi ga u more!Tada je, u tom hladnoratovski podijeljenom svijetu, isključivo pameću, u samo 7 dana Izrael porazio, do zuba naoružane vojske Egipta i Sirije, prepune "instruktora" tadašnjeg SSSRa i oboružan tadašnjim najsuvremenijim oružjem SSSRa. Naravno, manju su prijetnju predstavljali Libanon (dosta kršćanskih milicija su se suprotstavile arapskoj komponenti) i Jordan (prozapadni). Arape je financijski pomagala i Saudijska Arabija i ostale Arapske države, zemljopisno udaljenije.
Organizacija Izraelske vojske i obavještajne službe, treba biti IDEAL, kojem bi i Hrvatska trebala težiti, no danas su okolnosti izmjenjene, NATO je pred završetkom kompletnog ratifikacijskog postupka svih članica glede prijema Hrvatske.

Kada spominjete "agresivni Izrael", g.Maimonid, ne zaboravite da sukob Židova i Palestinaca traje 2000 godina, da bi se "agresivnost" i "prekomjerna sila" mogla pripisivati po načelu: "ove godine je ovaj krivac, prošle godine je krivac bio onaj drugi, i tako kroz svih 2000 godina". Na Bliskom Istoku, treba biti vrlo oprezan sa zaključcima i u isključivosti, bez volje potpunijeg sagledavanja svih upliva u zbivanje.

Bliskost Islamu, nije loša niti problem, problem nastaje kada se ne želi uvidjeti opasnost radikalnog Islama, a on nam je i tu "pred vratima", u "zelenoj nam BiH" i HRVATSKOM Sarajevu, uz političko pokroviteljstvo Zulfikara Alipašića i Harisa Silajdžiča, a bogme i "vjersku" podršku vahablija (više nisu u pitanju samo useljeni Arapi, sada su već i "prva generacija, izvornih bosanskih"), od kojih su neki i u Hrvatskoj !
Hrvati BiH bi naravno mogli mnogo više kazati o islamu u njihovom "dvorištu". Njihovi stavovi prema Palestincima i onima koji podržavaju Palestince u sukobu s Izraelom su jasni !

A Talmud je knjiga mudrosti i treba je znati čitati !
Stari zavjet je ono čemu se Hrvati trebaju obratiti.
Desetljeća komunizma na ovim našim prostorima, uništila su veliki dio "povijesnih sjećanja Hrvata", pa izgleda da i 500 godina Turske okupacije, Hrvatima polako izlazi iz memorije !

G. Maimonid, tema Židovstva je preširoka i treba opreza da se, pogotovo sa povijesnim sjećanjima što blijede i u ovim našim prostorima, ne spotaknemo o Saracene, u opredjeljenju između Izraela i Palestine (danas samo prostora Gaze), u ovom globalnom svijetu i umješanosti raznoraznih interesa u iniciranje današnjih sukoba.
Prijavi Administratoru
#7 Mosad/MasadaMaimonid 2009-01-09 00:08
Već gotovo 80 godina traje progon Palestinaca na njihovoj zemlji od cionističkih useljenika. Neku večer splitski orjunaš Bešker na tzv. HRT-u reče da Židovi moraju imati državu u Palestini zbog Holokausta!! A zašto im, Židovima, nisu za odštetu dali dio Njemačke ili Austrije, budući da su ih Nijemci uništili? Ili Španjolske-S'fa rad? Zašto Palestine?
Uglavnom, morat ću vam temeljitije odgovoriti. Bez obzira koliko vi Hrvati simpatizirali Izrael i njegove terorističke postupke, oni vas nikada ne će prihvatiti. Čak se i međusobno gložete. Ljetos je stanovta novinarka tzv. HRT-a, S.Pavić-Miklueu šević rekla – pitala ga - Branku Lustigu, doslovno: «Zašto Hrvati uporno ne žele priznati da su uništili Židove za vrijeme Drugog svjetskog rata?» Gospodin Lustig nije joj htio komentorati izjavu. Ili slučaj sisačke srpkinje Lovrić? Pa nju Hrvati biraju.
Za kraj, glavna «tajna» služba u Izarelu nema ime prema Herodovom ljetnikovcu-tvr đavi Masadi.. Puno ime te tajne službe je: Hamosad lemodiin uletafkidim mejuhadim» /Ustanova za informiranje i posebne zadatke/, skraćeno se naziva Hamosad a ne Mosad; hebrejski se ustanova, institucija, zgrada, ured kaže «mosad» a ono «ha» je određeni član.

Savjet: otiđite u bilokoju veću knjižnicu, posudite i pod hitno pročitajte knjigu: Israel Shahak, Židovska povijest, židovska religija : tri bremenita tisućljeća.

Israel Shakak (Varšava 1933. – Jeruzalem 2001.) profesor organske kemije (i predstojnik katedre) na Hebrejskom sveučilištu u Jeruzalemu. Necionist i čovjek širokih pogleda na svijet.
Izvod iz recenzije:
Shahak pruža kritički pogled na tri tisuće godina židovske religije i povijesti, naglašavajući kako se na Zapadu žestoko kritizira islamski fundamentalizam , a posve prešućuje židovski. Osim suvremenih političkih razloga, tajnih igara moći i novca, zbog kojih je Izrael zapravo miljenik zapadnoga, osobito američkog, establishmenta i njihovih medija, autor korijene izraelske politike pronalazi u klasičnom judaizmu. Između ostaloga, u njegovoj naglašenoj ksenofobičnosti i negativnom stajalištu prema Drugima, nežidovima. Shahak analizira Talmud i rabinske zakone te pokazuje što su bili i što jesu klasični izvori nadahnuća za ekstremiste. Povijesnu analizu autor potkrepljuje i brojnim suvremenim primjerima te vlastitim bogatim iskustvom, stečenim u aktiviz-mu za ljudska prava.
Za života Israel Shahak je bio slavljen i osporavan, ali neprijeporno je prepoznat kao izvorni proročki glas koji je i svojim sunarodnjacima i svijetu ukazivao na to da je židovska tradicija znatno duža od one koja je počela 1948. godine. Njegova knjiga Židovska povijest, židovska religija danas se smatra klasičnim djelom humanističke misli.
Za kraj, zašto bi Izrael imao pravo na obranu a Hamas ne bi imao to isto pravo, imajući u vidu broj ubijenih Palestinaca naspram broju ubijenih Izraelaca?
Prijavi Administratoru
#8 Ništa nije statičnoDRAGO DUVNJAK 2009-01-09 00:35
Hvala na informaciji pronaći ću tu knjigu. Ali što se tiče prava u pravu je onaj koji pobijedi. I Srbija je imala povijesno pravo na Kosovo , ali realnost se okrenula i sad to pravo u punom smislu imaju Kosovari. Ako nas Hrvata ne bude ne će nas spasiti ni povijesne činjenice.
Prijavi Administratoru
#9 Dva stoljeća zajednoUriel 2009-01-09 01:02
Uz dobar savjet Maimonida da se pročita Israel Shahak, dodao bih i knjigu: Aleksandar Solženjicin, Dva stoljeća zajedno. To su zapravo dvije knjige: prva obuhvaća razdoblje od 1772-1917., a druga od 1917-1995. Na ukupno 890 stranica i više od tisuću citiranih dokumenta Solženjicin priča o rusko-židovskim odnosima. I sukob s Palestincima postaje nam "transparentnij i".
Prijavi Administratoru
#10 Tel Aviv, 20. svibnja 2008.Maimonid 2009-01-09 01:49
Kako se moglo očekivati, ni jedno sredstvo javnog priopćavanja nije prenijelo ovu vijset iz Izraela. Događaj se zbio u grado Or Jehuda (Judino svjetlo) 20. travnja 2008.

Tel Aviv (ANSA i Ma'ariv) 20. svibnja 2008.

Stotine primjeraka Novog zavjeta javno su spaljeni u izraelskom gradu Or Jehuda (u blizini Tel Aviva) prema naredbi dogradonačelnik a Uzija Aharona. O tomu događaju piše izraelski dnevnik Ma'ariv i nastavlja da su spaljivanje Novih zavjeta promatrali stotinjak učenika ješive. Pri tomu je Aharon izjavio da je poduzeo ovakav korak kako bi spriječio «aktivnosti kršćanskih misionara». Kada je prošli tjedan saznao – nastavlja Aharon – da su misionari dijelili Novi zavjet, išlo se od kuće do kuće i kupilo knjige koje su spaljene na trgu.
Prva reakcija Efrajima Zurofa je bila da treba zapriječiti ulične aktivnosti kršćanskih misionara, ali treba imati poštovanja prema kršćanskim svetim knjigama.
Zgražanje i nevjerica na taj potez dogradonačelnik a Or Jehude stizao je od brojnih građana, ali ne od predstavnika vlasti izraelske država ili Rabinata. Kada je Aharon, ortodoksni sefardski Židov, saznao da su po kućama dijeljeni «misionarske knjige», poslao je učenike ješive da po kućama pokupe knjige (osim Novog zavjeta, bilo je i knjiga na hebrejskom o Isus).
«Nema sumnje,» rekao je dalje Aharon, «da je tisak preuveličao događaj. Prema našem ortodoksnom vjerovanju knjiga koja huška na Židove može biti spaljena. Ako postoji skandal, on je u tomu što kršćanski misinari spaljuju duše židovskih vjernika.»

Koliko je poznato, knjige su dijelili mesijanski Židovi koji slijede rabinske obrede ali vjeruju u učenje Isusa Krista. Ima ih oko 10 do 15 tisuća i žive u malim skupinama po čitavom Izarelu. Njihovi najveći protivnici su članovi izraelske ultraortodoksne organizacije «Jad le-ahim» (Ruka braći), čiji je vođa Meir Cohen.
Meir Cohen je izjavio za vjerske novine «Hazofe» da se «misionarske aktivnosti šire. Mi ih nazivamo 'Srebreni križari' (misli na srebro, novce; op. prev.) i oni svake godine prevedu na stotine Židova na kršćanstvo.»
Mesijanski Židovi u Izraelu su u strahu jer nakon lomače u Or Jehudi dogodio se drugi veliki akt netolerancije; poslano je pismo bomba jednom istaknutom članu organizacije pri čemu je jednom dječaku poslije eksplozije amputirana noga. Izraelska policija, kažu članovi organizacije mesijanskih Židova, nije pokretala istragu.
Prijavi Administratoru
#11 ONA stvar je najbitnija!DRAGO DUVNJAK 2009-01-09 02:52
Maimonid , ima još samo jedan čovjek koji unosi toliko žestine i činjenica i podataka kao Vi. Cijenim Vas ,ali poštujte nastojanja ljudi sa ovog portala koji u principu žele konstruktivno doprinjeti jednoj opciji nade .
Ja nemam nikakav poseban razlog da "navijam za židove" a nisu nas ni pretjerano zadužili. Dapače neki njihovi instituti dobrano su se uvezali u Jugoslavensku opciju i rade grubu povijesnu diskvalifikacij u Hrvata i sihronizirali se sa našim građaninom svih građana . Nu jasno je da na Bliskom istoku ,ako bude pobjednik onda mogu to biti samo Palestinci odn. Arapi. Kao i uvijek konačno pobjeđuje onaj koji ima natalitetnu moć , a ne onaj koji ima oružje.
Zato ne morate brinuti za Palestince jedino oni mogu pobijediti. Naravno da će to biti nepravda Židovima ,ali što se tu može.
Nas je spasila samo činjenica da je Srpsko stanovništvo u tzv. Krajini bilo izrazito staračko .
Prijavi Administratoru
#12 ishodištedtuckar 2009-01-09 12:12
Vidim da se diskusija rasplamsala i vraća na ishodište problema - priznanje ili ne Isusa, ne osobe, već onog što predstavlja !
A upravo to sam, od samog početka želio izbjeći i uporno naglašavao, izgleda uzaludno!
Tri religije na tako malom prostoru, a samo jedna tolerantna i dvije isključive u svojatanju na pravo "vlasništva" nad upravljanjem škrtom zemljom !
Tko je bezgrešan, kroz povijest, u tom malom prostoru ?
Tko će pobijediti u "vječnom" sukobu ?
G. DD ispravno zaključuje glede natalitetne politike, pa treba i razumjeti strah Židova, koji natalitetno slijede trendove "zapada".
U komentarima nekih diskutanata, čini mi se (nadam se da se varam), da naslućujem neke
izblijedjele stavove nekih prošlih vremena koji bi se mogli nazvati "bliskim" stavovima autora nekih davnih "književnih bestsellera", doduše temeljenih na falsificiranju, publiciranih sa svrhom poticanja animoziteta spram židovstva.
Mi kršćani, danas, ne bi trebali upadati u tu zamku u XXI st. te nastaviti s predrasudama prošlosti. Vjerska tolerancija znači i objektivnost spram dnevne politike, a ne svrstavanje uz one što su medijski najjače podržani, uz "filtriranu" argumentaciju !
Tko ima pravo na taj komad zemlje, na kojem je država Izrael nastala ?
Imaju li uopće Židovi pravo na državu ? Vidim da to neki dovode u pitanje, pa ih žele smjestitri tamo gdje su se, silom prilika, tisuljećima iseljavali.
Da li to znači da bi Armencima i Kurdima ponudili državu u na pr. Australiji, jer tamo "ima mjesta" ?
Da li je tom logikom možda i Hrvatima 1990. trebalo dati državu, tko zna gdje na globusu, pa očuvati YU tvorevinu ?
Što proizlazi iz svega za Palestinu ?
Očuvati mir i ne dozvoliti nikakovim provokatorima, ma od kuda dolazili, da pokušaju nametnuti "svoju" isključivost, kao konačno rješenje !
Jer konačno rješenje jest pravo svih naroda (vjera) da koračaju tom svetom zemljom !
Jeruzalem je grad SVIJETA, ne Palestinaca, ne Židova, ne Kršćana (mislim isključivo).

A Hrvati bi se trebali ugledati na Židove u Izraelu i dijaspori, koji su u potpunosti jedinstveni u osnovnim nacionalnim interesima - opstanku države ! I učiniti će svaku žrtvu u tom cilju.
Nikakova politička opcija ili ideologija nikada ih neće pokolebati u domoljublju, ma gdje da na kugli zemaljskoj živjeli, u življenju tog cilja! Međusobno, svađati će se oko svačega, posebno novca, varati će se, ali i pomagati, strastvenije od drugih naroda, no nikada, baš nikada, međusobni sukobi neće ih odvratiti od jedinstvenog stava glede osnovnih nacionalnih interesa, opstanka države Izrael !
U Hrvata, u posljednja dva stoljeća, uneseni su "sa strane", s ciljem i namjerom, mnogobrojni "klinovi", jer takvi razjedinjeni, jezično "različiti", regionalizirani , ideološko razjedinjeni, zemljopisno raspršeni, u prostoru granicama razdjeljeni, postali smo LAK PLIJEN !
A interesenata za PROSTOR i RESURSE ima i previše, pogotovo danas.
Prepoznao je to Dr. Tuđman, pa je u posljednji trenutak, mobilizacijom preostalog probuđenog domoljubnog naboja spriječio i zatiranje HRVATA kao naroda razbijanjem projekta stvaranja "nacije YUGOSLAVENA".
Zato mi je i drago što sam, izazvavši ovu lavinu diskusija na portalu, glede stava spram današnjeg sukoba u Palestini, naveo mnoge da počnu razmišljati "out of the box" standardnih, nametnutih, stereotipa potrebnog opredjeljenja vezanog uz taj TISUĆLJETNI sukob !
G. Maimonid, glede termina MOSSAD, djelomice ste u pravu ! Doslovno Mossad jest skraćena verzija naziva Izvještajne agencije, ali u duhu IMENA, je iskorišten i simbolizam otpora nadmoćnijem zavojevaču - tada rimskim legijama!
(“Ruins of Masada”), ancient mountaintop fortress in southeastern Israel, site of the Jews’ last stand against the Romans after the fall of Jerusalem in ad 70.

Moto ove organizacije jest:

"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety"
Proverbs XI/14.

Moto svjedoči o temeljnom osloncu Židovskog naroda - njihovoj VJERI, koja ih je uspješno vodila kroz sve sukobe u POBJEDE.

Paralele izvucite sami.

Za kraj pitanja svim dobronamjernim HKVovcima:
Da li smo, kao država, "okruženi PRIJATELJIMA" ?
Hoće li se to stanje "prijateljstva" , izmjeniti ubrzo ?
Što nas to može, u kratkoročnom i dugoročnom smislu, u ovom i takvom, kakav jest, svijetu, voditi opstanku, kao naroda i države, ali i prosperitetnom opstanku ?

Pa ako su nam jasni i istovrsni odgovori (nadam se da jesu - jer je to znak zrelosti), zašto sva britkost i isključivost u ovim diskusijama, bez volje na promjenu osobnih uvjerenja ?
Prijavi Administratoru
#13 Izbori u IzraeluMislav 2009-01-09 12:31
Neke stvari treba uciti od Izraela, ali neke ne treba, kao sto sam vec jednom napisao. Ovaj puta su stvarno pretjerali i nemam nikakvog razumijevanja za njihovo ubijanje po Gazi. Cak su se i Amerikanci distancirali. Izraelci Hamas sigurno nece tako unistiti vec ce samo regrutirati nove dobrovoljce i stvoriti novi val opravdane mrznje. U stvari, pitam se da nisu izbori u Izraelu pocetkom drugog mjeseca da li bi Izraelsko vodstvo ovu operaciju uopce poduzelo?
Prijavi Administratoru
#14 Isprika?Maimonid 2009-01-09 13:26
Imam dojam da se vi, g. Tučkaru, ispričavate Židovima zbog nečega što ne mogu dokučiti? Jesam li u pravu? I zbog toga pristajete na sve njihove zločine. odakle vam tolika mržnja na Palestince? Često se Hrvati-desničar i vole povijesno uspoređivati s Izraelcima - valjda zbog balkanskog sindroma biti uz jačega. Nu, Hrvati su Palestinci, ali slabiji Palestinci od onih stvarnih.

Morate znate da oni ne žele protjerati/uniš titi sav palestinski živalj. Jedan dio namjeravaju zadržati da im rade najprljavije poslove i da im rade na Šabat, kada oni u ovakvoj teokratskoj državi blaguju.
Cionistima je cilj osvajanja Sirije i Libanona. Arapsko stanovništvo iz tih zemalja će protjerati u dio uništenog i opljačkanog Iraka.
Ovo sa Sirijom je vidljivo iz svakodnevnih demoniziranja te zemlje kao terorističke. Bez obzira što je Sirija i danas, i za vrijeme pokojnog Al-Asada, obična američka vazalna zemlja. Ni to im ne će pomoći.
Prije nekoliko godina Ariel Šaron je izjavio i objavio cijelom svijetu:
"Želim vam reći nešto vrlo jasno: možete se fućkati na američki pritisak na Izrael. Mi, Židovi, kontroliramo Ameriku. A Amerika to zna."

Ja osobno vjerujem Šaronu i nisam antijudaist, dosta poznajem njihovu povijest i religiju, ali im ne odobravam terorističke metode.
To ću uvijek govoriti, makar me ubili!
Prijavi Administratoru
#15 MI SMO UNIKATDRAGO DUVNJAK 2009-01-09 14:21
Malo je vjerovatno da Židovi misle osvajati Siriju i Libanon jer nije realno ,jedino mogu učiniti neki dar-mar.
Ali u Arapskom svijetu dominira opcija izbacivanja Izraela u more. On im je trn u oku. Moja prosudba je da Izrael želi milom i silom osigurati uvjete svog opstanka. Ali osim susjednih država imaju i one koji su po prirodi stvari nezanemariv i nerješiv faktor a to su Palestinci željni da ostvare svoju državu. Oni jačaju a Židovi u svojoj nemoći moraju posežu za nepopularnim mjera .
Glede analogije s nama vidjeli smo kako je i u našem slučaju izokrenuta povijesna slika. Oluja je bila genocid ,a okupacija građanski neposluh.
Za razliku od Izraelaca i Palestinaca jedino mi Hrvati omamo RUKOVODSTVO koje podržalo javnu sliku da je vlastiti narod ZLOČINAČKI.
Izraelski generali neće u Haag , Palestinski teroristi neće , Hrvatski hoće , jer Sanader hoće ,jer Mesić hoće ,jer ih Hrvatski narod hoće.
Prijavi Administratoru
#16 Nitko niti malim prstom...Jarda 2009-01-09 15:11
...neće mrdnuti kako bi Hrvatska, ili to što je od nje ostalo,samostal no "ušla" u EU-u,kao što neće dozvoliti da se netko specijalno mješa u akcije države Izrael.Ona je svoj glas izgradila,prven stveno,na slici žrtve holokausta,ako sam pravilno upotrijebio tu sintagmu,pa tek onda na svojoj daljnjoj prošlosti.Po njima,izgleda da svi u njihovom okruženju,pa i cijeli svijet, moraju trpiti teror i razaranja,kao svoje opravdanje postanka/opstan ka.Ne poznajem,kao neki,dovoljno povijest židovske države i baš me previše ne interesira,ali biti svima "Oberlehrer" u svim egzistencijalni m pitanjima je prepotentno i opasno.Za njih same.Od povijesti nisu puno naučili.
Prijavi Administratoru
#17 niste u pravudtuckar 2009-01-09 16:58
G.Maimonid, niste u pravu.
Odgovor Vam je u onome, što je g.DD napisao - to potpisujem!
A Židovima (u Izraelu i raseljenim po cijelom svijetu, koji možda nikada nisu niti nogom kročili u svoju državu) se divim, zbog jedinstva i savršene organizacije provedbe osnovnih nacionalnih interesa. također ne treba zaboraviti, kako su u državi Izrael, u nekim vremenskim etapama, među najodgovornijim položajima u vojsci bili i mnogi "zagrepčanci", uopće BiH-Hrvatska iseljenici.

A da je Arapima toliko stalo do Palestinaca, dopustili bi, iz humanitarnih razloga ,iseljavanja iz Gaze. No, njih ne želi niti jedna država, niti arapska niti bilo koja druga na svijetu!
Sjetite se i Kuwaitske "epizode" Saadamovog ratnog pohoda, kada je zatekao mnoge izbjegle Palestince na radu u toj zemlji (inače, u Arapskom su Kuwaitu, bili "građani drugog reda", poput Indijaca ili drugih azijata), sa njima je najokrutnije postupano.

Pogrešna je i premisa da ja "mrzim Palestince". Samo islam, kojeg u ovoj diskusiji reprezentiraju Palestinci, gledam kroz posljednje tisućljećje i njegovo "iskustvo napredovanja" u Europu, posebno u zemljopisno Hrvatskim prostorima.

Treba sagledati, korektno, ekumenske poruke iz Rima i odgovore nekih drugih religija i njihovih predstavnika, posebno iz arapskog svijeta. I pri tome ne moramo mnogo dalje od, današnjeg, Sarajeva ili Mostara!
Prijavi Administratoru
#18 \"Arapski svijet\"Maimonid 2009-01-09 19:56
Američko-izrael ski propagandisti promatraju arapsko-islamsk a područja kao jedinstveni blok. To naprosto ne stoji. Podvaljuju im, tim tzv. "teroristima", da se zalažu za halifat, jedinstvenu islamsku državu, što nije istina. Upravo se Amerikanci zalažu za "jedinstvenu državu" gdje bi oni osnovali nadvladu i bili gospodari.
Halifat (abasidski) je defakto izgubio značaj i nestao je početkom X. stoljeća, formalno 1258. kada su Mongoli razorili Bagdad. Od Mongola se Bagdada oporavio, ali od današnjih američkih trorista ne će nikada više.
"Arapski svijet" se sastoji od manje ili više korumpiranih vazala koje je podkupila Amerika. Jedino kakav-takav otpor američkim križarima pružaju Iran i iranci sa svojim hrabrim i odlučnim premijerom Ahmadinedžadom.
A, inače, Hrvatioma se ne mogu načuditi u njihovoj ljubavi prema Americi. To ni Freud ne bi mogao objasniti.
Naime, James Baker, ministar vanjskih poslova USA administracije Buša Starijeg, bio je u Beogradu 25. lipnja 1991. i dao krvavom trijmuviratu Milošević-Marko vić (Hrvat, ha ha ha)-Kadijević (Poluhrvat iz Glavnje Donje, ha ha ha) "zeleno svjetlo" da unište (riješe) Hrvate. Brzo i efikasno. I genocid je počeo. Amerikanci su u početku otvoreno podupirali Srbiju u spašavanju Jugoslavije. Kasnije su im okrenuli leđa, kao i svima. Milošević je postao "zločinac" tek (i samo) kada nije dopustio da američke trupe uđu u Srbiju.

"A da je Arapima toliko stalo do Palestinaca, dopustili bi, iz humanitarnih razloga ,iseljavanja iz Gaze. No, njih ne želi niti jedna država, niti arapska niti bilo koja druga na svijetu!"
Zašto bi Plestinci otišli iz svoje zemlje koju su im okupirali stranci? Pa nisu Palestinci Hrvati, da se slože sa svakim neprijateljem. Recimo, neviđena mržnja slovenske vlasti i 95% Slovenaca prema Hr vatima, a ta hrvatska rulja ide u Sloveniju na skijanje, unatoč ratnog stanja! Je li to normalno?
"Bacanje Izraela u more" je već otrcana fraza (koju korioste još samo neki hamasovci na Mosadovom platnom spisku) i služi Izraelu kao opravdanje za ubijanje djece.
G. Tučkaru znate li koliko su djece ubili Izraelci u Gazi u posljednjih nekoliko dana? Koliko su puta pucali u kola hitne pomoći?
Prijavi Administratoru
#19 Uzmite valu i Sanadera zajedno!DRAGO DUVNJAK 2009-01-09 21:13
"..., a ta hrvatska rulja ide u Sloveniju na skijanje, unatoč ratnog stanja! Je li to normalno? "
Maimonidu , ovo o masovnom odlasku Hrvata na skijanje u Sloveniju ste čuli na HRTu . Svako malo se vrti propagandni program o prijateljima slovencima ,na skijanju ,zajedno piju na granici ..a Sanader ih hvali kao najveće prijatelje u bivšoj Jugi! ZAŠTO?
Možda nam je te nabrušene Slovence sudbina dodjelila da dignu nešto Hrvatskog ponosa i prkosa ,slično kao kod nedavnih opačina sa Srpske strane! A nacionalni ponos odnosno njegovo satiranje je glavni politički zadatak "hrvatske" vlasti. To im ne odgovara! Kako predati valu Slovencima kad smo naoštreni?
Slovenci su pravi i ja bi tako . Valu bi im odmah predao zajedno sa Sanaderom ,ali to je sigurno prevelik uvjet. Pa da pohapsi njihove generale ? Nisu ludi!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • mirna v
  • 1 korisnik
  • 54 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal