Tko to i zašto krade znakovlje HSP-a?
Kao gost sam pratio okupljanje pravaških stranaka i izuzetnih intelektualaca u Novinarskom domu. Bila je to po meni jedna povijesna situacija, koja bi trebala pokrenuti učmalost i rudimentarne misli iznjedriti iz ovog blata, usmrđenog titoističkim sloganima. Bit je bila izgraditi put pluralnim mislima. Osnova se nazirala tijekom svih govora.
Izvrsno predavanje u organizaciji HKV-a, o Udbi koja još djeluje, nekako mi se povezalo sa zlokobnim mislima, da će i ovaj puta neka projugoslavenska ideja baš sve učiniti, kako bi ujedinjenu misao domoljuba razbila.
Navest ću jedan banalan, ali vrlo opasan primjer i presedan. Svakojaki politički anonimusi i što je još gore, nepismeni političari, koriste znakovlje HSP-a, promoviraju svakojake rigidne stavove, a time politički štete HSP-u, namjerno ili iz čiste gluposti. Ja bih se priklonio Anti Belji i faktima o postojanju i jačanju Udbe, baš u tome segmentu djelovanja. Zašto? Jasno je svakome, ako HSP-u pripišu ustaštvo, slike Pavelića, da će to biti vrlo lako prikazivanje navedene stranke u najgorem svjetlu. Uspiju li ti kradljivci znakovlja u svom naumu, oslabiti će položaj hrvatskog pokreta ideja, za oporavak naše licemjerne zbilje. To je svakako vrlo opasno po nas sve, koji ne mislimo kao primjerice Ivo Josipović.
Zamislite da Konzum ukrade logo od Lidla, što bi se dogodilo. Tako je i u političkim vodama nezakonito krasti i skenirati znakovlje stranke, bez znanja te stranke, a vjerujte mi da sam se osobno raspitao kod čelnih ljudi u svezi nekih portala i dobio decidirane izjave čelnih ljudi HSP-a, kako oni s tim političkim avanturizmom nemaju baš ništa. Osim štete koja nastaje.
Zbrka se može lako proširiti – uzme se primjerice osnovno znakovlje, izmisli nekakva potpora HSP na izborima, oblijepe slike Pavelića i Luburića po portalu i počnu namjerno ili iz političke nepismenosti slati krive poruke, koje mogu zbuniti ljude, a sve ostalo je stvar tehnike I svatko pametan se počinje pitati kakve veze ima Pavelić s predstojećim izborima osim širenja raskola.
Iskreno kao osoba bez partizanskog i ustaškog rodbinskog kruga, ne preferiram niti jednog od navedenih diktatora, prvo i osnovno, jer njihovom zaslugom i nesnalaženjem u ponuđenoj ulozi, Hrvata je bilo još manje, kao i teritorija. Historijski trenutak do 1945 i poslije je vrijeme velike hrvatske klaonice, oni preživjeli Hrvati u ustaškim odorama ne sjećaju se svojih zapovjednika, svi su oni otišli prije te klaonice, rijetki su ostali, a tim ponašanjem je jasno pokazano, kako je narod ostavljen na nemilost krvožednim ubojicama. I tu je sramota ustaškog pokreta, jer je pokrenula klaonice po logorima, a još toliko je odgovorna i za klaonicu vlastitog naroda od strane kriminalaca u partizanskim "uniformama".
Sada kada je svanulo neko novo vrijeme, treba učiniti sve, kako i ovaj put naši neprijatelji i polupismeni politički tipovi ne bi uspjeli pobiti zanos novog pokreta u nastajanju. Treba sačuvati i pročitati znakove na putu, znati prepoznati udbaške provokatore i okrenuti svakako u drugom smjeru. Totalitarci nas mogu vratiti u bizarnu ideologiju, u kojoj sami moče svoje noge, jer ne znaju obrisati prljavštinu.
HDZ već odavno ne korača kroz domoljubnu liniju, on je ostao emocionalna veza djeteta i majke, samo što je majka u međuvremenu postala maćeha, zavaravajući vlastiti narod, nudeći nekakve nove ustave, za "njih", ne i za narod, vješajući se na rame vukovarskim pobunjenicima i nudeći koalicije s takvima - a opet proganjajući Gotovinu kao ranjenu zvijer, zaboravljajući što bi bilo bez svih tih naših "Gotovina". Tek pogled s katedrale. Ovaj treći put zato je toliko bitan. HDZ više nije Hrvatska, on je balkanska unija, HDZ bez Tuđmana nije uopće HDZ, sve više je obezglavljena cjelina i utočište za crvene partijce. Da je HDZ-u bilo do tuđmanizma ne bi izbacio Tuđmanovu obitelj iz stranke. Sve su to "indikativni znakovi na putu" . Iz svega toga je jasno zašto se pokušava stigmatizirati HSP, neovisne intelektualce u djelovanju, nametnuti im Pavelića kao vođu na tim portalima, jer on je bio u konačnici gubitnik. Nije uspio pobijediti jugoslavensku ideju, niti spasiti narod, već ga je stavio u još veći glib i "đelatu" dao opravdanje da ga dokrajči. Ipak naum nije uspio, zbog sloge svih u devedesetima. Takva sloga i ovog puta može pokrenuti pozitivan sklop, a oni koji pak bez znanja koriste znakovlje, imena i prezimena časnih ljudi za svoje posprdne igre nek pročitaju zakon.
U konačnici i nedavno održani humanitarni skup u Splitu u svezi podrške generalima, vodeća vrhuška ne može trpjeti, jer je prodala najbolje sinove. I tamo se tražio provokator i sumnjivo znakovlje, sve kako bi se opravdala politička glupost vladajućih, koji lako zaboravljaju svoje hrabre i pametne i iznad svega svoj božji narod. I to je "znak na putu", što treba izbjegavati i na čemu treba dalje raditi - na slozi i solidarnosti naroda, pokradenog, izdanog, bez uplitanja starih loših ideologija.
Za Hrvatsku bi bilo bolje da se Pavelić i Tito nikada nisu pojavili, niti borili za bilo koju ideju. Njihove ideje su bile previše krvave. Cijenu su umjesto njih platili "obični građani"- domoljubi.
Igor Drenjančević
Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.
Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća
Zadnje vijesti
- Udruga pravnika Vukovar uputila pismo Milanoviću .................(24. svibnja 2012.)
- Karamarko: HDZ osniva vladu sjeni; Ante Sanader kooptiran u Predsjedništvo .................(24. svibnja 2012.)
- HDSSB: Vlada ruši mostove hrvatskog jedinstva .................(24. svibnja 2012.)
- Splitski intelektualci: Organizirat ćemo antigay paradu! .................(24. svibnja 2012.)
- Amnesty International i dalje zahtjeva istrage protiv Vladimira Šeksa i admirala Domazeta .................(24. svibnja 2012.)
- Povratak Denisa Latina .................(23. svibnja 2012.)
Zadnji komentari
- Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Gospsodine "PAGANINI" možda st...
25.05., 02:56, preporod - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
Mirnije sto mogu otvorila sam...
25.05., 00:39, mirna v - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
SANU 2 - provedba Ideoložka bi...
24.05., 23:37, triarios - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Daruvare, kada biste išta zna...
24.05., 23:28, Staro Crno Brinje - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
Bilo nekadašnji, bilo sadašnji...
24.05., 23:25, Jedino Hrvatska - Splitski intelektualci: Organi...
Strikane, a koga bi ti čuvao n...
24.05., 23:08, Jedino Hrvatska - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
Mijo, molim Vas da mi oprostit...
24.05., 22:58, Paganini - Splitski intelektualci: Organi...
Pa dobro, kad je već onaj "min...
24.05., 22:58, Jedino Hrvatska - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
#10 bradata podvala — Cetina 2...
24.05., 22:51, Cetina - Splitski intelektualci: Organi...
..i normalno antigay parada..i...
24.05., 22:42, MIJO F - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Prostačka komunjara knezović g...
24.05., 22:36, Mirogoj - Splitski intelektualci: Organi...
Pa naš dragi ministar čimpaza ...
24.05., 22:35, gojmir - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Nu, Daruvar, ja koliko znam, ...
24.05., 22:33, Jedino Hrvatska - Akademik Pečarić: Hrvatsku ruš...
..a kakove vi to nebuloze piš...
24.05., 22:22, MIJO F - Karamarkovi navijači ne idu u ...
ili si razumio ali se praviš *...
24.05., 22:18, Delić - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
Nu, Daruvar, ja koliko znam, ...
24.05., 22:05, Jedino Hrvatska - EU - Nikolić treba dokazati ko...
Da se potpuno ne raspadne jer ...
24.05., 22:00, Daruvar - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Sve do jednog lipog dana. Tko ...
24.05., 21:59, gojmir - Čudni kriteriji za imenovanje ...
Daruvar, nije to glazbenik ve...
24.05., 21:57, Jedino Hrvatska - Niz zanimljivih govornika u ča...
i ponavljam sve isto. "Imamo s...
24.05., 21:57, dantun - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
HDZ-ovci su najbolji kada jedn...
24.05., 21:56, Daruvar - Čudni kriteriji za imenovanje ...
I što ste se uhvatili glazbeni...
24.05., 21:54, Daruvar - Josipović: HDZ ima sve uvjete ...
. Naravno, HDZ-e sada kad je n...
24.05., 21:54, Jedino Hrvatska - Izbori u HDZ-u: 111 glasova pr...
Karamarko u vama probudio žicu...
24.05., 21:50, Daruvar
Tko je na vezi?
- 13 gostiju
Abecedni popis autora
Bagdasarov, Artur; Bašić, Đivo; Biondić, Ivo; Biondić, Vladimir; Bokšić, Ante; Borovčak, Damir; Bošnjak, Marjan; Bralić, Branko; Čolak, Tomislav; Derado, Ivo; Dolbeau, Christophe; DRAN; Drenjančević, Igor; Dužević, Ivo; Gredelj, Vladimir; Grkčević, Pajo; Hečimović, Josip; Ivanišević, Mira; Jošt, Marijan; Jurčević, Josip; Kalafatić, Damir; Kovač, Mate; Kovačević, Mate; Kunek, Ante; Lukšić, Branimir; Marinčić, Anto; Mogorović, Ninoslav; Molak, Branimir; Mršić, Zdravko; Nürnberger, Tomislav; Omrčen, Mirko; Pečarić, Josip; Pešorda, Damir; Pešorda, Mile; Piskač, Nenad; Przystawa, Jerzy; Prpa, Mile; Ranogajec, Zvonimir; Raos, Ivan; Slaviček, Mario; Sole, Romano; Šuba, Slaven; Šumanović, Vladimir; Tolić, Benjamin; Tomašević, Željko; Tučkar, Damir; Hrvatski list; Pisma iz Nj.; UHD91; HSP AS; Prilozi članova; Prilozi čitatelja
KOMENTARI ČITATELJA
I ja sam zato (odavno) da se stare ideologije ne uplicu u Domovinski rat, sto sam davno napisala.
Ali kad je rijec o povijesti, kako ste vi posteni prema njoj, tako ce i buducnost biti prema vama:
"Za Hrvatsku bi bilo bolje da se Pavelić i Tito nikada nisu pojavili, niti borili za bilo koju ideju. Njihove ideje su bile previše krvave. Cijenu su umjesto njih platili "obični građani"- domoljubi."
Gospodine, to je bilo krvavo vrijeme svagdje u svijetu, na svim stranama, takav je bio kontekst ratovanja. A to isto danas kazu i za vas, isto izjednacuju krivnju, a da su stradali u tome civili...
Niste vidjeli ovdje? - 7 paragraf (ili zadnji u prvom dijelu o 'povijesti'):
army.forces.gc.ca/.../...
Kako se vi odnosite prema proslosti, isto ce vam se ponoviti, pa cete shvatiti.
Tudjmana postujem, ali razlog koji ste naveli -- teritorij: da je to HDZ s Tudjmanom uredio, ne bi danas bio problem. Jos nam je doznati sto sve zapravo i nije 'nase'.... Druga stvar, sto se to skrivalo od javnosti.
Ali sagledajmo objektivno i njegove okolnosti, a ako zelite raditi komaparativnu analizu, onda i one prije njega.
Nitko nije danas neracionalan, kad ste svu povijest kriminalizirali , isticati neke simbole (a partizanske, ipak niste, niste tako zustri kad se o njima radi).
Ali koliko smo vec prijetnji dobili sto branimo 'ratne zlocince'... a koji to uopce nisu. Mozda jednostavno kupujete vrijeme, pa cete nam sutra, odnosno iduce godine, pisati da ni to nije dobro, da je stetno, da to rade samo 'provokatori'....
Buducnost ce vam svakako zahvaliti onako kako ste posteni prema proslosti.
Da nije bilo Tite, koji je smutio narod i podijelio, bila bi Hrvatska, neokrnjena, poput Italije, Spanjolske, Francuske, i sl.
HSP-ovci bi trebali maknuti iz svojih redova zao znak na putu – počasnoga predsjednika «magistra» Đapića.
Više je on nanio štete pravaštvu nego svi crveni i crni zajedno.
"Izvrsno predavanje u organizaciji HKV-a, o Udbi koja još djeluje, nekako mi se povezalo sa zlokobnim mislima, da će i ovaj puta neka projugoslavensk a ideja baš sve učiniti, kako bi ujedinjenu misao domoljuba razbila."
U pravu ste. Vješto osmišljena ideja se izrodila , a sprema u nedjelju sprovesti.
www.hrsvijet.net
/index.php?option=com_content&view=article&id=5762:josipovi-ide-u-bleiburg&catid=1:politika&Itemid=9
..........
O ostalom dijelu teksta ne bih komentirala . Radije ću se suzdržati. jer, pojedini navodi u tekstu mojoj malenkosti nisu vrijedni pažnje.
Poštovani, g.Cetina,
obrazložio je glasno i jasno , i uz to ponudio vrlo razuman prijedlog.
Gdje vi vidite objašnjenje?
Tko je doveo HSP na jednoga zastupnika u Saboru?
Gdje su odgovorni?
Za sve moraju vrijediti jednaki kriteriji.
Kako osoba s krivotvorenim magisterijem može biti predsjednikom stranke?
Kakvu poruku šalje mladima i svim Hrvatima?
Nije li to nemjerljiva šteta pravaštvu i Hrvatskoj?
Zabijanjem glave u pijesak ne ćemo ništa postići.
Ne može se pričati o pravaštvu i držati Đapića za počasnoga predsjednika.
Ne može se jedno propovijedati, a drugo činiti, javno i tajno.
Srdačno vas pozdravljam.
Gdje je tu ozbiljnost, gdje je logika?
Gdje vi vidite objašnjenje?
citat:
"Gospodine Drenjančeviću, ustaša više nema i bilo bi dobro ostaviti ih na miru.
.........
Ozbiljnost 10+
Ustaše je nepotrebno uvlačiti u svaku od priloženih tema. Gdje treba i ne treba.
.........
HSP-ovci bi trebali maknuti iz svojih redova zao znak na putu – počasnoga predsjednika «magistra» Đapića.
Više je on nanio štete pravaštvu nego svi crveni i crni zajedno."
......
5+ predmet logika.
Nadalje, zar je Đapić isključivi krivac za totalni pad HSP-a ?
Što su ostali članovi HSP-a činili da se stvar promijeni na bolje ?
Šutjeli i klimali glavom poslušno, poput članova HDZ-a kada poslušno klimaju glavama na svaki mogući prijedlog vođe stranke HDZ-a.
Tko ili što sprječava stranke pravaške orjentacije da nastupaju združeno, umjesto da svako malo osnivaju zasebne stranke? Tim načinom doprinose više štete, neg.dobra.
Priklanjnaju se očito razjedinjenu umjesto ideji zajedništva.
Vama također srdačan pozdrav !
lijepe i poučne misli pokojnog dr.Ante Starčevića, jer, pravaši se rado pozivaju na riječi njegove, a u praksi nažalost djeluju suprotno.
..............
"Makar Hrvatska bila uru dugačka ili uru široka; makar bilo samo pet Hrvata, neka ih to pet bude slobodno i sretno!"
................
„Boj se Boga, čini pravo“
...........................................
"Uživajući što imamo, stojeć gdje moramo, upotrebljavajuć što možemo svom snagom radimo o napretku Hrvatske, pa makar bili sigurni da od toga ne budemo ni kus doživjeli, a kamoli dobili."
..............
"Oživite moral dobrim djelima za ovaj i onaj svijet. "
................
" Ne tražim neprilike ni pogibelji, nu kad se radi o pravu Domovine, o sreći Naroda Hervatskoga, ja ne znam za nikakovu pogibelj, za nikakovu nepriliku, za nikakovu žrtvu, nego nastojim da ispunim moje držanstvo i nakoliko mi za tom rukom pođe, natoliko sam zadovoljan, ne pazeći na posljedica, koje se sama mene tiču! "
Dr. Ante Starčević , govor na Krasici, 4. rujna 1881. godine.
To mi svi dobro znamo gospodine Igor Drenjančević i bez Vas, čime niste odkrili Ameriku ponovo.
I za Vas bi vrijedilo pravilo, da je poslije bitke, lako biti general.
Šteta je samo, da osim ustanovljavanja situacija i trenutečnih loših izgleda za budučnost, nemate korisnih prijedloga, kako dalje?
Niste nam ništa rekli primjerice, šta su Hrvati trebali napraviti 1941. godine?
Otići svi u partizane ili goloruki čekat četnike?
"Tuđmanizam i Domovinski rat su vrelo iz kojih treba crpiti materijal za gradnju svake političke platforme u Hrvatskoj."
Dragi prijatelju, danas na sreću nije 1941. i ukoliko budemo složni i pametni(pa se ponašali se u skladu sa gore navedenim), možda se ona više nikada i neće ponoviti.
Bravo,potpuno se slažem, bilo bi to krasno.
Ako ste ispucali sve mogućnosti ljepljenja minusa na svaki moj komentar, uz pomoć svih vaših suradnika, skinite se sa portala i odite malo odspavati, jer je već kasno, a sutra je novi dan, sa novim zadacima, pa čuvajte snagu. Laku noć.
Ako ste ispucali sve mogućnosti ljepljenja minusa na baš svaki moj komentar, uz pomoć svih vaših suradnika, skinite se sa portala i odite malo odspavati, jer je već kasno, a sutra je novi dan, sa novim zadacima, pa čuvajte snagu. Laku noć.
Mi na to zlo nismo mogli utjecati, dok na zlo koje proizlazi od naše neodmjerenosti, nezrelosti i gluposti svakako možemo.
Nemam pojma tko je gđa Voc, Vi, ili bilo tko od ostalih prisutnih komentatora. Stoga bih vas molila da mi ne pripisujete čine kojima se nemam potrebu baviti. Kada imam potrebu izreći slaganje ili neslaganje s upisanim tekstom, ili mišljenjem u vidu komentara obratim se na naslov nicka ili ime autora javno.
Nadalje, vi ste prišili pojedincima etiketu "crni omladinci", osobno smatram neprikladnim, te da niste postupjeli u redu spram pojedinih sugovornika .
Laka vam noć, i miran san, također!
Ni ja ne volim 'maglustinu'
Dat cu mu jedan minus i to je to.
Zdravorazumne misli. Potpisujem u cijelosti. Jer, pokojni poglavnik dr. Ante Pavelić umro je 1959 g. a pripisivati krivnju i prozivati pokojnog poglavnika NDH dr.Antu Pavelića za vlastite pogrješke smatram krajnje neozbiljnim i neogovornim ponašanjem .
Čudi me da pojedinim damama i gospodi ne pada na um ni slučajno se prisjetiti likova današnjice u tekstovima priloga poput ("Jure" ) S. Mesića i (" Bobana")dr.I.Sa nadera , itd., i usput preispitati ponaosob sami sebe:
Što sam poduzeo osobno za dobrobit Domovine?
Pripisivati neprekidno i isključivo krivnju mrtvim ustašama iz 45 za djela i nedjela političara današnjice unatoč dobro im znanom stvarnom činjeničnom stanju 2010. u RH bilo bi smiješno, da nije žalosno.
Razumijem folklornu potporu Paveliću kao crvenu krpu jugoslavenima, ali doista teško shvaćam one koji ga podupiru 2010.godine. Logiga je zapravo jednostavna! Vezanjem za Sile Osovine, tj Njemačku i Italiju, Hrvatsku je unaprijed osudio na propast! Naime, ukoliko bi one bile pobjednice u ratu Hrvatska bi i dalje ostala bez Dalmacije i Istre i kolonijalni prirepak. A njihovim padom, automatski pada i Hrvatska što se i dogodilo. Također mu je za zamjeriti što i nakon svih indicija da će one izgubiti odbija svaku ideju o prestrojavanju na pobjedničku stranu ( Vokić, Lorković). I konačno najparadoksalni je, oni koji se kunu u Pavelića, tvrde da su i veliki vjernici...pa ostaje nejasno kako vjernici mogu podupirati rasne zakone i zločimbe počinjene u toj eri.
Ako se već moramo svrstati za nekog vođu Hrvata u povijesti to je onda jedino dr Tuđman koji je uspio stvoriti Hrvatsku, kakva da je, a što je jednako bitno-ujediniti sve Hrvate, kao nikad dotad! Sjetite se samo jedinstva 91. godine! Stoga jedini izlaz iz ove ponovne podložnosti je samo i jedino: Svi za Tuđmana -ko jedan!
Zar Vas nije dosta? Tko je ovdje postirao bilo sto 'ustasko'? Vas strah odlicno razumijem, jedete iz zlice bande, jer i meni su je nudili, to je smrtni strah... opasno, kaj ne... Bolan, kad si tako podoban, i kad je to Vama sve tako strasno, zasto si jos nekih dana 'rame-uz-rame' slagao jednu nelegalnu, kako-je-ispalo teroristicku operaciju, koja niti nije imala vojni/oruzani cilj, i za koju su se akteri pokajali, jer nikad nisu planirali zrtve (ma koliko im oprostili najblizi) --- i jednu legalnu, VOJNU operaciju PRIZNATE drzave koja i jest imala vojni cilj, posve legalno... Tko vas ne zna, skupo bi vas platio!!!!!! Sigurna sam da me odlicno shvacate.
A sad stvarno ostavite u miru Ustase jer ih vise nema, niste dostojni spomenuti im ime.
Tjesi me sto jos HRVATA ima....
Sacuvaj nas Boze kuge, gladi, rata, i udbaskih podlosti.
Samo Vi "glasujte"...
Dok ja ulicom Svetog Dominiquea sidjem u Danteovu, da mi Bog kaze kako se to moliti za neprijatelje... Kaze: MOLITVA, da nas cuva i od njegovih zamki.... pa se nekako mogu moliti. Da nas cuva i od VLASTITOG GRIJEHA, sto nam onda neprijatelj moze.
Tako cu ja u Danteovu, makar u sam pakao, i ove nedjelje, i sjetit cu vas se, i svoje HRVATSKE i napose OLUJE....
Niz ulicu Sv. Dominiquea....
Kad je Pavelic zabranjen
Ali dize me potreba.
Tuzna zena kojoj se samo oci vide, pod burkom, sutra ce o njoj pisati La Presse i kako reagiramo.... bas me briga, a da nije musko
i tako ja, u bespucu putnika, gledam tog "fasistU" -- i on mene, koji ce, cim metro stane, moliti istu molitvu, i nece me zaboraviti, jer nismo svi isti... negdje u Danteovoj... pobjednicka generacija, koja propada zbog budala.... Divna odora, o Boze kad bismo bili dostojni Tebe i Tvoje Vojske......... .
Oh, yeah.........
voiceofcroatia.net
Na «kursu» su naučili desetak fraza koje uporno ponavljaju već sedamdesetak godina.
Nisu u stanju naučiti ni jednu novu frazu godišnje.
Stoljetni mrak ima svojih posljedica.
Četništvo i demokracija zajedno – nije ni za vic!
Nazovi "desnica" i Jugoslaveni imaju puno toga zajednickog - za sve krive covjeka koji je mrtav od '59-e i cija je drzava unistena '45-e - najcesce od onih (ili pak potomci onih?) koji pisu i slazu ovakve tekstove.
Zato, ajmo malo mrtva Pavelica tuc ko magarca, jer nismo imali prilike to uciniti u poslijednjih 65 godina. Nismo ga dovoljno anatematizirali i oblatili u "ocima svijeta."
Valja dodat vatre, jer kako ce nazovi "desnicu" prihvatiti Jugoslaveni? Mozda ako im "izrucimo" Pavelica i ustase - mozda ce Jugoslaveni postati Hrvatima. To je ta "logika" koja se trazi. Pljujmo Pavelica i osudimo ustase, mozda ce Jutarnji list o nama lijepo pisati. Savrsena taktika.
Gospodo draga, srusite Titin trg u Zagrebu - onda se, tek onda, osudite progovoriti o Pavelicu i ustasama.
Na kraju bih samo rekao da kriviti Pavelica (pa i neizravno) za partizanske egzekucije i masovne zlocine nakon rata, vrhunac je base bezobrastine i zlobnog cinizma.
Nije Pavelic punio jame Hrvatima, to su radili partizani. Priznajte to. Ponavljajte to do iznemoglosti dok to ne shvatite. I prestanite traziti "olakotne okolnosti" za partizane, njihove zlocine i njihovu zlocinacku narav.
Podsjecate me na Mesica koji poratne partizanske zlocine nad Hrvatima naziva "osvetom."
Hej, pa jedino su Hrvati mogli nad partizanima i Srbima pociniti osvetu - jer su potonji sa zlocinima i zvijerstvima i zapoceli. Nikako drugacije.
PRAVAŠI AKO TO UISTINU JESTE BAR IZAĐITE ZAJEDNIČKI NA IZBORE AKO SE NISTE U STANJU UJEDINITI.
VELIKI NAŠ STARČEVIĆU DA TI JE SAMO VIDJETI U ŠTO SE PRAVAŠTVO PRETVORILO!!!!! !!
Kako će vrijeme odmicati Franjo će postajati sve veći i veći, državnik i vojskovođa, dok ne zauzme mjesto giganta u hrvatskoj sveukuponoj povijesti!
Isti se u svojoj netoleranciji kriju, zamislite, iza 'pomirbe' pa i F. Tudjmana.... a time mu oduzimaju mnoge stranice povijesti u buducnosti, a mozda i koje stoljece.... Ja ipak vjerujem u punu istinu, naime barem se na nju obvezujem.
Ti sto vide u svemu 'fasizam' zapravo su prvi izdali F. Tudjmana, kad su drzavnu upravu opremili onima koji su sirili propagandu protiv njega, pa i u trenutcima kad je, kao svaki covjek, zasluzio barem minimum digniteta i humanosti (u bolesti). Ali znaju se oni uvijek 'prilagoditi', samo da se ocuva, kako je i Djenero uvijek inzistirao: "KONTINUITET".. ..
Koji, zna-se...
napomena:
(u svezi 'kontinuiteta' - tko zeli testirati u cemu su jedino bili iskreni 'reformirani' hadezeovci, ili stogod danas bili)
"Stojimo na pragu NATO-a i EU, nastavio je Sanader, a snaga tog uspjeha potiče Hrvatsku da nastavi podupirati svoje susjede u njihovim naporima. "I Srbija ima pravo na svoje mjesto u Europi i svijetu. Platila je cijenu svoje promašene bivše politike i uvjeren sam da će pokazati da je spremna na novu budućnost."
"Ponavljam poruku našim susjedima: Ne posustajte! Uključivanje cijelog europskog jugoistoka u euroatlantske integracije će se nastaviti. Vrijeme je za budućnost. Naši su partneri uz vas", poručio je Sanader." (Jutarnji List, 5.4. 2008.)
(za vrijeme posjeta gosp. Busha Zagrebu. 'Nasi parneri' uistinu jesu uz Srbiju, zar ne?, pokazuje to i Josipovic. Kontinuitet, dakle, cemu sluze, ovako-ili-onako , i neki clanci, komentari ovdje...)
Oni od ničega ne prezaju.
Jeste li vidjeli kako čizmama mlati milicija Jace Srpkinje-Pakrač ke onog mladića na TRGU KOMUNISTIČKE REPUBLIKE U AGRAMU!
Oni prvo izazovu incident (s pederima, antifašistima, jasenovcem itd.) i ako se netko, samo malo pobuni, udaraju ČIZMAMA.
A kriv je Sloba, Mile, Jova... što nisu uspjeli uništiti gamad koja se naziva hrvatska.
Upravo sam procitala do kraja clanak
"(Po)ratne žrtve i prikrivena grobišta" pa mi tesko pada Vasa zadnja recenica.
Jusufe, možete li objasniti molim vas što vas točno u mome komentaru smeta
MIRNO MORE - Ne razumiješ pravaštvo koliko je crno pod noktom. Pravaštvo ne čine tri čovjeka, to je narodna državotvorna ideja. Naš narod još uvijek podliježe HDZ-ovu "pravaštvu", te tu izdajničku bagru doživljava kao državotvorce. Pravaška ideja proizlazi iz volje i želje naroda, a ako je nema dovoljno, onda nema ni pravaštva. Treba raditi na tomu, a ne iz svoga kuta samo pljuvati po pravašima koji jedini nešto pokušavaju napraviti. A Ruža samo dodatno usitnjava tu ideju, a možda i radi za HDZ, jer tko normala sada može osnivati još jednu pravašku stranku i odmah tvrditi da su oni jedini pravi pravaši, to je glupost.
Jusufe, ponovo pitam, što vam točno u mome komentaru smeta, ili kako vi kažete smrdi?
Dali vam smeta veličanje Domovinskog rata, Tuđmana, ili možda sve to skupa?
Mnogima nije jasno ili su lažni domoljubi,pa pišu i govore "...što vas točno smeta...umjesto vama ili vam smeta.
Ja sam uvijek govorio da Hrvati i Hrvatice nisu svjesni značaja uporabe svog materinjeg jezika u obliku koji je nedvojbeno hrvatski ,a time i svoje države Hrvatske. To je polazište i kraj hrvatske samosvojnosti ,ali tu se pada na ispitu savjesti i svjesnosti.
www.jutarnji.hr/.../839823
Osobno se ne slažem sa Sesardićem, ali mislim da nam upravo ovakva desnica treba. Sesardić je ugledan profesor i vrhunski intelektualac čiji radovi izalze u brojnim renomiranim svjetskim publikacijama.
Mogao je dakle gosp. Puljski isto tako reci da se fasizam poceo ponasati komunisticki (sto bi bilo ispravnije), radije nego "Ustaštvo je postalo fašizam tada kada je sa njme koaliralo i počelo se fašistički ponašati.."
Valjda je sve izokrenuo, da bi komunisticke zrtve ostajale prikrivene.
Da nema " ustaša " ne bi se niti znalo za waršavljane i njima slične.Lako je srušiti ogradu,ali je neusporedivo teže dati ljudima posao da prehrane djecu.Zašto ne objasne radnicima na gradilištima svoje ciljeve i razloge poradi kojih će izgubiti radna mjesta i posao.
Ti isti mladi jurišnici će isto tako tražiti " besplatno školovanje i studiranje,besp latan javni prijevoz ",cijenu obroka u stud.restoranim a od po 4-5 kn,besplatni smještaj u domovima itd.itd.
Neće protestirati i rušiti ograde tvornica cigareta,pivova ra,raznih telekoma i sl.radi povećanja cijena,ali će radnicima zabraniti dolazak na posao,poduzetni cima da investiraju i time zabraniti i onemogućiti svaki pozitivan pomak.
Trebali bi otići u samo neke od EU gradova / napr.Nürnberg/ ,koji su u središtima gradskih starina izgradili moderne zgrade sve u cilju kakvog-takvog napretka i osiguranja radnih mjesta.
Da tu nije umiješana politika, još bi im se moglo i vjerovati,ovako , destrukcija je izgleda jedini cilj.Gosp.Horva tinčiću bih savjetovao da sa par stotina tisuća kuna najglasnijima prekine taj cirkus.
I sasvim mi je ugodan, makar nimalo u skladu s ovime što sada "propovijedate" , vaš očiti užitak u opisivanju i sudjelovanju u tom miješanju kultura, napose hrvatske, srpske i romske, ali i svih ostalih.
Nažalost, mislim da, kao i u mnogih drugih, vaša politička gledanja samo ponizuju vaš književni rad.
I, da budem iskren, nije mi jasno na kojem od ova dva mjesta (Hrvatsko kulturno vijeće i Balkanski književni glasnik) lažete. I zašto, uostalom. Ili je nekako spojivo to što pišete sada i to što ste pisali... pa prošle godine?
***************************************
Na politička gledišta često utječu doživljene traume iz prošlosti. Neki ne žele prijeći (oprostiti, zaboraviti) preko onoga što mu se dogodilo samo zato što je bio Drugi ili Drugačiji, zar ne?
Ali, zar nije sada demokracija, da se može reći slobodno ono što se misli, zar ne? Ili je "demokracija" igračka samo za NEKE, za one od prije; srbe, komuniste itd.
Samo kažem da je barem meni bizarno da čovjek koji objavljuje u časopisu sa sjedištem u Beogradu kojem je misija "Revitaliziranj e jedinstvenog balkanskog kulturnog prostora, podrška pojedincima i grupama uključenima u tekuće procese razvoja balkanske književne kulture, u službi općeg razvoja regionalne zajednice." (www.balkanwriters.com/.../) u isto vrijeme piše i ovakav post: "Srbi su završili s Jugoslavijom.
Sada se ide na projekt Srbije, one koja je zamišljena još u XIX. stoljeću. [...] Tu upravo leži zamka s EU, naime zbog lakšeg vladanja EU se regionalizira. I upravo je toliki pritisak četokomunista u Zagrebu da se što prije priđe regionalizaciji Hrvatske, da bi srbi, kada jednoga dana uđu zajedno s Hrvatskom u EU, mogli prići ostvarenju svojega večitog sna, okupljanja svih srba u jednu državu. Bite će gore nego Plan Z4."
Ja ne kažem da vaši tekstovi (i "ovi" i "oni") nužno nisu dobri (makar se očito s nekima ne slažem, a s nekima slažem), samo kažem da mi nije jasno kako u isto vrijeme (vi 2009. surađujete i na HKV-u i na BKG-u, dakle to nema nikakve veze s protjecanjem vremena) uspijevate pomiriti tu dvojicu Jusufa i koja od te dvije uloge je stvarna, a koja je laž. Ili su obje istina?
Nema tu neke velike rasprave, kažem, nema to realno veze ni sa Srbima, ni s komunistima ni s ikim osim Vas.
Ako je ovo prvo mogu razumjeti,jer znam kako je biti nezaposlen,ako je drugo u pitanju ,razočarali ste me.Do balkana držim koliko do lanjskog snijega i u biti gadi mi se,ne priznajem ga.
Samo mi,molim, pojasnite značenje " Balkanwriters-a "
ultimatum.20m.com/.../...
Inace nije mi nikakvo iznenadjenje za balaknske pisce u novinama koje objavljuju one koje je i Soros nagradjivao. Soros je po raspadu Jugoslavije uspio okupiti dosta ljudi s krizom identiteta, tako i muslimana.
"Soros nam puno pomaze", znao je reci i reformirani HDZ (onaj kojeg, slazem se, vise nema.)
Daleko od svih podlosti i prijetnji, meni su Bozija stvorenja jutros priredila spektakl kojeg ne znam jesam li i dostojna: cijelo jato malih ptica i vjeverica koje preskakase jedni druge, prhtase krilima i repicima, salto u zrako jednako dobro uspi i letecim i skakutajucim, jedan hrabri vjeveric preskoci, odmah sa stabla, 2 pticice koje su dijelile svoj komadic kruha, ali brzo mu se 'osvetise' - preskocise i one njega kad se zaigrao zalogajem koji je preuzeo, i on hop, nazad na granu
(Bez pretplate).
Jedanput sam pokusala gledati ga na DVD-u, nije radio, pa neka losa kopija, i konacno kvalitetna snimka bez tehnickih smetnji. Bogu Hvala!
Citiraj
Vi mora daste antifašist tipa Mesića. Imam osjećaj da ste instrumentalizi rani do kraja. Bunite se zato što tu investiciju izvodi Hrvat, a da je došao neki preporučen iz Bruxelesa, bili biste mirni k'o janjci. I usput, ne znam gdje ti na ovom portalu vidiš veličanje ustaša?
Dok se ovo ne dogodi, uvijek će biti podijeljenost i UDB.a koja je još jako živa ima materijala za provoditi svoju politiku.
Udba je jos ziva, da, da.
Poznata taktika.
Zahvaljujete li se Bogu onda i za '45, nikakva novost.
Ali vi odite u 'isti kos' a ostavite u miru ustase....
strasno.
umotalo se u svaku demagogiju tog zla.
nikako hrabrosti za istinu, sve zbog njihovih lopovluka.
stiti se samo lova, zar ne.
ali, kako se odnose prema povijesti, 'posteno', tako ce i buducnost prema takvima.
Poštovana-ni da bi za nekog rekli da o pravaštvu nezna ništa onda u najmanju ruku tog čovjeka trebate poznavati da bi onda donjeli takve kvalifikacije. Međutim moram Vas iznenaditi da našeg Starog (dr.A.Starčević )kako su ga od milja zvale generacije pravaša prije nas poznam u toliko koliko sam pročitao njegovih dijela a uvjeravam vas da sam pročitao sve što je danas dostupno o njegovu nauku. Stoga nepotrebno je takve paušalne kvalifikacije davati o nekome koga uopće nikada niste ni vidjeli a kamoli razgovarali. Za vjerovat je da vas je uznemirila moja konstatacija o stanju pravaštva u RH ja i dalje ostajem na tragu onoga sam naveo te smatram da se pravaš ne postaje potpisom pristupnice već svojim domoljubnim i poštenim radom za opće dobro a ne za svoje dobro kako su to činili čelnici HSP na čelu s laznim magistrom A.Đapićem.
I nerazumjem zašto vam smeta stranka Ruže Tomašić pa nije pravaštvo rezervirano samo za neke osobe.
Bog i Hrvati