Salonski, neiskreni domoljubi

 

Izgleda da se na Portalu HKV-a javljam uvijek kada se naljutim, a razloga za ljutnju ima stalno. Ima ih toliko da treba napraviti selekciju i izabirati one priče koje imaju širi značaj i koje daju dublju sliku patologije našeg društva i naših ljudi. Ali neki takvi povodi za ljutnu imaju često i dobru stranu. Još jednom i ponovno pokazuju veličinu našeg prvog Predsjednika. Kada vidim s kakvim je ljudima bio okružen i uspio u onim nevjerojatno neprijateljskim prilikama stvoriti državu i pobijediti u ratu, još više mu se divim i uviđam njegovu veličinu. Dolazim do jednog zaključka„ velik čovjek je velik i po tome što i od trećerazrednih ljudi može napraviti upotrebljive suradnike". Ali se nakon toga obično događa da „kada veliki čovjek otiđe, tada ovi mali, trećerazredni ljudi sebi umisle da su i oni bili veliki i počnu svoju veličinu graditi na kritiziranju velikog čovjeka".

Žarko DomljanMožda ima nešto i u činjenici da smo mali narod koji se teško borio za svoj opstanak pa taj narod nije naučen cijeniti i prepoznati svoje velike ljude. To izgleda jadno, a dežurni neprijatelji Hrvatske jako brzo i spretno uoče takve nekarakterne ljude i znaju ih iskoristiti u stalnom ratu protiv Hrvatske. Kada se stvarala Hrvatska i kada se vodila ogorčena i krvava borba, na površinu su u to vrijeme isplivali mnogi ljudi, od kojih mnogo nisu uopće bili dorasli povijesnom trenutku. Ali su uz velikog čovjeka koji je imao hrabrosti, znanja, mudrosti i jasno definirane ciljeve, mogli dati svoj doprinos stvaranju Hrvatske. I umjesto da budu ponosni na to vrijeme, da kao sudionici povijesti svjedoče kako je tada bilo, da se bore za istinu, da brane Predsjednika Tuđmana od napada vampira sa svih strana, mnogi od njih ili šute ili nastoje ponuditi svoju interpretaciju tog vremena, u kojem žele sebi dati posebnu ulogu.

Osim toga posebnu strast pokazuju nastojeći umanjiti ulogu Predsjednika Tuđmana, odnosno žele se „ulizivati" lijevim medijima opisujući navodne grješke koje je on učinio. A neki, samozvani„ veliki hrvatski „intelektualci" žele pokazati „da ih se tada slušalo sve bi bilo drugačije". Imamo poznatog hrvatskog intelektualca, čak „desne orijentacije" koji se ponosi činjenicom da ga je Predsjednik tužio sudu. A svi se sjećamo da je to bilo zbog krajnje neukusnog i podlog vrijeđanja koje se spustilo ispod osnovne civilizacijske granice pristojnosti, vrijeđanje kakvo si ne bi nitko dopustio.

Čak i oni koji su takozvani poštovatelji velikog Predsjednika, nikada ne propuste istaknuti da se s njim nisu uvijek slagali. U to ratno vrijeme, kada se država grčevito borila za slobodu svako malo je netko, obično „neko poznato ime", iz nekakvih infantilnih razloga dao pompoznu ostavku. Nakon toga je uživao u tapšanju po leđima kojima su ga u kafićima lijevi intelektualci i mediji hvalili i „divili mu se". A iza leđa su mu se rugali uživali u još jednoj svojoj pobjedi kojom su nanijeli štetu hrvatskoj državi. Vrhunac tog ružnog, tužnog i nezrelog ponašanja izveo je jedan veliki „državotvorni hrvatski domoljub" koji je Predsjednika Tuđmana napustio dok je Predsjednik bio na samrtnoj postelji.

Bijeda prvog Predsjednika Sabora

Uzrok moje ljutnje sada je nastup dr. Žarka Domljana, prvog predsjednika Hrvatskog sabora, 30. svibnja 2010. godine u emisiji Aleksandra Stankovića, „Nedjeljom u 2". Povod tom razgovoru bio je Dan Hrvatskoga sabora, ali i knjiga (od 600 stranica) koju je dr. Žarko Domljan napisao. Knjigu još nisam pročitao, ali bez želje da komentiram cijeli razgovor istaknuo bih nekoliko teza dr. Domljana koje su bile povod mojoj ljutnji. On je, kao bliski suradnik Predsjednika Tuđmana, i „autentičan svjedok povijesti" i „veliki hrvatski domoljubni intelektualac", rekao i objašnjavao:

1. Predsjednik Tuđman je imao reduciran pogled na povijesna zbivanja
2. Predsjednik Tuđman nije bio demokrat
3. Postojala je dvostruka linija zapovijedanja u ratu u BIH
4. Hrvatska je izvršila agresiju u Bosni.

Predsjednik Tuđman je „imao reducirani pogled na svjetska zbivanja"

To znači da s druge strane dr. Domljan nije imao tako reducirani, uzak, pogled već je gledao je na zbivanja u Hrvatskoj širokim sveobuhvatnim pogledom svjetskog intelektualnog velikana. I naravno, velika je povijesna grješka Predsjednika Tuđmana što dr. Domljana nije stalno pitao za savjet da mu on razjasni što se to u svijetu događa. To je stvarno nevjerojatno. Je li to stvar bolesnog ega, gluposti i ograničenosti da netko nije u stanju vidjeti stvarnost. Predsjednik Tuđman je stalno donosio odgovorne povijesne odluke. Kod toga je trebao uzeti u obzir nevjerojatan broj raznih utjecaja i interesa velikih sila, realno stanje u kojem se Hrvatska našla, povijesna saznanja i iskustva, trenutačni odnos snaga, situaciju koja se mijenjala iz dana u da i realnu snagu hrvatske vojske. Činjenica da je u tim nevjerojatno teškim uvjetima stvorio državu i vodio ju do pobjede u ratu svakom bi trebala dati do znanja da su mu prosudbe bile ispravne i da je uzeo u obzir sve moguće opcije i da niti jednog trenutka nije imao reducirani pogled na svijet. Njegov pogled na svijet bio je naravno „reduciran" i usmjeren na ostvarenje hrvatskih nacionalnih interesa.

Predsjednik Tuđman „nije bio demokrat"

Država je bila u ratu, u prijelomnim povijesnim zbivanjima i trebalo je donositi odluke i preuzimati odgovornost. Takve se odluke nikada i nigdje, niti u jednoj zemlji u ratu ne donose na osnovi raznih dugotrajnih parlamentarnih debata i uobičajene „demokratske" političke trgovine. Je li Predsjednik američkog Kongresa za vrijeme bilo kojeg rata prigovarao Američkom predsjedniku što je u ratu donosio odluke i da te odluke nije prepustio Kongresu? Je li u Drugom svjetskom ratu odluke za Veliku Britaniju donosio predsjednik parlamenta ili ratni premijer? Zašto povijest bilježi velikane koji su usmjeravali povijesna zbivanja, a vrlo rijetko bilježi da su te odluke donosili neki parlamenti? To su glupa pitanja, jer je svima jasno. Jedino to nije jasno Predsjedniku Hrvatskog sabora u ratu. Jer je njegov ego bio povrijeđen. A zašto Domljan govori o Tuđmanovu podcjenjivanju Sabora? Pa zato da uzdigne sebe kao prvoga predsjednika Sabora i kao demokrata koji ima pravo koriti "nedemokratskog" Tuđmana.

Predsjedniku koji je u najtežim vremenima donosio povijesne odluke prigovara čovjek koji je cijeli život živio u udobnoj komociji državne institucije i intelektualnih debata i kojem su vjerojatno najteže odluke u životu bile „na kom mjestu prijeći ulicu".

Postojala je dvostruka linija zapovijedanja

Čovjek, na drugoj po važnosti poziciji u državi, tvrdi da je za vrijeme rata postojala dvostruka linija zapovijedanja, što je uobičajena optužnica onih koji žele hrvatske generale strpati u zatvor. Naravno, kao i u svakoj državi u ratu i kod nas u Domovinskom ratu su donosilo se mnogo odluka koje se nisu objavljivale u medijima i koje baš i nisu trebale znati neprijateljske snage. U drugim zemljama, od Amerike, Rusije do Britanije, sada nakon pedesetak godina otvaraju se tajni arhivi i doznaju se tajne koje su nacionalnim interesima bile dugo sakrivene od javnosti. I to je drugdje normalno. Ali kod nas to je zločin zbog kojeg Predsjednika Tuđmana optužuje, u ono vrijeme, drugi čovjek u državi.

Hrvatska je izvršila agresiju u Bosni

Sada je ponovno aktualna priča o hrvatskoj agresiji na Bosnu. I Predsjednik Republike se stalno ispričava za zlo koje je Hrvatska, navodno, učinila u Bosni. I to potvrđuje sada nakon petnaest godina tadašnji predsjednik Sabora. Zašto? Jer ga Predsjednik Tuđman nije pitao za dopuštenje da obrani Hrvatsku i hrvatski narod u Bosni. A nitko ne govori da je Bosna vršila neprestano agresiju na Hrvatsku, jer je Slavonski brod bombardiran iz Bosne, a ne iz Japana, a dalmatinski gradovi su isto tako bombardirani iz Bosne. Zašto ne spominje da smo u to vrijeme hranili, liječili i naoružavali narod na koji smo navodno, prema riječima dr. Žarka Domjana, izvršili agresiju.

Sve je to potpuno nenormalno i takva patologija razmišljanja, a i ponašanja nisu mogući vjerojatno niti u jednoj zemlji na svijetu.

Zanimljivo je da osim gospodina Milana Ivkošića u Večernjaku na te izjave nije gotovo nitko reagirao. A voditelj Stanković, kao i mnogi vodeći medijski kolumnisti su iz „prve ruke" dobili opravdanje za svoje uvjerenje da je stvaranje hrvatske države bilo pogrješno i da zato Hrvate treba kazniti.

Dok se takve stvari događaju, hrvatska državotvorna desnica ozbiljno se priprema za nadolazeće izbore masovno mobilizirajući penzionersku biračku populaciju da na sljedećim izborima ponovno dobije ponosnih 4,5 % glasova.

Pajo Grkčević

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Valjda se natječu...MIJO F 2010-06-09 18:15
..koji će više "nadrintelektua lizmom" nešto "pametno" reći ili napisati i ocrniti čovjeka kojeg narod u dubini duše čeka 888 godina!?Domljan e pokrij se po ušima izdajniče hrvatskog Mojsije i ne "laj svašta" jer pametniji si kad šutiš,a zasigurno ti je JBT bio veći "demokrata" ili Mesić ili ovo zlo agnostičko,koje nas želi vratiti tamo odakle NAS je drFRANJO TUĐMAN ..jedva isčeprkao!? MFP!
Prijavi Administratoru
#2 TuđmanGuest 2010-06-09 18:53
Dr. Franjo Tuđman Veličanstveni je bez ikakve sumnje najveći hrvatski vladar u povijesti. Mnogo se naših državnika borilo protiv nadmoćnijih neprijetelja i pobjeđivalo ali Franjo je išao sam protiv Srba, Međunarodne Zajednice, domaćih izdajnika i to u situaciji kada je narod bio razoružan odlukom Ivice Račana da preda oružje TO Hrvatske te tijekom prelaska iz komunizma u kapitalizam što je uništilo gospodarski sustav. Unatoč svemu stvorio je neovisnu hrvatsku državu, ravno carstvu girica u rijeci punoj pirana. Zaslužio je ne spomenik nego da se poveći grad nazove po njemu a ovakvi lešinarski nazovi-pametnja kovići kao Domljan će jednom možebitno imenovati samo kakvo smetlište ili mrtvaju. Takvi ljigavci su najniži sloj svakog društva.
Prijavi Administratoru
#3 StankovićBranko 2010-06-09 19:30
Zanimljivo, toliko je antituđmanovaca nastuplio kod Stankovića, ali ni jedan pro Tuđmanovac. Valjda je to Stankovićeva "demokratija". Stanković je narcis, odnosno mali Sanader.
Prijavi Administratoru
#4 "Sve za mene -za Hrvatsku ništa"Guest 2010-06-09 19:41
Potpuno je u pravu naš Mijo kad je pisao na ovom portalu prije neki dan da su gotovo svi bliži suradnici izdali dr. Franju Tuđmana poslije njegove smrti osim časnih iznimki koje se danas i ne nalaze više u HDZ-u; Banimir Lukšić, Ivan Aralica, Milovan Šibl, Benjamin Tolić, Drago Krpina, Ljerka Mintas-Hodak, Ivić Pašalić, Hrvoje Šošić.

Jedan od najgorih hrvatskih izdajnika je bivši salonski političar Žarko Domljan, koji je nedavno gostujući kod Stankovića u emisiji "Nedjeljom u dva", izrekao tako gnjusne stvari o hrvatskom navodom učešću u pokušaju podjele BiH-a i prisustvu Hrvatske vojske na teritoriju BiH-a bez znanja Sabora, da bi mu sam Josipović pozavidio na tim izjavama, pri tome ni riječju nije kazao da je podjela BiH-a projekat međunarodne zajednice koja je BiH-a podijelila na srpski i muslimanski dio, gdje bosansko-herceg ovački Hrvati nemaju prava niti nacionalne manjine.

Domljan ni jednu riječ nije rekao da je Hrvatska vojska bila na teritoriju BiH-a zato što je najvećim dijelom agresija na Hrvatsku vršena sa teritorija BiH-a, a po svim međunarodnim ratnim konvencijama vojska države koja je napadnuta sa teritorija druge države ima pravo ući u dubinu teritorija te države da bi organizirala efikasnu obranu svoje države, a da ne spominjem Splitski dogovor Tuđman-Izetbego vić o zajedničkoj obrani od srpsko-crnogors kog agresora, zahvaljujući kojom BiH-a nije na početku rata šaptom pala, da bi kasnije upravo zahvaljujući zajedničkim hrvatskim snagama, Hrvatske vojske i Hrvatskog vijeća obrane, uz minimalnu pomoć Armije BiH-a veliki dio teritorija BiH-a oslobođen od četničke okupacije. Ovdje treba spomenuti da je Armija BiH-a, (muslimanske snage) više odmagala, nego pomagala, jer je trebalo čuvati leđa da muslimanske snage ne udare sa leđa na hrvatske vojsku kao što su to učinili 1993. godine kada su se preko noći okrenuli protiv Hrvata stvarajući teritorij za svoju džamahiriju.

I na kraju kao šlag na kraju emisije, upitan od Stankovića koju bi ocjenu dao Jadranki Kosor čini mi se da je odgovorio pet minus.

Samo ne znam zašto joj nije dao čistu peticu kad je ona iz te iste veleizdajničke garniture hrvatskih političara iz koje je i on sam, kojima je geslo «Sve za mene- za Hrvatsku ništa».
Prijavi Administratoru
#5 Nedeljom UDBAGuest 2010-06-09 19:43
Nazvao bih to malo drukčije: Aca Stanković (jedan od rijetkih javnih djelatnika koji je otvoreno priznao da je radio za Udbu) poziva redom u svoju emisiju samo Udbaše. Onaj tko za Udbu nikada nije radio, nema tamo što tražiti. Kako bi izbjegao tvrdu koncentraciju Udbaša u jednoj je emisiji ugostio odjednom dvije osobe koje nisu nikada radile za tu zločinačku organizaciju :Branku Vlašić i ova joj Joška. ne mogu se sjetiti drugih Acinih gostiju koji su bili antiudbaši.
Prijavi Administratoru
#6 hahahahahahaGuest 2010-06-09 21:23
Pripazite malo, sigurno UDBA prati ovaj sveti hrvatski portal. Znate da neprijatelj nikad ne spava. :lol:
Prijavi Administratoru
#7 DomljanGuest 2010-06-09 21:37
Žarko Domljan je jedan fini, pametni, smireni gospodin i ugodno me iznenadio u emisiji "Nedjeljom u 2".
Prijavi Administratoru
#8 Domjane, hvala vam!Guest 2010-06-09 22:51
Hvala vam na veličanju hrvatskog predsjednika, jer što se više gadova vašega tipa, koji su Franji Tuđmanu bili "bliski" suradnici, to je značajnije djelo i uloga Franje Tuđmana u stvaranju Hrvatske države.
Prijavi Administratoru
#9 Kip SlobodeGuest 2010-06-09 23:01
Tko je instalirao Stankovica na TV, tzv. HTV?
- Amerikanci (IRI).
Tko je obučavao UDBU i JNA?
- Amerikanci
Tko je pola Europe nakon 1945. (a zapravo još 1943. i 1944., a ne tek 1945. na Jalti) prepustio eksperimentu s komunizmom?
- Amerikanci

Itd. itd....
Prijavi Administratoru
#10 UNATOC SVIM KLEVETAMA I LAZIMA FRANJO TUDJMAN CE ZAUVIJEK OSTATI ISTINSKI OTAC HRVATSKE NACIJE I MODERNE HRVATSKE DRZAVE..NE,TO MU NEMOGU NIKADA UZETI!Guest 2010-06-10 03:30
Slazem se u potpunosti sa gospodinom
GRCKEVICEM.
O toj temi se doata cesto KOMENTIRALO
na ovome PORTALU.
Ja osobno(Moja malenkost) uvjek sam bio
misljenja da je uz neke manje slabosti
i IMPERFEKCIJE
FRANJO TUDJMAN bio POLITICKI GENIJE
kojega su HRVATI imali srecu
dobiti u ODLUCNOM POVJESNOM TRENUTKU
kad se PRELAMALA
TEKTONSKA PLOCA tzv."ISTOCNOG BLOKA"
i kad je doslo do opce ERUPCIJE
NACIONALIZAMA i EPOHALNIH PROMJENA
u citavoj ISTOCNOJ EVROPI..
-Doslovno od VLADIVOSTOKA do TRSTA-
JUGOSLAVIJA kao svaka UMJETNA,
NEPRIRODNA TVOREVINA stvorena
po DIKTATU VERSAJA bukvalno izmedju
ISTOKA i ZAPADA u "ZRAKU" stvorena usprkos VOLJE
NACIJA koje su je sacinjavale
POCELA SE EPSKI
RASPADATI..
SRBI kao "MASTER NAROD" odigrali su
ulogu ZANDARA i POGREBNIKA te
"NJIHOVE" JUGOSLAVIJE..
Posto su imali GOTOVO SVE ORUZJE,
DIPLOMACIJU,i DRZAVNICKE VEZE
po CITAVOM SVIJETU,
i AKTIVNO PODRZAVANI od "ORIGINALNIH
VERSAJSKIH GOSPODARA",
ta i takva "JUGOSLAVIJA"
pod okrutnom KOMANDOM
SRBSKOG VOJNOG KADRA
i IDEOLOGA SANU i NOVOCETNIKA
imala je gotovo SVE SANSE
Da dobije taj novi BALKANSKI RAT
i prosiri se po miloj volji od DJERDAPA,
DUNAVSKIH VRATA pa do DUBROVNIKA..
-HRVATIMA bi ostavili "VELIKODUSNO"
mozda oko 10 do 15000 kvadratnih Kilometara,
oko Zagreba , Zagorja ,Karlovca i Rijeke
-Sve ostalo bi bilo manje vise
"SRBSKA ZEMLJA"
Ukljucujuci i CIJELU BOSNU i HERCEGOVINU
To je bio
"PLAN"
PLAN KONSTRUKTIVNI i PLAN DESTRUKTIVNI
Iznad te i takove NOVE KARTE JUGOSLAVIJE
(citaj VELIKE SRBIJE etnici ocisceno
do PERFEKCIJE..)
Gurali su se uz svoje IDEOLOGE
i MILOSEVICA i GENERALSTABNI OFICIRI bajne JNA.
U to su vrijeme JUGOSLAVIJA se
(Vjerovatno tocno)
Smatrala cetvrtom vojnom SILOM u EVROPI
Bilo je tu streljiva,topov a,tenkova,mitra ljeza, i opreme
za STOTINU DIVIZIJA,
Dovoljno DA SE POBIJU MILIONI LJUDI
To je bio taj famozni :
ODNOS SNAGA po VELIKOSRBSKOM RECEPTU
U tim OLOVNIM i (krvavim) VREMENIMA
da se itko KLADIO,
da je itko bio PROROK ili VIDOVNJAK
jednim pogledom na te PORAZNE CINJENICE
koje su bile JASNO,MATEMATIC KI
PROTIV IMALO SANSI
u STVARANJA HRVATSKE DRZAVE
da ali u tu PORAZNU KALKULACIJU
nisu bile UKLJUCENE
HRVATSKI RODOLJUBI,BORCI
spremni da BRANE DOMOVINU
DO ZADNJE KAPI KRVI..
PREDVODJENE GENIJALNIM VODJOM
FRANJOM TUDJMANOM..
Koji je u toj ATMOSFERI IMINENTNE
KATASTROFE
DOBIO NA VREMENU,IZMORIO AGRESORSKU ZVIJER,
stvorio OPCU MOBILIZACIJU i ORGANIZACIJU
SVIH HRVATA
Politickim DOGOVORIMA,PREG OVORIMA a na kraju
i VELICANSTVENIM RATNICKIM POBJEDAMA
pa i svojom POSLOVNICKOM
POLITICKOM MUDROSCU,
Uspio ostvariti NEMOGUCE
-SLOBODNU I SUVERENU HRVATSKU DRZAVU-
To su bili NEZABORAVNI DANI.
_NIKADA HRVATSKI NACIONALNI KORPUS
NIJE BIO TAKO SLOZAN-
(tesko je SADA vjerovati i predociti kako smo ONDA bili slozni)
To je BILA Hrvatska DRZAVA
UTJELOVLJENA HEROJSKIM DUHOM NASIH JUNAKA
pod vodstvom GENIJA
Zato NESMIJEMO,NEMOZEMO,
NIKADA zaboraviti
TOG COVJEKA,
NASEG PRVOG PREDSJEDNIKA
FRANJU TUDJMANA,
Pogotovo ne sada,
kad STARI NEPRIJATELJI opet
DIZU GLAVE,ponovno su na djelu
-Tu pred nasim ocima i ORJUNASI,i JUGOSLAVENI,
i NOVOBOLJSEVICI i STRANI PLACENICI,
i PETA KOLONA i "IDEOLOZI"i "ZAPADNO BALKANCI"i "NOVO EVROPLJANI',
svi na MRACNOM NAUMU
da uniste sve ono sto su
HRABROSCU i KRVLJU
stvarali HRVATSKI JUNACI VITEZOVI
u DOMOVINSKOM RATU,
i sve ono sto je
PRVI HRVATSKI PREDSJEDNIK FRANJO TUDJMAN
kao istinski "OTAC NACIJE"
ostavio nama
u AMANET!
Prijavi Administratoru
#11 A mi?Guest 2010-06-10 05:44
Kip Slobode — Mačak 09-06-2010 23:01

Tko je instalirao Stankovica na TV, tzv. HTV?
- Amerikanci (IRI).
Tko je obučavao UDBU i JNA?
- Amerikanci
Tko je pola Europe nakon 1945. (a zapravo još 1943. i 1944., a ne tek 1945. na Jalti) prepustio eksperimentu s komunizmom?
- Amerikanci

Itd. itd....
*************************************

Sve Amerikanci, a mi ne možemo obračunati s terorističkom bandom (HRT) tako da im ne dajemo novce, da ne plaćamo svoje krvnike, svoje čuvare.

Kako ćemo obraniti Državu kada se ne možemo organizirati da nam ne uzimaju posljednji novčić iz džepa koji koriste protiv nas.

Neka idu po šolde u Beograd, Vašington, do sto Đavola.

Sinoć gledam onoga ciničnog zlikovca i zloduha Jovanovića (kodno ime Zoran Šprajc), sprda se iz Duška Mucala, kao kandidatu za intendanta HNK Split. Kao samo zato jer je Kerumov prijatelj?

Takove rasističke mržnje svijet nije zapamtio. I mi to sve plaćamo. Jovanović, alias Šprajc, nikada u životu ništa nije radio, uvijek i samo je živio na račun partije i svojega srpstva.
Prijavi Administratoru
#12 Žarko Domjan & Aca StankovićBoljunac 2010-06-10 08:29
Slažem se uvodnim člankom i komentarima. Uglavnom.

Ne znam koliko je Domjan nasjeo Aci, a koliko je njegov nastup izraz njegova dubljeg uvjerenja. Naime, ovdje (BiH, Hrvatska, Tuđman) nisu toliko sporne činjenice nego njihova interpretacija i stavljanje tih činjenica u odgovarajući kontekst. Naravno pod Stankovićevim vodstvom, kontekst je odredio on sam, a Domjan se nije ogradio od toga. I tako je odigrao izdajničku ulogu u odnosu na svoga prvog suradnika i vođu tadašnje Hrvatske, Franju Tuđmana.

Već sama odluka o sudjelovanju u Stankovićevoj emisiji bila je njegova velika pogrješka. To mu nije trebalo.

Vidjeli smo na stolu njegovu debelu knjigu memoara. Možda je potražim i prelistam. Čisto radi toga da vidim kako on interpretira događaje u kojima je sam sudjelovao.
Prijavi Administratoru
#13 Vampiri izlaze na svjetlo...Zagi 2010-06-10 10:32
No, sramotno je što Domljan izjavljuje, da nije bilo Tuđmana nitko ne bi znao ni da Domljan postoji...
A sad kao, svi su jako važni bili...
i svi se nabacuju blatom na mrtvog Tuđmana.

Vampiri izlaze na dnevno svjetlo, jedan po jedan... Pupovac, bre, traži 'prisajedinjenj e' s majčicom srbijom usred hrvatskog Sabora a šuftovi od hadezeja - šute ko ribe!!

Bravo hadezejci!

I da nije Srba iz HSp-a - nitko ne bi reagirao! :-))

O tempora, o mores!
Prijavi Administratoru
#14 Svuda Srbi oko nasGuest 2010-06-10 12:05
Što se čudimo i ne kažemo otvoreno da današnjom Hrvatskom vladaju prečanski Srbi: Predsjednica vlade Srpkinja i bivša Jugoslovenka,po dpredjednik vlade Srbi, Aca Stanković Srbin, M. Pupovac (najopasnji) Srbin s pogledom punim mržnje prama svemu što je hrvatsko, Predsjednik republike Orjunaš i bezkičmenjak, savjetnici predsjednika orjunaši i Srbi ( Jonić, Vrabec i drugi).
Da V. i Z. Pusića i ne spominjem
Tko nam je kriv kad ne znamo sami sobom vladati, a pogotovo ne državu voditi.
Uvijek nam je netko drugi kriv - Amerikanci, Englezi i drugi, samo mi nismo nizašto odgovorni. Kako smo si prostli tako i spavamo.
Uvijek nađemo nekoga koga dižemo u zvijezde ne gledajući itini u oči: Pavelića, Tita, Hebranga,Tuđman a i mnoge druge protiv kojih se ne smije ništa drugo reći do hvalospjeva! Dobro nam je kakvi smo.
Prijavi Administratoru
#15 @zenzoZagi 2010-06-10 12:32
Ali zaboraviste one - najgore - poturice iz HDZ!!
Da nije njih - ne bi bilo ni ovi orjunaša, jugoslavena, srbofila... i ostale četničko-partiz anske bande i bradate bratije.

Pa sama najava ukidanja ustavne norme o zabrani udruživanja s četnicima prošla je ko 'gluhom dobro jutro'...
Nitko ni da trzne ... A radi se o najgoroj provokaciji srbočetnika Milorada koji opet zaziva pokolje i zločine nad Hrvatima.

Taj zloguki prorok glavosjek i punoglavac Pupovac bi zabranio - gle čuda- i samo spominjanje N.D.H a niti uhom da 'mrdne' kad su četnici i 'vaskoliko' četništvo u pitanju, i u Hrvatskoj i u Srbiji.
Jer su četnici 'antifašisti'.. . naravno.

To je slika ove sovjetske hrvatske države u kojoj Orjuna vodi huškačku antihrvatsku politiku!

Jedino što mogu poručiti svim pupovcima i poturicama - još uvijek ima za dom spremnih.
Prijavi Administratoru
#16 Istina...Guest 2010-06-10 12:39
Citat Zenzo2:
Što se čudimo i ne kažemo otvoreno da današnjom Hrvatskom vladaju prečanski Srbi: Predsjednica vlade Srpkinja i bivša Jugoslovenka,podpredjednik vlade Srbi, Aca Stanković Srbin, M. Pupovac (najopasnji) Srbin s pogledom punim mržnje prama svemu što je hrvatsko, Predsjednik republike Orjunaš i bezkičmenjak, savjetnici predsjednika orjunaši i Srbi ( Jonić, Vrabec i drugi).
Da V. i Z. Pusića i ne spominjem
Tko nam je kriv kad ne znamo sami sobom vladati, a pogotovo ne državu voditi.
Uvijek nam je netko drugi kriv - Amerikanci, Englezi i drugi, samo mi nismo nizašto odgovorni. Kako smo si prostli tako i spavamo.
Uvijek nađemo nekoga koga dižemo u zvijezde ne gledajući itini u oči: Pavelića, Tita, Hebranga,Tuđmana i mnoge druge protiv kojih se ne smije ništa drugo reći do hvalospjeva! Dobro nam je kakvi smo.


Ovo je gola istina, ali istina je i to da ovi na vrhu navedeni velikosrbi ne bi toliko slobodno "mahali krilima" kada im to ne bi omogućavali Englezi i Amerikanci.
Uz dobar vjetar u leđa (pogotovo financijski) sve se može.

Najviše svakako zabrinjava izostanak bilo kakve reakcije hrvatskog puka. Pa ako neće iz političkog vrha, moglo bi krenuti iz "baze"...
Prijavi Administratoru
#17 Drugi krivi...Zagi 2010-06-10 12:52
Citat Trojanac:

Ovo je gola istina, ali istina je i to da ovi na vrhu navedeni velikosrbi ne bi toliko slobodno "mahali krilima" kada im to ne bi omogućavali Englezi i Amerikanci..


Kakav utjecaj imaju i Englezi i Amerikanci na ORJUNU?
Nikakav. Što nisu utjecali na Tuđmana?
Prijavi Administratoru
#18 Salonski, neiskreni domoljubiGuest 2010-06-10 14:17
"Evo zore, evo dana, evo Ace i Domljana"

Ž. Domljan, jedan od onih "malobrojnih" Imoćana koji su o svoj vrat objesili komunistički lanac Zagrebačkog Sveučilišta, kreiran po naputku bravara iz Kumrovca.
Prijavi Administratoru
#19 IMAMO HTRVATSKUGuest 2010-06-10 14:34
Poruka svim jugoslovenima i inoj četničkoj bratiji - Hrvati imaju svoju Nezavisnu Državu, ko vas j..e - patite jugoši.
Prijavi Administratoru
#20 sad je uraberlin1911 2010-06-10 20:25
Ideju jugovine proglašavaju mrtvom a spominje se z. balkan, jugosfera. Moderni Svetozar Pribičević (Pupovac) predlaže ukidanje tog "zastarjelog" članka 141(jučer u Saboru).
Svi osim čelnika HSP-a sramotno šute. Dansas se usvaja prijedlog dopuna i izmjena. Unutar 15 dana to prolazi.
Hvataju se srpski kriminalci po Hrvatskoj. Policija navodi kao glavni razlog ukidanje viznog odnosa sa Srbijom, politika to negira.
HDZ je danas skup interesnih skupina koja je uzurpirala mjesto u hrvatskoj potici. Što prije nestane to više raste vjerojatnost opstanka hrvatske Države (i po cijenu preuzimanja cjelokupne političke moći od strane SDP-a).
Pozdrav Domovini.
Prijavi Administratoru
#21 Jad i bijeda HadezejaZagi 2010-06-11 09:12
Citat berlin1911:

HDZ je danas, skup interesnih skupina koja je uzurpirala mjesto u hrvatskoj potici. Što prije nestane to više raste vjerojatnost opstanka hrvatske Države (i po cijenu preuzimanja cjelokupne političke moći od strane SDP-a).
.


HDZ je, na državnoj razini, skup karijerista, bezkičmenjaka i propalih političara... koga bi iz saborskih redova uzeli u svoju stranku?
Možda bi kod mene prošao g.Goran Marić.. i ne mogu se više sjetiti nikog drugog...
Na žalost.
Eto što ostade od nekada slavne nacionalističke stranke - jad i bijeda.
Prijavi Administratoru
#22 PovijestGuest 2010-06-11 10:17
U povijesti ce biti zapisano...bio je pravi covijek na celu drzave (predsjednik Tudjman),bilo je par kvalitetnih ljudi,domoljuba (Susak,generali ) i ....saka jada,poltrona,u vlakaca i udbasa (Mesic,Manolic. ...)
Prijavi Administratoru
#23 ?VoC 2010-06-11 10:27
Jos bih htjela ovdje reci nesto, vise kao poticaj razmisljanju nego neki konacni stav. Jeli ovo sto Domljan radi (nisam pratila tu emisiju ali sam procitala jedan novinski clanak s njegovim izjavama) govori vise o relanim ogranicenjima Tudjmana voditi jednu dugorocno-stabi lnu politiku -- prohrvatsku; ili slabostima, sto se toliko oslanjao na takve kadrove, da bi danas oni prevladali?
Prijavi Administratoru
#24 Dragi ZagiGuest 2010-06-11 10:49
Citat Zagi:
Citat Trojanac:

Ovo je gola istina, ali istina je i to da ovi na vrhu navedeni velikosrbi ne bi toliko slobodno "mahali krilima" kada im to ne bi omogućavali Englezi i Amerikanci..


Kakav utjecaj imaju i Englezi i Amerikanci na ORJUNU?
Nikakav. Što nisu utjecali na Tuđmana?


Mislim da imaju (kao što sam napisao) na njih veliki financijski utjecaj. Pa otkuda im taj silan novac za protudržavno "dejstvo" unutar Republike Hrvatske? Nema dana da ne učine nešto loše protiv Hrvatske i Hrvata; bez toga valjda ne mogu mirno zaspati.

Englezi i Amerikanci naravno nisu mogli utjecati na Tuđmana, jer je po svojoj političkoj orijentaciji bio antivelikosrbin , a njima je bilo kakva Velika Srbija osnovna nit vodilja "suživota na ovim prostorima", ma kako se ona zvala: Zapadni Balkan, Jugosfera itd. Briga njih za ime. najvažnije im je da imaju taj teritorij pod velikosrpskom kontrolom kako bi ovi mogli proizvoditi organizirani kaos koji im je neophodan.
Prijavi Administratoru
#25 ....VoC 2010-06-11 11:26
Sigurno jesu, ali koji "Amerikanci" i "Englezi" (masonerija) -- inace ne bi bila potpisana haaska suradnja, koja je postala temelj isprika i sanaderovog hadezea u jedno vrijeme kad su bolje bile pripremljene okolnosti za radikalniju antihrvatsku etapu....

Mladez Hadezea je djelovala s tavistickim institutom i lingvistickim programiranjem javnosti jos za Tudjmana, i u vrijeme kad je na nacionalnom terenu bio najmocniji (nakon Oluje).

Samo sto je on shvacao neke stvari i borio se koliko je znao i mogao (tja znao je da u tom masonskom konceptu dugorocno, ili srednjerocno, nema mjesta ni za njega) -- HDZ poslije njega se jednostavno nadmetao tko ce biti bolji sluga (cast izuzetcima). Uvijek su oni hvaljeni kao "veliki demokrati", "svjetski politicari" a RH sve vise kudjena, do dana danasnjeg.
Prijavi Administratoru
#26 Goran MarićGuest 2010-06-11 11:52
Zagi, zanima me na kojega Gorana Marića milite ? Ima nekoliko marića u našoj politici. Valjda ne na onoga savjetnika (ne)predsjednik a RH ?
Prijavi Administratoru
#27 VoCBoljunac 2010-06-11 22:31
Citat VoC:
Jos bih htjela ovdje reci nesto, vise kao poticaj razmisljanju nego neki konacni stav. Jeli ovo sto Domljan radi (nisam pratila tu emisiju ali sam procitala jedan novinski clanak s njegovim izjavama) govori vise o relanim ogranicenjima Tudjmana voditi jednu dugorocno-stabilnu politiku -- prohrvatsku; ili slabostima, sto se toliko oslanjao na takve kadrove, da bi danas oni prevladali?



Ja ne bih bio tako kritičabn prema Domjanu. Jasno je da on nije političar jednog Tuđmanovog formata. Tako Tuđamn nikada ne bi bio uporabljen od strane Stankovića kao što je bio Domjan.

Tuđman se oslanjao na osoblje koje je imao na raspolaganju. Kako vi koji ste tako kritični prema Tuđmanu zamišljate nastanak političke elite ? Narod bez države je nužno i narod bez političke elite. Jer, politička se elita strvara u vlastitoj državi. Vi bi sve htjeli unaprijed. Da vam bude na tanjuru servirano.
Prijavi Administratoru
#28 Elita?Guest 2010-06-11 22:57
Domljan - elita?
Makar šta.

Mali provincijski štreberčić koji je preko partije postigao više nego je zaslužio.
Tipičan rvat.
Prijavi Administratoru
#29 +VoC 2010-06-12 06:44
Citat Boljunac:
Citat VoC:
Jos bih htjela ovdje reci nesto, vise kao poticaj razmisljanju nego neki konacni stav. Jeli ovo sto Domljan radi (nisam pratila tu emisiju ali sam procitala jedan novinski clanak s njegovim izjavama) govori vise o relanim ogranicenjima Tudjmana voditi jednu dugorocno-stabilnu politiku -- prohrvatsku; ili slabostima, sto se toliko oslanjao na takve kadrove, da bi danas oni prevladali?



Ja ne bih bio tako kritičabn prema Domjanu. Jasno je da on nije političar jednog Tuđmanovog formata. Tako Tuđamn nikada ne bi bio uporabljen od strane Stankovića kao što je bio Domjan.

Tuđman se oslanjao na osoblje koje je imao na raspolaganju. Kako vi koji ste tako kritični prema Tuđmanu zamišljate nastanak političke elite ? Narod bez države je nužno i narod bez političke elite. Jer, politička se elita strvara u vlastitoj državi. Vi bi sve htjeli unaprijed. Da vam bude na tanjuru servirano.


Ne znam kako ste tako sto mogli napisati, gosp. Boljunac. Komu je uistinu bilo u zivotu "sve na tanjuru servirano" -- meni sigurno nije.

Glede ostalog, "kriticnost" je pojam koji znaci rasclambu, klasifikaciju, interpretaciju, procjenu ili prosudbu nekog djela ili osobe -- kako vi svi u RH trazite da se toga odreknemo?

Pitam se -- nek vam bude -- kakvu je "elitu" Tudjman stvorio? Preferirao, nagradjivao, uzdizao? Zasto su se pokazali, velikim dijelom, prilivode, oportunisti i sl., jeli to govori o njegovom teskom polozaju (s kim je stvarao....) ili slabosti (zasto je ili sto pretezito s takvima stvarao - sto u srednjem i dugom roku ima posljedice kakve svi vidimo da ima).

To pitanje ne bi zaobisao nitko kritickog duha, a ponajmanje povjesnicar kakav je i on sam bio. Jer, naime, gosp. Boljunac, svim velikanima ili znacajnim osobama u povijesti je dopusteno traziti prednosti, slabosti, samo ne Tudjmanu? Tja Vi ga onda niti ne smatrate tako velikim... Ja ne volim nista 'napamet' kako se to viklo u komunizmu, ili "predodredjeno" kao svagdje pomalo, a kriticki duh je ipak vrlina, koja se naporno izgradjuje, ucenjem i iskustvom, dakle nista "servirano na tanjuru" kako Vi ocekujete da se i ja ponasam na ovoj temi.
Mozda ste me bolje razumjeli, ali mislim da bi mi ljubitelji Tudjmana imali za sto zahvaliti...
Prijavi Administratoru
#30 .VoC 2010-06-12 07:02
A imate pravo, za Domjana me bas briga, to su vase elite a ne moje. Mislim da ipak ne mozete kriviti voditelja emisije za ono sto on govori.
Prijavi Administratoru
#31 VoCBoljunac 2010-06-13 08:48
Citat VoC:
Citat Boljunac:
Citat VoC:
Jos bih htjela ovdje reci nesto, vise kao poticaj razmisljanju nego neki konacni stav. Jeli ovo sto Domljan radi (nisam pratila tu emisiju ali sam procitala jedan novinski clanak s njegovim izjavama) govori vise o relanim ogranicenjima Tudjmana voditi jednu dugorocno-stabilnu politiku -- prohrvatsku; ili slabostima, sto se toliko oslanjao na takve kadrove, da bi danas oni prevladali?



Ja ne bih bio tako kritičabn prema Domjanu. Jasno je da on nije političar jednog Tuđmanovog formata. Tako Tuđamn nikada ne bi bio uporabljen od strane Stankovića kao što je bio Domjan.

Tuđman se oslanjao na osoblje koje je imao na raspolaganju. Kako vi koji ste tako kritični prema Tuđmanu zamišljate nastanak političke elite ? Narod bez države je nužno i narod bez političke elite. Jer, politička se elita strvara u vlastitoj državi. Vi bi sve htjeli unaprijed. Da vam bude na tanjuru servirano.


Ne znam kako ste tako sto mogli napisati, gosp. Boljunac. Komu je uistinu bilo u zivotu "sve na tanjuru servirano" -- meni sigurno nije.

Glede ostalog, "kriticnost" je pojam koji znaci rasclambu, klasifikaciju, interpretaciju, procjenu ili prosudbu nekog djela ili osobe -- kako vi svi u RH trazite da se toga odreknemo?

Pitam se -- nek vam bude -- kakvu je "elitu" Tudjman stvorio? Preferirao, nagradjivao, uzdizao? Zasto su se pokazali, velikim dijelom, prilivode, oportunisti i sl., jeli to govori o njegovom teskom polozaju (s kim je stvarao....) ili slabosti (zasto je ili sto pretezito s takvima stvarao - sto u srednjem i dugom roku ima posljedice kakve svi vidimo da ima).

To pitanje ne bi zaobisao nitko kritickog duha, a ponajmanje povjesnicar kakav je i on sam bio. Jer, naime, gosp. Boljunac, svim velikanima ili znacajnim osobama u povijesti je dopusteno traziti prednosti, slabosti, samo ne Tudjmanu? Tja Vi ga onda niti ne smatrate tako velikim... Ja ne volim nista 'napamet' kako se to viklo u komunizmu, ili "predodredjeno" kao svagdje pomalo, a kriticki duh je ipak vrlina, koja se naporno izgradjuje, ucenjem i iskustvom, dakle nista "servirano na tanjuru" kako Vi ocekujete da se i ja ponasam na ovoj temi.
Mozda ste me bolje razumjeli, ali mislim da bi mi ljubitelji Tudjmana imali za sto zahvaliti...


I ja sam za kritiku ako je ona usmjerena podjedano negativno kao i pozitivno. U tomu se slažemo.

Tuđmanu pak predbacivati loš izbor suradnika nije umjesno. Bio sam s jednim bivšim relativno visokim partijskim dužnosnikom kod jednog savjetnika u Ministarstvu obnove i razvitka (ili nekog sličnog naziva) i taj se je savjetnik pohvalio kako je došao iz Amerike ili Kanade i kako je emigrirao poslije drugog sv. rata i kako nije nikada bio u KP i kako je st4radao sbog toga. Sav se posvetio, kako sam ga razumio, domoljubnom poslu i mislima o budućoj Hrvatskoj. Moj drug s posla s kojim sam bio na tom sastanku je šutio, a ja sam mu pak rekao otprike ovo:

" Znate gospodine da smo i mi ovdje u Hrvatskoj radili na dobrobiti Hrvatske."

Ako mislite da je sve zlo u KPH odnosno SKH to je isto kao da velite da je sve zlo sadržano u NDH i u ustaškom pokretu. Samo je okrenut štap na drugu stranu.

Imam u pripremnoj fazi jedan članak o domoljublju. Tu pokušavam nešto reći teoretski o tome i ilustrirati sa slučajevima iz života u kojima imam svoje sudioništvo.

I sama pojava Tuđmana jtih godina kao vođe je rezultat dotadašnja politike. Borbu za neovisnost Hrvatske objektivno nije mogla ponijeti neka organizirana oporbena politička elita. Jenostavno zato jer nije postojala niti je u tom režimu mogla postojati. Pokret za neovisnost je pokrenuo Tuđman kad je ocijenio da je za to nastupio trenutak i tada je na tom programu ujedinio i komuniste i iseljeništvo i najšire slojeve naroda u zemlji.

Tuđman je velik po svojim rezultatima, a ne kao osoba koja je imala mnoštvo nedostataka. Kao i svi mi.

Pitanje koje se nameće. koga je mogao Tuđman tada izabrati za predsjednika Sabora ? Luku Bebića (koji je bio zadrti komunist) ? Mesića (koji je tobože stradao kao nacionalist) ? Budišu ? Paradžika ? Čička ? Tripala ? Savku Dapčević Kućan ?
Da ne velim Manolića ili Boljkovca ?
Prijavi Administratoru
#32 VoCBoljunac 2010-06-13 08:58
Citat VoC:
A imate pravo, za Domjana me bas briga, to su vase elite a ne moje. Mislim da ipak ne mozete kriviti voditelja emisije za ono sto on govori.


Ja vjerujem da je Domjan govorio iskreno o svojim doživljajima Tuđmana. Ipak je pitanja u njihov kontekst određivao Voditelj. A taj je voditelj bio izbor ekipe nakon 2000. i ta ekipa nije izmojenjena do danas. Danas nešto možda pokušava učiniti toliko opet napadana Jaca (bao Srpkinja na čelu hrvatske vlade) i kao Sanaderova nasljednca u izdaji hrvatskih interesa,

Ja sam veoma skeptičan kad je riječ o osudama politčara jer vjerujem da nam puno stvari nije poznato i nisu nam pozanta ograničenja s kjima se susreće praktična politka.

Ponavljam, s dalekozorom sve stvari izgledaju jednostavnije.
Prijavi Administratoru
#33 Salonski, neiskreni domoljubigracena 2010-06-13 09:56
"Ja sam veoma skeptičan kad je riječ o osudama politčara..."

G.Boljunac, za razliku od Vas, skepsa kada su u pitanju miševi iz rupa izišli
ne može i ne smije biti opravdanje, jer:




.....

"E moj Franjo, svak' se klanjo,
svemu što si činio,
e Franina, k'o planina,
domovina i sveto tlo,
sveto tlo Hrvatsko.


Danas kažu protiv tebe,
riječi pune zavisti,
za života šutjeli su,
glasa nisu podigli."

....

"Tuđman je velik po svojim rezultatima, a ne kao osoba koja je imala mnoštvo nedostataka. Kao i svi mi."

.....

Slažem se, a neshvatljivo je s koliko
se zlih objeda javno objavljenih
protivu sveg dobrog što je učinio pokojni prvi predsjednik RH, pojedinci nabacuju svjesno nastojeći umanjiti značaj i doprinos dr.Franje Tuđmana.
Prijavi Administratoru
#34 GracenaBoljunac 2010-06-13 10:46
Slažem se. Možda bih trebao pažljivije analizirati Domjanovo gostovanje u NU2, ali ovako ovlaš stekao sam dojam da je Domjan radi promocije svoje vlastite i svoje knjige, poslužio voditelju da bi istaknio Tuđmanove ljudske slabosti. To je njegov grijeh.

Ne pada mi na pamet čitati njegovu knjigu. Time neka se bave oni kojima je povijest glavna zanimacija.

Uostalom, Domjan i nije bio političar po pozivu. Njega je trebao Tuđman i zato ga je uključio u politiku. Kao i Pavletića i tolike druge. U nedostatku političara.
Prijavi Administratoru
#35 Aca bi opet Dalmatinsku akcijuBoljunac 2010-06-13 15:33
Dans je u NU2 gostavala Mira Ljubić Lorger. Zagovara Dalmatinski identitet. Kao da ga Dalmacija nema.

Ona nije bila zadovolojna niti sa Račanovom vlašću 2000. g. Kao niti Nadežda Konstadinović Čačinović ( je li se tako zove ?) koje je Račan razočarao.

Ja sam protiv regionalnih stranaka. One vode ka razbijanju države. Zamislite kak bi bilo kad bi reginalci u Istri, Dalmaciji, Zagorju, Međumurju, Osijeku, Lici, Banovini i Zagrebu na izborima dobili apsolutnu većinu u Saboru. To bi bilo međureginalvno dogovaranje ili što je vjerojatnije. međuregionalni sukobi. Ubrzo bi se uvidjelo da nemaju što raditi u Saboru i da idu svaki svojim putem. I povezivanje s s drugim centrima moći. Zato je Aci tako draga Lorgeric

Regionalne su stranke uperene protiv Hrvatskog jedinstva. a.
Prijavi Administratoru
#36 Gdje ih Srbin Aca...MIJO F 2010-06-13 16:02
..samo nalazi i kako se samo sjeća orjunašice Mire Ljubić Lorger i njene takzv.dalmatinske akcije ..odnosno NDD-Split...(Ne zavisna država Dalmacija)...vi dite li draga gospodo,da to novinarsko smeće je posao na HRT=JRT dobilo od dobro instalirane KO-službe Beograd-filijal a Zagreb..kako je samo sve odreda neprijatelje HRVATSKE DRŽAVE unazad 10 godina ugostio...po pisanom protokolu,koji su u Beogradu napisali neočetnički elementi,a stanovnici države Hrvatske i grada Zagreba Vesnica i Zoki Pusić,a ovaj ACA-KOS kao da je to njegova prčija(HRT=JRT) ,a ne naša prtplatnička TV...pa zašto vi Hrvati to uopće gledate..ta "špijunska" emisija i ide dok ima gledanost,a Sutlićeva i Kunićeva jugo-oligarhija u svakom trenutku zna koliko VAS gleda..to Mijo ne gleda..niti onu sotoniziranu emisiju "čirilica" D.Latina..MFP!
Prijavi Administratoru
#37 MijoBoljunac 2010-06-13 18:34
U prosudbi Ace i njegovih gostiju, slažemo se. Niti ga ja ne gledam, ali kad su njegovi gosti jedan Domjan ilio Lorgerica - tada je dužnost pogledati što smjeraju, jer rade nam o glavi.

Nije važna gledanost. Važno je emitiranje takvih sadržaja. Da bisno znali što nam spremaju trebamo gledati i čitati njihove stvari. Da znamo s kim imamo posla i to danas.

Upravo se spreman pročitati otvoreno protestno pismo g. Kalafatića predsjednici Vlade i komentare na ovom portalu.

Mislim da je to dobar način javnog djelovanja nas koji smo stariji i imamo neka iskustva.
Prijavi Administratoru
#38 Ljubić-Lorger?Guest 2010-06-13 18:35
Žali se komesarka Acketu bre, i pripovijda svašta. Ali ne reče dvije stvari:

1. Bomba je postojala, bomba je eksplodirala - ali ne reče tko ju je donio? Nije bila toliko drska da optuži Tuđmana.

2. Kaže da je proces vodio "vojni sud". Ali, bre Lorgerica, ne reče tko je bio glavni tužitelj Vojnog suda za Pomorsku oblast Split?

Vojni tužitelj je bio njezin prijatelj Mladen Bajić.

I kaže kako su ju deložirali iz stana? A kaže da je bila u iznajmljenom stanu, znači da ju "deložirati" može samo vlasnik zbog neplaćanja stanarine ili nemorala i glasne muzike koju slušaju susjedi.

Ali, ona se smeje svima braniteljima: Ja sam dobila 9 hiljada kunića penzije, a vi ćete na sudove zbog ratnih zločina.
Prijavi Administratoru
#39 ?VoC 2010-06-17 10:47
Citat Boljunac:
Citat VoC:
A imate pravo, za Domjana me bas briga, to su vase elite a ne moje. Mislim da ipak ne mozete kriviti voditelja emisije za ono sto on govori.


Ja vjerujem da je Domjan govorio iskreno o svojim doživljajima Tuđmana. Ipak je pitanja u njihov kontekst određivao Voditelj. A taj je voditelj bio izbor ekipe nakon 2000. i ta ekipa nije izmojenjena do danas. Danas nešto možda pokušava učiniti toliko opet napadana Jaca (bao Srpkinja na čelu hrvatske vlade) i kao Sanaderova nasljednca u izdaji hrvatskih interesa,

Ja sam veoma skeptičan kad je riječ o osudama politčara jer vjerujem da nam puno stvari nije poznato i nisu nam pozanta ograničenja s kjima se susreće praktična politka.

Ponavljam, s dalekozorom sve stvari izgledaju jednostavnije.


Uz malo iskrenosti, sve se moze pojednostaviti. Nije tesko pogoditi da je glavno ogranicenje financijsko, jer je nesposobnost i neodgovornost vlasti dosla na naplatu. Zaduzuje se drzava da bi financirala protu-hrvatske projekte ili one koji nemaju veze s hrvatskim interesima, te truli drzavni aparat - rupu bez dna iz koje su se drzavni stakori toliko obogatili.
Zna-se tko je mogao ostati rame-uz-rame takvoj oportunistickoj i neodgovornoj politici "protiv komunista" -- kojoj je jedini kriterij bio haaska podobnost i haasko politikanstvo. Zasto bi jedna Kosor sada riskirala debelu pozadinu Nato-a, SAD-a i Eu, kad nije ni prije kad je manje imala za izgubiti? Sto jos treba uciniti da se Hrvati upitaju po kojem pravu upravljaju tom jadnom drzavom? Po cemu su "veliki"? Sto su to znacajno ucinili za dobro svog naroda? Po kojem kljucu su raspodijelili pozicije? To treba pomesti s vlasti, dok nije posve kasno.
Njihovi uspjesi:
- unistenje HV i njezinih najvecih vodja, sto nijedna zemlja EU ne bi dopustila (a neke komisije to podrzavaju?)
- unistenje materijalne i financijske baze drzave;
- neodgovorna pljacka i zaduzivanje naroda za nekoliko buducih generacija;
- skrivanje bitnih informacija od naroda;
- lazi o nekom dobrostanju;
- kreiranje nove vojske po uzoru na Jugoslavensku, pod kapom istog tog Natoa koji je izgubio misiju i svrhu, da bi se Tito postavio na celo!

Hrvati iz Ontaria potpisuju zahvalu Harperu, da bi se Titina slika nasla na stranicama sluzbenim, gdje se optuzuje HV, azurirano nakon posjeta RH!

Evo sto vi financirate i zasto je zemlja zaglavila u dugove, i za sto vi zahvaljujete stranim liderima, cestitam politicarima! - gle zemlju su obranili placene ubojice a Tito je bio odlican!




United Nations Mission/Medak Pocket
History
President Josip Tito

In 1948, motivated by the desire to create a strong independent economy, Josip Broz Tito became the first (and the only successful) socialist leader to defy Stalin's leadership in President Josip Tito the Cominform(Commu nist Information Bureau) he was one of the few people to stand up to Stalin's demands for absolute loyalty. Stalin took it personally – for once, to no avail. "Stop sending people to kill me", Tito wrote. "If you don't stop sending killers, I'll send one to Moscow, and I won't have to send a second." The Yugoslav Communist Party was expelled from the association on June 28, 1948. This rift with the Soviet Union brought Tito much international recognition, but also triggered a period of instability often referred to as the Informbiro period. Tito's form of communism was labeled Titoism by Moscow, which encouraged purges against suspected "Titoites'" throughout the Communist Bloc. The crisis nearly escalated into an armed conflict.

After Stalin's death Tito rejected the USSR's invitation for a visit to discuss normalization of relations between two nations. Nikita Khrushchev and Nikolai Bulganin visited Tito in Belgrade in 1955 and apologized for wrongdoings by Stalin's administration. Tito visited the USSR in 1956, which signaled to the world that animosity between Yugoslavia and USSR was easing.However, the relationship between the USSR and Yugoslavia would reach another low in the late 1960s

Under Tito's leadership, On April 7, 1963, the country changed its official name to the Socialist Federal Republic of Yugoslavia. Reforms encouraged private enterprise and greatly relaxed restrictions on freedom of speech and religious expression. In 1966 an agreement with the Vatican was signed according new freedom to the Yugoslav Roman Catholic Church, particularly to teach the catechism and open seminaries. Tito's new socialism met opposition from traditional communists culminating in conspiracy headed by Aleksandar Rankovic.In the same year Tito declared that Communists must henceforth chart Yugoslavia's course by the force of their arguments (implying a granting of freedom of discussion and an abandonment of dictatorship). The state security agency (UDBA) saw its power scaled back and its staff reduced to 5000.

On January 1, 1967 Yugoslavia was the first communist country to open its borders to all foreign visitors and abolish visa requirements. In the same year Tito became active in promoting a peaceful resolution of the Arab-Israeli conflict. His plan called for Arabs to recognize State of Israel in exchange for territories Israel gained.Arabs rejected his land for peace concept.

Tito's greatest strength, in the eyes of the western communists, had been in suppressing nationalist insurrections and maintaining unity throughout the country. It was Tito's call for unity, and related methods, that held together the people of Yugoslavia. This ability was put to a test several times during his reign, notably during the so-called Croation Spring.(also referred to as masovni pokret, maspok, meaning "mass movement") when the government had to suppress both public demonstrations and dissenting opinions within the Communist Party. Despite this suppression, much of maspok's demands were later realised with the new constitution. On May 16, 1974 the new Constitution was passed, and Josip Broz Tito was named President for Life.
Slobodan Milosevic

With the death of Josip Tito in 1980 came the slow dissolution of the Socialist Federal Republic of YugoslaSlobodan Milosevicvia. Yugoslavia was a federation of six republics including Serbia, Slovenia, Croatia, Bosnia- Herzegovina, Macedonia and Montenegro. Culturally similar in language and culture, they had been held together by Tito's iron rule. Following his death the republics became increasingly restive, and the centralized communist authority collapsed in the late 80's. Nationalist forces in the increasingly independent republics took the opportunity to seize the political stage, deconstructing Tito's carefully balanced federation in their own favour using the inflammatory rhetoric of race and faith. Slobodan Milosevic attempted to bring the other republics to heel through his control of the Yugoslav National Army (JNA), in the name of his personal dream of a "Greater Serbia". This was obviously unacceptable to the other republics in the crumbling federation, and in 1991 Slovenia seceded from the federation and declared independence, followed quickly by Croatia and Bosnia-Herzegovina.

What was to become known as the Former Republic of Yugoslavia (FRY) was an ethnically diverse state, with ethnic Serbs scattered throughout Croatia and Bosnia. Unhappy to discover their minority status within newly independent states, the ethnic Serbs organized themselves into paramilitary resistance movements, and two separate civil wars erupted. An increasingly ineffective JNA gave considerable assistance to these movements before dissolving into the Serbian military, and the nascent Croatian and Bosniac armies struggled just to survive. The fighting in the first of the Yugoslav wars was characterised by the use of amateurs and foreign mercenaries, resulting in tremendously destructive warfare, atrocities against civilians and the increasing prevalence of a new horror - ethnic cleansing. The fledgling armies of the combatants had mastered none of the combat functions and had little or no knowledge of the conduct expected of professional soldiers, but they did know how to kill. Unsurprisingly for amateurs, they found it easier to attack each other's civilians than to face off against armed opponents, and so the fighting was savage and unrestrained. Serious human rights violations were systematically applied to "enemy" populations.
army.forces.gc.ca/.../...
Date Modified: 2010-06-01
Prijavi Administratoru
#40 ?VoC 2010-06-17 10:48
Za judine skude, zar ne?
Prijavi Administratoru
#41 ?VoC 2010-06-17 10:51
A ciji je Tito bio placeni ubojica, uistinu?
Prijavi Administratoru
#42 ?VoC 2010-06-17 11:33
'Zlocinci-amate ri' i strani placenici, eto to je za Harpera stvaranje HV koja se borila protiv "civila", a smeta Oluja, sukob vojske protiv vojske, i profesionalni vojnici? Jesu li i to bili "amateri" i "strani placenici" pa ih treba progoniti za ulazak u Nato i EU?
Za to se zahvaljuju nase "zajednice"? Ocito je imao sto lijepo reci o Hrvatskoj, u prilog podrske ulaska u Nato.... i krasno je informiran o Titi, ne samo "dozivotnom predsjedniku"?
Ali 'nasa' diplomacija je dobra, kao i politicari, ne treba kritizirati...
Kanada barem priznaje cinjenicu da je JNA dala poptoru pobunjenicima prije nego je prerasla u srpsku vojsku, a ovi 'nasi' ni to...
Sada molim gosp. Boljunac, vi uzmite "teleskop" kad ja ne vidim dobro sto se tamo zbiva :-)
Hocete li uskoro polagati zakletvu Titu za sluzbu u HV i Natou?
Prijavi Administratoru
#43 VoCBoljunac 2010-06-18 15:17
Citat VoC:
'Zlocinci-amateri' i strani placenici, eto to je za Harpera stvaranje HV koja se borila protiv "civila", a smeta Oluja, sukob vojske protiv vojske, i profesionalni vojnici? Jesu li i to bili "amateri" i "strani placenici" pa ih treba progoniti za ulazak u Nato i EU?
Za to se zahvaljuju nase "zajednice"? Ocito je imao sto lijepo reci o Hrvatskoj, u prilog podrske ulaska u Nato.... i krasno je informiran o Titi, ne samo "dozivotnom predsjedniku"?
Ali 'nasa' diplomacija je dobra, kao i politicari, ne treba kritizirati...
Kanada barem priznaje cinjenicu da je JNA dala poptoru pobunjenicima prije nego je prerasla u srpsku vojsku, a ovi 'nasi' ni to...
Sada molim gosp. Boljunac, vi uzmite "teleskop" kad ja ne vidim dobro sto se tamo zbiva :-)
Hocete li uskoro polagati zakletvu Titu za sluzbu u HV i Natou?


Bit će da ste bolje informirani u inozemstvu nego mi ovdje u Hrvatskoj.

Što reći nego da me je sram što naša država sve financira i podupire.
Prijavi Administratoru
#44 Tito, plaćeni ubojica ?Boljunac 2010-06-18 15:23
Citat VoC:
A ciji je Tito bio placeni ubojica, uistinu?


Neprimjereno pitanje o Titu kao plaćenom ubojici. On je bio puno veće zlo od najvećeg mogućeg plaćenog ubojice.
Prijavi Administratoru
#45 VocBoljunac 2010-06-18 15:30
Vi ste, gospođo, sjajna u opisivanju stanja naše loše, nikakve politike. I nemam obrane za takve Vaše opise.

Međutim, nije o tomu riječ, jer se s dobrim dijelom Vaših tvrdnji slažem.

Za mene je problem kako izići iz te nezdrave politike u Hrvatskoj.

Jer, ustanak, zavjera, državni udar i sl. metode promijene politke ne dolazi u obzir.

I kad stanemo na put potrage za izlazom iz toga nesnosnog stanja, tada se uopće ne slažemo. Naime, ja pokuašavam osmislit put izlaska iz krize, a Vi i dalje opisujete izdajničku politiku hrvatskih vlasti i oporbe. Pa, dokle ćemo tako !?
Prijavi Administratoru
#46 gosp. BoljunacVoC 2010-06-18 17:48
Dragi moj narode,
I sama se pitam kako tome na kraj. Nemojte se ljutiti, jer koliko se ispravno identificiraju problemi, takva ce biti i uspjesnost rjesenja. Ja podrzavam 99% svega sto ste vi dosada predlagali - nadam se da niste krivo shvatili.
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 17 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal