Što možemo očekivati od eventualne buduće vladavine SDP-a?

Skoro sve medijske ankete o sadašnjoj volji birača pokazuju da je SDP u vodstvu. Jesu li sve te ankete u službi kukuriku koalicije, ako su istinite? Radi li se samo o dosadašnjem uspješnom pranju mozga? Zaslužuju li govori i prijedlozi njihovih zastupnika u Hrvatskom saboru toliko povjerenje? Po mom skromnom sudu, ne zaslužuju. Nisu predložili svoj program gospodarskog oporavka i razvoja, bar ja ga nisam nigdje mogla pročitati, i o njemu potakli širu raspravu. Oni će svoje mudrosti pokazati nakon pobjede na idućim izborima, jer se boje da im ih netko može ukrasti i pripisati svojim zaslugama. Možemo se naslušati samodopadljivih hamletovskih govora, žestokih rasprava o zakonskim odredbama koje u sadašnjoj teškoj situaciji nisu bitne za život, nagledati se raznih modnih kreacija i upitati se kako je uopće moguće gledati i razmišljati s kosom dužine do pola oka.

SDPŽelim se podsjetiti na samo neke „velike uspjehe" Račanove vlade, pod kojom smo počeli biti simpatični nekim državama EU-e, a i nekim građanima: Više nema smisla sada analizirati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju. Ali veliko neznanje i pomanjkanje svake želje za zaštitu interesa Hrvatske je iskazano u članku 60., prema kojem će se nakon 4 godine od potpisivanja dopustiti državljanima država članica EU-e stjecanje nekretnina. Hrvatska je tu obvezu uredno ispunila. Moglo se je tu obvezu vezati na datum službenog ulaska u EU-u i možda na taj način smanjiti broj ucjena. (Sada se vrši pritisak da se dopusti stjecanje nekretnina i ulazak kapitala i državama koje nisu članice EU-e.)

Je li Ugovor o sukcesiji potpisan u Beču 25 svibnja 2001. zaštićuje interese Hrvatske? Prati li ga zakonska regulativa? Mislim da ne. Jer kako bi mogle sada Srpske željeznice, Srpska zračna kompanija i ostala srpska poduzeća, prema navodu u Slobodnoj Dalmaciji, tražiti milijunske odštete. JŽ, JAT i ostali nisu bili srpsko vlasništvo već vlasništvo svih tadašnjih republika, osim što su se centralne uprave nalazile u Beogradu i živjele na račun izdvajanja svih republika. To je moralo ući u ugovor o sukcesiji, jer hrvatska ima pravo i na te nekretnine. Hoćemo li čitatelji tiska ili gledatelji TV-e dobiti stručnu informaciju o tim potraživanjima?

Tadašnji ministar Tonino Picula je potpisao razne anekse Ugovora o sukcesiji, pa tako i Aneks G Ugovora koji nosi naziv „Privatna imovina i stečena prava". Po pitanju tog aneksa primjenjuje se u sudskim postupcima sudska praksa, jer ne postoji zakonska regulativa. To daje mogućnost raznim manipulacijama i tumačenjima.

Ako se Ugovorom o sukcesiji regulira dioba nekretnina u vlasništvu SFRJ na novo nastale države, zbog čega se u taj Ugovor uključuju i naknade za direktne i indirektne ratne štete i fizičkim osobama, a koje su nastale nakon 1990. i koje bi se morale rješavati na drugi način, a koje podmiruje ili snosi samo RH i njeni osiromašeni građani. (12.08. je u emisiji „ Hrvatska uživo" prikazan novi slučaj izbacivanja branitelja na ulicu s 2.500 kuna mirovine – za njega nema socijalnog stana. Ali može se navodnim srpskim izbjeglicama po tržnim cijenama kupovati stanove u gradovima izva5n područja posebne državne skrbi. Pravedna socijalna država! O nepostojanju socijalnih stanova ili uopće stanova za normalnu najamninu SDP ne govori i ne predlaže rješenja. POS-stanovi to ne rješavaju.) O tome što su potpisali i s kojim posljedicama za nas i sve buduće generacije SPD ne govori.

Je li SDP s koalicijskim partnerima prema prošlom predizbornom obećanju zaposlio 200 000 radnika i napravio reviziju pretvorbe? Nije. Pretvorba je po istom sistemu išla dalje, a zaduživanje je počelo rasti. Očistili su vojsku i policiju od branitelja, nisu im dali mogućnost doškolovanja i prekvalifikacije. Već tada su smanjili mirovine braniteljima. Počeli su sustavno raditi na uništavanju domoljublja i ponosa većine građana, a vlada Sanadera je nastavila.

Tko je vjeran SDP-u? Valjda svi oni koji su ostali vjerni SKH-u, koji su imali u prošlom režimu privilegije i koji raspad SFRJ nisu prihvatili kao neminovnu realnost, koji su zaboravili ekonomsku krizu i razne nestašice u prošlom režimu, a političke progone i oduzimanje svih nekretnina nisu doživjeli, koji ne shvaćaju međususjedske odnose na civilizirani način bez bratstva i jedinstva, kojima smeta svaka crkvena poruka i svi oni koji imaju potporu u sadašnjem načinu vođenja državne politike.

Svi ostali koji bi birali modernu socijalnu demokratsku stranku neopterećenu razmišljanjima iz prošlog režima ili kršćansku demokratsku socijalnu stranku nemaju te mogućnosti. Stranke su rascjepkane i bez financijskih mogućnosti za rad. Bez redovnog pristupa medijima, osim u predizbornoj kada ih poredaju kao u zoološkom vrtu i od njih namjerno naprave neozbiljne i smijehu izložene kandidate.

Je li prezahtjevno tražiti ili očekivati dogovor između državotvornih stranaka, kojima će biti najvažnija dobrobit svih građana, očuvanju granica, dodjela državnog zemljišta vlastitim poljoprivrednicima i stočarima, udruživanje svih pozitivnih djelatnosti i uspjeha pojedinaca, državnu upravu prilagoditi potrebama građana – da građani dobiju povratne informacije a ne da svugdje vlada administrativna šutnja, da uvedu sankcije za nerad i smanje birokraciju, reviziju registriranih udruga i način trošenja dobivenih proračunskih sredstava itd.?

Idući izbori su sudbonosni za Hrvatsku.

Mira Ivanišević

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Već viđeno!Guest 2010-08-15 20:03
Dolazak Kukuriku koalicije predvođene SDP-om, koji Hrvatsku nikad nisu željeli, za nju se nisu borili, ona se njima jednostavno dogodila, kao neželjeno dijete kojeg nikad nisu prihvatili, značio bi konačan obračun sa hrvatskom državnosti i definitivno utapanje Hrvatske u jugosferske vode.

Istine radi zadatak SDP-a i ne bi bio suviše zahtjevan, jer je sve prethodno pripremio HDZ-e.

P.S. Danas je situacija umnogome gora nego 1990. godine, jer državotvorni Hrvati sada nasuprot sebe imaju ne samo SDP-e, nego i detuđmanizirani HDZ-e.
Prijavi Administratoru
#2 Mogu li biti gori od HDZ-a?Guest 2010-08-15 21:25
Druga strana istog novčića. Po meni je opasniji HDZ na vlasti ako ćemo o državotvornom. HDZ laže i obmanjuje ljude. Ovako će bar biti glasna nacionalistička oporba. Račan se je bojao, doslovno bojao mnogih stvari. HDZ pod krinkom lažnog domoljublja radi puno gore stvari od SDP-a. Što se mene tiče, ako ćemo realno, ili SDP ili HDZ. S obzirom da je HDZ već bio, neka i ovi dobiju priliku, treba se nadat da će biti bolje, ne treba odmah paničariti. Jest da je to nasljednik SKH ali ni današnji HDZ nije puno drukčiji. Jugosfera je po meni izvjesna s HDZ-om ili SDP-om. Ako bi recimo Miro Tuđman bio u HDZ-u to bi bila druga priča ali ovakav SDP je bolja opcija od ovakvog HDZ-a. Bolje neprijatelj (SKH) nego lažni prijatelj (HDZ).
Prijavi Administratoru
#3 slažem seGuest 2010-08-16 13:53
Slažem se s Pavelićem !!!! Bolje neprijatelj, nego lažni prijatelj koji se Hrvatske, Bleiburga i ostaloga sjeti samo pred izbore i misli da su Hrvati tako glupi !!!!
Prijavi Administratoru
#4 HDZ u oporbuGuest 2010-08-16 14:36
Zašto je bolje da HDZ ode u oporbu?? Radi naroda, radi raspoloženja koje vlada u širokim masama, među radnicima, seljacima, nezaposlenima, sirotinji koja kopa po kontejnerima. Danas ljudi, široke mase vide taj HDZ toliko ogrezao u kriminalu, vide svu tu silnu korupciju, nepotizam, krađe čiji je glavni generator upravo današnji HDZ. I kako se danas široke mase, od kojih su mnogi i branitelji, normalni radišni Hrvati, postavljaju prema HDZ-u i Hrvatskoj. Mrze ga, mrze HDZ i sve što on predstavlja. A što HDZ predstavlja u svom nekakvom idealnom smislu u kojem se i predstavlja u javnosti ? Predstavlja hrvatsko državotvorstvo, domoljublje, obračun s komunistima, istraživanje komunističkih zločina itd. , itd. I što ljudi rade ? Mrzeći HDZ radi kriminala zamrzili su i sve ono što HDZ predstavlja u idealnom smislu. Tako se ostvaruje ona teza koju je jednon netko rekao "doći će vrijeme kada će Hrvati zamrziti svoju državu", a ja još nadodajem da se to vrijeme već ostvaruje, a ponajviše krivicom HDZ. Ljudi danas ne vole spominjanje Hrvatske i domoljublja, kažu "pa nećeš od domoljublja zaraditi za kruh", ljudima su bitnije neke ezgistencijalne stvari !! Kad netko postavi zastavu ( a najgore je kad ju sad postavi neki tvrdokorni HDZ-ovac, bivši SKH-ovac koji ju je devedesetih zapalio, a imam takvog u susjedstvu), ljudima to ide na živce i automatski osjećaju odbojnost i prema domoljublju i zastavi i državi koja se ne brine za njih, a predstavlja ju upravo državotvorni HDZ. Npr. za Bleiburg, kolko puta sam čuo kako ljudi čiji su preci stradali na križnim putevima kažu kako im je već pun k...c pričanja o Bleiburgu, kako komunizma više nema i uvjereni su da je na vlasti neka nacionalistička opcija koja ih samo iskorištava i zapravo izmišlja te neke komunističke zločine. Kolko puta sam čuo od branitelja kako kažu "pa za što smo se mi uopće borili, bolje bi bilo da smo ostali u Jugoslaviji" ili "e da sad dođe do rata pokupim se ko moj susjed devedesete i zbrišem u Munchen, ne bi više nikad za ovu prokletu državu ratovao, samo su nas iskoristili i odbacili", a susjed je poslovođa, hadezeovac koji pokrada svoju firmu, ima kuće, vikendice i diči se kako je veliki Hrvat, a ovaj branitelj iako je i ranjen bio, nema ništa, niti penzije niti posla. Ili, kako se ljudi postavljaju prema HDZ-u i svemu što on predstavlja kad je u jednom mjestu glavni lokalni šerif, ugledni član HVIDRA-e, najveći domoljub i nacionalist čovjek koji je na nogometu slomio nogu i prikazao to kao ratnu ozljedu, rata nikad vidio, švercao je pomoć iz emigracije i nabrao se para, ratni profiter, sada ima penziju i sve povlastice i terorizira sve koji nisu za HDZ nazivajući ih komunjarama, Srbima itd. Trebamo se ostavit zabluda da narod sve zna, da je narod obrazovan itd. Narod je zaveden, zaluđen i ne zna pravo stanje u politici i od te činjenice treba početi. Narod misli da je HDZ = Hrvatska i po tome počinju mrziti i Hrvatsku i HDZ i ponovo voljeti komunizam i plakati za Jugoslavijom i bježe Titu pod skute iako im je možda njegova vojska ubila oca, djeda ili strica. Sve to govorim jer sam to vidio, jer znam ljude, i znam kako, nažalost, razmišljaju. I zato kažem, kad bi HDZ još 4 godine ostao na vlasti, ljudi bi mrzeći HDZ zamrzili svoj identitet, državu i svoje hrvatstvo. I što ćemo onda dobiti, amorfnu, anacionalnu masu koja mrzi svoje podrijetlo, ime, državu, identitet, a domoljubi će postati ugrožena vrsta koju će svi gledati kao čudake i budale. Treba se malo i kao psiholog ili sociolog postaviti, sići među narod, a ne samo teoretizirati u svojoj toploj sobici.

I zato sam uvjeren da će SDP dobiti vlast, ne zato jer ja to želim, nego zato što je takvo stanje u narodu, SDP zna iskoristiti ljudske emocije, zna gdje i kako ciljati, ima bolju propagandu, zna što treba naglasiti, a što prigušiti, znaju kako zavesti ljude i uvjeriti ih da im vjeruju, puno su mudriji i pametniji u politici od državotvoraca koji su čisti idealisti i misle da će sve biti onako kako pravda nalaže. Nažalost, nije tako, onako ti je kako si sam napraviš ....

Kad bi HDZ otišao u oporbu onda bi kroz 4 godine imao priliku lustrirati se, očistiti od kriminalaca i zadobiti povjerenje naroda ponovno na slijedećim izborima. Ovako će si samo baciti klipove pod noge. Da sam ja Kosorica, ja bih namjerno izgubio ove izbore.
Prijavi Administratoru
#5 Izgubljene 4 godineGuest 2010-08-16 15:05
Šteta što SDP nije dobio 2007, nego ovo Zlo, koje je donijelo bezbožne zakone, učvrstilo četnike u vlasti, odreklo se suvereniteta nad vlastitim teritorijem za koji su branitelji dali svoje živote, diže i veliča četničke pokolje nad vlastitim narodom, a kao vrhunac gospodarski je dokrajčilo zemlju.

Naravno, ništa čudno, i tako će biti sve dok ljudi namjerno biraju zlo.

Što bi se dogodilo da je dobio SDP? Sve ovo gore, eventualno uz izuzetak četničkog derneka, ali bi se dogodilo par pozitvnih pomaka:

1-> Osnažila bi domoljubna zdrava opcija (Ne bi zaluđena i obmanjena HDZ-ova masa živjela u lažnoj nadi da je "njihova" stranka na vlasti.)
2-> Ishod predsjedničkih izbora bi vrlo vjerojatno bio drugačiji. (Ne bi imali predsjednika koji veliča totalitarni režim i zajedno sa vladom organizira četničke derneke, jer bi došlo do konstruktivnog preslagivanja na desnoj opciji)
3-> Tzv. lijevi dio glasačkog tijela shvatio bi (napokon) da su "njihovi" predstavnici jednako loši ili još gori nego HDZ-ovi, i potpuno zasluženo bi im bila prišivena hipoteka gospodarskog uništavanja zemlje. A sada žive u obmani kako je to samo krivnja HDZa i njegovih nesposobnih političara a "njihova" kukuriku koalcija snaga koja će ih izvesti iz krize. Ovo zato jer je prošlo već 7 godina od trećojanuarske nesposobne vlasti te su zaboravili tko nas je stvarno poveo i tko je bio začetnik današnje, gospodarski i moralno unakažene domovine.

Sada kada dobije SDP, ovaj 3 korak doći će samo sa zakašnjenjem od 4 godine, što znači daljne produljivanje agonije i devastacije zemlje, umjesto da se to dogodilo u prethodne 4 godine.
Prijavi Administratoru
#6 To je toGuest 2010-08-16 17:31
Citat Zrinski:
Šteta što SDP nije dobio 2007, nego ovo Zlo, koje je donijelo bezbožne zakone, učvrstilo četnike u vlasti, odreklo se suvereniteta nad vlastitim teritorijem za koji su branitelji dali svoje živote, diže i veliča četničke pokolje nad vlastitim narodom, a kao vrhunac gospodarski je dokrajčilo zemlju.

Naravno, ništa čudno, i tako će biti sve dok ljudi namjerno biraju zlo.

Što bi se dogodilo da je dobio SDP? Sve ovo gore, eventualno uz izuzetak četničkog derneka, ali bi se dogodilo par pozitvnih pomaka:

1-> Osnažila bi domoljubna zdrava opcija (Ne bi zaluđena i obmanjena HDZ-ova masa živjela u lažnoj nadi da je "njihova" stranka na vlasti.)
2-> Ishod predsjedničkih izbora bi vrlo vjerojatno bio drugačiji. (Ne bi imali predsjednika koji veliča totalitarni režim i zajedno sa vladom organizira četničke derneke, jer bi došlo do konstruktivnog preslagivanja na desnoj opciji)
3-> Tzv. lijevi dio glasačkog tijela shvatio bi (napokon) da su "njihovi" predstavnici jednako loši ili još gori nego HDZ-ovi, i potpuno zasluženo bi im bila prišivena hipoteka gospodarskog uništavanja zemlje. A sada žive u obmani kako je to samo krivnja HDZa i njegovih nesposobnih političara a "njihova" kukuriku koalcija snaga koja će ih izvesti iz krize. Ovo zato jer je prošlo već 7 godina od trećojanuarske nesposobne vlasti te su zaboravili tko nas je stvarno poveo i tko je bio začetnik današnje, gospodarski i moralno unakažene domovine.

Sada kada dobije SDP, ovaj 3 korak doći će samo sa zakašnjenjem od 4 godine, što znači daljne produljivanje agonije i devastacije zemlje, umjesto da se to dogodilo u prethodne 4 godine.


Upravo to je to što govorim, u Mađarskoj npr. je Fidesz došao na vlast na krilima razočaranja socijalistima i taj scenarij se događa svuda po Europi, desnica lagano preuzima vlast nakon razočaranja ljevicom, jedino smo mi iznimka i kasnimo 4 godine. Kod nas će ljevica doći na krilima razočaranja desnicom, a trebalo je biti obrnuto !!
Prijavi Administratoru
#7 Što možemo očekivati od eventualne buduće vladavine SDP-a?Guest 2010-08-16 18:06
Ništa.
Jer sve što se imalo dogoditi, dogodilo se. Komunjari imaju apsolutnu vlast u svim institucijama bitnim za život zajednice; od parlamenta, sudstva, odvjetništva, bankarstva, vlade, političkih stranaka, diplomacije, milicije, vojske, medija (najvažnija im je srbokomunitička organizacija tzv HRT), školstva, sindikata (koliko god bili mafijaški i ridikulozni), visokog obrazovanja, tzv. Akademije, tzv. Matice itd. Imaju na “hiljade” svojih paradržavnih organizacija (tzv. nevladinih udruga) koji luksuzno žive na grbači hrvatskih građana.
A kada se pogledaju statistički podatci izbora za parlamenat (2000.; 2003.; 2007.) hadezenjare su najviše glasova dobili na prvim izborima (2000.) i sve manje na iduća dva.

U “januaru dve hiljadite” su račanovci preuzeli vlast, i vidjeli su (ne znam čega i koga su se bojali?) da im ne će ići, i na idućim izborima su izabrali “pravog Hrvata”- Sanadera, da on riješi prljavi posao koji Račan - teška kukavica, oportunist i nesposobnjak – nije imao hrabrosti obaviti. Naravno, Hrvati su popili nekoliko histeričnih riječi na Splitskoj rivi (ta brat mu je svećenik, sestra časna sestra; a Hrvati – kaoti katolici – pojma nemaju da im je Vatikan smrtni neprijatelj) odmah se javio da kao kvisling obavi prljavi posao.

Zanimljivo, da je iza tih izbora (2003.) besna Vesna P. histerično htjela vlast, godine joj prolaze, sve je ružnije i ružnija, vrti se u krugu, kao pas koji grize vlastitiu rep, a kako je tupava i mentalno ograničena nije shvatila lukavu Račanovu igru.

A sada, upravo sada – na slijedećim izborima - esdepenjare ne bi nikao smjeli “uzeti” vlast. Zemlja, ta kretenska sprdačina od državnog ustroja, je pred raspadom, ili pred aneksijom dijelova teritorija od susjednih “država”, ili pred krvavim građanskim ratom, i to bi bio pretežak teret, ne samo za njih, nego i za ozbiljnije ljude. Neka ostavi polupismenu srpsku novinarku da se bakće s problemima
Ovako, ide im plaćica, autići se vozaju, računi u švicarskim bankama rastu, amlo laju, malo letuju; to je njihov marksistički raj

A Milanović, taj politički analfabet i histerik, kaže da sve susjedne zemlje idu naprijed i izlaze iz recesije, čak i Srbija (što je istina jer su im Amerikanci dali dozvolu za veliki izvoz oružja u “treći svijet”, a imaju i veliku potporu Izraela, iako nisu u NATO-paktu), samo je zaboravio da on, kao politički i etnički Srbin, u svojoj Srbiji nikada ne bi bio političar ili čelnik neke stranke, pogotovo ne komunističke (Srbijanci su se “kurtalisali” komunizma; uostalom njihov književni velikan Dobrica Ćosić je davno rekao da su Hrvati Srbiji uvalili komunizam).
Prijavi Administratoru
#8 Goli otok kao škola hrvatstva!Satyr 2010-08-19 13:45
Jedini čimbenik po kojem se HDZ razlikuje, odnosno razlikovao od SDP je dugo godina bilo domoljublje, da bi se to domoljublje ostavilo po strani odma prvog tjedna hdzove vladavine.
A narod ko narod ponavlja istu povijest svakih četiri godine nasjedajući uvijek na iste kvazidomoljubne floskule.
HDZ BEZ KRONIČNE TUĐMANŠTINE NIJE HDZ!
Zar taj HDZ misli opet pobjediti na tu kartu, kad je svojim sustavnim programom zatiranja svega svetog i nacionalnog radi 'usklađivanja standarada s EU-om', narod učinio takvim da više ne zna što je domoljublje?
Hrvatski čovjek mora opet učiti voljeti Domovinu, jer već zadnjih deset godina ne postoji domoljubni model po kojem bi se ravnao, a HDZ je taj model uništio, razrušio.
On umirujuća HDZ-ovska glasačko-korisn ička nekolicina polako je sve manja, jer se njihovi interesi sve manje/ne ispunjavaju, a za HDZ ih više ne veže domoljublje, jer ga tamo nema.
Izumrla je ona HDZ-ova metafizička domoljubna karizma te je sad postao samo jedna firma koja otpušta svoje radnike-glasače sukladno aktualnoj recesiji.

U Večernjaku je nedavno pisalo da se Miroslav Tuđman vraća u HDZ te da se vračaju politici izvornog kova, no radosna vijest nije dugo potrajala.
Što se je jučer dogodilo.
Tomislav Ivić je skinuo, kako prenosi Slobodna Dalmacija, Tuđmanovu sliku sa zida; prizor koji je prepun simbolike za trenutno stanje u HDZ-u.
Pa jeli se više zna ko pije a ko plaća u toj stranci.
Zar se predizborna strategija ne bi trebala uskladiti, a ne da se središnjica poziva na Tuđmana, dok regionalni ogranak se tog istog Tuđmana odriče?
Ako HDZ to ne učini i nauči glasače što je domoljublje, na vlast će doći SDP, a onda nam najmanje sljedećih pet godina predstoji boljševička Hrvatska.
A onda će se u toj Hrvatskoj otvoriti ponovno Goli otok, koji će već kad je kasno, kako je to rekao Miro Barešić, postati prave škole hrvatstva.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • Ivan Budimir
  • 1 korisnik
  • 31 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal