Vrijeme bitaka, a ne vrijeme sumnji

 

Tekst uvaženog i poštovanog gospodina Pešorde, u kojem kritički preispituje šanse HRAST-a, objavljen na Portalu Hrvatskoga kulturnog vijeća, došao je u pravo vrijeme i na pravom mjestu. U pravo vrijeme zato, jer su sada, godinu dana prije izbora svaki savjet, sugestija, upozorenje i kritika dobro došli i ima vremena da se korisni prijedlozi proanaliziraju i prihvate, negativna razmišljanja isprave, a oni koji sumnjaju razuvjere. A pravo mjesto je zato, jer Portal HKV-a objavljivanjem i kritičkih tekstova pokazuje svoju demokratičnost i domoljubnu širinu i otvorenost za sve koji žele dobro Hrvatskoj. Iskazuje se i kao mjesto gdje se može o svakoj temi otvoreno i pošteno prodiskutirati.

Zato želim dati svoj osvrt na tekst „Je li Hrast uistinu Hrvatski rast?", jer znam da ima dosta dobronamjernih Hrvata koji su još uvijek skeptični i misle kao i gospodin Pešorda da HRAST neće prijeći izborni prag pa se za HRAST ne isplati glasovati. Želim iskazati svoje uvjerenje da nisu u pravu i da je „Hrast uistinu hrvatski rast". Ovo pišem s iskrenim poštovanjem prema gospodinu Pešordi kojeg osobno nisam upoznao, ali cijenim njegove tekstove i javno djelovanje.

Ivo JosipovićMeni se čini da njegov tekst iskazuje mišljenje onih, nažalost mnogobrojnih, Hrvata koji su mnogo bitaka izgubili i „znaju" da će se i ova bitka izgubiti pa misle da je bolje stajati sa strane i poslije reći „zar vam nisam rekao". Oni već izgleda zaboravljaju veliku i veličanstvenu bitku koju smo 1991. dobili, a u sjećanju su im ostale samo bitke u kojima u zadnjih deset godina bivamo poraženi. Zato je važno sada proanalizirati sva iskustva i dobra i loša i pripremiti se za ovu Zadnju veliku bitku.

Zašto HRAST mora uspjeti

Ako ovu bitku, na ovim izborima izgubimo, Hrvatske više neće biti, utopiti će se u nekakvu novu Jugoslaviju pod nazivom Jugosfera, Zapadni Balkan ili nekako slično, uz aplauz EU moćnika, Sorosa i ostalih gospodara svijeta, ali i uz zadovoljan osmjeh Josipovića, Tadića, Vesne Pusić, Mesića i ostalih velikih „Europljana" i „antifašista", HDZ-a, SDP-a i ostalih stranaka. Naravno, za to vrijeme će Hrvati buljiti u TV, gledati Šeherezadu, opsjedati supermarkete, sve više težiti suradnji „u regionu" i polako dolaziti do uvjerenja da u Jugoslaviji nije ni bilo tako loše. Ne znam ima li naroda u svijetu koji je u dvadeset godina prošao taj nevjerojatan put, od naroda koji je 90-tih godina davao život za domovinu i izvojevao nevjerojatnu povijesnu bitku, do naroda tako „ispranog mozga" da je dva puta izabrao Mesića, čovjeka koji je otvoreni neprijatelj Hrvatske i koji je negacija svega što je vrijedno u Hrvatskoj. Gospodari svijeta mogu biti jako zadovoljni, oni su uvjereni da je njihov eksperiment proveden u laboratoriju zvanom Hrvatska, uspio. Misle da su pokazali kako se jedan hrabar, ponosan narod može baciti na koljena i da sada na osnovi tog eksperimenta mogu nastaviti djelovati u velikim zemljama kao što su Irak, Iran, a vjerojatno i Kina. Uvjereni su da im je bilo potrebno samo uložiti mnogo novaca u „svoje medije", kao što su Jutarnji list, Globus, Feral, HTV, Index.hr i slične, koji će razarati sve vrijednosti društva, koji će „ispirati mozak" ljudima, a posebno mladima, tako da se ljudi počnu sramiti svoje Domovine, da treba samo uložiti novac u razne političare, udruge i kompromitirane likove kao što su Mesić i Sanader ili pak neprijatelje Hrvatske od Pusićke do Pupovca, te se osloniti na mrežu UDBA-e i KOS-a. I za dvadesetak godina uspjeh je osiguran.

Zar ćemo im dozvoliti da pobijede?

Zar želimo da se u takvom „novom" društvu, u takvoj Hrvatskoj odgajaju naša djeca?

Samo radi naše djece to ne smijemo dozvoliti, HRAST to neće dozvoliti.

Zašto će HRAST uspjeti

Dosta ljudi je reklo: „Vi ste dobri, ja bih glasao za vas, ali vi nećete proći izborni prag, pa je glasanje za vas bacanje glasova". Takvima treba reći i objasniti: „HRAST će uspjeti i vaši glasovi će pomoći da uspije." HRAST će uspjeti, jer će uvjeriti ljude da „sada imaju za koga glasati", da je sada najbolje rješenje za Hrvatsku, jer su se mnoge stvari posložile, ali i zato, jer će ispravljati greške koje su prethodnici učinili.

Ima mnogo razloga da se vjeruje u uspjeh HRASTA.

a) HRAST će uspjeti, jer je konkurencija najslabija do sada

Sada je pravo vrijeme da se krene u bitku za Hrvatsku. „Velike stranke" nikada nisu bile taklo slabe kao sada. Hrast - počast dr. Franji TuđmanuHDZ, SDP, HNS, HSS, IDS i ostali toliko su kompromitirani da su se već počeli svi iskreno gaditi svakom iole normalnom čovjeku. Svaka je rasprava u Saboru, od Proračuna do povjerenja Vladi, imala upravo „fantastičan učinak", jer su ljudi mogli u pravom svijetlu vidjeti svu bijedu, nesposobnost, glupost, prizemnost i nemoralnost naših političara. Za njih bi sada mogli glasati samo oni birači koji su zreli za psihijatra ili oni koji su interesno ili tvrdo ideološki vezani uz neku stranku, a takvi su zreli za Crnu kroniku ili za psihijatarski kauč. I HDZ i SDP su pokazali da njihovi članovi, lideri, ministri i zastupnici nisu sposobni riješiti niti jedan složeniji problem. Njima mediji određuju što će raditi, a najveće im je zadovoljstvo kada mogu zadovoljiti nekakvog i zadnjeg činovnika iz Europske unije. HDZ se nakon Sanadera i punjenja Remetinca tako kompromitirao da se neće još dugo oporaviti, a SDP svi već vide kao stranku koju vode krajnje nesposobni lideri, punu budućih kandidata za Remetinec. Milanović je najuspješniji kada šuti, jer svaka njegova izjava pokazuje da je krajnje nesposoban i to užasava sve poklonike SDP-a. U Zagrebu, gdje imaju vlast pokazuju kako bi vladali u Hrvatskoj - na primitivan način, uz puno korupcije, nesposobnosti i nesnalaženja. Cirkusi oko Gradskog proračuna to pokazuju, a trebamo se sjetiti kako nisu mogli riješiti niti trećerazredni problem kao što je taxi prijevoz u Gradu. To je problem koji se može riješiti za jedan sat, a oni su to rješavali tako da je sto ljudi mjesec dana izluđivalo građane. A da ne govorimo o tome da je gospodarstvo Zagreba svijesno uništeno, da se provodila deindustrijalizacija Grada, da Grad nema nikakvu strategiju razvoja, da je Grad financijski upropašten, da se Gradom upravlja na intelektualnoj razini ljudi koji na Hreljiću prodaju švercanu kinesku robu. Za HNS mogu glasati samo građevinska mafija i tvrdi Jugoslaveni, a njih nikada nema više od 4-5%. HSS se profilirao kao sindikat seljaka koji ucjenjuje državu i sve porezne obveznike i koji zapravo jako šteti i seljacima, ali i cijeloj državi.

Zato ljudi upravo žele i vape za Trećim putem, za nekim koji je drugačiji od svih njih i za koga mogu sada glasovati. U to se područje sada želi ubaciti HSLS, potpuno kompromitirana stranka koju vode bivši skojevski lideri i „vrhunski intelektualci", zapravo uspješna djeca komunizma kojima su Mesić i Tito dalje glavne zvijezde i duhovni lučonoše.

Ne znam kada će se opet ukazati takva prilika, kada će konkurencija biti tako nesposobna, slaba i kompromitirana. Ako sada ne iskoristimo priliku, onda smo stvarno nesposobni.

Kao pravi Treći put mora se profilirati široki hrvatski pokret (kao i 1991.) koji vode nekompromitirani ljudi, koji se bore za obiteljske vrijednosti bliske svima nama, koji su dokazali da vole Hrvatsku i da ima je stalo do njezina opstanka, koji mogu pokrenuti Dobru Hrvatsku, koji mogu okupiti sve ljude koji su zabrinuti stanjem u kome se našlo ovo društvo.

A takav pokret okuplja HRAST.

Vesna PusićZa HRAST sigurno neće glasati oni koji glasaju za HNS, Vesnu Pusić i Mesića, razni „jugoslaveni i jugonostalgičari", te tvrda struja SDP-a i vjerna baza HDZ-ovaca, te svi oni koji su imali koristi od dosadašnjih vodećih stranaka. Ali će sigurno glasati „oni koji do sada nisu imali za koga glasati", jer su im se zgadile vodeće stranke, a takvih ima 50%, glasati će oni koji su do sada razbacali svoje glasove na razne male državotvorne stanke, te razočarani HDZ-ovci i mnogi drugi. Za HRAST će glasati oni koje boli, kada vide da se Hrvatska stalno ponižava, da Hrvatska umjesto da napreduje, stalno nazaduje, glasati će oni koji vjeruju u naše sposobnosti, koji žele pridonijeti hrvatskom razvoju, koji znaju da smo sposobni pokrenuti gospodarski rast, koji vjeruju u hrvatski rast.

Kada se to sve zbroji to je jako veliki broj glasova. I zato glas za HRAST neće biti izgubljen glas.

Hrast želi okupljati, a ne razdvajati i ponovno svađati Hrvate. HRAST pokazuje poštovanje prema svima koju su to do sada izlazili na izbore, prema strankama kao što su Jedino Hrvatska i HIP i Volim Hrvatsku i pravaši. Ali želi i naučiti na njihovim greškama, jer oni do sada nisu uspijevali učiniti ništa značajnije. Prema gospođi Ruži Tomašić treba se odnositi s punim poštovanjem, pogotovo prema njezinoj hrabroj borbi protiv narkomafije. Ali pravaši imaju stigmu nekada ugledne, povijesno slavne stranke čiji su se članovi kompromitirali stalnim svađama, stalnim dijeljenjem i neslogom i vrlo slabim uspjehom na izborima. Bio sam šokiran, kada je hrabra gospođa Tomašić, nakon svega što je učinila za svoje sugrađane na Korčuli, izgubila izbore. A jedan od njezinih najuglednijih članova Pero Kovačević je poznat kao „veliki kritičar Bandića", koji se naglo utišao „kupljen" dobrim poslom u Holdingu. To stvarno nije dobra reklama za stranku. Za stranku Jedino Hrvatska se slabo čuje, ona je pod medijskim embargom kao i ostale hrvatske, državotvorne stranke.

b) HRAST će uspjeti, jer je snažan glas organizirane tihe većine

Svjesni smo da će i HRAST biti pod medijskim embargom, ali HRAST ima jednu veliku prednost. HRAST okuplja veliku i snažnu mrežu udruga, hrvatsku tihu, snažnu većinu koja je jako dobro organizirana i koja kada treba pokazuje svoj glas.

Dok je u medijima, pod svijetlom reflektora stalno bila jedna moćna Hrvatska koju čine političari, tajkuni, novinari, korumpirani, nesposobni, pohlepni, nemoralni trećerazredni ljudi, u sjeni se organizirala jedna druga Hrvatska, snažna Hrvatska tihe većine. Je li netko svjestan da udruga Grozd s mladim Ladislavom Ilčićem na čelu, koja se bori za obiteljske vrijednosti ima 40.000 članova, a na izborima to može biti najmanje 80.000 glasova. Je li netko svjestan da je Obiteljska stranka s Ivicom Relkovićem prošle godine, u kratko vrijeme sakupila 200.000 potpisa za akciju More je kopno. Što mislite za koga će glasati ti ljudi koji su svojim potpisima pokazali za kakve se vrijednosti bore. A takvih udruga ima još nekoliko desetaka. Mnoge udruge su okupljene oko Crkve. Što mislite za koga će oni glasati? Jedan veliki dio ljudi svaku nedjelju idu u Crkvu. Što mislite za koga će oni glasati?

Ljudi su počeli reagirati, okupljati se, braniti vrijednosti društva, jer su rekli „Ne želimo da ovakvom društvu kakvo je sada odrastaju naša djeca". Ti ljudi su se pokrenuli.

Nedjeljko MihanovićA ljudi koji se bore za svoje obitelji, za svoju djecu, za svoju Domovinu su nepobjedivi.

A što radite vi ostali? Stojite sa strane, prigovarate, cendrate i govorite „opet ne bumo uspjeli", „ne bumo prešli izborni prag". Umjesto da pitate „Kako se mogu priključiti, kako se mogu angažirati, kako mogu pomoći".

Naravno da ima grešaka u koracima, a gdje to nema grešaka, ali greške se ispravljaju. Pokret ide korak po korak naprijed prema svom cilju i sve je brojniji. HRAST postaje jedna velika zajednica koju povezuju iste vrijednosti i koja želi pobijediti za Hrvatsku, za hrvatski rast..

Uspjet ćemo ovaj put sigurno, a htjeli bismo da uspijemo svi zajedno. Nitko više nema pravo stajati sa strane.

c) HRAST će uspjeti, jer je potisnuo uobičajeni, razarajući ego naših političara

Treba pročitati novu knjigu dr. Nedjeljka Mihanovića „Tuđmanova baština" i vidjeti da pored svih neprijatelja Hrvatske protiv kojih se Predsjednik Tuđman morao boriti, oni čiji su ga udarci najviše boljeli bili „Veliki Hrvati", u početku iskreni domoljubi, od Budiše do Gotovca, koje je njihov preveliki ego tjerao da se u najtežim trenucima svrstavaju protiv interesa Hrvatske. Koliko bi nam svima bilo lakše, koliko bi Predsjedniku Tuđmanu bilo lakše da mnogim Hrvatima njihov ego nije bio važniji od Hrvatske. A kada vidimo s kakvim likovima je Predsjednik bio okružen, moramo mu se sve više diviti da je uspio stvoriti Državu. Čak i sada, kada je bilo dovoljno vremena da se sve karte stave na stol, da dobijemo sve informacije, da nam sve bude jasno, još uvijek se pojavljuju nekakvi čudni likovi od Žarka Domjana, Zdravka Mršića i ostalih, povrijeđenih ega, koji i sad žele dokazivati da bi oni u onim odsudnim trenucima bolje vodili državu. Za nepovjerovati.

I sada je veliki teret nekih državotvornih stranaka ego njihovih lidera koji žele pokazati da su oni jedini koji mogu zastupati hrvatske interese, iako na izborima dobivaju mizeran broj glasova.

Taj je problem HRAST prevladao. U HRAST-u ima mnogo mladih, novih ljudi koji zajedno s uglednim i poznatim osobama predstavljaju Pokret. I predstavljaju novu snagu. Profesori Miroslav Tuđman i Josip Jurčević, daju punu potporu i puni doprinos, gdje god mogu zastupaju HRAST, ali se ne nameću i ne smatraju da bi samo zbog svog ugleda trebali biti lideri i biti u prvom planu. I oni će kao i svi ostali svoje mjesto na listama izboriti na predizborima.

Zato HRAST-u treba vjerovati.

Zato im se treba priključiti.

Pajo Grkčević

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Hrast može uspjetiBoljunac 2010-12-28 19:52
Hoće li Hrast uspjeti ovisi od onih koji ga pokreću i od okolnosti u kojima će djelovati. Hrast može mijenjati sam sebe i osposobljavati se za uspjeh. Šanse postoje. Treba ih znati iskoristiti.
Radi li Hrast na uspostavi veza s HUP-om (Hrvatskom udrugom poslodavaca) ?

Ako Hrast svojim programom i djelovanjem pridobije pravaške stranke, HUP i Crkvu, te nezadovljnike drugih stranaka i neodlučne - izborna pobjeda bi bila sigurna.

Je li to nemoguća misija ? Ne mislim da je tako nešto nemoguće. Vjerujem u razum. Razum je najčešće pomućen kad nad njim prevladaju emocije, ali ipak ja vjerujem u razum. Jer, razum uvijek pobjeđuje. Ako ne od prve, a ono u drugoj, trećoj ili nekoj sljedećoj prilici.
Prijavi Administratoru
#2 Jedino što fali...Satyr 2010-12-28 20:00
...Hrastu je gospodarstvenič ka retorika. Ako taj verbalno-stručn i segment popune to bi moglo biti to. Nastup u medijima i u javnosti malo je previše epski, a malo manje egzaktan a ljudi nisu apstraktno raspoloženi već fizički gladni. Inače Hrast ima sve što treba.

PS. desetak mladih imam koji će bez problema glasovati za Hrast, a neće za HDZ. I to su me isti pitali za HRast, a ne da sam im ja rekao. To me raduje...
Prijavi Administratoru
#3 Stvarati pozitivnu energiju nutar realnih okvira!Satyr 2010-12-28 20:08
Citat:
Je li netko svjestan da udruga Grozd s mladim Ladislavom Ilčićem na čelu, koja se bori za obiteljske vrijednosti ima 40.000 članova, a na izborima to može biti najmanje 80.000 glasova. Je li netko svjestan da je Obiteljska stranka s Ivicom Relkovićem prošle godine, u kratko vrijeme sakupila 200.000 potpisa za akciju More je kopno. Što mislite za koga će glasati ti ljudi koji su svojim potpisima pokazali za kakve se vrijednosti bore. A takvih udruga ima još nekoliko desetaka. Mnoge udruge su okupljene oko Crkve. Što mislite za koga će oni glasati? Jedan veliki dio ljudi svaku nedjelju idu u Crkvu. Što mislite za koga će oni glasati?
Za HDZ najveći broj, nažalost.
Prijavi Administratoru
#4 Sretnocrno brinje 2010-12-28 20:19
Citat Satyr:
...Hrastu je gospodarstvenička retorika. Ako taj verbalno-stručni segment popune to bi moglo biti to. Nastup u medijima i u javnosti malo je previše epski, a malo manje egzaktan a ljudi nisu apstraktno raspoloženi već fizički gladni. Inače Hrast ima sve što treba.

PS. desetak mladih imam koji će bez problema glasovati za Hrast, a neće za HDZ. I to su me isti pitali za HRast, a ne da sam im ja rekao. To me raduje...


Tako je. Dobra, kvalitetna gospodarska retorika okrenuta buducnosti i napretku s konkretnim i realnim potezima i programima te zestoka, otvorena i beskrupulozna kritika i borba protiv korupcije, kriminala na svim razinama, tajkunizma i svega ostaloga sto nas koci u koraku naprijed. To je ono sto HRAST - u nepobitno treba i sto ce privuci ljude. Orijentacija na malog covjeka, na retoriku iz svakodnevnog zivota, na primjere iz svakodnevice, a ne apstraktne pojmove.

Dobar gospodarski, ekonomski i socijalni program s naglaskom na zestoku borbu protiv korupcije i kriminla u vrhu drzave je ono sto ljudi zele cuti i po cemu ce prvenstveno prosudjivati stranke i kandidate na izborima i na to se HRAST mora orijentirati. Jednostavmo receno, pokazite narodu put iz krize, iz siromastva i narod ce vas slijediti.

I nastojte sto vise postenih imena i organizacija privuci u HRAST. Sad je vrijeme za HRVATSKU SLOGU. Tako bih rado vidio TONCIJA TADICA u vasim redovima i znam da je on mnogim ljudima koji pojma nemaju o politici ostao u dobrom sjecanju, a zao mi je i sto se Zvonko Busic tako rano odlucio. Jos je tu i Tomislav Jonjic cije tekstove rado citam i volio bih ga vidjeti s vama. Sretno ...
Prijavi Administratoru
#5 I uz sve to...Satyr 2010-12-28 20:24
...najveći, ali najveći potez i reklama bi bio osnivanje podružnica HRasta po lokalnim samoupravama. Pogotovo selima. Jedino se tako, posebice ciljajući sela, može nešto učiniti da bi se polučio rezultat na državnoj razini od oko 15-20%. Gradovi su iskvareni i tamo najviše lobiraju oni veliki - HDZ i SDP.
Prijavi Administratoru
#6 Informiraticompassion 2010-12-28 20:35
Citat Satyr:
...najveći, ali najveći potez i reklama bi bio osnivanje podružnica HRasta po lokalnim samoupravama. Pogotvo selima. Jedino se tako, posebice ciljajući sela, može nešto učiniti da bi se polučio rezultat na državnoj razini od oko 15-20%. Gradovi su iskvareni i najviše tamo lobiraju oni veliki - HDZ i SDP.

Upravo tako gospodine Satyr, ništa bez toga da informacija o HRAST-u dođe običnih ljudi, ne treba im puno objašnjavati, ljudi su siti svega...svako od nas može nešto napraviti, evo ja npr. isprintala sa neta nešto o HRASTU i pitala župnika jel to može stajati tamo gdje stoji vjerski tisak:-)
Prijavi Administratoru
#7 Medju ljude ...crno brinje 2010-12-28 20:58
Podjela letaka kao sto to radi ekipa iz Volim Hrvatsku - NE U EU mi se cini vrlo kvalitetnim i korisnim pristupom. Mislim da to nisu neki preveliki novci za tiskati, a podjela volonterski.

Svaki neposredan doticaj s ljudima je dobrodosao. Milan Bandic, bez obzira sto mislimo o njemu, je u drugi krug upravo uspio uci radi toga sto je isao od covjeka do covjeka, od sela do sela i dijelio im neke gluposti. To je ono sto ljudi vole, kad vide da ste vi njihov covjek, covjek iz naroda, jednak njima, a ne nekakvo apstraktno ime sa sedmog neba koje ne zna normalno popricat s jednim tokarom ili seljakom. Pravi politicar je onaj koji moze voditi jednako kvalitetan i normalan razgovor na istoj razini i sa sveucilisnim profesorom i s tokarom u TLM-u.

Zatim sto vise gostovanja na lokalnim radio i tv postajama. Svatko treba dati svoj doprinos. Da svatko od nas tko ima facebook barem jednom dnevno stavi negdje na neku posjeceniju grupu ili stranicu poveznicu na stranicu HRAST-a vec smo puno napravili.
Prijavi Administratoru
#8 Hrast, kao simbol čvrstog i trajnog zajedništvaJuraj Puljski 2010-12-28 21:08
1.Predlažem ovo kao slogan pokreta-stranke:

"HRAST JE ZAJEDNICA SVIH LJUDI KOJI HOĆE HRVATSKU I KOJIMA NIJE KRIVO ŠTO JE ONA NASTALA"


2.Predlažem da se iz službene uporabe izostavi naziv Hrvatski rast, jer je kičast i kao takav suvišan u samome nazivu, te da se u potpunosti zamjeni nazivom HRAST, koji je izvrstan, zvučan i simbolizira čvrsto i trajno zajedništvo.

Tuđmanovski korjeni i hrvatska gruda, ishodište su stranke, čvrsto deblo, znak je snage i jedinstva, dok je demokratičnost( sastavnice Hrasta) predstavljena granama, čiji su listovi i plodovi domoljubna djela hrvatskih ljudi, koja padaju na polodnu zemlju iz koje crpeći snagu raste HRAST, simbol snage i zajedništva.

Naziv Hrast superioran je i potpuno drugačiji od postojećih naziva stranaka(HSLSSD PHDZBLABLABLA.. .) i to upravo onoliko koliko je i sama stranka njima superiorna, pa apeliram na vodstvo stranke da ga ne mijenja, jer bi to pokazalo našu neodlučnost i kolebljivost već u startu, što je nešto u potpunoj suprotnosti sa čvrstim hrastom.
Kažem to iz razloga, što je u jednom članku, objavljenom na portalu HKV-a, priopćeno kako je naziv stranke pomalo nespretno izabran.


3.Predlažem da stranka-pokret, prvom prilikom, čim se izvrši neophodna konsolidacija stranke, pokaže snagu angažiranog domoljublja i objavi svoje postojanje široj javnosti, organizacijom jednog svehrvatskog masovnog okupljanja u Zagrebu (dobrih povoda za tako što, barem je desetak, kao na primjer potpora "Apelu hrvatskim vlastima" Zvonimira Šeparovića, koji između ostalog ima za cilj, razdvojiti hrvatski antifažizam, od zločinačkog, protučovječnog i protuhrvatskog jugokomunizma).
Prijavi Administratoru
#9 hrastFalcon 2010-12-28 21:11
Previše još podsjećaju na nekakav ezoteričan klub salonskih intelektualaca. Premalo doticaja sa stvarnim životom.

Pitanje je uopće, čije glasove može "Hrast" očekivati da će dobiti? Može dobiti glasove jedino domoljubne sirotinje tradicionalisti čkog usmjerenja (toga ima dosta, vjerujte)! Onih poniženih koji nisu izgubili vjeru u Hrvatsku, nego koji smatraju da je u njihovu osobnom poniženju ponižena i domovina. Neće sigurno posjetitelji lounge barova, after work partyja, ekipa sa Špice iz Bogovićeve, ili iz Red Carpeta, novinari, "književnici", menadžeri, "umjetnici" koji parazitiraju na proračunu Ministarstva kulture i HRT-a, europejci, svi ovi sigurno neće dati svoj glas "Hrastu", nego jedino skromni ljudi koji žive od svog rada, jedan dio mladih koji su svoje domoljublje pokupili iz roditeljskog doma, neki domoljubno orijentirani fakultetski obrazovani ljudi na rubu egzistencije itd. Jedino od takvih "Hrast" MOŽE očekivati glasove (što ne znači nužno da će ih dobiti).

Tome treba prilagoditi strategiju.
Prijavi Administratoru
#10 HRAST JE ZAJEDNICA SVIH LJUDI KOJI HOĆE HRVATSKU I KOJIMA NIJE KRIVO ŠTO JE ONA NASTALA !Juraj Puljski 2010-12-28 21:21
Hrast treba objaviti rat svakom obliku jugoslavenstva i na tome homogenizirati biračko tijelo.
Prijavi Administratoru
#11 HRAST MORA USPJETI !!!Juraj Puljski 2010-12-28 21:39
Gospodine Boljunac, ne sumnjam u vašu dobronamjernost kada kažete kako Hrast može uspjeti ako....

Hrast mora uspjeti!!!!
Svi mi, Hrastu smo na raspolaganju i on hoće uspjeti.
Prijavi Administratoru
#12 anti-, pro-Falcon 2010-12-28 21:44
Citat Juraj Puljski:
HRAST JE ZAJEDNICA SVIH LJUDI KOJI HOĆE HRVATSKU I KOJIMA NIJE KRIVO ŠTO JE ONA NASTALA!

Hrast treba objaviti rat svakom obliku jugoslavenstva i na tome homogenizirati biračko tijelo.


Bojim se da to nije dovoljno...pore d toga treba i nešto drugo...anti-ju goslavenstvo je u redu, ali mora biti i nešto pro-!
Prijavi Administratoru
#13 #12 Odgovor FalconuJuraj Puljski 2010-12-28 21:58
Hrast će zavladati Hrvatskom baš iz toga razloga što je sebe postavio ovako široko.

Za njega će glasovati ne samo oni koji vole Hrvatsku, već i oni koji je samo hoće, točnije oni koji Jugoslaviju neće, a takvih je veliki broj, čak i među onima lijevo od centra.

Hrast treba biti lijevi, desni i srednji ako treba, ali prvenstveno svehrvatski, pa samim time i antijugoslavens ki.
Prijavi Administratoru
#14 Kako do uspjeha ?Boljunac 2010-12-29 00:11
Dobrom organizacijom. Pristupanjem malih domoljubnih stranaka i raznih udruga Hrastu mogle bi pružiti tom pokretu neviđenu dinamiku iu kratkom roku okrivenost cijele Hrvatske jednom političkom ajkcijom.
Prijavi Administratoru
#15 #14 U HRAST TREBA ULOŽITI DIO SEBE SVAKI ONAJ KOJI VOLI HRVATSKUJuraj Puljski 2010-12-29 00:55
Poštovani Boljunče, dodao bih tome i neophodnost stavljanja na raspolaganje svih domoljuba u Hrvatskoj i iseljeništvu, jer kao što za Hrast treba glasovati svaki onaj koji hoće hrvatsku, isto tako u njega treba uložiti dio sebe, svaki onaj koji voli Hrvatsku.
Prijavi Administratoru
#16 "HRAST" IMA IZUZETNU ULOGU U OVOJ FRAGMENTIRANOJ DOMOVINSKOJ DOMOLJUBNOJ OPCIJIpreporod 2010-12-29 02:26
"HRAST"mora biti alternativa SDP i HDZ-u (bar djelomicno).Ako bi rekli kompletno onda zatvaramo vrata,a ova krovna organizacija "HRAST" ne zatvara vrata nikome i sviju ukljucuje.
I zalutalu BRACU HRVATE treba pozvati
pod krosnje "HRASTA".
To bi bila najveca garancija da se
Hrvatska politicka scena zaista mijenja.
Glavna tema "Hrasta" treba (mora) biti da nece trpjeti nikakvu ideolosku podjelu HRVATSKOG DOMOLJUBNOG KORPUSA.
-Kao sto revno radi SDP-
Da nece trpiti nikakvo cjepanje na sitne,strancice ,na desetine i stotine
organizacija ,i desetine i stotine ambicioznih i preambicioznih vodja.
"HRAST" mora biti ujedinitelj SVEGA HRVATSKOG i u globalu i u sitnim i najsitnijim detaljima.
"HRAST" mora pod svojhim krosnjama okupiti ono najbolje i najidealisticnije
u Hrvatskom Narodu.
Samim stim se podrazumjeva da nesmije biti pod nicijom diktatorskom palicom.
"HRAST" mora imati Quorum vecine (sto prilici Demokratskoj organizaciji) ali mora imati i jasno i iskristaliziran o VODSTVO i eventualno conzesusom i jednog
VODJU koji ce ujediniti u sebi i
karizmaticke,id ealisticke i iznad svega
NACIONALNE TEZNJE HRVATSKE NACIJE.
To MORA biti ozbiljna osoba a ne avanturista ,ali u isto vrijeme i optimista i covjek visokih moralnih zasada.
Da,mora biti VODSTVO ,vijece ili kako ga vec budemo zvali.
Iluzorno je ocekivati da to bude ZBOR desetina stranaka koje ce se beskrajno svadjati i nadmetati oko svake sitnice
(kao sto je u Hrvatskoj Politici nepisano pravilo)
Da,Hrvati imaju pametnih i sposobnih ljudi,divnih ljudi DOMOLJUBA,ali
samo ce JEDAN od njih moci na kraju krajeva uci u SABOR.
Mora se biti razborit,nesebi can,raditi skupa.
Ulog je ne manje ni vise nego sam OPSTANAK NACIONALNOG INDENTITETA HRVATSKE NACIJE.
A sto se tice VJERE U USPJEH ovog plemenitog POKRETA ,ta vjera mora biti poput Velebitske stjene,koju nikakve bure sumnje i malodusnosti nemogu poljuljati.Uvij ek su svi veliki pokreti pocinjali sa nekoliko odlucnih i vizionarskih pojedinaca koji su tom svojom vizijom isli nepokolebljivo naprijed..
Ne ovdje nema mjesta malodusnima i nestrpljivima.. .
"HRAST" mora biti postojan i solidan
kako mu vec samo ime govori.
Ako se sve ove osobine usklade,i ako "vodstvo" bude na "visini zadatka"
Uspjeh nece izostati.
Prijavi Administratoru
#17 Kako uspjeti?Boljunac 2010-12-29 09:50
Hrast ili Hrvatska ili Hrast s Hrvatskom ?

Mijenjenjem ozračja, rekli su jutros u Mreži prvog. I točno su rekli. Ali u istoj emisiji bilo je i disonantnih glasova.

Treba prestati trubiti o pljački ili pljačkama priošlim i budućim, jer to je dio lijeve kominističke retorike. I desničari podliježu tom ušima toliko ugodnom ljevičarenju. Pljačke su za organe gonjenja. policiju, DORH i za pravosuđe, a ne za ugrijavanje politlčkih stranaka.

Treba globalizirati lokalno. To znači da treba osposobiti upravu da brzo i efikasno radi po razumnim propisima koje će donositi Hrvatski Sabor i Vlada RH. To zato da se ne mora čekati na građevne dozvole godinama; da se ne mora naplatu tražbina preko suda čekati godinama; da se ne mora držati zaposlenika ako nije potreban; da se ne stvaraju prepreke prometu roba tamo gdje nema nikakvog rezona za to itd itd.

Treba prestati tražiti od poslovnih banaka da se ne ponašaju kao banke kako to čini ne samo ekonomist Grčić i drugi , nego je to postala "domoljubna" retorika. i desnice. Naime, pored globalizacije lokalnog potreban je i novi kapital za hrvatski rast, pa dakle i za Hrast. Hrvatska nema dovoljno kapitala. Krivo imaju oni koji misle da se kapital stvara u tiskari ili emisijom novca od strane centralne banke. Novac se stvara radom, proizvodnjom i uslugama drutva kao cjeline i kad su te veličine na niskoj razini, kapital se mora uvoziti ili od stranaca ili od naših iseljenika (nije baš svejedno, ali ipak se svodi gotovo na isto !). Kad bude u Hrvatskoj obilje kapitala, tada će i kamate biti niže. Za niže kamete traži se konkurentnost i sigurnost ulaganja. Jer, i kamate su tržišna kategorija. S niskim kamatama (nižim od stope inflacije i bez ukalkuliranih rizika) radile su naši nekadašnji OUR-i u bivšem propalom gospodarskom sustavom. Taj se sustav zagovara kroz netržišne zahtjeve za jeftinom enrgijom, za jeftinim (bespovratnim !) kreditima itd. itd.

Dakle, treba globalizirati lokalne okolnosti u Hrvatskoj i uspjeh ne će izostati. Posebno ako uskoro budemo u EU. Može li Hrast zamijeniti otuđene od naroda postojeću tzv. politčku elitu ? Može i morao bi jer, takva uspješna Hrvatska će trebati svoju budućnost oblikovati po domoljubnim kriterijima : sačuvati identitet, nacionalni ponos, kulturu, hrabrost, optimizam i općenito hrvatsku budućnost.

Konačno, neka se Hrast ugleda na Crkvu kad je u pitanju EU. Zvanična Crkva (Sveta Stolica i Crkva u Hrvata) ima pozitivni odnos o ulasku Hrvatske u EU !

Vidjeti što o tomu najnovije veli riječki nadbiskup mons. Devčić !
Prijavi Administratoru
#18 Pešorda je u pravuhugh grant 2010-12-29 10:24
Zašto je Gospodin Pešorda u pravu? Na prošlim predsjedničkim izborima volontirao sam nekoliko dana u predsjedničkoj kampanji Miroslava Tuđmana. U samo dva dana skupio sam sam 100 potpisa potpore u jednom malom mjestu (2100 stanovnika). Na dan izbora predsjednički kandidat Tuđman u tom istom naselju osvojio je 8,78%, odnosno 5. mjesto. Želim reći da se trudom i upornošću može postići puno. Npr. kod gospodina Tuđmana me razočaralo to što se konkretno u našoj županiji oslonio na stare istrošene kadrove koji su izgubli svaku popularnost, vjerodostojnost i volju da nešto učine. Potrebni su neki novi ljudi. Kada kažem novi ne mislim samo na otrcanu frazu "mlade" već na zaista nove ljude koji će imati snagu učiniti nešto na korist općega dobra. I zato je Pešorda u pravu, ne treba nam neka lažna nada i govorenje kako smo mi eto dobri i zaokružite naš glas. Ovo je danas zaista nova Jugoslavija, nemojmo se zavaravati, oni su uspjeli, priznali mi to ili ne. Današnje vrijeme podsjeća me na 80 - te godine prošloga stoljeća kada se uopće nije vidio izlaz iz komunističko balkanske kaljuže. HRAST, ako želi uspjeti, mora ići u širinu ne pitajući čak ni za političku opciju tipa lijevo, desnoo, centar, jer su te fraze kod nas istrošene. Treba pozvati sve udruge, ekološke, vjerske, udruge općega dobra, crkvene udruge, ...itd. Mi smo sredina dosta primitivna i u stanju smo upropastiti lošu ideju. I na kraju: komunizam se mora "ubiti" ali na jedan gospodski i lukav način. Pozdrav, sretan vam Božić i puno nove nade u 2011. godini.
Prijavi Administratoru
#19 Pešorda je u pravuhugh grant 2010-12-29 10:26
Citat hugh grant:
Zašto je Gospodin Pešorda u pravu? Na prošlim predsjedničkim izborima volontirao sam nekoliko dana u predsjedničkoj kampanji Miroslava Tuđmana. U samo dva dana skupio sam sam 100 potpisa potpore u jednom malom mjestu (2100 stanovnika). Na dan izbora predsjednički kandidat Tuđman u tom istom naselju osvojio je 8,78%, odnosno 5. mjesto. Želim reći da se trudom i upornošću može postići puno. Npr. kod gospodina Tuđmana me razočaralo to što se konkretno u našoj županiji oslonio na stare istrošene kadrove koji su izgubli svaku popularnost, vjerodostojnost i volju da nešto učine. Potrebni su neki novi ljudi. Kada kažem novi ne mislim samo na otrcanu frazu "mlade" već na zaista nove ljude koji će imati snagu učiniti nešto na korist općega dobra. I zato je Pešorda u pravu, ne treba nam neka lažna nada i govorenje kako smo mi eto dobri i zaokružite naš glas. Ovo je danas zaista nova Jugoslavija, nemojmo se zavaravati, oni su uspjeli, priznali mi to ili ne. Današnje vrijeme podsjeća me na 80 - te godine prošloga stoljeća kada se uopće nije vidio izlaz iz komunističko balkanske kaljuže. HRAST, ako želi uspjeti, mora ići u širinu ne pitajući čak ni za političku opciju tipa lijevo, desnoo, centar, jer su te fraze kod nas istrošene. Treba pozvati sve udruge, ekološke, vjerske, udruge općega dobra, crkvene udruge, ...itd. Mi smo sredina dosta primitivna i u stanju smo upropastiti lošu ideju. I na kraju: komunizam se mora "ubiti" ali na jedan gospodski i lukav način. Pozdrav, sretan vam Božić i puno nove nade u 2011. godini.


PS Ispravak: U stanju smo upropastiti dobru ideju.
Prijavi Administratoru
#20 EUmaranjon 2010-12-29 11:29
ja mrzim EU...dabogda propali, prokleti, odvratni i zločinci...svak i onaj tko podržava ulazak u EU, podržava Zlo
Prijavi Administratoru
#21 Znaj poteze izdajnikaValter 2010-12-29 11:31
Prva stvar ovaj website mora biti poznat svakom Hrvatu. A to sada nije slucaj. Kada dodje do toga da bi svaki hrvatski gradjanin znao da postoji stranica: hakave.org to bi bio znacajan korak naprijed. Rezimski mediji ce vas jos dugo vremena ignorirati.
Buduci da su pod vlascu nadnacionalne Europske vrhuske u najboljem slucaju ako 'Hrast' bude spomenut biti cete spominjani kao nazadnjaci jer vi ste za 'naciju' a ne za svemocni globalizam, jer Europa je Nadnacionalna I Globalisticki projekt u koji je angloamericka vrhuska ulozila svu umnu I fizicku energiju u zadnjih 100 I vise godina.

Nakon medijskog ismijavanja I izrugivanja a mislim na rezimske medije naravno ako Hrast I dalje bude prijetnja sadasnjem sunovratu u Globalisticki ponor za Hrvatsku e onda slijedi direktna infiltracija stranke kao 'Hrast'. Kojekakvi 'dobronamjerni' uljezi u pocetku ce govoriti da se treba boriti za Hrvatsku I slicno a onda ce prvom prilikom zabiti noz u ledja samoj ideju 'Hrasta' .
Zato Hrvatska braco imajte to na umu dok se borite sa paklenskim Globalistickim silama koje zele progutati Hrvatsku za sve vijekove kroz EU projekt.

Sto se tice website-a morate imati par mirror stranica jer ovaj website je vec sada pod napadom.
a bit ce I vise.
Zelim svako dobro I brzi rast 'Hrasta'.
Prijavi Administratoru
#22 Ostvarenjemrki 2010-12-29 13:53
Mislim da je jedini put uspjeha rad na terenu.Doći do svakog čovjeka izuzetno je važno.Ljudi jako cijene kad im dođete na vrata i pokušate ih ubijediti.Možda neće glasovati za vas, ali često će razmišljati o vama.Ne znam koliko je naš H-rast ispružio svoje korijenje i grane, ali svakako bi trebao cvoju mrežu suradnika, volontera i aktivista raširiti kao hrast i uspjeh je tu.
Prijavi Administratoru
#23 Samo naprijedKrešimir 4 2010-12-29 15:18
Netko je naveo da se Hrast treba ugledati na Crkvu. Onda vam uzalud trud i entuzijazam kojim ste krenuli u ovaj hvale vrijedan projekat. Pa dali vama nisu jasne smjernice i djelovanje pojedinih crkvenih krugova koji nemaju veze s istinskim crkvenim naukom.Oni koji vode Crkvu su u odnosu s glavnom društvenom skupinom koji se vrlo negativno odražava na običnog čovjeka. Zato gospodo,nemojte domoljublje, branitelje, čuvare istinskih vrijednosti za koju se krv prolila, poistovjećivati s Crkvom i određenom političkom skupinom koje iskorištavaju žrtvu ugrađenu u temelje naše države.
Prijavi Administratoru
#24 Djelovati...Satyr 2010-12-29 15:41
...i inzistirati na koaliciji HRast-HDSSB-HSP -Ante Starčević! To je 15-20% zagarantirano.
Prijavi Administratoru
#25 TKO SVE RADI NA PONIŠTAVANJU HRVATSKE I USPOSTAVI NOVE JUGOSLAVIJEJuraj Puljski 2010-12-29 15:58
Svaki onaj, koji veliča simbole totalitarizama.

Svaki onaj, koji sa pozicije vlasti, bila ona sudbena, izvršna ili zakonodavna, sabotira funkcioniranje, učinkovitost i razvoj Republike Hrvatske.

Svaki onaj, koji prezadužuje Republiku Hrvatsku, rušeći tako svjesno i namjerno njezin ekonomski suverenitet, koji je jedan od temelja njezine opstojnosti, stavljajući Hrvatsku u situaciju u kojoj ona više ne može planirati vlastiti razvoj i gurajući je u stanje narkomanske ovisnosti o naplati PDV-a na uvoznu robu (jer za poticanje vlastite proizvodnje treba truda, vremena i ljubavi prema domovini, koje očito u neizmjernim količinama ovdje nedostaje).

Svaki onaj, koji baveći se politikom, kako to lijepo kaže Miroslav Tuđman, osjeća ispunjenost i zadovoljstvo u donošenju političkih projekcija za razdoblje ne duže od 24 sata.

Svaki onaj, koji se politikom bavi radi vlastitih probitaka, nanoseći time Republici Hrvatskoj namjernu štetu, ili pak nikakvu korist, svejedno.

Svaki onaj, koji se politikom bavi, a sebe ne može uključiti ili jednostavno subordinirati ovako široko postavljenom pokretu, kakav je stranka Hrast.

Svaki onaj, koji na ovim sudbonosnim izborima ostane kod kuće ili pak da svoj glas onima koji Hrvatsku uvode u Jugosferu, lažući pritom narod o nekakvoj europskoj budućnosti, zbog koje eto treba odbaciti baš sve nacionalne interese, prihvačajući svaku ucjenu, ispunjavajući svačije želje i izvršavajući baš sve ustupke koje netko postavi, ukratko, bacajući namjerno Hrvatsku na koljena, pripremajući je tako za ulazak u novu Jugoslaviju.
Prijavi Administratoru
#26 HRAST - HDSSB - HSP AScrno brinje 2010-12-29 16:08
Citat Satyr:
...i inzistirati na koaliciji HRast-HDSSB-HSP-Ante Starčević! To je 15-20% zagarantirano.


To se cini kao vrlo dobra zamisao bez obzira na neke razlike ili propuste u tim strankama. HRAST - HDSSB - HSP AS
Prijavi Administratoru
#27 HRASTONOŠEPRATER 2010-12-29 16:14
HRAST je u svakom slučaju zanimljiv projekt i ima određenu perspektivu. No da bi uspio na predstojećim izborima, odmah mora započeti sa ozbiljnim, promišljenim političkim djelovanjem. Prije svega potrebna je dobra kadrovska politika, koja će osmisliti kvalitetna i ostvariva rješenja i znati ih na naprikladniji način medijski prezentirati. Hrast mora pronaći POTPUNO NOVE, POLITIČKI NEPOTROŠENE I NEKOMPROMITIRAN E LJUDE. Prepoznate kao stručno i moralno kompetentne i karakterne. Svaka čast Tudjmanu, Jurčeviću, Hitrecu, Lediću, ali oni ne bi trebali biti nositelji projekta. Svojim znanjem i iskustvom trebaju djelovati iz sjene, a svijetla reflektora prepustiti mlađim, energičnijim ljudima za koje prosude da su vrijedni njihove podrške. U protivnom NIŠTA OD HRASTA!
Prijavi Administratoru
#28 Neutemeljena optužbaBoljunac 2010-12-29 16:26
Citat maranjon:
ja mrzim EU...dabogda propali, prokleti, odvratni i zločinci...svaki onaj tko podržava ulazak u EU, podržava Zlo


Tom izjavom optužio si sveopću Crkvu katoličku,, sve političke stranke koje podržavaju ulazakmu EU i - moju malenkost.
Prijavi Administratoru
#29 Boljunac..Satyr 2010-12-29 16:28
Citat Boljunac:
Citat maranjon:
ja mrzim EU...dabogda propali, prokleti, odvratni i zločinci...svaki onaj tko podržava ulazak u EU, podržava Zlo


Tom izjavom optužio si sveopću Crkvu katoličku,, sve političke stranke koje podržavaju ulazakmu EU i - moju malenkost.


Joj daj, ne budi picajzla! :D
Prijavi Administratoru
#30 Naopake prosudbeBoljunac 2010-12-29 16:32
Citat Valter:
Prva stvar ovaj website mora biti poznat svakom Hrvatu. A to sada nije slucaj. Kada dodje do toga da bi svaki hrvatski gradjanin znao da postoji stranica: hakave.org to bi bio znacajan korak naprijed. Rezimski mediji ce vas jos dugo vremena ignorirati.
Buduci da su pod vlascu nadnacionalne Europske vrhuske u najboljem slucaju ako 'Hrast' bude spomenut biti cete spominjani kao nazadnjaci jer vi ste za 'naciju' a ne za svemocni globalizam, jer Europa je Nadnacionalna I Globalisticki projekt u koji je angloamericka vrhuska ulozila svu umnu I fizicku energiju u zadnjih 100 I vise godina.

Nakon medijskog ismijavanja I izrugivanja a mislim na rezimske medije naravno ako Hrast I dalje bude prijetnja sadasnjem sunovratu u Globalisticki ponor za Hrvatsku e onda slijedi direktna infiltracija stranke kao 'Hrast'. Kojekakvi 'dobronamjerni' uljezi u pocetku ce govoriti da se treba boriti za Hrvatsku I slicno a onda ce prvom prilikom zabiti noz u ledja samoj ideju 'Hrasta' .
Zato Hrvatska braco imajte to na umu dok se borite sa paklenskim Globalistickim silama koje zele progutati Hrvatsku za sve vijekove kroz EU projekt.

Sto se tice website-a morate imati par mirror stranica jer ovaj website je vec sada pod napadom.
a bit ce I vise.
Zelim svako dobro I brzi rast 'Hrasta'.

EU nije globalizacijski projekt, nego europski odgovor na globalizacijske procese. Jer, globalizacija se odvija po svojoj logici, mimo Eunije, pa čak i protiv volje Eunije.

Tko to ne shvaća, taj ne shvaća temeljne društvene procese i uzalud mu je svaki trud za razumijevanje politike.
Prijavi Administratoru
#31 Točno MrkiBoljunac 2010-12-29 16:34
Citat mrki:
Mislim da je jedini put uspjeha rad na terenu.Doći do svakog čovjeka izuzetno je važno.Ljudi jako cijene kad im dođete na vrata i pokušate ih ubijediti.Možda neće glasovati za vas, ali često će razmišljati o vama.Ne znam koliko je naš H-rast ispružio svoje korijenje i grane, ali svakako bi trebao cvoju mrežu suradnika, volontera i aktivista raširiti kao hrast i uspjeh je tu.


Upravo je tako kako pišeš. Ja pak zastupam miščljenje da trteba iskoristiti ono što izvanparlamenta rne stranke i udruge već imaju širom Hrvatske i dana taj način dođe i Hrast na "svaka vrata ".
Prijavi Administratoru
#32 Krešimir -Crkva - HrastBoljunac 2010-12-29 16:38
Citat Krešimir 4:
Netko je naveo da se Hrast treba ugledati na Crkvu. Onda vam uzalud trud i entuzijazam kojim ste krenuli u ovaj hvale vrijedan projekat. Pa dali vama nisu jasne smjernice i djelovanje pojedinih crkvenih krugova koji nemaju veze s istinskim crkvenim naukom.Oni koji vode Crkvu su u odnosu s glavnom društvenom skupinom koji se vrlo negativno odražava na običnog čovjeka. Zato gospodo,nemojte domoljublje, branitelje, čuvare istinskih vrijednosti za koju se krv prolila, poistovjećivati s Crkvom i određenom političkom skupinom koje iskorištavaju žrtvu ugrađenu u temelje naše države.


Nije riječo poistovjećivanj u branitelja, Hrasta s Crkvom, nego o suradnji ! To pak je velika razlika. Jer, negativno se odrediti prema Crkvi - može li biti bedastije ideje od toga ?!
Prijavi Administratoru
#33 Krešimir -Crkva - HrastBoljunac 2010-12-29 16:41
Citat Juraj Puljski:
Svaki onaj, koji veliča simbole totalitarizama.

Svaki onaj, koji sa pozicije vlasti, bila ona sudbena, izvršna ili zakonodavna, sabotira funkcioniranje, učinkovitost i razvoj Republike Hrvatske.

Svaki onaj, koji prezadužuje Republiku Hrvatsku, rušeći tako svjesno i namjerno njezin ekonomski suverenitet, koji je jedan od temelja njezine opstojnosti, stavljajući Hrvatsku u situaciju u kojoj ona više ne može planirati vlastiti razvoj, gurajući je u stanje narkomanske ovisnosti o naplati PDV-a na uvoznu robu (jer za poticanje vlastite proizvodnje treba truda, vremena i ljubavi prema domovini, koje očito u neizmjernim količinama ovdje nedostaje).

Svaki onaj, koji baveći se politikom, kako to lijepo kaže Miroslav Tuđman, osjeća ispunjenost i zadovoljstvo u donošenju političkih projekcija za razdoblje ne duže od 24 sata.

Svaki onaj, koji se politikom bavi radi vlastitih probitaka, nanoseći time Republici Hrvatskoj namjernu štetu, ili pak nikakvu korist, svejedno.

Svaki onaj, koji se politikom bavi, a sebe ne može uključiti ili jednostavno subordinirati ovako široko postavljenom pokretu, kakav je stranka Hrast.

Svaki onaj, koji na ovim sudbonosnim izborima ostane kod kuće ili pak da svoj glas onima koji Hrvatsku uvode u Jugosferu, lažući pritom narod o nekakvoj europskoj budućnosti, zbog koje eto treba odbaciti baš sve nacionalne interese, prihvačajući svaku ucjenu, ispunjavajući svačije želje i izvršavajući baš sve ustupke koje netko postavi, ukratko, bacajući namjerno Hrvatsku na koljena, pripremajući je tako za ulazak u novu Jugoslaviju.



Potpisujem !

Naslov ostao stari. Ispravljam ga : "Točno Jure Puljski ! "
Prijavi Administratoru
#34 I da i neBoljunac 2010-12-29 16:47
Citat PRATER:
HRAST je u svakom slučaju zanimljiv projekt i ima određenu perspektivu. No da bi uspio na predstojećim izborima, odmah mora započeti sa ozbiljnim, promišljenim političkim djelovanjem. Prije svega potrebna je dobra kadrovska politika, koja će osmisliti kvalitetna i ostvariva rješenja i znati ih na naprikladniji način medijski prezentirati. Hrast mora pronaći POTPUNO NOVE, POLITIČKI NEPOTROŠENE I NEKOMPROMITIRANE LJUDE. Prepoznate kao stručno i moralno kompetentne i karakterne. Svaka čast Tudjmanu, Jurčeviću, Hitrecu, Lediću, ali oni ne bi trebali biti nositelji projekta. Svojim znanjem i iskustvom trebaju djelovati iz sjene, a svijetla reflektora prepustiti mlađim, energičnijim ljudima za koje prosude da su vrijedni njihove podrške. U protivnom NIŠTA OD HRASTA!


Ne bi valjalo unaprijed praviti neke prosudbe o podobnosti nepodobnosti s obzirom na godine života, dodadašnjji rad itd. itd. Rekao bih: prostor za djelovanje je širok i neka se svatko tko retendira na vodstvo potvrdi u praksi kao vođa.
Prijavi Administratoru
#35 HRAST tvrd kao hrastvjekoslav Škreblin 2010-12-29 16:58
Kao osoba koja je s jedne strane potpuno izvan politike ( U Hrvatskoj politike i političara na sceni nema jer ju zastupa organizirani kriminal i kriminalci), moram se složiti sa Damirom Pešordom...
Čemu se boriti ako je rezultat DEBAKL- PORAZ...
Ne stoga što HRAST nema šanse pobijediti. I ne samo HRAST...Već stoga što upražnjava potpuno krivu strategiju i taktiku ako je činjenica kako Republikom Hrvatskom vlada organizirani kriminal i kriminalci...
Da li je i HRAST-u ispod "krošnje"-časti priupitati KOMPETENTNU OSOBU za "recept" kako organiziranu bandu HR državnih kriminalaca zbaciti sa scene u poziciju gdje se između ostalih državnih kriminalaca nalazi i donedavno prva "politička" perjanica u HRVATA dr. Ivo Sanader??!!...
Prijavi Administratoru
#36 HRVATI IZUMIRUbhslavonski 2010-12-29 17:13
Demografski oporavak mora biti iznimno vazna tocka vaseg programa !! I promjena cjelokupne politike naspram hrvatske demografije !! Demografija je bit svega !! Sta ce nam i Hrvatska, ako nema Hrvata tj. hrvatske djece !!
Prijavi Administratoru
#37 odgovorKrešimir 4 2010-12-29 17:24
Treba prestati trubiti o pljački ili pljačkama priošlim i budućim, jer to je dio lijeve kominističke retorike. I desničari podliježu tom ušima toliko ugodnom ljevičarenju. Pljačke su za organe gonjenja. policiju, DORH i za pravosuđe, a ne za ugrijavanje politlčkih stranaka.


Netreba prestati govoriti o pljačkama koje su pokrenute 1993.g. pretvorbom vlasništva, kuponskom privatizacijom jadnih prognanika itd, pa sve do danas kada se također desila i dešava bezobzirna pljačka hrvatskog naroda. Zašto to prešućivati i zatvarati oči pred nečim što je uništilo život i standard naše djece i što je ravno zločinu. Takva krivična djela netreba relativizirati, jer to je zločin u rangu ratnog zločina.
Prijavi Administratoru
#38 KrešimirBoljunac 2010-12-29 17:42
To je Mesić- Račanova retorika koju je prihvatio i HDZ i time vas kao ovce vodaju po bespućima hrvatske sadašnjosti.

Činjenica da Državni proračun pone privatni gospodarstvenic i, a da se za ovu godinu predviđaju gubitci državnih poduzeća od oko 4,5 milijarde kuna.

Od pustih 15 miljarda, ne znam DEM ili kuna opljačkanih novaca koje je Msesić obećao vratiti u Hrvatski nije vraćen niti jedan miljijun kuna. Sve su to luk i voda kojima se hrani sirotinja. A vi i dalje želite tu hranu - luk i vodu.
Prijavi Administratoru
#39 UČINKOVITA, A NE KOZMETIČKA DEMOGRAFSKA POLITIKAJuraj Puljski 2010-12-29 18:42
#36 -Hrvati izumiru- Bravo bh slavonski, potpisujem svaku riječ.

Demografski oporavak RH, mogao bi rapidno napredovati tek tada kada bi se porezna politika promijenila, točnije kada bi se iznos poreza definirao progresivno, u odnosu na broj djece (polazeći od općeg ili nekog drugog prosjeka plaće u RH).

Tako bi zaposleni ljudi koji nisu u braku plaćali npr. 50% poreza, oni u braku i sa jednim djetetom npr. 30 %, oni sa dvoje djece npr. 20 %, oni sa troje npr. 10%, a obitelji sa četvoro i više djece ne bi plaćali nikakav porez(do određenog iznosa mj. primanja), ili bi pak imali i dodatno pravo na neki vid pomoći.

Ovo je vrlo demokratična metoda, jer bi se njome oni koji koriste resurse države radi svoje zabave, skupih auta, lagodnog života u braku ili izvan braka, sa jednim ili niti jednim djetetom, pojačano oporezivali iz jednostavnog razloga što ne doprinose zajednici. Činjenica je kako oni imaju više vremena i novaca od onih koji odgajaju i školuju hrvatsku djecu, koja će danas-sutra morati zarađivati za isplatu i njihove mirovine, te pokrivati troškove funkcioniranja i njihove države.

Drugim riječima, sva djeca u Republici Hrvatskoj, gledano kroz prizmu ovako postavljene demografske politike, naša su zajednička djeca i zato je jedino pošteno, stimulativno i spasonosno, zajednički snositi troškove njihovog odrastanja.

Naravno, iz niza "pametnih" razloga takav se zakon nikada neće izglasati, a nas će zbog toga svakim danom biti sve manje, pa se sa pravom postavlja pitanje, zbog koga se borimo za hrvatsku budućnost i borimo li se za nju zbog nekih budućih imigranata, kojima će naša Hrvatska biti tek nekakva bauštela.
Prijavi Administratoru
#40 DukatKrešimir 4 2010-12-29 19:20
Od kuda Luki Raiću novac za kupnju Dukata? Od kuda pojedinim umirovljenim generalima kapital s kojim ulaze u pojedine poslovne pothvate? Gdje su silna financijska sredstva kojima su sanirene banke i brodogradilišta ? Što je s hotelima na Jadranu?( Exelsior, Dubrovnik...)
Prijavi Administratoru
#41 NACELA RADA, DUZNOSTI I ODGOVORNOSTIcrno brinje 2010-12-29 21:39
Neoprostivo je da radnici rade po tri mjeseca, a ne dobivaju placu, nedopustivo je da raznorazni menadzercici, direktorcici, sefovi i poslovodje u raznim Lidlima, Kauflandima maltretiraju svoje zaposlenice, ne daju im otici na wc, u sekundu gledaju pauzu za rucak, zabranjuju im sjesti za blagajnom.

Nedopustivo je da jedna prodavacica mora raditi nedjeljom za istu nadnicu kao i radnim danom iako je zakonom propisano da nedjeljom mora biti veca i da se boji ikome to prijaviti jer ce inace izgubiti posao. Nedopustivo je da se radnici sile raditi prekovremeno, a da im to nitko ne plati. Nedopustivio je da se zaposljavaju podobni, rodjaci i oni koji imaju bolje veze, a ne sposobni.

Nedopustivo je da se radnik sikanira na poslu. Nedopustivo je da lijecniku prvo treba odnijeti 500 eura da bi vas htio lijeciti. Nedopustivo je da se sve rjesava na nekakvim vecerama, uz kilu janjetine i litru i vodu. Nedopustivo je da se krpa trenutno stanje, a ne ulaze u buducnost.

Nedopustivo je da opcinama, gradovima i selima haraju raznorazni seoski serifi i nacelnici bez skole, sumnjive proslosti, cesto lazni branitelji, da sredjuju poslove rodbini, prijateljima i tako zapravo guse napredak. Nedopustivo je da se radi necije osobne inbicije, mita dopusta unistavanje okolisa, prirode, prirodnih i kulturnih dobara.
Nedopustivo je da vlasnik klaonice istovari kamion iznutrica u sumu i prodje nekaznjeno jer ima veze u opcini.

Nedopustivo je pak da drzavni sluzbenici u raznoraznim uredima, opcinama ne postuju radno vrijeme, pauze si produzuju za pola sata, neuljudni su i ne zele pomoci klijentu. Nedopustivo je da se izmisljaju svakojaka radna mjesta, na njih zaposljavaju sinovi nekih lokalnih faca koji nisu uspjeli osnovnu skolu zavrsiti. Nedopustivo je da radnik provede pola radnog vijeka na bolovanju, a da to nitko ne kontroliira.

Nedopustivo je da menadzeri kradu milijune kao i da radnik krade jedna klijesta.

Nedopustivo je da ja platim isti iznos kazne za nevezanje pojasa kao i sin nekog tajkuna. To pod obavezno treba uvesti, kaznjavanje prekrsaja po razredu primanja. Nedopustivo je da direktor ima 50 puta vecu placu od svoga radnika.

Nedopustivo je da direktori, nacelnici itd. koriste sluzbene aute, mobitele u osobne svrhe, da kupuje poklone ljubavnicama i placaju prostituke na racun firme, a da njihovi radnici ne dobivaju place. Nedopustivo je da netko pijan izazove nesrecu i izvuce se nekaznjeno zato sto mu tata zna nekog u policiji. Nedopustivo je da nam gradovima, kaficima, diskotekama, spicama i korzima haraju svakojaki hohstapleri, lopovi, cajkeri, polukriminalci, dileri obrijanih glava s buldozima na povodcima, da maltretiraju normalne ljude, podvode maloljetne curice te da su oni kod svih priznati kao najvece face te se otvoreno pred svima hvale kako im nitko nista ne moze jer imaju veze u policiji.

Nedopustivo je da ti kriminalci i neradnici imaju lagodan i ugodan zivot, a branitelji skapavaju od gladi, umirovljenici traze flase po smecu. Nedopustivo je da nam po selima od alkohola umiru branitelji, ranjeni koji nikada nisu trazili invalidninu niti bilo kakav status jer su bili preponosni i smatrali su da je njihova duznost braniti domovinu dok se lazni branitelji i invalidi koji su noge lomili na nogometu i prikazivali to kao ratne ozljede kocopere okolo kao nekakve velike Hrvatine, katolici i domoljubi.

Nedopustivo je da ljudi koji su krali novce od emigracije, raznorazni posrednici sada uzivaju u zivotu na racun tih novaca namijenjenih obrani.

Nedopustivo je da razne Munceh bojne. razni ratnici koji su prije vojnog poziva u tijeku noci zbrisali za Njemacku danas voze mercedese i smiju se ljudima koji su ostali tu braniti domovinu.

Ima toga jos i jos i jos ... I da, gospodo - to se sve dogadja u Lijepoj Nasoj, svakodnevno, u ogromnim kolicinama, toliko da je to postalo normalan i prihvatljiv zivot, hrvatski nacin zivljenja.

Hrast bi na to trebao pruziti odgovor i ako ga pruzi siguran sam da ce uciniti nesto u hrvatskoj politici, a ako ostane u nekakvim filozofskim raspravama u nekakvim zatvorenim dvoranama zavrsit ce kao i svi slicni pokusaji prije njega.

Nama nedostaje reda, rada, postenja, discipline.


Evo stavit cu tu dva teksta nastala prije gotovo 70 godina. U tom tekstu sam neke rijeci zamijenio rijecju HRAST ili hrvatski, ali je smisao ostao isti i po meni ovaj tekst, takav kakav je, napisan prije vise od 60 godina mora predstavljati sazetak svakog domoljubnog pokreta, stranke koja ce se ikada pojaviti u Hrvatskoj s namjerom da Lijepu Nasu ucini ljepsom, bogatijom i boljom.

Rad i osjećaj dužnosti, rad zajednice, naroda, čitave nacije, osjećaj dužnosti, odgovornosti pred svojom savjesti, pred pokoljenjima, prošlim i onim koja dolaze, pred povijesti, devize su Hrasta.


Hrast stavlja hrvatskom narodu među njegove ideje vodilje načelo rada i dužnosti. Rad i dužnost imaju postati moćne poluge, na kojima će se hrvatski narodni život, preobražen u svojoj vlastitoj državi, razvijati snagom svojih svježih sokova u nedoglednu budućnost. Ta budućnost u rukama je hrvatskog naroda, u njegovim žuljevima,u njegovoj muci i u njegovom osjećaju dužnosti.


Svaki pojedinac pripadao bilo kojoj vrsti rada, svaki građanin, svaki radnik i svaki seljak, mora svakoga dana, prije početka rada razmisliti, šta radi, za koga radi i koliko radi, to jest radi li manje ili više. Kao što nije svejedno je li jedna ljudska zajednica, jedna država ispunjava svoje velike zadatke u cijelosti, ili u pojedinostima. Važno je, značajno je, potrebno je da čovjek radi za korist narodnu čim više, čim uspješnije, da radi onoliko koliko mu njegove sile dopuštaju, jer rad je onaj važni faktor koji daje smisao o životu i ljudskome postojanju.


Hrvatski narod je živio u tmini ropstva i sav život kod nas nije se razvijao u onome opsegu i pravcu u kojem su zahtjevali interesi našeg napredka. Hrvatski je narod danas slobodan i samo po najžilavijem radu, najnapornijoj djelatnosti, može se podići na visinu, koja mu po njegovoj vrijednosti i duhovnoj snazi i pripada.


Rad i red, to su velike riječi današnjeg našeg novog vremena, to su rijeci, devize HRAST-a. Red i rad, to su simboličke riječi koje označuju pravac na kome se krećemo i u čijemu se znaku preporođujemo.


HRAST je naglasio, da iz dužnosti izviru prava, a iz obojega zajedno odgovornost, i to odgovornost ne samo pred Njime, nego pred cijelim hrvatskim narodom za vlastiti rad, za povjerenu vlast, za uskladjivanje te vlasti s hrvatskim načelima, ukratko, za svoje bivstvovanje u velikom hrvatskom tijelu, kakovo je Hrvatska.

To nije prazna riječ, to je uživljavanje u ono, što je bilo iščekivano stoljećima, u što se vjerovalo kao u otkupljenje i što je došlo kao plod i nagrada vjekovnog žrtvovanja, lutanja i krvarenja. Zar možemo danas plodove te vjekovne borbe, ostvarenje stoljetnoga sna prepustiti na milost i nemilost nekolicine onih, koji su domoljublje shvatili kao nešto svakidašnje, privremeno, kao jednu fazu revolucije, koja se je odigrala 1991. ? Zar smijemo dopustiti, da sreća, koju su željkovali djedovi, propadne kao dosanjani san, kao nešto, što je na čas prohujalo našim dušama kao sjećanje na slobodu? Ne, nikada!

Ne ćemo dozvoliti, da nam ruše nastaše ono, što su izgradile hrvatske mišice i u što su vjerovale hrvatskom vjerom prožete duše.

Svojom izjavom o pravima i dužnosti, naglasio je HRAST, da visina položaja i čast ne znači vlast i silu, nego naprotiv, snagu, volju i sposobnost pojedinaca, da poradi za Hrvatsku više od ostalih. Direktor ima veća prava od radnika, on ima veće dužnosti od radnika, on ima i veću vlast, -— ali i veću odgovornost.

Nikad više ne će u Hrvatskoj ime i položaj prekrivati nedjela i brisati krivice! Nikada više ne će riječ pravde umuknuti nad zločinstvom počinjenim ma od koga.

Nijesam došao vladati, nego raditi, rekao je HRAST. — HRAST nije došao pašovati, mirovati, nego graditi, izgradjivati i učvršćivati toliko željkovanu hrvatsku državu.


Svi su dužnostnici HRAST-a, od onih najviših do najnižih samo radnici u jednoj velikoj radionici sreće i vječnosti stvorene Hrvatske.

Ovddje je sadržana opomena svima onima, koje bi »opojila vlast«, podcrtana je opomena svima onima, koji bi pomislili da je »došao njihov čas«, u tim je rijecima proširena i naglašena ona HRAST-ova: »— vi znate, da se ja ne šalim —.«

Hrvatstvo nije niklo preko noći, ono se nije rodilo kao časovita zamisao niti je nastalo da propadne. Hrvatstvo je vjekovima živjelo u hrvatskim dušama, ono je prožimalo svaku stanicu hrvatskih boraca i ono ne može i ne smije nestati. A svi oni, koji ne misle hrvatski, koji ne shvaćaju hrvatstvo kao vjeru, kao sretni završetak stoljetne borbe i lutanja, osjetiti će težinu hrvatske ozbiljnosti i pravde.
Prijavi Administratoru
#42 crno brinjeJedino Hrvatska 2010-12-29 21:57
Gosp. crno brinje, čestitam na sjajnom upisu!

Bilo bi dobro da se registrirate kao korisnik portala, tako da i Vaše ime bude u ovom gornjem desnom kutku koji pokazuje tko je na vezi, jer i to je jedan vid razvijanja zajedništva između nas kojima je na srcu Hrvatska.

P.S Ovo je ujedno poziv i za sve druge drage komentatore ovoga portala koji još uvijek nisu registrirani.
Prijavi Administratoru
#43 HRASTcro2 2010-12-29 23:22
Citat crno brinje:
Citat Satyr:
...i inzistirati na koaliciji HRast-HDSSB-HSP-Ante Starčević! To je 15-20% zagarantirano.


To se cini kao vrlo dobra zamisao bez obzira na neke razlike ili propuste u tim strankama. HRAST - HDSSB - HSP AS


Mislim da bez ovoga HRAST nema inače smisla. I još bi tu trebale biti SVE DO JEDNE desne strančice (0,3 postotne) koje vode velike ego-veličine te dio "normalnih" iz HDZ-a koji bi zajednički istupili iz stranke i pristupili Hrastu ili nekima u koaliciju.
Nek se zamisle ti svi čelnici "stranaka sa 0,3% glasova" jer vrijeme curi. A možda im se ne žuri jer su u(d)bačeni sa strane.
Prijavi Administratoru
#44 sposobnostdduvnjak 2010-12-30 02:27
Citat:
A što radite vi ostali? Stojite sa strane, prigovarate, cendrate i govorite „opet ne bumo uspjeli", „ne bumo prešli izborni prag". Umjesto da pitate „Kako se mogu priključiti, kako se mogu angažirati, kako mogu pomoći".
Potezi vodstva Hrasta moraju zadobiti povjerenje glede sposobnosti da se pokret nametne kao društvena snaga ,pa mi nije jasno da je prva prezentacija u hrvatskom tisku i to u Hrvatskom listu bila tako blijeda.
Na n-toj stranici tog lista tiskan je pesimistički članak Damira Pešorde glede političke perspektive Hrasta , a tek iza toga prezentacija našeg Hrasta u obliku intervjua.
Ako se na sva zvona trebalo objaviti rođenje našeg svehrvatskog pokreta a trebalo je ,onda je to trebalo biti udarna eskluziva u toj tiskovini bogato ilustrirana sa fotografijama inaugurativnog skupa i opširnim opisom djelatnosti članova Hrasta , izjavama podrške poznatijih intelektualaca iz javnog života i pozivom za pristupanju Hrastu i sa adresama i žiro računima.
Naravno da nekoliko stranica košta pa je zato trebalo pripremiti desetak tisuća kuna da se to učini . To bi dalo dojam ozbiljnosti .
Ovaj portal je tek mala rupica u svijetu medija u koji se mora ući da bi se postao ozbiljan društveni faktor. Tu je potreban veliki novac a onaj koji ga ulaže ma kako veliki domoljub bio želi da se uvjeri da ga je dao u ruke organizaciono sposobnim ljudima.
U dobre i plemenite namjere nitko ne sumnja ali ovo drugo obeshrabljuje.
Prijavi Administratoru
#45 javnostcompassion 2010-12-30 10:27
Ovaj portal je tek mala rupica u svijetu medija u koji se mora ući da bi se postao ozbiljan društveni faktor. Tu je potreban veliki novac a onaj koji ga ulaže ma kako veliki domoljub bio želi da se uvjeri da ga je dao u ruke organizaciono sposobnim ljudima.
U dobre i plemenite namjere nitko ne sumnja ali ovo drugo obeshrabljuje.

Gospodine dduvnjak ovo što ste rekli je stvarno dobronamjerna kritika, krajnje je vrijeme da se u svijetu medija više sazna o HRAST-u, znamo da je teško ali mora se naći načina, jednostavno MORA.
Prijavi Administratoru
#46 Načela crnog brinjaSvjedok Nevremena 2010-12-30 11:00
Nije mi vrag dao mira pa sam išao "googlati" par rečenica iz načela i nađoh da se nešto slično nalazi na stranicama ustaškog pokreta.
To je upravo ono čega se najviše bojim, da HRAST zaglavi u stranputicama prošlosti, umjesto da ovome narodu otvori perspektivu budućnosti.
U nekim odlomcima načela osjetio sam i socijalistički prizvuk u pozivu na rad, žuljeve, ...
Nije poanta u radu, već u društveno odgovornom poduzetništvu (stvaranju nove vrijednosti) koje će poštivati dostojanstvo čovjeka, a ne ga smatrati troškom koji treba minimizirati i iskorištavati kao sredstvo prema profitu.
Prijavi Administratoru
#47 Mi moramo mijenjati nacin razmisljanjacrno brinje 2010-12-30 12:08
Citat Svjedok Nevremena:
Nije mi vrag dao mira pa sam išao "googlati" par rečenica iz načela i nađoh da se nešto slično nalazi na stranicama ustaškog pokreta.
To je upravo ono čega se najviše bojim, da HRAST zaglavi u stranputicama prošlosti, umjesto da ovome narodu otvori perspektivu budućnosti.
U nekim odlomcima načela osjetio sam i socijalistički prizvuk u pozivu na rad, žuljeve, ...
Nije poanta u radu, već u društveno odgovornom poduzetništvu (stvaranju nove vrijednosti) koje će poštivati dostojanstvo čovjeka, a ne ga smatrati troškom koji treba minimizirati i iskorištavati kao sredstvo prema profitu.



Nije meni namjera bila zarobljavati HRAST u nekim zamkama proslosti i proslih sustava vec upravo suprotno, potaknuti nas na razmisljanje o potrebi cjelokupne promjene hrvatskog mentaliteta, nacina razmisljanja, odnosa prema radu, odgovornosti, o potrebi uzdizanja hrvatskog covjeka, kako radnika tako i direktora na jednu visu razinu ozbiljnosti i osjecaja duznosti prema Drzavi, radu i narodu. Mi jednostavno moramo izbrisati taj balkanizam iz nasih glava i ubaciti opet malo zdravog njemackog nacina razmisljanja kojeg smo imali dok nismo oslobodjeni.

Nazalost, za vrijeme Jugoslavije, mi smo izgubili onaj zdravi, odgovorni odnos prema radu. U Jugoslaviji su svima bila usta puna rada, ali svi su gledali samo kako da sto manje rade. Korupcija, nepotizam, nerad, lopovluk na svim razinama, sve je to proisteklo iz komunizma. Vecinu tih stvari hrvatski covjek do tzv. oslobodjenja 45.-e nije poznavao ili je barem poznavao u puno manjoj mjeri.

Mi jednostavno danas drzavu, narod, rad, duznost, odgovornost shvacamo onako povrsno, neozbiljno, odi mi dodji mi i to se mora s vremenom mijenjati ako zelimo postati napredna, bogata zemlja blagostanja, a za sve to imamo preduvjete.

Jednostavno, svaki hrvatski covjek mora teziti savrsenstvu koje je nemoguce postici, ali poanta je upravo u tom stalnom usavrsavanju i hodu naprijed. Svaki hrvatski covjek se mora usavrsavati profesionalno, intelektualno, moralno, duhovno, psihicki i fizicki i to mora smatrati kao odgovornost prema sebi, najblizima, narodu i drzavi.

Svaki hrvatski covjek mora biti ogledalo ukupnog hrvatskog naroda. Normalno, ja sad to govorim apstraktno i pojednostavljen o, ali shvacate u cemu je bit. Mi moramo izgradjivati znacajeve, kako bi stari pjesnici rekli celik - Hrvate. Ne smijemo prepustati ljude ulici, neradu, propadanju, apatiji, anarhiji, zapustanju u duhovno, psihickom i fizickom smislu jer time na m cjelokupni narod propada, a to se je konstantno radilo od cetrdeset pete i zato smo tu gdje jesmo.
Prijavi Administratoru
#48 Urušen sustav vrijednostiSvjedok Nevremena 2010-12-30 12:57
Naš sustav vrijednosti (koji je postojao prije svih oblika jugoslavenskih zajednica) kopnio je pod naletom balkansko/bizan tinskog i komunističko/at eističkog svjetonazora.
Kada smo se 90-tih riješili ta dva zla, upali smo konzumeristički /populistički/i ndividualističk i svjetonazor u kojem ljudi gledaju samo svoje interese i nisu spremni na žrtvu.
Nije bilo dovoljno formalno pravno ukinuti komunistički sustav, jer su njegove ideje ostala u glavama dosta ljudi i danas njima zlonamjerni mediji obilato manipuliraju i rastaču nacionalnu svijest.
Mediji i populistički političari olako nalaze uzroke u privatizaciji, tajkunima, korupciji, ... ali bez obzira na to što oni postoje i postojat će u budućnosti, problem je dublje prirode i traži korjenitu promjenu, odgajanje novih generacija u ispravnom svjetonazoru.
Mi možemo djelovati na nivou obitelji, ali bez poluga vlasti i domoljubnih medija nije moguće napraviti zaokret u cijelom društvu.
Prijavi Administratoru
#49 nesretna vremenacompassion 2010-12-30 13:01
[quote name="crno brinje"][quote name="Svjedok Nevremena"]Nije meni namjera bila zarobljavati HRAST u nekim zamkama proslosti i proslih sustava vec upravo suprotno, potaknuti nas na razmisljanje o potrebi cjelokupne promjene hrvatskog mentaliteta, nacina razmisljanja, odnosa prema radu, odgovornosti, o potrebi uzdizanja hrvatskog covjeka,
Većina hrvatskog naroda je oduvijek težila pravim ljudskim, kršćanskim vrijednostima koje ste gore naveli, samo su se te težnje zbog tisućljetne čežnje za svojom državom i nemoći da se taj cilj dosegne u nekim nesretnim i mučnim fazama hrvatske povijesti završile nekontroliranim izljevima bijesa, očaja koje je u konačnici produciralo zlim postupanjima.

Zato se ne trebamo dičiti nekim prošlim vremenima.
Prijavi Administratoru
#50 SvjedokBoljunac 2010-12-30 14:06
Citat Svjedok Nevremena:
Nije mi vrag dao mira pa sam išao "googlati" par rečenica iz načela i nađoh da se nešto slično nalazi na stranicama ustaškog pokreta.
To je upravo ono čega se najviše bojim, da HRAST zaglavi u stranputicama prošlosti, umjesto da ovome narodu otvori perspektivu budućnosti.
U nekim odlomcima načela osjetio sam i socijalistički prizvuk u pozivu na rad, žuljeve, ...
Nije poanta u radu, već u društveno odgovornom poduzetništvu (stvaranju nove vrijednosti) koje će poštivati dostojanstvo čovjeka, a ne ga smatrati troškom koji treba minimizirati i iskorištavati kao sredstvo prema profitu.


Dao sam ti plus jer i ja tako mislim. Crno Brinje mi je nače simpatičan sa svojim gledištima, ali je u svojim načelima dobramo zastranio. Nisam ga htio kritizirati jer je previše toga nadrobio pa nije vrijedno truda baviti se time.

Vidim da je Crbo Brinje reagiralo na cit. komentar i čini mi se na pravi način. Pogledat ću.
Prijavi Administratoru
#51 BrinjeBoljunac 2010-12-30 14:20
Citat crno brinje:
Citat Svjedok Nevremena:
Nije mi vrag dao mira pa sam išao "googlati" par rečenica iz načela i nađoh da se nešto slično nalazi na stranicama ustaškog pokreta.
To je upravo ono čega se najviše bojim, da HRAST zaglavi u stranputicama prošlosti, umjesto da ovome narodu otvori perspektivu budućnosti.
U nekim odlomcima načela osjetio sam i socijalistički prizvuk u pozivu na rad, žuljeve, ...
Nije poanta u radu, već u društveno odgovornom poduzetništvu (stvaranju nove vrijednosti) koje će poštivati dostojanstvo čovjeka, a ne ga smatrati troškom koji treba minimizirati i iskorištavati kao sredstvo prema profitu.



Nije meni namjera bila zarobljavati HRAST u nekim zamkama proslosti i proslih sustava vec upravo suprotno, potaknuti nas na razmisljanje o potrebi cjelokupne promjene hrvatskog mentaliteta, nacina razmisljanja, odnosa prema radu, odgovornosti, o potrebi uzdizanja hrvatskog covjeka, kako radnika tako i direktora na jednu visu razinu ozbiljnosti i osjecaja duznosti prema Drzavi, radu i narodu. Mi jednostavno moramo izbrisati taj balkanizam iz nasih glava i ubaciti opet malo zdravog njemackog nacina razmisljanja kojeg smo imali dok nismo oslobodjeni.

Nazalost, za vrijeme Jugoslavije, mi smo izgubili onaj zdravi, odgovorni odnos prema radu. U Jugoslaviji su svima bila usta puna rada, ali svi su gledali samo kako da sto manje rade. Korupcija, nepotizam, nerad, lopovluk na svim razinama, sve je to proisteklo iz komunizma. Vecinu tih stvari hrvatski covjek do tzv. oslobodjenja 45.-e nije poznavao ili je barem poznavao u puno manjoj mjeri.

Mi jednostavno danas drzavu, narod, rad, duznost, odgovornost shvacamo onako povrsno, neozbiljno, odi mi dodji mi i to se mora s vremenom mijenjati ako zelimo postati napredna, bogata zemlja blagostanja, a za sve to imamo preduvjete.

Jednostavno, svaki hrvatski covjek mora teziti savrsenstvu koje je nemoguce postici, ali poanta je upravo u tom stalnom usavrsavanju i hodu naprijed. Svaki hrvatski covjek se mora usavrsavati profesionalno, intelektualno, moralno, duhovno, psihicki i fizicki i to mora smatrati kao odgovornost prema sebi, najblizima, narodu i drzavi.

Svaki hrvatski covjek mora biti ogledalo ukupnog hrvatskog naroda. Normalno, ja sad to govorim apstraktno i pojednostavljeno, ali shvacate u cemu je bit. Mi moramo izgradjivati znacajeve, kako bi stari pjesnici rekli celik - Hrvate. Ne smijemo prepustati ljude ulici, neradu, propadanju, apatiji, anarhiji, zapustanju u duhovno, psihickom i fizickom smislu jer time na m cjelokupni narod propada, a to se je konstantno radilo od cetrdeset pete i zato smo tu gdje jesmo.


Eto, slažemo se. Supotpisujem ovaj citat.
Na ovo što ovdje pišeš , citiram:

"Jednostavno, svaki hrvatski covjek mora teziti savrsenstvu koje je nemoguce postici, ali poanta je upravo u tom stalnom usavrsavanju i hodu naprijed. Svaki hrvatski covjek se mora usavrsavati profesionalno, intelektualno, moralno, duhovno, psihicki i fizicki i to mora smatrati kao odgovornost prema sebi, najblizima, narodu i drzavi. "

- došao sam pred oko 60 godina čitajući o malom Petji (L.N. Tolstoj: Djetinjstvo, djačaštvo i mladost") koji je razmišljao o životu i zaključio da postoji potreba vlastitog moralnog usavršavanja. Poslije me je to načelo dovelo do izbora pravnih studija i struke u kojoj sam držao da mogu djelovati na moralan način. Nažalost, znamo koliko je bilo morala i koliko ga danas ima u pravu. I danas smo na početku početaka da bismo načinil značajnije korake u društvu.

Hrast mora biti prožet moralnim načelima, temeljnim ljudskim vrijednostima i otvoren prema svijetu i prema svijetu poduzetništva.
Znam da je mnogima teško shvatiti cjelinu odnosa ili drugim riječima društvo u cjelini.
Prijavi Administratoru
#52 SUMNJAIvan Budimir 2011-01-05 08:30
SUMLJATI I SAMO SUMLJATI

Da se ne bi dogodio još jedan politički promašaj u Hrvata treba sumnjati i samo sumnjati.

Sumnja je poluga spoznaje !
Bez sumnje nema spoznaje.
Bez sumnje ni Hrast neće imati svoj rast.

Vrijeme bitka je davno prošlo u zapadnoj relativističkoj filozofiji.
Bitka se još samo sjete bivši studenti teologije.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • preporod
  • 1 korisnik
  • 19 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal