Četiri godine otkako je zatvoren pravedni hrvatski general Ante Gotovina

 

Proces koji zbunjuje i posramljuje svijet! Već je prošlo 4 godine kako se Antu Gotovinu drži u zatvoru Scheveningena. «Četiri godina se može odvaliti i na jednoj nozi», kažu ponekad prepredeni kriminalci. A njima, dabome, to nije nikada teško, jer to je dio njihove profesije. Ali za jednog časnika koji je samo ispunjavao svoju zadaću i sjajno služio svojoj zemlji, to je sasvim drugačija priča. U tom slučaju, zatvor – bez obzira kakav bio komfor u njemu - pravi je pravcati skandal. Optužen za imaginarne zločine od strane jednog ilegalnog suda i pristranih sudaca, Ante Gotovina posebna je žrtva ogromne političko-diplomatske urote, čiji moralni alibi ne smije nikoga zavarati.

Ante GotovinaU biti, taj časnik i njegove kolege osuđeni su samo zbog toga što Hrvatska nije smjela proglasiti svoju samostalnost, a osobito nikada dobiti rat. A da je kojim slučajem izgubila rat, cijeli svijet bi prosuo krokodilske suze ( kao što je to bilo 1971.), ali sve bi ostalo i dalje kao i prije. I to jako mirno. To što časnici čame u zatvoru, to je i zbog toga što Hrvatska treba dobro osjetiti svoj novi jaram koji si je sama stavila za vrat. Ne, to nije više Beograd koji drma: to su Europska Unija, NATO, MMF, itd. A cijela haaška stvar samo je jedan kamen koji se treba progutati da bi se ušlo u zapadnjački klub. Bez dvojbe, ta « normalizacija » ostavit će jedan opor okus u ustima…

Pored ljigavog karaktera cijelog manevra, ono što šokira u postupku protiv hrvatskih generala, činjenica je da taj manevar ima upravo za cilj blaćenje svega onog što generali simboliziraju. Ono što čami u zatvorima Scheveningena upravo je vojska Domovinskog rata čiji je najveći simbol upravo Ante Gotovina. Stavljajući tog čovjeka iza rešetaka, to je cijela vojna institucija koju žele kriminalizirati, a time se upravo želi navesti i cijeli narod da u nju počinje sumnjati. Uostalom nije nikakva tajna da « Gotovina i društvo » (Gotovina et consorts) —a to je upravo izraz Haaškog suda, čine prepreku svemu onom što se iz Hrvatske “želi „ učinit. U očima mnogih stranih komentatora, bivši postupci generala u obrambenom ratu, upravo kao i njihova pomalo tobože zastarjela (domoljubna, reakcionarna) načela, puna su opasnosti. " A što bi htjeli?"  U trenutku općeg slizavanja, klanjanja, kompromisa i raznoraznih « ombinacija» kao i sitnih dealova svih mogućih vrsta, njih vrlo zabrinjava da ima ljudi tu i tamo koji se pozivaju na čast, na hrabrost, na poštenje i na lojalnost. A ljudi od oružja, bilo da je riječ o Legiji stranaca ili o Hrvatskoj vojsci – nisu nikako «kompatibilni» s izvjesnim političkim uzusima!

Nakon 8 godina postupka i preko dvanaest izašnjavanja o inkriminacijama, moramo konstatirati: cijela je optužba nelogična, a iz svih brda koja su se tresla rodio se samo jedan miš ! Kad se samo sjetimo medijskog lupetanja, govorancija i prijetnji gđe Carle del Ponte kao i bujica laži bačenih na Antu Gotovinu i njegove suoptuženike - stvarno ostajemo zbunjeni. Evo već 4 godine da glavni optuženik, opisan kao vrsta vraga, čami u zatvoru. Evo već godinu u pol dana što je «njemu suđeno» i sve što se pronašlo je da se „in extremis“ zbraja - broj ispaljenih granata na Knin. Scenarij je nadrealističan. Nema niti jednog jedinog dokaza, niti jedne ozbiljne pretpostavke. Hoće li će cijeli slučaj «Gotovina i društvo» završiti oslobađanjem? Od samog početak deplasiran, a ima tome već 4 godine, cijeli taj igrokaz već je bio unaprijed smišljen te se postavljaju i mnoga pitanja za haaške suce. Iza međunarodnih kulisa neki su već to diskretno rekli. Zahvaljujući generalu Rondotu i gđi Alliot-Marie, pogađa se što misli francuska vlada. A što se tiče Amerikanaca, veleposlanik Galbraith dao je do znanja što oni misli. Njegove riječi nisu slučajne i Haaški sud ih treba logično uzeti u obzir.

Christophe Dolbeau
Hrvatski list
Preveo dr. Tomislav Sunić

 

KOMENTARI ČITATELJA 

#1 Ništa čudnoStipan 2009-12-04 19:20
Optužnice je između, ostalih pisao i predsjednički kandidat Josipović, a podlogu je našao u svjedočenju aktualnog predsjednika, kao zaštićenog svjedoka, a kasnije im se pridružio ex premijer, Ivo Sanader, sa svojim sramnim HDZ-om (locirati, uhititi,transfe rirati), a da predsjednički kandidat iste stranke, nije niti truna otpora dao ovakvoj politici svoga šefa. Koga bi slušali, da dođu na Pantovčak? Zato još imamo vremebna poslati na Pantovčak, pravoga, koji bi u istinu zastupao interese svih građana u RH i izvan nje, dr.Miroslava Tuđmana.
Prijavi Administratoru
#2 Prljave slugeCetina 2009-12-04 20:54
To je samo dio golemoga specijalnog rata protiv Hrvata i Hrvatske.
Domaće sluge stranih gospodara samo su našle nove gospodare.
Njima je svaka hrvatska država neizdrživa pokora.
Prijavi Administratoru
#3 "Golemi specijalni rat"!Guest 2009-12-04 21:55
Ne, nikako, nipošto to nije "...golemi specijalni rat protiv Hrvata i Hrvatske."

Pa Hrvati su masovno 1918. optirali za Srbiju, samo je ČSP s Franjkom bila protiv i zbog toga je Josip Frank i dan-danas zločinac i nepoželjan u Hrvatskoj. Sjetimo se samo kako je "srednjoškolska i studentska" omladina (nekoliko tisuća, ili "hiljada") jurnula u Beograd, pokloniti se prestolonasledn iku Aleksandru, budućem kralju, tražiti ujedinjenje. A Supilo, Trumbić, Meštrović?

Kako je zubar Ante Pavelić, rođen u Gospiću, na lepom srpskom jeziku 1. decembra 1918. položio Hrvatsku na žrtvenik srpske aždahe.

Kako je hrvatski otpad (komunisti) jurnuo 1941. u srpske četnike klati Hrvate, da bi 1944. masovno ulazili u srpsku vojsku i upravo su ti isti hrvatski partizani počinili najgroznije zločine prema hrvatskim vojnicima i civilima u bjegu.

Nije li Hrvat, danas slavljen u Zagrebu, Veco Holjevac 1941. na čelu skupine četnika ušao u Karlovac i ubio na desetine Hrvata. A danas ga slave, njegova kći Tatjana je zvijezda hrvatske politike. Ha, šteta što tada nije bilo Hrastova, ne bi ušao bre Veca.

Posljednji poraz Hrvatske se zbio iza 1995. kada je zaluđena masa Hrvata prešla na komunističku (četničku) stranu i demontirala u krvi stvorenu Hrvatsku. Posebno iza 2000.? i poslije dolaska Sanadera. Upravo "hrvatski sudovi" progone sve hrvatske borce koji su se borili protiv srpskog agresora, a da nisu digli niti jednu optužnicu protiv Srba? Jedino protiv koljačica Banićke a i ona je odležela jedva dvije godine.
A danas se upravo u Hrvatskoj valja val jugoslovenstva i većina tzv. Hrvata su jugosloveni. Vidite li vi to?
Ali, varaju se, ne će dobiti Jugu i "dobra stara vremena", to su Srbi šprevazišli, Hrvati će ovaj put dobiti Srbiju i to ne samo u Karlobagu, Karlovcu i Viroviticu.

Itd, itd.

Dakle, nije to nikakav "...golemi specijalni rat protiv Hrvata i Hrvatske", nego je to mala izdaja hrvatskih kukavelja i izroda koji su u većini. To je to.

A sam predsjednik ne može učiniti bog zna što, jer su sve institucije zauzeli jugosloveni, četnici i komunisti.
Danas karlovačkim ulicama marširaju "specijalci" u obranu nesretnog Hratsova. A zašto ne zauzmu sud, onako kako su četokomunističk i studenti zauzeli FF?
Prijavi Administratoru
#4 Kuda guske srljaju ?Jarda 2009-12-04 22:28
Naravno, u gustu maglu notornim pokvarenjacima, lažljivoj gamadi,blaziran oj "gospodi" Britancima,Hola nđanima,Fincima /ne znam tko je četvrti,Norveška,Danska../
Nedavno sam gledao seriju o borbi Finaca protiv Rusa /SSSR-a/ oko Karelije i uopće Finskog teritorija. Je li koji njihov general ili visoki časnik završio na sudu ili robiji, zato što je branio domovinu. Je li i jedan Britanski časnik ili ministar završio pred bilo kojim sudom za masovne zločine, koje su počinili na svim kontinentima i svim epohama ? Naravno da nije,bili su redom odlikovani za masakre nad drugim narodima. I sada, jedan arogantni činovnik britanskog izaslanstva u UN-u optužuje Hrvatsku radi topničkih dnevnika i jednog poginulog civila u Kninu,a hvale Srbiju-agresora na Hrvatsku,zato što nisu izručili R.Mladića i G.Hađića. Holandija će drugi puta kapitulirati pred srpskim koljačima i to je ta "zapadna demokracija" ,gdje sve ide " po pravdi i zakonu ".
Danas slušam S.Mesića u razgovoru sa reporterom BG lokalnog Radija B92 /valjda na Pantovčaku/.Dak le,uz njegove,već poznate napade na borbu Hrvatske za slobodu i nezavisnost.Od Bleiburga do Domovinskog rata, protiv srbijanske agresije i srpskih terorista u Hrvatskoj,sve su to bili koljači /Bobanovci u Slavoniji/ i neki drugi u Dalmaciji,narav no Hrvati, koji su , "citiram ; " Klali sve živo,iako tamo Srba nije bilo ,pa do jame Jadovno, gdje je pobijeno 20.000 Srba,Židova i drugih,a možda i 40.000,ali to se mora još ispitati ". Osim toga " Na Bleiburgu su bili ubijeni čuvari Jasenovca i pripadnici raznih hrvatskih postrojbi,ali zato što se sve do 1951 u hrv.šumama vodio rat sa ostacima tih vojski " .Dakle,ako sam dobro shvatio njegovo povijesno sjećanje,na Bleiburgu su stradali samo vojnici i čuvari logora,jer je do 1951 bilo još ostataka hrv.vojske ,koji se nisu htjeli predati,pa se tu događala i osveta,koja je donekle prelazila dopuštene mjere ".
A u " Srbiji je bilo isto tako kolaboracije sa okupatorom, u tolikoj mjeri da je pruga Beograd-Atena bila, od strane četnika, cijelo vrijeme rata dobro čuvana,dok smo mi /antifašisti i komunisti / u Hrvatskoj sve rušili " .
U maniri pravog povjesničara, kakav je S.M.,saznajemo još jednu povijesnu istinu,da su četnici bili jako dobri čuvari pruge,a Hrvati su klali sve živo,od vlastitog naroda do ostalih nehrvata,samo zato što su bili Srbi , Židovi ,Cigani i ostali. Reporter radija B92 ,koji je i pravio interviju ,se samo smijuljio na razne "dosjetke i šegu " velikog vicmahera sa Pantovčaka.
Prijavi Administratoru
#5 četiri godine otkako je...marginalac 2009-12-04 22:36
Ne- nipošto Jusufe! Ne želimo nakon Domovinskog rata priznati poraz. Ne bacajte nas u očaj i beznadje. Čitajte radove naših branitelja i mladih rodoljuba, ne gasite nam nadu u bolju Hrvatsku jer mnogi su životi položeni za nju. Dajte malo svijetla i optimizma. Zar zaista mislite da su Hrvati ovce ili guske u magli i da će sve "pročerdati"???
Umjesto što prolijevate žuć po ovom portalu, učinite jedan mali humanitarni napor i dobro djelo za božićne blagdane.
Prijavi Administratoru
#6 Sve više dokazaCetina 2009-12-04 22:50
Ostali napisi samo potvrđuju ono što sam napisao u trima rečenicama.
Valja ih samo dobro raščlaniti, moje rečenice i ostale napise.
Prijavi Administratoru
#7 CETIRI GODINEDocMaric 2009-12-04 23:39
cetiri godine JE DOVOLJNO DA SE ZAVRSI bilo koji fakultet u Americi. Cetiri godine zivota jednog od najplodnijih Hrvata, covjeka koji se vratio a nije morao, propale su u zatvoru u Haagu. Rekli su bili da je sve gotovo, da ce sudjenje poceti odmah, cim ga "transferiraju" . Ne smije se zaboraviti da se to desilo po savjetu, zapovjedi i nalogu HDZ-eove vlade, za sto se pripremao veliki poklonik udbe, kada je marsirao na splitskoj Rivi.
Sadasnji kandidat za predsjednika RH dr. Hebrang je svemu tome asistirao. I on ima petlje sada traziti od Hrvata da mu povjere prvo mjesto u Drzavi hrvatskoj. Ne treba zaboraviti da su tome asistirali i ministri u vladi a sada kandidati Primorac i Vidosevic. Mora se upamtiti da je kandidat Josipovic pisao tuzbu i javno se oglasio da "Gotovina treba dokazati svoju nevinost u Haagu". I puckoskolcima je jasno da se na sudu ne dokazuje nevinost optuzenog, nego tuzitelj mora dokazati krivnju optuzenog, a onda sud donosi zakonom propisanu kaznu. U slucaju haskog suda ne postoje zakoni koji zabranjuju nekome braniti njegovu domovinu.
Dakle, cetiri kandidata za predsjednika RH: Hebrang, Primorac, Vidosevic i Josipovic moraju otpasti iz utrke za ured broj jedan u drzavi Hrvata.
Moram nadodati da dvije kandidatkinje su same kumovale toj nepravdi pa i one moraju biti iskljucene iz utrke za predsjednika, imenom Vesna Pusic i Skare-Ozbolt.
Od preostalih kandidata jedino dr. Tudjman je sposoban voditi drzavu i ispraviti nepravdu.
Prijavi Administratoru
#8 ddGuest 2009-12-04 23:58
Evo nama umjesto Gotovine nove Juge pred vratima: slobodnadalmacija.hr/.../...
Prijavi Administratoru
#9 ORJUNA NA DJELUCetina 2009-12-05 00:05
Pročitao sam članak u SD-u.
S provokacijama će se vjerojatno ići sve do izazivanja masovnih prosvjeda i pobune.
Treba biti krajnje oprezan. Nužna nam je dobra organizacija i jedinstvo svih Hrvata.
Orjunaši nisu Hrvati.
Prijavi Administratoru
#10 HrastovGuest 2009-12-05 00:06
Jusuf samo konstatira ono s čime se mnogi ne žele suočiti, stoga ne mislim da nas baca u očaj. Uostalom, osluhnite ulicu u Zagrebu: važnije joj je tko će biti sljedeći "torbar" Dolores Lambaše nego hrvatski Predsjednik! Zar nije tako?!
Prijavi Administratoru
#11 ODG: Četiri godine otkako je zatvoren pravedni hrvatski general Ante GotovinaCetina 2009-12-05 00:34
@ Mačak
Nije tako.
Prijavi Administratoru
#12 DOK ANTE GOTOVINA PROVODI VRIJEME U SCHEVENINGENU, A DRUGI?tonča 2009-12-05 11:27
Koja tragedija nam se događa! Traže se neki topnički dnevnici, traže se bilokakvi "dokazi", kako bi naši optuženi generali, i ne samo generali, bili optuženi za neki "zločinački poduhvat!?
S druge strane, oni, koji bi imali što za pokazati topničkim dnevnicima, ako su ih uopće vodili, kada su granatirani brojni hrvatski gradovi (znamo svi, koji su bili manje ili više!), već su "osuđeni" i bili osuđivani, ili zbog nedostatka dokaza čak i pušteni na slobodu! Neznamo za neke "topničke dnevnike", ali se zna, da su gradovi granatirani svim mogućim, i to je bilo na civilne ciljeve! Ipak, da spomenem, recimo Dubrovnik, Vukovar da i ne spominjem, pa Zadar, a poneka granata ili projektil pao je i na Zagreb! Koliko bi toga mogli napisati, a drugovi iz JNA danas uživaju na slobodi!
Koliko je teško sve to gledati i slušati stalno te uglavnom "europske papagaje" prelazi sve mjere, a mi uz ulazak u EU moramo trpjeti i imati na leđima tobož strašne grijehove, koje smo navodno učinili? Izgleda da nam vrijeme nije sklono, jer trebala bi biti stalno vjerski rečeno "korizma" a ne advent, jer stalno smo u očekivanju Uskrsa, iako smo ustvari u adventu!
Prijavi Administratoru
#13 ODG: Četiri godine otkako je zatvoren pravedni hrvatski general Ante GotovinaZenzo 2009-12-05 14:05
Citat marginalac:
Ne- nipošto Jusufe! Ne želimo nakon Domovinskog rata priznati poraz. Ne bacajte nas u očaj i beznadje. Čitajte radove naših branitelja i mladih rodoljuba, ne gasite nam nadu u bolju Hrvatsku jer mnogi su životi položeni za nju. Dajte malo svijetla i optimizma. Zar zaista mislite da su Hrvati ovce ili guske u magli i da će sve "pročerdati"???
Umjesto što prolijevate žuć po ovom portalu, učinite jedan mali humanitarni napor i dobro djelo za božićne blagdane.


Marginače, Jusuf ne prolijeva žuč po ovim stranicama, već piše istinu. Od nje ne smijemo bježati i k`o nojevi gurati glavu u pijesak. Vi ste dragovoljci sami sebe doveli do beznađa. Imate nekoliko stotina,ako ne i tisuća, nekih udruga koje služe samo radi privilegija pojedinaca, po onoj latinskoj " zavadi pa vladaj",a pošteni dragovoljci šute k`o ukopani. Zašto dopuštate da jugo-sudovi prave sprdnju od našega sudstav i već 19 godine tri puta sude i oslobađaju heroja i spasitelja Karlovca; a možda i cijele Hrvatsku da ne bi bila uspostavljena veliko-srpska granica Virovitica-Karl ovac-Karlobag, ali neke orjunaške snage u vrhovnom sudu zahtjevaju ponovno suđenej dok ga neki podobni sudac ne proglasi krivim i osudi. A što rade ti specijalci - hodaju ulicama Karlovca "k`o guske u magli", umjesto da stanu ispred suda i zahtjevaju prestanak te farse od suđenja ! Tako je bilo i s Lorom, Norcem, Banićkom i naposljedku s onim "engleskim " Srbinom u Sisku (ime mi ne pda na pamet). Što čine ratnici iz Domovinskiga rata ? Ništa. Imate onaoga zastopnika u Saboru koji se samo deblja i služi samo za podkusurivanje vlade prema braniteljima. Mogao bih dljaje nabrajati, ali i ovo je dosta.

A što se tiče sinova i unuka bivših partizana, Jusuf ima pravo. Samo nije spomenuo da je i buduća žena Vice Holjevca 1942. podmentul "pakleni stroj" u pošti u Jurišećivoj ulicu u Zagrebu od čije su eksplozije poginula dva montera, koji su iza sebe ostavili nekoliko djece - siročadi o kojim sa poslije 1945. nitko nije pobrinio. Ali njegova kći danas uživa u "demokraciji" i sinekurama današnje Hrvatskena račun tih zločina. Slično je i s Andrijom Hebrangom malđim. Bez oca; koji je bio sekretar CK KPH i do 1948. zauzimao najviše dužnosti u zločinačkoj Titovoj Jugoslaviji, a koji nije bio ni Židov, ni Hrvat nego rigidni boljševik -staljinist; ne bi nikad došao u vrh hrvatske politike.
Prijavi Administratoru
#14 Oni se igraju još jednog rata....Pelitzer 2009-12-05 15:42
Jusufove tvrdnje se oslanjaju na povijesne fakte, sklon je hiperboli, no nije nikad suvišno ukazivati na tragične griješkle naših političkih prvaka u novijoj povijesti, tim više, što o tome mladi jedva nešto znaju, a ni sredovječni. Zato se i događaju pogrešni izbore, kao Mesić i sl. No,dijelim i optimistička stremljenja Marginalca, da nećemo dozvoliti da se postignuća Domovinskog rata dovedu u pitanje, tj. NAŠA DRŽAVA, u protivnom ćemo se morati pomarisati, a ta opcija je trebala biti nepotrebna zauvijek!
Prijavi Administratoru
#15 četiri godine otkako je...marginalac 2009-12-05 16:23
Ne mislite valjda da sam neki "zatucani "
pasivni promatrač hrvatske zbilje. Naprotiv,!! Svi smo ogorčeni što nam je General Gotovina zatočen u Haagu i gdje se nastoji optužiti Hrvatska.Često se pitam može li ikada oprostiti svojim (nekim) sunarodnjacima za ovu veleizdaju.
Usprkos toga, vjerujem, da nema u svojoj duši gorčine i gnjeva. Bio je prejak
da bi ga svladali tada - i danas.
Prijavi Administratoru
#16 četiri godine otkako je......dunja vatovac 2009-12-05 19:00
Zenzo - dali ste packu dragovoljcima.
Činjenica je da se ne snalaze danas u politici, a zar je to njihov posao??? Zar nisu dovoljno učinili za Hrvatsku tada - kada je bilo najteže?? Bili su perjanica
u borbi Davida i Golijata - zar ste zaboravili,?? Pa zašto danas ne krene netko pametan i obrazovan u političke bitke, zašto puštate Puhovskim, Pusićima i inim da vode mlade??
Prijavi Administratoru
#17 Christophe Dolbeaubobo mostarac 2009-12-05 20:57
Je li gosp. Christophe Dolbeau napisao ovaj vrlo lijepi clanak samo za 'Hrvatski list' ili mu je ovaj clanak vec izisao u nakim inozemnim novinama na Engleskom ili Francuskom jeziku?
Ako je, volio bih znati gdje. Hvala.
Zao mi je da mi nemamo dovoljno clanaka ni knjiga o istinitoj Hrvatskoj povijesti na Engleskom jeziku u stranim novinama i knjiznicama.
Mi manje vise znamo svoju povijest, koju nazalost momentalna 'nasa politicka elita' i 'nasi mediji' ne cijene niti postuju, ali obicnom covjeku vani, mi smo nedovoljno poznati ili smo poznati, ali samo po losem, tj. po onome sto su o nama drugi rekli i napisali!
Prijavi Administratoru
#18 ZA STOŽER U SPLITUGuest 2009-12-06 00:36
2009.12.05 - Poziv svima koji podržavaju kandidaturu prof. dr. Miroslava Tuđmana!


Stožer Splitsko-dalmat inske županije.

Trudimo se da što bolje odradimo predizbornu pripremu za našeg predsjedničkog kandidata dr. Tuđmana na području naše županije, međutim nedostaje nam još sredstava. Puno bi nam pomogao svaki prilog. Link sa uputama je ovdje, a donatore molimo da na doznakama navedu: “stožer Split”, te da navedu svoje osobne podatke kako se donacija ne bi smatrala anonimnom. Hvala svima od predsjedništva stožera Split. Barbara Kovačić i Tomislav Žaper.

www.miroslav-tudjman.com/

OVO SAM SKINUO SA PORTALA LIJEPA NAŠA..
PA APELIRAM DA NOVČANIM PRILOZIMA POMOGNEMO SPLIĆANE KOJI PRIPREMAJU VELIČANSTVEN DOČEK NAŠEM MIROSLAVU TUĐMANU! U SPLITU SE PALI FITILJ ZA UZLET NAŠEG KANDIDATA.
HKV ovci UPLATIMO NAŠIM SPLIĆANIMA ONI TO ZNAJU NAJBOLJE!

ne zaboravimo izbor dr Miroslava Tuđmana bit će najljepša novogodišnja čestitka našem Anti Gotovini!
Prijavi Administratoru
#19 Emil ZolaAZanetic 2009-12-06 04:08
Zar na ovom lihvarskom i nemoralnom zapadu, nema vise pisaca i moralnih ljudi, kao sto je bio poznati francuski knjizevnik Emil Zola. Zar u Hrvatskoj nema takvih pisaca?

Tko ce ponovno napisat knjigu " Je accuse" i opisati tragediju hrvatskih generala, koji su branili i obranili svoju Domovinu, a njih sada Haaski sud, pravo ruglo medjunarodne zajedniceprogon i i sudi.Zamislite da je general Gotovina bio Englez ili Amerikanac, bio bi slavljen dok je vjekova.
Prijavi Administratoru
#20 Sloboda ili uzništvoLovre B. Tadinov 2009-12-07 10:29
Dok je časni general Gotovina u zatvoru, Hrvatska je u zatvoru. Bude li osuđen, Hrvatska će biti osuđena! Teška je sudbina čovjeka, koji na svojim jakim plećima nosi križ suvremenog hrvatstva. Zato, neka mu Sveti Ante i draga Gospa dadu snage! A anglosaksonskim Pilatovim i našim Judinim sinovima neka Bog naplati. Rastopljenim zlatom u ustima i drvom za vješanje. Starozavjetno kažete... zašto ne!
Prijavi Administratoru
#21 ODG: Četiri godine otkako je zatvoren pravedni hrvatski general Ante GotovinaZagi 2009-12-07 11:13
Citat Jusuf:

Danas karlovačkim ulicama marširaju "specijalci" u obranu nesretnog Hratsova. A zašto ne zauzmu sud, onako kako su četokomunistički studenti zauzeli FF?


Tako je. Nitko nam nije kriv doli MI SAMI!
Sve smo samo skuhali.

I slažem se da su specijalci izgledali, oprostite na izrazu, ali izgledali su mi kao kumice na placu!
Što je danas ostalo od ponosne vojske i specijalne policije?

I treba po stoti puta ponoviti:

Mesić i boljševička družina s Pantovčaka, Sanader sa svojim izdajničkim karijerističkim HDZ-om i uspavani branitelji, zadovoljni svojim visokim mirovinama i kojekakvim državnim sinekurama - vi ste krivi za sve zlo koje buja u hrvatskoj državi!!
Prijavi Administratoru

Budući da je trenutačno dopušteno komentiranje samo registriranim korisnicima, molimo sve one koji žele komentirati da se, ako već nisu, najprije registriraju na Portalu kako bi dobili svoje korisničko ime zaštićeno lozinkom. Tri jednostavna koraka za registraciju objašnjena su ovdje, a u slučaju poteškoća dovoljno je javiti se Administratoru.

Prijava/odjava s Portala Hrvatskoga kulturnog vijeća

Zadnji komentari

Tko je na vezi?

  • 19 gostiju

Uvjeti korištenja

Portal HKV-a

Izvorni prilozi objavljeni na ovom portalu mogu se slobodno preuzeti uz navođenje imena autora, odnosno izvora.

Licenca GNU

Naša udruga

Hrvatsko kulturno vijeće

HKV djeluje od 2006. i nezavisna je udruga građana s više od 1300 članova, mahom hrvatskih intelektualaca.

Kontakti

Stranice članova

Učlani se i predstavi

Članovi naše udruge ugledni su intelektualci, umjetnici, književnici, političari, novinari, poslovni ljudi i studenti. Predstavite se i vi!

Članovi

Izbor publikacija

Izaberi, pročitaj, preporuči

U pripremi imamo cijeli niz zanimljivih publikacija koje će se moći naručiti preko Portala. Rado ćemo poslušati i vaše preporuke.

Trenutna ponuda

Prijava na Portal